تشویش هزار"آیا"، وسواس هزار "اما"

از زمزمــــه دلتنگیم، از همهمــه بیزاریم

نه طاقت خاموشی، نه تاب سخن داریم

 

آوارپریشانیست ، رو سوى چه بگریزیم؟

هنگامه حیرانیست، خود رابه که بسپاریم؟

 

تشویش هزار"آیا"، وسواس هزار "اما"

کوریم و نمی‌بینیم ، ورنه همه بیماریم

 

دوران شکوه بـاغ از خاطرمان رفته‌ ست

امروزکه صف درصف خشکیده و بیباریم

 

دردا کــه هدر دادیم آن ذات گرامی را

تیغیم و نمی‌ بریم، ابریم و نمی‌ باریم

 

ما خویش ندانستیم بیداریمان از خواب

گفتند کــه بیدارید؟ گفتیم کـه بیداریم

 

من راه تــو را بسته، تـــو راه مرا بسته

امید رهایی نیست وقتی همه دیواریم

 

پ.ن۱: نمیدونم شاعرش کیه ولی هرکی هست اعصاب درستی مثل من نداشته:):

 پ.ن۲:صبح خود را اینگونه آغاز نمودیم که نشستم انیمیشن soul رو که هم یکی از دوستان تو وبلاگ خیلی تعریفشو کرده بود هم یکی از دوستای خودم ،دیدم

خیییییلی خوب بود خیییلیا

البته فکر نمیکردم روزی که باهمچین انرژی وانیمیشن جذابی شروع کردم به این مفتضحی به پایان برسه ولی زندگیه دیگه:/

 

من انیمیشن ببین نیستم تو کل عمرم یه چندتا شِرک دیدم یه حیوانات مزرعه بودددد وچندتا سری عصر یخبندان:))

انقدر کمن که دقیقا همینان😐 بچه بودمم کارتون زیاد نمیدیدم یعنی نشد که ببینم کل عمرم از بچگی هزارو یک چالش بازندگی داشتم زندگی نذاشت بچگی کنم ازبچگی نقش آدم بزرگا رو داشتم :)) بچگی نکردم که کارتون ببینم

اصلا این  آنشرلی وایناهم که همه میشناسن من نمیشناسم ندیدم واقعاً هیچکدومو یکی هم بوددد جز انشرلی معروفه نمیدونم توهمین وبلاگا راستش من خوندم که مثلاً انشرلی واینا معروفن چون هیچوقت ندیدم 

اونی که برا بابا لنگ دراز نامه مینوشت کی بود؟

همین آنشرلی بود؟

اینم فک کنم یکی دوقسمت تونوجوونی دیدم درکل نمیشناسم ولی انقدر تووبلاگا اسمشو خوندمو دیدم دوست دارم یه بار همشو بیینم😅 تو پیری معرکه گیری حکایت منه:))

تونووجونی با عمو پورنگو خاله شادونه عموهای فیتیله یکم بچگی کردم:) چند قسمت فوتبالیستاهم دیدم البته بازم نوجوونی:)

خلاصه در زمینه کارتن ،انیمیشن بااین سابقه درخشانم حرفی برا گفتن ندارم که بخوام درست حسابی تحلیل کنم ولی خیلی دوست داشتمممم این انیمیشنو😍 الان دلم میخواد دوباره بشینم ببیمنمش

یعنی واقعاً کلی مفهوم زندگی رو که مطمئنم خیلیامون تجربه کردیم توش گنجونده:)

به شدت پیشنهاد میشه هم جذابه هم پراز مفهوم:) به من اعتماد کنید:))

 

پ.ن۳: میخواستم پستو ببندم ولی دیگه حالا که نوشتم انیمیشن خوب میشناسید معرفی کنید ببینم درس که نمیخونم حداقل یکم روحیم خوب بشه:))

ممنون:)

 

پ.ن۴: این پست بعلت بی حوصله بودن وی! عکس نداره

انگار خیلی مهمه:/)

 

​​پ.ن۵:

هنگامه حیرانیست، خود رابه که بسپاریم؟

خداخدا خدا خدا خداخدا...

کی بهتر وبزرگترومهربونتر ازخدا؟:)

نه؟

اینام بااین شعراشون:/

 همه این تشویش هزار آیا وسواس هزار اماها و...

همش منشأش از کم ایمانیه ،بی توکلیه!

محیا باتوام😒


​​​​​​

پ.ن۶:بازم مثل همیشه یکی به میخ زدم یکی به نعل حرف دلمو نزدم 

​​​:/

 

  • محیا ..

سلااام

خیلی شعر خوبیه، من باهاش موافقم، اصلا اگر نمیخواید بدید من ببرم تو وبلاگ خودم، از حسین منزویه

اون جودی ابت بود که با بابا لنگ دراز بود

توی همین ژانر soul،  انیمیشن coco خیلی خوبه و inside out 

یه انیمه بی کلام هم من دو سه سال پیش دیدم خیلی دوست داشتم red turtle

خدا خیلی خوبه  ولی مسأله همینه که چطور خدایی داشته باشیم
و این که به قول شاعر هر کسی در دل من جای خودش را دارد

سلام:)

نه قشنگه ها حرف دل خودمم هست ولی خیلی مأیوسانه هم هست :):
ببرید وبتون قابل شمارو نداره:))


مرسی شاعرشو گفتید:)
بی حوصله بودم سرچ نکردم شاعرشوپیدا کنم شعرو فقط داشتم:))

اهاااا هی میگم جز آنشرلی یکی دیگم معروفه جودی ابت بود😁😅
چون ندیدم تو ذهنمم نمیمونن😐

خدایا آقایونم بلدن اینارو من بلد نیستم😖😅

مرررررسی بابت معرفی انیمیشنا امشب وفردا میبینمشون حتماً😍
قفلی زدم رو انیمیشن😅

بله خدا خیلییی خوبه فقط بستگی داره ذهن وایمان واعتقاد ما یابقول شما دیدمون به خدامون چی باشه:)


ممنون بابت هم معرفی انیمیشنا هم حضورتون:)

سلام

 

شعر رو که دوست نداشتم.. :(

 

یعنی تام و جری، پلنگ صورتی، اون میگ میگِ.. اونارو هم ندیدییین..؟

 

اگر تو فیلیمو میبینید، می تونید به ترتیب امتیاز مرتب کنید، اونوقت انیمیشن های معروف و... رو میتونید ببنید.

 

من تو ذهنم Wall-E هست، Toy Story 4، شش ابر قهرمان یا 6 Big Hero، جاسوسان نامحسوس Spies in Disguise، نام تو Your Name، بچه رییس Boss Baby و....

 

البته اسماشون تو ذهنم نبود، گشتم تو فیلیمو :)

بازم خیلییی هست..

 

پ.ن 5 هم دقیقاا :)

 

پ.ن 6 هم..... نمیشه گفت خیلی وقتا.. :(

 

 

سلام آقا محمد:)

چرا؟ :( قشنگ بوووود که سلیقم به این خووووبی😛
یعنی میگید سلیقم زشتههه😒😤😭
خیلیم قششنگگگهههه😤😌
واقعاً حال دل منه...
تشویش هزار آیا وسواس هزار اما...


اینا رو الان گفتید یادم اومد چرا دیدم ولی همون نووجونی دیگه من هرچی دیدم برا دوران۱۱شایدم۱۴به بعده
چون اصلاً نمیدونم تا قبل از اونو یادم نمیاد کارتن دیده باشم
حالا همین تام وجری وایناهم که دقیقاً یادمه دوران راهنمایی بودم
بعد بابام میخواست از خواب بیدارمون کنه برا مدرسه دلش نمیومد صدامون کنه تلویزیونو روشن میکرد باصدا تلویزیون یا بخاطر کارتن بیدار بشیم خودشم عاااااشق تام وجری بود😁
باتام وجری انقدررر میخندیدا😅
دیگه بابا که دوست داشت ماهم سرصبحونه قبل رفتن به مدرسه میدیدیم😅
جسته گریخته دیدم کارتن ولی چیز زیادی ندیدم


اینارو دیییدییید؟😬😐 پسرا هم ازمن بیشتر انیمیشن دیدن😅
من چقدر تباهم😅😂
آقا خییییلی ممنون:) خیلی لطف کردید
دیگه هرروز یه انیمیشن میبینم 😅

پ.ن۶: بله:(

اینقدر حوصله هیچ چیزو ندارم که جدیدا حالم از هرچی شعره ب هم میخوره:| ب امید پی نوشتای خوشگلت اسکرول کردم فقط اومدم پی نوشتهاتو بخونم جانا ^^

 

پ.ن2:

soul:)) من رو 22 کراش زده بودم از اولین بار ک دیدمش. لهنتیِ جذابِ درگیرِ اعصاب خورد کنِ خفن:)))))

من فدات بشم که ندیدی اینا رو :) اون جودی ابوت بود.. اون ته نامه هاش که میگفت جودییی ابوووت باعث شده با اینکه یه بارم کامل ندیدمش ولی یادم باشه اسمشو.. اره خلاصه منم اهل انیمیشن دیدن نبودم.. هرچند اینا انیمه س..

حالا من همچین بزرگم نیستماااا دقیقن تو اون برهه ای از زندگی ام که نه این خود بزرگ بینی (ب معنای سنی) اجازه میده بشینم برنامه کودک و انیمیشن ببینم نه سنم برا فیلمای عاشقانه طور مناسبه :| _بیا فرض کنیم من همین الان از پای فیلمم نیومدم بیان:|_ درکل خیلی بدبختم

پ.ن3:

انیمیشن خوب؟ من رو رالف خرابکار هر دو سری ش کراشم *چاقو - هارت شیکسته*

عام BOLT .. وای من اینقدر عاشقش بودم بازیشو هم داشتم خیلی هم دوسش داشتم ولی سی دی ش شیکست *همچنان هارت شیکسته*

دیگهههه کوکو و اینساید اوت (سعی کن بفهمی چی و چی:|) هم اگه آقای محمد حسین نمیگفتن قطعا تو لیست پیشنهادیام بود! دیگه پاندای کونگ فو کارو دیدی؟ :)))))

+ در جست و جوی نمو و در جست و جوی دوری هم هم :)))

پ.ن4:

وای محیا باورت میشه ده بار صفحه رو رفرش کردم که عکس لود شه و فک میکردم مشکل از اینترنت منه؟ :))))

پ.ن5:

نفهمیدم چی شد خووووب بعدی :|

پ.ن6:

محیا من حاضرم بشنوم اگه درد و دلی چیزی هستاااا!:)) به دور از هرگونه چی میگن؟ اها تعارف.. بدون تعارف دوس دارم بشنوم حرفاتو... :)))

عزیزم:(❤
ننگ بر بی حوصلگی:(
قربونت برم😘 ایندفعه هم که پی نوشتام چیزی خاصی نداشتو خودمم با بی حوصلگی نوشتم:/

یعنی الان بیدار شدم پیش خودم گفتم چی بود اون دیشب نوشتم باحال بد، خب که چی:/ برم پاکش کنم 
دیدم کامنت دارم دلم نیومد دیگه گفتم بذارمش حداقل انیمیشن خوبارو بشناسم ببینم:)

پ.ن۲: آخ آخ آی گفتی آرههه منم عاشق ۲۲وشیطون بودنش بودم😁😍
یادم رفت بگم تو پست ولی این۲۲انگار خودِ من بود😖😅
خیلی شباهت داریم احتمالاً من تو دنیای قبل از بذنیا اومدن یه۲۲بودم که هزاران سال داشتم تلاش میکردم بفهمم از چی خوشم میادو هیچوقتم نمی فهمیدم
چون الانم همینم😑😐 
اذیتو آزاراشم شبیه خودم بود😅😂

خدانکنه عزیزم من فدات بشم😘❤ آره اقا محمد حسین گفتن جودی ابت بوده😂😅 واقعاً نمیگفتید تاصدسال دیگه یادم نمیومد
ببین من فقط میدونم یکی برا بابالنگ دراز نامه مینوشته😂😅

عزیییزم😍😅 اشکال نداره ببین فیلم باهرچی حالت خوبه ببین
یوقتی منم سریال وفیلمو اینا خیلی دوست داشتم انگار بعد یهو آدم به یه سنی میرسه این چیزاهم جذابیتشو از دست میده
همین الان که برات لذت بخشه ببین کیفیشو ببر:)

پ.ن۳:😍😍😍😍😍😘😘😘😘 چقدر انیمیشن میشناااااسی😍😁 مرررررسی😍😘💖💖💖
ازبین همه اینا پاندا کونگ فو کارو فقط دیدم😅 
مرسی که یادم انداختی که پاندا کونگ فوکارو هم دیدم خیلیم تباه نیستم😂😅
خیلی لطف کردی خیییلی ممنون😍😘

پ.ن۴:عزیییزم😅 ببخشید 😅💖

پ.ن۵:😅 فدای سرت😅😘❤

پ.ن۶:من قررربونت برمممم مررررسی که هستی 😍😘❤



یه چیزی بگم؟😟 😅
من دوساعت تجزیه تحلیل کردم ببینم کدوم یکی از بچه هایی تا متناسب با خودت جوابتو بدم😅
حواسم به ایمیل نیود
اول فکر کردم فاطمه الفی آخه اونم اسم وبش‌shadow
بعد یادم اومد ای بابا اون که پروفایلش و اسم کاربریش که یه چیزی دیگه بود:))

بعد گفتم شاید مبیناس پروفایلو اسمشو عوض کرده😅😖 آخ اسم مبینا هم یه استیکر ماهه
بعد رفتم دیدم نه مبیناهم نیست😐
بعد تازه نگا ایمیل کردم😅
برفرض همون ریحونی که میشناختم پیکاچو! :)جوابتو دادم آخه وبم نداشتی سرک بکشم بفهمم چی به چیه کی به کی😅
 
ویندوزمم بالا نمیومد دیگه اینجوری شد😅
حالا اگه درست حدس زدم که بیا بخلممممم دلم برات تنگگگگ شده بود😍😘💖😭

اگه ریحون خودمم نیستی با ذکر مثال که کی هستی بعد بیا بخلممم😅😘💖



فیلم بهتره! چیه این انیمه و انیمیشن:/ اَه

فیلم دوس ندارم ذهنمو آشفته تر میکنه:):
انیمیشنا لطیفن یکی دوساعت آدم ذهنش از درگیریا روزمره خارج میشه ذهن آرومترورها تر میشه:)
البته برا آرامش ذهن وروح راه ها زیادی هست
هرکی متناسب با خودش یکیو انتخاب میکنه
یکی ممکنه با فیلم حالش بهتر باشه ولذت ببره:)
من الان از انیمیشن دیدن لذت میبرم:)

ممنون از حضورتون با اَه گفتن:))

سلاممم

تابستون خیلی انیمیشن میدیدم شورشو در اورده بودم😂

این که گفتیو ندیدم برم ببینم:)

من امروز صبحمو با دیدن سریال شروع کردم😁

سلام به روووی ماهتتت عزیزممم😍😘 خوبی؟:)
عه؟:) چقد خوب
نمیدونم برامن فقط اینجوریه یا برابقیه هم همینجوریه یه ذوق خوبی میاره برام انیمیشن حسش خوبه
من باهرچی که ذوق کودکانه داشته باشه جنبه بصری اینطوری لذت بخش گوگولی طور کیف میکنم😍

آره ببینش حتماً خیلی خوبه😍

سریال چی؟😅
ایرانی خارجی؟

سریال وفیلم اکثراً غمو غصن بدتر روحیه منو میترکونن😑😐

خوبممم😍

تو خوبی؟

پس باید ببینم😂😍

سریال خارجی ولی کمدی دوستش دارم غصه توش نیست

خداااروشکر که خوبییی 😍
منم شکر خوبم:)❤

کمدی دووووس😍
من انقدر فیلما غم دار رو روحیم تاثیر میذاره که زااار زاررر گریه میکنم هیچی شباهم خوابشونو می بینم😅😂
همون کمدی خوبه😍😁

سلام عزیزوم🤗🤗

عه( بچه هستم)هم این soul رو بهم معرفی کرده بود(دیدی چی شد؟اول اسم واقعی بچه هستم نوشته بودم😐میومد اینجا با یک ضربت شمشیر سر از تنم جدا میکرد😂😂😂)آره داشتم چی میگفتم؟

آها میگم بچه هستم هم خیلی از این انیمیشن تعریف کرد.البته من به شدددت با تماشا کردن فیلم و انیمیشن مشکل دارم😐😐نمیتونم تا آخر تحملشون کنم😑نمیدونم چمه دقیقاً؟؟هی دانلود میکنم بعد ۶ ماه میمونه تو گوشی یا لپتاپ بعد وقتی میخوام حافظه هاشون رو خونه تکونی کنم پاک میکنم فیلمارو😐

یه انیمه هست درمورد جنگ جهانی دوم تو ژاپنه.اسمشو نمیدونم.یه خواهر و برادر تنها میشن و خیلی روزای سختی بهشون میگذره.اینو دیدی؟؟اگه ندیدی ببین.خیلی قشنگ بود.من چندبار از تلویزیون خودمون پخش شد دیدمش.هر بار هم آخرش گریه کردم☹اه ولش کن اصن نبینش.اسمشم نمیرم پیدا کنم.

بیخی

خدافظ خوجلم

 

 

سلام به روی ماهت عزیزدلوم😍😘

بایه ضربت شمشیر😂😂😂😅
الان بخونه در اذهان عمومی خشانت آمیز جلوه دادیشم همون روشو احتمالاً اعمال میکنه😉😝😂
خودمم همینجوریم کامنت میذاره میخوام جواب بدم اسم خودشو هی مینویسم بعد پاک میکنم😅

و بچه هستمم به من معرفی کرد:)
چند روز پیش تویکی از وبلاگا یکی از دوستان خییلی تعریفشو کرده بود مشتاق شدم ببینم ولی یادم رفت بعد یکی دوروز بعدشم بچه هستم اسمشو اورد دوباره یادم افتاد دیگه دیدمش:)

میدونی درمورد زندگی وجهان قبل از تولدو جهان پس از مرگه
واین مفاهیمو خیلی جذاب ساختن:)

یه شخصیت۲۲ هم داره که خودمنه😅:(:

حتماً محتوا وداستاناشو برات کشش نداره که نمیتونی تاآخر تحملشون کنی
منم باخیلی از کتابا این مشکلو دارن وکلی کتاب نصفه نیمه رها کردم
پول میدم پاشون نمیخونم:/ 

نه ندیدم این انیمیشنی که گفتیو:(:
ولی واقعاً نبینم بهتره چون احتمالاً افسردگی میگیرم😅

مرسی از حضورت مشکات جانم درپناه خدا خوشملم😉😁😍😘💖

سلام 

 

چرا حوصله ندارید؟

ان شاالله عاقبت بخیر باشید ودر تمام مراحل زندگیتون موفق و پیروز باشید .

انیمیشن که زیاد هست یه سرچ بزنید معرفی میکنه گوگل.

سلام:)

چراش عنوان پسته تشویش هزار آیا وسواس هزار اما... دغدغه ها مختلف یوقتا آدمو کلافه میکنه:(
خیلییی ممنون از دعای خیرتون :)

بله اتفاقا سرچم کردم انقدر زیادن سردرگم شدم
الان دوستان محبت کردن کلی معرفی کردن که اینایی که معرفی کردن میخوام ببینم:)


ممنون از حضورتون:)

سلام خوبی؟:)❤

 

آقا انیمیشن یا انیمه ها کلا چیزای خیلی خوبین:) حس خوبی به ادم منتقل میکنن.

من خصوصا انیمه های ژاپنی رو خیلی دوست دارم خیلی مفهوم دارن.

Soul رو خیلی وقته دانلود کردم ولی ندیدم.

اما پیشنهاد میکمم بهت inside out ، صدای خاموش، وقتی که مارنی آنجا بود و اسم تو( اینو من سه سال پیش دیدم و باهاش عاشق انیمه ها شدم) رو ببینی.

انیمه ای که مشکات گفت اسمش مدفن کرم های شب تابه، چندبارم تلوزیون نشون داده منم چندبار دیدم خیلیییی قشنگه ولی ناراحت کنندس به نظرم نبین من هنوز یادم میفته دپرس میشم:(

 

شعر هم قشنگ بود و واقعا باهات موافقم اینهمه ناراحتیا و غصه هامون به خاطر کم ایمانیمونه:/

سلاممممم عسل مسلم😍😘 قربونت تو خوبی؟
الان طبق معمول کتابو گذاشته بودم جلوم هی داشتم فکرمیکردم بعد از حرصمم لبمو گاز،میگرفتم پوست لبمو میکندم😅 عادت بدیه😐😅 بعد بین فکرام اومدی توفکرم 
میخواستم زنگ بزنم بهت حرف بزنم😅 بعد گفتم چی بگم خب!😅
پشیمون شدم:):
شدیداً دلم میخواد بایکی تلفنی حرف بزنم ولی نمیدونم چی بگم😕😅😐😂

احساس کمبود هم صحبت دارم
درحالی که۲۴ ساعته دارم حرف میزنم😐😅
دیروز کلللل روز بیچاره بچه هستمو خسته کردم انقدر مخشو جویدم😅😖

آره منم خوشم اومد از انیمیشن😍 گوگولی جات دوست دارم😅
دیدیش شخصیت۲۲رو با یاد من ببین😭😅
inside out رو چون اکثراً تااینجا گفتید امروز می بینم😁😍
مرررسی بابت معرفی😍😘 ماچ فراوان:)❤

اونجوری که مشکات گفت گریه کرده معلومه خیلی غمگینه نبینم بهتره کف وخون قاطی میکنم😅😂

دقیقاً:(
همه منشا ناراحتیاازخودمونه وگرنه خدا که همیشه هست همیشه مهربونو بخشندس😭
من بی لیاقتم:((((



خداروشکر:)

عه تو هم پوست لبتو میکنی؟😂😂منم این عادت بدو به شدت دارم😅

منم همش جزوه هامو میذارم جلوم این چند روز،البته توگوشی چون پی دی افن😂ولی نمیتونم بخونم یا میرم تو فکر یا تو اینستا یا تو وبلاگ😅یکشنبه هم امتحان دارم😭

 

چرا خب؟ زنگ میزدی:)

 

فکر درسا راحتم نمیذاره زیادن منم نخوندم تازه از دیروز شروع کردم😭

 

اون یکی های دیگه هم که گفتم واقعا قشنگن ببینشون.

 

اره منم هربار دیدم گریه کردم، فیلمش هم یبار نشون داد اونم دیدم.

خیلی قشنگه ولی فوق العاده غمگین:(

عه توهم اینجوری😅😖آره من از بچگی حرصی میشدم یا ناخن میجوییدم یا پوست لبمو میکندم😑😐😅 ناخن جویدنو ترک کردم این مونده😅 

وایییی منمممم دقیقااااً کتاب جلومه یا وبلاگم یااینستا من هیچی نمیشم😢
تمرکز ندارم لعنتی نمیدونم چرا این شکلی شدم صبح تا شب کتاب بازه ها ولی اخر شب میبینم فقط۵صفحه خوندم😢😐

تو گوشی واقعاً سختههههه😑
دوتا از کتابارو تو گوشی دارم اصلاً نمیتونم اونارو که بخونم
حتی گرامر پایه چون توگوشیه همت نکردم بخونم لغاتو خوندم ولی گرامر مونده😑

یه بندم تواینستا دارم پارتا فیلم جدیدو میبینم
آقازاده تموم شد حالا میشینم ملگه گدایانو میبینم
دیدیش؟
خیلی ژذابه:)) البته مدیونی فکر کنی منظورم شخصیت  اصلی پسرش البرز منظورمه😝😂😅

انشاالله امتحاناتو خوب بدی:(:

گفتم الان زنگ بزنم میگیم همش بهم خب دیگه چه خبر؟😅😂
دیدی حرف کم میاره آدم هی میگه خب دیگه چه خبر😅

لعنت به درس😤😭

اوناهم حتما میبینم :) مرسی😍😘

غمگین ندوس:(((

شما که باز هم، حرف از بی حوصلگی میزنید.... :(

یکم تغییر مکان و تغییر دکوراسیون بدید، حالو هواتون عوض میشه...

من خیلی به انبمیشن علاقه دارم...مخصوصا انیمیشن هایی که مثل عصرریخبندان باشه.

اگه چیزی پیدا کردید به من پیشنهاد بدید.

:(:
اتفاقاً دیروز وسایلمو جمع کردم کوچ نمودم ازخونه :): 
که یه مدت یه جا دیگه باشم تنها باشم حال وهوام عوض بشه گفتم کم کم یکماه برنگردم 
ولی ازهمون دیروز دلتنگ خواهرمم:(
واحتمالاً شنبه برگردم خونمون😅
 به شدت وابسته خانوادمم :):


آره سبک عصر یخبندان خیلی بامزن:)
بله حتماً اگه چیزی تواون سبکی دیدم به شما هم میگم:)

ببخشید یه سوال داشتم؟
شماهمون علی کشاورزید دیگه؟
بعد چند سالتونه؟
من یوقتا شوخی میکنم یا سربه سرتون میذارم رو حساب اینه عموماً بچه ها بیان از من کوچیکترن تصورم اینه همه کوچیکترن مگر خلافش ثابت بشه:))
خواستم بگم ببخشید یوقتا شوخی میکنم تصورم این بوده کوچیکترید:)

سلام صدا قشنگ جانم 😍😘😘

صبح نزدیک به ظهر بخیر 😍

اون کارتون بابا لنگ دراز بود. من که خیلی دوست داشتم. چند بار دیدم. ولی اگه باز بشه میبینم 😍

خب ببین  سلیقه ها هر سال گاها هر ماه تغییر می کنه. من یه زمانی فیلم خارجی پلیسی میدیدم. یه مدت فیلم عاشقانه. بین کارتون ها هم تام و جری و میگ میگ رو دوست داستم. بابا لنگ دراز رو هم خیلی دوست داشتم و دارم 😍😍😍😍

الان در حال حاظر مافیا رو دوست دارم ساعت ۷ از شبکه سلامت پخش میشه

سه شنبه ها فیلیمو پخش می کنه 😍😍😍😍😍😍😍

سلام عزیز دلم😍😘
روز توهم بخیر عزیزم😍💖

بابا لنگ درازو آره منم خیلی دوس دارم ببینم وقتی می بینم از آنشرلی یا همین جودی ابت که تازه یادم اوردن اسمش جودی ابته🙊😂
تعریف میکنن یا نوستالژی دارن دلم میخواد ببینم😅
آره میفهمم چی میگی تو هربرهه ای سلیقه وتمایلات آدم به چیزایی ممکنه تغییر کنه:)

عه؟ ندیدم مافیارو. نمیدونستم شبکه سلامت میذاره😅 اصلا تلویزیون نمیبینم😐 پیرزن کی بودم من😅

تعریفشم شنیده بودم ولی نمیدونستم ازکجا پخش میشه😅
مرسی گفتی😍😘❤
ومرسی ازحضور پرمهرو پرانرژی همیشگیت😍😘💖

سلام D:

من وقتی soul رو دیدم انتظار داشتم حسابی متحول شم ولی فهمیدم پوست کلفت تر از این حرفام :/

بعدم همش منتظر بودم 22 رو نشون بده آخرش ولی نداد T.T

اونی هم که برا بابا لنگ دراز نامه می نوشت جودی ابوت بود D:

انیمیشن خوب ...

Toy Story 

The secret life's of pets

فعلا همینا یادمه •-•

سلام استلا جانم😍😘

بزن قدش که مثل خودمی😅😂✋
ولی کلاً قشنگ بود دوستش داشتم:)
آخیییی آرههه منممم منتظر بودم۲۲رو توی واقعیت ببینم😅❤

دیگه انقدر همه گفتن جودی ابت بود محاله یادمه بره😂😅

مرررسی بابت معرفی انیمیشنا وحضورت😍😘❤

جودی رو همیشه تلویزیون پخش می کنه. سری قبل فکر کنم سال پیش بود دیدم 

مافیا عالیه

دیشب فصل هفتم تموم شد . ان شاءالله امشب فصل هشت شروع بشه 

متشکرم از تو که همیشه هستی . قلبن خیلی دوستت دارم 😍😍😍😘😘

من انقدر از همه چی عقبمو تلویزیون نمیبینم حتی برنامه هایی که تلویزیون پخش کرده یا درحال حاضر پخش میشنم ندیدم😅

امشب میبینمش😀❤😅


من قربونت برم از مهربونی قلب خودته که منو دوست داری😍😘😢
(اشک شوق😢)
😭😭😭 اشک شوق وهیجانم فواران زد😭😅🙈😘💖
منم خیلی دوستت دارم😍😘😢💖

واااییییی منم مثل تو هم ناخن هم پوست لب، البته ناخن رو همون ابتدایی که بودم ترک شد ولی پوست لب نه😐😅

 

ابن ترم قشنگ کور میشم هر چی جزوه و عکس دارم همه تو گوشیه😑

 

نه ندیدم اون فیلمه رو😂

 

وااای اره این چه خبر چه خبر گفتنا خیلی رو مخه😂😂

😂😂😅 کپ همیم😅 ولی من تا دبیرستان ناخن میخوردم😐
حتی یادمه معلمامم چون خیلی دوستم داشتن یهو سرکلاس میدیدن ناخن میجوام وسط کلاس ودرس دادن یهو میگفتن محیا ناخن نخور خوب نیست🙊😅😂
دوساعت نصیحتم میکردن وسط کلاس که ناخن نخورم😅😂
یادمه حتی معلم ریاضیمون از وسط،درس ریاضی روی صحبتش شد درمورد ناخن و فلان عروس که دیده ناخن مصنوعییش وسط عروسی کنده😂😅
میگفت بذارید ناخن خودتون رشد کنه نکن اینجوری😅
خیلی معلم پایه ای بود😅


عزیزم:(
دورازجونت:(
اگه حجمشون زیاد نیست پرینیت بگیر از فایلا راحت تره خوندنشون:(


تازه۳قسمتش پخش شده
بعد برات پارتاشو میفرستم اینستا
من بیشتر کامنتارو میخونم هیجان داره که ازالان هی حدس میزنن ماجرا چیه😂😅 اون وسطم دخترا مثلاً حرص میخورن وایییی البرز اصلاً به باران کوثری نمیاد امیدوارم اینا عاشق هم نشن اصلاً بهم نمیان اییششش😂
اون یکی نوشته بود فتبارک الله احسن البرز😅😂
کامنتا دلیلای شادی منن تو پیجا مختلف مثل همون چند سری که برات فرستادم😅😂 میشینم کامنت میخونم تو پیجا چالشی😅

آدم حرف پیدا نمیکنه هی این میگه چه خبر؟ اون یکی میگه خببب دیگه چه خبررر😅😂😂

سلام

آره خودشم....

شوخی کردن چه ربطی به سن و سال داره؟

سلام
پس درست حدس زدم:)

ربط داره دیگه احترام بزرگتر کوچیکتر 😬وحریما وازاین حرفا😬😅


سلام برمحیای گل‌.

اقا من معرف انمیشین سول بودم😁اول ب مشکات گفتم بعد ب تو

مشکات ازفرط ذوق مرگی اومده گفته وابییی محیا انیمیشن روح رو

ببین مگه نه مشکات بابا😁خودم تاحالا ۲باردیدمش.یه سری انتقادا بهش

وارده ولی درکل قشنگه وپرمفهموم.همه فکرممیکنیم رسالت زندگیمون

اینه ک درس بخونیم بزرگ شیم بریم دلنشگاه بعدش ازدواح وبچه دار

شدن و....تا اخر ک جسم فانی روترک کنیم.درصوزتی ک رسالت واقعی

هرانسانی رسیدن ب وحدت وجودی وخود حقیقیش هست واینکه 

اسم حقیقیش روکشف کنه....

سلام عزیزدلم 😘😍
تو تلگرام برات مینویسم بعد میام اینجا😅😂

بله بله ایشون یکی از معرفی کنندگان انیمیشن بودن؛)

خیلی وقتاهم منتظر اینیم یه اتفاق خارق العاده تو زندگیمون بیوفته وازاون روز همه چی گل وبلبل بشه وتغییر کنه
وهمه زندگیو برارسیدن به اون هدف و نقطه فدا میکنیم
بعد میرسیم بهش میبینم نههه
رسالت ما اصلاً این بوده فقط درست زندگی کنیم
ازهمون مسیر زندگی با پستی وبلندیاش لذت ببریم

مثل من😑😤😫مثل کارکتر اصلی
همه زندگیشو وقف موسیقی کرده بودو منتظر بود بعد اون اجرا یه روز فوق العاده خاص باشه
درصورتی که هیچوقت همیچین چیزی وجود نداره

ومعنی زندگی رو بهتر درک کرد
واسه همین تو پایان ماجرا وقتی دوباره فرصت زندگی رو بهش دادن که برگرده به زمین واون فرشتهه ازش پرسید خب ازاین به بعد میخوای چیکار کنی؟
چطوری زندگی کنی؟ گفت نمیدونم فقط مطمئنم از هرلحظه زندگی میخوام لذت ببرم:)

اون دیالوگ خانمه هم خیلی خوب 
که یه ماهی همش میگفت میخوام برم اقیانوس!
یه ماهی دیگه بهش گفت اقیانوس همینه که توشی 
گفت این که آبه!
میخوام برم اقیانوس
اونم بهش گفت اقیانوس همینه:))

دیالوگاشو خیلی جاهاشو دوست داشتم
یه دیالوگ دیگه ای که خیلی دوست داشتم اونجا بود که تو سلمونی یه پسره برگشت گفت به کارکتر اصلی که،موسیقی کار بیهوده ایه!
گفت اها این داره اینجوری به من میگه درد ناکامیا خودشو کم کنه
چقدر از این آدما تو زندگی دیدم...
آدمایی که برا اروم کردن خودشون و توجیه خودشون موفقیتای دیگرانو میخوان بی ارزشو کوچیک کنن...

آقا همش خیلی خوب بود 😁

خب شوخی کردن با توهین کردن دو مقوله جداست....

مگه قبلا نیومدی داخل وبم و  به من گفتید که: یادم نمیاد وب شما رو دنبال کرده باشم...از نوع کامنتا متوجه شدم که کی هستید؟

پس الان چی میگید :(

 

 توهین؟ من؟:)
یعنی نمیدونم توهین باشوخی فرق میکنه؟:)) یااهل توهینم؟:))
نه اقااا میگم اگه بالاتراز سی هستید یا حتی بزرگتر من شوخی چیزی کردم به هرحال برحسب بزرگتر کوچیکتر احترام چون واجبه خوب نبوده شوخیام زیاد بهتون گفتم شیرازیو...ببخشید:)

بله دیگه فقط فهمیدم علی کشاورزید:)
ولی یادم نمیاد ونمیدونم چند سالتونه که😅

چیزی نمیگم آقا میگم چرا وبتون بیوگرافی ندارن سنو سالتونو بفهمیم😅
:))
پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹ , ۱۵:۵۳ نورا(بچه هستم😊)

من اسممو عوض میکنم شما راحت بااسم صداکنید.اسمم این شد حلههه😕😂

تا منو شهره عالم نکنیذ ول نمیکنید😂

من ازعاشقان انیمیشن هستم.همه انیمیشنهایی ک کاربرای وبلاگ معرفی کردن

دیدم.ولی جدیدا دیگه ازانیمیشنها خوشم نمیاد.راضیم نمیکنه نه کتاب ونه فیلم ونه....

محیا میدونی چی میگم.دلم یه چیزمیخواد ارجنس دنیا نباشه

بگذریم...

منم دلم میخواست این ۲۲رونشون بده بالاخره اومد روزمین چیشد

نشون ندادن

اینقدری ک کارتون دیدم فیلم خیلییییی کم دیدم 

انیمیشنها مزخرف شدن.قدیما ازانیمه های ژاپنی خوشم میومد

الان بیزارم😖تخیلی هست.حتی اون مدفن کرم های شب تاب

ولی بعد سالها انیمیشن درست حسابی داد اونم روح بود

البته بچه رئیس عشقه😍خیلی دوسش دارم.حتی مامانم دوسش داره

اصلا کیه ک دوست نداشته باشه.

بَههههه نورا جان سلامو علیکم خواهر😍😅😁😂 امروز صددفه سلام کردیم😅

ربط به اسم نداره خیلی 
چون عادت به اسم واقعی داریم ناخودآگاه اونو مینویسیم😐
من خودمم میام اسم خودمو بنویسم همیشه اول واقعیو مینویسم اشتباهی😅
یا گلی رو بعضی وقتا اسم واقعیشو میخوام تو عمومی بگم😅

ولی سعی میکنم رسوا عالمت نکنم😂😅

نمیدونم این وبم بود یا وب قبلی
بعد یه پست رمزی زدم باگلی حرف بزنم
خودم ول کردم رفتم تاگلی بیاد 
اومدم چشمت روز بد نبینه😅😂😂😂
اسم خودمو تو آخرین نظرات دیدم😯😨😨😨😬
یعنی سکته رو زدم بعد نه تازه پستو زده بودم اون موقع هم وب شلوغ امار بالا همه اومده بودن وب من خنگم یادم رفته بود اخرین نظراتو ببندم گلی تو پست رمزی کامنت کذاشته بود اول نوشتشم اسم خودم بود 
من تا بخوام آخرین نظراتو ببندم چندتا سکته ناقص زدم هیچی ازکنترل خارج شد بودم نمیدونستم چطوری آخرین نظراتو ببندم،😅😖

یه بار دیگه رفتم وب یکی از بچه ها دیدم یکی دیگه از بچه ها اسم واقعی منو نوشته اونجا 😂😂😂😂
چون عادت داشت اسم خودمو بگه یادش رفته بود محیا اسم مجازیمه بااینکه خودشم دوست مجازی بودا ولی چون واتساپ زیاد حرف میزدیم عادت کرده بود به اسم واقعیم
هیچی دیگه به مدیر وبلاگه پیام دادم توروخدا این اسم منو پاک کن😖😂 اخه همه میدونستن اون دوست صمیمی منه😅
خلاصه من خودم رسوا زمانم😅😂

چقد حرف زدم😅
۲۲احتمالا یه نی نی شیطون تپل بانمک جیگر شده😍😭😭😭 بچهههه دوووس😭😭

تو بچه ای در دوران طفولیت به سر میبری بایدم انیمیشن زیاد ببینی مگه نه؟😉😁💖

من کوچیک شما هستم سناً ، عقلاً و چاکراً :)

شما انواع و اقسام شوخی ها رو میتونید به من بگید، کیه که جنبه داشته باشه😂

 

نه خواهش میکنم اختیار دارید:)
جنبتونو جااین چیزا ببرید بالا:))

الان چشمم خورد به ایمیلتون متولد۵خرداد۹۱هستید؟:)))
یا سال۹۱ سی وپنج سالتون بوده؟:))
البته تئوریا دیگه هم اومد تو ذهنم که احتمالش کمتره
مثلاً سال۹۱
۵سالتون بوده:))
پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹ , ۱۷:۴۰ نورا(بچه هستم😊)

اقوووو چقدرماسلام کردیم😁طفلکم چقدرسکته ناقص زدی منم زدم

سراین اسمم تووبلاگا.بگذریم...

من ۸۰سالمم بشه بازبچم😎اره انمیشن خیلی خوشم میاد.ولی ی مدتی

هست انمیشین حذبم نمیکنه.ب ندرت مثلا همین روح خوشم اومد

درکل دیگه خسته شدم...افسرده نشدم.نه اصلا ولی اینا قانع وراضیم

نمیکنه ب قول شعرا شراب ناب طهور الهی میخوام😞

کلی پول داشتم مولتی تیلیاردر بودم کمک میکردم ب اونایی ک ندارن

آره😅:))

خیلی خوبه روحیتو حفظ کردی😁 من از۲۵سالگی یهو آروم تر شدم دست خودمم نیست 
😅
قبلاً میگفتم۱۲۰سالمم بشه دست از شیطنتام برنمیدارم
ولی انگار اقتضا سنه یهو آدم آروم میشه:)

انشاالله شراب ناب طهور الهی نصیبت بشه:)💖

آخ گفتی هروقت میرم بیرون واین بچه ها کار یا خانوما اقای مسن دست فروش کنار خیابون بساطیا و...رو میبینم انقدر بهم میریزم که حدنداره😭 اصلاً واسه همینا از بیرون رفتن متنفرررم
همش دلم میخواد از همشون چیزی بخرم😢 ولی خب نمیشه:(((
ولی تا جایی که بتونم از دست فروشا چیزی نیاز داشته باشم میخرم 
نمیرم از مغازه که این بیچاره ها یه درآمدی دربیارن:((


سلام محیا جان :)

عه چه جالب منم مثل خودتم تو عمرم به جز سه چهار تا انیمیشن ندیدم 😁

فوتبالیست ها رو بیشتر میدیدم

دیگه من اونقدر تباهم عصر یخبندان رو هم ندیدم تا حالا ، چه میدونم راپونزل و السا و دیو و دلبر ، هیچی

فقط چرا کارتون بن تن و تیتان ها رو میدیدم اون موقع 😁 اونم داداشم میدید منم مینشستم باهاش میدیدم

سلام عزیزدلم😍😘
پس بزن قدش😉 بالاخره یکی مثل من پیدا شد غریبی نکنم😅
البته فاطمه من کلاً وبتم میخونم ودنیای ذهنی و روحیاتتو یکم آشنام حس میکنم ازخیلی وقت پیش که خیلی اشتراک داریم:):
واین انیمیشن ندیدن درمقابل اون همه اشتراکی که حسش کردم چیزی نیست:(:💖

بهت بگم فاطمه اشکال نداره؟
بافاطمه احساس راحتی وصمیمیت بیشتری دارم چون اسم خودته😍
من تاهمین چند وقت پیش اصلاااا راپونزل والسا هم نمیشناختم😅😂

عزیزم:)) ولی فک کنم تو منبع فیلم خارجی باشی😉

منون از حضورت قشنگم😍💖

سلام عزیزم منم امشب حتما این انیمیشن و میبینم

من امسال کلی برنامه کودک دانلود کرذ دیدم اون جودی ابد بود نامه مینوشت

هنوز دیر نشده برای بچگی کردن

سلام آلا جانم😍😘

امیدوارم دوست داشته باشید:)
چقد خوب برنامه کودک ،کودک درون آدمو زنده نگه میداره 
کودک درونم به خوب کردن حالمون کمک میکنه:)

بله واسه همین الانم دارم بچگی میکنم با۲۵سال سن:))

ممنون از حضورت عزیزم😍💖
پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹ , ۱۹:۰۳ نورا(بچه هستم😊)

۲۲اخرش هویتش مجهول موند.اره درکل زندگی باجریان حیات پیش رفتنه

ورسیدن ب الوهیت همین.مااینجا مهمونیم😃همیشه ادما کل دنیا داشته باشن

باز یه خلاء ونداشتنی حس میکنن واون خلا جز باخیرمطلق یعنی الله

پرنمیشه وهمین طورعزیزانش.


انشاالله همه بتونن خیر مطلقشون یاهمون رسالتشون ،آرامش واقعیشونو الوهیتشونو پیدا کنن بهش برسن:(:

وای چه فکرایی در مورد ایمیل اومد تو ذهنتون...

خوشم اومد از این جولان ذهن :)

چهار شماره اخر موبایلمه

:))

عه همشم که اشتباه بود:/

من بسکه تاریخ تولدمو میزنم آیدیامو ایمیلام تصورمم اینجوریه:))


فک کنم متولد۷۴یید نه؟:))
یه سری اطلاعات تو ذهنمه نمیدونم اطلاعات کیه😅
خیلی وقتا یه چیزایی تو ذهنمه ازبچه ها وبلاگ بعد خودمم نمیدونم از کجا فهمیدم یا اینی که تو ذهنم براهمینه یا باکسی دیگه اشتباه گرفتم
البته حافظم خوب بودا خیلی 
الان یه مدته این شکلی شدم😐
الان یه سری اطلاعات تو ذهنمه که یکی متولد۷۴بود فک کنم خرداد پروفایلشم سبز بود اون شما بودید؟:))

جریان آنشرلی وجودی ابته که باهم اشتباه گرفتمشون:))

نه اشکالی نداره جانا :)

آره فیلم خارجی میبینم ، نه زیاد

ولی از بین اون هایی که دیدم از 10 تا شاید یکیش ایرانی بوده

 

بزن قدش 😁

قربونت مرسی که میذاری بگم فاطمه😆😍😘

آره از پستات حدس میزدم بیشتر خارجی میبینی😉❤

دیکیش ،تلق؟ تلوق؟ترق؟ شپلق؟ صدا زدن قدش به صورت مجازی چه شکلی میشه؟😅✋😂💖

نه بخاطر سلیقتون نگفتم که :)

منظورم حال و هوای شعره بود.. نا امیدی.. ناراحتی اینا.. (
اون جمله هه هم یه طوری بود.. تشویش هزار آیا.. وسواس هزار اما.. نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم خب :/
 
 
آره تام و جری اینا سن نمیشناسه، همه دوستش دارن :)
چه حافظـــــــــــه ای.. :دی صبحونه های مدرسه رفتن هم یادتونه :))
 
 
وااااا.. مگه انیمیشن هم پسر دختر داشت من نمیدونستم !! :)) من خودم کلا دوست دارم منتها موضوعش هم مهمه.. بامزس دیگه.. خنده دارم هست.. شخصیتاشونم جالبن :)
 
 

خواهش میکنم، موفق باشیـــد :)

چرا دیگه این سلیقه منه وگفتید زشته ومن الان خیلی ناراحتم😐😛😢😅

تشویش هزار آیا یعنی نگرانی وموندن تو تصمیم گیری ها ودوراهیا
آیا این انتخاب ،راه ،هدف درسته یااون؟ آیا این دوست داشتن درسته یانه؟ موندن یارفتن؟ این راه یااون راه؟ 

وسواس هزار اما هم بازهمونه امااگه نشه؟ اما اگه غلط،باشه باز اشتباه باشه؟ اما اگه وووو....
هزاران هزارن اما واگر وآیا وپرسش ونگرانیو ترس و...که ممکنه براخیلیا پیش بیاد تو مسیر زندگیشون ودر حال حاضر برامن تواین برهه اززندگی انقدر زیاد شده که مغزم داره فلج میکنه:/

الان ارتباط برقرار کردید؟😅
اگه ارتباط برقرار نکردید بیشتر توضیح بدم😅😂

حافظمو چشممم زدیدددد رفتتت😭😅😛
من دوسالگیمم یادمه😅
 ۱۱سالگی که چیزی نیست😅
شمااون دورانو یادتون نیست؟:)


وااا؟
والا😛

نه انیمیشن دختر پسر نداره:))
ولی چون روحیه انیمیشن لطیفه و ندیدم مثلاً داداشم ببینه یادوست داشته باشه اینجوری فکرم انگار شکل گرفته که پسرا کمتر میبینن یا دوست دارنو بیشتر فیلم اونم ازنوع خشن جنگی دوست دارن:))
واسه همین برام جالبه:))
اتفاقاً روحیه شما دراین زمینه ازمن خیلی بهتره :)) وخب خیلی خوبه:)
مثلاً اون انیمیشن جوجهه بود؟ دیدمش انقدر ذوق کردم ودوستش داشتم وخیلیم برام جالب بود شما همچین چیزایی دارید😁😍

البته چند روز بعد میخواستم نشون خواهرم بدمش دیدم سیوش نکردم 😐😶😯😅پنچر شدم😅

خیلی ممنون:)
جمعه ۳ بهمن ۹۹ , ۰۰:۰۵ دچارِ فیش‌نگار

من پینوکیو رو هم دیدم کارتونش رو

سلام جناب فیش نگار :)

همه  کارتن معروفارو دیدنو میشناسن جز من:))
چه جالب هیچکس به پینوکیو اشاره نکرد درحالی که اینم از اون کارتون معروفاست مثل جودی ابت وآنشرلی و..
 که بازمن ندیدم اینم😑😐😶

فقط یه چیز کلی میدونم ازش:))

همینقدر تباهم:))

ممنون از حضورتون:)

آره متولد همین سال هستم

از دست تو.... :/ :)

👻👻👻
پس حافظم درست کار میکنه
این شک هم برااین بود که اون شخصیت بنظرم خیلی آرومو مذهبی میومد
از وقتی  اسمتونو تغییر دادید شیطونتر میزنید یامن به چشمم اومده که شیطونتر میزنید!

الان که مطمئن شدم همونید باید بگم حتی میدونم پارسال حدود همین بهمن اسفند اینجورا تو یه گروه تلگرامی هم بودید👻
تو جمع دوستا صمیمی من:)

 خودم نیومدم هرچی بچه ها گفتن... 
ولی یادمه شماهم بودید اگه اشتباه نکنم!
یکی از دوستام داشت میگفت کیا هستن گفت یه علی هم هست نمیدونم کیه!
بعد من گفتم میشناسم ازبچه ها وبلاگه بچه مذهبیه جلوش شوخی موخی نکنیدا مذهبیه:))) آخه بچه ها خیلی شیطونن خودمم بدتر از همشون😐
نمیدونستم عامو شیرازیمون خودش ازماها شیطونتره😐

دیدید چه اطلاعاتی دارم👻
دیگه شهر منو حدس نزنیدا👻😅 

بعدم تو نه شما😈 بزرگتری گفتن کوچیکتری گفتن😒
:))

نه اون من نیستم و نبودم

اما اون وبلاگی رو که میگید درسته....

من و شیطنت؟

یکم ظرفیت داشته باشید 😂😂😂 

به خودم گفتم سنم رو نگما، این خانما ظرفیت ندارند😂😂😂

 عه؟ پس جودی ابت وآنشرلی رو باز قاطی کردم:)

بی ظرفیتیش کجاش بود😕😒

الله اکبر سقف ترک برداشت
😒

حالا ناراحت نباشید پس، سلیقه ها مختلفه دیگه :))

 
 
بازم نتونستم ارتباط بگیرم :)) فکر کنم ارتباط گیریم کلا به مشکل خورده :( کلا لحنش یه جوری بود..

واقعا خیلی هامون همینطوری هستیم :( 

 
 
تک و تووووک شاید یه چیزایی بشینم فکر کنم یادم بیاد، ولی اینکه سر صبحونه کارتن می دیدیم اونم مثلا تام و جری، عمراااااا یادم بیاد :))
 
 
عجیییبه چون من پسرای دورو برم اتفاقا خیلی همیشه پای بودن تو دیدن انیمیشن و خودشون پیشنهاد میدادن فلان انیمیشن اومده و.. :) کلا موضوعش هم مهمه.. منم هر مدلی رو نگاه نمیکنم.. اتفاقا اونایی که حالت علمی و اکشن اینا داره بامزس.. مثلا همین 6 big hero یه حالت ربات و اختراع و اینا داره و کلی بزن بزن :)) اینجور چیزا واسه موقع هایی که میخواهی حواست رو از دنیا و.. پرت کنی، خوبه.. :'(

 

اون انیمیشن جوجهه بامزه بود کلا :))

 
:))

بله بنظر منم ارتباط گیرتون کلاً ازکار افتاده:))

من حافظم ازطفولیت قویه ویکی از دردام همین حافظه قویمه:/))


چه جالب:)))
همه پسرا دوروبرتون مثل خودتون پس اهل دلن😅:))
بزن بزن ندوس:(
دقیقاً برا حواست پرت کردن و یکی دوساعت فکر نکردن خوبن:):
واسه همینم من قفلی زدم رو انیمیشن امروز صبحم یکی دیدم:))

آرههه خیییلی:)
عشق جوجهه موج میزد😅:))

سلام خوبی؟ 

 

دیشب خواب دیدم یه جایی رفته بودم که کلی جن وروح داشت!

 

نمیدونم چرا یادت افتادم:)))

 

چندتا ازکامنتا خوندم پستتم خوندم 

 

راستش من هیچکدوم ازاین انیمیشن هارو ندیدم

 

انیمه اصلا نمیبینم خوشم نمیاد خییلی فانتزیه 

 

ولی بچه بودم ان شرلی دیدم اونم ناقص ، تام وجری هم میدیدم با پلنگ صورتی:)

 

الان به ندرت باب اسفنجی میبینم و برای اختاپوس اشک میریزم چون درکش میکنم:)

 

خوبی؟ چه میکنی با درسا؟ 

 

 

 سلامممم عزیزممم😍😍😍😘😘😘💖💖💖
لعنتی چقدر حلال زاده ای امروزیه نیم ساعت یکساعتی داشتم بهت فکر میکردم البته به رویاهام به دانشگاه تهران و طبیعتاً من تهران دربیام آویزون میشم ببینمت واسه همین نیم ساعت یکساعت توهم تو رویاهام بودی😅😂😍😘


دستت دردنکنه باجن یاد من میوفتی؟😂😂😂😂
تو یاد من بیوفت بیا ببینمت با جن یادم بیوفت فدا چشما قشنگت😍😘😉❤

اتفاقاً دیروزداشتم باگلی حرف میزدم یه بخش از حرفامون همین جنو...بود😂😅
داشتم به گلی میگفتم تنها شده بودم یه افکار مالیخولیایی میومدتو ذهنم کم مونده بود لباس بپوشم اماده فرار😅😂

ما ناسلامتی قُلیم انیمیشن وکارتون زیاد دیده بودی عجیب بود😉😁❤

این باب اسفنجی واختاپوسو گفتی یاد یه عکس نوشته از باب اسفنجی واختاپوس افتادم
+اختاپوس: دوستم داری؟
-باب اسفنجی: نه
+اختاپوس: چقدر نه؟
:((((((((((((((((

این حکایت منه...

ندیدم خود کارتونشوولی با همین یه دیالوگ که ازسرم نمیره حق میدم برا اختاپوس گریه کنی:(:

قربونت شکر خوبم میذگرونم روزارومیگذرونم نها میذگرونم😅😂

درساهم ای :/
یکی از کتابا نونو بود تیکه پاره شده ورق ورق شده انقدر من این بدبختو ورق زدم روهرورقش چمباتمه زدم بره توکلم محتواش که نابود شد ولی تو کله من محتواش نرفته😐😤😂
موندم چطوری دوره اش کنم😅😂 جیگر زلیجا شده😅
بنظر خودم که مشکل از محتواشه نه مخ من! تواینجوری فکر نمیکنی؟😅😂

توخوبی؟ برنامه ت بخوبی پیش میره؟:)

والا کمی تاقسمتی دوروزه فکرمیکنم دارم مریض 

 

میشم:)بی حالم بازکروناگرفتم شاید!

 

بیاتهرون ببرمت ددر:)

 

 

واییییییی😟😟😟😟😢😢😢😭😭😭😭

انشاالله که کرونا نگرفته باشی😢
مگه بیرون زیادمیری؟😟
ماسک نمیزنی؟

آخ جون ددر😅😂😍

ددر دوووس😅

من فکر کنم بااین وضع درس خوندنم تنها راه تهرون اومدنم شوهر کردنه 😐😂

نه بیرون نمیرم صبح هامیرفتم ورزش که اونم دو روزه خییییلی سرد شده رغبت نمیکنم برم:)

 

فکرکنم همون مریضیه اس که وقتی ادم درس داره میگیرتش:))

 

اونم گزینه خوبیه ها:)))

 

 


پس انشاالله که کرونا نباشه برامحض احتیاط خودتو ببند به مایعات دیگه خودت دکتری من سفارش نکنم😅😂

اینجاهم چند روزه خیلی سرد شده😑😐

عه؟:))) من نمیدونم چرا هیچوقت تو شرایط سخت مریض نمیشم😐😅 یکساله دلم میخواد یکم مریض بشم بیمارستان بستری بشم زیر سرمی چیزی برم یکم استراحت کنم بواسطه مریضی ولی پوستم کلفته در بدترین شرایط هم آخ نمیگم😐😂😅
الان خودمو چشم میزنم😅
ماشاالله ماشاالله به پوست کلفتیم لاحول ولاقوه الا باالله😅😂😳


اره گزینه خوبیه:)))
ولی نیمه گمشدم پیدا نمی شه لانتی😅
چند روز پیش همین دوسه روز پیش داشت مامانم تلفنی با یکی از دوستاش حرف میزد
ازماهاو...درودل و...
بعد یهو گفت دوتا!
خدا خفت نکنه من چی میگم تو گیر دادی به دخترام؟:))
پسره چیکارست ؟
خوشگله خوشتیپه؟
من نمیدونم دخترا باید بپسندن
کجاییه؟
نه عرب خوب نیست!
دخترام میخوان ادامه تحصیل بدن درس بخونن عربا جلو درسخوندنو...رومیگیرن...
چی؟ امضا میکنه که میذاره درس بخونن؟:))
حالا باشه بعد درموردش حرف میزنیم😂😐
بخشی از ری اکشنا مامانم😅
هی میخواست بپیچونه گییییر داده بودا😂
داداشم موافق عرب نیست 
مامانمم مورد اینجوری پیش بیاد حتی همه چیشم مثل این خوب باشه چون میدونه داداشم مخالفت میکنه میپیچونه😅

نمیدونم نیمه گمشده خوشبخت من چرا پیدا نمیشه نمیترسه مخ منو اشتباهی یکی دیگه بزنه ببرتم 😅😂

عاقو خستم شد:) هی موندم پشت در نیومدی که!

 

مراقب خودت باش داره از پی نوشتت ها کم میشه چرا؟:)

 

خدا یار ونگهدارت


عزیزم ببخشی:(
نتم قطع شده بود😑😬

قربونت برم توهم مراقب خودت باش خیلی😍😘❤
نمیدونم😅 احتمالاً یه مدت دیگه بااین اوصاف کم حرف شدنم توییتری بنویسم😅😐
کم حرف شدم😂😂😂🙊🙈😅😅

مرسی عزیزم درپناه خدا بازم بیا دلم برات تنگگگگ میشه😍😘میبینمت دلم باز میشه😍😘💖
جمعه ۱۷ بهمن ۹۹ , ۱۷:۳۳ یه خونه قدیمی

با شیشه‌های رنگی منتظره تا یه روز دو نفر با هم یه عمرتوش زندگی کنن.

آخی:):
انشاالله به زودی به کسی که دوست دارید برسید وتو همون خونه با شیشه های رنگی یه عمر  زندگی کنید:)

شنبه ۱۸ بهمن ۹۹ , ۱۹:۱۷ یه خونه قدیمی با شیشه‌های رنگی

😂🙏🏻🙌🏻 یه رویا بود برای دو نفر. من رو عشق خود فروخته‌ به خرافت سیاست زده به گند کشید و رفت عزیزم.

یه رویا بود برا دونفر؟
مگه آدم برا غیر از خودشم رویا داره؟:)

از اعضای بیان نیستید؟
اکانت ندارید؟
دخترید یا پسر؟

در عالم شما برا غیر خودتون رویا ندارین.:) اما در اوهام من برا همه موجودات رویا هست عزیزم.

:)
رویاهای خودتونو بسازید بنظرم بهتره:) ولی هرجور مایلید:)
بعدم احساس میکنم شما آقاید ! پس لطفا
ً نگید به من عزیزم:)
میدونم ممکنه بعضیا عادتشون باشه یا برحسب نوع نگرشا وفرهنگ زندگیا بیان ونوع رفتار فرق میکنه ولی توهمه آدما ازجهت تفاوت عقاید وبودن حریم و...پذیرفته نیست که یه نامحرم بگه به یه دختری عزیزم:))
بخاطر همین این لفظ عزیزم بهتره برا کسایی بکار بره که شناخت وصمیمیتی وجود داره :)

درمورد کامنت قبلتونو عشقی که رفته هم انشاالله عشقی که لایقیشید نصیبتون بشه
:)

هنگامه حیرانیست خود را به که بسپاریم ؟ 😐

چرا کسی نیست در این حیرانی مارا دریابد 😕


:):
چی بگم... فقط میدونم خدا هست وباید توکل کرد:(:
اول خواستم کلی جملات امیدوار کننده بگم
ندای درون برخواسته شد که بشین بینم بابا توخودت درهنگامه حیرانی😅وناامید وخسته مثل مرغ بالو پر شکسته😅

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan