آشفته ترین رودم درجاری انسان ها

 

این منم در آینه، یا تویی برابرم؟

ای ضمیر مشترک، ای خودِ فراترم!

در من این غریبه کیست؟ باورم نمی شود

خوب می شناسمت، در خودم که بنگرم

این تویی، خود تویی، در پسِ نقابِ من

ای مسیح مهربان، زیر نامِ قیصرم!

ای فزونتر از زمان، دورِ پادشاهی ام!

ای فراتر از زمین، مرزهای کشورم!

نقطه نقطه، خط به خط، صفحه صفحه، برگ برگ

خط رد پای توست، سطرسطر دفترم

قوم و خویش من همه از قبیله ی غم اند

عشق خواهر من است، درد هم برادرم

سالها دویده ام از پی خودم، ولی

تا به خود رسیده ام، دیده ام که دیگرم

در به در به هر طرف، بی نشان و بی هدف

گم شده چو کودکی در هوای مادرم

از هزار آینه تو به تو گذشته ام

می روم که خویش را با خودم بیاورم

با خودم چه کرده ام؟ من چگونه گم شدم؟

باز می رسم به خود، از خودم که بگذرم؟

دیگران اگر که خوب، یا خدا نکرده بد

خوب، من چه کرده ام؟ شاعرم که شاعرم!

راستی چه کرده ام؟ شاعری که کار نیست

کار چیز دیگری است، من به فکر دیگرم!

 

پ.ن۱:

من سایه ای از نیمه ی پنهانی خویشم

تصویر هزار آینه حیرانی خویشم

صد بار پشیمانی و صد مرتبه توبه

هر بار پشیمان ز پشیمانی خویشم

عالم همه هرچند که زندان من و توست

از این همه آزادم و زندانی خویشم

تا در خم آن گیسوی آشفته زدم دست

چون خاطر خود جمع پریشانی خویشم

فردایی اگر باشد باز از پی امروز

شرمنده چو حافظ ز مسلمانی خویشم*

حافظ مگر از عهده ی وصف تو برآید

با حسن تو حیران غزلخوانی خویشم

*گر مسلمانی از این است که حافظ دارد 

 آه اگر از پی امروز بود فردایی (حافظ)

پ.ن۲:

همه شعرا حس درونیه منن بخصوص این بیت که خیلی بهتر حالمو بیان میکنه

در به در به هر طرف، بی نشان و بی هدف

گم شده چو کودکی در هوای مادرم 

 

امروز بعد مدتها آرومتر بودم...

نمیدونم این چندمین باره که ختم قرآنو به نیت ودنبال آرامش ونزدیک شدن به خدا شروع میکنم .. تا طوفان وآشوب درونم آروم بشه...

حس بچه بازیگوشی رو دارم که انقد محو دنیای اطرافش تو شلوغیا(برامن دردام) شده یهو به خودش میاد میبینه دستِ مادرش تو دستش نیست! 

همونقدر وحشتناکو بی پناه همونقدر دنیای اطرافم ترسناکو پرازدرده

به خودش میاد وسط یه عالمه آدم بزرگِ غریبس...گم شده...

اول سراغ هر آدمی که شبیه مادرشه میره وآدم به آدم چهره های ناآشنا حسای غریب رو فقط تجربه میکنه...وبعد بی پناه وپرازترس باحس وحشتناک گمشدگی میزنه زیر گریه...

وهیچکس وهیچکس آغوش وپناه وآرامش مادر نمیشه براش...

مثل همون بچه دور شدم خیلی دوراز تنها پناهم...تنها پناهی که سرسجاده زار میزدم که دستمو ول نکنی من جز تو پناهی ندارم...همه پناهم تویی به حال خودم ولم نکنی...خودم دستشو ول کردم...گم شدم...حیرون وسرگردون دور خودم میچرخیدم...اشک میریختم ...ولی بعداز مدتها امروز آغوششو برام باز کرد.‌‌..حواسش بهم هست هنوز:)

حواسش بهم هست که به دلم انداخت ختم قرآنو باز شروع کنم وآغوششو برا بی پناهیام باز کرد...دستام موقع تسبیح چرخوندن میلرزیدوبغضی که دردداشت شکست ...

خدایا شکرت...

از تنگنای محبس تاریکی

از منجلاب تیره این دنیا

بانگ پر از نیاز مرا بشنو

آه ای خدای قادر بی همتا

 

“فروغ فرخزاد”

# لعنت به ریا

 

پ.ن۳:

رسیده‌ام به خدایی که اقتباسی نیست

شریعتی که در آن حکم‌ ها قیاسی نیست

خدا کسیست که باید به دیدنش برویم

خدا کسی که از آن سخت می‌ هراسی نیست

فقط به فکر خودت باش، ای دل عاشق

که خودشناسی تو جز خداشناسی نیست

به عیب‌پوشی و بخشایش خدا سوگند

خطا نکردن ما غیر ناسپاسی نیست

دل از سیاست اهل ریا بکن، خود باش

هوای مملکت عاشقان سیاسی نیست

 

“فاضل نظری”

 

پ.ن۴:

یکمم ازیه جنبه دیگه ی حال این روزام بنویسم:))

اگه یکی برام عزیز باشه تا قله قافم براش میرم...هم خیلی میگذرم هم صبورم ولی تایه جایی!وقتی محبت آدمو بکوبونن تو صورتش...دیگه نمیشه گذشت!

امان از روزی که بی معرفتی ببینم

امان از دلی که بشکنه...

یه مدت عزاداری میکنم برا دوستی که از دست دادمو دیگه نمیتونم دوسش داشته باشم برا محبتایی که کردم وندید هیچ زد تو صورتم حتی برا بی معرفت بودن اون طرف که مجبورم از دستش بدم بعد یجوری فراموشش میکنم وبی حس میشم که انگار هیچوقت اون آدمو نمی شناختم هیچوقت!

بی حسِ بی حس! والبته هیچوقت بخشیده هم نخواهد شد ...چون بعضیا آدمو از محبت ودوست داشتن کلاً پشیمون میکنن وازیه جایی آدم دلش نمیخواد به هیچکس محبت کنه ومقصرش همین آدمان...

الان تو دوره عزاداریم...

#مخاطب _دارد#بیمعرفت

 

پ.ن۵:

من به خودم-تو و دنیا قول میدم که دیگه

درگیر دنیا و آدمائی مثل تو نشم...

مرتبط به پ.ن۴:))

 

پ.ن۶:

سر بر شانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواند

که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت

به رقص درآیی

قصه عشق، انسان بودن ماست

اگر کسی احساست را نفهمید مهم نیست

سرت را بالا بگیر و لبخند بزن

”فهمیدن” کار هر آدمی نیست…

“احمد شاملو"

پ.ن۷:

من عاشق این آهنگم قفل کردم روش هرروز مدام دارم گوش میدم:)

 

 

پ.ن۸:

 براعنوان بین آشفته ترین رودم درجاری انسانها و "عشق خواهر من است درد هم برادرم  "مونده بودم 

که اینو دیگه انتخاب نومودم:)

البته توشعرا بیتای خیلی قشنگی برا انتخاب عنوان بود:)

امیدوارم شعرا رو دوس:)

 

پ.ن۹:

ببخشید زیاد حرف زدم یه دنیا ممنون که هستید هیچوقت تصور نمیکردم من بتونم این همه دوستِ فرهیخته وهمراه از شهرای مختلف وسِنهای مختلف داشته باشم ونمیتونم وصف کنم چقدرررر از داشتن شماها وآشنایی ومعاشرت باهاتون خوشحالمولذت میبرم وحالم خوب میشه

من نمیرم براتون که انقدر بامحبتیدکه حواستون بهم هست؟:)❤

نگم ازپیام خصوصیا :)

دوستون دارم وانشاالله شاهد حالِ خوب ورقم خوردن بهترین اتفاقابرا همتون باشم:)

 

صلوات بفرستید تمام شد :))

اللهم صل علی محمدوآل محمد وعجل فرجهم وسهل مخرجهم:)

  • محیا ..

سلام

اووووف

بالاخره تموم شد😪

تشبه حودتون به کودک زیبا بود.


سلام
:)) ببخشید طولانی شد
زیبا خوندید:)
ممنون از حضورتون

سلااام

چقدر حس های خوب و شعر خوب و موسیقی خوب

دستت درد نکنه که هستی!


سلام:)
خداروشکر که دوست داشتید وخوشحالم حس خوبی براتون داشته
دست شما دردنکنه که هستیدوهمراهیدوخوندید:)
جمعه ۱۵ آذر ۹۸ , ۱۰:۰۰ حـ . آرمان (استاد بزرگ)

اللهم صل علی محمدوآل محمد وعجل فرجهم


:)
ممنون ازحضورتون:)

سلام عزیزم😍😍😘😘😘

چه شعرای قشنگی


محیا دیشب خوابتو میدیدم

انقدر تو خواب گریه کردم و دعوات کردم

 

خدا همیشه هست

بمیرم برات غصه نخور همه چی درست میشه.

ان شالله یه روز به زودی میای و از روزای خوبت مینویسی برامون.

 

آهنگ هم خیلی قشنگ بود:)


سلام قربونت برم😍😍😍😘😘😘
خوشحالم شماهاهم شعرا رو دوست داشتید:)

منو دعوا میکلدی؟چلا؟:(( کار بلدی کلده بودم؟😟
من طاقتشو ندارم:((((
چطوری بودم تو خوابت؟:)))))

خدا همیشه هست:) فقط منِ بی لیاقت هی دور میشم...:(
نگو اینجوووریییی دوراز جونت عزیزم 😍😘😘😘❤
انشاالله...انشاالله... برام دعا کن🙏😔❤

منم خییییلی دوس دارم آهنگه رو😍

خداوکلی دمتون گرم من فکر کردم فقط خودم شبا بیدارم


:)
عه شما هم دردسته شب زنده دارانید پس:))
نه منم اکثرشبا بیدارم تا اذان صبح:)
ممنون ازحضورتون:)

سلام محیا جان دل 😘😍

چقدر خوب نوشتی 

ختم قرآن چقدر پیشنهاد خوبی بود برای امثال منکه قران اتاقم داره خاک میخوره !!!:( چقدر ماها قدر نشناس خدامونیم

شعراتم قابل تامل بوددد


سلام معصومه جانم😍😘
خوب خوندی عزیزم😍
دقیقاً به شخصه خیلی غافل وقدر نشناسم:(((
ممنون که خوندی😘
وممنون از حضورت❤


بیدار میمونم ولی فرداش برای مدرسه مکافات دارم


آخ آخ مدرسه ای:(
چند سالتونه؟
خواب شب خیلی مهمه...یجوری تنظیمش کنید :)
منم نوجوون بودم اینجوری بودم
ولی خب من شب تاصبح درس میخوندم
ولی الان برا درسم تاکید میکنم کسی شب بیدار نمونه چه برسه به موارد غیر ضروری:(

امیدوارم زودتر حالت خوب شه

مرتبط با پ.ن 4 که گفتی بگم آدما رو نمیشه هیچوقت شناخت و تا وقتی که براشون سودی داشته باشی یه جورن! بعدش یه جور دیگه

و چقدر حس بدیه که بگی نکنه منو احمق فرض کرده؟

نمیدونم چرا این روزا حرف زدن برام اینقدر سخت شده

الانم کلی کلمه و جمله تو ذهنم ردیف شده که گفته بشه ولی نمیدونم چرا مرتب نمیشن و تو جملاتی ک بیان میکنم گنجونده نمیشن :(


ممنونم عزیزم😍😘
یه عکسنوشته پروفایل تلگرامم گذاشته بودم هرروز ببینمش
این جمله بود که روزی سه مرتبه باید برا خودم تکرار کنم 
هیچ چیز،ازهیچکس بعید نیست....
ولی نمیدونم چرا بازبی معرفتی میبینم دلم میشکنه وانتظارشو ندارم😢

دقیقا اون موقع که تنها بود من خوب بودم...
الان که تنها نیست من بد شدم من غیر قابل تحمل شدم من...
هییییع....


عزیزم:(((
درکت میکنم منم بعضی وقتا اینجوری میشم:((
شاید ذهنت خیلی مشغوله ؟
من معمولاً ذهنم مشغوله اینجوری میشم

ممنون که خوندی وممنون از کامنتو دلگرمیت عزیزم😘❤

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

:) آره دخمل بد شده بودی

 

خواب عجیب غریبی بود

**** **** ** **** ** ** **** * ***** ***** **** *** ****** ************* **** **** **** ********

*** *** **** ***** *** *** ****** ***

**** **** **** ******

*** *** **** * ***** *** **** **** ** ***** * ** **** ***** ******

** **** ** **** ****** ********

**** ****************

* ***** **** ** *** ** *** **** *** ** **** **** ***** * *** **** *** ** ** ** ** * ****** ******* ** ** ******** *** ****

**** **** **** **** ** *** **** *** * *** **** * **** * ** * **** **** ***

*** **** ***** *ینکارو کردی دیگه اسم منو نیار و قطع کردم و دوباره نشستم گریه کردم:(:


وایییییییییی😂😂😂😂😂😂
خدا خیرت بده چقد خندیدم😅😅😅😅
اسمش😑😅😂😂😂
الهی بگردم توخوابم من زحمتم برات وغصت میدم😞
بسکه ازغم گفتم فک کنم ازاین خوابا میبینی:(
شرمنده:((((
ولی کلی خندیدم:)))
طنز تلخ بود
میگم نکنه اخر مجبور به این کار بشم😅😂😂

ای وای تیک خصوصیو نزدم، خودت ستاره دار کن


خیلی جالب وخنده دار بود:))))❤
لباس اماده کن😅😂

😂😂😂😂آره اسمش فقط😂😂

نه بابا این چه حرفیه، خوابه دیگه

 

وااایییی خدا نکنه زبونتو گاز بگیر دختر


می بینی توروخدا تو خوابم شانسی ندارم😳😳😳😅😂

خدا  نکنه :)))))

خخخ اولش همراهی کردین بعدش پای مدرسه اومد وسط ....

۱۵ سالمه آبجی


:))))
آره،آخه شب بیداری برا ما بیکارا مسئله ای نیست حالا یه چندساعت اینور اونور😅
ولی شما که مدرسه دارید اذیت میشید سرکلاسم هیچی متوجه نمیشید بازده مغز میاد پایین
چون خودم خیلی پشیمونم که نووجونی استراحتو خوابم درست نبود گفتم:)

۱۵سالته:)زنده باشی:) از اشنایت خوشحالم
انشاالله موفق باشی:)

چه به ربطی به شانس داره خودت میخواستی اون کارو بکنی:)

 

کاری نکن قطع کنم بذارم برمااا😅😅


نه دیگه احتمال گزینه دیگه ای نبوده که مجبور شدم:))))

چیو قطع کن بذاری بری؟:)))
سرمو؟😅😂
من بدون تو میمیرم:(

گلی داره بارون میاد اینجا😍 دلم میخواد برم بیرون تواین هوا😢
نیمه گمشدم چرا پیدا نمیشه بریم زیر بارون روبرگا خش خش کنیم😅😞😂

منم شبا زیاد بیدار نمیمونم نهایت تا ساعت ۲

مرسی منم همینطور خواهرم


آها خب پس خوبه:)
:)

:))))))

 

هیچی الکی دوفتم😅من بدون تو کجا بذارم برم؟؟

خدا نکنه

 

خب برو بیرون کیف کن، با چتر برو اون بهترین همراهه😅😅

اینجا هوا خیلییی سرد شده

خدا کنه برف بیاد

 

ای خدا بگم چیکار نکنه این نیمه های از خدا بی خبرو😬😅😂

حیف که دوریم وگرنه میومدم خودمون دوتایی عشقولانه میرفتیم قدم میزدیم😂

😍😍😍😘


نه تکی کیف نمیده دونفری خوبه😳😅
برف😍انشاالله بیاد😍
اینجا یه روز سرده با لباس گرم میرم بیرون یه روز گرمه بامانتو تابستونی میرم بیرون😂تکلیف هوا مشخص نیست😒

نیمه های ازخدا بی خبر دستمون رسید بهشون اول یکم باید کتکشون بزنین بخاطر غیبت طولانیشون😝😂😅

آره واقعا کاش نزدیک بودیم😍😞

دیشب با خودم میگفتم محیا فردا هم پست نزاشت دعواش کنم!

 

حالا که پست گذاشتی کیو دعواکنم؟؟!!

 

( وی اعصاب ندارد و مادرش دعوایش کرده)

 

:))


بَه مریمم😍❤
امروز هرکی تو ذهنم رد میشد صفحه رو رفرش میکنم میبینم کامنت داده
دومین نفری هستی که تو زندم رد شد یهو کامنت دادی
داشتم باگلی حرف میزدم تو ذهنم بودی که نیستی
پس مامانت داشته دعوات میکرده که نبودی😅

اشکال نداره حالا میتونی دعوام کنی چرا انقدر پستام طولانیه😐😅

حقیقتا اره ذهنم خیلی مشغوله ولی چه میشه کرد :(


اخیی عزیزم:((
امیدوارم مسئله وموضوعی که ذهنتو درگیر کرده هرچی سریعتر رفع بشه❤
وقتایی که ذهن مشغوله طبیعیه منم همینجوری میشم حرف زدن برام سخته حتی نمیتونم جملات ساده رو بیان کنم ومنظورمو فکرمو بگم انقدر که ذهنم آشفتس گاهی ودرکت میکنم
انشاالله خیلی زود ذهنت آروم بشه❤

:)

 

خوابم میاد نمیزارن بخوابم !

 

با جارو برقی انقدر بغل گوشم چرخید تا بیدارشدم!!!

 

نمیگن گناه دارم یه هفتس شبی 4 ساعت خوابیدم :(

 

جای اینکه فضارو ساکت کنن من بخوابم و غذای خوشمزه واسم درست کنن

 

میگن پاشو خرسی چقد میخوابی؟؟!

 

پاشو گردگیری کن:(

 

یه اتاق خالی ندارین بهم اجاره بدین؟؟؟


اخییییی:((((

خب جارو برقی تموم شدباز میخوابیدی:))

بعضی وقتا خانواده کلید نمیبرن ایفون میزنن پامیشم درو باز میکنم بعد میایستم بیاد داخل کلی غر میزنم که چرا کلید نمیبرید و...
بعد کلی بحث کردن میرم تلپی باز میوفتم میخوابم
یا کسی بهم زنگ بزنه جواب میدم حرف میزنم بعد میگیرم دوباره میخوابم
وقتی خوابم بیادقابلیت خوابیدن تو بدترین شرایطتو دارم
خواهرم میگه واقعا میمونم تو چطوری بعداینکه بیدار میشیکلیم بحث میکنی حرف میزنی بعد سرتو میذاری رو بالشت تو چند ثانیه خوابت میره:))))
اون بیدار بشه دیگه خوابش نمیبره
توام اینجوری؟


مااگه اتاق خالی داشتیم خودم میرفتم توش  پادشاهی میکردم😂😂
منو خواهرم هرروز سریه چیزی بحثمونه😅 اتاقمون مشترکه
اخریش همین صبح بود میخواستم قرآن بخونم کلی بهم غر زدچراغو خاموش کن میخوام بخوابم ساعت۵ونیمهههه😅

منم بیدارشم دیگه خوابم نمیبره حتی اگه با زور و حرص دوباره بخوابم همش خواب اشفته میبینم:/

 

سهم من از اتاق خواب فقط میز مطالعه ام وکمد لباسام وکتابامه !!

 

خودمو انداختن گوشه پذیرایی چسبیده به بخاری.

 

اتاق خواب در تصرف برادرا بوده وهست وخواهد بود!

 

 


آره حدس زدم شبیه خواهرمی:(
درک میکنم واقعا آدم خوابش بیاد بعدبیدارش کنن خیلی آدم عصابش خورد میشه😑

عههههه؟ الهی :(
عجب داداشای زرنگی داریا😐
میگم نظرت چیه یه کودتا کنی اتاقو از تصرفشون دربیاری؟😅

اونا دوتان من یکی!

 

مسئله جنگ بین ابر قدرت هاست!

 

 


میدونم دوتان ولی توانایشوداری 😉😁

من توی تو میبینم تو جنگ با۴تا هم موفق بشی
ولی مطمئنم نمیخوای تصرف کنی نه که نتونی
 دخترا هرکاری بخوان میتونن بکنن فقط قلب احساسیوبامحبتشو نمیذاره:)

محیا الان نامحسوس تحریکم کردی برم دعوا!!

 

راست میگی .چه وضعشه!

 

خشانت جلو چشمامو گرفته!

 

 


😂😂😂😂
بخاطرخودت اینکارو کردم که اتاقو تصرف کنی باارامش بخوابی😅
خانوم دکتر تویی دختر یکی یه دونه تویی اتاق برااونا؟
چه معنی داره😅

حالا یه چندتا نفس عمیق بکش نکُشیشون یوقت😅

سلام محیا گلی جان 

خدا رو شکر خوبی خوب باشی همیشه :)


سلام بهار جانم😍😍😍😘
قربونت برم مرسی❤انشاالله حال توهم همیشه خوب باشه❤

سلاااام عزیزززززممممم

ای جاننمممممم قران خوندن عااالیههههه 

ان شاءالله حال دلت خوب باشه و همیشه ی همیشه تو مسیر خدا باشی و هم خدا ازت تا آخر آخر راضی باشه و هم تو از خدا 😍❤💚 

فدات بشم من با روح لطیفت آخه

واسه من دعا کن فردا و پس فردا و پس اون فردا امتحان دارم و نخوندم😢

دعااام کننن😢💚ماااااچچچچ😘😘😘


سلام عسل من😍😘
دیدی من لقب عسلو بهت دادم؟:)
عسل من مختص خودتها ؛)
قربونت عزیزم ممنون انشاالله:)❤
خدانکنه عزیزمممم 😘
آخیییی چقد امتحان😯 چشم عزیزم 
انشاالله امتحاناتو عااااالی میدی 😉😘
ماااااچچچچ😍😘😘❤

وووییییی هوووراااا من یه لقب منحصر بفرد جینگووول دااااررررمممم😍😋🍯دوسش میدااااررمممم 

ماااچ مااااااچچچچ 😍😘❤


عزییییزم😍😍😍😘😁❤
خداروشکر لقبتو دوست داری😉😁😘
❤❤❤😍😘

سلام محیاجان

مثل همیشه یه پست عالی گذاشتی، شعرهای قشنگی انتخاب کردی

هیچ چیز و هیچ کس نباید اعتماد و باور آدم رو به محبت کردن بشکنه، ارزش محبت اونقدری هست که نباید بزاریم به خاطر یه عده که خواسته یا ناخواسته بی‌معرفتی می‌کنن بی‌ارزش بشه

شاعر می‌گه: تو نیکی کن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز

البته اینکه کدوم شاعر می‌گه رو یادم نیست از بس کم حافظه‌م، اصلاً نمی‌دونم درست نوشتم یا نه در کل شما معنیش رو دریاب:)

ان‌شاءالله همه روزهات با آرامش گره کور بخوره از اون گره‌ها که به دست هیچکی باز نشه

دسست رو بزار تو دست خدا و با خیال راحت قدمات رو بردار و غصه هیچی رو نخور، البته زیادی ایده‌آل گراییه که آدم هرگز غصه نخوره اما خب اجازه نده پرنده زندگیت از هفت رنگ رنگین کمون تقدیرت به سمت سیاهی یا حتی خاکستری مهاجرت کنه.

یه حال خوب قشنگ برات آرزو دارم 

 


سلام همراز جانم😍😍😍
ممنون از لطفتتون😍😘
چی بگم😢 آخه خیلی درد داره ...ولی شما درست میگید...
سعی میکنم باورم خراب نشه😢


یکم ازیکم بیشتر داره هی زندگی سخت میگیره پرنده زندگیم بال وپرش دیگه داره میریزه :):
ولی چشم:)❤
یه دنیا ممنونم بابت دعاهای خوب ودلگرمیتون😍❤

شعر جناب نظری رو دوست داشتم و عنوان برام جالب بود :)

خوش باشید و دلتون شاد :)


خوشحالم یکی ازشعرا رو دوست داشتید:)
خیلی ممنونم همچنین:)
ممنون از حضوروهمراهیتون
شنبه ۱۶ آذر ۹۸ , ۱۴:۱۵ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)

:)

:)
 انشاالله همیشه لبت خندون باشه عزیزم😍😘❤
شنبه ۱۶ آذر ۹۸ , ۱۶:۳۲ دچارِ فیش‌نگار

سلام بر پ ن نویس بیان :)))

 

تیتر هم قشنگ بود

آفریم


سلام:)
:)))
سراین پ.ن ها چقد اسم گذاشتن رومن:)))
یکی از بچه ها بهم میگفت سلطانِ پی نوشت:)))


ممنون از لطف وحضورتون:)

به به😍


:)
خوش اومدید به وبلاگم آقا معلم:)
ممنون ازحضورتون:)

سلام محیای ماهم❤️
همونطور که خدمت شخص شخیص خودت عرض کردم😉
 
هیچی تودنیاارزش اینونداره که غباربشه روقلب مهربونت
چون توانقدر دلت دریاست که وقتایی که حال درونیتم غمگین بودانرژی مثبت میدادی
بنابراین مسئولی
نسبت به تک تک کسایی که دوست دارن
دست خودت نیست رفتنت😉
همه ی شعرایی که میفرستی کپی میکنم توارشیوم خیلی ماهن مثل خودت
من عاشق پینوشت شیش شدم درودبه شاملوودرود به توعزیزم😉

مااااااااچ محکم💋


سلام پریناز جانم😍❤
عزیزم من قربونت برم که انقد مهربونی شرمندم میکنی😳😘❤
من اینجوری که تعریفم میکنی نیستما:))
این تعریفا از لطف ومحبتِ توئه ومرسی عزیزم😍😘
خوشحالم که شعرا رو دوست داری😍
اینکه آدم چیزاییو که دوست داره به اشتراک بذاره وبقیه هم خوششون بیاد حس خوبی داره
ازاینکه نگاه وسلیقه مشترک وجود داره:)
درود برتو مهربانو:)❤
میبوسمت عزیزم❤😍😘

داشتم وبلاگ هایی رو که دنبال کرده بودم آخرین پست هاشون رو نگاه میکردم

پست تو و این شعر اینقدر زیبا بود که بارها با صدای بلند میخوندم و لذت می بردم

چون صدای من خدادادی یه صدای دکلمه گونه هست در مجموع با این شعر حسابی در حال لذت بودم و شاید باور نکنی همین الان هم که دارم نظر رو مینویسم منتظرم ارسالش کنم و سریع برم یک بار دیگه شعر رو بخونم

 

راستی منم پست جدید گذاشتم خوشحال میشم سر بزنی


:)
خیلی خوشحالم که شعرا رو دوست داشتیدو لذت بردید:)

عه پس خدا دادی دوبلورید:)

ممنون از نظروحضورتون:)

بله حتماً :)

سلام 

ماشاءالله چقدر نظر میگیری ، خیلی خوبه. 

خوب همه گاهی ، قفل میکنند روی یک آهنگی و مدام گوشش میدند. منم هرموقع به لپتابم میرسم دوتا آهنگ بیکلام رو مدام گوش میدم. 

موفق باشی. 


سلام
دوستان خیلی محبت ولطف دارن همیشه بهم وخداروشکر:)

بله دقیقا آهنگی که باعث حال خوب آدم میشه وآدم لذت میبره باعث میشه آدم قفل کنه روش:)

ممنون همچنین

سلام

در شب زنده داری تو تنها نیستی:(

ساعتو ببین


سلام گلم:)
عزیزم:(
خیلی بده شب زنده داری:(

سلام 

برای شب یلدا حتما پست بگذارید ، دیگه آجیل و هندوانه و انار دانه قرمزی ما هم میشه پستهای همدیگه و نظرهایی که بهم میدیم. 

موفق باشی. 


سلام
 اگه حرفی بود حتماً:)
ممنون شماهم موفق باشید

بی نام چیکار کرده؟؟؟؟؟؟

بَه مبینا جانم😍
بی نام غیرفعال کرد یهویی گذاشته رفته...هق هق😢
بااین متن
بعضی رفتن ها از دل گرفتگیه ... مخصوصا اگه که دلت از خودت گرفته باشه :)) رنجیدم و خندیدم و کسی نفهمید چقد درد دیدم :)) خوبی بدی حلال کنید :)) نرفته دلتنگ اینجا و بعضی از بچه هام . دم دوستای بامعرفت که همیشه یادی ازم میکردن گرم و دم اونایی هم که فراموش کردنم گرم و ان شاءالله همیشه شاد و سلامت باشین مثل همیشه دعاتون میکنم و التماس دعا :) و چقد رفتن سخته . لبخــنــد فراموش نشه :) دلم برا نوشتن تنگ میشه برای بی نامی که سعی میکرد پست های غمگین ش پیش نویس بمونه و با پست های پرانرژی حال همه رو خوب کنه :)) خدا خودش حال همه مونو خوب کنه 🌠...🌸💔🌹


😞😞😞😞هی من بهش میگفتم چرا انقد آروم وکم حرف شدی😞هیچی نمیگفت آخر گذاشت رفت😞

به به از هر شاعر سخنی هست اینجا:)

 

حال دلت همیشه خوب جانا؛  )


خوش اومدی عزیزم😍

آره من اکثراً قیمه ها رو میریزم توماستا😐😅
الانم شاعرا رو همه رو باهم ریختم تو پست😐😂

قربونت عزیزم ممنونم همچنین😍😘❤

آره دیدم میومد وبتو یه اینتوری '':)' میذاشت و میرفت

امیدوارم زود خوب شه دخترکم

براش دعا کنیم


انشاالله 
حتما برا حال خوبش دعا میکنم
پیام داد بهم گفت سلامم بهت برسونم:)
امیدوارم زودتر روبراه بشه ❤
خودت خوبی مبینا جانم؟😍
از تفلدت چه خبر؟ تفلد گرفتی؟ 😁😍

سلام نوه گلم، خوبی؟ چطوری؟ :)

 

 

----

پ ن:

بدینوسیله، در اینجا از لطف مریم بانو هم تشکر میکنم ببخشید که نشد پاسخ بدم دیگه..... 

 


سلامممممممممم😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘
من ذوق من مُلدم ازخوشی😍
مگه میشه پیام شما رو ببینم خوب نباشم؟
مگه میشه؟😍
ممنون خوبم شما خوبید؟😍❤
امروز تو فکرتون بودم ۳تا از بچه ها گذاشتن رفتن ناراحت بودم یاد شماهم افتادم گفتم همه دوستام رفتن😢
فکر نمیکردم همین امروز پیام بدید😍
چندبارم میخواستم وبتون پیام بذارم روم نشد
گفتم الان میگید عجب سیریشیه😳😅😂
خیییییلی خوشحال شدم کامنتتونو دیدم😁😍❤

شما چطورید؟ بگید ببینم فریم عینک جدید خریدید؟ یانوه عصبی بشه؟؛)
روبراهید؟
کار وپروژه ای که قرار بود شروع کنید شروع کردید؟:)
#نوه پرو پرحرف فضول😅

@مریم
:)



بعله خوبم ب خوبی شما دوست عزیزم

دوستام تو مدرسه سوپرایزم کردن


انشاالله همیشه خوب باشی عزیزدلم😍😘
واقعا؟😍چقد خوب😍چه دوستای خوبی داری😍
همیشه به سوپرایزو جشن وشادی😉😘😍

عزیزممم خدا نکنه :))) ^_^
خداروشکر...
ممنونم منم میبینم حال نوه ام خوبه، خوبم الحمدلله...
:)

آره انگار... پریناز جان چرا رفت؟ اونیکی وبشو هم بست؟ نمیتونم پیداش کنم؟!...

خخخ چه حرفیه عزیز، اتفاقاً منی که اونجا سر نمیزدم یه چندباری سر زدم که اگه کسی پیامی چیزی داده بود ببینم...

منم اینجا بهت سر میزدم ولی میدیدم نیستی،... الآن اومدم دیدم هستی خیلی خوشحال شدم :)

ممنون... هی میگذره...

هاهاها...:)) والا نوه جان چشمت روز بد نبینه این هفته همش این ور اون ور دکتر بودم؛ چشمم هم دوباره رفتم معاینه -چون قبلیه رو قبول نداشتم- خلاصه از نو برام عینک نوشتن دیگه در هفته ی آتی باید برم بگیرم... (آه خدایا یعنی من به این عینک میرسم؟!:))...) دکتر میگفت عینکتو باید "همیشه" بزنی نه فقط واسه مطالعه! :(

بیا! :/ خوب شد من پیرمردو عینکی کردین تموم شد رفت؟! :) پس فردا عصا هم اضافه میشه بهم!! :)))

#پدربزرگ_توهم_توطئه

 

بله بله... در واقع یک پروسه ی مفصلِ برنامه ریزی و نظم-بخشی و به دنبالش کمر درد داشت که بیشترش انجام شد! :) ولی هنوز تموم نشده....
#نوه_مهربون

 

خودت چه میکنی؟ چیزای مفید میخوری یا برم خانوم دکتر غیور تبر-به-دست رو صدا کنم؟ :)


😍😍😍خداروشکر خوبید
دلم براتون تنگ میشه کاش هرروز میخوندمتون مثل قبل😞
اره یکیشون پرینازه دقیقا دوتا وبشوبسته😢😢😢😢
پریناااااز میای اینجا بدون خیلی ناراحتم ازدستت که اینجوری کردی یهوگذاشتی رفتی
به من میگفت لوس نشی بریا جیغ میکشم😢حالا خودش گذاشته رفته😢

منم آره یه هفته ۱۰روزی سرنمیزدم ازمجازی فاصله گرفتم
فکرم نکنم بتونم فعالیت کنم ولی سرو میزنم
قربونتون برم😍😘
انشاالله که روزبه روز بهتر بگذره:)

اخیییییی:((((همش دکتربودید؟ خدا بدنده؟
خوبید الان؟:(
عه پس برا عینک رفتید:)
انشاالله هفته اتی به عینک برسید؛)
عینک به بعضیا خیییییلی میاد 
حتی بعضیا که چمشاشون ضعیف نیست برا ژستوخوشگلیش میزنن
مطمئنم به شما هم خیلی میاد😉
پدربزرگ با عینکو عصاش عشقه دیگه😉😂
اره الان خوشحالم عینکی شدید 
😂
عصاهم دست بگیرید همه چی تمومید😉😂

#پدربزرگ همه چی تموم😉

خداروشکر که کارا خوب پیش رفته وچه بد بخاطر کمردردتون:((
امیدوارم کمرتون زودتر خوب بشه:(

خانوم دکتر غیور تبر به دست؟؟؟😂😂😂 کی هستن؟😅😂
اره رعایت میکنم ازاون پست که گفتم ۶کیلو وزنم اومده پایین هنر کردم یه کیلویی اضافه کردم یه کیلو جبران شد😅😂

باران جانم
نمیدونم ذوقم ازتوکامنتام معلومه یانه😅ولی امیدوارم معلوم باشه😅 همشو باذوق نوشتم ممنون که اومدید وکامنت دادید😍😘❤

مرسی عزیز... ان شاالله حال شمام خوب باشه...

دل به دل راه داره ❤️... بابا پست نمیذاری که بیاییم حل کنیم یذره دلمون باز شه :) والا! :) 

حیف شد چرا پریناز رفت؟ توی برنامه ش به مشکل خورد؟... اینجوری که شما گفتی، انگاری خیلی یهویی رفتن؟ هوم؟!... 

 

نمیدونم چرا فعالیت مجازیتو کم کردی ولی همین که سر میزنی خوبه حداقل بدونیم هستی، ما هم میاییم و سلامی عرض میکنیم... 

حالا بعدا اگر حوصله ات کشید و پست هم گذاشتی که چه بهتر! D:

با کله می آییم :)) 

 

ممنونم اوقات شمام خوب بگذره ان شاء الله... 

 

هی... خوبم.. بهترم... خدا که بد نمیده نمیدونم این دردا از کجا میان..!! :))

 

هاهاها... :)) ریا نشه میگن ("مییییگن"!! حالا شایدم الکی میگن!! :)) میگن بهم میاد! حالا تا ببینیم چی میشه... هعی وای من...

 

آره اون کمردرد، روز بعدش بهتر شد... مرسی❤️❤️

 

هاهاها... خودش اگه کامنتو دید میگه! نمیتونم اسم ببرم، آخه تف تو این ریا! خانوم دکتر گفتن نگیم خانوم دکترن :)))

+ همونی که میگفت من وقتی تو عروسیِ آریایی ها بودم، جواب معماهاتو از بقیه پرسیدم!! :)))) 

دیگه جریان غیور تبر به دستو خودش میدونه :) 

 

آفرین!! پس یه کیلو رو جبران کردی! طیب طیب الله... احسنت بارک الله!! :))) 

محکم برو جلو ببینیم چه میکنی :) 

پسر! اون نون خامه ای ها رو وردار بیار!! :)) 

 

 

ممنونم عزیز دلم منم ذوق داشتم و دارم.. دوست دارم بیشتر باشی بیام بخونمتون نظر بذارم.. ولی نیستین که بابا! فقط اسم ما بد در رفته! والا:/:)) 

 

خلاصه فدامدا، چاکر پاکر!

❤️

وقتی آدم یه مریضی ساده مثل سرماخوردگی میگیره تازه میبینه همین که کلاً نیوفتاده و میتونه کاراشو خودش انجام بده یاراه بره چقد خوشبخته
سرما خولده بودمممم ۲-۳روزی کلاً افقی بودم تو تب ولرز
الان یکم صدام هیولایی شده وسرفه هاش مونده وگرنه کلی خوبم خداروشکر:)
امروز بیرون بودم بعد بااین صدا گرفته با اقاهه فروشنده حرف میزدم چند ثانیه اول این شکلی بود😦هنگ بود نمیفهمید چی میگم😂😂😂
صدام اصلا انقد بد گرفته که نگم😐 

شرمنده بخدا:( نمیدونم چرا دستم به نوشتن نمیره:((
تست هوش میخواید؟:))
کامنتا اون پستو از،سانسوری درنیوردم هنوز!!! وجوابشو نذاشتم😐
باورم نمیشه! ولی دراین حد دستم به نوشتن نمیره😂

منم نمیدونم چی شده که پریناز رفته کاش میگفت علتشو😢
خیلی یهویی من خودم نبودم اومدم دیدم پریناز همه پستارو پاک کرد هیچ راه ارتباطیم نذاشته
یکی دیگه از بچه ها وبشو غیرفعال کرده
اون یکی هم بی خبر پاک کرده😢
حالا بی نام که غیرفعال کرده باز دید ناراحتم اومد بهم پیام داد
ولی بهاااااار 😢بیخبرِ بیخبر پاک کرده😢
بی نام وبهار دقیقا دوتاشون اولین نفرایی بودن که من این وبلاگو زدم رفتم سراغشون 
تو پنلم دنبال کننده هام اولینایین که دنبالم کردن  
کاش برگردن ودیگه اینجوری نرن😢

فعالیت مجازیمو با علت کم کردم اخر ۲۴ سالگی مثلاً تصمیم گرفتم هدفمند تر باشم و۲۴سالگی رو مفید تموم کنم:)
برام دعا کنید❤
ولی خب دلم برا بیان و بچه ها تنگ میشه نمیتونم نیام ولی فعالیتمم نمیتونم مثل قبل ادامه بدم تا چندماه چون مجازی خیلی وقت میگیره
امیدوارم چندماه فقط بتونم درست از وقتم استفاده کنم
پایان ۲۴سالگیه:)
هرسنی برامن وسط همه کم اوردنا یه جنگیدنی که خودم ازخودم راضی بودم داشتم شاید مثلاً اون چیز برا کسی مسخره وکوچیک ییاد 
ولی برامن مثلاً بزرگ بوده!
همیشه هرسال بابت بالارفتن سنم بابت اینکه به اون چیزی که میخواستم نرسیدم روز تولدم بدترین روزمه همیشه هم گریه میکنم
تنها چیزی که آروم ترم میکنه همون مشخصه خاص هرسالمه 
اگه نداشته باشه اون سالم ممکنه گم بشه چون بیخاصیت ترین سنم میشه
حرفام عجیبه؟:))یکم حس درونیمو بیان کردن سخته😅
امیدوارم ۲۴سالگیو بارضایت تموم کنم
فروردین ۲۵ساله میشم:)
برام دعا کنید بتونم که روز تولد۲۵سالگی از خود۲۴ سالم راضی باشم و کمتر گریه کنم:) ۲۵ سالگی همینجوری حس میکنم سنگینه برام ،چه برسه ۲۴سالگی بی خاصیت باشه!
تلاشمم میکنم دستم بره به نوشتن پستم بذارم😉فعلاً یکم هنوز گیجو منگم😐

گفتمممم مطمئنم بهتون میاد😉درست میگن که عینک بهتون میاد من ندیده میگم که میاد حس شیشمم خوبه😉😁


اهااااا حدس زدم مریمو میگیدا😂😂😂😂
این لحن وچیزا مخصوص مریمه ولی باز تردید کردم😂😂😂

@مریم غیور تبر به دست😂بیا بگو جریان تبر چیه؟😂

میسسسی بابت تشویق😍😘😘❤😂نون خامه ای😂

من موقعی که وب زدم بااین سابقه درخشان پرحرفیم گفتم چقد حرف بزنم من😅😂ولی الان نگا میکنم تو ۵ماه۴۵تا پست خودمم باورم نمیشه😅
ببخشید دیگه کلاً خیلیا کم کار شدن 
فک کنم خواب زمستونی هممونو گرفته😅

مخلصو نوکرو ده کرتیم 😉😂❤
امربده فدا شیم😉😁❤

خوب بودم تو لوتی بودن؟😅

ساعت۳:۳۵دقه -نوه خوابالو با ذوق نوشت:)❤
حالا خوبه خوابم میومد انقد حرف زدم خوابم نمیومد چه میکردم😐
ببخشید خیلی حرف زدم😯


سلام 

آره ، پاییزه ، سرماخوردگی زیاده. 

بخصوص اینکه اخبار هم میگه آنفلوانزا رو مواظب باشید. 

سر زدم. 

انشاءالله که ۲۵ سالگی بشه آغاز فصلی پر از پیشرفت برایت. 

اگه اومدی ، سری به منوی بالای وبم بزن ، معرفی و.... 


سلام
بله متأسفانه انفولانزا زیاد شده
خیلی ممنون بابت دعای خوبتون انشاالله 
پست معرفی وبلاگ رو خوندنم خیلی ایده خوبی بود
ولی نمیدونستم چی بگم درواقع اهل تبلیغ نیستم وبلدم نیستم
اگه نیاز بود وچیزی به ذهنم رسید حتماً
انشاالله موفق باشید

چه جوااب بلندی ب آقای نیک میدی محیاا

ماشالله پرحرفیت بهم اثبات شد

😳😳😳😳
نیک خانمه عزیزدلم؛)
نیک اسم مستعاره:) وخودشون تووبلاگشون اعلام کردن  خانمن
این شوخیای نوه وپدربزرگم بین ما مونده وبامزس اینجوری باهم حرف میزنیم:)))
عمراً روزی بیاد این حجم از استیکر بوس وقلب بذارم برا آقایی😐 استغفرالله😐
همین جا اعلام میدارم من یک عدد بچه مذهبیم وسخت گیر به چهارچوبا وحفظ حریمابین محرمو نامحرمم
ازاین تصورات ازمن نکنید
😐😂

عه یعنی تاالان پرحرفیم اثبات نشده بود؟😂😅
الان میخوای براخودتم ‌خیلی طولانی جواب بدم مهر تایید بشه؟😂😂😂
من قابلیت اینو دارم ماه ها کل حرف زدنم در طول روز درحد چند کلمه باشه 
قابلیت اینم دارم اززمین وزمان آسمون ودریا وکل خلقت ساعتها حرف بزنمو کم نیارم! دیدی بعضیا باهاشون شروع میکنی به حرف زدن حرف کم میارید بامن بخوام کسی حرف کم نمیاره:))
ولی همش بستگی به طرف مقابلم داره :)
اگه بدونم کسی حوصله پرحرفی نداره باهاش زیاد حرف نمیزنم:)
مثلاً باران (نیک) رو میشناسم که حوصله پرحرفیا منو دارن :))
ومن خودمم ازمعاشرت باهاشون لذت میبرم واسه همین طولانی ومعاشرت طوری نوشتم

تمام مدت فکر میکردم آقاعه چون بهش میگفتی بابابزرگ خب, عهه چ جالب

راس میگی شما محترمین با آقایون اینقد دلو قلوه رد و بدل نمیکنید قطعا

عذرمیخواممممم

نه جواب نده من خسته میشم بخونم نصفه نیمه ول میکنم میرم

من حوصله حرف زدنم ندارم

عهه من گاهی اوقات حوصله حرف زدنو دارم گاهی اوقات انگار دارم 20 سوالی جواب میدم و کوتاه

همچین آدمیم


عزیزم:)اشکال نداره 
نه خانمن الانم باهم همون شوخی پدربزرگو نوه رو داریم:))
عه پس حوصله نداری 
باشه کوتاه باتو حرف میزنم دیگه انشاالله حالت یجوری روبراه بشه
که همیشه باذوق وانرژی حرف بزنی وحوصله داشته باشی:)❤

چه ماهی بدنیا اومدی و چ روزی؟

تو درباره من نوشتم فروردین:)
۹ فروردین :)
تولدم تو عید نوروزه😅

عه حالم ک خوبه آدم کم حوصله ایم

بلند جواب بده راحت باش

خوشحال تر  میشم


تو کامنت قبلت که اینو گفتی
(نه جواب نده من خسته میشم بخونم نصفه نیمه ول میکنم میرم)
😂😅
کوتاه میگم که کامل بخونی😅
فدای تو که بابیحوصلگی به من میگی راحت باش😍😘❤❤❤❤

عه چقد خوببببب هم عیدی میگیری هم هدیه تولد


اتفاقا عیدیوکادو تولدو یکی میکنن خیلیم بده😂
اگه عمری بود فروردین از سختیای متولد فروردین بودن مینویسم😂

خب تو هر چقد دلت میخواد جواب بده

سعی میکنم بخونم میگم ک گاهی اوقات خیلی حووصله دارم


قربونت برم من انقد مهربونی چشم😍😘❤

سلام خوبیییییییی ؟ 😍😘❤

دلم تنگ شده بود براتتتتتتتتتت ❤❤


سلاممممممم ملیکا جانم😍😍😍😍😘❤
ممنون عزیزم خوبم،
قربون دلت برم گلم😘❤😍 منم یه چند وقت نمیام دلم هی تنگ همتون میشه:)
اومدم اتفاقا وبت دیدم خدافظی موقت کردی بخاطر امتحانا پایان ترمت
توخوبی عزیزم؟😍
همه چی خوبه؟
تاکی امتحان داری؟:)

خوبم مرسی 😘❤😍😘❤😍

خوبه خوبه شنبه امتحان عربی دارم اونم بدم تموم میشه الانم یه ذره دیگه می رم که درس بخونم😅😆

امتحان هنرم مونده من اصلا از هنر خوشم نمیاد ، همش زحمت می کشی یه نقاشی می کشی یا خونویسی می کنی آخرم بهت می ده 18 یا 19 خیلی سخت گیرههه ، خدا کنه امتحانی که می گیره 20 بشم چون همین هنرم رو معدل تاثیر دارههههههه 😓😡

خداروشکر که خوبی😍
عههه بسلامتی پس دیگه تموم میشه از امتحانا راحت میشی😉
عربی ندوس،😖😝 عربیم ضعیف بود از خوندنشم بیزار بودم
درعوض عشق نقاشیوخوشنوسی بودم😍
انشاالله هنرتو بیست بگیری😍،امتحان عربیتم عالی بدی❤

-آخی... خیلی مواظب خودت باش عزیز این روزا هوا هم سرده هم کثیف... 
استراحت کن، لیمو شیرین و شیر گرم و لبو و این چیزا بخور بهتر شه صدات عزیزم :)

-بلی بلی تست هوش میخواهیم! :)) عیب نداره... هر وقت دستت اومد به نوشتن، بذار :)

-اشکالی نداره... میرن و دوباره قوی تر میان ان شاءالله :) ادم یه موقعایی دق و دلیشو سر وبلاگش خالی میکنه .... درک میکنم! :((:

 

-عزیزممم! چقدر سخت میگیری به خودت! اگه من میخواستم اینجوری باشم که باید هر سال روز تولدم خودمو دار میزدم که! :/ 
راستش گاهی اوقات فکر میکنم ما همین که توی این دنیا با این وضعش داریم زندگی میکنیم و سعی میکنیم گناه نکنیم یا مقاومت کنیم و بمونیم و هنوز به خدا توکل کنیم، داریم یه جهادی میکنیم که هیچ مردمی در هیچ عصری نکردن!..
گاهی که ناامیدی بهم غلبه میکنه، و هیچ دلیلی برای زنده بودنم پیدا نمیکنم، برنامه ریزی روزانه مو عوض میکنم توی یه دفترچه ای چیزی که الکی هم شده رغبتم بهش بیشتر بشه، روش هم مینویسم: "این تلاش مقدسی است برای ادامه ی زندگی..."
و میدونم هر چقدرش رو که بتونم یا نتونم، همین که براش تلاش میکنم واقعا مقدسه و ارزش داره...
حالا یا این تفاصیل، بازم خیلی وقتا حالم داغونه ولی اینجوری نیستم که سنم رو بشمرم و ببینم از خودم توی 20وچند سالگیم راضی بوده ام یا نه... فکر میکنم با همه ی اشکها و لبخنداش، اون سال، هر چه که بوده دیگه گذشته و مثل درسی میمونه که پاسش کردم دیگه! دوباره از خودم امتحان نمیگیرمش...

البته هرکس روش خودشو داره ولی خواستم بگم خیلی خودتو اذیت نکن... چرا راضی نباشی؟ حضرت علی ع میگه: "من اگه بتونم سنگی رو از راه مردم بردارم بدونم کمکشون میکنه، از این کار دریغ نمیکنم (یا خوشحال میشم)"... خودت خبر نداری که توی همین سالی که گذشت به چند نفر کمک کردی و روی زندگی چه آدمهایی اثر گذاشتی... ان شاءالله به هدفت هم برسی که دلتو راضی تر کنه ولی مطمئن باش روز تولدت برای ما که روز خوبیه! :)

هیچ چیز شما حتی توی این فضای مجازی که از جنس 0 و 1 ـه بی خاصیت نبوده و نیست چه برسه به زندگی واقعیت... پس خیالت راحت و پدربزرگ به نوه های باهوش و مهربونی مثل شما افتخار میکنه :)

ان شاءالله خودتم زودتر خودتو پیدا کنی... و به یه رضایت نسبی که دوست داری برسی...

 

میدونی، یه بنده خدایی میگفت شاید ما نباید انتظار داشته باشیم همیشه حالمون خوب خوب باشه! همونطور که جسممون همیشه در سلامت کامل نیست و یک وقتایی کمی ویتامین، پتاسیم، آهن یا چیزای دیگه کم داره، کمی خستگی داره، اضافه وزن یا کاهش داره، آلرژی داریم، انگشتمون زخمه یا ناخنمون شکسته یا آسیبهای بزرگتر... ولی داریم زندگی میکنیم و گاهی فراموش میکنیم که در 100 درصد بهینه مون قرار نداریم...

روحمون هم همنیطور شاید یک وقتایی جراحاتی داشته باشه.. اگر روزهای خوبمون رو به بعد از بهبودی کاملمون موکول کنیم، همیشه از دست خودمون ناراضی خواهیم بود....


آه خب بسه دیگه دوباره پدربزرگ رفت رو نصایح mp4 :)

 

 

- زنده باشی مشتی! نفست حقه! :)

 

نه نه من همچنان رکوردار میباشم نوه جان راحت باش :)

 

یلدات پیشاپیش مبارک؛

ارادتمند؛

نیک

-چشم:)

-تست هوشم به روی چشم;)  سعی میکنم فعال باشم تست هوشم بذارم؛)

-انشاالله،منم تجربشو دارم ،دقیقاً آدم یوقتا داغ دلیشو سر وبلاگ خالی میکنه:((:

-عزیزم :)خب شما عاقلید من عجیبم:) 
حرفاتون کاملاً درسته:)
وچقد خوبه اون ایده تغییر برنامه روزانه و یادداشت وتلاش مقدس:)
خیلیییی ممنون از دلگرمیاوحرفای خوبتونولطف ومحبتتون به من ودعاهای خوبتون😍😘😘❤ یه دنیا ممنونم❤حق باشماست:)

من قربون نصایح mp4 شمابرم😍😘❤
-چاکریم😉❤

عزیز دلید که پرحرفیامو صبورانه تحملی میکنید:)❤

😍😍😍 ممنووووون❤❤❤
یلدا شماهم پیشا پیش مباااارک عزیز دلم❤


منم عربی رو دوست ندارم

ولی هنر خوبه ولی نمی دونم این خانومه نمی دونم چرا اینجوریه به کسی که نباید20 بده20 میده

من این همه زحمت می کشم از رو خوشنویسی می نویسم بهم 19 می ده 😓😡


عزییییزم:(
انشاالله نتیجه زحمتاتو ببینی و۲۰بگیری اینبار😍😘❤

نه نه فقط تو پرحرف نیستی که نیک هم پرحرفه فهمیدم

من عربی خیلی دوست دارم خیلیییییییییی


خوش صحبتو معاشرتین باران جان😉

واقعا؟ عربی سخته😖
همیشه باهاش مشکل داشتم
دمت گرم:)

راستی پست جدید گذاشتم ممنون میشم سر بزنی و بخونی


بله حتماً:)

سلام

حالتون خوبه ؟ از دست این مسئولین بی کفایت


سلام آقا آرش
ممنونم شکر خوبم:)
شما خوبید؟
واقعا امان از دست مسئولین بی کفایت:(( دل ماهم خونه ازاین مسئولین  که هرچی بگم کم گفتم...
شما بابت چی از مسئولین شاکید؟

بله خوبم من که از همه چی شاکیم :) ولی منظورم شهرتون بود


:))
اخیراً از چیا شاکی شدید؟:)) ازقیمت تخم مرغ ناراضی نیستید؟:)
اصلاً کامل یادم رفته بود من تووبلاگ زندگی برتر گفتم کجاییم:))
نه اینجا به اکثراً فقط خوزستانو گفتم  وکلاً حواسم جمع نیست این روزا
واسه همین متوجه نشدم وگرنه من باهوشم😅
آره بد وضعی شد دل ماهم بخاطر همین خونه 
این مسئولین چطوری عذاب وجدان نمیگیرن:/

حالا خونه ما یه منطقیه آب وارد خود خونه نشد ولی همون روز من تو تب ولرز شدید بودم تمام خیابونا اطرافو کامل آب گرفته بود که نمیشد اصلا رفت بیرون:((( همه ماشینا هم میرفتن زیر آب خاموش میشدن اصلاً وضعی بود
خیلی از خونه ها بیچاره ها رفتن زیر آب:(((

بله خب بنزین گرون شده همه چیز میره بالا . الانم تا انتخابات یه خورده شرایط کنترل میکنن یه مردم شهید پرور و انقلابی به ریش مردم میبندن بعدش معلوم نیست چی بشه . متاسفانه طبق پیش بینی ها سال دیگه شرایط خیلی بدتر میشه امیدوارم پیش بینی ها درست نشه و به مردم بیشتر فشار نیاد

در مورد اوضاع شهرتون و کلا جاهای دیگه واقعا ناراحت میشم کاش حداقل این اتفاق ها تهران بیفته حداقل اینجا زودتر رسیدگی میکنن جالبه معلوم بود قراره بارندگی شدید بیاد ولی ... اینجا هم که راه به راه هوا الوده میشه

خب دیگه بیش تر از این فاز منفی ندن ان شاءالله شرایط کشور بهتر بشه

شما هم مواظب خودتون باشید  مریض نشید

😞😞😞😞😞
خیلی بدتر ازاین میشه!😢
خدا خودش بهمون رحم کنه که از دولت ودلسوزیش هیچ امیدی نیست
اصلا به خوزستان رسیدگی نمیکنن هرچقدر از محرومیتا بگیم کم گفتیم
دقیقاً اعلام کردن بارندگی شدیده ها ولی هیچ‌فکری برا این وضعیت نکردن که همه میدونن با ۵دقه بارندگی خیابونا رو آب میگیره چه برسه به بارندگی شدید ....
مردم زندگیاشون نابود شد بیچاره ها:((((
الان دلم میخواست بگم خدا انشاالله هرچی بی مسئولیتو بی کفایته رو کاره رو نذاره رو زمین که فقط دنبال منفعت خودشونن یه ذره بفکر مردم نیستن هرکی میاد رو کار دنبال اینه بیشتر جیباخودشو پرکنه! مردم کیلو چندن! بعد گفتم به خودم محیا عین پیرزنا نفرین نکن زشته:))
بله درجریانم تهرانم همش آلودس:(

انشاالله که شرایط کشور بهتر بشه
هرچند که مارو ناامید کردن!
الان خواستم مثلاً غر ونق نزنم باز خیلی حرف زدم:)))

چشم:)
من مواظبم این خواهرمن مواظب نیست:))
سرماخورده بود اونم داد به من دیگه :(:


وبلاگ خودم میگفتن زیاد حرف میزنی اینجام همینطور! :/

چشم ما خفه خون میگیریم ببینیم دنیا بهتر میشه یا نه :(

 

چرا حساس میشم من؟ بیخیال!... ولی واقعا از دست خودم ناراحت میشم،.. دیگه کوتاه مینویسم.

 

+ راستی نوه جان؛ دیدی لهجه تو درست تشخیص دادم؟ :)


واااااایییی عزیزم نگید توروخدا
مبینا منظوری نداره میشناسمش دختر خییییلی گُلیه واز وبلاگ قبلی قبل این وبلاگ دوستیم ازهمون اولم براش عجیب بود چقد من حرف میزنم ولی یکی از بهترین دوستامه:)
منظوری از پرحرفید نداره فقط براش جالبه😉😂
به منم میگه ازاول میگفت😂 خیلیم بهم لطف داره ومهربونه تازه کم حوصله هم هست ولی به میگه راحت طولانی بنویس😉😂😘😍

ناراحت نشید واینجوری نگید توروخدا
از دست خودتون چراااخه ناراحت میشید؟
اگه اینجوریه منم باید از دست خودم ناراحت باشم😂
همه بهم میگن پرحرف😐😂
ولی من که کم نمیارم😝😂
یکی از دوستان چند روز پیش بهم میگفتن نامه نگار بیان😅
بازم من کم نیوردم رفتم وبلاگشون پست جدیدشون ازاتفاقای خوبی که براشون پیش اومده نوشته بودن نوشتم شیرینی این اتفاقات من پرحرفی میکنم😅
از رو که نمیرم😅
کلی نوشتم،ایشونم گفتن انقد کمه اینا براشما الان احساس میکنم سکوت کردید،چیزی میخواید بگید؟
:))))
اینجوری مقاوم باشید😉❤😁
من هرچیم بهم بگن باز همینم😁شماهم راحت باشید😉😁❤

+یعنی اون موقع که بهم گفتید نوشتارت مدل جنوبیه انگار لهجه جنوبی داری نمیدونستید؟
من فکر کردم میدونید😅اخه تو درباره من قبلاً نوشته بودم جنوبیم
بعد برش داشتم به یه سری از دوستانم که پرسیدن خوزستانو گفتم
اگه نمیدونستید که باید بگم شما خییییلی باهوشید شایدم من خیلی لهجه دارم😂😂😂😅😅


+شما کوتاه هم بنویسید من طولانی مینویسم اونوقت من شرمنده میشم:(
طولانی بنویسید راحت باشم منم:))

بله میدونم.. از دوستتون ناراحت نیستم ولی خودم.. همش از بچگی میگفتن چقد حرف میزنی... دیگه حرف نزدم گفتن چرا حرف نمیزنی! :) فقط همین فضای مجازی مونده که اونم اینجوری... :)

عیب نداره...

باور کن خیلی حرفی هم برای گفتن ندارم ولی گاهی حس میکنم کاش وقتی خودم دوست داشتم یکی باهام حرف بزنه، شاید بقیه ی دوستام هم همین حسو داشته باشن، شاید حرفم خوشحالشون کنه...

 

آفرین به مقاومتت! :) (ماشاءالله-میگم چشم نخوری :)) بیا! حالا میگی اعتماد بنفس ندارم!!

من یه نفر بهم میگه زیاد حرف میزنی تا دو روز حرفم نمیاد! الآن بجای اون کامنت، اولش نوشته بودم کامنتها رو عدم نمایش بزن، بعد پاکش کردم اونو نوشتم...

 


از بچگی به منم میگفتن:)):
الان دقیقاً به حدی رسیدم که به زور ۲کلمه اززبونم میکشن بیرون
مثلاً دوستام وقتی جمعیم هی میگن محیا حرف بزن لنتی صداتو حداقل بشنویم
یا خواهرم روزی چند بار بهم میگه چرا حرف نمیزنی ،حرف بزن...

نمیدونن ما که تومجازی حرف میزنیم تو واقعیت کم حرف شدیم:)

من که از حضورتونو بلند نوشتنتون خوشحالم اینجا راحت باشین جان من:)
میدونید که نوه راحت ورُکه دیگه؟:)

من حرفمو راحت میزنم تعارفیم نیستم پس راحت باشید وبلند بنویسید که من خوشحال میشم:)❤

میدونید عزیزای آدم تو دنیای واقعی اون موقعی که باید حوصله شنیدنمو نداشتن! دیگه از آدمای مجازی چه انتظاری میشه رفت
من حرفمو میزنم پستای طولانی میذارم کامنت طولانی میدم
بخونن که از محبت ومهربونی بینهایتشونه حتی باغر :) همین که میخونن با غر هم محبته که میخونن:) واسه همین باهام شوخی کننم ناراحت نمیشم وباز همون مدلی حرف میزنم
اگه خسته هم بشن پستو میتونن نخونن کامنتم سرد جواب بدن من دیگه میفهمم کی حوصله نداره باهاش زیاد حرف نمیزنم
منم باهرکی حوصلمو داره زیاد حرف میزنم😁

شما هم مقاوم باشید❤😁
ولی واقعا اعتماد بنفسم زیر خط فقره😅😞

نه نمیدونستم! :)

شما خیلی لهجه نداری، یذره داری که اونم فقط پدربزرگ دریافت! :))) هرچند من از لهجه داشتن نه خجالت میکشم و نه بدم میاد... بنظرم خیلی هم قشنگه... چند تایی لهجه هم خودم بلدم :) خودمم موقع حرف زدن یه ته لهجه ای دارم که معلوم نیس مال کجاس! :))))

تاحالا از بچه ها مجازی قدیمی که یکساله باهاشون بودم صدامم زیاد شنیدن کسی بهم نگفته بود
برام جالب بود:)
اخه من شهری زندگی نمیکنم که لهجه غالبی داشته باشه  مثل دزفول یاشوشتر که لهجه خاص خودشونو دارن عربم نیستم یه کلمه هم نه میفهمم نه بلدم
لهجه  دزفولی وشوشتری اینا روهم حتی بلد نیستم حرف بزنم😅
لرای ایذه واندیمشکم که باز لهجه خاص خودشونو دارن که ایناهم هیچی بلد نیستم کلاً خوزستان کلی لهجه وقومیت هست که من هیچکدوم بلد نیستم حتی حرف بزنم😐
ابودانیم که نیست لاف ابودانی بیام😅 
تو یادگیری  لهجه هم صفرم:///
بی استعدادترینم😐
منم از لهجه داشتن نه خجالت میکشم نه بدم میاد
جنوبی بودن افتخاره😉😎
همه جاها رو گفتم نیستم فک کنم معلوم شد کجاییم😂
منم بعضی لهجه ها رودوس دارم مثلاً بنظرم لهجه شیرازی ،اصفهانی،مشهدی ویزدی خیلی شیرینه:)
خوشبحال شما بلدید:) من استعداد ندارم😐
ته لهجتون معلوم نیست مال کجاست:)))

دیگه موضوعات جدا رو، جدا جدا نوشتم طولانی نشه! :)

 

بابت آب گرفتگی و آلودگی و اینها هم واقعا متاسفم... هر گوشه از کشورمون یه جوری در عذابه و نمیدونم مسببینش یا کسایی که کم کاری کردن چطوری میخوان جواب پس بدن...

 

دیروز مونرو متوجه شد ماشینش روشن نمیشه، بعد از کلی امداد خودرو و اینا آخرش کاشف به عمل اومد که پمپ بنزین ماشین سوخته و اونم به خاطر این بوده که پمپ بنزینی که ازش بنزین زده، آب قاطی بنزین کرده!!!... تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل......

:)  بازم میگم هرجورراحتید باشید❤

کاش یکم انسانیت داشتن واز جواب پس دادن ترس داشتن این وضعمون نبود:((

وایییییی 😐آب قاطی بنزین کردن؟!!!!!!
کسی که این کارو انجام داده عجب آدم....😑
نمیدونم چی بگم 😑
زبون آدم بعضی وقتا قاصره ازبیان یه چیزایی😑

من ک منظوری نداشتم جناب خانوم نیک

شوخ طبعم شوخی نمیکنم خب دیگه

ببخشید نمیخواستم ناراحتتون کنم


عزیزدلم:)❤😍😘
جناب خانوم نیک:))))

@مبینا

سلام:)

بقول اون سریاله که به سروش صحت میگفتن 'صمدآقا'، میگفت: 'آقاشو بذار اولش!'،؛ شمام بیزحمت 'خانوم' شو بردارین همون نیک کافیه :)

اشکالی نداره... خود آدم هرچی رو موضوعی حساستر میشه، بیشتر هم براش پیش میاد... من از این "زیاد حرف میزنی" خاطره ی خوبی ندارم برای همین ناراحت شدم وگرنه لحن شوخ طبعی شما، بارز بود... من از واکنش تندم پوزش میخوام. تقصیر شما نیست. من باید کمتر حرف بزنم. منتها این ریشه در اتفاقات زندگی داره... برای همین خودم سعی میکنم با کسی این شوخی رو نکنم چون درک میکنم بعضی علتهاشو... 

خلاصه فراموشش کنید... :) 

یلداتون مبارک :) 

 

@محیا

از همه ی لطف و همدردی و محبتت ممنونم نوه ی جنوبیِ نازنینم ^_^

+ در حال حاضر از یک مراسم مفصل یلدا برگشتم، تمام کاراش هم با من بود فعلا نا ندارم دیگه... شب بخیر :) 



عزیزم😍
مراسم مفصل یلدا😍خداقوت خسته نباشید کدبانوجان😍
شب وروزتون بخیر:)❤


زیاد حرف زدن بد نیست بیهوده حرف زدنه ک خوب نیست از نظر من ک خیلی خوبه ک تو حرف زدن ذوق دارید نیک بانو

همگی یلداتون مبارک حسابی ازش بهره ببرید

منم تمام امتحانای فردا رو ب همت همکلاسیام کنسلشون کردم پس میتونم بعده عمری برم مهمونی


به نکته خیلی خوبی اشاره کردی:)❤

یلدا تو هم مبارک عزیزم😍😘
چقد خوب امتحانا رو کنسل کردید😁
مهمونی حسابی بهت خوش بگذره گلم😘❤

ممنون

شما همینطورررر


:)❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan