گنجشک ترین آدم او من شده بودم...

 

 

 

 

 

کاش می شد تمامِ آدم های غمگین وتنهایِ جهان را در آغوش کشید،

برایشان چای ریخت،کنارشان نشست و با چند کلامِ ساده،

به لحظاتشان رنگِ آرامش پاشید

و حالشان را خوب کرد.

کاش می شد این را قاطعانه و آرام

در گوش تمامِ آدم ها گفت؛ که غم و اندوه، رفتنی است

و روزهایِ خوب در راه اند،

که حالِ همه مان خوب خواهد شد...

(نرگس صرافیان طوفان)

 

پ.ن۱: 

صبح که چشمامو باز کردم میخواستم  بلند بشم که درد کمرم وتیری که میکشید نمیذاشت افتادم سرجام ۳ بار تلاش کردم ودرد وحشتناک کمرم نمیذاشت بلند بشم

دستمو گذاشتم رو‌موضع دردو محکمممم فشار دادم تا تونستم بلند بشم!

 

داشتم فکر میکردم افکارم ! یا شاید قلبم به همچین فشاریی برا حرکت دوباره نیاز داره...

قبلاًم اینکارو کردم!

برای رها شدن از یه موقعیت دردناک یه غم،یه زخم،خودمو انداختم توموقعیت سخت ترو تحت فشار بیشتری که اون درد اولیه فراموش بشه ...

یه موقعیت تحت فشار که دیگه به مغزم اجازه یادآوری یه خاطرات یا حرفاییو نده که فقط اشک بریزم از دردشون... وازصبح به موقعیتی که قراره خودمو واردش کنم فکر میکنم...

​​​​​​

پ.ن۲: امروز ازبس بخاطر یادآوری یه خاطراتی گریه کردم چشمام دیگه میسوخت وبه سختی باز میشد 

 کمر درد دوروز انداختتم واین برا منی که کلی کار دارم وآدم پر جنب وجوشیم واقعا عذاب آور وکلافه کنندس ...

درد بود!

ولی مگه من کم میارم؟

بادرد کمرو چشمای قرمزودلِ گرفته پاشدم کیک برا خواهرم که چند روز بود دلش میخواست درست کردم:)

پ.ن۳:کیک شکلاتیم خوشگله؟:) بافتوطعمش که عالی شد جای شما خالی:)

 

فکر کردید من فقط بلدم شلوغکاریوشیطنت کنمو حرف بزنم؟:)

منِ شیطون همون قدر که دختر بچه وجودم شیطونه وشیطنت میکنه یه مادرِ آروم وصبورومظلوم تووجودم دارم که یه زندگی میچرخونه،

خرجو مخارج زندگیو مدیریت میکنه،هرروز 

آشپزی میکنه،کارای خونه رو میکنه ،خریدای خونه رو انجام میده،از بابایی که ۴ماهه لگنش شکسته مراقبت میکنه،حتی  با چشمای خیس وغم تو دلش برا خوشحالی خواهرش،کیک میپزه وپیرهن داداشو اتو میکنهو...

 

من یه مامان دارم تو وجودم ....یه مادری که حالا دیگه نقش پدرم ایفا میکنه...

 

پ.ن۴:بعد یکسال همراهی بامن  احساس کردم بد نیست یکم بیشتر با محیای شیطون وشوخ آشنا بشید و از مادر وجودمم بنویسم:)

 

پ.ن۵: احتمالاً آدرس وبلاگوعوض کنم:)

نظری،پیشنهادی برااسم جدید باتوجه به شناختم ومدل نوشتنام اگه دارید ممنون میشم بگید:)

 

  • محیا ..

👌👌👌.

این کیک و آهنگتان عالی بود.

اونم جوابم همین طور.

به نظرم اسمشو بزارین نخستین انتقامجو یا شوالیه تاریکی و یا تفنگدار تنها...

خیلی ممنون:)

اسمایی که گفتید خیلی بامزه بودن :)
اصلاً آدم انتقامجویی نیستم !
شوالیه تاریکی! تفنگ دار؟:))
منوروحیات دخترونه ومظلومیتم بااین اسما میخونه واقعا؟:)
فک کنم هنوز خیلی منو نمیشناسید😅
 ممنون از پیشنهاداتون:) جالب بودن:)

ممنون از حضورتون

سلااام

کیک شکلاتیییییی واحسرتااااااه


سلاممم:)
:)) ببخشید اگه دلتون خواست😅
ممنون از حضورتون

سلام چه کردی😍عالی شده😊

آفرین خاله همیشه همینجوری باش :)🌹

😂😂گناه داشت بدبخت😂😐😂

عه نمیدونستم بابا بزرگ مریضه😅امان از این نوه های بدرد نخور😐

ایشالا زود خوب بشه🌹


سلامممم رهام عزیز:)
ممنون:)🌹
همیشه سعی میکنم اینجوری باشم ولی ازش نمینویسم شاید بیشتر نوشتم از اون یکی بُعدم؛)🌹
من تاالان بابچه درونم مینوشتم بخوام ازمامان درونم بنویسم هرروز آشپزیو غذاهاو کیکا رنگارنگ میبینید😅

آره یکم گناه داشت😅😂😂 
من محبتو علاقمو با همین کاراو توجه هاو هوا داشتن نشون میدم 
یکمم زیادی شیطونم اینجوری میشه دیگه😅😐😂

نگو رهام جان تو نوه ماهی هستی:)
ممنون انشاالله🌹
سلام محیا بانو...امیدوارم حالت زودتر خوب شه و ناراختیات ازبین بره...
 
کاش میتونستم کاری برات بکنم تا حالت بهتر شه...
 
راستی کیکی که پختی هم خیلی خوش هیکل و خوش اندامه!(چی بگم خوب...واسش کلمه بهتر که وصف حالش باشه نیافتم!)
 
جوابی بود بسی آینده نگرانه(شایدم نگرانانه!)!...جا داره بگم:خووووووووووووووووبه!
 
اصن گل رزشو ندیدم!...انقد کیکه توجهمو جلب کرد که نتونستم حتا بشقابشو ببینم!
 
به مادر درونت سلام برسون و بگو:خسته نباشی که تونستی از پس همه چیز زندگی بربیای!
خیلی خوب کاری کردی مارو با مادر درونت آشنا کردی...بلکه یکم ازش بگی و تو مادرای خودمون ببینیم و قدر بدونیم!
 
چرا؟...
 
:)

سلام ادی جانم😍😘
مرسی مهربونم😍😘💕
خوب میشم میگذره این روزام ...نمیذارم غم از پا درم بیاره...من آدم غم طولانی نیستم هرچی غم قوی تر باشه من تلاشمو بیشتر میکنم که قدرتمو چندباره به خودم ثابت کنم که نمیذارم تحت هیچ شرایطی غم بهم تسلط پیدا کنه... همونطوریم که نوشتم شده به ازای انداختن خودم تو موقعیت دردناک دیگه؛)
مینویسم که یادم نره حال این روزارو ...
ولی
دائماً یکسان نباشد حال دوران! ؛)

کیکم فقط خوش اندامو هیکله؟ یعنی قیافه میافه نداره؟😅😂
چرا آینده نگرانانه؟
من پذیرای هرگونه نقد هستم
:))

ولی این کیک درست کردن حال بدم بود! بدون خامه س 
وقت نذاشتم خیلی براش 
انشاالله حوصله ووقت امون داد کیک باخامه هم درست کردم یه روزی ازبقیه هنرام رو نمایی میکنم😉
همه هنرام تو یه پست نمیگنجه که!
کم کم بامادر درون آشناتون میکنم:))

مادر درونمم سلام میکنه بهت میگه زنده باشی فرزندم:)😍😘❤

عزیزمی😍😘 واقعا هدفمم همینه یکم ازمادر درونم بنویسم زحمتا مادرارو ببینید 
مامانا عشق واقعین:)❤


چی چرا؟:)

اسم وبمو میخوام تغییر بدم چرا؟

سلام محیا گلی جانم 

به به خانم کدبانوووووو😋😋🤩

همین ادرس و اسم وبت قشنگه عزیز جانم 

وای وای ضربان قلب من تند میزنه بگو آروم بزنه نه دیگه نمیتوووونم😅😍😍😍
کامنتتو دیدم ذوقیدم از خوشحالی ضربان قلبم رفت بالا😅
چقدر جات خالی بود چقدر خوشحالم باز کامنتتو میبینم بهارم😍😭

سلام عززییییزم😘😍
درس پس میدیدم بانو😉😍😘❤
اسم وب یکم عشقولانس! :))
احساس میکنم باروحیات شیطون من نمیخونه😅
ولی ممنون از نظرت😍😘 هنوز تصمیمم جدی نشده فقط زد به سرم تغییرش بدم گفتم یه نظری بپرسم:)

ایی خاله نکن این کارو با روح و روان ما من رژیم دارم 

امیدوارم بهتر شده باشی :)


عزیزممم😍😍😍😅 شرمنده خاله خواستم یکم  باخالتون بیشتر آشنا بشید مجبور شدممم مجبور😅
تازه این خامه و موزو گردو نداره ،سادس، کیک ِ روز ناراحتیم بود😅زمان نذاشتم براش...
انشاالله ازکیک تفلد با خامه رونمایی میکنم بعداً😂😅
مقاومتتو ببر بالا تااون روز😅

دیشبم یکی ازبچه ها پیام داد گفت انقدر خوشمزه به نظر میرسه منِ رژیموبه تبو تابی انداخت که رفتم یه لیوان نوشابه خوردم کیک نداشتیم:))
داره آمار رژیم بگیرا دستم میاد😅😍😘😘

مرسی فدات شم  شماها رو میبینم مگه میشه بهتر نشم😉😍😘

مرسیی🌹

حالا از این به بعد بیشتر بنویس که خاله ی "مرد"مون رو بیشتر بشناسیم! :)

خیلی هم عالی😅😊

🌹🌹

ایشالا🌹


لطف داری :) چشم:)🌹🌹🌹

ممنون از حضورو محبتو دلگرمی همیشگیت خاله:)🌹

حتمن انشاالله...پس باید بگذاری و بگذری!

 

آره خب ! موقعیتای سخت مث کوره برای شیشه ظریفو شکنندس که وقتی داغی و حرارت رو تجربه میکنه حتا تحمل سرما رو هم داره!

 

ولی از روحت غافل نشیا مامان خانوم!...یه وخ نزاری روحت توی سختیایی که تجربه میکنی گیر کنه ها!

 

اول بزار اون اوج بگیره و بره پی کارش بعد خودتو بنداز وسط معرکه و میدون آتیش..چون خودتم خوب میدونی که اگه اوج نگیره بجای سرسخت شدن میسوزه و اگه اوج بگیره به جز سرسخت شدن میتونه تو رو هم باخودش بالا بکشه!

 

باریکلا بابا!...باید دماغ این غم رو بگیری یه تابی بدی که از ویشگون بدتر دردش بیاد!

 

نه...کیکت کله نداره که قیافه داشته باشه...فقط میدونم خوش اندام و خوش هیکله دیگه!

 

جوابت به خواهرت آینده نگرانانه بود!

 

راستش من خامه دوس ندارم...ولی مطمئنم که میتونی با خامه یه لباس قشنگم تنش کنی...الان فقط لنگ پیچیده دورش!

خامه برا قشنگیش خیلی خوبه!

 

پس مادر درونت خیلی خوش اومده...

در پاسخ به مادر جان باید عرض کنم:

قربانت مادرم!

 

آره ... چرا تغییر بدی؟...تنوع؟...یا یه اسمی که بیشتر به دلت بشینه!یادمه یه بار گفتی خیلی با اسم عصر پاییزی جور نیستی!برا همونه؟

 

:)

 

 

عزیزمممم:) چه مثالایی زدی:)❤

چشم حواسم به روحمم هست
درواقع هرکاری میکنم که اون آروم باشه وحالش خوب بشه
 و دوباره رها وآزاد باشه؛)

دماغ غمم میگیرم پیچ میدم چشم😅😂😂😂


کیکمم بنطرم خیلی چاقو گردالیه اصلاًم خوش اندام نیست😅😂

آها جوابم به خواهرمو گفتی اینده نگرانانه😅😂دارم آمادش میکنم براازدست دادنم😅 آخه خیلی بهم وابستس
بهمم میگه مامان:))
دیروزم میگفت بچت دلش کیک میخواد تو چه مامانی هستی که برام کیک نمیپزی:))


راستش خودمم خامه دوست ندارم اصلا بنظرم تو نووجونی خودمی ولاغیر لاغرم هستی مثل خودم 
منم همیشه ازخامه وشیرینیجات دوری میگزیدم:))
بد غذاهم هستی؟

لُنگ؟😅😂😂😂
انشاالله دفعه بعد یه لباس خوب تنش میکنم
هرچند که خودمو خواهر عشق همین کیک شکلاتیمو وبادنیا عوضش نمیکنیم😅😂

آره بنظرت باعصر پاییزی جور بودم؟
:))
احساس میکنم خیلی عاشقانس یکسال تمام هی میگفتم این چه سنخیتی بامنو نوشته ها پراز شیطنتم داره
ولی الان که دقیقا شده حالم عصر پاییزیه میخوام ازش دور بشم!
اون موقع حالم عصر پاییزی نبودا ولی انگار کشوندمش سمت خودم وشدم!
سه شنبه ۲۷ خرداد ۹۹ , ۱۲:۲۸ امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

عجب کیکی! اون روکش شکلاتی فقط شکلات آب شده س؟ یا قاطی کردی با چیزی؟


ممنون :)❤

روکش شکلاتیشو خودم درست کردم شکلات آب شده نیست

برا روکش شکلاتی هم میشه گاناش( ترکیب خامه وشکلات)
اماده کرد
هم با ترکیب شیر،پودر کاکائو (یاشکلات)، شکر،یه کم کره 
سس شکلاتی درست کرد
که من به روش دوم باتوجه به موجودی خونه که خامه نداشتیم درست کردم:)

😍😋😊😢😅😉🤔😂

 

از اون وقتاییه که خودت باید زحمت بکشی حرفامو در مورد تک تک پ ن های پستت از تو چشمام بخونی😅

:)) چقدر سختتت😅

ازاون وقتاییه که حوصله نوشتن نداری پس!:):
لپتو بیار ماچ کنم شاید خوب شدی😉😅😘😍
اگه گازم بدی هم توخوب میشی هم من خوشحال میشم هم احساساتم باگاز قشنگ تزریق میشه 😆😅
گونه هات بنظرم خیلی خوشمزه میان😋😂😅

ولی
تو خوب بود طراح کنکور میشدی😐

حالا تلاشمو کردم بعضیارو فهمیدم
اون خنده آخریو نفهمیدم برا چی بود😅😂


سلام محیا

اومممم به به چه کیک خوشمل و خوشمزه ای 😊 😋

آفرین ، کد بانویی برای خودتاااا 😄

سلاممم عزیزممم😍😘❤

چشات خوشگل میبینه عزیزم😍❤
 لطف داری😍😘 

آدرس وبت که خوب هست ، عوضش نکن 😊


مثل اینکه نظرا بیشتر رواینه که همینو بذارم:)
باشه عزیزم:) ممنون از نظرت😘❤

ای جانممممم مهربونم 😍💋

من ذوق من مرگ از این همه انرژی 🤪🤪🤪😂😂❤

هر سوالی برای دستور غذاها داشتم میام ازت میپرسم 

پس میخوای شیطونی کنی 😂😂 خیلی هم خوب و عالی ❤😍🤩

 


مهربونی از خودته عزیزم😍😘❤
قربونت برم ذوق وانرژیتو ببینم همیشه😍😍😍❤
خودت کدبانویی شرمندم میکنی😅❤
ولی سوالی داشتی من درخدمتم😍😘
اصلا وبو عوض کنم بزنم تو کار آشپزی همه رو فقط ضعف بندازم؟😉😂😅

چندروزپیش عکس یکی از غذاهمو فرستادم گروه دوستام
بعد همشون گشنشون شد هوس کردن😅
گفتن دستورشوبگو ماهم درست میکنیم این مدلی تاحالا درست نکردیم

یکیشون که متاهله دیشب پیام داد واااایی محیا من تاحالا این مدلی درست نکرده بودم دستورت انقدر خوب وکامل بود درست کردم خییلی عالی وخوشمزه شد همه خوششون اومد:))

گفتم خداروشکر روسفید شدم😅

آله آله شیطونی دوس دالم😉😂😅❤

بووووس 🌷 💖


بووووس زیااااد😍😍😍😘😘😘❤

😅😅

بیا گازم بگیر یه دستم کتکم بزن شاید آدم شدم😅

 

اون خنده ی اخر نکته بود 😂😂خنده بود بابت اینکه شکلکارو پشت سر هم ردیف کردم و حرف نزدم و فهمیدنشو انداختم سر خودت😳😅

طراح خوبی میشم نه؟🤣

از اون طراحا میشم که همه بعد امتحان میگن یعنی چی این چه وضعشه مسخرشو دراوردن😂😂


کی دلش میاد تو به این مظلومیو کتک بزنه مگه من دلشو دارم😢
همون گاز افاقه میکنن میسی😅😂
خدارو شکر کن نزدیکم نیستی وگرنه گاز حتمی بود😅😂😂😂

بعدکه جواب دادم چند دقه عمیق شدم اون خط استیکر قشنگ شبیه حرف بود که خنده تهشو فهمیدم 😉😂❤
خاله گلی من شکست عشقی خولدم توچلا همش نالاحتی؟
برات ممسنی بخلم خوب میشی؟:):

دیروز خیلی ناراحت بودم بعد گفتم پاشم برم بستنی بخرم بلکه حالم خوب شد 😅 کودک درونمو میخواستم گول بزنم😅😂 ولی کمرم درد میکرد قیدشو زدم درعوض کیک پختم کودک درون خواهرم خیلی شاد شد روحیش:)
بلا تو کیک بپزم یا ممسنی بخلم خوب،بشی؟:)

از روی کیک میشه متوجه شد اشپزی تو بیست بیسته 😍😍❤

خیلی هم خوبه کنار نوشتن از طرز تهیه غداها هم بگو 😍😍😍

چه خوب کدبانو خانم 😍 پس فقط من نمی گم دوستات هم میگن😍

 


عزیزدلمی😍😘❤

چشم:)❤

من مطمئنم همتون کدبانویید😍😘❤

یاد اهنگ گلپری افتادم😂😂😂

 

چلاشو نمیدونم، نمیدونم چه مرگمه:(:

ممسنی هم امروز خولدم اتفاقا:)

 

میخواستم بگم پاستیل دوج دالم دوباره دیدم پاستیلم بخورم بعدش دوباره همینجوری میشم:):

عین این بچه تخسایی شدم که همه چی براشون لذتش دو دقیقه ایه😅😐


حالا خوبه حوصله ی حرف زدن ندارم😂😂

آهنگ گلپری؟😅😂

دورازجونت 
درست میشه
خوب میشیم😢😅
من خوبه بخوام امید بدم به یکی خودمم میشینم باهاش گریه میکنم😐😅

عزیزم:(:
پاستیل میخلم برات:) دودقه هم خوب باشی بازم خداروشکر میکنم😭😢❤

تامنو داری مگه میذارم حوصله حرف نداشته باشی😅😂

یه پیام خصوصی بده:)

عههه بهار برگشتهههه😍😍😍😍


آرهههه😍😍😍

گفتم خفن به نظر بیانن.

واقعا خفن بودن :)
بازم ممنون از پیشنهاداتون لطف کردید:)🌹
سه شنبه ۲۷ خرداد ۹۹ , ۱۵:۰۹ امیرحسین علیزاده

- در نثر ابتدایی، تا زمانی که منتظر کسی باشیم که درد هامو رو التیام ببخشه، همیشه درد خواهیم داشت.  فقط خودمون و خودمون باید با خودمون و دردامون کنار بیایم. هیچکس  نمیاد و حتی اگه بیاد،. نمی تونه کمکی بکنه.

- " مادر درون که حالا نقش پدر رو ایفا میکنه "

خواهر داشتن خیلی خوبه و حتی برای من بهترین نعمتیه که تا به حال داشتم. 

 

موفق و خوشحال باشید 🌷 

 

بله دقیقاً فقط خودمونیم که میتونیم خودمونو نجات بدیم واز غم ودرد دور کنیم واگه خودمون نخوایمو تلاش نکنیم هیچکس نمیتونه بهمون کمک کنه
ولی بنظر من وجود آدمای دلگرم کننده که قوت قلب میدن بهمون کمک کننده وتسریع کنندس برای رهایی از غم ویا تلاش ورسیدن به اهدافمون:)

خدا شما وخواهرتونو برا همدیگه حفظ کنه:)

خیلی ممنون شما هم موفق وشاد باشید🌹🌹🌹

خواهر کیک درست کنم آرزوست:)

 

اسم وبت بزار سلطان پینوشت محیاس

 

(:


توام خواهر منی:)❤

منتها نمیای منو ببری پیش خودت وگرنه کیک برات درست میکردم:))

همه پی نوشت مینویسنا نمیدونم چرا پینوشتا من خیلی به چشم اومده😅
ممنون از پیشنهادت:))

اره بقیه هم پی نوشت مینویسن 

 

ولی تو یه خط مینویسی بقیه پست پی نوشته:)

 

ولی جداازشوخی عصرپاییزی قشنگه که

 

میخوای اسمش بزار انقزی دورکلاش قرمزی:))

:)))

چون کم پست مینویسم ونمیخوام مدام پست منتشر کنم اینجوری فشردش میکنم:)))
ودیگه شده عادتم :/))

آره عصر پاییزی قشنگه ولی خب یه دلیلی داشتم برا عوض کردن آدرس
نمیدونم شایدم همینو بذارم

انقزی دور کلاش قرمزی هم خیلی قشنگه:))) پیشنهادات تو همیشه خاصه 😅😂😍😘

سلام حالتون خوبه😊😀نوشته های قشنگی دارین.ساده وصمیمی وباصفا ودنج😊نویسنده خوبی میشی اگه بنویسی.😎هرازچندگاهی وبلاگ میام.زیاداهل وب نیستم...ولی وبلاگ شما و۳.۴نفردیگه گاهی سرمیزنم.ب لطف خدا حالت هرروزعالیییی بشه وهرچی غمه وغصه س ازبین میره.ودلشادباشی.ب قول مولانا ک میگه:تانشوی مست خداغم نشودازتوجدا

این بیت روواقعا دوست دارم.وخودم حالم بدباشه یکی

این بیت ویکی حسبی الله وتیکه ای ازدعای کمیل

الهی وربی من لی غیرک....واقعا دلم اروم میشه.

هرچندسخت.ولی دنیاست این تضادهاش😊

سلام:)
خوش اومدید
خیلی ممنون خوبم:)
هرچند که امیدی ندارم نویسنده از من دربیاد ولی شما خیلی لطف دارید :) 
ممنونم واقعا از دعاهای خیرتون🌹

چه بیت قشنگی بود ممنون:)
انشاالله به خدا نزدیکتر بشموازاین غم لعنتی رهابشم

ایه حسبنا الله ونعم الوکیل هم یکی از آیه هاییه که به من حال خوب میده همیشه و آرومم میکنه:)

+همش دارم فکر میکنم از لحظه ای که کامنتتونو دیدم اسم شمارو کجا دیدم! مطمئنم یه جا دیدم! حدس میزنم وب آقای افغانی کامنتتونو دیدم
واز بچه ها خانواده برترید!
بله؟
:)
اصلا آقایید یاخانوم؟😅

ممنون ازحضورتون🌹

آقااا یه سوال؟؟

 

عم قزی یا انقزی؟؟؟😳😳😳


رفتم سرچ کردم عم قزیه😂😂😂😅
باتشکر از تو که نکته کنکوری گرفتی😉😅😂
فقط مریم شاکی شد😅😂

گلشید؟ الان باید بیای غلط نگارشی ازم بگیری؟؟؟؟

 

احترام کوچیک بزرگی کجا رفته؟؟؟؟

 

چرابامن پیرزن اینجوری میکنید اخه؟؟

 

(:

 

 

عزیییزممم😂😂😂❤❤❤

لطفا به این دقت کن ماهمسنیم ومن اصلا دلم نمیخواد پیرزن دونسته بشم لطفاً به خودت نگو پیرزن ماروهم پیر نکن😂😂😂😅❤

گلی جوابگو مادرمون باش😅😂

سلام عزیزم 

چقدرررر کیکت خوجل و خوشمزه شده😋😋

جا داره عکسشو واسه عروسمون بفرستم ببین کیک یعنی چی😐که دیگه انقدررر کیکای خمیر و عجیب و غریب نپزه برامون😬😬😬

خواهر شوهر فتنه نیستما😅😅😅ولی وااااقعاً خسته شدم از بس از سر رودربایسی کیک بدمزه خوردم 😬😬😢😢😢🤕🤕

خواهر شوهر بودن خیلی سخته😕😕آدم میترسه یه چی بگه سؤتفاهم بشه😬😬😕همش مجبوری نقش بازی کنی🤕🤕اه چی دارم میگم؟بی ربط

بیخی.دستت طلا مامان خانم😋

سلام مشکات جان😍😘
قربونت،مرسی:)❤

😅😅😅😅 آخی چه خواهر شوهر مظلومی😅😢😂
یه باریه کیک درست کن بعد زن داداشو دعوت کن نوش جان کنه 
مطمئن باش دستورشو ازت میگیره ببینه خوب درست کردی
کلاً کسی که علاقه داره به شیرینی پزی وآشپزی همینجوریه غذا وکیک خوب ببینن دستورشو میپرسن:)
بعد دیگه ایشونم یاد میگیره
توهم هی کیکا خوشمزه میخوری😋😁

ولی واقعا رودربایسی بد چیزیه😅
خدا صبرت بده😅😘😍


سلام خانم گلشید

بنظر منم عم قزیه😂😂😂👌

😅😂😂

آره همین عم قزیه😅
من نمیدونستم😅😅😅
اخطار میدم که این موضوع از وب من خارج نشه که من نمیدونستم انقزیه یا عم قزیه😝😂
هراتفاقی افتاد من از چشم تووگلی میبینم 
انقزی چه کم از عم قزی داره اصلا؟😅
چشم هارا باید شست جور دیگر باید دید😅

عه😳

بچه هستم تو اینجا چکار میکنی؟؟؟😅😅

نگفته بودی بیان گردی همه میکنی ناقلا؟؟


ناقلا یه چیز دیگه نبود؟😅 به چشمم یه اسم دخترونه اومد باراول😅😂
یعنی توهم زدم😐😅
من گفتم اسمش آشناستا نکنه وب تو اسمشو دیدم😐 یه جا دیدم که یادم نمیاد😅

تو ادبیات کیکا هرچی چاق تر باشن خوش تیپ ترن!

کیکی که شکم شیش تیکه داشته باشه که بدرد خوردن نمیخوره...کیک باید گمبه و چاق باشه!

 

:))))))))))))...عجب خواهری داریا...برا خواهر منکه تمام کاربرد من توزندگیش تحریک کردنش براخوردن غذاشه!

 

:) شایدم شبیه نوجوونیای خودتم!...کمی تا قسمتی بله...بد غذا ام...و غرغرو...و خسته!(فک نکنم غرغرو بوده باشی!)

 

من درواقع خیلی با خامه مشکل دارم...به نظرم اصن خوشمزه نیس...تو مدرسه وقتی کیک میاوردن ، یه سری بچه ها سر خامه های من دعواشون میشد!(ینی برعکس من عاشق خامه بودن!)

همون کاکائوهایی که ریخته بودی روش عین لنگه براش دیگه!

خب بهتر ... اینجوری خیلی بیشتر از کیکتون لذت میبرین!

 

آره ... ازش دوری بگزین!...بلکه حالت بهتر شه...یه جوری باشه وقتی به وبت نگا میکنی خودت خندت بگیره!...بلکه یکمی روح و روانت با اسم جدید وبت خو بگیره!

 

راستی پیشنهادی برا وبت ندارام...درسته که چیزای عجیب غریب زیادی مث «ناخن پای راست چلپاسه استوایی که در صحرا های آفریقا لانه می گزیند»به ذهنم میرسه...ولی برا اسم وب هیچکدوم مناسب نیس...! 

در حد دوایی های عجیب و منحصر به فرد هستن همشون!

 

:)

 

 

 

راست میگی کیک باید گردالی وتپلو پف کرده  باشه 😂😂😂
واین جز قشنگیاشه😅 

عزیزم:)) شماهم همسنای ما بشید کاربردت براش بیشتر مبشه:))


همون باخامه مشکل داری بدغذایی کاملاً مثل خودم واسه همینم لاغری ولاغرم:))
ولی چه هم کلاسیایی سر خامه دعوا میکنن😅😂

نه من اصلا هیچوقت ادم غر غرویی نبودم:)

:)))) یعنی کشته مرده این پیشنهادات برا اسم وبلاگم:))))
خیلی ممنون که اشاره کردی مناسب اسم وبلاگ نیست😅😂❤❤❤

اسم بامزه و فان جذابه برا وب باتوجه به شیطنتا خودم ولی چیزی به ذهنم نمیرسه!
نمیدوتم شایدم عوضش نکردم

ننه مریم مگه تو همونی نبودی که میگفتی ۲۰ سال بعدم مثل قالی کرمونی؟😁🤣

از الان خودتو پیر نکن دیگه😂😂

 

خداوکیلی قصد غلط گیری نداشتم😅خودم کم غلط املایی ندارم تو پستام😂

اینو پرسیدم واسه رفع ابهام😅

 

من کلا تو نگارش زیاد دچار سوتفاهم میشم.😅

همین مشکات خانم شاهده، یبار تو خانواده برتر هی بنده خدا رو مشکلات خطاب کردم تا اخر خودش گفت من مشکاتم😅

 

سلام مشکات جان

مرسی بابت موافقت😅

در راستای کامنت قبلیت بگم رودربایسی خیلی بده

یبار تو خوابگاه یکی از بچه ها کیک مثلا درست کرده بود اورد بخوریم😐

در توصیف مزش و بافتش و کلا همه چیش کیبورد عاجزه😂

نگم دیگه چجوری اونو خوردیم

واییی
مشکلات😂😂😂😂😂😂😅😅😅😅😅

یه چندبارم بامن حرف میزدی دچار سوتفاهم تو نگارش شدی ولی یادم نمیاد چی بودن فقط یادمه به این موضوع که همش دچار اشتباه میشی اشاره کردی
😅


به مشکاتم گفتم این موضوع ازاین وب درز کنه من میدونمو شما دوتا😂😂😅
منو مریم شباهت عجیبی داریم واسه همین بهش میگم قُلم
دراین حد که منم مثل مریم فکر میکردم انقزیه😅😂
واسه همین به چشمم نیومد😅


اخیییی چه همه خاطرات بد دارید از کیک😅😂😂
من خاطر بد از کالباس درست کردن بچه ها دارم
یکی از استادا گفته بود برا واحد عملی کالباس درست کنید
اینم درست کرده بود اورده بود استاد تست کنه نمره بده
به بقیه هم داد بافتو طعمشو تست کنیم
چشمتون روز بد نبینه یه بند انگشت خوردم سیر خالص بود:))))
صبح زود ساعت ۶صبح تو اتوبوس توراه بازدید کارخونه معده خالی یه بند انگشت ازکالباس این تو رودروایسی تست کردم
یه حالی شدم 
که همون کیبورد از وصفش عاجزه😑تا شب که برسم خونه این بوسیر تو بینیم میپیچید دلم میخواست بمیرم😂😅😅😢😢😢

به دوستام گفتم این چی بووووود کالباس سیر بود!😐😅😖😷
خلاصه خدا سرتون نیاره😅

خخخخ آره فکر خوبیه😂👍مشکل عروسمون اینه که بلده خوبم بلده ولی همیشه یه چیزی یادش میره بریزه بعد میگه عیب نداره اونم نباشه خوب میشه😐😂ولی نمیشه😐

تا تجربه نکنی نمیفهمی😅کلاً عروس تو برخورد با خانواده ی شوهر همیشه یسری پیشفرض منفی تو ذهنش داره بخاطر فرهنگ غلطمون.واسه همین اون اوایل باید خیلییی محتاط باشی تا ذهنیت درست بشه.بازم نصیحت کردم که🤔😅قشنگ تو نقش مامان بزرگ فرو میرم.😂

 


یه چیزی یادش میره😅
کاملاً فهمیدم چطوریه ماهم یکیو داریم اینجوری غذاهم درست میکنه یه چیزی یادش میره 😅

چقدر خواهر شوهر خوبی هستی😍😘 دمت گرم که مراقبی که ناراحت نشه آفرین واقعا😍❤
من که خودم کلاً آدم آرومیم اهل اذیت وکنایه واینا نیستم مطمئنم داداشمم زن بگیره مثل خواهرم باهاش رفتار میکنم:)

تونقش مادر بزرگتم عشقه😍😅😂😍😘

بامن حرف نزنین که عصبی ام:)

 

بی تربیتا زدین منو ضایع کردین:)))

 

26سال فکرمیکردم انقزیه! 26سااااااااااااااال:))

 

تف به سالهای هدررفته عمرم .

 

مشکات چه خواهرشوهرخوبی هستی:))

 

من باشم میگم عزیزم من معده ام حساسه مثل داداشم نیستم هر چیز بی کیفیتی درقالب 

 

کیک وغذا بتونم بخورم! بعدشم زیرلب میگم داداشمم حیف شد که

 

(:

 

یکی ازفنون چگونه خواهر شوهری باشیم:)))


😂😂😂😂
۲۵سالته انقدر خودتو پیر نکن😅😂

واقعا با زن داداشت اینجوری حرف میزنی؟😅😂😂😂😂
من باور نمیکنم 
تومهربونی.گناه داره مراعات کن😅😂

خواهش میشود گلشید جان😎✌

حالا خداییش خیلییی هم بد نمیشه ها😅ولی یبارشو یادمه خیلیییی شیرین شده بود بعد اون خامه ی روش هم خیلیییی شیرین شده بود ولی قیافش خوب بود.واسه همین یه تیکه ی بزرگ برداشتم😅هیچی دیگه مردم و زنده شدم تا تموم شد😂😂اخه من تحمل شیرینی ندارم😬وااای دوباره یادم افتاد😬😬


😅😅😂😂😂❤

مریم من از همتون بزرگترم😌باید انتقادهامو با گوش جان نیوش کنید😌😌

مریم باورت میشه تا حالا هیچوقت از این حرفا نگفتم ولی با اینحال چندبار عروسمون تو روم گفته تو خیلی رکی😐😐چند روز پیش واسه داداش کوچیکم هم سوال شده بود که تو چی گفتی زنداداش هی میگه تو رکی😐😅

آخه ما خانوادگی با نصف جهان رودربایسی داریم😂😂

ولی نمیدونم کدوم حرفم بهش برخورده که فکر میکنه رکم😐


آره محیا درست دیدی😁ولی اشتباه شده بود.بیخی دیگه😅

احتمالا یکمم عروستون نازک نارنجیه😅
رُک بودن که بد نیست:)


:))) 

«بچه هستم »
کامنت خصوصیتو خوندم از آشنایت خیلی خوشحال شدم عزیزم😍😘 از لحاظ کودک درون شبیهیم😉❤
ومرسی ازمحبتو تعریفات،لطف داری😍😘❤

خدا کنه!

البته اگه این کاربردمم حذف شه مشکلی ندارما !

آره دیگه اعجوبه ان!...واقعن همکلاسیای عجیبی دارم!...

میگم...من از بدو تولد غرغرو بودم...دست خودم نیس...ینی خودمم نمیفهمم دارم غرغر میکنما...الان ولی انگار کمتر شده!...در حال کمی دقت در رفتارمم...اگه موفق بشم!

میگم دیگه...اینا فقط کاربرد دوایی دارن!

کلارک و رینگ وود چطوره؟...درواقع اسم دوتا زمین شناسه ولی شباهت به لرر و هاردی داره!

:)))))))))))))

:)


:))))))
نه کارایاتو بیشتر کن
خواهر باید همدم خواهر باشه:)


تبریک میگم بهت که داری تلاش میکنی غرغرو بودنو کمش کنی😅
میدونم خود آدم متوجه نمیشه ولی ادمای اطرافو اذیت میکنه
اخه ماهم یه غرغرو داریم😖😅
انشاالله موفق میشی😍😘

کلارک ورینگ!هن؟😅
لرر وهاردی بهتره😂😂😂😂😂😂
یعنی توکف پیشنهادات اسمیم
اون از مریم میگه بذار عم قزی دور کلاهش قرمزی 
اینم از لرر وهاردی😅😂

مریم این که خوبه

 

 زی زی گلو بود یه ورد میخوند میگفت زی زی گلو اسی پاسی دراز کوتاه تا به تا.

من  فکر میکردم اون دراز کوتاه رو میگه دراکولا😅😂😅😅

تا چند وقت پیش تو وب یکی از بچه ها که اونم مثل من فکر میکرد فهمیدم درستش چیه😅

 


😂😂😂😂😂😅
من دراکوتا میشنیدم😐 معنیشم نمیدونستم فکرم نمیکردم دراکوتا یعنی چی😐😂
بعدها متوجه شدم عه اینه! من یه چیز نامفهوم میدونستم فقط چون فکر میکردم یه ورده فقط😅😂
مثل وردای هری پاتر😅😂

مشکات منم با نصف جهان رودربایسی دارم:)))

 

مشکات فکرکنم منو تو همسنیم

 

وای خواهرشوهربودن چه سخته!

 

حالاکه اینجوریه یکم ازماست بودن دربیا:)

 

نشونش بده خواهرشوهر رک چگونه خواهرشوهریست!

 

یدونه زنداداش داری؟ 

 

 


نه مشکات از ما بزرگتره :)) ازقبل میدونستم

یجوری میگی مشکات فک کنم همسن منی انگار چندسال ازمن بزرگتری😅😂😂
همش یه ماه از من بزرگتری😅😂

چه بد

پس فردا ۲۷ ساله میشم.

 

نه باباااا آخر و عاقبت نداره.کلاً آدم صلح طلبیم.اگه شد صمیمیت اگه نشد دوری و دوستی

از همین الانم اجازه نمیدم که تو کارای خونه کمک کنه چون حس میکنم صمیمیت زیاد با وجود این سؤتفاهما جالب نیست‌‌.

آره همینه فعلاً اون یکی پسرمون هنو جوجه اس😅


عزیییزممم😍😍😍 پیشاپیش مبارک مبارک
تفلد مبالک
مبالک مبالک تفلد مباااالک
😍😘😘😘🎂🎂🎂🎈🎈🎈🎁🎁🎁🎊🎊🎊🎉🎉🎉
حالا بیا شمعارو فوت کن که صد سال زنده باشی
دست دست شله شله شلهههه😅😂😂😂😍😘

حستودرک میکنم من ازوقتی ۲۵سالم شده عجیب احساس سن بالایی میکنم آروم شدم یجوری شدم😑

ولی بهش فکر نکن بیا خوشبین باشیم سن فقط یه عدده😐😅😂

باصلح طلبی خیلی موافقم👌👌👌
منم آدم صلح طلبیم

تولدت پیشاپیش تبریک میگم :) 

 

منم حس بد دارم یه هفته قبل وبعد تولدم:(

 

راست میگی بهتره دوری ودوستی 

 

هیچ وقت نمیشه اونجوری مثل خواهر صمیمی شد هی سوتفاهم درست میشه

 

ولی خب تو خواهرداری خودت وخواهرت همراه بامامانت کارای خونه تون انجام میدین

 

من تنهام نباید امیدوارباشم زنداداش دارشدم کمکم کنه؟ عصای دستم بشه؟؟:))))

 

 


تو باید بری خونه ی خودت:)

بفکر عصا دستی؟
منتظری اول داداشات زن بگیرن نکنه؟😐

بچه هستم عزیزم:)
خوشحالم که پیام دادی که منم باهات آشنا بشم😍😘
حس خوبو انرژی قطعا تووجود خودته😍
وممنون بااینکه وب گردی نمیکنی وحوصله وبلاگ نداری اینجا کامنت میذاری😍❤
مثل ماه تولدتی پراز مهر😘😉

آره:)


😒😒😒
تو قبل۲۶ ازدباج میکنی انشاالله با  همین یارت😉😘😍😘😛😁

چه کنیم دیگه...گزینه های در دسترس همینقده!

 

امیدوارم خواهرم وقتی بزرگ شد اینجوری نمونه!آخه خیلی نصبت به همه چی بی توجهه!

 

آره خب...درواقع ازون غرغرو ها نیستم که از آدما هی ایراد بگیرم...یا بگم چرا اینجوری کردی چرا اونجوری کردی؟...

در این حده که از کارای خودم هی حرصم میگیره و به خودم میتوپم!(گوشه کوچکی از خوددرگیریامه!)...ینی از خودم همش ایراد میگیرم...نمیدونم خوب مفهومو رسوندم یانه...

ینی کلن کارایی که میکنم همش چپه راسته در میاد و مجبور میشم درستشون کنم ...

 بعد از دست خودم ناراحت میشم...خودمو دعوا می کنم...نصیحت میکنم...تنبیه میکنم...
(مثلن میگم:حق نداری امروز تلوزیون نگاه کنی...ولی کو گوش شنوا؟)

و این داستان برای هر اشتباهی در حضور خانواده گرامی شکل می گیرد!

برا همین بهم میگن غرغرو ام!

 

:|

:)

عزیزم:))
فک کنم گفتی خواهرت چند سالشه! وقبلاً پرسیدم
ولی درکم کن سنم رفته بالا😅
چندسالشه؟😍

عزیزم:)) ااین که غر نیست فکر کردم به بقیه غر میزنی
منم اینجوریم هی خودمو دعوا میکنم
و ایرادم زیاد میگیرم از خودم:)))

این تازه نکته مثبته وخیلی خوبه که داری براساختن شخصیت خودت تلاش میکنی😍😘

خجالت میکشد و کل کشان و ایشالا گویان ازوب عصرپاییزی خارج میشود...


عزییییزم😅😅😂😂😍😍😍😘😘
انشاالله به زودی بخونم عروس چقد قشنگه ایشاالله مبارکش باد😍😘😉

امسال دیگه تو خونمون باید یه کلاس اولی پرورش بدیم!

نه بابا...غر به دیگران در حد انسان معمولی...ولی به خودم در حد فرا کهکشانی!

:)

الهیییی😍😍😍
خداحفظتون کنه براهمدیگه😍😘

انقدر خواهر برادر کوچولو دوست دارم که نگم:)
ولی خودم بچه وسطی بودم که خواهرم فقط۲سال ازم کوچیکتره 

به به چه کیکی!!! عالیه


ممنون:)🌹

ماشالا به این دختر با اراده و پر انرژی

غم و درد خیال کرده میتونه محیا رو از پا بندازه

یعنی این کیکت دیوونه کننده بود اصلا باورم نمیشه همچین چیزی در عالم واقعیت موجود باشه

یاد اون دوران افتادم که واسه کیک شکلاتی می مردم اما میگفتن قرص داره وسطش و میکشه و اینها نمی خوردم :(  منم یه خواهر میخ‌ام برام از این کیکا درست کنه. 

عزیزمی😍😘😘😘❤

قربونت مرسی دیگه انقدرام تعریفی نیست شرمندم میکنی😅😍😘❤
عزیزم:(
پس توهم مثل من عشق کیک شکلاتی😍❤

عزیزم:): خواهر بزرگتر نداری؟:(:
خودم خواهرت فقط نمیدونم چطولی کیک از تومجازی بفرستم برات😅❤




آقا غیبت عروسمونو کردم😅ولی جا داره بگم خیلی دختر خوب و خوش قلبیه خداروشکر مثلاً با اینکه من نمیذارم خیلی کار کنه ولی خودش خیلی اصرار میکنه بذار کمکت کنم و من دیگه مهمون نیستم و...

ولی خب بعضی وقتا دلخوری هم پیش میاد. فکر میکنم بخاطر اینه که عروس و داماد یهویی تو دوران عقد وارد حریم خصوصیه خانواده ی همسرشون میشن واسه همین یه سری برخوردای غیر معمول پیش میاد که باعث سؤتفاهم میشه.طبیعیه

 

صرفاً محض امیدواری مریم😂😂


آره تا آدم به یه خانواده جدید عادت کنه وبا خلقیات اعضای خانواده همسر آشنا بشه ممکن اوایل سوتفاهم یکم پیش بیاد گذر زمان و شناخت بیشتر حلش میکنه :)

خداروشکر که عروستونم دختر خوب وخوش قلبیه:) خوشبخت بشن:)

مریم امیدوار باش:)))

محیا اون پیام اولی رو تایید نکن😅😅اشتباهی دوبار یه پاراگراف رو نوشتم😂

اینی که بعداً فرستادم رو تایید کن لفاً ملسی😘

اینو چی تایبد باید میکردم یانه؟😅😂
دومیو تایید کردم خواهش میکنم عزیزم😍😘❤

ممنون محیا جان😍😌😘😘😘اون (چه بد) رو در جواب مریم که گفت اونم با همه رودربایسی داره گفتم😅😅وگرنه قبلاً هم گفته بودم بهت که از ۲۵ سالگی به بعد رو خیلییی بیشتر دوست دارم.خیلی حالم بهتره

 

ممنون مریم جان😍😘😘


آها😅
آره راست میگی گفته بودی 😅 ظاهراً اثرات کهولت سنه که حافظم دیگه خوب کار نمیکنه😅😂

خداروشکر که۲۵سالگی به بعدتو بیشتر دوس داری وحالت خوبه همیشه حالت عالی باشه😍😘❤

منو ۲۵سالگی خیلی باهم هنوز کنار نیومدیم.احساس میکنم خانوم بودن وجودمو آرومیم زیاد شده وشیطنتام کم
واصلا اینو دوست ندارم😐😂
تا میامم شیطنت کنم صدای عذاب وجدانمو میشنوم که دیگه سنگین باش دختررر ۲۵سالت شده😐
بنظرم۲۵سالگیم بحران داره 😅 

آره اینو عیبی نداره😂پولی اون قبلیه دوتا پاراگراف کپی هم رو مخم بود😅

 

بیخیییی باباااا مامان جزء آدماییه که کودک درونش هنوزم همونجوری زنده اس😍😍از من دخترش سرحالتر و فان تره😂والا خیلیم خوبه.

بنظرم خانمی واسه ۶۰ سالگی به بعده😁الان اول خل بازیه😂

:))
من بعضی وقتا کامنت میذارم وبلاگا بعد میبینم غلط تایپی دارم اول تنبلیم میشه ویرایش کنم بعد میگم نه این کامنتا میمونن تووبلاگا باید درستش کنم😅😂

آخییی😍 چقد خوب😍 خداحفظشون کنه:)
مامان منم همینجوریه تازه منومی بینید انقدر شیطونم تووبلاگو پرحرف؟ ازنظر مامانم افسردم😂😅

منم واقعا میخواستم تاهرموقع زنده بودم تا پیریمم شیطنت کنم 😂
تو تصوراتم پیریم دارم سربه سر بقیه میذارمو میخندمو شیطنت میکنمو ازاون مادربزرگا که پابه پا نوه ها آتیش میسوزونن😂😅

ولی ۲۵نشده آروم شدم😅 البته فکر میکنم بخاطر مسئله عاطفیه که برام پیش اومده
امیدوارم گذر کنم ازش ودوباره رهاوشیطونو فان بشم:))

الانم ریز ریز شیطنت میکنم توخونه ولی ازقبل آرومتر شدم
:))

چقدر کامنت خورده زیر این پست...!؟!؟!؟

 

فک  کنم بچه ها منتظرن شما پست بذارید و بعد بیان زیرش با شما حرف بزنن....

 

شما هم که متاسفانه خیلی مرموز و نا شناس...!


بچه ها همیشه به من لطفومحبت داشتن

مرموزو ناشناسم نیستم
ولی هرکسی براخودش حریمی داره

سلام کیک زشتوو😂

اسیییییی😂😂😂😢😢😢😭😭😭
سربه سر من گذاشتن بهت کیف میده نه؟😂
کیکم خیلیم خوشگله
😠😠😛
(پایش رابه زمین میکوباند درحالی که مثل بچه های تخس اخم کرده درتلاش است خنده اش را جمع کند)😅

+داشتم درستش میکردم تویادت بودم اون روز هوس کیک شکلاتی کرده بودی مامانت برات جا کیک شکلاتی خامه گرفته بود 
نق میزدی اخه این کیک شکلاتیههه😂😂😅

خلاصه اگه زشته تاثیر فکر به توئه😛😅😂

سلااااااام بر جیگول ترین و مهربون ترین و مامان ترین و خواهر ترین محیای دنیااااا

کیکشوووووو آخهههه😍😍😍😋😋😋🎂

عزیزززم بمیرم برات🙁😢چرا آخه ناراحتی

میتونم درک کنم که چه احساسی داری🙁😔البته امیدوارم بتونم خوب درک کنم😔محیا گلی من🙁💖💎مسخرس که بگم ناراحت نباش. ولی نباش🙁

مامان محیای درونت خیلی فوق العادس

از ته قلبم آرزو میکنم ان شاءالله خدا گره های زندگیتو باز کنه و کمکت کنه

بعدشم ان شاءالله یه روز پست بذاری کیک پختم واسه همسری

کیک پختم واسه بچه هام😍😆😘

ماااچ

کمرت خوب شد؟؟؟؟ 

 

 

 

واسه اسم هم محیا بانو. محیا گلی. به ذهنم میرسع😅😍😘

سلامممممم به باانرژی ترین دوست داشتنی ترین خواهر ترین ماه ترین ماه بانوی دنیاااا😍😍😍😘😘😘

خدانکنه عزیزممم انشاالله تنت همیشه سلامت باشه😘😍
تمام تلاشمو برا خوب شدن میکنم:):

مررررسیی از دعاهای خیرت انشاالله قلب تو هم همیشه آروم باشه ولبت خندون 😍😘😘

خجالت نکشم خجالت نکشم😅🙈 
انشاالله😅😂😍😘

کمرم آره خداروشکر یکم بهتراز قبله :) 

مرسی از پیشنهادت😍😘😘😘😘
ومرسی بابت حضور همیشه پرازانرژیومحبتت که حالموخوب میکنه😍😘😘😘

میبوسمتت😍😘😘😘😘

سلام محیا جان دل

خب اول از همه که: باید بگم کیکت با روح و روان من داره بازی میکنه

خیلی خوشمزه و خوب به نظر میرسه 

دوم: درد کمر اونم سر صبح خیلییی وحشتناکه میفهمم چی کشیدی !

ولی میدونی چیه؟ من میگم این کمر دردت به خاطر همون فشار عصبی و روحیه کمی ناراحتته 

سوم: چه خوانواده خوبی توی وجودت وجو د داره ماله من که هنوز بچه ست مامان و بابا نداره راستی به مامان بابای وجودت بگو که به فکر یه داداش هم واسه دختر کوچولویه وجودت باشن 

خیلی بیمزه بود میدونم :))))

چهارم : میدونی یه جمله خوندم چند وقت پیش خیلی برام جالب بود باحال 

این بود که خدا وقتی میبینه که خودت همه کار هارو به دوش گرفتی و بی وقته در حاله جلو رفتنی خودشو میکشه کنار استراحت میکنه و از دور تماشا میکنه تورو ؛ ولی وقتی میبینه تقسیم کردی کارا رو باهاش و از اونم کمک خواستی و بهش توکل کردی وارد میدون میشه و میذاره تو استراحت کنی. 

یکمی به خودت استراحت بده و خودتو از تنش ها دور کن. نمیگم قطعا ولی کمی تاثیر داره .

پنجم : نکته خوب تو اینه که همیشه در حال جنب و جوشی و همینم باعث میشه از نظر من یه دختر رنگی و شاد به نظر بیای ولی میدونی یه دیالوگ معروف از فیلم inside out هست که میگه " خوشحال بودن خیلی خوبه اما ما مجبور نیستیم همیشه شاد باشیم یا وانمود به شاد بودن کنیم ، گاهی یکم غم میتونه زندگی رو رنگارنگ کنه "

بزار غم وارد روزمره گی هات بشه جلوشونو نگیر ولی خب اینکه تسلیمشون بشی خیلی بده "که مطمئنم با این روحیه ای داری هیچوقت تسلیم نمی شی" 

ششم : میدونم خیلی حرف زدم ..... سرتو درد نیارم خلاصه کنم برات توکل یادت نره 

اسم هم که با توجه به کیکی که گذاشتی، شکلاتی باید  باحال باشه 

درکل همین محیا قشنگ تره :)

سلاممم عادله جان مهربونم😍😘
خب اول ازهمه؛) :
مرسی عزیزم 😍😘 شرمنده که باروحو روان بازی کن شد😅

دوم: آره یکی از دوستان هم بهم گفت احتمالا عصبیه...
البته فشارو کارم زیاد روم بوده چندین ماه ازوقتی بابام لگنش شکسته
احتمال میدم بخاطر کارای زیادو سنگین باشه چون ۱۰کیلو هم وزن کم کردم :):
خداروشکر که فعلاً داره مدارا میکنه بهتر شده هرچند هنوز دردو دارم!
ولی چندروز پیش تکون به زور میخوردم وقتی میگرفت ولی الان میتونم حرکت کنم‌‌‌..
سوم: مامان بابا وجود اگه بیان دختر بچه رو ممکنه یکم کلافه کنه وساکت وآروم
همون دختربچه وجودتو دریاب هواشم داشته باش وازبودنشو این سنت نهایت لذتو ببر😉😍😘
نه اتفاقا بامزه بود:))) فقط داداش وجود به درد نخورده وگرنه اونم خودشو بروز میداد:)) 

چهارم: راستشو بگم
خیلی وقته دعاهم نمیکنم سرنماز چیزی ازخدا نمیخوام...
فقط میگم راضیم به رضای تو وهرچی صلاح میدونی اتفاق بیوفته
و به این فکر میکنم که خدا گفته حرکت از تو برکت از من
تو تلاشتو بکن من هواتو دارم...
من نمیتونم بایستمو نگاه کنم ولی شاید باید بخوام ازخدا:):

پنجم:دقیقاً ...واسه همینم بعد مدتها دارم یه سری ازغمامو تو قالب نوشته های نامفهوم یااهنگ بروز میدم:):
یه روانشناسی میگفت 
این لحظاتو همه تجربه میکن غمو همه تجربه میکنن غم میادو میره باید بذاریم بگذره 
نباید ازش فرار کنیم نه بترسیم نه شرمنده باشیمو خودمونو سرزنش کنیم یاخودخوری کنیم
باید بذاریم عبور کنن ومن همش حرفاشو تو ذهنمه وتمام تلاشمو میکنم که بذارم بگذرن:)
ولی تسلیم که هرگز؛) 
شاید یکم طول بکشه دوباره سرپا شدنم دوباره حال خوبمم ترمیم قلبم! ولی تسلیم نمیشم وهمین الانم دارم همه تلاشمو برا رهاشدن وخوب شدن میکنم:)

مرسی از حرفات عادله جونم😍😘❤

ششم:نبابا کلی هم کیف کردم با خوندن کامنتت:) ولذت میبرم که میبینم انقدر با،سن کم پُرید😍
توکلم یادم نمیره:)❤

اسم وبمو‌بذارم شکلاتی؟
بامزس:)
اسم محیا که دیگه جز جدا نشدنیم شده:))

در ضمن از یه طرف هم خواستم رکورد ادی رو بشکنم 

ششکستم یا نه؟؟؟


😅😂😂
شما دوتا با،سن کمتون بی نطیرررررید😍😘
و به ادی رسیدی😉❤
تعداد خطای کامنتارو باید بشمارم😂ولی بنظرم موفق شدی😉😍😘
مرسی که انقدر برام نوشتی عزیزم😍😘😘😘❤
دوستت دارم❤
جمعه ۳۰ خرداد ۹۹ , ۱۰:۳۲ در حوالی اریحا...

فوق العاده بود موزیک، نشنیده بودم تا حالا...

برای کمردرد صبح ها هم ورزش ویلیامز خیلی موثره... اینترنت سرچ کنید ورزش ویلیامز رو

+ کیکتون قشنگه


خوشحالم که دوست داشتید آهنگو:)

بله حتماً...خیلی ممنون از راهنمایتون:)🌹

+ممنون:)

سلام عزیزم

مامان درونت هم مثل کودک درونت فوق العاده ست

به به عجب کیکی معلومه شیرینی پز و آشپزماهری هستی و از اون دسته دخترایی که از هر انگشتشون چندتایی هنر می ریزه

ان شاءالله هم حال جسمی هم روحیت به لطف الله زودتر خوب بشه، قوی بودنت قابل تحسینه

ان شاءالله حال پدر عزیزت هم بهتر شه

 


سلام همرازجون😍😍😍😘

عزیز دلید ممنون شرمندم میکنید فوق العاده قلب مهربون وپرمهر شماست😍😘

آدم دختربچه شیطون که دوست داره بقیه رو بخندونه تووجودش داشته باشه کیک وشیرینی پزی هم بخاطروجود دختر بچه  وجودش دوس داره
چون کیک وشیرینی پزی حال اعضای خونواده  رو خوب میکنه
وقتی عطر وانیلو وشکلات وکیک داغ تو خونه بپیچه:)

ممنون از دعاهای خیرومحبتتون😍😘❤
انشاالله...

امیدوارم حال دلت زود زود خوب بشه.

بعد کمر و لگن پدر بزرگوارتون .

عجب کیکی پختی پاییزی. راضی ام ازت به شدت .

به قیافش میخوره که طعمشم عالی باشه .

بخاطر غیبتت گله ای نمیکنم. فقط کلی چند وقت پیش تو بخش نظرها یادت کردم . چندتا پر رووووووو شدیدا ایستگاه منو گرفته بودن. منم نمیتونستم چیزی بگم 😂😂😂😂


سلام
ممنون :)
ولی کمر خودم درد میکرد:))
لگن بابا شکسته! 
فک کنم بیماری زیاد بود تو پست خط روخط شده اشتباه برداشت کردید:)))

خیلی ممنون:) جای شما خالی بله طعمشم خیلی خوب بود:)

ازمن یاد کردید؟!
توبخش نظرات کدوم وب؟ وب خودتون؟ مگه کامنتارو تایید میکنید؟
کدوم پست ؟ که بیام فضولی بخونم پشت سرم چی گفتید:))

عهههه؟:))))
ایستگاتون کجا بود مگه؟:))
من چقدر خنگم نمیگیرم چی میگید:)))
باید یه سر بیام وبتون بفهمم چه خبر شده:)))
کی به کی بوده :))

+درمورد اون کامنتتونم خیلی ممنون از محبت ولطفتون:)


سلام دلم کیک شکلاتی میخوااااااد 😭

سلام گلم😍😘 چطوری؟:)
عزیزم😟 
اگه وقت داری درست کن همین امروز انقدر خوبه سر ذوقم میاره آدمو کیک پزی؛)
خیلیم زمان نمیگیره:)

خوبم تو خوبی؟😀 چندوقت هست که تو فکرشم همین روزا میرم موادشو میخرم...


قربونت منم خوبم😉😍😘
خوب کاری میکنی😍❤ 
کاره چی شد نرفتی؟

شرایطش با من جور در نمیومد نرفتم. دودل بودم 

آها
انشاالله هرچی به خیرو صلاحته بشه❤😘

ان شاءالله🙂❤


:)❤

دلام دلام دلامممم به آبجیم🤧😝😝😝چطورییییی؟؟؟؟؟(وی خوابش میاد ولی سعی میکند نهایت انرژی را به کار ببرد🤭)

آخ ک چقد با خانوم نرگس صرافیان موافقم،قربون قلمش😎❤

کمرت؟🥺🥺کمرت خوبه الان؟🥺🥺چرا تو این سن کمرت اینقد درد بگیره؟🥺خودم میام ماساژشون میدم برات آبجی🥺❤و با تیکه دومه پ.ن ۱ ت هم خیلی موافقم،تو یچی میشی😎

کاش هیچوقت خاطره ای نبود ک از یادآوریشون ب گریه بیفتی و حسرت بخوری:)کلی گفتم برا همه🥺

وقتی مبینا هنوز به کیکه شکلاتی علاقه نشون نداد با اینکه عکسه ب این زیبایی رو دید،من از اول اون رزه رو دیده بودم ها ها😎👌

خوشحالم که اینقد دوست و آبجی پرمحبتی دارم،عشق به خانواده🙂هیچوقت کاراتو فراموش نمیکنن و قددتو میدونن حتما ننه🥺😎تو زنه زندگی ای،باس آستین بالا بزنیم برات،پاشو پاشو، عه نه بشین در میزنن؟🙀🙀وای آقاتونننههه چادرت کوو؟😒🤭😹وقتی مبینا هنوز خیالباف است😹

پدر گرامی درچه حالن الان؟بهترن؟🥺

چه از خود بنویسی چ ننویسی من میدونم تو کی هستی،تو یه فرشته ای😎🥰🥺

 

آدرس وب؟🔪هرگز عوضش نکن،خیلیم خوبه😒😒🔪🔪🔪🔪🔪🔪

دَلامممم به روی ماهت😍😍😍😘😘😘
خوبم عزیزدلم توخوبی؟( من قربون وی برم که خوابش میاد ولی سعی میکنه باانرژی بنویسه ماچ به لپت😍😍😘)

آره کاش واقعا خاطره ای نبود ولی دارم کمرنگشون میکنم😉
وواسه همینم خیلی بهترم :)

عه کیک شکلاتی دوست نداری؟:)
چه مدلی دوست داری؟
باخامه وتوت فرنگی خوبه؟ ؛)

تو تیزبین خودمی که اول گُل رز رو دیدی😉😍
خواهرم گذاشته بودی استوری! دوستش پرسیده بود اون چیه کنارش؟😐😂😂😂😅

عزیزدلمی منم خوشحالم دوست به این مهربونی دارم😉😍😘

عزیبیییزم😂😂😂 ❤

آقامون فعلا معلوم نبست کجاست! منو پیدا نکرده هنوز😅
یعنی اگه بدونه چه نیمه گمشده ای داره بعدها پشیمون میشه چرا زودتر پیدام نکرده😂
(براخودم رانی باز کردم حال کردی چه خودشیفته شدم؟😂😂😂😅)

من قربونت برم😭😢😍😘 شرمندم میکنی فرشته شماهایید که منو باناراحتیو غمامم همراهی میکنید😍😍😍😘❤

بااین چاقویی که گذاشتی😐😧😧😯 دیگه مگه میتونم به عوض کردنش فکر کنم؟😅😂❤


ولی قیافش خیلی قشنگ شدا😕🙄🙄دلم تولد خواست،خوشمزه بود؟(آب دهانش را قورت میدهد*_*)

تولد بابامو آبجیم تیر و مرداده😝🤧🤧آخ جون


قشنگ میبینی😍😘
عزیزم بگردم:):💕
میترسم بگم خوشمزه شده دلت بخواد😅😟
ولی جای توخالی آره خوشمزه بود انقدر که هرروز خواهرم میگه بازم کیک میخوام،کیک درست کن باز😐
یه مدت خیلی کیک میپختم خانواده عادت کرده بودن عصرونه حتما کیک داشته باشیم منم ترکشون دادم😂
الان باز شروع شده که کیک میخوایم😐😅


پس تولدو کیک تولد تورواهه😉 تولد باباو خواهرت پیشاپیش مبارک باشه:)❤

چه خووبه :))


:) مرسی عزیزم😍😘

خوش اومدی:)❤

به به چه کردی ^__^

کدبانو دیگه وقتشه که... :))

وبتو عوض کردی منو در جریان بذار


مرسی عزیزم😍😘
😅😅😅
نه من هنوز کودک درونم بیش فعاله زوده:))

چشم حتماً😍😘

روز دخترو بهت تبریک میگم روزت مبارک😍😘❤

سلام بر محیا بانوی گل...👋

چطوری یانه؟...🤔

امیدوارم حالت بهتر شده باشه😄...راستش این چن وخ مزاحمت نشدم تا به درسو مشقات برسی!😅...آخه گفته بودی یه امتحان مهم داری😉 ... البته نمیدونم دادی یانه ولی امیدوارم داده باشی و خوب شده باشه نتیجش...😊

راجع به عادله بانو هم بایستی عرض کنم که : بلی رکوردم را شکست 👍این بانوی مقتدر!💪...عجب عمیق حرف زداااااا!...کف کردم!👌

برا اسم وبت...شکلاتی که گفته بودی خیلی خوبه🍬🍭...بهت میاد!😄

 

راستی اونم که گفته بودی سر نمازت دعا نمیکنی و به خدا میگی هرچی به صلاحته🤔...منم یه مدت اینجوری دعا میکردم😉...ولی الان میگم:خدایا!خواست من در راستای صلاح تو باشه 😎و صلاح توام در راستای خواست من!😁...دمش گرم...تا اینجا که همه چی خوبه!😎

 

:)

سلام ادی جانم😍😘

امشب داشتم یه سری از پستا قدیمی رو نگا میکردم برام جالب بودن کامنتا ...داشتم خاطره بازی میکردم 
یه نکته که برام جالب بود توازهمون اوایل وب  همون مرداد ماه که وبو زدم دوستمی:)❤

خیلی چطورم؛)) 

مرسی عزیزم😍مراحمی😘  کنکور ارشد!
نخوندم که براش انقدر اتفاق بد افتاد...
ولی همچنان امیدوارم ویکماه باقی مونده رو دارم تلاش میکنم مثل ژیان خسته ای که هرلحظه ممکنه خاموش بشه هن هن کنان دارم تلاش میکنم برا رسیدن به مقصد:): 
۳مرداده کنکورش تاالان۲-۳بار عقب افتادن ومن اصلا فرصت رو غنیمت نشمریدم:/(
برام دعا کن بشه اونی که میخوام همین امسال:(: 💕دل شماها زلالتره اتصال قویی تره؛)

آره عادله جانم مثل خودت باهوشو عمیق  وخفنه؛)💕

چه دعای خفنی میکنی؛) 
خداروشکر که همه چی خوبه😍😘 همیشه خوب باشه انشاالله❤

روزتم مباااارک❤😘

یس خوبم😝🥺

عه خدانکنه🔪من فدات بشم الهی🥺😍❤

 

واوو افرین کمرنگشون کن و بهتره بهتر شو و میشی انشالله❤

 

نه زیاد شکلات و کاکائو دوست ندارم😅توت فرنگی هم ندوس خیلی،کیک تفلد ساده😍با کلی خامه های رنگی رنگی😍و موز و گردو زیاد😐😂

 

وا اون رز ولی خیلی واضحه😐

 

من خوشحالترم ک دوست به مهربونی تو دارم محیاجونم😍🥺❤

 

وایی آقاشون زودتر پیدات شه که محیایه ما در انتظارت چه ها نکشیده!آقاششش آهای میشنوی؟کجایی؟بیا من هوس عروسی کردم😂😂

 

ما همه فرشته ایم اصا😂😂😂

 

نه عوضش نکنیااا🔪این اسمه و خاطره هاش،با این اسم شروع کردی وبو پستات رو پس بهترههمین بمونه😘🤗

 

وای وای دیگ پس درست نکن،بدعادت میشن بعد گرفتار میشی اصن😂😂ولی دلم خواست😂

مرسی قربونتبرم بابت تبریک تولدشون😅😀

آها یچیز دیگگگگگگگههه

روزت مبارک بهترین دختره دنیاااااا،ایشالله همیشه همینقد خوب بمونی و خوده حضرت معصومه حافظت😊دختره مهربون باباییش،محیا❤

خداروشکر خوبی😍😘
 خدانکنه😘😘❤

انشاالله به دعاهلی شما:)❤


عههه پس شکلات وکاکائو توت دوست نداری برعکس منیی😅
من عشق شکلات وکاکائو وکیک شکلاتی وبستنی کاکائوییو
شیرکاکائو وخللصه ازاین دست چیزام😅😝😜😋

باگردو وموز زیاد خیلی موافقم😉😂😂

عزیزم:))))
آقامون رفته فعلا ظاهراً گل بچینه 😂😂😂 حالاحالاها انگار قصد نداره بیاد😐 
شایدم اسبشو باتیر زدن شاهزادم داره پیاده میاد که انقدر دیر کرده😂😅


آرههه دخترا همشون فرشتن😉

باشه میذارم همین عصر پاییزیو:)❤
اکثراً نظرشون این بود همین خوبه:)

آره قبلاًبدعادت شده بودن ترکشون دادم😂😂😂😅 ببخشید دلت خواست:( حالا خوبه کیکم موزو گردو نداشت😅


مررررررسی عزیییزم😍😘😘😘یه دنیا ممنون بابت تبریکودعای قشنگت😍منم روز دخترو بهت تبریک میگم مهربون جانم😘❤
انشاالله حضرت معصومه حافظ دل وحال همه مادخترا باشه:)

سلام

روز دختر تبریک میگم

کیک که ظاهرش خوشمزه هست هر چند که من زیاد کیک دوست ندارم

الان حالتون خوبه ؟ کمردردتون خوب شده ؟

 

 

سلام آقا آرش:)
خیلی ممنون 🌹

امروز داشتم تو موزیکام دنبال آهنگ دختر ناز دختر عمو شادان وخاله ستاره:)) که تو گپ اسی فرستاده بودید میگشتم به مناسبت روز دختر گوش کنم برا خودم ذوق کنم، یادتون افتادم:)

همینجوری هی رعایت سنمو نمیکنم کودک درونم مجبورم میکنه به فعالیتو جنبو جوش زیاد وازدیوار راست بالا رفتن کمر درد میاد سراغم:)))

ممنون...کمرمم الحمدالله بهتره:)

واقعن؟🤔...خب توام از اولین وبی که زدم دوستمی😁...(آخه فک کنم تاحالا با این یکی وبم ۵ تا داشتم!😅😎)

خدارو شکر😃...منم شترم!🙄😁(حقیقت امر اینه که سوال اینجوری بوده:شتری یا نه؟🐫🦙...ولی خب به جهت رعایت ادب و حقوق فردی فقط از زینو و عادله اینجوری میپرسم!😅)

یه ماه وخ هس🤔 ... اگه از الان شروع کنی بی شک میتونی قبول شی..😉

ژیان ؟🤔... خب من میام هلش میدم😁...تو برو....هر وخ بنزین کم اومد من هل میدم!😎

حتمن دعا میکنم بانو...😊

بله...عادله بانو فوق العادس!👌...البته منکه به حدش نمیرسم!😅...آخه عادله یه چیز دیگس!😉

قربانت...انشاالله...😃

ممنون بانو...😎

روز دختر برای شما هم مبارک باشه!😉

 

:)


آله واقعا؛)
عه؟ پس اون اولین وبت بوده:))
من تورو از وب آقاسعید شناختم؛)
اون موقع وب اقاسعید پاتوقم شده بود:))) هی میرفتم مخ بنده خدارو میخوردم:))

خداروشکر شتری😂😂😂😅😍😘 میدونم ماهم ازاین حرفا میزنیم😅

یکماه برا ژیان خسته ی خونه دار خیلی کمه😖
ولی توکل بر خدا زیان طور دارم پیش میرم:)

پیشاپیش از بنزینی که بزرگوارانه ومجانی قراره بهم بدی متشکرم😅😂😍😘
مرسی عزیزم😍😘

دوتاتون ماهو گُلید😍😘

مرسییی😍😘💕

منم کیک شکلاتی میخوام😒😒

از ی طرف دمپخت میفرستی

از ی طرف دیگ قورمه سبزی

اینجا هم کیک

من از دست این ظالم به کجا پناه ببرم؟

 درست کن کیک ؛)) 
😛😛😛😜😜😜😅😅😅❤❤❤
دستورشم خواستی واتساپ میفرستم:)

😅😂😂😂 ظالم😅😂
کی بود اومده بود میگفت اشپزی یادم بدید؟
اینا نتیجه خواست خودته😅😂
عکس کشک بادمجونم موجوده بفرستم؟😝😂😅


آره اولین بار بود...😄😉
به نیت دیدن وب عادله بانو اومده بودم که دیدم برا دنبال کردن باید عضو شم!...🙄😁
منم که از هیچ کاری فروگذار نمیکنم!😄...این شد که وب زدم! 😊
 
منم تا یه مدت مخ اون بنده خدا رو به کار گرفته بودم با کاراگاه بازیام😎...ولی دیگه تهش مجبور شدم بسپرمش به گریس خانوم😁 ... بین خودمون باشه ولی حریفش نشدم😅...هرکار کردم اعتراف به عاشقی نکرد!😶
 
انشاالله که خوب پیش بری💪...ژیان وار هم که بری باز به یه جای خوبی میرسی🚗..مطمئن باش!😉
 
قربانت😎...خدایی اگه سوادم دراین حد و حدود بود بهت تقلب میرسوندم!😁
 
لطفته بانو...😊
 
:)
 
عه پس باید از عادله تشکر کنیم باعث شده توراهت به وبلاگ باز بشه؛)
خوب کاری کردی وب زدی😘


:)))) اقا سعید تو کل کل کردن عالیه:)))
اعتراف میکنم منم تو کل کل عالیم منتها هیچوقت کم نمیوردو خسته نمیشد:)))

مرسی عزیزم انشاالله :)❤

من ادم تقلب بگیری نبودم هیچوقت همیشه تقلب میرسوندم😅😂
یه بار تو دانشگاه که رسم فنی داشتیم هرچی به دوستام توضیح میدادم رسمو نشونشون میدادم بلد نبودن رسم کنن دیگه برگه ۴تاشونو دونه دونه کرفتم رسم کردم پس دادم😅😂
همش داشتم برگه جابه جا میکردم😐
انصافا استادمون باحال بود خودشو میزد به حواس پرتی وگرنه من نهایت شاهکارم این بود برگه هامو بالا بگیرم خودمو بکشم کنار پشت سریمو کنار دستیم بنویسن ازرو برگم😅 همیشه دوستام یجوری دورتادورم مینشستن که بتونن تقلبی کنن:))

اهل برگه جا به جا کردن نبودم😅
ولی استادمون باحال بود ماهم فرصت غنیمت شمریدیم و شاهکار زدیم😝😂


😁😎

 

آره ... اصن آدم کم بیاری نیس(جمله چپ اندر چلاق!)😉

 

منم فقط میرسونم😎...گفتم شاید گیرا باشید بانو!🙄😁...شاید مکمل شدیم...منم سر امتحان نوبت که مجازی بود تا تونستم رسوندم!😎...سر امتحانای قبل از کرونا ولی کمتر میرسوندم😅...آخه من همیشه جلوی معلم میشینم😁😅...از عمد😬!

 

استاد باحال و پایه ای داشتینا!😊...ماام یه بار تو امتحان نوبت یه مورد جابجایی برگه داشتیم!...ریاضی😃...با یه معلم خوب درس دینی که رفتن بیرون تا بروبچ برن تو خطوط تقلب ولی ناظم گرامی اجازه نداد!😁😉

 

ای بابا...دارم شک میکنما!😅...این همه شباهت😮...یه وخ جنابعالی آینده بنده نیستی؟😎😁...انقد شباهت آخه؟...🤔

 

:)

 

همیشه همینجوری باش کم نیار؛)


:))) معلما واستادایی که میرن بیرون خیلی باحالن:))
من کل عمرم همینجوری بودم تو همه مقاطع دبیرستان هم مثل دانشگاه تقلبی میرسوندم مثل تو:))

اره میبینی چقد شباهت داریم؟:)) ازهمون اوایل گفتم تو شبیه نووجونی منی ؛))
ولی نه انشاالله آیندت شبیه من نشه
خیلی بهتر تر تر بشه
چون من ادم موفقی نشدم هنوز تااین سن:/
انشاالله تو ادم موفقی بشی:)❤

انشاالله😁
 
راستش این موقعیتو تجربه نکرده بودم و الانم نمیدونم چی بگم🤔...(حالا بقیه موقعیتا رو تجربه کردی بودی که میگی اینو تجربه نکردی؟😶😐)
فقط:دستتت درد نکنه آرزو های خوب میکنی برام!😄😉
 
موفق باشی بانو...
:)
عزیزم:))
قربونت عزیزم ❤

مرسی😘❤


به «بچه هستم»

سلام عزیز دلم خیلی ممنون از محبتت که به یادم بودی وحالمو پرسیدی خوبم به خوبیت نازنین😍😘
شکر خدا خیلی بهترم:)❤

امیدوارم اینجا جواب پیام خصوصیتو میدم ببینی نمیدونستم چطوری جواب بدم که بخونی:)💕
اگه دوست داشته باشی میتونیم باهم راحت تر درارتباط باشیم ایمیلی یاازطریق ایدی تلگرام هرجور که صلاح میدونی:)
اگر هم نه همینجوری زیر کامنت دیگران جواب میدم 😘😍❤💗💗
بازم ممنون از احوال پرسیت😍❤

کاشکی میشد...


:):
انشاالله یه آدم میاد تو زندگیمون که جبران میشه همه این تنهایی غصه خوردنامون...

خیلی خوش اومدید :)
شنبه ۲۸ تیر ۹۹ , ۱۵:۲۶ فاطمه حیدری (رضوان)

سلام

موسیقی انتخابی عالیست

از ظاهر زیبای کیک هم پیداست که بسیار خوش طعمه 

سلام:)
خوش اومدید:)

خوشحالم آهنگو دوست داشتید:)
خیلی ممنون لطف دارید😍❤

ممنون از حضورتون💕
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan