بخند..

 

بخند بازم ، بخند بازم ، بخند با خنده هات از غصه مون کم شه

نمی دونم ، با این خنده ت ، شاید این روزگار وحشی آدم شه

 

 

پ.ن۱:آهنگ که هستش؟غیب که نشده؟:)

پ.ن۲:اولین باره ازیه آهنگ این سبکی  خوشم اومده!

کلاًاین سبک گوش نمیکردم

با یکی از دوستای خوب مجازی حرف میزدیم که اسم این آهنگو اورد دانلود کردم 

خوشم اومد اولش خندم گرفت به متنش:)

ولی بعد چندین بار گوشش کردم ...انرژی آهنگو دوس دارم:)

امیدوارم شما هم خوشتون بیاد:)

 

 

 

 

 

  • محیا ..
پنجشنبه ۳۱ مرداد ۹۸ , ۱۷:۳۵ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)

دست دست دستتتتتتت😍


😂😂😍😚
موافقم حالا دست دست😅

چه بر سر سلیقه ی موسیقیایی ملت داره میاد؟!

تا کی سکوت آخه ! :))


:)))
شادی ریتمشو دریاب :)))
خوبه که محتواش غمگینه با شادی بیانش میکنه:)
داره میگه بخند بلکه این حال بدمون تغییر کنه:)
یکیم میخواد شادتون کنه مقاومت میکنید:)))

حال دلت همیشه شاد و ساز دلت کوک


ممنوووون بهامین جانم😚😍
انشاالله حال دل شما وهمه دوستان هم همیشه عالی وشاد باشه❤

ممنون بابت موزیک :)

گرچه سلیقه ام یه چیز دیگه ست :)

دلتون همیشه شاد


ممنون ازشما که شنیدید  وهمراهید:)
بله سلیقتونو از رو آهنگایی که میذارید وبتون متوجه شدم سلیقه منم همونه:)
گفتم این سبکو باراول بود گوش میکردم وچون ریتم شاد بود گذاشتم شاید انرژی بخش باشه:)
ممنونم دل شماهم انشاالله همیشه شاد باشه:)

منم اولین بار بود گوش میدادم

ولی حالا دست دست دست

هوووووو هووووو 

دست دست😂😂😂


😂😂😂😚😚😚❤❤❤
هووووهوووو😅😂
کلیلیلییییی😅
گفتم تا قبل محرم ذخیره شادیو ببرم بالا که محرم نوحه میذارم 😂😅

کار خوبی کردی😚

 

منم تا قبل محرم خودمو با اهنگای شاد خفه میکنم😅😅

😚😚😚❤
😅😅😅
دقیقا مثل من
ولی بی صبرانه هم منتظر محرمم:)

منم چن وقته زدم تو کار آهنگ شاد 😍خیلی انرژی


😍😍😍😚
کار خوبی میکنی بااهنگ شاد آدم انرژیش میره بالا شده لحظه ای حالش خوب میشه:)

:)چه اهنگ زیبایی❤

 


عزییییزم😍هم سلیقه ای خودمی😉😚❤

😚❤فدات

راستی اهنگ های مرجان فرساد هم پیشهناد میشه مخصوصا خونه ی ما و پرتقال من


حتما میشنوم😚
میسی از پیشنهادت😚❤

یک چیزی شبیه سبک "رگی" . اگه دوسش داری باب مارلی رو سرچ کن همین سبک میخونه :)))


من سبک نمیشناسم:))) هرچی حسشو‌دوست داشته باشم گوش میکنم:))) حسش خوب بود :))
ممنون از پیشنهادتون حتما گوش میدم :)

قشنگ بود 

😂😂😂😂

گاهی اوقات تغیر سلیقه خوبه .


:))))
بله گاهی تنوع وتغییر سلیقه هم خوبه
ممنون از نظرتون:)

سلااااام

احوالات محیا گلی؟

سلااااااام به روی ماهت عزیزدلم😍😍😍😘😘😘
من خوبم شکر
توخوبی گلم؟😍
دلم برات تنگ شده بود
😍
منم باخودت میبردی علوسی😅علوسی دوس😅😅

خوبم الحمدالله 

من بیشتر دلتنگ بودم 

عزیزم 

چشم حتما سری بعد عروسی اون یکی داداشم میبرمت 

 


عزیییزم😅😚
چشمت بی بلا😚میسی هسی😅😚😚😚
انشاالله همیشه به جشنو شادی❤

خیلی دوستت دارم 😍😍😍


عزیییزم😍😘😘😍الان از خوشی ذوق مرگ میشم😅
دل به دل راه داره منم خیلی دوستت دارم مهربون جان😍😚
جمعه ۱۵ شهریور ۹۸ , ۱۶:۱۸ "NEMO" The one without a name

آهنگ باحالی بود! 


ممنون:) خوشحالم خوشتون اومده:)
پیشنهاد یکی از دوستان وبلاگی بود:)

سلام 

اینکه بگم از موسیقی سنتی خوشم میاد اشتباه هست چون همه‌ی مردم ایران و حتی کشورهای اطراف که با  زبان فارسیهستند ؛ کم و بیش موسیقی سنتی رو دوست دارند و کلا سنتی رو همه دوست دارند. 


سلام
بله موسیقی سنتی واقعا جذابه:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan