سرگرمی(۱)+پاسخ

 

سلام سلااام

حالتون چطوره؟;) 

 

باهوشا جواب علامت سوالو پیدا کنید؛)

میخوام ببینم کی باهوش تره :))

 

پ.ن۱:جوابوبعد ۲۴ساعت بذارم خوبه؟

 

پ‌ن۲:تست هوش دوست دارید هرهفته بذارم؟

داشتم نمونه سوالات آموزش پرورشو میخوندم....

ازخودم ناامید شدم برا شرکت تو آزمون:(((

یه سری از سوالات تست هوش بودن این شد که بفکر یه پست سرگرمی افتادم رفتم سرچ کردم تست هوش پیدا کردممم:D 

اگه دوست داشته باشید هرهفته میذارم:)  

باهوش هفته معرفی میکنم:)

این کاری بود که یکی ازدوستانم تو وبلاگشون انجام میدادن من خودم خیلی دوست داشتم:)

همیشه سعی می کردم اول بشم ولی هیچوقت نشدم:))))

یه آقا آرش باهوش داشتیم که هرهفته ایشون نفر اول میشد!

میگفتم شماشرکت نکنیددیگه بذارید یه بارماهم اول بشیمممم:((((((

البته اونجا ۵تا تست بود نه یکی!

اونم سخت:(

 

دربهترین حالت۴تاشو جواب دادم

دوم شدم:((

 

این خییییلی آسونه براشروعو ارزیابیه فعلا:)))

 

پ.ن۲: فیلتر شکنی که وصل نمیشه....است:///

الان من با دوستم کار دارم تلگرام نمیتونم پیام بدم عصبیییم کی پاسخگوئه:(((((


 

دیرین دیرین هم اینک جواب تست:))

 

 

با توجه به توضیحات تصویر بالا جواب درست عدد ۲۴ میباشد !

نکات :در ردیف آخر مینیون دارای ۳ بادکنک میباشد و پنگوئن نیز بدون پاپیون است و همچنین اولویت با عمل ضرب میباشد !:))

 

دیدید چه آسون بود؟:))

میدونستید مغز وحافظه هم مثل بقیه عضلات بدن که باورزش تقویت میشن با حل معما وتست وحل جدول تقویت میشه وباعث میشه دیرتر دچار آلزایمر بشیم وحافظه بهتری داشته باشیم؟!:)

اگه میدونستیدم بگید چه جاااالب ضایع نشم:)))

 

خب خب حالا باهوش هفته رومعرفی میکنمممم:D 

 

کاپ طلای باهوش این هفته مشترکاً تقدیم میشود به؟:))

 

به؟!:)))

 

به بهار عزیزم،نیلوی گلم و اِدی جانم

😍😍😍❤

 

حالا دسسست دست...شله شله شلههه؛))).  

 

و کاپ نقره ی مقام دوم باهوش وبلاگ که جوابشون خیلی نزدیک بود مشترکاً تقدیم میشود به؟!:))

 

به نارنک گلم و لبخند ماه عزیزم😍😍❤

 

حالا دست دست😅 

 

درپایان خیلی ممنون از همراهی همگیتون کلی کیف کردم از حضورتون😍

به امید اینکه شاهد اسم آقایون داداشا تو برندگان تست هوش بعدی باشیم:)))

 

 

 

  • محیا ..

سلاااام

ما خوبیم تو خوبی عزیز جان ؟

خیلی خوبه هر هفته بزار محیا جان 

 

قربونت برمممم خوبم به خوبیتون😍😘
چشم بچه ها دوس داشته باشن از مغزشون کار بکشن حتماً هرهفته میذارم:))
میسی هسی😁😉😍😘

میشه 104 ؟ بخدا درست نباشههاااااا

 

فیلترشکنا هم دیگه بدرد نمیخورن ، بخدا یکی باید به فیلتر شکن من بگه من نمیخوام برم تلگرام میخوام برم توییتر :)) بیا بالا جان خودتتتتت


😅😅😅
یکم بیشتر دقت کن نه غلط بود😅😳

😂دقیقا😅یه ساعته دارم تلاش میکنم وصل بشه نمیشه لعنتییی😢😭

میشه 17؟


ادی😁😍
باهوشم دقت کن به عکس😁
 درست نبود

خدا رو شکر 

ممنون لطف می کنی 

فدای تو 😘😘


😘😘😍😍😍

منم موافقم...

من‌جواب نمیدم منتظر میمونم دوستان برنده شن😊😉


ممنون از همراهی وحضورتون😍😍
عه چرا خب شما هم شرکت کنید 😊😍

😶


سلام
خوبی؟
چی شده سعی؟😅
بازاین شکلکه که من نمیفهمم منظور چیهههه رو گذاشتییی😬😣😂
تو باهوشی جواب بده 😅

میشه 49 ؟ 

چه خبرتونههههه هی یه بادکنک داره اون یکی پاپیون ندارهههه 

اه اه اه :دی

😂😂😂😅
نه بیا پایین تر چقدم خوب به جزئیات توجه کردی ولی چرا جوابت درست درنمیاد😅
ازمن بهتر به جزئیات دقت کردی
😅

سلام

ایده خوبیه محیا جان

فقط چرا تصویر محاسبه اخر یکم متفاوته با اشکال بالا،اون پاپیون با بادکنک...

نمیدونم جوابم درسته یانه ...😉

جوابی که من پیدا کردم ۷۲


ریز بینیاتونو مجبورم سانسور کنم که بقیه توجهشون به این نکات جلب نشه😂
خب تفاوت تو هموناس که باید کم کنی ازشون😁
جواب پایینترازعددیه که گفتی😉
ممنون از همراهیت عزیزم😘

۲۴ میشه محیا 


باااااهوش😁😁😁😍😍😍
دمت گرم بابا😅
ببینم کی میشه رقیب هوشیت😁😍

۲۵ میشه ؟؟؟:)))


تومیتووووونییییی خییییلی نزدیک شدیااا😁😍

سلام

بنظرم 64 میشه :)


سلام جناب منزوی:)
یکم به عکس وجزئیات باید بیشتر دقت کنید
جواب پایین تراز عددیه که گفتید:)
ممنون از همراهیتون:)

یاد صدف بیوتی افتادم که کلی زرنگ بیوتی و ... داره

منم زرنگ بلاگی ام :دی

من و زرنگ بلاگی معرفی کن :دی تر


صدف بیوتیو میشناسی😉😉😂
آره بچه بیوتی وزرنگ بیوتی داره😅
باشه تورو زرنگِ بادقت بلاگی معرفی میکنم😁😍

😉😉😉

😎😎😎

مچکرم مچکرم 😍


معلومه خیلی تیز بینو بادقتی😁😍
راستش خودمم این همه دقت ندارم😳😅😂😂

مشخصه:))


چی مشخصه؟!😐
چقد کوتاه ورمزی حرف میزنی:((((

18


آقا ابوالفضل جواب بالاتره:))
ممنون از همراهیتون:)

یکی از بچه های بیان چند تا از این تستها رو گذاشت 

تنها مشکل من اون موقع این بود اول جمع انجام میدادم بعد ضرب 

در صورتی که اول باید ضرب کرد بعد جمع 


ارهههه این یه نکتشه:))
زدم توکار سانسورات :))))

۵۶ تا؟


ماهور جونم😍😘
پایینتره به جزئیات ردیف آخر توجه کن😍😘

فکر کنم علاوه بر پاپیون و  تعداد بادکنها 

نکته مهم همون ضرب و بعد جمعه 😂😂


اره دقیقا😅😅
تو جوابم به اقا ابوالفضل بهش اشاره کردم😅

بالا تر فک نکنم باشه 13 

چون پاپیون و بادکنک بودن حساب نمی شه


راهنمایی میکنم نکته فقط بادکنک وپاپیون نیست به رابطه ضربو جمع ردیف اخرم باید توجه کرد😁 
جواب بالاتره😁

۲۶ نیست ؟:) 

اه منو همون زرنگ بلاگی معرفی کن برم سر زندگیم خسته شدم 😂


عزیییییزم😯😂😂😂😂😅😅😅
تو فعلا بعد بهار نزدیکترینی برو سر زندگیت زرنگ وبلاگی معرفیت میکنم😅😅😅
فک کنم رابطه رو پیدا کردی فقط یه چیزیو داری اضافه احتمالا حساب میکنی اخه نزدیکی

اها ضربه 42 ؟


نه پایین تره بازم دقت میخواد رابطه😳😅
به روابط ریاضی مربوط میشه😁

سلام

جواب ۲۶

 


😍😍😍
خییییییلی نزدیکیدا
معلومه رابطه رو پیدا کردید فقط یه نکته رو اضافه حساب کردید
یکم پایینتره :) 
ممنون از همراهیتون😍
خانما دقتشون بالاتره😁😍

همینی که هست😁😁


خب چرااااا؟😅
چرا انقد گنگ حرف میزنی؟😐
جواب تستو نمیدونی؟
من بهت ایمان دارم یکم فکر کن😅

42 درست نبود ؟


نه کمترازاین عدده
روابط ریاضیش نکته داره:))

۴۹ تاااا:/


نه به روابط ریاضی وجزئیات شکلا توجه کن تمام نکاتش همینه که گفتم:)))))

🙃🙃🙃


؟؟؟؟اینا چین؟؟😅سه تا مستطیل اومده فقط😅
امروز زدی تو کار سربه سر گذاشتن من آره؟😅
اون مشخصه منظورت چی بود؟!😐
کلاً الان چرا انقدکم حرف شدی؟
ناراحتی؟😐
چیزی شده؟؟؟😐

دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه.. کی جواب درست اعلام میشه؟


:(
بهار درست گفت،شما ونارنکم خیلی نزدیک بودید:)
رتبه یک تا سه فعلا متعلق به شماهاست:)
امشب یا فردا جوابو میذارم:)

الهی..

منتظریم..

ایده ی خوبی بود


ممنون از شما که همراهی کردید😍❤

موفق باشی عزیز


ممنونم😍همچنین❤

سلااام

اوووم اول داشتم میگفتم ولی بعد دیدم اون مینیون آخریه دستش سه تا بادکنکه !

خب چرا آخه :/ نمیدونم جوابو 


سلام به روی ماهت😍
همه بهم مرتبطن وعدداون چیزی که برات سواله از ردیف چهارم بدست میاد:)

شده :/


؟؟؟
چی شده خب؟

۲۴


باهووووش😁😁😁😍😍😍
درسته😍
دمت گرم😉😍
داره باهوشا زیاد میشن😁

من همیشه تو جواب دادن به این مسائل اسکل میزنم!

بیشتر از این ازم بعیده

D:


عزیییزم:)
دوراز جونت اسکل چیه ،دقت میخواد که خودمم دقتم کمه:/
وگرنه هممون هوش کافی برا حلش داریم:)
فقط دقتمون پایینه:)

شاید!


حالا جوابشوببینی میبینی که ساده بوده فقط دقت میخواسته؛)

یه لحظه وقتی رفتم تو بخش پاسخ اون ستاره ها رودیم گفتم حدایا!مگه چی گفتم که سانسور شده!

تا ببینم بعدش میفهمم ارتباط رو یانه!....شاید جمعو اشتباه کردم

بزار یه امتحان دیگه هم بکنم....

24؟


عزییییزم😅😂سانسور کردم که جوابا همو نبینید😅
باهوووووش درسته😁😍
دیدی گفتم آسونه😁

فقط بخاطر یه جمع!

نـــــــــــــــــــــابود شدم رف!

😅😂
نه دیگه درست جواب دادی بالاخره:)
مطمئنم همه دقت کنن راحت جواب میدن:)

:)


😍😍😍❤

15درسته؟


نه متأسفانه:(
جواب بالاتر از عددیه که گفتی:) 😘
به رابطه ریاضی خط آخر دقت کن:)

حبــــــــــــــــــــاشم نبــــــــــــــــــــود

56

درسته؟


عزیییییزم 😂😍😘😘😘
داشتم هی میخوندم ببینم حباشم نبود یعنی چی😅😍😘😂
نه اینم غلطه:((
کمتراز اینه:)

خیلی خب ایندفه دیگه باید درست باشه

49؟


جالبه این حدود جواب خیلی زیاد بود:)
تو کامنتا راهنمایی زیاد کردم تمام نکتش تو رابطه ریاضی وجزئیات خط آخره:)
اینم درست نبود:((

دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه:)

مرسی راهنمایی کردی


عزیییییزمممم😍😘
مرسی از همراهیت😍
جوابشو میذارم بعد با توضیح😉

سلام. خوابم نبرد. دنبال ایراد کار میگردم.🤔😉


سلام عزیز دل😍الان بهتون میگم ایرادو😉

عدد مربوط به مینیون ۴ بادکنکه ۸

عدد مربوط به پنگوئن ۵

عدد پاپیون ۲

هر بادکنک ۱

 

۷×۵+۳=۲۶

الویت ضرب نسبت به جمع

خط آخر هم چون دست مینیون ۳ بادکنک هست ارزشش میشه ۷

 

کجاش غلطه؟😁😎


گفتم دارید یه چیزیو اضافه حساب میکنید:))
همه نکاتو درست گفتید جز اینکه مینیون آخریه پاپیون نداره😉😉
که عدد کم میشه جواب درست میشه😉😁
فردا که جوابو گذاشتم همه سانسورو برمیدارم:))

احتمالا چشمام خسته است. هر چی زوم میکنم چیزی متوجه نمیشم.. همه ی مینیون ها عین همن😢😢😢😢

اخ ببخشیییییید من مثل اینکه خسته ترمممم
جا پنگوئن نوشتم مینیون😳😂😂😂😅
مینیون نه
همش درست بود جز اینکه پنگوئن اخری پاپیون نداره😳😅
عدد پاپیون رو کم کنید جواب درست میشه😅

منتظر جواب میمونم😙


راه حلتون وهمه نکات درست بودراه حل هموناییه که گفتید:)
فقط پنگوئن آخری پاپیون نداره که عددشو باید کم کنید:)

وای چه جالب..

چقدر بی دقتی کردم..

ممنون از تو🌹


😍😍😍
ممنون ازشما که همراهی کردید❤😍

سلام محیا 

وبت مبارک باشه خانم خانمها :))


سلاااام عزییییز دلم😘😍
خوش اومدی گلم😘
ممنونم عزیزم😍
تازه وب آقا سعیدداشتم برات مینوشتم:) 
آقا سعید الان میگن مخاطبا منو بُر میزنی:)))

محیا جان انقدر ذهنم درگیر قضایای دیروزه که واقعا نمیتونم تمرکز کنم وبه معمات فکر کنم ‌...ببخشید :(((


عزیییزم:((((اشکال نداره بابا اینو گذاشتم برا سرگرمی براهرکی حوصلش سررفت :)
میخوای برات صفحه خصوصی بزنم درموردش حرف بزنی؟!

نه بابا کار از صفحه خصوصی گذشته :(

فقط کاش انقدر به خود شناسی وبعد به خدا شناسی رسیده بودم که بفهمم این آزمونها قراره با من چیکار کنه :((

 


چرا کار از صفحه خصوصی گذشته؟!!!
خب اینجوری که میگی من نمیتونم متوجه بشم واگه کمکی ازم برمیاد انجام بدم:(
قطعا هراتفاقی یه علتی داره حکمت بعضیاشونو سالها بعد میفهمیمم
بعضیاشونم هیچوقت نمیفهمیم

وااای دوم شدم.. 

همیشه که نباید دانش اموزا بی دقتی کنن.

یه بارم معلم ریاضی بی دقت باشه چطور میشه مگه😁

میگم منو به اسم لبخند بنویس. 


بلی بلی دوم شدید😍😁
معلم ریاضیا خیلی دقیقن آخه😂😅😎
چشم عوضش میکنم مینویسم لبخند ماه اصلا خوبه؟😍
من خیلی جذب شما شدم میشه بدونم چند سالتونه؟:)
درباره من نداشتید:(((

بازم بزار محیاجون

خیلی جالب بودددددددد


چشم عزیزم حتماً 😍😘

چرا پنگوئن میشد سه ؟:دی

مهم اینه آی ام زرنگ بلاگی :))

:))

چون عدد پنگوئن ۵،وتو ردیف آخر پنگوئن پاپیون نداره
پاپیون۲  بود که پنگوئن بدون پاپیون میشه۳:)

آره مهم اینه توزرنگ بلاگی😉😁😍

خداروشکر جواب رو گذاشتی 😸


خوش اومدی عزیزم😍
😁😁😁
خودت تونستی حلش کنی؟

قربونت

من ؟ حل ؟ ازین توقع ها از من مکن 😸

ریاضی صفر :((


عزیییییزم😅😂😍😘
اشکال نداره حتما حفظیاتت خوبه
من دبیرستان بودم ریاضی وفیزیکم خوب بود
مرگم حفظیاتو زیست بود😐

دقیقا 😹

برعکس تو عاشق زیست بودم 

امان از شیمی مرگم میگرفت شیمی بخونم وای 


عزیزم😅
منم شیمی دوست نداشتم دبیرستان ولی دانشگاه با شیمی کنار اومدیم باهم؛))

به پاپیون و بادکنک های مینیون توجه نکردم :/  :)


😁😁😁😅
امیدوارم تست هوشای بعدی یکی از جواب درستا شما باشید
پرچم اقایونو ببرید بالا😅

30 میشه؟؟ درسته؟

عزیزم خیلی خوش اومدی:)
جوابش میشه ۲۴
جوابش اخر پست هست:)

مرسی😘

ندیدم*  _  *

:)❤
توهمون ملیکا خودمونی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan