تولدانه:)

 

 

آشنایتمون به ۲سال میرسه 

ازهمون روزی که تو وبلاگ مشاوره محور، پست مسابقه عید مبعث بود ومن جز شرکت کننده ها بودمو شلوغ کاری میکردم

اونم جز شرکت کننده ها بود!

برعکس بقیه شرکت کننده ها که مثل خودم سعی میکردن یه فضا فان وشادو با کُری خوندن بوجود بیارن 

 اون جدی ومغرور کامنت میذاشت وحتی مخاطب قرارش دادم جوابمو نداد😑

تو دلم گفتم اه چقد مغرورو رومخه یه مسابقه شوخیه برافانه چقد خودشو میگیره😒

کلاً همین شد که ازش خوشم نمیومد

هم من هم اون جز فعالای اون وبلاگ بودیم 

برا بار دوم ،دومین برخورد وقتی بود که تو یه پستی ازهمون وبلاگ کامنت گذاشتم واومد منو مخاطب قرار دادو به من ایراد گرفت

اون روز کارد بهم میزدن خونم درنمیومد😐

تودلم گفتم اه بازاین پسره ی مغرور رو عصاب ازخودراضی😤😑 

چندتا نفس عمیق کشیدم که چیزی بهش نگم

وبحث کش پیدا نکنه، نه که جواب نداشتما

از کسی خوشم نیاد باهاش بحث نمیکنم😐

 

یه مدت بعد برا سومین بار تویه وبلاگ دیگه که گپ وگفتگو داشت وارد شدم که اونم از اعضای فعال اونجا بود و از اولین نفرایی که باهاشون هم صحبت شدم 

پرسید شما همون محیای فلان وبلاگید؟

(آخه اکانت نداشتم اون موقع:)) )

گفتم :بله

گفت: اگه از حرفام تواون پست ناراحت شدید عذرمیخوامو امیدوارم ازم ناراحت نباشیدو...

 

منم همچنان دل چرکین تو دلم گفتم برو بابا مغرور بداخلاق ازخودراضی 😤😬😑😅

 

به زبون گفتم نه خواهش میکنم ناراحت نشدم😊

 

تواون وبلاگ منم فعال شدم وهمین باعث شناخت بیشترش شد فهمیدم درکنار مغرور بودنش که همچنان از نظرم هست :)) خیلی مهربونو بامحبته انقد زیااااد که اصلاً دیگه مغرور بودنش دیده نمیشد

فهمیدم برخلاف تصورم 

اصلاً آدمی نبود که خودشو بگیره خیلیم شیطون وشوخ وبامزه بود:)

​​​​​

وازهمه مهمتر خیییییلی بامعرفت بود

 

وقتی اصلاً انتظارشو نداشتم بودنم موندنم تواون وبلاگ مهم باشه وقتی ازیکی ازبچه ها دلخور شدمو تصمیم گرفتم اون وبلاگ دیگه نرم درواقع قهر کرده بودم:))

 

ازم خواست برگردم ومدام میگفت برگرد کسی چیزی گفت من پشتتم... 

 

همین جملش باعث شد بفهمم چقد بامعرفته

کلی دوست قدیمی داشت اونجا ولی از منِ جدید اون وبلاگ غافل نبود

تمام ۲سالی که شناختمش همیشه حواسش بود ومعرفتها ازش دیدم
 

همیشه مثل یه برادر هوامو داشت وحضورم تو اون وب با پشتیبانیا برادرانش همراه بود

 

وقتی کسی باهام شوخی میکرد ودرست صحبت نمیکرد 

تذکر میداد که با محیا درست صحبت کن

اون لحظه به رو نمیوردم ولی تو دلم میگفتم دمت گرم:)

حس میکردم برادرم باهمون غیرت وحساسیتی که برادرا به خواهرشون دارن تومجازی مواظبمه کسی بهم نگا چپ نکنه:))

 

پسرا کوچیکترم باشن حس پشتیبان بودن و امنیت که یکی هواتو داره میتونن به آدم بدن  :)

۲سال پیش که وبلاگ داشت من وبلاگ نداشتم 

مثل الان وشیطونیام وبلاگای همتون 

میرفتم وبلاگش سربه سرش میذاشتم:))

ولی وبلاگشوپاک کردو رفت

وبلاگ تومدتی که نبود برامن یه کمبودی داشت وخوشحالم که الان هست وبرگشته:)

منتها دلش نمیخواد معرفیش کنم و اسم مستعارِ وبلاگیشو بگم😐 

ولی بالاخره من تو یه پستی معرفیش میکنم😜

من کوتاه بیا نیستم 😅

 

تولدت مبارک آرمین بامعرفت:)🌹

تولدت مبارک داداش کوچیکه که برام بزرگی کردی همیشه وانقدر مردی وعاقل وفهمیده که عدد سنت برام غریبه:))

بهترینارو برات آرزو میکنم که لایق بهترینایی:)🌹

🎂🎂🎂🎈🎈🎈🎁🎁🎁🌸🌸🌸

 

https://goo.gl/hhTFpV

 

پ.ن۱: اخلاقی با متولدین زمستون خیلی جورم

و دنیای مجازی وواقعی بهترین دوستام متولد زمستونن:)

 

دهم تولد محیصا بودیکی از بهترینایی که تو مجازی باهاش آشنا شدم  که پست ننوشتم متأسفانه یکم روحی خوب نبودم... وگرنه میشد سومین پست تولد:) 

ولی باتاخیر ،مجدد تبریک میگم به محیصای قشنگم😍😘❤

دوست بامعرفت که واقعا مدیون محبتاشونم کم ندارم تو مجازی هرکدومشونو یجور خاصی دوست دارم وبرام عزیزن

یکی دیگه از دوستای مجازیمم بااسم مستعار "سکوت شلوغ "هم تولدش نوزدهمه😍😘 نمیدونم سرمیزنه یانه ...ولی ازهمین تریبون بهش تبریک میگم امیدوارم بهترینا براش رقم بخوره 😍😘❤

تولد  مریمم اسفنده😍❤ پیشاپیش مبایک😍😘❤

یعنی ۵تااز دوستای صمیمی وقدیمی من تووبلاگ زمستونین:)

لنتیای جذابِ مهربون:) 

خلاصه تولد همه زمستونیا مبارک دی،بهمن،اسفند😅❤ 

​​​​​​

پ.ن۲: این آهنگ تولدت مبارک کُردیه 

خودمم متوجه نمیشم چی میگه مختص خود آرمینِ:))

تاالان منتظر مریم بودم متن اینو بخونه تاییدش کنه که عاشقانه نباشه یوقت ولی نیستش....

خودمم ترجمشو پیدا نکردم😳امیدوارم عاشقانه نباشه😅😐

فقط این خطش که میگه صدساڵ بە شادی بژی

رو فهمیدم😅فک کنم کلاً داره دعاهای خوب میکنه😅 درسته متوجه نمیشم ولی قشنگه حس وریتم خوبی داره:)

 

 

پ.ن۳: برااولین بار ،وقتی داشتم این پستو آشنایتمونو مینوشتم،احساس کردم نوشتنم اونقدری که فکر میکردم بد نیست وخوبه😅شما اینجوری فکر نمیکنید؟😅

الکی بگید که موافقید دلم خوش بشه منم خوب مینویسم:)))

  • محیا ..

سلااام محیا جان مهربون 😍😍

من نمیشناسمشون ولی تولدشون مبارکاااا❤❤🎈🎆🎊🎐🎐🎉

سلامممم عزیز دلم😍😘

مرررررسی عزیزم از حضوروتبریکت 😍😘❤❤

ازبچه ها بیانه بااسم مستعار وبلاگ داره:)

سلام تولدشون مبارک باشه هم اقا ارمین هم محیصا 


سلام عزیزم ازطرف بچه ها تشکر میکنم😍😘
خودت خوبی؟ بهتری؟:)

هرچقدر که تو خوب مینویسی من بد 😂 همیشه انشام داغون بود 


کی من خوب مینویسم؟
من انشاهامو هیچوقت خودم ننوشتم😂😂😂 همیشه مامانم وبابام میگفتن من مینوشتم😅
استعداد نویسندگی ازهمون موقع نداشتم😅
ولی نوشتن خودش تمرین نویسندگیه
منم اعتماد بنفس نوشتن نداشتم وندارم
بخاطر قوت قلبایی که بچه ها بهم میدن یکم اعتماد بنفس پیدا کردم
ولی بازم نوشته ها بقیه رو میخونم خودم میدونم استعدادم صفره😖😅
ازکسی که مامان باباش انشاشو میگفتن چه انتظاری میشه داشت😳😂

ولی تو قلمت خوبه 👌🏻


😍😍😍 من از ذوق نمیرم یهو😅
عزیزم لطف داری😍😘 

تبریک میگم+گل 

 

من شرمندتم محیا ، دوساعت پیش کامنتتو دیدم که توجاده بودم نت قطع شد نشد جواب بدم.

 

:)


مرسی بابت تبریک😘❤

نگوووو عزیزم دشمنت شرمنده فدای سرت😘 
به کجا میروی؟😅البته اینو تو خصوصیم پرسیدم😅😳
یکی نیست بگه بچه تو چرا انقد فضولی😐

ممنون خوبم عزیزم 


خداروشکر :)❤

سلام عزیزم

تبریک

ان شاءالله سرعت قدم های خوشبختی و شادی زندگیشون مثل یه شاهین تیزبال به سمت آسمون رنگین کمونی اوج بگیره و لبخند خدا همراه و همدمشون باشه

دنیا همیشه احتیاج به آدم های بامعرفت داره چه واقعی چه مجازیش

نوشتنت همیشه عالی بوده و هست


سلام همراز جانم😍❤
چه دعای قشنگی😍انشاالله:)
ممنون بابت دعاهای قشنگ وحضورتون:)❤

بله واقعاً آدمای بامعرفت دنیا رو بهتروقشنگتر میکنن :)
وخداروشکر من تو مجازی باکلی آدم بامعرفت ومهربون ازجمله خودتون آشنا شدم باعث سعادت وخوشحالی منه😍❤

ممنون از لطف ومهر همیشگیتون ،شما بااین قلم زیبا وقدرتمندتون که همیشه دلم میخواد یه ذره میتونستم مثل شما انقد بااحساسو قشنگ بنویسم از من تعریف میکنید من شرمنده میشم:)
یه دنیا ممنون😍😘❤

سلام سلام مبارک تفلد همه زمستونیا هپی ^-^


سلام سلام عسل من😍😘
میسی قشنگم😍😘❤

سلام.

...

تولدشون مبارک باشه.


سلام آقا عرفان:)

خیلی ممنون:)🌹

سلام:)

فرخنده میلادم مبارکتون باشه:))

 چه داستان قشنگی بود:) عاقا چرا شایعه میندازی؟؟ به جون خودم من مغرور نیستم فقط قیافم یکم غلط اندازه . 

 

حالا جدی من تا این حد هواتو داشتم؟؟ چ آدم خوبی بودم یاد جوونیای بتمن افتادم:))

 

کلا دوس ندارم از دوستام تعریف کنم چون معتقدم پر رو میشن :)) ولی  توی این شب عزیز لازمه که بگم

تو این یکی دو سال با وجود تمام اختلاف نظر ها و دعواهایی که با هم داشتیم 

همیشه آدم حسابی موندی... 

بهت افتخار میکنم

خدا برات نگهم داره :))))

 

آهنگ کوردی هم بدک نبود. تا حالا نشنیده بودمش چون خوانندش ناشناخته و یحتمل آماتوره... کوردا آهنگای خیلی قشنگ تری برای تولد دارن

کلا دمت گرم:))

 

سلام:))))
انتظار همچین کامنتی نداشتم
منتظر بودم رخ عقاب بگیری بیای بگی ممنون😐
من چیکار چهرت دارم:))) 
من همیشه میگم مغروری توهم تکذیب میکنی:)))

جوونیا بتمن؟:))) یادت نیست اینایی رو که نوشتم؟:))
خیلی بیشتر بود سعی کردم کوتاه بنویسم مثلاً این شد😅


بنطرمن اعتقادت اشتباهه...بنظر من باید خوبیارو گفت
اونایی که تو میگی پرو میشن آدمای بی ظرفیتین هرکسی متناسب باظرفیتش برخورد میکنه چه بهتر که بگیم ظرفیتا مشخص بشه
وخوبیارو که بگیم خیلیا اگه اونجوری باشن که انگیزه میگیرن بهتر بشن
اگرم اونجوری اونقدر خوب نباشن سعی میکنن اون شکلی بشن
کلاً باید خوبیارو گفت:)

یکی ازبچه ها وبلاگ هروقت از خوبیاش میگفتم
میگفت یه حدیثی هست که میفرماید اگر کسی صفت خوبی را به تو نسبت داد که در تو نبود، به جای انکار سعی کن آن صفت را در خودت به وجود آوری. 
و سکوت می کنم و سعی می کنم اونطور که فرمودید بشم.

واکنش آدمای باجنبه اینه:)
الگو من داشت میشدا رفت از وبلاگ:(
منم میخوام الگو بگیرم برم:))

خلاصه باهات مخالفم که چیز جدیدی نیست:))))
قشنگ توهمین کامنتم تفاوت نظرامون مشهوده:)))
من آبرو داری کردم اختلاف نظرا و‌ بحثارو نگفتم:)))
ممنون از تعریفت:)


خب من متوجه نمیشدم چی میگن سرچ کردم اینو یافتم دیدم ریتمیک شاده گفتم خوبه😅

کلاً مخلصیم:))

سلام

تولدشون مبارک🎂 :)

سلام عزیزم😍
خیلی خوش اومدی😍
خیلی ممنون بابت تبریک وحضورت😍😘❤

سلام 

تولدت مبارک Ariiii😂😂😂😂

دس دس دس 

بهشون بگو ی خواهر بیشتر نداری اونم منم😎😂😂😂

واگرنه گیس و گیس کشی راه میندازم

(بگی برو درستو بخون و اینجا چ غلطی میکنی این موقعه روز )

هم گریه میکنم(: 

 

محیا

ممنون عزیزم😍

کیک پسرونه اس من قبولم نیست😂😍

جدای از شوخی

متنت خیلی قشنگ بود 😍

بابت اینکه یادم بودی هم ممنون😍😂😂😂

 

 

 


سلام عزیزم:)😍
عزییییزم چقدم غیرتی سر آرمین😅😂😂
سکوت تو متولد ۷۸ بودی دیگه؟ 
یکسال از آرمین کوچیکتری؟:)
نمیشه من ابجی بزرگه باشم تو کوچیکه؟:)))


عزییییزم مگه آرمین سر درس بهت تذکر میده؟:))
کی روز تولدش درس میخونه اخه😜😂

راست میگی حق باتوئه ولی خب من اصلا. نمیدونستم تو هستی میای سرمیزنی 
فکر نمیکردم وبمو بخونی ،آدرس وبتم که نداشتمو درجریان نبودم:(:

تقدیم بامهر:)
http://uupload.ir/files/05gi_iran_1581152783637.png
قچنگه؟
کیکتو دوچ دالی؟:)) 

اینم تقدیم بامهر😘😘❤
http://goo.gl/J54X8U
بازم تولدت مبارک عزیزم😘انشاالله سن پراز موفقیتی باشه برات❤

سلام

طبق معمول حسودیم شد😂

تبریک میگم جناب آرمین🌷

قدر این دوستان بامعرفتتونو بدونید☺


سلامممم عزیزم😍
ای جانم😍
تولد شما کیه؟:)

خیلی ممنون بابت تبریک وحضورت 😍😘❤
:)

تولدش مبارک🌼

من کوردم ولی نفهمیدم چی میگه😶


عزیزمممم😍😍😍😘
مرسی بابت تبریک😍❤
واقعا کوردی؟😍😍😍 چقد عالی😍
آرمینم یه بار فک کنم یه اهنگ کوردی بود خودش متوجه نمیشدچی میگه
فک کنم بخاطر تفاوت لهجه وگویش کوردای جاهای مختلف باشه:)

کلا میدونی چقدر مخالف این ابجی داداشا و دوستی های این چنینی ام😉

منم 15اسفندم😊😊


سلام آلا جانم😍😘
آرهههه منم موافق نیستم ازایناییم که ادا داداش خواهری درمیارن همش داداش داداش میکنن ولی رفتارو فکرشون اونجوری نیست خوشم نمیاد:))) ذهنیت خوبیم نسبت به این مدل رابطه ها میدونم نیست وخودمم ندارم:)
ولی خب ایشون برامن فرق میکنه ۴سال ازمن کوچیکتره 
وکلاً درحد مجازیم ارتباطمون وصحبتامون خیلی با چهار چوبه واقعا مثل برادر کوچیکتره برام:) این ۲سالم که گفتم میشناسمش اینجوری نبوده که همش درارتباط باشیم یا باهم بخوایم مدام حرف بزنیم یه جمع دوستانه بود اونم توعمومی یه وبلاگی که همه میخوندن حرفارو اونجا دورهم بابقیه بچه ها گپ میزدیم خیلی وقتاهم یااون نبوده یامن:)
دوستی اون مدلی که تو ذهنتون باشه مثل بقیه رابطه دوستیا اصلا. نیست  اعتقادات من اجازه نمیده
:)


پس شماهم زمستونید😍😍😍
تولدتون پیشاپیش مبااااارک😍😍😍😘
متولد ۷۲ید؟
میشید ۲۶درسته؟:)
انشاالله ۲۶سالگی بی نظیری رو تجربه کنید ودلتون آرومو لبتون خندون باشه همیشه وازهمه مهمتر تنتون سلامت باشه😘
ببخشید پرحرفی شد:(
تقدیم بامهر:)💕
http://goo.gl/QI4KL9

سلام‌عزیز

تولدشون مبارک😊


سلام بانو جانم😍
ممنون بابت حضور و تبریکتون😍😘❤
بخدا انقد شرمندم وقت نمیکنم به همه پستا سربزنم 
پست مینویسم باحضور همتون اینجوری مواجه میشم کلی شرمنده میشم
انشاالله این کنکور ارشدوبدم تموم بشه خلاص بشم😅
جبران کنم محبتاتونو😍😘❤ ودوباره شلوغ کاریامو ازسر بگیرم😅

ممنون ازمحبت همیشگی وهمراهیتون😍😘❤
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

مش محیا

تکبییر

*** ***** ** ** **** ***

دو کلام ازت  تعریف کردم سریع رفتی منبر برامون:)) 

ولی عجب وبلاگ و بساطی واسه خودت راه انداختی:)

فالوورای فراوان .

حیف خودم وبلاگ نویسی یادت دادم و حق استادی به گردنت دارم وگرنه میدادم وبمو لینک کنی وبلاگ منم شلوغ بشه:)) 

 

به سکوت

اونهمه بد و بیراهی که من به تو گفتم واسه درس خوندنت اگه به  گربه تو حیاطمون گفته بودم الان دیپلمشم گرفته بود:))

پس نتیجه میگیریم که راحت باش چون تو آدم بشو نیستی:)) تولدم مبارک

 

مشکات

سلام.

واقعا قدر نمیدونن... من که ازشون راضی نیستم ایشالله خداهم راضی نباشه:))

 

آلاء

همش داداش داداش میکنن که کیس خوبای وبلاگاشون نپره:)))

 

لیلا هستم

متاسفم

شما یک کورد واقعی نیستین:))

 


اول جوابت به آلا رو سانسور کردم گفتم سانسورش ممکنه بدتر شبهه بوجود بیاره ولی عاااااقااااا جان من ازاین شوخیا نکن دیگ:)))
کیس چیه:////
بیا گفتیم داداش ماجرا ازتوش درنیاد خیلیه
نمیگفتم داداش و۴سال کوچیکتری چی فکر میکردن دیگه:| 

اگه اون چیزی که فکر میکنی درست بود که اصلاً پست نمیزدم :))
خلاصه این وصله ها به من نمیچسبه حاشیه نساز:/ 

حرف حق میزنم فقط تایید کن :P منبر رفتن دوست دارم :P 
چیکارت کنم استااااد مغروری :/

بادخترا هم شوخی نکن عه:)))
بچه ها مذهبین یهو ناراحت میشن.

فقط با شناسا مثل سکوت شوخی مجازه:))

ازما راضی نیستی؟ االه اکبر:)))



سلام

محیا 

اولا یک سال نه و یک سال و یک روز 😉😂

دوما مهم نیست قشنگم ، نبودم دیگ از یادها رفتم فقط ننم منو فراموش نمیکنه

سوما غیرت؟😂😂😂 برای خنده نوشتم میدونی که من استاد گند زدن به پست تولدام 😉 

آرمین تذکر نمیده فقط ادم با خاک یکسان میکنه:)))) 

بچه پرروووو ایقد دعوام کرد که من از درس زده شدم 

قراره ترک تحصیل کنم😂

تو اول ثابت کن من درس میخونم بعد روز تولد رو از بقیه روزا جدا کن:)))

 

 

به آلا

سلام ،از آشنایی باهاتون خرسندم:)

نظرتون محترمه 

ولی من موافقم و با این مدل رفاقت ها مشکلی ندارم

 

 

آرمین 

سلام 

من بمیرمممم دیگ بهت نمیگم برادر/:

 همش تقصیر تو بود من ترک تحصیل کردم از بس دعوام کردی زده شدم از درس😂

خاااااااااک حالا باید جلو غریبه ها اینطوری منو بی آبرو میکردی؟😠

 

سلام عزیزم😘
بابا خود تعدادتون زیاده همتوووونم دی بهمن اسفندید😖
آدم می هنگه 😖
جبران مافات نشد؟:(
عکس کیکتم درست کردم:(

میدونم عزیزم داری شوخی میکنی غیرتو منم شوخی کردم:))

گند نمیزنی که خاطره ها بامزه میسازی
پست پارسال تولد ارمین😂😂😂
دس دس 😅😂
وای عجب شبی شد😂
ارمین صبح اومد گفت چه گندی زدی پست تولدمو😅

دعوات میکنه؟😅😂
انشاالله امسال موفق بشی :)


درمورد جوابت به آلا
ببین بستگی به آدماش داره
به چهارچوبا داره...اگه چهارچوب رعایت نشه هم موافقی؟

میدونم که میدونی چهارچوبا چقدر مهمه وعلت صمیمیتای ما باآرمین اینه که چهارچوب نگه میداره :)
وشبیه دوستیای پسرودختری نبوده هیچوقت رابطش باهیچکدوممون:)



مبارک باشه


مبینا چطوری عزیزم خوبی؟:)😍
همه چی روبراهه؟
درسا و...؟:)❤

مرسی بابت تبریکت واینکه سرمیزنی😍😘❤

محیا 

من ناراحت نمیشم 

ولی اگر کسی یادش باشه واقعا خوشحال میشم وحس خوبی میگیرم 

امسال قراره ی جای دوست داشتنی برای خودم تولد بگیرم😉😍

 

مامانمم یادش نبود😂😂😂

زنگ زدم گفتم تبرررررریککککک مامانیییی امروز دختر دار شدیییی و...

حتی خواهرمم یادش نبود وقتی اومد با ذوق پریدم گفتم تبریک میگم امروز خواهر دار شدی یه لحظه کپ کرد بعد گفتم من متولدشدم 😂😂😂

حالا هم میخوام برای خالم زنگ بزنم😜

 

مهم شاد بودنه به نظرم یادآوری این روزا فقط واسه احیا کردن دوستی ها و محبت کردن بیشتر و... 

پس الکی خودتو ناراحت نکن😜💙🌹

عزیزم برامون واقعا عزیزی😘
بخدا من شده تولد دوسته ۱۲ساله مو یادم بره😑😖

😂😂😂😂😂😂دمت گرم😅 
کار خوبی میکنی😂😂😂
من یادشون بره اصلاً حرفی نمیزنم
پارسال همه خانواده یادشون رفت😅
ا
انشاالله اون جای دوست داشتنی تولدت بهت خوش بگذره😍❤

درمورد آلا عزیز هم 

قبل اظهار نظرم گفتم نظرش محترمه 

ولیییی در کل ادما با هم فرق دارند 

من با درست یا غلط بودن چیزی کار ندارم چون مخم هنگ میکنه:)))) 

 

ولی از منظر دین فکرررررر کنمممم فقط در صورت الزام ارتباط داشتن صحیحه ک الزامی نیست ولی منم دیندارنیستم😐

و این چهارچوب و.... کلاه شرعی ب نظر میاد بیشتر😅

نه عزیزم کلاه شرعی نیست
کلاً ارتباط بانامحرم وحرف زدن شروط خاص خودشو داره
واگه مفسده ای به بار نیاره ونباشه اشکال نداره....این گفته مرجع تقلیدمنه:)
همون چهارچوباس
تفاوت زمین تاآسمونه نوع ارتباطات ...
که نمیخوام خیلی بازش کنم پست آرمین بره به فنا بشه درمورد این موضوع...
ولی نوع ارتباط وکلمات وصمیمیت خیلی فرق داره...
عمومی نمیتونم بازکنم موضوع رو😐
من هروقت بی پرده واضح حرف میزنم پشیمون میشم
اقا پسری که بیا باتو عشق بازی کنه باکلمات واقعا با پسری که حدو حدود نگه میداره فرق نداره؟
که میگی چهارچوب کلاه شرعیه؟:)
یکم بهش فکر کن:)

آره عزیزم کوردم

دقیقا، کوردا گویشاشون باهم متفاوته

در ضمن به آقای آرمین بگید من کورد گورمانجم😊اینی که خوند کورد سوران یا ایلامی بود فک کنم!!

زمین تا آسمون فرق میکنه گویشاشون😊 دلیل نمیشه بگه کورد واقعی نیستید متاسفم://


آره زمین تاآسمون فرقشونه میدونم:)
گفتم خودشم یه اهنگی بود متوجه نمیشد
داشت شوخی میکرد عزیزم:))
اگه ناراحت شدی من عذرمیخوام فداتشم😘❤
کلاً سربه سر همه میذاره
حالا بری وبلاگ خودش چنان جدیه فکر میکنی یکی دیگس:)))


من غلط کردم:)))

هرچی شما میگید درسته:))

 


دوراز جونت عزیزم😘❤
:)

سلام محیا

دلم برات تنگ شده بودددد


سلامممم ملیکا جانم😍😘
قربون دلت برم😍 ❤خوبی؟
منم دل برا همتون تنگ شده بود❤

تولدشون مبارکککک باشهههه

🎁🎂🎈🎁🎂🎈🎁🎂🎈🎁🎂🎈


عزیییییییزم😍
مرسی فدات شم😍😘❤

سلام محیا خانوم ...

+ بالاخره این بلاگ باز شد ...

+ داشتم پست‌های بلاگم رو درست می‌کردم اتفاقی به کامنت شما بر خوردم ... تقریبا هر شب یه بهونه‌ای جور میشد که به بلاگتون سر می‌زدم ... مثل همین بهونه ... و با صفحه‌ای که نوشته‌ بودین مواجه میشدم ...

+ بعضی دوستان نبودشون چقدر سخته ... خیلی خوشحال شدم که دیدم صفحه رو برداشتین ...

+ امیدوارم اینجا توی محیط وبلاگ‌نویسی و همراه دوستای وبلاگ‌نویس ... غم و درد این روزا رو تسکین بدین ...

 


سلام آقا محمد رضا:)
خوبید؟:) 
+جداً؟
من شرمندم که  میومدید واینجا بسته بوده:(

+ممنون از لطف ومحبتتون :)
 فکر میکردم بعد این یکماه برگردمم کمتر  کسی منو یادش بیاد دیگه:)
وفکر نمیکردم کسی سر بزنه وچک کنه اینجارو بعد یکماه و با بازشدنش همون روز چندتا کامنت داشته باشم بدون پست زدن
واین فقط بخاطر مهربونی شما وبقیه دوستانه:)
وخیلی ممنون از لطفی که به من دارید🌹
وشرمنده که بسته بود اینجا:(
منم بادیدن کامنت شما وبقیه دوستان خیلی خوشحال شدم:)

+انشاالله...انشاالله بتونم کمی از محبتا وهمراهیای دوستانو شمارو جبران کنم:)


سلام بر بانو محیا

حالت خوبه؟😥🥺


سلام بر عزیز دلم مبینا جانم😍😘
من خوبم شکر:)
تو خوبی گلم؟❤سلامتی؟ خانواده خوبن؟
اوضاع چطوره؟
نگران دوستان شمالیم بااین وضع کرونا مثل تو اقا محمدرضا و...

مرسی ... من خوب بودم ... و با اومدن شما عالی شدم ...

شما چطورین؟

+ خواهش می‌کنم ... همین که دیدم هستین باعث خوشحالیمه ...

خیلی ممنون از لطفتون:)
خداروشکر که خوبید

منم خوبم شکر
+بازم ممنون از مهرولطفتون:)منم خوشحالم مثل قبل فعال شدید
یه مدت خیلی دور شده بودید از بیان :)

+معلومه هنوز شب زنده داریدا:)

به به چه عزیزه دلی هستم من😄😄

همه خوبن،شماها خوبین؟☹😥

آره اینجا خیلی شدید شده متاسفانه،من ک ی ماهی هست تو خونم شماها هم جایی نرین،باید بگم اوضاع بدجور بیریخته،مواظب خودتون باشین😭😭

عه مبینا توهم که بیداری:))
به جرگه شب زنده داران پیوستی؟:))
اره عزیز دلی دیگه😉😘
خداروشکر که همه خوبید
ماهم از کرونا همه درامان موندیم فعلا شکر خدا :))چشم نزنم😖😂

خوب کاری میکنی بیرون نمیری:)
منم سعی میکنم خیلی کم برم😖
وسواس گرفتن دیگه انقد دستامو همه چیو میشورم😐😖

درسته ... خیلی وقت بود که دور بودم ... ولی خب ایده‌ و حس وحالی هم برای نوشتن نداشتم ...

+ خخخ ... دقیقا ... شب آرامش خاصی داره که روز نداره ...

درک میکنم منم یوقتا مثل همین الان که برگشتم بعد یکماهم دستم به نوشتن نمیره:(
ولی آدمی که تجربه کنه اینجارو حس نوشتنو حضور ادماشو دوباره فعال میشه وحسه برمیگرده:)

+بله دقیقا
منم شبو ارامششو دوست دارم
اولین صحبتای ما فک کنم همین ساعتا بود تو وبلاگ قبلیم ازآرامش شبم حرف میزدیم:))

تین دیگ شب زنده داری نیست که😂الان صبحه😐🤦‍♀️

امیدوارم زودتر کرونا رفع شه،برای مردم کله دنیا واقعا ناراحت و نکرانم،فاجعه بزرگیه

برااونا که الان بیدار میشن صبحه😅
برامن که شبو کلاً نخوابیدم میشه شب زنده داری😅😂
تو جز کدومشونی؟😅
داشتی درس میخوندی؟
یا بیدار شدی درس بخونی؟:)


اره واقعا شرایط خیلی بدیه
انشاالله واقعاًزودتر شرش کنده بشه😬😠😐😭😢😑

منم کلا بیدار بودم

هیچکدام،رو تختم دراز کشیدمو ب ص گوشی خیر😐😭

ایشاللهههههههههه

عزیزم😂 پس همون شب زنده داری😅

حداقل یه اهنگیم مثل من گوش بده😂
همینجوری خیره نباشی به صفحه😅
میخوای اهنگی که دارم گوش میدمو بذارم؟
عاشقانس یکم البته😅
به سلیقت نمیدونم میخوره یانه

آره😅

نه منظورم از خیره این بود ک علافم ☹فیلم میبینم با تو و ی نفر دیگم حرف میزنم🤷‍♀️


آها پس سرت شلوغه 😅
من علافیم اینجوریه که  خیره میشم به دیوار یاسقف 😂😅
چقد خوبه ادما بیان شبا بیدارن انگار روزه😅

آره ولی دیگ چشام دارن بسته میشن😐باید خاتمه بدم ب شب زنده داری امشب،شرمنده☹☹

شب بخیر😘💓💓

بخواب فداتشم😘دشمنت شرمنده
خوشحال شدم باهات حرف زدم😍❤
شب و روزت بخیر ❤😘

که اینطوریاستز

سلام آقا سعید:)
خوبید؟
کدوم طوریا؟
پست تولد منظورتونه؟:)
بله همینطوریاستز😐😁

ممنون

بالاخره ما شما رو دیدیم اینجا

پس اگه اینطوریاستز که اونجوریاستزج

:)
زندگی سخته😬نمیذاره من شیطنت کنم تو بیان فعال باشم 
سرهمه رو بخورم😅😂 چه کنم😞
ولی خوب شد یه بیان یکماهی از دست پرحرفیام نفس راحت کشید😅

بالاخره تونبود من مثل اینکه شماهم طولانی نویستون درست شده نه؟:)
ولی هنوز نخوندم اون پستو!
بلند بخون من اخه خراب شده تواین مدت:((
یادتونه میگفتید بالاخره یکی پیدا شد حوصله متن طولانی خوندنو داشته باشه؟
چشمم زدید:))

:)))کدوم جوریاست؟
نه نه دیگه اونجوریاستزج رو تایید نمیکنم😐😁

سلام رسیدن بخیر.

تولدشون مبارک و امیدارم هرجا هستید . شما و دوستان و عزیزانت صحیح و سلامت باشند 😊😊😊

سلام 
خیلی ممنون:)
ممنون بابت تبریک ودعای خیرتون:)
انشاالله شما هم همیشه سلامت وشاد باشید:)

پیامی که دیشب وبتون دادم اومد؟

عه بلند بخوون خراب بشه خیلی بده

 

خیلی بده

خیلی بده

خیلی خیلی خیلی بده :)))))

:)))
آره واقعا همین قدربده:(
به همون اندازه بلند بنویس!
دوتاش از بی حوصلگی نشأت میگیره:(

پس در مجموع شرایط به سمت اونطوریاستزج


:)))
نه دیگه اونطوریاستزجو تایید نکردم:)))
شما حالا هی بگید اونطوریاستزجه
ولی مگه من زیر بار میرم؟!من تکذیب میکنم:))

حالا هرکی این کامنتارو بخونه میگه اینا چی میگن:)))
نمیدونن خودمم نمیدونم شما چی میگید طبق معمول
فقط میخوام کم نیارم😬😂

طبق معمول این منم که برنده میشم😂😂

😂😂
طبق معمول منوگول زدید😐
شماهمش جرزنی میکنید منو گیج میکنید😢
طبق معمولم من قبول ندارم شما بردید😬😛😅

سلام ای محیا خوش اومدی :)

سلاممممم ریحان جانم😍
خوبی؟:)
قربونت عزیزم فداتشم مرسی😍😘❤

+وی از ذوق شبیه بادکنک هلیمی بادکرده به سقف چسبیده پایین هم نمیاد😅
شماها انقد مهربونیدو‌به من لطف داریدوحواستون به منه  آدم زبونش بند میاد نمیدونم چطوری از محبتتون تشکر کنم:)،من از وقتی وبو باز کردم فقط عرق شرم میریزم 
بازم مرسی نازنینم😘❤

:))))

تموم شد و رفت

نههههه😬😬😬
قبول ندارممممممممم😭😢
من هیچوقت نمیبازم😬

واااااااااااااااااااااااااای محیااااااااااااااااااااااااااااااااااا دلم خیلییییییییییییییییییییییییییی تنگ شده بود جدی میگم....

 

میدونی اومدم وبت دیدم یه عکس گذاشتی دلم گرفت یه ایمیلم ازت نداشتم :(((

 

خلاصه مرسی که برگشتی بوس رو لپات :*

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘
من فدااااااااااات بشمممممم قربون دل مهربونت  بشمممممم که تنگ شده😍😘😘😘😘

عزیییییزم شرمنده ببخشید که دلت گرفت دیگه هیچوقت نمیبندمش😞ازروزی که بازش کردم بامحبتاتون فقط دارم هی شرمنده میشم که چرا من بستمش 😑
کار بدی کلدم  نادمم😉😅😘
دیگه تکرار نمیتونم قول😉😍😘


عزیزمی قربونت برم مرسی از تو که انقد مهربونی😍
اخ جون ماچ😅😍میسی😅😍😘منم میبوسمت😘😘😘

چرا

میشه:))

سعی عصبی میشمها😬
:))
من فقط برندم😬
راستی درستون تموم شد؟
یا این ترم کرونایی ترم اخرتون بود؟:))

پس ایمیلیتو بده :/

نمیرم دیگه:)

ولی باشه عزیزم به همین ایمیلت خودم ایمیل میدم:)❤

اوکی :)

عزیزم ایمیل دادم بهت:)

سلام محیا

اطلاع رسانی کن خودتم بیا

 

سلام

کانال تلگرام زدیم

هرکسی میخواد عضو شه 

آیدیشو  یا شماره شو بفرسته اددش کنم

سلام
من با گلی وآرمین فقط درارتباطم
که خودت بهشون گفتی میدونستن:)

ولی باز گروه؟:)))))
مااگه اخلاقامون باهم جور بود گروه قبلی ازهم پاشیده نمیشد:)))
دیگه حوصله گروه ندارم
هرروز یکی دلخور میشه لفت میده
البته خودمم جز ننرای لفت دهندم میدونم:)))
ودیگه بهتره نباشم
به گروه الرژی پیدا کردم انقد سو تفاهم هی بوجود میاد😑
اعصابم کشش هی دلخوری نداره😢
تنها راحت ترم😐

 اخلاقی با متولدین زمستون خیلی جورم

و دنیای مجازی وواقعی بهترین دوستام متولد زمستونن:)

 

اینو خیلی دوس داشتمممممممممم :)))))))))))))


عزیییییزم متولد زمستونی؟😍
چه ماهی؟؛)

نه این ترم ترم 8 بودیم که فعلا رو هواست

آهاااا
:(

بلییییییییییییی

دی ماهی ام محیا جان :)

عزییییزم😍
متولدین زمستون خیلی خوبن:)❤
باتاخیر دوماه تبریک میگم😍😘
متولدچه سالی؟
فک کنم۱۸-۱۹ساله ای اره؟
ببخشید فک کنم گفتیا ولی جدیداً حافظم کوتاه شده:(

اره :/


انشاالله ترمو فقط حذف نکنن...
خواهرم همش هی میگه اگه ترموحذف کنن چیییی
میگم خب براهمه اینجوریه دیگه:(

عه ریحونم ک تو رو میشناسه

 

میگم محیا گله بیان توییااا😍😍😍😘


آرههه:)ریحان تویه پستی برام کامنت گذاشت ویه چیزایی نوشت که بااینکه خیلی همصحبت نبودیم ولی یکی ازدخترای بااحساس ودوست داشتنیه که توذهنم بااون حسوکامنتش عمیق ثبت شده:)
دخترخیلی گُلیه مثل خودت:)💕

عزیزممم گل شماییدکه انقد خوبید😍😘❤

محیا پاشو بیا.... 

یکم رو اخلاقت کار کن لوس بازی درنیار حله.... 

ایدیتو بفرست بیاد


:)))))
رو اخلاقم کار کنم:))))
چشه اخلاقم به این خوبی:)) دلتونم بخواد:P 
به جون خودم بدم میاد به یکی نه بگم
یاکسی تصور کنه خودمو میگیرم یاناز میکنم
چون اصلاً اینجوری نیست اصرار نکن راه نداره 
من دوست داشتم دورهم باشیم وگرنه گروه نمیزدم
ولی تجربه شد برام که کاراشتباهیه 
ازهمون روزی که مریم لفت داد تا همین امروزبابت ناراحت‌ شدن مریم وسوتفاهمایی که براش پیش اومد من عصابم داغونه چون ادامه پیدا میکنه سوتفاهما ودلخوریا
دیگه کشش ندارم
ترجیحم دوری ودوستیه دیگه :)
ممنون که گفتی  من واقعا الان انقد ذهنم چند وقت بابت دلخوریا وسوتفاهما اون گروه داغونه نمیتونم
تازه بدجورم درگیرم همچنان وقت چتم ندارم 
اگه بعداً دلم خواست باشم مزاحم میشم:)
ولی الان حوصله گروه وجمع ندارم
میخوام بافاصله بمونم که انقد سوتفاهم پیش نیادکسی هم ناراحت نشه وازدست ندم...

بهتون خوش بگذره وممنون ازدعوتت:)

چرا همه میگین ۱۸.۱۹ سال؟!؟!😐

من ۱۵ سالمه متولد ۸۳ ام 🙄

عزیزم:)
حتماً چون خیلی خانومی:)❤

فدایت جانا ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

 

 

@مبینا

مبینا تو مبینای وب هیونگ ای عایا؟!؟! 😂😐

خدانکنه😍😘❤

وب هیونگ نمیدونم کیه!! ولی میدونم مبینا آرمی بود
که آرمی هم نمیدونم چیه وکیه😐😂😅

یکی نیست بهم بگه تو اطلاعات نداری مجبوری بپری وسط!:))

باس ببینیم چی میشه


انشاالله به خیر بگذره:)

🥰😍🥰😍🥰🤭

 

 

آره پس همونه آرمی میشن طرفدارای بی تی اس 😉😍🤩

نه فدات اتفاقا فهمیدم همونه :)

:)
آره همونه خودشم کامنت گذاشته:)

نه تو گل تری😛

من هنوزم آرمیم😍ب طرفداری گروه کیپاپ بی تی اس میگن آرمی

 

آره ریحون همونم😐😒


عزیزم😘😍❤

آها خیلی ممنون از توضیحات:)❤

@ مبینا

عهههههه پس دوباره خوشبختم از دیدنت...بابت اون شبم دوباره و دوباره میانههههههه 😢😐😭

ولی به خدا سرتو شیره مالیده بود 😒

 

 

 

محیا نیگااااا چه دنیای کوچیکیه لامصب. این خوبه تازه من بعد از دوسال یه آدمی که تا حالا باهاش حرفم نزده بودم رو تو بیان پیدا کردم 😐😂

همینقدر داغون 🤪🙃

😂 چه جالب...

آره بیان که واقعا دنیای کوچیکه:))

انشالله


:)

🌹دو قدم مانده به خندیدن برگ

یک نفس مانده به ذوق گل سرخ

چشم در چشم بهاری دیگر

تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان

یک سبد عاطفه دارم

همه ارزانی تان...

🌹پیشاپیش سالِ ۱۳۹۹ رو تبریک میگم🐀سالِ خوبی داشته باشید🐀


عزییییییییییزم😍😍😍😍😍😍😍😍😍
مررررررسی فدات شم😍😘😘😘
من از ذوق مُردم😭😍😘
پیشاپیش سال نو توهم مبارک مهربون جان😍
انشاالله سال خیییییلی خوبی برا خودتو خانواده باشه😍❤

اگه میدونستم انقدر خوشحال میشی زودتر تبریک میگفتم خو 😋

همچنین خانواده ی شما خانُم گلی 😍🌷

عزیزم😍😘
همین الانشم کلی خوشحال شدم :)❤
آخه اولین نفری بودی که سال نو رو پیشاپیش بهم تبریک میگه😅😅😍
بعد غیرمنتظره بود تبریک این مدلی
کلی ذوق کردم😅😍من عدد سنیم یکم بالاست😐ولی کودک درونم بیش فعاله با ذوق بالا😅

ممنونم❤😍

سلام محیا جان

خوبی عزیزم؟

تولدشون مبارک

 

 

+سال نوت با تاخیر زیاد مبارک ،الهی امسال سال خوبی  باشه واست

اینروزا خیلی مراقب خودت باش❤😍

سلام بهامین عزیزم😘😍❤
قربونتون خوبم به خوبیتون💕

خیلی ممنون هم بابت تبریک تولد هم سال نو ودعای خوبتون یه دنیا ممنون از محبتتون 😍😘❤
چشم شما هم خیلی مراقب خودتون باشید😍❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan