موزیک درمانی(1)


امروزگفتم یه شعردروصف حالم بسرایم بذارم وبلاگم، خط اول راحت اومد تو ذهنم نوشتم:

تمامِ من، برای تو...تویی که جانِ من شدی.

عجیبتر بقیشم خیلی زودسرودم...

ز عشق تو، چه بی قرارم

نترس! از این وابستگی...از عادت و دلبستگی...که بی تو من، نفس ندارم

به خودم اومدم دیدم عه آهنگ فرزادفرخ بودکه:/ 

دوباره تلاش کردم...

بماند که میشد کنارم بمانی نماندی / بماند که کار دلم را به حسرت کشاندی

همه دلخوری های ریز و درشتم بماند / غروری که آن را به پای تو کُشتم بماند

عجببب سروده ای به به 


بماند که خواب و خیال من آشفته کردی بماند

که با جان و روح و روانم چه کردی

بماند که چشمان تو جز من عاشق ندارد بماند 

که هیچ عاشقی حال منطق ندارد:(((


که یوهواز اتاق فرمان اشاره کردن آهنگ امیرعباس گلابه:/

من:چیییی؟! امیرعباس گلاب کی شعر منوخوند من خبر ندارم؟!بدون  اجازه من؟:P 

اتاق فرمان :بروخجالت بکش:/ 

من:مااهل کشیدنی نیستیم داداچ:D 


خلاصه اینم نشد دوباره سعی کردم...

دلداده ی توأم، رؤیای هر شبی..

عاشـق نمی شـــدم...

عاشق شدم، ببین:( 


دِهَههه اهنگ رضا بهرامه که:/ 

الان خودم میسرایم دیگه...

مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست

 من که به تو رو میزنم تنها به شوق دیدن تو:( 


رضا بهرام بروازتومخم بیروووون:/ 


کجا باید برم یه دنیا خاطرت تو رو یادم نیاره

کجا باید برم که یک شب فکر تو منو راحت بزاره

چه کردم با خودم که مرگ و زندگی برام فرقی نداره

محاله مثل من توی این حال بد کسی طاقت بیاره

کجا باید برم که تو هر ثانیه م تو رو اونجا نبینم

کجا باید برم که بازم تا ابد به پای تو نشینم

قراره بعد تو چه روزایی من تو تنهایی ببینم

دیگه هر جا برم چه فرقی میکنه از عشق تو همینم:((((


عجبااا رضابهرام رفت روزبه بمانی اومد:/ 

ودرنهایت عماد طالب زاده در ذهنم وارد میشود:

اسیر توام بی خیال منی

نگار منی بی قرار توام

نگاه تو دریای آرامشه

گرفتار چشم خمار توام

گره خورده قلبم به رویای تو که بی تابم از دست چشمای تو

اگه بی قرارم برای دلت دل بی قرارم فدای دلت

تمام وجودم به نام توئه منو کاش بذاری یه جای دلت

تو داری دلمو رو به خون میکشی منو تو هوای جنون میکشی

قرار با عشق هوایی بشم با چشمات برام آسمون میکشی...


آقا یه بیت شعرنذاشتن مابسرایم همشوقبلاًگفتن

حرف منم همیناس که اینا میگن:D 

خیلیم راضیم از سرودم:P 


پ.ن۱:عکسم خیلی مرتبطوعاشقانهو تک وتنها وازاین حرفا:D فقط نمیدونم مینیونه چرا انقد خوشحاله:/ 

پ.ن۲:دلتنگممممممم،دلتنگ روزایی که خداحافظ تا فردا بود:(

پی نوشت2:)
میدوستمش

:) ❤
عکس های که میزاری خوشگلن 😍

😍😍😘❤
خداروشکر مورد پسنده😍
ازم نویسنده که درنمیاد😅😂بلکه عکسا خوب باشن😅
:)
نوشته هات هم عالیه :)😍😍

مرسی مهربون از انرژی مثبتات😍😘

😂😂😂😂😂😂😂 

 

خیلی خوب بود


:))))
اینا رو‌وقتی نوشتم که کسی دنبال کنندم نبود فک کنم بچه ها دیگه نرفتن پستا قدیمی تر بخونن استعدادای نایاب شعر گفتنمو ببینن:))))
ممنون از لطفتون:)

شاعر شدم که حرف دلم را غزل کنم

مانند کوه زانوی خود را بغل کنم .

 

حالا واقعا شعری هم نوشتید یا نه تا حالا ؟


اصلا همیشه به شاعرا ونویسنده ها غبطه میخورم:(
خییییلی خوبه آدم بتونه حسشو باشعر بیان کنه:(
ولی از من شاعردربیا نیست
یه جای کار میلنگه:))
یااحساسم کمه یا استعدادندارم
یاهردوگزینه:))
قبلاً سنم کمتر که بود ویجورایی احساسی تر بودم مینوشتم
ولی تهش فهمیدم از من شاعر درنمیاد:))
شعر نوام مینویسم وسطش سکته میکنه:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan