کی دیده شب بمونه؟!:)

 

بدانیم زندگی دریاست،در وقت موج های بلندی که زندگیمان را درهم میشکند،هشیارباشیم که روزهای صاف وآفتابی هم درراه است ...

آفتاب وطوفان،باران وموج ،سکوت وهیاهو

همه بخشی از زندگی در دریاست.

گاهی لازم است شنا کنیم،

گاهی هم فقط بایددل به موج ها بسپاریم،واجازه دهیم دریا مارا به آنجایی ببرد که میخواهد.

تسلیم هوای دریا باشیم،و بدانیم درپس هر موج،سکونی ست 

ودرپس هر روز آفتابی ،هیاهویی.

تسلیم که باشیم ،میدانیم در هرحالت دریا،چطوراز آن گذر کنیم.

شناکنیم یا  رها باشیم واجازه دهیم دریا کارش را انجام دهد.

متن:پونه مقیمی

 

 

 پ.ن۱:سلاممم سلامممم

خاک برداشته وبو:)) 

خوبید؟ صدای منو داااارید؟:)

 

راستش خیلی دلم میخواد مسخره بازی در بیارم ولی مسخره دونم خالیه

بعد از طرفیم نمیدونم کسی اصلا میخونه یانه بشینم دوساعت بنویسم واسه همین قید پی نوشتا و داستان تعریف کردنو زدم :))

هدف فقط یه احوالپرسی ودالی کردن ورفع دلتنگیو نوشتن وثبت این متن قشنگ بود:)

 

پ.ن۲: فکر کنم دارم قوی تر میشم !

وبابت اینکه بالاخره تونستم ودلم اومد همین چند وقت پیش تمام عکسا وچتای( الف) رو بعد یکسال پاک کنم خوشحالم! 

عکساو چتایی که پاشون کلی خندیدموگریه کردموخیلی دوستشون داشتم بالاخره ازشون گذشتم...

حیفم اومد اینجا ثبتش نکنم اینجایی که شاهد تمام حال بدیایی من برا نبودن الف بوده....

 

پ.ن۳: من سه تا اکانت فعال تلگرام

دوتا واتساپ با دوتا شماره

سه تااکانت فعال اینستا دارم میشه سرجمع ۸تا اکانت

تو هرکدومشون یه سری دوست :)

ازهمه دوستانی که شماره و آیدی دارن وپیام دادن بی جواب موندن معذرت میخوام میدونم الان بعضیاتون میگید چقدر 

بی معرفتیم  خیلی وقته سین نکردم:((

هم مشغله زندگی وکار هم حال روحی واقعاً یجوری بوده نشده 

انشاالله عروسیاتون جبران کنم :)))شمابه بزرگیتون خواهر دیوونتونو ببخشید:(❤

دلم برا خیلیاتون خیلی تنگ شده که فرصت نمیکنم باهاتون گپ بزنم:(

 

پ.ن۴:میدونم کنکوریا بیان زیادن وکنکور نزدیکه از ته قلبم از خدا برا همتون بهترینا ورسیدن به اونچه که باید و دلخواهو صلاحتونه رو میخوام:)

انشاالله همتون موفق بشید و خبرای خوش بخونیم؛)❤

 

پ.ن۵: علیرضا داداشم برا تو خاص وویژه آرزوی موفقیت میکنم تو کنکورت :)) پارتی بازی واین حرفا😐 تولدتم مبارک پیشاپیش:) انشاالله که نگذشته باشه:/ وبتو زیرو رو کردم بفهمم چندم تیری نفهمیدم😐😅

انشاالله بهترینا برات رقم بخوره پسر مهربون بیان:)🌹

 

 

پ.ن۶:

بیان یجوری شده ومن حس میکنم خیلیا خیلی وقته نیستن یا اونایی که من دنبال میکنم فعالیتشون کم شده یاچی؟

 

خدا وکیلی امروز سر کار خیلی روز سخت وسنگینی داشتم وبه شدت خسته وداغونم فردا هم کلی کار دارمولی الان ساعت۵ونیمه دارم مینویسم ازبس دلتنگ نوشتن واینجا بودم! 

چیکار کرده این مجازی باما:/))

 

پ.ن۷ : آخر پی نوشتام زیاد شد😁

تقدیم باعشق:)

آهنگی که چند وقتیه روش قفل کردم:))

 

 

 

  • محیا ..

سلااام

ما خوبیم :) ملالی نیست جز دوری اینان که هی کلاس میذارن و دیر به دیر میان بیان.

8 تا اکانت با پیام های جواب داده نشده و این همه خواننده وبلاگ و کار و احساس تنهایی. اونوقت پس من که تنها پیام هام پیامک های تبلیغاتیه چی باید بگم. حتی احساس تنهایی هم ندارم. اینقدر تنهام!

سلاممم:) خداروشکر خوبید:)
به شما لقب بامعرفت بیان داده میشه:)
چون بیشتر یکماهه تو بیان نیستم شما اولین نفر کامنت گذاشتید:)

کیا کلاس میذارن تا تحریمشون کنیم!😝😅😂بااین  نوناشون:/

اگر منظورم منم به در گفتید دیوار بشنوه والا من همش هستم میخونم همه رو لایک میکنم بی سروصدا میرمتو لاک خودم دوباره:)
ذهنم یاری نمیکنه چیزی بنویسم چه کامنت چه پست:(

مشکل خودمم میدونید وقتی آدم حال روحیش خوب نباشه هزارنفرم که باشن انگار کسی نیست وحس تنهایی میکنه

:): همونجوری بهتره آدم تنها باشه نه از کسی انتظار داره نه ازش انتظار
رهاست:))

برا حال خوبش نیاز به کسی نداره تنهایی حال خودشو خوب کردنو بلت میشه:)

ولی انشاالله نه شما نه هیچکس حس تنهایی نکنه:(
حس عذاب آوریه
:((


خوشحال شدم بعد یکماهو نیم از هم صحبتیتون و دیدن کامنتتون ممنون از حضورتون:)🌹

عکس اول پست خیلی قشنگ بود :)))


خوشحالم دوستش داشتی عزیزم:)❤

اولین باره اگه اشتباه نکنم کامنت میذاری درسته؟:)❤
خیلی خوش اومدی به کلبه حقیرانه من😅❤
ببخشید همه جارو خاک گرفته یکماهو نیم نبودم توخونم 😅

جمعه ۴ تیر ۰۰ , ۱۲:۵۵ Mohsen Farajollahi シ

متن و عکس قشنگی بود :)

حسی که دارین طبیعیه... تو هر دوره‌ای میتونه پیش بیاد. حتی اگر دور و برت پر آدمم باشه باز ممکنه همین حسو تجربه کنین. منم خیلی دوست داشتم کلا اکانت اینستا و وبلاگ رو ببندم چون یکجورایی وابستگی ایجاد میکنه. و میدونم که این وابستگیه هم ممکنه وقت تلف کنه و بعلاوه این دوستیا ممکنه اصلا دووم نیاره (با توجه به شرایطی که ممکنه در آینده برای خودتون و یا دوستتون پیش بیاد) ولی خوب دل کندن سخته... بعلاوه حذف کردن مساوی با قطع ارتباط با اونایی که واقعا به آدم روحیه و انگیزه میدن. خلاصه منم گیجم واقعا. نمیدونم چی به چیه و اصلا کار درست چیه. ولی کنترل کردن به نظرم بهتر باشه از اینکه کلا بری مگر اینکه اینقدر دورت رو آدمای بی اهمیت پر کنن که دیگه چاره‌ای نباشه. اینا اتفاقا حرفای دلمه که باید بنویسمش ولی حوصله نمیکنم.

8 تا اکانت؟ :| تو اینا اکانت پسر ندارین؟ 😂

خلاصه دووم بیارین :) این حس‌ها شاید سخت باشن ولی خوب اینا هم بخشی از زندگین و آدما رو قوی‌تر میکنن. آدم هرچقدر از این چیزا بیشتر فرار کنه با قدرت بیشتر به سراغ آدم میاد بخاطر همین قبول کردن و کنار اومدن باهاشون احتمالا بهتره. داشتن این حسا و گریه کردنم بد نیست چون همه آدمیم و احساسات داریم و باید یکجوری تخلیه بشن. مطمئنم اوضاع و شرایط بهتر میشه و خوشحالم که هنوز میاین و با انرژی مینویسین.

امیدوارم همیشه شاد و پر انرژی باشین 😊 خدا قوت.

مرسی قشنگ خوندید:)
درواقع اون روی شیطونم دوست داره شیطنت کنه بگه قشنگ شمایی وکامنتتون:))
انقدر که انرژیش خوب بود
کلاً میبینم طولانی نویس هست مثل خودم حسم خوبه به اون کامنته؛))

چون خودم همیشه حالم که بهتر بود طولانی مینوشتم کامنت براهمه ومیدونم ادم چقدر وقت میذاره واسه همین برام خیلی باارزشه:)

ولی اون رو باحجب وحیام گفت بگم مرسی قشنگ خوندید:)) 

دوروبر من پراز ادمای خیلیییییی خوبه خیییلی مهربون الهام بخش انگیزه دهنده انرژی مثبت همه دوستام خوبن
اینکه من اینجوریم منشاش خودمم:/
وخودمو باید درست کنم که نمیتونم
اعتماد بنفسم کمه وخیلی چیزای دیگه:/


خودمم نمیدونم چرا انقدر اکانت دارم نیاز شده زدم هرکدومو برا یه کاری ،دیگه مونده استفاده میکنم😐😅
اکانت پسر؟
یعنی اسم اکانتم پسرونه باشه؟😅اگه منظور اینه یکی از اکانتا تلگرام به اسم پسرونه بود که دخترش کردم😂😐
.
ممنون از حرفاتون انرژی مثبتتون همدردی ودرکتون وکامنت پراز حس خوبتونو وقتی که گذاشتید:) 🌹

منم متقابل ازخدا برا شما حال خوبو شادی وآرامش میخوام:)

نه بابا مطمئنم دو سه باری کامنت دادما 😅


الکییییی؟!😶
نههه نگو که من پیر شدم الزایمر گرفتم😢😭😭😭
اسم اکانتتو اخیراً عوض نکردی؟
باهمین اومدی؟
چه خبر دردناکی حافظم ازبین رفته حافظه قوی قشنگمممم امان از پیری امااان😂😢😭

:)


آقا ابوالفضل:) خوبید؟
من کامنت بعضیا مثل شما رو میبینم دلم میخواد برم تو زمین آب بشم انقدر که سر نزدم بهتون😑
ممنون از محبت ومهروحضورتون که من بی معرفتو میخونید:):
استیکر از خجالت سرخ شده لطفاً:))
🌹

یه لبخند گذاشتید انقدر حرف زدم ،حرف میزدیدفک کن چی میشد😐😅

عزیز دلوووومممم:(❤

نبینم غمتو:(

چه اطراف آدم شلوغ باشه چه خلوت، تهش همه ی ما آدما یجورایی تنها هستیم و تا وقتی اینو قبول نکنیم اذیت میشیم. آدم اگه کسی یا کسانی رو داشته باشه که بیش از حد بهش عشق بورزن و در ظاهر تنها نباشه بازم یه جایی ادم تو یه مسائلی احساس تنهایی رو داره و به نظر من این خلا تنهایی فقط با خدا پر میشه.

میدونی من گاهی حس میکنم زیادی شلوغ بودن اطراف آدم باعث میشه تهش احساس تنهایی کنه، حس میکنم وقتی کمیت زیاد میشه ناخوداگاه کیفیت کم میشه، همون که میگی گاهی حس میکنی آدما واسه سرگرمیشون تو رو میخوان.

 به خاطر همین من هیچ وقت از اینکه ادمای زیادی دور و برم باشن خوشم نمیومد، همیشه ترجیح دادم نهایتا دو سه تا ادم نزدیک( نزدیک از این نظر که زود به زود بخوام باهاشون حرف بزنم و خیلی چیزا ازم بدونن) بهم وجود داشته باشن. البته نظر شخصیمه ممکنه هم اینطور نباشه.

اما خب تنهایی چشه مگه؟:))

به این خوبی خیلیم خوش میگذره( اره جون خودم😅)

ولی جدا از شوخی من همیشه با خودم میگم همه ی آدما الان کلی مسائل واسه خودشون دارن و اگه خیلی هنر بکنن اینه که خودشون بتونن یکم حال خودشونو بهتر بکنن و دیگه انرژی ای نمیمونه که بخوان به بقیه برسن در نتیجه تا حدودی تنها بودن توجیح میشه.

بعدم پاک کردن وبلاگ و این داستانا چیه راه انداختی باز؟

چرا فکر میکنی باید ارتباط و وابستگیتو به ادما قطع کنی؟ به نظرت اینجوری میشه با تنهایی کنار اومد؟

اینجوری فقط بدترش میکنی.

انسان یه موجود اجتماعیه نیاز داره به روابط. 

خودت ببین الان تو این مدت کرونا که ادما روابطشون کم شده اکثرا احساس افسردگز پیدا کردن! 

همه به روابط نیاز دارن حالا یکی کم یکی زیاد، در کنار اینها تنهایی هم وجود داره. به نظر من هیچ منافاتی با هم ندارن و هر کدوم باید در حد خودش باشه و در حد تعادل نگه داشته بشن.

 

 

اول اینکه قربونت برم این همه برام نوشتی:)
دوم اینکه میدونی که تو شبیه خواهری برام:)
وخب توومریم نزدیکتریییییینید یعنی دوستی باکیفیت 
اسی هم ایضاً:)
یه دوسه تا دوست صمیمی دیگم دارم 
ولی خب شما نزدیکترید
ودوستی ما فوق کیفیته فول اچ دی؛)❤
واقعا توومریم شبیه خواهری برام 
خیلی عزیز اینو بارهاهم گفتم که کلی مدیونتونم 
همیشه هم پیشتون خودم بودم

ما برونگراها درسته ممکنه زیاد دوست داشته باشیم ولی باچند نفر نزدیکتریم ودوستیه عمیقتره بقیه درحد دوست اجتماعین
دیگه بعد سه سال فک کنم میشناسی منو الویت اول واخرم سرمو زدن تهمو زدن یه عالمه دوست جدیدم پیدا کردم توومریم بودید
پس دوستیای باکیفیت دارم
که همجوره میتونم روشون حساب کنم
حتی،اسی که پسره ولی خب گفتم بازم که دلم همیشه به یه رفیق بامعرفت که میتونم روش حساب کنم گرم بوده:)
واین صرفاً حس نیست اثبات شدس که انقدر مهربونو حامیه همیشه آدم میتونه روش حساب باز کنه 

این از کیفیت دوستیام
بقیه دوستامم همینجورن به شدت بی نظیرن 
وحرفتو میفهمم درمورد کیفیت

درمورد اینکه آدم هرچی بهش عشق بورزن باز هم یه جاهایی احساس تنهایی ممکنه بکنه رو هم موافقم خیلی
چون کلاً حتی آدم ازدواج هم که میکنه
باااید تنهایی خودشونو داشته باشن یعنی درعین کنار هم بودنه پناه هم بودنه باید شخصیت مستقل خودشونم داشته باشن 

ولی بنظرم نوع اون حس تنهایی که آدم پراز عشق داره بااینی که من دارم فرق میکنه
اون تنهاییه بنظرم ارامش داره
کلاً آدم به تنهایی نیاز داره
وخیلی وقتا باعث آرامش میشه
من تنهاییو نفی ورد نمیکنم
اون نوع تنهایی که من ازش حرف زدم احساس بی اهمیت بودنس
مه برا مریمم نوشتم فک کنم تووگلی بیشتر تومن دیدینش
که همیشه خودمو کم میدونستم و...
ویکی از دوستامم حرف خوبی زد بخاطر فشارایی که اخیر بهم زیاد وارد بوده که توهم خبرداری احتماالاً اینشکلی شدم 
وفکرم میکنم منشأش خانوادس و مشکلاتش و بی اعتماد بنفسی خودم 
هرازچند گاهی این حسه پررنگ میشه 
وافسرده ومنزویم میکنه:/
بعد خود به خود درست میشم 

من خیلی جدی جواب کامنتتو ندادن فکر میکردم خودت بدونی من دردام وحال بدم از چیه بیشتر   که اینارو میگم:)

ارتباط باخدام ولی کمرنگ شده! اینو قبول دارم :/
البته مطمئن نیستم کمرنگ شده اگه براساس نماز وقرآن ودعا باشه کمرنگ شده ولی اگه توجه به حضور خدا باشه ازهمیشه بیشتره هرروز باهاش مدام حرف میزنم ولی نمازام و قرآنو...مثل قبل نیست!

مرسی از حرفات😘❤
تو عشق منی یادت نره❤😘

برای هیچکدوم از دوستات نه مهمی نه دوست دارن؟؟

 

چجوری به این نتیجه رسیدی؟

 

ازطرف خودت حرف بزن ،اگرمهم نبودی الان بااین حال وشرایطم کامنت نمیدادم

 

 

 


حالا نزن منو بیا بخلم یکم گفتم خودمو براتون لووووسسس کنمممم نازمو بکشید کتکم. زدید بدتر اینم شانس مایه 😕بیا من بوست کنم اعصاب خودتوخوردنکن😅❤
جواب کامنتم به گلی رو بخون 
کادومو کی میدی تا آشتی کنم؟
یدونه از اون جولاف خوشگلاتم بذار روش،😅
رژ مدادی اقدسم میخوام همون که۲۰۰داده پاش😂


قربونت برم😘 توجواب بقیه کامنتا هم نوشتم دوستا من همه خوبن مشکل خودمم! که باخودم کنار نمیام وهمیشه حس کم بودن وبی اهمیت بودن مزاحم بودن و..ودارم
فکر کنم تووگلی بیشتر ازهمه اینو دیدید تومن:((((
شایدم بقول یکی از بچه ها بخاطر فشارای اخیره اینجوری شدم
دوباره دارم آخه ننر میشم مثل چند وقت پیشا
هروقت میرم تو بحران بهم میریزم لوس میشم:))


شنبه ۵ تیر ۰۰ , ۱۰:۲۰ Mohsen Farajollahi シ

😂😂😂😂

بعله... اتفاقا اون روی شیطون منم میخواد بگه قشنگ چشماتون هست و نوع نگاهتون ولی اون روی محجوب (همچین واژه‌ای هست اصلا؟ :|) من به گفتن قشنگ میبینین کفایت میکنه 😂 واقعا لطف دارین 😊 خیلی خیلی ممنونم از محبتتون 🌹

نه آدم واقعا دلش میاد عاخه همچین پست با انرژی و پر از حرف بی جواب بمونه؟ باید چیزی گفت! :) منم هیچوقت کامنت طولانی نمینویسم فقط شروع میکنم نوشتن میبینم اوه اوه مقاله شد 😐😂 بعضا طوری میشه که فکر کنم نویسنده کامنت منو جدا نگه میداره بعدا تو اوقات بیکاری بخونه!

آهان... پس واقعا خوبه ولی باز کنترل کنین دیگه... هر چیزی یک حدی داره. البته نه که خودم خیلی رعایت میکنما... 😐 ولی خوب، هر کاری که به نظرتون حالتون رو بهتر میکنه انجام بدین... برای خودتون :)

حدس میزدم 😂 با اون اکانت میرفتین مخ دوستاتون رو میزدین نه؟ 😐😂 من برعکس اینم اتفاقا. خانواده هر کاری کردن نتونستن منو مجبور کنن سیمکارت جدید بخرم آخرشم مامانمو کشیدم به پیشخوان تا سیمکارتو به اسم من بزنه 😂 الان یک سیمکارت رایگان گرفتم ولی هنوز استفاده‌ای ازش نکردم... یکبار به آبجیم اشتباهی با اون یکی سیمکارت پیامک دادم کپ کرده بود میگفت محسن خودتی؟ منم خبر نداشتم با اون یکی پیام دادم میگفتم نه خان ننت هستم 😂 بهم شک کرده بود میگفت این سیمکارته برای چیه؟ 😐😂

خواهش میکنم بابا اختیار دارین ^_^ مرسی از دعای خیرتون.

:))
آره محجوب یعنی همون حجب وحیا بعد من میخواستم بنویسم یادم نمیومد چه شکلیه😐😅سواد مواتم نم کشیده؛))

شما لطف دارید :)
اتفاقاً من خودمم همینجوریم شروع میکنم نوشتن یهو میبینم مقاله شده:))

گاهیم دقیقاً همینجوری میشه کامنت بلندارو میذارم وقتی تایم کافی دارم بنویسم جواب میدم وخودمم همین فکرو میکردم مثل شما که بقیه هم کامنتا منو میذارن وقتا بیکاری جواب بدن😂😄



نه اون اکانت پسرو میخواستم یه جایی پیام بدم نفهمن دخترم سرم کلاه بذارن اسمو پسرونه کردم خیلیم لوتی طورو داداشی طور پیام دادم😐😂😅

ولی نووجونی زیاد سربه سر دوستام میذاشتم 😐😅
یه بارم متاسفانه یکی از دوستام عاشق شخصیت پسرم شد😐
بعد خیلی وابسته شد بهش دیگه گفتم منم تا مدتها بنده خدا دلتنگ اون شخصیته میشد😐😐😂
خدااز سر تقصیراتم بگذره الان اینم نووجونی ببینید دیگه چی بودم همممه دوستامو اذیت کردم یه بار عاشقشون کردم😐😝😂

این اکانتا وشماره هایی که الان دارم یه خط ،خط کاریه برا انلاین شاپ گرفتم 
اون یکی خطم برانتش 
:))
وگرنه الان خیلی اتیش نمیسوزونم 
خط اصلیمم یکیه فقط:)

ازمتعدد بودن خط خوشم نمیاد ولی دیگه ادم گاهی مجبوره بهتره خط کاری جدا باشه و..

:))) برامنم دقیقاً اینجوری پیش اومده باخط کاری زنگ زدم مامانم اشتباهی مامانم گفته شما؟
بعد تازه فهمیدم بااون یکی خط زنگ زدم😐😂😂😐

ولی بااین سیم کارت جدیده شیطونی نکنیدااا بچه خوبی باشید😅😂

ممنون خوبم

خواهش اشکالی نداره حتما سرتون شلوغه

زیاد سخت نگیر بخند :)))))


چشم میخندم فقط
اینجوووووری😁😁😁😁😁😁😁😅😅😅😅

سلام چطوری؟

به نظرم برای این احساست با روانشناس خوب حرف بزن 

میگم خوب چون بعضی روانشناسا مهارت کافی ندارن 

اگه طرحواره درمانگر باشه خیلی خوبه

به علاوه 

دکتر شیری کانل تلگرام و پیج اینستا داره لایو هم گاهی میذاره که خوب و کاربردیه

سایت پرسش ۲۴ هم هست که میشه سوال پرسید من خودم مشاوره گرفتم و خیلی خوب بود راضی بودم چند تا کتاب بهم معرفی کرد 

بعد میدونستی که دکتر شیری تو سایت خانه توانگری درسهای مختلفی داره که قابل خرید و دانلود هست یکم هزینش شاید زیاد باشه ولی به نظرم ارزش داره چون بارها میتونی گوش کنی و هربار چیز جدیدی یاد بگیری فیلم و کتاب هم معرفی کرده پایین سایت ...

همین سایت پرسش ۲۴ که گفتم اگه سوالی بپرسی در صورت لزوم از درسای دکتر شیری که مناسبت باشه بهت پیشنهاد میکنن ( این دوتا سایت یعنی توانگری و پرسش ۲۴ با هم مرتبط هستن) 

تعدادی از سوالاتی که بقیه پرسیدن و جوابشون تو سایت گذاشته شده 

 بسته طلایی سوال خصوصی هست و جواب دقیقتر و کاملتر میدن که هزینش بالاتر از بسته نقره ایه 

 

 

سلام عزیزم قربونت شکر توخوبی؟
روانشناس که بهترین گزینس
وتصمیمشو دارم دوست دارم باکسی درمورد افکارم حرف بزنم کس که بی طرفانه وبی منظوروقصدو نیت واگاهانه ودرست راهنمای وکمکم کنه
فعلاً پولامو براچیز دیگه نیاز دارم ولی حتماً به زودی یه مشاوره یاروانشناس براخودم پیدا میکنم که همیشه برم پیشش؛)

مرسی از،اطلاعاتی که دادی جالب بودن این سایتم سرچ میکنم ببینم چطوریه
البته سایت خوب زیاد هست که دکترای روانشناس راهنمایی میکنن چت انلاین دارن ویس آنلاین دارن بصورت آنلاین میشه باهاشون حرف زد یا تلفنی 
ولی خیلی اینجوری دوست ندارم حس میکنم کافی نیست دلم میخواد بشینم روبرو یکی و تایم کافی داشته باشم هی حرف بزنیم اون بگه من بگم تا برسیم به سطح آگاهی ودرست بودن یه نظر و فکر وعقیده و هم تخیله بشم از نظر فکری وفشار روحی:)

مرسی بابت راهنماییات واطلاعاتت😍😙

من یه بار برای معرفی هم اینجا کامنت دادم @_@

حق داری بابا یه بارو که آدم یادش نمی‌مونه XD

اوه اوه پس واقعاً آلزایمرو گرفتم😖

ببخشید عزیزدلم❤😑😖 جدیداًخنگول شدم دائماً درحال سوتی دادنم بسکه حواسم پرته😅
 
مرسی از محبتت که اینجا رو میخونی وکامنت میذاری 😍😘❤

ممنون خوبم 

قطعا حضوری بهتره اگه روانشناس خوب باشه و دسترسی بهش راحت باشه 

من چون دسترسی به مشاور خوب سخت بود برام مجازی مشاوره گرفتم البته مجازی چندجایی مشاوره گرفتم که یه مورد به اونصورت راضی نبودم .میدونی باید حواست باشه پیش کی میری بعضی روانشناسا یه حرفایی میزنن که بدتر ذهن ادم منفی میشه . 

 


آره وقتی مشاوره خوب تو شهر آدم نباشه مجازیا بهتر میتونن کمک کنن
اره دقیقاًروانشناس خوب مهمه 
من اگه یه روانشناس خوب پیدا کنم دیگه همش پیش اون میرم مرتب:)

واژگان رو که من هیچ... هنوزم که هنوزه تو نوشتن واژه تعیین (تایین) و برگزاری (برگذاری) و چندتای دیگه شک می‌کنم.

یعنی مردم میبینن اوه اوه این دختره بزار برم سرش کلاه بزارم؟ :| عجایب ایران... البته بعضیا یک اسمی میزارن که معلوم نشه دخترن یا پسر که «بعضیا» مزاحمشون نشن. تو گروه ترم خودمون اول همه عکس همه اسم همه بیو شاخ الان هیچکس نه عکس گذاشته نه اسم و نه بیو 😐😂 خدا میدونه اون پشتا چه خبریه.

احتمالا حس خیلی بدی داشته باشه وقتی ببینی اونی که وابستش شدی در حقیقت دوستت بوده 😂 خوبه زیاد به عمق ماجرا نرفتین :)) یعنی قشنگ میشه آمار طرف رو درآورد 😂

آره واقعا جدا بودن خط کاری و خط دوستانه و خانوادگی رو موافقم.

شیطونی؟ 😂 پووووووف.... نَ بَ بَ با شماره اصلیم چی بودم که حالا با شماره دومم چی باشم؟ 😂 واقعا استفاده‌ای نمی‌دیدم توش چون رایگان بود گرفتم گفتم شاید تو آینده به درد خورد وگرنه حتی شمارشم حفظ نیستم. به قیافه این طفل معصوم میخوره اصلا شیطونی کنه؟ :)))

+ با نظر بقیه افراد برای رفتن به روانشناسی و ارتباط بیشتر با خدا موافقم.حالتونو به حال خودش رها نزارین :)

سلام:)
خوبید؟:)
ببخشید بابت تاخیر درپاسخگویی به کامنتتون:(:
کارمن شده این روزا فقط عذرخواهی بسکه همیشه به همه پیاما دیر جواب میدم:(

منم خیلی وقتا تو خیلی کلمات دچار شک میشم 
بخصوص از بعد دوره تحصیلو درسو دانشگاه
حس میکنم ادم هرچی کمتر بخونه و بنویسه دایره لغات آدم کوچیک میشه:)


نه همه ی مردم که اینجوری نیستن
میخواستم پیج اینستا بخرم
بعد اصولاً پسرا تواین کارا قوی تراز دختران
دخترا خیلی تواین کارا وارذ نیستن
طرف آدمم درست حسابی نباشه از دختر بودن سواستفاده میکنه میگه خنگوله بذار سرشوکلاه بذارم:))
واسه همین ادا پسرارو دراوردم:))


😂😂😂احتمالاً اون پشت مزاحما زیاد بودن😅

آخیی یجوری گفتید نَ بَ بَ مطمئن شدم کاری نمیکنید شمارو باید یکم بااین اوصاف شیطونی یادتون داد 😂

نه قانع شدم به این قیافه طفل معصوم نمیاد شیطونی کنه:))))

+منم بانظر بقیه موافقم فقط پولشو ندارم انقدر روانشناسا گرون میگیرن ادم بره پیششون بدتر افسردگی پولی که از دست میده رو میگیره😂😖😅

ولی تصمیمشودارم
افسردگی گرفتم تقصیر پیشنهادات شماهاست گفته باشم😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan