چه حالی داره حس پرکشیدن...

​​​​

 

 

 

وقتی گرسنه ای یه لقمه نون خوشبختیه.

وقتی تشنه ای یه قطره آب خوشبختیه.

وقتی خوابت می آد یه چرت کوچیک خوشبختیه.

خوشبختی یه مشتی از لحظاته ...یه مشت از نقطه های ریز که وقتی کنار هم قرار می گیرن یه خط رو می سازن. . 

(فریاد مورچه ها - محسن مخملباف)

.

.

.

پ.ن۱: وقتی در آخرین لحظه های غرق شدن هستیم گاهی کمی اکسیژن به ما کمک میکند تا دوباره به زندگی برگردیم. 

خوشبختی امتداد لحظه های کوچکی از "برآورده شدن" است. 

برآورده شدنِ خواب راحتی که مدتهاست به ان احتیاج داشته ایم.

آب خنکی که تشنگی مان را رفع کند و شاید برآورده شدنِ یک نفس عمیقِ جانانه که مدتهاست از خودمان دریغ کرده ایم.

"برآورده شدنهای " کوچک، خوشبختی های بزرگی هستند....

 

پ.ن۲:

هرشروعی حتماً خوب نیست مثل شروع لحظه ی جدایی

هرپایانی هم قطعاً بد نیست مثل پایان غم

شروع وپایان اجتناب ناپذیره...

ولی بین شروع وپایان دست ماست تمام لحظات شاد وغمگین،گریه ها وخنده ها ،خاطرات اون وسطه! بین شروع وپایان!

این انتخاب ماست که مشخص میکنه مسیر چطوری بگذره!

 

پ.ن۳: گالری رو زیررو میکنم به دنبال شاید محیای گمشده ای که دیگه توخودم پیداش نمیکنم محیایی که انقدر ایمان داشت به حکمتش که وسط تمام مشکلاتش میگفت میسپارم به خودتو قلبش آروم بود انقدر آروم که صورتش آینه ی قلبش شده بود که مدام میشنید ازهمکلاسیاش نگات میکنم آروم میشم ! میشه بشینی روبرومن ؟ آرامش میگیرم...تو فقط اینجا باش حضورت آرامشبخشه...

 

 

محیای ۲۰-۲۱ساله ای که روی نیمکت گوشه ی دنج کنار دانشکده ی علوم انسانی تنها نشسته تا صمیمی ترین دوستش باپارتنرش چند لحظه ای گپی بزنه رو تو عکس آسمونو درختا پیدا میکنم

محیایی که پرازتوکلوایمانه 

تنهاست ولی غمگین نیست چون پناهو تکیه گاهو هم صحبتش خداست

تنهاست ولی پرازعشق به خودشو آدماس 

پراز انرژی وحال خوبه

تنهاست ولی میجنگه برا حالِ خوب 

تنهاست ولی حواسش به آدماهست تا اونا تنهایی رو تجربه نکنن وبشه دلگرمیشون

 تنهاست چون انتخابش بوده فقط به خداش تکیه کنه وبابتش به خودش افتخار میکنه

 

رونیمکت نشسته مثل بچه ها پاهاشو تکون میده وفارغ از همه دردها وتنهایش خودشو به لحظه های کوچیک وحال خوب کن زندگی متصل میکنه ...رهای رها...

مثل پرنده هایی که بالاسرش درحال پروازن وغرق تماشاشون شده

دلش روشنه مثل 

نوری که ازلابه لای درختای بهم پیوسته بالاسرش به صورتش میخوره

 

 مثل همیشه شروع میکنه لحظات وقشنگیای دنیا رو ازهمون زاویه ثبت کنه ... 

 

محیارو پیدا میکنم لابه لای عکسایی که از آسمون وقشنگیای دنیا گرفته

 

محیایی که باتمام دردهاش لحظه ای غافل نبود ازخدایی که داره نگاش میکنه ولبخند میزنه بهش بخاطر پاکی وصبوریش ...

غافل از دیدن وشکر کردن قشنگیاواتفاقای خوب زندگی هرچند کم نبوده...

 

 

​​​​​​چی شد که غافل شدم که براحال خوب به بندت پناه بردم؟!

 

محیای۲۵ساله الان شبیه پازل بهم ریخته ای شده که دارم تکه هاشو پیدا میکنمو میذارم کنار هم ...

محیا انقدر امید به زندگی داشت که اسم دومومستعارش شد محیا که ازحی وزندگی وحیات میاد...

محیارو پیدا میکنم...

 

پ.ن۴:

مامان زنگ میزنه با خواهر داره حرف میزنه

که صدامو بچگونه میکنم میگم بهش بگو محیا میگه شطولی عژژژژیژژژژمممم😍❤

خواهرم میخنده میگه مامان محیا کارت داره

گوشیو میگیرم

بچگونه میگم دلامممم عژیژژژژمممم چطولیییی قچنگممم؟ :))

صداخنده مامان از پشت تلفنو خنده خواهر از کنارم بلند میشه

ومامان باهام همراهی میکنه بچگونه حرف میزنه وباهم میخندیدم:)

 

#خوشبختی یه مشتی از لحظاته ؛)

 

امروز چقدر خوشبختی تجربه کردید وبیتفاوت ازکنارش رد شدید؟:)

 

پ.ن۵: ازمتنم معلومه عکسا رو خودم گرفتم وهمون عکساییه که خاطره هاییو یادم اورد ومحیارو توش پیدا کردم:)

ولی گفتم یکم فخر بفروشم بخصوص برا اولیه که لحظه پرواز پرنده رو شکار کردم:))

 

#چه حالی داره حس پرکشیدن:)

 

  • محیا ..

من عاشق این حس‌های بامزه هستم که کوچک کوچک تو روابطم

تزریق می‌کنم و نتیجش بعد یه سال یه چیز خیلی باحاله و اون رو

که خیلی ها آرزوشو دارن...

 

خوش اومدید:)

چقدر خوب:)
دقیقاً همین حسای کوچیک کوچیک وتوجه بهشون یه خوشبختی بزرگ میشن،باعث حال خوب میشن :)

انشاالله همیشه زندگیتون پراز حال خوب باشه:)

جمله ها خیلی خوبن😊

منم وقتی به گذشته فک میکنم میبینم قبلا رابطم با خدا بهتر بوده..ایشالا این پازل هم به زودی تکمیل میشه

😂😂😂خیلی هم عالی😂به مامان بزرگ و خاله سلام برسون😍😂✋

امروز که مورد خاصی نبوده فقط صبح خواهر کوچولوم یهو اومد تو اتاقم و گفت سلام عزیزم😐😂(از اینکارا بلد نبود نمیدونم کجا یاد گرفته😐)منم گفتم سلام عشق داداشی😍بیا ببینمت😍و طبق معمول گند زد به حسم و رفت پی بازیش😐😐

عکسا هم قشنگن، چرا عکاس نشدی😍😂

موفق باشییی

😊🌹🌹

مرسی :)
انشاالله دوباره رابطمون باخدا وایمانمو قوی تر میشه:)
ممنونم:)

سلامت باشی خاله :)🌹 

آخییییی عزیییزم😍😍😍 😂😂😂
خداحفظش کنه😍 خواهرا شیرینی زندگین😆😅😂
چند سالشه خواهرت؟
کوچولوئه؟

چشات قشنگ دیده:)مرسی🌹
دوربین گرون بود اینه که ترجیح دادم مهندس بشم تا عکاس😂😂😂😅 ولی بی شوخی نمیدونم! کلاً همه چی من دوست دارم وبه اکثر هنرا علاقه دارم زندگی مجال نداده حرفه ای برم دنبالشون فقط پادرسو مخشام بودم😅

مرسی توهم همینطور:)🌹🌹🌹


یجوری گفتین محیا فکر کردم یکی دیگه ست 

خدا همه محیاهای دنیا رو حفظ کنه

😅😅😅
چون خودمو گم کردم وروایت منِ گذشته ،منِ ۲۰-۲۱ساله بود اینشکلی نوشتم:))
یجورایی واقعا انگار ۴-۵سال پیشم خیلی فرق داشتم ویکی دیگه بودم....
ممنون:)
خدا همه بنده خداهاهم حفظ کنه:)

یه لحظه هایی آدم اینقدر دلش تنگه و نمیدونه تنگ چی؟ وغمگینه ولی دلیل نداره که میخواد برگرده به قبل نه بره به جلو!

امیدوارم حالت خوب بشه وعالی بمونه:)

میشه بپرسم چه رشته ای میخونیی؟

زمانای دردناکیه ...خود برزخه
امیدوارم نه تو نه هیچکس تجربه نکنه😘❤
ولی من فک کنم بدونم دلم تنگ چیه! تنگ خودِ گذشتم ...
مرسی مهربونم حال توهم همیشه عالی باشه انشاالله😍😘❤

من الان درس نمیخونم
۲۵سالمه و ۳سالی هست لیسانسمو گرفتمو ودیگه ادامه ندادم
مهندسی صنایع غذایی خوندم:)

:))🌹🌹خواهش🌹

 

بله بله صددرصد😍20مرداد چهارسالش تموم میشه😍😍

قانع شدم خاله😂😂همینجوری هم هنرمندی :)

😊🌹🌹🌹


اخییییی😍😍😍😍 انقدر دوست دارم بچه کوچیک که حد نداره😢😍😍😍جونم برا بچه کوچیکا در میره
غبطه خوردم بهت الان خواهر کوچولو داری😍
خداحفظش کنه:)❤

:))) لطف داری 🌹🌹🌹
خواهر زاده از خالش مگراینکه تعریف کنه😅🌹
کسی که از من تعریف نمیکنه😅😂

چقدر خوب به این خاطر پرسیدم رشتتون رو چون گفتی علوم انسانی اخه منم رشته همینه کنجکاو شدم امیدوارم موفق باشی چه در زندگی چه در شغل .

با توکل به خدا همه چی میگذره

آره حدس زدم خواننده رو گمراه کنه اسم دانشکده علوم انسانیو اوردم ولی واقعا اونجا بودم وداستانو روایت کردم😅
من دانشکده مهندسی بودم ولی دانشکده انسانی یه جا دنجی زیر درختا داشت خیلی خوب بود😅

عزیزم:) توچی میخونی؟😍البته اگه دوست داری بگو:)

مرسی عزیزدلم توهم همینطور😍😘

ایشالا به زودی خدا یکی در قالب خواهر یا فرزند(😎) بهت میده😊

مرسی😊🌹

خاله اینا حسودن😂ولشون کن😂😂🌹

درقالب خواهر که بعیده😂😅 ولی به خواهرزاده وبرادرزاده هم راضیم😍 فرزندم که اصلا نگم دیگه ته خوشبختیه یه فسقلی واسه خودم باشه😅😂😍انشاللله😅😂🌹

😅😂😂 نه اتفاقا حسود نیستن خالت یکم شیطونو بدجنسه چون ازعکس پست قبلیم تعریف کردن 😅😉😂
مرسی ازحضورت رهام عزیز:)🌹

چه پست باحالی بود و عکسای حال خوب کن...😍😘😍

چقدددددررررر قشنگ نوشته بودی...

اوا...سلام یادم رفت...

سلااااام محیا گلی...و درود و تعظیم فراوان...😍😘😍😘😍

از یه قسمتی از پستت اسکرین شات گرفتم ...همیشه جلو چشمم باشه ...با اجازه!☺به طور مشخص بخوام بگم پ.ن ۲!😊

عزییییزم😍 خداروشکر حال خوب کن بودن عکسا😍😘
حال خوبت همیشگی😘
قشنگ خوندی عزیزدلم درس پس میدم به پاقلم تو که نمیرسه:)❤

منم باهمون ترتیب جواب میدم😅سلاممممم عزیزممم😍 سلام به روی ماهت قشنگم😍درودوتعظیمو ارادت فراوان😉😍😘


عزیزم:) وبلاگ واسه خودتونه:) متن که هیچی
انشاالله مسیر زندگیتو قشنگ وباحال خوب طی کنی😍😘❤

سلام 

خیلی قشنگ بود 

چرا از دمپخت نگفتیییییی😝😂💙


سلام عزیزدلم:)💕
قشنگ خوندی :)💕
بیا وآبرومو حفظ کن نگو که من دارم دمپخت وسالاد الویه وغذاها آسون به خورد خانواده میدم از بس محیای بی حوصله ای شدم😅😂😂
چی مینوشتم!مثلاً مینوشتم محیایی که هرروز کیک درست میکردو غذاهای خفن کجا گم شدی که دمپخت درست میکنی؟😝❤💕😂😂
😅

چند روزه میخوام کاپ کیک شکلاتی درست کنم😋حسش نمیاد فقط بافکرش دارم سر میکنم😐
چندروزه خواهرم میگه دلمه برگ مو میخوام حسش نیست برم برگ مو بخرم دلمه براش درست کنم
اصلا بد بی حوصله شدم😬😖

 

من هنوز دانشجو نشدم.

امسال ولی کنکور دارم:)

به امید خدا اگه بشه دوست دارم روانشناسی برم.


عزیزم😍😍😍 انشاالله موفق میشی وروانشناسی که دوست داری قبول میشی😍😘
روانشناسی خیلی خوبه😍❤
خواهر منم  روانشناسی میخونه:)

سلام چطولی عژیییژژژممم😍😅

 

ان شالله زودتر محیای گمشده رو پیدا میکنی:)

دَلامممم عژییییژمممم😅😅😍😘خوبم قچنگممم😍😘 توخوبی؟

انشاالله:) مرسی😍😘
شاید باید میگفتم باید آرامش محیای اون موقع رو به خودم برگردونم! نمیدونم! 

چه خوب که پیداش کردی :)

اون محیا تو وجود تو هست و وقتی ۲۱ سال باهات بوده یعنی قشنگ جا خوش کرده و عمرا اگه بتونه بره، فقط بدی های زندگی مثل یه غبار نشسته روش... 

با همین برآورده شدن های کوچیک و شکر کردنش میشه دوباره برگشت به بهترین روزها

امیدوارم همین اتفاق بیفته :)

 

 

عکست هم پرفکته :)

 
عزیزمممم مرسی ازاین کامنت پراز حس خوبو انرژیت😍😘
مرسی ازقوت قلبی که دادی😍
منم امیدوارم :)

مرسی عزیزدلم😍❤

حرفای منو نوشتی

 

ولی من حس میکنم باید بگردم ارامشمو جمع کنم


:):

آره منم درجستجوی آرامش گذشتمم...
انشاالله  آرامشتو بدست میاری:)❤

سخت نگیر مهی:)

 


همه لحظه های بی حوصلگیو خسته شدنای مقطعیو تجربه کردن وتجربه خواهند کرد
روزایی که مثل همیشه خوب نبودن 
واگه کسی بگه نه من تجربه نکردم یانمیکنم تو سختگیری دروغگویی بیش نیست:))
ونمیدونم چیش سخت گیریه؟:)) 
این احوال براهمه هست:) میادو میره ... نباید نه بابتشون شرمگین بود نه ترس داشت نه خودمونو سرزنش کنیم ومتهم به سخت گیربودن:) چون طبیعین خیلی طبیعیی وسخت گیری نیست:)
حرف من نیست حرف روانشناسه؛)

جمعه ۲۳ خرداد ۹۹ , ۰۵:۲۰ در حوالی اریحا...

ما ودعک ربک

:)
مرسی بابت این آیه حال خوب کن:)🌹

یکی از آیه هایی که همیشه حالمو خیلی خوب میکنه وبهم آرامش میده
حسبناالله ونعم الوکیل بود
این آیه هم  به آیه های آرامشبخش تو ذهنم اضافه شد:)
مرسی:)

به به 

ادم کیف میکنه این مدل حرف زدنتو میبینه 

دمت گرم 

بسی اموختیم 

برم ک قراره با ننم برم پیاده روی😉😂💙

:)❤

بَه بَه چه مادر ودختر پایه ای:)
پیاده روی خیلی حال خوب کنه دم مامانت گرم که پایس:) 
خوش بگذره:)😉😍💓

سلااام عکاس با احساااسم

آخی :) 

انگار هممون دلتنگ گذشته هامونیم😢💖

عزیزم خیلی متنت خوب بود

یه جورایی رفتم تو فکر و نمیدونم چی بگم 

اینکه میگی چه خوشبختی هایی داریم ک بی تفاوت از کنارش رد میشیم؟

داغونم کرد این جمله :)))

گاهی حس میکنم قسمتایی از زندگیم که دوسشون ندارم مثل همین دانشگاه کوفتی انقدر جلوی دید و تنفسمو گرفته

که تمام قسمتای خوب زندگیمو از دست دادم 

نابودمون کردی😍😅❤

ان شاءالله حالت خوب و عاالی باشه 

دوستت دارم خیلی خیلی خیلی....

❤❤❤❤❤

‌سلااااممم به روی ماهت ماه بانوی قچنگم😍😘😉

عزیییزم لطف داری😍😘
خیلیامون خیلی وقتااینجوری میشیم بخشای اذیت کننده وناراحت کننده زندگی که دوسشون نداریم چنان درگیرمون میکنن که نمیتونیم مثبتا رو ببینیمو حالمون خوب باشه یااز چیزای دیگه لذت ببریم واین خیلی بده😢
ولی خوبیش اینه باتمرین درست میشه
:)

دوراز جونت نابود چرا! هنوز کلی راه پیش رو داری وکلی میتونی ازلحظه های قشنگ زندگیت لذت ببری😍😘😘😘❤


مرسی نازنینم حال توهم انشاالله همیشه عالی باشه ولحظه به لحظه ی زندگیت پراز حس خوب وآرامش😍😘❤

منم دوستت دارم خیلی خیلی خیلی
ومیبوسمت عزیزدلم😍😘💕

سلام رسیدن بخیر .

امیدوارم حالتون همیشه خوب باشه


:) سلام آقا مهرداد
خیلی ممنون از لطفتون:)
انشاالله حال شماهم همیشه خوب باشه:)

سلام

ویییی چه عکسای قشنگیییی 😊  💖 💖 💖 💖


سلام به روی ماهت ملیکا جانم😍😘❤
باچشمای خوشگلت دیدی قشنگ به نظر اومدن😉❤مرسی عزیزدلم❤❤❤❤😍😘

💖 💖 💖 💖


😍😍😍😘😘😘💖💖💖💖

🙃❤


چرا ناشناس!؟:)


مگ چشه؟🥺☹آجیت ناشناس اومده دیگ😕


قربون آجی ناژم بلم😍😘 از رو ای پی ۹۹درصد میدونستم تویی ولی گفتم بپرسم چرا ناشناس که مطمئن بشم:))
ناشناس حس خوبی نمیده به ادم مرموز طوره😂😂😅

سلام...لبخند بانو کجا رفتن؟...

صفه وبلاگشون پاک شده بود!

:|

 

 


سلام گلم:)
نه هستن اسم اکانتو آدرسو عوض کردن فقط
maahoor.blog.ir

اِ پس ماهور لبخند ماهه؟...فک کردم رفتن....

ممنون بانو!

:)


آره ماهور همون لبخند ماهه:)
خواهش میکنم عزیزم:)❤

باز دوباره قسمت آخرین نظرات وبلاگت توسط من فتح شد!

:)))))))))))) (طبق آخرین مصوبات این به معنای خندیدن هس!همونی که از چشش اشک میاد!)

:)


😂😂😂😂😍😘😘😘
تبریک میگم بهت فتح کننده جانم💕

خوشبختی امتداد لحظه های کوچکی از برآورده شدن است چه قشنگ بود این تیکه اش رو.خیلی دوست داشتم:)))))


بَه یگانه جانمممم😍صفا اوردی عزیزم😍
وب جدید مبارک😍 انشاالله پراز نوشته ها وحس خوب باشه برات😘😍

خوشحالم دوست داشتی😍❤

:))))❤فدایت مهربونم


خدانکنه عزیزدلمی،تنت سلامت 😍😘❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan