لطفاًباخنده وارد شوید:)

 

دَلام علیکممممم:D 

روزتون بخیروشادیییی:)

من عصبانیم:D 

اول صبحی رفتم چندتا وبلاگ خوندم قلبم از غم داشت رسماًمیترکید:( 

 

اومدم یکم برم رو‌منبر:))

یکمم مسخره بازی دربیارم:))

باشد که رستگارشوم:))

 

واقعاً تو روز چندبار،چندنفرمون به نعمتایی که داریم فکر میکنیم؟!!

تا حالا شده از خودمون بپرسیم که

قیمت یک روز سلامتی چنده؟

قیمت یک دست ِ سالم چنده؟

یک چشم بی عیب چقدر می ارزه؟

 

امروزکه از خواب بیدار شدیم چند نفرمون گفتیم خدایا شکرت پا داریم میتونیم راه بریم بدون کمک کسی؟

 

کدوممون حواسمون بودو گفتیم خدایا شکرت چشمامون میبینه،میتونیم صداها رو بشنوم،دستامون سالمه ؟

گفتیدخدایا شکرت سالمیم؟

درد نداریم؟

حواسمون هست به این همه نعمتامون؟

به نفسی که راحت میادومیره !

درحالی که همین نفس کشیدن راحت، برا خیلیا آرزوئه...

حواسمون هستو غمگینیم؟

خودتونو بدون یکی ازاینا تصور کنید....

اصلا هرکی غمگینه همین امروز یه ساعت چشماشو ببنده وکاراشو انجام بده یه دستتو ببند وتلاش کن کاراتو انجام بدی !

 میبنی چقدر نعمت ودلیل برای خوشحالی داریم؟

اینا شعار نیستاخودم انجام میدم...

حواست باشه ب نعمتات...:)

باخودمم هستم:)

اینا همه لطفه...همه نعمته که ما به حساب حق و حقوق خودمون میذاریم تا اونجا که اگه صاحبش بخواد میتونه همه رو آنی ازمون پس بگیره

 

قدر داشته هاتونو بدونید ،محبت دوستان و اطرافیان رو هم دست کم نگیرید....؛)

قدر منم بدونید:)))

 

خوشبختی و آرامش همین سلامتیه،همین درکنار هم بـودن هاست !

همین دوست داشـتن هاست...

خوشبختی و آرامش همین لحظه های ماست !

فقط کافیه بخوایم میتونیم حال بهتری داشته باشیم:)

شمااینجوری فکر نمیکنید؟

 

معلومه خشمناک شدم؟!:))

​​​

بخندید:) دلیل برا خندیدن زیادهست...

 شاد باشید...

وگرنه مجبورمیشم هرروز  برم منبر:))

 

 

پ.ن۱:خودم همیشه میگم از غما بنویسید اگه حالتونو خوب میکنه بنویسید بقیه بشن مرهمتون اصلا حرفام به این معنی نیست از ناراحتی نباید گفتو نوشت ناراحتی طبیعیه حرفم  تلاش برای حالِ خوبه ،تمرکز روی نعمتا برا حال بهتره:)

پ.ن۲:

یه متن خوندم که :

هفت راز خوشبختی و آرامش

۱-متنفرنباش…

۲-خشمگین نشو…

۳-ساده زندگی کن…

۴-کم توقع باش…

۵-همیشه لبخند بزن….

۶-ببخش...

۷-یک عشق خوب داشته باش...

 

من گیر همون گزینه آخرم که خوشبختیم کامل بشه:)))

دنبالشم:)))

اگه عشقِ خوب منو دیدید بهش سلام برسونید بگیدمنتظرشم:))

 

پ.ن۳:عکسم که نمیدونم چه ربطی داره دیدم حسش خوبه گذاشتمش:)دوست دارم بچهه رو یه لقمه کنم قورت بدم انقدکه فسقلی وجذابه:))))

 

ببخشید که منبر طولانی شدو پرحرفم:((

 

 

روزتون پراز شادی وخنده وحال خووووب:)

  • محیا ..

سلام، عزیزم خوبی؟

پستت فوق العاده عالی بود، اصلا میام وبت خود به خود انرژی میگیرم


سلااام عطسه گلم😍
خوش برگشتی😉
خوبم عزیزم 😍تازه وب توبودم داشتم برات مینوشتم😊😍
خوشحالم که انرژی میگیری😍
الهی همیشه حال دلت خوب باشه😘

وااای که چقدر قشنگ و روان مینویسی.. در مورد اون ۷ مورد مورد ۶ رو نمیتونم‌ . یه نفر هست که من نمیتونم ببخشمش


ممنون از لطفتون😍😚
من هیچوقت نویسنده خوبی نبودم اگه قشنگه دلیلش شاید اینه بقول شاعر
هر سخن کز دل برآید لاجرم بر دل نشیند:)

میفهمم ببخشش یه آدمایی خیلی سخته چون قلب ادمو شکستن چون ممکنه اعتماد وباور ادمو از آدم گرفته باشن وخیلی چیزای دیگه واینو خوب میفهمم بخشیدن بعضیا چقد سخته حتی اگه دل آدما بزرگ باشه...
بنظرم بسپاریدش به خدا وبهش فکر نکنید برا ارامش خودتون:)

دلت شاد محیای من

همیشه بخند...

اتفاقا امروز تو اداره دعوا کردم‌.. مینویسمش


ممنووون😍
اخی چقد بد😟
الهی دل شما هم همیشه شاد باشه😘

چشم😊

 


چشمتون بی بلا😍😘

خیلی هم عالی 


خوش اومدید:)
ممنون از حضورتون:)

به به بازم ترکوندی کهههه 😘😘 فقط عکست کلی انرژیه 😝


عزییییزم😍😘
توام مثل من نی نی دوس داری پس😍😍😉😁

وای اصا قیافم از پوکر به خندان تغییر کرد

پستت فوق العاده پرانرژی بود اصا انرژی از در و دیوار وبت بیرون میزنه والا

 

ممناننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن


عزیییییزم😍😍😍
من انرژیمو از حال خوب شماها میگیرم😍
خوشحالم تونستم نقشی تو خندت داشته باشممم😍😘
خواهش میکنمممممم عزیییییزم😍😘

قربون شما دوستم

یه بوس رو گونه های کوچولوت ^_^

عزییییزم من قربونت برم😍
مرررسی😍منم می بوسمتتت😘😘😘😍
منو این همه خوشبختی محاله محال😅😍
این همه دوست ماه ومهربون داشتن مثل خوابو خیاله خیال😅😍

موافقم شصت درصد 😂😂😂

قدر منو هم بدونید 😉😁😊😊


چلا شصت درصد؟😅😂
قدرتو رو خودم میدونمممم😍😍
تو عزیزدلمی😍

الکی دیه 😂😂😂منطورم همون صد درصده 😂😂😂

فدات بشم من 

تو بیشترررررر😍😍


آهاااا😅😂 
خدانکنهههه😘

این ۶۰ درصد یادت باشه محیا 😂😂😶


باشه 😅دیه یادم میمونه😅😂😂

من امروز اصلا خداروشکر نکردم.

آخه دلم نمی‌خواست بیدار  بشم. خیلی خسته بودم 😐😐😐

 

مرسی 💖💖


ماهووور😂😅
انشاالله سختی زندگیت درهمین حد سخت بیدارشدن از خواب بمونه وهمیشه حال دلت خوب باشهو سلامت باشی😘
یه وقتایی هست بعضیا با درد جسمی یا بهتر بگم از درد جسمی از خواب بیدار میشن...یا اصلا خواب ندارن...

ممنون ازتو که هستی😘

سلااام

آخی :( حستو درک میکنم منم چند وقت پیش یه وبلاگ پیدا کردم البته تو بلاگفا

این دختر به قدری طفلی مشکلات داشت همه ی بدبختی های زندگی خودم و هر کی ک میشناختم جلو چشمم هیچ اومد :(

واااقعاا الحمدالله و سعی کنیم ان شاءالله دست بقیه رو هم بگیریم😊

ان شاءالله خوشبختیت کامل شه😆من پست تبریک عروسیتو بذارم ان شاءالله خواهری😃😅😍😅ماااچ ماااچ😘😘

سلام به روی ماهت😍

آخییی طفلی:(((
اره اصلا منم یه چندتا وبلاگ خوندم انقد که متنا غمگین بود انگار یه چیزی به قلبم چنگ میزد:(

انشاالله حال دلشون خوب بشه🙏

قربووونت عزیییزم😁😍
میبوسمت😍😘😘
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

محیا جان* *** **** ** *** ***** ****** **** ** *** ********

****** ** ****** *** ***** ** **** **** ***** ** ***** **** **** *** ****** 

***** **** ********** ******* ******* ***** **** ***** 

 

 

******* ** *******💖

همشووووو ؟!
بمیرم😟😔
عزیییییزم 😔دقیقا منم همینجوریم....
چقد خوبه که اینجوری😍 بهترین کارو میکنی معلومه دختر محکمی هستی😊😍
انشاالله همیشه حالت خوب باشه😘

حرفاتون قشنگ بود .همه خدا رو شکر میکنیم برای داشته هامون اما تا وقتی که داشته باشیم .فرض کن احساس نباشه.جسم سالم و روح سالم داشته باشی  اما یک بخشی از وجودت نباشه . 


خوش اومدید:)
میفهمم چی میگید ...ولی یه سوال همه ی آدما کاملن؟
احساس،جسم وروح سالم وهمه ی داشته ها تکمیله؟
واگه نیست کمه چیکار باید کرد؟
باید به اون بخش نبودنه زوم کرد؟!خب نیست خب کمه چه میشه کرد؟!
میشه داشته باشیمش خب تلاش میکنیم پیداش میکنیم بدستش میاریم غم بی معناس
نمیشه داشته باشیمش نمیشه باشه نمیشه کامل بود !
خب به بقیه داشته ها تمرکز کنیم بهتر نیست؟

مرسی بابت یادآوری!


خواهش میکنم عزیز دلم😍😘
کم پیدایی دیروز وب آقا سعید نبودی دلم برات تنگ شد😊😍

:)

دیگه منکه یکسره اینور اونور میچرخم ...دیدم بچه شکست عشقی خورده گفتم بزار بهش نپیچم یکمی با عشقش کنار بیاد که بعدش بیوفتم رو قلتک و برم که دوباره نابودش کنم!...

ای بابا عجب دوست داشتنی شدمو خودم نمیدونم! 0_^

(واقعن واسه چشمک زدن ایده دیگه ای نداشتم )


واایییی بیچاره آقا سعید😂😂😂
باشه بعداً یکم رو براه شد برو دوباره براش پرونده سازی کن😅😂

عزیییزم😂😂😂چه چشمک جذابی
نمیگی دلم میره؟😅😂😍😍😘
تو دوست داشتنی بودی از اول😍

بیچاره منکه پرونده یه تبهکار بلفطره به دستم رسیده...یه آدم مگه چقد میتونه یه مامور قانونو دور بزنه؟...

این دیگه آخر پیچوندنه...البته دلرحمی های منم دخیلن که بخاطر شکست عشقی مراعاتشو می کنم!

همچنان پر قدرت ادامه خواهم داد!

نمی دونم چرا چشمم چرخیده تو این چشمک!...ای بابا دل دختر مردمو بردیم ...خوبه یکی پیدا شه واسه ما پرونده بسازه!

0_0 من؟


😂😂😂😂😂😂
خبر نداره داریم پشت سرش چی میگیم😅😅😅😂
اصلا فک کنم نمیخونه اینجارو😅
همچنان پر قدرت ادامه بده😂😂😘
آخر اعتراف میکنه😅
اره اره مواظب باش ممکنه یکیم بیاد برا تو پرونده بسازه ها😅
شکست عشقی ندی منو گناه دارم😟😂😅

همون بهتر که ندونه وگرنه همونه که واسه من پرونده سازی میکنه...

کسی از دست منه پیله نمیتونه فرار کنه!...این جناب هم خودم به حرف میارم!

نه بابا من به این مهربونی...

دلم نمیاد دل بشکنم!


😅😅😂😂😂
موفق میشی من بهت ایمان دارم😂😘😍
قربونت مرسی هستی 😍
خدارو شکر خیالم راحت شد شکست عشقی نمیخورم😍😘😁

طبق معمول از همون شکلکا ...

:)

!


عزیزم😍😘💙❤💕💖💓💜

ارهه نی نی خیلی خووبه 😍😍


منم خیلی نی نی میدووووس😍😘

:)) خیلی خوشحالم که نرفتی ....کلی برات کامنت نوشتم نمیدونم چرا وقتی نظرات ارسالی رو چک کردم نبودش...

اما مهم اینکه هستی خوشحالم که نرفتی😘


عزییییزم😍😍😍😘😘
دلم برات تنگ شده بود😍
قربونت منم خوشحالم دوباره باهات حرف میزنم😘😍
همش حرفات تو ذهنم بود آخرم شد همون که تو میگفتی نتونستم فراموش کنم:)

:))💕


😍😍😍❤

ولسلام علیکم و رحمت ا... و برکاته


😂😂😂

از دست تو😅
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۹۸ , ۱۸:۴۴ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)

تکببببببببیررررررررر😂😂😂😂😂😂


😂😂😂😂
محیا از منبر پایین می آید تکبیییر😅😂😂😂
چطوری عزیزم؟😍
کم پیدا شدی پست نمیزنی:)
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۹۸ , ۲۰:۱۵ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)

خخخخخ

قربونت سلامتییی😍😍😍

حسش نیست😂😂


عههه !😟
انشاالله حست برگرده پست بزنی لذت ببریم😚😍

خدارو شکر سلامتی جسمی داریم 

ولی سلامت روح نداریم...

دلیل غمها و فریاد زدنامون همین که ظاهرا آروم و سالمیم ولی رسما روحمون خیلی خسته است و فقط خدا میتونه اروممون کنه 

 


عزیزم میفهمم😟😞
سخته یکم بیان یه چیزایی...همه به نوعی دردها وغمهایی دارن که روحشونوخیلی خسته کرده ولی باید راهشو پیدا کرد...راه به آرامش رسوندن روح...شده با تلقین نباید بذاریم این غم روز به روز حالمونو بدتر کنه ...
ان شاالله حال خوبو آرامشو پیدا میکنی عزیزدلم❤

باید جست و جو کرد .منم هم همینکارو میکنم .یعنی فکر میکنم همه همینکارو میکنن

شاید بعضیا با همون داشته ها چه کم و چه زیاد بتونن تحمل کنن و شاد باشن اما من نمیتونم . اتفاقا اصلا آدم جاه طلب یا بزرگ بینی هم نیستم .اصلا نمیخوام چنین مفهومی هم برسونم . کلا نمیشه به داشته ها اتکا کرد


نه منظورم به داشته ها اتکا کردن نبود:)
انسان ذاتاً کمالگراست وقطعاً همه برای بهترشدن وکمال داشته ها تلاش میکنن:)
منظورم مثبت نگری بود:)
انشاالله شماهم به هدفتون میرسید:)
قطعا موفق میشید :)

فدات ممنون


😍😍😍
عزیزدلم😘
صبح اومدم وبت پستتو خوندم مغزم خالی شد نمیدونستم چی بگم...
گفتم بگم اگه چیزی نمیگم ولی میخونمت همیشه...
انشاالله حال دلت خوب میشه🙏❤

شیلااام 

من اومدم😅😅

عاغا کاملا صحیح میفرمااایید اتفاقا امروز منم با لبخند روزم را آغاز نمودم😊😊

عسکتم خیلی خوجل موجله و حس خوب میده😍


شیلاااام به روی ماهت😍😘
خوش اومدی😍😘

خداروشکر امروز روزتو بالبخند شروع کردی😍
توخودت استادحس مثبتی درس پس میدیم😉😍

اره خیلی نازه یه ۶تاازاینا موخوام😅😂

مرسییییی😘😘

 

قربونت لطف داری😊

 

۶ تا؟؟؟😂😂

من همون دوتا بهم بدن کافیه برام😅😅

من سهم خودمو میدم به تو که واسه تو ۶ تا بشه

انگار قراره به هرکی ۴ تا بدن😂😂😂


😅😂😂😂
سهمتو میدی به من؟😅😂
مرسی😅😘
آره جوجه هرچی بیشتر زندگی قشنگتر😅😍😍
فقط امیدوارم باباشون پولدار باشه بتونیم شکم جوجه ها رو سیر کنیم😅😂
وگرنه یکیم زیاد😅

آله دیگه😂😂

فقط یه بابای پولدار پیدا کن واسه جوجه هات حتما😅


بابای پولدارشون کجایی دقیقا کجایی😅😂😂😳

😂😂😂

من که تصمیم گرفتم وقتی بابای جوجه ها پیداش شد اول یه دعوای حسابی باهاش بکنم که بی تلبیت معلومه تا الان کجا بودی؟؟😅😅


خوب میکنی اصلا باجارو بزنش😂😂😂😅

با دمپایی میزنمش😅😅


دمپایی ابری خیس باشه لطفا😅😂😂

مرسی اه😂😂


😅😂😂

دلام دوبی؟ (مثلا منم بلدما😂)

 

مطلبتون عالی بود 


😅😅😂😂
دَلام علیکم😅ممنون خوبم:))
خوش اومدید:)

ممنون ازنظرتون:)

شکر که خوبی :))

ممنون:)

ـخوااهش


:) 

راستی ممنون میشم به وبم سر بزنید :)


بله حتماًسر میزنم :)
هرکی میاد خونمون میرم خونشون جبران بشه😅
یه رابطه دوستانه دوطرفه همیشه سعی میکنم برقرار کنم
سرمیزنم:)

سپاس عزیزی :)))


خواهش میکنم:)

سلام

هر که نقش خویشتن بیند در آب!

هر کسی غصه دار باشه یعنی نعمت های خدا رو نمیبینه و شاکر نیست! پس غم و ناراحتی و بیماری میاد سراغش!

هر کسی هم شاد باشه و شاکر نعمت های بی نهایت الهی، نعمت ها بیش از پیش بهش رو میارند و حالش بهتر می شه!

روز و روزگارتون خوش و همراه با سلامتی و آرامش!


سلام:)
خوش اومدید
بله درسته شاکر بودن علاوه بر حال خوب باعث میشه نعمتهای بیشتری بهمون رو بیارن
ومن واقعاً تاثیرشو دیدم
ممنون از حضورتون:)
روز وروزگار شماخوش :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan