همین که حواست به من هست خوبه...

 

 

 

 

چند تا وبلاگو خوندم مغزم ایست کرد...قطعاً کامنت میذارم وقتی تونستم مسلط بشم وغمی که باغمتون به دلم نشستو کنترل کنم...

وقتی تونستم به ذهنم نظم بدم برا دلگرمی دادن...

الان تنها چیزی که تو ذهنم اومد این آهنگ بودبرا به اشتراک گذاشتن ...

شاید اونایی که وبشونو خوندم کمی بااین موزیک روبراه بشن...

خدا رو داریم رفقا ...❤

یه نشدنایی یه نرسیدنایی یه دردایی شاید برااینه که از خدا دوریم...شایدم نزدیکیم ولی هنوزم باید نزدیکتر بشیم...

اگه یکیو دوست داشته باشی واون بهت محل نده چیکار میکنی؟

یکی قهر میکنه یکی تلخ میشه یکی کنایه میزنه!

هرکی به روش خودش به طرف میفهمونه آهای فلانی ناراحتم تو اونقدری که دوستت دارم حواست نیست بهم، بامن باش حواست به من باشه تمام عشقمو به پات میریزم...

تو فقط بخواه تو فقط ببین که هستم ...ببین برات چه ها که نمیکنم....

ولی اول من!اول از همه عشق من!

باید باور کنی من ازهمه بیشتر دوستت دارم...

 

باید باور کنیم خدا از همه بیشتر دوسمون داره ،نه؟ جای حرف زدن با آدما براتسکین چرا حرفامونو نبریم پیش خدا؟

اینا شعار نیست...علت اینکه خودم خیلی چیزارو نمینویسمو نمیگم همینه...میگم به خدا ازهمه دردام ازهمه آدما ..غر میزنم نق میزنم گریه میکنم ...میگم خدایا من جز توهیچکسو ندارم،همه پشتو پناهم تویی....انقد میگم تا آرومم کنه تا ته حرفام بشه راضیم به رضای تو...

صداش بزنیم؟ازته دل ...

آروممون میکنه...مطمئنم ....

​​​​​

هروقت خودم دور میشم یه اتفاقی میوفته برام به خدا نزدیک میشم ...انگارخدا میخواد نشونم بده حواسش بهم هست هنوز داره نگام میکنه هنوز رهام نکرده

واین خوشحال کنندس:)

باید ترسید از روزی که به حال خودمون رهامون کنه....

خیلی از اتفاقای زندگیمون معلولن علت چیز دیگه ایه 

علت میتونه بزرگ شدنمون ،محکم شدنمون،باتجربه ترو پخته ترشدنمون یا به خدا نزدیک شدنمون باشه

ویه عشق نافرجام،یه زخم ازیه دوست،یه نشدنایی معلولن درجهت رسیدن به علت اصلی...

بنظرم آدما تو اتفاقات سخت زندگیشون دودسته میشن یه دسته ایمان اندکشونم از دست میدن ویه دسته ایمانشون قوی تر میشه وبه خدا نزدیکتر میشن

شایدم علت اصلی همه نشدنا همینه!امتحان!

 

نقل قول از یه روانشناسی:

درابتدای غم ،پراکندگی وجودداره ودرانتهاش انسجام

هیچ غمی بدون منسجم تر کردنِ هویت ما وبدونِ بالاتر بردنِ ظرفیت روانی ما ،بدن مارو ترک نمیکنه...

 

پ.ن:ازاتاق فرمان دارن اشاره میکنن حالا خوبه ذهنتم نظم نداشتو انقد حرف زدی😕

ازمن به اتاق فرمان:من ناراحت بشم زیاد حرف میزنم :( ببخشید دیگه:((

​​​​​​ولی الان دارم فکر میکنم خوشحالمم زیاد حرف میزنم:)))

 

​​​​الهی حال دلتون همیشه خوب باشه🙏

 

  • محیا ..

مرحوم بهنام صفوی :(((

اره واقعا اگه این عقیده رو همیشه ادم تو ذهنش داشته باشه حداقلش اینه حالش بهتره 


آره خدا بیامرزتش:((
این آهنگشو خیلی دوس دارم...
دقیقاً ...:)

الان میام شام بخورم همشو میخونم


نوش جانت عزیزم❤

خیلی حرفات قشنگه ...


فدات 😘❤
امیدوارم حال دلی رو آروم کنه ....

اخ محیاااا گفتیییی

دقیقا همینجوریه

ما خیلی بنده های بد و بی وفایی هستیم

واقعا منم بعضی وقتا شروع میکنم پیش خدا به غر زدن ولی اخرش انقدر گریم میگیره میگم خدایا من جز تو هیشکی رو ندارم فقط خودتو ازم نگیر

واقعا هم همینطوره بعضی وقتا که از خدا دور میشم یه اتفاقی میفته یهو به خودم میام میبینم چه بدبختیم من

 

آهنگم خیلی قشنگه یه زمانی دلم میگرفت همش بهش گوش میدادم

روح بهنام صفوی شاد😢


حال دلت همیشه خدایی


دقیقاًمنم مثل توام گلی...:(

منم انقدبااین آهنگ اشک ریختم چون وقتایی که دلم میگرفته گوشش میکردم...
روحش شاد...

قربونت عزیزم حال دل توهم همیشه خدایی وآروم باشه انشاالله❤

هی محیایی خیلی قشنگ تر از چیزی که فکر میکردم میتونی ذهنتو و حرفات بنویساا

خیلی خوب بود خیلی زیاد حتی بیشتر از دفعات قبل

موزیک آرامش بخشی هم بود,خدا بیامرزه خوانندش رو

نقل قول روان شناسی هم بسی مفهومی و پر معنا بود


عزیزم:)❤لطف داری 😘
چون احتمالاً ازته دلم بودو احساساتی وناراحت شده بودم از ناراحتی بچه ها وباتمام وجودم نوشتم که اگه میخونن حالشون خوب بشه
بنظرت نوشتم خوب اومده:)

خدا بیامرزه بهنام صفویو...

خوشحالم خوشت اومده❤

:)


😍😍😍😘❤

وای خیلی مظلوم شدی ی دفعه ای

ب یاد حرف ی دوستی و عزیزی بوس رو موهات آبجی


مظلوم شدم؟😅
چه جالب😅
اخیییی من اینو نشنیده بودم تا حالا بوس به موهات😍چقد قشنگه😍
مررررسی مبینا جونم 😍ازهمینجا میبوسمت وفوووت میکنم بشینه رو لپت😍❤

اهوم خیلی مظلوم شدییی

آره این بوس روی موهتو ی دوست خاص و مهربون بهم میگه همیشه,دعا کن مشکلش حل شه باز بتونم باهاش حرف بزنم

مرسی خوجمل منننن,نشست جاشم موند اصااا


:) 😍😍❤
انشاالله خدا این دوست مهربون وخاصتو حفظ کنه انشالله مشکلش حل بشه ودوستیتون پایدار باشه
حتما براش دعا میکنم:)

خواهش میکنممم😍خداروشکر نشست جاشم موند😁😍❤

سلام

نیم بیشتر زندگی تو امتحان می‌گذره که اگه آدم در مسیر درک همین یک کلمه قرار بگیره خیلی از تنش‌ها، ناراحتی‌ها و حتی گلایه از خدا از ذهن و قلبش از بیرون می‌ره و راحت می‌تونه به آرامش زیبای واقعی بُعد اصلی وجودش برسه و قطعاً لذت و سود بیشتری از لحظه به لحظه هر نفسش می‌بره و برنده میدون زندگیش می‌شه 


سلام همراز جون😍
دقیقا موافقم باهاتون:)
من که خیلی وقته حرفم شده راضیم به رضای تو...

:)

چه جالب...با توام همین کارو میکنه...نگا نگا...یه ترفند داره رو همه پیادش میکنه...

خدا رو میگما!...کلکیه واسه خودش!...

منم هر وخ ازش دور میشم یه پس گردنی جانانه بهم میزنه که یه ثانیه نخاعم قطع و وصل میشه...

بعد میگه:آهای عامو...مو ایجایُم!...حواست نیستا!...

دیگه یه نگا بش میکنم...یه نگا بم میکنه...میگه:خوشکل ندیدی؟...میگم:انگار تو خوشتیپ ندیدی!...

واین میشه که دوباره به سمتش بر میگردم!...

فک میکردم فقط با من وارد روابط عاطفی از نوع رزمی میشه...نگو با همه همینه...!

:)

حال دل توام خوب باشه محیا بانو!


ادییییی 😂😂😂😂
نه بنظرم برا خیلیا همینجوریه😅
خندم میگیره به تعریفت😂😂😂
مرسی عزیزم 😘

سلام شبت بخیر . خوشم میاد دایه مهربانتر از مادری برا دوستان


سلام شب شماهم بخیر:)
دایه مهربانتر از مادر:)

راستی این دستخط خودته یا خواهرت 

خواهرم:)
من یه کلمه هم این مدلی بلد نیستم بنویسم:)))
دستخط من تو پاسخ سرگرمی۳ هست:))

:)

میگم دیگه...یه ترفند داره رو همه اجرا میکنه...رو نمیکرد...

بر گرفته از کتاب"ارتباط با خدا به زبان ساده!"...به تالیف"خودم...بدون کمک هیچ کس!"

خواهش بانو!


:)))))
چه کتاب جذابی باید باشه:)))
بازم از نکات کتابت بگو برامون:))

اگه یه بیت شعر بدم زحمتشو میکشی بنویسی ؟

 

راستی ممنونم که کد امنیتی نظرهارو برداشتی . ایشاالله تو شادیاتون جبران کنم


من که دستخطم خوب نیست:(ولی بگید بیتو میگم خواهرم بنویسه:)

کد امنیتی برداشته شده؟! شاید اون پست چون نظراتش تاییدی نبود اینجوری بود!!!!
خواهش میکنم 
ولی من نفهمیدم مشکل از چیه کد امنیتی براتون بوده😅😳
 از بچه ها هم پرسیدم گفتن نمیشه ولی خداروشکر که مشکل رفع شده😅

والا دیگه از چی بگم برات؟...

یه وقتایی هم باهام قهر میکنه...منم که والا تا نفهمم یه کاریو گند زدم اصن تو هپروتم!...خلاصه که هی زیر زیرکی نگا میکنه...میدونم دلش داره برام ضعف میره ولی بروش نمیاره میخواد توبه ازم بگیره!...والا...کیه که منو با این همه محبوبیت نخواد(خود خفن بینی مزمن!)

هی میره آشپز خونه کیک درست میکنه میگه:به ادی که نمیدم!...کور خونده...بیجای اضافی میکنه توقع داره بش کیکم بدم؟...سم موش بخوره الهی!(همون مودبانه کوفت بخوره خودمون!)

بعد هی میاد جلو من روش سس کاکائو میریزه...ملچ ملوچ میکنه...میخوره...زل میزنه تو چشام میگه:تا چشت دراد...یه توبه که کاری نداره...

دیگه اون جاس که میفهمم یه بیجای اضافی کردم...

دیگه اوضاع که خیط میشه یه توبه میکنم بهم کیک میده!...خلاصه که خیلی بخشندس...من قدرشو نمیدونم!...

:)

از همینجا بش میگم:چاکریم داش گلم!...لوتی تویی ما اداتو در میاریم!


😂😂😂😂😂
ادی بیشتر احساس کردم داری از تنبیهات مامانت حرف میزنی😅😅😂


اون نظر رو نمایش نده . به شوخی گفتم که روحیت عوض بشه . تابلو بود خیلی حسودم مگه نه


نمایش میدم مسئله ای نیست خندیدم باهاش😂
ولی انصافا کمتر حسودی کنید😂
# نه به حسادت😝
ممنون که خواستید روحیم عوض بشه:)

جای تلافی کردن یه نفس عمیق بکش و شیطون و لعنت کن. لذتی که تو بخشش هست تو انتقام نیست .

😂😂😂😂

شب خوش محیا بانو!

:)


شبت بخیر عزیزدلم خوب بخوابی😍😘

من الان با گوشی اومدم . کیفیت عکس خطت خوب نبود . بعدشم شعررو حفظ هستم وگرنه خوندنش سخت بود. ولی خطتت قشنگه خدایش.


ممنون لطف دارید به دستخط خرچنگ قورباغم:)))

چقدر صمیمیی و روان نوشتی:)))


سلام مریم جانم😍
خوش اومدی:)
دردودل وحرف دل بود دیگه باید دلی مینوشتم:)
ممنون از نظروهمراهیت عزیزم❤

دایورت میکنم .البته بعداز سال ها سختی و تجربه به این لول رسیدم که میتونم دایورت کنم.قبلا همچین ویژگی نداشتم.

سلام آقا مجتبی
کیو دایورت میکنی؟!
وچرا؟
😐
گیرایم پایینه فک کنم😳

خب من اهنگو گوش دادم و راستش ثانیه دهم قطعش کردم چون نمیسازه بهم این چرت و پرتا .من بهش میگم چرت و پرت شاید بقیه باهاش حالشون خوب شه


:)
عصاب نداریا:)
چی چرتو پرته؟اینکه خداهست؟

مسئله دایورتو بیخیالش.

ممظورم از چرت و پرت اهنگه بود خوشم نیمد .کلا از این مدل اهنگا حال نمیکنم.


:)
سلیقه ها متفاوته وقابل احترام:)
چه آهنگایی از کدوم خواننده رو بیشتر دوس دارید؟

اهنگایی مطابق با روحیه ای که دارم.راک و گیتار الکترونیک


:)
خیلیم خوب:)

سلام 

سلام
بهترید؟

بله خوبم یک ساعتی میشه اومدم الانخونه ام . 

شما خوبید . ممنونم بابت همه چی


ببخشید اون موقع نشد جواب بدم نتم قطع شدتا الان :/
خداروشکر انشاالله همیشه خوب باشید
ممنونم من خوبم:)
خواهش میکنم کاری نکردم:)
راستی اون بیت شعرو آخر نگفتید:)

پست محیایی بزار :))))


سلام دلبر جان 😍😘
پستِ محیایی ؟یا پست،محیایی بذار؟😂😂😂😳😅
امروز میخواستم ظهر بذارما ولی انقد خسته بودم ترجیح دادم بخوابم چون سلولای مغزم داشتن هی میگفتن خستم خستم خوابم میاد خوابم میاد😩😂
بعد بیدارشدنم یادم نمیومد چی میخواستم بگم😅

هردو منظورم بود:)


سرگرمی میپسندی یا انگیزشی یا شعر یا روانشناسی تا بذارم؟:)
حوزه کاریم تو همیناست😅😂

الان دارم فکرمیکنم که خودم هرچی مینویسم جز کدومه؟؟

:))))


:)
تو زندگینامه ایه پستات😉
وبلاگت شبیه یه کتابه وزندگی نامس،زندگی نامه مریم باتمام تجربیاتوحساش در این برهه از زندگیشه:)
هرپستتم میشه یه قصش:)

:)))

 

دقیقا شده هر پست یه قصه


خوبه:)من دوس دارم وبلاگی که آدم خودش بنویسه جذابتره تا هی کپی پیست:)))
مثل من:)
خوب نمیتونم چیزایی که تو ذهنم هستو بنویسم حسمو منتقل کنم:))

هرچی تو دلت هست بنویس نهایت رمز بزار. وب برای همینه


اتفاقا تو فکر پست رمز دار بودم ولی بعد کلاً منصرف شدم ازخودم بنویسم به چندین دلیل:)
که دلیلشم نمیشه عمومی گفت:))))

خدا کافیه باور کنیم ،یه نقطه میزاره کنار باور و یاورمون میشه.

 

محیا توخیلی مهربونی.خیلی.

موافقم با حرفات و نگاهت ،با اعتماد بخدا و اینکه ازش دور نشیم.

 

حال دلت همیشه خوب محیا دوست داشتنی😘

دقیقاً:)

عزییییزم شرمندم میکنی لطف داری  مهربونی از خودته 😍😍😘

ممنوووون حال دل توهم همیشه خوب باشه ان شاالله بهامین جان😍😘❤

نا پرهیزی کردی اومدی شعر خوندی خبری هست

:))
من همیشه میخونم وبلاگتونو:( 
علاقه به شعرمم که از وبلاگم معلومه!معلومه دیگه؟:)
میخونم وبلاگتونو فقط چیزی نمیگم:))

یه پیشنهاد بدم؟
یه اکانت ووبلاگ تو بیان بزنید:)
اینجوری معاشرت با بیانیا براتون راحت تره:)
آدرس وبلاگتونم هرجا دوست ندارید میتونید عدم نمایش بزنید:)

درجواب اون کامنت دومتون هرموقع دوست داشتید هر شعریو بگید ،میگم بنویسه :)


خب مشکل اینه اهل معاشرت نیستم . دوری و دوستی

:)
یکی از بچه ها هم همینو میگفت من لجم درمیومد:))
اصلا این ضرب المثلو دوست ندارم:)
هرجور صلاح میدونید:)

این چیزی که میگم و قول بده مثل یه راز پیش خودتون نگه دارید و به کسی نگید .

من خسروان هستم .

 

همونکه صلاح مملکت خویش را میداند 

:))))

 ولی بنظرم صلاح مملکت خویش را م.ت داند درست تره:))

حالا که اینجوریه بذار همه بشناسن منو .😎😎😎


😂😂😂
ای بابا لو دادید که خودتونو😅

ای بابا...چرا خودکار نیستی محیا بانو؟...

چرا هی انقد فاصله ها رو زیاد میکنی؟...

چرا انقد این روزای آخر دوری میگزینی؟...

بیا که باز از دست برم برگشتنم باخداست ها!...

 

ازین به بعد ماهی یه بار میام به عنوان گشت پست بیان!...ببینم کی کم کاری کرده(خودم که کلن استثناام!) برمــــ..... بهش حال بدم پست بزاره!...

 

:)

سلام علیکم ادی جون😍
فاصله نمیگزینم وبلاگ دوستان کامنت میذارم فقط پست دیر به دیر میذارم😁
خودکارهستم ولی براپست گذاشتن خودکارم گیر داره 
هی باید هاش کنم فوت کنم ۲کلمه بنویسه😅
حس نوشتنم نمیادولی برا دوستان کامنت میذارم:)

کجا بری؟😟مدرسه منظورته؟:)
کاش منم مدرسه ای بودم😢هق هق
مدرسه موخوام😅

قربون گشت بیان😍😘😂
من رشوه میدم از کمکاریم بگذر😅😂

بله میبینمتون لابلای کامنتای دوستان بانو....

خودکارتو عوض کن...

:)

بله...مدرسه...خدا از اونی که این فکر به ذهنش رسید نگذره که بیچارم کرده!...

خیلی مخلصیم!

رشوه؟...خجالت خواهرم...قباحت خواهرم!...کمی رو بگیر... از این کارا نکنیا!..حالا بیا زیر میز ببینم چی داری میخوام مصادرش کنم!(گل بدی از یه کامنت میگذرم دسته گل بدی از یه ماه کامنت گذاشتن میگذرم...حالا منکه رشوه نمیگیرم...ولی خواستم در جریان باشی...!)

به عشق خودت کامنت عوض کردم پست گذاشتم😂😅😍😘

خدا از کسی که بفکرش چی رسیده نگذره؟😂مدرسه؟😅😂
خوبه استفاده کن
بعدا. سن من رسیدی دلت میخواد برگردی همین مدرسه!

ما چاکریم😉

😂😂😂خجالتم نمیاد😅
قلب باشه میشه کلاً یکماهی پست نذارم؟😂😂😘😘😘😍
❤❤❤💜💜💛💚💖💕💗💞😘

:)

ممنون..بزار این روزای آخر ازت خاطره داشته باشم!(چقدم که یادم میمونه...بعضی وقتا میرم تو یه وبلاگ...بعد یه ساعت فک میکنم این کی بود؟...قبلن چی نوشته بود؟...اصن آلزایمر دارم فجیع!)

آره...خدا بیامرز زیادی به فکر همنوعانش بوده دیگه!

حتا دریغ از اندکی دلتنگی...!...سعی نکن تصمیممو عوض کنی....من هرگز دل تنگ نخواهم شد!

:)

بهش بگو بیاد...کاریش ندارم ...فقط شاید یکم بخاطر تاخیرش زدمش...چیزی نیست...قول میدم فقط با کمربند بزنمش!

حالا چون تویی قلب قبول میکنم!...ولی فقط دوهفته!...

D;

 


:)
مگه قراره رفتی مدرسه دیگه نیای؟؟:(((

😂😂😂میری تو یه وبلاگ میگی کی بود😅😂😂

منم قبلاً فکر میکردم دلتنگ نمیشم!
ولی ادم که سنش میره بالا انقد نوع دغدغه ها وفشار زندگی زیاد میشه البته براهمه اینجوری نیست ولی برامن اینجوری بود که دلم میخواد برگردم مدرسه ودغدغم فقط نمره ومدرسه بود!!!


کیو میخوای با کمربند بزنی؟😂

مررسیییی😍😍😍❤❤❤
من تموم تلاشمو میکنم انقد فاصله نیوفته ولی دیگه زیرمیزیشو پرداخت کردم که اگه انقدر رفتم مرخصی تنبیه نشم😅

هر ماه یه مرتبه دیگه!

آره...یادم نمیاد...الانم یه لحظه فک کردم این پستو دیروز گذاشتم...الان یادم اومد چن دیقه پیش گذاشتمش...تازه صبحم پای کامپیوتر بودم...اینم یادم نبود حتا...!خدا خودش شفام بده!

 

:)

خجالتتو!

خواهش...

 خب حالا با ارفاق بهت رحم میکنم!

عههههه😢
دلم برات تنگ میشه😢بااین اوصاف فک نکنم کسی دیگه منو از انزوا درییاره😅

عزیزم😂برعکس من حواسم هست برا کیا کامنت گذاشتم به کیا سرنزدم باید سربزنمو...

مرسی بهم رحم میکنی😅
راستی عادله چطوره خوبه؟کم پیداست:)

:)

دیگه زندگیه...هی دور برش میداره میاد شوخی میکنه...شوخیاشم (با عرض پوزش ولی)خرکیه!

 

من آلزایمر دارم شدید!

 

خواهش...کلن آدم مهربونو دل رحمی ام!(نه بابا؟دیگه چی؟)

عادله خیلی یهویی میاد...خیلی یهویی ام میره...

تفننی میزنه بچه!...(تریاکو نمیگما...وبلاگو میگم میزنه!)

اون اصن محو ترین بچه بیانه!

ارههه میشناسم زندگیو باشوخیاش:/

جدول حل کن تست هوش حل کن حافظت بهتر میشه:)


اون که صددرصد قطعا مهربون ودلرحمی😍❤

تفننی میزنه😅خوبه اعتیاد به مجازی اصلاً خوب نیست😐

خدا ازش نگذره!

اگه درسو مشقای مدرسه بزاره...و البته اگه تنبلی بزاره....ولی خودم که دوست دارم...ایشاالله از تابستون بعد!

D;

ممنون...!

آره دیگه...واقعن خوش بحالش...من یهویی ترک مینک عادله تفننی میزنه ولی اصن ترک نمیکنه!

واقعاخدا ازش نگذره:))))
باشه پس تابستون به بهتر انجام بده😂

توهم تفننی بیا ترک نکن کامل😉😘

:)

باشه منم میزم...اشتباه برداشت نشه...دست بزن ندارم!سر رو میگم...به بلاگ میزنم...

تفننی ماهی یه بار در حد خفن!

😂😂😂
دلم برات تنگ میشه عادت کردم بهت:(
ولی درس ومدرسه مهمتره
هعیعععع:(
راضیم به همون ماهی یه بار بهتره کلاًنبودنه :)❤

:)

ای بابا...این همه محبوبیتو نمیتونستم بدست بیارم اگه قیافمو میدیدی!

 


عزیزم این چه حرفیه😍
اول اینکه من مطمئنم مثل قلب مهربونت چهره مهربونو دوست داشتنی داری😘اصلا همه دخترا بنظر من خوشگلن😁😍
دوم اینکه ذات خوبو پاک وقلب مهربون از چهره هم مهمتره😉😍😘
ادم انجلینا جولی باشه ولی ذاتش خوب نباشه زشترینه وهیچکسم دوسش نداره:/

آخه قیافم شبیه ایناییه که خیلی غد هستن!...تا آشنایی شخصیت صورت نگیره طرف فک میکنه عجب از دماغ فیل افتادس یارو!...

خیلی چاکریم...لطف داری بانو!...

:)

 


جدی؟ خوشبحالت چقد خفنی پس😉😁
برعکس من هرکاری میکنم یکم ابهت داشته باشم ندارم بسکه چهرم بچگونس😑😕

ما مخلصیم😉😘

:)

تازه اینو بگم چی میگی...از اباهت بخوام بگم که من وقتی اخم میکنم قیافم عینهو عزرائیل میشه...فک کنم منو دزدیدن از پدر جد گرامیم!...هی پدربزرگ کجایی که نوه عزیزتو دارن جای آدما جا میزنن...میگم چرا انقد خوبما...نگو فرشته بودم!...

D:

تو مث عادله ای..اونم وقتی اخم میکنه انگار نگران شده!

عزیییزم فرشته نازم دمت گرم ته ابهتی پس😉😂😍😘

آره دقیقااخمم کنم قیافم خشنو جدی نمیشه بیشتر خنده دار میشه😂
منم ترجیحاً اخم نمیکنم
چه کاریه😂

:)چاکریم بانو!...

 

بهت نمیاد بخوای اخم کنی...بهت میاد اصن عصبانی نشی...من فک میکنم تو اصن حالتی به نام عصبانیت نداری!

:)

فدایی داری😉😘


آره دقیقا درست فکر میکنی:)
تو درباره محیا هم نوشتم چیزی به اسم عصبانیت ندارم
ناراحت بشمم گریه میکنم😐
البته هریه سال نوری یه بارممکنه عصبی بشم نمیشم نمیشم اگه بشم دیگع وایلا بد عصبی میشم😂
یعنی فک کنم از نووجونی عصبانیتمو نه خودم نه دیگران تا همین چندهفته پیش کسی ندیده بود!
همین چند هفته پیش بعد چند سال بدجور عصبی شدم😁
اخمم که اصلاً بیشتر اینجوریم😁
قیافمم انقد بچگونس معمولاً بهم لبخند میزنن😅
تودانشگاهم زیاد بهم گفتن چهرت ارامش بخشه
یهبار یکی بهم گفت دوست دارم همش جلو چشمم باشی میبینمت اروم میشم
کلاً ابهت واینا ندارم😅😂😐
معمولاًم فکر میکنن نهایت۱۸سالمه😐

چه باحال...

نمردیم یه بار درست فک کردیم!

منم دیر عصبانی میشم ولی وقتی عصبی میشم به قول عادله عین تمساح چش قرمز میشم!

:)

بابا دمت گرم...البته دم خالقت گرم...خوبه ازین چهره ها یکی تو خانواده باشه...آدم یه وقتایی نیاز داره...منکه یه ردصدم آرامش تو چهرم نیس!...

18؟...ینی انقد کوچولو دیده میشی؟...عجبا...

 

تمساح چشم قرمز😅😂
من ابهت دوس دارم😅

دست خدا درد نکنه یکم ابهتم بهم میداد بد نمیشد😅
اره واقعا ۱۸!کلی خاطره دراین زمینه دارم😐که فکر کردن این سنیم
وحتی کوچیکتر فک کردن حتی۱۵سالمه تو هیئت چون چادر میزنمو محجبمو ارایشم ندارم از۱۸هم کمتر میزنم 😐😁😅

شبت بخیر محیا بانو!

:)

شبت بخیر عزیزم خوب بخوابی😍😘

اینقدر خوب بود که اشکمو در آوردی...

واقعا احتیاج داشتم به این حرفا چون حالم خیلی بده...یه مدته دارم خودمو سرگرم میکنم که دردمو فراموش کنم که بگم من حالم خوبه ولی نمیشه انگار😢😢😢 نمیشه که نمیشه...الان دارم به پهنای صورت اشک میریزم😭😭😭میتونم حسه رو تو متنت ببینم...عشق،یه عشق پاک به خدا که من دنبالش میگردم...چرا من اینقدر از خدام دور شدم که منتظرم بندش آرومم کنه؟؟؟(بد برداشت نشه...من اکثرا با دیدن لایوا و 🌆🌃و شنیدن🎶🎸🎺🎷🎧🎤 آهنگ های خواننده مورد علاقه آروم میشم آروم که نه!!!خودمو فراموش میکنم و فقط به اونا فک میکنم لازم به ذکره که خواننده های مورد علاقه من ایرانی نیستن)چرا فقط وقتایی که حالم خوب نیست میرم پیشش؟؟؟چرا احساس میکنم دیگه دوسم نداره؟؟؟چرا چرا چرا؟؟؟؟؟؟

اینطور که فهمیدم شما محیایی...ازم ۸ .۹سال بزرگتری

محیا جان(ببخشید من خیلییییییی زود صمیمی میشم البته دنیای واقعی برعکسم حتی الان نمیتونم با کسی که سه ساله میشناسمش صحبت کنم...دردودل که بماند.هههههههیع)

باورت میشه همین الان یهویی آروم شدم؟؟؟؟؟؟

گریم بند اومد خخخخخخخخخخ و هم اکنون با یه دستمال در دست مشغول پاک کردن اثرات گریه و قطع کردن آبریزش بینی(🤧)هستم.

 

 

 

 

میسی کلی بوس و ابراز علاقه بهت چون واقعا دلمو لرزوندی و الان خیلی بهترم🤩😍😘😚😙😗💋⁦♥️⁩⁦❤️⁩💕💞💓💗💖💝💘⁦❣️⁩💟💔😊

سلام ریحان عزیزم😍😍😍
خیلی خوش اومدی گلم
الهی نبینم اشکتو😢
همه ی ماها دردایی داریم توزندگی .... هیچکس بی درد نیست
اصلاً اگه درد نباشه غم نباشه شادی وحال خوب معنا پیدا نمیکنه
ولازمه که باشه... روح آدم با درد که به دنبالش صبوری وتوکل به خدا وجنگیدن وکم نیوردنه پرورش پیدا میکنه رشد پیدا میکنه
هرچی بیشتر بجنگیم احساس اعتقاد به خودمون،عزت نفسمون محکمتر میشه؛) ویه روزی که اعتقاد به خود واعتقاد به خدا خیلی محکم شده بابدترین اتفاقاهم احساس ضعف وناامیدی نمیکنیم
من یه خواهر دارم ۲سال از من کوچیکتر تو شرایط بحرانی وواقعا ناراحت کننده سرم داد میکشه تو چرا انقد ارومی؟ توچرا الان عصبی نیستی،نمیترسی،ازفلان اتفاق از فلان چیزو...
ولی من توبدترین شرایط هم میدونم خداهوامو داره اوبخاطرایمان بهش آرومم انقد که حال خودمم گاهی برام عجیبه که این موقعیت موجود یا این اتفاق ازنظر عقلی وحشتناکه من چرا نمیترسم چرا حالم بدنیست ازنظر حسی ووقتی بهش فکر میکنم میرسم به اطمینان واعتقاد به عدالت خدا 
که هراتفاق بدی هم حکمتی داره
البته خودمم روزایی هست که ناامیدی وغم واشک سراغم میاد ولی سعی میکنم خیلی نذارم پایدار بشه:)

باخدا حرف بزن ریحان جان انقدر حرف بزن توهر حالی جواب میده آرومت میکنه
هیچوقت اون لحظه ۲۲سالگیمو که سرسجاده نزدیک یکی دوساعت از هق هق گریه کمرم خم شده بودو نمیتونستم درست بشینمو یادم نمیره نشستم باگریه شاااکی ازیه موضوعی که واقعا دردم بود گلایه پشت گلایه باعصبانیت انقد گفتم وگریه کردم تاسبک شدم بعدم خجالت کشیدم که اونجوری باخدا حرف میزنم :))
آخر حرفام شد راضیم به رضای تو هرچی صلاحه همون بشه...
خیلی طول نکشید که دلم آروم شد خیلی آروم مقاوم شدم جنگیدم وتونستم اون حال وعلتو دردوفراموش کنم:) والان به اون موضوع که فکر میکنم برام اون حالم عجیبه انقد که برام کمرنگو بی اهمیت شده 
صداش کن بخواه ازش باهاش حرف بزن کمکت میکنه آرومت میکنه
بهش پناه بیاری مطمئنم بی جواب نمیمونی:)
ببخشید اگه مدل پندو نصیحت شد دلی وخواهرانه بود 😍😘

بعدشم عزیزم این حرفا چیه😍بامن راحت باش😍❤
کلی هم سن تواینجا دوست دارم ،خیلیم دوسشون دارم وباعث خوشحالیمه به دوستام اضافه بشه😍
تازه من خودم تو ۱۸سالگیم موندم😉😂

الهی😍خدارو شکر آروم شدی
انشاالله دلت همیشه آرومو لبت خندون باشه😍

قربونت😍😘کلی بوس وابراز علاقه هم ازطرف ممن😍😘❤❤❤😘😘😘😘بخاطر درونو ذات پاکو خدایته که با چهارتا حرف من دلت لرزیده واشکت دراومده قربونت برم مراقب دل پاکت باش وپناه ببر به خدا مطمئن باش جواب میگیری آرومت میکنه😍😘❤❤❤
ببخشید خیلی حرف زدم:((

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan