ما برای تو پیروزی آشکاری فراهم ساختیم...

 

سلام سلامممم

صدتا سلام هزارو سیصدتاسلام مخاطبای قچنگم چطورییید؟:)

بهتون بگم مخاطبای قچنگم

لوسه؟:)

قچنگیددیگه:)

دخترا به صف بشید همتونو یکی یکی ماچ کنم ببینمتون انرژی بگیرم😍

آقایون وبلاگم به صف بشن ازاین گلا🌹 با کمال احترام تقدیم میکنم:)

 

بعد از چند روزسکوت بسم الله:)) قراره پرحرفی کنم اگه آمادگیشو دارید تا بگم:))

بگم؟میگم:)

قصد حرف زدن نداشتم یعنی روحیه له بود شبیه گوجه فرنگی پخش دیوار شده ...

حالا رب گوجه فرنگی دلنده دلنده :D 

عه ببخشید پیام بازرگانی ذهنم بود :))

میخواستم بگم رب گوجه خوبی شدم نه چیزه باز قاطی شد

اصلا ولش کنید:))

میخواستم یه هفته ای حتی وبلاگمو باز نکنم روحیم خوب که شد برگردم مختونو بخولم:)

ولی امروز مریم پیام داد:

کجایی دختر 

نیستی نمیگی دلتنگت میشم

هق هق(اشک شوق)😢😘😍

اگه فکر کردید میخوام بگم دل کساییم هست برامن تنگ بشه وبه رُخ بکشم دقیقاً درست فکر کردید:P 

ازاونجایی که حس حرف نداشتم وازاونجایی تر که فهمیدم وقتی خوب نیستم بچه ها صمیمی تر مثل بهار وگلی وقتی کامنت میذارم متوجه میشن...وممکنه بقیه هم متوجه بشن وحس خوندنمم نمیومد پستارونگا هم نمیکردم

تا دیگه مریم کامنت گذاشت یه سر رفتم وبلاگش

یه لبخند ژکوند ازاینا :)براپستش گذاشتم

لبخند ژکوند هماناشیطونی گل کردنو سربه سرِ مریم بانو جانم گذاشتن همانا:))

داشتم باز میرفتم توخلسه تنهاییم که چند تا از دوستان عزیزتر ازجانم❤ پیام دادن 😍

کلاً خلسه دود شد رفت هوا فعلاً خداروشکر:)

 دیگه همت گماریدم به اکثر بچه ها سرزدم براشون کامنت گذاشتم :) 

گفتم حالا یه پستم بذارم ...این پست اول یه روز نوشتِ کامل باکلی حرف بود.‌.که درنهایت نتونستم بذارم بمونه وپاک کردم یه بخش زیادیشو...

جاش این متنی که خوندمو میذارم امیدوارم دوست داشته باشید:)

 

زمانی که نادر شاه افشار عزم تسخیر هندوستان داشته در راه کودکی را دید که به مکتب می‌رفت. از او پرسید: پسر جان چه می‌خوانی؟

- قرآن

- از کجای قرآن؟

- انا فتحنا…

 

نادر از پاسخ او بسیار خرسند شد و از شنیدن آیه فتح فال پیروزی زد.

سپس یک سکه زر به پسر داد اما پسر از گرفتن آن اباکرد.

نادر گفت: چر ا نمی گیری؟

گفت: مادرم مرا می‌زند می‌گوید تو این پول را دزدیده ای.

نادر گفت: به او بگو نادر داده است.

پسر گفت: مادرم باور نمی‌کند.

می‌گوید: نادر مردی سخاوتمند است. او اگر به تو پول می‌داد یک سکه نمی‌داد. زیاد می‌داد.

حرف او بر دل نادر نشست. یک مشت پول زر در دامن او ریخت.

از قضا چنانچه مشهور تاریخ است در آن سفر بر حریف خویش محمد شاه گورکانی پیروز شد...:)

 

انشاالله شاهد فتح وپیروزی وموفقیت وحال خوب تو زندگی همتون باشم:)

 

 

 

 

  • محیا ..

سلام محیا جوون^_^

خوشالم که حالت خوبه و بچه ها نزاشتن این غبار خلسوی بهت چیره بگردد!

ها عجب ایه ایی.

پسره خوب سر نادرو کلاه گذاشتااا

ایول ایول بهش!^_^

خلاصه که خوش برگشتیییی.همیشه پر حرفی کننن

سلام عزیز دلممم😍
قربونت 😍😘آره دم بچه ها گرم نذاشتن غبار خلسوی بمونه😍😁
آره پسره خیلی زرنگ بوده😅
عزیزمی 😍😘

به به ...چه پسرک رندی !😂😊

لذت بردم ...ممنون...


آره پسره خیلی باهوشو زرنگ بود😅😂
فدای تو 😍😘خواهش میکنم😍
يكشنبه ۲۴ شهریور ۹۸ , ۰۸:۱۴ معلمی از جنس اینده

سلام عزیزم...

من خوب هستم تو خوبی؟؟؟؟

عزیزم این که خیلی خوبه که کامنت در وبلاگ دوستان می گذاری...

پستت خیلی خوب بود:)

سلام گلم😍
ممنون ازاحوال پرسیت عزیزدلم خوبم شکر😍
همتون دوستای منید لذت میبرم از معاشرت باهاتون 😍
ممنون عزیزم😘
سلام خوبی عزیزم؟

ببخشید این چند روز نیومدم وبت...

سلام عطسه جونم😍😘خوبم شکر خوبی تو؟😍
پستاتو جدیداً چرا کامنتاشو میبندی؟:(
هی میام لایک میکنم میام خونمون:(
نمیشه حرف زد:(

نبابا این چه حرفیه عزیزدلم😘❤
پستاتو باز بذاری من میام خونتون من مهمونی دوس دالم😅😂

:)

:) ممنون از حضورت:)
ازاین گُلا که قول داده بودم تقدیم بااحترام:))🌹

ولی من آخر انقد یه روز میام وبتون سرتونو میبرم تا ازین کم حرفی دربیاید:)))

سلااام محیاااا جونم

آقا ببخشید :( چون همیشه مهربونی و از وقتی اومدم زیر همه پستام کامنت میذاشتی نمیدونستم رفتی :( فک کردم متن خاصی به ذهنت نرسیده که پست بذاری :(((((( 

اتفاقا الان تا دیدم تو پست گذاشتی بازش کردم ماله بقیه رو حال نداشتم ولی شما جان جانانی❤😍💋

الان روحیه ت بهتره؟؟؟ 

راستی رب گرونه اگر هنوز روحیه ت رب هست بریز تو شیشه بفروش خخخخ 

واااییی داستانی که نوشته بودی عااالی بوووود 

ان شاءالله برای هممون پر از پیروزی باشه :)))) 

بوست دارم دوستت دارم❤❤❤❤مااااچ 

نبینم حالت بد باشه هااااا

سلااااممممم عزیز دلم😍😘
الان دارم فکر میکنم باتوجه به پست دیشبت دانشگاهی الان وآیا باد به کلت خورده وخوش گذشته یانه!😅
عزیییییزم این چه حرفیه عذرخواهی نیاز نیست😘😘😘
عزیز دلمییی😍😘😭😭😭(اشک شوق)
خوبم خداروشکر 😍این همه دوست بامعرفت مهربون آدم داشته باشه بدم باشه عااالی میشه😍

نه دیگه روحیم ازاون حالت له شدگی ورب دراومده😅😂

خوشحالم دوست داشتی داستانو....انشاالله 🙏
منم می بوستمت😉😍😘
چشم 😉❤

سلام قچنگم 

چطوری تو ؟😍😍😍😘😘

ما که خوبیم 

 

سلامممم بهار جونم😍😘
فدامدا وازاین حرفا😅قربونت خوبم شکر😍😘
خداروشکر خوبی انشاالله همیشه خوب باشی مهربون😍😘

خدا رو شکر که خوبی عزیز جان😘💖 

حکایت جالبی بود و از اون جالبتر کار اون پسر بچه😁

ممنوووون بانوی مهربونم😍❤تاشما هستید مگه میشه بد موند:)
حالتون خوبه؟بی حالیتون رفع شده؟
سرماخوردگیتون چی؟:(بهترید؟

پسر بچه خیلی باهوشو زرنگ بوده 😂

بیا درخدمتم :)

قبلش بگو گاوی شتری چیزی قربونی کنم


:)ممنون از لطفتون:)🌹

ولی قربونی برا رفع بلا؟😂باورکن من خطر ندارم😅😂

حالا ااگه ما جای اون بچه هه بودیم ذوق میکردیم که:یه دونه سکه گرفتم اونم از نادر شاه....بعدم میرفتیم باهاش آلوچه و ترشک میخریدیم ملچ ملوچ میکردیم میگفتم:عجب پادشاه سخاوتمندی داریم!

._.

مبادا فک کنید عقلم کمه...فقط یکمیشو خواهرم خورده!

:)


😅😂😂😂
آره دقییییقااااا😅
منم بودم دقیقا یه سکه رو میگرفتم کلی هم کیف میکردم😅😂

دورازجونت چرا فکر کنیم عقلت کمه اخه😐خواهرت خورده 
مختو؟:(
چطولی خورد!؟
مدیونی فک کنی میخوام فضولی کنم که چرا خورده منظورم اینه
خالی خالی خورد مغزتو یا با سس؟😅😳😝😂😂

سلام محیای قچنگ خودم

آهاااان آفرین الان شدی محیای خودم😍پرحرف و شیطون 😍😍😘😘😘

اکچال نداله الان رب گوجه ارزشش از خود گوجه بیشتره😅

 

میگما چرا یدونه از این نادرشاها سرراه ما قرار نمیگیره؟🙁

البته اگرم قرار بگیره ما مثل اون پسره رند و زیرک نیستیم😅😐

 


سلااامممم قچنگمممم😍😘
😁تشویقم نکن به پرحرفی اونوقت مخ همه رو میخولم😅😂

اره لامصب رب گوجه چرا انقد گرونه😅

انشاالله یجوری تو زندگی ما هم فتح صورت بگیره:):

دقیقا😅من جا پسره بودم دقیقا یه سکه رو میگرفتم خیلیم خوشحال میشدم😂

عه کامنتا رو از تایید برداشتی:)

 

چه عکس خوشگلیییی😍😍😍دوج دارمش


آره:)
فکر نمیکردم تا شب برسم بیام وبلاگ گذاشتم کامنتا بدون تایید باشن
ولی رسیدم بیام :))
البته الان یه دستم به اشپزی بود یه دستم به جواب کامنت دادن😅

قچنگه؟😍منم دوسش دارم حسش خوبه😍

:)

آره....5 سالشه...همین گویای تمام روایت است!

با سس تند فلفلی!...هی گاز میزد...میدید تنده...تف میکرد بیرون!...منم که از چیزای تفی خوشم نمیاد...گذاشتم همونجا تجزیه شه...

 


عزیییزم ۵سالشه😍 خدا حفظش کنه😍
بچه کوچیک دوس دارم😭😍
عزیزم با سس تند فلفلی😅😂
میشستی میذاشتی سرجاش😅
مهی مهی چطوره؟😍
انقد ازش گفتی منم موخوامش😍😭

من الان قفل کردم چیشد؟


سلام آقا مجتبی:)
اول بگیر این گلو که قولشو داده بودم تو پست😂😅🌹

بعد بگو کلید ذهنت کجاست برم وردارم بیارم😅
ولی متوجه نشدم کدوم قسمتش گنگ بود؟😅
حرفام که حرف خاصی نبود
اگه قسمت داستان گنگ بودو منظورت باشه
داستان درمورد سوره فتحه،سوره فتح درمورد بشارت ومژده پیروزی وکمک خدا به مومنانه،منظور اینه اگه بخوایمو صداش کنیم جوابمونو میده:)
که بصورت داستان گفته شده :)

وای خدا ادی یه فرشته ست که هی شوخی میکنه:) هر جا میرم امروز نظر ادی منو میخندونه:)))

 

محیا جان منم حس کردم یوخوده غصه داری ولی ازونجایی که خودمم پنچر بودم ،  طبق ضرب المثل قدیمی!!! پنچر دیگر را کی پنچر اولی از پنچری درآورد:)))) دیگه مزاحم نشدم

خلاصه که برامون عزیزی فقط خودمونم گاهی یوخوده اعصاب مصابمونو میبندیم میدونی:) بعد تازه مامانمم دیگه باور کرده ما خدمه ی خونه هستیم و حتی حق مرخصی گرفتنم نداریم اینه که همین حالا هم باید برم سبزی پاک کنم همزمان ربو هم بزنم نسوزه ظرفای کثیف مربوط به رب گوجه هم باید شسته شه مهمونم وسطاش میاد و میره...اصا یه وضعی... تازه حیاط پشتی و کاراشو دونه دادن به جوج و غیره هم بماند....یه طوری شده که التماس میکنیم اجازه بدن کارای معمولیه خونه مثل جارو کشیدنو آشپزی و شستن حیاطو ... انجام بدیم... گردو... گردو پوست کندنم هس!

خداااااا

هیچی خواستم بگم خدایا شکرت:)


سلام نگاه جون امیدوارم حال دلت خوب باشه😍
موافقم ادی مااااهههه😍قوت قلب منه😍😘

چه ضرب المثل جذابی😂😅میفهمم عزیزم طبیعیه هرکسی دغدغه ها ومشکلات خاص خودشو داره:)مراحمی عزیزم❤
عزیزدلمی ممنون از لطفتو محبتت😍😘❤


خداقووووت واقعاً چقد کارانجام میدی😧 من همین کارا معمولی آشپزیو ...انجام میدم پنچر میشم😅
خدا نیرو قوتتو زیاد کنه عزیزم😍😘

شکر عزیز جانم 

من فدای تو 😍😍😘😘😘


خدانکنهههه.خدا برام حفظت کنه😍😘❤

آره...

له شده بود...جویده و تفی...دیگه اون مخ برا من مخ نمیشد!

ماشاالله هر روز به لپاش افزوده میشه...اگه میتونستم به فرزندی قبولش میکردم ولی خب ننه بابا داره واسه خودش دیگه...به ماام نمیدنش...

:)

 


جویده وتف تفی😅😂

اخیییی😍عزییییزم😍دلم بچه خواست😟😭
خدا حفظش کنه دلم آب شد😭😍
انشاالله درآینده بچه خودت شبیه مهی مهی بشه😍

سلام

 

برا اولین بار یکی تو پستاش اسم منو اورد :)))

 

حس ادمای مشهورو دارم الان !!

 

امضا خواستین از محیا وقت بگیرین:)))

 

چه جوگیرم من :)

 

محیا احتمالا نادرشاه دهه شصتی بوده انقدر زودگول خورده :)))))


سلام به روی ماااهت خانم مشهور😉😍😘

امروز چگونه ای؟حال وحوصله روبراهه؟
اگه روبراه نیستی بیام باز سر موضوع دیروز سربه سرت بذارم😂
بعد به خودت بدوبیراه میگی ،میگی عجب کاری کردم سراغشو گرفتمااا😂😂😂


احتمالش هست نادرشاه دهه۶۰ بوده پسره هم دهه هشتادی😅
ولی ما نیمه اول هفتادم به سادگی دهه۶۰یم:)))

سلام عزیزم

خوبی؟؟

حال دلت همیشه خوب عزیزم


سلام بهامین عزیییزم😍😘
ممنوت شکر خوبم
ممنونم همچنین شما انشاالله حال دلتون همیشه خوب باشه❤
ممنون از همراهیت❤😍

خدا بچه مچه های فامیلتونو زیاد کنه...بعد میفهمی چه سخته یه گله بچه رو مخت بدو بدو کنن...بعد از خدا یه روز با آرامشو طلب میکنی....ولی خود کرده را تدبیر نیس!...مثلن همین خواهرم...تدبیر من بود...آرزوی من بود...ولی الان شده ...هعی....نگم برات!

اگه ببینیش چی میگی پس؟...مهی مهی اول لپ بوده بعد دست و پا در آورده!

راستی خیلی تشکر مینمایم از خانم کوهستان!(منظورم نگاه کوهستانه!)...خیلی لطف دارید...ارادتمندیم!

:)


ادی من انقد بچه دوست دارم که دوست دارم تو مهد کودک مربی بشم 😍اصلا ازشون خسته نمیشم
کاش واقعا بچه مچه تو فامیل زیاد بود:)

عزیییزم خواهرت تدبیرو آرزوت بود😍
بزرگ میشه خوب میشه بچس الان یه کوچولو اذیت کنه طبیعیه😁

اول لپ بوده بعد دستو پا دراورده؟😭😭😟
دلمو آب نکن دیگه😟😭

من از طرف نگاه:خواهش میکنم عزیزم قندوعسلی دیگه😉😍😘

باشه فرش قرمز پهن می کنم خوبه ؟


ممنووووون🌹آره آره عالیه 😅
به زودی بدیو بدیو میکنم از رو فرش قرمز میام سربه سرت میذارم.ببینم کی پرحرف میشید:)

برعکس منی پس...من در حد 30 ثانیه خوبم ...بفقیش بچه باید در پناه خداوند منان باشد!

فک کنم یکم زیادی طبیعیه!

:)

چاکریم!


همینو بگوووو تو فقط۳۰ ثانیه تحمل داری
وگرنه واقعا خواهرت طبیعیه😂😅
مخلصیم😁😉

عزییییزم چه قدر خوب که اومدی . با گوجه ی له شده ات خیلی موافقم منم گاهی این طوری میشم ؛ )))))

متن نادر شاه رو دوس داشتم. موفق باشی؛ ))))


عزیییزم😍😘دقیقا همه گاهی اینجوری بی حوصله میشن گوجه له شده😂
خوشحالم دوست داشتی عزیزدلم،ممنونم توام همینطور😍😘
ممنون از همراهیت😍❤

امیدوارم همیشه حال خودتون و حال دلتون خوب باشه 


سلام
ممنون از لطفتون:)
شما خوبید؟

سلام

خدا رو شکر که حالت خوبه و تنها نیستی، حال دلت همیشه بهاری

همینطور که خودت خوبی، ذوستای خوبی هم داری.

داستان زیبا و مفیدی بود، به امید شادی و موفقیتت


سلام همراز جون😍
ممنونم عزیییزم😍خوبی از خودتونه😍
خوشحالم خوشتون اومده،بازم یه دنیا ممنون بابت مهربونیتون انشاالله حال دل شماهم همیشه عالی باشه😘❤

:)امیدوارم همیشه لبخند رولبات باشه مهربونم و تک تک رویاهاتو زندگی کنی

و بدون نبودنت برای همه مهمه حداقل برای من که هست...

فقط ببخشید کم میام....و کم سراغ میگیرم

عزیییییزم مرررررسییی مهربون،همچنین😍😍😍😘😘
قربون دلت برم😍😘😭😭😭(اشک شوق)❤❤❤
من مُلدم از خوشی😍

عزیزدلمی نبابا این چه حرفیه😘 وبلاگ خودتم نیستی اصلا :(
انشاالله حال دلت خوب باشه وبه خوشی سرت شلوغ باشه که کم پیدایی وبلاگ😍
خیلی خوشحال شدم از حضورت😍❤

😘😘خدانکنه

خیلی خیلی ممنونم😍❤❤❤❤


😘😘😍😍💕

بله خوبم  امروز تازه تونستم بلند بشم و وقت کنم بیام یه سرکشی کنم به وبلاگ دوستان .

 

میشه این کد امنیتی رو حذف کنید. خیلی فونتش بد هست وقتی با گوشی وارد میشم . واقعا باید هکر باشی این رمز و بتونی بخونی 

آخی یعنی تاامروز حالتون بد بود؟:((
خداروشکر الان خوبید
انشاالله همیشه سلامت باشید

این کد امنیتی فک نکنم بشه برداشته بشه چون عضو بیان نیستید این مدل سیستم خود بیانه که باید کد امنیتی وارد کنید
برااونایی که عضو بیانن واکانت دارن کد امنیتی نیاز نیست...
حالا از دوستانم برا اطمینان میپرسم ببینم میشه اگه میشدچشم برش میدارم

والا یه سر رفتم یه اتفاقایی افتاد که از تو دماغم در اومد خخخ ولی خوب بود 

خداروشکر :)))) 

آباریکلاااا 

عااچقتمممم😍😎💋💋💋


واقعا:(
همین که خوب بوده خداروشکر:)❤
من بیشتر عاچقتممم😉😍😘❤

سلام عزیزم

تقریبا منم مثل تو بودم:/

اصلا دلم نمیخواست بیام. ولی دلم برای وبلاگم تنگ شده بود واسه همین اومدم. دیدم بچه ها کلی پست گذاشتن. گفتم بشینم بخونمشون


سلام لیلا جونم😍
عزیزم:((الان چطوری؟روبراهی؟
منم دلم برا بچه ها تنگ میشه حتی پست نذارم ولی سعی میکنم بخونم وکامنت بذارم ومعاشرت کنم همین باعث تغییر حال میشه:)

بله دقیقا تا امروز ، هنوز کامل خوب نشدم ولی همینکه بیدار میتونم بمونم شکر.

 

اون موضوع همچنان پابرجا هست . حتما سر فرصت برای شما تعریف میکنم .


وای چقد شدید وطولانی مریض شدید :((
انشاالله کامل خوب بشید:((

هروقت صلاح میدونستید ودوست داشتید درموردش حرف بزنید :)

احتمالا چشمم زدند 😆😆😆

ولی خدایش جدی میگم هر سال همینه . ده پانزده سالش و که شک ندارم .


ای بابا ای بابا جذابیت پس چه ها که نمیکنه😂
خب به مادرتون بگید مدام براتون  اسفند دود کنن :)
بعضیا هم دیدم ازاین انگشترای چشم زخمو اینا میذارن تو دستشون:)
ظاهراً کارسازه!:)

الان که کمی روبه راهم خداروشکر:)


خداروشکر عزیزم😍😘
ماچت کنم شاید بهترم شدی؟😉😍😘
ازهمینجا میبوسمت فوووت میکنم😘😍😘😘😘❤
بوس فوتی😅


ای جاااااانممممم:)))

 

بوست چقدر ارومم کرد😍 قربون این مهربونیات

عزیییزم😍😍😍😘
اصلا این باید روایت بشه بخل(بغل) وماچ برهر دردی دواست😁😅
خدانکنه عزیییزم😘
انشاالله حال دلت خوب باشه همیشه😘
انشاالله همون لیلای شیطون وشوخو باانرژی خودمو ببینم😍❤

من هر وقت نیستم تو هم نیستی کههه

ببخشد که نبودندی تا احوال شریف پرسیدندی

 

 


سلامممم چطوری مبینا جون؟😍
نبابا این چه حرفیه عزیزدلم 😘
عکس پروفایلتو عوض کردی😊😍
کجا بودی نبودی حالا؟😉نمیگی دلم تنگ میشه 😟😚
راستی مامانت اینا اومدن؟رفع دلتنگی شد؟😍

سلام

خوبم مهربونم

تو چطوری؟

بعله دیگه عوض نمودم

خونه خاله خونه دایی

منم دلم برات تنگ شده بودااااا

بعله اومدن خیلی وقته که,چطور نگفته بودم بهت؟

بعله زیادی رفع شد اصاااا


منم خوبم عزیزم شکر:) 
عزیییزم همیشه به مهمونی انشاالله بادل خوش😍😘
قربون دلت برم 😘😍
بسلامتیییی 😍نه دیگه پست نزدی خبر بدی اومدن😅
خداروشکر که رفع دلتنگی شد😍😘

خداروشکر پس

کم پیش میاد درمورد خودم پست بزنم خیلی کمممم

بعله زیاد رفع شد باز نیاز ب دوری دارم خخخخ


آره میدونم تو این دوسه ماهی که آشنا شدم باهات خیلی کم درمورد خودت پست زدی:)
عهههه پس انقدر رفع شده😂😂😂
ولی دوری خوب نیست همون روزا دلتنگیتو یاد خودت بیار از حالت لذت ببر😉😘❤

بعله

چشمم بانو محیاااا


چشمت بی بلا مبینا جانم😍😘😘😘❤❤❤

مثه این که استیکر خیلی دوست داری نه؟


اینا😍😘😘❤❤❤؟
نه استیکرو دوس ندارم هرکیو دوس داشته باشم براش میذارم:)
راهی براانتقال احساسات درونیه!:)

اوووو منم دوست دارم عشقول آبجی

مشکل اینه منی ک با کامپیوترم میام استیکر ندارم


عزیزدلمی❤
باکامپیوتر میای این استیکرا معلوم نیستن چین؟:((

نه معلومه

من نمیتونم استیکر بفرستم منتاها چون با کامپیوترم


اره میدونم کامپیوتر استیکر نداره:)
ولی فکر میکردم استیکرایی که میذارم قابل نمایشن:))


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan