صندلی داغ به مناسبت یکسالگی وبلاگ :))

سلام سلاممم:)

 

به مناسبت یکسالگی وبلاگم صندلی داغ برگزار میشود:))

 از مریم جانمتقلید کردم:))

 

 یکساله که من این وبو دارم اگه ازمن سوالی دارید برا شناخت بیشتر بپرسیدبتونم حتماً جواب میدم سوال جهت شیطنتو شیطونیم مجازه دورهم بخندیم:)

 

پ.ن۱: از همه دوستانی که تواین یکسال همراهیم کردن وبا حضورو محبتاشون کمکم کردن ادامه بدم یه دنیا ممنووووونم عاشقتونم وممنون از مهرهمیشگیتون :)❤

 

پ.ن۲:کادو یادتون نره😐😛

پ.ن۳: انتقاد و پیشنهاد هم پذیرفته میشود فقط یجوری بگید ناراحت نشم خیلی زودرنجم😞مرسی😅😂 

 

پ.ن۴: میخواستم بنویسم چی شد که وبلاگ زدم دیدم همچینم چیز مهمی نشد پس ننویسم😐😂

 

پ.ن۵:میخوام سعی کنم پست کوتاه بنویسم 😐😂😅 به روم نیارید باز طولانیه😐مرسی😅

  • محیا ..
يكشنبه ۵ مرداد ۹۹ , ۲۳:۲۷ «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

مبارک باشه:)))))))


مررررسی خیلی ممنون:)🌹

سوال اولو خودم ازت میپرسم عزیزم 

منو دوست داری؟😅😅😅

 

دقت کردی وبلاگ ۹۸/۵/۵ ساعت۵صبح ایجاد شد اونم باگریه! ولی همیشه سعی کردی بخندونی اینجا وشیطنت کنی؟

:)


درواقع باید بگم که فقط خودمم که دوستت دارم عزیزم😐😂😂
 یکمم شیطنتاتو کم کن عزییزم😐زشته😒
:))

اِ تبریک میگمم😍😍

کیکش کو پس؟اون کوچولوعه به همه میرسه؟🤔😂

یه سوال دانشجویی؟


مرررسی عزیزم😍😘
ببخشید تاحالا اینجا کامنت گذاشتی؟😟
ویی دارم پیر میشم یادم نمیاد😑 
خوش امد میگم اگه تاحالا کامنت نذاشتی😍😘😅 نه نذاشته بودی من اومدم وبت یادم اومد یه سر زدم وبلاگت😅 خوش اومدی با ماچهای فراوان😅😍😘

شرمنده موجودی جیب من اندازه تهیه همین کیک بود😅😂 

من نه دانشجو نیستم دعا کن سال دیگه این موقع دانشجو دوره کارشناسی ارشد باشم😁😅 هرچند برا کنکور ارشد هیچی نخوندم😐😅

چرا اینقدر تو خوبی؟


من قربونتون برم😍😭😍😍❤ خوبی قطعا تو وجود خودتونه که منو خوب میدونیدبانو جان😍😍😍😘❤

یادمه عکس پروفایلتو که دیدم بهت گفتم چقدر شبیه یک دختر نوارنده ی اصفهانی به نام الهه میرزایی هستی و عکسش رو تو اینستا برات فرستادم. یادته؟

من چرا اینجا دارم خاطره تعریف میکنم😅😄


آرههه یادمه😍😍😍 
شما یکی از بهترین دوستای وبلاگی منید وجاداره جدا همینجا ازتون تشکر کنم که ازهمون اوایل وبلاگ همراهم بودید و بهم انرژی دادید 😍😍 ومن خیلی خوشحالم ازداشتنتون😍😘
❤❤❤ شما هرچی بگید جذابه:) باهاتون خاطره ها خیلی خوبی دارم ومرورش برام جذابه؛)
خاطره ها منم زنده شد 😍اصلا باورم نمیشه یکسال گذشت...

تفلد تفلدت مبارک وبلاگ محیاجان.۱۰۰ساله بشی😂سلام علیکم خواهر

من ۱سال نبودم ک‌فیض ببرم ازوبلاگت.ولی همین مدت کوتاه بسیار اثرات زیادی گذاشت وبسی نیک بود🤣خب ازفاز اتوکشیده وادبیاتی بیام پایین وکلا ازمنبر

بیام پایین.😁کیک من تیکه اش بزرگ باشه ها.گفته باشم.😎خوش ندارم

ندارم باکلاس بازی دربیاری شیک ولاکچری اندازه اسلایس بزنی وازاین قرتی بازیا😑اصلا حالا ک اینطورشد.دستمم میکنم توکیکت قشنگ تیکه بزرگ

برمیدارم ودردهان مبارک جای میدهم.😋😋وبلاگا چی دوس داره کادو بدیم

ازش بپرس😁

سلام علیکم خواهر😅😂😉😍😘
خواهر انتظار نداشتم باریتم برام تفلد تفلد بخونی اون تسبیحم کو 😂😅❤
من قربونت برم 😂😂😂😍😍😍😘مرسی عزیزم منم تو همین مدت کوتاه کلی از حضورت کیف کردم 😍😘

😅😂😂😂 کیکم کوشولوئه مثل خودم فسقلیه😅نمیشه به کم رضایت بدی به بقیم برسه؟😅😂

کیک به بقیه نرسید بدونید همه زیر سر کیه😅😂😂

هرچی دوست داری بهش کادو بده من براش نگه میدارم😅😐😂💕
هرچند اون ریتم اول واین سبک کامنت دادنت تفلد تفلد انقدر چسبید بهمو برام ارزش داشت خودش کادو بود😉😍😘❤

سلام...

گفتی: اگه از من سوالی دارید برا شناخت بیشتر بپرسید...!!

 

قبلا به من گفته بودین هر آدمی واسه خودش یه حریم شخصی هایی داره... الان اون حریم شخصی ها چی شده...؟

 

الان من سوال بپرسم یا نه...؟

سلام

بله وگفتم اگه بتونم حتماً جواب میدم:)

حریم شخصیا هست :) درحد وبلاگ نویس کسی سوالی داشته باشه جواب میدم چون معمولاً وبلاگا درباره من دارن
ویه بیوگرافی کوچیک هست توشون درحد سن وتحصیلات واین چیزا وب من درباره من نداره گفتم براکسی سواله دراین حد میتونم جواب بدم
جهت اشنایی:)
حالا اینکه اسمم چیه که شناخت محسوب نمیشه! شما اون سری پرسیدید اسم واقعیته؟ گفتم نه نیست:)

بفرمایید سوالی داشتید بپرسید من بتونم جواب میدم:)

ماچ های فراوان 😘بله اولین بارمه کامنت گذاشتم برات

کرونا دارم مجازی ماچ فرستادم که کرونا نگیری😁

ایشالا❤

مرررسی عزیزممم😍😘

آخ کرونا گرفتیییی؟:((( الهی:((
انشاالله زود خوب بشی عزیزم😟😘❤

:)))مبارکه


مررررسی یگانه جانم😍😍😍😘😘😘❤❤❤
یگانه از توهم جدا بابت مهربونیتو همراهیت یه دنیا تشکر میکنم 
من هیچوقت اون کامنتاومهربونیاتو لطفتو تلاشتو برا پاک نکردن وبلاگ قبلی فراموش نکردم نازنینم😍😘 فراموش نکردم که وقتی برگشتم چقدر مهربونانه تو وبقیه دوباره پذیرفتینم😢😍 
اگه بعنوان دوست وهمراه کمکاری کردم وبت دیر سرزدم نیومدم نرسیدم واقعا خیلی وشرمندم بخدا ...😢 زندگی سخته خیلی ومشغله ها زیاد...
ولی بدون همیشه مهربونیت تو ذهن وقلبمه وممنونتم 😍😘❤

مبارکه


مرسی اقا سعید:)🌹
آخرین بار سربه سرتون گذاشتم هی گفتم بیام وبتون بپرسم یوقت ناراحت نشده باشید!؟ هی به مشغله ای پیش اومد فراموش کردم

ازشماهم جداً ممنونم بااینکه خیلی بی حوصله وخسته اید همیشه😐😂 ولی همراهیم کردید ممنون بابت محبتا ومهربونیاتون 
و خیلی خوشحالم از اشنایی باشما 
ممنونم همیشه شیطنتامو تووبلاگتون تحمل کردید😅
ومن اون دوره ی انزوا واسم مستعار که میومدم وبتونو هیچوقت فراموش نمیکنم کلی باوب شما وطنز نوشته هاتون حالم خوب شد
حیف که دیگه خیلی پیر شدید 😝ونمینویسید برا یار مابخندیدم😂😅

مبااااارکه...مبااااارکه...❤❤❤

ایشاالله همیشه خودت و وبلاگت خوب و عالی و پرفکت باشید...😍😍😍😍

...

قبلنا هر کدوم از دوستام بهم میگفت کادوت کو...میگفتم کادو ندارم...ماچ دارم!حالا ماچم ندارم.به خاطر این کرونای فلان فلان شده...کلا!هیچی ندارم...

ببخشید دیگه دست خالی اومدم...🌺🏵💐🌸🌷🌻🌼


مررررسی مرررسی عزیزدلم 😍😍😘❤❤❤
مرسی فاطمه نازم❤😘😍

فاطمه ازتوهم مثل بقیه خیلییی ممنونم عزیز دلم تویکی ازبهترین دوستای مجازی منی حقوق دان باهوشم😘😍
حرف زدن باهات حالمو خوب میکنه
اون روزا که سریه جریان وبلاگیی نگران بودم یادته؟
اصلاً همین تووحرفات که پشتم بودی وراه ها قانونی گفتی بلدی دلمو آروم کرد😁😍❤مررررسی از بودنات عزیز دلم❤😍

عزیزم:) خوشبحال دوستات چه خوش شانس بودن ماچشون میکلدی؟
منم موخوام😟 بعد کرونا ازت میگیرم ماچمو😍😘❤😂

تو خودت حضورت قوت قلبو باعث خوشحالیه وکادو😉😍😘❤💕

تولدش مبارکه صدسال به این سالها:)))

 

هرچندباید باتوجه به اسمش پاییز تولدش میبود ولی خب مث خودت یکم دیوونه اس:)))

 

چراغ اول سوالو من روشن میکنم 

 

1- عشق اول هستش هنوزبرات؟؟

 

2- بزرگترین دروغی که تاحالا گفتی چیبوده و به کی؟

 

3- بزرگترین ترست؟

 

4- بزرگترین ارزوت؟

 

5- ازکدوم اخلاق من بدت میاد؟ کدمو میپسندی؟

 

6- کله پاچه یا کشک بادمجون؟

 

فعلا همیناس:)))

مررررسی عزیزممم😘❤😍
خب من اول قربون بودنات ورفاقتت برم
وبگم خوشحالم دارمت هرچند که دوستیمون فرای این وبلاگه واز قبل بوده:)❤😘😍
میسی هستی رفیقم❤😍😘

آره وبلاگم اسمش عصرپاییزیه ولی صبح تابستون بوجود اومده😐😂منمو همین خاص بودنمو دیوونگیام😆😅

۱-هن؟ عشق اول چیه😐 یعنی منظورت اینه میبینمش یا تووجودمه؟
۳ساله ندیدمش درمورد علاقه هم 
 نه راستش خیلی وقته تموم شده برام انقدر محووو وبی حس که خودم به گذشته فکر میکنم اون حد علاقم واقعا برا خودمم عجیبه...

۲-خدایی خییییلی کم دروغ میگم مگراینکه واقعا بترسم از راست گفتن مجبور بشم چون یه دروغ کوچیکم بگم تا مدتها خود خوری میکنمو عذاب وجدان میگیرم
اصلا انقدر نگفتم خیلی ضایع میگم بزرگترینشم مربوط به نووجونیمه واقعاً !به یکی از اعضای خانواده گفتم اونم فهمید دروغه😂😅

۳-به شدت ترس از دست دادن ونداشتن خانوادمو دارم از بچگی باهام بوده دراین حد که قبل خواب آیه الکرسی میخونم هرشب فوت میکنم بهشون میسپارمشون به خدا ترس اینکه من باشم یکی از اونا نباشه همیشه به گریه میندازتم...

ازدواج که نکردم ولی از خیانتم به شدت میترسم وفوبیاشو دارم حتی همین فکر باعث میشه خیلی وقتا دلم نخواد ازدواج کنم اصلاً....بنظرم برایه زن خیلی اتفاق وحشتناکیه...حتی از ،ازدست دادن یه عزیزدردناکتره...

۴-آرزوهام زیاده ولی اون چیزی که برام بزرگه وخیلی بهش فکر میکنم بازیگر شدمنه:)) که خیلی درموردش باکسی حرف نمیزنم واینکه یه پرورشگاه بزنم...یا حداقل مددکار اجتماعی بشم.. اگه‌ازنظر مالی نمیتونم کمک کنم روحی کمک کنم
واقعا. خداشاهده دست فروشا بچه ها کارو می بینم خیلی اذیت میشم حتی تامدتها چهره ها خیلیاشون تو ذهنم میمونه....

۵- از اینکه توداری اذیت میشم دوست دارم بعنوان دوست اگه بهم اعتمادداریو دوست خودت میدونی باهام از دغدغه هات ناراحتیات حرف بزنی...بشنومت ...دردودل کنی ...میبینم حالت خوب نیست حرفم نمیزنی ناراحتم میکنه که حتی نمیتونم بشنومت که آروم بشی ..
کدومو میپسندمم اخلاق خوب زیاد داری ولی چیزی که مطمئن نیستم توخودم باشه اگه جای تو بودم خاکی بودنتو فروتنیت باوجود خفن بودنته 😉😍😘 

۶- کله پاچه😅😂😂

سوالات خیلی بامزه بودن وسختتت😅😂
مرسی از سوالات که خودمو به فکر واداشت باحال بودن😉😍😘

اسم رو محض کنجکاوی پرسیده بودم...(و نپرسیده بودم اسمتون چیه...گفتم محیا واقعیه گفتید نه مستعاره)

 

چرا اینقدر با توپ پر جواب دادین؟😕

(زندگی نیست به جز محبت به کسی

ور نه هر خوار و خسی

زندگی کرده بسی)

 

پس دیگه سوالی نمی پرسم و‌به نظرم همون بهتر که خواننده خاموش وبتون باقی بمونم...

 


بله:)

نبابا کجا با توپ پر جواب دادم؟ من توپم کجاس که پر باشه؟:))
این همه لبخند گذاشتم😅
بله دقیقاً باشعرتون موافقم

توتوضیحات وبلاگم نوشتم آدم به عشق ومحبت ادم زندس
ولی خب این الان برداشت خودتون بود من توپم پر نبود:(
عادی جواب دادم😑
اگه ناراحت شدید عذرخواهی میکنم🌹

سوالتونم بپرسید:) بتونم جواب میدم
خواننده خاموش چرا؟


دوشنبه ۶ مرداد ۹۹ , ۰۰:۲۴ امیرحسین علیزاده

مبارک باشه. 

انشالله قلمتون موندگار و ذهنتون شاداب

والا تو همین صندلی داغا،. سه سال پیش، از یکی، یک سوال پرسیدم. گفت مگه فضولی . هیچی دیگه از اون موقع . جرات نمی کنم از کسی سوال بپرسم فقط میگم موفق باشید.


خیلی ممنون از محبتتون:)🌹

😂😂😂😅😅 
ای بابا😅
چرا دیگه صندلی داغ گذاشتن😅
البته سواله هم مهمه ها بعضی سوالا واقعا نمیشه بهشون جواب داد😅
به هرحال خیلی ممنون از حضورتون:)🌹

فقط کامنت تک کلمه ای یه بنده خدا و جواب طوماری تو !!

 

شگفتا ازاین همه سخن که در تو نهادینه گشته

 

:))

😂😂😂😂😂
این بنده خدا کلاً خستس😝😂 
منم که همیشه پرانرژی وپرحرف😐
خب باید ازش تشکر میکردم 😅بااینکه خیلی همیشه خستس ولی خیلی مهربونه :)

:)) عزیزم منم مهربونیای تورو یادم نمی ره ❤ خوش قلب جان 

این چه حرفیه اینقدری که شما از من حمایت کردید من نکردم...اما قول میدم از این به بعد بیشتر جبران بکنم...


عزیزمممم نگو اینجوری تو خیلیم همیشه همراه بودی😍😘❤
دوشت دالم یه عالمه😍😘❤

دیگه شرمندم نکن...☺❤

خوب، همه رو خوب میبینه جانا...😘😘😘

سوالم...سواااااالمو یادم رف...

از کی وبلاگ نویسی میکنی؟...یعنی اولین بار چند سالت بود شروع کردی وبلاگ نوشتن...آیا شده که مثلا مدت زمان طولانی وبلاگ نداشته باشی؟

و یه سوال دیگه!وبلاگ نویسی چه کمکی بهت میکنه؟ یعنی هدفت از نوشتن توی وبلاگ‌ چیه؟

دشمنت شرمنده😘😍❤
من سابقه وبلاگ نویسیم کمه راستش هنوزم خودمو وبلاگ نویس نمیدونم
ولی ۲سال پیش تقریبا اولین وبلاگمو زدم:))
از وقتی وبلاگ زدم نه دیگه نشده دور باشم کلاً درگیر مجازی موندم شدیداً۲-۳ساله
تاقبل اینم بودم تومجازیا از تقریباً۱۸سالگی ولی تو وبلاگ مشاوره ای بعنوان کاربر بودموفعالیت میکردمونظر میذاشتمو اینا ولی۲-۳ساله پررنگ شده ووب زدم خودم...

وبلاگ نویسی اعتماد بنفس تو نوشتن ودوستای خوب بهم داده این کمکش بوده درواقع دوستای خوبو وبلاگیا باعث شدن قدرت واعتماد بنفس پیدا کنم بنویسم ..
چون همیشه نوشتنو دوست داشتم ولی اعتماد بنفسشو نداشتم...
الانم بنظرم نیستم واقعا نویسنده ولی دراین حدم که مینویسم برام حس خوبیه
هدفم از نوشتن و بودن تووبلاگ بیشتر خوب کردنه حال خودمو دیگرانه 
معاشرت دوست دارم عاشق بودن با آدمام لذت میبرم از هم صحبتیشون از دیدن وخوندن دنیاها وافکار متفاوت تجربیات مختلف ... معاشرت باادما هم برام حس خوبیه هم بنظر خودم باعث رشدم میشه باعث عمیقتر شدنم میشه 
همینکه یاد بگیرم یا کمکی کنم بعنوان دوست یا حس خوبی منتقل کنم برام هدفه شادکردن دیگران یااروم کردنشون هدفمه
واسه همین بیشتر سعی میکنم باکودک درونم همراه باشم شاد بنویسم انرژی بذارم و...



لبخند که من ندیدم چیزی واسه من گذاشته باشین...( ظاهرا هر چی بوده واسه بقیه خرج کردین😅)

 

منم عذر خواهی متقابل می کنم اگه شما ناراحت شدید...

 

خواننده خاموش چرا؟ خودمم نمی دونم فک کنم عادت دارم( همون طور که این یک سال خواننده خاموش بودم...)

 

 

عه! ازاینا :) انقدر گذاشته بودم برا جواب کامنت قبلی:))
الانم این لبخند :)

خواهش میکنم نه ناراحت نشدم :)

اها پس اینطور عادت دارید:)
خوبه الان بالاخره ازخاموش خوندن دراومدید:)

خواهرم.انتظارداشته باش.گاه اون وجه اتو کشیده وتسبیحم کو رویت میکنید گاه تفلد تفلد وازاین کارهای چیپ.😁شوخی کردم....یذره روح وروانت شاد شه

ب لطف خدا وبلاگت موندگار بشه تاسالیان وقلمت پابرجا وقدرتمندتر وپربرکت ازدهرروز❤😊فقط خسیس جان یه کیک بهتر سفارش میدادی ک من قشنگ

کل دستمو میکردم توکیک وتاارنج خامه ای وکیکی میشد دستم وبعد میذاشتم باهمون وضع تودهان مبارک ونوش جان میکردم.حاضربودم کمک مالی کنم

ک کیک ۳طبقه بگیری.خسیسسسس😑😑🤨

عههه شما به این کارا میگید چیپ؟😂😂😂من همیشه همینجوریم😐😂😂😂😂 
مرسییی عزیزم که بفکر شادی روح وروانمی😍😘😢(اشک شوق)

مرسییی از دعاها قشنگت😍😘 میخوام وبو نگه دارم تازمانی که دوقلوهام به دنیا بیاد بعد هی ازدوقلوهام بنویسم😆😁
دیگه باید صدام کنید مامانِ دوقلوا😅 
من عاشق بچم اونم دوقلو😂😅

این کیک خوجگلهههه که😟 
ولی تو دعا کن من تهران قبول بشم میریم کافه یه کیک مهمون من😉 
با دست تا آرنج بری تو کیک خامه ای وباهمون وضع کیکو بذاری تودهان مبارک😁😉 
فقط تو بگو کیک چه مدلی دوست داری؟ اوجولاتی؟ میوه ای؟ صولتی؟ 
تولد داداشم خودم رفتم کیک خریدم۲کیلو کیکم رودست اوردم باچه بدبختی کلی مسافت پیاده روی داشتم ولی مامانمو داداشم خیییلی دوسش داشتن😁😍 تو عکسش که گذاشتم وب قشنگ معلوم نیست خیلی دلبر بود😍 مامانم هی میگفت محیا چقدر سلیقت خوبه😁 داداشمم کلی خوشحال شد گفت خیلی قشنگه؛) البته خیلیم اوجمزه بود جای شما خالی:)) 
خلاصه من هم دست دلبازم هم باسلیقه توبگو فقط بیشتر چه مدلی دوست داری۳طبقه چیه ۶طبقه برات میخرم😉
هااا ولک جنوبیا دستو دلبازن😎 اصلا. وصله خسیسی به ما جنوبیا نمیخوره😎😂😅
این کیکم چون ناژ بودو کوشولو عین خودم گذاشتم😆😅

سلام دختر گُلی هستید. شما هم اگر نبودید، این بیان چیزی کم داشت

سلام میرزای عزیز:)

شرمندم میکنید میرزا خییییلی ممنون لطف دارید🌹 از خوبی ومهربونی وبزرگی قلب شماست که این دیدتونه به من:)🌹

خیلی ممنون ازمحبتتون وقوت قلبی که باحضورو حمایتتون همیشه بهم دادید برا نوشتن:)🌹

سلامممم محیا جونم

خوب هستی ؟

یوووو تولد یک سالگی وبت مبارک باشهههه 😍 😘

خب

اهم اهم 😐 😶

سوالای من اینا هستن 👇

1. یکم درمورد خودت بگو 🤭 🤗

2. حیوون مورد علاقت چه حیوونی هست ؟

3. چقدر غذا خوردنو دوست داری ؟ ( آخه اینم سواله ؟  😂 😄 😅 )

4. وقتی عصبانی می شی چی کار می کنی تا عصبانیتت فروکش کنه ؟

5. به جن و روح و اینا اعتقاد داری ؟ 😐 😶

6. یک داستان ترسناک رو که از خونوادت یا دوستات شنیدی تعریف کن

7. چه کتابایی می خونی ؟ کتابای مورد علاقت چه کتابایی هست ؟

خب دیگه همینا 😊 ☺ 🙂

سلاممممم ملیکای مهربونم😍😘
قربونت  عزیزم خوبم به خوبیت😍❤
مررررسی😘😍❤

۱-میگن خیلی از آدما وقتی بهشون گفته میشه خودتو معرفی کن درحد اسمو تحصیلات وزادگاه فقط میتونن ازخودشون بگن! تعداد آدمایی که انقدر خودشونو خوب میشناسن که بتونن یه ربع خودشونو معرفی کنن یا چندین صفحه بنویسن کمه! ولی من از اونام که اگه بخوان میتونم صفحه ها بنویسم ولی اینجا بخوابم بنویسم خیلی میشه واسه همین درحد همون ابتدایی ازخودم میگم:)
محیا اسم مستعاره/متولد۷۴م /جنوبیم/تحصیلاتم لیسانسه/ خیلی آدم احساساتیم:/ عاشق معاشرت وهم صحبتی با آدمام/ وکلاً عاشق آدما همه رو خوب میبینم مگراینکه خلافش ثابت بشه/کودک درونم زندس وخیلی شیطونو پرحرفم:))
فک کنم کافی باشه:))

۲- ماهم سگ داشتیم هم گربه هم پرنده اینارو سه تاشونو دوست دارم وباهاشون ارتباط میگیرم ولی الان بین اینا ترجیحم داشتن یه گربه کوشولوئه یا جوجه رنگی😅چند روز پیش تو فکرش بودم برم جوجه رنگی بخرم😅


۳-من آدم بدغذاییم واصلاً غذا خوردنو دوست ندارم حوصله غذا خوردن ندارن😅😂😂 واسه همین سخت ترین کار زندگیم وزن اضاف کردنه😑

۴-بستگی به علت عصبانیته داره ولی نزدیک ده ساله یادگرفتم خشممو نریزم بیرون به صورت جیغ فریاد یا پرخاش بیشتر توخلوتم گریه میکنم تاآروم بشم همین:) یا مینویسم...نوشتنم آرومم میکنه
قبلاً نووجون بودم میخوابیدم خوب میشدم😂😂😂

۵-آره چون هست واقعا:))

۶-هروقت بحث جنو داستانا ترسناک میشه من از محیط میگریزم وگوش نمیدم فیلم ترسناکم نمیبینم چون ترسوام تا مدتها فوبیا میگیرم😂😂😂ولی یه بار یه جا خوندم که اگه به جنا فکر کنی بهت فکر میکنن نباید بهشون فکر کرد😂اقا من اینو خوندم تو تنهاترین لحظاتم میومد تو ذهنم شبا تایه مدت فوبیا گرفته بودم 😅هی جن میومد تو ذهنم از فکر اینکه جن الان بهم فکر میکنه یا جذبش میکنم میترسیدم😅😖

۷-عاشق کتابا روانشناسی وسبک زندگیو موفقیتو انگیزشیم :)

امیدوارن سرتو نبرده باشم😅😍😘😘😘
مرسی ازحضورت ملیکاجانم😍😘
سلام علیکم و رحمه الله!👋
حالتان چطور است بانو؟😊...باز کم پیدا شدیا!😁البته خب درجریانم که سگ در سگ باز کنکور رو انداختن عقب تر و دنبال درس و مدرسه ای!😅(من آدم بشو نیستم😄...یه بار باادب...یه بار خودمونی...فازم که ندارم بلکه بگم اونروز فازم اون بود و حالا اینه!🤪)
 
تبریک فراوان بانو...!😎🎉✨🎈
ایشاالله به پات پیرشه!😅
کادو هم متاسفانه یادم رف فعلن این شکلاتارو 🍬🍭 گروگان میزارم تا بعدن بیارمش!🙄😁
 
سوال و اینجور چیزا فعلن تو بساطم ندارم😅!...فعلن همون سواله که:(چی شد وبلاگ زدی؟🤔) رو داشته باش تا بعدن خدمت برسم و اگه سوالی بود پرسم!😁
 
موفق باشی بانو!😉
 
 
وعلیکم السلام😅😂😍😘
قربونت خوبم به خوبیت توخوبی؟ 😍😘
آره کم پیدا شدم😑نمیرسم اصلاً
نه کنکور که اصلا نمیخونم براش😑😐 دیگه دیوانمون کردن انقدر انداختن عقب الانم ممکنه کلاً لغو بشه😐وبراساس معدل بشه😐
فقط یکم درگیریا زندگی زیاده همش وقت کم میارم😑

(عژژژییییژم هرجور راحتی باش😍😘)


مرررسی😘😍❤انشاالله😅😂 
اخ جون اوجولات😍❤ میسی همین اوجولاتا کافیه میدوستم زیاد😅مدیونی فک کنی اوجولاتی بذاری امانت دیگه بهت برگشت داده بشه😐😅😂

:)) چیز خاصی نشد وبلاگ زدم حقیقتاً 😅😂😂😂

مرسی عزیزدلم😍😘❤

مبارکه مبارکهههههههه صد و بیست ساله بشه الهی🎂🎂🎂🎁🎁🎁👏👏👏🎈🎈🎉🎉

اینم برا صاحبش❤❤❤😘😘😘

😂😂

 

از اونجایی که سوالای جذاب رو جوابشو میدونم میریم سراغ سوالای کلیشه ای😂

 

۱_خب بگو ببینم اگه انتخاب جنسیتت با خودت بود دختر میشدی یا پسر؟

 

۲_از اسمت راضی هستی؟اگه انتخاب اسمت با خودت بود چی انتخاب میکردی؟


۳_کی از دستم خیلی کفری شدی و اعصابت ازم خورد شده؟😊

 

۴_اگه بهت بگن قراره جات با یه انسان عوض بشه کیو انتخاب میکردی؟( تو هر زمان و هر مکانی)


۵_ اگه قرار بود انسان آفریده نشی ترجیح میدادی چی آفریده بشی؟


مرررررسییی قشنگم😍😍😍😘❤
سوال کلیشه ایات اینان😐 
من هرکدومو نگا میکردم میگفتم هَن؟😐 یه نگا به درودیوار میکردم نیم ساعت فکر میکردم تایه جواب پیدا کنم😅😂
گلی خوبه طراح سوال کنکور نشدی وگرنه بدبخت میشدن😅😂

۱-قطعاً پسر! :))

۲-درواقع تنها چیزی که توکل زندگیم ازش راضیم اسممه😂😂😂 عاشق اسمم وتاحالا دلم نخواسته اسمم چیز دیگه باشه
ولی اسمای دخترونه ی پناه،سوگند،محیا رو دوست دارم یکمم مذهبی ریحان یاریحانه! به بارم با دوستام حرفش شد که بنظرتون چه اسم مذهبی بهم میاد واگه بخوام اسممو مذهبی کنم چی خوبه بهم میاد؟ بچه ها گفتن مریم:)
بنظر تو چی بهم میاد تو اسمای مذهبی؟:)

۳- تو که گلیییی وپراز خوبی😍😘 واز وقتی شناختمتو دوستم شدی جز خوبی ازت ندیدم کفری شدنمم 😅😂برمیگرده به زمانی که شناخت نداشتم ازت درواقع بخاطر شناخت نداشتن بودناراحت شدنم اون موقع هم تو خیلی بامن حال نمیکردی😅 برات تعریف کردم! یه جا تویه جمعی اومدم ازخودم دفاع کنم درحالی که خیلی حالم بد بود گفتی میشه این حرفارو تموم کنید حال آدمو بد میکنهو....:) منم گفتم نه نمیشه😐😂😂😂خیلی ناراحت شدم فقط سکوت گفت بذارید حرفاشو بزنه😢😅❤البته اون موقع دوست نبودیم باهم وگرنه تو یدونه ای ومرکز قلب من❤😍😘

۴-قطعا خانوم فاطمه زهرا یا حضرت زینب:)
نمونه کامل یه زن قوی وباایمانن دیگه کاملترشون نیست:)
البته من کجا اونا کجا😑 
عاشق ایستادگی وقووووی بودن حضرت زینبم تو صحنه کربلا بعد واقعه اصلاً بی نظیره  
اون حرفاشون تو مجلس یزید جمله مارأیت الا جمیلاً
 همش میگم مگه میشههه چقدر عمیق چقدررر ایمان چقدرر محکم بودنو استواری...عزت نفس... بعد این همه مصیبت انقدر محکم باایمان.... اصلا زبون من قاصره حتی ازبیانش! چه برسه بودن جاش!
ولی با حضرت فاطمه ارتباط عمیق تری برقرار میکنم بخاطر همین دوتا شخصیت برام جذابن:)

۵-این سوال خیلی سخته😐چون انسان اشرف مخلوقاته...ولی احتمالاً فرشته:))

چقدر حرف زدم😅😂چقدر سوالات سخت بود😅😂

مبارکه محیا جانم 😍😍😍😍😍

منم حدودا ده ماهه که با بلاگتم 😉

کلی بهم خوش گذشته و بلاگت ازون بلاگایی بود که حالمو خوب میکرد (:

 

مررررسییی عزیزممم😍😍😍😘❤
واقعاً؟۱۰ماهه؟ چقدر خوب یادت مونده😉😘😍
عزیییزدلم😍 خوشحالم که حالتو خوب کرده😍😘❤
همیشه حال دلت عالی باشه انشاالله😍😘❤

آخرین بار یعنی کی؟؟😀

 


😐وقتی یادتون نمیاد آخرین بار یعنی کی!یعنی ناراحت نشدید دیگه😂 پس چرا من باید یادتون بیارم آخرین بار کی بوده؟😛😅😂

عزیزم مبارک باشه تولدت 😍😘😘⁦❤️⁩ همیشه سالم و شاد باشی😚

خیلی خوش اومدی عزیزم😍😘❤ تولد من فروردینه
وبلاگ یکساله شده:)
خیییلی ممنونم😍😘❤ 
انشاالله توهم همیشه شاد باشی وسلامت❤

تولد عصر پاییزیت مبااااارک هر چند که الان یه ظهر تابستونیه.

سوالی که همیشه ذهنم رو درگیر کرده و دلم می‌خواست ازت بپرسم این بوده که «چه خبررررر؟» :d

Rip

مرررسی بلو جانم😍😘❤
عصر پاییزی صبح تابستون متولد شده😅😂

جوابی که منم همیشه دلم میخواد درجواب چه خبر بدم اینه :که برف اومده تاکمر😐😂😂😂😅😅

ممنون از حضورت❤❤❤😍😘

گیرتون آوردن بخدا!...🤔😁

منم انقد بیکارم🤪!...دارم میمیرم از بیکاری😵...البته درسته افزایش ساعات مطالعه درسی داشتم🤔...ولی خب از ۲۰ دیقه به نهایتن ۲ــ۳ ساعت بوده!😎

شکلاتا😂😂😂😂

ببخشین دیگه سوال ندارم تو دست و بالم!...ایشاالله بقیه بجای من بپرسن!😅😁

 

:)

 

😅😂😂
سوالا خیلی فلسفی وعمیق بودن😐😂😅
عزیزم:):
همونم خوبه من ساعت مطالعم ۵دقه بود به صفر وبیخیال کامل رسید😅😂😂

نبابا گفتم اگه کسی سوالی داره جواب بدم سوالی نداشتی دیگه ببخشید چرا
:)❤

مرسی ممنونم که جواب دادی محیا جونم 💖 🌷

ویییی محیا ، من نمی دونستم محیا اسم مستعارت هست

یا خودا

جواب 6 منو ترسوند ، آآآآ‌ 😣 😱 😨 😰 😥 😓

اِاِاِاِ ، منم کتابای انگیزشی و روانشناسی و اینجور چیزا دوست دارم 😁 😆

😊  ☺️ 🙂

 

 

قربونت عزیزدلممم😍😘
عه؟:))قبلاً وبلاگم درباره من داشت
نوشته بودم محیا مستعاره...ولی درباره منو برداشتم 

آخ آخ تلسیدی؟:( ببخشی:(

چقدرخوب که ازاین کتابادوست داری😍😘 همینا باعث میشه آدم باانرژی وامید باشه ونگاه آدمو مثبت میکنه😉

😂😂

پس خوبه که تو تایم مطالعه دروسم تنها نیستم!...🙄😁

😅

 

:)

 


😅😂😂
نه اصلاً تنها نیستی
تازه از ما بدترم هست😅

او مای گاد I have done a boo-boo 😁 چه سوتی هایی میدم

مرسی عزیز⁦❤️⁩

 

 

:)
فدای سرت من خودم ته سوتی واشتباه برداشت کردنم😅
❤❤❤😘😍

خیلی خب پس من ناراحت میشم:)


خب بشو:P یه عمرشما منواذیت کردید یه بارم من اذیت کنم مگه چیه؟:))

حیف دلم نمیادحیف😤
آخرین بار بهتون گفتم با ۲سال بزرگتر خودتون کل نندازید!بامن نپر لب پر میشی لب تر کنم پرپر میشی!:))
درواقع تو لفافه گفتم بهت برو بچه باهمسنت کل کل کن:)))))
که دیدم دیگه هیچی نگفتید گفتم نکنه ناراحت شدید اینجوری گفتم


سلام عزیزم

تولد وب خوشگل و مامانیت مبارک💐💐💖

ان شاءالله وب ماندگاری باشه با حضور گرم و پرشورت.

سؤال کن خوبی نبودم در کل هیچ وقت نتونستم از کسی سؤال بپرسم اما گشتم و گشتم از ته مغزم یکی چند تا سؤال نه چندان جالب کشیدم بیرون.

تا حالا شده دنیای فانتزی داشته باشی؟

اون دنیای فانتزیت چه شکلیه؟

چقدر با کودک درونت تو خیال و رویا قدم می زنی؟

چن درصد از زندگیت با رویا می گذره و چند درصد تو واقعیت؟

اگه قدرت انتخاب بهت بدن دوست داری برگردی به دوران بچگی؟

 

سلام همراز عزیزم😍😍😘❤
خیییلی ممنون این وبلاگ اگه مونده وهست وتونستم بنویسمو انگیزه داشتم بخاطر وجود آدمای گل ونازنینی مثل شماست😍😘
ممنون از همراهی ودلگرمیاتون شما از دوستانی هستید که از وبلاگ قبل همراهم بودید وخیلییییی ممنونم بابت همراهیتون 😍😘

واو عجب سوالایی😅خیلی سختن کلی فکر کردم بهشون:)
اعتراف میکنم من اصلا آدم رویا پردازی نیستم 
واینو دوست ندارم یوقتا خیلی دلم میخواد رویا پرداز باشم چون ادم تو رویا میتونه حال بهتری تجربه کنه آدمای رویا پرداز خلاق ترن!  ولی من نیستم...رویاپردازیام مربوط به۱۳-۱۵سالگیمه ازبعدش انگار دیگه ذهنم قفل کرد
واسه همین واقعا جواب دادن به سوالاتون برام سخت بود 
کلی فکر کردم آیا من تاحالا دنیای فانتزی داشتم! 
فک نکنم ! پیدا نکردم😅نه دنیای فانتزی داشتم نه با کودک درونم توخیال ورویا قدم زدم رویا پردازیم چندسالیه خیلی کم شده بیشتر توواقعیتم...
ولی یاد گرفتم کودک درونمو حفظ کنم شاید باهاش تورویا قدم نزنم ولی میذارم کارایی که دوست داره گاهی انجام بده شیطونی کنه نترسه بگن ۲۵سالته بلندبلند بخنده بدوبدو کنه رها باشه...
کودک درونمم توواقعیت شیطونی میکنه نه رویا...

دوران کودکی تلخی داشتم...واصلا کودکی نکردم! شاید واسه همین سعی میکنم الان بخشیشو جبران کنم
ونذارم کودک درونم بمیره
اگه اون گذشته باشه قطعاً نه هیچوقت نمیخوام تجربش کنم وبرگردم به عقب...
ولی دنیای بچه ها وبودن باهاشون برام لذت بخشه خیلی زیاد چون بچه هارو خیلی دوست دارم😍

مرسی از حضورتون وسوالاتون 😍😘 
من پستو برا فان زدم ولی انقدر سوالا عمیق بودن خودمو به فکر واداشت:)

ببخشید پرحرفیم کردم😅❤

دوشنبه ۶ مرداد ۹۹ , ۲۳:۴۲ فاطـــღـــمـه ツ

سلاااام سلاااام

تبریککککککک میگم عزیزم 😘😘😘

سوال خاصی ندارم فدات شم ، همیشه شاد باشی گلم :)


سلاممم سلامممم به روی ماهت😍😘
خیییلیی ممنون عزیزم😍😘❤
مرسیی توهم همیشه شاد باشی فاطمه جانم💖💖💖

مبارکه:)


مرسی عزیزم😍😘❤

سلام محیا جان🤗

تولد وبلاگت مبارک.🎉🎉🎊🎊🎊🎈🎈🎈🎁🎁🎁عروسیشو ببینی الهی😁😂😂

 

تنها سوالی که به ذهنم رسید.

آینده رو چحوری میبینی؟آینده ی خودت،ما،ایرانیا،جهانیان...

جوابت کلیشه ای نباشه لطفاً😅😅من یخورده بی اعصاب تشریف دارم😅

سلامممم مشکات جانم😍😘
مرررسی 😍😘❤
عروسیشو؟ مگه وبلاگام علوسی میکنن؟😅😂 ای بابا نمیدونستم وبلاگام عروسی میکنن چرا خواستگار نداشته دخملم نکنه رو دستم بمونه اوا😂😅 
اینجوری که تو گفتی بی اعصابی من ترسیدم والا جواب بدم 😂😅
آینده خودمو روشن میبینم...چون کلاً ادم امیدواریم😁 یوقتا میبُرم 
ناامید میشم ولی اصولاً آدم امیدواریم
شما وایرانیا وجهانیانیم شرمنده من پیش گو نیستم😅😂
دستتو بده فالت بگیروم حالا شاید اینده تورو تونستوم بفهموم😅
بَه یه پسره رعنایی تو طالعت میبینوم خواهر چقدم خوووش قیافس م😉😝😂
پول داروم که هست 
پیشونیت بلندها ...بذار باز ببینوم‌...‌خیلیم زود میاد ورت داره میبره😅
۵تومن بده بقیش بگوم😅
خودت خواستی متفاوت جواب بدم دیگه😅😂

سلام خاله گلم و آبجی عزیزم با تاخیر تبریک میگم ایشالا صد سالگیش😍😅

حالم خوب نبود وبا رو نمیخوندم الان دیدم این پست رو، خلاصه شرمنده به عنوان اقوام باید جزو اولین ها تبریک میگفتیم😅🌹💙

سلاااام علیرضای عزیز:)
مرررسی😍🌹🌹🌹
خیلی خوشحال شدم پیامتو دیدم 
چون به شدت نگرانت شده بودم‌... وناراحت  ونگران حال بدت بودمو هستم...
میخواستم باز بهت پیام بدم گفتم یوقت مزاحم میشم حوصله نداری نرم رو عصابت با پرحرفیام😑
میفهمم حق داری ‌...دشمنت شرمنده ..ممنون از محبتت:)🌹🌹🌹
انشاالله زودتر روبراه بشی:) بگذره این روزا وحال بدیاش،پراز امید وانرژی وحال خوب بشی:)🌹

سلام

1-دوست دارید تو کدوم شهر زندگی بکنید؟

2-اراده مهم تره یا انگیزه ؟

3-چند ساعت تو شبانه روز معمولا میخوابید؟

4-غذایی  نام ببرید که توش هم تخم مرغ باشه هم گوشت قرمز ؟

با تشکر :)

 

سلام آقا آرش:)

۱-قطعاً تهران:))
۲-اراده:)
۳-بستگی به حجم کاراو دور ای که توشم حال روحیو جسمیم داره 
شده سرکار میرفتم خوابم شده بوده۴-۵ساعت شده زدم به بیخیالی روزی۱۲ساعتم خوابیدم😅😅 ولی اگه هدفی داشته باشم کار،درس یاحتی برا رسیدگی به کارای خونه ،اماده بودن به موقع غذا  ازخوابم خیلی وقتا خیلی گذشتم‌...

۴-
میشه باگوشت چرخ کرده قبول کنید؟😂😅

کباب شامی هم گوشت چرخ کرده داره هم تخم مرغ😅
یه غذا دیگه هم هست نمیدونم شمادارید این غذارو یا ابداع مامان منه😅 ما دوست داریم به هرحال😅😂 یه نوع پیراشکی داریم بهش میگیم پیراشکی گوشت که هم تخم مرغ داره هم گوشت چرخ کرده😅 خوشمزستا جعفریم داره تومخلفاتش 😅غذا خوشمزه ایه😅

یه چیز دیگه هم یادم اومد ته چین گوشت:)

تشکر از شما بابت سوالا جالبتون:)

سلام عزیزجان

خیلی خوبه که کودک درونت زنده و فعاله همین زندگی رو قشنگ و سختی ها رو کمی آسون می کنه

آدمایی با کودک درون بیشتر به ارزش زندگی واقفن و پرشورترین و مهربون ترین آدمای زمینن و تو قطعاً بهترینشونی

همیشه همینطوری بمون. شاد و موفق باشی

سلام همراز جانم😍😍😍
ممنوووون از لطفتون😍😍😍 😘😘😘 
وجود خودتون پراز مهربونیو محبته که این صفات خوبو به من نسبت میدید😍
مرسی شما هم همیشه شاد وموفق باشید انشاالله😘❤❤❤

نه جواب ندادم چون نبودی در حدم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


بعله بعله؟😒 دیگه چی؟😒
من فقط میتونم اذیت کنم کُری بخونم کُری بخونید بهم برمیخوره گفته باشم😒😅

سلام

نمیدونم والا شایدم عروسی بکنن😅مگه دل ندارن؟؟

 

نترس نترس انقدرام بی اعصاب نیستم😅فقط محکم کاری کردم که جدی جواب بدی و نزنی تو جاده احساسات و..

که اونم قربونت برم کلاً زدی کوچه علی چپ😂😂ای کاش حداقل همون کلیشه ای جواب میدادی😅

کلاً این روزا تنها سوالی که تو ذهنم چرخ میخوره همینه😣همش با خودم میگم آخرش چی میشه؟؟بالاخره قراره به کجا برسیم با این اوضاع😑

دیروز سر راهم از یه میدونی که همیشه کارگرای ساختمانی اونجا جمع میشن که برن سر کار گذشتم.پررررر کارگر بود.بیشترشون هم جوون😢😢اجاره هارو تو دیوار میدیدم سر به فلک کشیده😑در حالی که استان ما همیشه تو اجاره بها وضعیت نرمال و منصفانه ای داشت.رفته بودم بقالی پول خورد کنم دیدم یه زنه فقط یه کیلو برنج با دوتا رون مرغ گرفته بود😢😢والا یادم نمیاد دیده باشم کسی یه کیلو یه کیلو برنج خریده باشه😣

همش باخودم میگم آخرش چی میشه؟؟اگه اوضاع از این بدتر بشه چی؟؟حالا اصلاً خودمون هیچی اونایی که بیکارن و مستاجر و عیال وار چکار قراره بکنن؟؟😢

سلام عزیز دلم😍😘❤

راستش خوب این چیزایی که دیدی...هممون میبینم خیلیامون حتی شاید درگیرش باشیم و صورتمونو باسیلی سرخ نگه میداریم...
اصلاً نمیشه ونداریم آدمی که زندست و ازاین شرایط نااگاه باشه و بااین مشکلات دستو پنجه نرم نکنه
هرکی یه مدلش دیگه!
شرایط اقتصادی بده وخیلیا درگیر این مسائلن
من خودم خرجو مخارج زندگی اداره میکنم
من خرید خودم میکنم
خودم اشپزی میکنم
یعنی تماماً دارم زندگی میچرخونم
اگه توازاین موارد میبینی من خودم کسیم که باید هزینه وخرجی که هستو یجوری اداره کنم که برسونم
ودغدغه پول آب وبرق وگازو ....ومرغ حالا شده کیلو۱۹تومنو فلان چیز شده چقدرو مدام داشته باشم که بااین درامد که مثلا این ماه میشه اداره کرد ماه بعد نشه 
چرا ! چون هرروز میرم بازار هی میبینم قیمتا تغییرکرده
یه هایپر میرم چهارتا چیز برمیدارم میشه۱۰۰تومن:/
من تقریباً ۵روز به بار میرم خریدای خونه رو انجام میدم 
بعد هر ۵روز یا یه هفته که میرم قیمتارو که میبینم باور کن گیج میزنم همین هفته گذشته بود گیج نگا خواهرم کردم گفتم مگه ما چند وقته نیومدیم خرید !!! چرا همه چی افزایش قیمت داشته انقدر😐
خلاصه سرتونبرم من خودم کمرم زیر بار خم شده😅😑 مغزم همش درگیر دوتادوتا چهارتاس که برسونم! نرسونمم باید جواب پس بدم که چرا نرسیده چرا کم اوردیم! 
ولی به اینکه چی میشه تهش واقعیت فکر نمیکنم...چون فکر کردن بهش فایده ایم نداره
مامحکومیم به زندگی 😑 وباید تلاش کنیم...
سخته خیلیم زیاد ولی چاره ای نیست
مگر اینکه خدا کمکمون کنه...تهشو فقط خدا میدونه...

سلام

😊 ☺ 🙂

خخخخ هههه اشکالی نداره 😂 😄 😅

اوهوم بله


😍😍😍😘😘❤

سلام محیا جان 

من سوالی ندارم 

تولد یک سالگی وبت رو تبریک می گم 😍😍

بهااااار عزیزم😍😍😍😍❤❤❤
بگردم حتماً خیلی اذیت شدی😢
چقدر خوشحالم کامنتتو میبینم عزیزم
خداروشکر که حالت خوب شده😍😍😍😘
مرسی بابت تبریک  😍😍❤
تو بی نظیییییری مهربونم😍
تویکی از آدمایی بودی که از وب قبل باهام بودی وکمک کردی وهمراهیم کردی که من این وبو دوباره بزنمو حمایتم کردی مرسی بابت بودنات وخواهرانگیات درحقم😍❤
دووووست داررمممممم😍😘


سلام..

 

ببخشید.. اون دوست وبلاگیتون که کرونا گرفته بود و گفتین رفته تو ICU، حالش چطوره.. ازش خبر دارین..؟

سلام

بله الحمدالله خداروشکر خوب شده😍😍😍😢(اشک شوق)



همه سوالشون رو پرسیدن ، جواب گرفتن و رفتن...😊

 

این وسط فقط من موندم و این همه سوال و کنجکاوی...😐😮

 

 

 

 

 


خب شما هم میپرسیدید:)

دو بار آخر پاسخ به کامنت من(اون بالا) گفتین:

 

بپرسین...اگه بتونم جواب میدم _ بپرسین...اگه بتونم جواب میدم

 

اگه قراره سوالی پرسیده بشه و جواب ندین...این دیگه صندلی داغ نیست که...!😄

 

پس نمی پرسم...😃

و منتظر پست های بعدی تون می مونم...شاید اونجا به جوابشون برسم...😉

صندلی داغ با محدودیته😅
ببینید خب صندلی داغ و این جور بازیا وقتی بین دوستا صمیمی میشه خیلی تفاوت داره با محیط وبلاگ که یجورایی یه اجتماعه
ومن درحد یه آدم عضو یه اجتماع میتونم پاسخ بدم نه بیشتر:)

اگه چیزی باشه که نخوام بگم مطمئناً تو پستاهم براعموم بهش اشاره نمیکنم:)

خلاصه بهتره خودتونو اذیت نکنیدکه منتظر پستای بعدی بمونید همین الان بپرسید:)

خداروشکر..

 

خیلی خوشحال شدم.. من خیلی کم بیان میام چون خودمم وبلاگ ندارم فعال.. یه بار اومدم چند روز پیشا این مطلب شمارو خوندم.. تو ذهنم مونده بود.. حتی فکر کنم رفتم یه مقدار گشتم وبلاگشون رو پیدا کنم..

 

دلم گرفته بود در کل ولی خداروشکر میکنم که خوب شدن.. :) ان شاء الله شما و ایشون و همه خلاصه خوب و خوش و سلامت باشین.

:)
بله حواسم بود نیستید ...دوستانی که دوبار اینجا بیان یا باهاشون معاشرت کرده باشم میرن تو حافظه بلند مدتم...
قبلاً یه مدت کوتاه بودید  پستم میذاشتید 
توخاطرم موندید ولی بعد دیگه فعالیت نکردید...

از مهربونی وانسان دوستیتونه که تو ذهنتون مونده:)
کامنت بهار قبل کامنت قبلی شما تواین پسته:)


نمیدونم دلتون برا چی گرفته بوده فقط میتونم دعا کنم که انشاالله خدا دلتونو آروم کنه وغمی اگه هست برطرف بشه :)
خیلی ممنون بابت دعای خیرتون
انشاالله شماهم دلتون آروم وشاد باشه وتنتون سلامت:)

چون انتظار رو دوست دارم منتظر می مونم(پستای بعد)...😊😃😇

 

 

گفتید خودمو اذیت نکنم : من چون با خودم دعوا دارم دوس دارم خودمو اذیت کنم...😂😂


هرجور صلاح میدونید:)

بازم مثل همیشه

یه بنده خدا برنده میشه:)))))))

نخیر!
بازم مثل همیشه یه بنده خدا جرزنی کرد😒
من هیچم قبول ندارم😐

خخخ

نخند😒
:)

اگه مردم داری ای صورت نگیره رایی به این وبلاگ داده نمیشه🤣🤣🤣

من هیچ من نگاه😐
با دمپایی ابری خیس بزنمتون یا چی؟ 
یه شیوه کتک زدن‌خودتون انتخاب کنید😐
مگه من روزی ادعایی کردم درمورد نویسندگیم یا وبم که اینجوری میگید؟:/


خخخخ
دمپایی ابری خیس:o

هیچکدوم:)))))))))))

واسه خاطر این خندتون دیگه دمپایی ابری خیس کمه:)
با ۱۸چرخ میرم روتون یه دورم دنده عقب میگیرم که مطمئن بشم کارت تمومه:)))
من انتظار ندارم رأی بیارم یاکسی رأی بده ولی چون منو اذیت کردیدو به وب ونویسندگی من توهین کردید اونم تو انظااااار عمومی جریمت اینه  بری به وب من رأی بدی واسکرینشم تحویل بدی تا بفهمم از حرف خود پشیمانی وببخشمت:)))
افتااااد؟:))

+چقد زمان زود میگذره:/ این پیام برا یازدهمه😐 

چیشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

😂😂😂😂
هیچی اخوی به عصاب خود مسلط باش😅😅😂😂

باشددشدشدشدشدشدشدشدشد


:))))

فکر میکنم دیر رسیدم ولی مبارک باشه وب از اون جاهاییه که بسیار مهم ودوست داشتنیه:)

من تازه اومدم شناخت چندانی ندارم از وبتون شرمنده:(

 

 خیلی خوش اومدی عزیزم😍😘 میسییی😘😍
لطف داری😍❤

دشمنت شرمنده این چه حرفیه از آشنایت خوشبختم عزیزم:)❤

سلام من همیشه حالت روح بودم وبت 😂

ولی الان وب زدم

خیلی باحال و دوست داشتنی هستی :)💜

سلام عزیزم :))😍 خیلی خوش اومدی 😍❤
وب خوشگلی داری 😍  تازه عین بچه فضولای کنجکاو کلمو کردم داخل خونت یه دور نگاش کردم😅😂❤ چرخش برات بچرخه😅😁❤

مرررسی لطف داری 😘😍💖
من از خوشی مُلدم😅😂❤

😂😂😂خیلی بامزه گفتی 😂😂😂

راحت باش😍 

ولی کار من نبود زحمتشو عطسه کشید میشناسیش دیگه :)😍

 

خدانکنه💖💖

:)))❤
من کلاً راحتم یه بیانو عاصی کردم از بس راحتم😐 ویه بند حرف میزنم😐😂😅 توهم میگی راحت باش خطرناک میشم  دیگه😂 میام سریخچال وبت   که حکم خونه داره😅😂 

عههه؟ دمش گرم❤خیلی خوشگله😍 آره عطسه عزیزم یکی از دوستای خیلی خوبمه مگه میشه نشناسم:)❤

من خیلیی ادمای راحت رو دوست دارم پس رااااحت باش😂😂

چشمات خوشگل میبینه😍

منم وبتو خیلی دوست دارم پره حس خوبه :))💜

مثل خودمی پس😉 منم ادمای راحتو دوس دارم😉😂❤

عزیزم😍 لطف داری
خوشحالم که حس خوبی داره برات😍😘❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan