پاسخ سرگرمی(۳)

 

سلام سلاااام

اینم جواب تست هوش :)

 

 

واماااا:))

اثرهنری خودممم :))

که نمیدونم چرا انقد بی کیفیت شد گذاشتمش اینجا:)))

بازم اتاق فرمان اشاره میکنه تو باچه اعتماد بنفسی این دستخطو گذاشتی !

ازمن به اتاق فرمان:دوس دارم:P 

 

​​​​

​​​​​​

پ.ن۱:متن شعر اینه گفتم شاید ناخوانا

باشه:(

دل بسته‌ام از همه عالم به روی دوست

وز هر چه فارغیم، بجز گفتگوی دوست

ما را زمانه دل نفریبد به هیچ روی

اِلّا به موی دلکش و روی نکوی دوست

باغ بهشت کاین همه وصفش کنند نیست

جز جلوه‌ای ز صحن مصفای کوی دوست

گل‌های باغ با همه شادابی و نشاط

خار آیدم به دیده نبینم چو روی دوست

یک موی یار خویش به عالم نمی‌دهم

ما بسته‌ایم رشته جان را به موی دوست

بر ما غم زمانه ز هر سو که رو کند

مائیم و روی دل به همه حال سوی دوست

ما جز رضای دوست تمنا نمی‌کنیم

چون آرزوی ماست همه آرزوی دوست

 

پ.ن۲:مخاطب شعر همه شما دوستان عزیزمید ممنون که همراهید

لبخند ماه عزیز باعث شدن من این دست نوشته  رو تقدیم کنم❤

چه کنیم بضاعت درهمین حده:)))

​​​​​

پ.ن۳:پست سرگرمی۳ تعداد اونایی که درست گفتن خیلی زیاد بودن طومار میشد اگه میخواستم اسمارو بنویسم

خودتون بزنیددست قشنگه رو به افتخارخودتون:)))

 

شاد باشید❤

  • محیا ..
دوشنبه ۴ شهریور ۹۸ , ۱۹:۲۷ تبادل لینک رایگان و قوی

سلام خسته نباشید، اگه دوست داشته باشید خوشحال میشم با سایت ما تبادل لینک داشته باشید، سایت آگهی رایگان، دارای یه پرتال تبادل لینک حرفه ای هست که میتونید به راحتی لینک خودتون رو ثبت کنید. با این کار در مدت نسبتا کوتاهی بازدید سایت شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد، موفق باشید. - تبادل لینک سه طرفه مطابق با استانداردهای جدید گوگل


سلام:)
ممنونم فعلا قصد تبادل لینک ندارم
موفق باشید:)

اقا یکی از برنده ها من بودم😂😂😂این محیا اسممو ننوشت😒😂

به افتخار من یه کف محکم بزنید😌😌😂

وااای محیا خطت خیلیییی خوبهههه😍😍عاشق شدم رفت


عزییییزم😅😂
سانسورا رو برداشتم هرکی وارد پست بشه معلومه کیا درست گفتن
تعداد زیاد بود دیگه شرمنده😳
دوستان لیلا درست گفت اصلام تقلبی نکرد😅😂😚
واقعا؟
الان خواهرم گفت میدادی من برات مینوشتم بااون دستخطتت😅😂
این توخانواده ما خرچنگ قورباغس😅
یه زمانی خطم خوب بود باقلم نی هم مینوشتم
ولی دیگه ذوق وهنری نمونده:(
مرررسی از تعریفت😘❤

وااای محیایی ممنونم ازت.

چه دستخط تاپی چه شعر نابی.. دمت گرم خواهری..

دوستت دارم هزار تا..

دم همه ی عصر پاییزی ها گرم.... گل کاشتین😊


فدای شما بانو خواهش میکنم کاری نکردم ممنون از همراهیتون😍😍😍😚
لطف دارید😚
منم خیییلی دوستتون دارم😍😚❤

خوش خطی :)


ممنووون:)🌹

من درست گفتم

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

 

ممنون بابت شعرت زیباس


ارهههه درست گفتی تبریک برنده جونم😍😚
خواهش میکنم عزیزم❤

دست خطت عالیه 😍😍

آفرین 🤗

خلاصه چالش نزارید که من محو میشم 😂😂

منو این همه خوشبختی محاله😅😂
مرررررسیی لطف داری بهارجون😘😘😘❤
چالش دستخط 😅😅😂
جا تو هم مینویسم خوبه؟😅بعد اخرشم دوتامون باهم اخر میشیم😳😅

هی میام اینجا و خطتتو میبینم و میرم😊


فدای شما😍شرمنده میکنید😳
😚😚😚❤❤❤

عههههههههههههههه (مدل امیرعباس کچلیک )

چه نکته ی ریزی داشت


😂😂😂😅
  تازه بااین نکاتم جز تست هوشای آسون محسوب میشه😅

خداکنه یروز خط منم به این روز برسه، نه اینکه الان بد باشه ها نه، ولی خوبم نیست

یه دست و جیغ به افتخار خودم


😅انشاالله بهتراز این میشه
یه بوس وقلبم از طرف من😉😘❤

هووووراااا منم برنده شدم😅😅😅حالا انگار اورانیوم غنی سازی کردم😅😂

 

شعر خیلییی قشنگ بود مرررسیییی😚😚😚

دستخطت رو هم که قبلا دیده بودم اون موقع هم گفتم قشنگه:)

یادته چالش رو؟😂😂وااای چقدر خندیدیم😂


برنده شدنت مبالک مبالک😚❤

خواهش میتونم عشقم😚
مررررسی😚
آرههه یادش بخیررر 😂
اتفاقا چند روز پیش لبخندماه گفتن میخوان چالش دستخط بذارن
یاداون روزا کردم
دستخطارو دارم هنوز😅

داریییشون😂😂

وااای من شطرنجی ام الان😅😅


آره😅
من یه خاطر باز روانیم😳😢😅
چت ،دستخط،نقاشی،همه چیو یادگاری نگه میدارم😐😢😅
نقاشی که آرمین از من کشیدو یادته؟😅😂
هروقت میبینمش خندم میگیره
اون نقاشی که اسی از آرمین کشیدهمشوسیاه کرده بود😳😅😂

خداکنه

😘😍


😍😍😍😘

لهنتی چرا ابروی مارو میبری😂😂😂

راس میگم دست خطت عالیههههه😍😍😍

همه ی بچه هام تعریف کردنا😍 الان کلی خرذوق شدی😂😂😂کوفتت نشه😂


تنبیه بچه زرنگا بود😅😂😂😜😜
شوخی کردم شوخی بود کی به کیه😅
فدات عزیزم ممنون😚😍
خر ذوق؟😅😳
مرسی که نگفتی کوفتت بشه😅😂😚

خر ذوق یا همون خر کیف😑😑😂😂

+اینجا منظور نویسنده ذوق زدگی طرف مقابل هست😂😂یکم دقت کن😒😂

فدات😂😍

امیدوارم از شوخیم چیزی به دل نگرفته باشی عزیزم. من یکم شوخم😬واسه همون. اگه بدل گرفتی معذرت میخوام(خرذوق منظورمه)


چه خرتو خری شد نه؟😂
نه عزییییزم راحت باش بامن😚
شوخ شیرین خودمی😍😚
من خودم سربه سرهمه میذارمو شوخی میکنم شوخا هم دوس دارم😅

اره😂😑

فدات بشم عسلممم😘😘

شوخا هم دوستت دارن😉😉😉


خدانکنههه😚
من مُلدم از خوشی😅😘

سلام محیا جان

دست‌خط عالی داری،

ممنون شعر هم زیباست:)


سلام همراز جون😍😍
ممنوووون از لطفتون😍😍😚
خواهش میکنم❤❤❤😍

وااای اره نقاشیه همشو سیاه کرده بود😂😂😂😂😂😂یعنی من مردم از خنده😂😂


😂😂😂😅
آره خیلی باحال بود،دستخط خودشم خنده دار بود😅

گلی کاش یا من اونجابودم یاتو اینجا:((

چطور مگه؟

 

مثلا ا ز نزدیک همو میدیدیم و بیرون میرفتیم؟:)


آرههه:)

بارکلا بابا!

عجب دست خطی...

ولی خط خودم یه چیز دیگس.....ینی در یه حدی خوشــــــــه ...که خودمم گاهی نمیتونم بخونمش!

اصطلاحن بش میگن خرچنگ قورباغه...یه چیزیه مثه خط تحریری/نستعلیق/و...

خلاصه که خسته نباشی دلاور!


عزییییزم😅😂😂سبک خاصیه دستخطتت پس😉
قربونت مرسی😚❤❤❤

کااااش:(

 

فکر کن اگه قسمت بشه سال بعد دوتامون ارشد تهران باشیم:)

تازه محیصا هم هست:)

 

چه رویای قشنگی


گلیییی😍😍😍
تصورشم حالمو خوب کرد
انشاااالله😍
آره واقعارویای قشنگیه😭(اشک شوق)
😍

به خطتت حسودی میکنم شدیددد:(((

من خدای بد خط هام😣


عزیزم تو دکتر آینده ای همون مدل دکتری حتما مینویسی😉😘

آره عزیزم...من همه چیزم خاصه...(خود خفن بینی مزمن...)

مثلن از دیگر نمونه های خاص بودنم نمره های عزیز تر از جانمه!

خواهش !

:)

الان که دیگه از بیان رفتم تمام امیدم به توعه!

همش تو بلاگ تو پهنم!

فردا پس فردا باید با کاردک جمعم کنی!

D:


عزیزم😂😍
نمره هاتم خاصن؟😅😂
قدمت رو چشم
خوشحال میشم بیای عزیزم😍
من هروقت حالم گرفتس یه پست میزنم باشماهاحرف بزنم حالم خوب بشه😍😚

امیدوارم مدارس باعث نابودی حتا 5 شنبه وجمعه ها نشه...

:)

خیلی ممنونم بانو!

...


آخ آخ درک میکنم لعنت به مدرسه😝😉😂
منم امیدوارم:))

ولی کاش منم مدرسه میرفتم دغدغم مدرسه بود:(
خواهش میکنم گلم😍

سلام

^^


سلام به روی ماهت ویستا جان😍
خوبی؟:) 
یکم فضولی کنم بیشتر باهام آشنا بشیم؟
رشتت چیه؟😍

خوبم عزیز^^

منم دوست دارم باهات بحرفم عزیزم

فضولی نیس از نظرم

رشتم ریاضیه دبیرستان نمونه میخونم فدات^^


خداروشکر😍
عزیزم باعث خوشحالیه😍
باباااا بچه باهوش😍نمونه میخونی😍
دمت گرم😉
اهل کجایی؟!😁😅

اوره با هوشم فک کنم

شاگرد اول شدم پارسال ترم اولو دوم:)(مغرور نیستما اشتباه برداشت نکنی)

 

اهل خراسانم بجنورد عزیزم..

شما؟


اره دیگه وقتی نمونه میخونی حتماً باهوشی😉
ماشاالله😍
انشاالله همینطوری موفق پیش بری😍
نه عزیزم من کیف میکنم میبینم همسنو سالاتو ازخودتون میگید واعتماد بنفس دارید تحسین برانگیزه 😍
چون خودم هیچوقت اعتماد بنفس نداشتم:((

چقد خوب که ازهمه جاها دوست پیدا کردم😍
من اهل جنوبم:)

من جنوبیا رو خیلی دوست دارم:)

 

نه عزیزم اعتماد بنفسم زیر صفره تو واقعیت خیلی جاها بلد بودم نرفتم جلو بخاطر اعتماد بنفسم

شاگرد اول شدم چون رو برگه نوشتم

کلا خیلی اعتماد بنفس ندارم

 

سوال دیگه در خدمتم

اگه آماده هستی من خصوصی باهات بحرفم یکار کوچیک دارم باهات چون بزرگتری یجور مشورت میخام:)؟


جنوبیاهم تورو خیلی دوس دارن😍😚

عههه چقد بد که اعتماد بنفس نداری:((

اره هستم عزیزم درخدمتم خصوصی بگو حرفتو😘

محیا من به این فک میکردم که کدوم لوله ارتفاعش بیشتره یا کدوم لوله اب میتونه ازش سریع تر رد شه خیلی ضایععع بود که جواب این بود که تهش بسته س 😂😂😂


آره میدونم هرکی ۳یا۶رو گفت راه های بسته روندیده بود😅
تست هوشه دیگه دقت میخواد😅
نبابا ضایع نبود باحاله دیگه توجه ودقت آدم میره بالا😉😅

ئه چقد سخت بود😁


:))
کم شیطنت کن دیگه ئه😂
حالا هی پست منو مسخره کنیددارم براتون😜😅
سه شنبه ۵ شهریور ۹۸ , ۰۴:۱۴ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)

اره منم جز برنده گان هستم😂😂😂


بلهههه معرفی میکنم یکی دیگه از برندگان گلمونو😚😚😍
مبالکه مبالکه😚

چه خط قشنگی،بی نظیره😍

باز من دوباره نرسیدم به سرگرمی...


ممنوووون لطف دارید😍😘❤

عهه راست میگید:((
باید دیگه جوابو دیرتر بذارم...

سلام

خطت خیلی خوبه که

منم خطم خوبه ولی به پای خط تو نمیرسه

موفق باشی گلم :)

سلام به روی ماهت😍
ممنونمممم نظر لطفته😍😘
نه واقعا درمقابل خط خواهرم این خرچنگ قورباغس😳
ازاین جهت که باخط خواهرم مقایسه میکنم بنظرم بد بود
ولی همه لطف دارن تعریف کردن😳😍

ممنون،توهم موفق باشی عزیزم😍😚

غلط کردم حرفمو پس میگیرم . نمیخواد بنویسی خیلی هم ممنون . بخدا اصلا اصلا راضی به زحمت شما نیستم . 

کاش میشد تو اینجا بلاکت کرد یجوری :-) :-) :-) :-) :-) :-)


😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
شما هنرمندید خودتون ببخشید دیگه دستخط من به چشمتون خوب نیومد😅
البته منم ادعایی ندارم خودم میدونم ضایعس😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan