چالش"متفاوت فکر کنیم‌"

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام:)

چه باکلاس شدم من یهو اومدم تو چالش شرکت کنم ژست اخباری گرفتم به خودم😌

همینک مشروح خبرها😌

چالش داریم چه چالشی:)

یاد مهمون داریم چه مهمونی مهران مدیری افتادم:))

آقا رضا پست منو ببینن میگه نخواستم اصلا تو چالش شرکت کنی همش داری مسخره بازی درمیاری:))))

چالش ارزشمندمو زیر سوال میبری بااین رفتارات:/))))

 

از شوخی که بگذرم

آقا رضا یه چالش خیلی خوب راه انداختن که ازاینپست شروع شد

که جملات ساده رو بازنویسی کنیم تمرین نویسندگی خیلی خوبیه:)

برا من که خیلی جذاب بود چون فکر نمیکردم اصلاًبتونم یه جمله هم تغییر بدم ولی وقتی تلاش کردم بخاطر مشارکت بابچه ها جمله بگم ذهن سفیدم رنگ واحساس گرفت:)

از آقای یک مسلمان ممنونم بابت این فکر وچالش خوب وجذابشون:)

 

واما جمله مد نظر من که شما باید بازنویسیش کنید اینه:

 

درانتظار نشسته ام...

 

فکر کنید وجمله بالا رو به متفاوت ترین وهنرمندانه ترین حالتی که به ذهنتون میرسه بازنویسی کنید:)

 

 چندتا جمله وشعری که دراین زمینه دوست دارمم مینویسم هم برا تحریک احساساتتون وایده خوبه:)))هم بخونید لذت ببرید:))

 

پ.ن۱:

از بس که انتظار تو کردم به روز و شب

عطار را بسوخت دل از آرزوی تو

(عطار)

پ.ن۲:

پیشانی بر شیشه‌ها چونان بیداران اندوه

تو را می‌جویم فراتر از انتظار

فراتر از خود خویشتنم

و آن‌چنان دوستت دارم که نمی‌دانم

کدام یک از ما غایب است

(پل الوار)

پ.ن۳:

به انتظار تصویر تو،این دفتر خالی...تا چند...

تا چند ورق خواهد خورد؟

“احمد شاملو”

 

پ.ن۴:

آری!در مرگ‌آورترین لحظه‌ی انتظار

زندگی را در رؤیاهای خویش دنبال می‌گیرم

در رؤیاها ودر امیدهایم!

(احمد شاملو)

پ.ن۵:

تو شبی در انتظاری ننشسته‌ای چه دانی

که چه شب گذشت بر منتظران ناشکیبت

(سعدی)

 

پ.ن۶:

در انتظار توام،در چنان هوایی بیا

که گریز از تو ممکن نباشد

تو

تمام تنهایی‌هایم رااز من گرفته‌ای

خیابان‌ها،بی حضور تو راه‌های آشکار جهنم‌اند

(محمد شمس لنگرودی)

 

 

پ.ن۷: 

من هم عاشق متن پ.ن۶م هم نووجونی عاشق کارِ صداورادیو بودم:)))واسه همین خوندمش:D 

بد خوندم به بزرگواریتون ببخشید:(

اعتمادبه سقفم نیستم:(

من توهم زدم؟! حس میکنم صدا یاآهنگو میذارم وبلاگ کیفیت صدا تغییر میکنه میاد پایین:/ 

 

 

پ.ن۸: محیا باز قیمه ها رو ریخت توماست:/

زدم چالشو خراب کردم فک کنم😐

دیگه هیچکس منو چالش دعوت نمیکنه:)))

شما آقا رضارو بگو این پستو ببینن چه حالی میشن:)): که چالش منو چرااین شکلی کردییییی:))

جملات وشعرا ادبی چیه نوشتی:)))

صداخودتو چرا گذاشتی وسط چالش:)))

دیگه ببخشید من همینجوری بلدم اجرا کنم:/))))

 

پ.ن۹: درآخرم بگم که یه جمله متفاوت گفتن برهر بلاگری ازاون جهت که نویسنده محسوب میشه واجب است:P 

واز همه دوستان عزیزم دعوت میکنم شماهم چالشو برگزار کنید وگرنه😤

وگرنه هیچی😳😅

ولی ممنون میشم همونجوری که چالش به آینده وگذشته رو حمایت کردید این چالشم حمایت کنید بخاطر خودتون وقلم واحساستون:)🌹

 

ومن الله توفیق

(خواستم بگم منم ازاین جمله ها بلدم😳)

  • محیا ..

این دیده های بارانی  رنگ هذیان به خود گرفته است

 

+ اصلا من عاشق این پستاتم عالین... من که دوستشون😂


آخییی عزیزم چقد قشنگ بود😍😍😍😢
ممنون عطسه جون😘

+ عزیزم😍 منم عاشق شماهام😉خداروشکر دوست داری❤😘

سلام 

چون در چالش ، گلشید ، همراز دل ، یک مسلمان شرکت کردم در چالش شما هم شرکت می‌کنم.

« در انتظار نشسته است تا برگردد ، ولی نمی تواند. دلش می گوید برگرد ولی عقلش می گوید نه! پیش خودش می گوید : آنکه از دیده برفت از دل برفت! هیهات که نمی داند چه کند ؟ مرغ خیالش پر می کشد و در ذهنش می شنود که انتظار سخته بخصوص منتظر! » 

این بهترین و کوتاهترین چیزی که در لحظه نوشتم. 


سلام آقای ارشادی
خیلی ممنون بابت نوشته قشنگتون ومشارکتتون:)


مرسی محیا جونم❤️

کاری نکردم

 

😘😍  


😍😍😍😘
اتفاقا مشارکت بسی کار مهمیست😉❤
پنجشنبه ۲۳ آبان ۹۸ , ۲۰:۱۳ فرشته ی روی زمین

مزه ی قهوه را از یاد برده ام

نمیدانم از کِی ، انتظارِ آمدنت برایم ضدخواب ترین داروی دنیا شد...

__.__.__.__.__.__.__.__.__.__.__.__.__.__.__.__.__.__.__

جمله ای که گفتی خیلی سخت بود کلی فکرکردم تا همین دو خطو نوشتم : ))

سلااام محیایی خوبی؟ اعیاد مبارک❤💙

پ.ن۶:صدات چقدر قشنگه😍


سلااااااام عزیزدلم😍😘
قربونت ممنونم خوبم😍
توچطوری؟ جسمی خوبی؟ ❤
منم به تو تبریک میگم اعیادو❤

یعنی خیلیییی قشنگ بودا جملت😍 عالی بود😍
مرسی 😍😘

ببخشیدسخت بود:(
بنظرخودمم سخته ولی جذاب بود برام :)))
#محیای شیطون:))

پ.ن۶: عزیزم لطف داری😍😍😘❤
یعنی برم خواننده بشم؟:))))))

اوه چه جمله ای انتخاب نموده ای:)

اگه میگفتی در انتظار نشسته ام، خیلی باحال تر میشد:)

 

_اقیانوس چشمانش بی آب شد، دریغ از قطره ای، چشم به راه ماندن چشمانش را چون کویری، خشک کرد.

 

_همچنان همچون درختی در کویر که دستانش را ملتمسانه در انتظار قطره ای شبنم به سوی آسمان برافراشته است، به امیدِ درون سینه اش لبخند میزند.

 

_تمام ابرها باران شدند و دوباره ابر شدند، روزها شب شدند و شب ها روز شدند، زمین بارها به دور کعبه ی منورش طواف داده است، و او نیز پا به پای ابر ها و باران بارها تمام میشود و دوباره زنده میشود، و پا به پای زمین دور کعبه اش میچرخد و نمیداند این طواف کی تمام خواهد شد.

 

این یه جمله رو از اول شخص میگم:)

_تمام این دیوارها، این تابلوی میخ شده به دیوار، این حصار پنجره، حتی پسر بچه ی سر کوچه به من پوزخند مبزنند، اصلا تمام کائنات به من پوزخند میزند، آخر میدانی؟ همه از آمدنت ناامید شده اند، اما من، اما تمام وجود من هنوز برای تو نفس میکشد.

 

😭😭😭😭گریم گرفت آقااا

 

محیا قربون صدات:)


😍😍😍😍😍😭😭😭😭
توچرا انقد بااحساس مینوسی😢
من غبطه خوردم😢
خیییلی قشنگ بودن 😭😢
مرسی گلی😍😘
خییییلی عالی بودن😍
انقد بااحساس نوشتی منم گریم گرفت😢


منظورم همون درانتظار بودن ،بود فقط
به شخصش توجه نکردم😅😂
هدفم همین اول شخص بود 😅 که هرکی خودشو منتظر بدونه وبنویسه!
خواستم خودم به حاشیه نرم😳😅
ولی راست میگی باید اول شخص مینوشتمش😳
الان درستش میکنم😳

قربون صدام ادامه نداشت؟😅
مثلاً قربون صدات فقط تو دیگه خواهشاً نخون😂😂😂😅


پنجشنبه ۲۳ آبان ۹۸ , ۲۱:۲۱ فرشته ی روی زمین

خداروشکر که خوبی

منم خوووبم 😘😍بهترم مرسیییی😅

فکرنمیکردم جملم خوب باشه و ازش تعریف کنی

الان از بس ذوق مرگ شدم نمیدونم چی بگم🤦‍♀️😅

آره از این جمله های قشنگه که اگه فکر باز باشه ، به شکل های مختلف و جذابی میشه بازنویسیش کرد😍

خواننده بشی😂😂😂

دارم فکر میکنم اگه تو اخبار بگی ، چقدر اخبارمون لطیییف میشههه 😍🤗😂


خداروشکر که بهتری عزیزم😘❤

نه این فکر به قهوه خیلی خوب بود واقعا
منو یاد یه تیکه از یه آهنگی انداخت که میگه
درون کافه ها نشسته جای خالیت
منم به گریه پای خنده ی خیالیت:(


😂😂😂 هیچکس اخبار نمیبینه اونوقت😅 من با صدا جیغ جیغوم تهش میتونم خاله شادونه بشم
بعد هی جیغ بکشم بچه ها حالتون چطوررررهههه
دستو جیغو هوراااا😂😂😂😳😳😳

سلام محیاجونم امیدوارم حالت خوب باشه 

یعنی من عاشق پینوشتاتم که همیشه متناسب بااحوالته وخیلی قشنگ ودلچسب

من این جمله رواینطور بازنویسی میکنم

 من دارم اینجابدون تو دق میکنم!خلاص...


محیاصدای خودته؟ چقدرحس خوبی داره وقشنگ وارام بخشه

ولی اخه دورت بگردم چراانقدر غم داره؟

دلم گرفت

 

 

 

 

 

 

 


سلام عزیز دل مهربون😍😘
قربونت برم😍😘

آخ😞 دق کردن ...😞
ممنون ازحضورومشارکتت وجمله قشنگت😘

آره صدا خودمه:)
لطف داری عزیزم😍😘  من جنبه تعریف ندارم اینجارو میکنم رادیو هرروز وویس میذارم ازم تعریف گنیدا😅😂😂😂
خدانکنه عزیزم من دور تو بگردم😍😘
واقعاً ببخشید دلت گرفت😞


پریناز تو منو یادته ازخانواده برتر ؟؟
حدود ۲سال پیش توچندتا پستم باهم حرف زدیم:)

من وقتی پیام گذاشتی حدس زدم پریناز خانواده برتری ولی مطمئن نبودم تااومدم وبت پیام اقای نجفی رو دیدم فهمیدم درست حدس زدم:)

در انتظار نشسته‌ام مثل مریزی که ساعت‌هاست منتظرِ تجویز آمپول است :|


چه جمله متفاوت وجالبی:D 
داشتم سعی میکردم تحلیلش کنم
تااونجایی که فرد منتظر وکسی که مریضه وشباهتشون حالِ خراب وداغونیه رو درک کردم
ولی رسیدنِ فرد منتظر به اون چیزی که منتظرشه وفک کنم ارامش وحس خوب درپی داره:)
با کسی که آمپول میخوره ودردداره
شباهتش درچیه!
آها حالا که نوشتم شباهتشو پیدا کردم اونیم که امپول میخوره حالش خوب میشه:D 
خیلی جالب بود :)
ممنون از به اشتراک گذاشتن این زاویه دید وبازنویسی وحضورتون:)

قربونت قشنگ خوندی😘😘😘😘

 

عههه منظورت اول شخص بود؟😂😂😅😅

 

پس حضار عزیز جملات منو از زبان اول شخص بخونید😂

 

ادامه داره:)

قربون صدای مخملیت😍تو فقط بخون:)


خدانکنه😍😘
این همه احساست اگه اذیتت میکنه یکمشو بده به من😟
قابلمه بیارم یا کاسه؟:)))

من خودم به اول شخص خوندم جملاتتو😍

خدانکنه😍 مرسی هستی😍😘❤
فقط من جنبه تعریف ندارم هرروز هالای لای میخونم ضبط میکنم میذارم وبلاگ ازمن تعریف کنیدا😳
یا مثل خاله شادونه جیغ میکشم میگم بچه ها سلاااااام حالتون چطورههههه :)))

از رفت و آمدهای پرشور روزگار، سهم من شاید بجز نیمکت سرد یک ایستگاه نیست، هر روز، خیره به هر قطاری که از راه میرسد، چشم به جستجوی هر مسافر، که کیفش، چمدانش، یا کلاهش شبیه به چتری باشد که در کنار چمدان من جا مانده بود...

 

+ عاقا همش استعاره است به قرعان! :))

+ سلام بر خانم مجری رادیو! احسنت! خداقوت! :)

سلام:)
چقدر قشنگ وغمگین بود😢
یاد این متنه افتادم بااین نوشته قشنگ وپراحساستون


قطار می‌رود
تو می‌روی
تمام ایستگاه می‌رود
و من چقدر ساده‌ام
که سال‌های سال
در انتظار تو
کنار این قطار ایستاده‌ام
و همچنان
به نرده‌های ایستگاه رفته
تکیه داده‌ام
(قیصر امین‌پور)

ممنون بابت این نوشته قشنگتون:)

+عاقا ما که چیزی نگفتیم:))
+سلام مجدد بر پدربزرگ مهربان:) ممنون:)


😂😂آره اذیتم میکنه دیگ بیار همشو ببر😅

 

خاله شادونه😂😂😂

به این فکر کردم که پی نوشتاتو ضبط کنی:)) خیلی باحال میشه:)


دوساعته دارم میگردم تو استیکرا دیگ پیدا کنم پیدا نمیشه😐
این چه وضعشه چرا استیکرا دیگ نداره😤😣😂😅
فردا دیگ برمیدارم میام وبت 😅


آرمین میگفت صدات شبیه خاله شادونس😐😂
 از اونجایی که از نووجونی نمایشنامه میخوندمو چندتا صدا تقلید میکردم و ضبط میکردموهنوز این ماجرا ادامه داره براسرگرمی خودم ودوست دارم ،به این فکر کرده بودم نمایشنامه کوتاه طنز بنویسم خودمم صداها کاراکترارو اجرا کنم بذارم وبلاگ شاد بشید😅😂دوتا متنم تو ذهنم هست ولی روم نمیشه😳😅

😂😂😂هر وقت آوردی من در خدمتم

 

صدای تو آروم تره

صدای خاله شادونه یکم رو مخ بود

 

عههه حتما اینکارو بکن😍😍


محیا درج تصویرم بالاخره درست شد:)


به زودی میام یکم احساس بدی بهم منم قشنگ بنویسم
من تامیام جدی بنویسم نمیشه همینجوری مسخره میشه😳
یعنی به خودم گفتم محیا چالش یک مسلمانو جدی باش دیگه
کوتاه بنویس مثل بقیه یه جمله بنویس تمام!!
نشد😐😂😅😳

نه صدای منم ولوم بالاش همونجوری جیغ جیغو رومخه:))))


عهههه درست شد؟:)
خداروشکر😁😍پس منتظر همون داستانه که گفتی هستم😍.
فقط یکم کمتر بااحساس پست بذار من غبطه کمتر بخورم😅
گناه دارم غبطه دونم پر شده😳😅

در انتظار نشسته ام...در این هیاهوی بیصداکه در گوشم زنگ میزند...

آری!انتظار را جز تلخی نیست...

انتظار گر به پایان رسد دیگر مرا غمی نیست...

.

.

.

.

.

ای بابا...چرا صف این دستشوییا انقد طولانیه!...

هرچی جمله ادبی بود پروندم بلکه یادم بره...ولی تو صف دستشویی موندن بد دردیه!...خدا به سر گرگ بیابون نیاره!(مگه گرگ بیابونم میره دستشویی؟چه باکلاس شدن گرگای این دوره زمونه!)

 


...

اصن جمله به این سنگینی تاحالا خونده بودی محیا بانو؟...منکه خودم عصا لازم شدم!کمرم خم خورد از سنگینی این متن!...

اینم از هنر بی نظیر خودم!...که براتون به اجرا گذاشتمش...فیض ببرید ازش!(همون همیشگی!)

این اجازه رو میدم که متن منو با متنای بانو گلشید در یک تراز قرار بدی(فک کنم قرصامو نخوردم...دیگه بدجوری خود خفن بینیم اوج گرفته!)

 

|:

(:

D:

D;

 

(روند تدریجی قیافه من در طول نوشتنِ متن! ... مفهوم : بازتر شدن دهان به جهت لبخند عمیق تا عمقِ دیده شدنِ بای بایِ سلولهای ابتدای لوزالمعده!)


عزیییییزم😍
نمیدونم ازاینا😢بذارم برا متن اول یاازاینا استیکر خنده ها برابقیه حرفات😂😂😂
خیلی قشنگ بود😍
یه عصا برامنم بخر،کمر منم خم شد😉
بین خودمون بمونه ولی خودم یه جمله هم نتونستم بنویسم
ته فکرم این شد
درانتظار رویت موی سپید گشت
اگر قبول تو افتد فدای موی سیاهت

اونم به تقلید یکی ازشعرا شهریار😐😂😂
الان هی متنارو میخونم غبطه میخورم 😟

متنت خیلی قشنگ وبااحساس بود مرسی عزیزم😍لذت بردم
هم ازمتنت هم از شوخیات😘❤
مرسی هسی😉❤کلی خندیدم:)))

"اصلا نمی‌خواهد بیایی. کورخواندی اگر فکر کرده‌ای منتظرت می‌ایستم. نه من در انتظارت مینشینم. می‌نشینم و نگاه میکنم به آن دیگری"

سلام

ببخشید دیگه وقتی میگید واجب است این میشه باید می‌گفتید بر هر وبلاگ نویس عاقلی واجب است

رادیو خیلی خوبه مخصوصا اگر ادبی و طنز باشه


سلام:)
خیلی خوش اومدید:)

خیلی قشنگ بود ...
ممنون:)

اختیار دارید نفرماید خیلیم عالی بود :)
 بقول آقای یک مسلمان که به من گفتن این جملات بی نظیره  جملاتی که فقط وفقط به ذهن شما اومده نه هیییچکس دیگه:)
ممنون ازحضورومشارکتتون:)

منم حوزه ادبی وطنزو بیشتر دوست دارم:)


سلام محیا خانم گل خوبی؟

اعیاد مبارک

چشم در چشم آسمان نیل‌گون به انتظار نشسته‌ام تا شاید ببافم قالی هزار رنگ رویایی را.

نجوای انتظار را به هوای ماندن در ستاره عشق سرداده تا هدیه گیرد مهری از جنس آفتاب را.

نوای انتظار را با مخلوطی از احساس تازه جوانه‌ زده وجودم در هفت آسمان عشق به سوی معبودم  می‌فرستم تا شاید وجود ناچیزم تطهیر شود با این انتظار هزارساله.

صدای قدم‌هایی به نام انتظار در کوچه‌پس‌کوچه‌های دلی تنها در گوش‌ها طنین‌انداز شد.

رایحه گل نرگس مرا به انتظاری میهمان کرده، که پایان نامعلومش که درازایی به اندازه گذر عمر برایم به دنبال داشت، هراسی بس شیرین را به جان دلم انداخته بود.

اینم از جمله‌های بی‌سروته من، قبل از اینا چند تا دیگه نوشته بودم اما همه پرید و کم حافظگیم باعث شد یادم نیاد و جدید بنویسم.

پستت مثل همیشه عالیه. صداتت هم پر از آرامش و حس زیبا بود مثل نوشته‌هات که لبخند می‌نشونه رو لب، آدم رو آروم می‌کنه بود ، انگار قبلاً شنیدمش.

سلام همراز جانم😍.ممنون عزیزدل خوبم شکر ❤
ممنون منم اعیادو به شما تبریک میگم:)❤

خییییییلی قشنگ بودن😍😍😍😍😍
ممنون واقعاً لذت بردم 😍
زبونم واقعاً در برابر این جملاتی که شما ودوستان میگید انقدر بااحساس قاصر میشه که چی بگم چطوری بگم که چقد من باخوندن جملات واحساساتو بیانتون کیف میکنم😍

شما انقد احساس وکلمه دارید اینام پاک میشدن مطمئنم بازم کلی جملات خوشگل میومد به ذهنتون،ممنون که دوباره نوشتید😘❤

ممنون از لطفتتون، عین بادکنک هلیمی چسبیدم به سقف😅
خیلی ممنونم ❤❤❤

خوبه


سلام آقا مجتبی:)
خوبید؟:)
خیلی خوشحال شدم کامنتتونو دیدم
وممنون حوصله کردید پست طولانی منو خوندید
میدونم حوصله پست طولانی ندارید:)

گزینه دوم:استیکر خنده...

سگ در سگ...اصن خودمم از زیبایی این جملات کَف کردم!...

 

اِ...چیزه...باعرض پوزش عصاهاشون تموم شده...من واسه خودم واکر میخرم عصامو میدم بهت!...

 

اصن مهم نیست...چون منم نمیتونم بدون موضوع بنویسم...

معمولن متنای منم یا موضوع ندارن یا موضوعشونو یکی دیگه انتخاب کرده(معلم انشاء)!

اینکه تونستی موضوع ایجاد کنی و یه بستر آماده رو در اختیار هنرمندانی چون من بذاری خیلی ازشمنده بانو!...باید من باشی که اینو درک کنی...

(فک کنم نه تنها قرصامو نخوردم که احتمالن یه چیزی ام زدم تو رگ!...نــــــــــه...ازونا نه!...منظورم قرص سرماخوردگیه.خیلی خواب آوره آدم نمیفهمه خوابه یا بیدار!...وگرنه ما که اهل این چیزا نیستیم!)

 

شعر سرودی؟  ...  ومن این چنینم:   ._.  !

 

غبطه نخور...خودتو بهمون برسون...البته رسیدی!فقط کلید چمدونتو که توی جیب پشتی شلوارت گذاشته بودی(بلا استفاده ترین جیب!)پیدا نمیکنی که سوغاتیاتو (جمله هاتو)رو کنی!...

 

فک نمیکردم توجهی به بخش اول جمله بشه(چون خودمم بهش توجهی نکردم و تمام ذهنمو روی جملات گهربار دوم متمرکز کردم!...) ...خوشحالم که خوشت اومد.

 

خواهش میکنم...من متعلق به همه ام!...اصن من همچون کانون قلمچی وقف عام هستم!...حتا شما دوست عزیز!

 

(:

D:


😂😂😂😂😂😂😂
ادی😅😂😂😂😂
ادی بیا برامن باش😅هرروز پیش خودم باش هی ازاین چیزا بگو بخندم😅
کجایی من بیام ؟
مهمون نمیخواید؟😅

باشه سعی میکنم خودمو به شما برسونم ولی چون باعصا میام احتمالا دیر میرسم به شماها😅
شعرم تقلید از رو شعر شهریار بود😅

چرا توجه به بخش اول نکنم؟
خیلیم خوب بود😍

ممنون که انقد مردمی ومیگی متعلق به همه ای😅😂
ولی من دارم بهت غیرت پیدا میکنم بیا برا خودم فقط باش😅😉❤

ناراحت نمیشی اگر بگم اسمتو یادم رفته فکر کنم محیا بود اگر اشتباه نکنم.

شما خوبی محیا خانوم سلامتی

ما هم میگذرونیم خوب که نیست ولی میگذره این رزوای تکراری.

 

پستای شما ارزش خوندن داره و من وقت میزارم براشون مطمعن باش 

نبابا طبیعیه تعداد دوستان بیانی زیاده:)
بله محیام:)
ممنون شکر خوبم:)
انشاالله روزاتون بهتروعالی تر بشه:)

خیلی ممنون از لطفتو محبتتون:)
خوشحال شدم کامنتتونو دیدم
انشاالله شاهد پستا ونوشته های باحال خوب باشم ازشما:)

سلام :)

 

خیلی جالب بوود.. :)

فایل صوتی هم خیلی خوب بود... خدا قوت.. رادیو "عصر پاییز" با صدای سرکار خانم محیا.. احتمالش هست که چون برای پخش آنلاین گذاشتین، کیفیتش افت کرده بااشه 🙄 ولی خب مطمئن نیستم.. باید دید فایل اصلیه چطور بووده.. :)

 

و اما.. هنری ترین جمله ی این چالش تقدیم می شود به آقای محمد احساسیان.. :)))

 

عزیز دلم.. ❤️  ای قشنگ ترین ترانه ی زندگی ام.. 🎵

ساعت هاست که به انتظار تو نشسته ام که بیایی.. بیایی و مرا با خود ببری..

با خود ببری.. 👫

ببری به آشپزخانه ای که در آن ماکارونی شکلی به همراه ته دیگ فراوان وجود دارد..

تا با نهایت عشق و قرچ قروچ ناشی از خوردن ته دیگ ها، ساعتی را عاشقانه در کنار هم بگذرانیم..

بیا که اگر تو نباشی.. من..

ماکارونی شکلی با ته دیگ ندارم.. 😭

 

چیه.. نکنه انتظار داشتین برم از تو نت یه جمله ی عاشقانه با تقلب بنویییسم.. :)) خواستم از نبوغ عاشقانه ام استفاده بِنُمایَم.. :))

 

این رو هم دوست می دارم.. :)

 

هنوز گریه بر این جویبار کافی نیست
ببار ابر بهاری، ببار... کافی نیست

چنان که یخ زده تقویم ها اگر هر روز
هزار بار بیاید بهار، کافی نیست

به جرم عشق تو باشد که آتشم بزنند
برای کشتن حلاج، دار کافی نیست

گل سپیده به دشت سپید می روید
سپیدبختی این روزگار کافی نیست

خودت بخواه که این انتظار سر برسد
دعای این همه چشم انتظار کافی نیست

 

آق فاضل نظری :)

سلام:)

ممنونم:)
کیفیت اصلیش خوب بود یه نموره جیغ جیغوتر بود خدا خواست آبرومو حفظ کنه کیفیت اومد پایین صدا من بم تر شد:))))


آقای محمد احساسیان :)))
خیلی ممنون ازاین جمله بااحساستون که همش عشق به ماکارونی شکلی توش آشکار بودتا علاقه وعشق وانتظار یار:))) بامزه بود:))

ممنون از اینکه از نبوغ عاشقانتون استفاده کردید ومشارکت کردید:)

خیلی ممنون بابت شعر فاضل نظری خیلی قشنگ بود:)
نخونده بودمش:)


والا ماکه مهمون نمیخوایم تو این گرونی، ولی اگه شما مهمون خواستین در خدمتیم...اصن وقف عام ینی همین!...خدمات رایگانم داریم:احتیاجی به پرداخت هزینه های گزاف برای رساندن خودتان به من ندارید!من خودم میام...

عب نداره !...دربست بگیر خودم حساب میکنم:جزو خدمات طلاییه ها!

شهریار؟...بله بله آشنایی کامل دارم باهاشون ...البته نه با شعراشون...همین آشنایی رو هم مدیون تاریخ ادبیاتِ تهِ کتاب فارسی نهمم!

 

نمیدونم...نظر تو چیه؟!

لطفته بانو...

 

آره دیگه...وقف عام شدم آخرشم!

حالا ببینم درمورد شما چیکار میتونم بکنم داوطلب گرامی!

 

:)


راست میگیا کی تواین گرونیا مهمون میخواد اخه:))))
من خواهر کوچیکم روم حساسه خیلی اصلا نگم چقد
دراین حد که یه دوره ای از دوستام متنفر بود:)))
وگرنه میگفتم توبیا:))

خدمات طلایی خیلی باحال بود:)))

نظرم درمورد چی!چیه؟
متنت؟
گفتم قشنگ بود :)


فک کنم من باید تواین عشق بسوزم تورو بادیگرون ووقف عام ببینم بااین اوصاف:(

:| ای بابا...چقد خاطر خواه داریا!...حیف شد...نزدیک بود یک مهمون خوب مث من گیرت بیاد!

چه کنم که خدماتمم عین خودمن...

نه متنو که نگفتم...فک کنم ...اِ...ولش...من خودمم گیج شدم...مخصوصن با اثرات اون قرصه که دیگه هیچی!(سرماخوردگیه رو میگما...خواستم در جریان باشد!)

 

ای بابا...تو اوج جوونی شکست عشقی خوردی...هعی!...ای عذاب وجدان چرا منو نمیگیری؟(البته بخوای جلومو بگیری هم یه کتک ملس از دسته خانواده های مشت و اینا نوش جان میکنی!)

 

:)

فک کنم خوابت میاد...نه؟...(نکنه خودم خوابم میاد؟)

خلاصه که از طرف من شب بخیر محیا بانو!

 

 


:)))
انشاالله سرماخوردگیت زود خوب بشه گلم❤

:))))
خوب بخوابی عزیزم
شبت بخیر:)❤
ممنون که تمام تلاشتو برا خندوندن وشاد کردن بقیه میکنی❤❤❤
انشاالله حال دلِ خودت همیشه خوب باشه 😘

جواب من را که هیچ اما جواب پنجره هارا نمیدهی؟ سخت خسته شده اند بس که هر روز در آغوششان به انتظار دیدارت گریستم!

من جدا تو نویسندگی افتضاحم ولی همچنان پافشاری میکنم :/

آخی😢
 هم قشنگ بود هم بااحساس 😢
ممنون عزیزم از مشارکتت😘😍
نگوووو اینجوری خیلیم قشنگو وبااحساس نوشتی😍
ممنون❤

سلام محیا گلی جان 😍😘😘

کلی با پستهات انرژی می گیرم 

خیلی خوب می نویسی 😍😍😍

صدات هم خیلی خوشگله 😍😍


سلاااااممم بهارم😍😘😘😘
عزیزم😍خداروشکر انرژی میگیری😘جداً اگه انگیزه دادنای تو وخیلی ازبچه ها نبود من ِ خجالتی انقد شلوغکاری نمیکردم:)
اگه باانرژی یا خوب مینویسم بخاطر انرژیهایی که بهم دادید😍😘

ممنونم لطف داری عزیزم❤😍😘
+محیا عین بادکنک هلیمی به سقف میچسبد😅😂😂😂
جمعه ۲۴ آبان ۹۸ , ۱۴:۰۸ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)

:)


😍😍😍❤
نویسنده جانم یه جمله بااحساس قشنگ همیشگیت مارو مهمون میکردی فیض ببریم😉😍😘❤

درانتظار نشسته ام بگیرم اندک یارانه ای :)

آخیییی الهییییی
😂😂😂😂
ماهم درانتظار نشسته ایم بگیریم همون اندک یارانه را😅
عاشقتم  باجمله متفاوتت😂😍😘
این متن هم عاشقانس،هم سیاسی،هم اقتصادی:)))
ممنون از زاویه دید متفاوتت:))
😍😘😘😘❤


+سرد نبودن هوا، شک تمام عابران را برانگیخته و من همچنان بی‌تفاوت نسبت به همه، چونان کودکی، این پا و آن پا می‌کنم!

 

+سلام و احترام

حدی برای تشکرم بابت مشارکت تون در چالش قائل نیستم.

هم پست عالی بود هم شعرهایی که برای تهییج مخاطب ها با خوش سلیقگی تمام، انتخاب شده بودن.

ممنونم

 


+آخی:(خیلی قشنگ بود...

+سلام
خداروشکر ناراحت نشدید من پستو چالشو انقد باشوخی وشیطنت نوشتم
 خواهش میکنم :) ممنون از لطفتون 
منم از شما ممنونم بابت این فکر وچالش خوبتون 
به من که خیلی کمک کرد بعد مدتها یه چیزایی تونستم بنویسم که ازخودم واحساس خشک شده وذهن سفیدم انتظار نداشتم وازاین بابت خیلی ممنونم ازتون:)


سلام مجددبه محیای ماهم😍


اتفاقا خیلی عالی میشه که،من اگه اعتمادبه نفسشوداشتم وصدام جیغی ویغی نبود خودم ویس میذاشتم راحت تره ،ولی من خودم ازصدای ضبط شده خودم حرصم میگیره😅
 ولی توصدات خیلی ارامبخشه 
خیلی عالی میشه من شخصا به نمایندگی ازدوستان ازت میخوام بیشترویس بذاری

 

 

یه چیزایی یادمه عزیزم ،فکرکنم یه بارم یه کوچولو بحثمون شد😅😅🙈


اما من اون موقع اصلاتورونمیشناختم نمیدونستم این همه ماهی که😍


سلامممم پریناز جانم😍😘

عزیزمممم لطف داری شرمندم میکنی😍😘😘
من مطمئنم صدا توهم قشنگه ولی اعتماد بنفسشو نداری که بذاری صداتو
خودم باراول به اصرار یکی از دوستان مجازی که صداهمدیگه رو بشنویم باکلی خجالت صدا ضبط کردم وانقد اون دوستم بهم انگیزه دادوتعریف کرد بعد دادم به بچه ها اون وبلاگم گوش کردنو همشون انقدبهم انگیزه دادن وتعریف کردن که فکرشم نمیکردم😅وباعث شدن اعتماد بنفس پیدا کنمو خجالت نکشم که الان اینجا گذاشتم:)


نهههههه اصلاااااا ما باهم بحثمون نشده:) احتمالاً اشتباه گرفتی منو:))
اتفاقا برااین یادت اوردم که بگم همونجاهم همینجوری باکلی ذوق ومهربونی باهام حرف میزدی انگار سالها بود منو میشناختی ومن کیف میکردم:)❤
😍😘😘😘


سلام

سرم گیج رفت....

فک میکنم شما هر پستی که میذارید، همینجوری مینویسید...

فضای ذهنیتون برام جالبه

اعتماد به سقفت هم که بالاست

اون صدات هم به یاد انشرلی افتادم :)

سلام
خوش اومدید
جداً؟
از شما که کتابای سخت دین حتما خوندید بعیده که همچین متن ساده ای که بیان یه چالش وچندتا شعر سادس باعث سرگیجتون بشه!:)

بله اکثراً سعی میکنم این مدلی بنویسم چون دوستان ،انرژی میگیرن:)
اون چیزی که تصور وبرداشت میشه صرفاً واقعیت نیست
جوری که من مینویسم شاید یک نمایشه فقط! ازنوع کمدی برا خندوندن!
شما همیشه انقدر سریع وراحت قضاوت میکنید؟!
قضاوت بدون شناخت کافی باخوندن فقط یه پست!واقعا جالب بود!!!
میتونم بپرسم ازکجای این متن به اعتماد به سقف وخودشیفتگی من رسیدید؟!!!!!

صدام شبیه آنشرلیه رو میذارم پا تعریف:)
چون دوست دارم صدا پیشه ودوبلور بشم وصدام مثل آنشرلی نوستالژی بشه:)
صدا پیشه ها همه صداهای خاصی دارن:)



سلام عشق جانم😍

خب پس عزیزم منم یه بارفقط واسه خودت ویس میفرستم ببینم تو

اوکی میدی یانه درمورد صدام😉

ولی خودت صدات خیلی قشنگه یه جوریه که حس خوبی به ادم میده

من همیشه وقتی یه نفرباموهام بازی میکنه اینطوری میشم 
یه حس لخت وخواب الود به ادم میده
ازاونایی که ادم خوابالومیشه نمیدونم چه جوری اون حسوبگم ولی خیلی خوبه
کاشکی میشدهمیشه همه پینوشتات باویس صدای خودت باشه😍

اره عشقم احتمال قوی داره اشتباه گرفته باشم چون تواصن خیلی مهربون وجیگری من چراانقدر دیرکشفت کردم اخه،ولی خیلی خوشحالم الان بالاخره پیدات کردم😍


سلام عزیزدلم😍😍😍
آره حتما. بفرست صدای گرمتو بشنوم😍😍😍
من انقد دوست دارم حداقل صدا آدمایی که تومجازی میشناسمو بشنوم😍
تویه وبلاگی بودیم همین کارو کردیم انقد باحال بود 😁
خیلی کیف داد همه صداهارو شنیدیم😅
خودمم حرفشو پیش کشیدم وبحثشو راه انداختم
تایه مدت درگیر صدا بودیم😂هرکی میومد وبلاگ میگفتیم ویس بده😅
درمورد تعریفات از صدامم  واقعا لطف داری عزیزم😍😍😍😘❤

بااینکه اینبارم کوتاه بود وزیر۳۰ثانیه کلی دل دل کردم بذارم فک نکنم دیگه همچین کاری کنم:))

عزیزم مهربونی ازخودته😍😘❤
من خجالت میکشم انقدر تعریف میکنید انقدرام من خوب نیستم
😳😅❤

سلام محیا خانم 

امروز خیلی درگیر گوشی ام بودم ، نصب مجدد شد. 

کمی دیر شده ولی عیدتان مبارک ، میلاد با سعادت تبریک. 

موفق باشی.


سلام آقای ارشادی
ممنونم بابت تبریک اعیاد
شماهم موفق باشید

سلام

چقدر کامنت منو جدی گرفتید :)

کجا شما رو قضاوت کردم🤕

داخل پستتون نوشته بودید اعتماد به سقف، منم یه شوخی کردم

مگه اعتماد به سقف نشانه خودشیفتگی هست؟

اعتماد به سقف که خوبه...

اینکه سرم گیج رفت به خاطر این بود که از هر دری گفتی و اصل موضوع، پنهان ماند و بیشتر مطالب حاشیه ایتون جذاب بود...

در کل شما منو قضاوت به قضاوت کردن کردید...😂


سلام
ای بابا شوخی بود؟!😑
ببخشیدبله جدی گرفتم😐
شما اقایون شوخیاتونم عجیبه😐یه استیکری چیزی بذارید من متوجه شوخی بشم خب😳
چون  هنوز شناخت کافی ندارم سوتفاهم پیش اومد😐
ببخشید:(
اعتماد به سقفم بله همون خودشیفتگیه دیگه
اعتماد بنفسی که از حد بگذره بخوره به سقف که سقف ترک برداره :))همون خودشیفتگی میشه ازنظر من:/
تازه اصلام خوب نیست ازنظرم خودشیفتگی 😐
اعتماد به سقفتم بالاستو معمولا. برا مسخره کردن طرف مقابل میگن :(
وهمچین حسی به من منتقل شد:(
به هرحال ببخشید :(
جمله خودتون یجوری بودکه دچار قضاوتِ قضاوت کردن شدم:)):


:)


:)
همیشه لبتون خندون باشه انشاالله:)
خوش اومدید:)

خیلی ممنون از دعای خوبتون🌹همچنین شما :)

مچکرم :))


:)❤

سلام خوب خوبی دارد خوشحال میشم مارو درسایتتون لینک کنید

 

http://98fan.blog.ir/


سلام
 جهت حمایت دنبال شدید موفق باشید

بنزین گرون شد، بیا بخندیم

بیخیال پست😂😂😂😂


:)))
بخندیدم؟!:)))
الان دوروزه دارم خودمو کنترل میکنم درمورداین شرایط ننویسم!
بنزین،قطع کردن نت واقعا عصبی شدم :///


باید خودمون رو بزنیم به بیخیالی 😁

ما هم که معتاد اینترنت

بیچاره اون معتادایی که راه هاشون توی شهر بسته شده...


کاش میشد:((
به کرایه ها که فکر میکنم عصبی میشم:((
شما احتمالا درامدتون خوب نیست که اینجوری میگید باید بزنیم خودمونو به بیخیالی؟:))
دیشب داشتم فکر میکردم یه پست بزنم که دارم به خرو الاغ وقاطر برا رفت وامد فکر میکنم😐😅

اینترنتم که واقعا بدجور همه معتادن:))
یه روز کامل حتی بیان نمیتونستم بیام دیگه نشستم ازکلافگی بی نتی یه کتاب ۱۰۰صفحه ای خوندم:))

من اصلا درامدی ندارم، یعنی طلاب امور دینی که مشغول به تحصیل هستند درآمدی ندارند، البته ناگفته نمونه، یه مبلغ ناچیزی میدن ( در حد نمردن) البته راضی هستیم به رضای خدا

اینکه نشستی کتاب صد صفحه ای میخونی ، نشان از این دارد که تحریم ها باعث پیشرفته انسان میشه :)

 

بله میدونم:) اطلاع دارم داداش دوستمم طلبس  واسه همین خبردارم 
باهاتون شوخی کردم:)
یه زمانی خودم دلم میخواست توحوزه درس بخونم:)
وحوزوی بشم تا۲۲سالگیم تو سرم بود:)

اعتیاد خودم به اینترنت و مدیریت غلطم باعث شده تونبود اینترنت انقد کتاب بخونم وگرنه خیلیا هستن اینترنتم که باشه کتاب میخونن:)
باتحریم که کلاً مخالفم:/




ای جانم ،دکلمه متنت عالی بود محیا😍❤ دوست داشتم

بنظر من خلاقیت تو منحصر به فرد و خاص بود واسه چالش و این نباید اصلا بد باشه😊😍

 


😍😍😍
قربونت عزیزم لطف داری😍😘خییلی ممنون 😍❤

گفتم یوقت دوست نداشته باشن اینجوری چالشو تغییر بدم ولی خداروشکر ناراحت نشدن:)
ممنون از لطف ومحبتت بهامین جان😍😘❤

سلامم محیا جانم حالت چطوره خواهری؟

 

وای وای دلم برا پستا قشنگت تنگ شده بود 😆😆

بازم که با پستات ترکوندیییی خواهرمن 😍😍

 

در انتظار نشسته ام خیره به هیایوهو ها و دغدغه های مردم کشورم

خیره به وضعیت نیازمندان کشورم که همیشه حرفشون همه جا هست ولی اون کمک هایی که باید بهشون بشه نمیشه😢😢

و من همچنان همان بهارِنگران مانده ام و کاری از دستم بر نمی آید

باید همچنان در گوشه ای در انتظار بشینم وبا بغض درونی و سکوتم اشک بریزیم برای ناراحتیه مردمم

 

و هنوز هم قلبا بر این باورم تمام مردم دنیا حق دارند شاد باشن حق دارن درست زندگی کنن حق دارن .....

هعییییییی

 

 

محیایی ببخشید اینارو نوشتم ولی یهویی ناخواسته اومد واقعا خیلی ناراحتم خدا خودش کمک کنه به همه

 

 

خب بیا بگو ببینم چه خبررررا؟؟؟؟


سلامممممم بهار جان😍😍😍 ای بد نیستم بااین اوضاع مگه میشه خوب بود😢تو چطوری؟

توهم مثل چندتا ازبچه ها لیلا ونارین یه چند روز هستی یه پست میزنی میری چندماه نیستی که!😉😁
دیشب اتفاقا سرزدم  وبلاگ آقا ابوالفضل کامنتاتو خوندم خندیدم به شیطنتاتوکامنتا 😂😍رو نکرده بودی انقد شیطونیا😉😍❤

ممنون از متنت عزیزم قشنگ نوشتی❤
کاملاً درکت میکنم😢
اتفاقا درانتظار نشستن کاملاً به این شرایط موجود هم میخوره....


خبر که سلامتی:) 
توچه خبر؟ حتماً خیلی سرت شلوغه که کم میای وبلاگ اره؟:)

در انتظارش بی نواترین منتظر بودم

اما شاید یادم رفت از ته قلب صدایش بزنم

اگر خوانده بودمش ، برمیگشت....

 

سلام عزیز دلم با پست های قشنگت

من خوب بلَت نیستم خخخ 

ولی خب دیدم تنها کسی که منتظرشم امام زمان عج هست

برای ایشون تلاش کردم بنویسم :) 

دوستت دارم

ماااچ


بَه انرژی مثبتم😍😘
سلام به روی ماهت😍
خیلی قشنگ بود😍❤
مرسی عزیزدلم ❤
تو خوب بلت نیستی؟ تو به این قشنگی مینویسی 
پستم مینویسی من با کیف میخونم😍
خیلی قشنگ بود الان که متنتو خوندم داشتم فکر میکردم شاید این اتفاقا نیازه این بار رو بار گذاشتنموفشارواذیتا این بی اهمیتی دولت نسبت به مردم این همه بی عدالتی این همه دردوبغض وحسرت تا از ته دل بخوایم ظهور امام زمانمونو که بیادو به دادمون برسه😢

منم دوستت داااارممممم گلم❤
میبوسمت😘❤

سلام :)

به به چالش. :)

در انتظار نشسته ام ...

مممممممم........خب باید روش فکر کنم.بعد که یه چیزی به ذهنم رسید،میام و می نویسمش. :)


سلام به روی ماهت😍
باشه عزیزم😍😘❤

سهلام محیاجانم😍

اره عزیزم نت قطع بود اصلاتلگرام ایناقطعه
ولی بیان وصل بود
نبودی نگران چدم عشقم
خوشحالم حالت خوبه
یهوغیب نشومن قلبم ضعیفه


سلاممم پرینازم😍
برا من یه روز کامل بیانم قطع بود:(
قربونت برم 😍😘
شرمنده گلی طفلیم پیام داده بود دید نیستم نگران شده بود
منواین همه خوشبختی محاله محاله محال که انقد دوست ماه دارم😍😘 خداحفظتون کنه😍❤
چشم اگه نتمو قطع نکنن عمرا من یهوغیب بشم😉

سلام مطلب مفیدی بود خوشحال میشم به سایت ماهم سر بزنید ممنون دانلود آهنگ

سلام 
ممنون:)
بله چشم حتماً سرمیزنم
موفق باشید:)

در انتظار تو ، از بس به دیوار تکیه داده ام 

که در چشم مردم این شهر ...!!

نقاشی قشنگ دیوار گشته ام

آخی:((
خیلی قشنگ بودمرسی:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan