چالش چهل روز شکرگزاری

 

 

سلامممم سلاممممم:)

امیدوارم خوب باشید:)

 

یه چندماهیه مثل سابق نیستمو نشده که باشم

وبلاگاتون کامنت بذارمو معاشرت کنم 

ولی درجریان چالشایی که تواین مدت تو بیان راه افتاده بودم...

خیلیم دلم میخواست شرکت کنم ولی به شدت درگیرم و زمان کافی برا شرکت تو همه چالشارو نداشتم

امااااا

​​​​​​

دلم نیومد این چالشو شرکت نکنم

چون به شدت بهش احتیاج داشتم وبنظرم کار خیییلی خوبیه :)

چالش ازاین وبلاگ شروع شده:)

 

این هدفو من از روزی که این وبلاگو زدم داشتم منتها خیلی جدی ترو اصولی تر میخواستم پیادش کنم براساس (کتاب معجزه شکر گزاری_راندا برن)

که چون زمانبر بود هی پشت گوش انداختم

ولی الان دیدم فاطمه جان این چالشو خیلی ساده تر شروع کرده ، تصمیم گرفتم همراهی کنم چون بنظرم کار خیلی درستیه هرچند که چالشش خیلی وقته شروع شده ولی هنوز بیات نشده؛)

 

فقط چندتا نکته:

۱-آهنگ بی ربط وجهت شاد کردن فضاس:))

 

۲-پیشاپیش بابت پرحرفیم عذرخواهی میکن:)

 

۳-اگه فرصت مطالعه دارید کتاب( معجزه شکر گزاری _راندا برن )رو پیشنهاد میکنم بخونید:)

اون کتاب برای۲۹روزشما ۲۹تا تمرین میده وذهنتونو برای مثبت دیدن بازتر میکنه وخیلی اصولی شمارو پیش میبره وپایان۲۹روزواقعاً حس میکنید که چقدر نگاهتون مثبت تر شده،حالتون بهتر شده....

ومن اینو خودم تجربه کردم ..

قرار نیست بابت اتفاق ویژه ای شکرگزاری کنیم

قراره بهتر ببینیم مثبت تر فکر کنیم 

وبابت چیزایی که داریم شکر کنیم

واین روند که ادامه پیدا میکنه واقعاً اون انرژی مثبته باعث میشه هم حالتون بهتر بشه هم اتفاقای بهتر رو به سمت خودتتون جذب کنید 

 

۴- بدندیدم یه توضیح درمورد اینکه قراره باشکر گزاری چی بشه ، چه اتفاقی توبدن ما میوفته بدم

ما چندتا هورمون تو بدنمون داریم که ترشحشون باعث ایجاد نشاط میشه که فعال شدنِ هرکدومشون مربوط به یه چیزه من درمورد دوتاشون که مربوط به این پسته مینویسم دوپامین (Dopamine)و 

سروتونین (Serotonin)

 

دوپامین چیه؟

دوپامین هورمونیه که وقتی ما از کسی تعریفی میشنویم توبدن ما ترشح میشه واحساس خوب ومثبتی بهمون دست میده

وقتی هدفی رو شروع میکنیم ویاکار مثبتی رو انجام میدیم ترشح میشه و باعث احساس نشاط وشادی تووجود مامیشه

 

سرتونین چیه؟

ضدافسردگی وتقویت کننده خلق وخوست 

همون هورمونیه که موقع ورزش کردن، پیاده روی،کوه نوردی ترشح میشه ومااحساس خوب پیدا میکنیم

 

چه ربطی به شکر گزاری داره؟

شکر گزاری کردن ودیدن نکات مثبت دقیقاً باعث ترشح این دوتا هورمون،که هورمون نشاط تو بدن ماهستن میشه

وباعث میشه مارو از حالت افسردگی،غم خارج کنه؛)

 

اگه مدام احساس غم میکنیم باید بدونیم این هورمونا تو بدن ما سطحش اومده پایین!:/

 

یه روانشناسی بود میگفت من به همه پیشنهاد میدم سه ساعت چشماشونو ببندن!

وسه ساعت کارای روزمره رو انجام بدن تحت هیچ‌شرایطی چشماشونو باز نکنن

 اینکار باعث میشه بعد که چشمارو باز میکنی اون هورمونای نشاط بابت داشته هات تو بدن ترشح بشه واحساس رضایت وحال خوب به آدم دست میده

 

شکر گزاریم همین کارو میکنه...

 

وقتی ما تمرین میکنیم ومیبینیم نکات مثبت زندگیو شکر گزارشونیم احساس خوب درواقع بخاطر ترشح دوپامین وسرتونین تو بدن بوجود میاد:)

 

من خودم اینو تجربه کردم که چقدر شکر گزاری وتمرین مثبت دیدن حال آدمو بهتر میکنه

 

چندسال پیش میرفتم سریه کاری روزی۱۰-۱۲ساعت سرکار بودم همشم سرپاو بدوبدو کار دفتری نبود

برا آدم معمولیش ۱۰-۱۲ساعت سرپا بودن کمردردو پادردو سردرد بواسطه شلوغی محیط کارو ...میورد

ومنی که بیماری هم داشتم وکار سبک هم باعث درد واذیتم میشد تواون موقعیت وارد شده بود

یه روزایی از شدت درد بخاطر بیماریم بدنم به لرزه میوفتاد وعرق سرد مینشست روپیشونیم

ولی من همین بودمو هستم باهمین شرایط جسمی دوتاراه بیشتر نداشتم می نشستم آیه یأس میخوندم ! که خدایا چرا منو اینجوری آفریدی؟ چرا بیماری دارم؟ چرا درد 

چطوری کار کنم؟

یا بجنگم! شکر گذار بقیه داشته هام باشمو ادامه بدم:)

 

که راه دوم قطعاً انتخاب من بوده وهست 

 

 واینجوری نبودم که بخوام کم بیارم همیشه درتلاش بودم روحیمو قوی کنم 

 

روزایی که درد شدید داشتم سرکار حین کار کردن مدام تو ذهنم بابت نعمتایی که داشتم شکر میکردم درد میکشیدم میگفتم خدایا شکرت دست دارم میتونم الان کارارو انجام بدم ،پادارم چشم دارم، گوشام میشنون ....

کلی نعمت دارم که میتونم ازشون استفاده کنم انقدر اینارو باخودم تکرار میکردم که به خودم میومدم بدون اینکه استراحتی کنم دردم کاهش پیدا کرده بود....

 

این کارو من تو خیلی از ابعاد زندگی بکار بردمو کمکم کرده سخت ترین راه ها رو بگذرونم!

حالا هم تو شرایط روحی بد دوباره دارم شروعش میکنم ...

و به شماهم پیشنهاد میکنم:)

 

شروع کنید مطمئنم اتفاق وحال خوبیو تجربه میکنید:)

 

۵-چالش فاطمه اینجوریه روزی یه دونه شکر گزاری بنویسید

ولی من هرروز هرچندتا تونستم مینویسم دوست دارم شماهم همینکارو کنید هرچی بیشتر بتونید بنویسید نگاهتون مثبت تر میشه:)

 

۶- من اینجا رو خیلی دوست دارم چون علاقه به معاشرت دارم وحتی اگه کامنت نذارم ولی میخونمتون

وازحال خیلیا باخبرم چون ازاحوالتون مینویسید:)

دوست دارم خیلیا این چالشو شروع کنن

ولی چون خیلی دوست دارم نمیتونم اسم همه رو بنویسم اسم چند تا از بچه هایی که بهشون نزدیکترم ودلم میخواد حال خوبو مثبتشونو حتماً ببینم ویا میدونم نگاهشون کلاً به زندگی مثبت وقشنگه یا  اینجارو میخونن مینویسم

همین خوندن شکر گزاری های بقیه میتونه حس خوب منتقل کنه ومارو به فکر واداره...

 اگه زمان کافی ندارید پستو هرروز به روز کنید هرهفته به روز کنید ولی حتما هرروز یه جا براخودتون شکر گزاریا رو یادداشت کنید

خلاصه بهونه بی بهونه:))

دوست دارم حال خوب وانرژی مثبت تووب همتون ببینیم؛)

​​​​​​

 

دعوت میکنم از

ماهور بانو،همراز دل، مریم بانو،گلشید،سکوت شلوغ،بهار(وبلاگ زنگ انشا و otaghetarikk)

ماه بانو، فاطمه ها(وبلاگ ناهماهنگ،iamfati،violetsky، adokht)،

 عطسه،ادی،عادله،مشکات،خانوم لبخند ،بهامین ،ریحانه،ملیکا،بچه هستم

 

آقایون محمدرضا،بوم بوم،علیرضا 

اسی توهم شرکت میکنی؟:))

 

خیلی زیادید😯 هی اسم میاد تو ذهنم 😑شبیه دعوت به یه مهمونیه که حال همه رو خوب میکنه ودلم میخواد همه رو دعوت کنم 

 

همه اونایی که این پستومیخونن به این چالش

براحال خوب دعوتن:)

برا حال خوب خودمون تلاش کنیم؛)

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

  روز اول(۱۲تیر)

خدایا بابت داشتن دوستای خوبم شکرت:)❤

امروز اگه( سین) وگلی نبودن شاید دق میکردم

تواین روزایی که حالم بده (سین) با جوک فرستادن وگیف فرستادن انقدر میخندونتم اشکم درمیاد 

گلی هم با همدلیاش حالمو خوب میکنه:) 

خدایا بابت داشتن همه دوستای خوبم شکر:)

 

روز دوم(۱۳تیر)

 

خدایا بابت مردهای امن زندگیم شکرت:)

اگه من تونستم تو زندگی دختر باانرژی وشوخو شیطونی باشم بخاطر وجود مردهایی بوده تو زندگیم که غیرت براشون معنی درستی داشته ...نه تعصب الکی نه بدبینیو شکاکی...این نعمت بزرگیه که مردای زندگیم جلوی روحیه دخترونه وشادمو هیچوقت نگرفتن وهمیشه حامی وهمراهم بودن وتحسینم میکردن حتی بابت شیطنتام:)

 پشت هردختر شاد یه مردِ امنه که غیرتومردونگی رو درست بلده:)

بابت بابامو داداشم مردای امن زندگیم که احساس ناامنی وترس از مردونگیشون به دلم ننداختن شکرت:)

خدایا شکرت امروز حال دلم آرومتر بود وبهم توان دادی سرپا بشم وبه کارای عقب افتادم برسم

خدایا بابت خنده های ازته دل خواهربرادرم که منو به خنده انداخت شکرت:)

 

 

روزسوم(۱۴تیر)

 

خدایا شکرت که یکیو دارم تو زندگی که بتونم راحت جلوش مثل همین امروز گریه کنم زار بزنم وبدون نگرانی باهاش دردودل کنم ...

تنها کسیه که بعد تو شاهد هق هقام بوده...

خدایا بابت داشتن نعمت خواهر شکرت:)

 

 

روز چهارم(۱۵تیر)

دیشب احساس کردم دیگه فردا رو نمی بینم امروزی نیست ...

انقدر حال روحی وقلبم بد بود که چیزی شبیه جون دادن بود...برای اولین بار آدرس وآیدی ورمز وبلاگمو تودفترچه یادداشت نوشتم با چند جمله ای که اگه نبودم کسی ازخانوادم به این محیا خاتمه بده ،پارچه سبز متبرکه رو بستم دور دستم سعی کردم بخوابم تب کردم لرز کردم تب کردم لرز کردم تا خود صبح ...ولی انگارقرار بود این درد وحجم دلتنگی وغم رو بِکشم تا آدمی یا بهتر بگم احساسی تو وجودم بمیره! امروز آرومم...شبیه آدمی که شب تا صبح از دلتنگی عزیز از دست رفتش بالاسر قبرش گریه کرده ولی دیگه فهمیده تمومه باید کنار بیاد...

خدایا بخاطر اینکه هوامو داری ودستمو گرفتی وحال دلمو آروم میکنی بابت آروم شدنم شکرت:)

 

روزپنجم(۱۶تیر):

 

خدایا بابت آدمایی که بی منت بی چشم داشت دوستم دارن ونگرانم میشنو هوامو دارن شکرت:)

شکرت انقدر هنوز تنها نشدم وقتی غیبم میزنه هیچکس نفهمه‌...

شکرت بابت آدمای خوبی که سرراهم قرار دادی

من خیلی ناشکرم که زوم کردم به بدیای یه آدمو بخاطرش مدام گریه میکنم وغافلم از آدمایی که دوستم دارن

آدمایی که هرکدومشون وجودشون کم از معجزه نبوده:)

(سین) یه روز که میخواست کمکم کنه وکمکشو نمیخواستم قبول کنم بهم گفت محیا خدا واقعاً قراره چطوری به یه آدم کمک کنه؟

راست میگفت! من آدمای خیلی خوبی تو زندگیم دارم( مثل مریم، گلی، خودِ سین و...)واین یعنی تومنو دوست داری که آدمای خوب سرراهم میذاری بابت آدمای خوب زندگیم بابت نشونه های دوست داشتنم شکرت:)

 

بابت اینکه هنوز به حال خودم رهام نکردی که ازخودم غافل بشم ودیشب خودم ۴تا سیلی خوابوندم توگوش خودمم شکرت:)

 

روز ششم( ۱۷تیر) :

 

خدایا شکرت امروز کمی از تمرکز وحوصله ی قبلم برگشت وتونستم یکم درس بخونم:)

 

 

روزهفتم(۱۸تیر):

خدایا بابت اینکه خودم وخانوادم درگیر بیماری کرونا نشدیم شکرت:)

 

 

روزهشتم(۱۹ تیر) :

به مهربونیاش،گذشتش،صبوریاش ،قلب بزرگش،جنگیدناش،تلاش کردناش سختیایی که کشیده وبازم جنگیده که فکر میکنم حیفم میاد یه خط بنویسم ویه بار شکر کنم بابت داشتنش

یه روز مفصل مینویسم ازش از مقاومتش محکم بودنش ،قوی بودنش ،دلرحمی بینهایتش 

ازاینکه باتمام دوری ولی عاشقشم وافتخار میکنم بگم دخترشم شبیهشم ...

خدایا یه بار نه! هزاران بار شکرت بابت داشتن مامانم:)

 

روزنهم(۲۰ تیر) :

خدایا بابت دورهمی امروز وخنده های ازته دلمون به مناسبت تولد داداشم شکرت:)

شکرت که یاد گرفتیم واین رسم از بچگی توخانوادمون بوده که تو هرشرایط ومشکلاتی، ابراز عشق ومحبت وخوشحالی از داشتن وبودن عزیزانمون رو فراموش نکنیم وجشن بگیرم حتی اگه درحد یه کیک ودورهمی خانوادگی باشه:)

 

روز دهم(۲۱ تیر ) :

 

خدایا بابت اینکه هنوز سیاهی وپلیدی وبدخواهی تو قلبم حتی برای آدمایی که باهام خوب تا نکردنو آزارم دادن جایی نداره شکرت:)

امروز خودت از ته قلبم آگاه بودی که تو قلبم احساس خوشحالی ازنظر بدخواهی بعد از شنیدن خبری بوجود نیومد...

 

روز یازدهم( ۲۲ تیر ):

 

خدایا بابت آدم جدیدی که گذاشتی سرراهم واوردیش تو زندگیم که کلی حس خوب وانرژی خوب بهم میده وحال دلم باهاش خوبه شکرت:)

 

روز دوازدهم (۲۳ تیر) :

خدایا شکرت زندگی من داره به سمتی میره که من قوی ترومحکمتر از قبل بشم وبجنگم...

امروز که به مشکلات وسختیایی که گذروندم فکر میکردم یه چیزی که خیلی به چشمم اومد این بود که چقدر کارایی رو انجام دادم وراه هاییو رفتم که قبلاً فکر میکردم از پس من برنمیاد ولی اومد ومن تونستم وجنگیدمو ادامه دادم وهنوز کلی امید دارم...شکرت که منو به سمتی میبری که قوی تر بشم حتی اگه اونا گاهی ازنظرم فقط مشکل باشنو من بشم یه آدم ناشکر ...

بابت افکار مثبت امروز هم شکرت:)

 

 

روزسیزدهم( ۲۴ تیر ):

خدایا بابت صبری که بهم دادی شکرت:)این روزا اگه صبور نبودم خیلی اذیت میشدم...

 

روز چهاردهم( ۲۵ تیر ):

 

خدایا شکرت گوشیم درست شد:)

 

 

روز پونزدهم( ۲۶تیر ):

 

خدایا بابت تنظیم بهتر خوابم وسحر خیز شدنم شکرت:)

این روزا که صبح زود بیدار میشم حس بهتری دارم و کاراهم به موقع تر انجام میشن:)

 

روز ​​​​​شونزدهم(۹۹/۴/۲۷)

خدایا شکرت که بهم اراده میدی که شکرگزاری کنم وبرا حال خوبم تلاش کنم:)

 

روز هفدهم(۹۹/۴/۲۸)

امروز داشتم بایه دوست حرف میزدم گفتم دعا همیشگیم اینه :خدایا منو به حال خودم رها نکنی

بنظرم وحشتناکترازاین اتفاق نداریم که خدا رهامون کنه...

اینکه تورو دارم اینکه تو هنوز حواست به منه ودستمو ول نکردی بزرگترین نعمته... خدایا شکرت که منو به حال خودم رها نکردی ودارمت:)

 

روز هجدهم(۹۹/۴/۲۹)

 

خدایا بابت دوستت دارمی که امروز شنیدم وحس خوبش شکرت:)

 

روز نوزدهم(۹۹/۴/۳۰)

خدایا بابت سلامتی دوباره دوستم شکرت:)

 

روز بیستم (۹۹/۴/۳۱)

خدایا شکرت که امروزازطریق یکی ازبنده ها مهربونت خیلی از نکات مثبتم بهم یادآوری شدو پراز انگیزه وحال خوب شدم:)

عاشقتم:)❤

 

روز بیست ویکم(۹۹/۵/۱)

 

خدایا بابت امیدی که تووجودم گذاشتی که همیشه تو بدترین شرایطم همراهمه وباعث میشه هیچوقت از هیچ کاری که ازدستم برمیاد کوتاهی نکنم وتلاش کنم شکرت:)

 

روز بیست ودوم(۹۹/۵/۲)

 

خدایا بابت ایده وراه جدیدی که پیش روم گذاشتی شکرت:)

 

روز بیست وسوم(۹۹/۵/۳)

 

خدایا بابت هوشی که بهم دادی شکرت :)

همیشه بابت هوشم شکر گذار بودم ولی این روزا خیلی بیشتر بهم حس خوبی بهم میده که خودم میدونم که باهوشم وخیلی کمکم میکنه:)

 

بیست وچهارم(۹۹/۵/۴)

خدایا سخته ...خیلی... احساس میکنم انرژیم به شدت تحلیل رفته ولی بابت حس مسئولیت پذیری ومهم تراز اون روحیه جنگنده م شکرت :)

 

روز بیست وپنجم(۹۹/۵/۵)

وبم یکساله شد:) 

خدایا بابت پیدا کردن این همه دوست خوب این همه دریافت حس خوب ومهربونی ومحبت که به من قوت قلب میده ویکسال تمام حالمو خوب کرده خیلی شکرت:)ممنون که منو به این سمت راهنمایی کردی:)❤

 

روز بیست وششم(۹۸/۵/۶)

 

این روزا که خیلی با گوشی بخاطرکاری مجبورم کار کنم وچشمام اذیت میشه وهمین چشم درد مجبورم میکنه دیگه ادامه ندم بیشتراز قبل قدر سلامتی چشمامو میدونمو بیشتر میفهمم چه نعمتیه بینایی...  خدایا بابت سلامتی چشمامم شکرت:)

 

روز بیست وهفتم(۹۹/۵/۷)

خدایا بابت آغوشای مامان شکرت:)

بابت این حس که گاهی تجربه میکنم که منم دختر خونوادم نه مامان خونواده! و تو آغوشش جابگیرمو محکم بغلم کنه شکرت:)

 

روز بیست وهشتم(۹۹/۵/۸)

خدایا بابت دعاهای هرروز بابام که درحقم میکنه که خیربینی شکرت:)

مراقبم باش که همینجوری صبور ومحکم بمونم یوقتا خیلی خسته میشمو بداخلاق کمکم کن صبورتربشم انقدر صبور که همین حد خیلی کم بدخلقی دیربه دیرمم نداشته باشم(:

 

روز بیست ونه(۹۹/۵/۹)

خدایا شکرت که هنوز میتونم با چیزای کوچیک خوشحال بشم:)

 

 

روز سی ام (۹۹/۵/۱۰)

خیلی وقت بود زیر آسمونت زل نزده بودم به ستاره ها وباهات دروددل نکرده بودم ...خدایا شکرت که بهم فرصت دوباره میدی:)

 

روز سی ویکم(۹۹/۵/۱۱)

این روزا که توهوای گرم۶۰درجه با ماسک میرم بیرون وگاهی ازشدت گرما نفسم بند میاد بیشتر قدر همین راحت نفس کشیدنمو میدونم خدایا شکرت که انقدر راحت نفس میکشم:)

 

روز سی ودوم(۹۹/۵/۱۲)

خدایا شکرت تونستم به یکی ازبنده هات کمک کنم:)

 

روز سی وسوم(۹۹/۵/۱۳)

خدایا شکرت بابت قوتی که بهم دادی که تصمیم جدیدو بگیرم برا ترک کاری...میدونم بهم کمک میکنی توش ثابت قدم باشم :)

 

روز سی وچهارم(۹۹/۵/۱۴)

یه آدمی یه روزی چنان امیدوانگیزه ای ریخت تووجودم که نتیجش شد تصمیم من برا ادامه تحصیل نمیدونم تهش چی میشه!

نمیدونم به خواستم میرسم یانه ! ولی این تجربه این جنگیدنه وهمون حدحتی فکر دوباره به خواسته هام منو دوباره احیا کرد ،خدایا بابت اون بنده رهگذرت تو زندگیم که کوتاه بود ،بودنش ولی کلی تاثیر داشت وباعث شد من دوباره به آرزوهام فکر کنم وبراشون قدم بردارم شکر:)شبیه منجی بود برام ...

 

روز سی وپنجم( ۹۹/۵/۱۵)

خدایا شکرت امروز کمکم کردی وفرصت پیش اومد بزنم ازخونه بیرون تاحالو هوام عوض بشه واسترسی که بدجور به دلم افتاده بود ازبین رفت:) بابت آرامشی که دریافت کردم شکرت:)

 

روزسی وششم(۹۹/۵/۱۶)

سخت گذشت ولی گذشت ...خدایا شکرت که بالاخره کنکورمو دادم:)

شکرت بااون همه بدشانسی سرجلسه کنکور به موقع رسیدم:)

بابت حس رهایی امروز شکرت:)

 

روز سی وهفتم(۹۹/۵/۱۷)

هرچی بیشتر پیش میرم بیشتر این همه بدبیاریو درک میکنم 

من درجهت رشد وکامل شدن دارم قدم میذارم

باتلاش برا گذر از هرکدوم از سختیا رشد میکنم وحالا میتونم بابت حتی یه سری از دردا شکر کنم

خدایاشکرت که منو به سمت کامل شدن پیش میبری:)

 

روز سی وهشتم(۹۹/۵/۱۸)

خدایا شکرت کمکم کردی که این روزا باخیلی از ترسام مقابله کردم ، حالم خیلی خوبه بابت گذر از اون همه ترس که اعتماد بنفسمو ازم گرفته بود...

ترسایی که فقط خودت وخودم میدونیم چی بودن:)❤

روز سی ونهم(۹۹/۵/۱۹)

یک هفته شد...یه هفته از ترک کاری که فکر میکردم نمیتونم! ولی دووم اوردم

خدایا شکرت کمکم کردی برای رها شدن برای محکم شدن وترک کردن چیزی که اشتباه بود ...ترک عادت ووابستگی خیلی

 سخته...کمکم کن که ادامش بدم...عاشقتم:)❤

 

روز چهلم(۹۹/۵/۲۰)

خدایا بابت نشونه های خوبو آرامش بخشی که برام میفرستیو نشونم میدی شکرت:)

اول صبح توگالری چشمم دوباره خورد به این عکس که عاشقشم که  دوست مجازیم نارین عزیزم پارسال همین موقعه ها رفته بود مشهدو برام گرفت:)

خدایا شکرت بابت همچین دوست خوبی،حس خوب امروز،نگاهت که دقیقاً همین آخرین روزشکرگذاری من بازچشمم خورد به این عکس وبرام نشونه خوبی بود...که تو دوستم داری:)

شکرت هزاران بار شکرت:)❤

  • محیا ..

کارخوبیه قبلا تمرین کردم واسه خودم ولی نصفه رهاکردم:)

 

راستش هرروز نوشتن یکم سخته شاید نتونم شایدم گذاشتم اخرشبا نوشتم

 

مرسی ازدعوتت حتما شرکت میکنم:)

 

 

:) منم یه بار یه۲۹روز تمرین کردم خیلی حالم خوب شد:)

آره میدونم چون سرت شلوغه 
بچه ها درحد یه خط مینویسن من خیلی پرحرفی کردم😐
درحد یه خط یه شکر گزاری بنویسی خودش حسش خوبه
خودمم وقت ندارم ولی واقعا بهش احتیاج داشتم
لازمم نیست هرروز پست بزنی بعضیا چندروز یه بار میزنن برا چندروزو مینویسن
تونوت گوشی حسا خوب لحظه ایتو بنویس بعد فرصت کردی اخرهفته ها میتونی بنویسیشون تووب:)

وییی من چقدر حرف میزنم😐😅

عزیزمی فدات قلفونت بوس بوس😍😘😅مرسی که شرکت میکنی خوشحال میشم حسای خوبتو بخونمو حال خوبتو ببینم😘❤

باهم بنویسیم:)

:)
منم  شروع کردم که بنویسم؛) باهم مینویسیم تا تهش؛)❤
رفتم تلگرام به گلی پیام دادم چالش دعوتت کردم 😂 نوشتن توومریمو سکوت اجباریه😎😅
اخه فک کنم وبلاگ نمیاد خیلی منم تلگرام پیام دادم جهت محکم کاری😎😁


سلام

 

چقدر حرف میزنی نفهمیدیم چی شد.....

در کل من اهل این قرتی بازی ها نیستم، پس شرکت نمی کنم😂

"خدایا شکرت که ما باندازه بعضیا خل نیستیم" 😂

اینم از چالش.... 😂

بعدا گودالی، حفره ای چیزی راه انداختی خبرم کن

شاید شرکت کردم😁

 

سلام😅😅😂😂😂

نفهمیدی چی شد؟😅😂 حرفام واضح بود😒😂 بعدشم یکی میگه به دیگران چقدر حرف میزنی که خودش پرحرف نباشه😛
همونطور که صبحم گفتم اینجاهم باید بگم پیر شدی اسی پیررر که اهل این کارا نیستی نچ نچ نچ😛
پیر نشو لعنتی:)) 

بروووو توکه توی خُلی دست همه رو از پشت بستی:))) 
اصلاً تو الگوی منی دراین زمینه😛😅
ازهمین شکر گزاریتم معلومه گرفتی من چی میگم فقط منو میخوای حرص بدی😂

نه دیگه هیچ جا دعوتت نمیکنم😅 تو چاله همراهی نمیکنی توگودال وحفره همراهی کنی ؟رفیق نیمه راه ایشش😅😛

سلام محیا بانو...👋

خوشحالم که دارید واسه خوشحالیتون انقد با انگیزه شروع میکنین👌...جا داره بگم:دمت گرم!👍

 

بابت دعوت خیلی ممنون😉...ولی اگه اجازه بدید من تو خونه و تو دفترم هرشب که میخوام بخوابم اینو برا خودم بنویسمش😎...چون واقعن حس تایپ کردن ندارم😅!(تنبلی واقعن شاسخینه!😐...و البته درس خوندن ما بین تنبلی ها ازون شاسخین تره!😅....منظورم از ساشخین اینه که خیلی رو مخه...یا یه چیزی تو همین مایه ها😁)

(راستی دارم تمرین میکنم بچه خوب و باادبی باشم و به همه جز عطسه و عادله بانو بگم شما🤔🙄😁...چون عطسه بانو که خیلی به دل گرف و نخواست اینو قبول کنه😁...به عادله بانو هم که بعد ۸ سال دوستی صمیمانه فک کنم بهش بربخوره اینجوری صداش کنم!😅)

 

موفق باشید بانو😉

 

:)

 

سلامممم گلم😍😘

مرسی عزیزم:)💕

خواهش میکنم:) صاحب اختیاری؛) همون تو دفتر بنویس مهم حالِ خوبه:) البته توخودت پرازانرژی وحال خوبو افکار مثبتی وباانگیزه ولی کاراز محکم کاری عیب نمیکنه سوختِ دوبله؛))
آخر نفهمیدم شاسخینه یا ساشخین؟😂😂 دومدل نوشتیش😅

تنبلی که اره واقعا بده...ولی تو تنبل نیستی:)
درس داری بهتره برات تو دفتر بنویسی ؛) ❤

تو دختر باادبو خوبو  ماهو فهمیده ای بودی عزیزم:)
اصولاً اره توصمیمیتا اینجوری خطاب قرار دادن جا احترام فحشه😅😂
برخوردندس بخصوص تو همسنا😐
من به شخصه بایه فردی که صمیمیم وهمیشه مخاطبم (تو) بوده بخوام نشون بدم ناراحتم میگم شما😕
😂😂😂😂
خلاصه منم مثب عطسه وعادله خطاب قرار بدی ازنظرم باادبی  :) 
این مدل خطاب قرار دادن نشونه ی صمیمیته:)


مرسی عزیزممم توهم موفق باشی😍😘❤

سلام

ممنون بابت نوشتن اون بخش علمی قضیه و هورمون‌هایی که اشاره کردی. مفید بود برام :)

و خوب می‌کنی اگه هرچند مورد می‌نویسی، یه دونه حداقلش بود دیگه.

سلام:)
خواهش میکنم خوشحالم مفید بوده:) وممنون از تو بابت شروع این چالش ِخوب:)❤

:)

وااای محیا تو محشری..

با انرژی کی بودی تو😍😘

من هستم.

ممنون از دعوتت. فقط نمیدونم چند روزه بود؟ چهل روزه یا بیست و یک روزه؟ یعنی حداقل شکرگزاری ۴۰ نعمت؟


😍😍😍عزییییزمید لطف دارید 😍😍😘😘😘
مرسی که همراهی میکنی بانو😍😘❤
ممنون ازشما که همراهید تو انتقال حس مثبتو خوب:)❤

دوستی که چالشو شروع کرده اول میخواسته سی روزه باشه بعد انقدر حسش خوب شده داره ادامش میده تا چهل روز:)
منم تصمیم گرفتم همون چهل روز باشه :)
چهل روز ،روزی ازیکی تاهرچندتا نعمت وحس خوبیکه داریدو تجربه کردیدو بنویسید:)
مثلاً امروز بابت شاید۳تا نعمت آدم بخواد شکر کنه فردا ۵تا یه روز یکی :) میتونید روزی یکی بنویسید میتونیدم بیشتر...
مهم اینه۴۰روز مستمر این نعمتارو آدم ببینه وبهشون لبخند بزنه وشکرکنه که دارتشون؛)

بازم ممنون ازهمراهیتون😘❤

سلام

چطوری؟ 

باشه مینویسیم 

فقط یه شرطی داره اون برچسب هاتو دیگ ب من نزنی😝😂😂😂

سلام قربونت😘❤
لعنتی امروز از وقتی که ازخواب بیدار شدم همش تو فکرت بودم حین انجام کارا،ناهار درست میکردم به تو فکر میکردم،ظرف میشستم به تو فکر میکردم...سبزی میشستم به توفکر میکردم! یه کاسه هم شکوندم حین ظرف شستن😐انقدر به تو فکر کردم😐
غرق فکر بودم یه کاسه رو اسکاچ کشیدم اومدم بذارم کنار کوبوندم تو سر اون یکی کاسه اون یکی به دو نیمه مساوی تبدیل گشت😐بعداز صدا شکستن ظرف از افکارم اومدم بیرون یهو😐
خلاصه همش تو فکرت بودم نمیدونم چرا! یعنی میدونم چرا! ولی نمیگم چرا😐حالا شاید بعد گفتم چرا😐😛😂 یعنی میخواستم کارام تموم شد بیام بهت پیام بدم ولی پشیمون شدم :))
توخوبی؟
کدامین برچسب؟:)))
من؟ من؟ نه واقعا من اهل اینکارام؟😛😂
همون که!
عشق است و آتش و خون… داغ است و دردِ دوری
کی می توان، نگفتن؟ کی می توان، صبوری؟
کی می توان نرفتن
گیرم که سوختیم و خاکستری نمانده…
با دوست، عشق زیباست… با یار؛ بی قراری!
از دوست؛ درد ماند و از یار، یادگاری
گفتی؛ از روزِ سفر… گفتم؛ از من مگذر....


صبح ۲۰۰تا آهنگی که داشتم از چندسال هرچی آهنگ غمگین بودو پاک کردم خیلی سخت بود ولی اینکارو کردم!
براترک اهنگ غمگین برا دورریختن خاطره ها ومرور نکردنشون 
ولی الان فلبداهه این اهنگه اومد تو ذهنم....این ذهنو دیگه چه کنم:/

ولی باشه تو شرکت کن منم سعی میکنم شیطنت نکنم😝😅❤


عالی..

بسم الله...😘


بسم الله😉😍😘❤

سلام

چه چالش خوبی هست ، حس خوبی به آدم می دهههه 😊 ☺ 🙂

مرسی که منم به این چالش دعوت کردی 😍 😘 ، ولی اگه می شه من دوست دارم این 40 روز شکر گذاری از نعمتا رو تو برنامه ورد بنویسم ، می شه ؟ شاید بعدا که همه رو نوشتم تو وبم بذارمشون ، البته مطمئنم کسی نمی خونه چون خیلی زیاد می شه ☺

سلام عزیزمممم😍😘❤

خوشحالم که حس خوبی بهت میده:)
خواهش میکنم گلم😍😘
آره چرا نشه هرجا راحتی بنویس مهم حال خوب خودته؛)
مهم حس خوب گرفتنه:)
نوشته های هرکسی برا یه عده جذابیت داره هرچقدرم زیاد حتی اگه کامنت نداشته باشه
من خودم گاهی فرصت نمیکنم کامنت بذارم چون پرحرفم😅 ولی حتما میخونمو لایک میکنم
اصلاً اینجوری فکر نکن که کسی نمیخونه:)❤
😘😘😘❤
تاازه کسی هم نخونه مهم اینه که ما انرژیمون بره بالا وحالمون خوب باشه؛)

مرسی ، اوهوم درست هست 😊 ☺ 🙂


فدات😍😘❤

خدانکنه

 پس میبوسمت😍😘❤

قربونت عالی ام

وقعا اینقدرررر ب من فکر کردی؟ چرا ؟

خسارت کاسه شکسته اتونو از مریم بگیر:))

 

 

خداروشکر که عالی😍
آره واقعاً... دیشب که تازه متوجه وبت شدم اومدم وبت یه متنی خوندم همش ذهنم درگیرت شد:):❤
کاسه شکسته فدا سر توومریم:)
ولی چرا مریم!:))بدجنس:))

سلام محیا گلی جان 

 

این پست خیلی خوب بود. حس خوبی پیدا کردم 😍😍😍

ممنون از دعوتت عزیز دلم

(محیا جان ببخشید کامنت من به اندازه کامنتهای تو پرانرژی نیست )

سلاممم بهارجانم😍😘

خداروشکر حس خوبی پیدا کردی عزیزم😍❤
خواهش میکنم :)💕
(نگو عزیزم اینجوری تو خودت حضورت پراز حال خوبو انرژیه وبرامن همیشه آرامش وحال خوب داشته رفیق:)
انقدر دوست دارم باهم گپ بزنیم مثل قبل 
یکم سرم شلوغه ودرگیریا مختلف هست که دیگه زمان به وبلاگ ومعاشرت نمیرسه😢 یکم سرم  خلوت بشع کلی باهم گپ میزنیم به یاد قدیم؛)❤ 
اینارو گفتم بگم توهمیشه برامن حال خوب داشتی ویکی از بهترین دوستامی عزیزدلم😘❤

محیا تو یه اعجوبه ای😂

برای توهمات و تمرین نویسندگی ادما هم تو فکر میری؟ 😂😂😂

 

چون مریم پولداره:)

حتما پول کاسه رو ازش بگیر

 

تازه فهمیدی من اعجوبم؟ من شاهکار خلقتم اصلاً😎😂😅
اصلا مهربونتر ودل رحمتر وانسان دوست تراز من نداریم😛

مریم به خونت تشنست یه جا قایم شو نبینتت فقط که پول کاسه شکسته رو انداختی گردنش:)))

دوروزم نبودم چشم منو دور دیدی چالشتو ادامه ندادی؟😒

حقته تحویل مریم بدمت😂😅
چیکار کردی به خونت تشنس؟
نگی تحویلت میدمها😎😂😛

بووووس ☺ ، ولی کرونا هستا باید حواسمون باشه 😄 😅


عزییییزم😍😂😘❤

سلام عزیزم

ممنون از دعوتت تو اولین فرصت حتماً می نویسمش

چه هورمون های جالبی داریم تا حالا در موردشون نشنیده بودم

تقریباً یه پنج ماهی می شه که روزی بابت سه تا از نعمت هایی که خدا بهم داده شکر می کردم و تو دفترچه مخصوص ثبتشون می کردم و در قبال این شکرگزاری های ناچیزم تازه هم از خدا می خواستم من رو ببخشه هم تو اون روز هوام رو داشته باشه از بس که پررو تشریف دارم:)

اما متأسفانه ده پونزده می شه که از آخرین یادداشت هر روزه شکرگزاری هام می گذره هر بار که اشتباهی انجام می دم یه جورایی لیاقت شکرگزاری کردنم رو از دست می دم

دعوتت دوباره من رو به سمت ثبتشون کشوند و ان شاءالله دائمی باشه.

شکرگزاری کردن حتی شده زبونی هم کلی انرژی و حس خوب به آدم می بخشه و چیزهایی ساده ای که به چشممون هم نمیومده هم برامون آشکار می شه یکی دیگه از فایده های دیگه ش هم سرازیر شدن نعمت های ریز و درشته

کتاب معجزه شکرگزاری هم خوبه منم چند روزش رو انجام دادم و نصفه ولش کردم برای آدمایی که زیاد با برنامه جلو رفتن میونه خوبی ندارن به صورت خودمونی انجام بدن بهتره تا به شکل کتابی

خدا اونقدر به همه نعمت داده که آدم می مونه اول بابت کدومش شکرش رو به جا بزاره

ان شاءالله بشیم جزء اون دسته از آدم هایی که علاوه بر شکر زبانی شکر تو رفتار و منشمون هم راه پیدا کنه و با عملمون تشکر از خدا رو نشون بدیم

بازم ممنون عزیزم

ببخش زیادی حرف زدم

سلام همراز جانم😍😘
خواهش میکنم ممنون از شما که همراهید تو انتقال حس خوب 😍
شکر گزاریاتونو خوندم کلی حس خوب بهم منتقل شد:)❤
من دارم باخوندن شماها یاد میگیرم وعمیق تر میشم تو نعمتایی که دارمو حواسم نیست بهشون:)
ماشاالله شما تواین زمینه پیشکسوتیت که۵ماه اینکاروانجام میدادید :) من هنر کردم قبلاً یکماه مستمر هرروز ۵تا شکر گذاری مینوشتم:)
دقیقاً همینه که میگید کلی مزیت داره که یکیش همینه که با شکر گذاری چیزایی که به چشممون نمیاد به چشممون میاد وهمینم حس خوب داره
وواقعا انشاالله بشه دائمی برا هممون وباعملمون نشون بدیم:)

اختیار دارید همیشه از حرفاتون استفاده میکنمو لذت میبرم😍😘❤
ممنون ازشما بابت حضور وهمراهی وانرژی همیشه مثبتوحرفای قشنگتون❤

سلام عزیز دلم

الحمدالله برای تمام نعمت های خدا که میبینیم و خیلی وقتا هم دقت نداریم و نمیبینیم و نمیفهمیم ک باید شکر کنیم بخاطرش

 

و خیلی خیلی ممنونم برای دعوتت

ان شاءالله‌ حتما پستش رو میذارم❤


سلاممممم عزیز دلم😘😍😍😍
:)❤

خواهش میکنم مهربونم😘
ممنون از تو بابت حضوروهمراهیت ❤
انشاالله حسای خوبتو بخونم به زودی😍😘❤

من خودم تشنه ام به خون سکوت

 

کاسه شکسته ام انداخت گردن من!

 

ای خدا چی میشد مجازی قدرت اینوداشت گاهی طرفو بگیری بزنی:)


چیکار کرده؟
فراریش دادم🙈🙊
بهش گفتم در برو،قایم شو که مریم به خونت تشنس😅❤

واقعا این دانشمندا چیکار میکنن😕 یکم نمیکنن تکنولوژی اضافه کنن من مثلا‍ً لپ تورو از اینجا بگیرم بکشم😎😜🙊🙈❤
لپ گلی هم گاز بگیرم😐😛 ❤
دیگه
 موها یکیو بکشم ! پس گردنیم بزنمش! که نمیگم کیه بعدم ماچش کنم😛🙈🙊 😅😂❤
بعد دیگه یا مثلاً
فر موها اسی رو بگیرم مثل سیم تلفن بکشم ول کنم دوباره فر بخوره😂😂😅بدش میاد بگم بهش موهاش فره
نمیخواد واقعیتو بپذیره فره دیگه😐😂

توهم بگیری سکوتو بزنی😐😂
نه گناه داره دلم سوخت نزنش:(:❤

اشتباه تایپی بوده😅...شاسخین منظورمه😁...از بس گفتم سعید خان در اثر کهولت سن تایپاش چپ اندر چلاق شده خودمم همینجوری شدم!🙄😁...دارم پیر میشم دیگه!🤪

دستت درد نکنه😉...خدا خیرت بده😄...از دو بابت:یکی خطاب دوم شخص مفرد قرار دادن(واقعن وقتی آدم با یکی صمیمی تر میشه سخته بهش بگه شما😊 )هم بخاطر نوشتن چالش تو دفتر(اینم سخته هر روز آپدیت شه!😅)

باز دوباره برام هندونه فرستادی محیا بانو؟🤔😁...یکمم هوای زیر بغلای منو داشته باش🙄😅...جانمیشن این هندونه ها!😁...فقط وانت و چه بسا خاور حریفشون میشه!🤪

 

ممنون بانو😊

 

:)


اتفاقا منم از بس به یکی از بچه ها گفتم بی حافظه ومسخره حافظش کردم که ضعیفه خودمم دچار شدم😐😂
دقیقا میگن مسخره نکن سرت میاد حرف درستی میزنن😅😂

خواهش میکنم😅😂❤
اصلا صمیمیتهو دوم شخص مفرد خطاب قراردادن😉❤
این دعوتاهم براحال خوب خودتونه وگرنه اگه قرار باشه اذیت بشید که اساس چالش میره زیر سوال:)

عزیزم😂
هندونه چیه !
من اهل هندونه زیر بغل گذاشتن نیستم
هندونه رو کسی زیر بغل میذاره که نفع ببره
من واقعیتو میگم😘❤


قربونت عزیزم❤
يكشنبه ۱۵ تیر ۹۹ , ۱۵:۴۷ امیرحسین علیزاده

عالی 🙏🌺

اولین نفری که این مدل از روانشناسی درون رو بهم توصیه کرد خواهرم بود. البته گفت 40 روز. یادمه تا 40 روز،  هر روز خدا رو شکر میکردم. البته مال من یکم تخیلش زیاد تر بود 😂  بابت چیزایی هم که نداده بود هم شکر میکردم که در اینده بده بهم. مثلا قبل کنکورم، میگفتم خدایا شکرت که کنکورم رو خوب دادم و رشته مورد علاقم رو رفتم. خواهرم میگفت اینجوری، وقتی به خودت یه چیز خوب رو تلقین میکنی،. حتما اتفاق می افته.

یک کتابی هست به اسم باشگاه 5 صبحی ها اثر ویلیام شارما که اونم اگه ادم با اراده ای باشید، خیلی خیلی به بینش و موفقیت شما کمک میکنه. باید 60 روز اول رو از ساعت 5 صبح شروع کنی.    در واقع اعتقاد داره که نصف موفقیت ادم ها در زمانی رخ میده که انسان های دیگه در خواب به سر میبرن. 

من اون شکر گذاری رو دیگه انجام نمیدم. ولی خب الان که این مطلب رو خوندم،. یاد اون موقعه ها افتادم. شاید دوباره شزوع کنم. اینجوری حتی اگه اتفاقی هم نیفته حس بهتری دارم.

مرسی:)🌹
بله این پیشاپیش شکر کردن از داشتن نعمتایی که میخوایم داشته باشیمم یه شیوس برای دستیابی به چیزایی که میخوایم و منم یه مدت انجام دادم:)
وواقعا اگه ادم با حس مثبت و باور انجام بده جواب میگیره
خواهرتون درست میگن تلقین به ناخوداگاه کاملاً مبحث علمیه:)
همین شکر کردن معمولی بابت داشته هاهم باعث جذب نعمتای بیشتر میشه:)
میگن شکر نعمت ،نعمتت افزون کند:)

ممنون بابت معرفی کتاب حتما فرصت مطالعه پیدا کنم این کتابم میخونم:)

دقیقاً اگه اتفاقی هم نیوفته حس خوب دریافت میکنیم با شکر گزاری:)

ممنون از حضورتون:)

سلام حالتون خوبه

تو دفتر برنامه ریزی افراد بزرگ همیشه یه قسمت شکرگزاری وجود داره

دوپامین بالا بردنش کار راحت تری نسبت به سروتونین هست

سروتونین شب به ملاتونین تبدیل میشه به خاطر همین کسایی که کمبود سروتونین دارند شب ها ملاتونین ترشح نمیشه و بی خواب و بد خواب میشند

منم متاسفانه تو این سروتونین مشکل دارم

 

سلام آقا آرش:)
ممنون:)
عه!:)) منم چند ساله این شیوه وروش زندگیمه یعنی منم فرد بزرگی میشم:)) الکی میخواستم خودمو جز افراد بزرگ قاطی کنم:))

ماشاالله آقا آرش شما چقد خوب ازهمه چی اطلاعات دارید:)
جالب بود نمیدونستم 
یعنی منم که شبیه جغد همیشه از سن کم شبا بیدارم ممکنه بخاطر کمبود سروتونین باشه؟:)

امیدوارم خوب باشی🙃🖤


مررررسی جانِ دلم😍😘😘😘❤
خوبم خوب ،دارم بهتر میشم هرروز:)
توخوبی؟
من هنوز گوشیم درست نشده ها درست شد میام تلگرام بحرفیم:)❤
فعلاً فقط بیان میتونم سربزنم تاگوشیم درست بشه

نگرانت بودم :)

 

گلی هم دیروز سراغتو گرفت گفتم گوشیت رفته کما

 

میدونستی موهای منم یکم فره؟:)

 

راستی عکس پست پایین چقدر شبیه خودته

قربونت😘❤
بادمجون بم آفت نداره😐
آره طفلی نگران شده بود😢😭
هنوز توکماس لنتی😢 داداشمم وقت نمیکنه ببرتش درست کنن میگم خودم ببرم؟
میگه تو سر درنمیاری چی به چیه سرت کلاه میذارن😐

عه واقعا؟:) موها منم پایینش یکم موج داره یعنی لخت بودن یه یکسالیه موج دار شدن
احتمالا بخاطر تغییر طبع بدنمه
من عاشق موهای موج دارم:)
چه پسر چه دختر؛)
خواهرمم راه میره میخونه برام فرفری موی غزل ساز منی:))

توهم فرفری موی غزل ساز منی؛)❤

روزی که اومدم بذارمش به نظر خودمم نیمرخش شبیهم اومد واسه همین باهاش ارتباط برقرار کردم:)) بعد به خودم گفتم برووو متوهم این خوشگلتره :)))

تو خوبی؟:)
حیف گوشیم خراب شد ،نشد بیام باز سرتو ببرم😅خدا خیلی دوستت داره😂😅

باورت میشه اول که دیدم گفتم محیا چراعکس واضح ازخودش گذاشته ازاین عادتا نداره:))

 

بعد دقت کردم دیدم نه تو چشمات درشت تره ولی شبیهته

 

من انتهای موهام فرداره موج نیست فر سیم تلفنیه:)

 

شونه میکنم صاف میشه مثل موج دار ولی میرم حموم بازهمون میشه

 

من اومدم سرتو ببرم:)

وااااقعا؟😅
ولی بازم بنظرم این خوشگلتره من لاغر شدم ژشت شدم😢

عزیزم😍😍😍
تو عشق خودمی پس😍موفرفری خیلی دوست دارم اینم تقدیم باعشق براتو:)
https://irsv.upmusics.com/Tracks/Songs/Mohammad%20Taher%20-%20Mo%20Fer%20Feri(UpMusic).mp3

آهنگ مو فرفریه:) خواهرم انقد گذاشتش برامن که دیگه خودمم هی میذارمش ذوق میکنم😅
به اسی میگفتم من اخر یه روز برا موفرفری خودم اینو میخونم😍😂😅🙈

تو حرف بزنی من کیف میکنم سرم نمیره:)❤

.


سلام علیکم😒 خوبم ممنون شما خوبید؟😒
:))

..


😂😂😂
آقا سعید من دیگه اون محیای سابق باحوصله نیستم سربه سرم نذار اخوی:))
گوناه دارم
:))

چقدر عالی :)



خوش اومدی عزیزم:)❤
مرسی 😘❤

سلام 

مریم:)))))

تلافی اون پ ن ماکارونیت بود :))

پول کاسه مردم هم بده زشته:)

 

محیا

نوشتم اگر خونده بودی ،میفهمیدی مریم چرا شکاره:)))

مبادا از پول کاسه اتون بگذریااااا

😂😂
کجا نوشتی؟
چی نوشتی؟
من یادم نمیاد امروز چی ناهار خوردم😐😅

باشه ازپول کاسمون نمیگذرم،پول کاسه مونو بده یالا😛😎😂

..

..


😐😐😐😭😭😭😬😬😬😒😒😒😕😠😠😛😛😛😤😤😤
:)

خخخ

چه عجب جز نقطه یه حرفی نوشتید:))

:)

😉


:)❤
این سعید همه رو شبیه خودش نکنه بیان برام نقطه واستیکر بذارن صلوات😅😂
در پس اون چشمک چیه؟:)

چون دیدم گریهه رو گرفتم🤣🤣🤣🤣


چقد بدجنسید شما:)))
برگشتم دیدم اره استیکر گریه گذاشتم:))
باشه اینبار شما بردی...حالا یه بارم شما ببرید تو دلتون نمونه😛
گفتم که فعلاً روحیم مثل سابق نیست😞
ولی دارم براتون😬😛😂

اره واقعا خبری ازتون نیست

 

بسکه شما سربه سرم میذارید دیه😞😕
منم میرم غیب میشم😛
همش تقصیر شماست 😂😛
اومدید هی سربه سرم گذاشتید رفتم یه هفتس نیومدم
:))

خیلی خوبه من دفتر شکر گذاری دارم سعی میکنم همیشه بنویسم وتشکر کنم از ته دل امیدوارم موفق بشی


عزییییزم😍چقد عااالی😍😘
مرسی گلم توهم انشاالله موفق باشی وبهترینا برات رقم بخوره😍❤

سلام محیاحان.من بهت پیام دادم ک اسممو بنویسی تولیست.یادم نمیاد؟

ولی درکل میخولستم بهت بگم منو هم اضافه کنی ب لیست.کتاب راندابرن فوق العاده بود.مت چقدرحالم تواون زمانی ک میخوندم بهترشده بود.ودیدم رو نسبت ب چیزایی ک دارم ونداشتم بازکرد.وفهمیدم انسان تامادامی ک توجهش ب نداشته هاش باشه بدبختی وفلاکت امونش رومیبره وک حتی این بدبختی وحس فلاکت کاذب باشه.دوباره شروع میکنم ب خوندن این کتاب ان شاءالله

ممنون بابت این جالش خیلییی ممنونم.😃😃❤❤❤

سلام عزیزدلم😍😘
آره پیام خصوصی دادی؛) چون وب نداری واسه همین ننوشتم اسمتو ولی به یادت بودم:)❤
پس خوندی کتاب راندا برنو:)
دقیقاً منم موقعی که میخوندمش خیلی حالم بهتر شد:)

عزیزدلی خانوم ممنون ازتو که خودت کلی انرژی مثبتی من درس پس میدم😍😘❤

صلواااااااااااااااااااااات!😊😂

 

راستش یادم نیس برا چی گذاشتمش😅

 

راستی امتحانتو دادی بانو؟🤔...امیدوارم که داده باشید و نتیجه خیلی خوبی هم گرفته باشی😊😎

(چقد من پررو ام😎...هروخ میام از امتحانات میپرسم😅...آخه یکی نیس بگه:تو چیکاره ای آخه؟🤔...شاید نخواد بگه بنده خدا!😁...خوب نمره امتحان ریاضی خودتو که ۱۶ گرفتی بپرسن؟😐🤦‍♂️🙄😁)

 

:) 

اللهم صل علی محمد وال محمد😅😂
نفهمیدم صلوات برا چی بود ولی فرستادم😅
آفلین الانم حتماً یادت نمیاد صلوات برا چیه😅
اجکال نداله
تقصیر منه دیربه دیر کامنتارو تایید میکنم 
کاملاً حق داری😉😘

کنکورم😭باورت نمیشه انقدر سراین کرونا هی عقبش انداختن دیگه از دستم در رفته چندبار عقبش انداختن
قرار بود قبل اینکه کرونا بیاد فروردین باشه
فروردین کجا الان کجان 
هی دوهفته ویکماه عقبش انداختن این سری که اعلام کردن که عقب افتاذه بازم من ازبس عصابم خورد شد کتابامو جمع کردم دیگه به هیچ تاریخی اعتماد ندارم ۴-۵ماهه هییی دارن تاریخ عوض میکنن 
ادم خسته میشه خو😢
خلاصه انقد تاریخش عوض شدا دیگه حسش نیست دیگه بعیده دربیام😅😂

عزیزم اینکه میپرسی وتو یادته ازمهربونیته ومن ممنونتم که تو یادته که من یه آزمون مهم که برام خیلی مهمه دارم😍😘مرسی از مهربونیت😍❤

ریاضی ۱۶گرفتی؟:) خوبه که برادر۱۷
۱۷م برادر ۱۸همینجوری میرسه به ۲۰:)))

سلام 

چه پست قشنگی بوده😍😄

چند روز پیش بازش کردم دیدم طولانیه و وقت ندارم نخوندمش😅😅😂

منم که دعوت بودم😍😍مرسییی خوجلم😘😘

من خیلی تنبلم تو پست گذاشتن😂اصلاً اراده و استعداد اینکار ندارم.ولی خیلی دوست دارم سر وقت این چالشو انجام بدم👌👌

ممنون بابت کتابی که معرفی کردی.تا حالا اسمشو نشنیده بودم.کتابی که آقای آرش هم معرفی کرد جالب بود.

خیلی پست خوبی بود👌😊حالمو خوب کرد واقعاً

سلام مشکات جانم😍😘
قشنگ چشماته😉😍
درک میکنم خیلی طولانیه😑همینکه خوندی دمت گرم:)
تازه ازاینم طولانی تر قراره بشه تازه۵روز شکر گذاریو فقط نوشتم کووو تا۴۰روز قشنگ کتاب میشه😖😐😅
ولی من کم نمیارم😅😂
میفهمم من خودمم تو پست گذاشتن تنبلم😅یعنی فرصت نمیکنم
وبلاگو یکساله دارم فقط۵۰تا پست زدم همین پستم الان ۱۰روزه به روز نکردم😅😂
انشاالله سروقت انجام بدیو حال دلت خوب باشه؛)❤

خواهش میکنم عزیزدلم:)

خداروشکر حالتو خوب کرده این پست:)❤حال خوبت همیشگی قشنگم😍😘

سلام 

 

خوبید؟

 

همیشه شاد باشید.

سلام

ممنون :)

خیلی ممنون انشاالله شماهم همیشه شاد باشید:)

سلام این چه وضعشه؟:))))

روزنامه کیهان رو از اول تا آخر بخونی انقدر طول نمیکشه که.

یه چیز جالب بگم. تولد داداشت با تولد من دقیقا تو یه روزه.

دوپامین و سرتونین رو دوست داشتم. خوب بود... نمیدونستم.

بابت روز یازدهم هم یه توضیح بده کاری..D:

سلاممممم میرازی عزیز:)
منور کردید:) 
این پست زندگینامس ،کتابی  میشه براخودش طبیعی از روزنامه بیشتر باشه😅
ولی شرمنده وقتتونو گرفت  خیلی دوست دارم آدم کم گوی وگزیده گوی باشم چون دُر ولی از پسم برنمیاد من شباهت بیشتر به سنگ پا قزوین دارم تا دُر که ازرو نمیرم هی پرحرفی میکنم😅
 خلاصه نوشتن بلد نیستن خدا شاهده 😖😅

چقد جالب که تولدتون باداداشم یکیه:) تیرماهیا خیلی خوبن :) خداحفظتون کنه :)
تولدتون باتأخیر خیلی خیلی مبارک باشه انشاالله به هر چیزی که برااین سن ایده ال وخواستتونه برسید خیلی بیشترو بهترشم بدست بیارید:)🌹

روز یازدهمم :)) برگشتم خوندم ببینم روز یازدهم چی بوده که کنجکاوی اورده:))
بد نوشتم! دختره:)) یه دوسته که حضورش ارامشبخشه وپراز یاد خدا:)

سلام :) خوبی؟ :))

خاله من دندونام ریخته از این پست😐از کجا شروع کنم بخونم😑بابت همش شکر :) اون تولد هم نمیدونم مال کیه ولی هرکی هست مبارکش باشه😊🎂🎂

راستی ممنونم از دعوتت😊🌹🌹البته امیدوارم علیرضا من باشم😂😐😂🌹

سلاممم:) ممنون خوبم توخوبی؟:)
:)) شرمنده ازاینم طولانی تر میشه😅😂 بابت ازدست دادن دندوناتم شرمنده😅 دندون مصنوعی برات بخرم خاله؟😅😂

تولد ۳۰سالگی داداشم بود هم ماهی خودته:) مرسی از تبریک:)🌹

خواهش میکنم:)🌹 آره دیگه خودتی همین یه علیرضارو من میشناسم:)🌹
تو فکر کن من خواهر زادمو دعوت نکنم یه علیرضا دیگه رو دعوت کنم.مگه داریم مگه میشه؟؛))

خداروشکر :)) منم خوبم :)

نه خاله دشمنت شرمنده😄🌺زحمت میشه دندون مصنوعی ماه بانو هست😂😑😂😂

عه ایشالا صدسالگیش :دی

😊🌺مرسی لطف داری😊🌺🌺🌷🌺

آرزوی موفقیتا :)🌺

خداروشکر خوبی:) همیشه خوب باشی الهی:)

بیچاره ماه بانو 😂😂😂
مامانتو کم اذیت کن:))
بیچاره سنی نداره دندون مصنوعی دارش کردی😅
بعدم دندون مصنوعی چیز شخصیه ازاونااستفاده نکن من میخرم برات فقط یادت نره هرشب بذاری تو آب😖😂😂😅
حالا پولدار شدم میفرستمت ایمپلنت کنی😅

مرسی:)🌹

مرسی همچنین :))

نه آقا دروغ میگه 40 و خورده ای سال داره😂😂اصلا مگه میشه من با مامانم سه سال اختلاف سنی داشته باشم؟😂😂

باشه😂😂😂😂

مرسیییی، یه عمل بینی هم میخواستم اشکالی که نداره؟ :)😂

😊🌺🌺

 ۴۰وخورده اییی؟😂😅
آره میشه دیگه تو فرزند خوندشی خواهرم خیلیم جوونه 
الکی نگو۴۰من امید بستم عروس بشه برم عروسیش 😅😂

عمل بینی؟😅😂 خاله مرد باید قیافش مردوووونه باشه
عمل بینی به شخصه برا پسر نمیپسندم😅
قیافه پسرا رو خیلی دخترونه میکنه😅 که دیگه جا آبجیمون میشن😅😂

😂😂😂😂😂

باشه :(😂😐😂

😊🌺🌷🌷

😅😅😅
مرد همینکه چشم پاک باشه،جنم کار داشته باشه پرتلاش باشه تکیه گاه باشه خانواده دوس باشن  ،سالم زندگی کنه خاصه همینا زیباییه مرده😉🌹

بعله دقیقا :)🌺🌺


:)🌹🌹🌹

💪💪💪


احساس قدرت کردید؟باید بگم هه😏
من میخوام که احساس قدرت کنید😒😏
وگرنه هیچکس ازپس من برنمیاد 😏
😛
😂
ایناروگفتم یاد یکی ازبچه ها افتادم یه اقا احسانی بودتو بیان انقدر من باهاشون کل کل میکردم بعد مثل شما که نبود بااستیکرو نقطه چین😏 کل کلایی میکردیم😅
مخاطباوبلاگشون میومدن میگفتن کل کلاتونو خوندیم کلی خندیدیم محیا ادامه بده😂😅
البته به مجازی محدود نمیشه این اخلاقای حال گیری از پسرا 
تو خانواده وپسرافامیلم همینه😐😅سربه سر همشون یه دور گذاشتم😐 
پسرا دانشگاهم پیش اومد شاخ بازی دراوردن ضایعشون کردم
کلاً بامن نپر لب پر میشی لب تر کنم پرپر میشی😂😂😛
باکسی که ۲سال ازت بزرگتره کل ننداز😏😛

چالشش خیلی قشنگه انصافا 


آره خیلی؛)
کلی هم حس خوب میده:)
ممنون از حضورت عزیزدلم❤

خدایا شکرت 

سلام محیا گلی جانم 

احوالااااات 

چطوری خوبی ؟

:)

سلاممم عزیزدلم😍😍😘
قربونت شکر من خوبم یعنی خیلی عالیم  اروم ترین روزام تو ۴ماه اخیرو دارم میگذرونم خداروشکر😢(اشک شوقه)
:) توخوبی؟

پس پیام دادم.بس این روزا ذهنم شلوغه حواس نمیمونه😁خودتو انرژی مثبت

وپرقدرت‌.دمت گرم.نفرمایید خواهراستاد شمایید😎❤❤❤❤


عزیزم😘😁❤ دمت گرم تواین روزاکه ذهنت شلوغه پیامم میذاری😍😘

اختیار دارید ما مخلصو چاکر پاکریم😉😎😁😘
شاید حتا!🤔😁
نه بابا...من خودمم تنبلیم میشه برم ببینم قبلش چی بوده و چی شده!😅😄
چه اعصاب خورد کن!😐
اینجوری همش استرسو بیشتر میکنن!...خدا کنه شما رو هم از بلاتکلیفی در بیارن!😊
چقدم که من مهربونم!...😅🤪😁
بله بله سگ در سگ!...اصن مهم اینه که ۱۶ ینی پاس کردی درسو!😎😉
 
:)
 
شاید حتی؟:))
دیگه ادبیاتت داره از درک من گذر میکنه😂😅
آره خیلی عصاب خورد کنه برنامه ریزی درسی ادم هی بهم میخوره برااینکه یادش نره باید هی باز مرور کنه واگه مرور نکنه مثل من کلاً مطالب از ذهن ادم پاک میشه کل زحمتا قبلشم هدر میره😑😐
مرسی انشاالله:)

صددرصد مهربونی عزیزم:)❤
ادی ازهمین الان که نووجونی یاد بگیر خودتو دوست داشته باشی بخاطر قلبت وخصوصیات اخلاقیت  وتاییدش کنی وقتی بقیه بهش اشاره میکنن ردش نکن
اعتماد بنفس داشته باش وعاشق قلب خودتو خوبیات باش وبابتش به خودت افتخار کن:)رد کردن ممنوع؛)

اگه ازالان که نووجونی تمرین نکنی توجوونی وهمسنای من به شدت اسیب  زنندس بی اعتماد بنفسی ومن آسیبشو دارم تجربه میکنم...
ادبیاتمو فقط عادله و زینو میفهمن🤪!
آره واقعن...خصوصن اگه مهلتش بیشتر بشه که اصن تنبلی مزمنی در وجود آدم نمایان میشه که غیر قابل انکاره😄😁!
منظورتون همون سگ در سگ خودمونه دیگه؟🤔😁
ای بابا...منکه انقد خودمو دوس دارم که خود خفن بینیم عود میکنه یکی باید بیاد جمعم کنه!😎😅
نمی دونم والا چرا به نظرتون من اعتماد به نفسم پایینه🤔...الان که خیلی خوبم...شما کلاس اول تا هشتم منو ندیدین😅...اگه میدیدن الان بهم افتخار میکردین که انقد اعتماد به نفسم رفته بالا!😎💪...والا🤔!داغون بودم...داغون😑!
...
میدونم تهش با افراط و تفریط راهم به جایی نمیرسه🤔 ولی خب الان خدایی خیلی خوبم😎!
 
ببخشید حقیقتن نمیتونم نگم شما😅...بلعخره عادت کردم!😄
 
:)
 
:))) انشاالله منم به ادبیاتت عادت میکنم😉
آره منظورم همون سگ درسگ خودتونه:))

پس اعتماد بنفستو بردی بالا آفلین بهت افتخار میکنم همین فرمون برووو جلو 😉😘❤ بنظرم جا داری هنوز؛)

راحت باش عزیزم هرچی دوست داری وراحتی بگو ❤😘

سلام مهیاجان خوبی عزیزم

بابت معرفی کتابت ممنون، راستش من این مدت خیلی منفی باف شدم

شاید خوندن این کتاب تونست حالمو خوب کنه

مرسی:)


سلامممم لیلای جانم😘
قربونت خواهش میکنم،برا همه پیش میاد ...میگذره انشاالله
انشاالله که این کتاب بهت کمک کنه این کتابم نشد اتفاقای مثبتی برات بیوفته که حال دلتو ذهنتو ارومو مثبتو خوب کنه:)❤
خواهش میکنم عزیزدلم ممنون از حضورت خوشحال شدم کامنتتو دیدم😍😘❤
جمعه ۲۷ تیر ۹۹ , ۲۲:۰۴ «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

چقدر کار استاد زندوکیلی خوبه ⁦^_^⁩⁦


سلام
خوش اومدید:)

موافقم:)
من کلاً اکثر آهنگاشونو خیلی دوست دارم:)

ممنون از حضورتون:)

قربانت بانو!😁😉

 

:)


فدایت جیگر بانو:)❤😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan