دنیا قشنگیشو به فرشته هایی مثل تو مدیونه،تولدت مبارک گلشید جانم❤

 


زیبایی تو مثل قرص ماهی🌜دور از تو باشه رنگ سیاهی😘

تولد تولدت مبارک🎂بخندی تو همیشه الهی😘

زاده فصل زمستون چه عزیزی تو برامون🎈🎈🎈

با حضور تو همیشه پر لبخند لبامون🎊🎊🎊

توی این شبای برفی تویی گرمای وجودم❤

روز میلادت مبارک ،ای تمام تار و پودم💓

ماه دی ماه رفاقت چه عزیز بودن تو❤

از تو شد ستاره بارون،شب زیبای زمستون❄

 

بعضی از آدما مثل گل نرگسن

باحضورشون تمام وجودت سرشار از آرامش میشه

گلشیدِ قشنگم تو ازهمون آدمایی:)

تو برا من گل نرگسی:)

گل نرگسی که سفیدیش نشون از پاکی روح وقلبت داره

رنگ زردش نورامیده که همیشه تووجودت میدرخشه ودلها رو به روشنایی بعداز تاریکیها امیدوار میکنه

گل نرگسی که سبزی برگهاش یادآور حس حیات وشادابی  به همراه خودش داره

گل نرگس من😍

مثل استشمام عطر حیات بخش گل نرگس وجودت آرامش وحس لطافت وزندگی به همراه داره❤

گُلای نرگس ...

زمستون وقتی همه ی گُلا میرن زیر خاک وتو خواب عمیق هستن سرازخاک بیرون میارن وزندگیو شروع میکنن:)

درست مثل تو... تویی که متولد زمستونی ولی حضورت بهاره:) تویی که وقتی هیچکس نبود...بودی:)

بهار قشنگه اما نرگس جوهره ی بهاره:)

وجود تو ذاتت مثل سفیدی گل نرگس مثل برف سفید ویه رنگ وبی ریاست:)

و فرشته هایی مثل تو دنیارو قشنگتر میکنن 

 

تولدت مباااااااارک جانِ جانانم😍😘❤❤❤

تولدت مبارک رفیق👭

تولدت مبارک با معرفت❤

تولدت مبارک خواهرم😍

تولدت مبارک بهترینم😘

مرسی که انقد خوبی 

مرسی که انقد مهربونی

مرسی که انقدبامعرفتی

مرسی که بودی وهستی، بمونی براااام:)

مرسی که انقد روح وقلب بزرگی داری

مرسی که انقد صبوری

مرسی که انقد بادرک وفهمی که هیچوقت حس نکردم کوچیکترمی وهمیشه صبورانه درکم کردی

مرسی تحملم کردی میدونم من باگریه هام ،حال بدیام ،زودرنجیام خیلی غیرقابل تحمل بودم ولی هیچوقت سرزنشم نکردیوکنارم بودی وصبورانه آرومم کردی:)❤

(محیا بغض میکند وچشمانش پر میشود، محیا اول احساسات بوده بعد دستو پا دراورده)

 

نمیدونم چطوری بابت خوبیات وبودنات تشکر کنم 

امیدوارم بهترین اتفاقا برات بیوفته وهمیشه

تواوج باشی و پیشرفتا وموفقیتای پی درپیتو ببینم که لایق بهترینایی

انشاالله همیشه دلت شاد ولبت خندون و تنت سلامت باشه

دوووووووستتتتتتتت دااااارم❤

من تو رو عاشق😍😘😘😘😘

بازم تولدت مبااااارک ای قشنگتر از پریا😍

تنها تو کوچه نریا بچه های محل دزدن گلشید منو میدزدن😉😅❤

احساسی نویسم ته کشید زدم فاز شوخی😅

ببخشید من بلت نیستم به قشنگی تو بااحساس بنویسم 

درنوشته های من اگر کلمات خفن نیست صفا وعشق هست:))

پ.ن۱:

ذوق دارم مگه چیه؟😅😳هرچی گیف بوده جمع کردم بذارم اینجا😅تازه وویسم ضبط کردم براش فرستادم اینستا 😅 پنج دقه هم تواون وویس حرف زدم😅😳

متنو مینوشتم یه جاش بغض کردم وویس ضبط کردم ازیه جا به بعد ازبغض رد کرد اشکام سرازیر میشد وهی مکث میکردم ونفس میگرفتم صدام نلرزه... ولی ضایع شد دیگه(من نمیدونم این همه احساسات دقیقاً برا چیه منه آخه که خدا گذاشته تووجودم خدایا یکم زیاد نیست؟😟)

علت بغضمم این بود که یاداون روزایی میوفتادم که اشک میریختمو دستام میلرزید ازناراحتی وبدون ترس از قضاوت شدن وسرزنش  براش تایپ میکردمو حالمو خوب میکرد یاد تمام روزایی که حالم گرفته بود ولی باگلشید انقد حرف میزدم وته همه حرفا ودردودلامون میرسید به غش غش خندیدنا ومسخره بازیامون....:)

 

 

پ.ن۲:

نه که حالا من آدم خاصی باشم یا بودنم مهم باشها

ولی گلشید یکی از آدمایه که باعث پاگیر شدنمو برگشتو موندنم تو مجازی شد

تمام این حدود ۶ماه واین وبلاگ میخواستم ازش بنویسم ولی پشت گوش انداختم😑(اوف برمن ) تا تولدش رسید ونوشتن از معرفت وخوبیاش وقدردانی کردن ازش ذره ای از محبتاشو جبران نمیکنه...

آشنایتمون تقریباً به یکسال میرسه ولی صمیمیتمون ازیکسال کمتره وخودمم باورم نمیشه حتی یکسال نشده انقد ماباهم زمان گذروندیم انگار خییییلی وقته که انقد صمیمیم:)

اگه برید وب گلشید تو پربیننده هاش پست محیا جان تولدت مبارکو که برافروردین بودو میبینید:)

اون موقع منو گلشید صمیمی نشده بودیم انقد انتظارشو نداشتم که بخواد برام پست بزنه که تا شب وبلاگش نرفتم(۲-۳ماه بود میشناختمش ولی خیلی وبلاگش نمیرفتم)

 تا خودش تو یه وبلاگ دیگه که بودم اومد بهم گفت محیا وقت کردی یه سر بزن به وبم

بازم اصلااااا تصور همچین پستی رو نداشتم چون اصلاً باهم صمیمی نبودیم وواقعاً میتونم بگم سوپرایزم کرد:)

ازاون پست تولد،فروردین تا اردیبهشت یکم صمیمی تر شدیم ولی بازم نه خیلی

اردیبهشت وبلاگ اولمو پاک کردم که برم که پشت سرمو نگا نکنم 

یکماهی تقریبا هیچ وبلاگیو باز نکردم

یه روز منتظر یه ایمیلی بودم برای باردوم سوپرایزم کرد ودیدم بهم ایمیل داده 

اصلاااا انتظارشو نداشتما اصلاً

 برای بار دوم معرفتش بهم ثابت شد❤

ازاون ایمیل صمیمیتمون بیشتر شد وباعث برگشت وزدن وبلاگ دومم شد 

اون موقع خیلی بهم ریخته بودم ...اگه نبود

هیچوقت دوباره برنمیگشتم چون اون موقع هنوز به وبلاگ نویسی وابسته نشده بودم وتازه بعد وبلاگ دومم وابسته شدم ،اگه نبود شاید کلی حس خاطره بد ازمجازی میموند برام....

​​​​​تو زدن وبلاگ سوم جز گلشید محیصاهم خیلی بهم قوت قلب داد که تونستم بگردم از محیصا به وقتش میگم انشاالله:)

 

محیای شوخ وشیطونی که اینجا مینوشت یه سنگ صبور وهمراه همیشگی داشت که وقتا حال بدش باهاش درودل میکرد ومطمئن بود که سرزنش نمیشه که مثل خیلیا برچسبای مختلف  بهش نمیچسبونه...هیچوقت قضاوتم نکرد وصبورانه کنارم بودوآرومم میکرد 

حتی وقتایی که من خوب نبودم ولی بهش چیزی نمیگفتم پیش میومد تو یه وبلاگی پیام میذاشتم من تووبلاگ بودم پیامش از تلگرام میومد ومیفهیدم چون دیده کامنتم توفلان وبلاگ شبیه همیشه نیست حس کرده وفهمیده که حالم خوب نیست

انقد حواسش بهم بود من نمیرم برات؟😍❤

ونمیدونم واقعاً چطوری این همه محبتشو جبران کنم:(

​​​الان دلم میخواست تو بغلم میچلوندمش:)

گلشید خودمه عاشقش نشید که نمیدمش به شما:))

 

 

پ.ن۳:

آدم‌ها همدیگر را پیدا می‌کنند...

از فاصله‌های خیلی دور...

از ته نسبت‌های نداشته...

انگار جایی نوشته بود که اینها باید کنار هم باشند!!!

می‌شوند همدم،می‌شوند دوست،می‌شوند رفیق

اصلا می‌شوند جانِ شیرین...

درست می‌نشینند روی طاقچه‌ی دلِ هم...

حرف‌هایشان یک جور خوبی دلنشین است

دل برای خنده‌هایشان ضعف می‌رود

اصلا بودنشان شیرین است...

وقتی هم که نیستند هی همدیگر را مرور می‌کنند

و مدام منتظربودن و حضور هم هستند

خدا اینها را نگیرد از هم...

#بمونی برام:)❤

پ.ن۴:حالا دیگه سخنرانیام تموم دست دست

شله شلههه:))

نه نه دست نزنید ایام فاطمیس برا سلامتیش صلوات بفرستید😅

پ.ن۵:

تذکر: آهنگ شاد است دوستان مذهبی که آهنگ شاد گوش نمیدید از پلی کردنش جداً خودداری بفرمایید😅 آخه آهنگ اندیه😳 میدونم ایام فاطمیس من میذارم بعد ایام فاطمیه گوش بدید😁😅

من یه گلشید که بیشترندارم:)

 

 

پ.ن۶:خب دیگه از منبر میام پایین ببخشید طولانی شدمیدونم خیلی بامحبتید تمام این ۶ماهم پرحرفیامو تحمل کردید والانم درک میکنید که گلشید برام خیلی باارزشه وباید همه اینارو مینوشتم:)واسه همین پرحرفی کردم😳😅

اگه خوندید تاآخر دمتون گرم

و کادو یادتون نره😳😅 شما کادوهاتون بیارید😜 بعد من اینارو میخونم:D 

-دست شما دردنکنه،چرا زحمت کشیدین

حالا که زحمت کشیدین،پس چرا کم کشیدین

چرا ویلا ندادین کنار دریا ندادین ماشین بی ام و ندادین

-همه چیزو که خوردین یه قابلمه هم بردین این چیه که آوردین😂

-بازشود دیده شود بلکه پسندیده شود

-این چی چیه اوردید گندشو دراوردید😳😅

 خواستم جوتولدکامل بشه😅

 

  • محیا ..

سلام. تولدشون مبارک 🌹🌹🌹

یه سال پر از موفقیت در پیش رو داشته باشن :)))

و آفرین به شما و ممنون از مهربونیتون 🙏


سلام 
 خیلی ممنون  بابت تبریک ودعای خوبتون:)🌹

لطف دارید، ممنون ازحضورتون ،این پست قطعاً بخاطر مهربونیا وخوبی خود گلشیده:) 
پنجشنبه ۲۶ دی ۹۸ , ۰۰:۳۱ حـ . آرمان (استاد بزرگ)

تولدشون مبارک باشه

حال دلتون شاد باشه انشاالله:)


خیلی ممنون جناب آرمان بابت تبریک :)🌹
ممنونم همچنین:)🌹

تولدت مبارک گلشیدعزیزم

 

ان شالله به هرمهمی تو زندگیت داری برسی و شاهد موفقیتت باشم.


:)انشالله...
ولی بوس موخواد گلی
بوس رد کن بیاد
یکی گلی 
دوتا من،ازاینا😚
مدیونی فکر کنی من بوس میخواما براگلی گفتم😜😂😅

+توخوابوبیداری جواب فقط دوتا کامنت اولونوشتم نمیدونمم چی نوشته بودم
حواسم نبود کامنتا بدون تاییدن وجوابو بنویسم معلوم میشه😅😳
الان باز ویرایش کردم بقیه هم جواب دادم یادم افتاد کامنتا بدون تاییدن اون جوابارو خوندن احتمالا😐😅😂😑

مبارک باد


:)
همین؟!
گلی سنبلی بوته ای درختی درختچه ای 😅
دعای قشنگی چیزی😛
یعنی اگه فکر میکردم بخاطر شرایط الانت ممکنه بخاطر ناراحتی انقد بی ذوق وکوتاه تبریک گفته باشی گیر نمیدادما
من از وقتی تورو میشناسم همین مدلی تبریک میگی چه وضعشه؟:))
اصلاً جریمت میکنم کادو رد کن بیاد😛
برا تولدت خواستم تبریک بگم برات مینویسم HBD
مدل خودت😛
خوبه پارسال تولد من نبودی وگرنه اینجوری تبریک میگفتی یه ماجرا قهر از توش درمیومد باز:)))
پنجشنبه ۲۶ دی ۹۸ , ۰۱:۲۴ فرشته ی روی زمین

🎉🌸؛🎊🌸؛🎉🌸؛🎊🌸

گلشید عزیزم تولدت مبارک♡

🎉🌸؛🎊🌸؛🎉🌸؛🎊🌸

انشاءالله به هرچی که دوست داری برسی و بهترینها واست پیش بیاد : ) 🎁🎈


عزیز دلممم😍😍😍😍❤چقد دلتنگ حرف زدن باهاتم
ولی میدونم سخت سرت شلوغه:((

انشاالله:)

سلام گلشید خانم تولدت مبارک نوه ی گلم :) ان شاءالله عمر با عزت و سلامت داشته باشی🌹🌹

 

+ محیا جان چه کار خوبی کردی :)


سلامممم 😍
ممنون بابت تبریک ودعای خیرتون😍❤

+فدامدا😍😘❤ شما تولدتون چندم مرداده؟:)
حافظم خوبه؟😎مردادو مطمئنم چندمشو نمیدونم چون ننوشتید چندم:)وگرنه اونم میدونستم:)
پنجشنبه ۲۶ دی ۹۸ , ۰۸:۲۱ مُسـافِــــ ـری از دیار بِـــــی کَسِیــ

سلام 

تولدش مبارکا باشه 

انشالله به همه ارزوهای قشنگش برسه

آبجی من


سلام عزیزم😍
خیلی ممنون عزیزدلم😍😘❤
انشاالله توهم به همه ی آرزوهای قشنگت برسی:)❤

چه خبره بابا؟ دلم خواست منم گلشید باشم خو...با این کارات تولدش مبارک

سلام :)
میرزا شما هم جای خودتون خیلی  باارزش ومهمید:) 
شما تاریخ تولد بدید جشن وپایکوبی باما
تولدهای به یاد ماندنی را باما تجربه کنید:))
# برنامه ریزی بهترین ورویایی ترین تولدها با محیا
کی؟محیا
کجا؟محیا😅
تبلیغاتم خوب بود؟😳

ولی بی شوخی همه دوستان بیانی همینطور شما هرکدوم به جای خودشون یجور برام باارزش ومهم وقابل احترام ودوست داشتنین:)

ممنون از تبریک وحضورتون:)🌹

آخیییی گلشیددد عزیزززم تولدت مبارک ؛ )))))))))))


عذرا جانم😍😍😍😘❤
ازطرف خودمو گلشید تشکر میکنم مرسی عزیزدلم❤

قبلنا فقط میگفتم تبریک .

الان گفتم مبارک باد. 

خیلی فرق داره.

 

+ با آرزوی بهترینها ⚘


:))))
آرههههه قبلنا میگفتی فقط تبریک،چقد تفاوت:)))

+مرسی مرسی پسرم،استیکرم گذاشتی؟این چیه؟ برامن مستطیل خالی اومده ،ولی خیلیه، آرزوی بهترینا کردی از تبریک خالی فراتررفتی:))
مرسی
ایشاالله عروسیت جبران کنم:))🌹

😢

😢😢😭😭

😭😭😭😭😭😭

محیااااااااااا😢😢😢😢

 

تو چه کردی با من دختر😢

 

بیا بغلم ببینم😚😚

میدونستم برام پست میزنی به خاطر همینم بعد چند وقت امروز سر زدم به پنلم ولی اصلا فکر نمیکردم همچین پستی بزنی😢

 

به خدا من لایق اینهمه تعریف و تمجید نیستم:)

یه لحظه فکر کردم از یکی دیگه نوشتی:)

 

قربونت برممممم من که انقده خوبی توووو😘😘😘😘❤❤❤❤

 

عاشقتمممممم بسی زیااااااد

شاعر میگه که:

کی بهتر از تو

که بهترینیییییی

تو ماه زیبای روی زمینی

تو قلب من باش تا که ببینی چه دلبرانه به دل میشینی😍😍😚😚

 

مرسییییی به خاطر همه ی محبتات عزیزم🌹🌹

 

از خدا ممنونم که دوست و همراهی مثل تو رو سر راهم قرار داد.

زبونم بند اومده نمیدونم واقعا چجوری ازت تشکر کنم:) 

بَه نی نی😍😍😍😍😍

آخ جون بخل بخل😍😘❤😁

قربونت برم عزیزم کاری نکردم که درمقابل اون همه صبوریات😘

گلییییی چرا قسم خدا رو میخوری این تعریفا عین حقیقته:)
تولایق خیلی بیشترازاینایی:)❤


خدانکنه عزیزم،خوبی از توئه که منو تحمل کردی وگرنه من که همش رو عصاب مصابم😅😳😟😂

خدایا شکرت یکی عاشق من شد😅😂
عزیزمی منم عاشقتم😍😘
آهنگم برام نوشتی😍😍 مررررسی 😘
خجالت نکشم خجالت نکشم😅😳🙈
( کامنتارو خوندم بعد رفتم سراغ ظرف شستنو غذا درست کردن گفتم کارام تموم شد بیام جواب بدم
بعداین آهنگه افتاد بود تو سرم حین ظرف شستن هی میخوندمش 
بعد ریتمشم میگفتم دین دیرین دین دیرین درین دین😅😂😂
لای لالای لای لالای لالای لای😅
بعد گفتم این کجا افناده تو سرم سرخوشم کرده یادم افتاد اینجا خوندم😅

قربونت برم عزیزم منم ازخداممنونم که تورو سرراهم قرار داده:)❤
شدیداً به این معتقدم که هرادمی توهربرهه ای که سرراه آدم قرار میگیره یه حکمتی توشه :)
وتو جز آدمای الهام بخشی برامن جدای همراهی وسنگ صبوریت:)❤

آقایون بوم بوم، استاد بزرگ، میرزا مهدی، میرزا خیلی ممنونم از تبریکتون

 

مریم عزیز و نازینم، فرشته ی گلم، نیک عزیز، مسافری از دیار بی کسی عزیز و عذرا جانم خیلی ممنونم ازتون و خیلی بیشترتر ممنون بابت آرزو های قشنگتون❤❤❤🌹🌹🌹🌹

:)

راستی چون از پست تولدت نوشتی الان وبمو از حالت غیرفعالی برداشتم تا اگه کسی خواست ببینه بتونه ببینه:)


 میسی میسی 😍😘
دیروز که داشتم مینوشتم اومدم لینکتو چک کنم که ببینم درسته دیدم بستیش که اومدم پرسیدم چرا بستیش:)
اگه حواستو پرت میکنه ببندش:)❤

تازه زبونم داره باز میشه:))))

 

چه کیک خوشگلی خریدی برام:))

رنگشم خیلی خوجگله:)

اونجایی از متن که نوشتی بغض کردی منم بغضم گرفت:)

وقتی وویست رو گوش میدادم هم همینطور:)

 

پ ن ۶ رو خوندم کلی خندیدم:)

کادو هام کووو پس؟؟😁😅

 

آقا همراه اول کادوی انتخابی گذاشته

منم ۲ گیگ نت رو انتخاب کردم:)

دیروزم اولین کسی که بهم تبریک گفت بانک ملت بود😂😂

دیروز غروب تبریک گفت:))

فکر کنم خیلی دوس داشت اولین نفر باشه به خاطر همین یه روز زودتر تبریک گفت😂😂


:)))

کیکتو دوچ داشتی؟:)
گوگلو گرفتم فشار دادم انقد زیرو رو کردم که گریش گرفت گفت توروخدا ولمممم کن پول میدم برو کیک به سلیقه خودت سفارش بده فقط دست ازسرمن بردار
دارایام همیناس نداااارم والله ندارم بیشترازاین مدل که به دل تو بشینه😂😂😂😳😳
کلی عکس دانلود کردم به خواهرم میگفتم بیاببین کدوم خوبه 
اونم میگفت سلیقت دهاتیه😂😂😂😂اینا چین😅😂😂😂
میگفتم خوچیکار کنم عکس قشنگ نیست😖
یه عکس نشونش دادم گفت محیااین بیشتر بهش میخوره کیک جشن عقدوعروسی باشه گفتم درست فهمیدی یعنی انقد ضایعس؟😂
اونم اینجوری بود😐
انقد سراین کیک انتخاب کردن خندیدیمو حرص خوردم وانقد گوگلو تکوندمش تا به این رضایت دادم،گفتم هیچی بهتر سادگی نیست😅
این کیکایی که روشون لوازم ارایشیه رودیدی؟😍خیلی خوشگلننن😍
ولی روشون رژلبولاک ناخن وکلی لوازم ارایشی بودو شلوغ بود نمیشد اسمتو سنتوبنویسم:(


قربون دلت برم من که انقد مهربونه😍

:))
کادو ندادن :((
البته میدادنم مدیونی فکر کنی به تو میرسیدا خودم برمیداشتم😅
اینو گفتم یاد روزی که اومدی وب زندگی برتر افتادم
اشنا میخواست پذیرایی کنه میگفت چی میخوری
من هی میگفتم نه همه خوردنیا مال منه نده بخوره خوراکیا منن😂
آقااحسانم اومد همین وضع بود هرکی میومد من کارم همین بود😅
کلا. همه چیو برا خودم میخوام ور دارم😅

عهههه بازم دم همراه اول گرم:)
من خطم به اسم بابامه تولد اون نت میگیرم:)))
:))) ملت بی ادب من میخواستم اولین نفر باشم:(
دیشب خواب بودم چشامو باز کردم دیدم نزدیک۱۲ونیمه گوشیم توشارژ بود پریدم گوشیو برداشتم
خواهرم گفت نگا بخاطر گلشید چطوری از خواب میپره میره سراغ گوشی😂😅میخوای ببینی گلشید پستتو دیده؟:))
بعد هی میپرسید دید؟گفتم نه خوابه امروز دوباره گفت دید پستتو 
گفتم آره😁😅 اونم باخودم درگیر کردم😅

تولدتون مبارک❤

ویستا جانم😍😍😍❤

ازطرف گلی وخودم تشکر میکنم مرسی از حضورت گلم😘❤

تولدت مبارک گلشید جان 🥳

۲۶دی چقد تولد بیانی ها رو داریممم:)


عزیزم😍
از طرف گلی تشکر میکنم مرسی نازنینم😘❤
عه واقعا؟:)
تنها دی ماهی که من میشناسم تو بیان گلشیده:)

مچکرم محیا جانم❤❤❤❤❤❤


😍😍😍❤❤❤

آره دوج داشتم:)

 

عزیییزم، اخه تو چقدر مهربونی😘😘😘

 

کیک عقد و عروسی😂😂😂😂

 

اشکال نداره هر کی کادو داد خودت برش داد( وی میداند که کادویی در کار نیست:))) )

 

اره یادش بخیر پارسال تازه اومدم باهاتون اشنا شدم چه زود گذشت.

 

ویستا و لبخند عزیزم بینهایت ممنونم ازتون.

 

محیا جونم بازم مرسی دلبرم😘😘من دیگه میرم، هر کسی هم تبریک گفت از طرفم ازش تشکر کن:)


خداروشکر؛)

مهربونی ازخودته عزیزم❤

بوقتم یه کادویی از غیب رسیدا:)))


خواهش میکنم کاری نکردم 😚
چشم:)برو به درست برس جا منم بخون من یکم بخوابم😅😖
خسته ولهم😖

تولدش مبارک:)

دوستیتون پایدار


خیلییی ممنون فاطمه جانم😍😘❤

به به😍😍😍

سلااام

محیا چه کردیی

به قول اون شاعره منم دلم خواست توهم دلت خواست ؟😂😂

تبریک تبریک

تولدش مبارکاااااا ❤🌿🌷😍😍🌿🌳🌷🌸💐🍀🌠🎁🎇🎉🎆🎐🎆🎈🎊🎊🎈🎈🎊🎈🎊🎈🎊🎈🎊

انشالله به همه آرزوهاش برسه 🌸🌸🌸

هم گلشید هم خودت جزو بهترین دوستانی هستین که اینجا باهاشون آشنا شدیم 

خلاصه که دوستی تون پایدار بمونید برای هم 😍😛😘😘

😍😍😍😍
سلام به روی ماهت😍😍😍😘😘
عزیزم😂😂😂
من صفحه تولد کده زده بودم که تاریخ تولداتونو بدونم براتون پست بزنم ولی خیلیاتون نگفتید 
خودمم یکم روحیم له ولورده بود صفحه رو پاک کردم😅😳

خییییلی ممنون معصومه جون ازطرف گلی وخودم ازت تشکر میکنم❤❤😘
انشاالله توهم به همه آرزوهات برسی😍😘
عزیزم😍😍😍توهم دقیقاً یکی از بهترین دوستای مجازیمونی وخیلی خوشحالیم ازآشنایی ودوستی باهات😍😘
مرسی مهربون😍 انشاالله دوستیمون باتوهم پایدار وادامه دار باشه😉😍😘❤

خیلی مبارکه.

...

+ منم دی ماهی ام😊


خیییلی ممنون آقا عرفان:)🌹

+جدی؟ زمستونیا کلاً خیلی خوبن:)
بهترین دوستای مجازی وواقعی من متولد زمستونن:)
تولد شما چندمه؟
تولدتون پساپس یا پیشاپیش تبریک میگم:) باآرزوی بهترینا:)

سلام محیاجان

عجب جشن تولد قشنگی

دوستیتون همیشگی و پر از زیبایی

تولدت مبارک گلشیدجان، انشاءالله به تموم آرزوها و امیدهای قشنگت برسی و نگاه و لبخند گرم خدا همیشه و همه جا همراهیت کنه

اینم از کادوی تولد 💝💝


سلاممممم همراز جانم😍😍😍😘

یه دنیا ممنون😍❤

از طرف گلشیدم تشکر میکنم خیلی ممنون از دعاهای قشنگتون 😍❤
مررررسی بابت کادو 😍چقد خوشگله 😍با کیکش سته،پروانه داره😍
گلی ناامید بود از گرفتن کادو گفت هرچی گیرم اومد تو بردار😅😂
حالا ببینه کادو گیرش اومده میگه عجب کاری کردما😅من گفتم کادو میرسها باور نکرد 😅

یه دنیا ممنون از محبت وهمراهی همیشگیتون وجودتون همیشه بهم آرامشو حس خوب ودلگرمی میده لبخند گرم خدا همیشه وهمه جا انشاالله همراه شما هم باشه ودلتون شاد ولبتون خندون باشه😍😘❤

تولدش مبارک...🎈

لیلا جان😍😍😍😘

کجایی تودختر،چقد کم پیدایی😟
امیدوارم به خوبی سرت گرم باشه که انقد کم هستی بیان:)❤

خیلی ممنون بابت تبریک ازطرف گلی هم تشکر میکنم میسی مهربونم😍😘❤

سلام

خیلی اهنگ زیبایی بود

اول  تولد همه رو تبریک میگم:))

 

روز تولد من برف خوبی اومد ولی کلی یخ کردم:)

 

میگم خدا رو شکر وبلاگ بیان هر چقدر بنویسی بازم جا داره:))

عه سلام:)
دکتر منور کردید به کلبه فقیرانه ما قدم رنجه کردید :)
من که نمیدونم دکتر چی هستید ولی دیدم دوستان هی بهتون میگن دکتر گفتم منم بگم دکتر:))
خوش اومدید:)

خوشحالم آهنگو دوست داشتید :)
بابت تبریکم خیلی ممنون :)🌹

شماهم متولد زمستونید؟؟دی ماهید؟
تولدتون باتاخیر مبارک  باآرزوی بهترینا:)

چقد زمستونیا زیادن:) والبته خیلی خوبن:) درجواب آقا عرفانم گفتم
بهترین دوستای مجازی وواقعیم متولد زمستونن اکثراً دی وبهمن😍


بله واقعاً خداروشکر میخوام کتاب بنویسم دیگه😂 😎😅دستشون درد نکنه نوشتنو محدود نکردن وگرنه  روح من یکی دچار شکنجه میشد😳
تازه کامنت وجواب کامنت دادنم هرچقد بنویسم جاداره😅
خدایاشکرت
منو این همه خوشبختی محاله محال 
مخ دوستانو خوردن مثل خوابو خیال بود خیال😅
حالا چون دکترید مراعات میکنم به مغزتون اسیبی وارد نمیکنم
وبه سخنان گرانبارم پایان میدم😳😅

ممنون ازحضورتون:)🌹

سلام خوبییییییییییی ؟❤❤❤❤

تولدت مبارک گلشید جان ❤

امیدوارم به همه آروزوهات برسی و در زندگی موفق باشی و همیشه سلامت باشی 😍😘❤

سلاممممم عزیزم😍😘❤
ممنون عزیزم خوبم:)❤

مررررسی عزیزدلم از طرف گلی وخودم تشکر میکنم😍😘❤

انشاالله توهم همیشه سلامت باشی وبه ارزوهات برسی مرسی از ارزوهای قشنگت😍😘❤

عه مبارک مبارک تفلدت مبارک 

💘💕💜❤️💃🏻💙❣️💖🎶🎵💗🤎💚💛🤍💓💟💝💞🖤🧡🧿😍👒💐🌺🥀🌹⭐️💥⚡️🔥🌟❄️☔️☃️🧁🍰🍫🍬🍭🎂🍿🍩🍺🍻☕️🧃🥂🍷🥃🍸🍹


محیصاااااا عزییییییزم😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘
کامنتتو دیدم چشمام قلب قلبی شد😍😍😍😍
از طرف گلی تشکر میکنم، مررررررسییییییی😍😘😘😘😘
میبوسمت عزیزدلم خیلی خوشحال شدم کامنتتو دیدم😍😘❤❤❤❤

مبارک باشه تولد گلشیدی


عزیزم 😍😍😍

مرررسیییی عزیزممم😘❤❤❤

وای چه کرده محیا😁

ما هم دوست داریم گلشید باشیم.

همه ی ما گلشید هستیم😉

 

گلشید جان تولدت مبارک.😍

بچه های منم دی ماهی اند و همین دیشب تولدشون رو گرفتیم😊


شما عزیز دلیییید😍😘❤

ممنون بابت تبریکتون😘😍❤ازطرف گلی هم تشکر میکنم مهربانو جانم😘❤

واقعا؟ عزیزمممم😍دوتاشون؟😍
تولدشون مبااااارک😍انشاالله همیشه تنتشون سلامت ودلشون شاد باشه وصدای خنده هاوقهقه هاشون خونه رو پرکنه😍❤

سلام تولدتون مبارک ان شاءالله به هر چی میخاید برسید


سلام آقا آرش:)

ازطرف خودمو گلی تشکر میکنم  ممنون ازتبریکو دعای خوبتون:)🌹

تبریک :)


خیلی ممنون:)🌹

از همه ی دوستان ممنونم بابت تبریک، برای همتون بهترینا رو آرزو میکنم🌹🌹


:)

سلام

تولدشون مبارک.ان شاء الله به همه ی آرزوهای قشنگشون برسن. :)

همه ی دی ماهی ها ماهن.(تعریف از خود نباشه ، منم دی ماهی ام. :) )

سلام عزیز دلم😍😘
مرسی گلم انشاالله توهم به همه ی آرزوهای قشنگت برسی:)❤
جدی؟:) 
تولدت باتاخیر مباااااااارک😘😍انشاالله بهترینا برات رقم بخوره وهمیشه حال دلت خوب باشه ولبت خندون❤
باهات موافقم دی ماهیا واقعاًماهن😍

خیلی ممنونم. :)


خواهش میکنم عزیزم
فدا مدا😍😘❤

تولدش با کلییییی تاخیر مبارک⁦❤️⁩🧡💛💚💙💜

عذرخواهی:(((

میخواستم بیام کلی حرف بزنم ولی یه کاری داستم باعث شد دیر بشه..ببخشید:(((((

 

 

 

 

 

گلشید جووون تولدت مو...باااااا...رک....

😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍

💝💖💝💖💝💖💝💖💝💖💝


عزیییییزم😂😂😂😅😍😍😍
اول خط اول متنتو دیدم هنگ کردم 😅
قربونت عزیزم این چه حرفیه هرموقع دوست داری بیا هرموقع بیای  باعث خوشحالیه گلم😍😘❤

بابت تبریکم مرسی عزیزدلم😘❤😍💓💓💓

فدات شم محیایی:))))

خواهری گلی:)))

(خودم خودمو خواهرت کردم..چه بخوای چه نخوای!!!)

قلبونت بوس بوس


خدانکنه نازنینم😍😘
باعث خوشحالیه منو خواهر خودت بدونی عزیزم😍
عزیزمممم میسی بابت بوس 😉😍 منم میبوسمت😘❤

نگو خدا نکنهههههههه👏🏻👏🏻

اوه🙃😊😁😀

بوس رو لپت 🥰😍😘😚😙😗❤️🧡💛💚💙💜🖤🤍🤎💔❣️💕💞💓💗💖💘💝


😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘❤❤❤❤

سلام

ساعت 21 امشب میتینگ عمومی داریم تو وبلاگ من همه بیان


 

سلام

امیدوارم میتینگ بهتون خوش گذشته باشه
و انشاالله همیشه به دورهمی وشادی 

سلام

تولدش مبارک😍❤با آرزوی بهترین ها


سلام بهامین جانمممم😘😍😍😍
مرررسی عزیزدلم😍😘❤
منم بهترینارو براتو ارزو میکنم 😘❤
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

یعنی من چقدر حرض بخورم هرجااااا میرم نظراتو می بندن.....

** ***************** ******* *********

........

 

کتابش قشنگه.....

فقط اونجاش... واسه اینکه دخترا بهش گیر ندن شلوار کردی می پوشه با پیراهن رو شلوار:)))

 

اون قسمتش هم که پدر شهید ازش ناراحت بود می گفت چرا جنازه پسرمو برگردوندی ازت ناراحته.....می گفت تا وقتی مفقودالاثر بودم هر روز خانم فاطمه(س) بهم سر میزد ....چرا برم گردوندید....

 

 

پ ن : تولد مریم مقدس مبارک باشه :))))

یجوری کامنت میذاری آدم مجبور میشه سانسور کنه:| 

خب حتماً نمیخوان نظر درمورد اون پست که میبندن دیگه:))

آره کتاب قشنگیه
فک کنم همه خوندنش خودم فقط نخونده بودمش:| 

پ.ن: میذاشتی سال دیگه تبریک میگفتی:| 
دیگه تشکر نکنم ،خودش تشکر کرد:))

سلام

خوبیییی ؟

دلم برات تنگ شده بود *-*


سلام عزیزممم😍
قربون دلت برم 😍😍😍
من خوبم به خوبیتون:) توخوبی؟ همه چی خوبه؟ :) 
درس ومدرسه چطوره؟
:)

:)تولدش مبارک

مرسییی عزیز دلم یگانه مهربونم😍😘❤

پست آخرتو خوندم ...خیلی ناراحت شدم
اگه حس کردی میتونی حرف بزنی
یا حرف زدن حالتو خوب میکنه 
من جای خواهرت هستم براشنیدن❤
اگرم نه...دعا میکنم وامیدوارم انشاالله زودِ زود روبراه بشی❤

:)ممنونم مهربون جان ....تقریبا خداروشکر اون مشکلم حل شده ..❤

مرسی که هستی :)

 

 

 

خداروشکر...انشاالله کامل حل بشه وهمیشه دلت آروم ولبت خندون باشه😘❤
عزیزمی❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan