خنده مجازی

مثل درخت باش

که در تهاجم پاییز و زمستان

هرچقدر برگهایش را از دست بدهد

باز روح زندگی را 

برای بهار نگه می‌دارد...

 

 

پ.ن۱:

بلند شو رفیق

میدانم دل شکسته ای

میدانم کوله بار غم در اوج جوانی

بر روی شانه هایت نشسته و شانه های کم توانت

تحمل این همه سختی را ندارد

اما بلند شو کشور قلبت را شاد کن

بلند شو و در این اندک روزهای باقی مانده از جوانی

بهار زندگی را بر قلبت بنشان

و سرمای زمستان را از احساست پاک کن،

میدانم که باختیم

اما بیا و مانند تیم فوتبال بازنده که چیزی برای

از دست دادن ندارد و با جان دل حمله می‌کند

کمی بی پروا باشیم و حمله کنیم به زندگی و به اندازه ی

جوانیمان زندگی کنیم

بلند شو رفیق

که چیزی به تمام شدن روزهای بی بازگشت

جوانیمان نمانده ...

 

پ.ن۲: پ.ن۱ رو باخودمم بودم...

 

پ.ن۳:انقدر پوشه های زیادی تو ذهنم بازه وذهنم مشغول یکم گیج وخنگ طور میزنم

وازاین حالت متنفرم....

وقتی ناراحتم خیلی آروم میشم کم حرف میشم تو سکوت میرم وهیچ واکنشی ندارم

یه وقتا تواوج ناراحتیا واتفاقات بدو نگران کننده خواهرم سرم داد میزنه تو چراانقد آرومی تو چرا انقد بیخیالی توچرااصلاًناراحت نیستی؟

هیچوقت یاد نگرفتم دردمو بگم بریزم بیرون حرف بزنم غر بزنم نق بزنم گریه کنم واین ازدرون داغونم میکنه...مثل این روزا...

دارم حس نوشتنمم ازدست میدم ...تواین یه هفته چندین باراومدم بنویسم ولی نتونستم

امروز دارم تلاش میکنم که بنویسم که حس نوشتنمم ازدست ندم...هرچند که نمیدونم خودمم دارم چی میگم...وشاید از نوشتن این پست بعد پشیمون بشم....

 

پ.ن۴: 

وقتی بابا مریض بشه خونه همه چیش لَنگ میزنه

خریدای خونه رو خودم باید انجام بدم

این یه هفته که بابا سرماخورده وازجاشم نمی تونه تکون بخوره همه خریداروخودم انجام میدادم ومدام گردن دردو بازو درد دارم بسکه بار اوردم:/

امروز رفتم دارو بگیرم برابابام سرراهم رفتم افق کوروش:)) یه سری خرید کنم برا خونه.

خریدارو گذاشتم که حساب کنه خانمه گفت از قسمت آرایشی بهداشتیمون دوقلم هرچی باهرقیمتی بردارید اسمتون میره تو صندوق قرعه کشی ...من که شانسم انقد بده که حدنداره هیچوقت تو قرعه کشیا شرکت نمیکنم مثلاً چند وقت پیش یه کارت قرعه کشی از کیسه برنج دراوردم انداختم کنار:|

ولی امروز چشمم خورد به فوم شست وشو صورت وتخفیفش:))

خریدم:D نیازم نداشتم تازه خریده بودم تا۲ماه آینده نیازم نمیشه:/

احتکار کردم:)) خداروشکر تا۱۴۰۱ انقضاداره:))

به این میگن اقتصاد مقاومتی:)) اسمم رفت تو قرعه کشی:D 

من اکثر خریدامو همینجوری انجام میدم :))

مثلاً چند ماه پیش خواهرمو بردم شلوار لی بخره

بعد یه جا سایزای منو! که جز سایز کوچیک محسوب میشه:D اف زده بودن

منم نیازنداشتم ولی خریدم:P

خلاصه شیوه منوانجام بدید هزینه هاتون پایین تر میاد ای جوانان😎

تازه خرج خونه هم خودم مدیریت میکنم،بله😎😌

پ.ن۵: دوچرخه سوار بشیم گیر میدن بهمون؟:))

چند وقته دلم خیلی دوچرخه میخواد:(

ماشین که نمیتونم بخرم دوچرخه بخرم:D 

تازه دوچرخه داشتم راحت تر میرفتم خرید:D 

 

 

پ.ن۶: رفته بودم بازار پسره با۱۸۰قد بااسکیت تردد مینومود:| این پسرا چقد راحتن خوشبحالشون:/

اسکیتاشم شبیه وهمرنگ اسکیتا من بود !سبز:)

حسودی کردم بهش انقد راحت بااسکیت اومده بود بازار:((: دوچرخه نشد اسکیتم خوبه ها:P 

حیف روم نمیشه:( 

چقددلم دوچرخه سواری یااسکیت میخواد:(

هرچند بعد چندسال فاصله میدونم یه چندباری میخورم زمین تاراه بیوفتم:/

بچه بودم عشق دوچرخه بودم انقد زانوهام کبود شدن انقد دستام زخم شدن ازبس میوفتادم بادوچرخه ولی مگه دست برمیداشتم انقد خوردم زمین تایاد گرفتم:)

ولی به کیفش می ارزید..

زندگیم همینجوریه ...دردا وزخماش وتلاش باعث میشه موفقیتو آرامشه دل چسب تربشه:)

الان میگید دلش خوشها...بخاطرهمین میخواستم تو پ.ن بعدی ازتجربه هام بگم ولی بعدپشیمون شدم​​​​​​! حالا شاید یه روزی نوشتم...

 

پ.ن۷:ببخشید هرچی تلاش میکنم یه چیز بامزه از ته ذهنم بکشم بیرون ،یاباانرژی بنویسم خنده مجازیم فعال نمیشه که یکم فیلم بازی کنم....تلاشمو کردم:(

شما چطورید؟:)

این آهنگه رو دوس فقط یکم غمگینه:/

میخواستم یه آهنگ شاد از امید حاجیلیم بذارم اینو خنثی کنه دانلود نمیشد لعنتی انشاالله دفه بعد جبران میکنم:D 

 

 

 

پ.ن۸:

این متنو دوست داشتم:

آزادی براى همه ملت ها، سقف دارد.

سقف آزادی رابطه‌ى مستقیم

با قامت فکری مردمان دارد.

با همت بلند مردمان، سقف بلند میشود.

در جامعه ای که قامت تفکرو

همت مردم کوتاه باشد،سقف

آزادى هم بهمان نسبت کوتاه میشود.

وقتی سقف آزادی کوتاه باشد، آدمهای بزرگ سرشان آنقدر به سقف میخورد که حذف میشوند.

آدمهای کوتوله اما راحت جولان میدهند.

بعضی از آدمهای بزرگ هم برای بقا، آنقدر سرشان را خم میکنند که کوتوله میشوند.

آن وقت سقف ها هی پایین و پایین تر می آید و مردم هی بیشتر و بیشتر قوز میکنند،

تا اینکه تا کمر خم میشوند و دیگر نمیتوانند قد راست کنند.

آزادىِ مردم، نیز میشود یواشکی و زندگى شان میشود جهنم!!!

 

"فئودﻭﺭ ﺩﺍﺳﺘﺎﯾﻮﻓﺴﮑﯽ"

#تفکر:)

 

پ.ن۹:🍁دینگ دینگ دینگ

خوانندگان عزیز همینک پرحرفی هام تموم شد باتشکر😅

(خواهرم صدام میزنه میگه بیا سیب زمینیارو نجات بده همشون له شدن😐

من باید برم سیب زمینیایی که خواهرداره سرخ میکنه نجات بدم وگرنه فک کنم باز حرف میزدم😅)

 

  • محیا ..

این روزها هم میگذره، نباید زیاد ناراحت باشیم

این کوروشم اونروز ما رو گول زد گفت خرید بالای 50 هزار تومن یه شانس قرعه کشیه. منو مامانم 100 خریدیم دوتا برگه انداختیم تو جعبه ولی دیگه خبری نشد، چون گفت شب قرعه کشی میکنیم.

سلام:)
خیلی خوش اومدید:)
آره میگذره ...:)

عه ؟ ای کوروش بدجنس:/
بابامنم زیاد از افق کوروش خرید میکنه ولی هیچوقت هیچی مانبردیم😐 ماهم اصلاً شانس نداریم:(
تازه الان دارم فکر میکنم شمارمو درست گفتم یانه،فک کنم ازخستگی شمارمم اشتباه گفتم😅😂

ممنون از حضورتون:)
نمیدونم دخترید ازاینا بذارم❤
یاپسرید ازاینا بذارم🌹
😅
بنظرم دختر میاید ولی احتیاط شرط عقله😅

دوتا رو میذارم متناسب باخودتون بردارید😳😅❤🌹

سلام محیا جان

خوبی عزیزم؟😘❤

واقعا وقتی پدر یا مادرا سرما بخورن و مریض بشن ،اوضاع خونه مثل همیشه نیست ...ان شالله سرماخوردگی پدرت سریع رفع بشه🌹

منم هیچ وقت خوش شانس نبودم واسه قرعه کشی ها،امیدوارم اینبار برنده بشی😊😍

 

من ازخدامه به جای ماشین با دوچرخه  کارهام انجام بدم ولی صرفا یه فانتزی  ...بچگی هام فقط دوچرخه سواری می کردم

 

حال دلت خوب همیشه عزیزم

سلامممم بهامین جانم😍😍😍😘
قربونت عزیزم خوبم به خوبیتون😍😘❤
آره واقعاًپدر مادرا ستون زندگین:)
ممنون عزیزم ❤انشاالله...

منم هیچوقت خوش شانس نبودم یه آدامس خرسیم تاحالا نبردم 😅ممنونم عزیزم😍❤

کاش میشد با دوچرخه رفت وآمد کرد😍ولی برامنم همون صرفاً فانتزی شده:(

قربونت عزیزم ممنون همچنین😍😘❤

سلام محیا گلی !

خوبی عزیزم

چه جمله پر باری .....پ.ن ۱ شامل حال منم میشه :/ 

اخ اخ انشالله زود خوب بشه اصلا والدین ستون زندگی !


سلاممممم😍😍😍
فدات عزیزم شکر خوبم❤
میجنگیم زندگی رو میسازیم😉❤
ممنون عزیزم انشاالله

خوشحال شدم کامنتتو دیدم نیلو جانم
مراقب خودت باش عزیزم😘😍❤

سلام :)

لحظتون بخیر

مثل همیشه عالی و انرژی بخش :)))

پ.ن۱ واقعا قشنگ بود.

پ.ن۳ امیدوارم از دغدغه ها و مشغله‌های زندگی و کاریتون کم یا به سامان برسه :) حالا سامان کیه من نمی‌دونم ^_^

پ.ن۴ فقط اقتصاد مقاومتی رو فهمیدم در کل مبارکه :)

پ.ن ۵ و ۶ ما که رو آوردیم به دوچرخه... همهچیش به نفعه :)

در مورد پسره هم شکر که ذوق و شوق پوشیدن چنین چیزهایی رو داره.

در کل سلامت و خندان باشید.

شبتون بخیر


سلام:)
ممنون وقت شماهم بخیر:)
انرژی بخش بود؟خداروشکر:)) ممنون از لطفو محبتتون:)

پ.ن۱:خوشحالم خوشتون اومده:)
پ.ن۲:یه دنیا ممنون انشاالله ...سامان:)))
امیدوارم به آرامش برسه من با سامان کاری ندارم:/)))
پ.ن۴:عه؟ یکم شلوغ نوشتم ببخشید:))ممنونم
پ.ن۵و۶: واقعاااا؟ خوشبحالتون:)
دوچرخه دوست دارم😍
پسره هم آره من بهش حسودی کردمتو گوششم هندزفری گذاشته بود یه ویراژی میداد وسط مردم بااسکیتاش:))

ممنون از حضورتون
انشاالله شماهم همیشه شادوسلامت باشید
شبتون خدایی:)

میدونی چیه؟اونقد دوس دارم محکم فشارت میتونستم بدم ک همه غمات بریزه بیرون همه و همشون گریت دربیاد گریت من مثه تو همش سوکت میکنم میریزم تو این جسم کوفتی و اینروزا دلم میخواد یکی بزنتم اونقد بزنتم ک تا ی هفته بشینم گریه کنم فقط گریه کنم

محیا من نمیدونم چرا ناراحتی و نمیدونم چی تو مغز و قلبت میگذره نمیدونم پشت این دنیای مجازی دقیقا چجور حسی داری ولی اینو خوب میدونم ک تو جزو بهترین کسایی هستی ک میشناسم تو واقعاا خوبی و اگ روزایی رسید ک از شدت غم و ناراحتی داری منفجر میشی نریز تو خودت چون واقعاا بده حداقلش بشین با خودت گریه کن میدونم هر کسی نمیتونه درد و دل کنه و منم نمیتونم خیلی ولی ب خودت فشار نیار لطفاا

من نمیخوام همچنین دوست خوبی ک دارمو همیشه ناراحت ببینم ناراحتی و درد و رنج تو زندگی هرکسی هست ولی مقاوم باشیم خب؟باشه آبجی بزرگه؟

دوست دارم آبجی خوبم

سلامممممم مبینا جونم😍😍😍
خوبی عزیزم؟
پیام خصوصی دادی رفتی  اون روز،ازاون روز توفکرت بودم
گفتم اگه دوست داری بیا صفحه رمزی بزنم حرف بزن نیومدی:(
الانم بگم که اگه دوست داشتی ایمیلتو بذار نتا درست شد من بهت ایمیل میدم ایمیلموداشته باشی هرموقع خواستی دوست داشتی حرف بزنی ایمیلی درارتباط باشیم :)

عزیزدلم نبینم این حالتو:(((
میفهمم چه حالیه حتی نتونی گریه کنی:(((
من بخاطر روحیه خواهرم بروز نمیدم ولی گریه کن تاآروم بشی
کاش منم میتونستم بغلت کنم انقد محکم که گریه کنی آروم بشی:(
اگه باحرف زدن آروم میشی هرموقع خواستی بگو من صفحه رمزی بزنم ❤
ممنونم از مهربونی ولطفت عزیزدلم انقد که زبونم قاصره ازبیان
چشم مقاومم میجنگم محکمِ محکم خواهرجانم😘😘😘❤❤❤
قربونت برم من عاشقتم😍😘❤

مرسی عزیزم ❤❤😊


قربانت عزیزم❤
پس دخملی😁😍😍😘❤❤❤

:)

 

منم نوشتنم نمیاد.

 

 


:)
عزیزم:( توهم تلاش کن:(

من مثلاً نوشتنم نمیومد چقد حرف زدم😐

سلام چطوری؟😘😘

 

ان شالله بابات حالش زودتر خوب بشه.

 

کوروش نهایت لطفی که به ما کرده تو خریدایی که میکنیم یه بار یه تن ماهی بهمون داد:)

 

منم از این کارای اقتصاد مقاومتی زیاد انجام میدم:)

 

حرف زدن خونم کم شده:(

دیگه خودت ببخش در جواب تموم فسمتا چیزی ننوشتم.


سلامممم 😍امروز میخواستم بهت پیام بدم وقت نکردم:(
قربونت شکر بد نیستم 
تو چطوری؟

انشاالله...
عه تن ماهی دادن؟:))
بازم خوبه به ما تا حالا یه آدامسم ندادن:)))

آفرین توزن زندگی میشی اقتصاد مقاومتی بلدی😉😁😅


عزیزم چه حرفیه خواهرآدم لبخندم بزنه یه استیکرم بفرسته هیچیم نگه دلگرم کنندس:)❤
ولی چلا اینجولی شدی؟:(
من گلی پرانرژی خودموموخوام:(
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام علیکم خواهر(یاد برادران بسیجی افتادم )

همیون تو خودم بریزم بهتره بلد نیستم دردودل کنم ی چی میگم پشیمون میشم اونوقت

ایمیلم: **************************

ولی سانسورش کن بالایی را لفطا

 

حالا ک داری میبینی خب

اوهوم

خب جلو اون بروز نمیدی جلو خودت ک میتونی گریه کنی هان؟

اوهوم کاش...

چشم

زیاد از حد تعریف میفرمایید ما اونقدا هم خوب نیستیماا بسی بداخلاق و تند میباشم اینجانب ک بر شدت اعصاب قورت (غورت؟)دادگی ام روز ب روز افزوده میشود

محکم تر از محکم بجنگ خیلی محکمممم

فدات شم الهی من

 


برادران بسیجی:)))
خیلی جذابن:))
استغفرالله واتوب علیه:)))

من باگلشید انقد درودل کردم:) 
یه بار امتحانش کن شاید خوب شدی از حرف زدنم پشیمون نشدی:)
به طرف مقابل بستگی داره :)
ممنون بابت ایمیل ❤


نه دیگه گریه کنم سریع خواهرم میفهمه:))
آثارش معلومه:))


نه من مطمئنم خیلیم ماهی تندو بداخلاقیم یه وقتا برا همه پیشمیاد طبیعیه:)

حتمممما محکمترازمحکمممم میجنگم توهم همینطور غصه سعی کن کمتر بخوری منم سعی میکنم;) ❤
همین نوشتنم واز لاک خودم دراومدنم یعنی سعی
شاعر میگه دائماً یکسان نباشدحال دوران غم مخور:)

امیدوارم حال دلت آروم بشه ولبت خندون
مراقب خودت باشه
آهنگ شاد گوش بده برو خرید کارایی که حالتو خوب میکنه رو انجام بده باشه؟
شاید مثل من کامل خوبت نکنه ولی بهتر که میکنه :)

نت اینجا هنوزوصل نشده وصل شد بهت ایمیل میدم
😍😘

خوبم شکر

اتفاقا منم میخواستم بهت پیام بدم:)

 

نومودونم چرا:/ حسش نی:(

باید یه پست یکم انرژی دار بزنم این حالت رخوت خودمم کم بشه.

ولی کی بزنم خدا میدونه:)


😍😍😍
اخجون پست انرژی بخش
دوپیس دوپیس باشه لفطن😅😂
زودتر لفطن؛((
منم به پست انرژی بخش نیاز دارم:))
منتظرما😍


همش تقصیرپاییز لعنتیه مارا دچار رخوت نوموده:/
خدایی نگاه کن آرشیو کن فعالیتم از پاییزکم شده
یهو ازپاییز یجوری شدم:/

ولی جدای از شوخی بنظرم بی علت نیست این احوال....
من علت خودمو که میدونم! فقط راه چارشو نمیدونم
توهم بگرد علتو پیدا کن...


امیدوارم حال بابات خوب بشه :)

 

اخجون خرید:)

 

هی بخری هی پولت تموم نشه

 

یکی از رویاهامه:)


تلاشت برا حرف زدن ستودنیه مرسی عزیزدلم😍😘❤انشاالله

خرید برا خودمون کیف میده
ولی خرید مواد غذایی که کیف نمیده این روزا کارم خرید خونس:(


ولی واقعا کاش میشد هی بخری پولت تموم نشه:(
رویا باحالیه:))

سلام محیا گلی جانم🥰

من عاشق دوچرخه سواریم😍😍

کلی زمین خوردم تا یاد گرفتم😕🙁

سیب زمینی ها رو خوردی نامرد 😭😭😭😂😂😂


سلام عزیزم😍😍😍😘
دوچرخه خیلی حس خوبیه😍
واقعاً دلم خیلی میخواد شاید آخر هفته دیگه رفتم پارک ساحلی اونجا دوچرخه کرایه میدن دور بزنیم 
یکم دور بزنم از تو فکرم دربیاد دیگه😅
منم خیلی زمین خوردم الانم بخوام سوار بشم میدونم زمین میخورم😅
نه نخوردم سیب زمینی 😅
انقد خستگی برمن غلبه نوموده که به سیب زمینی که عشقمه هم بی محلی کردم😂😂😂😅

امشب دقیقا زمانی بود که به خوندن این طور متنی نیاز داشتم.خیلی ممنونم به خاطر نوشتن این پست.


عزیزم😍خواهش میکنم گلم❤
خوشحالم به دردت خورد این پست:)


سلاممم محیاجونممم

ای جانم ناراحت شدم برا پدرت ان شاالله زودتر سلامتیشو بدست بیاره و کاملا خوب بشن

اره والا این پسرا خیلی راحتن با اسکیت و دوچرخه راحت تردد میکنن

البته دخترا هم میتونن ولی تو مملک ما زیاد جا نیوفتاده با نگاهاشون ادم معذب میشه متاسفانه

و اینکه دعا میکنم اندفعه شانست بگه و برنده بشی (منم نگم برات از شانسم😑کلا افتضاحححح)

 


سلام بهارجانم😍
ممنونم عزیزم 😍انشاالله...

کاش  جا میوفتاد:((
به دخترایی که تو کشورای دیگه دوچرخه سواری میکنن با دوچرخه میرن مدرسه سرکار غبطه میخورم:(

عههه پس تو هم مثل من شانست خوب نیست:((
هممون شانس نداریم:(
ممنون عزیزم😘❤

ممنون ازحضورت😍❤

سلام محیا جان..

ترکوندی که. .. کلی حس خوب داره حرفات. همین علاقه به دوچرخه و اسکیت همین خرید خونه با تموم سختی اش.. همین پرستاری پدر و رسیدگی به بیماریش حس مفید بودن به ادم دست میده‌

ان شاالله پدر هم سریعتر حالشون خوب شه

ممنون بابت انتخاب متنها


سلام بانوجانممم😍😍😍
قربونتون خوشحالم که تواین همه سردرگمی وگیجی که ذهنم یاری نمیکرد بنویسم وبه سختی ذهنمو متمرکز کردم نوشتم حسش بد نشده ممنون از لطف ومحبتو انگیزه ای که بهم میدید😍😘😘❤
بله دقیقاً کلاً هوای خانواده رو داشتن حس خوبیه باتمام خستگیاش:)
انشاالله ...ممنون از شما بخاطر همراهی وحضورتون😍😘❤

سلام محیا جان خدا قوت

هر وقت مامان باباها مریض می‌شن چه جسمی و چه روحی کل خونه و احوالات همه بهم می‌ریزه و انگار بچه‌ها یه چیزی رو گم کردن ان‌شاءالله بابای عزیزت هر چه زودتر خوب بشه

در کل پسرا تو خیلی از مواردی راحت و آزادن که برعکس تو دخترا براشون زمینه محدودیت وجود داره مثل وسایل نقلیه مثل همین اسکیت و موتور و دوچرخه. من همیشه عاشق موتور سواری بودم و هستم که خب زیاد جلوه خوبی برا دخترا نداره.

بیشتر قرعه‌کشیا سرکاری و بیشتر آدما هم شانس برد ندارن گول زننده‌ست یادمه بچه که بودم یه آلبومایی بود که اگه با عکسای سه درچهار غیرتکراری که تو پفک نمکیای زاغک بود پر می‌شد هر کسی می‌تونست تو قرعه‌کشیش برنده بشه چقدر اون موقع به خاطرش پفک می‌خریدیم اما خب شانس که نداریم همسایه‌ای که باهاش تو یه حیاط بودیم با فرستادن آلبومش یه دست لباس ورزشی برنده شد ما هم طبق معمول همیشه هیچی، تنها نصیبمون همون پفکایی بود که کلی پولم بابتش هدر دادیم بدون نتیجه:)) 

شاید اینبار برنده بشی خدا رو چه دیدی:)

دنیا ارزش غصه خوردن رو نداره البته گاهی واقعاً آدم نمی‌تونه به روش بخنده و دلش می‌شه میدون غصه؛ نزار غم‌ها از پا درت بیاره، همه ما آدما همیشه تجربه‌ش رو داریم. ان‌شاءالله زود زود پوشه‌های ذهن زیبات به خوبی بسته بشن و حال دلت تبدیل شه به یه دریای زلال آبی رنگ بدون غصه و رنگ دنیات به رنگ رنگین کمون زیبا و گرم دربیاد و گل خنده‌ نه یه خنده مجازی بلکه یه خنده واقعی رو لب‌هات به شکوفه بشینه.

ببخشید زیادی پرحرفی کردم شبت بخیر و روزهات پر از نگاه گرم خدا


سلام همراز جانم😍😍😍ممنون❤
دقیقاً مامان باباها وقتی مریض میشن اصلاً زندگی بهم میریزه
انشاالله...ممنونم❤

بله دقیقاً پسرا خیلی آزادی دارن:(
منم موتور سواری دوسدارم😍 خیلی بده که تو جامعه مااینجوری جا نیوفتاده که براما دخترا بالباس مناسب هم جلوه خوبی نداره دوچرخه وموتور سواری ::((
بچه بودم داداشمم منو خواهرمو نوبتی میشوند جلو خودش موتورو کنترل میکرد دسته ها رو میداد به ما که گاز بدیم ویه کیفی میداد دستها موتورو میگرفتیمو گاز میدادیم هنوز با یادآوریش ذوق میکنم
کاش میشد ماهاهم این حسارو تو بزرگسالی تجربه کنیم:(
البته مثلاً پارک ساحلی اینجا دوچرخه کرایه میدن ولی خب کیف تردد تو‌شهر تا توخود پارک قابل مقایسه نیست
ولی همینم من امتحان نکردم :( 
آلبوما وعکس تو پفکو منم تجربه کردم:)))
یادم نمیاد اسم پفکه چی بود سنم خیلی کم بود ولی یادمه آلبو عکسارو واینکه کلی پفک میخریدیم:)))
آخییی یادش بخیر 😅
ماهم هیچی نبردیم😅
آره اکثر قرعه کشیا الکین تو پستم نوشتم حتی همین چند وقت پیش کارت قرعه کشی تو کیسه برنج بود باید شماره رو پیامک میکردیم انجام ندادم😅
الان تخفیف فوم شست وشو صورت باعث شد بخرم بیشتر بخاطر تخفیف خوبش خریدم ودیگه اسمم رفت تو قرعه کشی😅


نمیذارم از پا درم بیاره غصه میجنگم؛)
همین پست نوشتنم از لاکم دراومدن وسط گیجیا خستگیام یعنی جنگیدن وامید ...:)
خییییلی ممنون بابت دعاهای خوبتون😍😘😘❤❤
اختیار دارید لذت بردم از خوندن صحبتهاتون وممنون بخاطر حضوروهمراهیتون❤

یه دنیا ممنون شبتون خدایی❤



به جای منم دوچرخه سوا ی کن :)

خیلی مواظب باش موقع سوار شدن 

عزیزم .منم خسته باشم همینم😂


اگه رفتم حتماً جاتو هم دوچرخه سواری میکنم:)
راستش خودمم میترسم وسط پارک بخورم زمین خیلی ضایعس:)))
ولی دلم میخواد تستس کنم :):

اومدم شام بخورم بعلاوه سیب زمینی های نازنین برقامون رفت😐
تو تاریکی نفهمیدم چی خوردم😐😅
پنجشنبه ۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۲۸ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)

:)


:)❤😍😍😍

بخواب اینقد دیروقت بیدار نمون عهه دختر بد


اتفاقاً فردا صبح میخوام برم جای مهمی:/
ولی خوابم نمیبره😐
یکم کمرو پادرد دارم واسه همین فک کنم خوابم نمیبره:/
من ازالان اینم پیر بشم چی میشم :)))
فک کنم ۳۰به بعد باواکر باید راه برم😂😅
پنجشنبه ۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۴۶ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)

:)💜👉


:)
(:
😍😘❤
مرسی که میخونی بینام جانم😘

ای بابا ی مسکنی چیزی بنداز بالا بخواب تلف میشیاا

من درد دارم از هر ناحیه عه

پیرشدیم هعی....

منم همینطور


مسکن بخورم صبح سخت بیدارمیشم اونوقت😅
برقامون رفته گوشیمم شارژ نداره شارژ گوشی تموم بشه برق نیاد خوابم میبره احتمالاً😅
اصلاً خودت چرا بیداری؟:))
بخواب خوشگلم😍
بگم تصورم ازت چه شکلیه؟
یه دختر خیلی خوشگل پوست سفید
قدبلند😁😍
شمالیا خوشگلن
چشات رنگی نیست؟
:)
ازهرناحیه درد داری؟:((
تو که اول جوونی نگو اینجوریه:(
ورزش کن مرتب بدنتو قوی کن:)
من نووجون بودم هرروز ورزش میکردم وگرنه الان خیلی زوار دررفته تر بودم:)))
الانم اگه وقت کنم خیلی دلم میخواد برم باشگاه
ولی وقت نمیکنم:/

سلام محیاجونم امیدوارم حالت خوب باشه😘😘😍❤️😍

محیا ساعته ارسال کامنتموببین؟:))

به اون یه تیکه که گفتی ماشین که ندارم حالادوچرخه بخرم

یه جوری بلند خندیدم  که حس کردم همسایه پاینیمون پاشد نشست روتخت:))))

خیلی باحال بود،حرف دلم بود

موتورم کیف میده از اون جایگاها میبندن پشتش اسمش چیه

ازاوناببندیم دست جمعی بریم دور دور

من پشت فرمون میشینم توهم بشین جلوروباک:)))))))))

(من بچه بودم موتورسوارمیشدم همیشه میشستم اونجا)

 

شایداین حالت فقط بعدازنوشته های توبهم دست میده...

که حتی اگه غمگین باشه اولش یه حالتی شبیه بغض میگیرم وگریه...

بعدش یه جاهایی یه جوری میخندم که خنثی میشه

ودرنهایت بعدنوشته هات همیشه حالم خوبه حس سبکی دارم

 این همه محکم بودنتو دوست دارم❤️😍

خداتوروواسه هممون حفظ کنه:))

سلام عزییییزم😍😘❤
واقعا؟:))
همیشه لبت به خنده انشاالله:)
انقد خوشحال میشم بفهمم کسی بانوشته من خندیده😍
خداروشکر:)

اونا که پشت موتور میبندن تک بنده اسمش فک کنم:)
منم موتور دوس دارم درجواب کامنت همراز جون خاطره ها باموتورم نوشتم
دقیقا منم رو باک مینشستم:)))
منم موافقم موتور بگیر حالا رو باک یا تک بند یه جا خودمو جا میدم بریم دوردور
همرازم دوس داره ۳تایی میریم😉😂

عزیزم شرمنده که باعث بغض شدم:((
وای برمن:(((
خداروشکر که خندیدی جبران شد ؛)❤
انشاالله همیشه حال دلت خوب باشه 

عزیزمی😍😘
خداتوی مهربون وبامحبتو برامون حفظ کنه😍😘❤

سلام....


سلام:)
خوبین؟

قشنگ بود و بعضی جاها دردناک ...
^_^ خوش باشین...


سلام
خوش اومدی:)
خوشحالم خوشت اومده :)

ممنون از لطفت شماهم انشاالله همیشه خوش باشید
وممنون از حضورت:)

اوو حالا بیدار شدی یا نه؟

همش تقصیر این گوشیاتونه باید ب مامانت بگم ازت بگیره گوشیتو والاا

من رفتم خوابیدم دیگ داشتم کور میشدم

اگ بگم کاملا تصواراتت اشتباهه ناراحت میشی؟کاملاااااا اشتباهه کاملاا

خوشگل ک هستم(بیشتر پررو ام والا)ولی پوستم سبزست

اتفاقا اتفاقا اتفاقا خیلی هم قدم  نسبت سنم کوتاه تره

چشمامم هم قهوه ای تیره هستن

من کلن درد دارم درست هم نمیشه بیخیال بابا

یجور میگه جوون بودم حالا خوبه خودت 24 -25 سالته فقط

تو هم جوونی که

خب منم وقت ندارم که 1400 کنکور دارماا


:))))

شبیه مامانا حرف میزنی :)))
خوب کاری کردی خوابیدی😘
تصوراتم تو جزئیات غلطه وکلیت همونه  خیلیم خوشگلی😉😍😘
منم گندمیم😅
چشماتو یادم رفته بود یه بار بهم گفته بودی:))
من چقد کم حافظم😅

نه من به سن جوونم ولی با وجود کودک درونم بیشتر شیطونی میکنم ونهایتش نووجون محسوب بشم😜😅😂

یعنی ازالان داری برا کنکور میخونی؟:)
خداقوت😍😘😘

دختر احساساتی ما 😁😍❤❤


😍😍😍❤❤❤
انقد حرف زدم نمیدونم ازکدوم قسمتش احساساتی بودن برداشت شده😅
بااینکه این پستو وقتی نوشتم انقد خسته بودم که خالی از هرگونه احساسات بودم ولی کلاً احساساتیم😅

ممنون از حضورت معصومه جان:)❤
پنجشنبه ۷ آذر ۹۸ , ۱۰:۰۳ دچارِ فیش‌نگار

سیب زمینی سرخ شده له نمیشه که! خشک میشه

اون آب پزه که له میشه فک کنم

سلام:)

نه خواهرم سیب زمینی میخواد سرخ کنه پوره سیب زمینی تحویل میده:)))
چندبارم کنار دستش ایستادم یادش میدم میگم انقد بهم نزن سیب زمینیا له میشن باز خودش تنهایی میخواد سرخ کنه لهشون میکنه:)))
البته آشپزی بلده ها آشپزیشم خیلی خوبه:)ولی با سیب زمینی مشکل داره:))
البته خودش میگه سیب زمینیا بامن مشکل دارن:)))

سلام

خوبی ؟😘😍

باز دوچرخه میشه سوار شد ولی اسکیت رو آدم روش نمیشه 😞

فقطططط پ.ن ۹ 😄

سیب زمینی هارو نجات دادی ؟

انشالله بابات سرماخوردگیش خوب شه

😘

سلام 😍😍😘
قربونت عزیزم خوبم گلم😘❤

دوچرخه هم توشهر همسنا من سوار بشیم یجوری نگا میکنن :/
نمیشه:((

آره نجاتشون دادم:)))
قربونت عزیزم مرسی😍😘انشاالله...

سلام 

درسته مثل درخت ، درخت بودن خودش هنره. 

درخت معصوم دست آدمیزاد شده. 

خوب انشاءالله مریضی ایشون خوب بشه. 

اون پسر هم با اسکیت ، فکر کنم همه گیر شده ، اینجا هم می بینیم. 

اتفاقا بامزه و خوب نوشتی. 

خیلی خوبه و تا آخر خواندم. 

موفق باشی. 


سلام
:)
ممنونم از لطفتون انشاالله...
عه؟خوشبحالشون راحتن تو شهر با اسکیت تردد میکنن:)
از پیاده راه رفتن خیلی بهترو راحت تره:))

ممنون از لطفتو حمایتتون خوب خوندید:)
خوشحالم براتون بامزه بوده:)

ممنون همچنین


سلام مهیا جانم

ایشالا حال پدر عزیزت خوب شه:)

من اصلا مثل تو نیستم، هر وقت چیزی لازم داشته باشم میخرم وگرنه اگه نیاز نداشته باشم نمیخرم

 


سلامممم لیلا جانم😍😍😍😘
ممنونم عزیزم ❤انشاالله....
منم قبلاً اینجوری بودم الانم چیزی که خوب باشه ببینم تو اف باشه میخرم ونگه میدارم اینجوری هزینه ها وخرجام پایین درمیاد:)
جمعه ۸ آذر ۹۸ , ۰۰:۱۱ فرشته ی روی زمین

سلااام محیایی 

اون متن نارنجیه خیلی قشنگ بود...

منم خیلیییییی دوچرخه سواری دوست دارم

تا دوران راهنمایی هم دوچرخه سواری میکردم اما بعدش دیگه نشد و دوچرخه م هم به داداشم به ارث رسید! : )) یمدت بعد یکی دیگه خریدیم براش اما اینو هنوزم داریمش...بعضی وقتا بهش میگم میخوام سوار دوچرخه ت بشم میگه نه سنگینی :| منم میگم مگه چقدر اختلاف وزن داریم ؟! ۱۰ ، ۲۰ کیلو بیشتر اخلاف نداریم که :/ : ))))

اصلا یکی از معیارای ازدواجم اینه که طرف ماشین نداشت هم نداشت مهم نیست ولی دوچرخه رو باید داشته باشه ^__^ 

مثلا فرض کن بعداز ازدواج وسیله ی نقلیه مون فقط دوچرخه باشه‌..بعد جناب همسر بخواد بره بیرون هوا هم ابری باشه..میگه با آژانس میرم..منم که یه خانوم اقتصااادی😎😌 و عشقِ دوچرخه..میگم نههههه با دوچرخه برو هوا هم خوبه ، این همه هم پول آژانس نمیدی و تازه از دود ماشین هم محیط زیست آسیب نمیبینه...بعد اونم که نظر من براش محترمه!😂 قانع میشه و با دوچرخه میره...وقتی هنوز بیرونه بارون میشه و در حالی به خونه میرسه که خیسِ خیس شده😍😂😂و بعدشم احتمالا سرما میخوره و تو طول مریضیش هی غر میزنه و میگه همین فردا باید برم دوچرخه رو بفروشم تا هی نگی دوچرخه😂😂 چقدرررر رمانتیک و عاشقونه😍🥰

هعییییییی...سینگلیم و پراز آرزو☹😓

 

سیب زمینیا 😂😂😂

سلاممم به روی ماهت😍❤
منم تا راهنمایی هم دوچرخه هم اسکیت داشتم:))
:)))میگه نه سنگینی؟:))))
من جات بودم داداشم دوچرخه داشت حتماً سوار میشدم:))مخشو بزن از دوچرخش استفاده کن:))

معیار ازدواجت چقد باحاله😍:))
منم باهات موافقم همسر یا دوچرخه یا موتور باید داشته باشه:))

اخییییی:)))) من عاشقتم که فانتزیاتم مثل خودمه :)))
بقیه دختراچه فانتزیای رمانتیکی دارن ما تو فانتزیامونم طفلی همسرو اذیت میکنیم:)))
گناه داره فرشته وقتایی که هوا ابریه بذار با آژانس بره :)))

عزیبیییزم:))😍انشاالله خیلی زود از سینگلی دربیای:)😍😉❤

سیب زمینیارونجات دادم:)))😎

خیلی خوشحال شدم کامنتتو دیدم تو حال خیلی بدی بودم وهستم الان ساعت۴صبحه که مینویسم کامنتو خوندم به وجداومدم از فانتزی بانمکت😁😍😍یکم حالم بهتر شد:)❤😍😘

#مامان مجازیت شدم

الانم باید برم بخوابم دارم کور میشم باز

تو چی؟تو چطوری؟توصیف نمیکنم چون نمیخوام گند بزنم

قربون کودک درونت بشم من محیایی

 

از الان ک نه ولی کم کم مشغولم دیگ ساله آخر فوران میکنم

 

 

 


عزیزم😍 چه مامان مجازی دلبری😉😍
من چطوریم؟  شبیه پروفایلمم:))) 
واسه همین گذاشتمش تصویر سازی درست شکل بگیره
این عکسه،عکس نوشته بود یه بارگذاشته بودم پروفایل واتساپم بعد دوستام گفتن تونگاه اول فکرکردیم خودتی:))
بعددیگه گذاشتم پروفایل اینجاکه تصویر سازی درست شکل بگیره
از مجازیاهم اونایی که عکسمو دیدن دوستام اوناهم گفتن شبیه همین پروفایلتی:))
چهرم کمتراز سنم میزنه خیلی،ومجموع چهره وریزه میزگی م که قدم ۱۵۸ وصدام باعث شده ظاهرم تو ۱۸بمونه:))
چشمو ابرومومشکی! پوستمم گندمیه
بقیه بهم میگن قیافت خیلی معصومه  ولی درکل معمولیم
چه شرح مفصلی دادم:))

خدانکنه من قربون تو برم عزیزم😍😘
انشاالله موفق بشی ورشته دلخواهتو قبول بشی:)❤


سهلام مجددمحیاجونم😍
کامنتت به همرازجونی روالان خوندم 😍
 اون موقع که اون کامنتو نوشتم نخونده بودم ولی ایول چه تله پاتی داریم منوتو😘😉
همراز جونم پایست پس سه تایی بریم سه ترکه بریم دور دور😅
نوبتی بشینیم پشت فرمون کلاهم بزاریم نکات ایمنی رورعایت کنیم😅

سلام به روی ماهت عزیزم😘😍

آرههه ما داره شباهتامون زیاد میشه😉❤
موافقم با سه ترکه😉😅
ازتصور سه تا دختر رو موتور اونم با کلاه خندم میگیره خیلی باحاله:)))

بعله عجب مامان مجازی فوق العاده ای داری شما

اوو پس خیلی کوچولو موچولو خوشگل خوردنی بامزه و جیگری که

اون قیافه معصومو مطمئنم منم

مرسی محیایی من ایشالله تو هم همیشه شاد و سلامت باشی در کنار خونوادت


بلههههه صددرصد مامان مجازی فوق العاده ای دارم😉😍
کوچولو بامزه روتایید میکنم ولی بقیه مواردو تایید نمیکنم مثل خوشگلوجیگرواینا😅😂
من اصلاً آدم بااعتماد بنفسی نیستم فقط میزنم تو سر خودم دراکثر موارد😐😑

عزیزمی ممنونم گلم😘😍❤

سلام :)

من از دوچرخه خوشم میاد، ولی بلد نیستم :/

سیب زمنی چطور بود؟ :)

ایام به کام

سلام:)
عه بلد نیستید؟! یجوری میگم عه بلد نیستید انگار خودم الان بلدم:)) منم چندین سال پیش دوچرخه داشتم والان بخوام سوار بشم مطمئناً چندباری میوفتم
ولی کاری نداره راحته اولش هی ادم دوتا پایدون میزنه میخواد بیوفته بعد دوتا پایدون دوتا پایدون راه میوفته:))
خیلی کیف داره:)

سیب زمینیاهم خوب بودن جا شما خالی:))

ممنونم همچنین:)
شنبه ۹ آذر ۹۸ , ۰۱:۰۷ پریسا سادات ..

پس که این طور:)

 

سیب زمینیا چی شد؟


پریسا😍😍😍خوبی عزیزم؟

سیب زمینیا رو نجات دادم😎؛))


سلاااممم محیا جونممممم

خوبی؟؟؟

چرا دلت گرفتهههه؟؟؟؟😢😢😢نبینم غمتو😢😢😢

الهیییی پدرتون بهترن؟؟؟ مریض شدن مامان باباها خیییلی بده

ان شاءالله که سالم و سلامت باشن همیییشه تا سال های سااال در پناه خدااا و عمر طوولاااانی و با عزت داشته باشننن به خوبی و خوشی در کنار هم و سایه شون بالای سر بچه هاشون باشه❤❤❤❤

به به کدبانو جان😍😆❤

خسته نباشی😉😌❤

دلت نگیره ها :((((

منم دوچرخه خیلی دوست دارم ولی خب با چادر که نمیشه ! شاید یه پارک بانوانی چیزی رفتم ان شاءالله یه روز و سوار شدم :))) البته شما نمیدونم تو چه شهری هستی ولی تو تهران اگر پسر هم بودم فکر کنم میترسیدم با این شلوغی سوار دوچرخه شم ماشین ها زیر بگیرنم‌ :||||😅😅😅

مراااقب سیب زمینیااا بااااش اونا خیییلی جذاابن😍😢🍟😋😋😆😆

دوستت داارممم

ماااچ ماااچ❤❤😘😘


سلاااااامممم عسل من😍😍😍😘
قربونت عزیزم:)❤
چه بگویم نگفته ایم پیداست غم این دل مگر یکی ودوتاست!
(باصدا سالار عقیلی بخونش:)) )

ولی ناراحت نشی یوقتا خوب میشم:)
من هی میخوام ننویسم آخر مینویسم شرمنده میشم که چرا غمگین نوشتم:/
شرمنده واقعا:(
بابام هنوز کامل خوب نشده ولی  بهتره خداروشکر:)
من قربونت برم عزیزدلم که انقدر دعاهای خوب میکنی برام😍
ممنونم عزیزم یه دنیا ممنون بابت دعاهای خوبت وانشاالله❤

سلامت باشی😍😘

آره با چادر نمیشه:)
پارک بانوان😍

من خوزستانم:)
آره دوچرخه ازاین نظری که میگی هم خطر داره ماشینا دقت نمیکنن میزنن به دوچرخه یا وموتوریا:(((

آرهههه موافقم سیب زمینیا خیلی جذابن،باشه حتما مراقبشونم😍😋😉😂

منم دوستت دارم مهربونم 😘😘😘😍
ماااااچ مااااچ😉😍😘❤❤❤


سلام . رسیدن بخیر


عههه !!!سلام:)
فکر کردم منو یادتون رفته :)
ممنون :)
من که خیلی وقته هستم شما نبودید:)
خوبید ؟

سلام دخترم

چ میکنی؟حالت خوبه؟بارون میزنه یاده تو افتادم چرا؟!

خسته نباشی فرزندکم

فعلا


سلام عزیز دلم😍
قربونت خوبم شکر😍توخوبی؟
واقعا؟
چه جالب:)
یکی از دوستان مجازیم قبلاً حدود یکسال پیش همینو یه بار گفت که بارون زده یاد من افتاده؛)
ولی نگفت چرا...
ولی جالبه با،بارون یادمن افتادن😍
سلامت باشی عزیزم😍😘

نظرارو اول تایید کن یوقت دیدی یچیز خصوصی گفتم بعد نمیتونم کاریش کنم کههه


باشه عزیزم:)❤

آبجییییییییییییییییییییییییییییی


جااااااااااااااااااااااااانم؟!😍😍😍😍😍
خوبی عزیزم؟
ببخشید دیر جواب دادم شرمنده به خدا:(((

ایشش بزنم تو سرت

نگرانت شدم محیا

خوبم خوبم تو چطوری؟چیکارا میکنی؟نکنه بازم عروسی دارین سرت شلوغ شده؟بابات خوبن؟همه خانواده خوبن ایا؟


:(((((( نه گناه دالم نزنم:(((
ببخشید عزیزم شرمنده نگرانت کردم:(
منم بد نیستم زندگانی میگذرانم:))
نه دیگه علوسیا تموم شد فعلاً علوسی نداریم:))
بابام نه خوب نیست....
بقبه اعضای خانواده خوبن شکر 
سرم شلوغ نیست یکم از مجازی دارم سعی میکنم دوری بگزینم:/)))

عزیزم همین الان بهت ایمیل دادم ایمیلمو داشته باشی چک کن  ببین اومد:)

سلام امکانش هست‌ وبلاگم دنبال کنید پشیمون نکشید😁

 


سلام
الان نفهمیدم اقای همسرید شما یا خود فرشته!!!:) وبلاگ سر زدم کامنتارو فرشته جواب میده ولی این اکانت الان اکانت همسرشونه گیج شدم:)))
فرشته یاهمون زری رو یکم میشناختم:)
بچه ها زری میگفتن بهش فک کنم!:)
تبریک میگم وانشاالله خوشبخت بشید
دنبالتون کردم:)

ای دخترک لوسم

نه بابا دشمنت شرمنده

ایشالله عروسی خودت محیایی

ایشالله هر چ زودتر خوب شن توکلتو ب خدا کن من هم دعا میکنم حتماااا

 

کاره خوبی میکنی از مجازی دور بشی ی چند وقتی این بهترین کاره احسنت من ساپورتت میکنم

 

آره اومد ولی میلم هنگیده نتونستم جواب بدم

چشم هر موقع کارت داشتم مزاحمت میشم

تو هم هر وقت خواستی حرف بزنی میتونی ایمیل بدی

در خدمتم

:)))
من کلاً لوسم:)))
ممنون عزیزم:)
(محیا عین دختر ۱۴ساله خجالت میکشد🙈😅)
ولی،من احتمالا حالا حالا ها شاید تا۳۰ازدواج نکنم...

یه دنیا ممنون عزییییزم😘😘😘انشاالله ...

آره باید یه چند وقت کوله بارمو بذارم رو دوشم فاصله بگیرم بده وابستگیش
ولی کی بتونم حداقل یه هفته وبو باز نکنم خدا میدونه؛(((

چشمت بی بلا گلم😍😘
قربونت حتماً مرسی عزیزم❤❤

سلام فرشته بی بال همون زهرا اره منم نامزدش هستم اسمم یوسف هست خودش فعالیت داره زیاد تو وبلاگ من هستم کم خیلی ممنون برای تبریک


سلام
آها:) ممنون بابت توضیحاتتون
خواهش میکنم ،انشاالله خوشبخت بشید:)

سلام عزیز

زیبا بود

ممنون میشم اگه به وبلاگ من هم سر بزنید

و دنبال کنید

سلام
ممنون:)
به بیان خوش اومدید:)
مطمئنم دوستای خوبی پیدا خواهید کرد :)
دنبال شدید
موفق باشید:)

^_______________________________^


:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan