تو مرا زمزمه کن، تا دلم آرام شود‌:)

 

 

اگر به چند سال پیش برگردم به چشمانم نگاه میکنم ومیگویم :

هیچ چیز آنقدر که نگران بودی،نگران کننده نبود،هیچ چیز آنقدر که فکر میکردی همیشگی وماندگار نبود،هیچ چیز آنقدر که فکر میکردی سخت نبود،هیچ چیزوهیچکس هم آنطور که تصور میکردی زیبا ،خواستنی و کامل نبود،هیچ چیز آنطور که تو تصور میکردی نبود،اما همه چیز همانطوری بود وخواهد بود که باید باشد...درست،به موقع،دقیق،اجتناب ناپذیر وموقت! موقت!موقت ...

 

پ.ن۱:سلام سلامممم

خوبید؟:)

یه مدته همش دلم میخواد بنویسم ولی اصلاً وقت نمیکنم امروز گفتم هرجور شده بنویسم آخه خیلی دلتنگ نوشتن واینجا وشماها بودم😭بانام ویاد خدا پرحرفی را میکنم آغاز😐

صبح زود داشتم آگهیا کاریابی رو نگاه میکردم

۳تا آگهی که کارشون مشابه بودو دیدمو به۳تا پیام دادم بااینکه حدس میزدم بازاریابا یه شرکت باشن! همینجوری جهت کنجکاوی وبررسی دقیق به۳تا پیام دادم صبح۲تاشون  سریع یه سری اطلاعات کامل ومفصل دادن 

یکیشون اداش زیاد بود! 

ایشووون😒

البته من فامیلم محمدی نیست! الکی گفتم! سراسمو فامیلم غیرت دارم به هرکسی نمیگم😐😂 ولی محیا محمدی چه ست خوبیه ها😅

ولی اینم شد بازاریاب؟

بازاریاب سریع ،کاااامل ،جذاب درکوتاه ترین زمان باید جواب بده که طرف جذب بشه والبته با خوش برخوردی تمام!

نه اینجوری بافیس وافاده! 

مردم که وقتشونو سرراه نیوردن!

اونم بیکارایی مثل من که عصاب وحوصله ندارن مگه وقتمو از سرراه اوردم؟والا:))

وقتم دراختیار کسی دیگس:/

چهارتا اطلاعات آماده میخواد بهم بده ادا درمیاره که مثلاً کارشناسه! دلم میخواست بگم بَرَبب اون موقع که تو به سیب زمینی میگفتی دیب دمینی من فروشنده وبازاریاب بودم!

اخه ایدیش۷۸داشت معلوم بود بچس:)

ولی خب گفتم بچه دلش نشکنه! اونجوری جواب دادم باشد که رستگار شود سوال کننده بعدیو معطل نکنه وبازاریابی یاد بگیره!یه پورسانتی گیرش بیاد! والا!

بافیس وافاده که نمیشه کار کرد:/

مشتری مداری باید بلد بود! آدمای بیکار وبی پول همچون من عصاب درست حسابی ندارن:))

 

 

به شخصه بخوام جذب شرکته بشم 

از طریق اون دوتا بازاریابی که سریع جوابمو درکوتاه ترین زمان وکامل با نهایت احترام جواب دادن میشم که پورسانت گیر اونا بیاد نه این:/

 

قشنگ چند وقتیه خیلی بی اعصاب شدم! معلومه؟:))

 

پ.ن۲: ایشووون😐

که نمیدونم کیه پیام داده:سلام! میگم شما؟

میگه نمیدونم!

یه روز صبر کردم تاجواب بده ببینم کی میدونه!😐

ولی باز گفت نمیدونم! میگم چیکار داری؟میگه نمیدونم!

چرا ملت اینجورین؟:/

تازه آیدیمم  اسم پسرونس! پروفایلم ندارم!

یعنی دختره؟ اسم آیدی پسرونمو پسندیده بنظرتون؟:))

  قبلاً هرکی میگفت سلام بلاک میکردم! یه بار مامان دوستمو نزدیک بود بلاک کنم انقدر بی عصابم! مشکلات بهم فشار اورده باید یکیو اذیت کنم دلم خنک بشه یانه😐😅 

دلم تهش که گفت اصل میدی گفتم نمیدونم خنک شد😁

بچه پرو😒

 

پ.ن۳:

به یه مرحله خستگی رسیدم به همه پیام میدم بعد یه عالمه جواب دارم حال ندارم بخونم!

خوددرگیر😕😒

مثلاً این یه نمونش

اون آخریه!تاریخ جواب دادنش براکیه؟۵دسامبر!امروز۱۵دسامبره! هنوز پیامو باز نکردم:)))

بهش پیام دادم پیج اینستاگرام بخرم!

بعد پشیمون شدم! حتی پیامشو باز نکردم:/

 

آیدی پسرونمو برااینکه به این پیام بدم گذاشتم مثلاً یه ابهتی داشته باشم فک کنه پسرم سرم کلاه نذاره:/

تازه سعی کردم پسرونه حرف بزنم به طرف گفتم داداش لایک میخورن پستا ؟! :))

کم مونده بود بگم داشی یه پیج ردیف کن واس ما عشقی:))

البته فک کنم فهمید دخترم! واون شخص نمیدونم نمیدونم مذکور در پ.ن۲ خودش باشه! چون من هیییچگونه مزاحمی نداشتم ...

امنیت نداریم از دست این مذکورات به مولا جمع مذکر! چی میشه! مذکرات!مذکورات!مذکورین!مذکوران؟😐

 

پ.ن۴:

چند روز پیش به چندی اینفلوئنسر وبلاگر لایف استایل پیام دادم ببینم هزینه تبلیغاتشون چنده!

اینم شما یکی از تعرفه ها تبلیغاتشون! 

بکوب لایکو نه چیزه! کلیک بنما

ومن که درافق محو‌شدم هنوزم پیدا نشدم!

همشو نذاشتم برگا شما بمونه:))به۲۰نفر پیام دادم! یکاری بامن کردن که عمراً‌ ادم سابق بشم

اگه اونا بلاگرن ما چیم دقیقاً؟:/

 

 

پ.ن۵:احساس میکنم به نیمه گمشدم درحال حاضر برا زدن پیج لایف استایل نیازمندم!:/))

الان که خونه بابامم با مامی وددیم که نمیتونم پیج لایف استایل بزنم پول پارو کنم!اینم شد زندگی؟:/

پس من کی زندگیموفرو بکنم تو چشمو چال مردم ازراهش پول دربیارم! تبلیغا میلیونی بگیرم مثل اینا:/))

 

هرکی بیاد بگه اینستا بده و... من میدونمو‌اون ها:/

گفته باشم:)

خشمگینم خشمگین:))

 

پ.ن۶:اینم اگه دوست داشتید بشنوید:)

کلیک

خودمم ! یعنی صدامه😅

الان ضبط نکردم چون این روزا واقعاً فرصت اینکارو ندارم تو گوشی موجود بود:) 

الان آرامش وحال بهترمو ازهمین دارم که کمتراز قبل برام مهمه بقیه درموردم چی فکر میکنن یا چی میگن یا قضاوت میکنن واسه همین دوست داشتم بذارمش:)

فقط

مواظب باشید تصویرسازی قشنگی ازمن نکنید تصویر به قشنگی صدا نیست گول نخورید خلاصه:))

دفعه قبل پارسال زیر یه دقه یه صدا ازخودم گذاشتم امربه معروف ونهی از منکرهاشدم  هی میگن صداتو نذار قشنگهوازاین حرفا خوبیت نداره پسرا میشنون یا پسرا تصویر سازی ذهنشون قویه! بخدا یکی از پسرا وب گفت ! من  از خودم نمیگم! منم گفتم بگم قیافم خوب نیست !:/ یه هَلولا(همون هیولا) متصور بشید! مرسی اه!:))

من۲۵سال نمیدونستم صدام خوبه از وقتی اومدم مجازی دوستان لطف داشتن انقدر گفتن صدات‌قشنگه ذوق دارم میذارید صدا بذارم ذوق کنم یانه؟😒 :(

تازه میخوام براتون شب یلدا شعر هم بخونم

چون من کلاً امر به معروف ونهی از منکر گوش نکنیم😐

موافقید؟شعر بخونم؟

گزینه ۱) آرهههه حتمااا صددرصد

گزینه ۲) همون گزینه یک

 

:)

 

فعلاً همینا

هرکی فکر میکنه اینا ونوشته ها من کلاً روزمره نویسی و نوشته زردن به عمق متنای من پی نبرده واز ما نیست!:)

نوشته های من همه سیاسی،اعتقادی،عارفانه،شاعرانه، اگزیستانسیالیسم,سورئالیسم,امپریالیسم که هیچکدومو نمیدونم چیه بادرون مایه های اجتماعی هستن!!

 

 

کلاً هروقت دیدید من یه متن درست حسابی نوشتم مطمئن باشید اون متن من نیست!

چه انتظارایی ازمن دارید! مگه من متفکرودانشمندم ! دِهَع😒

 

پ.ن۷:از همه حرفا که بگذرم ومهمتر 

این  پست  میرزا عزیزو من ازیه هفته پیش میخواستم معرفی کنم 

اصلاً وقت نمیکردم بیام بیان نمیدونم هنوز وقت هست یانه ولی بخونید پستو شرکت کنید  چالش جالبی راه انداختن :)

 

شرمندگی برمن باد که انقدر فراموشکارم زودتر خبر ندادم:(

 

 

پ.ن۸: چون وقت نمیکنم بیام درست حسابی وبلاگ وخیلی دلم میخواد همش بیام حرف بزنمو دلتنگ هم صحبتی باهاتون😭 امروز که دیگه همت گماریدم  خیلی حرف زدم! ببخشید😯

انگشت شیست خودمم تیحلیل ریفت:/

 

 

ومن الله توفیق 😅

 

  • محیا ..

سلام

خانم پرحرفِ بی حوصله ی بی اعصابِِ 

یعنی این پیام منو میخونه؟ جواب هم میده؟

میگم وقتی پست شما رو میخونم تموم میشه، حس میکنم ده تا وب رفتم و ده تا پست خوندم...

ولی این متن پر از تناقضات رفتاری بود...

جذابیتش اینجاست که خیلی ذهن شلوغ و خلاقی دارید. اعتماد به سقفتونم که بالاست :)

البته اگه بتونید ذهن به این شلوغی رو متمرکز به یه قضیه کنید، خلاقیت نه تنها از کلامتون بلکه از چهره هیولاییتون هم میریزه.

موفق و مؤید باشید.

سلام:)

من خوش صحبتیم که تایمم برام مهمهههه یکمم خسته اززمونم زین رو بی اعصاب جلوه نمودمممم اره😒😁
بله چرا جواب ندم من بسی خوش اخلاق و باجنبم 😬واسه همین تایید میکنم کامنتو جوابم میدم:))

آره حق میدم واااقعاً پستام مثلاً همین درحد۵-۸تا پست بود
چون وقت نمیکنم هرروز بنویسم میام یهو کلی فکرو‌موضوعو دغدغه رو باهم یهو مینویسم اینجوری میشه
بدیشم اینه پرحرف جلوه میکنم درصورتی که من نسبت به بقیه که هرروز مینویسن خیلیم کم حرفم :((


چه جالب تناقضات رفتاری چرا؟
تناقضات وپارودکسای بیانی داشت واسه یکم طنز بیان کردن موقعیتاست ولی رفتاری رو نمیدونم بنظر خودم تناقض رفتاری ندارم
حالا اگه توضیح بدید درچه مورد ممنون میشم:)

ذهنم بله شلوغههه خیلی:)
خلاقیتم براهرکسی از هوش میاد😎
اعتماد به سقفمم دوست داره که بالاست😂😑😒


سخته کلاً برام رو یه موضوع تمرکز کنم:):

ولی اگه میگید چهره هلولایم خوب میشه سعی میکنم متمرکز 
بشم:(😅
مرسی از نکات وپند واندرزهاتون:))
شمابرا صدا گذاشتن امر به معروف ونهی از منکرنداشتید؟:)

مرسی شماهم شادو‌پیروز باشید:)

یبار یکی هم تو تلگرام به من پی ام داد خیلی ازت خوشم میاد و دوستت دارم!!

 

گفتم شما؟

 

بلاکم کرد!

 

من دیگه بعدش اون آدم سابق نشدم:)

 

اینستاهم که ندارم چون گوشی ندارم واس همین ازاین چیزا بی خبرم

 

 

😅😂😂😂😂واییییی این کی بودههه دیگهههه😅😅😅

فک کنم انتظار داشته بگی منم همینطور عزیزم😅😂
گفتی شما بهش برخورده😅😂

قیمت تبلیغ دادنارو دیدی؟
یه پیج دارن مثلاً
بعد پیجای آنلاین شاپ فروش هرچی بخوان مثلاًپیجشون بالا بره که فروش خوبی داشته باشن به اینا هزینه تبلیغ میدن که پیجشونو معرفی کنه چون آدمای زیادی اینارو دنبال میکنن بعد تو عکس هست بابت هر استوری تبلیغاتش ۵ تا۱۲ میلیون میگیرن!!!!
ببین چه درآمدی همینجوری از اینستا درمیاره😐

روزی کم‌کم ۵-۱۰تا استوری تبلیغو میذارن 
حداقلاشو بگیریم روزی۵تا استوری۵میلیونی که بیشتره میشه روزی۲۵میلیون😐

درمورد صدا هم که خودت نظرمو میدونی :)

 

لابدپسرا صدای  گوینده های خبر  ورادیوی خانوم هم که میشنون تصویر سازی میکنن!!

 

 

منم همین همش برام سواله چرا صدا گوینده ها رادیو شنیدن بد نیست! حتی اگه بحث دین واعتقادی باشه به هرحال اسلام نهی نکرده که گوینده رادیو خانم داریم دیگه😐
پس موردی نداره!
فقط صدا یه دخترو تووبلاگ شنیدن بده؟:(
اینم شانس مایه:))

+چقد وبلاگم خلوت شده راست میگن از دل برود هرانکه از دیده برفتا:))

تناقضات رو همون که شما میگی درسته، بیانی

در مورد صدا هم، مشکلی نداره، اگه آب و تاب بهش ندی و به آوازش تبدیل نکنی، شاید یکی بترسه، سیمای هیولاییتون براش ظاهر بشه :)

آها خب خداروشکر برا بالا وپایین شدن وکسالت بار نبودن متنا چون به هرحال طولانین این مدلی مینویسم شاید خوندنش جالب تر بشه:)
طنز همینه دیگه! خیلی ازموضوعات دردناکو به شیوه ای میان بیان میکنن که خواننده یا ببینده اون درد درون حرف رو متوجه میشه ولی خب میخنده بااون متن طنز یا فیلم
البته قلمم اونقدر خوب نیست ولی خب سعی میکنم باهمینکار یکم خوندنی کنم حرفامو:)

شما طلبه بودید دیگه درسته؟ واسه همین پرسیدم:)
آقا دم شما گرم طلبه منطقی خوبی هستید😁😅

کنترل ذهن باید بکنه دیگه که سیما هیولایم براش ظاهر نشه:))
اگه کنترل ذهن ندارن تقصیر من که نیست!والا😐😅


محیا تو برامن کامنت بزار من براتو:))))

 

 


باشه همینجوری وبلاگامونو رونق میدیم مامیتونیم😂😂😂😂💪💪💪😅😅😅

+ عه اولین باره میبینم آی پیت فرق میکنه!:))

یکی از خلاقیت ها و استعدادتون، همین طنز نگاریتونه

حالا که بنفع شما حکم شد، شدم طلبه منطقی...😑😁

ولی شاید شما اقایون رو نشناسید، با تولید این صوتا، حجم زیادی از آقایون رو وارد این وب میکنید😑

شما چقد خوبیدکجا بودید تا حالا؟:))))
یکی بالاخره به من گفت استعداد طنز دارم خدایا شکرت درمن یه استعدادی یافت شد:)))

بله پس میخواید به نفع پسرا حکم کنید بگم طلبه منطقی؟😒:))


یکی از موضوعاتی که بابتش نهی شدم همینم بود 
ولی من بیشتر وب دخترا میرفتمو میرمو معاشرت میکنم پستا قدیمیم که غیر فعالن ولی مثلاً پست اولی که بعد چندوقت اومدم نوشتمو کامنتارو یه نگاه کنید اکثراااً دخترن 
چون من بیشتر بادخترا معاشرت میکنم وطبیعتا. اوناهم میان وبم:)


یه چهارتا وب اقا رفتم که مثل خودتون از دم طلبه واخوندومذهبی:)
که خودشون حدشونو میدونن :)

بله مستعد هستید البته این رو شکوفا ترش کنید.

شاید همین صوت ها هم یه استعداد باشه، بالاخره هرچه که هست شجاعتش رو دارید. ولی بسیار مراقب باشید...

خلاصه اینکه با این وضع بیدار موندن، باید بگم تو نماز قضای صبح منم دعا کنید :/


انشاالله شکوفا بشم:))
بله چشم مراقبم:)

شماهم تو نماز قضای صبح مارو از دعای خیرتون بی نصیب نذارید:))
که شدیداً به دعا نیازمندم:(:

داداش لایک میخورن پستا؟ مخلص شماییم ما. خاک زیر پاتونیم. به مولا که... *میلرزد* فکر کنم خیلی وقته که اینجوری حرف زدنو نشنیده بودم، برای اینکه با طرفم داش مشتی(:/) (!) صحبت کنین، اولش یه سلام داداش بفرستین، و خیلیم از لفظ داداش استفاده نکنین، مثلا یا برای سوال پرسیدن یا آخرش تشکر. و... عامم... آهان. اگه میخواین پسرونه حرف بزنین فقط دخترونه حرف نزنین(:/) عادی صحبت کنین و فقط از داداش استفاده کنین، اگه طرف خودش داش مشتی باشه، دیگه نگران نباشین سرتون کلاه نمیره=) (#درس های پسر بودن با عشق کتاب:/)

اصل؟ نسل اینجور آدما هنوز پابرجاست؟ :/

اوه... تصور؟ نمیدونم چی بگم والا - _-

سلام:) 
خوش اومدید:)

منم یه بار فقط گفتم داداش اول حرفام مثل همین صحبتهاتون  معلومه خوبه هوشمها😎
وخاک پاتونیمو اینا رو نه اصلاً نگفتم:))

من به شخصه عادی حرف میزنم ولی آدم همش فکر میکنه از لحنش معلومه دختره:/

ممنون ازنکاتی که گفتید:)


ظاهراً نه هنوز نسل این اصل بده ها منقرض نشده:))

+اومدم وبتون دیدم ۱۴ساله اید:) وبرام جالب بود که بااینکه مثلاً این اصل بده ها مال حدود۱۰سال پیشه حدود۱۴-۱۵سالگی من
و توزمان شماها رواج نداشته  ونبوده ولی خبردارید ازش که میدونیدم چیز منسوخیه :))

سلام محیا گلی جانم 

خواهر منم یه فامیلی برای خودش انتخاب کرده...محمدی گذاشته 😂

صدات خیلی قشنگه.روی صدات کار کن :))خوشگل تر تر از این هم میشه(برای دوبله و....)

 

سلام عزیز دلم😍😘❤
عه؟😅😂فامیل جاافتاده ورواج یافته ایه😂😅 انقدر تکراریه اولین فامیلی که اومد تو ذهنم بگم بهش محمدی بود😅😐😂


مررررسی😍 قشنگ شنیدی😍😘❤  یکی از بچه ها مجازیم بهم گفت  میشه روش کار کرد برارادیو :)) من ذوق مرگ شدم:))
تاقبل ازمجازی بیشتر فکر میکردم رو عصابه😅😂

بهار دیشب اومدم این صدامو بذارم نمیدونم چرا یاد دخترخالتو صدا نازک کردنش افتادم😂😂😂😅

سلام خوبید؟ خوش اومدید . به صداتون نمیخوره بیست و پنج ساله بخورید صذاتون بچه گونست حدودا ده دوازده ساله .

 

سلام ممنون:)

چون ظاهرمم به۲۵نمیخوره  وچهره هم بچگونه وکم سنتراز سنه:)
و اکثراً فکر میکنن نهایت۱۸سالمه 
چهره وصدا هماهنگ بچگونه مونده اصطلاحاً‌ بی بی فیسم ژنتیکی ،صداهم مثل همون چهره کم سن میزنه سنه بیخود داره میره بالا! 
اصلاًم  خودمم به شخصه حس نمیکنم ۲۵سالمه
:))
ولی۱۰-۱۲هم نمیخوره ها:))

😂😂😂

دقیقا صدات خیلی خوبه 😍😍😍

نه محیا جان دختر خالم صداشو که نازک می کنه خیلی بد میشه 

صدای تو کلا قشنگه 

قررربونت مگرتو ازم تعریف کنی خواهر😂😅منم هی ذوق کنم😅😂❤

خداروشکر صدام یاد دختر خالت ننداختت😂😂😂

لطف داری مرسی که امید میدی😅😍😘❤

سلام

چه بامزه نوشته بودی محیا

اولین پست طولانی بود که تا تهش بدون غر زدن خوندم 😅

 

 من از این اصل گرفتنا تو کوییز زیاد پیش اومده برام و بسیییی قاطی کردم😐

یبار به یکیشون گفتم ناراحت نشیا ولی احساس اسکل بودن نمیکنی که تو همیچین جایی دنبال دوستی میگردی؟؟اونم گفت حالا کی خواست با تو دوست بشه مغرور؟؟بعدم بلاک کرد😐😐😂😂خدا شاهده خودش گفت افتخار آشنایی میدید؟😐😂😂حداقل رو حرف خودت وایسا😂مَردم مردای قدیم خواااهر😅

 

سلام عزیزم:)
بسی خوشحال وشادوخندانممم دست میزنم من پا میکوبم من شادانم😅 که برات بامزه بود واولین نوشته طولانیه که بدون غر خوندی😅😍 این یعنی من تو نوشتنم پیشرفت کردم از دیروز همه بهم گفتن بامزه نوشتم:))


توکوییز که خواهرمم بازی میکرده آره زیاد هی اصل میخواستن 
کلاً انگار میان فقط برا مخ زدن😐 بازی بهانس😂

خوب کردی اینجوری گفتی😂😂😂 چه بی جنبه هم بوده بلاک کرده نمبخوان حقایقو بپذیرن😂😝

میدونی این پسرا که سریع میان میگن اصل میدی یا شماره میدن و...بنظرم پسرای همون بقول تو اسکل من میگم ساده این:)
هفت خطای گرامی یجور دیگه اقدام میکنن مخ طرفو میزنن واسه همین بنظرم اتفاقاً اینا گزینه ها امن ترین چون خنگنو ساده ترن انقدرم حرفه ای واینکاره نیستن وگرنه توبازی یااین مدلی نمیرن سراغ دخترودنبال دوست دختر بگردن😂😅

سلام :)

نمی دونم چی شد که صدای خودتون رو گذاشتین،چون منم یه همچین چالشی گذاشته بودم و ممنونم که یه تصور ذهنی ایجاد کردین :دی گرچه من شوکه شدم چون اصولا نمی دونستم بیست و پنج ساله تونه D: 

 

همین =)

سلام عزیزممم خوش اومدی😍😘

همینجوری :) کلاً از نووجونی عاشق کار صدا ورادیو ودوبله واینا بودم براخودم صدا ضبط میکردم وهمونجوریم که نوشتم این وویس هم داشتم تو گوشی ویه عالمه دیگه هم دارم:))

اومدم وبت:) چقدرجالب که همین الان یه همچین چالشی گذاشتی😍
ماهم حدود یکی دوسال پیش تو یه وبلاگ که گپ داشت و کلی دوست بودیم ازاونجا که خیلی صمیمی شده بودیم اولین بار خودم مطرح کردم صداهاتونو ضبط کنید بفرستید چون آدم دوست داره از آدمایی که باهاشون خیلی صمیمیه وکلی باهاشون وقت میگذرونه یه تصویر ذهنی پررنگ تر داشته باشه خلاصه من گفتمو بچه ها استقبال کردن شد چالش بین خودمونو تا چندماه سرهمین ماجرا سرگرم بودیو میخندیدمو خوش میگذشت:))
هی یه متنو همه میخوندیم میفرستادیم بقیه گوش بدنو ...سرگرمی باحالی بود:))
ازهمون موقع یکی دوسال پیش که دوستا مجازی صدا منو شنیدن بسکه بهم لطف داشتنو تعریف کردن دیگه رسید به اینجا که من اعتماد بنفس پیدا کردم بذارم وبم:)
وگرنه اون موقع توهمون جمع محدودمونم روم نمیشد بارای اول که وویس بگیرم بقیه صدامو بشنون:))


اومدم وب صداتو شنیدم😍 صدات قشنگههه😍 ونوع بیانت منو یاد یکی از دوستام میندازه😍😉❤

چرا شوکه شدی که۲۵سالمه؟😂 بخاطر صدا؟:))

من کلاً ظاهرمم کم سن میزنه و اکثراً توواقعیت بخاطر ظاهر کم سنمم درمواجه بافهمیدن سنمم تعجب میکنن یا خیلی وقتا  خیلی جاها فکر کردن ۱۸سالمه
صدا هم بخاطر همین کم سن میزنه:)

خلاصه که از آشناییت خوشبختم😍😘❤


آخی :)

خوش به حالتون که دوستاتون شرکت کردن و تصور رو به دست آوردین :) اینجا خیلی کسی قبول نکرد :((((

و اینکه چه جالب که شما هم نیاز به تصویر ذهنی داشتین :دی

ممنون =')

 

نه آخه قبلا وب تون این جوری نبود؟یا من اشتباه گرفتم با یه جای دیگه؟خب اون موقع فکر نمی کردم 25 باشین.از کامنتا شوکه شدم نه صدا D:

اونجا یه فضا محدود بود بین خودمون بود صداها
اینجوری که بخواد آدم بذاره تووب حق میدم که هرکسی این جسارتو نداره😅😉😂 بقول یکی از دوستان اعتماد به سقف من بالاست که گذاشتم😂
من خودمم اوایل بین همون دوستا صمیمی مجازیم روم نمیشد بخوام صدا بفرستم:) چه برسه اینجا ... واسه همین به بقیه حق میدم:)


آره :)بنظرم طبیعیه خب آدم کلییی با آدما حرف میزنه معاشرت میکنه دوست داره یه تصویر پررنگی تری ازشون تو ذهنش داشته باشه:) من بیشتر به اونایی که خیلی درارتباطم مثل اون جمع کنجکاو میشم:)
حالا ماصدا هیچی ، خیلی صمیمیا عکسا همم دیدیم😁 یه چندتا دوست مجازی خیلی صمیمی دارم که کلی عکس برا هم فرستادیم وارتباطمون درحد تلگرامو واتساپ شده دیگه
فراتراز یه دوست وبلاگیو مجازیم:)


وب قبلاً قالبش همین بود فقط پستاش غیرفعال شده یه۶۰-۷۰تا پست دارم که غیرفعالشون کردم:)

شاید شکلش بخاطر خالی شدن وب عوض شده شایدم بایکی دیگه اشتباهم گرفتی😂

آها خب پس صدا شوکه کننده نبوده خداروشکر😅

فقط میتونم بگم

بی اعصاب خودمی 😂

قررربونت برم😂😂😂😍😘😘
اتفاقاً دیروز صبح قبل این کامنت خودت اومده بودم وبت
اومدم کامنت بذارم برااون پستت درمورد کنکور 
اولش نوشته بودم من بااینکه یه۸سالی فک کنم بزرگترم ولی خودمم کنکوری محسوب میشم از نوع ارشدش
ومشکل زیاد خوابیدنو خوابالودگیم منم دارم واسه همین نمیدونم چی،بگم اگه میشه یه موز بردارم برم😂😅
حالا من شروع نکردم هنوز به درس خوندنا ولی کلاً خیلی همش خوابم میاد😅😂😖
بعد گفتم نه بذار چیزایی که به ذهنم میرسه برا حداقل این خوابالودگیه رو بگم دوساعت تایپ کردم
اومدم ارسال کنم همون موقع نتم قطع شد!
متنم پرید عصابم که ندارم!😅
کلاً وبو بستم گریختم از بیان 😅
چیزایی که به ذهنم اومدو دوباره الان یکم عصابم آرومتره همینجا بگم
حتماً ازمایش خون بده ببین ازنظر ویتامینا اهن مشکلی نداشته باشی
چون خودم هم کمبود آهن دارم هم ویتامین دی! خوابالودگیامو احساس خستگی زیادم براهمینه
وهی هردوره قرص میخورم میاد بالا 
دوباره بعد یه مدت میره پایین😐
خلاصه حتما. چکاب کن
که اینجوری اذیت نشی قرص یااگه لازم باشه مثل من براویتامین دی امپول و...استفاده کنی شرایط بهتر میشه
آدم۲ساعت درس بخونه ولی باتمرکز،خیلییی بهتره۱۰ساعت کتاب جلوش باشه ولی همش بخاطر اون حس خوابالودگیه هدر بره وبازده نداشته باشه اینجوری خودتو اذیت میکنی خیلی چون تجربشو داشتم زمان انرژی همه میره بازده نداره
حتماً آهن وویتامینو اینا رو چک کن مراقب سلامتیت باش 
فک کنم تیروئیدم نقش داشت مطمئن نیستم!
چون خودم همه چیو باهم دارم😂
بعداینکه تایما استراحتت سعی کن حتماً به نرمش کوچولویی انجام بدی هم به رفرش شدن خیلی کمک میکنه از حالت خوابالودگی دورت میکنه
هم براجلوگیری ازاضافه وزن خوبه
من خودم تو یه برهه ای تا دوران دبیرستان انقدر چنبره میزدم سرکتاب الان علائم ارتروز گردن دارم:/
نرمش گردن دست عضلات بدنو حتما انجام بده سرحال ترمیشی:)
اهل رقصم هستی اگه مثل خالت رقصم گزینه خوبیه ولی خب همه اهلش نیستن:)
ولی ادمو سرحال میکنه:)

همین چیزا به ذهنم میرسید انشاالله به دردت بخوره وموفق بشی بدرخشییی😘😍❤


عاقو عاقو گفتین کوییز با مشکات

 

بگم براتون لول چندبودم؟:))

 

بگم چه گروهی داشتم ؟ (:

 

هعی جوونی کجایی !

 

یه پسره بود اسم وفامیلش رو پروفایلش بود تو کوییز 

 

هی دیرجواب میداد بهش پی ام دادم که  فلانی زودتر جواب بده!

 

عاقو مگه این ول میکرد؟ هی میگفت اسم وفامیل منو ازکجامیدونی؟؟؟

 

تو کی هستی؟؟ ممد تویی؟:))

 

آخه اسم و آواتار پسرونه گذاشته بودم که شاخ بشم:)
 

یبارم آنلاین یه بازی بود نمیدونم اسمش چی بود میرفتیم تو زمین های دشمن مقرمیساختیم

 

ازاول تا اخرش داشتم ترنسلیت میکردم ببینم این همبازی اجنبیم چی میگه!

 

اخرشم بهم گفت تو خیلی ضعیف بازی کردی تقصیرتوشد باختیم:)))

 

آخی خاطره هام زنده شد:)

 

 

جمع همه کوییز بازا جمعِ😂😉

بگو لول چند بودی کوییز بازا برگاشون بریزه😅😂

من تاحالا بازی نکردم سردرنمیارم اصلاً بازیا معروف مثل کوییز،کلش و...رو تاحالا یه بارم بازی نکردم
خواهرم فقط بازی میکنه من میفهمم همچین چیزایی هست:)


پسره خنگ فازش چی بوده😂😂


میبینی! هممون میخوایم شاخ باشیم! جلو مزاحمتو بگیریم ابهت داشته باشیم نقش پسرارو بازی میکنیم؟:))

البته مزیتا پسر بودن خیلی بیشتراز ایناست:)

بعد من میگم اگه انتخاب با خودم بود انتخابم این بوده پسر باشم تعجب میکنید!:))


😂😂😂همبازی اجنبی😅
چه پروام بوده😂

:)


سلام محیا جون

خوب هستی ؟ 😊 🙂 😇

+ فقط و فقط پ.ن 2 😂 😀 😃

+ قبلا تو شاد به منم پیام می دادن 😠 😡 ( مزاحمای بی همه چیزِ بی ادبِ بی تربیت 😂 ) ، اصلا از من به اون کسایی که شاد دارن نصیحت ، برای خودتون نام کاربری درست نکنین 😝 بی شوخی می گم 😐 😶 ، خب

یعنی می خواستم گردن اون کسی که تو شاد مزاحمم شده بودو و بشکنما ( اون مومو رو نمی گم 😂 ) ، تو نام کاربریشم 1386 یا 1385 ( دقیق یادم نیست ) داشت ، یعنی تقریبا هم سنای خودم بود بی همه چیز 😠 😡 بگم چی نشه انشالله ( کلا اعصاب معصاب ندارم ، دقیقا مثل شما 😐 😶 )

😂 🤣

سلام ملیکاجونم😍😘
قربونت مهربون توخوبی؟:)❤

انقدر نوشته بودم یادم نمیومد پ.ن۲چییی بوده رفتم ببینم چی بوده😂😅

مزاحم  وآدم بیکار همه جا هست:))
برنامه شاد چیه؟:))
من اسمشو زیاد شنیدم ولی نمیدونم براچیه😅

عزیزممم😂 اعصابتو برا مزاحما خورد نکن محل نده اصلاً من همیشه خودم سریع بلاک میکنم ارزش ندارن آدم اعصابشو خورد کنه بااین خل  ودیوونه ها😂😉
من به اینم که پیام داد نمیدونم نمیدونم میخندیدم:))
کسی هم رو اعصابم باشه یابخواد مزاحم بشه سریع بلاکه:))



+ فعلا چون هندزفری ندارم صداتو گوش نکردم 🙂 🙃 ، بعدا حتما گوش می دم


عزییییزمی هرموقع دوست داشتی گوش بده،دوستم نداشتی گوش نده😅😍😘❤

منم خوبم خداروشکر

+ پیام رسان شاد یک شبکه آموزشی دانش آموزیه 😊 🙂 😇


خداروشکر همیشه خوب باشی😍😘❤

+آهااا پس برنامه دانش آموزیه مرسی که آگاهم کردی:)❤❤❤

بله 😊 🙂 😇


:)❤

وایییی محیا صدات خیلی قشنگه ، خیلی 😍 🥰 😘 😊 🙂 😇 خیلی صدای ناز و بانمک و آرومی داری ، آخی


قررربونت برمممم مرررسی لطف داری🙈😍😘❤ قشنگ شنیدی💖💖💖

😍 🥰 😘 😊 🙂 😇


😍😍😍😘😘😘💖💖💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan