مشاعره

 

 

سلام سلامممم

حالتون چطوره؟

همگی بگید عاااالی

حال من چطوره؟عاااالی

حال مخاطبای تو خونه چطوره؟!؛)))

 

*محیا وبلاگو با خندوانه اشتباه گرفتی:/

-عهههه؟!:)))

باجه خب پس حال مخاطبای قچنگم چطوره؟:)))

(خدایی بعضی وقتا خودمم خجالت میکشم سنم داره به ربع قرن میرسه 😐بعد مدل حرف زدنم اینجوریه😁 اصلاً همه ۲۴ساله های قبل من سوتفاهم بوده ۲۴ساله اصلاً باس اینجوری باشه😅)

 

گشت ارشادِ بیان (ادی جان)معرف حضور همه که هست؟اومد جهت کم کاری تذکر داد:))

منم همت گماریدم گفتم یه پست سرگرمی طور بزنم:)

بین مشاعره وتست هوش مونده بودم مشاعره برگزیدم:)

 

من یه شعر مینویسم اولین نفر درادامه شعر من یه بیت بنویسه ونفرای بعدیم که درادامه آخرین کامنت;) کامنتا بدون تاییدن....

باجه؟;) 

میخوام این پست بشه یه عالمه بیت خفن:)

شاید اصلا گذاشتمش پست ثابت:)

زدن تو کار فان وشعرگفتن ازخودتونم مجازه:))

کم کاری از هیچکسم قابل قبول نیست همه خسته ها همه دل شکسته ها همه بی حالا همه بی عصابا😂 ببینم کامنتتونوها 😅

 

دیگه اینکه اگه دیر به پستاتون سر میزنم یوقتا بی حوصلم!که اخیراًم زیادشده :/

ولی همتونو خیلی دوس دارم واگه روبراه باشم عمراًاگه بی تفاوت بگذرم

من آدم موندن نیستم!کلاً اینجوریم متأسفانه مودیم!لحظه ایم ! از تکرار بدم میاد!

ولی این وبلاگ!نزدیک دوماهه مونده!!!

وپا بند شدن به وبلاگ از خوبی ومهربونی وحسی که شماها بهم دادید:)

ودمتون گرررم که انقد خوبید :)

قدر دوستای خوبی مثل شماها رو میدونم ❤

 

واما شعر

شاعر میفرماید:

 

در راه ِ رسیدن به تو، گیرم که بمیرم

اصلاً به تو افتاده مسیرم، که بمیرم

 یا چشم بپوش از من و از خویش برانم

یا تنگ در آغوش بگیرم، که بمیرم

 این جامِ ترک خورده چه جای نگرانی ست

من ساخته از خاک ِ کویرم ، که بمیرم

 خاموش مکن آتش ِ افروخته ام را

بگذار بمیرم که بمیرم که بمیرم...

 

نفر اول با میم بگو😉

  • محیا ..

من از بیگانگان هرگز ننالم/ که با من هرچه کرد آن آشنا کرد!


مرسی:)🌹
لعنت به بعضی از آشناها😒

خودمم میخوام وارد بازی بشم :D پس

دیدی که رسوا شد دلم
غرق تمنا شد دلم
دیدی که من با این دل بی آرزو عاشق شدم

منزل مردم بیگانه که چو شد خانه چشم

آنقدر گریه نمودم که خرابش کردم...

....

:(
مرسی فاطمه جون😘❤


میازار موری که دانه کش است 

 

که جان دارد وجان شیرین خوش است ( همینو بلدم :) )

مریم😂😂😂
مرسی 😅😂😘
عالی بود😅

تو می‌روی و دل ز دست می‌رود
مرو که با تو هرچه هست می‌رود
شب غم تو نیز بگذرد ولی؛
در این میان دلی ز دست می‌رود

همزمان شد ...من چون دیر تر دادم با دال هم میگم

در وفاداری ندیدم هیچ کس را مثل تو 

ای غم از حال دلم یک لحظه غافل نیستی 


ای جانمممم😍مرسی😘
😍❤

یارای بی تو زیستنم نیست بیش از این
تاب غم تو بیشتر است از توان من

یار مردان خدا باش که در کشتی نوح / هست خاکی که به آبی نخرد طوفان را


مرسی:)
این چه تیغ است که در هر رگ من زخمی از اوست؟
گر بگویم که تو در خون منی بهتان نیست:)

این درس را زعشق تو آموختم که گاه 

راه وصال دست کشیدن زجستجوست


مرسی😘
دست کشیدن ندوس:(
 با ت یادم نمیاد😅😂

@ Fateme

تو را من چشم در راهم، شباهنگام، که میگیرند بر شاخ تلاجن سایه ها رنگ سیاهی، وزان دل خستگانت راست، اندوهی فراهم


چه قشنگ بود:)

@ محیا

مرز در عقل و جنون باریک است / کفر و ایمان چه به هم نزدیک است

:)

با تقلبی😅
تو خود وصال دگر بودی ای نسیم وصال

خطا نگر که دل امید در وفای تو بست

من که در فتح نگاه لب تو ناکامم

تیم ایران بشوم گل به خودی را بلدی؟

😂😂😂
باحال بود مرسی:) 

یار با ماست چه حاجت که زیادت طلبیم 
دولت صحبت آن مونس جان مارا بس

من ارگ بم و خشت به خشتم متلاشی 

تو مقش جهان هر وجبت ترمه و کاشی 

 


اخییی چقد قشنگ بود😍

یک قصه بیش نیست غم عشق وین عجب
کز هر زبان که می شنویم نا مکرر است 

با دال؟؟

 

داشت عباسقلی خان پسری    پسر بی ادب و بی هنری !

 

من دیگه همینارو بلد بودم جایزمو بده برم:)


😂😂😂
مرسی باحالم😂😍😘
اقای نیک برکارد جوابتو داد 😉😁

ولی منم بگم😅
یار مرا غار مرا عشق جگر خوار مرا
یار تویی غار تویی خواجه نگه دار مرا  

@ Fateme

یک بار هم که گردنه امن و امان نبود/گرگی به گله می زند و می درد مرا


:(

یار و همسر نگرفتم که گرو بود سرم

تو شدی مادر و من با همه پیری پسرم :)


مرسی عزیزم😘

@ مریم بانو

 

خوبه! :)

 

یکی بود یکی نبود، کور بشه چشم حسود/ دو تا خورشید سیاه، دو تا چشم سرمه سود


قشنگ بودمرسی:))

یا خدا سلام محیا نتم قاطی کرده یه کامنتو سه بار فرستاد :|

شرمنده خواهر خودت دوتای اضافی رو بپاک 😐😅😂❤


سلام عزیزم اشکال نداره پاک کردم😘

@نیک برکارد

در غیاب تو کسی شاد ندیده ست مرا

کسی از فکر تو آزاد ندیده ست مرا

آخییی چه قشنگ بود:(

الان چی شد؟

با الف؟یا دال؟


باکاربرا مشاعره کن😉
من همینجوری درجواب هرکدوم چیزی یادم باشه میگم😉
خودمم گیج شدم کی به کیه😂😂😅

@ محیا

تو در کنار فراتی ندانی این معنی/به راه بادیه دانند قدر آب زلال


ماشااللههههه همه رویه تنه حریفیدا:) 

دل را
چنان به مهر تو بستم !
که بعد از این ؛
دیگر هوای دلبر دیگر نمیکنم ... 
 

@ خانوم میم

آی آدمها! که در ساحل نشسته شاد و خندانید، یک نفر در آب دارد می سپارد جان!


:(
مرسی🌹

با لام

لحظه بغض نشد حفظ کنم چشمم را 

در دل ابر نگهداری باران سخت است

ای جانممم خانم شاعرم😍😘❤

@Fateme

تقدیر الهی چو پی سوختن ماست/ مانیز بسازیم به تقدیر الهی

این یک دو سه روز نوبت عمر گذشت 

 چون آب به جویبار و چون باد به دشت

 هرگز غم دو روز مرا یاد نگشت  

روزی که نیامده‌ست و روزی که گذشت

 

 

 

سلام^_^


سلام به روی ماهت😍
مرررسی ماهورم😍😘
قشنگ بود❤
تا گنج غمت در دل ویرانه مقیم است
همواره مرا کوی خرابات مقام است

@ محیا

تا تو نگاه میکنی، کار من آه کردن است...


تو شبی در انتظاری ننشسته‌ای چه دانی
که چه شب گذشت بر منتظران ناشکیبت

یکبار به اصرار تو عاشق شدم ای دل

این بار اگر اصرار کنی وای به حالت


😍😍😍❤

@ Fateme

توانا بود هر که دانا بود/ ز دانش دل پیر برنا بود! :)

:))

دیری نمیکشد که خدا کور میکند 

چشمی که روی حرمت این عشق بست را 


❤❤❤
ماشاالله فاطمه جون وآقای نیک برکارد دارید میترکونیدا😅

تا توانی دلی به دست آور

دل شکستن هنر نمی باشد

 

 

 

دال بده😉


سلام مهربانوجان😍

دردم این است که من بی تو دگر
از جهان دورم و بی خویشتنم...😉
جمعه ۲۹ شهریور ۹۸ , ۱۵:۴۸ دریا _ گاه نوشته های من

دایم گل این بستان شاداب نمی ماند

دریاب ضعیفان را در وقت توانایی

مرسی از مشارکتتون:)🌹

یک نفر آمد صدایم کرد و رفت در قفس بودم، رهایم کرد و رفت

@ Fateme

اشک خونین بنمودم به طبیبان گفتند/درد عشق است و جگرسوز دوایی دارد


:(
چقد قشنگ بود...

کاش بنویسین که جواب کدوم شعرو میدین که قاطی نشه 


اخرین کامنتی که هستو باهاش یه بیت شعر بگید:)
منم خودم هرچی بلد باشم درجواب کامنتا میدم:)
چرا ناشناس؟:)

با ی 

یار این طایفه خانه برانداز مباش 

از تو حیف است به این طایفه دمساز مباش


😍😍😍

@Fateme

با ش

 

شعر میخواهم و طبعش چرا نمی آید/ به دل غمزده ی ما صفا نمی آید


آخ آخ این حالِ منه:((

با دال بلد نیییییستم دیگه ...


در این سرای بی کسی کسی به در نمی زند
به دشت پر ملال ما پرنده پر نمی زند:))

@ خودم :)

دل میرود ز دستم صاحب دلان خدا را / دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا

الف بده

😂😂😂
سرعتتون بالاست ماشاالله من نرسیدم بخونم صبر کنید بخونم جواب میدم😅

این که هر کار کنم باز کمت دارم را 

عقل پنهان شده و قلب عیان میخواهد

چقد قشنگ بود مرسی فاطمه جون😍

محیا جون انصافا  عاشقتم هر وقت  میام وبت انقدر خندم میگرهداز حرف هات که نگو 😂😂😂😂😂

خیلی باحال واقعا  ۲۴ ساله های قبل تو سوتفاهم بوده😁😁😁

ولی خوبه من یا ۱۹ سال سن گاهی حس میکنم مثل پیرزن های ۹۰ ساله پست میزام( الان نگاه نکن  زمان کنکور  غر می نوشتم  غرررررر .... حتی مورد داشتم ظرف صداش هم در اومده بود 😅😅😅) 

خب متاسفانه من اهل شعر نیستم شرمنده مشاعره شرکت نمیکنم 


عزییییزم😍😍😍😍😘😘😘
منم عاشقتم نیلوجون😍😘
خداروشکر تونستم بخندونمت😘

منم خودم گاهی احساس۱۲۰ سالگی دارم:)
مهم اینه آدم تواون حال نمونه😉

مرسی کامنت گذاشتی عزیزدلم انشاالله همیشه شاد باشی😍😘❤

گفتن با دال سخته، واسه همین نوشتم، حرف عوض شه... :)


اها کلاً من خودم گیج شدم😅😂

@Fateme

دیشب ای دل خسته بودی، گو به من آخر چه شد/ آنهمه تاج شقایق بر چمن آخر چه شد...

 

ای بابا دال شد دوباره :)


:))

سلام

درزدمش گفت ای دوست کیست/گفت ای دوست دوست

سلام به روی ماهت😍
مرسی❤

مطمئن نیستم اینو 

در کف فرهاد تیشه من نهادم من

من بریدم بیستون را میشناسیدم؟

😍😍😍

@حسانه

علیکم السلام

 

تیشه بر ریش ستم زن!/ خواب دشمن را بهم زن!


:)

@Fateme

"م"

 

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم / موجیم که آسودگی ما عدم ماست 


ماشاالله:)
رونکرده بودیدا انقد شعر بلدید:)

سلام

@نیک برکارد

ت

توانا بود هر دانا بود ز دانش دل پیر برنا بود

@حسانه

تکراریه (گفته شده قبلاً)


:))

تا فکندن به سر کوی وفا رخت اقامت 

عمر بی دوست ندامت شد و با دوست غرامت 

فک کنم تا فکندم بود !

اشتباه شد ...

@Fateme

"ت"

تو، ماه شبانه، نگاهم به ره باش/ بیا، تا بی کرانه، به راهم نگه باش


چه قشنگ:)

@ محیا

"م"

ملکا ذکر تو گویم که تو پاکی و خدایی/ نرم جز به همان ره که توام راهنمایی


تااازه رسیدم به این کامنت😅😅😂 یادم نمیاد اینو گفتم یانه😅
یار با ماست چه حاجت که زیادت طلبیم 
دولت صحبت آن مونس جان مارا بس

شعر من از قبیله خون است خون من

فواره از دلم زد و آمد کلام شد


😢چقد قشنگ...

@Fateme

"د"

 

دوش مرغی به صبح مینالید/ عقل و صبرم ببرد و طاقت و هوش...

سلام

دلا تا کی درین زندان فریب این و آن بینی

یکی زین چاه ظلمانی برون شو تا جهان بینی

 

سلام بنده سرعت اینترنتم پایین رفتم

مرسی حسانه جان شرکت کردی😍😘😘

شکوه آبشاران با غرور کوهساران گفت 

فرو افتادن ما ابرو بخشید پستی را ...

....

@Fateme

"ا"

از شبنم عشق، خاک آدم گل شد/ شوری برخاست، فتنه ای حاصل شد

صد نشتر عشق بر رگ روح زدند/ یک قطره ارآن چکید و نامش دل شد

 

(با اجازه ما دیگه رفع زحمت کنیم:)... ممنون از شما)

ای بابا انقد سرعتتون زیاد بود من نرسیدم اصلا😂😂😂
چند نفر به یه نفر😅😂
همه رودونه دونه بعد جواب میدم
مرسی از شرکتتونواین همه شعر ماشاالله:) 🌹

با دال بلد نیستم دیگه واااقعااا

 شعرام ته کشید ...

محیا جون خودت خوبی ؟


دیدی که مرا هیچ کسی یاد نکرد
جز غم که هزار آفرین بر غم باد:))

عزیزدلم خوبم فاطمه جون شماهارو دیدم عالی شدم😍😘

دل میرود ز دستم صاحبدلان خدا را

دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا


جوابتونو فاطمه جان دادن😍
من باالف یادم نمیاد😅😂

از عمر گران کاست و جز رنج نیفزود 

این منطق دنیاست!زیان فلسفه اوست

❤❤❤😍😍😍

من برم ...

همه جور مشاعره ای رو تجربه کرده بودم الا این شکلی !دستتون درد نکنه !

خسته نباشید 

ممنون محیا جون

 

 


خواهش میکنم عشقم😍😘
ممنون که شرکت کردی کلی کیف کردم 😍😘


آخرین شعر شد شعرتو:)

هرکی اومد با( ت ) شعر بگه:)

دفه بعد مشاعره روبا نظم تر میکنم😅
تجربه اول مشاعره مجازیم بود😅

سلام محیا جان ❤❤❤

م

‏منطقیش این بود الان کنار دریا بودیم،

سرتو میزاشتی رو شونم،می خندیدیم، تو بودی، دریا و خنده.

دلامون آروم گرفته بود.

 


سلام معصومه جانم😍😍❤❤کجایی تو‌دختر چقد کم پیدایی خوبی؟
روبراهی؟


چه متن قشنگی بود مرسی😘❤
انشاالله واقعی میشه😉

فداتم خواهر قشنگم 😍😍

اره یمدت نبودمم دلم برا همتون تنگ شده بود ❤❤

منم مثل خودت مودی سر میزنم اینجا خخ

الانم یکم صبح دلم گرفته بود ولی ازبین میره و خوب میشم 

تو چجوریایی 😇😇🌸


خدانکنه عزیزم😍😘
منم هرکدومتون نباشید ذهنم پیشتونه حواسم هست کیا کم پیدا شدن حتی اگه خودم دلو حوصله نداشته باشم دوست دارم ببینم این چراغا وبلاگاتون روشن میشه پست منتشر میکنید وهستید:)
قربون دلت😘
امان از این مود که نمیذاره یه سره کار کنیم😅😂

عزیزم چرا؟😟
انشاالله زودتر رفع بشه😞❤
ایندلگرفتگیای لعنتی انگار سنجاق شدن به قلبمون😑
هرکاریش میکنی عین کنه برمیگیره😑

منم خوبم شکر در۲۴ساعت نوسان خوبو بدم بیش از ۲۴بار فک کنم بالا پایین میشه😂
الان نوسان بالاست شکر:)❤

تا کی غم آن خورم که دارم یا نه
وین عمر به خوشدلی گذارم یا نه

پرکن قدح باده که معلومم نیست
کاین دم که فرو برم برآرم یا نه

 

سلام:)


سلام به روی ماهت😍😘

من ازاین بیت دریافتم برم آب شنگولی بخورم بیخیال همه چی باشم😅😂😂😂

مرسی😘

وقت داری؟
یه پیام خصوصی بده دریه موردی باهات حرف بزنم😘

نفر بعدی  با (ه) شعر بگه😁😉

من ندانم تو چه گویی ای زیبا پسند

من که نمیفهمم تو بگو سی بار اصن

 


سلام آقامجتبی
خوبی؟:)

مرسی،بیت قشنگی بود🌹

میشه انقد سروسنگین جواب ندی اخه با باقی بچه ها انگار راحت تر و خودمونی تر حرف میزنی.

البته مهم نیست دیگه نظری نمیدم 


وااااا آقا مجتبی😐
من اصلا آقایونو بافعل جمع خطاب قرار میدم 😑فقط شماییدو یکی دیگه از پسرا من خودمونی باهاتون حرف میزنم😐
اونم چون کوچیکترید باهاتون صمیمی تر حرف میزنم
بعد میگید سرسنگین جواب میدم😐گلم گذاشتم دیگه😅
تازه نوشتم خوبی؟
ننوشتم خوبید!
صمیمی ترازاین ؟😅
ناراحت نشو باور کن کامنتام با آقایون همینجوریه صمیمی ترازاین بلد نیستم ودوس ندارم
راحت وخودمونی بادخترا حرف میزنم 
دخترو پسر فرق داره برامن:)
نظر دوست نداری وبم بذاری باشه اشکال نداره :(ولی برامن همه یکین نمیدونم چرااصلا اینجوری فکرکردی سرسنگین جوابتو میدم:( به هرحال قهرم کنی من وبت میام:) 
ازدست من خلاص نمیشی بااین حرفا:))
بیا نگا چقد برات توضیح دادم بعد بگو بامن سرسنگینی:(
حالا آشتی؟
من بهت گفتم جا برادرمی! بعد تو میگی سرسنگینم باهات؟:/

ای جان محیا چون تو مهربونی حواست پی همه هست قدر خودتو بدون عزیزم :))


عزیزم خوبی ومهربونی از شماهاست که تو یادم میمونید😍❤
یه جمله ایه میگه اگه دلت برا کسی تنگ میشه هنر تونیست هنر اونه که انقد خوب بوده که تو دلو ذهنت مونده😉

شعر آخر با حرف درستی شروع نشده. اگه شعر یکی مونده به آخر رو در نظر بگیریم:

هرکس به طریقی دل ما می‌شکند

بیگانه جدا، دوست جدا می‌شکند

 

اگر بیت آخر رو در نظر بگیریم:

نه هر که چهره برافروخت دلبری داند

نه هر که آینه سازد سکندری داند

 


سلام اقا سجادخیلی خوش اومدید:)

ممنون از مشارکتوحضورتون :) 

از بیگانه ها که انتظاری نیست ولی امان از شکستن دل توسط دوست:( 
ممنون بابت این ابیات:)

نفر بعدی (د) بده😉😅

د بدم ؟؟؟؟ 

دوووووست دارممممم منه بیچارههه 

مگه دلم تو دنیا جز تو کسی و‌داره ؟

حالااااا دستااااااا بیااااد بالاااا😂✌🏻♥️


عزییییزم😂😂😂😂😂❤❤❤❤❤
عجب شعریییی😅😂😂
مخاطب کیهههه؟😅

دستتتت دستتتت😅😂
کلیلیلییییی😅

نفر بعدی (ه) بده😅

مخاطب گور به گور شده ندارم 😭😂

جز زده رفته خودشو گم گور کرده نمیذاره پیداش کنم 

پیدا شو نیمه گمشده جان 😂✋🏻


آخیییی😅😂😂😂
بیا باهم گریه کنیم 😅😂
انشاالله همین پاییز نیمه گمشدت پیدا بشه😍😘

اوهو ...عجب کار بالا گرفته ها!...

از ه ؟...ینی دیگه هیچی نبود به من که رسید شد ه ؟

 

فقط یادم میار یه سرود سر صف میخوندیم آخرش با آهنگ میخوند"هیهات منا ذله...هیهات منا ذله!"

(اصن این جمله که نوشتم درست بود؟)

 

هلهله آغاز کن ای حال مرا ساز کن/ساز منی جان منی برای من ناز کن...

 

با تشکر فراوان از گوگل عزیز که تا زدم هلهله آورد(هلهله حمید هیراد!)

:)

تقلب نبود..فقط یه کمک کوچیک بود!

😂😂😂😂😂😂😂😂
واییییی ادیییی انشاالله همیشه دلت شادباشه که منو انقد میخندونی😂😍😘

آره کار بالا گرفته بود اساسی خودم گیج شدم وجا موندم😅
آقای نیک برکارد همه رو یه تنه حریف بود
با چند نفر همزمان مشاعره میکرد
من اینجوریبودم😦😂

هیهات منا ذله؟😂😂😂😅

جانم اهنگ بود برامن ناز کن؟😅😂

ممنون عزیزم من خودم تو کارتقلبم فدای سرت😂😂😂😘😘

نفر بدی  (ن) بده😅

:)

 

دیدم همش جناب نیک پست گذاشته...پس بگو چنتا چنتا جواب میداده!

پس فقط فرصت تایید داشتی...

آره دیگه...به جان خودم نباشه به جان قل مراد میخوند تو آهنگش...انقد فک کردم سر همین موضوع مغزم پوکید...یهو یادم اومداینو...منم زدم تو کارش!

...

بله...به خود نگیری...دلبستم میشی!از من گفتن بود...

D;

 

ننه ننه من گشنمه!...

 

(آهنگین بخون میشه شعر!)


نه کامنتا باز بود بدون تایید ولی جا موندم😂😅
اخه مبینا یهو گفت داره میره
کلاً حواسم پرت شد از پست خودم رفت وب مبینا کامنت گذاشتم که بلکه بشه که نره😢
اصلا یهو وسط خنده هام پنچر شدم...
بعدم که کلاً ماشاالله دوستان فعال وسرعت بالا عقب موندم😅

به خودم نگیرم؟😟
باشه😞من که دلبستت هستم😉😍😘
ولی به خودم نمیگیرم
بین خودمون بمونه ولی فک کنم  منو هیچکس دوس نداره😢
ازاین لوس بازیا😅😂😂😂

ننه ننه من گشنم که شعره واقعا😅😂

اِ؟...داره میره؟...کجا؟...چرا؟...

:)

ای بابا...دیر گفتم پس...افتادی تو دام عاشقی؟...

غم مخور...خودم بعدن اختصاصی برات شعر می سرایم!

:)

باز ه اومد...!تا چشم چپ میکنی خودشو میندازه وسط این...

 

شب خوش بانو!


وبلاگشو‌میخواد پاک کنه😢

اره دیگه عاشق شدم رفت😢
مرررسیییی😍😭😭😭😘😘(اشک شوق)
خدایا شکرت برامنم شعر سروده میشه😅😂

ه کلکه😅
شاعر با ه میگع:)
هر جا که روم پرتو کاشانه
تـویـی، «تـــو»...😍

شبت بخیر عزیزم😘😘

نابرده رنج گنج میسر نمیشود

مزد ان گرفت جان برادر که کار کرد:)


:)


احسنتتت😍😘😘😘
گلی شعرا مریمو خوندی؟😂


هرکی اومد (د) بده😅

تازه یه شعری هم هست که میگه

 

ننه ننه ننه ننه یه پسری عاشق منه

اسم پسره هوشنگه دل من براش میشنگه😂😂😂😂😂😂


😂😂😂😂😂
میشنگه؟؟؟😅😂😂😂
عجب سروده ایییییی😅😂😂😂😂

ینی فردوسی و سعدی وغیره خبر داشتن قراره در آینده "دل من براش میشگنه" ای سروده بشه ؛قلمشونو میشکستن میرفتن تو کار مواد ‌‌‌...😂😂😂


😂😂😂😂ارهههه دقیقا😅😅😆

آره میشنگه😂😂😂😂

 

تازه ادامه هم داره من بلد نیستم

خوابگاه بودیم یه دختره ترم بالاییمون خیلی باحال بود اینو میخوند ما میمردیم از خنده😂😂


خوندم شعرای مریمو😂😂

عجب ادبیات نااابی😅😂😦😂😂

ادامه جالبی باید داشته باشه😅😂


ارههه خیلی بامزه بود شعرش😂😂

یه جاهاییش میگفت مامانم میگه شوهرت نمیدم منم میگم خودت شوهر کردی حالا که نوبت من شده شوهرم نمیدی یه همچین چیزایی😂😂😂البته من منظورو رسوندم خود شعر خیلی بامزه بود


وایییی😂😂😂😂😅😅😅😅😳😳😳
شعر بامحتوایی بوده 😅😂

سلام  . من الان رسیدم 

از همین پایین جواب میدم تا جایی که بتونم .

البته این کد امینتی رو اگه بتونم درست بزنم 😧😧😧

گلشید. 

ه 

هرگز نبود باورم ای شاه پاک ها 

من روی خاک باشم و تو زیر خاک ها


سلام:)

مرسی از مشارکتتون:)
میخواید به همه شعرا واکنش نشون بدید؟:D 
دفه بعد بین شما وفاطمه ونیک برکارد یه مشاعره راه میندازم
یه مشاعره خفنی میشه
ماشالله ۳تاتون حرف برا گفتن دارید :)

الان نظراتو تاییدی میکنم بعد بهم بگید کده رفت یا هست:)

گلشید 

د 

دل را ز اضطراب به هر سو میکشم 

مانند قبله یاب بگردد به سوی تو 

گر بگذری ز خاکمو گویی تو را که کشت 

فریاد خیزد از کفنم ، ارزوی تو 

آخیییی چقد قشنگ بود:((

مرسی🌹

ادی 

د

دلخون تر انار ، اناری تر از دلم 

این فصل با تو بودن و دور از تو بودن است



:((
قشنگ بود😢

ادی 

ن

 

نبود زهره کس کو مرا اسیر کند 

کجا ، که دیده ، که روباه صید شیر کند،

 

( ایینی ، مدح حضرت زینب س )

🌹🌹🌹

آقای خسروان کدِ هست هنوز!؟:(

ادی 

ه

 

هر کجا دست کشیدم ز تنت گشت جدا 

از من اغوش پر و از تو تنی دیگر نیست 

 

ایینی مرثیه حضرت علی اکبر 

 

اگه فقط قرار هست از شاعر خاصی ، باشه بگید

😢😢😢
مرسی🌹

نه میخواستم فقط برادوستان یه سرگرمی باشه
یه عالمه بیتو شعرم تو یه پست جمع بشه 😍😍😍

نه خدارو شکر نیست 😊😊

 

خیر از جونیت ببینی 😊😊😊😊😊. 

میشه شما از بالا زحمت بکشی تک حرفای دوستان و جمع کنی . امشب با گوشی وارد شدم . 


خب خداروشکر :)
فهمیدم مشکل از چیه:)

از بالا؟
شما که ازپایین دارید میرید؟
اسم وحرفو لیست کنم؟:)

نار اناری 

ه

هوای ابری تهران ، منو این حال سرگردان 

تورا لب تشنه ایم ازجان ، کنی باران بنوشانم


من اینجوری خوندمش:)
هوای ابری خوزستان،منواین حال سرگردان
تو رالب تشنه ایم از جان،کنی باران بنوشانم:)))

سجاد شهیدی 

د

دل چو پرگار به هر سو دورانی می کرد

و اندر ان دایره سرگشته پا برجا بود 

 


اقای خسروان اقا سجاد فامیلشون آشنا هست شهیدی؟😅

جوابا منو نمیخونید نه؟😅😂

البته این شعر و هفت سال پیش هست. 

البته تقدیم دوستان شد . برای شهدا هست 

صلاه ظهر تابستان . منو شیراز و خوزستان

تورا لب تشنه ایم از جان کمی باران بنوشانم. 

والا این اصلش بود 

 

بعدها دوباره خودم تغیرش دادم شد اونی که نوشتم . البته یه ترکیب بند هست .

حتی جفتشونم چاپ شده . 


چه جالب که اصلش خوزستان داره:)
این شعرایی که میگید از شعرا خودتونم توشونه؟:)

میشههرکدوم از شعرا رو خودتون گفتید بگید مال خودتونه من بدونم؟:)

نام دوستان و حروف هارو لیست کنی ممنون میشم . 

چشم استاد:)

معذرت میخوام از اقا سجاد . 

باور کنید تا از بالا بیام پایین تایپ کنم ،اول اسم خودمو بنویسم و اسم دوستان حروف و هم نام دوستان یادم میره هم شعر و .

معذرت میخوام از تمام دوستان اگه نامشون و اشتباه نوشتم . به بزرگی خودتون ببخشید 

:)

الان همه رولیست میکنم براتون بعدادامه بدید:)

وبلاگتون کامنت گذاشتم :)
تا اونو بخونید من لیست میدم خدمتتون:)
الکی مثلاًتایپم قویه😂😅

چشمتون بی بلا .

 

سعی میکنم از شاعرایی بگم که لااقل سه بیت شعرشو حفظ باشم. 

نامشونم مینویسم . البته آیینی ها گمنام تر هستند. که البته خودشون راضی نیستن نامی ازشون برده بشه


:)
ممنون :)

در خیال  آمدی و آینه قلب شکست 

آینه تازه از امروز تماشا دارد

(فاضل نظری)

 

 

چه ایده خوبی محیا جانم💗❤

ببخشید اینروزا کمتر میام وب 


مررسی بهامین جانم😍😘❤
عزیزم چه حرفیه کاملاً درکت میکنم سرت شلوغه و کلی ذهنت درگیر ازمونته
انشاالله موفق بشی عزیزم😍❤

منتطر لیست هستما 


اقای خسروان خیلیه هااا:))

بفرمایید
همینو کپی کنی جلوهرکدوم یه شعر بنویسید فک کنم کمتر اذیت بشد:)

نیک برکارد » د
فاطمه »م
مریم بانو »ت
فاطمه»ی
نیک برکارد »الف
فاطمه» ت
نیک برکارد»م ،ت

zeytoon fruit»ی
فاطمه» ی
مریم» م
نیک برکارد» الف
خانوم میم» م
نیک برکارد» د
خانوم میم » الف
نیک برکارد» ل ،ن
فاطمه » ت
نیک برکارد» ی
ماهور» ت
نیک برکارد» ت
فاطمه »ت
نیک برکارد » د
فاطمه » الف
لبخندماه» د
دریا» ی
نیک» د
فاطمه » ش
نیک» د، الف
فاطمه» د
نیک» د
حسانه» ت
فاطمه» م
نیک» ن،ت
حسانه» د
فاطمه» ت
نیک» ش،ی
فاطمه» د
نیک» ش
حسانه» ی
فاطمه» الف
نیک» د
لبخند ماه» الف
فاطمه» ت
معصومه» م
گلشید» ه
پسرپسر» ن


چه زیاد هستن . 

حرفمو پس میگیرممممم😂😂😂😂 

والا هنر کنم اسم دوستان و بنویسم کلی هست . 

 

 

😂😂😂
خب منم گفتم زیاده
ممنون تا همین جا از مشارکتتون:)
یه روزو باید تنظیم کنم شما وفاطمه وجناب نیک مشاعره کنید:)
برام جذابه ببینم کی برنده میشه:)

ای بابا کپی نمیشه کرد چرا تو این قسمت. خدایش بیان خیلی ایراد داره . اشکال نداره دونه دونه مینویسم 

 

 


چراکپی نمیشه😑
من همیشه وبلاگ بقیه راحت کپی میکردم😐
اذیت میشید اقای خسروان :)
بعداً مشاعره راه میندازم باحضور نیک وفاطمه اونجوری بهتره :))

نیک برکارد. د 

دوستان شرح پریشانی من گوش کنید

داستان غم پنهانی من گوش کنید .... وحشی

....

فاطمه . م

منمو شور تو این دل سر گردانی 

که اسیرت شده با جزر و مدی طوفانی

.....

مریم بانو . ت 

تو را من چشم در راهم شباهنگام .... نیما

......

فاطمه ی 

یاد داری بدنت در یم خون بوسیدم 

به تلافی همان بوسه بیا در بر من  ایینی حضرت زینب س

.......

نیک برکارد. الف

از سر سفره ی تو 

نون و نمک میبرم 

 

مست و خراب توام

از دنیا بی خبرم 

..........

فاطمه . ت 

تو همانی که دلم لک زده لبخندش را

او که هرگز نتوان یافت همانندش را ..... کاظم بهمنی

.......

نیک برکاد . م ، ت

من تمنا کردم که تو با من باشی 

و تو گفتی هرگز ، هرگز .

پاسخی سخت و درشت

و مرا غصه ی این هرگز کشت .....  حمید مصدق

...

تو کجایی که ببینی ، شده ای شعر و سرودم ، تارو پودم ، همه ی بود و نبودم ، که ز دوریت شده زرد همه صورت و رویم ..... بحرطویل. سحر احمدی

 

 


واووووو آقای خسروان:)

چقدقشنگ بودن😢😍
مرسی🌹

میگم شما رمز پاییزان صفحه رمزی لبخند ماه روندارید؟:)
آخه ندیدم کامنت بذارید:)
خودشون تو یه پست عمومی اعلام کردن هرکی میخواد بگه رمزو براش بفرستم:)
اگه شما هم دوست داشتید بخونید بگید بهشون رمزو میدن بهتون:)
داستانشون قشنگه😢😍
الان داشتم میخوندم یادم افتاد تو پستا کامنتاتون نیست گفتم بگم بهتون :)

زیتون... ی 

یاد ان شب که تو را دیدم و گفت 

دل من با دلت افسانه ی عشق 

چشم  من دید در ان چشم سیاه

نگهی تشنه و دیوانه ی عشق ..   فروغ

......

فاطمه . ی 

😂😂 خب خط بعدیشم مینویسم

یاد ان بوسه که هنگام وداع 

بر لبم شعله حسرت افروخت .... ادامشو نمینویسم شاید بازم ی بود خدارو چه دیدی 😂😂😂  فروغ . اخه ادامش میگه یاد ان خنده ی بیرنگ و خموش.....

.........

مریم . م 

معصوم مردمیم ولی در خفای خویش

درگیر توبه های مدام و مکرریم.

......

نیک ... الف

اه از انواع غصه های جهان 

دل بی صاحبم یکی دارد 

شب به شب با مرور او مردم

خاطره ، سم مهلکی دارد .... شهریار نراقی. (البته این بند و چندتای دیگه از این مربع برا ایشون نیست اما تو کتابشون چاپ شده و شاعران تقدیم ایشون کردند)

.....

خانم میم . م 

مردی به اینکه عشق ده زن بوده باشی نیست

مردان قدرتمند تنها یک نفر دارند..  امید صباغ  معروفترین شعرش دیوانگی ها گر چه دائم ......

.......

نیک برکادر. ل ، ن 

لاله ی من ز چه پژمردی 

تو رفتی و هم ره خود مرا نبردی

پیکر تو شده صد پاره 

ز هر طرف بسکه خدنگ و نیزه خوردی

....

نیکی پیر مغان بین که چو ما بدمستان

هرچه کردیم به چشم کرمش زیبا بود ....دیگه همه بلدن حافظ اولشم سال ها دفتر ما در ....

.....

 

😂😂😂
دستتون درد نکنه :)
خیلی بیتای قشنگین:)
خوشبحالتون انقدر شعر حفظید:(
من حافظم برا شعر حفظ کردن داغونه😑

اجازه بدید . اینارو تایپ کنم . 

عاشقانه نمیخونم .

انقدر خوب مینویسند حال ادم بد میشه .

بخاطر این نمیخونم البته ده قسمتو خوندما😂 یکی درمیون بگم 

ص.ا...........ق


باشه تایپ کنید
😂
ازاینایی هستید که مشغول یه کارن نمیشه باهاشون حرف زدا😅😂😂
پس شما هم مثل من عاشقانه میخونید حالتون بد میشه😢
منم اصلا نمیخونم عاشقانه!
کلاً ۲-۳تا رمان خوندم ۲تاش به اصرااااار خواهرم که بخون عاشقانه نیست قشنگه بامزس من خوندم زاااار زدم باهاشون😐
یکی دیگشم کتاب دوستم بود داد بخونم تایکماه افسردگی گرفتم😐
به گفتهدوستان اون رمان اصلا گریه نداشته وغمگین نبوده😑
من انقد گریه کردم پاش نابود شدم
البته همش برا۱۸-۱۹سالگیه ازاون موقع دور عاشقانه رو خط کشیدم😐

فاطمه . ت

ترسم این شعله ی سوزندی عشق

اخر اتش فکند بر جانت .... اخرین بیت همون شعر فروغ

.......

نیک برکارد. ی

یاد ان خنده ی بیرنگ و خموش

که سراپای وجودم را سوخت

😂😂😂 همون ی ادامه ی شعر فروغ بود که گفتم به کار میاد . اخه این جور شعرا رو برای مشاعره باید حفظ باشید چندین بار با ی و ب . شروع میشه بیت هاشون. خدا رحمت کنه استادمون ابن تکنیک هارو یاد میداد. 😭😭😢😢

......

ماهور . ت 

تا کی به تمنای وصال تو یگانه 

اشکم شود از هر مژه چون سیل روانه... شیخ بهایی . 

.....

نیک برکارد. ت 

تنها که تو باشی کنار من دلم قرص است

اصلا تمام قرص ها جز تو ضرر دارند... همون شعره امید صبا

.....

فاطمه . ت

ترجیح دادم لحن پر سوزم بفهماند

کبریت های بی خطر خیلی خطر دارند . همون

....

نیک برکارد. د

دل من نه مرد انست که با غمش سر اید

مگسی کجا تواند که بر افکند عقابی ... سعدی

.....

انگشتام درد گرفت خدا شاهده. میشه وویس داد؟؟

 

چه جالب
خدا رحمتشون کنه:(
خداقوت دمتون گرم 
شما خودتون شاعرید :) مشاعره نکرده قبولید:)
کافیه دیگه اذیت نکنید خودتونو😟

صداتونو میخواید عمومی بذارید؟:))
چرا میشه ویس هم گذاشت همونجوریی که قبلا.برام صداتونواپلود کردید لینکشو گذاشتید میشه :)

🌷🌷🌷🌷لبخند ماه 🌷🌷🌷🌷

استاد درس پس میدیم پیش شما 

د

دنیا پر از رمز و رموز عاشقی باشد

یک نام وقتی جا شود در بین اشعاری

زیباترین لحظه های زندگی ام بود

نامم که میشد روی لبهای شما جاری .. مهرداد تکلو

......

بخدا خسته شدم . با گوشی سختم هست. 

 

:)
عهههه این شعره:)
منم دلم ازاین شعرا میخواد:(((((

میدووونم طبیعیه خب من گفتم خودتونو اذیت نکنید دستتون درد نکنه خیلی لطف کردید انقد شعر نوشتید شرمندم کردید:)🌹

تو مسابقه نمیذارن بداهه بگید . 

شاعر هم باشی به کارت نمیاد.

اونجا مثلا چندتا شاعر نام میبرن . فقط باید از اونا بگید. 

بله میدونم:)
ازاین جهت گفتم که شاعرا خودشون شعر زیاد حفظنو مطالعشون بالاست مثل شما:)

منکه شاعر نیستم .

از کدوم شعرها دلتون میخواد ؟

والا منم دلم میخواد هر مدلش بود ، چه خوب چه بد . نو ،سپید ، رباعی ، دوبیتی، غزل ، قصیده ، مثنوی،....... فقط در وصف ما باشه هر چی بود

اصلا به قول فاضل 

فرقی نمیکند چه برایم نوشته دوست 

گیرم که ناسزاست ، ولی دست خط اوست 

😂😂😂

ازاین شعرا
دنیا پر از رمز و رموز عاشقی باشد
یک نام وقتی جا شود در بین اشعاری😅😅😂که نامم جا شود در بین اشعاری😅😅😞😂😳
شمارو نمیدونم امیدوارم یکی پیدا بشه براتون شعر بگه😁😅ولی من دلمو خوش کردم به ادی که بهم گفت برام شعر میگه😅😅

هرکی اومد (ی) بده😅

منم که همیشه خدا دیر میرسم

 

یار مرا غار مرا عشق جگر خوار مرا

یار تویی غار تویی خواجه نگه دار مرا


عزیییزم😍😍
مرسی از مشارکتت عطسه گلم😘

بیخیال.‌‌..محیاااااجووون!قربون دستت لیگ مشاعره واااقعاااا با این چنین رقیبان قدر قدرتی هیچ ارمغانی جز شکست برای من نمیاره!

منو وارد این بازیای پیچیده نکن...من جنبه باختن ندارمااااا....

 

 

 


فاطمههه 😅
تنها امید دخترایی😅
بگو اصلاً شعرا کدوم شاعرو بیشتر حفظی محدودش میکنم مشاعره روبه همون شاعر تا تو ببری خوبه؟😂😂😆

به به جناب خسروان افسار شعر و شاعری رو به دست گرفته و جای جناب نیک رو فعلن تصاحب کرده...!

 

حیف که میره...!

:)

 


آره این اقایون فعلا افسار شعروشعری رو بدست گرفتن😐😂

فایده نداره من باید تلاش کنم تواین زمینه بشم رقیب قدر😅😂
جون خودمم چقدرم که میتونم😅😂😖نمیدونم چرا حافظم برا شعر حفظ کردن خوب نیست😖


منظورت مبیناست که حیف میره؟
آره خیلی حیف😢
از وبلاگ قبلی باهام بود😭😭😭
من طاقت دوریشو ندارم😢



یوسف گمگشته باز آید به کنعان غم مخور

کلبه ی احزان شود روزی گلستان غم مخور


من شعرایی استفاده میکنم که همه بلد باشن😅😅


سلام خوشگل خودم😍😍😍😘😘😘
واسه همه پیگیریات مرسیی😁😍😘


نفر بعدی(ر) بده بیاد😅😂

سختش نکن...

من رو روحیه فمنیستیم حساسم...

وقتی میگی امید دخترا ...قاطی میکنم از همین الان میرم تو کار تمرینات سخت...!

فقط باید آبجیم واسم تایپ کنه!اون سریع ترین دختر جهان در تایپه ...!

کار گروهی همیشه جواب میده!🤗


عههه پس تو هم مثل من یه روحیه فمنیست داری رو نکردی😉😂
واسه همین روحیم گفتم امیددخترا دیگه😉😁

نه راضی به اذیت شدنتو تمرینات سختوگرفتن وقتت نیستم:)❤😘
ولی دیروز به وجد اومدم بدم نمیومد یه رقابت تنگاتنگ ببینم😉😁
اخه ۳نفرتون ابر قدرتید تو این زمینه:))
ایول  خواهرت😉😍

:)

منم تو حفظ شعر در حد حافظه کوتاه مدت خوبم...اونم ب لطف امتنحانای فارسی...

پس رفیق فابته!...

 

اره منم حافظه کوتاه مدتم تو شعر خوبه ولی بلند مدت نه😑

مبینا اره😢از وبلاگ قبل باهاش اشنا شدم از اونایی بود مثل بهارو دخترک بی نامو عطسه ویگانه وچندتای دیگه که انقد حالم باهاشون خوب بود دلم میخواست باز دوستیموباهاشون ادامه بدم این وبوکه زدم اول رفتم سراغ همین بچه هایی که وبلاگ قبلی بودن:)

:)

امیدوارم بتونی دوستیتو همچنان ادامه بدی!

 

کاش زود برگرده:(

با خوندن کامنت های اقای خسروان حس سیر شدن از زندگی بهم دست داد..

 

چرا من انقدر ضعیفم تو حفظ شعر؟؟؟؟

 

برم یه پارچ اسید بخورم :(

سلام مریم جونم😍چطوری؟😘
یه پارچ اسیدم به من بده:((((
منم حافظم تو شعر افتضااااااحه😭
خیلیم دوس دارم شعرا،خیلیم میخونم تلاشم کردم چندین بار کلی حفظ کردم همش پریده😞

:)

انشاالله!

😍😍😍❤

سلام به تمام دوستان . ممنون از لطفتون . ولی باور کنید اینطور که شما میفرمایید نیست .

شانسی بوده دوستان .

سلام
باز که شکست نفسی کردید:))

حقیقت و گفتم باور کنید


:)

درود بر محیا و این پست جانانه و جناب خسروان گرامی که شعر و شاعری را زیبا کردند در این پست

من شرمسارم که نشد زیاد فعالیت داشته باشم. آخه من اصلا شعر حفظ نیستم 😢😢


سلام بانوی مهربون عزیزم😍😘
نگید توروخدا این چه حرفیه شما یه کامنتم بذارید باعث افتخار منه😍❤
من خودمم شعر حفظ نیستم😅😂 ولی عاشق شعرم:)

دیگه فعلن که تنها شر اینجا من بودم...

لطفته بانو(حالا منو...این دم آخری چه باادب شدم...!)

همچنین محیا بانو!

اون که سگ در سگ...مگه میشه گشت بیان سر نزنه به بلاگای بیان؟

:)

ممنون...همچنین!

بازم ممنون....

:)


نگو عزیزم تو گلی😍😘
باادب بودی قچنگم😍
سگ درسگ؟😂
گشت بیان چشم انتظارت میمونم😍

باز یاد مبینا افتادم😭
من بدون شماها چه کنم😢

درپناه خدا عزیزدلم انشاالله حال دلت همیشه خوب باشه😘❤❤❤

عزیزی محیا جان... دستت طلا... نشد توی این پست برنده باشم. 😉

😍😍😍❤
این پست برنده نداشت 😅
چون آقای خسروان ترکوندن میگم برنده نداشت
😅😂
انشاالله باز پست سرگرمی میذارم برنده میشید😍😍😍😘😉

گلشید . ر 

رفتنش اخرین عذابم بود

شاکی ام از او از خودم از درد

شاکی ام از خدا که میدانست 

درد خواهم کشید و خلقم کرد

 

سکه ی اختیار و جبر مرا 

بر زمین پرت کرد و جبر امد  

اول اسان نوشت بختم را 

ناگهان عطسه کرد و صبر امد ..... شهریار نراقی

😢😢😢😭😭😭

ازهمون ۳۶۲۵ شعر بدبختیو غمناکه که یادتون اومد؟😢
موافقم باهاتون....

خسروان . د

دست تقدیر من کج است انگار 

هر چه دزدید نوشش الا او 

مرگ تنها رفیق راه من است 

وحده هو لا شریک الا هو ......

 

😢😢😢

وای به دردی که درمان ندارد
فتادم به راهی که پایان ندارد:( 

دل می رود زدستم صاحبدلان خدا را

دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا

:)

سلام جناب منزوی:)
کم پیدایید:)
ممنون از مشارکتتون:)
اهل شعرید؟
اقای خسروان رقیب میطلبن:))

خسروان . و 

 

وقتی گریبان عدم ، با دست خلقت می درید 

وقتی ابد چشم تو را ، پیش از ازل می افرید....افشین یداالهی

:(

دلم تنهاست ماتم دارم امشب دلی سرشار از غم دارم امشب:(

محیا . د 

دفتری گر بنویسند ز خوبان جهان 

تو به سر دفتر خوبان جهان فهرستی

:)
چقد قشنگ بود:)


یاد بگذشته به دل ماند و دریغ 
نیست یاری که مرا یاد کند


سلام اقای منزوی . محیا خانم شوخی میکنن . باور کنید اینطوری نیست 

منزوی . الف 

از رقیبان کمین کرده عقب میماند 

هرکه تعریف کند خوبی دلبندش را .... 


نخیر جدی گفتم😅
برم ببینم نیک برکارد بیداره صداشون کنم رقیبتون بشن😅

الان من چندتا شعر گذاشتم 

نیست . 


بله نیستن:)
مشاعره یهویی انجام میدنومیرن:)
بااینکه رقیب قدری هستن ولی مثل شما شکسته نفسی میکنن:)

سلام بر بانو محیای گرامی :) و جناب خسروان عزیز :)

اهل مشاعره نیستم :) چند بیت دست و پا شکسته بیشتر در خاطر پریشانم ندارم :)


اختیار دارید:)

دستوپاشکسته هم خوبه تبریک میگم دراین حد بلدیدمن حافظه شعریم دستو پا هم نداره:))
ممنون از مشارکتتون:)

خسروان  . الف

این سخن از سر دردیست که من میگویم 

تا بر اتش ننهی بوی نیاید ز عبیر . سعدی

......

روی دستش پسرش رفت ولی قولش نه

نیزه ها تا کمرش رفت ولی قولش نه 

.....

هرکس که به دل کینه تورا داشت تو را زد

یک پیر نحیف نیزه نداشت با عصا زد 

انقدر ضربه زد اخر که عصا شد دو سه تکه 

راضی نشد و بر دهنت  با کف پا زد .

.....

در دیاری که در او نیست کسی یار کسی

کاش یارب که نیفتد به کسی کار کسی .... شهریار

.....

یادی نمیکنی و ز یادم نمیروی 

یادت بخیر یار فراموشکار ما .....

.....

ابر و باد و مه خورشید و منو چرخ و فلک

اه بانو نفس چند نفر دست شماست ......

....

تب من طب تو را برد ز یادم گفتی 

دردت اهسته بگو داد نمیخواهد که...

....

همه اهل حرم دل خسته بودند

همه سرها به نی بشکسته بودند

ز بس کوچک بود جسم نحیفش

سرش را بر نوک نی بسته بودند

....


یادی نمیکنی و زیادم نمیروی
یادت بخیر یار فراموشکار من😢😭😐

محیا ...ب ، د

بیا از خاک بر دار و به دامنت سرم بگذار

به پیش چشم دشمن پای بر چشم ترم بگذار

اگر چشمم پر از خون است و جایی بحر پایت نیست

بیا چشم انتظارم پا به چشم دیگرم بگذار ..... علی انسانی

......

دست برده ام به چشمانت 

شراب شعری گرفته ام که مپرس .... نیلوفر ثانی


من شعر حفظم نیست خیلی:(
کلی حفظ کردمم یادم رفتن:(
چطوری این همه شعرتو ذهنتون میمونه؟:((((

ازنت کپیکردم:)))

رفت از بر من آنکه مرا مونس جان بود 
 دیگر به چه امید در این شهر توان بود


سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت
آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت

باشه دیگه شعر نذارید:)
ممنون از لطفتون:)🌹
من میرم پاییزان بخونم:)) قسمت اخرشه:(

محیا . ن

 

نام ما را ننویسد بخوانید فقط

سر این سفره گدا را بنشانید فقط

سمت اتش ببری یا نبری خود دانی 

من دلم سوخته گفتم که بدانید فقط .... علی اکبر لطیفیان

......

نمیدونم چرا این شعر یادم اومد . البته همیشه شعر با ط کمتر نوشته شده. یعنی شروعش با ط باشه ، ولی کلی شعر داریم که با ط تموم شده. بهترین تکنیک مشاعره ....

.....

طره ی شاهد دنیا همه بند است و فریب 

عارفان بر سر این رشته نجویند نزاع..... حافظ. 


:)🌸🌸🌸

خسروان . ع

عجب واهی ایست عشق من ، کمی با خود تصور کن !!

زلیخا را تو عاشق باشی و ، او عاشق یوسف ... مهرداد تکلو 

......

 

 

 


:((
قشنگ بود:((

خسروان . ف

 

فریاد میزد توی بخش بیمار مجنونی 

اگر برگرده پیش من یقینا خوب خواهم شد... سحر احمدی

:((

خسروان .. د 

 

دختری از تبار اسفند ماه 

دختری که دلیل شعرم بود ....سحر احمدی.  (کامل شعر طلب شما )


شعر جدید گفتید؟

جدید نیست قدیمی هست یهو یادم افتاد.

 

خسروان . د

 

دفتر شعر مرا زود به آتش بکشید !!؟

شرم دارم که چرا از تو غزل میگفتم .... سحر احمدی

 سلام
خوبید؟

آها...

:((

هی بگی نگی خوبم . شما خوبید ؟


انشاالله عالی بشید
ممنون خوبم

خدارو شکر . امیدوارم همیشه عالی بمونید 


ممنون ،همچنین:)

خسروان . م 

مهر با بی مهری و نامهربانی میرسد 

مهربانی در نبودت اندک و ناچیز شد 

" امدی جانم به قربانت ولی حالا چرا "

انقدر دیر امدی تا عاقبت پاییز شد 

 

:((

خسروان . د 

دوست دارم که خودم پشت خودم باشم و بس

به تن هیچ عقابی پر و بالی ندهم ... علیرضا اذر 

:)

خسروان . م

 

من حلالت کرده ام چون توی قران خوانده ام 

آییه ی شرا یره بدجور جبران می کند . ... مهرداد تکلو 

 

(سوره زلزال . اییه 6 فمن یعمل مثقال ذره شرا یره 7 فمن یعنل مثقال ذره خیره  یره ) ذره ای خوبی و بدی کنی بهت بر میگرده 

 


قشنگ بود:)
خوبید؟
سلام

خوبم مرسی شما خوبید . 

کار ما شده بیایم هر روز اینجا رو نگاه کنم .

نمیدونم چرا نمیتونم وارد وبلاگ خودم بشم . 


ممنون خوبم:)
:( اینجاهم که یه هفتس سوتوکوره وهیچی نذاشتم ! دستو دلم به نوشتن نمیره:(
ولی شما چرا دیگه !
البته اینجا هم وبلاگ خودتونه:)

خسروان .د 

دل من در سبدی عشق به نیل تو سپرد

نگهش دار به موسی شدنش می ارزد ...

 

مهرداد تکلو . د 

دارد زمان امدنت دیر می شود. 

دارد جوان سینه زنت پیر می شود.

 

خسروان . د 

در فراقت گل ما بو ، می ما رنگ نداشت 

حال ما بی تو ، چو احوال تن بی سر بود . 

 

مهرداد تکلو . د

دردا که فراق ناتوان ساخت مرا 

در بستر ناتوانی انداخت مرا 

از ضعف چنان شدم که بر بالینم 

صدبار اجل آمد و نشناخت مرا.

 

خسروان . الف 

اگر از کمند عشقت بروم ، کجا گریزم 

که خلاص بی تو بند است و حیات بی تو زندان .( البته اگه درست نوشته باشم از سعدی هست ) 

 

 

فکر کنم خسروان کم اورد 😂😂😂


😂😂😂

😂😂😂


همیشه بخندی عزیزم:)😍❤

سلام 

عجب مشاعره ای بوده ، دست مریزاد. 

الان ادامه کدام حرفه ؟ دال یا ت. 

بهر حال 

ت : 

تا کی به تمنای وصال تو یگانه 

                        اشکم رود از شوق چو سیلی روانه،،،،،،،،،  خیالی بخارایی و شیخ بهایی 

دال : 

دلا خو کن ز تنهایی که از تن ها بلا خیزد. ،،، سعدی شیرازی 

اگر نون هست : 

نگویم مرا از قفس آزاد کنید 

                          قفسم برده به باغی و دلم شاد کنید. 

 

به دنبال کننده‌ها ، سر میزنم و مطابق پستها نظر می‌گذارم ، اگه دیر میام ببخشید. 

 سلام
بله مشاعره خاطره انگیزی شد باحمایت وهمراهی دوستان:)

شعرای قشنگی بودن
ممنون:)

خواهش میکنم اینکه به پستای قدیمی سر میزنید از لطف شماست

خسروان . ی 

یک بوسه بدهکاری و جانی تو طلبکار 

بستان و بده ، حرف حسابی دو کلام است

:)
چقد قشنگ بود:)

ت 

تا صبح میخوابند و من تا صبح بیدارم 

تازه به غیر از درد و دل ، من درد هم دارم

 

اشک مرا هر وقت میبینی تفضل کن 

وقتی که گریه میکنم یعنی گرفتارم ...


:((
قشنگ بود
این شعر حال منم هست یجورایی...

یاد یه آهنگی افتادم این شعرو خوندم
میگه:
تموم شهر خوابیدن ، من از فکر تو بیدارم
یه روز می فهمی از چشمام ، چه احساسی به تو دارم

مطمئن هستــــم خدا روز قیامت ساعتی
 مُهر طومار شفاعت را به شیطان می دهد

چه شعر جالبو عجیبی!:)
ازکیه؟

ممنون ازحضورتون:)

امیدوارم همیشه حال خودتو حال دلت خوب باشه

 

محیا م

 

موی سر کردم سفید اما خیالت در سر است 

 

 

 


خیلی ممنون:)

قشنگ بود:)

خواهش میکنم، باعث افتخار بنده اس

 

شعر کاملش رو میزارم

 

پیش پایم پیشمرگم خون چکان جان می دهد
روبرویم فاتحی سرمست جولان می دهد

 

نیست آسان ماندن ِ در کشتی ِ در حال غرق!
ناخدا این سان به عمر خویش پایان می دهد...

 

مطمئن هستم خدا روز قیامت ساعتی
مُهر طومار شفاعت را به شیطان می دهد

 

آنچنان گویی که سرداری به سربازان خویش
نیمه شب با چشم های بسته فرمان می دهد...

 

کاج پیرِ پوک وقتی بـر زمین افتاد گفت :
مرد وقتی باوقار است از درون جان می دهد !


باختم اما تمام شعرهایم مال تو !
مرد اگر بد هم ببازد خوب تاوان می دهد ..!!

 

اصغر عظیمی مهر

اختیار دارید:)

شعر قشنگی بود:)

خیلی ممنون لطف کردید همشو گذاشتید:)🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan