روانشناسی ۴ (تنهایی) + همون پ.ن های همیشگی:))

 

 

 

این « درد» به ما نشان می دهد که رابطه ی خودمان با خودمان در«تنهایی مان » چگونه است؟

وچقدر قادریم باخودمان تنها بمانیم؟

وچقدر میتوانیم خودمان را تحمل کنیم؟

این « درد » به ما خودمان را نشان میدهد وبعد گذرخواهد کرد...

پ.ن۱:

 "تنهایی" شبیه آدمی نامرئی ست که در کنار ما و شانه به شانه ی ما همراهمان می آید. 

شبیه فردی که همیشه حضور دارد اما دیده نمیشود، حس میشود اما همیشه پررنگ نیست. "هست" اما ترجیح میدهیم فکر کنیم "نیست".

"تنهایی" بخشی از ماست، بخشی از وجودِ ما که با آن به دنیا آمده ایم پس تا کی قرار است از آن فرار کنیم و رنج بکشیم؟!

فرارِ ما از تنهایی، شبیه فرار از خودمان است. 

شبیه به این است که نمیخواهیم بخشی از بدنمان را بپذیریم چون دیدن و لمس کردن و حس کردنش "درداور"است .فقط کافی ست روزی مجبور شویم با آن بخش دردآور مواجه شویم. آن روز، روز غمگینی خواهد بود اما بعد "پذیرش" شروع میشود و زمانی که درد را بپذیریم درد شبیه به جریانی بیدارکننده در ما میچرخد و از بدنمان بیرون میرود و ما "تغییر " را حس خواهیم کرد! 

زندگی با ما همین کار را خواهد کرد. زندگی گاهی ما را در تجربیاتی قرار میدهد که مجبور میشویم تا حدودی با آن بخش نامرئی ارتباط برقرار کنیم و زمانی که "تنهایی" را به عنوان بخشی از خودمان حس کنیم "شفا" شروع میشود! 

شفا در لغت به معنای تندرستی و بهبود از مرض است. گاهی فکر میکنم "مرض "، تمام آن رفتارهایی ست که ما را از پذیرش و رها کردن دور میکند. ما هر از گاهی احتیاج داریم که با اتفاقاتی برخورد کنیم تا به آدمی که در کنارمان ایستاده است و مدام میخواهیم انکارش کنیم توجه کنیم و زندگی بسیار زیبا ما را در معرض تجربیات قرار میدهد. 

تجربیاتی مملو از رو به رو شدن با "تنهایی"! زندگی راه دیگری ندارد که مرض را از ما دور کند و ما راه دیگری نداریم برای رو به رو شدن با درد! اجبارها و اتفاقات ما را آرام آرام با "تنهایی" رو در رو میکند و فقط کافی ست کمی صبورتر از قبل با این بخش نامرئی ارتباط برقرار کنیم. 

زمانی که با تنهایی مان دوست شویم متوجه میشویم نوع ارتباط برقرار کردنمان با آدمها تغییر میکند. وقتی از تنهایی مان فرار نمیکنیم، دیگر نیاز نداریم به آدمها "پناه" ببریم. حالا رابطه هایمان رنگ و بوی نیاز و خواهش ندارد. طعم "ترس از دست دادن" ندارد و قرار نیست آدمها شبیه توقعات و ارزوهای ما شوند. 

حالا آدمها را میبینیم، تنهایی آدمها را هم میبینیم و دست در دست تنهایی خودمان در کنار دنیای زیبای آدمهای دیگر قدم میزنیم و هر از گاهی به خودمان افتخار میکنیم که جایی در مسیر زندگی مان "تنهایی مان" را دیدیم و طردش نکردیم.

 

پ.ن۲: هردوتا متن بالایی از(پونه مقیمی) روانشناس بالینیه:)

متنای روانشناسی که میذارم اینجا اینجوری نیست که صرفاًیه چیزی بذارم که گذاشته باشم یا خوشم اومده باشه!

هرچیزی که کمکی به من کرده وعمیقترم کرده رو میذارم شاید به درد کسی دیگه هم خورد؛)

شما چقدرباتنهایتون حالتون خوبه؟:)

اصلاً خوبه؟

الان بخاطر شرایط و کرونا هممون مجبور شدیم تنها تر باشیم وارتباطاتمونو کمترومحدودتر کنیم

​​تو قرنطینه باشیم

خوبه تو تنهاییاتون حالتون؟

 

پ.ن۳: وی انقدرتوتنهاییش حالش خوبه که یکی باید بیاد منو از تنهایی بکشه بیرون یجوری که من دارم غرق میشم واصلاً حرفم نمیاددیگه:)) البته تنهایی من بی ربط به کروناست! ولی اینکه حالمون تو تنهایمون خوب باشه خیلی مهمه!

 

پ.ن۴: کلیپی که گذاشتم بنظرم به موضوع مرتبطه:))

خیلی دوسش دارم:)

منم:)) اون برگشتن نگا کردناش به وابستگیاش

دوراهی تردید بین وابستگیش ورهایی وحس خوبش

خودمنه:))

چگده ناژ میدوئه نه؟😅😍

 

پ.ن۵: این اولین پست سال ۹۹وب منه مبارکم😐😅

 

پ.ن۶: 

نهم فروردین تولد ۲۵سالگیم بود

اینم‌ با تأخیر ۱۰ روزه مبارکم😅

بقول شاعر هرچه آرزوی خوبه واسه خودم

هرچی خاطرس مال اون:P 

اون روزای عاشقونه مالِ تو؛ این شبای بی قراری مالِ من😐😶

نه چیز شد😜اشتباه شد آخرش😳

فقط خواستم ثبتش کنما😐😅

نگا چی شد! 😅😜

کادوهم ازتون نگرفتم انقد بچه مظلومو قانعیم😅😛

بزرگم که نمیشم شکر خدا 😐

:))شرمنده

 

پ.ن۷: مثلاً حرفم نمیومد:| به سختی به حرف میام وبه سختی از حرف دست میکشم :))

یه نکته دیگه یادم اومد همین الان:))

الان یه چالش راه افتاده چالش( ۱۰کاری که باید قبل مرگ انجام بدم)

اول اینکه خیلی ممنونم کسی منودعوت نکرد:))

قشنگ معلومه من چالش شرکت نکنیم نه؟:))

دوم اینکه یه سری از کارا که فلبداهه تو ذهنم اومدو با خوندن پست گلشید تو کامنت براش نوشتم:P  اینو بذارید برامن پا چالش شرکت کردنم😅باتشکر❤

اگه متوجه شدید میخواستم زوری الکی از خودم وجهه ی چالش شرکت کن واجتماعی نشون بدم به روم نیارید😅

​​

پ.ن۸: میدونم باز شلم شوربا ساختم واین شلم شورباها من کامنت گذاشتنو سخت میکنه😅

شما روهمون موضوع ومتن روانشناسی متمرکز باشید پی نوشتا من حکم حاشیه نویسی کتاب وبدنبال یه متن اصلین؛) وبازم میدونم خییییلی حرف زدم شرمنده :(:

اگه حوصلتون کشید تا آخرش بخونید

تبریک !تبریک به شما !تبریک به خودم! تبریک به همه:))

تبریک به شما بابت اینکه خیلی صبورید

تبریک به خودم که دوستای صبور وبامعرفت دارم:)

 

یاحق❤

  • محیا ..

سلام و درود

 

تبریک که حالت خوبه .

حال خوب داشتن ؛ بسیار ارزشمند است.

مراقب حالت باش:))

سلام وصددرود:))

نوچ‌ نوچ نوچ‌ خوابت که هنوز درست نشده:))

خیلی ممنون
:)
حالِ خوب بدون نیاز به حضور کسی ارزشمنده:)
دارم سعی میکنم مراقب باشم
البته هنوزصدردرصد نیستا
ولی بهتر از قبلم...
 مراقبتامو باید شدیدتر اتخاذ کنم
:))
فعلاً چشمم نزن ببینم چی میشه 😬😛

سلام

خوبی؟

توپست گلشید خوندم میخوای حساب بانکیت خالی کنی و...

منو فراموس نکنی ی وقت:)))))

 

درمورد تنهایی نظری ندارم:)

شاد باشی:))

سلام
ممنون عزیزم خوبم:)
:))))
حساب بانکی دارم چه حساب بانکی:)))
یه دور از جونی چیزی :)))چقد مادیات تابه کجا تابه کی؟:P 

درمورد تنهایی فکر کن:)
ممنون عزیزم توهم همینطور همیشه شاد باشی انشاالله❤

:)))

باشه حتما


:)🌸
سه شنبه ۱۹ فروردين ۹۹ , ۰۳:۳۷ امیرحسین (بنده ی خدا...)

سلام 

برا من تنهایی بعضی موقع ها خوبه بلکه نیازه اصن 

کلا هم تنهایی یه سری مزیت ها داره مثل تفکر عمیق تر و... البته به اندازه ش نه خیلی 

ولی در کل چون انسان موجودی اجتماعیه و منم آدم عاطفی  از تنهایی مداوم خوشم نمیاد 😊

اما تنهایی شما، یجور گفتید که احساس کردم میخوایید هوا تون دو نفره شه...😅

تولدتونم پَساپَس مبارک 🌹 شمام مثه من فروردینی هستید... 

سلام:)

بله واقعا تنهایی به اندازش خوبه
اگه زیاد بشه یوهو آدم ممکنه منزوی بشه:)).
خودم احساس کردم دارم منزوی میشم ازانزوا گریختم پست زدم:))))

تنهایی مداوم خوب نیست 
حرف این روانشناسه هم این نبود که مداوم تنها باشیم منظورش این بود که آدم یاد بگیره تنهایی وباخودش حالش خوب باشه ورابطه هاش شکل وابستگی وپناه وبرافرار از تنهایی نباشه:)

هوا دونفره؟:))نه اصلا یه عقاب همیشه تنهاست😅
منظورم همون بی وابستگی به آدما بود:)

خیلی ممنونم:)🌹
عه شما فروردینید:) پساپس یا پیشاپیش مبارک باشه تولدتون:)🌹

ممنون از حضور وکامنتتون:)

خاله سلام پدرم در اومد تا همه پ ن ها رو خوندم :/

تولدت هم مبارک باشه، ایشالا صدسااااالگی :))

این خواهره تو داری؟ آخه نباید یه پست واسه تبریک تولدت بزاره؟ واه واه خواهر هم خواهرای قدیم

راستش من یه مدت نبودم جالش تو چالش و دعوت تو دعوت شده، نمیدونستم کیا دعوت شدن کیا نشدن، خلاصه اینکه شما امر کن من یه پست دعوت اختصاصی به چالش واست میزارم :)

بَه بَه خواهرزاده  سلام آقا رهام:)
آخ آخ ببخشید شرمنده ازاول فروردین پست ننوشته بودم همش فوران کرد:))
خیلی ممنون که خوندی:)

خیلی ممنون بابت تبریک:)🌸

عه عه بچه پشت سر مامانش اینجوری حرف میزنه؟:))))
خواهرم ماهههه😍😘💕 
همون پستی که زد که برگشتم کلی شرمنده شدم😍❤

فقط برا شیطنت گفتم کسی دعوتم نکرده 😁😉خالت زیادی شیطونه هنوز نشناختیش😅خیلی ممنون از محبتت :)🌹 
میم چه پسر گلی داره با محبتیت کپ مامانته😁😅😍


ممنون ازحضوروکامنتت:)

سلاااام

چطوری؟😘😘

مببینم که دستورو اجرا کردی، داشتم کم کم دنبال مجازات میگشتما😂😂

 

متن واقعا عالی بود، خیلی خوب درکش میکنم و باهاش موافقم، تقریبا اوایل پاییز ۹۷ بعد از قضایایی که داشتم این همه تغییر و تحول در من ایجاد شد:)

و خوشحالم که حالت خوبه و ان شالله روز به روزم بهتر بشی❤

کلیپو ندیدم الان هنذفری پیشم نیست بعدا بیام ببینم چیه.

 

الان تو مدیون من شدی دیگه😅مگه نگفتم تو پستم همه دعوتید؟:) اسم نبردم چون نمیدونستم کی دوست داره کی نداره ولی از این به بعد میگم محیا و همه دعوتید😂😂

 

تبلدتم دوباره مبالک❤😘

این جا داره بارون میاد خیلی خوووبههه😍😍این حس خوب تقدیم به تو:)

سلامممم😍😘
فدات شکر خوبم:)توخوبی؟
خاله گلی واقعنی یعنی میخواستی منو مجازات تونی؟😟😂
بله دیگه من بچه حرف گوش کنیم امرتون اطلاعت شد😟
البته بهتر بگم عشق بهتون اشکار شد😉😁
#دلبری😳
منظور اینکه آدم عزیزدلش،عشقش هرچی میگه انجام میده😉😍

خوشحالم متنو دوست داشتی 
دقیقا منم خیلی خوب درکش میکنم
منم به دنبال بحرانی برای رفعش پناه بردم به آدما که اشتباه ترین کارم بود
واین باعث شد منو از اون کسی که همیشه بودم دور کنه و جوری باشم که اشتباه بود جوری که هیچوقت نبودم
وارتباطاتم شکل اشتباه داشت 
وهمچنانم کامل رفع نشده!.


آره دوفتی ببخشی اینجوری دوفتم خواستم خودمو لوس کنم ومقادیری شیطنت واذیت ودادن حس عذاب وجدان القا کنم😅😂
نه دیگه باز اسممو نیار من فرصت اذیت داشته باشم😂😂😂😅

قربونت برم بازم ممنون😍😘❤
من شب تولدم که با شنیدن صدات اشککککک ریختم از ذوقم 
وبهترین تبریک تولدم بود😍دیگه بیشتر ازاین شرمندم نکن😍😘❤

پس هوا دونفرس😅😍مرسی عزیزم😍😘❤
اینجا هم یه آفتابی زده مِلو😍دلم برا گرما وآفتاب تنگ شده بود
خسته شدم همش بارون همش سرما😐😅
امسال سرما اینجا طول کشید
سالای دیگه ازاوایل فروردین کولر روشن میکردیم😁
امسال فروردین خیلی خوب سردبود ولی دیگه گرما اومد یه هفته دیگه احتمالا یهو از زمستون میریم تو تابستون کولر روشن میشه😅
فصلا اینجا اینجوریه 😐بهار نداریم 😅

سلام

تولدت مبارک با تاخیر 😘

خیلی خوبه که حالت خوبه

منم دلیل خوبی هام کرونا نیست ، یه جور بدی حالم خوبه

خخخخ ، تعجب میکنه دلم ، از بس ناآروم بوده

موفق باشی ، کلیپه هم خوب بود مرسی :)

سلامم😍
مرررسی عزیزم😍😘❤
چقدر خوب که حالت خوبه😍خداروشکر
همیشه خوب باشی الهی😍❤
انشاالله دیگه ناآرومی رو تجربه نکنی:)❤

ممنون:) خواهش میکنم:)❤

:)❤

:)
سلام 😍
خوبی؟
آروم شدی عزیزم:(:
حرفی نداری یا دلیل خاصی داره ؟:(
من عادت ندارم مبینا باانرژیو آروم ببینم:)💕

خوبم شکر😘

عزییزم😂😂

تو هم عزیزدل منی❤

 

😂😂😂نه دیگه نمیشه:)

از این به بعد پایه ثابت دعوتامی:)

 

شرمنده چیه؟ کاری نکردم که❤

 

اوووف چجورم دونفرس😅😂

چند سال بود که بهار همچین بارونی نداشتیم ولی خداروشکر از ۹۷ به این ور بیشتر و بیشتر داره میشه

 

تابستون یدفه شمارو شگفت زده میکنه😂

ما هنوز بخاریامون روشنه، البته با درجه خیلی کم


کلیپو دیدم خیلی قشنگ بود😍😍

چه دلی به دریا زد:) کیف کرد حسابی:)

😍😘❤

نگاه خاله گلی داری بساط شیطنتامو خراب میکنی😅😂
البته دعوت کنیم من یجور دیگه راه شیطنت پیدا میکنم😜😅

خداروشکر که بارون زیاد میاد 
اینجا انقد وضع خیابوناش بده
آذم میترسه دعا کنه بارون بیاد مثل همین چند ماه پیش خیابوناوخونه ها رو آب ببره😅

ولی میدونی یاد چی افتادم گفتی بارون؟
دلم تنگ روزای بارونی تودانشگاه شد😢😍
مینشستیم تو آلاچیق یا نیمکت تو محوطه که بالا سرمون سایه بوم بود بارون شدییید میومد دورتادورمونم فضا سبز
اصلا انقد فضا رمانتیک بود😍😬😅
البته آهنگ عاشقونه پخش کردنا پسرا رو سانسور میکنم😉😂😅
یادش بخیر😂😅
اینارو گفتم یاد یه روز دیگه هم افتادم یه بار تو محوطه نشسته بودیم رو نیمکتا نزدیک فضاسبز زمستون بود سررررد  یهو دیدیدم آب مثل بارون داره بافشارو شدید میریزه رومون برگشتیم نگا کردیم دیدیم شیرآب وسط فضا سبز برا آبیاریو باز کردن ازاین خودکارا که میچرخن آبیاری میکنن اصلا یه وضعی دوستم جیغ کشید الفرار😂😩
منم ریلکس پاشدم پالتوم خیس شده بود به رو نمیوردم 😅😂یکی زدم تو بازوش گفتم چته بابا زشته آبرومونو بردی جیغ میکشی 
تحت هیچ شرایطی از تو قیافه بودنم کم نمیذاشتم😂😅 حتی به ازای موش آب کشیده شدنم 😅😂
ولی دیگه بااون جیغ دوستم همه توجه ها بهمون جلب شده بودو
پسرا داشتن بهمون میخندیدن 😐😂😂

باز چقد حرف زدم😑😅

بخاری هنوز روشنه؟:)
ما کولر نیازیم😅

آره دیدی چه دلی به دریا زد😍به امید اینکه منم اینجوری بشم😍😁

متاسفانه من دیگه ساعت خوابم تنظیم نمیشه

مگر اینکه کل کشور ساعت خوابشو با من تنظیم کنه:)

:))
 درعوض من خوابم خیلی تنظیمو خوب شده از وقتی باهاتون حرف نمیزنم :))
دیشب استثنا بیدار بودم دیدم خوابم نمیبره پست نوشتم:))
بقیه روزا ۱۲خوابم
همش تاثیرات چت وگروهه این بهم خوردگی خواب:)
همون یکی دوهفته ای که گروه بودم سرطان قیافه داشتم میگرفتم انقد سرم تو گوشی بود:/

ولی براتو اشکال نداره دو روز دیگه میری بلاد کفر خوابت بااونور تنظیمه اذیت نمیشی:))

یکمم بستگی داره به درونگرابودن یا برون گرا

 

یه شخص برون گرا چون من نمیتونه همیشه ازتنهایی لذت ببره

 

تنهایی لازمه و نمیشه انکارش کرد

 

همه گاهی نیاز دارن مدتی برن غار تنهاییشون 

 

ولی چیزی که ازتنهایی دائمی دریافت بشه جز حس منفی و انزوا نیست

 

ببین همیشگی تنها بودن باعث میشه درموقعیت های دشوار

 

بیشتر درون خودت فروبری ...

 

کم کم این لذت بردن ازتنهایی تبدیل به تلقین درونی میشه

 

من میگم مثلا چندین ماهه با هیچ دوستی بیرون نرفتم

 

حرف نزدم باهاشون نخندیدم و..

 

عوضش درتنهایی خودم کلی کتاب خوندم و آشپزی کردم

 

موزیک گوش کردم و فیلم دیدم

 

تنهایی بامن بیدار شد وبامن خوابید..

 

ازیه جایی به بعد حس خالی بودن بهت دست میده

 

حس روتین شدن این تلقین که درد تنهایی میشه تبدیل به لذت 

 

کرد!

 

و به مرور تبدیل به آدمی با کلی لایه های شخصیتی مشکل دار 

 

میشی

 

عدم اعتماد به دوست ترس ازوابستگی به دیگران

 

ترس از طرد شدن کم شدن حس اعتماد به نفس 

 

من یه دوره حدود شیش ماهه به شدت تنها بودم وترجیحمم بود

 

تمومشون تجربه کردم و تنها تصمیم خوبم این بود

 

خودمو از سیاه چاله ای که خودم ساخته بودم با کمک روانشناس 

 

ازاد کردم.

کلیت حرفاتو میفهممو تایید میکنم
تو جواب کامنتم به آقای امیر حسین بخونی میبینی نوشتم تنهایی براهمیشه خوب نیست انزوا میاره
این یعنی دقیقاً به عواقب تنهائی دائمی آگاهم
ولی اصلا وابداً این نوشته ومنظور این روانشناس ومن این نیست که تنهایی دائمی خوبه
حرف اینه که آدم از تنهایش فرار نکنه بتونه حالش باخودش خوب باشه جوری که برا فرار از تنهایی به آدما پناه نیاره و روابطش شکل پناه ووابستگی نباشه بانیاز نباشه
قطعا آدم که طولانی مدت تنها باشه منم تایید میکنم حرفتو که این مشکلاتی که تو میگی براش بوجود میاد حتی خیلی بیشتر ومنم اینو تجربه کردم
ولی از اونورم  اگه برافرار از تنهایش بخواد به آدما پناه ببره توروابطش دچار مشکل میشه
روابطش شکل نیاز ووابستگی میگیره
رابطه ای که حس وابستگی داره
آدم از خودش رفتارای غیر منطقی،زودرنجی،حساسیت بیش از حد و...نشون میده هم خودشو آزار میده هم اطرافیانشو 
:)


وبنظرمم برونگرا ودرونگرا نداره همین من برونگرا میتونم ازتنهاییم لذت ببرم نه به معنی منزوی شدن وتنهایی دائمی به معنی بی وابستگی توروابط وخودآگاهی نسبت به خودم:)

امیدوارم تونسته باشم منظورمو برسونم:)

ودرنهایت تو برونگرایی مریم؟:)
بنظرم تو درونگرا میای :)
خیلی آرومو کم حرفی:)

تبریک بابت تولد :)))

روانشناسی میخونی ؟؟


مرسی آرام جان خیلی ممنون عزیزم😍😘❤

نه من مهندسی خوندم ۳سال پیش لیسانسمو گرفتم:)
ولی روانشناسی دوس دارم و مطالعه میکنم تواین زمینه ویه چندتا روانشناسو دنبال میکنم 
واسه همین مطلب جالبی باشه میذارم وبم:)شاید به درد کسی هم خورد:)

من برونگرام معنی برون گرا ها خیلی حرف زدن و ایجاد سروصدا نیست

 

اجتماعی بودن و درجمع خوشحال تر بودن و طرفدار ورزش و فعالیت

 

های گروهی بودنه.

 

بگذریم.

 

منظورم این نبود ازتنهایی فرار کنی و به آدم ها پناه ببری!

 

اول که هرآدمی که بالغ میشه و خوشو کامل بشناسه 

 

هرکسی رو به حریم خودش راه نمیده ، ناخوداگاهه

 

و اینکه به روابطش شکل نیاز و وابستگی و مهر طلبی نمیده

 

اگه حس کرد یه جاهایی داره توقعش از دوستش زیاد تر از حد 

 

معقول میشه توقع رو کم میکنه یا حتی ازبین میبره

 

دوست و مردم و جمع درحد واندازه خودشون مهم ان

 

همون اندازه که تنهایی مهمه

 

و لزوما کسی که زودرنج میشه و از نظر فردمقابلش رفتار

 

غیرمنطقی نشون میده !! برای فرار از تنهایی و عدم خوداگاهی 

 

نسبت به خودش نبوده

 

شاید همون توقعی که گفتم بیشتر از حد معقولش داشته و

 

تنبیه شده !

 

آدم همینه مجموعی از اعتماد های درست وغلط

 

:)

نه 😅منظورم این نیست برونگرا یعنی فقط زیاد حرف زدنو...
یه ویژگی بارزشون که تو اکثر شخصیت شناسیاهست همین راحت ارتباط برقرار کردنه هم دیگران باهاش هم خودش با دیگران :)
دقیقاً اجتماعی بودن به معنی راحت ایجاد ارتباط وتعامل برقرار کردن
ولی توخودتو بیشتر میشناسی حتماً‌برونگرایی:)
من نمیدونم چرا همش حس میکنم درون گرام:)))
همه بهم میگن برونگرا😐آزمونای شخصیت شناسیم میگن برون گرام
ولی بنظر خودم درونگرام😝😅


درمورد بقیه حرفاهم خب اول اینکه بنظرم آدم انقدر پیچیدس ولایه های مختلف داره که هرلحظه ممکنه با وجهه ی جدیدی از خودش روبرو بشه که اصلا انتظارشو نداشته وخودشناسی به راحتی وخیلی زود وکامل به دست نمیاد
تو شرایط مختلف وبحرانای مختلف رفتارای مختلف بروز میکنن تا درمجموع دراثر این اتفاقات تجربه ها کسب بشه وخودشناسی بیشتر
پس اینو قبول ندارم که آدمی که بالغ وخودشو کامل میشناسه اون مدل رفتارا رو نداره هرکسی درصدی از شناختو داره ولی این به معنی شناخت کامل نیست پس خطا ،وابستگی،شکل روابط اشتباه ممکنه پیش بیاد

درمورد توقع وزودرنجیم از نظر خودم اینجوریه وبراخودم اینجوریه که فکر میکنم هرجور توقع وانتظار بیش از حد از دیگران داشتنم ویا زودرنجیم نتیجه ی شکل اشتباه ارتباطمه که به سمت وابستگی وپناه رفته:)
واگر رابطه ازنوع پناه ووابستگی نباشه اصولاً بازم بنظر من آدم تبدیل به یه آدم منطقی تری میشه :)




خب باشه پس میگم همه و شخص مد نظر به چالش دعوتید😂😂😅😅

 

آره یادمه تو پاییز تو تلوزیونم نشون داد:(

 

آخییی چه خاطراتی:))

دوستای من هیچکدوم با بارون حال نمیکردن:(

حتی یکیشون از خیس شدن و بارون بدش میومد:(

 

 

آره هنوز هوا سرده یکم:)

نه نه من دوست دارم بهم بگی مخاطب خاصم:)))))))))
بگو همه ومخاطب خاصم
مدیونی فکر کنی میخوام حاشیه بسازی دستی دستی براخودت😝😂😂😂😂😂


امروز انقدر هوا گرم شد ناغافل انقدر گرم شد گفتم خدایا ببخشید از سرماوبارون خستم شده بودم😭
الان حاضرم بارون بیاد آب ببرتمون ولی این گرمارو تحمل نکنم😅
خیلی گرم شد امروز😧😢

عههه!
چه بد:(
منو دوستام  انقد زیر بارون قدم زدیم موش اب کشیده شدیم یه فیلمم دارم ازشون از بازدید کارخونه نون اومده بودیم تو محوطه دانشگاه 
نون گرم ازکارخونه خریده بودن نوناشون خیس شده بود بعد من فیلم گرفتم نظرشونو درمورد بارون وهوا میپرسم اوناهم پالتوها خیس جلو دوریین ادا درمیارن حرف میزنن نظرشونو درمورد بارون وله شدن نوناشون وسردی هوا میگن :)))
این فیلمی که گرفتمو هرازگاهی که تجدید خاطره میکنیم یکی میذاره توگروه هی میخندیم😅😂
زیر بارون ازشون عکس گرفتم انقد😅

انشاالله ارشد یه دانشگاه بیوفتیم همش بریم زیر بارون ازاین عکسا وفیلما بارونی ازتوهم بگیرم😅😂😍
آرزو برجوانان عیب نیست😢😅

فعلا تهنا تهنا حال هوا اونجارو ببر😢 گررررمههه اینجا😭

سلام عزیزم

خوبی؟

متنت با اون پی نوشت هات مثل همیشه عالی بود به خصوص اون کلیپه که خیلی حس خوب و پرلبخندی رو به آدم منتقل کرد ممنون.

دلم تنگ شده بود زود به زود پست بزار

تولدت هم با ده روز تأخیر مبارک.

ان شاءالله تموم خواسته های قشنگت رو خدا تبدیل کنه به موج های آروم و قشنگی که مقصدشون ساحل امن دل زندگیت باشه و رنگ آبی موج هاش تو تموم دلت خونه کنه

 

تنهایی هایی قشنگن که فکر آدم رو باز کنن، وای به حال کسایی که بیرونشون تنها نیست و درونی تنها دارن این تنهایی حتی از وابستگی به آدم ها هم حسش بدتر و مخرب تره و تجربه کردنش خیلی بده چون کم کم به یه نوع دل مردگی منجر می شه که نه خوشحالی عمیقی دارن و نه حتی غم رو به اون معنای اصلیش حس می کنن و لبخند و اشکشون هم خالی از هر حس زندگی بخشیه

 


سلامممم همراز جانم😍😍😍😍😘
ممنونم شکر خوبم به خوبیتون😍❤
ممنون از لطف ومحبت همیشگیتون😍
خواهش میکنم ممنون از شما که همیشه به من لطف ومحبت دارید اینجارومیخونید😍 خوشحالم دوست داشتیدکلیپو:)

قربون دلتون😍❤ به روی چشم برام دعا کنیدزندگی یکم فرصت نفس کشیدن بده کمتر سخت بگذره بتونم بیشتر باشمو بنویسم با انرژی:)❤
یه دنیا ممنونم بابت تبریک ودعای قشنگتون😍😍💖💖💖

دقیقاًدرست میگید:(
...
خیلی حس بدیه ...


باشه مخاطب خاصم😂😅

 

عههه انقدر گرمه یعنی؟

واای من اصلا گرما ندوس:(

 

چه بامزه:))

خیلی خوبن این فیلما

ما هم یکی دوتا فیلم داشتیم ولی منهدم شدن:/ 

فقط عکس باقی مونده

 

وااااییی خدا از دهنت بشنوه انشالله انشالله😍😍😍

 

باجه:)

😍😍😍😁

آره امروز خیلی گرم شده بود کولر نیازیم:))
ازفردا پس فردا هواهمینجوری بمونه باید کولر روشن کنیم
کی دیگه میتونه زیر کولر درس بخونه😅
زیر کولر فقط آدم خوابش میگیره:)):

عههه حیف منهدم شدن:(
ما زیادفیلم داریم همه هم خودم گرفتم وتو فیلما نیستم:))
زیاد میرفتیم بازدید کارخونه همش تو اتوبوس بودیم موقعیت برا  شیطنت زیاد بود بچه ها شیطونی میکردن منم خاطره هارو ثبت میکردم:))


😍😍😍😘❤
توکه حتماًدرمیای تهران ولی من بعید😅😂
برابابام دعا کن زودتر سرپا بشه:((
خستگی خودمو درس نمیرسم بخونم هیچی
نگران خودشم همش گریم میگیره این وضعشو میبینم 
دوماه شده هنوز باواکرم به سختی راه میره
امروز صبح خواب بودم با صداش که دارم میوفتم ازخواب عمیق پریدم دوییدم که بگیرمش واکرو بگیرم نیوفته یه تپش قلبی گرفتم ازاینجوری بیدار شدنو دویدنم که نگم
خدارحم کرد به موقع بهش رسیدم وگرنه اگه میوفتاد ودوباره ضربه میخورد دیگه داغون میشد:(((
بهش میگم چرا خودت پاشدی خبر ندادی بیدارم نکردی
میگه دلم نیومد بیدارت کنم:((
خودش میخواسته باواکر بلند بشه واکر داشت چپ میشد:((

براخوب شدنش وصبوری خودم خیلی دعا کن😢❤
جدیداً خیلی کم طاقت شدم😑

تبریک 🌷😍🥰😘🥰

دیروز که پست گذاشتی خواستم بیام کامنت بزارم یهو نت قطعید 🤦🏻‍♀️

خوبی؟!

خوش میگذره؟!

چه میکنی با قرنطینه؟!

بَه بَه ریحان جانم😍😍😍
اتفاقاً دیشب که پستو زدم  تو فکرت بودم گفتم ریحان گفت پست سرگرمی بزنم نزدم 😞😑شرمنده:(( البته گشتم یه بار تست هوش باحال پیدا نکردم پیدا کردم حتما میذارم:)
ممنون بابت تبریک عزیزدلم😍😘❤
من خوبم شکر توخوبی ؟
خوش که نمیگذره ولی سعی میکنم نذارم بدم بگذره😉😁
من هیچی به کارا خونه و...مشغولم😑کارخونه هم قربونشبرم تمومی نداره😐
توچیکارا میکنی؟:)

😍😍😍

آخ جوووون پس هروقت پیدا کردی بزار 😂😁😍 میسی میسی 😍😍🥰🥰

آره بدکی نیستم

درس و اینا دیگه.

کار خونه؟! 😁😁😁‌ من اهلش نیستم زیاد 😬

اینقدر بیکارم یه وب دیگه هم زدم 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

حتممماً عزیزم😍😘❤
انشاالله عالی بشی
قدر درسو بدون از کار تو خونه بهتره😂

منم سن تو که هیچی تا بیستو چندسالگی اهلش نبودم 😅😂ولی الان دیگه شرایط الزام کرده انجام بدم:)

عه؟ مبارک وب جدید:)
آدرسشو برام بذار اگه دوست داشتی:)❤

 همیشه خوب و خوش باشی.

ان شاءالله بابای عزیزت هر چه زودتر سلامتی کاملشو به دست بیاره گل دختر نگرانی و ناراحتی رو از خودت دور کن و با انرژی براش دعا کن و هواشو داشته باش


خییییلی ممنونم عزیزدلم😍❤
انشاالله بادعای شما💖
چشم :)❤ تمام تلاشمو دارم میکنم :)

خدا کنه دوتامون بیاریم

هر چند منم دیگه خسته شدم واقعا نمیکشم:(

عزییییزم:(((

دعا میکنم برات همیشه به یادت هستم

انشالله زودتر بابات سرپا میشه، طاقت بیار عزیزم این روزا هم میگذره، هر چند میدونم تو قوی تر از این حرفایی😘😘


انشااااالله😍😭
واقعا حق داری میفهممت
امروز داشتم اتفاقا فکر میکردم که طفلی گلی طفلی کنکوریا که یکسال باید بخونن خیلی سخته درس خوندن طولانی مدت😖😢
منم نمیکشم درسارو دوباره بخونم شبیه شکنجس برام ودرکت میکنم:( ازطرفیم همش یادم رفته:(((
خستگی روحی وجسمیم که دیگه نگم...

مرسی واقعا ممنونتم به دعا خیلی احتیاج دارم :(❤
انشاالله...
فدات بشم😚❤❤❤

اولاً تولدتون با تاخیر مبارک🎂🥳

دوماً اومدم بگم به چالش دعوت شدید😉

سوماً  اون دفه یه جوری گفتی سنم بالاس ولی کودک درونم زنده اس فکر کردم ۴۰ سالته🤣اخه ۲۵ هم شد سن؟ای بابا😂😂

سلام عزیزدلم😍
مرسی بابت تبریک فدات شم😍😘
اخ ببخشید من ندیده بودم تازه اومدم یه لحظه وبت اسممو دیدم
الان جا داره بگم اخ جوووون منم دعوت شدم😍😭😂
ممنون عزیزم که به یاد من بودی😘❤


یعنی ۲۵سن نیست؟😅یعنی میتونم هنوز شیطونی کنم ؟😅😉😂
کسی نمیگه این دختره از سنش خجالت نمیکشه؟😅😂😂
تو چند سالته؟:)



معلومه که سِن نیست😅آری😇نه بیخود میکنن بگن😒

من ۲۰ 😁

چلا من احساس پیری میکنم پس😅
مرگ بر افکار منفی پیش به سوی شیطنت 😅

عزیزم😍تو ذهنم همین سنی بودی! :)
یادم نمیاد پرسیدم ازت که تو ذهنم ۲۰-۲۱ساله بودی یاحسی این توذهنم بوده:)

زود برگردیا
الان خوندم برا یه مدت میخوای بری ناراحت شدم:(
ومراقب خودت باش برات حال خوب ودل شاد آرزو میکنم😘


مبارکه :)


مرسی عزیزم:)❤

پیر شدی پس

😐😐😐😬😬😬😤😤😤😡😡😡
پیر چیههههههه😭
تازه اول جوونیوشیطنتامههههه😭😭😭
هیچوقت به هیچ دختری نگو پیر شدی از صدتا خنجر بدتر😂
اونوقت منم تا خنجر نزنم آروم نمیشم😬😛😂

سلام علیکم 

خوبی؟ 

 تولدت پساپس مبارک🎉🎉🎉🎉

من از تنهایی کلافم میکنه مگه اینکه یه سری کارا داشته باشم که نیاز به تنهایی و تمرکز داشته باشه اونوقته که تنهایی اذیتم نمیکنه که هیچ سر ذوق میارتم اینکه تنها بشم فلان کارو بشینم انجام بدم (الان به این فکر میکنم چرا این حالت شامل درس خوندن نمیشه🤔) . ولی درکل تو جمع بودن و گوش کردن به حرف بقیه برام لذت بخشه ،  از اینکه با چند نفر بیرون برم خیلی خوشحال میشم . . وقتی تنهام و بیکارم نه این وضعو دوست ندارم . . . . کلا من حالم تو جمع بهتره . با اینکه خجالتی ام ولی کنجکاویم منو به سمت جمع میکشه 😊😊😊😊😊

سلام فاطمه جانم😍😘
شکر بدنیستم:)
مرسی عزیزم😘❤
:)
اینکه آدم تنهایی بتونه از پس خودش بربیادو حال خودشو خوب کنه واقعا مهارت میخواد که خودمم هنوز کامل این مهارتو به دست نیوردم:)

درس همیشه استثنائه لنتی😂

منم تو جمع حالم خوبه البته نه هرجمعی ،بعضی جمعا حوصلمو سرمیبرن خوابم میگیره😴

اتفاقا برا تو جمع خوبه که از خجالت دربیای😉😘❤
مقصود پست این بود آدم برای فرار از تنهایی پناه نبره به دیگران ومهارت تنها حال خودشو خوب کردنو یاد بگیره:)
که بنظرم تو بلدی این مهارتو😉

ویدیو بامزه بود 


:)💕

سلااااااممممم جیگوووولممممم

خووووبیییی؟ آقااااا من معذررررتتتتت ک انقدر دیر اومدم واسه تبریک

تولدت مبااااارررررکککککک ان شاءالله روزای خوب بیان و پست قبولی ارشد و شوعل کردنتو بذارم خواهری😍😍😍😘😘😘

و اینکههههه

اقا پرهایمان ریخت (مثلا من یه مرغم😂) عجب جملات فیلسوفانه ای میخونی و به اشتراک میذاری.... زیر دیپلم با ما حرف بزن ننه جون😅😅😅

و اینکههه

والا تنهایی رو خیلی وقتع شروع کردم :) بنظرم الان خوبتر از قبل شده زندگیم

رها شدم از شر رفیق بازی البته ن که قبلا اهل اینکارا بودم ولی فکر و ذکرم پیش دوستام بود

و الان تقریبا جز شماها و دو نفر دوست تو دنیای واقعی هیچ دوستی ندارم :) 

بقیه هم برای کار و اینا در ارتباطم باهاشون معمولا 

ولی تو تتنهایی مسموم نمون

من هنوز ۲۵ سالم نشده ک بدونم چی باحالتره اون سن واسه آدم (مطمئنم دو سال پیش دوستام بنظرم جالب بودن ولی خب الان که حس میکنم با خانواده حالم خوبتره....خدا میدونه تو ۲۵ سالگیم چی میشه 😂😂😂.)

ولی کنار کسایی ک دوسشون داری و باهاشون خوشحالی بمون :) 

خدا بگم چیکارت کنم کلی خندیدم با کامنتت زیر پست گلشید خانم 😂😂😂ان شاءالله در پناه خدا و کنار عزیزانت صد و بیست سال عمر کنی😍و شاد باشی و خوشبخت و سعادتمند در دو دنیا😊😉

ما خوندیممممم

تبررریکککک😂😂😂😂😂😂

بووووس

بازم تولدت هپییییییی

😍😍😘😘😘😘

سلامممممم به روی ماهت عسل من😉😍😘❤
شکر خوبم به خوبیت 😘❤

نگو عزیزم این چه حرفیه محبت ومهربونی تو همیشه شامل حال من شده وممنونتم😘❤
مرسی بابت تبریک ودعاهات عزیزدلم😍😍😘😘😘
آخ آخ گفتی یعنی میشه من پست بزنم بگم دانشگاهی که میخواستم قبول شدم😭
شوعل که فعلا تو برنامم نیست😂😅

😂😂😂 تومرغ نیستی جوجو ناژی😍😅
دیگه ازاین چیزا نمیذارم پرات نریزه قربون ننه برم من😍😂😘

آدم دوتا دوست هزارتومنی داشته باشه بهتراز این هزارتا دوست یه تومنی داشته باشه یه همچین چیزی دقیقشو یادم نمیاد😉😂
مهم کیفیته نه کمیت 
یه چندتا دوست صمیمی که آدموبفهمن خیلی خوبه:)
امان ازروزی هزارتا دوست داشته باشه ادم کلی فکرش پیششون باشه ولی موقعی که خودش نیاز داره به کسی هیچکدومشون پشتش نباشن هیچکدوم حواسشون به آدم نباشه، درک نکنن...
این وقتا تنهایی بهتره 
کلاً شرایط خاص خودشو میطلبه😂😅

ولی کلاً هدف این پست بیانِ مهارت این بود که آدم بلد باشه تنهایی حال خودشو خوب کنه واحساس نیاز ووابستگی به دیگران نکنه 
واگه روابطی هم هست بدون وابستگی باشه:)
وگرنه تنهایی دائمی کلا‍ً خوب نیست آدمو منزوی میکنه
پیشنهادش نمیکنم:))

😅😂عزیزم همیشه لبت خندون باشه😍😍😍😘
خوشحالم که باعث خندت شدم😍❤
یه دنیا هم ممنون بابت دعاهای خوبت😘

بازم ممنون بابت تبریک💖💖💖😍😘

سلام

چه قشنگ

اولین پستت میارکت باشه🌹

سلام یاسمن عزیز😍
مرسی عزیزم❤
ممنون از حضورت😘

سلام

خوبین ؟


سلام ملیکا جانم😍
من خوبم توخوبی؟😘

همه چی رو براهه؟:)

سلام                
2  3  سالی هست که با مشکلی که برام پیش اومده در جمع هم که باشم تنهام
بماند که درونگرا هم بودم و تنهاییم شدیدتر شده

هرچند میدونم گذاشتن لینک در نظرات خوشایندی نیست ولیکن دعوت می کنم در چالش وبلاگی ما شرکت کنید
http://atamalek.ir/Thread-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86-20-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%85%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%AF%D8%9F

سلام
خوش اومدید:)

:(
عه چه بد؛(
تنهایی دائمی اصلاً خوب نیست بنظرم آدمو منزوی وافسرده میکنه
:((
هدف از این نوشته این بوده که آدم مهارت تنها حال خودشو خوب کردنو یاد بگیره ووابسته به حضور دیگران نباشه
ولی تایید تنها موندن نیست
تنهایی دائمی اصلا خوب نیست:(
امیدوارم آدمایی رو پیدا کنید که درکنارشون احساس تنهایی نکنید
وقتی آدمای اطراف ما نقاط،مشترکی باما ندارن معمولاً باحضورشونم آدم احساس تنهایی میکنه 
ولی اگه آدمایی باشن که نقاط مشترک اخلاقی وروحی وسلیقه ای باشه این احساس تنهاییه کمتر میشه وحضور همچین آدماییو تو زندگیتون آرزو میکنم
:)

ببخشید پرحرفی شد

گذاشتن لینک تو نظراتم از نظر من مشکلی نداره:)
ممنون از دعوتتون
:)

سلامـــــــــ

فکر کنم باید تک تک کامنت بدم اینجوری نمیشه

2: از این متنا دوست

اولش دوست نداشتم این تنهایی رو ولی الان خیلی راضیم خیلی حالم خوبه

 

3: خداروشکر پس همون بهتر که درت نیاریم دیگه

 

4: اوهوم خیلی😍

 

5: میارک😍

 

6: عه چرا نگفتی خب... یجوری غیر مستقیم بهمون میگفتی:(

با تاخیر تولدت مبارککککککککک😍😍

 

 8: همین میشه مجبور میشیم کامنت اینجوری بزاریم یه خورده از بی حالی هم در بیایم

از این پستا خیلی دوست

سلامممممم 😍
صفااوردی😉😘
۲-خوشحالم دوست داری:)
میدونی الان داشتم فکر میکردم چرا مثلاً تو ،میم،خودم و...
ازتنهاییشون راضین
به این نتیجه رسیدم ممکنه بخاطر بودنِ آدمای اشتباهی درکنارمونه...
که تنهایی برامون حال خوب داره...وتنهاییو ترجیح میدیم...

امیدوارم هممون تو زندگیمون آدما ودوستایی پیدا کنیم که کنارشون حالمون خوب باشه :)
البته تنها حال آدم خوب باشه خودش یه مهارته که نیاز به حضور کسی آدم نداشته باشه برا حال خوبش:)
۵-میسی قچنگم😘

۶-بابت تبریک ممنونم عزیز دلم😍😘❤❤
غیر مستقیم بلت نیستم من آدم مستقیمم😂😅

۸-عزیزم بی حالی:(
خداروشکریکم از بی حالی دراومدی:)❤
ازاین پستا ومنم تورو دوست😉😘❤
دوشنبه ۲۵ فروردين ۹۹ , ۱۴:۴۴ 🌿🌹🌿 𝚨𝐧𝐧𝐚 🌿🌹🌿

سلام محیا خانوم😊😍

خوبین؟

اون کلیپ چقد خشگل بووود🥰😍

چه وبلاگ خشگلی دارین😍❤️

چقد فضای اینجا مهربون و پر از انرژی مثبته😍❤️

تولدتون هم که خیلی دیر شد🤦‍♀️😐

ولی با این تاخیرِ طولانی مبارک💝🎈🎁🎂

ان شالله 120سالگی تون رو همینجا بهتون تبریک بگیم😊

البته اگه من خودم بودم🤦‍♀️😂

اگه نبودم که بقیه دوستان به جای ما تبریک میگن🥰😊

 

 

سلام عزیزم😍
خوش اومدی:)
اسم ندالی چلا؟😅که من بااسم مخاطب قرارت بدم😅😉
خیلی ممنون عزیزم خوبم خداروشکر
میبینم اینجابرا بقیه انرژی داره مگه میشه بد باشم؟:)

خوشحالم کلیپو دوس داشتی:)
ممنون چشمات خوشگل میبینه😍😘
انرژی ومهربونی بچه هاس جمع شده اینجارو باانرژی کرده😉

مرررررسی عزیزم بابت تبریک ودعاهای خوبت یه دنیا ممنون😍😘❤
۱۲۰سالگی احتمالا عینک میزنم به چشمامم میام تایپ کنم دستام میلرزه نمیتونم نوه یانتیجه رو صدا میکنم میگم ننه بیا برا من یه پست بنویس قربون شکلت برمممم من 😅😂
بعد من شیطنت میکنم ونوه میخنده میگه مادرجون اینکارا از سن شما گذشته میگم چی چی میگی ننه نگی این حرفو دیگهاااا من تازه اول جوونیمه😆😅
(با صدا ولحن مادر بزرگ تو خونه مادر بزرگه بخونش😂😅)

بازم ممنون بابت تبریک انشاالله خودت ۱۲۰سال عمر باعزت کنی
بقول عمو پورنگ نه ۱۲۰سال کمه انشاالله همیشه زنده باشی😉❤
و خدا برامن نگهت داره 😉


دوشنبه ۲۵ فروردين ۹۹ , ۱۷:۳۷ 🌿🌹🌿 𝚨𝐧𝐧𝐚 🌿🌹🌿
قربونت برم🥰😘❤️

خاله من اسم دالَم بخدا 🤦‍♀️😂

اسمم"" آنا "" وسط اون برگ و گل ها😅😁

 

ان شالله همیشه عالی ِ عالی باشی😊❤️

بَعله😊 اینجا خیلی انرژی مثبت داره و همه ش به خاطر خودته😍👍

 

نَع نَع نَع😁نوه ها نه دیگه حساب نیست باید خودت بیای

نوه ها فضولی میکنن نظر میدن تو پست های آدم😑

شما شاید خواستی پست عشقولانه بذاری😁😂

حالا بشین هی توضیح بده نه من منظورم بابابزرگتونه

والا من بابابزرگتونُ میگم میخوام واسه اون پست عشقولانه بذارممم😑😂😑خخ

 

ای وای عمو پورنگ🥰😍

راست میگی اون شعرو همیشه میخوند😍

منم نمیدونم چرا هرچی میخوند میگفت بچه ها شماهم تو خونه بخونین

فک میکردم منم باید حتما بلندبلند بخونم😐🙄🤦‍♀️😂

 

عزیزم اختیار داری وظیفه ست❤️ببخشید خیلیَم از تولدت گذشته بود🤦‍♀️

خدا تو رو حفظ کنه واسه ما😊❤️😊

 

خدانکنه😘❤
عههه😅ببخشید برا من ۴تا مربعه نمیدونم چرا😅
خیلی خوشحالم از آشنایی باهات آنا جان:)❤

مرسی عزیزم انشاالله توهم همیشه عالی باشی😘❤
لطف داری عزیزم😍😘ولی واقعا انرژی وهمراهی بچه هاس که به من انرژی میده بنویسمو شیطنت کنم 
😉

قبل اینکه نوه ها بیان نیمه گمشده گرامی پیدا شد من داستان عخشمونو مینویسم اینجا ،جا شیطنت برا نوه های شیطون نمونه😉
بدونن صاحب عاشقانه هام کیه تاابد😉😁
هرچند اگه نوه ها وبچه ها سر من برن واقعا آخرش شیطونی رو میکنن😅
خودم هرکی پست عاشقانه میذاره شیطنت میکنم😅😂


خواهر تنها نبودی منم کارم همین بود بلند بلند با عموپورنگ میخوندم😐😂😂😂
سر همه هم میبردم دستم میزدم😐😅😂
تازه تا همین چند سال پیشم ۲۲-۲۳سالگیمم عمو پورنگ میدیدم😐😅
البته به سختی! چون خواهرم میگفت محیااز سنت خجالت بکش عموپورنگ نشستی میبینی؟😐 کانالو عوض کن😐
میزد تو ذوقدون کودک درونم😢😂😂😂

عزیزمی ممنون از لطفو محبتت😍😘❤

دوشنبه ۲۵ فروردين ۹۹ , ۱۸:۵۹ 🌿🌹🌿 𝚨𝐧𝐧𝐚 🌿🌹🌿

ای وای اتفاقاً بعضیا میگن اسمت مشخص نیست😐

پس همونه🤔

ولی با مرورگر کروم و فایرفاکس نشون میده که🤔

 

 

منم خعلی زیاد خوشحالم از آشنایی با شما 🥰😍

خیلی گلی🌹

 

وووی راست میگی داستان خودتون رو بنویس که نتونن حرف بزنن😁👍

شونصد تا اسکرین شات هم بگیر به عنوان مدرک نگهشون دار😁

به عشقتونم بگو بیاد همه رو بخونه در جریان با‌شه 😅😁

 

ولی ولی ولی😁نوه ها همیشه تحت هر شرایطی شیطونَن😁

ما واسه مامان بزرگم خیییلی شیطونی میکنیم بنده خدا هیچی نمیگه😂

بعد واست میگم چرا شیطونی میکنیم🤦‍♀️😂

 

 

محیا جون با اجازه من تا اول دبیرستان عموپورنگ می دیدم + خاله شادونه😐😂

تو اتاقم تلویزیون داشتم همه برنامه کودکارو دنبال می کردم🤭😁

مدیووونی اگه فک کنی همزمان با دیدن اونا درسامم میخوندم😁😅😂🤣

تازه هر روزم از خودم پذیرایی می کردم کیک و آبمیوه میخوردم🤦‍♀️🤭😁

عین بچه های 4ساله🤭😂

 

بچه بودم خاله شادونه میگفت بچه ها برید عقب از تلویزیون فاصله بگیرید من می رفتم عقب 😐

آخر برنامه هاشونم که خدافظی میکردن منم باهاشون خدافظی می کردم😐😁😂🤣

به خصوص با عمو پورنگ😂🤣

 

وااای خدا😂👍

پس تنها نبودم🙄😁😅

باید به خواهر گلت می گفتی که خودمونو درگیر سن نکنیم بهتره🤫😏😎

به جای این حرفا شما هم بیا ببین🤭😏😎

 

👩‍💻👩‍💻

 

خب محیا جون آماده ای؟؟😑🎤😑🎤

 

1 - 2 - 3

 

دَر قندون لب خندون در قندوووون لب خندون🤭😂

 

⏭️

 

اردکی تنها به روی آبه چشاشو بسته میخواد بخوابه😑

 


😁🤝😁


 

بسه دیگه بابا زشته آبرومون رفت همه فهمیدن🤦‍♀️🤦‍♀️

 

 

 

 

ای بابا چقد من حرف زدم🤭😐😒😑

 

 

 من با مرورگر کروم میام ولی ۴تا مربعه😅

گلی از خودته😍😘

عزیییزم😍😂خدا مادر بزرگتونو حفظ کنه😍من خیلی بچه بودمو دوتاشونو از دست دادم خیلی دوست دارم مادر بزرگ داشتم 
عشقن😍
شیطونی نوه ها هم که دوست دارن فک کنم😅 

😅😅😂😂😂کُپ خودمی 
منم خاله شادونه هم میدیدم😐😅
انقد تا سن بالا عموپورنگو خاله شادونه دیدم که کودک درونم فعال موند😐😅

الان چند سالته انا جان؟:)

وی فضول وشیطونه هروبلاگی میره یاهرکی میاد آمارشو درمیاره😅😂

خواهرم کودک درون نداره باعمو پورنگ ذوق نمیکرد مثل من😅😂😂

😂😂😂😂منم این دوتا شعر عمو پورنگو بلدم😅

عزیزم راحت باش اینجا اتفاقا سرذوق اومدم باکامنتات😍😘❤

سلام محیا

تنهایی که منجرب به رشد بشه خوبه... در غیر اینصورت تف بهش.... 

سلام
خوبی؟
آره تنهایی که باعث رشد بشه خوبه
ولی دائمی خوب نیست کلاً
آدم منزوی میشه
بیشتر مقصود از این پست این بود شکل روابط شکل وابستگی به آدما برا فرار از تنهایی نباشه وآدم بلد باشه حال خودشو تنها خوب کنه
انشاالله از تنهایی در بیای به زودی:))

واقعیت چون خنجری زهرآگین است😂😂


عه😤😬
نخیرم اصلام هیچم😐
چون من چهرم کمتر از سنم میزنه واصلا دغدغه سن ندارم😛
سن فقط یه عدده😁
تازه فوقش میرم شناسناممو ۵سال کوچیکتر میگیرم😝
کاملاً قابلِ باوره 😁
دوشنبه ۲۵ فروردين ۹۹ , ۲۰:۵۰ 🌿🌹🌿 𝚨𝐧𝐧𝐚 🌿🌹🌿

عهههه نگوووو😐

شاید کروم آپدیت نشده ست🤔

حالا بیخیال بابا مهم نیست🙃

خدا مادربزرگ های عزیزت رو رحمت کنه😔

منم یکی از پدربزرگام تازه فوت کرده😒😢😞😔

قربونت برم ان شالله همیییشه سر ذوق باشی🥰😍😘❤️

بیا مَجمَع کودک درون فعال ها رو راه بندازیم😁😁

یه چی تو مایه های مهدکودک🤭😂

 

😊

آره آره درست فهمیدی کروممو به روز نکردم😅😂


خیلی ممنون عزیزم😘خدا رفتگان شما همچنین بابابزرگ عزیزتو بیامرزه❤


مرسی عزیزم توهم همینطور انشاالله همیشه همینجوری با انرژی باشی😉😍😘
منو یاد یکی از بچه ها میندازی،اسمش پرینازه:)

خیلی خیلی موافقم بامجمع  کودک درون فعالها😅😂
منتها تو بیان خیلی ندیدم کسی شبیه من باشه😐😂😂😅
تعدادمون کمه متأسفانه😅

پیام خصوصی دادی جواب دادم میتونی جوابو بخونی؟

من تازه دارم به تنهایی ورود می کنم

انشالله پروانه میام بیرون


انشاالله:)

دیگه بدتر
 

تقلب برای اینکه خود را بین جوانان جا بزنیم:)))

😟
چقد شما بدجنسید چققققد😤
:))
ولی بهتون تبریک مثل اینکه از روحیه پیر مردی دور شدید شیطون شدید مثل جوونا:))
میدونم میدونم همش تاثیرات روحیه ی جوانانه ای منه😆
الانم چون به من وروحیه ی جوانانه ی من حسودی میکنید اینجوری میگید😆 
ولی من شکست نمیخورررممممم😛
:))
دوشنبه ۲۵ فروردين ۹۹ , ۲۳:۴۰ 🌿🌹🌿 𝚨𝐧𝐧𝐚 🌿🌹🌿

آره عزیزم خوندم 😊🌹

خب پس کرومت رو آپدیت کن دختر😊

 

والا پریناز که نیست خیلی وقته😔

دلم براش تنگ شده😔😑

 

خب انگار که فعلاً خودمونیم 😎😎

تا بعد ببینیم بازم مثل ما پیدا میشه یا نه😁

کودک درون فعال ها ایموجی دوستَن😉😋🥰😍

فک کنم باید از رو کامنتشون پیداشون کنیم😊😁

و به مجمع دعوتشون کنیم😁😁

 

 

شبت بخیر خانوم گل❤️✌️

:)❤
من یه دختر سربه هوام تایه برنامه ایم از کار نیوفته به روزش نمیکنم😅😂هی یادم میره😐

عه پرینازو پس میشناسی:)
آره  نیستش؛(


دقیقاً کامنتا طولانی و زیاد استیکر گذاشتن از نشونه هاشونه😅😂😍
انشاالله یه مجمع قدرت مند میزنیم یه بیانو میذاریم رو سرمون😐😂😁😂


الان سرشبِ  منه😐😂 شبت بخیر عزیزم خوب بخوابی😍😘❤

تلاش نکن میدونم واقعیت تلخه و من میشم آدم بدجنس ولی من هدفم کمکه که با واقعیت کنار بیای:))

:))
شما هررررچی بگید من تسلیم نمیشم
من که میدونم میخواید تسلیمم کنید آخرش مثل همیشه بگید من بُردم:/))
دیگه دستتونو خوندم:))
شما به خودتون کمک کنید بااون روحیه پیرمردیدتون:P 
این شماید که پیر شدید نه من:P 

من پیر هستم و باهاش کنار اومدم

شما هم کنار بیا:)))))))

:))))
ایندفعه دیگه نه:))
ایندفعه کوتاه نمیام بگم باشه اصلا هرچی شما میگید :))
 بهتره شما تسلیم بشید  وتلاش نکنید
باختتونو اعلام کنید:))
اقرار کنید من هم جوونم هم روحیم جوونه هم باهوشم هم دقیقم😉😁

یعنی دروغ بگم؟؟

 

خخ

😤😤😤😬😡😐😒😒😕

:)

حقیقت محضه:P 

ولی نیست آخه😂😂😂😂


بخندید بخندید :)) هست خوبم هست:))
هرکاااااری کنید من نمیبازم به شما😭😂

سلام

بله

سلام عزیز دلم😍😘
همیشه خوب باشی انشاالله:)💖

فکر میکنی آخه شما وگرنه که همه میدونن:))

😒😒😒
اصلاًم اینجوری نیست
اعتراف کنید شما باختید😏😂😛

تولدتون شدیداااااااااا مبارک باشه.

امیدوارم هر جا هستید صحیح و سلامت باشی و لبت خندون.

و از غم و غصه و هر چی حال بد هست به دور

سلام آقا مهرداد:)
شدیداااااا ممنون از محبتو تبریک ودعاهای خوبتون:)

وممنون از حضورتون:)


من که نمیتونم دروغ بگم:))

آقا سعیییید😬😐😂
کم شیطنت کنید
دیگه شما باختید😛
دوروز میرید فکر میکنید میاید یه کامنت میذارید به امید اینکه من کوتاه بیامو منو حرص بدید؟😂
باختی اخوی باختی😛

درد نشون عیار ادمیه ... بقول سیدمرتضی رنج در دنیا مفتاح گنج است

سلام:)
خوش اومدید
دقیقاً...چه جمله ی خوبی:) 
ممنون ازحضورتون:)

علیک سلام ... ممنون از خوش امدتون ... رسم محترم و قشنگیه 

 

انشالله که استفاده ببریم و حضورمون سازنده باشه ... 

 

 

خواهش میکنم:)

حضورشما که قطعاً سازنده ومفیده:)
باهمین یه جمله ای که اینجا نوشتید وهمون یه پستی که خوندم ازتون بنظرم ازتون میشه کلی یاد گرفت:)

عه دو تا بنده خدا داریم؟😂😂😳

آژی من چطوله؟خوفه؟🤧🤧🤧🥺

سلاممم عزیزدلم😘😍
نه سه تان:))
یکی دیگه هم هست کامنتشون بالاتره ایشون نوشتن امیرحسین تو پرانتز بنده خدا:)

شکر بدنیستم:) توخوبی گوگولی من؟😍
مبینا از وقتی صداتو شنیدم بیشتر عاشقت شدم😍😘
حس نزدیکی بیشتری کردم😉😍
صدات به صدا گلی هم خیلی نزدیکه😉😍😘❤

اگه جوون بودی شما میگفتم که آرزو بر جوانا عیب نیست ولی خب...

 

:))))))))))

:))))
لااله الا الله😬
نه دیگه یه کمپین علیه شما باید راه بندازم:))
فقط موندم اسم کمپینوچی بذارم؟😐
شما ایده ای ندارید؟:)))

عه وا باز سلام یادم رفت😐سلاممممممممم😍

سه تا؟؟ما همه بنده های خداییم بهرحال😂😂

ایشالهه عالی بشی قشنگه من😅🥰من نیز میگذرانم😊

عه واا صدام خیلی لوس و بچگونه بود،خجالت کشیدم فرستادمش😬🙄

ایشالله نزدیک تر ترم میشیم🙄جدی؟ولی فک نکنما شبیه باشه ها،ینی اونم صداش مثه من بده؟😂😂

من نیز دیوانه وار دوستت میدارم😝😘😘😘

سلام مجدد به روی ماهت😍😘❤
اره ۳تا؛)
آره ماهمه بنده خدایم:))
مرسی عزیزم،انشاالله تو هم عالی بگذرونی😍😘

نه عزیزم صدات ملوس بود😍😘
انشاالله😍
نه صداهاتون گوگولیه😍😆
بااحساسو مهربونه صداتون😍

خجالت نکشم خجالت نکشم😅😂
خدایا شکرت یکی منو دوست داره😂😉اونم معمولی نه دیونه وار
ویییی غش کلدم😅😂😂😂
منم دیوانه وار دوستت دارم😘😘😘❤❤❤

به بهترین اسم جایزه بدید خود ملت همکاری میکنن😂😂

:)))
نه خودم تنهایی از پس شما برمیام :P 
دیشب فکر کردم دیدم کمپین زیاده خودم اژ پس شما بر نیام؟مگه میشه؟😛😂

واقعیته دیگه

هیشکی نمیتونه:))))


خیال کردید😏 من میتونم😎😛

ببینیم و بعدا قضیه این شکستم تعریف کنیم:)))


بله واقعا قضیه شکستتنو تعریف کنید :))
شما باختید دیگه پروندش مختومس:))

شما اولین پیری هستی که میشنوی ارزو بر پیرا عیب نیست😁

خشن شدن منو دیدید؟😌
پیشنهاد میدم نبینید😒😏
این یه اخطاااار بود😎😒
بگید اشتباه کردید به من گفتید پیر😑😤
تا ببخشمتون😒

خیلی خب پس از این طریق میخواید بگید قبول کردید؟؟

😂😂😂
 

i won


شتر درخواب بیند پنبه دانه:)))

همون تو خواب ببینی خودمون😏😛

دیگه کامنت تاریخی شما مشخص کرد که کنترل اعصب رو از دست دادی🤣🤣🤣

آخ ببخشید ناراحت شدید؟
منظوری نداشتم:)
اعصابم خوبه اتفاقا😅

بیشتر شما عصبانی و ناراحتی تا من😅😅

NOOOOOO😒
 تکذیب میکنم😬
:))
من به این خوش اخلاقیییی کجا شبیه عصبانی وناراحتم اخه؟:/

همه میدونن که دیگه الان شما در نزدیکیای انفجاری😅😅😅

آقا سعید:))
من اصلا به ندرت عصبی میشم
توبدترین شرایطم خیییییییلی کم پیش میاد انقدری عصبی بشم‌که بخوام به انفجار برسم:) چون صبورم
شماهم تلاش نکن منو عصبی جلوه بدیدکه بگید من بُردم:))
اصلا منو‌عصبانیت! 

من برده بودم🤣🤣🤣


همیشه من برندم هروقتم من بخوام میذارم شما ببرید😁😛

خخخ

تاریخ بهترین قاضیه:))))))


هوم
میسپاریم به تاریخ😌
:))

میشه وبمو دنبال کنید؟
منم دنبالتون میکنم باشه؟
www.mahdiaskarpoor.ir

برای دنبال کردن به این لینک برید:

http://blog.ir/panel/-/followed_blogs?follow=mahdiaskarpoor.ir

من هر کسی که دنبالم کنه دنبال میکنم 


براحمایت دنبال شدید:)
ولی نیازی نیست شما منو بخاطر دنبال کردنتون دنبال کنید
ترجیح میدم کسایی که واقعا اینجارو دوست دارن دنبال کنن


موفق باشید:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan