پرپر کردم گُل باغ غرورم را تا دردستان تو باشد دل تنها....

 

 

 

مثل گل‌های ترک خورده کاشی شده‌ام 

بعد تو پیر که نه !

من متلاشی شده‌ام...

پ.ن۱: این فیلمو تابستون فکر میکنم شهریور بود گرفتم بذارم وبم  وکلی حرف داشتم بزنم ولی مثل همیشه که وقتی خیلی حالم بده سکوت میکنمو میرم تو خودم در وبو تخته کردم رفتم:))

امشب داشتم این آهنگو گوش میدادم یادش افتادم

عاشق شبم ...

نور چراغا تو شهر وسط تاریکی ...

​​​​

 

​​​​​​اون شب خدا میدونه چندبار بااین آهنگ بغض قورت دادم وچشمام هی پرشد 

فقط دلم میخواست تموم نشه اون جاده ...

مثل بچگیا ودلتنگیاش که بابا شبا برااینکه دلتنگی وبی تابی نبودن مامانو نکنیم شبا سوار ماشینمون میکرد تانیمه شب میبرد میچرخوندمون لب کارون ،پارک ساحلی ،شهر بازی...انقدر تابمون میدادو بستنی وهله هوله برامون میخرید تا خسته میشدیمو تو ماشین خوابمون میبرد ...

بابا میدونست غم دلتنگی شبا بیشتره...

حالا تو۲۵سالگی  یه شبایی مثل اون شب مثل همین امشب الان که دلتنگ میشم دلم میخواد بچه بودم وبقیه ،بابا میدونستن درد دلتنگی دارم

شب غمش زیاده...سوار ماشین میکردنم تاصبح میچرخوندنم سرمو مثل بچه ها گرم میکردن تا این دل کمتر بی تابی کنه...

 

یاد یه شعری افتاد که بابا وقتی میبینه منو خواهرم ناراحتیم ومیدونه از بابت یه دوسته...یایه کسی که خیلی دوستش داریم  میخونه

 

اون روزا وقتی گریمو میدید میگفت بابا محیا چرانقدر گریه میکنی بگو بهم چی شده؟

منم باچشمای قرمز فقط نگاش میکردم اونم میخوند برام

 

گوهر خود را مزن بر سنگ هر ناقابلی 

صبر کن گوهرشناس قابلی پیدا شود 

:)

​​​​

پ.ن۲:

همینجوری یهو دلم خواست یه بیت شعرو آهنگ بذارم وبمو کامنتارو ببندم 

که این شد 

حالا دیگه کامنتارو باز میذارم

​​​​​​

پ.ن۳:خنده چرا به من نمیاد😐 بسکه از صبح خندیدم تووب یهوآخر شبی دلم گرفت منفجر شدم:/

 

پ.ن۴: نمی‌شود با کسی که تو را فراموش کرده دوباره دوست شوی. 

تا آخر عمر همیشه نگران خواهی بود که باز هم مثل دفعه‌ی پیش تو را فراموش کند. 

همیشه این را می‌دانی که حال او بدون تو صددرصد خوب است

 ولی حال تو بدون او خوب نخواهد بود.

 

#کت_کرولی

 

پ.ن۵: فردا صبح باید برم بیرون کلی کار دارم ساعت۳ونیم شب هی پشت سرهم پی نوشت میزنم😐 فقط اینم بگم فیلمبرداری خودتون بده وولا😐

یه جا میخواستم اون روشناییو چراغاونوری که تو سیاهی شب خودم میبینمو بگیرم گوشیوکج کردم دیدم نه خوب نمیوفته دوباره برش گردوندم😅

 

پ.ن۶: معلوم شدبچه شهر ِلب کااارون

چه گل بارونم؟

معلومم شد به رو خودتون نیارید:)) شاعر میگه:

دسته دسته دخترون اهوازی

میان بیرون از خونه با طنازی

گیسوها پریشون همه شاد و خندون

قد بلند و خوشگل همه رهزن دل

چه خوب و قشنگه

لب کارون چه گل بارون

میشه وقتی که میشینن دلدارون

تو قایقها دور از غمها

می خونن نغمه خوش لب کاااارون😅

 

 

 

شاده دوست داشتید گوشش بدید:))

ازکجا یهو رسیدم کجا:)) نه به غم اولش نه به اهنگ شاد تهش! این پست قرار بود عاطفی وعاشقانه باشه بندری شد😐

مااز بچگی بااین آهنگا بزرگ شدیم بندری طوری انتظار دارید من بیش فعال نشم؟:))

حالا همه باهم چه خوبو قشنگه لبه کااارون 😅

 

​​خوابیدم دیگه😴

  • محیا ..

باباها خوب بلدن از رو چشمای بچه شون قصه رو بفهمن.

این روحیه خوب و قوی تو حفظ کن

آره مامان باباهاکلاً بگیم ف میرن فرحزاد😉😅
ز چشما آدم میخونن چمونه:):

عزیزممم😍💕 لطف داری خداروشکر که روحیمو خوب وقوی میبینیپ حتی وقتی که پست غمگین میذارم(:💖
چشممم 💖😍😘

ممنون از حضور وانرژی خوبت💕😘

امید‌وارم خیلی زود حالت خوب شه^_^

پ.ن: وی باشنیدن آهنگ چنان شور و شعفی وجودش را فرا گرفت که ....


عزیزممم😍مرررسی خوبم خداروشکر شبا فازو نولم قاطی میشه انفجار صورت میگیره😅😐

پ.ن: خداروشکر شور وشعف بهت دست داد😉 این آهنگا براهمین ایجاد شورو شعفه که آدم باهاشون بندری بره😅😂💖

آهنگ بندری فقط بنظر من هله مالی...

 

ما با چند تا بوشهری باحال تو لنج بودیم که با ساز اینو خوندن. واقعا بوشهر از بهترین مسافرت هام بود

:)) بلهه هله مالی هم قشنگه:)

چه جالب با ساز:)
چقدرخوب که خاطره خوب دارید از بوشهر:)
من خودم تاحالا بوشهر نرفتم
ولی تو استان خوزستان شوشترو دزفول قشنگو سر سبزن 
اهوازم خوبه 
البته از کارون بیچاره چیزی نمونده دیگه انقدر آبشو انتقال دادن:/

پست‌های غمگینتون هم حال آدم رو خوب می‌کنه :)

امیدوارم کاری که داشتید علی‌رغم خواب ِ کم عالی پیش بره

خداروشکر:) 
دیگه ازاین به بعد همش پست غمگین میزنم حال همه روخوب کنم😐:)))

ولی نه جدی واقعا.یکی از دلیلایی که پست غمگین سختمه بزنم براهمینه که نکنه دل کسی بگیره 
وازاین بابت ناراحت میشم
خداروشکر پستم حال بد کن نبوده:)

ممنون خداروشکر جز دوتا خنگ زدنو گیج بازی که اونم فدای سرم😐 مشکلی نبود:))))

سلام 

 

موفق باشید.

سلام آقا محسن:)

خیلی ممنون همچنین:)


😭😢

 

:)))

آهنگه خوب بود، از این تنبکا توی خونتون دارین؟ :))

تفاوت ابتدا وانتهای پستو میشه قشنگ تو کامنت وبازخورد تو دید اول استیکر گریه بعد خنده:))))

تنبک ؟:))) نه نداریم
من یه زمانی هر دَری گیر میوردم روش تنبک میزدم 😅😂گفتی تنبک یادم افتاد چقدرمن تولید صدا میکردم توخونه الانا آرومترم
یعنی شاید باورت نشه دریخچالوباز میکردم یه چیزی بردارم رودریخچال تنبک میزدم رو در کمد و...
هرروز خواهرم میگفت محیاااااا بسهههه سرممم رفت چراانقدر سروصدا درمیاری😅😂
بهم میگه منبع تولید سروصدا😐😅

سلام محیا جونم 

خوبی قشنگم 

روزی که زیاد بخندی آخرش یکم دلگیر میشی :)

آهنگ قشنگیه 


سلام عزیزممم😍😘
قربونت برم خوبم به خوبیت مهربونم😍
آره :) دست خودم نیست میام وب میخوام جواب کامنتارو بدم مسخره دونم فعال میشه😅😂


قربونت برم😍😘

محیا دلم میگیره وقتی غماتو میخونم اما خوشحالم میشم از اینکه مدتیه داری غماتو بروز میدی و تو خودت نمیریزی و حداقل مینویسیشون.

 

عاشق این پیش فعالیتم یعنی:))

که وسط بغض یهو لبخند میاری رو لب آدم😘😘


قربون دلت نبینم بگیره😢😍😘
خوبم من یهو بعضی شبا نمیدونم چم میشه چشما مثل آبشار نیاگارا میشم:)))
بعد خودم به خودم چتهههه؟
ازاونور أأأأأ😭😭😭😭😭اینجوری گریه میکنم
بعد باز به خودم میگم کوووفت چتهههه خو 
باز همینجوری اشک میاد😐😅😂

ولی رفتم بیرون یکم بهتر شدم 
هرچندالان باز بخاطر کامنت مریم دلم گرفته😢

قربون دلت برممم بغض نکنیییی😟😢

خداروشکر حداقل تهش لبخنده اومده:)❤
همیشه لبت خندون باشه انشاالله
واسه همین که نکنه باعث یه چند لحظه غم نشوندن رو دل بقیه بشم 
همیشه از اینجوری نوشتنا دوری میکنم میریزم توخودم دیشبم هی پیش خودم میگفتم غیرفعالش کنم نه نکنم غیرفعال کنم؟ توهمین احوال بودم خوابم رفت😐😅
اگه هوشیار بودم بعید نبود غیرفعال کنم😐😅

با امیر.ام موافقم

پستای غمگینتم به آدم انرژی میده محیا جان

جدی جدی حالم بد بود.پستتو خوندم حالم بهتر شد🙃

چقدر شاد بود آهنگ آخر پست👌😂

 

دیگه جدی جدی همیشه براتون پست غمگین مینویسم که حالتون خوب بشه😅😂
کلاً اینجوریم توخونه هم گریه میکنم بعد اشکامو پاک میکنم آهنگ شاد میذارم پامیشم مسخره بازی که توغم نمونم بعدخواهرم پوکر نگام میکنه میگه تو دلت تنگ بود دودقه پیش داشتی زار میزدی بعد الان داری میرقصی؟😐
خوبی؟😐

سریع خودمو جمع میکنم:))

عزیز دلم انشاالله دیگه حال دلت بد نباشه:(خداروشکر که تو بهتر شدن حالت نقش داشتم😍حال خوبت همیشگی😍😘❤

حالا که استقبال شد دوست داشتید براتون بازم ازاین اهنگا میذارم زیاد داریم ازاین سبکی😉😂😅💖

سلام عزیزم

خوبی؟ 

اصولا می گن هر وقت زیاد بخندی تهش به گریه می افتی اینقد اینو برام بقیه تکرار کردن که خیلی وقتا جرأت زیاد خندیدن رو ندارم

فک کنم این غم و شادی همسایه دیوار به دیوار همن از اون دیوارهایی که قطر کمی دارن و تا شادی عزیز میاد یه کوچولو بخنده غمه خودشو می ندازه وسط

ان شاءالله کمتر همسایه شادی هات، خودشو قاطی لحظات کنه💖

سلام همراز جانم😍
قربونت عزیزمم خوبم به خوبیت 😍😘

بله منم زیاد شنیدم:(:
دقیقاً همیشه انگار باهمن غم خودشو چسبونده به شادی:))

قربونت مرررسی همچنین برای شما انشاالله همیشه حال دلتون خوب باشه ماهم بیشتر تو بیان بیشتر ببینیمتون واز حضورتون لذت ببریم😍😘❤

ممنون از حضور آرامش بخشتون😍💖

چه فیلمبرداری خوبی

چه رانندگی خوبی، کی رانندگی میکنه، من از همین فیلمش هم ترسیدم

یه عمر پدر و مادر بچه بزرگ میکنند به امید اینکه دیگه حداقل شبا نخوان بگردوننش که خوابش ببره! حالا این که عصای دست بشه بچه را که خیلی وقته کسی بهش فکر نمیکنه

خیلی شعر خوبی میفرمودن، باید بنویسمش هم به خودم و بعد هم به بچه هام بگن

همین جوریه زندگی ترکیب شادی با غم است

البته بعضی هام از خوشی احساس گناه میکنند و نمتونند شاد بمونند خودشون را میندازند توی دل غم

دنیای عجیبیه

بعضی وقت ها هم آدم دلش میخواد تجاربش را تکرار کنه به دلایل مختلفی مثلا خوبی های اون کار براش خیلی لازمه و از رنج سختی هاش چشم پوشی میکنه یا این که میخواد سختی ها را خودش انتخاب کنه یا

چی میگم الکی

عه کارون را من به بار دیدم خیلی خوب بود، چه خوش به حالتون

 

فیلم برداری که باااون سرعتی که داشت میرفت عالیه انصافاً😅
اینکه بیکیفیتم هست بخاطر اینه حجم کیفیت اصلی بالای۴۰مگ بود که نمیشد آپلودکنم تو بیان واسه همین بایه برنامه کیفیتشو اوردم پایین بشه بذارمش اینجا:)

چرا ترسیدید؟:)) 
سرعت میره؟
اتفاقا من فیلمو نگا میکردم پیش خودم گفتم چرااصلاً سرعتش معلوم نیست😅
راننده هم داداشم بود :))
همیشه بسکه لایی میکشه وباسرعت بالا میره من میترسم صندلی جلو بشینم چون از ترس با صندلی یکی میشم:))
ولی هروقت به خواهرم میگم توجلو بشین من عقب
داداشم شاکی میشه به خواهرم میگه محیا بزرگتره محیا باید جلو بشینه خواهر طفلیمم میگه خوودش گفت میخواد عقب بشینه:)))
دیگه خیلی وقته برترسم غلبه میکنم همون جلو میشینم:)).

من یکی که تلاشمو دارم میکنم عصای دست باشم:)
ولی دیگه یوقتا آدم از ناراحتی ودلتنگی دلش میخواد بچه بود:))

چه عجیب که بعضیا از شادی احساس گناه میکنن😯😮😶
تاحالا نشنیده بودم و ندیدم... بنظرم آدم باید یه مشکلی داشته باشه که خودشو بندازه تو غم😐طبیعی نیست:(

اینکه تو هر مسئله وراهی رنج وسختیایی هست خب طبیعیه خیلی از راه ها همینن وهیچ موفقیت یا تجربه مثبت یاحس خوبو هدف خوبی بدون سختیاش وتلاشو... امکان پذیر نیست...


اینجا انقدر بادوخاکه وگرمای شدید که خوش به حالی نداره:(:


خدا نکنه عزیزم❤

 

نه بنویس با خیال راحت هم بنویس حتی اگه اخرش رو هم شاد ننوشتی اشکال نداره.

 

این که میگم دلم میگیره یجور دل گرفتن بد نیست.

نمیدونم چطوری منظورمو برسونم قابل بیان تو کلمات نیست😅

 

حالم خوب میشه حتی از اینکه میبینم داری غم هات رو هم میپذیری.

و در کل همیشه خودت تو اولویت باش اگه با نوشتن کلی ناله حالت خوب میشه بنویس و اگه قراره اون یه خط شاد اخرش یه درصد از این حال خوبت کم کنه ننویس و اگه قراره یه درصد بهش اضافه کنه بنویس.

میدونی چی میگم؟ اینکه قبل از اینکه برا حال خوب بقیه تلاش کنی برا حال خوب خودت تلاش کن چون خودت مهم تری و اگه حال خودت خوب بشه ناخوداگاه به دیگران هم منتقل میشه. به خاطر همینه بعضی پستها با وجود کلی غمگین بودنشون حس خوبی به ادم میدن و حال ادمو خوب میکنن.

قربونت برم😍😘

میدونم چی میگی:)❤
داشتم متنتو میخوندم به این فکر کردم من پایان این پستو مثلاً برااینکه غمگین تموم نشه اینجوری کردم؟
دیدم نه خودم بودم
همه نوشتهام حسای واقعیمن 
:)
همون لحظه یهو فازم عوض میشه:))

دیشب انیمیشنinside out. رو دیدم خیلی قشنگ بود😍
باورت میشه باهاش گریه کردم؟😐
طبیعیم من؟😅😂

یعنی قشنگ دیدم که همون غمه تومن همونجوریه واییی چه دنیای غم انگیزیه وایییی من دیگه نمیتونم وایییی انقدر غم دارم نمیتونم کاری کنم 
بعد شادی میاد هی تلاش میکنه از اون حال درش بیاره😂😍

ولی چقدر کارکتر غمو بیحالیاشو دوست داشتم 
خود من بود لعنتی موقع ناراحتی 😅
حال نداشت حتی راه بره 
چون غمگین بود😅
چند روز پیش برا آیدا تعریف کردم انقدر حالم گرفته بودو فشار روحی وذهنی وکم خوابیا متوالی داشتم 
یه شب دیگه ازشدت ناراحتی گریم میومد به خودم گفتم گریه نکن به درک اصلاً همه چی درس به درک بی پولی به درک همه چی بره به درک گرفتم سرشب خوابیدم تا بعدازظهر روز بعدش نزدیک۱۴ساعت خواب بودم😅😂 چون خیلی غمگین بودم مدامم بیدار میشدما هوشیار میشدم ترس گرامی میگفت ولییی درس نخوندی عقبی هیچی نخوندی خشم میگفت گند بزنن این زندگیو عصبیممم خستممم شادی میگفت پاشو درستو بخون دنیا به آخر نرسیده بعد اخر سرغم میگفت من خستممم من ازغمم خستم حال ندارممم میخوابیدم😅

عاشق کارکتر غم بودم بااون صداش😍😅😂



اره میدونم چی میگی من خودمم گاهی اینجوری میشم یهو فازم عوض میشه مثلا وسط گریه یهو میخندم یا وسط خنده یهو گریم میگیره!

 

طبیعی هستی نگران نباش:) چون منم باهاش گریه کردم😅

( چه خودشیفته معیار طبیعی بودن منم انگار😂)

همه ی آدما با اون انیمه همزاد پنداری میکنن چون کاملا از رو نظریه های روان شناسی ساخته شده.

 

منم امروز  soul رو دیدم، خیلی قشنگ بود😢😢با اینم گریه کردم😅😅

الان بقیه میگن این چقدر زر زروئه😅

دقیقاً😅
:))


عه واقعاً توهم گریه کردی؟😅
من حالا به خودم نهیب میزدم که چته جنبه انیمیشنم نداری چی داره گریه میکنی😂😅
احساسات خودمونو قربون😍😉

آرهsoul هم خیلی قشنگ بود😍😢
منم بااون دگرگون شدم
 احساس میکردم۲۲منم😯😂😅

دوراز جونت زرزروچیه ما خیلی بااحساسیم😂😅

:')))

 

وای خوبه تونستی این عادت رو ترک کنی، من هنوز درگیرشم، هرچی هم میگذره تشدید میشه :/ ینی با اینکه آدم آرومی ام ولی به هیچ وجه نمیتونم یه جا آروم بشینم و حتما باید دستمو به مبل و ... بزنم و آهنگ بزنم :///

تازه چندوقته بیت باکس هم بهش اضافه شده ://////// با ضربه پا و دست و بشکن ترکیبش میکنم خیلی خفن در میاد فقط هر دفه مورد عنایت خانواده واقع میشم :/


😂😂😂
پس توهم مثل من مورد عنایت خانواده قرار میگیری😅
اشکال نداره فدای سرت
بیت باکس که یه هنره اصلا؛)
من مشکل اینه اگه قشنگم میزدم اشکال نداشت خیلی داغون رومخ رونده میزنم:)))
ولی تو به تقویت هنرت ادامه بده:))

آره بدجور😐🤦‍♂️

 

😂😑

 

میترسم اینم یه توهم باشه😂حالا این کیا رکنی اخیرا توی یوتیوبش آموزش بیت باکس میزاره باید برم ببینم میتونم یا نه

ولی بنظرم همین الان توی اوج خدافظی کنم بهتره😐😂


نبابا توهم چی😅😂 همینا که الان حرفه ای شدن که از اول حرفه ای نبودن
تومیتونی:)

😂😂😂 نه تواوج خدافظی نکن ادامه بده:)

باشه اگه رفتم عصر جدید میگم حمایتم کردی😭🌺


انشاالله😉😍😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan