دنیای من،آقای من...

 

 

دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم

بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم

فردا که کسی را به کسی کاری نیست

دامان حسین اگر نگیرم چه کنم...

 

پ.ن۱:

ایام محرمو تسلیت میگم وخیلی التماس دعا دارم...

امیدوارم این شبا بتونیم روحمونو سبک کنیم...

 

پ.ن۲:کلی حرف دارم بزنم ولی سختمه...

بالاخره الان حوالی اذان صبح تونستم این پستو منتشر کنم...

دلگرفتگیم چند روزه همراهمه که هی دارم درمقابلش مقاومت میکنم و امشب بالاخره به گریه ختم شد...

خودمم علتشو نمیدونم ...احتمالاًبخاطر حال وهوای محرمه...

لبخند ماه عزیزم،بهاروگلشید جون ممنون که حواستون بهم هست...

تووبلاگ بهار کامنت گذاشتم ...وبهار حس کرد مثل همیشه نیستم بااینکه داشتم تلاش میکردم مثل همیشه باشمو معاشرت کنموبه دلِ گرفتم توجه نکنم...

چند دقه بعد پیام گلی از تلگرام اومد...

پیام داد ببینه چمه...که مدل حرف زدنم فرق کرده!

اخه نمیرم برااین همه توجهتون؟:)❤

 

شرمنده این همه محبتتونوتوجهتونم یه دنیا ممنونم که هستید❤

😭😭😭(اشک شوق داشتن دوستای خوبی مثل شماها)

پ.ن۳:مداحی که براتون گذاشتم مداحی حاج عبدالرضا هلالیه که خودم خیلی دوسش دارم...

محرم پارسال تووبلاگ یکی از دوستانم بهم گفت محیا میدونی چرااسمت برام آشنا بود؟

گفتم نه چرا؟

گفت بخاطر این نوحه!و باراول اون برام فرستاد وشنیدمش...

 هرجا هست الهی حال دلش خوب باشه...امان از خاطره ها...

گوشی من پراز مداحی هیئتاییه که رفتم شاید بعداً اوناروهم گذاشتم

پ.ن۴:

میگم عاشقم

اما خودم بهتر میدونم که نالایقم

کدوم عاشقی!!!! من که همیشه برای تو آینیه دقم

کجا عاشقم!؟

دوا بده...درد بده

هر چی دارم ازم بگیر به من یه کربلا بده...

 

 

 

 

 

  • محیا ..

+ منم تسلیت میگم عزیزم

التماس دعا محیارگلی ! و منم کربلا می خواهم .....


بیداری عزیزدلم😍
محتاجم به دعا اگه لایق باشم دعاگوهستم😚❤
منم خیلی دلم میخواد...انشاالله هردوتامون طلبیده بشیم:)❤

السلام علی الحسین

 

ای جانم، فدای دلت،این حس وحال به تعبیر خودم سیاه زشتا سراغ همه ما میاد

گریه این موقع ها ادم سبک میکنه،الهی زود حال دلت بشه همونی که دوست داری

 

مراقب خودت باش عزیزم❤


خدانکنه😘
ممنون بهامین عزیزم😍❤❤
چشم❤

تسلیت...والا ما که محتاجیم به دعا کیلوکیلو!...ولی سفارش هم میپذیریم!

گفتی کربلا دوباره داغ دلمو تازه کردی...یکی از دوستام از طرف بسیج میره کربلا....ینی شانس به این میگنا!...منم غبطه خوردم واقعن!...

البته منم میخوام سالی که محرم میوفته تو تعطیلات برما(اگه خدا بخواد)...فک کنم امام حسین هنوز دلش نمیاد منو ببینه!

:)


عزیزدلم ممنون که سفارشم میپذیری😍😚😁اگه لایق باشم دعاگوت هستم 
عزییییزم انشاالله توهم طلبیده بشی 😍
به زودی انشاالله. امام حسین ماهم می طلبه😍
توکه سنی نداری من از تو کم سنتر بودم دلم میخواست برم وتاالان نشده...

محرم تسلیت.


تسلیت
ممنون از حضورتون:)🌸

تسلیت

تو این روز ها اگه قابل باشم میخوام که قسمت بشه و بری زیارت کربلا و نائب الزیاره بشی انشالله

امیدوارم همیشه تنت سالم و حال دلت خوب باشه:) 


عزیییزمممم مرسییی محیصا انشاالله توهم به همه حاجتات برسی😍😘😘❤❤ انشاالله😢
مرسییی عزیزمی مهربون  انشاالله حال دل توهم همیشه خوب باشه❤

منم تسلیت میگم,امیدوارم واقعا روحمون سبک و تهی از بدی ها بشه تو این ایام قشنگ

 

اشک شوق کمه برا این دوستا باید سفت بگیری بغلشون کنی که قرمز شن

 

وای محیا خیلی خوشم اومد از این مداحی ای ک گذاشتی,تونستی بازم بزار


انشاالله...

اگه نزدیکم بودن حتماً همینکارو میکردم محکم بغلشون میکردم😍

خوشحالم خوشت اومده😍چشم❤

سلام

تسلیت

ممنون بابت مداحی زیبایی که گذاشتی

حال و هوای آدم رو به کربلا می‌کشونه


سلام همراز جون😍
خواهش میکتم خوشحالم دوست داشتید❤

اگر با محرم اروم میشی خوشبحالت.من که تا دیروز نمیدونستم محرمه.داشتم آهنگمو گوش میدادم


:)
هرکی دلشو وصل کنه دلش آروم میشه:)
یعنی الان دیگه آهنگ گوش نمیدی؟:)

سلام عزیز جانم 

حالت چطوره ؟

تسلیت می گم 

 


سلام مهربونم😍😚
خوبم به خوبیت عزیزدلم❤
يكشنبه ۱۰ شهریور ۹۸ , ۱۱:۱۸ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)

چیشده اجی :) 

این دل گرفتناا عادیه 

نبینم محیای پرنشاطم تو خودش باشه😘😘

رفاقتتوووون پایدار😘😍😘😘


عزییییزمییی😍😘
باوجود داشتن دوستای خوب مثل شماها دلمم بگیره دوباره زود روبراه میشم😍😉
قربونت 😍رفاقت منو نوهم پایدار😍😉😚

ببخشید من اصلا ادم مذهبی نیستم حتی نیم درصد . 

بازم آهنگمو گوش میدم.


:)
مسئله ای نیست  چون خودتون گفتید تا دیروز داشتم اهنگمو گوش میدادم برام سوال شد یعنی الان گوش نمیدید!همین:)
 
ولی شماهم امتحان کنید ضررنداره دلتونو وصل کنید شاید مشتری شدید:)
پناه بردن به خدا واهل بیت ربطی به مذهبی وغیر مذهبی نداره...:)



يكشنبه ۱۰ شهریور ۹۸ , ۱۱:۴۰ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)

قررررربوونتتتتتتتتتتتت😘😘😍😍😍😍😍😍


خدانکنههههه عزیییییزدلمییی😍😍😘😘

سلام محیا جوون اخی الهیی فدای دل گرفته ت 

ببخشید منم وقت نشد یمدت بیام به وبا سر بزنم 

منم دیشب گریه ام گرفت فک کنم حال محرم خودش تو دلهامون نفوذ کرده 😢😢😢

التماس دعا مهربون 💔💔


سلام معصومه جانم😍خدانکنههه عزیزم😍
عزییییزمی شرمندم میکنی همینکه هستید یه دنیاست😍😚عزیزدلممم توهم گریه کردی عزیزم😢
محتاجم به دعا،چشم لایق باشم دعا گوهستم❤❤❤

السلام علیک یا سید الشهداء 

منم تسلیت میگم

محتاجیم به دعا و التماس دعا از همگی دارم

انشالله که تو این ایام بتونیم روحمونو غبارزدایی کنیم.

 

قربونت برم عزیزدلم خودت خوبی که خوبی دریافت میکنی😘😘

قربون دلت، خداروشکر تونستی گریه کنی، گریه دل ادمو سبک میکنه.

منم عاشق این مداحیم محیا، خیلی قشنگه😭😭

محیا فکر کنم راستی راستی امسال امام حسین داره منو میطلبه😢😢چهار سال بود داشتم میمردم از عطش رفتن ولی نمیشد، قسمتم داره میشه فکر کنم😢

انشاالله...
اگه لایق باشم دعا گوت هستم مهربونم😍❤

خدانکنه من قربون مهربونیت😘

منم این مداحیه رو خیلی دوست دارم....انقد باهاش تا الان اشک ریختم...
تازه این  مداحیه یادگار اسیه لنتیه گذاشته خودش رفته:(

واقعاااا؟خوش به سعادتت😢😢😢
رفتی برامنم دعا کن طلبیده بشم😢
منم دارم میمیرم ...

یادمه تو وب قبلا درموردش یه چیزایی گفته بودی و یبارم فرستادی اینو

 

آره فعلا ثبت نام کردم واسه پیاده روی، پاسپورتمم دو هفته پیش گرفتم

ولی حالا هرچی خدا بخواد تا اخرین لحظه هم ادم از چیزی خبر نداره

انشالله قسمتت میشه عزیزم😘


عزییییزم خوش به سعادتت😍😢
انشاالله که میری❤
منم امسال میخواستم برم  قسمت نشد😢
هیییع😢

فدای تو😘

التماس دعا دارم ..

الهی بگردم احتمالا حال روحی بدتم به خاطر حال و هوای این ماهه 

همه همینطوری میشن 

کیه که یاد امام حسین بیوفته دلش نگیره 

اگرم هم دلیل دیگه داره انشالله خود امام حسین به حق این شبا تسلی دلت بشه 

 محتاجم به دعا،به روی چشم لایق باشم دعاگوتم عزیزدلم😍😚

فدای تو😚آره راست میگی کیه یادامام حسین بیوفته ودلش نگیره..
ممنونم عزیزدلم❤...انشاالله همه دلشون سرشار از ارامش وحال خوب بشه❤

یاد کتاب ":فاطمه. فاطمه است!"افتادم...چقدر برای مادر حسین گریه کردم...

سرنوشت این خانواده غم انگیز ترین سرنوشتی بود که باهاش آشنا شدم...

گاهی به صبرشون نه غبطه...که حسرت میخورم...!


دعا کردن که لیاقت نمیخواد محیا بانو!...البته اگه به لیاقت بود هم مطمئنم لیاقتو داشتی!

:)

امیدوارم یه روز برم زیارت پسر فاطمه!

اسم کتاب برام آشناست ولی نخوندمش:(

عزیزدلمی😍❤

انشاالله انشاالله🙏


از دکتر شریعتیه...خیلی سنگین نوشته و ...حقیقتن تو وصفش ناتوانم!

:)

آره!.انشاالله باهم بریم!


حتتتماً میخونمش...😍

وااایییی باهم؟عزیییزم😍انشاااالله😍😚

:)

 


😍😍😍😚😚
ادی یه سوال بااکانتت نمیای نه؟
چرا؟
صدا مداحی هیئتمون میاد:(
نرفتم امشب دلم اونجاست 
تو سکوت اتاق نشستم گوش میدم:(

دیدند که از ما نشود جای کسیتنگ 

 

پیغام رساندند بیا ای همه جا هیچ 

 

😳😳


چقد قشنگ بود:)🌸

نه!

چون ندارم دیگه!

:)

خب میرفتی...شاید یکم خالی میشدی!

(...ببخشید دیگه ابراز احساسات برای آرامش دادن یاد ندارم!)


عزیزم اکانت بیان مگه پاک میشه؟؟
من از هرکی پرسیدم گفتن پاک نمیشه

ازامشب میرم:)
عزیزمی😍

نمیدونم ...اگه پاک نشده هم حسش نیس برم دنبالش...

خوبه!

:)

جایی نمیخواد بری دنبالش:) 
توهمون کادری که نوشته اگه عضو بیان هستید وارد شوید بزن رو ورود بعد اسم اکانت ورمزتو بزن وارد میشی بااکانتت میتونی کامنت بذاری
اینجوری سختت میشه هم اسم هم ایمیل هم رمزو مینویسی:)
بدون اکانتم میای ایمیل نوشتنم اجباری نیست عزیزدلم😍😘

منکه چیزی نمینویسم...فقط میزنم رو قسمت نام پست الکترونیک که گزینه ها میان...

البته یه جاهایی ام با اسم ادی نمیرم که اگه با اکانت بیام دیگه نمیشه ادی بودنمو انکار کرد!

...اکانتم مونده هنوز!...

 

اها:)

اره میدونم کجاها به چه اسمایی میری😂لو بدم؟!:))
من ادما رو براساس اسم نمیشناسم براساس نوع نوشتنو حرف زدنو دیدگاه هاشونو میشناسم:)
آره اکانتت مونده هنوز:)

سیب کوچک که کاملن مشهوده ...ولی بقیه جاها نه!...

نگی ها!....من آبرو دارم!...


گاهی دوست دارم خودم نباشم...!

جمله سنگین نیست...آخه میخوام با همه گرم بگیرم....ولی گاهی شناخت قبلی باعث میشه اینجوری نشه!...منم که پیـــــــــــــــــله!....ازین در نشد بیام از اون در میام!

._.

سیب کوچک وبقیه جاها همشون برامن مشهوده:))
من میخونم ادی میبینم:)
نه نمیگم عزیزم:)

اتفاقا توکه بااسم ادی خوب معاشرتی بودی !
هرجور دوست داری کامنت بذار
ولی همون ثابت بودن باعث میشه صمیمیت وشناخت وارتباط باهات بیشتر بشه بنظر من:)
صمیمیت با شناخت بیشتر اتفاق میوفته 

والا من کلن یه مدلیم که باهمه دوستم ولی با هیچ کس دوست نیستم!

در عالم واقع من اصن اینطور نیستم...شاید اگه منو ببینی کلن یه جور دیگه برخورد کنم...خیلی سنگین و متین!

...

نمیدونم...شاید ذهنم جور دیگه ای پازلشو چیده!

آره خب!...با یه سری که احساس میکنم خودشونم بهم نزدیک ترن(مثه خودت)سعی میکنم باهاشون یه شخصیت ثابت داشته باشم....ولی یه جاهایی نمیشه!...

 


باهمه دوست بودن وباهیچکس دوست نبودن خوبه؟
میفهمم...مجازی با واقعیت تفاوت داره:)
خیلی...

نمیدونم چی بگم...حتما همینطوره که میگیو اینجوری راحتی
پس همینجوری باش که راحت تری;) 

برای منکه خیلی خوبه!...دو نفرو دارم که باهاشون صمیمی باشم و همون دو نفر تمام دنیای منو پر میکنن...!

به هر حال من تمام تلاشمو برای خندوندن دیگران میکنم...چه باهاشون دوست باشم وچه نباشم!...هدف من از به اینجا اومدن همین بوده و هست!

:)

 

 


عزیزم😍عادله وضلع سوم مثلث که نمیشناسمشو میگی؟😍
دوستیتون پایدار😍
چه هدف قشنگی 😍
منم اینکه بقیه رو بخندونم وحالشونو خوب کنمو دوس دارم
هدفم اززدن این وبلاگم خوب کردن حال خودمو بقیس:)
بزن قدش هم مسیر😉🙋😁❤❤

آره...عادله و زینو!

ممنونم بانو...

پس تو یه مسیریم...زدم قدش!

:)


عه پس اسمش زینوئه:))😍
عادله اسمشو نگفت...منتظره خودش به وبلاگ علاقه پیدا کنه خودش بیاد خودشو معرفی کنهه😁😍

مغسی مغسی 😁😘

اهاای ادی نامرد من خواستم نگم تو لودادی 

( نامردی دیگه زنی )

خب حالا که تو لو دادی بزار من درستشو بگنژم 

زینو اسم مستعارشه یعنی خیلی اسم مستعار داره و  من هم حوصله گفتنشو ندارم 

خودش مشکلی نداره دقیقا مثل من وادی :)


😂😂😂
ادی که نمیدونست تو نمیخوای لو بدی😅
به زینوی چند اسمه بگو۲۴ساعت فرصتداره بایه اسم ثابت خودشو اینجا معرفی کنه😂😅😳
وگرنه....وگرنه!
هیچی از راه دور میبوسمش😅😚😳

خخخ تو همون زینو بگو

انشالله یکی دوساعته دیگه زنگ میزنم به ادی وزینو باهاشون میحرفم و سخن تو رو هم به زینو میرسونم


باجه:) 
مغسی مغسی😁😘

من بهت پیشنهاد میدم از راه دور ببوسیش!

:)


حالا شایداومد😅
نیومد باشه از راه دور میبوسمش😅

سلام دوستان وبلاگ مو دنبال کنید جبران میکنم😊❤


سلام دنبال شدید:)
موفق باشید:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan