سرگرمی (۴) +پی نوشتام

سلام سلام:)

چطورید؟

 

هفته پیش گفتم دوست عزیزم برگردن من پست سرگرمی میذارم شیرینی برگشتشون:)

که خدارو شکر برگشتن:)

البته هرکی بخواد بی دلیل بره همینه به اصرار نگه میدارم:))مگه من میذارم الکی الکی بذاریدبرید منو تهنا بذارید:))

دقت کردید از قبل ماه محرم دیگه پست سرگرمی نذاشتم:(

طی هفته وحتی امروز هرچی غصه خوردید!حرص خوردید!خدایی نکرده ناراحتی بوده ...کافیه

ذهنتونو آزاد کنید برا چنددقه بیاید دورهمی بازی وسرگرمی:)

زندگی به اندازه کافی سخت هست ومیدونم هرکسی دغدغه های خاص خودشوداره...

 خیلیامون دلایل زیادی برای غصه خوردن داریم ومیدونم حتی ممکنه خیلیا شاید گاهی خودمم ازاین دلخوشیهای الکی هم متنفر بشیم از شخص الکی خوش هم متنفر بشیم!

بعضی وقتا به خودم میگم محیا توکه خودت کلی غم داری که هیچکس نمیتونه بخندونتت چراانقدر سعی میکنی بقیه رو بخندونی؟ میدونی ممکنه یکی هم مثل تو باشه همینقدر غمگین که نمیتونه بخنده وحالش باهیچی خوب نشه وتو ،توی دیدش بااین شوخیای بچگانت یه احمق الکی خوش بی دغدغه فرض میشی!

ولی وقتی کامنتاتون یادم میاد ...:) مگه میشه ادامه نداد؟:)

اگه ۱۰۰نفرم فکر کنن من الکی خوشِ بی دغدغم ولی یه نفر بخنده یه نفر حس مثبتی بهش القا بشه وبرای دقایقی از اون آشوب درونش کم بشه وآروم بشه رسالت من انجام شده:)

تاحالا به رسالتتون فکر کردید؟ذهن من همیشه درگیر رسالتم ،هدف از بودنم وخلقتم بوده وهست...

 

ازاینا که بگذرم شاعر میگه من آمده ام وای وای من آمده ام😅

بریم سراغ سرگرمی ببینم باهوش هفته کی میشه😉

با توجه به تصاویر زیر کلمه مرتبط باهاشو حدس بزنید;) 

شماره۱

 

​​​​​​

​​​​​​

شماره ۲

 

​​​​​شماره۳

شماره۴

​​​​​​

شماره۵

شماره۶

 

 

پ.ن۱: آقو دیدم تستاشا راحته گفتم زیاد بذارم که هی اشتباه بگید من بخندم به اشتباهاتون:)))

ماشاالله همتونم که نخبه ومهندسو دکترید،چهاردونه تست که بچه بازی مگه نه؟:))

(وی اینگونه غیرتی مینومود:D )

 

پ.ن۲:وقتی یهو با همکلاسی پسر دوران کارشناسی  که همون موقع هم باهاش احوال پرسی نداشتید بعد ۲سال وسط پاساژ گردی رو برو میشید ومی ایسته باهاتون حرف بزنه چه واکنشی باید نشون داد؟:/

چند وقتی بود خیلی درگیر بودم وهستم:/یه عالمه کار سرم ریخته بود جشن دوستمم بود وخرید هیچی نکرده بودم:(

باکمبود خواب وقیافه خسته وفکر اینکه یه ساعته برگردم وناهارو درست کنم ازخونه رفتم بیرون تو فکر این بودم یه ساعته چیزی که میخوام پیدا میکنم یانه واگه پیدا نکنم چکار کنم وقتم ندارمو ...وای ناهار درست نکردمو...بودم

که اومدم وارد پاساژ بشم با یکی از شیطون ترین ومسخره ترین همکلاسیا زمان دانشجوییم چشم تو چشم شدم😐بد موقعیتی بود یعنی نمیشد در رفتا من اومدم وارد پاساژ بشم ازهمون پاساژ روبرو من دقیقا اومد بیرون😑

بعد خیلی گرمو صمیمی گفت عهههه سلاممممم😁چه عجیبببب ازاین وراااا😁

من😐:سلام😐

 

من دوران دانشجویی کلاً با پسرا حرف نمیزدم ازاین اکیپای مختلطم اصلا خوشم نمیومد

درمواجه باآقایونم خیلی جدیم

دقیقا همین ایشون جلوروم به دوستام گفت محیا خییییلی بداخلاقه! چون باهاش حرف نمیزدم😅میخواست وادارم کنه به حرفاش واکنش نشون بدم منم هیچی نگفتم،

دوستم دردفاع من گفت کیییی؟محیاااا؟به این خوش اخلاقی!

منم یجوری که اون نفهمه گفتم ولش کن نظرش مهم نیست دوست دارم اصلا فک کنه بداخلاقم😛 میخواد به حرفم بیاره یاتجدید کنم تواخلاقم زهی خیال باطل😛

حالا همین آدم چرا خارج از محیط دانشگاه منو دید انقد گرم شروع به احوال پرسی کرد جای تعجب داشت😑

بخشی از مکالماتمونو داشته باشید:))

اون:ازدواج کردی؟

من(بالبخند ژکوند ساختگی درحالی که تو دلم این بود که چه گیری افتادما) رو زبونم: نه

تودلم(به تو چه آخه؟😐)

​​​​​​ته دلم یکم بی ادبه میدونم:)))

 

اون:من سربازیمو رفتم تموم شدا😁

من رو زبونم باهمون لبخند ژکوند مسخره:

عه به سلامتی

تودلم(به من چه آخه سربازی تو😕)

اون باقیافه مظلوم: شمارتو ندارم😟شمارتو بده😟 

من 😐:هیچی واقعا تو لحظه برا پیچوندنش به ذهنم نمیرسید انقدر ذهنم درگیر بود اینم بگم کلاً نه گفتن هنریه که من بلدش نیستم😞قبلاً راحت تر نه میگفتم...

شمارمو هیچکدوم از پسرا همکلاسی نداشتن

تنها چیزی که به ذهنم رسید این بود که شماره خاموش بدم😛

که انگار ذهنمو خوند

گفتم باشه ۰۹

گفت:یه شماره ای که واتساپ داره بدیا بتونم حالتو بپرسم

من:😑😑😑باشه😤😤😤

اون:اسمت محیا بود دیگه؟😁

من😐:آره😐

اون با شیطنت همیشگیش: مزاحم ۲سیو میکنم😁

من دیگه اینجا به پرویتش خندم گرفت ولی به روخودم نیوردم😐😅

یعنی خدایی چندوقت پیش توگروه بادوستام داشتیم از دوران دانشجویی حرف میزدیمو به خاطره ها خنده دارمیخندیدم دوستام ازاین که میگفتن من نه اسم نه فامیل ازش یادم نبود😐دوستام اینو یادم اوردن فامیلشو بهم گفتن!اصلا یادم نمیومد!بعدایشون اسم کوچیکمم یادش بود ماشاالله حافظه😤😐

خلاصه بعد که شمارمو گرفت گفت خیلی خوشحال شدمو ازاین چیزا...

ورفت

ومن موندمو عذاب وجدان اینکه چرا شمارمو دادم😢

وآخه چرا من باید تورو میدیدم😤اصلا تو چرا بامن ایستادی حرف بزنی😕من همون بداخلاقیم که میگفتی😤

اگه شماهم فکر میکنید من غیر اجتماعیم ویاهرچی بگم که من اینجوری راحت ترم ولی اصلاً غیراجتماعی نیستم ولی لزومی برا ارتباط باآقایونو همکلاسیا نمیدیدمو نمیبینم 😁😐

پسر گریزیم ندارم😁خلاصه الان تو فکراینم پیام داد چطوری متوجهش کنم ازاین ارتباطا خوشم نمیادکه ناراحت نشه😐 

 

پ.ن۳: عروسی دوستم خیلی خوش گذشت

عروس بسی دلبر بوددلبرتر شده بود دلم نمیومد چشم ازش بردارم😭😍

انشاالله روزی همه دخترا وپسرا مجرد بیان😍

دارم خودمو برا عروسی بعدی که ۲۹م اماده میکنم:))

 

پ.ن۴: ۶کیلو وزن کم کردم تو عروسیم راه به راه دوستان به من میگفتم خیییییلی لاغر شدی

داشتن عروسیو کوفتم میکردن😞 ومن مقاومت میکردم خوش بگذرونم😁

انگار خودم نمیدونم،۶کیلو وزن کم کردم خب😞

 

پ.ن۵:خیلی حرف زدم میدونم😁شما جواب سرگرمی بدیدبه قیمه های ریخته شده درماست من توجه نکنید😅 حرف نمیزنم ،نمیزنم میزنم اندازه ۵تا پست حرف میزنم😐

 

 

پ.ن۶: هنوز منتظرید حرف بزنم؟:)))

دیگه تخمه خوردنو جمع کنید جواب تست هوشو بدید:)

  • محیا ..

من شیرینی واقعی می خوام


:))))
آقا ابوالفضل شیرینی واقعی چطوری به دستتون برسونم اخه😅😂

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

      ********

***** ****

بقیش سخته

 

😂😂

 

😂😂😂چقدر پرو بودا.. من بودم یجوری میپیچوندمش خودش بفهمه بیخیال شه

 

خوش بگذره

 

باید ذوق کنی بهت گفتن لاغر شدی😂

 

نه همین حرف زدنات قشنگن

 

خب سلامــــــ

خوبی محیا جون؟

سلاامممم عزیزم😍😘
فدات خوبم به خوبیت عزیزم😍😘

افررررین این دوتا درست بود بقیشم میتونی 😉😁
این همکلاسیم آره کلاً پرو بود😂😤
نگم برات انقد دوران دانشجویی باهاش سرد برخورد کردم پیچیده نشد😐
نمیگیره کلاً انگار😐😂

نه آخه من خیلی لاغر شدم😑😞

عزیزمی مرسی از انرژی مثبتت😘😍

سلااااام

چطوری محیا جونم😘😘

آقا من الان مغزم خوابش میاد نمیتونه فکر کنه پس یه راست میریم سر پی نوشتا😅

 

۱_ باشه برا بعد😂😅

 

۲_😂😂😂😂واااییی کلی خندیدم

ولی عجب پررویی بود😂😂

واقعا بعد دو سال شماره رو میخواد چیکار؟😂مسخره😂

 

در مورد ۳ و ۴ هم که قبلا با هم حرف زدیم

ولی بازم میگم

ان شالله دوستت خوشبخت بشه و ان شالله عروسی خودت و همه مجردای بیان:)

 

۵_ حرفات جذاب تره:)

 

۶_ ای بابا تازه داشت هیجان انگیز میشدا😅

سلااااااممممم عجق خودم😍😘
شکر خوبم😘

عزیزم درک میکنم تاالان حتماً داشتی درس میخوندی:)

گلی خیلی بچه پروئه واسه همین دوران دانشجوییم رو مخم بود😂عصابمو خورد میکرد همش 😤

قربونت مرسی عزیزم😍😘انشاالله روزی همه مجردا😍


عه جذابه؟:)
من جنبه  تعریف ندارما مختونو هی میخورما:)))

انقد حرف داشتم خلاصش کردم بقیه رو بعداً میگم انشاالله😂

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

وای محیا چقدر خوب که پست گذاشتی:)))

***** ** ****** 

***** ** *** ****

شماره سه آب سیب؟

شماره پنج سرآشپز

 

درسته تا اینجا؟!


عزییییزم😍😍😍 
دوتااولی درست بود 😉😘

ماهور بیرون که نیستی؟😂
یوقت بازسوتی ندی بگی تقصیر محیاست😅😅😂😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام:)

من فعلا ****** * *** ***** تونستم تشخیص بدم اما تو این سروصدا بیشتر از این در توانم نیس تمرکز کنم!! :/:))

دستتون درد کنه بابت شیرینیتون :)

 

+ از غم انگیزترین حرفهایی که میشنوم اینه که کسی رو نشون میدن و میگن "آدم الکی خوش"...  و بدتر از اون عبارت "برو بابا نفست از جای گرم بلند میشه!" هست... که جغتشو به خودمم گفته ن... انگار که هنر زندگی کردن به راه رفتن و غر زدنه!

اهمیت ندین.. و ممنون از اینکه هنر زندگی کردنو اونطوری که درسته بلدین... ان شاالله خدا خودش دلتون رو شاد کنه.... 

سلام:)
بله این دوتا درستن:)
قسمت آقایونم مگه سروصدا وشلوغه!😅
من رفتم عروسی قسمت اقایونشون سوتو کورو بدون اهنگ بود شبیه دورهمی مردونه بود😅

خواهش میکنم:) فقط آقا ابوالفضل شیرینی واقعی میخواد😅:)))
نمیدونم شیرینی واقعی چطوری بهشون برسونم:)))

+ بله واقعاً ناراحت کنندس که اینجوری درمورد آدم فکر کنن...
ممنون از لطفتون:)

سلام

حوصله فکر کردن ندارم...

الحمدالله بعد مدتی چراع وب تون روشن شد

سلام حسانه جانم😍

آخ 😞نبینم بی حوصله باشی😞 کلاً خوبی عزیزم؟روبراهی؟

ممنون از محبتت وحضورت حسانه جانم 😍😘❤

سلام :)

 

- هیچ وقت به خودتون نگید ته غمید یا مثلا غم اگر ترکم کند تنهای تنها میشوم.. یا مثلا تنهاترین غمگینان و از اینجورچیزا... 😉

- حس مثبت القاء شده و بخشی از رسالت شما انجام گردید 🙂

- ما که همکلاسی های خانم اگر پیش میومد جایی ببینیم، راهمونو به سمت 143 درجه مخالف تغییر میدادیم که اون بنده خدا مارو نبینه و ما هم اون بنده خدارو نبینیم و یه موقع حرفی چیزی پیش نیاد.. یه همچین بچه های با حیایی هستیم ما.. اصلا هم قصد تعریف از خود ندارم.. حالا دیگه این بنده خدا که شما گفتین.. من منتظر بودم زانو بزنه حلقه رو تقدیم کنه که فک کنم رفت واسه قسمت های بعد... 😁

- یه لحظه یاد این افتادم که گفتین مسخره ترین هم کلاسی.. جا داره با این حرفایی که زدم لقب مسخره ترین کامنت رو به خودم اختصاص بدم.. 🤪

- با این وضعیتی که ماجرای این آقاهه تموم شد، فک کنم چند وقت دیگه باید شیرینی برگشتن شمارو به دنیای وبلاگ پس از غیبت طولانی به دلیل ازدواج با ایشان بزنیم بر بدن.. 😑 آخه فکر میکنم مثل قدیما.. اون پسره با خودش گفته اگر با من نبودش هیچ مِیلا.. چرا جدی برخورد می نمود محیا.. آره خلاصه مواظب باشید..

- مجددا قدیما میگفتن وقتی یه مزاحم هی زنگ میزنه، یه خانم نباید حتی جواب بده.. چون آقایون مثل اینکه وقتی صدای یه خانمی رو میشنون.. از اینرو به اونرو میشن.. 😵 لذا شما چون شماره رو دادین.. کارتون سخت تر شده.. جوابشو ندین.. همین.. 😶

- ان شاء الله که همیشه به مراسم های شادی تشریف ببرین.. 🙂

- من دیدم نمیتونم همه ی شکلای مسابقتونو بگم.. بخاطر همین به نظرم رسید آدم باهوشی نیستم.. فک کنم کلا خیلی هوش اینا ندارم.. چقد بده که نمیتونم چندتا شکل ساده رو بفهمم.. 😔 اصن حس منفی بهم القاء شد و شما فک کنم نتونستین رسالتتون رو درست انجام بدین.. 😟

 

- خدانگهدار.. 😊

سلام :)
خیلی خوش اومدید:)

-نبابا من خوشحال ترین خوشحالام اولین باره اینجوری گفتم :))
اونم بخاطراین بود که نیاز داشتم بگم که اگه نمیگفتم ممکنه بود از ترس این نگاه کلاً بیخیال وبلاگ نویسی بشم چون دوحالت بیشتر وجودنداره یا هستمو همینجوری شاد وشوخ یا کلاً نباید باشم
جور دیگه نمیخوام وسختمه باشم از دغدغه وغم وغصه حرف زدنو دوست ندارم...

- دم شما گرم اصلا. پسر باس همینجوری باشه:)نباید ادمو گیر بندازن تو رو دروایسی😑
زودتر دیده بودمش خودمو میزدم به ندیدن ولی خیلی یهویی چشم تو چشم شدیم://
ولی یه چیزی من باتوجه به پروفایلتون حس میکردم کم سنو سالید:))
الان فهمیدم نیستید
خودمم درباره منو برداشتم دیگه نمیتونم به بقیه غر بزنم چرا وبتون درباره من نداره:))))

-چرا مسخره ترین کامنت؟:) لقب بااانرژی ترین کامنتو بهتون میدم که انقدر زحمت کشیدید نوشتید:)

-نهههه اصلاااااا همچین چیزی امکان ندارههههه:))) 
فازاوشون که عشقی بعیده باشه اگه باشه هم عمراًنطرمن مثبت باشه
مواظبم:)))

-منم جواب شماره ناشناسم نمیدم:)) اشتباه کردم شمارمودادم بادوستش بود نمیخواستم جلو دوستش ضایع بشه:/ چیزی که ناراحت وضایع نشه به ذهنم نمیرسید تو لحظه😑
توهمین فکر بودم اصلا جوابشو ندم:)

-ممنونم همچنین برای شما:)

-حالا شما همونایی که حدس زدیدو میگفتید من یجوری برندتون میکردم:)))
ای بابا اولش که گفتیدحس مثبت القا شد تهش شد حس منفی؟:))
اصلا میخواید من یواشکی جوابارو بگم به شما،شما جواب بدید نفر اول بشید؟:))

-ممنون از حضورتون:)

سلام 

خواهش میکنم.

الحمدالله ..خدا شکر


انشاالله همیشه خوب باشی😍😘❤
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلااااام سلااام محیا جونی چطوری؟❤❤❤

******

*** **** 

****

******** 

دیگه بقیه اش رو بلد نیسم!☺

لاغر شدن..😍😍😍...خوش به حالت!من فقط استعداد چاقی دارم🙄دائماااا تورژیمم از ترس چاق شدن...اصلا به دلم مونده یکی بهم بگه لاغر شدی...ته تهش میگن خداروشکر چاق نشدی!😑

سلام سلامممم به روی ماهت😍😍😍😘
فدات خوبم به خوبیت😍😘
واوووو اون آخریه رو چه خوب حدس زدیییی😁😍
بنظرم ازهمه سخت ترمیومد
دمت گرم😁
۴و۵از ۶که اسونتره😅
اینایی که گفتی درست بودن😍😉

خوشبحال تو که استعداد چاقی داری😂😅
من از لاغری دارم محو میشم😢
ته تهش میگن خداروشکر چاق نشدی😂😂😂
انقد دوست داشتم استعداد چاقی داشتم ولی استعداد لاغری دارم😤
ولی درک میکنم آدم دائم تو رژیمم خیلی سخته خیلی چیزا دلش میخواد بخوره نمیخوره سخته😑

نه بابا بیرون، این موقع شب؟! 

باز اگه پسر بودم یه چیزی:)))

من برم دقت کنم :)


:)))
گفتم شاید اینبار باخانواده ررستورانی،شهربازی جایی تو صفی😅
باز ماجرا نشه😅

شماره پنج کله پز نیست؟


نه به محتوا غذا دقت کن:))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****** * *** **** و بقیشو اگه گفتییی؟😂😂

چه پررو 😂 من بودم میگفتم ببخشید من کار دارم باید برم ولی خوشحال شدم از دیدنتون و باعی 😂😂

امشب خبر دادن که عروسی دوتا از دوستام در راهه و من هم دوست دارم برم هم اینکه لباس چی بپوشم هم اینکه حسش نیییس هیییی😭😭

آقا چجوری لاغر کردیی من دو سه ماهه میخوام 3 کیلو کم کنم نمیتوونم


آفرییین درست گفتی😍
همینکه همین دوتاهم ساعت ۱۱ شب فکر کردی جواب دادی خیلیه
دمت گرم😉😘😁

واقعا پرو بود که هیچی! من دارم حرص میخورم من چرا زبونم لال شد تو اون موقعیت😑
همیشه صدتا جواب اماده برا پیچوندن داشتم😑

آخیییی بسلامتیییی😍😍
منم این ماه عروسی دوتا از دوستام بود یکیو رفتم یکی ۲۹مه
منم درگیر چی بپوشمم😞چون لباسا قبلیم واقعا برام گشاد شدن 😑😞
ولی حتمممما برو:) برو شادی کن براروحیه خوبه😉

لاغر کردن من ناخواسته بوده الان همه خانواده نگرانم شدن :))
زیاد کار میکنم کارا خونه بدوبدو ها بیرونوخریدو دغدغه ها خونه وخانواده وحرص وجوشو غصه دیگه کار زیادم ازانرژ میندازتم غذاهم درست حسابی نمیخورم این شد که نباید میشد لاغر کردم😑
من استعداد چاقی ندارم برعکس راحت وزن کم میکنم:///

آره :(

امروز صبح کار پیش اومد نشد بخونم همش افتاد واسه بعد از ظهر

 

درک میکنم چی میگی 😅

منتها تو خیلی با سعه ی صدر باهاش رفتار کردی😂😂

 

آره خیلییی جذابه😍


عزییییزم خدا قوت😘

گلی میدونی کی این اتفاق افتاد؟ همون روزی که داشتم برات تعریف میکردم که خیلی درگیرمو چقدر کار سرم ریخته وداشتم حرص میخوردم گفتم دارم باهات حرف میزنم ذهنم اروم بشه واقعا یعنی ذهنم صدجا بود قفل بود بعد بادوستش بود نمیخواستم ضایع بشه البته چیزیم تو لحظه به ذهنم نمیومد زبونم لال شد
بعدش انقد حرص خوردم از دست خودم:/
که من همیشه راحت میپیچوندما اینبار چرا زبونم قفل شد :/
حالا جوابشو نمیدم بیخیال میشه
ولی دوست نداشتم شمارمو داشته باشه😑


قربونت😍😘
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام محیاجونم😍امیدوارم حالت خوب باشه❤️

چقدر باحاله این پستای سرگرمیت قبلا هم دیده بودم گذاشته بودی ولی قدیمی بود ولی اخجون که الان بالاخره رسیدم😍😁
وای اون پسره چقدر رومخ بود😅 
ولی ازبرخوردات خیلی کیف کردم هی حالشوگرفتی😅

من همیناروتونستم ازگوگل پیداکنم،بقیشوازگوگل هم پیدانکردم😅😂👇

 

***** ****

 

******


****** ***

 

راستی برگشتن پدربزرگتم تبریک،ایشون بسیارانسان شریفیه بایه برخوردم میشه راحت اینومتوجه شد

 

محیا یه چیز جدی بین این پست فانت میگم

همیشه همینقدر خوب بمون❤️

 

سلام پریناز جانم😍😘

من که حالشو نگرفتم اون حال گیریا تودلم بود واقعیت خیلی متمدانه احوال پرسی کردم😂😂😅 ولی خیلی دلم میخواست اونجوری بگم😳😅

آخ اخ پریناااااز از گوگل؟:))))
چه بچه ها شیطونی هستید شماها
😂
اقا محمدم رفته از گوگل ۶تارو پیدا کرده😂😂😂
یعنی جا گشتن فکر میکردید راحت تر نبود؟😂


مرسی:) برگشتشونو به همه نوه ها تبریک میگم:) 
بله موافقم باهات:)

عزیزمی شرمندم میکنی خوبی از خودته عزیزم❤😘
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خدایاااااا

اون **** *** نییییس؟

مغزم به جوش اومد خو!😂😂😂


چلا چلا درسته😉😁
فاطمه بهت افتخار میکنم تاالان اولی😂😍
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

- سلام مجدد بر خوشحال ترین خوشحالان :))

- خب خداروشکر.. البته درک میکنم من خودمم با این موضوع درگیرم ! یعنی قضاوت بقیه.. وبلاگام همینطوری هی بسته و باز میشن.. آدم میخواهد سعی کنه قضاوت بقیه براش مهم نباشه ولی خب بعضا نمیشه.. در کل کار خوبی کردین که گفتین.. :) همه ته غمیا.. :))

- نکنه انتظار داشتین من شازده کوچولو باشم.. :) چون شخصیت و داستانش رو قدیم دوست داشتم.. گذاشتم عکس پروفایل.. وگرنه عکس آدم سن و سال دار هم دارماا.. :)) ای بابا.. اومدیم یه زره خودمون رو جوون نشون بدیم.. نشد که نشد.. برم منم بردارم کم کم about me رو.. اوه.. چقد خارجکی ام.. :))

- خیلی ممنونم، یاد این جایزه اخلاق افتادم که تو این مسابقه ها میدن به ورزش کارا که دلشون نشکنه.. من لقب باهوشِ هفته رو موخام :(

- عه.. نگفته بودین دوستش رو ها.. حس کاراگاهی من میگه 🕵️ نکنه از این چالشا و اینا بوده که مثلا اون بیاد از شماره بگیره.. فک کنم بعدش رفتن یه فست فودی رستورانی چیزی.. دوستش مجبور شده مهمونش کنه :))

- باشه میگم ولی لطفا سانسور نکنید چون من برنده ی بیچون و چرای این مسابقه هستم و معمولا تو این شرایط دیگه جوابو سانسور نمیکنن. شماره کارتم رو تو خصوصی میفرستم برای واریز مبلغ جایزه. با تشکر

** ****** ** *** **** ** **** **** ** **** ** **** *** ** ********

-

-

-

-

- میدونم.. میدونم.. باهوش ترین باهوشان هستم.. :)

-

-

-

-

-

بعله.. بالاخره سن و سالی از من گذشته :))

-

-

-

-

-

- جوابهای منو سانسور کنید ! :(

-

-

-

-

-

چون فقط *** ***** برای خودم بود. بقیشو از گوگل جون کمک گرفتم :))))

-

- ولی خداییش این ***** *** *** نبودن :(

-

- فرااااار... 🏃‍♂️

 

 

- منابع و ماخذ:

 

************************

 

*))

-سلام مجدد :)
-منم خیلی سعی میکنم قضاوت برام مهم نباشه ولی خیلیم موفق نیستم:)))
واقعا اگه انگیزه وهل دادنا یه سری از دوستانم که همیشه بهم محبت داشتن نبود تااینجا نمیکشید وبلاگ
چون منم دقیقا سومین وبلاگمه ودوتا وبلاگ قبلیو زود پاک کردم:/

-خود شازده کوچولو که نه ولی تصورم نوجوون بود:))
همینجوری خوبه همین پروفایلو بذارید میخواید جوون نشون داده بشید جوون تصور میشید:))
البته این همه شیطنت نشون از روحیه ی جوونتون میده:)


-بااین تقلبتون لقب باهوش هفته هم موخواید؟:)))))
-بله تو متن به دوستش اشاره نکردم:)))
اون چالشا بعیده به درد کسایی میخوره ازدختره خبردارن وازعمد سر راهش قرار میگیرن نه ماها که دوساله بعدتموم شدن دوره کارشناسی همدیگه رو ندیدیم واقعا خیلی اتفاقی بود:)

-یعنی 😂نمیدونم چی بگم😅
اول شوک شدم گفتم أأأ ایول عجب مخیه😅
بعد دیدم نخییییر تقلبی کردید
ولی افرین قشنگ معلومه خوب تقلبی میکردید کامل ۶تا رو پیدا کردید
پریناز ۳تاشو باتقلبی پیدا کرده
احسنت شما متقلب برتر هفته اید😂

اره از 6 صبه بیدارم مغزم نمیکشه دیییگ

منم هرچیی میخوردم چاق نمیشدم همیشه دوستام و فامیلا میگفتن

ب سال کنکور که رسیدم این ماه آخری ماه رمضون هرشب مامانم دسر درست میکرد هی میخوردیم یهو دیدم سه کیلووو چاق شدم

چون صورتا تپل شده بودم همه فهمیدن هی میگفتن فاطمه چه جاق شدی :( دیگ بم برخورد

فعلا که کاری نکردم ایشالا بعد کنکور

آخییی عزیزم خسته نباشی😘

عههه پس دسر جواب میده:))
از فردا میرم توکاردسر:))

عزیزم واسه ۳کیلوهمش بهت گفتن چه چاق شدی؟:(
ذهنتو درگیر نکن همه اکثراًسال کنکور چاق میشن:))
بعد لاغر میشی؛)
درس میخونی باید تغذیتم خوب باشه انرژی کافی داشته باشی برا درس خوندن:)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام‌محیا جان

به به سرگرمی.. دیر رسیدم ولی امیدوارم برنده باشم😁

** ******

***** ****

** **** ******* *** *****

** ***

** **** ***

** ********

 

😚😙😚😙😚😙

 

سلام عزیزدل😍😘

بلههههه۵تا رو درست گفتید ماشاالله به هوشتون😍😍😍
شما همیشه برنده اید😍❤

😘😘😘😘❤❤❤❤

سلام محیا خانم گل

سرگرمیت یا زیادی سخته یا من هوشم زیادی پایینه که البته ترجیح می‌دم فکر کنم به دلیل سختیش جوابی براش ندارم تا اینکه به خودم بگم خنگ، آخه خوبه گاهی آدم سر خودشو شیره بماله و خودشو همه‌چی‌دون بدونه:)

هیچکس تو این دنیا بی‌دغدغه نیست تنها تفاوتش توی تعداد دغدغه‌هاست، خیلی خوبه که سعی در شاد بودن و شاد کردن داری، آدم وقتی پراز مسئله‌ست بتونه لبخند بزنه هنر کرده وگرنه که همه توی روزای راحت خود به خود آرامشه رو دارن و شادن.

همیشه به شادی و مراسم عروسی.

رک و راست بهش بگو که خوشت نمیاد و خیال خودت و اونو راحت کن چون بچه پررو‌هایی مثل این رو نمی‌شه پیچوند و قاطع و راست که جواب بگیرن احتمالاً می‌رن پی‌کارشون 

پس مثل آبجی من استعدادی تو چاقی نداری، البته آبجی جان من کلاً از ابتدای تولدش لاغر بوده و همیشه در تلاشه چاق بشه اما دریغ از یک کیلو اضافه کردن در کل خودشو چوب خشک می‌دونه:))

سلام همراز عزیزم😍
نه واقعاً سرگرمیه سخته انگار دوتا ازبچه ها رفتن از گوگل پیدا کردن😂😂😂😅
بدموقع هم هست آخرشبه احتمالا ذهنتون خستس:)

بله دقیقا همینطوره که میگید :)
ممنونم :)❤

-فک کنم باید همین کاروکنم که اشتباه شماره دادنم جبران بشه قاطع بهش بگم ...یا جوابشو ندم کلاً...

بله دقیقا شبیه خواهرشمام منم ازیه سنی همش درتلاش وزن اضافه کردن بودم:)))
البته تا قبل اینکه۶کیلو کم کنم خوب بودم ولی بیخودی گیر داده بودم بیشتر بشه وزنم الان که انقد کم کردم متوجه شدم اون موقع چقدم خوب بودم:))
امان ازاین استعداد نداشتن حال خواهرتونو من میفهمم فقط:))
تنها شانسی که دارم اینه قدم  بلند نیست ۱۵۸م اگه بلندتر میبودم خیلی بد میشد:)))
الان جز ریزه میزه ها محسوب میشم:))

تو جو که قرار میگیرم گاها شیطون میشم، قطعا متن شما بی تاثیر نبوود :)) ولی باید سعی کنم خودمو کنترل کنم.. سن و سالی گذشته نا سلامتی ازم !

- واقعا باهوشی همش که حدث و اینا نییی.. همین قدرت سرچ میدونید چقد مهمهههه... میدونید من چه الگوریتم های پیچیده ای رو برای پیدا کردن این جواب ها پیاده کردم.. 😎 اصن باید کتاب بنویسم "قدرت سرچ".. ترجمه اش میکنم به اسم The Power of Search بعدم احتمالا چند سال بعدش فیلمم ساخته میشه به اسم.. آقای سرچو.. :))) حالا باهوش هفته رو نمیدید.. باهوش روز یا ساعتی چیزی بدید ما دلی شکسته از این وبلاگ نریم.. :'(

- کارگاه درون من میگه شاید جلوتر از اینا شمارو دیدن 🕵️ ، بعد چالش و بعد تصمیم گرفتن یهویی ظاهر بشن.. خیلی خطرناکن.. مواظبشون بااشین.. :))

- جا داره از همه ی دست اندرکاران این مسابقه تشکر کنم.. من خودمو لایق نشان متقلب برتر هفته میدونستم و براش یک سال تلاش کردم و حالا خوشحالم از اینکه تونستم این جایزه رو مال خودم کنم.. این جایزه رو تقدیم میکنم به موزه ی متقلبان ایران، باشد که یادگاری برای آیندگان بماند :))

- همه ی جوابارو که نوشته بودم رو سانسور کردین.. باشه.. قبول.. ولی چرا چشمای اون ایموجی خنده ی آخر نظر قبلیمو سانسور کردین.. گناه داره.. 😢

- باید اعتراف کنم بیشتر نوشته های این پست و نظرات.. حس مثبت داشت و من داشتم با انرژی مثبت میرفتم.. تا اینکه چشمم خورد به این نوشته..

 

لاغر کردن من ناخواسته بوده الان همه خانواده نگرانم شدن :))

زیاد کار میکنم کارا خونه بدوبدو ها بیرونوخریدو دغدغه ها خونه وخانواده وحرص وجوشو غصه دیگه کار زیادم ازانرژ میندازتم غذاهم درست حسابی نمیخورم این شد که نباید میشد لاغر کردم
 
- با خودتون این کارو نکنید لطفا... 🥺 به فکر خودتون و سلامتیتون باشین.. ان شاء الله که همیشه حالتون خوب باشه و نوشته هاتون پر از خبرهای خوب و انرژی های مثبت..
 
- در پناه خدا
😂😂😂😂😂
اشک تو چشمام جمع شد ازخنده
چشما ایموجیه اشتباهی سانسور شد😂😂😂

-چندسالتونه مگه انقد ادا پیرمردا رودرمیارید؟:)))
۲۴تا۲۶ حدس منه:) درسته؟
اینم چون خیلی هی میگید سنی ازم گذشته وگرنه ۲۲ بیشتر بهتون میخوره:))

-اقای سرچو:)))) نه واقعا خیلی خفن وحرفه ای سرچ کردیدوجواب ۶تا روپیدا کردید! آخه برایه سایت نبودن اینا!
ازیه سایت پیداشون کردید؟:))
همون کتابی که میگیدو حتماً بنویسید آینده خوبی میبنم براتون بنر بزنن روشهای نوین تقلب بااستاد محمد:)))
لقب سریع ترین متقلب باهوش ۴دوره مسابقات سرگرمی وبلاگ عصر پاییزی 
تعلق میگیرید به؟
به؟
به آقای محمد ملقب به اقای سرچو:)))
اینم برااینکه دلتون نشکنه:))

-کاراگاه درونتون خیلی فعاله ها:)))

--آخ آخ ببخشید :(( سرگرمیا قبلیو بخونید بشوره ببره:))
چشم به فکر سلامتیم میوفتم:)

ممنون از لطفتون انشاالله همیشه حال شماهم خوب باشه ودلتون شاد:)

-:) ممنون از حضورتون
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

چقدر سختن😐

شماره سه فک کنم میشه ****😶

بعدیشم فک کنم میشه کله پاچه😶😂

اقا نمیدونم خیلی سخته😂😂

چطوری شماره دادی دیونه😂😂من جات بودم میگفتم متاسفم نمیتونم شماره بدم:/ همینقدر راحت

خوشبختانه من مهارت زیادی تو ذوق زنی دارم😂چون زیاد تو ذوقم خورده:(

ایشالا عروسی خودت خوشگلم


عزیزم:)))
اون شماره سه یه چیزیش کمه ولی قبول میکنم ازت کلمه اصلیش درسته:))
اون شبیه کله پاچس؟:)))
ماهورم گفت کله پزی:))))
کله پاچه این رنگی نیست که😅به غذاش توجه کن
گوجه وگوشت داره قرمزه:))))

لیلاااا😢ذهنم قفل بود 😑خیلی بعدش خود خوری کردم😑
مطمئنم میگفتم نمیشه یه چیزی دیگه میگفت کش پیدا میکرد
میخواستم سریع ازاون موقعیت خلاص بشم زشت بود تو خیابون ایستاده بود حرف میزد دوستشم بود نمیخواستم جلو دوستش ضایعش کنم خودمم هنگ بودم ذهنم هزارجا بود همه اینا باعث شدمن خنگ بزنم😑

عزیزم زدن تو ذوقت:((
من قبلاً با پسرا تو دانشگاه رودربایسی نداشتم میگفتم نه ولی اینبار تواین موقعیت:///

عزیزم مرسی😳(محیا خجالت میکشد😳😅)
انشاالله همه جوونا عاقبت بخیر بشن:)

به محیا بالاخره پست گذاشتی 😍

میگم موقعیت رو سفت بچسب بلکه فرجی شه منکه دلم روشنه این اتفاقا الکی نیس ک دختر 😂😂

 

کلاس ما فقط یدونه پسر داشتیم همونم خواجه شده بود 😂😄😄


عزیزم😍😍
معصوووومه😂😂😂
چی بگم از خودم تعریف کردن و کم کردن پسر مردم نباشه😂
هیچی نگم بهتره😂
فقط عمراً این مورد خبری بشه...این کلا. روعصابم بود همیشه:/))

خواجه یعنی چی؟😳😳😂😂😂😅😅

اصلا حال معما و فکرکردن ندارم.

 

خوبی؟

 

اون همکلاسیتم چهاربار جواب نده خودش میفهمه مایل نیستی باهاش ارتباط 

 

داشته باشی.

 

 

سلامممم مریم جون😍😘
مهمونی تموم؟:)
خوبم خداروشکر:)

جواب که نمیدم ولی خنگ بازیم دراوردم ازدست خودم عصابم خورد شد:/

نه هنوز😐

 

 


عهههههه یعنی تاالان مهمونید؟😅
وای خوب تحمل میکنی😅
من معمولاً جایی که دوست ندارم نمیرم:))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****** * *********" رو هم فهمیدم :)

چه سختن!!

اون دوتای دیگه"**** **** * *****"ان؟


بله درستن:))

سخت بودن؟:))
تستا آسون میذاشتم چندتا از بچه ها سربه سرم میذاشتن اینا چین آسونن منم یکم سختش کردم؛))
ولی ماشاالله به هوشتون:) هوش شما اثبات شدست:)
اولین بار هم برا سرگرمی ۳ اومدید اینجا کامنت گذاشتید ودچار بلای وبلاگ خراب کنی به اسم محیا شدید وپام به وبتون باز شد:)))

آره یادمه😂همون روز که بهت گفتم خانوم گرفتار شدی😅

 

حالا جوابشو ندی خودش بیخیال میشه:)


آرههه آفرین دقیقا همون روز😐😅

امیدوارم:)

اره شب بود حوصله فک کردن نداشتم یه چیزی پروندم😂😶😶

ای وااای😑درکت میکنم چی میگی😂 ولی حتما یه حکمتی داشته خب. 

اره بخدا زیاد تو ذوقم خورده:((

ای جوونم چه خوشگل خجالت میکشی😂😂😂


عزیزم:))) اره درک میکنم بدموقع پست گذاشتم وقت نداشتم خواستم بدقولم نشم گفتم حتما همین امشب باید پستو منتشرکنم😅

آخ بترکن انشاالله که زدن تو ذوق لیلام چطوری دلشون اومده😤😑

من باز خجالت کشیدم😳😳😳😅
😂😂😂😂
😍😘😘😘😘

جوون خجالتشوو😂😍

بازم خجالت کشیدی؟


ایستگاه خجالتی بودن منو گرفتیا لیلا😂😂😂😂😅😳
من انقد خجالتیم بدونید خندتون میگیره😅

سخته 😅😅😅😅


😍😍😍
عه؟
نبابا اسونه بذار راهنماییت کنم
ببین اولیه مثلاً سیرِآبیه
اصطلاحش میشه سیرابی:)))
بقیه رو خودت پیدا کن بامزس:)))
من معلم میشدم ازاینا که جوابو یه راست میدن میشدم:)))

عععععععع! همه رو درست گفتم؟ دمم گرم واقعاً سخت بودن بابا :)))

جدا؟... آره.... اون سطلهای آب!! :))) الآن یادم اومد!... پس چه سطلهای بابرکتی بودن :)) برای من که قطعاً اینطور بود :))

 

از فواید حل کردن معما و مشارکت در تفکر اینه که ممکنه در پس یک تست هوش معمولی، آدمهای خوب و مهمی به زندگی ما اضافه بشن!

 

بقول نورالدین خان زاده: خوب گفتم؟ :)))

 

 

 


پدربزرگ میگم شما از دیشب شیطون وشوخ شدیدا:)))
تاثیرات آریایاودوپیس دوپیس عروسیه؟:))))

بله دمتون گرم واقعا:)
باهوشید واقعاً:)

خوب یادتونه بله از همون سطلای آب :))

این تعریفا الان منظورتون من بودم یا دوستانِ من؟:)))
الکی به خودم بگیرم:))
خیلی ممنون لطف دارید:)


درپس یه وبلاگ من هم کلی دوست خوب وبامعرفت پیدا کردم باسنای مختلف از شهرای مختلف وموقعیتهای مختلف
که قطعاً توواقعیت این همه آدم مهربون باسنای مختلف وازشهرای مختلف نمیتونستم درکنارم داشته باشم واین خیلی جذابو خوبه:)

عالی گفتید:))

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

جواب تستارو بگم جایزش چیه؟؟

 

******

 

*** ****

 

****

 

****

**** ***

 

********

 

تازه ازگوگل هم تقلب نکردم.

 

خییلی اسون بودن:-)

 

یه ربعه جوابشون یافتم!😃

 

بیا درمقابل هوش اعظم تعظیم کن بچه 😃

 

 

 

 


قربون خانم دکتر خوشگل وباهوش برم من😍😘😘

جایزه چی موخوای؟:)
یه قلب دارم تقدیم کنم؟:)

من بهت افتخار میکنم😍

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***
****
****
****
**** ***
****

زنگ که نمیزنه تو واتساپ جوابای کوتاه بده خودش میفهمه

خیلی خوش اومدید:)

جز چهارمیه بقیه یه چیزی همشون کم داشتن:)
به یکی از بچه ها راهنمایی کردم به شماهم بگم
مثلاً اولیه سیرِ آبیه
اصطلاح مربوط بهش میشه سیرابی:))


تصمیم گرفتم جوابشو کلاً ندم:)

سلام محیا گلی جان خوبی ؟


سلام بهارم😍😘
ممنونم عزیزم خوبم شکر😘😍
توخوبی؟❤

😃


آروم شدی مریم حواسم هستا😉
علت چیست پست آخرتم مشکوک بود😇😅
الان تو دلت میگی پستم میبندم از دست شیطنتا محیا
اخر یه جا حرفشو پیش میکشه😅😳

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

محیا گلی بیا استاد دانشگاه مون شو 😭😭

ا*** ****** 

****  *** **** 

**** **** 

پنجمی کله پاچه 

شیشمی  مار آبی 

:)))
استاددانشگاه هاتون مگه بدن؟
اونا جوابو نمیگن خودتون تقلبی کنید:)))

اونایی که ستاره دار کردم درست بودن؛)

کله پاچه که قرمز نیست یه غذاییه قرمزه گوشت وگوجشم که معلومه:))

هاهاها... نمیدونم آریایی ها که بشدت رو اعصاب تشریف داشتن هم مادها هم پارتها هم پارس ها!! :))

اینم چیزی نیس فک کنم یه دوره رد دادگی کوتاه مدته، الآن روزگار میبینه نیشم بازه یادش میفته که حقوق این ماهمو سر موقع پرداخت نکرده، سریع یه چیزی میذاره تو کاسه ام، خودش دوباره درست میشه برمیگرده بحالت قبلیش!! :/ :))

 

البته که منظورم شما بودید و دوستانتون :)

 

بله همینطوره... :)

 

:)))
عَععععی... بَریک الله! بَریک الله! :)))

:))))
تصورتون میکنم وسط آریاییا خندم میگیره:))

نه انشاالله که چیزی نذاره تو کاسه تون روزگار:)
وانشاالله همیشه حالتون روبراه باشه:)

:)))

متواضع شدم !

 

نیست همه جوابام درست بود الان درحال مغروربودنم😃

 

ولی اینا که میبینی همه از دم تقلب کردن جز من!

 

مخصوصا بابابزرگت !😃

 

دیشب توعروسی بوده از دور و بریاش جوابارو گرفته😉😃

آخر متواضع شدی یامغرور؟

توهمیشه متواضعی
یه بارم مغرور بشو ببینیم😉

😂😂😂فک کن تو عروسی بگن به دوروبریاشون شما جواب اینارو نمیدونید؟:))))

ولی خدایی تستا هوش وبلاگ اسی رو بچه ها اینجا ندیدن به اینا میگن سخت:))
یه تستایی میذاشت:/
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام 

محیااااااااا

یه ساعته دارم فکر می کنم 😑😑😑😑😑

میشه 

****** 

*** **** 

**** 

**** 

**** *** 

******** ** **** 

پووووووف😥😥😥😥


سلام به روی ماهت😍😍😍😘
آخ عزییییزم خسته نبااااشی😘😘😘
دمت گرم باهوووش😍❤❤❤
خوشبحالتون باهوشیدا😅

انصافا این تست هوشه سخت تراز بقیه بود:))))
دیگه باید بفکر سرگرمی آسون منچی ،مار پله ای چیزی باشم:)))

یه لیوان آب قند لطفا 😫😫😫😫


اخیییییی عزییییییزم😯
بیا اوجولات بخور🍬
ازاینام هست🍫
ازاینام همینطور🍯🍭🍨🍧🍦🍩🍰🍪🍹🍷🍻🍺
ممسنی همون بستنی اوجولات بسکویت ابنبات عسل کیک ابمیوه همه چی هست😳😅
ببخشید دوری وگرنه واقعی دعوتت میکردم کافی شاپی جایی :)


آغاجایزه من کو؟😃


پریناز:))))
تقلب کردی نصفه گفتی جایزه هم موخوای؟:)))
بوس دارم:)) بوس بدم خدمتتون؟:))
تمام داراییمه😅 ازاینا😚 این که قلب نداره خیلی بااحساس ماچ میکنه😚😚😚😅
یه تختم کم شده😳😅😂
یه قلبم داشتم دادم مریم رفت😅😂
البته نگران نباشید همتون توش بودید دادم مریم😂

من شکلات نمی خوااااام 

جایزه من کووووووو😁😁😁😁

 


جایزه چی میخوای ؟:))))
ببین یه قلب داشتم دادم مریم البته همتون توش بودید
چندتا ماچ پریناز
دوتا چشم دارم یه کبدالبته چشمام ضعیفه من میگم کبدو برداری به نفعته:)))
منمو همین اعضا ولباسا تنم
😅😂
حالا هرچی میخوای بگو درخدمتم😂😅
😍😘😘😘❤

میدونی همون سرچ وتقلب چقدر زحمت داره محیا میبینی من توتقلبم نتونستم برنده شم😅😂

الان اقا محمدو ببین میخوادیه کتاب بنویسه درمورد روش های تقلب 

از منم در مقدمه تشکرکنه

 

مریم جون که حرف نداره باهوش نیست که هست. خانوم نیست که هست

خوراکیارو قلبارو جمع نمیکنه که میکنه، حواستم من بردم دیگه قلبتو مریم برد  اروم و قرارتم من😅

خودتم که حرف نداری عشقی فقط کبدو کلیه هاتو نگه دار دیگه واسه یه سرگرمی سری بعدباید کارت اهدای عضوبگیری😅

من همه ی تلاشمو کردم خداشاهده چندتالواشک بده😋


اخ جون بوس😚😚

 ماچ ماچ رولپت 💋

خوراکیم میدی؟

لواشک الوچه 😋


آره واقعا توو آقا محمد پدیده اید که تقلبی کردید😂
البته لیلا هم قبلاً اینکارو کرده بود 
بعد اسمشو بعنوان برنده نوشتم ،نوشتم اصلاًم تقلب نکرده
لیلا میگفت لعنتی چرا آبرومو میبری😂😂😂😂

به آقا محمد باید بگیم واقعا اسم تو هم بعنوان پدیده تومقدمه بیاره:)))

بوس ،قلب،خوراکی همه چی براتوهم هست😍😘😘😘❤❤❤
وای آلوچه لواشک😋😋😋

سلام ، خوبی محیا جون؟

درمورد پینوشتت

راستش منم مثل تو خوشم نمیاد با آقایون ارتباط زیادی داشته باشم ، مخصوصا این موردی که تو گفتی ، من اگه جای تو بودم امکان نداشت شمارمو بهش بدم ، با ادب و احترام جواب سلامشو میدادم و موقعی که ازم شماره خواست با کمال احترام میگفتم که شمارمو جز خوانوادم هیچ کس نداره و نمیتونم بهت بدم ، البته بازم میگم ، اگه جای تو بودم....

سلام عزیزم
ممنون خوبم 😍😘
چی بگم😔خنگ زدم😯 تواون موقعیت تو خیابون معذب بودمومیخواستم مکالممون زود تموم بشه باتوجه به شناختی که ازش داشتم میدونستم نه بگم کش پیدا میکردو کلاًشرایطی بود چیزی به ذهنم نمیومد ساده ترین راهو انتخاب کردم😐😑

راست میگیا :)))

اینا بوسا خیلی رفته توحس 😚😚

😅😅😅


ای جونم عاشقتم که😍

خب پس سریای بعد حواست باشه یادت نله ها جوابارو بامن هماهنگ کن بعد مسابقه روشلوع کن 😌

خب پس لیلاجون هم مثل منو اقا محمد حرفه ایه 😅😂

اسم مارم توبرنده هابنویس خب چی میشه نیت مهمه 😅😂


آرهههه خیلی توحسه😁😍بااحساس ترین بوسه دوسش دارم😁😚

قربونت برم 😍😘
باشه حتماً اول باتوچک میکنم جوابارو😁
آره لیلا هم شیطونه😉😁

چشم مینویسم باتشکر از اونایی که نیتشون برنده شدن بود خوبه؟😅😂😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

:)

....

 

******

*** ****

****

 

تهران

*******

...

عه!:) چه عجب:))
سلام:)
مفتخرکردید آقای سکوت محض:)
اونایی که سانسور کردم درستن:)
آفرین باهوشیدا:))
ممنون از حضورتون:)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

محیا تازه اومدم سراغ معماها:)

 

******

*** ****

**** ****

**** ***

 

اینا درسته؟

 

اون یکیا سخته:(


عزیزم😍😍😍
من بهت افتخار میکنم باهوشم😍😘
اینا درستن😉❤
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** *****

 

******😅 این اگه درست نبود مخفی نگهش دار😂😂

 

خدایا ضایع نشم😂


اینام درست بودن😉😁😍❤
چقد باهوشید همه😁
من بودم خودم عمراً حداقل آخریه رو حدس میزدم😅😂😂

- خداروشکر :)

- عه پس اشتباهییی سانسور شده بود.. امیدوارم به هر حال اون ایموجیه بخشیده باشدتون.. ایموجی کوچولوی تنها.. *(( ---> همونطور که میبنید، ایموجی مذکور هنوز غمگینه... ولی خبب.. من باهاش صحبت میکنم.. یا مثلا یکی از القابمو بهش تقدیم میکنم.. :)

- سن که فقط یه عدده.. البته به حروف هم میشه نوشتشاا..🤨.. مهم در کل دل آدمه که دل ما هم پیر شده رفته.. :))
- عی بابا.. دیگه به هر حال دیگه.. دیگه دیگه.. چیکار کنیم دیگه.. ما اینیم دیگه.. :)) آره واسه یه سایته بود.. دستشون درد نکنه که بار فکری مارو کم کردن آخر شبی :))

- اسمش مثلا میتونه این باشه: چگونه متقلب برتر هفته شویم به قلم پرفسور محمد متقلبیان و شرکا بجز خانم پریناز :)) چون متقلب که دوتا بشه، آش یا شور میشه یا بی نمک :)) ولی قول میدم تو مقدمه بنویسم.. تقدیم به آنانی که اگر نبودند.. در عرصه ی تقلب تنها می شدیم.. بخصوووص با تشکر ویژه از خانم پریناز.. :)) همچنین ایشون رو تشویق میکنم که با خوندن کتاب بنده، بتونن در مسابقات بعدی، به تمامی جواب ها با تقلب دست پیدا کنن :))

- لقبی که گفتین رو باید بدم بصورت طلاکوب بزنن سردر موسسه "مدرسان تقلبی" چییی مدرسان تقلبی.. کجااا مدرسان تقلبیی... :)) ولی واقعا وقتی دیدم در این دنیا افرادی هستن که میتونن از راه های غیر خلاف به جواب دست پیدا کنن.. دچار افسردگی حاد و پارانویا و اسکیزوفرنی و اسکیزوشعل زرد و اینا شدم 🥴.. یعنی چییی آخه انقد مثبتتت.. همین افراد هستند که باعث میشن زحمات امثال من و پریناز خانم در پشت پرده باقی بمونه و استعداد ماها کشف نشه..😆

- میبینم که کلیه جوائز و هدایا هم اهدا شد و لقب های باهوش واقعی به افرادی که لایقش بودن اعطاء گردید.. 😟 بااشه.. همه جا فقط هوای آدم خوبارو دارن.. قربون امام حسین (ع) برم که ما بدارو هم میخره.. من فقط خواستم اسم منو هم جزو کسایی بنویسن که اومدم تو مسابقه ی شما شرکت کردن.. اینطوری مسابقتون پرشورتر میشه.. هععی.. ما رفتیم دیگه.. تا که بودیم، نبودیم کسی.. کشت مارا غم بی هم نفسی.. 😞

- تا تقلبی دیگر... بدرووود 😁

- :)))  جواب سرگرمی رو که گذاشتم سانسورا رو حذف میکنم ایموجیم به حالت خنده برمیگرده نگران نباشید:))

-:)) اتفاقا بنظرم دلتون که جوونه:)))
این بابابزرگ من ازشما کوچیکتره به هممون میگه نوه:)))

- خب اسم منم بعنوان کسی که باتست هوشا باعث شد استعدادهای خاموش شما شکوفا بشه رو مثل پریناز تو مقدمه بیارید:))
البته بگم که لیلا هم قبلاً این کارو کرده بود:))
خواستید کسب وکار راه بندازید شما ولیلا وپریناز مثلث خفنی دراین زمینه میشید:))

- :)))))
حالا افسرده نشید شما وپریناز استعدادتون جور دیگه خاصه:)))

-ای بابا چه پایان غمگینی شد:)))
چشم اسمتونو یه جوری جا میکنم بین برنده ها:)))

-:))

جایزه نمی خوام محیا جونم 😍😍

 


عزیییزم😍😍😍😘❤❤❤
همه رو از جایزه خواستن منصرف کردم😅😂
امروز میخواستم بیام ببینم کی قدرتو نمیدونه تنبیهش کنم😁
دیدم پستو پاک کردی😅

عمر اول بودنم عین عمر گل کوتاه بود محیا جان...😅😞

ولی در کل سرگرمی جذابی بود...ممنووونم ازت!😍😍😍

بماند که من هنوز نمیدونم اون ت چیه!!!😂🤔

آخ عزیزم😟
دومم رتبه خوبیه ها😁😉😘❤

عزیزمی خداروشکر دوست داشتی😍خواهش میکنم گلم😍😘
ممنون ازشماها که همراهیدوپایه همیشه😍😘❤

یه« شهر »بچسبون به ت میشه جواب😜😜😜😂😅

عهه درست بودن؟؟:)

 

هووورااااا😍😅😅


سلامممم😍😘چطوری عزیزم؟😍😍😍

آره درست بودن😍

تو جایزه چی موخوای؟😅
هرکی جایزه خواست پشیمونش کردم😅😂

😂😂😂😂

هیچکی قدرمنو نمی دونه 😭😭😭😭


قدر زر ،زرگر شناسد 
قدر گوهر،گوهری

زر شناس نیستن 😉پس بیخیالشون😉😍😘❤😁

سلااام😍😍

خوبم تو خوبی؟😚😚

 

جایزه؟؟

نومودونم🤔

 

یه ماچ گنده فعلا بده تا فکرامو بکنم😅


قربونت خوبم شکر😍😚😚😚❤

قربونت برم که انقد قانعی😍😘😘😘
من که دستم به تو میرسید تو‌بغلم میچلوندمت😁😍
😚😚😚😚😚😚اینارو داشته باش فکراتم بکن😉😁❤❤❤

😂😂😂

بله یه همچین آدم قانعیم من:)

 

مرسیی❤❤

همین جایزه از همه چی بهتر بود:)


😍😍😍❤❤❤
پروفایل جدید مبارک:)

هعیییییی

آره بابا بیخیال 😑😑😑😂😂😂

عزیزمی 😍😍😍😘😘


😍😍😍😘❤

آسیبم کم داشت؟

سلام :0


سلام:)

آسیب دیده جواب اصلیه
ولی خیلی از بچه ها گفتن آسیب منم گفتم درسته:))
يكشنبه ۱۹ آبان ۹۸ , ۲۰:۰۵ ناشناسِ پُر حرف!

دقیقا چقدر من شبیع شمام و شما چقدر شبیه من! ولی من توی چت خیلی راحت و رک میتونم حرفم بزنم به طرف مقابل و اگه پیام میداد صریحا میگفتم ترجیح میدم صخبت نکنیم. یا کلا پیام هاش سین نمیکردم تا خسته شه خخ.

ولی اگه من بودم از بدشانسیم یه شماره الکی میدادم همون موقع زنگ میزد ک ببینه درسته یا نه :///

واقعا هرچی فکر میکنم تو اون موقعیت شما چیکار باید میکردم و چی میگفتم هیچی نمیتونستم و واکنشام دقیقا مثل شما خواهد بود :(( مخصوصا عذاب وجدانشششش


دقیقاً شماره الکی میدادم شانسم زنگ میزد همون موقع ضایع میشدم:))
من برام چت وغیر چت نداره میترسم غرور کسی جریحه دار بشه! سعی میکنم یجوری محترمانه بپیچونم!
ولی اینبار چیزی تو لحظه به ذهنم نیومد:/

سلام حالتون خوبه

شاید میخاد بیاد خواستگاریتون :)

ترم دوم کارشناسی تو ازمایشگاه  با یه خانم همگروه بودم از اونجا که من بدشانسم تو این گروه فقط یه خانم بود که همگروهی من شد ! شمارمو گرفت ولی من شمارش نگرفتم یعنی چیزی نگفتم :) بعد هفته بعد میگفت چرا تماس میگرفتم جواب نمیدادی منم کلا اون موقع ها تلفن زیاد جواب نمیدادم حال نداشتم  جواب نمیدادم یا کاری داشتم بی خیال میشدم این اخلاقو دوستام میدونستن بیشتر پیامک میدادن . شماره ناشناسم که بدتر. بهش گفتم ندیدم چیکار داشتیدگفت من اکسل بلد نیستم بیا یادم بده ! خلاصه بهش گفتم من نمودارها رو خودم میکشم . یه بارم اومد بود جلوی کلاس ما منتظر بود بیاد یه سوال گزارش کار بپرسه ! اینجاش بگذریم :) یه مدت سوژه ملت شدیم . که من با فلانی دوستم ! از اونجا که اون خانم فوق العاده زیبا و ظاهرا خاطر خواه زیاد داشته

سلام آقا آرش:)
ممنون خوبم:)
نه این پسره کلاً مدلش معاشرتیه:/)))

آقا آررررش رو نکرده بودید مخ  خانم فوق العاده زیبا رو زدیدجواب تلفناشم نمیدادید:)))
ای بابا چرا به بنده خدا انقدکم محلی کردیدددد؟:))
پشت پا زدید به بختتونا:))
 دلشو برده بودید:😁
وگرنه چه دلیلی جز این میتونه داشته باشه انقد بقول ما آویزون شما بوده😅😂

سلام 

انشاءالله همیشه به عروسی. 

منکه دارم چندین پست رو پیشنویس می‌کنم و الان یه رفع ابهام گذاشتم و..... 

انشاءالله که خوش باشی. 

فقط یک چیز می نویسم بدون اشتباه برداشت : 

برعکس اینکه خیلی خانمها لاغری رو دوست دارند ، بیشتر مردها از زن لاغر خوششون نمیاد. خوب دیگه بهتره ادامه ندم همین مقدار هم حرفم رو میرسونه. نه چاق نه لاغر ! 

البته تا به دل خودت چه خوش بیاد ، اصلا گاهی آدمها مجبورند با وزن و اندامی که دارند روزگار بگذرانند. دیدم که خیلی‌ها تلاش می‌کنند برای مثلا لاغری ولی نمیشه! برعکس دیدم تلاش می‌کنند برای گوشتی شدن ولی بازهم نمیشه. 

در پناه خدا باشی ، منم برم پستهای پیشنویسم رو تکمیل کنم تا بعداز پست رفع ابهام منتشر کنم. 

سلام
ممنونم :)

خب خدمتتون عرض کنم که خوشبختانه تاحالا نظر ودیدوسلیقه اقایون برام هیچ اهمیتی نداشته که چی میپسندن :))
از دختراییم که اونقدر عزت نفس ندارن که دنبال خوش اومدن وسلیقه آقایونن اصلا خوشم نمیاد:))

ازنظرمن الویت هرکسی باید ساختن شخصیتش باشه 
نه ساختن هیکل فلان مدل ،پسرودخترم نداره:)

اینکه آدم انقدر عزت نفس داشته باشه خودشو دوست داشته باشه ونخواد هی مطابق سلیقه ها خودشو تغییر بده خیلی مهمه:)
البته که نرمال بودن وزن هم نکته مهمیه:)

درکل حرفم ازاون جهت بود که دیگران نظر میدن! واین خیلی بده:/ انگار که شخصی که لاغر شده یاچاق شده خودش نمیدونه:/

ممنون 
موفق باشید


مرسی محیایی❤❤

قشنگه حالا؟

 

کامنت آقا آرش😂😂😂😂

آقا آرش رو نکرده بودید:)


آرههه خوشگله😍
خودتم عکس چندتا باچادر داری که چهرت معلوم نیست گذاشته بودی تلگرام اوناهم خوجگلن😉😁😍


میبینی آقاآرشو واقعا؟
دل دختر خوشگل کلاسو بردن محلشم ندادن:)

نه بابا خانم بزرگتر از من بود اولین ازمایشگاه دانشگاه بود و بین اکثر رشته ها مشترک بود اونم رشتش یه چیز دیگه بود ترم بعدم ازدواج کرد انتقالی گرفت تهران . فیزیک 2 هم افتاده بود هر جلسه میومد سوال میپرسید بیشتر گزارش کارهای ازمایشگاه گردن خودم افتاد :)  این اخرین باری بود که تو دانشگاه با یه خانم همگروه بودم . البته چند سال پیشم که  تو یه موسسه کلاس اموزشی میرفتم باز هم با یه خانم همگروه شدم که اون زیاد استرس اور نبود

سن که مهم نیست اقا ارش عشق مهمه:)))
حالا شاید خیلی بزرگتر نبوده
اگه بی بی فیسم بوده که اصلا دیگه سن اهمیتی نداره:)))

پس ازدواج کرد...حیف:(

اقا ارش من که میگم از شما خوشش میومده وگرنه کلاً دخترا مغرورن الکی نمیرن هی دوروبر یه پسر:)))
اونم همچین موردی که میگید خیلی خوشگل بوده کلی هم خاطرخواه داشته:))
حالا امیدوارم بازم دل یه دختر خوشگلو ببرید:)
ایندفعه بی محلی نکنید فقط:))


سلام محیا بانو...

میبینم که همچنان حال و هوات چپ اندر چلاقه!

نکنه خاطر هوای آلدوه و بوی دل نچسبِ مهر و باز گشایی تمامی ارگانهای دولتیه!....

...

راستی انگار باز زدی تو فاز سرگرمی...

خب اینا رو نمیگم چون اینطور که معلومه همه گفتن و درست هم گفتن...

من با این مخ جلبکیم اگه بیام جوابای چپه راسته بدم که دیگه آبروی بر باد رفتم بر جوی آب هم خواهد رفت!...

لذا از پاسخ گویی معذوریم...

و باتشکر از تمام همکاری ای که قراره در زمینه خوشحال کردن خودتان از جانب من داشته باشید(پیشاپیش!)

:)


سلااااااام ادی جانم😍😘
خوبی عزیزم؟:)
نه خوبم هوای دل کمی تا قسمتی ابری میشه گاهی رگبار میزنه
ولی دلخوش به دالی کردن افتاب میمونم
افتابم گاهی ازشرق به غرب شایدو از غرب به شرق دالی میکنه:))

ولی همش تقصیر پاییزه:/
امیدوارم بهارکه شد ازاونجاییکه قلمروی خودمه
من متولد بهارم😁
دوباره سرزمین شادی را فتح نموده!
به زمستون آخه امیدی ندارم هرچی نباشه خواهرپاییزه وهی میباره ونق نقوئه دل آدم میگیره😐

همینک مشروح خبرها به پایان رسید😅

عزیزم شکسته نفسی تابه کی تابه کجا؟
توبه این باهوشی
جلبکی چیه؟


قربونت برم 😍😘ممنون که سر میزنی قوت قلب😍😘❤

نمردیمو یه بار با سلام وارد شدیم!

خیلی ممنونم بانو!

پاییز؟...تو اشاره کن من بوسیله پکیج گرمایشی "قل مراد و برادران بجز قوس الدین "تبدیلش میکنم به یه تابستان گرم و سوزان که توش بشی عین سیب زمینی سرخ کرده!...والا!...مدیونی اگه فک کنی دارم تبلیغ پکیج میکنما!

تا به ابد تا به رسیدن به حمام...دیگه اونوقته که صدامو میندازم رو سرمو همه رو از نعمت صدای دلچسبم مستفیض(املاش درسته؟) میکنم!

جلبک نوعی گیاه دریاییست که توسط انتشار مواد غذایی مورد نیاز خود را دریافت و مواد دفعی خودرا دفع میکند!یه چیزی شبیه موی سبز و ضمخت که جذاب هم نیس!..."جلبکی" رانیز به چیزهایی که شباهت بسیاری با جلبک دارند بکار میبرند_صفت برای چیزهایی که جلبک گون هستند!(برگرفته از :فرهنگ ادی_جلد:فارسی را راحت تر بیاموزیم!_صفحه:487)

خدا نکنه بانو... خواهش :)

 

عزیزم:)))))

چه پکیج جذابی داری:)))
فقط یه کاری کن هوا ابری نباشه بارونم نیاد اوکیه
ابری میشه دل آدم میگیره
بارون که میاد که هیچی دیگه
کلاً من موندم انقدر با پاییز مشکل دارم چرااسم وبلاگم عصرپاییزیه
انقد با بارون مشکل دارم که چرا بارون میاد میپرم زیرش😅😂
انگار مشکل پاییزم نیست!
دیوار کوتاه ترش پیدا نکردم😅😂

:))) اره مستفیض درسته:)))

میدونم جلبک چیه نووجون بودم منم استفادش میکردم:)))
ولی به تو شباهت نداره:)❤

:)

اصن من همه چیم جذابه!(همون همیشگی:خودخفن بینی مزمن!)

از کی تاحالا پاییز مظلوم واقع شده؟...اگه مظلوم واقع شده بگو که بیام یه دور کامل سر و تهش کنم که تا جون داره زندگیو چپه ببینه...منو زده با این مدارسش نابود کرده!...خودم میام براش...اصن انتقام هردومونو ازش میگیرم!

 

هدف از نوشتن معانی و کاربرد های کلمه جلبک:آشنایی با یک کتاب ارزشمند و بسیار ضروری...

ای جلبک!...تو تنها نیستی...(همدردی با جلبک ها _ از طرف ادی و محیا!)

به من که نه ولی مخم چرا...گاهی فک میکنم جلبکهای مخم دارن کشیده میشنو مخم عین بادکنکی که فشارش بدی از یه ورش یه بخشش قلپی میزنه بیرن!...(وضعیت من پس از مطالعه دروس اختصاصی!)

:)

راستی گفتی بهاری؟...پس بگو چرا با بهار انقد حال میکنی...بهار خیلی خوبه...منم دوسش دارم(بهار که دخترِ نوه عمه ی عروسِ پسر داییمه رو نمیگما!...فصل بهارو میگم!)

صددرصد😉

همون یه دور سرو تهش کن انتقام دوتامونو بگیر:))))
ای جلبک تو تنها نیستی:)))))
خیلی اسم قشنگی داره:))))

آخیییی عزیزم:(
یاد تقلاهای خودم برا حفظ مطالب زیست افتادم:/
انقد میونم با زیست بد بود نگم !
بعد رفتم تجربی:/
کلا. ازعلومم بدم میومد:/
عشق ریاضی وفیزیک بودم:))
ولی خب نمیذاشتم زیست شکستم بده 
ونمراتم همه خوب بودوجز شاگردای محبوب معلمای زیست بودم
یه بار امتحانم شد ۱۷دوم دبیرستان ! ازاسترس  خراب کردم امتحانمو
حالا اون امتحان خیلی سخت بود بماند ولی معلم زیستمون گفت محیا شوکه شدم این برگه تو بود!! چرا۱۷؟ باورم نمیشه 
انگار صفرگرفته بود:)))
انقدر انتظار بالا بود ازم :/
ولی خودشم گفت کاملا. معلومه از نوشتنات ازاسترس اینجوری شدی آخرم بهم ۱۹ونیم داد :))))
امتحان مستمر بود فک کنم:)))

:))))
آره متولد فروردینم ،توعید به دنیا اومدم:))

انتقاممان را خواهم گرفت!...

من همچنان میونم با زیست به صورت تعلیق است...امتحانای معلممون بسی دشوار است و تستی و تحلیل هر چهار گزینه تست و من در میان گزینه ها...همیشه بیطرف بودم...اصن من ناقطبی ترین فرزند انسان هستم...نمیدونم این امتحانا چه تاثیری روم خواهند داشت!...خلاصه که من اگه 17 بگیرم شاهکاره!...یه اثر هنری بینظیر!

از من که اصن هیچ کس هیچ انتظاری نداره!...

خوبه تو یکیو خراب کردی...من اگـــــــــــه یکیو خوب جواب بدم!

 

پس از اونایی که عیدیشون با کادوشون یکیه!...منکه تاحالا عیدی آنچنانی نگرفتم...ولی امیدوارم لااقل عیدی که بهت میدنو انقد دوست داشته باشی که بتونی همسطح با کادوت در نظر بگیری!

 

من خیلی که حرف میزنم دیگه تهش پرت و پلا زیاد میگم....فک کنم تاحدودی وارد این مرحله شدم...همینجا متوقفش یکنم و میرم برای مطالعه درس گرامی که اگه دیر برسم بهشون سرم بسی نق خواهند زد!

 

موفق باشی بانو...

خدافظ

:)

تست تحلیلیا زیست واقعا خیلی سختن😭
درکت میکنم😢
ماهم همین معلممون تستا خیلی سبزو کتابای کنکورو میورد تشریحی برا امتحانا کلاسیمون😐
من که اخر کنکورمو گند زدم😐نفهمیدم هدف اون امتحانا سخت چی بود😐
انشاالله موفق بشی عزیزم😍😘


آخ آخ ادییییی من میگم تو باهوشیا 
دقییییقا ازهمونام عیدی وکادو تولد یکیه😢😂
اگه زنده بودم تولدم۲۵سالگیم حتما از سختیای متولد فروردین بودن مینویسم😢😂


تو هرچقدرم حرف بزنی من کیف میکنم😍😘.
ولی برو به درست برس❤
فقط الان یادم اومد اون سری که اومده بودی لبخند ماه براشون سوال شده بود چرا بعدداستان پاییزان اونجوری شدی ونگاهت چطوریه 
که پیاماشون هست میتونی خودت بخونی:)❤

درپناه خدا عزیزم:)❤

:|

ما هم میکرو کار میکنیم!

 

حتمن بنویس!

 

لطف داری بانو!

جوابای بانو لبخند رو دیدم وبهشون تو وبشون پاسخ دادم ... انگار انتخاب کلماتم برای انتقال مفهوم کمی گنگ و مبهم بودن و شاید کمی نادرست!

خیلی ممنون بانو...

همچنین!

:)


:(
انشاالله موفق بشی❤

اهاکار خوبی کردی،گفتم شاید ندیدی بهت بگم:) 
بازم بیا❤درپناه خدا❤

سلام

۱ ـ سیرابی

۲ ـ زخم زبان

۳ ـ آسیب ( فکر می کنم این باشه )

بقیشو نمی دونم

:)

سلام ملیکا جانم😍😘
آره اینا درستن😍
❤❤❤

اوه اوه از این سوال هوشا :)))


:))))
باحالن😅

ممنون سر میزنی نارین جون😍😘❤

سلام 

محیا خانم ، من با عقل بزرگتر از شما همین چند روز پیش اشتباه کردم و متن خوبی ننوشتم و گویا شما ناراحت شدید چون یه جورایی تند جواب دادید که در این جواب من هم به عنوان آقا و خطاب اصلی که جواب گیرنده هست شریکم. ولی بخدا غرض و مرضی نداشتم. 

شما از کسانی که عزت نفس ندارند درست گفتید. 

ولی همیشه این در گوشم زمزمه میشه : آنچه که مردان بزرگ را کند روبه صفت احتیاج است احتیاج است احتیاج. 

همین چند وقت پیش ، از کامنت دخترهایی می خواندم که باید چه جور باشیم آقایان بپسندند و دیگه برویم سر خانه و زندگی خودمان ، از همه منظر پرسیده بودند. 

من از خدایم باشه که شما دیده انسانی دارید. ولی حرف منم بخدا از دیده بد نبود. بگذارید پای یک سادگی. 

دارم مطلب پیشنویس می‌کنم ، انشاءالله تا چند وقت دیگه منتشر می‌کنم. 

وب خوبی داری ، موفق باشی. 


سلام آقای ارشادی:)
من جوابم تند بود؟!
نبودا:))
اصلاً نه ناراحت شدم نه لحنم تند بود
فقط شما دیدگاهتونو گفتید منم دیدگاهمو گفتم:)

اون دختراهم احتمالاً ازهمون بی عزت نفسان که فکرکردن با تغییر خودشون کار درستی میکنن
ویا برا رفتن خونه شوهر وهمسر باید اندام وقیافه خودشونو بزک کننو تغییربدن!
کلاً فازاین دخترا رو درک نمیکنم
البته هرکی صلاح زندگی خودشو بهتر میدونه میتونه هرکی هرمدلی دلش میخواد باشه هم قیافه هم اندامشونو تغییر بدن بزک کنن به دل همون پسرایی که عقلشون کاملاً تو چشمشونه خوش بیان ونصیبشون بشه:)
هرکسی دید خودشو داره نه همه پسرا شبیهن نه همه دخترا...


درکل اگه لحنم تند بوده عذرخواهی میکنم 
یه دیدگاه بیان کردید منم دیدگاهمو گفتم بدون ناراحتی یا عصبانیت:)
تو نوشتن ازاونجایی که لحن مشخص نیست این سوتفاهما پیش میاد
امیدوارم ناراحت نشده باشید
موفق باشید:)


سلام دوباره 

نه ، اتفاقا شما دختر مودب و مهربانی هستید ، من یک لحظه تند برداشت کردم و گفتم عذر بخواهم. 

 

حرفتون کاملا درسته ، اتفاقا من نگران بودم که شما ناراحت نشده باشید. 

 

خلاصه عذر میخوام ، همین که خاطرتون رو مکدر کردم ببخشید. 

 

وب بسیار خوبی دارید و خوشحالم که با تحصیلکرده ای مثل شما آشنای وبی شدم. شما دیده خوب انسانیت دارید.

 

موفق باشید. 

 

درست هم فرمایش کردید. 

سلام 
شما لطف دارید:)
خواهش میکنم نه اصلاً هیچ مسئله ویاناراحتی نبودیه گفت وگوی ساده بود:)


ممنون شماهم موفق باشید

سلام عزیزم خوبی

باز من دیر رسیدم😣

سرگرمی از دست دادم.

 

 

 

سلام بهامین جانم😍
قربونت خوبم به خوبیتون عزیزدل❤
اخی:(
البته هنوزجوابشو منتشر نکردم😅
ممنون که سرمیزنید😍😘❤

سلام

آدرسم :

http://zoology-animals.blog.ir/


سلام ملیکا جانم
آدرستودارم عزیزدلم دنبالتم میکنم
حتما. بهت سرمیزنم😘❤
تعداد دوستان چون زیاده به خوندن همه پستاوکامنت گذاشتن مرتب براهمه نمیرسم
ولی حتماً بهت سرمیزنم:)❤

سلااام محیااای مننن

چطوریییی

آقا چقدر سخته :| البته من خنگم :| نمیدونم جوابو خخخ

اولی سیره :| اون یکی آی باکلاه و سیب :| نمیدونم😂😂😂

منم با پسرا حرف خوشم نمیاد بزنم

دلیل نداره با پسر نامحرم هر هر کر کر راه بندازم خخخ😅

یکی از پسرای کلاس ماهم خیییلی پرروعهههه

درکت میکنم شرایطت خیلی سخت بوده😢😅

واتساپ رو نه ولی تلگرام میشه تو تنظیماتش یه کاری کرد اصلا نتونه بفهمه تلگرام داری 😆😅


سلااااام به روی ماهت😍😘
خوبم شکر عزیزم😘
دوراز جونت خنگ چیه
من مطمئنم باهوشی😘
اینا سختن

اولیه سیرِ آبی رنگه اصطلاحش میشه سیرآبی:))
اون یکیم آسیب دیدس:))
خیلی بامزس
#محیای تنبل که هنوز پاسخارو نذاشته😐😅

عهههه پس شما هم ازاین همکلاسیا دارید😑خدا صبرتون بده😐

اره واتساپو هیچ کاری نمیشه کرد😐

وای عروسی دوستت....من مطمئنم روز عروسی دوستم گریه میکنم 😭البته گریه ای که مخلوطی از ناراحتی و.خوشحالیه:) خوشحالی از اینکه داره خوشبخت می شه و ناراحتی از اینکه بعدش یه سری چیزا ممکنه فرق بکنه...اما بازم اتفاق خیلی قشنگیه:))

شادکردن دیگران ...کار زیباییه :) اینکه بدونی دنیا همه اش زیبا و رنگین کمونی نیست اما بهش باور داشته باشی خیلی زیباست....اینکه اگه بخوای فکر بکنیم که چقدر بدی و زشتی تو دنیا وجود داره بیشتر ثانیه هایی رو از دست میدیم که میتونستیم به خوشی  بگذرونیم:) بهت تبریک میگفتم و افتخار میکنم که کار به این زیبایی رو انجام میدی❤

عزیییییزم😍منم فکر میکردم گریم بگیره😅ولی تحمل کردم گریم نگیره درعوض همه لحظه ها رو سعی میکردمتو ذهنم نگه دارمو چشم ازش برندارم😍
آره دقیقا یه شادی غمگینی وجود ادمو میگیره خوشحال ازاینکه خوشبخت شد غمگین که دیگه مثل مجردی نمیتونیم باهم باشیم:((
امشب عروسی دوستم بودم:)
الان یه حس غم وشادی قاطی دارم
ازتصور اینکه نمیبینمش دیگه چون میره یه شهر دیگه بغضم میگیره😢
شادم ازاینکه به عشقش رسید😍


عزیزدلم ممنون از لطفت 😍❤امیدوارم واقعا بتونم علت شادی باشم:)

اولی سیره دیگ سیر متضاد گرسنه؟نمیدونمممم عه

دومی زخم زبون

سومی آسیب

چهارمی شهرت

پنجمی سرکیسه؟مطمئ نیستم

ششمی واقعا وقت ندارم الان فک کنم پس برای بعد

پی نوشتتاتم خوندم خیلی خوبن خیلی زیاد اون یه نفری ک انرژی میگیره از پستات منم جزوشونم پس همینطور ادامه بده

دوست دارم


سلام عزیز دلم😍😍😍
اولی سیرابیه
دومی وسومی وچهارمی رو درست گفتی😍
پنجمی دیزی سراست😁

من چقد تنبلم ازکی تاحالا جواب این تستارو ننوشتم😐😅

قربونت عزیزم خوشحالم انرژی میگیری😍😘
چشم ادامه میدم😉
❤❤❤😍😘

درمورد پیام خصوصیت
عزیزم خیلی ناراحت شدم:((
 هرموقع دوست داشتی وقت داشتی خواستی  یه رمز بده صفحه رمزی بزنم حرف بزنیم❤

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan