تولدت مبارک قشنگترین قسمت از 1400 من💚

 

 

 

 

اگه مهربونی شکل داشت قطعا شبیه تو بود
اگه معرفت شکل داشت اونم قطعا شبیه تو بود
اگه دل بزرگ،صبووووووری،خوش اخلاقی،بخشندگی شکل داشت اینام قطعا شبیه تو بود

نوشتن برا تو سخته که همیشه میگی نباید بابت کارایی که کردی،مهربونیات  به کسی چیزی بگم که ارزشش ازبین میره



ولی باید بگم با وجودت  من ایمان پیدا کردم  که گاهی خدا ، با بنده هاش ما را در آغوش میگیره...


ایمان پیدا کردم فرشته ها مرد هم میتونن باشن
آدما میتونن خودشون گوشه ای از بهشت تو دنیا باشن

 
همونقدر بودنشون تو زندگی آدم پر از آرامش، احساس امنیت وحال خوب داره همونقدر دل آدم قرصه وقتی هستن

تو قطعا گوشه ای از بهشتی
که خدا فرستادتت تواین دنیا تا بشی
نوری وسط تاریکیا
 سبزی وسط برهوت و کویر
امید وسط ناامیدیا
خنده وسط گریه ها
احساس امنیت وسط دلهره ها
تو برای من تمام اینها بودی وهستی


روزایی که هیچکس نمیتونست آروم کنه اشکای بی امان منو  که فقط خودم خدا میدونیم تو دلم چه خبر بود از ناامیدی،ترس وحشت و گریه هایی که بی امان میباریدو قطع نمیشد
فقط تو بودی که میتونستی با آرامش
آرومم کنی
گریه هامو قطع کنی بهم امیدی بدی ترسامو بگیری وحتی بعد ساعتها اشک وسط دردناکترین روزای زندگیم بخندونیم

حالا وقتی میگی درست میشه شبیه یه نور حرفت میره تو عمق وجودم و آرامش پیدا میکنم :)

عطر خوب، حتی شیشه خالیش هم بوی خوش میده!
آدم‌ های خوب مث «عطر خوبن‍‍»
اونقدر خوبن که حتی یادشون به آدم یه حس خوب میده حتی اگه که از این ‌جور آدما فاصله داشته باشی...

ازلحاظ مسافت شاید دور باشیم ولی تو نزدیکترینی تو برام یکی اعضای خانوادمی...
نه فقط برا من برای خانوادمم عضوی از خانواده ای که مامان مدام ازت سراغ میگیره 

که خواهر کوچیکه میبینه چند روز باهم حرف نزدیم متوجه میشه ومیگه چه خبر از سین؟

تو برای من نزدیکترینی

:)


خداروشکر میکنم خدا تورو گذاشته تو مسیر زندگیم که بشی فرشته نجاتم بشی دست خدا برام:)

خدارو بابت بودنت شکر میکنم💚


تولدت مبارک رفیق من ،مهربون ترین💚
 
ازتو فقط یه نفر توی دنیا هست😍

برات بهترینا رو آرزومیکنم چون لایق بهترینای 

لایق آرامش؛حال خوب،خنده های از ته دل،خوشبختی 

آرزو میکنم به تمام خواسته های دلت که باعث حال خوبت آرامش قلب وروحت ،خندیدنای ازته دلت میشه برسی

که انقدر قلبت بزرگه همه خوبیا واتفاقات قشنگ برات کمن

انشاالله 120سال عمر باعزت وباخوشبختی داشتی باشی

 

خدارو شکر که به دنیا اومدی تا دنیا رو قشنگتر کنی

تولدت مبارکمون باشه مبارک ماها که داریمت وباارزشترینی

تولدت خییلییییی خیییییلیییی مبارک اسی , بهترین ،بامعرفترین،مهربون ترین💚🎉🎈🎂🎁🎉

 

  • محیا ..

تولدش مبارک. دوستی‌تون پایدار


مرسی عزیزدلم 😍❤
مها دختره دیگه؟:)
به وبلاگم خیلی خوش اومدی وممنون از حضورت❤😍

تولدت مبارک اسی:)

امیدوارم امسال بهترین اتفاقا برات بیفته.


😍❤
انشاالله برا هم نی نی تازه به دنیا اومده:))هم هممون اتفاقای عالی بیوفته امسال😍

سلااام

به به

مبارک باشه

شاد باشید ایشالا

سلاممم خوبید آقا محمد حسین؟

مرسی بابت تبریک😍🌸
انشاالله شماهم همیشه خوب وشاد باشید😍

شما همون محمد حسین خودمونید که وبتونو پاک کردید؟
هی من میخواستم بپرسم گفتم زشته:/
آخه خیلی ناراحت شدم یهو یه روز دیدم وبتون نیست واقعا ناراحت شدم:((

ممنونم

همون محمد حسین هنرنامه که قبل ترش مخ سوخته بود و قبل ترش علی حق جو
ببخشید که هی میرم و میام

آدرسم را که عوض کردم فکر کنم دیگه اگر کسی از قبل باشه هم پیدام نکنه

آرام وبلاگ آرامم کن به شما سر نمیزنه؟
 


پس درست حدس زدم که همون محمد حسینید:)
خوشحالم که هستید نرفتید
واقعا یه لحظه اومدم وبلاگتون دیدم بستس خیلی ناراحت شدم 
همیشه دوستای وبلاگی میرن ناراحت میشم
شاید اخیرل یه مدته حرف نمیزنم وکامنت نمیذارم که بخاطر شرایط روحیمه ولی میخونمتون  هم شمارو هم بقیه دوستانو:)

خواهش میکنم چه حرفیه خوشحالم هستید همچنان:)

شما برید سراغشون تا پیداتون کنن:)

ارامم نه متاسفانه به من سر نمیزنه:(

آره دخترم. 

خوش باشی مرسی


عزیزم خوشبختم از آشناییت😍

من تبریک نمیگم! 

مگه اسی تولد من تبریک گفت؟؟؟؟ 

:)))


اتفاقا دیشب دراین مورد حرف زد
گفت رفتم وب مریم که بهش تبریک بگم دیدم پستشو بسته و گفته بهم تبریک نگید 
مااسفندیا اینجوریم تبریک دوست نداریم وچون درکش میکنم دیگه چیزی نگفتم

گفتم روز تولد همه آدما حالشون یه جوریه
چون به عمرو سنی که گذشت فکر  میکنه وخیلی چیزای دیگه حال ادم گرفتس
انگار ادم عمرشو بیهوده گذرونده وکلی افکار دیگه میاد سراغ ادم
ولی من ببینم از کل عمر به درد نخورم چهارنفر ادم به یادمن و منو دوست خودشون میدونن که همون به یاد بودنه یعنی ادمیم که به هرحال یه گوشه ذهن کسی موندم
خوشحال کنندس برام ویه کوچولو ازغم تولد وعمری که بیفایده گذشته کم میکنه وارومترم میکنه
چون ادم حس میکنه اونقدرم بیخود نبوده زندگیش شاید یه چیز مثبتی بهرهرحال داشته که دونفر ادم به یادش بودن
و اگه ادم تنها باشه وتبریک دریافت نکنه احساس میکنم خیلی باید حال ادم بدتر بشه

شما اسفندیا عجیبید:)))



+ببخشید هنوز فرصت نکردم اون صحبتس که داشتیم خصوصیو جواب بدم بسکه پرحرفی میکنم میگم یجوری جواب بدم که بتونم کامل جواب بدم وقت کنم یعنی

الان دو خط نوشتی نگا من چقدر نوشتم😂😐

باورت میشه من هم ناراحت بودم که چرا برام خونه تولد نگرفتن هم ناراحت بودم که کسی بهم تبریک میگفت!

کلا اسفندی ها یه خود درگیری خاصی با خودشون دارن:))

من تولدم هرساعتش برام غمگین بود همش یاد بابابزرگم بودم

تولدای قبلم مدام زنگ میزد حرف میزدیم خییلی سخته که الان یه شماره به اسم کسی که بی نهایت دوستش داری سیو کردی ولی میدونی اگه زنگ بزنی دیگه اون آدم نیست که جواب بده صداشو بشنوی

 

+ اسی تولدت مبارک با گفتن امیدوارم فلان بشه و بهمان بشه برات چیزی عوض نمیشه تو زندگیت از قدیم گفتن با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه!

همین که سالمی خانواده ت خوب باشن یه یار گوگولی داری و اینقدر بخشنده ای که به آدم ها کمک میکنی ده هیچ از خیلی از آدم های پر مدعای توخالی جلوتری تو زندگیت:)

 

😂😂😂

حالا من یه سال گفتم تولد نمیخوام کیکم نگیرید بابام رفت کیک گرفت من انقدر گریهههه کردم که مگه من نگفتم تولدو کیک نمیخوام من دست به این کیک نمیزنم نمیخوام ببینمش اصلا 😂😂😂  انقدر گریه کردم که چرابه حرف من اهمیت نمیدید که بابام برااینکه اروم بگیریم رفت کیکو پس داد جاش شیرینی خامه ای گرفت ببین من چه کردم که بابام مجبور شد بره پس بده تا من اروم بشم
فک نکنم دیگه ازمن خود درگیریتون بیشتر باشه 😂😂😂😂

عزیزم:(((
روحش شاد وتو آرامش 
میفهمم خیلی دردناکه که یکی برات خیلی باارزش باشه خیلی دوستش داشته باشی ولی نباشه یه روزایی به ادم حس خفقان واستیصال دست میده که دلت میخواد باشه ولی نیست وهیچییییییکاری از دستت برنمیاد
خیلی میفهممت اون حس دردتو میفهمم شاید نوعش برامن فرق داشته ولی درنهایت ازدست دادن یه حضوریه که دردناکه 
خدا به قلبت آرامش بده😢❤


+اتفاقا من به دعای دیگران وآرزوهای دیگران درحقمون خیلی امیددارم😢
خیییییلی
همچنان معتقدم خدا بخاطر کلی دعای ادمای دیگه درحقم نجاتم داده
درحق هم خوب ارزو کردن حداقلش کم کمش حس مثبت انتقال دادنه

ولی درست میگی اینکه آدم نعمتای حالشو ببینه وازهمه مهمتر وجود ارزشمندشو خیلیییی خوبه😍😢

تولدشون مبارک :)


ممنون آقا امیر خیلی لطف کردید:)🌸🌸🌸

سلام محیا خوبی؟💜

چه طوری؟ دلم برات تنگ شده بود، خاموش میخوندمت مخصوصا مواقعی که حالم خوب نبود، حالا میفهمم پست هات چقدر قشنگ تر از قبله:)))

این مدت خیلی اتفاقا افتاد :( از نظر روحی بهم ریخته بودم شدید! فکر کنم دیونه شده بودم 😂😂 اینکه دیونه دیونه نشدم خیلیییییییه:/

اما بهترم :) سالممم خخخ 

محیا هیچ چیزی مثل وبم و بچه های وبم نبودن، دوستام دیگه!

 بذار غم ها رو بذاریم کنار، یادآوریش جز ناراحتی و گریه چیزی نداره،،، من دیگه بزرگ شدم اگرچه باورم نمیشه😱😁

خوشحال شدم خوبی،مراقب خودت باش و برامون پست طولانی بازم بذار 😍💜

عیدت مبارک خیلییییی 😚 سال سوپروایز گونه ی شاد داشته باشیییی 💜💜


سلامممممم آرام جانمممم مرسی من خوبم توخوبی عزیزم؟😍
ببخشید انقدر دیر جواب میدم انقدر درگیر بودم نشد زودتر سر بزنم وبلاگ

وبت چی شد آرام ؟دلمون تنگ نوشته هاته دختر:(

قربون دلت برم😢😍❤
عزیزمممم لطف داری و داشتم فکر میکردم چقدر بده که خیلی وقته نمیتونم شاد بنویسم که خوندن اینجا بشه گزینه ای برا کسایی که یوقت حالشون خوب نبوده:(:

باعث خوشحالیمه که میخنوندی اینجا 
من فکر میکردم اصلا اینجا سر نمیزنی
منم همیشه میخوندمت ولی  خاموش وقتی یکی باهام ارتباط نگیره حس میکنم یوقت ممکنه خوشش نیاد ازم منم خاموش میخونم😅 که یوقت مزاحم نشم:)


عزیزممممم متاسفم بخاطر حالی که تجربه کردی
کاش وبت مینوشتی شاید یکم از بار وفشاری که تحمل کردی کم میکرد:(
به هرحال همه ماها هرکی یجوری وبش پناهگاهشه:(:

خداروشکر که بهتری خوشحالم که میخونم بهتری انشاالله عالی بشی وشرایط اونجوری پیش بره که دوست داره😍❤


اره میفهممت حال وهوای وبامون وبچه ها یجورین هم خو گرفتیم بهش هم خیلی خالصن هممون وبمامون خیلی خودمونیم چیزاییو مینویسیم ومیگیم که شاید هیچوقت با دوستا واقعی نتونیم بگیم:):
وب نمیخوای بنویسی دیگه؟

منم سه بار وب پاک کردم این سومیشه ولی بالاخره اینو نگه داشتم


عزیزدلم:)❤😢 همون موقع هم بزرگ بودی خانوم:)
ولی حرفتو درک میکنم ادمس که از طوفان میگذره بااوم قبل طوفان خیلی فرقا داره؛)

عزیزدلمممم منم خیلی خوشحال شدم که پیام دادی محمد حسین چند وقت پیش سراغتو میگرفت:) چشم پست طولانیم مینویسم ولی توهم دوباره شروع کن بنویس 😍❤

عیدتوهم مبارک عزیزمممم😍مرررسی انشاالله سال خیلی خوبو پراز شادی و ارامشو حال خوبو خنده های از ته دل برات باشه😍❤😙

مبارکه


مرسی سعید
سال نوتم مبارک:)
خودت خوبی؟

ممنون
عید شما هم مبارک
ایییییییییییییی بد نیستیم...نه خیلی خوب و نه خیلی بد

نفسی میاد و میره:)

مرسی:)

همین که بد نیستی هم خداروشکر هم جای امیداست که خوب وعالی بشی:)

چقدر ازش،تعربف کردی اخه. نمیگی پررو میشه.

اسی کادو تولد رب انار در خدمتم


نه مطمئنم نمیشه 😂

رب انار😂😂😂 بزیزه رو آش دیگه؟😅

خوبم :)

وب رفت.. احساس میکنم همه اون روزای قبل،خواب بوده گاهی خواب طور میبینم اوایل بیشتر بود حالا کمتر و همون اوایل خیلی اذیت میشدم که یه چیزی کمه تو این روزام. 

نه غمگین نیست یه چیزی از ته دلِ، اتفاقا من امیدوار میشدم و به این خاطر میخوندم:))) چون یه حس امید توش بود و هست.

من به همه سر میزدم گاهی کم و بیش داشت ولی میومدم  و پست هاتونو میخوندم گاهی نظر نداشتم،،،، همتون برام باارزش هستین 💜

نه عزیزمم مراحمی شما :) نمیدونم شاید از حساسیت بیشتره من بوده و خیلی غرق نشدن بودم اون زمان که چنین فکری میکردی اگرچه، اون روزا گذشت محیا:( 

نظرات طولانیت رو دوست داشتم و هنوزم دوست دارم اما من بلدم نبودم نیستم چه جور جواب بدم 🙈

وب خونه دومه 😎

مرسی عزیزم لطف داری 👩‍❤‍👩⁩

خوشحال شدم باهات صحبت کردم حال و هوام عوض شد یاد مواقعی که بودم افتادم که عکس پروفایل هر دوتامون آروم بود ولی شیطونی واسه خودمون بودیم و  هستیم ؟😅😂

آها مرسی که گفتی :) بنویس بازم :)))

عزیزمییییی 💜😍 امیدوارم 💝

سلام آرام جانم ببخشید عزیزم من انقدر دیر جواب میدم نمیدونم چم شده دستو دلم که به نوشتن نمیره دیرم سرمیزنم وبلاگم 
حتی نتونستم یه اط سال نو تبریک بگم یه خط برا روز تولدم بنوبسم وانگار داره مرگ وبم فرامیرسه مونده تو هنون سال۱۴۰۰:((

آرام خودت پاک کردی وبو؟
چرا دوباره نمیزنی؟
دوباره وب بزن عزیزم دوباره بنویس 😍🥺
باعث خوشحالی منه که میای اینجا سر میزنی مرسی که میای ولی من دوست دارم خودتم باشی بنویسی بخونیمت میشه؟🥺😍

اتفاقا خوب جواب پرحرفیا منو داری میدی که خوب حوصلت میکشه که این ستودنیه هرکسی تحمل طومارا منو نداره😂 جز یکی مثل تو که صبور باشه بشینه برام جواب طولانی بنویسه 
بقیه در یه کلام خلاصه جواب میدن که دیگه پرحرفی نکنم😂❤

عزیزمممم منم خیلی خوشحال شدم بهم پیام دادی🥺❤ منتظرم دوباره بنویسی ادرس وبتو برام بفرست ❤😍😘
من منتظرمااااا

ادههه دقیقا عکسا پروفایل اروم خودمون زلرله😂 خواستیم مثلا زهر زلزله بودنو بگیریم😂 

بازم مرسی که سر زدی خیلی خوشحال میشم هروقت میام تو وبم پیامتو میبینم😍❤  منتظر آرام همیشگیم که با ذوق برامون بنویسه😍❤

سلام سال نو مبارک ❤️

تولدشون هم پساپس مبارک ^_^


سلام عزیز دلمممم سال نو تو هم مبارک باشه مهربونم😍❤

مررررسی عزیزم 😍❤

سلام محیا بانو جان...خوبی؟حال و احوالت چطوره؟

چرا انقدر کم پیدایی؟...

چی شده که سر نمیزنی؟(یه عالمه شکلک با یه ابروی بالا پریده)


سلام عزیزدلم 😢❤️
من خوبم تو خوبی؟ چقدر بزرگ شدی تواین یکسال که نبودم:)))
قد کشیدی :))
چی شدههه که سرنمیزنم کههه نمیدونم یه آدم دیگه شدم خسته و بریده اززندگی همین فقط وگرنه بقیه چیزا خوبه:)))

اومدم سلامی کنم و برم...👋🏻

یه خبر بگیر از اینجا دوختروم😉

سلام عزیز دلم خوبی نازنینم ؟🥺❤️
چیکارا میکنی؟
چه خبر؟
ببخشید عزیزدلم چندبار پیام دادی جواب ندادم شرمندتم
روبراه نبودمو نیستم و اصلا سرنمیزدم اینجا 
مرسی که به یادمی
خییییلبی شرمندم  کردی قربون مهربونت برم که هنوز به یادمی🥺❤️😢

خیلی عقل معقل درستوحسابی ندارم سرجاشون نیست 
ببخش اگه تمرکز ندارم مثل قبل جواب پیامای خوشگلتو بدم ولی بدون با دیدن پیامات شرمنده شدم و انقدر برام مهم بود این توجه و پیامات و به یادمن بودن که بعد ۱۰ ماه بخاطر توواونایی که پیام گذاشتن پست نوشتم که ازخودم خبر بدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan