شاعرانه (۳)

 

 

غم دل با که بگویم که مرا یاری نیست

جز تو ای روح روان هیچ مدد کاری نیست

غم عشق تو به جان است و نگویم به کسی

که در این بادیه غمزده غمخواری نیست

راز دل را نتوانم به کسی بگشایم

که در این دیر مغان راز نگهداری نیست

ساقی از ساغر لبریز زمی دم بربند

که در این میکده می زده هشیاری نیست

درد من عشق تو و بستر من بستر مرگ

جز توام هیچ طبیبی و پرستاری نیست

لطف کن لطف و گذر کن بسر بالینم

که بیماری من، جان تو بیماری نیست

قلم سرخ کشم بر ورق دفتر خویش

هان که در عشق من و حسن تو گفتاری نیست

 

 

پ.ن۱: شعرایی که میذارم بی مخاطبن:)

فقط چون به شعرعلاقه دارم و از خوندن این شعرا لذت میبرم میذارم شاید شماها هم مثل من لذت ببرید:)

 

پ.ن۲:پراز حرفم ولی نمیتونم بنویسم....ته تلاشم برااینکه حرف بزنم میشه پست سرگرمیو شعر نه گفتن حرفای دلم...

 

پ.ن۳:تو دعاهاتون اگه امکانش هست منم یاد کنید:)

داشتم فکر میکردم اونایی که مدام ازغمو ناراحتی میگنو فاز غمگین برداشتن بیشتر تو یاد آدم میمونن وتودعاها اوناسریع تو ذهن آدم میان تایکی مثل من که همش درحال شوخیم...

ولی انتخاب خودمه...

شاید آدمایی که میخندن وشادن بنظر بی غم میان ولی خیلی التماس دعادارم...heart

 

 

 

 

 

  • محیا ..

:)

دعا هایم را با وجود تو رنگی میکنم...ای همیشه خندانِ سرگردان!


عزیییزم 😍 چقد قشنگ بود❤❤❤

چشم عزیز جان

محتاجیم به دعا


چشمت بی بلا بهارم ممنون 😍❤❤❤🙏

شعر زیبایی بود

حتما دعات میکنم آبجی


ممنون عزیزدلم😍
فدا آبجی گفتنات😍❤❤❤

انتخاب بیست


ممنون 😍❤

قشنگ بود :)


ممنون:)
خداروشکر از لبخند ژکوند فراتر رفتید:))
ممنون از حضورتون:)

راستی جایزه ی نفر دوم چی بود؟😊😉


جایزه شناخته شدن بعنوان فرد باهوش بود😉😅
جایزه دیگه هرچی شما بخواید اطاعت میشه :) 
فقط من خیلی پول ندارما:(جایزه ارزون بگیدبخرم:))

ای جانم..

همینکه تو رو یافتم جایزه امه😙

قبلاها مسابقه  میزاشتم تو وبم دو بار هم جایزه دادم. 

یه بار برای یک آقا که برنده شده بود شارژ خریدم و یه بارم برای یه خانم که تو ادامه ی داستان نویسی به رای مخاطبین برنده شد کتاب خریدم و هدیه دادم😁

 

من جایزه بسیار دوست😃


عزیزدلید لطف دارید😍😍😘😘

وای چه جذاب😁😁😍
منم جایزه گرفتن بسیار دوس😅
ولی هیچوقت جایزه نگرفتم😳
اصلا به جایزه فکر نکرده بودم که جایزه بدم😅😂
چقدر دوست دارم بیشتر ازشما بدونم
ولی میترسم فضولی باشه😳
باید منتظر تکمیل شدن درباره من وبتون باشم😅


در اولین مسابقه ای که تو وبم گذاشتم شرکت کن برنده شو جایزه بدم بهت😊

برنده ام‌نشدی از نظر من برنده اعلام میشی بازم جایزه رو میبری.

خوبه؟

دیگه ادم یه محیا داره باید هواشو داشته باشه دیگه..

 

درباره ی من رو کمی نوشتم بخونش. سوالی داشتی دربست در خدمتم.

 

در ضمن منم همچین حسی نسبت به تو دارم میترسم بپرسم مبادا فضولی قلمداد شه..

تفاهم اخه تا چه حد


😍😍😍😍
قربون لطفتون ممنونم😘😘😍

حتما شرکت میکنم😍😍سعی میکنم برنده بشم😁😍

چشم میخونم حتما😍

نه اختیار دارید سوالی دارید بپرسید
وب قبلم تو درباره من کامل درباره خودم گفته بودم اینجا خواستم متفاوت باشه نگفتم😅

دعات میکنم حتما :)

شعر هم خیلی خوب بود 


ممنوووون عزیزدلم😍❤❤❤

محیااااااااااااا !!!!!!!!

وب داشتی ناقلا و رو نمیکردی ؟😕

واااااااقعا که محیا خاااانم 😢


سلاااااام خوش اومدییییید 😍😍😍
اون روز که گفتید تووب بزن براتون آدرس وبو گذاشتم تووب آقا سعید بخدا😟
گفتم وب دارم فقط عمومیش نمیکنم الان بخاطر شما عمومی میکنم
که شما رفتید نیومدید منم کامنتمو پاک کردم😔
تو کامنتا اون پست بخونید نوشتم براتون اگه کامنتمو نخوندید بگید باز بذارم ولی نیومدید تا امروز😟
ببخشید دلیلایی داشت اینکارم😔

عزیزم..

دلنشینی و مهربون..

خصلت همه ی جنوبی ها..

شاغل؟

هرمزگان یا خوزستان؟


ممنون لطف دارید مهربونی ازخودتونه😍😍😍
 فعلاً تمامو کمال خانه دار:)
امیدوارم شاغلم بشم:)

ان شاالله...

خوزستانی ها رو دوست دارم...

مردمانی مهربان و اهل دل

به امید دیدارت


😍😍😍
منم شمارو دوست دارم 😍

خوشحال شدم از هم صحبتیتون
به امید دیدار❤

محیا چرا به هلوم نگفته بودی وب داری ؟؟هااااا😝😒

 


سلام آقا محسن احوالتون؟😊
بنابه دلایلی نمیخواستم عمومیش کنم
ولی خاطر هلو جون انقد عزیز هست که وقتی گفتن وب بزن گفتم وب دارم وآدرسو گذاشتم براشون ولی نیومدن منم مجبور شدم کامنتمو پاک کردمو کامنت گذاشتم که اگه نخوندید بگید بذارم دوباره کامنتو 
که امروز باز بخاطربارون عمومیش کردم بعد نشد دیگه کامنتو پاک کنم گفتم بمونه دیگه که خداروشکر هلو جونم دیدن:)

اگه کامنتا اون پست آقا سعیدو بخونید برا هلوجون نوشتم که اگه کامنتمو ندید بگید باز بذارم
:((


توجیه نکن محیا 

هلوم ناراحت بشه خودت میدونی که چی میشم 😒

حالام برو زود بگیر بخواب ☺

آفرین دختر خوب 

عیدتم مبارک 😊


توجیه نیست بخدا😟😟
به هلو جون بگید بیان از دلشون  دربیارم عذرخواهی کنم😟
خوابم نمیاد دارم اسمارتیز میخورم😅😂😂😂
جعبشم مینیونه😍 داشتم عکس میگرفتم قبل خوردنش که بعد بذارم عکسشو وبم😁عکس گرفتم الان دارم اسمارتیزارو میخورم😅

ممنون ،عیدشماهم مبارک😊🌹

من هم الان دقیقا پر از حرف هستم ولی حرف ها اون قدر زیادن که نمی شه نوشتشون.شاید در دفتر خاطرات راحت تر بشه نوشته شون. :)


خوش اومدی عزیزدلم😍
دقییییقا انقد زیادن آدم نمیدونه از کجا بگه چی بگه...
اصلا بگه!
اره موافقم دفتر خاطرات گزینه بهتریه ....اتفاقا امروز شروع کردم به نوشتن :)
دوشنبه ۲۱ مرداد ۹۸ , ۰۵:۲۵ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)

عکس چ قشنگه😍


😍😍😍❤
دوشنبه ۲۱ مرداد ۹۸ , ۱۵:۱۸ ناشناسِ پُر حرف!

ان شاالله که اگه حال دلت بده زود خوب بشی 

و اگه حاجتی داری حاجت روا

محتاجیم به دعات مهربون


ممنونممممم عزیزدل مهربونم😍
انشاالله عاقبت هممون بخیر بشه وحاجت روا بشیم:) 
فدای تو لایق باشم دعاگوهستم:) ❤

سلام محیا 

نیم ساعت کشید تا سنجاق روپیدا کردم :))

خوبی؟

چه خبرا؟؟

سلام عزیزم😍😍😍
آخییی:(
از عمد اونکارو کردم:))))
همه رو عدم نمایش زدم همون یکی فقط بمونه😝😅😂

قربونت خوبم توخوبی؟
وقت داری الان خصوصی باهات حرف بزنم؟

خصوصی؟؟

آره وقت دارم 

خیره ایشالله


چیزی نیست میخوام یکم گپ بزنیم:)
یه رمز خصوصی بفرست😘

چه شعر قشنگی

چه تصویر قشنگی 

حال دلت خوب همیشه،


ممنوووون عزییییزمممم😍😍
همچنین الهی حال دل شماهم همیشه خوب باشه😍😘❤❤

😍😘❤❤


😍😍😘
❤💖💕💓💜💙💚💗💞💞

امیدوارم حال دلتون همیشه خوب باشه و حاجت روا بشید.

این یه بیتش فوق العاده بود .

رار دل را نتوانم به کسی بگشایم ....

 


ممنون از لطفتون:)
انشاالله که حال شماهم همیشه خوب باشه:)
بله این بیتیه که بارنگ قرمزه خودمم خیلی این بیتو دوست دارم که قرمزش کردم:))

به به چه شعر قشنگی:)

منم مثل تو هستم محیا و به نظرم این بهترین انتخابه:)

 

بقیه پستاتو بعدا میام میخونم:)


عزیییزم😍میدونم تو مثل کوه قوی ومحکمی باکلی حس خوبو دیدمثبت😍

فدات😍😘

محی دیگه خیلی دالی ازم تعریف میتونی

خجالت کسیدم😅


گلیییی یادت نره تو یکی ازبهترینایی😅😂😂😂😍😍😍😘
خجالت چرا؟!
جدی گفتم😍😘

بهترینا😂😂😂😂😂😂😂😂😂واااای خدا مردم از خنده😂😂😂

حالا هر سری باید این کلمه سوژه بشه😅😅😅

 

لطف داری عزیزم😘😘


😂😂😂😂😂😂
فکم درد گرفت انقد خندیدم بهترینم😅😍😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan