سرگرمی(۲)

 


 

 

سلام سلام صدتا سلام هزاروسیصدتا سلام به مخاطبای قچنگم:))

 

خودمم نمیدونم این همه لوس بودنو از کجا اوردم:))))

 

روزتون بخیرو شادیییی:)

من باز اومدم:))

 

الان هرکی ببینه پست زدم اولین چیزی که میاد تو ذهنش اینه که الله اکبرررر بازمحیا رفت سرمنبر:))

یه دعا دست جمعی کنید من کار گیرم بیاد کمتر بیام اینجا برم منبر:)))

 

تست هوش ایندفه آسونتره فقط یکم دقت میخواد همین:)

 

 معلومه دیگه باید بگید چه اعدادی تو شکل هست:)

اعداد تک رقمی هستن:))

 

 

ببینم چه میکنید دیگهههه؛)

 

امیدوارم امروز شاهد برنده شدن آقایون هم باشیم:)))

 

 

 

  • محیا ..

۱ 

۲

۳

۴

۵

۶

۸

۷

۹

صفر هم دیدم ولی مطمئن نیستم 


باهوشم😍درسته😉
اونیم که مطمئن نبودی درست بود😅😍😚
داشتم فکر میکردم چطوری سانسور کنم کسی نفهمه اعداد چندتان😂
امیدوارم این مدل سانسور گمراه کننده باشه😅😂

604 و 84


اخ اخ حواسم نبود بگم تک رقمین😅
الان متنو تصحیح میکنم😅

406و 48


😳😳😚
تقصیر گیجی من شد ننوشتم تک رقمی😳😅

سلام.

به به..

چه عالی

من ۰ تا ۹ رو تشخیص دادم😊

 

جایزه امو آماده کن😁


سلام به روی ماهتون😍
بلههه درسته😍😉
چشم چشم آهنگ فرزاد فرخ تقدیم کنم قبوله؟😅

خوب

 

6 8 0 4


فدات بشم که مثل خودمی 😁😅😚دقت منم کمه😅
نه 😅

قبوله آی قبوله😉😉


چشششم😚💟❤


684129


نگاه جون هنوزم هست😁😚
چه باحاله اسم نگاه ها😍
دیگه نگاه صداتون میکنم😁😍

اعداد

68243


خوش اومدید:)
اعداد بیشتری هست:)

باشه


😍😍😍❤
شنبه ۲۶ مرداد ۹۸ , ۱۶:۰۷ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)

۸ ۶ ۴ ۲ ۱ ۰ ۹  ۳ 

😍😍
بازم هست😚😅

سلام

6

0

4

2

8

سلام به روی ماهت حسانه جانم😍
خوش اومدی😍😘
اعداد بیشتری هست عزیز دلم😚

 123468

 

 

همیناست دیگه🤔


بیشتر هست عزیزدلم😊😍❤❤😚

سلیوووم:)

۶، ۸،۹،۲، ۴، ۱

۳ رو شک دارم که هست یا نه

ضایع نشم صلوات😅

 


سلیووووم به روی ماهت😅😂
اونی که شک داری هست بازم هست😅
ضایع چرا؟
خودمم ازهمه کمتر حدس زدم😳😂😂😂
یادش بخیر تستا هوش وبلاگ اسی انقد میخندیدیم😅
یه بارآشنا به اسی گفت بیاد رمزی بگه چرا فلان تست اون نمیشه
منو اشنا تحلیل میکردیم اسی هی کامنتامونو ستاره دار میکرد😂😂😂
بعد دیگه گفت بسه دیگه خستم کردید چقد هی جوابو مینویسید من ستاره دار میکنم هی باز ادامه میدید😂😂
منو اشنا هی میخندیدیم تحلیل میکردیم اسی م هی ستاره دار میکرد😂😂
آخرش گفت بابا جوابش این میشه ول کنید😂😂😂

6

8

0

4

1

9

 7

-.-


به به خانوم برنده تست هوش قبل😍😚
اعداد بیشتری هست😅

۹ هم هست 

دیگه حوصله ندارم😐

 


عزیییزم😯😅
مرسی ازهمراهیت وتوجهت😚
ولی بازم هست😅

2,3 هم هستتت


آله آله😅
یکی دیگه هم هست
😂😂😂😅😅😅

سلام

یکی 3

خواهر ما بیشتر از اون ندیدم.

اگه باشه فقط 5 و 9 


ایناهم هستن😍
ولی بازم داره😐😑😅
مرررسی ازهمراهیت حسانه جانم😚

4 هم هست پس 😐😂

بیاااا کادوموووو بدهههه


اینو که گفته بودددییییی😂😂😂😅😅

ولی حالا کادو چی میخوای زرنگ وبلاگی؟😅😍


نه بابا 5 نگفته بودم :| 

ببین 6 8 5 1 7 0 9 4 3 2 

 

:) هر چی خودت خواستی بیا کادو بده :دی


آررررهههه درست شد الان😂😚
دفه قبل یه عدد دیگه گفته بودی😅

بضاعتم درحد بوسه که برات ازاینجا فوت کنم😅😂😚
ادوشی(نقاشی)چشم چشم دوابرو بکشم تقدیم کنم😅
نهایتش میتونم یه آهنگ تقدیمت کنم😅😂

فکر کنم بجز 7 و 5 تمام اعداد باشند. البته 7 و پنج هم به صورت برعکس هست


اون برعکسا هم هست:)
بالاخره پرچم آقایونو شما بردید بالا:)
ممنون از حضورتون:)

سلام

خواهر ما رو بیکار گیر اوردی

فقط 7 موند دیگه

خواهش می کنم.


عزیییییزم شرمنده😳نه اختیار دارید بیکار چیه😅
گفتم سرگرم بشید😳😅
انقد همه دونه دونه اعدادو گفتن الان یادم نمیاد چیارو گفتید
سرآخر همه روچک میکنم سانسورا رو حذف میکنم جوابم میذارم 
برنده ها هم میگم😚

سلام

تشکر

بله یاد افتاد مطلب سرگرمی بوده..

تشکر


ممنون از شما حسانه جان که همراهی میکنید😍😘

مخ مارو کار نگیر خواهشا :)


😂😂😂😂
اقا ابوالفضل خب چرا آکبند گذاشتی مختو ازش استفاده کنید خب😜😂😅
شنبه ۲۶ مرداد ۹۸ , ۱۸:۱۳ فرشته ی روی زمین

6  .  8 .  4 . 1  .  2   . 3 . 9

همه عددا رو گفتم😅

محیا جون ببخشید میدونم پیام دادی اما هنوز نخوندمش...شب جواب میدم😘🙈


فرشتم😍😚کمه هنوز داره😅😂

عزیزم اشکال نداره گلم هروقت دوست داشتی جواب بده😚

سلااام

اووووم 6_8_4_2_1_9_3 و شاید یدونه 7 کوچولو و قراضه اون پایین عدد4 تشکیل شده بنظرم 

و اگر صفر گرد باشه دو تا هم 0 :)))


سلااام به روی ماهت😍
عاشق تحلیلات شدم😅😂😂
خیلی خوب بود😅😂
همه تحلیلات درست بود یکیم کم گفتی😅
ده عدد
0
1
2
3
4
5اس مانند
6
7
8
9
 خوش اومدید:)

بلللله درسته:)احسنت:)
آقایون پرتلاش ودقیقم دارن مشخص میشن:)

شنبه ۲۶ مرداد ۹۸ , ۱۹:۱۳ ناشناسِ پُر حرف!

1 2 3 4 6 7 8 9 

؟؟


باهوشم😍😍
خوب دقیقیاااا😍😍😍😚
یکیش کمه فقط 😅
ولی عالی بود این تعدادو دیدن من نصفشو دیدم😅
ماشاالله این تست هوش باهوشا بیشتر شدن😍😁

از واژه باهوش خوشم نمیاد، در پاسخ به نظرم لطفاً از واژه پرتلاش استفاده کنید.


:)
بله تصحیح کردم چون دوست نداریدنوشتم پرتلاش:)
ولی مگه باهوش بودن بده؟
تلاش خوبه ولی خب واقعیته هوش و دقت ذاتاً دربعضیا بیشتره:)

سلام

خوبی؟

1-2-3-4-5-6-8-9

نمیدونم 7هم هست یا نه؟!


سلاااام😍
خوبم مرسی توخوبی عزیزم؟😍

آله آله درستهههه باهوشم😍😍😍
😚😚😚
اونم هست😉
چقد برنده داشت این پست😍😁

چون وقتی بهم می گی باهوش، به خودم می گم من باهوشم، راحت می تونم از پس مسئله های

زندگیم بربیایم و دنبال تلاش کردن نمی رم.

و در آینده منجر به این کار شود که کار مهم را به دلیل باهوش بودن کنار بگذارم.

ولی پرتلاش که باشم، اینقدر تلاش می کنم که کار مهم را کامل انجام دهم.

هوش و استعداد یک راهی برای یادگیری سریعه و هرکسی با تلاش خوب می تونه از این افراد

باهوش،جلو بزنه.

 

از اینکه خواستم را انجام دادید، ازتون مچکرم.


بله درسته آدم پرتلاش کم هوش میتونه از آدم کم تلاش ولی باهوش موفقتر باشه:)
ولی خب هرکسی میدونه هوش به تنهایی برای موفقیت کافی نیست :)
ودرواقع هرکی خودشو بخواد گول بزنه به هوشش اکتفا میکنه!

ولی حتما حق باشماست وتاثیر کلماتو نباید نادیده گرفت:)

خواهش میکنم:)


بازم هست؟؟

مگه نمیگی تک رقمیه اعداد؟؟

پس دیگه چی؟؟

نکنه بین انگلیسی و فارسیش هم تفاوته؟😅

لابد یه هفت برعکس دیده میشه اونم حسابه؟؟


😅😂😂اره بازم هست😅
اره تک رقمین
نه همه انگلیسین:)))
لابد نه حتما😅اونم هست
یکی دیگه هم هسسستتتت😅😂😂😂

با این اوصاف فقط صفر میمونه دیگه😅

اخه صفر انگلیسی که گرد نیست بیضیه ولی اینجا فقط گرد دیده میشه😅😂

عجب معمایی شد😅


عهههه گلی اینو نگفته بودی؟؟!😅😂😂😂😂
انقد دونه دونه همه حدس زدن گیج شدم
😂😂😂
اصلا همتون باختید 
😂😂😂
دیگه خودمم قاطی کردم😂😂😂
معمامو زیر سوال نبررررر😅😂

پنجم نگفته بودم😅

پنجم هست لابد دیگه😂😂😂😂😂😂

خدایی این یکی رو دیگه نمیبینم😅


اشکال نداره خودمم ندیدم😂😂😂
ولی هستن کسایی که دیدن 😅😂😂

فقط 5 نیست توشون!

آخه هرچی تلاش میکنم میبینم 5 رو توشون نمیبینم!


😍😍😍

 کجوکولس :)))
ولی دیگه ازنظر طراح بوده :)))

سلام

6

8

2

1

سلام جناب منزوی:)
متأسفانه اعدادبیشتری هست تو تصویر😅

میشه گفت :)

6

3

8

2

4

1


ماشاالله اینام دیدید:))
جوینده یابندس بازم هست😅

فک کنم همه اعداد هس غیر پنج 😁


درواقع اونم هست😂
اکثراًهمینو ندیدن بسکه کجوکولس😅😂

سلام علیکم

همه ارقام !


 😁😁😁
سلام آقا آرش خوش اومدید،خوبید؟:)
این تست هوشابرا شما شوخین میدونم😅
تو پست سرگرمی (۱) اسمتونو اورده بودم😅😂
بله درسته دیگه مگه میشه شما اشتباه بگید😅😳

سلام عزیز جانم 

6032981457


سلام بهار باهوشم دلم برات تنگیده بود😍😚
 آرهههه درستهههه😍😁

عی دل غافل همه عددا هستن ک 😁😁 ناموسا پنج نمیشه خو


😂😂😂
ناموساً😅بقیه دیدنش😅😂

ممنون خوبم امیدوارم شما هم خوب باشید و همچنان پرانرژی


خداروشکر خوبید انشالله همیشه خوب باشید:)

ممنونم:)


دل به دل راه داره عزیز جانم 

چطوری ؟

عزیییزم😍😚❤
شکرخوبم همین که آدم انقدبد نباشه که گریه کنه میشه شکر کرد:)

خدا رو شکر 😍😍😘😘

فدات بشم من 


عزیزم خدانکنههههه 😍😘

من منتظر جایزه ام هستما😍


چششششم😍

من هی کلمو کج و راست میکردم دیگه به حدی رسیده بود میخواستم کامپیوتر رو برعکس کنم....ولی 5 ندیدم ...کجاس؟


عزیییییزم😂😂😂😅😚
پست جوابشو با شکلش یه نیم ساعت دیگه میزنم😉
  Sماننده😂😂😂

:|


جان دلم چرا این شکلی شدی؟😅😚
يكشنبه ۲۷ مرداد ۹۸ , ۱۲:۲۴ ناشناسِ پُر حرف!

خیلی عالی توضیح دادی ممنونم 


خواهش میکنم عزیز دلم😊😘

فک کنم 5 خیلی کج و کوله بوده!


اره خیلی😅
من نادمم من نادمم دیگه تست هوش کجو کوله نمیذارم😅😂

حیف من به موقع نبودم واسه این تست هوش


عزییییزم😍😘
هرهفته میذارم،جمعه یا شنبه ها:)
انقدمیذارم تا اسم همتون تو پستام ثبت بشه بعنوان برنده وباهوش😍😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan