قضاوت

 

تصورم از خودم وقتی قضاوتم میکنن بهم میگن واقعا خیلی بچه ای:) 

به این ناژی:) مگه بده؟:P 

 

یه مدت ذهنم درگیر قضاوتا شده بود...وبدجور بهم ریختم...ولی دارم این قضاوتایی که داشت باعث حس بد به خودم میشدو دونه به دونه برا خودم حلشون میکنم تا خودمو پیدا کنم...

عجیب بعضی قضاوتا وحرفا حال آدمو میگیرهاااا وبدجوربه مرور تاثیرمیذاره...

چارلی چاپلین میگه

نسبت به حرف‌هایی که میشنوی بی دقت باش، شاید از دهانی بیرون آمده که قبل از حرف زدن به آن فکر نکرده ...!

 

من اینو یاد بگیرمو جا بندازم برا خودم خیلی حالم بهتر میشه...

چرا آخه آدمو درک نمینوماین قضاوت میکنن برچسب میزنن به آدم

:( 

یعنی بعضیا بمب انرژی منفی وحال بدن

کافیه حرف بزنی صدمدل برچسب به آدم میچسبونن

انگار که خودشون هیچوقت بالا پایین روحی وکلافگی ناراحتی ودلخوریو عصبانیتو تجربه نکردن!

وکلاً باهمه این چیزا بیگانن!!!

 

 

 

همه این چیزا زیر سر آمریکاستا

جا داره بگم

مگ بر آمریکا

مگ برامریکا:D 

یه پست بدون شوخی نمیتونم بزنم

چقد بچه ام واقعا:))))

 

 

 

 

سلام 
من جدیدا تصمیم گرفتم کلا حرف نزنم تو محیط های که منو هنوز متاسفانه نمیشناسند و قضاوتم میکنند .
یا اگر حرف میزنم به یه سلام و احوالپرسی کوتاه حرفمو تموم کنم چون بارها و بارها شده متاسفانه مورد قضاوت اشتباه بقیه قرار گرفتم و این باعث تضعیف روحیه ام شده که تو این موقعیت جدیدا به این موقعیت رسیدم سکوت کنم و حرفی نزنم.


+
مرحوم آیت الله بهجت میگن :
 حتی برای دشمنان خودتون دعای خیر کنید و اگر قابل اصلاح نیستند بازم از خدا بخواین که خدا اصلاحشون کنه. 



سلام:) 
خیلی خوش اومدی:) 
دقیقا خیلی خوب درک میکنم واقعاً قضاوت باعث تضعیف روحیه میشه :( 
منم به سمت سکوت وانزوا کشیده شدم..که بنظرم خوب نیست...
این قضاوتا نبایدمارودچار ترس از معاشرت وبیان افکارمون کنن...
نباید دچارخود سانسوری بشیم..باید سعی کنیم یجوری قوی بشیم روحیمونو بسازیم  که قضاوتا اذیتمون نکنن واصلابرامون اهمیت نداشته باشن...فقط روشناخت وباور خودمون تمرکز کنیم واز قضاوتا بی اعتنا بگذریم...
ممنون ازحضورونظرتون:) 


سلااام

آخییی عزیزم ولشون کن 

تو خیلی هم ماهی 😌💖

 


سلام به روی ماهت😍
خوش اومدی گلم😍
قربونت برم لطف داری😍😍😘

فدات بشم ممنون💚💚💙💙💜💜😍😘


خواهش میکنم عزیزدلم😍😍😍😘😘😘❤❤❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan