هرچی آرزوی خوبه مال تو:)

 

امشب هرچقدر خدا را صدا کنی خسته نمیشوی

پس صدایش کن ، او منتظر توست

منتظر شنیدن آرزوهایت ، خنده هایت ، گریه هایت

استغفار هایت ، ندبه هایت

ابراز عشق و ایمان و اظهار بندگی توست😍

 

پ.ن۱: سلام سلاممم

خوبید؟:)

راستش اصلاً قصد نداشتم پست بزنم هویجوری دلی طور پیج اینستام باکس سوال گذاشتم که بنویسید برام از آرزوهاتون براهم دعا کنیم

بعد یهو به خودم گفتم إی نامرد وبلاگ فروش:))

دیگه گفتم اینجاهم پست بزنم بگم اگه دوست دارید بااسم خودتون دوست ندارید ناشناسو بزنید آرزوهاتونو بنویسید دلی بنویسید 

براهمدیگه دعا کنیم باخوندن هر نوشته وکامنت الهی آمین بگیم)

شاید بااین الهی آمینای چندنفرمون یه دلی شاد شد حاجتی روا شد:)

اصلاًم خجالت نکشید

عشق میخوای بگو همه عاشق میشن

پول میخوای بگو همه بهش نیاز دارن

سلامتی میخوای و...هرچیزی که توی دلتون هست ممکنه تو دل خیلیای دیگه هم باشه:)

رها بنویسید:)

باشه باشه؟:)

وگرنه میذارم میرم قهرررر همون اینستاغارامم😂

شوخی کردم شوخی کردم من شماها رو با هیچ جا عوض نمیکنم😍💖😭

 

من کوچیک شمام همتون بلدیدو میدونید یوقتا خواسته ما صلاحمون نیست محض یادآوری میگم موقع دعاهاتون بگید خدایا اگه به صلاحمه،اگه صلاحم تواین اتفاقه تو این خواستس بشه ودرنهایت راضیم به رضای تو

وقتی راضی به رضایت خدا باشیم دلامون آرومتره صبورتریم ...

 

پ.ن۲: در نوبتی دوباره دلت را مرور کن

از غم به هر بهانه ممکن عبور کن

گیرم که تمام راه تو مسدود شد ، بگرد

یک آسمان تازه و یک جاده جور کن

 

پ.ن۳: با هر زبون، با هر عقیده

 هر کجا و هر زمانی که با امید از خدا خواهشی دارید

منو بی نصیب از دعاهاتون نذارید...

 

التماس دعا 🙏💖

  • محیا ..

اول خودم بگم بگم

خدایا قربونت برممممم که انقدر مهربون وارحم الراحمینی من هی خطا میکنم هی راهمو چپکی میرم

غرم میزنم نق میزنم آخرشم بسکه روم زیاده میگم چرانشد؟ چرا نخواستی؟ اصلاً دوستم نداری!

حالا که دوستم نداری منم دیگه نماز نمیخونم و...حالا که نمیشه حالا که دلم بد شکست قهر!

حالا که محلم نمیذاری قهر...

خدایا قربون بزرگی و سطارالعیوب بودنت برم قربون صبوریت که ما ادما هرچی خطا میکنیم هرکاری میکنید باز میایم سمتت دستمونو میگیری مهربون بغلمون میکنی نگاهمون میکنی...

خدایا میدونی که عاشقتم...

 میدونم عاشقی بها داره ...ثابت کردن میخواد...

ازاون روزا که هی گفتم عاشقتم وفکر میکردم خیلیم بنده خوبیم خیلی گذشته وکم اوردمو ناامید شدمو قهر کردمو بدشدمم یادمه...

عاشقی بها داره امتحان داره 

الکی الکی نیست میدونم..‌.

خدایا فقط میخوام کمکم کنی محکم باشم توراهی که تو میخوای میخوام مراقبم باشی غلط نرم غلط عاشق نشم غلط رفتار نکنم 

کمک کن اونی بشم که میخوای 

اونی بشم که میخوای همه چی خوب میشه مگه نه؟

اونی بشم که تومیخوای دیگه صبوری بلدم مخلصت بودنو بلد میشم راضی به رضا بودنو هرچی تو بگیو حکمتو بلد میشم

آروم میشم... نه نق میزنم نه غر نه کم میارم نه ناامید میشم نه برا نداشتن آدما درد میکشمو گریه میکنم نه بی تابی میکنم نه قهر میکنم

دیگه واسه نشدنا ناامید نمیشم افسرده نمیشم

فقط عشق میکنم باخودت ❤ آروم میشم...

دیگه میشه

درد برمن ریزو درمانم مکن

زان که دردتو زدرمان خوشتر است❤

آتش عشق تو در جان خوشتر است

جان ز عشقت آتش افشان خوشتر است❤


تبریک بهت میگم  منِ عزیزم اینجوری نوشتنات همیشه تو نوت گوشی یادفتر خاطراتت بود، روت شد بعد۲سال عمومی بنویسی:)


اینم جاموند که انشاالله همیشه همینجوری وروجک بمونم از دیوارراست بالا برم کسیم نیاد قلبمو لگد کنه برم تو لاک خودم
همه باهم بلند بگید الهی آمییین:))

دوست دارم زودتر از این دنیا برم


خدانکنه :(( چرا اخه:((

چه اولین کامنت غمگینی:(

یه روایتیه نمیدونم شنیدید یانه 
میگن یکی رو حسابو کتابشو کردن معلوم شده جهنمیه  مامورای جهنم میان ببرنش
اون لحظه ای که کشون کشون داشتن میبردنش برمیگرده سمت خدا،خدا رو نگا میکنه
خدا میگه برش گردونید ...برش گردونید چون به من امید داره...
هیچی بدتر از ناامیدی از مهربونی خدا نیست!
این همه خواسته خوب ادم میتونه داشته باشه!
وقتی نمیخوای اینارو یعنی از رحمت خدا ناامیدی یعنی به خدات ایمان نداری؟:(

امام علی (ع) می‌فرماین: «یَأسُک مِن رَحمَة الله اَعظَم مِن ذُنُوبِک» ناامیدی تو از رحمت خدا، بزرگ‌تر از گناهان توست

:((

دعا میکنم انشاالله زندگیت ،دلت پراز نور امید بشه
:)
بدی ناشناس اینه نمیدونم طرف دختره یا پسره براش قلب بذارم یاگل دوراهی سختیه:))


گویم به تو ، با جان و لبم عشق

امشب ز تو ، خود را طلبم عشق

 

سلام

من شاعر نیستم،ولی حسش اومد، ببخشید اگه ناموزونه :)

😍😍😍
سلام:)

خودتون گفتید؟:)
خیلیم قشنگ بود😍

اون همه حرف منو تو دو خط گفتید:) 
شیرازیا آپشن کوتاه و پرمفهوم گویی دارن چون خستن:))

انشاالله خدا همیشه همراهتون باشه وبهترینا براتون رقم بخوره:)

خدایا تنهایی سخته 

چرا سرنوشت بعضیهارو اینجوری رقم زدی؟

دلت براشون نمیسوزه؟

نمیگی این آفریده ی ضعیفم گناه داره؟

چرا دلخوشیهاشونو ازشون میگیری؟

چرا هر چی میریم جلوتر همه چی سیاهتر میشه؟

خدایا نذار هیچکس تنها بمونه

خودت مواظب دلشون باش

مرسی

:)

میخواستم اول بگم ازتنهایی دراومدن پول میخواد،پول بخواه
بعد گفتم شایدم دختری:)

انشاالله خییییلی زود یه همسر،همراه که باهاش به آرامش وخوشبختی عمیق میرسی خدا سر راهت بذاره😍

والهی آمین انشاالله هیچکس تنها نمونه:):

دوست دارم پولدار بشم ، خدا پولدارم کنه :)

:))الهی آمین

خدایا پول فقط پول برای اقای فیشنگار که هرچی پارو کنن تموم نشه:)
البته درکنارش سلامتی وحال خوب و دل اروم مگه نه؟:)

انشاالله پولدااااار بشید خیلی زیاد:)


آره یهویی اومد به ذهنم

شیراز مهد شعر و ادب و شاعر و عشقه...

ان شاءالله، هرچی بخوایین بهتون بده. بالاترین چیز اینه که خودش رو طلب کنیم

خیلی قشنگ بود😍
بله دقیقاً شوخی میکنم من باهاتون:)
شیراز وشیرازیا عالین😍

خیلی ممنون :) 
بله موافقم:) خودشو که داشته باشیم همه چی داریم:)

از اون مدل تنهایی ها نبود

با این حال ممنونم


خب یه همسر خوبم دعا کردم اشانتیون روش بده مگه؟:))
خواهش میکنم:)
ولی کدوم تنهاییا پس؟:))
مگه چند مدل تنهایی داریم:(

سلام عزیزم 

زیاد حالم خوب نیس (دلیلش رو نمی تونم بگم )

قبلنا آرزو نداشتم 

ولی الان دارم 

۱ .....

۲.....

۳ .....‌

همه بگین آمین 

منم میام و برای کامنتهای این پست امین می گم :)

سلام قربونت برم😍😘

:( انشاالله هرچی هست رفع بشه وحال  دلت خوبِ خوب بشه:)❤

الهی آمیییییین برا همه آرزوها وخواسته هات 
انشاالله به حق این شب خیلی زوووود به هرخواسته ای داری برسی وقلبت آروم بشه پراز حال خوب وآرامش عزیزم😍💕

محیا چقدر قشنگ نوشتی دختر...

امیدوارم که آرزوهای قشنگ همه براورده بشه...

کسی بیماری و مرگ عزیزش رو نبینه...

پدری تو این اوضاع سخت مملکت شرمنده خانوادش نشه...

مهر و محبت از دلای عاشقا کم نشه...

کنکوریامون به هدفاشون برسن...

دانشجوهامون تند تند مراتب علم و ادبو طی کنن برن بالا...

همه کارشون رونق بگیره...

گره از کار همه باز بشه...

قهرا همه به آشتی تبدیل بشه...

و...

سلامتی بانی مجلس بلند بگو صلوات^_^

دیدم شبیه آخر این مجلس روضه ها و ایناشدم.بگم یه صلواتم آخرش بفرستینD:

قربونت برم قشنگ خوندی😍😘💖

چقدر دعاهای خوبی کردی😍

الهی آمییین😍
انشاالله خودتم به هر خواسته ای که داری و به صلاحته برسی عزیزم😍😘❤

بانی مجلس:)))))
مرسی:))

بله بله. خدایا همینا که ایشون گفتن 👐


:))
الهی آمین:)

سلام عزیزم

الهی آمین ان شاءالله به هر چی می خوای و به صلاحته برسی عزیزم💖

اول از همه باید خدا رو بابت تموم داده ها و نداده ها و حکمت و مصلحتش شکر کرد بعد خواسته ها رو به زبون آورد پس الهی شکر

ان شاءالله هر چه زودتر خدامون فرج آقامون رو برسونه و ماها رو هم جزو هم رکاباش قرار بده

همیشه پر از آرزو بودم اما امشب بعد نماز هر چی فکر کردم دیدم سخته آدم یه آرزوی درست داشته باشه و ندونه بین خواسته هاش کدوم رو به زبون بیاره که واقعا بهترین باشه پس بهتر دیدم به خودش بسپرم تا از همه چی بهترینش رو بهم بده

ان شاءالله تموم آدما به خصوص هم وطنای خودمون هر چی به صلاحمونه برامون رقم بخوره و خدا تو این شب از ماه عزیز رجب که شب آرزوها هم هست بهترین حاجتامون رو برامون برآورده کنه

الهی آمین برای حاجت دل همگی🌹🌹

سلام همراز جانم😍

خیییلی ممنون انشاالله :)

الهی آمین براهمه دعاهاتون:)
انشاالله واقعاً هرچی زودتر امام زمان ظهور کنه 
وانشاالله حال دل هممون خوب بشه بهترینا براهمه ،همینطور براشما رقم بخوره هرچیزی که به صلاحتونه وباعث آرامش وحال خوبتونه😍
دقیقاً منم امشب همینجوری هرچی فکر کردم واقعاً چی میشه خواست دیدم نمیشه چیزی خواست فقط باید بگیم راضیم به رضات هرچی صلاحه برامون رقم بخوره

درواقع باید بگیم تو بخوا تو هرچی بخوای قشنگه:)


ممنون بابت دعاها وکامنت قشنگتون😍💖

لطفا برای ظهور امام زمان (ع) دعا کنید

 

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

:)

اللهم عجل لولیک الفرج:)

آقا من همین الان دعاهام و گریه هام تموم شد و قبل خواب اومدم یه سری هم به وبلاگ بزنم

ان شالله همه ی آرزو ها و دعاهایی که بالاتر نوشته شده به اجابت برسه.

چندتا دعایی که امشب کردم رو هم اینجا مینویسم.

اول از همه خدایا کمک کن قرن و سال جدید همراه با اتفاقات خوب و لبخندای واقعی برای همه باشه.

خدایا کمکمون کن همیشه بنده هایی شکرگزار و همواره به یاد تو باشیم و حال دلمون با تو خوب باشه.

خدایا به همه ی زوج هایی که سال هاست در انتظار بچه هستند فرزندی ببخش( علی الخصوص زوج مد نظر خودم)

خداجونم مهر و محبت رو تو دلهامون نسبت به هم بیشتر و بیشتر کن تا دنیا جای قشنگ تری بشه.

و مهربان خدای من عاقبت بخیری تمام عزیزانم و خودم رو ازت خواستارم.

 

و اما آرزوهام برای خودم:

خدای مهربان من به زودی منو تو مسیری که دلم میخواد قرار بده و کمکم کن اون چیزی که آرزومه بشم و بتونم قبل از مرگ تاثیری تو این دنیا گذاشته باشم.

خداجونم اجازه بده درست و به جا عاشق بشم و بهم فرصت بده تا مادر شدن رو تجربه کنم.

 

و خدایا برای همه ی دعاهای گفته و نگفته که خودت بهتر میدونی آمیییین.

 

اللهم عجل لولیک الفرج


عزیزم:):
الهی آمین براهمه دعاهای قشنگت:)😍😘❤

دیشب چقدر آدم اومد تو ذهنم مریم،اسی..

مریم بی معرفت ...این رسمش نبود 😢


سلام:")

سلام خدا😒منم:|

خدا:باباااا هر روز کلی ادم میان میگن منم،کدومی بنده خوشگلم؟😍

من:همون ک فراموشت کرده،همون خوشگله🤧

خدا:هعی خیلیا فراموشم کردن بنده،همین ک الان اومدی هم خوبه:)

من:احساسیش نمیکنم،برم سره اصل مطلب،میگم من چن تا ارزو دارم،از پسشون برمیای؟

خدا:اره معلومه ک بر میام اگر ک به صلاحت باشه،من خدامااا😒به شخصیتم توهین نکن عه 

من:من کی باشم به شما توهین کنم؟قربونتون برم اصا من،بغل؟

خدا:باشه حالا،ولی یادت نره تو فراموشم کرده بودی ولی من یجاهایی سخت بغلت کردم میدونی ک؟

من:عه تو بودی؟راستش قلبم گرم و اروم شده بود اون لحظه ک اومدی ولی بازم وجودت رو انکار کردم،میبینی؟همش دلم میخواد دوری کنم؟مرض دارم میدونم ولی واقعا ازت ممنونم،ممنونم ک هستی

میرم سراغ ارزوهام...بگم؟

خدا:بگو بندکم

من:اول از همه ازت میخوام این کرونای کوفتی رو از بین ببریش،من اول خیلی اهمیت میدادم ولی بعدش خسته شدم و گفتم بیخیال فوقش میمیریم ولی دیدم نه!خیلیا هنوز کارایی برای انجام دادن داشتن و زود رفتن:)کادر درمان رو ک دیدم چن روز پیش خفه گریه کردم،خفه هاا،دیدی؟خیلیا هم گریه کردن..خیلیا هم بابتش ناراحتن،پس لطفا رفعش کن،ممنون.

دیگ بگم چن روز پیش داشتم عکس بچه هایی ک از سوتغذیه تویه یمن جون داده بودن رو میدیدم،حس کردم تاریکی تنها چیزیه ک دنیا رو پر کرده،ببینم..درصد ادمای ظالم بالا نزده؟نمیخوای کاری کنی؟من ناراحت شدم خب،بچه هایی ک پر از امید بودن،بچه هایی ک دلشون میخواست فقط ی زندگی اروم و عادی داشته باشن اینطوری زیر سیل کارای ظالمانه ادما دارن جون میدن،خدایا همه ادمای بی وجدان و ظالم رو ریشه کن کن،من میخوام لبخند ادما،بچه ها تو هر کشوری با هر مذهب و دین و زبونی رو ببینم،عدالت رو دوباره برگردون،امام زمانت رو دیگ بفرس پیشمون زودتر...بدجور دلم میخواد بیاد:")

خداجونم؟من ادم توداریم ولی دارم آسیب میبینم نه؟میشه یکاری کنی یکم به احساسات ادما اطمینان داشته باشم؟میشه ترسم از ادما رو کمش کنی؟میشه فقط و فقط یه دوست خوب ک قلبم باهاش اروم باشه،از حرف زدن باهاش حس نگرانی و اضطراب بهم دس نده بهم بدی؟چن تا ادم خوب نمیخوام فقط یکی ک واقعا باشه هوم؟

خدایا اگرم نمیحوای کسی رو بم بدی پس تاابد بزار تنها بمونم،اجازه نده رابطه دوستی ای رو شروع کنم ک اخرش به شکستن قلبم ختم بشه خب؟تنهایی رو دوس دارم و باهاش مشکلی ندارم،ممنون ک تا اینجا داری گوش میدی یم گرچه ظرفیتت نامحدوده میدونم😅

میگم میشه یه شغل خوب فقط درحدی ک بتونم ی زندگی مستقل داشته باشم بم بدی؟میخوام تا وقتی زندم از طبیعتت لذت ببرم،هوا رو با تمام وجودم استشمام کنم،ماهت رو نظاره کنم و لبخند بزنم،دوس دارم عدالتت رو ببینم،اون دنیایی ک دوس دارم رو ببینم بخاطر همینه ک از ارزوی مرگ صرف نظر کردم،من هنوز خیلی چیزا رو تجربه نکردم.

خداجونم ازت میخوام کمکم کنی موفق شم تا اول از همه بخ خودم بعدم بع خانوادم ثابت کنم ک اره تونستم دیدید؟تنه خانوادم رو هم همیشه سالم و سلامت نگه دار.

خدایا برای امشب بسه نه؟

خدا:نه میدونی ک،آی ام نامحدود😎

من:عجب😂😂آی لاو یو داری بخدا

خدا:تو هم همینطور،میدونی که؟همیشه هواتو دارم فقط فراموشم نکن،فراموش شدن دردناکع:")

من:هومم

سلام:)

:)

الهی آمین  براهمه خواسته ها وآرزوها ودعاهاتون:)


انشاالله به هرچی که خیرو صلاحته وباعثه آرامش وحال خوبته برسی و حضور خدا رو تو تک تک لحظهات حس کنی:)

خیلی ممنون محیا گوگولی مگولی اکوری پکوری مهربونم🥺😅

آه دلم برات تنگ شده بودا،خیلی حال میده ناشناس پیام بدم😂

#محیا آزاری

😂😂😂خواهش میکنم😅
منو باش میخوام حال دل بقیه رو خوب کنم آیا این رواست منِ طفلیو سرکار گذاشتن؟😢😅

انقدردوستام زیاده هرچی فکر کردم نتونستم حدس بزنم که کی هستی😐
فقط میدونم وحدس میزنم اکانت نداری😐
:))

دلت برامن تنگ شده بود؟ کجا بودی تاحالا که دلت تنگ شده بود؟:))


دلت میاد من به این مظلومی آزارم بدی؟😢😬😂

بله خیلیم رواست اصا:|من رفتم بعده مدتهاا پنلم دیدم دریغ از یک کامنت،گفتم همه فراموشم کردن لابد😭😭😒پس روا است

چرا اکانت دارم اتفاقا😒

وقت نداشتم😥ولی🔪بهت جیمیل داده بودم😒هنوز ج ندادی اه اه(وی همیشه بعد از ناشناس دادن خود را لو میدهد هعی)

 

مظلوم نیستی😒😒

😍خوبی؟:(:

وبت باکسی مشترکه؟
من چرا توهم زدم باکسی مشترکه😐
قاطی کردم😑
وبای مشترک خصوصی پیام نمیدم راحت نیستم😐

عزیزم مگه میشه فراموشت کنم؟:)
محاله:):
ایمیل دادی؟:( ببخشید دسترسی ندارم بهش الانم هرچی فکر کردم رمزشو یادم بیاد نیومد که برم بخونم مطمئن ببینم واقعاً حدسم درسته یانه😢
عمدی نبوده اگه دسترسی داشتم حتماً جواب میدادم عزیزم:(
خودت خوبی؟ درسا خوب پیش میره؟😘😍 
منم دلم برات تنگ شده بود😍❤

واقعاً مظلوم نیستم؟😂

آرزوی خاصی ندارم...

بقیه خوشحال باشن و به آرزوهاشون برسن منم حالم خوبـه :)

:| 
چرا آرزو ندارید؟:( 
چه ناامید:(

انشاالله آرزو دار بشید همه باهم بلند بگید آمیییین:)

امیدورام ظهور نزدیک بشه:)


الهی آمین عزیز دلم:)💖

سلام محتاجیم به دعا .

ان شاالله دعاهاتون و آرزوهاتون برآورده بشن.

سلام:)

خیلی ممنون همچنین برای شما:)

اول بگم اسممو بردار از تو ج کامنتت،دیشب کتاب نوشتم ناشناس نوشتم دلم نمیخواد کسی بدونه کی بود-_-اینایی ک میگم رو هم بسان😟😹مرسی

حالا..ایول بابا چطوری شناختیم؟

ممنون،توپمم،تو توپی؟

ن مشترک ک نیست ولی اکانتمو دادم ب دوستم ک رمزشو عوض کنه نیام بیان-_-ولی هر ماهی ی بار سر میزنم گاهی ب پنل،سر در نمیاره از پنلم🙄بیانی نیست اصلا،فقط بلده رمزو عوض کنه😐😂 راحت باش

 

همه فراموشم کلدن دیگ🥺🥺🥺🥺😭کسی کامنت نزاشته بود🥺

اشکال نداره..احتمال میدادم فراموش کرده باشیش😅😂👼

عاوره درسام بد نیستن،یکم تنبلی اخری سالی داره انگار گریبانمو میگیره🙄شما چیکار میکنی؟درس میخونی یا با مگس کش بیام؟🤨😘

 

نخیر من مظلومم-_-

اخجون حدسم درست بود دیرام دام دارام دین😂💃💃💃 موزیکم قشنگ بود؟😂

پاک کردم عزیزم:)💖

مااینیم دیگه هوشم سرشاره😎😝😂

خداروشکر توپی انشاالله همیشه توپ باشی قل بخوری بخوری زمین بری هوا هیچکس ندونه تا کجا میری😅😂
منم شکر الحمدالله خوبم:)

آها من فکر کردم مشترکه واسه همین راحت نبودم کامنت بذارم😅
وگرنه فراموشت نکردم😍😘


خداقوت من تنبلی دائمی دارم😂😅 تو تنبلی اخرسالی گرفتت من تنبلی همیشگیه😐😅😂

بامگش کش بیا خلاصم کن این زندگی زندگی بشو نیست منم درس بخون بشو نیستم😂😅


توهم مظلومی هم جیگری هم عشقی😉😘😍

اره عاالیه موزیک😳👍😹ولی واقعن چگونه فهمیدی؟🤔🚶‍♀️

 

مرسی😅

 

بعله اون ک صددرصد😂😂😂

 

ایشالله،شما هم امیدوارم توپ تر از من باشی بیشتر قل بخوری فقط تو کله مردم نخور😮

خداروشکر،انیدوارم همیشه خوب باشی:")

باشه حالا یکم باور میکنم فلاموشم نکلدین☹😒

 

نهههه نباید تنبلی کنیم واقعا😭متنفرم ازش،دیگ خیلیم نمونده،من ک خرداد رسما وقتم بخاطر نهایی میره-_-

درس بخون بشو فقط👌😂نخیر پاشو باید بخونی وگرنه با اره برقی میام ایندفعه رو😏

 

وای دارم هر لحظه به هوشت پی میبرم😮چطوز فهمیدی من هم مظلومم هگ جیگر هم عشق؟؟وااووو تو واقعا زرنگی🤧

 

دیگ چخبرا محیا جونم؟

😂😂😂مرسی که موزیکمو تایید کردی😂😅

خب تعداد آدمایی که ایمیل منو دارن به۵نفرم نمیرسه بین این تعدادم تشخیص سخت نبود😉:)

انشاالله منم توپ بشم قل بخورم قول میدم تو کله مردم نخورم😂😅
یکم نه خیلی باور کن که فراموشت نکلدیم😘


منم متنفرم از تنبلی ولی اصلا لامصب تمرکزم نمیاد😑😭
موقع درس خوندن ذهنم همه جا میره بدتراینکه دیدن ترک دیوارم جذابه موقع درس خوندن😂
من اصلا تصمیم دارم همش پشت کنکور بمونم لامصب همه زندگیو جذاب میکنه
حالت عادی که درس نخوام بخونم نه حس اهنگ هست نه فیلم نه انیمیشن هییییچی بعد حالا همه چی جذابه
توکل عمرم انیمیشن ندیدم الان تو یکماه دوتا دیدم 
تو کل عمرم از فیلم ترکی بدم میومده حالا یه بند دارم میبینم 
اصلاً یه وضعی 
علاقه به کتاب غیر درسی خوندنم پیدا کردم😐 همه چی جذاب شده😂

اره برقییی؟😨 چند قسمتم میخوای کنی؟😂😅

😂😂😂 حالا مونده به هوش من پی ببری من واقعاً باهوشم😂😂😅😎

بخاطر هوش سرشارم  پی بردم تو کی هستی  وهم مظلومی هم جیگر هم عشق😉😘

دیگه سلامتی:) فیلم میبینم اینستا شب تا صبح ،صبح تا شب میچرخم ،یه پیج اینستا زدم اونجاهم الکی وقتمو میگیره لابه لااینا چندصفحه هم درس میخونم😐😂😅

هاپxd


:))
یجوری میگفتید ماهم بفهمیمم آرزوتونو آمین بگیم:)
ولی آمین:)

من الان دعا کنم قبوله؟ ://


به ته دیگش رسیدی:))
شوخی کردم
دعا کن ما میخونیم آمین میگیم:)
اصلاً این پستو زدم یه جرقه شد تو ذهنم که یه صفحه بذارم براهمین هرکی هرموقع دلش خواست بیاد بنویسه ناشناس  هم شاید سبک بشه هم به نیتش بقیه صلوات بفرستن برا آروم شدن یارفع مشکلش:):
خیلی وقتا آخه غم اصلیه برااینه که کسی نیست آدم بشنوتش
اگه کسی بشنوتش اروم میشه بهتر میشه
خیلیامون خیلی وقتا خودسانسوری میکنیم که وبمون نشه همش غمو غصه...
این پستو زدم این چیزا اومد تو ذهنم:)
نمیدونم شایدم عملیش نکردم ...
ولی برا خودم پیش اومده بادعا کردن برا بقیه حتی حال دل خودمم خوب میشه کلاً خیر خواست برا دیگران باعث حتی حال خوب اونی که خیرخواسته هم میشه انقدر تاثیرگذاره به نظرمن:)

:))

همه مریضا رو شفا بده

کنکوری هار رو هم یاری کن

بقیشم بماند در دلم

 

عاولیه فقط کاش همون شب دیده بودم

:) الهی آمین:)

ولی اونایی که موند تو دلت مهمتر بودن؛))

سلام

من یه کم دیر رسیدم!

ولی تو این شبِ میلاد دعا می‌کنم که آرزوهایی خوبِ همه اعم از اونایی که نوشتند و اونایی که تو دلشون گفتند برآورده بشه و علاوه بر همه‌ی این دعاها و آرزوها، اون نعمت‌هایی که ما نمیدونیم برامون بهتر هست و دعا نمیکنیم هم خدا به حق این شبِ غزیز و با دعای امام جواد ع به همه‌مون بده

سلام:)

الهی آمین:)

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan