چقدر خوبه که...

 

هرکی این پستو خوند یه قول بهم بده اینجا یا تو یه دفتر شروع کنید

یه لیست بنویسید که هر سطرش با این کلمه شروع شه:

چقدرخوبه که...

چقدر خوبه که میتونم هنوز بخندم وبخندونم:D 

چقدر خوبه که خانوادم رو دارم🌸

چقدر خوبه که کلی دوست باحالو دوست داشتنی دارم;) 

چقدر خوبه که کودک درونم هنوز شیطونی میکنه:P 

چقدر خوبه به آینده امیدوارم:) 

چقدر خوبه که....

شما بگید؟

 

بیاید قدر خوبیاوداشته های زندگمونو بدونیم:) 

 

قطعا غم ودغدغه وجود داره ولی تمرکز روی نکات مثبت وداشته هامو باعث حال خوبمون میشه باعث میشه که قویتر وباحال بهتر ادامه بدیم ;) 

 

پ.ن۱:گُلا قچنگن؟

تقدیم باعخش:D 

پ.ن۲:وی میخواد کوتاه سخن بگوید ولی بلد نیست:P 

پ.ن۳:وی کودک شیطونی بیش نیست

گفتم بدونید قراره یه کودکو تحمل کنید:D 

پ.ن۴:وی پی نوشت میدوسته:D 

پ.ن۵:شماهم پی نوشت میدوستید؟:P 

پ.ن۶:بازم منتظرید حرف بزنم؟:P 

 

 

 

  • محیا ..
چقد خوبه که خدا همیشه هوای منو داره 
چقد خوبه که بهترین دوستانم توی بیان هستن 
چقد خوبه که حالم خوبه 
پ.ن ۶من همیشه منتظرم تو حرف بزنی :))

واقعا چقد خوبه خدا هوامونوداره😍
خداروشکر عزیزم😍
انشاالله همیشه حالت خوب باشه😍

قربووونت 😍😘
سلام...
عالی گفتید. باید قدر داشته هامون رو بدونیم.
یاعلی

سلام 
خوش اومدید:) 
ممنون از حضورتون
:) 

❤❤

😍😍😍❤❤❤
يكشنبه ۱۳ مرداد ۹۸ , ۱۲:۵۹ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)
چقد خوبه ک ی دوستی مثل محیا دارم😘😍

عزییییییزمممممم😘😘😘😍😍😍😍
من مُلدم از خوشی😍😍😍
چقد خوبه من تورو دارم مهربون😍❤
يكشنبه ۱۳ مرداد ۹۸ , ۱۳:۰۵ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)
قربووووونت بشم مهربووون تر 😍😘😘😘😍😍

خدانکنهههه❤❤❤😘😍

گل گفتید

یک تمرین برای دیدن آنچه نمی دیدیم تا حالا


سلام
خوش اومدید:) 
ممنون از حضورتون:) 

چقدر خوبه که من امشب این پیشنهاد شما رو دیدم:)

فکر خیلی خوبیه:)

ممنون



خواهش میکنم عزیزم😍
ممنون از حضور تو😍
یه کتاب هست با۲۸روز تمرین خوب دیدن نعمتهامونو شکرگذاری
توفکرمه وقت کردم طی ۲۸تا پست هرروز یه تمرینشو بنویسم به صورت چالشوخلاصه برااونایی که فرصت خوندن کتاب کاملو ندارن:) 
برامن وروحیم که خیلی خوب بود به امیداینکه برابقیه هم مفید باشه :) 

خیلی عالیه

حتما مفیده

من که دوست دارم

خیلی هم ممنون


😍😍😍
ممنون از همراهیت عزیزم😍😘

و اینکه چقدر خوبه که این پست و گذاشتی 😉

خیلی موافقممم 🌸🌸🌸


خوش اومدی عزیزم😍😘

یه خانم روانشناس مثل شما پست انگیزشیمو تایید کنه چه شود😉😍
ممنون از نظر وحضورت😍❤

چقدر خوبه که نسبت به تنهایی مقاومم (مث کاکتوس که نسبت به بی آبی مقاومه!)

چقدر خوبه که دارم دوستهای خوب و پر انرژی  مث شما پیدا میکنم :)


خوش اومدی عزیزدلم😍
واقعا مقاوم بودن به تنهایی خیلی خوبه
آدم ذاتاً موجود تنهاییه!اگه بهش مقاوم باشه یابهتر بگم باهاش کنار اومده باشه کمتر اذیت میشه
مقاومتی ستودنیه بنظرم
مقاومت دربرابر تنهایی یعنی خودت میتونی بدون احساس نیاز به کسی حالتو خوب کنی...واین خیلی خوبه:) 
ممنون اینو یادم اوردی;) 
این یکی از چیزاییه که باید قویش کنم ویه روز بگم چقدر خوبه ازتنهایی اذیت نمیشم:) 
عزیزم 😘😍منم واقعا همین حسو دارم که چقدر خوبه دوستای درجه یکی مثل تو وبقیه پیدا کردم😍😉

قربونت عزیزم لطف داری.

 


😍😍😍❤

چقدر خوب که فردا امتحان دارممممممم ( با حرص انگشتش را روی کیبورد میکوبد ) :دی

منم بی نهایتتتت عاشق پی نوشتنم ، اصلا انگار به ادم ازادی عمل‌ میده :دی تر

راستی سلام 😂

 


سلام عزیز دلم هم سلیقه ای پی نوشت دوست😍😍😁
خوش اومدی گلم😍
آخی امتحان داری؟ امتحان چی وسط تابستون؟
عدد جلو ایمیلت تاریخ تولدته؟
یعنی همسنیم؟😎😍
آخر حرف سلام کردنتم مثل خودمه😅😂😘

من کلا سلام کردنم عجیبه ، مثلا یه دفع داشتم با دوستم نیم ساعت صحبت میکزدم بعد یهو گفتم راستی سلام ، اونم نامردی نکرد تا نیم ساعت به ریشم خندید :دی دیگه والا من ازاون موجودهای عجییم که هر کاری از دستم برمیاد تا مردم بهم بخندن:دی

والا من تو کل زندگیم در حال امتحان دادنم :دی همش دارم به کل دنیا امتحان میدم 

امتحان فلسفه اس والا ، هیچی هم نخوندم ، همینطوریم از بعد از طهر رلکس نشستم مردم و نگاه میکنم ، فیلم میبینم و فلان :) 


عزیییزم😂😂😅
پس شبیهیم
منم ازهمون موجودات عجیبم که همیشه درحال خندوندن بقیم با کارا😅😂

آفرررریییین چه درسخوووون😅همینجوری ریلکس ادامه بده😅
انشاالله امتحانتو خوب بدی😘
درس خوندنم خوبه ...هدفه دیگه:) 

چقدر خوبه که خدا رو دارم...

چقدر خوبه که میتونم گاهی بی بهانه تا مرز تشنج بخندم😂

چقدر خوبه که میتونم گاهی مثل دیوونه ها بیخیال همه چی بشم😂

چقدر خوبه که نمیتونم شمال برم ولی میتونم دریارو تصور کنم😂 و چقدر خوب تره که با اینکه میدونم هیچی حس واقعی نمیشه ولی میتونم خودمو به همین تصور دلخوش کنم😅😂

چقدر خوبه که گاهی چرت و پرت میگم😅


عزیییییزم😍
خلاصش اینه که چقد خوبه که میتونی حس خوب به خودت بدی😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan