سرگرمی(۳)

 

 

سلام سلااام:) 

 

این تست هوش خیلی آسونه 

ببینم چه میکنید😉

بگید کدوم مخزن زودتر پر میشه همین😉

 

پ.ن۱:

هرگز مپندارید آنان که کامنت  نمی گذارند، مرده اند!!!

بلکه زنده اند و پستها وکامنتهای دیگران را می خوانند!!!

همانا آنان از راحت طلبانن!!!!!

سوره وبلاگان/آیات 1 تا پنج

ای کسانی که آرام و بیصدا نشسته و پستها را میخوانید بترسید از روزی که آرام و بیصدا آنفالو شوید😜😂😳

ایه ٦ تا ٨

 

 پ.ن۲:

نعمت چیست؟

به حضور من در جمع شما نعمت گفته میشود😳

خوشبخت کیست؟

شما که من در حضورتان هستم😛😅

و حالا بدبخت چیست؟؟

اون وبلاگی که من نمیرم😳😅

حسود کیست؟

کسی که با این متن مخالفتی داشته باشه😛😂😳

 

پ.ن۳:امیدوارم کسی ناراحت نشه صرفاً جهت خندوندنتون بود :))

دیشب بخاطر یه نگرانی بیخواب شده بودم این جوکارو خوندم که براگروه های تلگرامی بود تغییرشون دادم برا وبلاگ گفتم شاید براشما هم بامزه باشن😉😊

وگرنه کامنت نذاریدم عزیزدلید همین که میخونید وسرمیزنید باعث خوشحالی وافتخاره:)(دررابطه با پ.ن۱)

 

پ.ن۴:ازاتاق فرمان اشاره میکنن اینم سلیقس تو داری بااین رنگایی که انتخاب کردی چشمو میزنه:/

ازمن به اتاق فرمان: دوس دارم😛

😅

شاد باشید🌸🌸🌸

  • محیا ..

6

 غلط آی غلطه ،غلط غلوطه غلطه😳😅
ببخشیدجو گرفتم😅😂

نه متأسفانه:((

سلام

3

الان باز میریم سر کار


سلام به روی ماهت بانوحسانه جانم😍
میرید سرکار؟😳ببخشی😳😅
نه متأسفانه غلطه:((((
مرسی که هستی حسانه😘
يكشنبه ۳ شهریور ۹۸ , ۱۶:۲۲ ناشناسِ پُر حرف!

۶؟


غلطه آی غلطه،غلط غلوطه غلطه😅😳
ببخشیدشیطنتم گل کرده😳
نه متأسفانه:(((
دقت بیشتر میخواد:((

يكشنبه ۳ شهریور ۹۸ , ۱۶:۲۴ ناشناسِ پُر حرف!

خیلی خوب بودن :) 

هم جوکها

هم رنگهاشون


مرررسی،فدایی داری😍😚

سلام محیا 

خوبی خانم 

ظرف شماره ۹

 

چون بقیه راه ورودی اشون بسته است😊😉

 

لطیفه هاتم خبلی باحال بودن. دست مریزاد😚


سلااام😍
ممنونم شکر خوبم:)

بلههههه درسته
😍😚😁
گل گفتید آی گل گفتید جواب عالی دادید غنچه بودید شکفتید😳😅
باعرض معذرت😅
ممنون ازهمراهیتون😚

سلام

مخزن شماره 7

ان‌شاءالله که نگرانیت برطرف شده باشه

 


سلام همراز عزیزم😍

نه متأسفانه :((
دقت بیشتر میخواد:((
ممنون از لطفومهربونیتون😍❤
انشاالله که رفع بشه وبه خیر بگذره...
يكشنبه ۳ شهریور ۹۸ , ۱۶:۳۴ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)

9 😂 اونا بستس راهشون😂


آرههههه درستههه😂😍😚
گل گفتی آی گل گفتی جواب عالی دادی غنچه بودی شکفتی😅
نمیدونم همین الان یهویی این شعره ازکجا اومده توذهنم برا همه مینویسم😅😂

سلآم:)

مخزن شماره 6

بگی نه می‌کشمت😌


سلام به روی ماهت😍
میشه بگم غلطه آی غلطه غلط غلوطه غلطه منو نتوشی؟:( 
😅
من گناه دالم😅
متأسفانه فک کنم جانمو درراه تست هوش باید بدم چون غلطه:((

۹


ارهههه درستههه😍😚
حالا دست دست
واقعاتست اینبار خیلی اسون بوده ه اکثراً درست گفتن:))
براتوهم میخونم گل گفتی آی گل گفتی جواب عالی دادی غنچه بودی شکفتی😅😚

سلام

آیه اول: گزینه 3

آیه دوم: ای کسانی که وبلاگ می خوانید چرا بدانچه می گویید عمل نمی کنید!!!!


سلام خوش اومدید:)
نه متاسفانه غلطه ای غلطه غلط غلوطه غلطه:))
کی هستید؟!چلا ناشناس؟!
بگو ببینم کی هستید من نیومدم وبلاگتون تاازهمین امروز اونجا خیمه بزنم😅
من اکثر جاهایی که میخونم کامنت میذارم واقعا!
غالباً اینجوریه که ۹۰درصدموارد کامنت میذارم:)
حالا  بگید ببینم کدوم وبلاگید تا بیشترباهم اشنا بشیم:)

محیا خدا نکشته مردم از خنده 😂😂😂😂😂


عزییییزم همیشه به خنده😚😂

اتفاقا خیلی هم خوبه اینجوری میکنی انگیزه بیشتر میشه ^_^


عزیزم😍😚
مرسی ازهمراهیت😍

وبلاگت و خودت انرژی سرشاری ب آدم میده خداییش

لبخندو ب لبامون کاشتی

تنکس


سلام مبینای مهربونم😍😍
کم پیدایی خانوم😍دلم برات تنگ شده بود😚😭
دیدم آهنگ گذاشتی پست جدید ولی هنوز فرصت نکردم گوش بدم گوش کردم حتما کامنت میذارم😍😚
خوشحالم لبخند اومد به لبت😍
جوابتم متأسفانه غلطه آی غلطه غلط غلوطه غلطه😳😅
دقت بیشتری میخواد😚

وااای درست گفتم. چه عالی😊😉

جایزه امو آماده کن محیایی😍

نگرانیت چی بوده عزیزم؟


شما خانوم معلم باهوشودقیق مایید😍
جایزه چی تقدیم کنم؟
یه شعر با یه دستخط تولیدی خودم یا یه اهنگ  قبوله؟😅
نمیدونم چی بگم انشاالله که رفع میشه!
شاید بعد ازش نوشتم...
ممنون از توجهو مهربونیتون😚❤

سلام

جواب 9

چون بقیه راه عبورشون بسته هست..

به اون دقت نکردم.

بخشید خانم همه دنیا بهتون بخشیدیم😊


بلهههه حسانه جانم درستههه😍
گل گفتید آی گل گفتید جواب عالی دادید غنچه بودید شکفتید😍😚

فدای شما بانوی مهربون😍

یافتم 9، کوری تا چه حد آخه😂😂  


آرههه درستهههه😍😅
دوراز جونت😚😅
گل گفتی آی گل گفتی جواب عالی دادی غنچه بودی شکفتی😍😚
يكشنبه ۳ شهریور ۹۸ , ۱۶:۵۱ ناشناسِ پُر حرف!

عه دقت نکردم مخزن شماره ۹ :)


آرهههه درستهههه مریم جون😍😚
گل گفتی آی گل گفتی جواب  عالی دادی غنچه بودی شکفتی😅😂😚
يكشنبه ۳ شهریور ۹۸ , ۱۶:۵۴ معلمی از جنس اینده

سلام

شماره 7 زودتر پر میشه.


سلام معلم آینده:)
ببخشیدیه سوال شما دخترید؟
ازاینا میخوام بذارم😚گفتم اول مطمئن بشم😳
خیلی خوش اومدی
متأسفانه غلطه:((

3؟؟؟؟؟؟😂


معصومه باخنده جواب دادی فک کنم خودتم میدونستی غلطه😅😂
متأسفانه غلطه:((

مخزن شماره ۹😊


لیلاجان خوش اومدی عزیزم😍
دیشب اومدم وبت درباره من وبتو خوندم
فرصت نشد متناتو بخونم کامنت بذارم حتما بهت سرمیزنم
دوست جدیدم😉
وجوابتم درستهههه😍😚
گل گفتی آی گل گفتی جواب عالی دادی غنچه بودی شکفتی😅😚

ظرف شماره ۹ 

 

و ممنون بابات اون پیامت 

ممنون که هستی تا دلگرمی بدی 3>


به به زرنگ بلاگی جانم😍
بلهههه درستهههه😍😚
گل گفتی آی گل گفتی جواب عالی دادی غنچه بودی شکفتی😚😅

عزیزمی خواهش میکنم شماهاخودتون همتون برامن دلگرمید😚😊

مخزن هایی که میتونن پر شن 6 و 9 هستن که احتمال میدم شماره 6 زودتر از 9 پر بشه :)


اونی که فکر میکنید زودتر پربشه یه نکته انحرافی داره:)
همون دومی جوابه:))
وخب از نظر من برنده اید:)
تبریک
تبریک به شما
تبریک به خودم
تبریک به همه😳😅
ممنون ازحضورتون:)
يكشنبه ۳ شهریور ۹۸ , ۱۷:۴۵ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)

ای جااااان😻😻😻😻😹😹


😍😍😍😅😅😂
😚😚😚😚

3 و6  و 7 و 8 بسته است

میمونه جواب که 9 است

درسته؟


بله درستهههه:) 
ممنون از توجه وهمراهیتون:)

سلوم آبجی

اوهوم یه هفته ای رفته بودیم مسافرت,منم دلم برات خیلی تنگ شده بود واقعا

مگه آهنگ انگلیسی هم گوش میدی؟

عجیبه این همه انرژی زیادت

یکم غرض بده بهم


نه متأسفانه:(((
عزیزم😍همیشه به سفروشادی انشاالله😍😚قربون دلت😍😚
انگلیسی دوپیس دوپیس داشته باشه آره😅😂
اگه ریتمو خوشم بیاد آره گوش میدم
انرژیم قابلتو نداره😅😚یه قابلمه بیارببر زیاده😅

سلام عزیز دلم:))

لطف کردی عزیز دلم. اشکالی نداره فدای سرت، یه روز سرفرصت بیا بخونシ

مرسی دوست خوبم

دیدی من درست جواب دادم😂مدیونی فک کنی تقلب کردم😂😂😂


حتماً😊😍
تقلب کلدی؟😟گول خوردم؟😟😂
این همه شعر خوندم برات😯😢😂
ولی اشکال نداره آیه ۹تا۱۰ سوره وبلاگان میگه که همانا اگه توبه کنید ودیگه تقلب نکنید ما توبه شما را میپذیریم و جز برندگان اعلامتان میکنیم😅😂

**** *** *** ***  ***

**

***

این همون خط مورس است یعنی موفق باشید و تشکر


😂😂😂
ممنونم همچنین:)
تشکر از شما بخاطر همراهیتون:)
شماره ۹ درستههههه

آله آله درستههه😍😁😚😚
گل گفتی آی گل گفتی جواب عالی دادی غنچه بودی شکفتی😘😍
تبرییییک 😁😍

محیا من تخصصم غلط جواب دادنه😌 💁

حالا کدومه درگوشم بگووو 😂😘


مثل خودم خاصی😅😂😚
واقعا بگم؟نمیخوای یکم رو عکس زوم کنی؟😅
بیام خونتون بگم جوابو؟😅

بازم نه؟!

دیگه نمیگم زشته آبروم رفت

ایشالله,خدانکنه

دوپس دوپس خیلی نداره ینی نداره ولی ارزش گوش دادن داره,از این ب بعد اگه یادم بود آنلاین آهنگارو هم قرار میدم,الان همونو برات آنلاینشو گذاشتم مهربونم

چشم باقابلمه گنده میایم خدمتتون


بازم نه بود😟😅😳
عزییییزم مرسییی😚😚😚❤❤❤😍😍
حتما همینطوره که ارزش گوش کردن داره شماها ازمن بروز ترید واسه همین دوست دارم ببینم چی گوش میدید😉
و کلاً دوس دارم سلیقه ها مختلفو سبکا مختلفو بشنوم😍

يكشنبه ۳ شهریور ۹۸ , ۱۸:۳۶ فرشته ی روی زمین

سلااام خوبی؟

اینو کامل بلدم 😎🤭 ببین :

شیش ، شش ، ۶ ، 6  : )

 


سلام به روی ماهت فرشته  جونم😍😍😚
شکر خوبم به خوبیتون😍
متأسفانه باید بگم نه،   No،نا😂😅
زوم کن رو عکس دقت میخواد😉😘

اره تقلب کردم😶😂

ببخشید😞

اره توبه کردم😜دیگه تقلب نمیکنم


😭😭😭
به کسی تقلبی که نرسوندی؟😅
باید ازاین به بعد خودم تست هوش طرح کنم😂
اشکال نداره دوست شیطونم باعث خوشحالیه😂😚


من همیشه می‌برم 🙄

سری های قبل هم اگه خواستم بازنده باشم دلیلش این بود که نمیخوام ریا بشه😐😂


عزییییزم😅😂😂
مرسی فرصت دادی دفه های قبل بقیه برنده بشن وریا نکردی😅😂😘❤

ای بابا بروز چیه هر آهنگی خوشم اومد میزارم دیگه

خودتو دست کم نگیر قند عسلم

منم سلایق متفاوت دوست


توآهنگ انگلیسی واقعا عقبم:)))
عزیزمی😍😘😘قندعسل😍
ویییی من مُلدم از ذوق😅

دلام:)

 

اینو دیگه بلتم:)

همه ی مخزنا یه جایی راهشون بستس و جواب میشود ۹


دَلام قچنگم😍
آله اله درسته😚
گل گفتی آی گل گفتی جواب عالی دادی غنچه بودی شکفتی😚😅

گلی یه ناشناس کامنت گذاشته نمیدونم کیه برم وبش خیمه بزنم تا خسته بشم از دستم😅😂
يكشنبه ۳ شهریور ۹۸ , ۱۹:۴۲ معلمی از جنس اینده

سلام

بله دختر هستم.

پس جواب شماره 3 میشه.


عزیییزم😍از آشنایت خوشحالم😍
فکر میکردم پسری واسه همین وبلاگت خیلی شیطنت نکردم😅
جدیداً از کامنت بقیه بچه ها دخترا که بهت میگفتن گلمو عزیزم فهمیدم دختری😍😚
نه متاسفانه اینم غلطه:(((
باید رو عکس زوم کنید نکته داره:(

برو وب اوشونم فتح کن😂😂


😂😂😂😅😳😳😳
نگفت آخر کیه خب😅😳
نمیدونن من خودم پایه بردن سردیگرانم😅😂😂😂

نهههه😶😂تقلب نرسوندم

عهههه😂😂نه دیگه از تو نت دربیار راحت تر به جواب برسیم😜


ای شیطون نه دیگه باید یه فکری کنم راه تقلبو ببندم😅😂
خدایی این همه سایتوتست هوش چطوری پیدا کردی؟😂😅😅😂

شاید باورت نشه ولی فقط با یه سرچ😜😂


😯😯😯
باهوش تویی باهوشا اداتو درمیارن😅😂😘❤
يكشنبه ۳ شهریور ۹۸ , ۲۳:۰۶ فرشته ی روی زمین

محیا : ))))))))

منظورم ۹ , 9 ، نه بود  (الکی مثلا تو نوشتن اشتباه کرده بودم^__^)

: ))


فرشتهههه😳😳😳😂😂😂
درستهههه😚
گل گفتی آی گل گفتی جواب عالی دادی غنچه بودی شکفتی😅😚❤

شماره ۹ محیا گلی جان 

جوکها هم عالی بود 😂😂😂


ارهههه درستههه باهوش جانم😍😚
گل گفتی آی گل گفتی جواب عالی دادی غنچه بودی شکفتی😅😚
خداروشکر بامزه بودن😅😂😚

دست دست اره دست دست👏👏👏

درود بر ما 😁😁😁

عالی عالی بود نفس جان 


ارههه دست دسسست 👏👏👏
کلیلیلییییی😅😂
درودوصددرود😚
قربونت😚

3 میشه؟

من کیم؟


غلطه ای غلطه غلط غلوطه غلطه😅
زوم کن رو عکس خوشگلم😚
توکیییی میتونی باشیییی؟؟؟
من نمیدونمممم😅
ادی شیطون😉😁😚

دوست داشتنی خودمی  😍😍😘😘😘


عزیزدلمییی😍
شرمندم میکنی بهار ازاین همه محبت مهربونم😍😚😚😚

پس شیشه؟

اگه اینبارم اشتباه کنم از زندگی نا امید میشم!

خودمم!   :)

و همچنان بدون شکلک!    ._.

بیاو اززندگی ناامید نشووو😂😚
بازم غلطه متأسفانه:((

فک کن ایمیل دوستامو نشناسم😁😅😉
کدوم شکلکه؟😟
ازاینا😚؟

مهربونی از طرف توعه عزیز جانم 

تو خوبی 😍😍😘😘


عزیزمیییی😍😍😍
لطف داری😘😘😍
😭😭😭(اشک شوق)
مرسی هستی😢(اشک شوق)

مخزن ششم؟؟؟

جوک ها جالب بود 😂😂


خوش اومدی فاطمه جان😍
ماروکردی تو دبه ترشی رفتا😅😂😂😅
خوشحالم خوشت اومده😚
جوابتم متآسفانه باید بگم غلطه آی غلطه غلط غلوطه غلطه😅😳

بغل محکم 🤗🤗🤗

نفسمی تو 😍😍😘😘

ممنون تو هستی


آخ جووون بغل بغل محکم😍😍😚😚😚
همچنان اشک شوق😢
بقول سعدی باید اول به توگفتن که چنین خوب چرایی؟😍
فدای تو❤

:)

نه دیگه ... از زندگی نا امید شدم!

شکلک رو میذارم به انتخاب خودت...شکلک مورد استفاده نشان دهنده احساس درونی شماست!

فقط هفت میمونه دیگه!


نه تولوخدا ناامید نشو دیگههه😟
اصلا بخوای ناامید بشی پست سرگرمی دیه نمیذارم😅
باجه ازاینا دوس😚❤

نه:((بازم غلطه:((
هق هق هق
ادییی ناامید نشووو:((

سلام:)


سلامممم:)
خوش اومدی:)
اول رفتم وبت درباره منو خوندم ببینم دختری یاپسر چگونه رفتار کنم 
نفهمیدم 😳
ولی خیلی خوش اومدی:)


خخخخخخخخخخخخخخ

من تو رو از وب مبینا میشناسم

دخترم

18 سالمه

اسمم فاطمس

آرمیم

امر دیگه؟


اره میشد حدس زد آخه سبک وبلاگاتون یکیه ارمی هستی😉
مبینا از دوستای خیلی خوبمه از وب قبلیم باهاش دوست شدم
😍
خیلی ازآشنایت خوشحالم فاطمه جان😍😍😚
منم که محیام ۲۴سالمه😅
عرضی نیست گلم😚

ینی باور کنم 9 از همه زودتر پر میشه؟


آرهههه درستهههه باورکن که این زودتر پرمیشه😅😚
حالا دست دست
گل گفتی آی گل گفتی جواب عالی دادی غنچه بودی شکفتی😉😚

راستی عزیزم دوباره برو وبم در باره منو بخون فدات:)


عزییییزممم😂😂😂😚😚😍😍
خیلی باحال بود مرسی😅😚😍

وای چرا اینجاها همه بزرگن از

 

بله خوشبختم منم عزیزم...

جداً؟
بنظر من که اکثراًرنج ۱۸سالن:)
ولی سن که مهم نیست مهم حال خوبه دوستیاس😉

3

بعدم هیچکدوم چون تو 3 که میریزه هی رو همون سر ریز میشه:))))


داشتم پستاتو میخوندم انقد پشت سرهمن نمیدونم درمورد کدوم نظر وکامنت بنویسم😳😅
اون که جوابش نیست متأسفانه:(((
ولی به نکته خوبی اشاره کردی😂اگه شیر آب باز باشه واقعا سرریز میشه😅

این بار یه دستخط جانانه از محیا میشه جایزه ام

واای چه شود😊

عزیزدلید😍
چشممم😍
هرچند دستخطم معمولیه
ولی خودم عاشق اینجور خاطره هام:)
دستخط همه دوستای مجازیو نقاشیاشونو نگه داشتم...
هرکدومش برام کلی خاطرس
گفتم شاید بد نباشه یه دست نوشته هم تقدیم کنمو بذارم وبلاگم
البته متنش مهمه😉

پس اگه اون نباشه نتیجه میگیریم هیچ کدوم چون شیر به لوله وصل نیست


نه یکی از مخزنا واقعا پر میشه فقط باید رو عکس زوم کنی چندتا نکته داره😅😚

اینکه کاری نداره در مورد جدیدا کامنت بذار اون قبلیا هم نظر بذار


چشم چشم حتما😉😚

لبخند در کامنت بعد:)))))


میسی ازلبخند😂😚

وااای ببینم کی جایزه ام آماده میشه

 

صبر ندارماااا


😍😍چشم دراولین فرصت مینویسم😍
😚❤❤❤
دوشنبه ۴ شهریور ۹۸ , ۰۱:۳۴ حـ . آرمان (استاد بزرگ)

جواب باید ۶ باشه فکر کنم



خیلی خوش اومدید:)
آقو ما،هی کامنتا شمارو تو وبلاگا دوستان میدیدم هی میگفتیم مگه وبلاگ ما چشه کامنت نمیذارن:((
گریه حضار هق هق:((
خلاصه خیلی خوش اومدید استاد
استاد اجازه؟
آقا اجازه؟
اقا ببخشی ولی اشتباه گفتید:((

متشکرم بسی😍


ممنون از همراهیتون😍

دیگه مگه چیزی هم مونده بود که نگفته باشم؟

...

چه عجب که گفتم...

شب بخیر بانو!

😅😅😅
تلاشت قابل تقدیره😚
شبت بخیر ادی جانم😚

سلام 9؟ 


سلام
خیلی خوش اومدید:)
بلهههه درستههه:)
چه درباره من طولانی وخاصی داره وبتون!!!:)
همشو باید بعد بخونم 
الان  فقط یه سرک کشیدم :))

۹ پر میشه دیگه😂😂😂😂 ای بابا

 


ای بابا ای بابا دکتر نذار تست هوش سخت بذارماااا😅
هوشتونو به رخ من میکشید؟😂😅
هانیبال فخر فروش😂😂😂😅😝😳
آرههه درسته :)
از این به بعد یه تست هوش سخت مختص شما جدا میذارم😅

دیروز نکته انحرافی نداشتا ههههه :)

موفق باشید


چرا داشت توجه نکردید:)
ممنون همچنین:)

سلامی دوباره

اره عزیزم سن مهم نیست مهم حال خوب ما کنار همه فدات

:)


سلام به روی ماهت😚
آره دقیقا😉❤

مخزن ۳


خوش اومدید:)
نه متأسفانه غلطه:((

مخزن 3


نه متأسفانه فاطمه جون دقت بیشتری میخواد:((
باید رو عکس زوم کنی چندتا نکته داره:)

اوکی

تلاشمو میکنم فدات^^

فقط با ویستا راحت ترم عزیزم

اینجا همه بهم میگن ویستا عزیزم

ویستا اسم واقعیه به مهنای فرهنگ و برخورداری عزیزم^^


چشم چشم بهت میگم ویستا عزیزدلم😉😚

مخزن 9

مطمئنم

شاگرد اولم

نگو اشتباهه


درستههههه😍😚
گل گفتی آی گل گفتی جواب عالی دادی غنچه بودی شکفتی 😍😚😅

:(


چرا استیکر ناراحت؟😟

خخخخخخخخخخخخخخخ

باحال بود جکات عزیز

خخخخخخخخخخخخخخخ

😅😅😅
بسی خوشحالم که خوشت اومده😅😚

چون اشتباه گفتم اولش و بی دقتی کردم محیا جون

 

چشت بی بلا عزیزم....

 

 

ممنون

آها

عزیزم😍😚

^^

آی هو نات استیکر

سوری بیبی

هارت هارت


عزییییزم اشکال نداره😚😍
حضور خودتو عشقه😉😚

فدات....

ولی میتونم از استیکرات کپی کنما

بفرمایید

😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


وااااای عزیییییییزم😍😍😍😍
چقد استیکر فدات بشممممممم😘😘😘😘😘
مررررررسییییی😍😍😍😚😚😚😚😚❤❤❤❤

خودا نکنه محیا جون^^

خواهش^^


😍😍😍😚😚😚

سلام
طبق معمول سادست


سلام اخوی:)
سادگیشو بر من ببخش:)
ساده میذارم که واقعا حکم سرگرمی باشه!
وگرنه تست سخت زیادهست:)

عجبز


:)
 بله عجبز:)
علاوه بر برزویه ازاین به بعد براشماهم استثنا تست سخت میذارم:)

:(((

محیااااااا من نبودم ندیدم این تست هوش رو :((((((((((


عزییییزم😯
اشکال نداره من مطمئنم تودرست جواب میدادی😍😚
قبلیه که سخت تر بودو جواب دادی اینم میتونستی😉
هرهفته میذارم اگه عمری باشه:) 

مخزن هفت ؟؟؟؟ 😭😩😩


نههه ۹بود😅
گیه نکن😭😭

سلام .به نظرم این سوال هوش نبود.ولی خوب بود.ممنون


سلام
خواهش میکنم:)

جالب بود چون باعث شد روی چز هایی که میبینم بیشتر دقت کنم 

سلام
:) تست هوش کارش همینه آدمو دقیقتر میکنه:)
ممنون ازحضورونظرتون:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan