زنگِ روانشناسی(۱)

 

سلاممممم علیکممممممم:D 

حالتون چطوره؟!;) 

من اومدم با زنگِ درس زندگی ;) بخونید:

 

هیچ قدم کوچکی بی‌اهمیت نیست. قدم‌های کوچکمان را بی‌ارزش نبینیم. مهم نیست به هدف برسیم یا نه، همین که در مسیرمان یک قدم هم به هدف نزدیک‌تر شویم یعنی حرکت. هیچ حرکتی بی‌ارزش نیست. اگر مدام فقط به «هدف رسیدن» را در نظر بگیریم لذتِ تلاش و شکست و حرکتِ دوباره را از دست میدهیم. 

به نظرم هدف‌ِ ما نباید رسیدن به هدف باشد، بلکه باید در مسیرِ هدف به جلو حرکت کردن باشد. 

حرکت کردن و با ارزش شمردن هر قدمِ کوچک در ما رضایتِ درونیِ طولانی ایجاد میکند چون احساس بهتری نسبت به خودمان و انسجامِ شخصیتمان و قدرت‌مان خواهیم داشت.

فقط در مسیر هدفتان حرکت کنید.

اگر باید از رابطه‌ای بیمارگونه و ازاردهنده خودتان را نجات دهید، فقط به سمتِ هدفِ بیرون آمدن از رابطه خودتان را تقویت کنید و هر روز یک قدمِ کوچک بردارید. 

 

همین قدم‌های کوچکِ هر روزه، اعتیادِ شما به رابطه‌ای بیمار را کم میکند و به شما قدرتِ درونی میدهد.

اگر میخواهید ورزش بخشی از زندگی‌تان شود، فقط هر روز یک قدمِ کوچک در راستایِ فعالیت بدنتان بردارید. به ورزشکار شدن فکر نکنید، به اینکه بتوانید هر روز فقط کمی ورزش کنید فکر کنید.

اگر میخواهید رابطه‌ای پایدار را تجربه کنید

 

فقط هر روز روی صمیمیتان با آن فرد کار کنید، تصاویرِ مجازیِ اغراق شده و فیلم‌های خوش‌رنگ هالیوودی را فراموش کنید و فقط هر روز کمی وقت بگذارید و به چشم‌های فردی که دوستش دارید نگاه کنید و کمی برای هم وقت بگذارید.

اگر میخواهید فردی مستقل باشید فقط کافی‌ست هر روز کمی بر روی توانایی‌ها و استعدادهایتان کار کنید و در مسیرِ کشف خودتان باشید. در مسیرِ کار پیدا کردن و دوره‌های تخصصی گذراندن، همین قدم‌های کوچک، آرام آرام شما را تبدیل به فردی مستقل میکند.

منتظرِ زمانی مناسب برای ورزشکار شدن و یا بیرون آمدن از رابطه‌ی بیمار و یا مستقل شدن نباشید، به قدم‌های کوچک هر روزتان نگاه کنید و آن‌ها را بی‌ارزش حساب نکنید، همین قدم‌های کوچک را منسجم ببرید جلو و چند سال بعد شما درست در نقطه‌ی‌ هدفتان قرار خواهید گرفت.

برای رسیدن به هدف‌هایتان، به آنها شبیه به آرزو نگاه نکنید. هدف‌های ما باید بر اساس توانایی‌ها، شرایط و موقعیت‌های ما انتخاب بشوند و بعد به قدم‌های امروزتان نگاه کنید. اگر همین امروز یک قدم کوچک در مسیر هدفتان جلو رفته اید، به احتمال زیاد چند سال بعد به هدفتان رسیده اید.

 

(پونه مقیمی-روانشناس)

 

خودم نوشت:

انقدر این متن خوبه درتکمیلش نمیخوام خیلی حرف بزنم

فقط قدمای کوچیک هرروزه یادتون نره؛)

منم لاک پشتی دارم قدم برمیدارم...حالا به هدفم نرسیدم درنهایت میدونم لاک پشت خوبیم:)))

ومیتونم به لاک پشت بگم زکی من بهترم:D 

#من میتونمممم ،میتونم،میتونم:) 

#تو میتونییییی،میتونی،میتونی;) 

#ما میتونییییم;) 

 

پ.ن۱:دوستای جدید خوبی توی این مدت پیدا کردم از داشتنتون خوشحالم ممنون که هستید وهمراهیم میکنید:)

پ.ن۲: لبخند وانرژی مثبت فراموش نشه;)

پ.ن۳:متنای روانشناسی میدوستید یا نمیدوستید؟:) نمیدوستیدم بخونید به افکار آدم نظم وجهت درست میدن;) 

پ.ن۴:شما تو مسیر چه هدفی هستید؟قدمای کوچیک هرروزه برمیدارید؟یا منتظرید یهو معجزه بشه وبه هدفتون برسید؟

 

  • محیا ..

:)

انگیزشی بودن مطلب رو خیلی دوست داشتم

و

از این جمله خیلی خوشم اومد؛ به نظرم هدف‌ِ ما نباید رسیدن به هدف باشد، بلکه باید در مسیرِ هدف به جلو حرکت کردن باشد

بسیار عالی :))) همیشه لذت بردن از مسیر مهمه :)


خوش اومدید:) 
خوشحالم رضایت بخش بوده:) 
بله لذت بردن از مسیر خیلی مهمه...:) 
ممنون از حضورتون:) 

قالب نو مبارک :)


خوش اومدید:) 
قالب قبلیه یادتونه!؟😅
خیلی ممنون:)  
با تشکراتِ فراوان  ازهمراهیتون:))

سلام عزیزم صبح تون بخیر :)

ممنونم از نکات آموزنده ات تون ^_^

میگم تابستون شده ولی زنگ درس هنوزم پابرجاست 😞😞


سلام عزیزدلم😍
خوش اومدی،صبحه روبه ظهرت بخیر😍😘😅
خواهش میکنم😘
اینا درسِ زندگی برا موفقیته😁
تابستونه ولی زندگی که درجریانه😉
تازه من میخوام درس واقعی بخونم توتابستون ازاون درس رومخا😐😅😂
ممنون از حضورت عزیزم😍
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۹۸ , ۱۱:۵۷ بهامین (دخترِ متولد بهار)

متن خوبی بود👌


خوش اومدی عزیزم😍
ممنون ازحضورتون❤

سلام..

خیلی خوب بود...یه چیزایی رو با اینکه میونی ولی وقتی هر از چند گاهی بهت یادآوری نشه انجام نمیدی...یادآوری خیلی خوبی بود...

منم اندازه حلزون قدم برمیدارم...من برای رسیدن به اهدافم خودمو تو اون موقعیت قرار میدم...و خب قطعن افکارم وحرفام نه تنها رو من بلکه روی دیگران هم تاثیر میذاره...

منتظر معجزه هم نیستم...تلاشمم در همون حدود حلزون وایناست!...دیگه انشاالله که کنکور رتبه یک با خودمه!...

موفق باشی...امضاء : ادی


دَلام ادی عشق خودم😍
دقیقا خیلی چیزا رو میدونیم ولی فراموش میکنیم ونیاز به یادآوری ومروره تا بتونیم باانگیزه ومحکمتر ادامه بدیم😉
خیلی خوشحالم که داری برای رسیدن به اهدافت تلاش میکنی😍
همینجوری ادامه بده قطعا موفق میشی
شاید حلزونیه شاید منم لاک پشتی دارم میرم ولی مهم حرکت روبه جلوئه:) 
انشاالله که رتبه یک کنکور خودتی;) 
مرسی...توهم موفق باشی عزیزم😘

:)

قربانتان!


😍❤

اینجوری راحتتر میتونم بخونم، کار خوبی کردی متنا رو بزرگ کردی

 

نکات بسی کلیدی بود، مرسی گلم

بعضی وقتا قدمی برمیدارم ولی خب خسته میشم، بعد دوباره شروع میکنمD;


عزیز دلم خوبی؟😍
کامنت با گویشم چی شد پس؟😁😍😍
نمیدونستم متن فونتش اذیت کنندس:(
میگفتی خب😁پذیرای هرگونه پیشنهاد وانتقادم😅😂
خواهش میکنم عزیزم😍😘
خوبه دوباره شروع میکنی همین تلاش وشروع خودش یه نوع موفقیته😉

سلام

مرسی آبجی خیلی فوق العاده بود

ممنوننننننننن


سلام مبینای عزیزم😍
ممنون از تو بابت حضورودلگرمیت مهربونم😍😘

آره گلم خوبم، تو خوبی

یادت بود، اینجا دیدم زیادی طولانیه نذاشتم😍

با موبایل که میخوندم خوب بود ولی خب با لپ تاپ یذره بزرگتر میخواست، مشکل از من بود

😘😍  


خداروشکر منم خوبم:) 
ارههه یادم بود😅من حافظم متاسفانه یا خوشبختانه خیلی قویه😅
پس هروقت دوست داشتی بذار😍😘
دوس میدارم گویش ولهجه😁مثلاً یکی ازبچه ها بالهجه مشهدی حرف میزنه انقققد دوسدارم اصلا حالم خوب میشه جواب کامنتامو بالهجه مشهدی میده😁😅😍

من چون با گوشی میام فونتشو تو لپ تاپ ندیده بودم،ممنون گفتی😍😘
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۹۸ , ۱۴:۳۸ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)

خیلی هم عاالییی


😍😍❤
میسی هسی😉😍😘
همون ممنون از نظرت بود😅

سلام محیا، 

مرسی متنش خیلی به دردم خورد.:))

 

پ.ن.۳ متن های روانشناسی دوست دارم، یه وقتهایی میتونن تلنگر بزرگی باشن برای ما:))

 

پ.ن.۴ مثل همه بیانیا در مسیر پزشک شدن:) قدم هم برمیدارم، هم گاهی منتظر معجزه بزرررگم. البته خوب تنها هدفم این نیست، اهدافم زیاده. پزشکی شایدددد مهمترینش باشه:)


سلام علیکم ماهور جون😍
خواهش میکنم عزیزم خوشحالم به دردت خورد😊

عزیزم میخوای خانم دکتر بشی پس😍
همین که قدم برمیداری خوبه محکم ادامه بده
بعضی وقتا خسته میشیم طبیعیه مهم اینه دوباره بخاطر هدفمون شروع کنیم;) 
انشاالله به همه اهدافت برسی عزیزم❤😍

مچکرم ان شاءالله همه به اهدافشون برسن^_^

همچنین تو♡♡

 


انشاالله:) 
قربونت مرسی😍❤

خیلی خوب بود محیا گلی جان 😍😍


سلام بهار جون😍
دلم برات تنگ شده بودا😍😘
خوشحالم خوشت اومده😊😍

سلام عزیز جانم 

منم دلتنگت بودم 😍😍

فدای تو بشم من 😘😘


عزیییزمی😍😍😍
خدانکنههه😍😘

احسنت احنستت ادامه بده خانووم گل 🌸🌸😍


قربونت عزیزم😍😍
چشم😍❤
ممنون ازهمراهیت گلم😘😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan