ما میتونیم...

 


دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه

 

پوریا مظفریان نوشت:))

ما نمیخوایم اراده کنیم...وگرنه اگر اراده کنیم هیچ چیز جلوی اراده ی ما رو نمیتونه بگیره ...تماااام؛)

 

محیا نوشت:))

همه چیز برمیگرد به فکر ودرون ما

به ذهنیت وتصورِ ما

اگه باور کنیم...

با توام هستم محیا😒 اگه باور کنیم که ما خیییییلی توانمندیمو اراده کنیم اونوقت میبینیم که میییشهههه ...:)

​​​تومیتووووونی رفیق؛)

منم میتونم:)

 

پ.ن:حتما کلیپو ببینید....

نمیبینید؟

جان ِ من ببین دیگه:(

​​​​​:) 

  • محیا ..

انسان قادر بر هر کاربه .


دقیقاااا:) ❤😚

درسته:))

مرسی بابت ویدیو ^_^


خواهش میکنم جانا😍😚

کلیپ دیدم‌ محیا جان، نهایت انگیزه و اراده که با دوپای مصنوعی  کوهنورد و سنگ نورد شده اون فرد...

کافیه باور کنیم ،فعل خواستن صرف کنیم ❤

مرسی بابت کلیپ❤😍


اره واقعا کافیه باور کنیم وبجنگیم برااهدافمون:)
خواهش میکنم بهامین جانم😘❤😍

اره واقعا همینطوره

خیلیامون اراده نداریم

کیلیپو دیدم یاد پارسال افتادم، تو یه مراسمی تو دانشگاه یدونه از همین مشاورای انگیزشی آورده بودن کلی از اینجور آدما رو بهمون معرفی کرد

یکیو معرفی کرد که مادرزاد نه دست داشت نه پا، ولی تو رشته ی ورزشی خیلی موفق بود( خارجی بود اسمشو یادم نیست)


اره واقعا مشکل اساسی همون ارادست که خیلیامون نداریم:(
من خودمم ارادم بدجور ضعیف شده:/
قبلاً خیلی بااراده تر بودم:(
منم خیلیا رو دیدم باوجود چه نقصایی چه افتخارایی کسب کردن
یه دختریه با پا نقاشی میکشه اصلا عااالیه 
بعد من سالم بی هنر:/

محیاجون میدونی

 آدما با نیروی ذهن و افکارشون هم میتونند  پادشاهی کنند هم میتونن به اوج ضلالت برسند

قدرت افکار خیلی بزرگه حتی اون کسیم که یه روزی خودکشی میکنه وقتی بوده که افکار منفی برش تسلط پیدا کردند 

تو فکرت بزرگ باشه دنیات مجبور میشه بزرگ بشه و

تو ذهنت به شدن فکر کنی در واقعیت نشدنی شدنی میشه ...

مرسی از پست قشنگت 😍😘😘🌈


آررههه دقیقاااا موافقم😍
خواهش میکنم عزیزم ممنون که همراهی😘

ادم باید مثل زیدان یخورده شانسم داشته باشه که بتونی سه بار لیگ قهرمانانو فتح کنه


:))
همون زیدان هم اولش اراده کرده وتلاش تارسیده به اون نقطه:)
شایدم ماهم قدم برداریم اراده کنیم تلاش کنیم خداهم هوامونو داشتو خوش شانسیم بهمون رو کرد:)

خوب بود


ممنون فاطمه جان😘❤

دقیقا همینه 

مچکرم محیا گلی جان 


خواهش میکنم بهارجونم😍😚

سلام، خدا قوت

خدا ما انسان‌ها رو اشرف مخلوقات کرده به خاطر همین نیروی فکر و اراده‌ای که تو وجودمون قرار داده اما ماها گاهی اوقات یادمون می‌ره اراده‌ای استوار مثل کوه و روان و جاری مثل دریا داریم و هی درجا می‌زنیم

ممنون بابت پست قشنگت با این ویدیوی مفید

سلام همراز جون😍
بله دقیقا کاملاً درست میگید...❤
خواهش میکنم ممنون ازشما که همراهید😚❤

چقدر خوب بود. واقعا عالی بود . تلنگر خوبی بود


ممنون:)
خوشحالم دوست داشتید
ممنون ازحضورتون:)

اره ولی خب گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود

 

به عوامل محیطی ربط داره بیشتر تااراده .

:)
خانم دکترم تو از نشدن نگو:(
تومیتونی :)
عوامل محیطی نمیگم بی تاثیره ولی خب آدمی که بخوادو تلاش کنه میتونه 
همیشه خودم مثال میزدم که این بچه های بد سرپرستو بی سرپرستو بچه های کار و...که معتاد میشن ویا دخترا که تن فروش میشن وخیلی بلاها سرشون میادو بدبخت میشن شاید اگه تو شرایط بهتری بودن  یه فرد خاصی،میشدن
اصلا این همه آدم بدبخت بودن کل عمرشونو بدبخت هم ازدنیا رفتن ورنگ خوشبختی ندیدن کی گفته قراره آدم حتما خوشبخت بشه
ولی یه چیز جالب خوندم که آدم باید تلاش کنه اراده کنه بجنگه ولی برا نتیجه تسلیم باشه ... ولی همین تفکر باعث آرامش وموفقیت میشه
مشکل اصلی اینه ما هی میگیم عوامل عوامل عوامل دید خودمونو خراب میکنیم این ارادمونو تضعیف میکنه
خودمو دارم میگم
درصورتی که شایداگه تلاش واراده کنیم اتفاق خوبی بیوفته
ملت عشقو تموم کردی؟
دختری که تن فروش بود تونست خودشو ازاون مخمصه نجات بده...
تو بدترین شرایط بود...ما که خبر نداریم چه میدونیم چه آدمایی تو همین واقعیت تو بدترین شرایط خودشونو نجات دادن...

اگه اینا بااین عوامل محیطی تونستن چرا بقیه نتونن؟
فقط باید آدم بخواد از خدا واراده کنه 
مشکل ایمان ضعیفمونه ،اراده ضعیفمونه ....عوامل محیطی هم میکنیم بهونه  وبافکر کردن بهش ارادمونو ضعیف میکنیم...
خودم اول ازهمه
چقد طولانی شد:/

مشکل ما هم همون اراده ست :)


:)
خب همونو تقویت کنید دیگه:))

پیجشون رو دنبال میکنم... خیلی خوبه


سلام:)
خوش اومدید:)
منم پیجشو دنبال میکنم،بله خیلی خوبه:)

عجب کلیپی بود که گذاشتی محیا جان. خیلی تلنگر خوبی بود. ای کاش ما هم اراده ای چون اراده ی اقای سجاد رو داشته باشیم:)

عزیزمییی😍😚
اراده دست خودمونه باید تقویتش کنیم:)

هرطور به زندگی نگاه کنی بازتابشو همونطور میبینی!

البته من به کنکور هم با نگاه رتبه زیر 10 نگاه میکنم...ولی خب!...مامانم میگه (در واقع لپ کلام اینه که)انقد نگاه میکنی یه پلکی ام بزنی بد نیس!...

:)
دقیقا:)
انشاالله زیر۱۰میشی😍🙏
راست میگن خب بدون پلک زدن که نمیشه😉😁

:)

چی بگم والا؟


هیچی پلک بزن😂😘

:)

باشه!....ولی از اول مهر شروع میکنم!


:)
انشاالله موفق بشی😚😍

مرسی...

انشاالله!


😘😘😘❤❤❤

سلام محیا!

میدونی خانم معلم کجا رفته؟...دیگه وبلاگی نداره؟

سلام ادی جون
تازه که کامنت تورو دیدم متوجه شدم پاک کردن وبلاگشونو😞😟
من متأسفانه خبری ندارم اگه وبلاگ دیگه داشته باشن
اگه وبلاگ دیگه داشته باشن و صلاح بدونن که ماهم داشته باشیم ادرسو فک کنم خبر میکنن...

باشه!ممنون...

امیدوارم هرجا هست دیگه ناراحت نباشه!

:)

خواهش میکنم عزیزم😘
انشاالله که حالشون خوب باشه همیشه:)
مشهدن الان...
شاید بعد سفرشون باز وبلاگ بزنن:)
اتفاقا الان اینستا بهشون دایرکت دادم ولی از حذف وبلاگ یااینکه وبلاگ جدیدی زدن یانه حرفی نزدم گفتم یوقت فضولیه😳

بعداً نوشت:
ادی اومدی بگو تا ادرس جدیدوبشونو بهت بدم😘
ادرسو وبلاگشونو تغییر دادن

سلام.

نور سفید پشت شیشس این حرفا.ولی بهشون دل میبندم.


سلام ریحان جانم😍
نور سفید پشت شیشه؟
یکم بیشتر توضیح  میدی!؟:)

سلام!

من اومدم....

دَلام به روی ماهت😘

اینه آدرس جدیدشون ،یه تغییر جزئی کرده:)
labkhand-moon.blog.ir

سلام به روی ماه محیای خودم😍

چطوریییییی؟؟😘😘

اومدم یه سری بزنم بهت:) 


دَلاممممم عجق خوشگلم😍😘
خوبم خداروشکر
روحیه که همیشه خوشحال وشادو خندانم قدر دنیارا میدانم
پا میکوبم من دست میزنم من شادانم😅😂
جسمیمم چشم نزنم امروز بهتره:)
سرزدناتو قربون😁😘

تو چطوری؟😍
دل گرفتیگیا باز شد یا یه حرکتی بزنم؟😅


خب خداروشکر که خوبی😍

 

منم خوبم شکر

آره لوله بازکن ریختم گرفتگیا تا حدودی باز شد😅


لوله باز کن😅
انشاالله کامل باز بشه😅😘
دیشبم خوابم نمیبرد رفتم وبلاگ یکی از بچه ها ساعت۳-۴
امارش ۵نفر بود
منم جو مخاطبای قچنگم گرفتم یه چندجمله براشون نوشتم😅😂
دلم تنگ شده برا مخاطبای قچنگ وب اسی😅😂

عالیییی بود

واقعا خدا هیچ تلاشیو بی نتیجه نمیزاره یعنی همین

فقط اراده میخواد

عایا میدونستی موریا مظفریان استاد ریاضی کنکورم شده

ولی حرفاش قشنگ به دل میشینه وحرفای انگیزشی ای ک میزنه واقعا عالیه

 


عزیزمممم خوشحالم دوس داشتی😍😘
اره پیجشو دنبال میکنم کلی از کلیپاشو ذخیره کردم
منم حرفاشو دوس دارم ،حال آدمو خوب میکنه ،روحیه وانگیزه میده:)

😂😂😂

چند وقته مخاطبای قچنگ وب منم تنها گذاشتی نمیای براشون حرف بزنی که:)


اتفاقا دیروز چند بار اومدم هی داشتم باهات خصوصی حرف میزدم میدیم آمار بالاست جلو خودمو گرفتم حرف نزنم😂
میگم زشته مخاطبا قچنگت منو نمیشناسن میگه دختره دیوونس😅
برا ابهت تو هم بد میشه 😳😅

تویه وبلاگی پست زده بود که اگه میشد به بچگیات زنگ بزنی چی بهش میگی؟
الان خوندم داشتم فکر میکردم...
تودلم گفتم احتمالا میگم بچه بشین سرجات کم شیطنت کنو لوس بازی دربیار آبرو بزرگسالمو بردی😅
ناسلامتی سنم داره به یه ربع قرن میرسه یکم رعایت کن 😳😂

ینی دست ادم از پشت شیشه دوجداره سخت میتونه به این نور سفید برسه.یه جورایی دارم میگم حرف الکیه.ببخشید البته ):


نبابا ببخشید نمیخواد خودم فهمیدم منظورت حرف الکیه😂
این تصورات ما درمورد توانایی هامون و...هست که ارادمونو تقویت میکنه که اون شیشه رو بشکنیم یا پشتش بمونیم:)
متأسفانه ازخودم خیلی نمیتونم حرف بزنم...
شاید اگه از خودم بنویسم یکم این چیزا ازاون حالت شعارگونه دربیاد...
ولی بنظرم همین دیدگاه ها باعث میشه اراده آدم تضعیف بشه...
درصورتی که اگه ادم دید مثبتی داشته باشه وتلاش کنه شاید به هدف رسید ...به خود هدفم نرسه قطعا تو مسیر این هدف به چیزای دیگه میرسه مثل حس خوب اینکه آدم پرتلاشو بااراده ایه ومحکمه و...

امیدوارم که بشه.وبلاگ بانوچه رو میشناسی؟پست اخر خط اخر گفته بود"ّرای نسرین که به هدفش نرسید"

من به خیلی از هدفام رسیدم.ولی نرسیدن رو خیلی بد تجربه کردم.طوری که این بدی عادت شده.و این بده.بد.

به افتخار همه کسایی که به اهدافشون نرسیدن.


نه نمیشناسمشون آدرسشو‌میدی؟:) 
همه به هدف نرسیدن رو تجربه کردن:)
منم تجربه کردم...
داریم اصلا کسی که هرچی خواسته شده باشه؟
ولی این دلیل نمیشه آدم ناامید بشه:)

من اصلا نا امید نیستم!اصلا!فقط این حرفارو قبول ندارم.زندگی یه چیزی بالاتر از نور و این چیزای پشت شیشس.

banoooche.blog.ir


:)
یعنی قبول نداری آدم میتونه تو شرایط سخت وحتی محدودیت جسمی موفق بشه؟
پس چطوری بقیه میتونن؟

مرسی عزیزدلم😍😘

بازم میگم راحت باش دختر خوب

نه بابا مخاطبای وب من دیگه کاملا میشناسنت:)

ابهت😂😂😂😂😂😂من کجام ابهت داره دقیقا؟😂😂😂

 

چه باحال:)

من نمیدونم اگه زنگ بزنم چی بگم بهش

چیکارش داری طفلیو بذار شیطنت کنه، والا

اتفاقا اگه من زنگ بزنم یکی از چیزایی که بهش میگم اینه تا میتونی شیطنت کن😂


😁😁😁
چند وقت پیش محیصا بعدشم فرشته یادم انداختن تووبلاگ اسی استاد بودم درس زندگی میدادم 
میگفتن خیلی باحال بود😂
داشتم فکر میکردم چرا ازوقتی وب زدم خالی از حرف زدن شدم اونجا یکسال هرروووووز کلی حرف میزدم😅

به نگاه کوهستان همونی که دیشب وبلاگش بودم گفتم
اونجا زیرآبیارو نمیشناختم راحت بودم میگفتم مخاطبای قچنگمو...
اینجا میشناسم تووب خودم روم نمیشه ازاین لوس بازیا زیاد دربیارم😳
کودک درونم طفلی یکم خجالتیه😳😅

داشتی روکلاست کار میکردی خب همون کلاستو من میبرم زیر سوال😂😂😂😅

اخه من دیگه انقد کودک درون گرامی غالب شده میترسم کسی بزرگسالمو دیگه جدی نگیره😳😅

فقط میگم بزرگی این جور اتفاقات از چیزایی مثل نور و کلمه و اینجور چیزا مبراست.وقتی با اینجور تعابیر امیخته میشه حس میکنم توهمه.اشتباهه و دروغه.

فدات جیگرطلا.


نه دروغ نیست توهمم نیست 
به کلمه ها و... توجه نکن به چیزایی که هست 
به چشم میبینی ادمایی که راه هایی رو رفتن وتونستن فقط نگاه کن...
به خلقتت توجه کن به قدرتت...
دراینکه خیلی چیزا نمیشه که شکی نیست...چون بنظرم همه چیز دست ما نیست سرنوشت وخواست خدا وحکمتایی که ما ازش خبر نداریمم دخیله
ولی  هدف بیان تقویت ارادس...وباور توانایی هامون ...جنگیدن برای هدف...



میفهمم که داری از ته قلبت حرف میزنی.

بیفتم تو مسیرش.بهتر میفهمم.هرچند،کم نفهمیدم.ولی ادمیزاد هرچقدرم بفهمه کمه.

ممنونم ازت محیا.


عزیز دلمی خواهش میکنم😘😍انشاالله نتیجه تلاشاتو ببینی وبه اهدافت برسی😍❤

ممنونم...

یه _ اضافه شده نه؟


خواهش میکنم عزیزم😍
آره همون اضافه شده:)

اره منم یادمه خیلی باحال بود😂😂😂

 

کلاس😂😂😂😂😂نه بابا اون قضیه منتفی شد😂😂😂استعداد ندارم توش😂😂


کاش دوباره شیطنت اون روزام فعال بشه:))

عزیزم😂😍آره ما استعداد نداریم همینجوری خاکی ماکی ادامه میدیم😅
گفتم خاکی یاد سهیلا افتادم میگفت محیا هروقت میاد گردوخاک میکنه
بعد گفتم دیگه من جنوبیم از جنوب خاکارو میارم اینجا😅

دیشب رفتم اینستا یه ترانه سراییه معروفه پیجشو دنبال میکمنم بعد کلی استوری درمورد موضع عشق بصورت پرسشو پاسخ گذاشته بود منم خوابم میومد نمیگرفتم دایرکت دادم میشه این استوریا رو هایلایت کنید؟!:)
من خوابم میاد نمیفهمم فردا میخوام دقیق بخونم😂
حداقل تا فردا پاک نکنید یوقت استوریا رو😳
اخه بعضی وقتا ۲۴ساعت نگذشته پاک میکنه

امروزدیدم دایرکتمو خونده فک کنم تو دلش گفته دختره چه پروئه😳😳😂😂
فک کن ادمه معروفه بهش دایرکت دادم استوریارو پاک نکنی من بخونم😂😂😂😅😳

اره والا هیچی به اندازه ی خصلت خاکی بودن شیرین نیست

چین این ادمای الکی کلاس

اصلا کلاس گذاشتن خر است😅

 

وااااییییی😂😂😂😂از دست تو


آله آله موافقم😝😂

😳😳😳😂
پیش خودم گفتم معروف باشن آدمن دیگه پیج زده ما بخونیم 😳😅
ولا😳

وبلاگ شماهم عالیه ممنونم ازتون😊❤


ممنون لطف دارید:)
خواهش میکنم:)

سلام عزادریتون قبول . چرا پست نمیذارید


سلام ممنون  همچنین:)
حسش بیاد میذارم:)

تابع پاسخی که به جناب ادمین دادی..."بی حس کی بودی تو دختر؟"

...

برا چی بی حس؟...حال و هوای محرم؟...

:)


😂😂😂😍😘😘😘

فعلا اینو داشته باش  تابعد😂 فک کن پستش کردم😅
دیشب میخواستم پستش کنم پشیمون شدم

آدمـک آخــرِ دنیــاست، بخند... 
آدمـک مـرگ هـمین جاست، بخند...  
دستخطی کـه تـو را عاشـق کرد شوخـیِ کاغــذی ماسـت، بخند... 
آدمک خر نشوی گریه کنی ... 
کل دنیا سراب است بخند... 
آن خـدایی که بـزرگش خوانـدی به خـدا، مثـل تـو تنهـاست، بخند... 
فکر کن دردِ تـو ارزشـمند است  
فکر کن گریـه چـه زیباست،بخند...  
صبحِ فردا به شبت نیست که نیست,   
تـازه انگار کـه فـرداسـت، بخند...  
راستـی آنچـه بـه یــادت دادیم 
پَر زدن نیست کـه درجاسـت، بخند... 
آدمک فصل خزان است بخند... 
ریزش برگ عیان است بخند... 
آنکه میگفت : دوستت دارم،شمع بزم دگران است بخند... 
نقش سیمای قشنگ رخ یار 
نقشه ای نقش بر آب است بخند... 
قصه لیلی و مجنون همه اش داستان است ، کتاب است ، بخند... 
درد هجران نگرانم جه کند با دل تو 
نقد ما نیست ، دل پیر جوان است بخند... 
آنچه واداشت دو خطی بنویسم همه اش 
شرح دلتنگی و درد دگران است بخند...
آدمــک نغمــهء آغــاز نخوان  
به خــدا آخــر دنیـاست، بخند

دیدم خیلی ناامیدانست پست نکردم😅
ولی جوابت میشه همون اره حالو هوا محرم ارومم کرده:)

._.

نـــــــــــــــــــــــابودم کردی دختر!...نــــــــــابود!

...

به نظرم اونقدرا ام غمگین نیس...تازه همشم میگه بخند!...دروغ چرا ؟ وقتی داشتم میخوندمش یه لبخند ملیح (از اونایی که شکل وزغ میشم)زده بودم!

امیدوارم بعد محرم دوباره بشی همون همیشگی!..

:)


خدانکنهههه نابود چلاااا😅
درون مایه ش غمگینه وناامیدانس😐
واقعا لبخند زدی(دوراز جونت وزغ چیه توهم بدتر من اعتماد بنفست زیر خط فقره😐،اعتماد بنفس داشته باشه دختر😑)
چه خوب:) 
میشم همون همیشگی😁من همیشه همون همیشگیم😅
یه وقتا میرم توخودم بعد از درون خودم به بیرون باانرژی بیشتر برمیگردم😅
البته دیشبم بادوستام حرف میزدم کلی خندیدم سربه سر یکی از دوستام میذاشتم اینجوری نیست غمگین باشم:))
دوستم میگفت من شاخ دانشگاه بودم
تو فیسبوک معروف بودم بعد گفتم شاخاتو وردار برو اونور ما آدمیم با شاخداران کار نداریم😂
گفت شما فیسبوک نداشتید؟
گفتم نه والا ما شاخدار نبودیم😳😅


😂😂😂😂

عزییییزم خیلی بامزه و قشنگ نوشته بودی درباره ی محیا رو😍😍


😅😅😅
واقعاً قچنگ بود؟😍
قربونت خودت قچنگی😁😘😍
متن درباره من وب قبلیو پیدا کردم مثلاً اونو نذاشتم خواستم اینبار سنگین بنویسم نشد که نشد بدترم شد😂😂 😅😂

کپی... سومین شکلک از آخر×5

...پیست!

خوووووووبه که هنوز همونی!

 

نابود شدم چون دیگه این مدل پست گذاشتنو ندیده بود...

خب آره ...لبخند زدم...البته که من همیشه خدا نیشم بازه...

اعتماد به نفسم پایینه؟...من خدای اعتماد به نفسم ...الان دارم اینجا با جماعت همرنگی میکنمو شکسته نفسی میکنم...اولا!...من هرچی میگم که حقیقت نداره!

:)

 

😁😁😁😍😍😍😘

منم همیشه نیشم بازه😳😅😂
آها اعتماد بنفست بالاست؟
خب خداروشکر😍

آره بابا...در مجامع عمومی جلو خودمو میگیرم...وگرنه از بادام هم بپرسی میگه بهت که چقد خود خفن بینم!

توام نباید اعتماد به نفست کم باشه...باید زیــــــــــــــــــــــــــــــادش کنی :)


چقد خوب😍همینجوری خود خفن بین باش😉
منم تلاش میکنم زیادش کنم ولی سخته:( 

اره قچنگ بود مثل خودت:)

 

بیخیال بابا این سنگین رنگین و باکلاس ماکلاسو بذار کنار:)


خودت قچنگییی😍😘
😅😂😂بخوامم بلد نیستم اون مدلی باشم😳😅

من عاشق این استیکرم😳

😂😂😂خیلی بانمک و دوستداشتنیه:)

گیج بامزس😂😂

جدیدا از اینم خوشم اومده🤭


اره منم دوسش دارم😂ولی دقیقا نمیدونم چه حالتیه😅
بیشتر برا خنده باخجالت میذارمش😅😂😳
چه حالتیه؟😂
یه بار به اسی گفتم
این تویی😊چهرش منو یاداین استیکره مینداخت😂
آرمین اینه:/
درا 😆
سکوت 😠😈
بقیه استیکر تکرار شونده ندارن این بچه ها اینارو زیاد میذارن
این استیکرا یاداور اونان😂


به نظرم باید مواقع تعجب کردن اینو بذاری😳

 

واااییی استیکر تکرار شونده😂😂😂

واقعا؟
بنظرم تعجب اینه😮
😂
یه پست باید بزنم بپرسم این بنظر شما چیه؟😳
تو وبلاگ یه مدل دیگس ولی جاهای دیگه اره تعجبه چشماش گرده فرق میکنه😅

اینکه یعنی نچ نچ یا مثلا وااای یا ادم وقتی هییین میکنه😮

یه کلاس ترجمه استیکر بذار برام انگار من همه رو یه چیز دیگه معنی میکنم😂

سلام شبتون بخیر . عزاداریتون قبول باز پست نذاشتی که . 

   ‌سلام:)
شب شماهم بخیر
همچنین:)
من نادمم من نادمم:))
بخاطر پیگیریاشما بالاخره امشب یه پست میذارم حتماً:)


شنبه ۱۶ شهریور ۹۸ , ۱۰:۵۴ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

خیلی خوب بود 

 


سلاممم یاسی جون😍خوشحال شدم کامنتتو دیدم😍
خوشحالم خوشت اومده❤😘
شنبه ۱۶ شهریور ۹۸ , ۱۵:۵۶ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

خواهش عزیزم^^راستی سلام

 


سلام به روی ماهت😍😘

سلام جالب بود

سلام آقا آرش
ممنون:)
چراغمو سفید نگه میدارید اینبار؟😅
تولوخدا😅
اوندفعه که بهم چراغ قرمزدادید😢😂
الان کامنتتونو دیدم سرزدم وبلاگتونو ببینم پست جدید گذاشتید یانه دیدم نه توهمون مرحله مونده😅

به قول دکتر بشیر دستامو بالا نگه میدارم و رای سفید نگه میدارم

ولی انصافا اینا اراده و انگیزه فولادی دارن

پست گذاشته بودم یه دونه دیگه حکیم اعصاب نداره این روزا :)


ممنوووون:)
اوندفعه گفتم دفعه دیگه رأی سفید میگیرما😅
اره قبول دارم اراده وانگیزه خیلی قوی دارن
ولی مشابهشون زیاده....

ای وای من چقد گیجم!هی میرم میام این دومی رو ندیدم😳😂
همش دوتا حکیمو پستو یکی میدیدم😅😂😳

عههه چرا حکیم عصاب نداره این روزا؟:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan