شـب یلدای غم مارا سحری هست:)

سلام سلام:)

 

من اومدمممممم😅

طبق معمولم خودشیفته طور وارد شدم😳

گفتم به رسم امشب باهم حافظ بخونیم ،شعری رو گذاشتم که با دیوان حافظ خودم که یادگاری وهدیه دوستمه تفأل زدم بهش:)

اگه دوست دارید میتونید بانیت بخونیدش:)

من که پیشنهاد میکنم با نیت بخونید 

چشماتونو ببندید همون چیزی که الان براتون مهمتره وقلب یا ذهنتونو درگیر کرده نیت کنید بعد بخونیدش باشه؟:)

 

 

در نمازم خم ابروی تو با یاد آمد

حالتی رفت که محراب به فریاد آمد

از من اکنون طمع صبر و دل و هوش مدار

کان تحمل که تو دیدی همه بر باد آمد

باده صافی شد و مرغان چمن مست شدند

موسم عاشقی و کار به بنیاد آمد

بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌شنوم

شادی آورد گل و باد صبا شاد آمد

ای عروس هنر از بخت شکایت منما

حجله حسن بیارای که داماد آمد

دلفریبان نباتی همه زیور بستند

دلبر ماست که با حسن خداداد آمد

زیر بارند درختان که تعلق دارند

ای خوشا سرو که از بار غم آزاد آمد

مطرب از گفته حافظ غزلی نغز بخوان

تا بگویم که ز عهد طربم یاد آمد

 

پ.ن۱: 

من که خوندمش لبخند اومد رو لبم:)

امیدوارم لبخند به لب شما هم نشسته باشه،قشنگه مگه نه؟:)

کتاب من تفسیرو معنی نداره سرچ کردم از نت برااین شعردوتا تفسیرداشت که اصلاًنیازی به تفسیرنیست ولی جهت شیطنت میذارم:))

 

تفسیر اولش این بود:

چنان در دام عشق اسیری که فریاد همه را درآورده ای. بی تاب و تحمل گشته ای و بیقراری می کنی اما اگر چشم کامیابی و موفقیت داری باید صبر و شکیبایی داشته باشی، چرا که به زودی اوضاع بر وفق مرادت خواهد شد. پس خود را از تعلقات دست و پاگیر و وابستگی های بیهوده آزاد کن و خود را مهیای شاهد پیروزی گردان که در راه است.

 

این که برا من منتفی بود😐

گفتم،آخه من؟ دام عشق؟ فریاد همه هم دراوردم؟:))) 

 

تفسیر دوم :

دلی پاک و باطنی روشن دارید، موفقیت هایی که تاکنون به دست آورده اید به خاطر همین خصلت های نیکوی شماست. مدتی است صبوری می کنید و به زودی نتیجه صبر و تیزبینی خود را خواهید دید.

تغییرات مالی و معنوی در راه است و در مسیر کمال روحی قدم خواهید گذاشت. هدف و نیتی در دل دارید که بسیار خوب است و لازم است برای رسیدن به آن آماده شوید.

به خداوند یکتا توکل کنید. نذر خود را ادا کنید و به خانواده به خصوص همسرتان توجه بیشتری داشته باشید.

 

اینو دوست داشتم 😍چون خیلی ازم تعریف کرده😌😂

ولی باآخرش مشکل داشتم😐

همسر؟من؟باشه باشه اگه همسر دار شدم بهش بیشتر توجه میکنم😅

 

پ.ن۲:بعدِحافظ خونی نوبت  یلداییتونه:) 

محیای بزرگ درونم ازبین۱۴تا مورد اینو انتخاب کرد:)

دریافت

کودک درونمم ازاین دومی خوشش اومد که تقدیمتون کنه حتماًگوششون بدید :)

دریافت

 

پ.ن۳:این آهنگم فک کنم همه هزاربار شنیدن ولی باز میذارم بسی دوسش دارم:)

همه رو هم باهاش دیوانه کردم انقد گذاشتمش:))

 

 

پ.ن۴: ازاین تریبون اعلام میکنم بهار وپریناز خیلی نامردید بی خبر گذاشتید رفتید وازتون ناراحتم انقد من عادت مردم به همتون یکیتون میره انقد ناراحت میشم که خوابشو میبینم دیشب خواب دیدم بهار برگشته:(((( منتظرم برگردید:((( 

نکنید ازاینکارا:(((

 

پ.ن۵:خیلی سعی کردم کوتاه بنویسم ولی بازطولانی شد:((

 

یلداتون مبااااارک❤

وامیدوارم زمستونِ پراز اتفاقا وحسای بینظیرو تجربه کنید:)

ویه دنیا ممنون بابت حضورومحبتاتون

انقد بهم لطف دارید ومحبت میکنید واقعا بخدا شرمنده میشم نمیدونم با چه زبونی وچه طوری تشکر کنم

خیلی ماهید وخیلی دوستون دارم:)❤

تا فروردین فعالیتم کمتر میشه بخاطر تلاش برای هدفی باید مجازیو کمرنگ تر کنم چون خیلی وقتمو میگیره پیشاپیش عذر میخوام که دیگه نمیتونم مثل سابق بهتون سربزنم ولی قطعاً فراموشتون نمیکنم وخیلی دوستون دارم کلی از همتون یاد گرفتم وحسای خوب دریافت کردم عمراً اگه از دست من خلاص بشید😅 ولی فعالیتم خیلی کمتر میشه دلم براتون تنگ میشه ولی باید اینکارو انجام بدم وقول میدم بهار ،عصرِ بهاری طور پراز پستی باشه

آدم دختر بهار باشه، قلمروش بیاد نترکونه؟؛)

 

از اتاق فرمان داره اشاره میکنن:

بابا بیابرو سرشونو بردی ،بری نفس راحت میکشن از دستت خوشحالم میشن بعد تو داری قول پرحرفیا بهارتو میدی؟:/

من:

یعنی خوشحال نمیشن بگم بهار پرحرفی میکنم؟:(

پس بذار بگم منو یادتون نره تابهار :(((

من گناه:(((

#مظلوم نما :))

 

پ.ن۶:ندااااریم 😅

گول خوردید آی گول خوردید😅😳

#کودک درون آبرو برم😐😳

 

دوستون دارم وفراموش نشدنین❤

 

  • محیا ..

بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌شنوم

شادی آورد گل و باد صبا شاد آمد

 

یلدات مبارک محیا


:)
ممنون آقا محمد 
یلدا شماهم مبارک وبه شادی

سلام محیا جونم 

فالت نشون میده یه خبرایی هست رو نمیکنیD;

 

خیلی قشنگ بود❤

خو پس تو هم مثه گلشید از اون فکرا داری؟ آره؟!

 

+محیااااا بهار رفته حالا تو هم هی بهار بهار کن:(( دلم بیشتر براش تنگ شد

سلام عزیزدلم😍😘
من امروز به همه صددفه سلام کردمو یلدا تبریک گفتم😅😂
فالم😂
نبابا خبری نیست😅

خداروشکر دوست داشتی❤
چقدتو باهوشی 😍 آره یه اوتو چیزایی😅

+ :((((ببخشید
بخدا منم دلم براش تنگ شد که حتی خواب دیدم برگشته😢

عیب نداره موجب سلامتی میشه😘😂

     

😂😂

 

 هورااااا حدسم درست بود

 

+من یذره حساس شدم ولی خب تو که منظورت فصل بهار بود

آره راست میگی😅😉😘

:)💕💕💕

انشاالله برگرده بهار:((
حیف ایمیلشو ندارم:(((

یه سال پیش رفته بودم که برم کلاً از مجازی یکماهیم هیچ وبلاگیو باز نکرده بودم
گلشید که ایمیل داد هوایی شدم برگشتم وبرگشتن همانا وپاگیر شدن همانا:))
الان اگه ایمیل بهارو داشتم خوب بود:(

به به...

مطرب از گفته حافظ غزلی نغز بخوان...

لذت بردم ...😍🤗

 

موفق باشی محیا جانم❤

 

یلدای همه دوستان هم بخیر و خوشی و سلامت...

عزیزممممم😍😍😍
خوشحالم خوشت اومده😍


قربونت برم مرسی عزیز دلم تو هم همینطور😍😘💕


آهنگه قشنگ بود... بعید بودتو  با این بی سلیقگیت آهنگ قشنگ بزاری :))

 

یلدا هم مبارک


:))
کی به کی میگه بی سلیقه:))

ممنون:)

سلام محیا جونی خوبی؟منم اومدم دیدم نیستن اصلا کلی ناراحت شدم ورا رفتن؟؟؟؟؟؟😢😭

 

یلدات مبارک عزیزم یلدای خوب و شادی کنار خانواده و بهترین هات داشته باشی

سلام عزیزدلم😍
ممنون خوبم عزیزم😍
بدون خبر رفتن نمیدونم چرا رفتن:(((

خیلی ممنونم عزیزم❤تو هم انشاالله شب خوبو شادی بگذرونی کنار خانواده😘😍❤

سلام عزیزم 

یلداتون مبارک 😊🤗

چه فاااالی بود😍حالمو دگرگون کرد😍


سلام عزیزم😍
خیلی خوش اومدی:)
ممنونم:)❤
خوشحالم دوسش داشتی ؛)❤😘

سلام عزیزم

یلدات مبارک

پریناز چند روزی میشه رفته

آرام و یاسمن هم خداحافظی کردن

ماجده هم خیلی وقته رفته

گفت بعد کنکور برمیگردم ولی چند روز پیش دیدم وبشم دیلیت زده

همه دارن میرن انگار

خیلی ناراحت شدم:(

سلام فاطمه جانم😍😍😍😘
ممنونم:)❤
آره پرینازو میدونم چند روزیه رفته ولی من  پست ننوشتم که بگم شاید بخونن الان نوشتم بگم هنوز ناراحتمو‌منظرم برگردن
ماجده  رومیدونستم برا کنکور داره میخونه وخداحافظی کرد ولی پاک کردن وبشو نمیدونستم:((
آرامو یاسمنم کلاً نمیدونستم:(( دوهفته ایه خودمم کمرنگ تر شدمو کمتر سرزدم وقت نکردم همه وبلاگارو چک کنم
یاسمنو ارامم پاک کردن وبلاگاشونو؟
ای بابا چرا اینجوری کردن همشون:(((
منم خیلی ناراحت شدم وهستم:((

سلام محیا جان

ان‌شاءالله که شب یلدای زیبایی رو گذرونده باشی

چه فال زیبایی

ان‌شاءالله هدفی که داری به بار بشینه و بالاترین قله هدفت رو فتح کنی.

منتظر خبر خوب رسیدن به هدفی که داری هستم:)

سلام همراز عزیزم😍😘
ممنون از لطف ومحبت همیشگیتون😍
یه دنیا ممنونم:) انشاالله بتونم...
 برام دعا کنید،خیلی به دعاهاتون نیاز دارم❤

سلام نوه جان شب یلدات مبارک... 🍉ممنون که پست گذاشتی پدربزرگو بسی شاد کردی :) ان شاالله توی هدفت هم موفق باشی و بهار، دست پر بیای...

سلامت و پربرکت باشی... 

یا علی ع

 

سلام عزیزدلم😍
ممنون:)❤🍉
یه لحظه پیام ناشناس دیدم
اینجوری شدم😧ناشناس نداشتم😅
ممنون از شماکه سرمیزنید باعث حال خوب ِ نوه میشید😘
نوه این روزا لووووس شده اصلاً یه وضعی :(
پیشم بودید مثل همین دوروز پیش که خودمو برا مامانم لوس میکردم 
خودمو تو بغلتون جا میکردم ؛)
ممنونم برام دعا کنید ❤
سرمیزنم وبلاگ نمیرم تا بهار کلاً فقط دیربه دیرتر ازقبل سربزنم
بازم ممنونم😍😘❤
علی یارتون عزیزدلم ❤

سلام شب یلدات بسی شیرین و با حال دل خوب 

 

:))

 

لذت بردم از فال :))

 

هرچند فال امشبم خوب بود :)))) 

 

+ موفق باشی و به خواستت برسی:)


سلام عزیزم:)
قربونت مرسی 😍😘 از این پاییز خوشم نمیومد همون بهتر تموم شد امیدوارم هممون زمستون خوبی داشته باشیم:)

منم ازاین فاله لذت بردم:))
خداروشکر فالت خوب شده:))

+قربونت عزیزم مرسی انشاالله بتونم:)❤

+گلی مگه نگفت تا اول دی هست
امروز کلاً نبود نگران شدم:(

يكشنبه ۱ دی ۹۸ , ۱۱:۲۶ هادی اسماعیلی فضل

سلام وب خوبی دارین . بنده هم تک بیت همراه با عکس نوشته کار می کنم خوشحال میشیم در خدمتتون باشیم.


چه کرده برق لبت با دلم؟ نمی دانم
همیشه کشته ی یک اتصال کوتاهم

همیشه زجر دشمن شادی آور نیست گاهی هم
دل یک گربه با مرگ سگی ولگرد می گیرد

سلام
خوش اومدید،ممنونم:)

دنبال شدید :)
موفق باشید

سلام (:

یلداتون با یکم تاخیر مبارک😅

میگن زمستون عروس فصل‌هاست، ترکیبش با این فال جالب میشه😅

امیدوارم زمستون خوبی داشته باشید که به موفقیت بهاری ختم بشه


سلام:)
چقد کم پیدا شدید یهو شما:)
ممنونم

آره فال جالبی شد :)) عروس،داماد داشت:))
خییییلی ممنونم،انشاالله شماهم زمستون خوب وپراز شادی داشته باشید

نه مثل پریناز ، وبشون سرجاشون هست


انشاالله همشون برگردن:(

سلام

وقتی وبتون میام حس نشاط و شادی توش موج میزنه :)

زمستونتون به خوبی و خوشی و ان شاءالله تو هدفی که دارید موفق بشید :)

موفق باشید


سلام
واقعاً؟:) چقد خوب که همچین حسی تو وبلاگ من موج میزنه:)
خوشحال کنندس برام اینکه بدونم همچین حسی منتقل میشه:)


خیلی ممنونم انشاالله شماهم زمستون خوب وخوشی رو بگذرونید
وخیلی ممنونم از حضور وهمراهیتون:)

سلام سلامممممم خوبینننننننننن ؟ 😍😍


سلامممممم به روی ماهت😍😘❤
خوبم به خوبیت عزیزدلم😍😘❤

یلدا مبارککککککککک ❤😍


مرررررسی ملیکا جانم😍😘❤
ممنون از حضورت عزیز دلم😍❤

سلام دوست خوبم پست جدید گذاشته شد خوشحال میشم سر بزنی


سلام
دراولین فرصت حتماً سرمیزنم بهتون:)

سلام

شب یلداتون مبارک البته با تاخیر

منم فال گرفتم مضمونش این بود که میدونم از شرایطت راضی نیستی و دنبال شرایط بهتری هستی این حست لایک داره ولی باید سرویس بشی تا به اونجا برسی :) 

یپیشنهاد من اینه که کوتاهترین شب سال هم به عنوان روز چنگیز اسم گذاری بکنن

در مورد غیبتتون و هدفتون منتظر خبرهای خوبی هستیم موفق باشید

سلام آقا آرش

ممنونم:)

عجب فال خاصی بوده:)))

چنگیز:)))
چه شود شب چنگیزو جشن بگیریم:)))

ممنونم
انشاالله شماهم به ایده الی که مدنظرتونه بدون اون سختی که تو فال اومده برسید وشرایطتتون همونی بشه که دوست دارید
:)

قربونت برم با این پی نوشت های دلبرت 

مخصوصا شیشمی :)


بَه قوت قلب نارینم😍😍😍
خدانکنه عزیزم من قربون تو برم 😍😘❤
کودک درونم براخودش جولان میده پی نوشت مینویسه😳😅
همیشه هم باهاش دعوا میکنم زشته بچه سنگین باش ولی باز شیطنت میکنه😅😳
خوشحال شدم کامنتتو دیدم،مرسی ازحضورت 😍😘❤

سلام

آبجی من چطوره؟خوب میگذره؟


سلامممممم مبینا جانم😍
قربونت عزیزم شکر اره خوبه همه چی:)
توخوبی؟😍😘❤

سلاام سلاام جیگولیه من

چطور مطوری عزیزم؟ 

یلدات با صد کیلو تاخیر هی باشد 😍😅😅😂🍉🍉

دلم تنگ شده 🙁❤😍

دستورپخت محیا پز بذار :) واقعا الان یهویی دلم خواست بدونم اون کتلتا که میگی زیاد میپزی ک ناخنک هم بزنن تموم نشه چه مزه ایه😍😭موخواام🙁😋😋😆❤

 

سلام به روی ماهت😍😍😍😘❤
خداروشکر خوبم به خوبیتون:)❤
باصدکیلو تاخیرتم دوس دارم:) مرسی عزیزدلم❤
منم خیلی دلم برات تنگ شده بود خیلی خوشحال شدم کامنتتو دیدم😍❤
گفتم خدایا من کی از دستپختم تعریف کردم:))آخه اصلا از دستپختم تعریف نمیکنم بعد کلی فکر کردم یادم افتاد قبلاً تواون پست آقا محمد که عکس ماکارونی گذاشته بودن بحث غذا شد درمورد سیب زمینیو کباب شامی که درست میکنم میذارم خواهر برادرم ناخنک بزنن حرف زدم
اونجا خوندی؟:))
الهی بگردم اینجا بودی با انواع اقسام غذاهای محیا پز ازت پذیرایی میکردم:)
کلی آشپز خوب هست که دستور پخت عالی میذارن من تو اینکارا دخالت نکنم بهتره:))
دستور پختام چیز خاصی نیست بقول مامانم میگه محیا باعشق غذا درست میکنه واسه همین خیلی خوشمزه میشن؛)

نمیتونم پسته جدیدتو لایک کنم چون وب ندارم

ولی خیلی پسته کاملی بود

شهادت سردارمون تسلیت

عزیزم😍
لطف داری😘
تسلیت:((

+من فکر میکردم  خودت دوست نداری بااکانتت بیای
الان اینو گفتی فهمیدم احتمالاً نمیدونی اکانتت هست عزیزم
وبلاگ حذف شده باشه هم از اکانتت میتونی استفاده کنی
بخاطر لایک واینا نمیگما
برااینکه پیام میدی باید رمز بزنی گفتم بگم بهت اخه تاالانفکر میکردم خودت نمیخوای با اکانت آرمی ت بیای

نه میدونم میتونم ولی نمیخوام با اون بیام

آها فکر کردم نمیدونی:)
اخه یه چندتاازبچه ها بودن نمیدونستن
همین مبینا قشنگتره آرمیه😉❤

سلام 

آره ، فال قشنگ و معنی داریه. موفق باشی. 

 

سلام
ممنون ازحضورتون:)
شما هم موفق باشید

سلام خوبیییییییییی ؟

دلم برات تنگ شده بود

اگه میشه به این وب سر بزنید :

http://taabnaak.blog.ir/

راستی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی رو هم تسلیت می گم :(

سلام به روی ماهت😍😘قربونت عزیزم من خوبم توخوبی؟
قربون دلت برم من😘
نمیدونستم اینم وبلاگ خودته:)
تو اولین فرصت بهت سرمیزنم عزیزم:)
تسلیت:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan