پاسخ سرگرمی(۲)

 

سلام سلام

روزتون بخیروشادیییی:)

اینم جواب تست هوش قبلی:)

 

 

جواب میشد تمام اعداد تک رقمی از صفر تا نُه :))

بعضیا ازنظرشون عدد 5 نبود ولی از نظر طراح بوده دیگه یکم فقط زشتوئه:)))

s ماننده:))

 

واماااا:)

برندگان...:))

اول تشویق جانانه بشن ...دستتتت دسسسست

شله شله شلههه:)))

 

لبخند ماه عزیزم،بهار جانم ونیلوی گلم

 

آقا آرش ،آقای ادمین وآقا علی 

 

باراول بدون راهنمایی من خودشون همه اعدادو دیدن

به افتخارشون دستو جیغو هوراااا:))

 

خانوم میم عزیزم،بارون جان،ادی گلم،معصومه عزیزم،ناشناس پرحرف جانم 

 

هم فقط با ۵ گرامی مشکل داشتن:))

که بازم بنظرم برندن بزن به افتخارشون دست قشنگه رو:))

 

و تلاش این دوستان قابل تقدیره واسه همه پیگیریاتون مرسی که هی عدد پیدا میکردید وبعضیا هم به جواب رسیدن:)))

 

گلشیدجون،نارین جان،حسانه جان،ماهور گلم

وجناب منزوی

 

 

برای تلاشگرامونم بزن دست قشنگه رو:))

 

 

در پایان آهنگ فرزاد فرخ رو تقدیم میکنم به همه عصرپاییزی ها (دختراش)ماازاوناش نیستیم آهنگ تقدیم آقایون کنیم:)))

 

 وییییژه تقدیم به لبخنده ماه جان😍

 

 

پ.ن۱:امیدوارم آهنگ باز غیب نشه ضایع بشم:((

وب قبلی آهنگ میذاشتم یکی درمیون میگفتن نیست:((

 

پ.ن۲: ممنون از همراهیاتون:)

 

 

 

 

 

  • محیا ..

واااای محیا😚

مرسی بابت آهنگ... کلی حال کردم...

دستت طلا خانم‌گل😍

عاشقتم💜💛💚💙

 

ماهم تو بخند...


عزییییزم😍😍😍
خوشحالم خوشتون اومده😍
خواهش میکنم😘
ماهم تو بخند مخصوص خودتون بود😉😚😍

من ندیدم پست قبلیو:((


عزییییزم😟😟😟
اشکال نداله ،حالاحالاها هست ازاینا
هرهفته یه پست سرگرمی میذارم😉😘

عالیه


😚😍😍😍❤

احسنت به این انتخاب... آهنگ مخصوص مخصوص بود😊😚


😚😍😍😍❤

سلااام

 

آقااااا من قبول ندارم:(((

۵ چرا اون شکلیه؟؟:////

چرا ناقص الخلقه ست پنجش؟؟

تازه صفرشم مشکل داره😅

والا با این نوناشون😅

 

شوخی کلدم😅😅😅

 

به افتخار همه ی باهوشا و برنده ها👏👏👏👏👏

 

برای خودم و تلاش گرای مثل خودممم دست دست😅😅👏👏👏


سلااااام😍😘
😂😂😂😂
۶نفر پنجو دیدن دیگه بامن چونه نزن😂😂😂😅

تلاشگرم تبریک میگم😘

وای گلی داشتم جواب یکی دیگه رو مینوشتم چشمم به کامنت تو بود 
اشتباهی داشتم برااون مینوشتم سلاااام😂😂😂

فقط به من بگو طراحش کیه برم با اوشون چونه بزنم ملتفتش کنم دفعه بعد که خواست معما طرح کنه ناقص طرح نکنه😅😅


😂😂😂😅😂
ازیه سایتی برداشتم یادم نمیاد😅
من نادمم من نادمم دیگه تست هوش کجوکوله نمیذارم😂😂😂😂😅😅😅
تست هوشا همه سختن ..‌خواستم مثلاً اسون بذارم براهمه راحت باشه
اسونه چون کجوکوله بود سخت شد😅😂

سخت بذار ولی کج و کوله نذار😅

 

اصلا طراح این معما از رده خارجه

پروانه کسب و کارش باید لغو بشه😅😂

باشه😅😂😂

نه گناه داره پروانه کسبوکارشو لغو نکنید😅
یکم خلاقیتو دیدش متفاوت بود😅😂

محیا

من فقط ۲ عدد رو پیدا نکردم

۵ و ۷ 😑


با ‌کامنت های گلشید هم کاملا موافقم😏 

تقصیر ما نبود، طراح معما از رده خارجه😌

 

 

 

مرسی بابت آهنگ 🙂🙂


عزییییزم😍
آره دیه واسه همین اسمتو اوردم بعنوان تلاشگرایی که حدساشون زیاد بوده ورسیدن به جواب 😁😚

خواهش میکنم گلم😍

پس باید تعهد بده دیگه تکرار نشه😅😂😂


😅😂
من تعهد میدم دیگه ازاین تست هوشا نذارم😅
بخاطرمن بگذر ازش😂😅😂😂

نه نه نه

من ناعدالتی نمیکنم😅هر کسی باید تقاص کار خودشو پس بده😅

 

چی دارم میگم😂😂دیگه زیادی رفتم تو نقش😅

شوخی کلدم😅😅هرچی دوس داشتی بذار هدف این پستها و حرفا فقط خندس😊

 

ماهور فقط تو تنها حامی من بودی در این راه سخت😘

بیا بخلم😅


😂😂😅
تقاص من چیه؟😅
وبو ازکار بندازم؟😅😂

اره هدف اینه شما حدس نزنید منم هی بخندم😅😂😂😝😝

سلام سلام

هورا هورا 

ماچچچ مااااچ😘😘😘😍😍😅😂❤❤❤


دَلام علیکم😍
برنده شدن مبالکت😍😁
ماچ ماچ😂😅😘😘😘❤❤❤

نهههه تو تقاصی نباید بدی که😅😅

 

عههه اینجوریاس دیگه😂باشه یه روزی میرسه ما هم به شما بخندیم محیا خانوم😂


اخه منم زاویه دیدشو دوس داشتم که تستشو گذاشتم😅😂

آرهههه همینجوریاست چهره پلیدم مشخص شد؟😅😂
کوووو تااون روز😅😂😝

پس حالا که اینجوره میدم بچه های بالا پروانشو لغو کنن😅

 

باژه محیا خانوووووم

) یادم آرمین افتادم میگفت باژه:/ )

میرسه اون روزم حالا میبینی:)


گلی رو نکرده بودی انقد نفوذ داری پروانه لغو کنی😅😂
بابچه ها بالا هم که در ارتباطی به به😅😂

آرمین:(
باژه:)

بله پس چی

ما از اینجور خانواده هاشیم😅

 

برو برای بچه محلات تعریف کن با چه آدمای شاخی در ارتباطی😂


😅😂😂😂
بچه محلامون؟وااایییی😅😂
باشه😅😂
شما که با بالاییا درارتباطی قربون دستت یه کار برا من بجور😅
شیرینیتم محفوظه😅

😂😂😂

این کلمه بچه محل رو ما با دوستام خیلی استفاده میکنیم😂

 

باشه حتما

فقط بچه های بالا یکم تنبل و بی عرضن😅

هنوز واسه خودمم نتونستن کاری دست و پا کنن😅

یجورایی فقط لب و دهنن😂😂


وااایییی لب ودهنن😅😂😂
به بچه ها بالا سلام برسون 😅😂

👏👏👏👌👌👌


:) 
 سلام آقای برنده:) برنده شدنتونو تبریک میگم:)
تچکر تچکر بابت اینا👌👌👏👏👏:))

خواهش میکنم ممنون از شما بابت انتخاب اهنگ.

کاش میشد شماره کارت میدادیم 😢😢😢


:) 
شماره کارت؟😅
وضع مالیم خوب بود حتما جایزه تقدیم میکردم😅

من چلا ندیدم؟!😭😭😭😭😭😭


عزییییزم گریه نکن منم گریم میگیره😭😭😭😭
بازم میذارم،هرهفته جمعه یا شنبه ها میذارم😚❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan