و انتهای این قصه‌ی سرد و سفید همیشه سبز خواهد بود

 

بهار که از راه می‌رسد

جوانه سر می‌زند، شکوفه می شکفد

باران نم‌نم می بارد آسمان نفس می کشد

بهار که از راه می‌رسد

زمین سبز می‌شود بلبل نغمه خوان می‌شود

روز نو می‌شود سال نکو می‌شود

اما… تو چطور؟

اگر شکوفه شکوفه بروید

و دریغ از شکوفه لبخندی که بر لبانت بنشیند چه؟

 

اگر زمین زمین سبز شود

و هنوز برگ‌های پاییزی سنگفرش دلت باشد چه؟

اگر باران باران طراوت ببارد

و هنوز خاکستر غم و یاس بر شیشه دلت باشد چه؟

اگر روز روز نو شود

ولی چشم‌هایت به عادت و کهنگی گشوده شود چه؟

اگر گرما مهربانی با طلوع خورشید

بتابد و تو همچنان دل به سرما سپرده باشی چه؟

اگر بهار بهار بیاید و تو زمستان باشی؟

بیا و وجودت را به دست مهربان بهار بسپار تا زندگی را در تو جاری کند

تا… بهار شوی

بیا و چون بهار طراوت و شکفتن و لبخند و مهربانی و زیبایی و سبزی و تازگی را به هر که دل به زمستان سپرده هدیه کن

که بهار می‌آید و می‌رود اما تو در تابستان و پاییز و زمستان هم که بمانی بهار آفرین خواهی شد

بیا و تو بهار آفرین باش

تا دشت دشت مهربانی بروید

هزار هزار خنده بشکفد

باران باران محبت ببارد

تـــــو بــــهار آفریـــن بـــــاش

 

پ.ن۱:

سلام سلاممممم سلامی عاری از کووید۱۹ 😅

خواستم متفاوت وباکلاس وارد بشم مثلاً 😐 همون کرونا خودمون😐😅 خودتون؟!خودشون؟!چینیا؟ امریکا؟

همونا😐ماها؟نه همونا😜

حالتون چطووره؟😅

عرضم به خدمتتون که یه هفتس وبو بعد ۳۳روز باز کردم ولی درعین اینکه کلی حرف داشتم نوشتنم نمیومد !😐هی مینوشتم سلام ذهنم سفید میشد!الانم نوشتن برام سخت بود ولی دارم تلاش میکنم😅نوشته بالاهم ازمن نیست نویسندش نمیدونم کیه من از نت کش رفتم😁😅دستش درد نکنه راضیم ازش😅 رنگ متنم بهاری صولتی کردم😅

 

پ.ن۲: 

سال ۹۸ برامن سال خیلی پرچالشو سختی بود 

زندگی کلا‍ پستی بلندی داره ولی ۹۸ برا من هی پستی بود😐درانتظار اندکی بلندی به عمق بیشتر فرومیرفتم😖

 

چیزی که سال ۹۸ رو برام قابل تحمل تر کرد حضور وداشتن دوستای بامعرفتم ووجود شماها بود:)

بنظرم خوبه که از آدمایی که نقش وحضور پررنگی کنارمون داشتن توسالی که گذشت تشکر کنیم:)

 

گلشید ،میرزاممنون بخاطر مهربونیاتون ،صبوریاتون ونقش پررنگی که تو سال ۹۸ برامن داشتید ❤ تایم زیادی از سال ۹۸ رو من باشما گذروندم حتی از دوستای دنیای واقعی بیشتر باهاتون هم صحبت بودم وشما برامن کم از دوست واقعی ندارید

ممنون بابت تمام لحظه ها وروزایی که باحضورتون به من ، قلبم دلگرمی وحال خوب دادید وسختی روزامو کمتر کردید:)❤

 

بعد از دوستای صمیمیم 

میخوام از شماها تشکر کنم بابت بودناتون تو سال ۹۸:)

شماهایی که توحال خوبم خیلی تاثیر داشتید

باهمراهیاتون،مهربونیاتون،دلگرمیاتون بهم قوت قلب دادید که بنویسم

به تعداد کامنتا که نگاه میکنم حدود۱۷۰۰تا کامنت برا ۵۰تا پست ! باورم نمیشه !برا این تعداد پست واین تایم بودن عالیه واین فقط مهربونی وقلب بزرگ شمارو میرسونه که انقد همراه من بودید:)

نمیدونم بابت این همه محبت وحضور واعتماد به من چطوری تشکر کنم:)

وقتی بعد یکماه برگشتم احساس میکردم کسی منو ممکنه یادش نیاد ولی بازم منو بامهربونیاتون کلی شرمنده کردید:) 

ممنونم ازتون بابت حضور پررنگ ودلگرم کنندتون توسال ۹۸کنار من که بهم انگیزه داد بمونمو بنویسمو شیطنت کنم؛)❤

دوستون دارم:)❤

 

پ.ن۳:

کلی گشتم یه چیز قچنگ پیداکنم عیدانه بذارم

همشون شعراشون یجوری بود:/

اینو بزنید فال حافظ بگیریدسرگرمی عیدانه :))

آهنگ بوی عیدی هم بشنوید😅

عیدانه

امیدوارم فالتون خوب دربیاد؛)

 

پ.ن۴: 

انشاالله سال خیلی خوبی برا هممون باشه

سال پراز برکت وثروت وسلامتی

وحال ِدلِ خوب وخنده؛)

وانشاالله همتون به همه خواسته هاتون برسید😍

 

 

پیشاپیش سال نو مبارک❤

  • محیا ..

منم از تو تشکر میکنم که بودی و باهات آشنا شدم😉


ای جانم😍😍😘 فدات بشم من نازنینم😍❤

سلام خوبی؟

سال نوت پیشاپیش مبارک باشه 

سلامممم😍
ممنون عزیزم توخوبی؟:)
مرسی قربونت😍😘❤
فاطمه توهم دپرسی یامن فقط دپرسم:(
اصلا انگار نه انگار عیده!
هیچ حسی ندارم:((

اول اینکه ممنوووووون که برگشتی کلی شادمون ککردی 🤩🤩🤩

بعد سال نو مبارکااااااااااااااا 

ایشالله امسال قله های موفقیت رو فتح کنی ای محیا :)

محیا؟! بهت گفتم عاااااااشق اسمتم؟؟! فک کنم گفتم قبلا ولی دوباره میگم⁦❤️⁩🧡💛💚💙💜🖤

یه چیز دیگه بگم؟! من با وبلاگت توی راه مدرسه آشنا شدم ! اون پستی که درباره گوشی ت که تو زنگ تاریخ یهو صداش دراومد رو هم تو سرویس خوندم :)

خلاصه که وارد وبلاگت که میشم یهو خاطرات مدرسه زنده میشه.


+ تو هم فک نمیکنی الان عیده یا فقط من اینطوری ام؟!


عزیییزم😍مرسی که همراهی😍😘❤
ممنووون بابت تبریک سال نو ودعای خیرت 
همین ارزو رومتعاقب برا تو دارم😍😘

عه؟جدی؟ 😍ولی بگم که محیا اسم مستعاره😅💓💓💓💜
منم حسم باهاش خیلی خوبه😍 ولی اسم خودمو بیشتر دوس دارم😅
بازخوردا این اسم مستعار خوب بوده خداروشکر
خوش سلیقم نه؟😉😁

تو هرچندتا چیز میخوای بگو😍😘
آخییییی عزیزم😍😍😍
گوشی بردن براتون ازاده؟😅
براما نبوداونموقع😅
خداکنه برات خاطرات مدرسه زنده میشه از وبم بدت نیاد😅
❤😍😘


ممنووووون ⁦❤️⁩🧡💛

⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩

میگم خدا نکنه من از اسم کسی تعریف کنممممممم

ینی من یه چی میگم تو یه چی میشنوی بیچااااااااره ام من چقده !!!!

به هرکی (تاکید میکنم به هرکی) گفتم اسمت قشنگ عه اسم خودش نبوده ⁦🤦🏻‍♀️⁩ بعد اسم واقعی شونو که میگن ها از اسم مستعارشون قشنگ تره آدم نمیدونه اون تعریفشو نقض کنه یا نه ⁦🤦🏻‍♀️⁩

خلاصه ه من داستانی دارم با اسمها 😅😂

همین الان تو وب آرام بهش گفتم اسمت قشنگه اضافه کردم اگه اسم خودت باشه ⁦🤦🏻‍♀️⁩ ولی به تو نگفتم 😐

اسمت چیه محیا؟؟!

میدونم نمیگی ولی سوال پرسیدن که عیب نیست 🙄

 

آخ جوووووووون من خیلی پرحرفم همیشههههه بنابرین باید تحملم کنی 😊

نه بابا قاچاقی بردم 😐

مدرسه؟! گوشی؟! اصلا به هم نمیان :/

همچین میگه برا ما نبود انگار مال یه قرن عه پیشه 😂😐

بابا همین ۵.۶ سال پیش بود خواهرجان ⁦🤦🏻‍♀️⁩

اینقدر بدون مدرسه بهت سخت گذشته؟؟؟!فک میکنی خیلی گذشته!!

انفاقا میخواستم بگم که همزمان با مطالب دوست داشتنی ت یه طوری ام با وبت 😅 مخصوصا چون به پاییز مربوطه اصلا کلا تو حال و هوای مدرسه میرم حالم گرفته میشه 😐

نه جدی من مدرسه رو دوست دارم 😂

عزیییزممممم😂😂😂😂😂😂😂
منم به هرکی اسم خودمو گفتم گفتن اسم خودت قشنگتره اسم مستعارته
البته یه استثنا همیشه هست یکی از بچه ها میگه محیا قشنگتره
بنظرم کج سلیقس😝😂

😅اسم تو مستعار نیست!؟
اکثر دخترا مستعاره اسمشون:)

تحمل چیه عزیزم ازمعاشرت باهات خوشحال میشم:)
مگراینکه شماها منو به وجد بیارید وازدوران پیری برهانید شیطنتام گل کنه😅😂
درواقع باحضورتون وانرژیتون کمکم میکنید بتونم بنویسم:)
وگرنه من انقد بچه آرومیم😅😜
مدرسه؟
۷سال پیش بوده:)
فروردین میشم ۲۵
درواقع دیگه الان ۲۵سالمه
تقریبا ۷ساله از مدرسه فاصله گرفتم
بدون مدرسه سخت نگذشته بعدمدرسه وکلاً بزرگ شدن سخت گذشته😅

منم بودم یه وبی یاد مدرسه مینداختم یه طوری بودم باهاش😂😂😂
حست به وبم جالبه:))))

به به 

عیدت مبارک .. البته پیشاپیش

دیدی الکی از یکی خوشت میاد؟ بدون اینکه بشناسی 😐

دقیقا همین حسو دارم بهت ! 😂 شاید واسه اینکه عکس اواترت خیلی شبیه یکی از دوستامه 

خلاصه که پر حرفی نکنم 

سال خوبی داشته باشی

بَه بَه خاله جون😍😘
الکی حس بهم نداری، من خالتم😅😳😂😂😂
خانوم میم منو خالت کرده😂😅گفت تو دخترشی😅
بخاطر رابطه خویشاوندیه احتمالا😳😅
مرسی عزیز دلم از تبریکت خیلیم خوش اومدی واز آشنایت خوشحالم😍😘

عکسم که بخاطر شباهت به خودم گذاشتم:)
شبیهمه😉
راحت باش اینجا عزیزم
من خودم پرحرف عالمم😐😅
ممنونم گلم تو هم سال عالی داشته باشی انشاالله😍😘❤

خوب اسمت چیه ؟! 

 

نه من اسم خودمه دیگه :)

من با اینکه اسم خودمو دوست ندارم ولی تحملش میکنم 😊 فقط یه ابتکار به خرج دادم و اسممو به ریحون تغییر دادم⁦🤦🏻‍♀️⁩🙃

آها راستی از وقتی من وبتو دنبال میکنم دیگه مسابقه نذاشتی😭 بزاااااااار😫

آرامش؟!؟اصا آرامش تو نگات موج میزنه😐

دیگه پنج شش سال گذشته. زیاد نیست که...

 

🙃🙃🙃

کبری هستم
از نوع کبری۱۱. 😅😂
میخوام باهمین اسم  مستعار بمونم اخه واسه همین به بچه ها این وبلاگم به کسی نگفتم اینجوری برام راحت تره:)

ریحانه خییییییییلی قشنگه
یکی از اسمای مورد علاقمه قطعا اگه محیا نمیذاشتم ریحانه میذاشتم اسم مستعارمو
البته یه مدت یه وبیم بااسم ریحانه کامنت میذاشتم😍
اسم ریحانه خیلی قشنگه:)

آخ آره نگو که سال ۹۸ تموم شدو من اخرین مسابقه ایم که گذاشتم 
جوابشو دیگه نذاشتم وبرنده هارو اعلام نکردم😅😂😂😖😖😖

ولی چشم سعی میکنم بذارم حتماً:)❤

😅😂😂
آرامش بهم نمیاد یعنی😜😅
شیطنت دوس دارم😅😳

همون ۶سال خیرشو ببینی:))
ولی اره برام خیلی دورو گذشتس!!!

کبری دوست :)

هشدار برای کبرا یازده هم دوست...

چرا واقعااااااااااا؟!

چرا اسماتونو عوض میکنین؟؟؟؟؟!

چرااااا؟!

محیا میگم پس بهت که راحت باشی فدات شم :)

محیااااااا کبری خیلیییییی بهترههههههه 🌷

 

😐

داشتم به سلیقه ت ایمان میاوردم قشنگ به فنا دادی تصوراتمو که 😐 ریحانه قشنگه؟؟!  اجازه بده چهار تا عق بزنم... عق عق عق عق 🙄😂😐

من متنفرم از حرف به حرفش.

به صورت جدی بدم میادد

ولی از اونجایی که قرار بود اسمم ام البنین باشه اینو بیشتر دوست دارم 😉

 

آخ جووووووون من منتظرم پس🙃😊

 

نه اصلا بهت نمیاد آروم باشی 🙄

من محیا رو یه شیطون تمام عیار میبینم😐😝🤭

 

آقا اوا نه خانوووم تو بگو کی دیپلمتو گرفتی من بگم چقدر میشه.

توهمه اسمارو ظاهراً دوست داری جزریحانه:))
نمیدونم هویجوری!
من از۲-۳سال پیش جایی اسممو محیا نوشتم تووبلاگی بعد کلی دوست پیدا کردم همه دیگه به محیا میشناختنم واکانت به اسم محیا زدم موند دیگه اسمیه که تومجازی باهاش راحت ترم:)
الان یه سری ازاون دوست قدیمیا ۲سال پیشیم که اسم واقعیمو میدونن همون محیا صدام میکنن چون عادت کردن:))

مرسی عزیزم😍😘
 محیا کبری 😂😂😂

عههههه! ریحان وریحانه خیلی اسم قشنگیه به نظر من😍
اسمیه که آرامش بخشه:) حس خوبی داره😍
ام البنینم قشنگه:)
ولی همچنان بنظرم ریحانه اسم به شدت جذابیه😍
ریحانه اهل کجایی؟:)

میخواستم یکم قیافه مظلومو آرومارو به خودم بگیرم تیرم به سنگ خورد😜😂

دیپلممو😐😶یادم نمیاد سالشو😂😂😂😂😅
یادمه ۹۲وارد دانشگاه شدم
باااین اوصاف پیش دانشگاهی ۹۱-۹۲ بودم
سوم دبیرستان یا همون دیپلم ۹۰-۹۱

سلام 
سال نوی‌تان مبارک :دی

لذتی که در عفو هست در انتقام نیست.... این خداوکیل چه فالیه... :|

سلام:)
خیلی ممنون:)🌹

عهههه بد بود؟:))))
برامن خوب اومد
اومدوعده ی دیدار نزدیک است خبرخوبی درراه است گمشده خودرامیابی وازاین حرفا:)))
حالا بماند من نیت نکرده بودم شانسی باز کردم ببینم چیز خوبم داره یانه😅 وگمشده ندارم😐😅
برا سرگرمیه شرمنده بد دراومده براشما😅
انشاالله سال خیلی خوبی داشته باشید 🌹

نه همه اسم هارو ولی اکثرا آره.

اصلا همه با اسم خودشون یه جوری ان چون زیاد شنیدن😐

میشه بگم من فقط از آوا ش متنفرم؟؟!😂 ینی میگم همین ریحانه رو گذاشتم ریحون فقط برای آواش.

وگرنه با کلمه های ریحانا و رایان و آریانا خیلی راحتم و دوسشون دارم.

ولی از حرف به حرف ریحانه متنفرم 😑😐

 

😐😂

یکی از بچه هامون اسمش خدیجه بود اسمو عوض کرد گذاشت یاسمن تا آخر سال تحصیلی بهش میگفتیم خدیجه یاسمن🙄🤭😐

 

من از خطه .... ام ~_~ اینو میام خصوصی بهت میگم :)

یه چند نفری کع بلاگمو دنبال میکنن میدونن چون گفتم قبلا ولی دیگه دوست ندارم بگم تو عمومی تو همون خصوصی میگم😉

 

نمیتونی خواهرجان سعی نکن⁦🤦🏻‍♀️⁩

 

😂😐

مرسی واقعاااا

خو الان باز بین ۷ و ۵گیر کردیم که :/

همون ۶ ای که گفتی خدا بده برکت....

انشاالله تو سال ۹۹ مشکلاتت بااسم ریحانه حل بشه😅😂
اتفاقا من ازاسمم خیلی خوشم میاد
انقد که هرکیم صدام میکنه ازاونم خوشم میاد😂😂😂
وبرام تکراری نیست

خدیجه یاسمن😂😂😂😂😂طفلی😅

خصوصیوخوندم😍😘❤

باشه دیگه ادا گربه شرکودرنمیارمو خودمو مظلوم نمیگیرم😅😂

چه معمایی شد همون ۶ 😂😅

نه بابا شرمنده چرا. مگه شما حافظید :دی

ممنون


:))
آخه من اینو انتخاب کردم😅😖 ولی وقت نکردم همه رو بخونم
شماهم هروقت فالتون خوب نشد مثل من انقد فال بگیرید تابالاخره یکیش خوب بشه😅

چقدر شعر قشنگی بود ...

+ منم امیدارم سال خوبی در پیش باشه ... البته با نادیده گرفتن این حجم ترافیکی که هست توی جاده‌ها ...

+ سال نو پیشاپیش مبارک باشه :)

سلام:)
:)
+انشاالله...
واقعا بعضیا اصلا شرایطو درک نمیکنن پاشدن رفتن مسافرت:(

+ممنونم:)
+داشتم قالب عیدانتونو رو وبلاگم تست میکردم ببینم چه شکلیه بعد بیام  براتون کامنت بذارم که دیدم کامنت گذاشتید:)

سلام ... وقت بخیر ...

+ تا این موقع بیدار موندن ... مثل لحظه شماری برای تحویل سال می‌مونه ...

+ امیدوارم لحظه‌ی قشنگی باشه براتون و به یادماندنی باشه ...

+ قالب یه مقدار شایط نصبش سخت باشه ... چون یه سری ویژگی متفاوت از قالب‌های عادی داره برای کامل شدن ... و زمان می‌بره تا بهش شکل بدین ...

+ یه سری امکانات و ابزارهای سایدبارش هم کامل درست نکردم ... و یه تعداد محدود هستن ... و کم‌کم تکمیل میشه ...

+ امیدوارم به دردتون بخوره ... :)

وقت شما هم بخیر:)

+هم لحظه شماری برا سال جدیدوتموم شدن ۹۸+هم یه مقادیری غم درناحیه ی قلب‌و سنگینی قلب وی+یه مقادیری بغض درناحیه گلو که رفع نشده  ودررفت امده بین اشک شدن یانشدن!مسئله این است!!:)) ویه مقادیری فکر که بی خوابم کرد:))

+به یاد ماندنیه فک کنم دارم به اشتباهات ۹۸م فکر میکنم که امیدوارم تکرارشون نکنم:)

امیدوارم لحظات خوبو ارامش بخشی براشما باشه:)

+من توانایی وسوادم دراین زمینه درحد کپی وپیست کردن کداست:))

ولی واقعا دستتون درد نکنه خداقوت
عیدانه من کجا عیدانه شما کجا:)
آدم بی هنری مثل من عیدانش همین میشه دیگه😅

امسال واقعا سال عجیبی بود ... مخصوصا زمستان عجیبی داشت ...

+ بغض و ناراحتی از وقتی که به وجود میاد تا آخر عمر جزوی از ماست ... مثل خوشی‌ها ... اما نمی‌دونم چرا روزای ناراحتی انقدر دارن زیاد میشن ...

+  سال‌ها دیگه انگار دارن زود میرن ... امسال خیلی انگار زود تموم شد ... انقدر که درگیر مسائل بودیم اصلا معلوم نیست چی شد ... و وقت کم اومد برای رسیدگی به خیلی کارا ...

+ مرسی ... منم همینطور برای شما ...

+ کدها نوشته میشن تا کسی بنویسه ... وگرنه کدهای بلاگ بیان به درد هیچ کار دیگه‌ای نمی‌خوره ... چه برسه به قالبی که من پیاده‌سازی کردم ... این هنر نویسنده‌های مثل شماست که برنامه‌ها رو ارزشمند می‌کنین ... هنر شما دوستی و مهر و محبت هست که غیرقابل ارزش ‌گذاری هست ... هیچ وقت اینطور که گفتین، فکر نکنین ...

+ خواهش می‌کنم ... وظیفه‌ی من بود ...

+بله دقیقا
سال عجیب وسخت وپراز اتفاقای بد بود...
وواقعا خیییییییلی زود گذشت!
انشاالله که سال آینده برا هممون خوب باشه 
وهممون به حسای بهترو شادی وآرامش برسیم

+ولی الان تصمیم گرفتم برم قورمه سبزی بخورم بغضو غمو بشوره ببره اول سال جدید باروحیه شروع کنم💪😅

+اختیار دارید این کد نویسیا خیلی سخته وزمان بره فک کنم:)
خیلی ممنون نظرلطفتونه:)
🌹

منم امیدوارم ...

+ خیلی فکر خوبیه ... غذا باعث میشه آدم زیاد فکر نکنه :)

+ مطلب خوب و کامل نوشتن هم زمان زیادی می‌بره ... یکی برای کامپیوتر نوشتنه ... یکی برای انسان نوشته ... :)

+ خواهش می‌کنم ... نوروز مبارکتون باشه و سال خوبی داشته باشین ... 🌹

:)

+شما چقد فروتنید:)

+سال نوشماهم مبارک باآرزوی بهترینها تو سال جدید🌹

صبح بخیر، سال نو یکم جلوتر تبریک میگم.

 

خیرترین دعا و زیباترین تقدیر و بهترین طلب تو سال جدید برای خودت و خانوادت خواستارم.

 

کلی حال دلت خوب باشه ان شاالله

 

:)

😢😢😢😢😢
سلام
امروز چندبار اومدم وبت هی نگاکردم هی رفتم هی نگا کردم هی رفتم
گفتم شاید دوس نداری کامنت بذارم یا جوابمو ندی😢همینجوری هی روزا داشت برام مرور میشد دلم تنگ شده بود😢😢
انتظار کامنتتو نداشتم😢
تاالان بغضمو نگه داشته بود هم بخاطر تو هم بخاطریکی دیگه...
که کامنتتو دیدم اشکم ریخت دیگه😢

ممنون بابت دعاهای خیرت❤
متعاقب همین آرزوهارو برات دارم❤
انشاالله که سال جدیدحال دلت عالی باشه وهمه چی برات همونجوری رقم بخوره که ازته دل میخوای ❤

عیدتوهم مبارک❤
ممنون که کامنت گذاشتی❤


سلااام محیای خوش سخن خودمون 😍😍😀

دلم برای متن نوشتنات تنگ شده بود👧

عزیزم انشاالله تو تمام مراحل زندگیت موفق باشی 😊😊🌈❤🌸👏👏

سلاااممم معصومه جانم😍😍😘❤
قربون دلت😍❤
مرسی معصومه جانم توهم همینطور❤😍

سلام عشقولیم چطولی؟😘😘

حالا انگار چند وقته ما با هم حرف نزدیم😅

 

عزیزکم منم ممنونم از تو به خاطر بودنت❤❤

سال نوت هم مبارررک، ان شالله اول از همه اون چیزی که بهار گفتی دوست داری به دستش بیاری به دست بیاری😍😉😅

و بعدم که امیدوارم واقعا واقعا امسال یه سال متفاوت و پر از اتفاقای خوب برا هممون باشه:)

 

فال منو عشقه:)

.

گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید
گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید
گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز
گفتا ز خوبرویان این کار کمتر آید
گفتم که بر خیالت راه نظر ببندم
گفتا که شب رو است او از راه دیگر آید
گفتم که بوی زلفت گمراه عالمم کرد
گفتا اگر بدانی هم اوت رهبر آید
گفتم خوشا هوایی کز باد صبح خیزد
گفتا خنک نسیمی کز کوی دلبر آید
گفتم که نوش لعلت ما را به آرزو کشت
گفتا تو بندگی کن کو بنده پرور آید
گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد
گفتا مگوی با کس تا وقت آن درآید
گفتم زمان عشرت دیدی که چون سر آمد
گفتا خموش حافظ کاین غصه هم سر آید

سلااااممممم عزیزم😍😍😍😍😘😢😢😢😢
بغضه بودهمچنان هست
حال دیروز تاالان من😐😭😭
سیستمام قاطی کرده😭😐😅
دیروزودیشب کلاً روزسختی بود حس میکنم خیلی گذشته😅

توخوبی؟😍😘

قربونت 😍😘منکه جز نق وناراحتی برا شمادوتا چیزی نداشتم:):

مرسی عزیزم سال نوتوهم مبارک😍😘
بعدسال تحویل یکم بخلم کن گیه کنم آروم بشم😅😂😭
دیشب تاصبح نخوابیدم😐
اون چیزی که گفتم بهار بدست بیارم ازمحالاته😂😂😂
ولی ممنون وانشاالله 
انشااالله توهم پاییز به همون چیزی که دوست داری برسی😉😂😅


این شعرِ یکی از شعرا محبوب منه😍
تووبم گذاشتمش
ترجمش این میشه که این غصه هم سرآید 😅😂😉
هنرکردم ترجمه نمودم😐😅

منم تا موقع خواب همونجوری بودم:(

کلا دلم میخواست خودمو بکوبم به یه جا😅

دیگه دیشب قبل خواب یه چندتا اهنگ در مورد امام زمان دارم هر وقت دلم میگیره گوش میدم اونا رو گوش دادم یکم دلم باز شد.

دیشب همش خواب جن دیدم:( نتونستم درست بخوابم:(

ولی در حال حاضر خوبم تو هم خوب باش😅😘😘

 

عزییزم:(

همین الان بیا بخلم😘

هیچم محال نیست نیست این خط اینم نشون:)

 

ان شالله انشالله😂😂😅😅

 

:))

منم بعضی وقتا دلم میگیره زیارت عاشورا یا دعای عهد گوش میدم‌ وقتاهم اهنگ غمگین که گریه کنم این حجمه سنگین رو قلبم ازبین بره
ولی دیروزتاالان هیچکدوم میسرنبود:(
گوشیم مشکل پیدا کرده بود به هدفون وصل نمیشد:/
من مانده ام ویه قلب سنگین غم دار زبان نفهم....😞😐
خداروشکرتوخوب شدی😍😘❤

خواب جن دیدی باز😨😭وای😢
چقد ترسناک😢انشاالله دیگه ازاین خوابا نبینی😘


آخ جون بخل بخل😍😁😭❤
:)ازمحالاته یه چی گفتم من !😂

:))❤

گفتم هنذفریم یه گوشی شده یه هفته پیش اون گوششم سوخت😐😢😂

دیشب هنذفری داداشمو گرفتم.

اره دیگه گفتم دم سال تحویل خوبیت نداره حالم گرفته باشه

تو هم دیگه الان به چیزای خوب فکر کن و خوشحال باشه

خوب نیست الان دلت گرفته باشه

میبینی:( نمیدونم چرا خواب جن دیدم باز اصلا یه وضعی بودا

 

اله بخل بخل😍😍😅😅

به قول یکی قدرت ذهن😅😅

آخ اون گوششم سوخت:(
خوبه هندزفری داداشت هست:))

من پارسال سال تحویل اشک گوله گوله میریختم موقع سال تحویل
فک کنم همین شد سال ۹۸ باخاک یکسان شدموباخاک انداز جمع شدم😂😂😂😂

قلبم سنگینه دست خودم نیست...
:/

من ذهنم قدرت نداره😅
توواون یکی فقط بلتید😅😂😉

نه چرا بدم بیاد کامنت بدی یا جواب ندم؟!

 

خواستم نزدیک تحویل سال بهت کامنت بدم و تبریک بگم که بدونی یادتم ..

 

ممنون بابت دعای قشنگت:)

آخه از حرفات برداشت کردم منو دوستت نمیدونی دیگه...
ودوست نداری باهات درارتباط باشم...

ممنون که به یادم بودی😍❤
جمعه ۱ فروردين ۹۹ , ۰۸:۰۵ فاطـــღـــمـه ツ

سلام و صد سلام

خیلی هم عالی ، شعر زیبایی بود

عیدت مبارک 😘

سلام سلام به روی ماهت😍😘

:)خوشحالم دوست داشتی

عیدتوهم مبارک مهربون😍😘❤

سلام 

 

لایک 

 

سال نو ، مبارک بر شما و خانواده گرامی.

 

انشاءالله سالی پر از برکت و نعمت برای همه. 

سلام آقای ارشادی

خیلی ممنونم
سال نوشماهم مبارک

وانشاالله سال خیلی خوبی برا شما وخانواده باشه

سلام محیا خانوم ...

سال متحول ... بالاخره ...

سال نو مبارکتون باشه ...

سال خوبی رو براتون آرزو می‌کنم ... 🌹

سلام آقا محمد رضا:)
خیییییلی ممنون:)
سال نو شماهم مبارک
انشاالله براشماوخانواده هم سال خیلی خوبی  باشه🌹

سلام محیا

سال نوت مبارک

انشالله امسال همش تو بلندی ها باشی....:D


سلام اسی
سال نو توهم مبارک:)
مرسی:))
انشاالله سال ۹۹ سال خیلی بهتری باشه برات
وازهمه مهمتر انشاالله ازدواج کنی :)به یادت بودم لحظه تحویل سال:)

سلام عزیزم

سال نو شده ات مبارک

یه سال پر از تجربه های قشنگ با یه عالم موفقیت و شادی و هر چی زیبایی تو دنیا هست برات آرزو می کنم.

یه سال همراه با حس و نگاه گرم خدا و به دور از هر چی نامهربونی روزگار

سلامممم همراز مهربونم😍😍😍😍😘❤

😢😢😢(اشک شوق)
سال نو شماهم مبارک😍😘❤
وخیییلی ممنون از دعاهای خیروقشنگتون😍❤
متعاقب همه این آرزوهای قشنگو براخودتون میکنم😍😘❤

امسال بی تفاوت بودم نسبت به سال نو 


منم تقریباً ازهمه سالا بی حس تر بودم:)
ولی بعد لحظه تحویل سال حالم بهتر شد:)

سلام سلام ۱۳۹۹تا سلام😍😍

محیااااااا آبجی خوبممممم عیدت مبارککککککک

ایشالله همیشه موفق سلامت و شاد باشی،ایشالله ب هدفت برسی،نقطه ضعفات رو برطرف و نقاط قوتت رو تقویت کنی،ایشالله همیشه دوستای خوبی مثه گلشیدو و محیصا و صدالبته منو داشته باشی😂

دوست دارم😍💜

عزییییزممممم😍😍😍😘
۱۳۹۹تا سلامو بوس😉😍😘
مررررسیییی فدات بشم
عیدتوهم مبارک نازنینم 
وممنون بابت تمام همه آرزوهای خوبت😍😘😘😘
انشاالله توهم به اهدافت برسی وسال روبه رشدو پراز موفقیتی برات باشه وحال دلت همیشه عالی😍😘

باعث خوشحالی وافتخاره داشتن وبودن دوستای ماهی مثل شما😍
منم دوستت دارم😍😘❤

عیدت مبارک ایشاالله سال خوبی داشته باشی :)


سلام آقا ابوالفضل:)
خیلی ممنون:)
سال نو شماهم مبارک
انشاالله سال خیلی خوبی براشما وخانواده باشه:)
جمعه ۱ فروردين ۹۹ , ۱۲:۵۹ دچارِ فیش‌نگار

محیا با پی نوشت های خاص خودش :) یادمون هستش

سلام آقا مرتضی:)
من باید خدمت میرسیدم وب شما 
بزرگتری گفتن کوچیکتری گفتن
اصلام نمیخوام ازبزرگترا عیدی بگیرما😅
سال نوتون مبارک
انشاالله سال خیلی خوبی براشما وهمسرمحترمتون باشه:)

خیلی ممنون از محبتو لطفو همراهیتون که منو یادتونه:)

سلام

سال نو مبارک

ان شاءالله سال خوبی داشته باشی

 

 

 

سلام آقا آرش:)
خیلی ممنون:)
سال نو شماهم مبارک وانشاالله شماهم سال خیلی خوبی داشته باشید:)

سلام.

خواهش میکنم. 

سال نو رو تبریگ میگم.

امیدوارم سالی پر از سلامتی و حال خوب باشه برات


سلام:)
خیلی ممنون:)
عیدتوهم مبارک:)
منم بهترینارو برا خودت وخانواده آرزو میکنم


محیا جان 

مبارک بادت این سال و همه سال :)

بهارت آبی 💙

سمیرا جان😍😍😍😘

یه دنیا ممنون از لطفو حضورتون😍
مرسی❤
سال نوتون مبارک😍😘
انشاالله سال خیلی خوبی براشما وخانواده محترم باشه😘❤
جمعه ۱ فروردين ۹۹ , ۱۵:۳۹ دچارِ فیش‌نگار

سلام مرسی خواهش میکنم/ تشریف بیارید. پستهای قبلتری رو هم بخونید :)


چشم حتماً:)
البته قبل اینکه بگید من اومدم وبلاگتون:)
بقیه پستاهم حتماً میخونم:)

بِیرامیز موبارک 🌺🌺🌺🌻


سلام:)
خیلی ممنون :)
سال نو شماهم مبارک 
انشاالله سال خیلی خوبی براتون باشه پراز موفقیت ورشد وبه اهدافتون برسید:)🌹


سلام 🥳

آرزوی شکوفایی و موفقیت روزافزون براتون دارم 🌹

امسال آخرین سال این قرنه 💪 پس باید بیشتر تلاش کنیم 🌺

خیلی ممنونم:)🌹

بله:) انشاالله‌که اتفاقای خوب براهممون بیوفته با نگاه خدا بهمون وتلاش خودمون
:)
جمعه ۱ فروردين ۹۹ , ۱۷:۵۸ فرشته ی روی زمین

سلام بازم عیدت مبارککککک قشنگم🌸

انشاءالله هرروز حال دلت از قبل خوبتر باشه🤗❤

فال گرفتم میگه باید رقیبت رو از میدان به در کنی تا به دلربای خود برسی😶

حالا دلربا هیچ

رقیب رو کجای دلم بذارم✋😂😂


سلام فرشته جانم😍😘
مرسی عزیزم توهم همینطور😍❤

بَه بَه عجب دلرباییم هست که رقیبم داری😂😂😂😂😂😅😅😅
 تو میتونی فرشته از میدان به درش کنی 💪😂😂😂😅
خیلی مواظب  رقیبا باش مخ دلرباتو نزنن بی دلربا بشی😓😅😂

سلام بر شما محیا بانو

عید تون مبارک 🌱🌧🍀❤🍀🌧🌱


سلام باران جان عزیزم خوش اومدی😍😘
ممنونم عید تو هم مبارک ،انشاالله سال خیلی خوبی داشته باشی ❤

+الان برام سواله اون بارانی هستید که وب آقاسعید باهم آشنا شدیم

یااون بارانی که وب لبخند ماه عزیز هستن
یااون بارانی که وب میرزا سر میزنه؟:)

البته باران وب لبخندماه ومیرزا فک کنم یکین
واحتمالاً همین بارانی
ولی محض اطمینان گفتم بپرسم😅

سلام محیا جانم عیدت مبارککک خواهری سال خیلی خوبی داشته باشی بهترین هارو برات ارزو میکنم 🌷😍😘😘⁦♥️⁩


سلاممممم بهارجانم😍😍😍😘
عیدتوهم مبارک مهربون😍😘
خیلی ممنونمممم منم بهترینارو برات آرزو میکنم انشاالله به هرچی که میخوای برسی خیلی بیشتر وبهتراز حد تصورت حتی😍😘❤❤❤



مرررسی خوشگلممممم همچنین برای خودتتتتت ⁦♥️⁩😍😘😘😘

نمیدونم چرا یه قسمتایی از بعضی کامنتا برام ناخوانا وبهم ریخته میشه
ولی فهمیدمش😅😉
«مرررسییی خوشگلمممم همچنین برا خودت» بود😅😍😘
فدایت😍😘❤❤❤❤

قربان محبت شما عزیزم🌧💜🌧🙏🙏🙏جان تان سلامت و

دل تان خوش🌧💜🌧⚘⚘

 

بله بله،همون بارانی ام که،وب خانم معلم لبخند ماه و

وبلاگ ناگفته ها _میرزا گیان سر می زنه.متاسفانه آقا سعید رو نمی شناسم.ولی یه داداش دارم،اسمش سعید و

متولد ۶۳ 😎خلاصه اینکه،از آشنایی با شما خرسندم عزیزم👭🌧❤🤩

 

خیلی ممنونم عزیزم❤❤❤😍😘

پس حدسم درست بود😉
یه دوست به اسم بارانم دارم که باایشون تو یه وب دیگه آشنا شدم وایشونم اکانت نداشت واسه همین برااطمینان پرسیدم
ولی حدسم درست بود😉😅

خداحفظتون کنه شما وبرادرو براهمدیگه:)
منم از آشنایی باهات خوشحالم گلم:)❤

سلام سلام عزیزززممم

مبارک باشه سال نوت

ان شاءاللا همه مشکلات حل شه و یه سال عالی در پناه خدا داشته باشی در کنار عزیزانت عزیزممممم😍😍💖💖💖💖

سلامممم سلامممم به روی ماهت عسل من😍😍😍😘
خیلی وقت بود بهت نگفته بودم عسل من😢😍😘
مرسی فدات بشم
سال نوتوهم مبارک عزیزم❤
وخیییلی ممنون بابت دعاهای خوبت😍
بهترینارو برات آرزو میکنم 😍❤💖💖💖💖💖

دمت گرم

8 روز دیگه تولدت

از الان پیش پیش بهت تبریگ میگم

چون ممکن اون موقع یادم بره :D

:)))
خیلی ممنون:)
همین که روزش یادت مونده خودش خیلیه:))
ممنون بابت تبریک

سلام

مبارکه

سلام آقا سعید:)
ممنون
انشاالله سال خوبی داشته باشید:)

سلام 

متنت خیلی قشنگ بووود 

بازم سال نو مبارک:))) 

سلام عزیزم:)
بقول آرمین نوش جان:))

مدل خودم میشه اینکه خوشحالم دوست داشتی؛)

بازم میسی بازم مبایک❤😍
بازم بهترین آرزوها رو برات دارم😍😘❤

قربانت 💙


💖😍😘

سلام 

 

سال نو مبارک.

سلام آقا محسن:)

خیلی ممنون سال نو شماهم مبارک
انشاالله سال خیلی خوبی داشته باشید

سلام

خوبین ؟

عیدتونم مبارکککک 💖

یاد شعر کتاب ادبیاتم افتادم

با بهاری که می رسد از راه سبز شو تازه شو بهاری شو

سلامممم ملیکا جانم😍😘💖

قربونت عزیزم خوبم به خوبیتون گلم😍
عیدتو هم مبارک عزیزدلم انشاالله سال خیلی خوبی داشته باشی😍😘💖💖💖💖

چه قشنگ بود:)❤

سلام

هههه

بله قشنگه


:)💖💖💖
مثل خودت که قچنگی؛)

سلام

عیدت مبارک محیا خانوم😊البته با تاخیر😅

سال خوبی پیش رو داشته باشی😘

 

سلام مشکات عزیزم😘😍

عیدتوهم مبارک عزیزم باهمون تاخیر😉😅
ممنووون انشاالله توهم سال خیلی خوبی داشته باشی😍😘💖

ممنون

همچنین


:)🌸

سال نو مبارک 🌹🌼 امیدوارم سال سعادمندی شما و خانواده محترم باشه 💚


سلام آقا مهرداد:)

سال نو شماهم مبارک
خیلی ممنون،همچنین برای شما🌹🌹🌹

سلااااااام

عیدت خیلی مباااااااااارک. :) ❤

ان شاء الله سالی پر از خوبی ، شادی و موفقیت داشته باشی. :)

چه خبر؟خوبی محیا خانوم گل؟

من شرمنده.باید بیشتر قدر دوست های خوبی مثل شما رو بدونم و بیشتر به وبلاگ هاتون سر بزنم و مطلب های قشنگ پر از انرژی و روحیه تون رو بخونم.ولی این قدر سرم شلوغه که باعث می شه این کار رو نکنم :( و شرمنده ی گل روی شما بشم.یا بارها شده که نوشته هاتون رو خوندم و کامنت نذاشتم.ببخشید دوست عزیزم.

پ.ن:الان به ساعتی که دارم کامنت می ذارم نگاه کردم.ساعت 4:57 صبحه. :| :)) 😂

سلاااااممم به روی ماهت عزیزم😍😘

مرررسی عزیزم عیدتوهم خییییییلی مباااااارک😉😍😘💖
ممنون بابت دعاهای خوبت😍😘منم بهترینارو برات آرزومیکنم💖

خوبم به خوبیتون عزیزم:)❤

دشمنت شرمنده عزیزم نگو اینجوری درک میکنم وحق داری:)
اصلاً من خودم عاجق اینم برم وب دیگران شیطنت :)))
واسه همین خیلی پست نمیذارم 
تو پست بذار من میخونم کیفشو میبرم 
نمیرسی بیای اینجامن میام معاشرت میکنم😉😘
مهم معاشرته 😉

خودم الان دارم کامنتا ۲فروردین به بعدوتایید میکنم
پاسخ کامنتایی که ۲روز پیش دادمو هنوز نخوندم!!!!
کاملاً درکت میکنم که وقت نکنی 😘
برا همه پیش میاد:)

منم الان که دارم جواب میدم ساعت ۵:۲۳صبحه😉😂💖

❤😘 :)


😍😘💖
من خودم که شب زنده دارم.شب زنده دارا بیانو دارم میشناسم😅😂
💖

😂

واقعا ها.به ما می گن شب زنده دار. 😂 :))


من که اکثر کامنتام تو وب بقیه مربوط به همین تایمه😅
دراین حد شب زنده داریم همیشگیه😐😅

سلام

💖 💖 💖 💖

سلام به روی ماهت😍😘💖
خوبی؟

خوبم خداروشکر 💖

خداروشکر😘😍
همیشه خوب باشی❤

سلام محیا جون.

خوشحالم برگشتی با عید.. روزگارت همه شادی

 

میبوسمت

سال نو مبارک😍❤

سلاممممممم عزیزدل😍😍😍😍😘

قربون شما مرسییی😍😘 روزگار شما هم همیشه شاد وحال دلتون خوب باشه انشاالله❤

منم میبوسمتون😘❤
سال نو شماهم مبارک ،بهترینارو براتون آرزومیکنم😘❤



آبجی من دوباره تنبل شدم😶

روحیم خرابه،بهم روحیه بده🥺

سلام عزیزمممم😍😘
برادرس خوندن؟:)
چراروحیت خرابه؟
تاالان انقد خوب ومحکم وبااراده درس خوندی همین چند ماه آخرم محکم ادامه بده انشاالله تموم میشه نتیجه زحمتای الانتو میبینی😍

خیلی نتیجش توراه آیندت تاثیر داره
پس حتما محکم ادامه بده😍😘

سلام

وای دقیقا

منم اصلا حوصله ی درس خوندن رو ندارم

سلام عزیزم😍😘
بَه بَه میبینم فضا بهار گرفتهو حس درس پریده😉😁
درس مدرسه منظورته؟
اونا اشکال نداره
خیلی سخت نگیر😜😅
حالا من همش معدلم بیست دزسام بیست رتبه ها علمی میوردم چی شدم😅😂

ولی کنکور خیلی مهمه! نمیشه ازش به راحتی گذشت
ادم تو مدرسش شاگرد تنبل باشه
ولی فقط یکسال حسابی بخونه برا کنکورش آیندشو میتونه بسازه
ولی کل دوران مدرسش مثل من شاگرد ممتاز باشه
همون یه سالو نخونه
ورشته خوب درنیاد میشه من! 
سردرگم وبیکار:/)

آخه می خوام بخونم ولی اصلا نمی تونم

آخه نمیشه که سخت نگرفت

من حتما باید معدلم بیست بشه

خب حالا فردا می خونم

هههه

چرا میشه😅
باور کن من بچه داشتم نمیذاشتم سر درس سخت بگیره
شده به خشونت متوصل میشدم😅😂😂
نمره مهم نیست
مهارت مهمه!آموختن مهمه:)

هرچند میدونم عین خودمی:)
مامان بابا منم هرکاری کردن سخت نگیرم گوش نمیدادم نمره مهم بود برام😅
انشاالله همون میشه که دوست داری😍😘
معدل بیست😉😍😘

انشالله

بله آموختن مهمه ، آدم باید یاد بگیره

💖

فعلا

شبتون بخیر

شب توهم بخیر عزیزم:)
💖

نه جدی جدی خیلی برنامه داشتم واسه عید،حالا ک قبلشم کلی تعطیل بودیم هیچ کاری نکردم،کله روزو میخوابم شبا فیلم میبینم و چت میکنم🙁دیگ علاف تز از این؟؟😭کاملا ناامید شدم،حسه عذاب وجدان داره خفم میکنه😶

 

ولی یچیزی پایتخت رو ببین و یاده من بیفت آخه منم مازندرانیم دیگ،کله روزو ب یاد بهتاش میگم"نو🐑"🤦‍♀️🤦‍♀️

شاید کم خونی داری کل روزو میخوابی😟
کم خونی نداری؟
روزی چندساعت درس میخوندی؟

این چت! آدمو از زندگی میندازه :((
سعی کن کمش کنی:)
سخته:(ولی نشدنی نیست:)

ناامید نشو هنوز کلی وقت داری ولی اینم در نظر بگیر اگه بخوای فاصله بندازی همه زحمتا قبلتم برباد میره:((
درسا فرارن 
مرور ومرتب خوندن وبرنامه ریزی نباشه همه زحمتا ادم برباد میره
اتفاقی که برا خودم افتاد ۲ماه خوندم یکماه فاصله افتاد همههههه درسا ازذهنم پاک شد
فاصله ننداز سعی کن کم کم باز به همون شرایط خوندن قبلت برسی😍😘


عزیزم:))
آره یادمه مازندارنی😍😍😍
نو😂😂😂

🙄🙄نمیدونم تولدت کی بود😅ولی فک کنم همین چندروزی باشه🙄باورم نمیشه تولدت رو یادم رفته😭😭حسه شرمندگی☹

ولی خب تولدتتتتتتتتت مبارکککککک🤣😍😘😋🥰🤩🤗☺️😥😜🥳🥳💃💃💚💛🧡❤💔💕💞💓💗💖💝💜💙🍰🎂🍭🍬🥂😋

چقد استیکر😂

ایشالله هر چقد دلت میخواد عمر کنی،نمیدونم هدفت چیه ولی امیدوارم نتیجه تلاشتو ببینی و حتما بهش برسی،هیچ وقت ناامید نشی و همیشه از ته دلت بخندی و شاد باشی،وقتی ناراحتی بتونی گریه کنیو تو خودت نریزی و نشکنی،همیشه در کنار عزیزات باشی و قدر باهم بودنارو بدونی،محکم باشی،دوستای خوبی داشته باشی،از نه گفتن شرمنده نباشی چون یه قدرت و توانایی،آمم دیگ چی بگم🙄سالم باشی،و مثل همیشه لبریز از محبت باشی😉

دوست دارم😄💜💓

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😽
😘😘😘😘😘😘😘😘💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
عزیییییییزممممم دشمنت شرمنده همینکه که یادته من متولد فروردینمو همین روزاست تولدموهمچنین تبریکی گفتی بااین همه دعای خوب یه دنیا ارزش داره 😍💖قربون مهربونیو معرفتت برم من😘😍😍💖
چی بگم درمقابل این همممممهههه دعای قشنگو خوبت 
چطوری تشکر کنم؟😭😍
یه دنیا ممنون بابت تبریکواین همه دعاهای قشنگت😍😢💖
من از ذوق مُلدم😅

مرسی فداتشم،انشاالله😘😘😘😘💖 یه جاهایی قشنگ دعات مخصوص خودم بود از شناخته فک کنم:)
خیلی دعاهای خوبی بودن مرسی😘😍💖💓💜💛💚💙💗💞
میبوووووسمت ومنم دوستت دارم مهربون جان😍😍😘💖

محیاجون هر چی که گفتم در برار مهربونیات خیلی کوچکترن خیلیییی

تشکر نیازی نیس😄😂😂فقط همیشه همینطوری خوب بمون☹🥺

منم بلات میمیلم🤗😍

بابا اینقد تشکر نکن آدم خجالت میکشه🤦‍♀️🤦‍♀️😓😓

😍😋میخورمت کلوچه

عزیییزم😍😘مهربونی از خودته
خوبیم از خودته 😍😘
خدانکنه😘 من زودتر مُلدم برات لفت😉😘😁💖😍

کلوچه😅😂😂😳😅
💖
قربونت برم😘کلی خندیدم به کلوچه😅😅😳😂

سلام محیا

داشتم ویس بچه ها رو گوش میدم واسه تو رو گوش دادم

که داری جوکا بی مزه رو می خونی :))

 

یادم افتاد امشب تولدت

مبارک باشه

انشاءالله امام حسین بزن تو کله ات شفا پیدا کنی 

سلام
:)))) أ اونو ازیه سال پیش داری؟😅
عتیقه جات نگه میداری؟😅 پاکش کن بچگی کردم😅


خیلی ممنون بابت تبریک:)🌹
ولی خدایی اینم دعاست؟:))
یه دعا بهتر میکردی:))
انشاالله امام حسین دستمو بگیره:)
تولدمم چه روز قشنگی افتاده😍😢

هم مهربونی هم خوبی هر دوش از خودته،حرف نباشه😡

جدی؟!سره کلوچه خندیدی؟😂😁

راستی محیا،نمیدونم چطوری بگم🙄آم میگم هر وقت دوس داشتی آیدی تلگرامت  بهم میدی؟😁حالا ۱۰ سال دیگم شد اشکالی نداره😂اه اه خجل گشتم😓هر وقت خواستی بده اصا🤦‍♀️

و مجددا تولدتتتتتت مبارکاااا باشهههههه😭😭😭😭

باشه چشم حرف نمیزنم دیگه😅
آره تصور کلوچه بودنم خنده دار بود😅😂😂


عزیزم:)) خجالت برا چی؟:))
باشه عزیزم ایمیل میکنم برات فردا :)
الان ساعت ۵:۵دقه صبحه که دارم جواب کامنتو میدم😅


مجدد مررررسییی عزیزم😍😘😘😘❤
فقط چرا باگریه تبریک میگی؟😅😂😂
شنبه ۹ فروردين ۹۹ , ۰۳:۲۲ فرشته ی روی زمین

سلاااام

محیا تولدت مبارککک 🥳💐🥳

انشاءالله بهترینها واست پیش بیاد و  سال قشنگی از زندگیت رو شروع کنی : )🤗💙❤


http://s7.picofile.com/file/8392299492/QUIK_20200328_030715.mp4.html

سلامممممم 😍😍😍😍😍😭😭😭😘😘😘
فرشته ای مثل اسم مستعارت😍من از ذوق مُلدم😭
چقد کلیپه قشنگ بود😭😢😍😍😍😍
مرررررسییی فدات شم 😍😍😘😘😘
یه دنیا ممنون از محبتت و تبریکت💖
ممنون به یادم بودی😍😘💖
کلیپه هم خییییییلی قشنگ بود مرسی😍😘❤
قلبم دیگه کشش نداره😭 دیگه دربرابر محبتاتون نمیدونم چطوری تشکر کنم😢💖💖
قربونت برم من وبازم ممنون،میبوسمت💖

مبارک^^


مررررررسی عزیزم😍😘❤💖💖💖

سلام محیا جونم

خوبین ؟

این دکلمه اشرف مخلوقات رو گوش کن خیلی خیلی خیلی خیلی قشنگ هست :

http://s6.picofile.com/file/8392512192/58821532445531177826666666.mp3.html

سلام فدات شم😘
من خوبم شکر
توخوبی؟
ببخشید یادم رفت هشتم تولدتو تبریک بگم:((
یه روز قبل هشتم یادم بودا
خود هشتم یادم رفت
تولدت هشت فروردین بوددیگه؟
با تأخیر مبارک😍😘انشاالله به همه آرزوهای قشنگت برسی😍😘

حرفای این کلیپه هم خیلی خوب بود :)
واقعا من هروقت رها کردمو سپردم به خدا خیلی اون اتفاقه خوب شده
خیلی ممنون که برام فرستادی😍😘😘😘😘😘💖💖💖

سلام

مرسی گلم 💖  بله 8 فروردین بود

بله حرفاش خیلی قشنگ بود


😍😘💖

سلام

تولدتون با تاحیر مبارک

ان شاءالله امسال سال خوبی براتون باشه

سلام آقا آرش:)
خوبید؟

خیلی ممنون از لطفو ومحبتتون:)🌹

آقا آرش
نظرتون درمورد عید امسال چیه؟:))
الان کامنتتونو دیدم یادم افتاد میگفتید عید مهمون میاد ازاتاق بیرون نمیاید:)
شما بودید دیگه؟
این کرونا براما برون گراها که عاشق معاشرتوگشتنو...هستیم سخته ولی درونگراها مثل شما چه ارامشی داشتن امسال عید بدون مهمون ودیدوبازدید ،نه؟😅

ممنون خوبم

بله خودم بودم از اون جهت که خوبه ولی مشکل اینجاس که بقیه خانواده هم دائم تو خونه هستن :)

البته برادرزادم 6 روزه عید خونه مون بود به مرز جنون رسیدم :) دیگه از پلی استیشن حالم بهم میخوره

ولی کلا حوصله انجام کاری ندارم میخواستم از این فرصت استفاده کنم روزی 8 ساعت مطالعه کنم ولی به زور سه ساعت میشه بیشتر فیلم  و سریال میبینم :)

:))))
یعنی حوصله اعضای خانواده هم ندارید؟:))
 فکر میکردم فقط حوصله دیدوبازدیدواقوام رو ندارید:))
من الان دلم لک زده برا پاساژگردی،خرید، شلوغی ،دیدن آدما😢دیدن دوستام...
همینکه ازاین حسرتا ندارید خوشبحالتون😅

:))برادر زادتون چند سالشه؟
شماهم حوصله بچه ها رو ندارید! چه ۶روز عذاب آوری بوده :))

پلی استیشن بازی میکردید باهاش یااز بس بازی کرده زده شدید؟
یکم بازی میکردید شماهم کیف میده😅

مطالعه سخته حق دارید😅

نه با خانواده مشکلی ندارم ولی بابام چون زیاد بیرون نمیره کلافس میشینه پای اخبار همش استرس منتقل میکنه :)

10 سالشه پلی استیشن مال خودشه همراهش اورده بود از زیاد بازی کردن :) 

شرکت ما قطعه از چین زیاد میاره منم همون اوایل اسفند مشکوک بودم که بخیر گذشت

آخییی:(:
بابامنم همینجوریه
تازه میرفتم بیرون یکاری میکرد که نگم
اسفند مجبور بودم برم بیرون براخرید خونه یا داروها خودش 
ماسکم نداشتم گیر نمیومد بابام انقد استرس منتقل میکرد از نگرانی:):
میرفتم خرید میگفت دستمال بگیر جلو صورتت میگفتم چطوری خریدارو بیارم اونوقت😅

آخی ۱۰سالشه:) 
خدا حفظش کنه:)
یکم پلی استیشن بازی میکردید نمیذاشتید بازی کنه هی میگفتید بده عمو بازی کنه😬 دیگه پلی استیشنشو روشن نمیکرد هیچی تازه به مامان باباشم غر میزد که بریم خونه خودمون😅😆
#ترفند کودک آزاری😆

خداروشکر بخیر گذشته
انشاالله همیشه سلامت باشید:)


دو نفره بازی میکردیم تک نفره هم قبول نمیکرد بازی کنه کلا خیلی شیطونه و انرژیش زیاد

منم بابام زیاد گیر میده همین برادرزادم بهش میگفت وزیر بهداشت :)

شما هم مواظب خودتون باشد انشاءالله زودتر شرایط عادی بشه

:))))
اخیییی 
پس واقعا شیطونه که عمو آرومشو وادار کرده باهاش پلی استیشن بازی کنه:))

خداحفظش کنه:)
بچه باانرژی وشیطون خوبه😆

وزیر بهداشت😅😂 پس بانمکم هست 😅😍
دلم خواهرزاده و برادرزاده خواست😞😅

چشم حتماً،انشاالله

عیدت مبارک عزیزم

میگه که:

تازگیا کشف کردم اگه 1دونه کووید به کویید 19 اضافه بشه میشه بیسکووید که اونم بندازیش تو چایی حل میشه :)))))))))))

وای !ماباهم عیددیدنی نداشتیم؟😟
به بعضیا چندبارتبریک گفتم بعضیا رو نگفتم 😅😑😂
چقد گیجم من!قاطی کردم😅
مرسی عزیزم😘سال نو توهم مبارک
انشاالله سال خیلی خوبی باشه برات😍😘

بسکوویدم خیلی بامزه بود😅😂😘💖
يكشنبه ۱۷ فروردين ۹۹ , ۱۸:۰۰ امیرحسین (بنده ی خدا...)

سلااام

ماشالله به این همه انرژی تون 😍

اصن وارد اینجا که شدم نشاطم دوبل شد 😊

موفق باشید 🌸

سلام
خوش اومدید :) 
:)) خیلی ممنون 
خوشحالم نشاطتتون دوبل شده:)
انشاالله همیشه بانشاط باشید

ممنونم:)🌸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan