آدمهای شب،آدمهای شهر دیگرند...

بسم الله الرحمن الرحیم 


خدایا خودت به انگشتام جون  و به فکرو حوصلم توان نوشتن بده...

سلام
اووممم
بازم سهلام
یکماه دیگه صبر میکردم میشد یکسال که ننوشتم
اومدم وبلاگم دیدم یکسال ننوشتمو از چندنفری پیام دارم اونم چندتا
شرمنده شدم که از دوستایی اینجا پیام دارم ومدتها بیجواب موندن وبازم پیام دادن ...
لال بشه آدم دروغگو
قلب بعضی آدما همینقدر بزرگه
که مدتها تو یاد کسی میمونن
اینجور آدمای بامعرفت نابن و کم هست مثلشون
البته درد زیادیم میکشن
چون همیشه اونها هستن که بفکر دیگرانن دلواپسن و مراقبنو جویای حال
اکثراً خودشون تنهان چون کسی به خوبی خودشون پیدا نمیشه...
آدم درقبال کسایی که خاطره ای باهاشون میسازه
مسئوله تا روزی که اون آدما نگرانشن وبفکرشن و جویای حالشن مسئوله
زین رو اومدم دالی کنم
برا همون یه عده مهربون بامعرفت که گاهی میرن توفکرم وجویای حالمن میان اینجا ببینن این دخترشیطونه اوضاعش چطوره مینویسم بعد مدتها که هروقت سر زدن خیالشون راحت باشه بادمجون بم افت نداره ؛))
رفقا من زندم با زندگی دستو پنجه نرم میکنم یکی میزنم ۴تا میخورم
دوتا میزنم ۱۰ تامیخورم باز پرو پرو بلند میشم میزنم و میخورم وزندگی همچنان ادامه داره
در فرازو نشیبای عجیب غریب زندگی

همچنان همونقدر نق نقوام و دپو افسرده درکنارش مسخره و دیوونه
یه مودی که اگه من فهمیدم شمام فهمیدید
زندگیم تکراریه چیزی برا تعریف ندارم
سرکار میرم
بچه کوچیکارو از ماماناشون میگیرم بازی میکنم
لپاشونو میکشم وهیچ بچه ای رو نمیذارم از،زیر دستم در بره
گاهی از حال بد تو بغل همکارام هق هق گریه میکنم
گاهی اسکول بازی درمیارم میزنن زیر خنده از دستم

دیگه اینکه جز کارو خواب و ازمایشگاه ودکتر و اخیرا روانشناس رفتن هیچ کار مفیدی انجام نمیدم

اگه فکر کردید که خیلی باکلاسم روانشناس میرم درست فکر کردید خودمم فک میکنم خیلی باکلاسم
:))

خواستم بیام پزشو بدم
جز روانشناس برا خوب کردن حال جهنمیم

جدیداً قراره برم باشگاه
یه گلریزون اگه لطف کنید برا من برگذار کنید پول لباساشو ندارم لباسا ازشهریه گرونترن:))

دیگه کلاً هیچی ۲۷سالگی به سرعت برقو باد رفت و۲ماه دیگه میشم ۲۸سال و هنوز هیچکس لیاقت بودن درکنار منو پیدانکرده و همچنان یه عقاب همیشه تنهاس:))

پ.ن۱: شاید باورتون نشه ولی وقتی میام تووبم ومیبینم کسی نوشته محیا
محیا برام یه آشنای غریبس  که حالا باشنیدن این اسم  قلبم به درد میاد محیا پر از خاطره های عجیب غریبه برا من
از وقتی که من محیای مجازی شدم داریم به ۵سال میرسیم
و اگه قرار بود یه بار فقط میتونستم برگردم عقب
محیای مجازی نمیشدم مهشید واقعی میموندم تنها ولی برای فرار از تنهایی پامو تو مجازی نمیذاشتم

که بگذریم
اره خلاصه خودم میدونم اسم خودم قشنگتره؛))

پ.ن۲:
میام اینجا دلتنگ ادمای میشم که بودن و رفتن ونیستن دلتنگ اون خودمی که چی بود وچیزی ازش نمونده

پ.ن۳: من شرمنده همه ی آدمایم که نتونستم مهرشونو درست جواب بدم نتونستم اون ارتباطو ادامه بدم ومراقبشون نبودم نشد هواشونو داشته باشم
همه مهربونیا وخاطره هایادمن
ولی تواین یکسال من چندین سال پیر تر وخسته تر شدم انقدر خسته و داغون ومستاصل وبریده که کارم ازاین روانشناس به اون روانشناسه
به دعاهاتون نیاز دارم❤️

دوست داشتید ازحال خودتون منو باخبر کنید❤️

دوستون دارم ❤️

  • محیا ..

اون دختر باحال و قوی ای که من دیدم هیچ وقت تسلیم زندگی نمیشه😇...من از روح اون دختر قول مقاومت گرفتم✌🏻👌🏻

 

میتونی و میشه😎،مگر اینکه مهشید نباشی🙃،قل مراد باشی😅(البته بگم که قل مراد هم میتونه،فقط یکم تنبله😉)

درهر صورت به من ربطی نداره،باید بتونی🤨،وگرنه من میدونمو روح تو!🙃🙃🙃(نگاه چپکی از هر نگاه دیگری خطرناک تر است🙃)

 

انشاالله خود خدانگهدارت باشه دوختروم😊بی واسطه و بی فرشته مرشته😉

 

:)

 

عزیزدلم🥺🥲❤️ مرسی از این همه روحیه ای که بهم میدی مرسی بابت قوت قلب دادنو مهربونیت حقیقتا زبونم قاصره نمیدونم چطوری تشکر کنم از محبتت🥺❤️


همه میگن قوی ولی من ازاین همه ضعیف شدنم خجالت میکشم حتی از روانشناسلم خجالت میکشم که انقدر ترحم برانگیز شدم...
ولی اگه تو قول مقاومت گرفتی از روحم پس حتما قول داده دیگه :))❤️

منم شبیه قل مراد تنبل شدم دست کمی از اون ندارما:)))

بخاطر نگاه چپکیت ترسیدم جوری که نگاهت ازیادم نمیره :)))

چه دعای قشنگی کردی 🥲❤️مرسی عزیز دلم انشاالله خدانگهدار هممون باشه وهیچکسو به این نقطه نرسونه

دوستت دارم مهربون 😘🥲❤️

شما کی بودی؟


تو هنوز با آلزایمرت زنده ای پیرمرد؟
:))

اخرین بار که باهات حرف زدم دنبال بلیط قطار بودی ولنتاین پارسال بود؟ میخواستی بری پیش یارت؟:)))
رفتی پیشش یانه؟:)))
حقیقتا حسودیم شد گفتم خدا شانس بده ما یارمون نیومد پیشمون که هیچ یه ولنتاین بهمون تبریک نگفت بعد این پیرمرد بااین حالش دنبال بلیط قطاره بره پیش یارش:)))

امسالم میری؟:))))

حالا منو یادت اومد پته هاتو ریختم رو آب؟:)))

حقیقتا یادم نمیاد هیچکدوم از اینایی رو کف گفتی😂😂😂


پس کات کردید:))))
خوبه خوب چشم زدم:)))

بابا پارسال بود برا روز ولنتاین بلیط قطار میخواستی گیرت نیومده بود بهم‌گفتی گفتم علی بابا رو چک کن گفتی میشه خودت چک کنی منم چک کردم نبود هیچی نه همون روز نه قبلو بعدش:)))

آخرین باری که بلیط میخواستم چک کنم برای مشهد بود آخه😂🤣🤣

آره فک کنم مشهد بود ولی گیر داده بودی به یه تاریخی من چک کردم دیدم اون تاریخ ولنتاینه:))))

قربونت بانو جان😊😉

 

:)

 


خدانکنه عزیزم❤️
ادی امسال کنکور داشتی یا هنوز مونده؟
عادله چطوره؟

بروووووووووووو عامو
ما فقط مناسبتای اسلامی - شیعی رو تو تقویم چک میکنیم😂


آرررره شما گفتیو ما باور کردیم
دوس دختر مشدی مخ زدی زیربارم نمیری؟:))))
تو تاریخ دقیق ولنتاین که هیچ بلیطیم گیر نمیاد تو زیارت میخواستی بری؟ ارواح شکمت:)))

واسه تیر کنکور میدم😅😅😅

عادله پارسال زبان انگلیسی اورد و رفت😎...

:)

عزیزممم بسلامتی چی میخوای؟

افرررین عادله کار خیلی خوبی کرد رفت زبان 😍انشاالله موفق باشه رشته خوبیه زبان به درد بخوره

باز شما دوتا بهم رسیدین و بساط مچ گیری از ارتباط جناب یه بنده خدا با مهناز و شهناز و حنا و حنانه و گلی و گل منگلی و دیگر یاران این داداشمون راه انداختین؟🤣🤣🤣

 

:)

 


تقصیر خودشه خواست قپی بیاد منو یادش نمیاد منم پته مته هاشو ریختم رو آب که دوس دختر مشهدی داره :))))

من اصن این وصله ها بهم نمیچسبه
احتمال زدن شله مشهدی از دوس دختر مشهدی برای این پیرمرد فرسوده خیلی بیشتره😅😅


آره آرههه هرکی میگه من اهلش نیستمو نبابا منو این حرفا و...
اتفاقا اهلشهو خودشو این حرفا :))))
تو شکمو یه دختر مشهدی مخ زدی که شله مشدیم گیرت بیاد:))

پزشکی،خیره سرم🤣با این همتی که من می گمارم حتمننننننننننن میارمش😅😅😅

 

آره ، به نظر منم رشته خیلی خوبیه😃،خصوصن از اشعار شکسپیر هم می خونن و میرن تو فاز عشقولانه😉

 

:)

انشاالله درمیای پزشکی ناامید نباش اتفاقا خیلیم همت میگماری بنظر درسخون میای
پزشکی خیلی رشته سخته و پرزحمت دندون برو زحمتو دردسرش کمتره مولم توش خوب هست:)))))

اوووه پس فاز عشقولانه دارن خوشبحالشون:))))

خوووووووووووبه🤣🤣🤣

 

:)

 


این پسرا نمیدونم چرا متوجه نمیشن با من نباید کل کل کنن من داغونم از سرحال اونا قوی ترم:)))

شبت بخیر بانو😇

خوب بخوابی😉

 

:)

 


قربونت برم عزیزم شب توهم بخیر
 توهم خوب بخوابی❤️😘

نه تنها در جبهه روبرو داری به من افترا میزنی که با ادی هم داری دست به یکی میکنی
ادی نکن تو دیگه اینجا🤣


افترا چیه عین حقیقته:)))
ادی تو تیم منه تلاش نکن:)))

حالا آخر رفتی یانرفتی؟:))))

نه دیگه
قسمت نشد بریم زیارت:/


آخی پس قسمت نشد بری زیارت دوس دخترت:))))

انشاالله امسال ولنتاین قسمت بشه:))

درود بر محیای گرامی


درود متقابل به میرزا مهدی مهربون و همیشه پشتیبان:)🌸
لطف کردید به کلبه خاک خورده حقیرانمون سر زدید🌸

دوس دختر کجا بود:/

کویره:))))))))))


:)) بااینکه باور نمیکنم ولی باشه توراست میگی:)
پسری که دوست دختر نداره 
نداریم
اگه باشه گلی از گلهای بهشته
البتههه که اگه بتونه و نخواد 
نه که بخوادو نتونسته
این دوتا خیلی فرق میکنن:))

محیااااا (عب نداره اینجوری صدا کنم؟؟)

خیلی وقت بود منتظر ستاره روشن وبت بودم و با خودم گفتم شاید مثل همه وبلاگو گذاشتی کنار و چسبیدی به زندگی واقعی و احتمالا حالت خوب باشه..

ولی چی بگم.. حال و روز هممون خوب نیست ولی میخوام بدونی اینجا همیشه پر از شونه ها و اغوشای بازه که تورو با همه وجود میپذیره=))

عزیزدلمممم🥲 😍❤️هرکی کامنت میذاره ازبچه ها یهو ناخوداگاه لبخند میاد رولبم .و دلیلش هیچی جز داشتن یه عالمه خاطره خوب از شماها و یاداوری روزلی خوب وپر از مهرومحبتتون نیست 
نه چه عیبی داره محیا مجازیم دیگه:))
توخوبی عزیزم؟
چیکارا میکنی؟:)
قربونت برم وشرمندم که منتظر ستاره بی فروغ اینجا بودی🥲
اره زندگی چنان چسبوندم به دیوار یه بند لهولوردم کرد که نگو نپرس دیگه نایی و حوصله ای نموند برامجازی:((:

عزیزم میفهمم اره زندگی یجوریه که حال هیچکس خوب نیست:((

قربون مهربونی تو وهمه اغوشای پر محبتتون که جز خوبی ومهربونی چیزی ندیدم ازتدن تواین چندسال واگه سرپا بودم بخاطر داشتن یه عالمه رفیق خوب اینجا بود
انقدر این محبته انرژیش زیاده که وادارم کرد بعد یکسال بنویسم 
از دور میبوسمت سفت بغلت میکنم بخاطر انرژی خوبتو محبتت🥲🥺❤️😍😘

از آخرین پستی (لینک) که براتون کامنت داده بودم تا این پست

یک نفر از نزدیکانم کلیه‌اش از کار افتاده :( و توی صف پیونده. 

البته نزدیک نیست و شاید سالی دو یا سه بار ببینمش. ولی انقدر آدم خوبی هست که دوستش دارم و دلم می‌خواد یک جوری بهش کمک کنم. اما نمی‌دونم چجوری :(

سلام
باشنیدن این خبر واقعا ناراحت شدم
شاید آدمای دیگه که از بیرون میبیننو میشنون غمگین میشن حتی خانواده ی خودفرد که درگیر مشکلات وبیماری عزیزشونن ولی به جرئت میگم هیچکدوم از دردو غمای خانواده و آشنا به اندازه دردورنج خودفرد نیست وهیییچکس نمیفهمتش جز کسایی که دردشو رنجشو استرسشو چشیدن
بیماری کلاً سخته حتی سرماخوردگی برا آدم آزار دهندس چه برسه به بیماریای سنگین
دیالیز روند خیلی سختو دردناک و ازاردهنده ای داره خیلی متاسف شدم
انشاالله خییییلی سریع کلیه براش پیدا میشه
هرچند پیوندم درداو تجربه سختو سنگینیه
وبعدش ادم باکلی مشکلات عجیب غریب باید دستو پنجه نرم کنهخودم بعد یکسال و ۳ماه هنوز نشدم آدم قبل 
ولی باز از دیالیز خیلی بهتره
بیماری خودش دردناکه اگه شخصی وسع مالیش نرسه این روند به شدت دردناکتر استرس اورتر و داغون کننده تر میشه
جزراینکه براش دعا کنید چون فقط خدا میتونه کاری کنه و بخوادوقسمت بشه براش کلیه مناسب اهدایی پیدا بشه
اگه وسع مالی کمی دارن چون 
دیالیز تاجایی که من میدونم هزینه بره
از لحاظ مالی هم میشه بهشون کمک کرد
که حداقل استرسهاشون کمتر بشه
چون من تجربشودداشتم میدونم دردورنج بیماری خودش یه طرف هزینه ها یه طرف چه فشاری به ادم میاره
اگه وسع مالیشونم میرسه که فقط براشون دعا کنید 
که خدا کمک کنه و بتونن به موقع و باکمترین سختی پیوند کنن
نمیدونم اعتقاداتتون درچه حده 
ولی خب خودم زیاد تواون تایم با تضرع و دلِ شکسته دعا خوندم و از خدا کمک خواستم روزایی بود که هنوز خودمو یادمه از،شدت گریه و غم کمرم راست نمیشد وباهمون حالت زار زدن ازخدا کمک خواستم
البته خیلیاهم دعا کردن برام و مشهد حتی به نیابتم رفتن و همه اینا شد نگاه ولطف خدا
دعا دعا دعا تامیتونید براش دعا کنید مطمئن باشید اثر داره من معجزه خدارو دیدم انشاالله شماهم ببینید
همه چی دست خداست
یکی از چیزایی که یادمه اون تایم خوندم با التماس وزاری ختم سوره حمد بود دقیقا یادم نمیاد از کجا خوندم که ختم سوره حمد برا شفای بیمار خیلی جواب میده 
اگه دوست داشتید براشون انجام بدید
از نبی اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم): هفت بار سوره حمد شفای هر بیماری است، و اگر به کسی 70 بار خوانده شود در حالی که روح از تنش بیرون رفته باشد، خداوند او را باز گرداند.

از امام صادق (علیه السلام): اگر 70 بار (حمد) را بر مرده بخوانی و زنده شود عجیب نباشد.

انشاالله کلیه مناسب به زودی براشون پیدا بشه و پیوند موفق امیزی داشته باشن 
وهمین هفته خبرشو بهم بدید:)
براخودم همینجوری رقم خورد یه روزه 
همینقدر خدابزرگه و براش غیرممکنهاو سخت شدنهای ما درچشم بهم زدنی شدنی


سلام

 

وسع مالیشون می‌رسه. 

 

قطعا احساساتش قابل درک نیست ولی شنیدم که با بقیه که حرف می‌زنه بعد یک مدت گریه می‌کنه و این برام خیلی دردناکه. 

اونقدر بهم نزدیک نیست که بتونم ازش خبر بگیرم. مستقیم هم می‌ترسم ازشون بپرسم. ولی حتما دعا می‌کنم :)

سلام دوباره:)

خداروشکر که وسع مالیشون میرسه
شرایط مالی بد 
بدجور درد رو دردفک کن ادم درد بکشه زجر بکشه ونتونه حتی درمان کنه
همین دیروز رفته بودم آزمایشگاه جواب آزمایشمو بگیرم
یه آقایی ازبقیه کمک میخواست میگفت کلیشو ازدست داده داره دیالیز میشه به پول نیاز داره
حالا راست یادروغو نمیدونم ولی من اینجور وقتا باورم میشه سریع وحالم به شدت بدمیشه کسیو اینجوری ببینم خیلی ادذیت میشم
همینکه کسی وسع مالیش برسه برا درمان دردش ازکسی که هم مریض هم خرج درمان نداره کمتره:(
حق داره ایشونم گریه و حال بد 
من که پیوندم کردم افسردگی شدید گرفتم 
اکثر بیمارا پیوندی باافسردگی وقرص اعصاب و... دستو پنجه نرم میکنن...
انشاالله خیلی زود شرایطش بهتر بشه و سلامتیشو به دست بیاره حداقل درد وعذابش بعد پیوند کمتر میشه این خوبه:):

میگه که..

بعضی وقتا، بعضی از آدما میبرنت توی مرحله جدیدی از زندگی..

خوب این خیلی هم خوبه..

اما.. اگر تو اون مرحله تنها ولت کنن، این بده..

این واقعا بده..

:(


خیلی قشنگه این متنه:)
اهنگ تتلوئه:))
تتلو گوش نده اخوی بده عیبه:)))

وقتی آدم میخواد بره کوچه علی چپ:)))

لامشکل سیستر


چه بامزه اومدم  وبلاگم دیدم شما نوشتی سیستر
فرد بعد شما نوشتع اختی😂😂😂

جه خبرررههه نه چه خبررره😂
یادم نمیاد واقعا چی مشکل داره یا نداره😅

آخه واقعا خودم با تمام وجود لمسش کردم.. :(

من اینو اول یه کلیپ دیدم که دارم کلیپشو هنوز.. آهنگای ایشون که کلا... :( گوش نمیدم.. :)

 

اون خط آخرو متوجه نشدم اُختی :))


میفهمم... :((

اها پس نمیدونستید برا تتلوئه
منم قبلاً فکر میکردم همه آهنگها تتلو :(
تا دوسال پیش جایی که کار میکردم همش موزیک میذاشتن
برا اولین بار با یه آهنگشو صداش سرکار گریم گرفت و اصلا انقدر آهنگاشو نشنیده بودم نمیدونستم این آهنگ تتلوئه وانقدررررر صداش قشنگه  خواستم آهنگو دانلود کنم تازه فهمیدم عه این تتلوئه این اهنگ تتلو بود انقدر خوشم اومد
صداش واقعاااا قشنگه 
حیف ادبیاتش به چوخ رفته البته نه همه آهنگاش 

اون آهنگه اینه:))
گوشش میکنید دیگه؟😒

https://dl.naslemusic.com/music/1400/10/Amir%20Tataloo%20-%20Man%20Bahat%20Ghahram%20(320-Naslemusic).mp3

بعضی موقع ها هم همه چی هست
بجز اونی که باید باشه
مثلا یه بچه تنها که اسباب بازی هم داره ها
ولی کسی نیست که باهاش با همون اسباب بازیه بازی کنه
اون موقعست که با همه قهر میکنه
حتی با اسباب بازیش...


پیام قبل خودتون نوشته سیستر
شما نوشتی اختی 
:))

 

آره اولین بار یه کلیپ دیدم.. بخصوص اونجاش که میگه: من که مال پرواز نبودم.. چرا بالامو وا کردی.. :( بعد رفتم گوش گردم.. :( ولی دانلودش نکردم.. عیبه بده :(

 

آره تتلو از قدیم ندیما میخوند حتی آهنگ واسه شهدا هم خونده و... ولی خب مسیرش دیگه تغییر کرد رفت ترکیه و... ماجراش با سحر قریشی خیلی باحال بود :)))

 

عه.. بابا اینکه من باهات قهر خودمونه :)) من اینو حفظم :)

 

میزنم گیتارو میخونم.. میزنی زار و میدونی..

من اینجوری خالی میشم.. تو اینجوری نمیتونی..

میرم تو ماشینو فقط با یه موزیک داد میزنم..

میرم ولی یادت نره.. برنده بازی منم..

برو و دوراتو بزن.. میرم و دور نمیزنم..

برو و غراتو بزن.. میرم و غر نمیزنم..

 

میرم و کل این تنم.. پر از زخم توئه..

دل من پرپره اما.. میرم و غنچه میزنم..

 

:(

 

آره.. از این سریال سقوط یاد گرفتم :)) یااا اُختییی... :))

 

چی عیبه بده؟:)) بعضی اهنگاش چیز بدی نمیگه 

عه پس شنیره بودید تتلو گوش میکنید

خیلی قشنگه اهنگش خیلی میدوستمش :)

سریال سقوط؟ جدیده؟ نمیبینم
یادم نمیاد اخرین بار کی سریال دیدم بعضی فیلما نمایش خانگیو دنبال میکنم ولی تلویزیون چندسالیه ندیدم سریالی:)


آی دونت نو:))))))))

 نو پرابلم :))
 

منظورم بعضی از آهنگاش بود که حرفای بد بد میزنه :(

 

تتلو گوش نمیکنم خیلی.. احمد سلو گاهی وقتا.. :)

 

سریال سقوط تو فیلیمو میگذاره.. در مورد یه دختر ایرانی هست که افتاده گیر داعش :(

 

تلویزیون ؟ تلویزیون چی هست ؟ :)))


اها شما واردترید انگار من نشنیدم اون اهنگاشو😂😂😂

احمد سلو تاحالا فک نکنم اهنگی شنیده باشم
خیلی درکل اهنگ اهنگ گوش کردن نیستم عجیب 

اهااا متوجه شدم کدومو میگید اسم فیلمشو نمیدوتستم ولی بعضی سکانساشو تو اینستا دیدم
فیلما غمگین دوست ندارم ببینم
مثلا تعریف پوست شیرم خیلی شنیدم خودمم بعضی سکانساشو دیدم خوشم اومد ولی چون غمگینه ندیدمش کامل افسردگی کم دارم همه فیلما هم غمگین

ماهم نمیدونیم چیه یادش گرامی باد:)))

نخیرشم :| من موردی شده 1-2 تاشو شنیدم زودی بستم، کامپیوترو خاموش کردم گذاشتم کنار :))

 

احمد سلو بعضی از آهنگاش خوبه.. هم شکست عشقی داره.. هم عشقی :)) والا نمیدونم کدومشو برای شما بفرستم :))

 

آره غمگین و هیجانه.. من بعضی جاهاش قشنگ فحش میدم به سازنده و بازیگرا و اون موقعیت و.. اعصابمو میریزه به هم :|

 

:)

نه خیر دیگه لو رفتید ماست مالی نمیشه:))



تاحالا آهنگی ازش نشنیدم البته خیلی اسم خواننده ها تو یادم نمیمونه نه خواننده نه اهنگ فقط اهنگو گوش میکنم:))

یه سکانسایی دیدم یااختیی گفتناشونو دیدم:))
فقط همون سکانسا اخیر و ورود فرخ نژاد برا نجات دختره رو دوس دارم من
:))

سلااام

ایشالا سلامت و شاد باشید و رنج بیماری و ناراحتی ازتون دور بشه

سلاممم با کلی شرمندگیییی زیاد
ممنون از دعای خیرت :)
انشاالله حال خودتون همیشه خوب باشه

سلام محیاااا💜

عجیبه تا چند ماه پیش هر چی آدرس وبت رو میزدم می‌گفت این وب حذف شده یکبارم گریه کردم کلا خیلی احساسیم :/ 

خوشحالم هستی D:

سلام عزیز دلم من چقدر شرمنده میشم این پیامارو دارم بعد حدود ۸ماه جواب میدم
الهی بگردمممممم برادلت دختر گریه کردیییی خاک تو مخ من که انقدر حالم بد بود حواسم به شماها نبود که انقدر دیر دارم جوابتو میدم:((((
خیلی شرمندتم قربون دل نازکو مهربونت برم من عزیزدلم 🥲❤️

نمیدونم این پیاممو اصلا میبینی بعد این هممممه وقت یانه 
ولی دعا میکنم ازته قلبم همیشه سهمت اززندگی حال خوب وخنده ازته دل باشه مهربونم❤️

هرجا که هستی مراقب خودت باش

عزیز دلمممم🥹🥹🥺😢❤️ دورت بگردم مرسی عزیز دلممم مرسی که تو نبودم سراغ این کلبه حاک خورده اومدی 
انشاالله قشنگترینا برات رقم بخوره و حال خوب همیشگی رو ازخدا براقلب مهربونت میخوام🥹😘❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan