به غیر از تو برا من تکیه گاهی نیست...

 

 

 

تو که باشی دلم دیگه نمی لرزه

همین گریه به لبخند تو می‌ارزه

حسین جانم

بذار سایه ت. همیشه رو سرم باشه

قرار ما شب جمعه حرم باشه

حسین جانم

 

حرم گفتم هوای کربلا کردم

هواییشم فقط دور تو میگردم

حسین جانم

 

پناهم باش به جز روضه ت. پناهی نیست

به غیر از تو برا من تکیه گاهی نیست

حسین جانم

 

به قربونت نگاه اطلسی داری

واسم آقا همش دلواپسی داری

حسین جانم

 

غلط گفتم که چیزی توی کاسم نیست

چی کم دارم تو رو دارم حواسم نیست

حسین جانم

 

سبک بالم تو ایوون تو جا دارم

از این دنیا یه قطعه کربلا دارم

حسین جانم

 

دوست دارم همه داراییم اینه

دلم میره ضریحت رو که میبینه

حسین جانم

 

سلام آقا که الآن رو به روتونم

من اینجامو زیارت نامه میخونم

حسین جانم..‌.

 

 

پ.ن۱: دیوانه دلست پای در بند چه سود:)

 

پ.ن۲:داشتم توگالریم میگشتم عکس یاحسین برااین پست پیدا کنم چشمم خورد به این عکسی که پارسال محرم

نارین عزیزم  یکی از بهترین دوستا مجازیم رفته بود مشهد برام گرفت اون شبی که اون کامنتو بهش دادم فقط اشک میریختم وشبی که عکسو برام فرستادم فقط اشک ریختم...

بهترین یادگاری عمرمه بهترین عکسیه که تااین سن داشتم...وعاشقشم ‌.‌..حیفم اومددوباره نذارمش وبلاگ...

​​​​

​​​​​​​​​پ.ن۳:ببخشید کامنتارو میبندم:):❤ 

​​​​​التماس دعا❤

 

  • محیا ..

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan