عشق وفقط عشق...

 

سلام

 باعرض تسلیت عاشورای حسینی ...

انشاالله عزاداری هاتون قبول باشه...

 

چندشب پیش نزدیک اذان صبح بود وگیج خواب بودم یه سر رفتم اینستاموچک کنم دیدم ترانه سرایی که دنبالش میکنم وترانه سرا وشاعر بسیاااار باعلم وخفنین وترانه خیلی از آهنگای خوب ومعروفم گفتن(احمدامیر خلیلی)استوری گذاشتن

استوریادرموردموضع عشق بود وپرسشو پاسخ ودرنهایت جواب خودشون هرچی میخوندم چون ذهنم خسته بود خیلی خوب متوجه نمیشدم برااینکه برام جذاب ومهم بود وازاونجاییکه من هستم یک عدد بچه پرو:))

دایرکت دادم بهشون که میشه این استوریا رو نگه دارید تا فردا بخونم من الان خوابم میاد نمیفهمم وتشکر کردم:)))

آخه بعضی وقتا استوریا رو ۲۴ساعت نگذشته پاک میکنن :)

صبح که خوندم یه قسمتای مهم واصلیشونوشتم تو دفترم که اینجا براشماهم بذارم:)

این چندروز خیلی وقت آزاد نداشتم دیگه امروز گفتم حتممما باید بذارم

امیدوارم شماهم دوست داشته باشید:)

افلاطون درکتاب جمهور اززبان سقراط میگه:

ماسه نوع موضع درموردعلاقه مندی به چیزی داریم:

 

دسته اول:مواردی که به ذات دوست داشتنی هستن اما ممکنه نتایج خوبی نداشته باشن مثل شادی

 

دسته دوم:مواردی که هم به ذات خوبن وهم نتایج دربردارن مثل بینایی وشنوایی

 

دسته سوم:مواردی که به ذات مورد اهمیت نیست اما نتایج اون منجر به علاقه مندی ما میشه مثل طبیب وطبابت

 

حالا بااین تقسیم بندی عشق به ذات مثل شادی فرحناک نیست ودرنتیجه هم به شادمانی وسرور نمی رسه که سعدی درترجیع بند معروفش میگه:

 

دیدی که چگونه حاصل آمد/از دعوی عشق روی زردی؟

وباعلم به اینکه میدونیم عشق خارج از مناسبات وعوالم هستیه وعاشق بلاتکلیف عالم که مولانا میگه:

علت عشق زعلتها جداست

عشق اصطرلاب اسرارِ خداست

هرچه گویم عشق راشرح وبیان

چون به عشق آیم خجل باشم از آن

 

بااین اوصاف بنظرتون عشق جز کدوم دستس؟

قبل اینکه جوابو بخونید بهش فکر کنید لطفاً

تصویر از عشق رو برا خودتون مرور کنید و تصویری که از عشق قبل خوندن جواب داشتیدو بنویسید برام:)

نمیخواستم دوتا پستش کنم:)

صرفاً هم منظور عشق بین دونفر نیست!

 

واما

جواب ارسطو:

عشق دردسته سوم قرار میگیره یعنی ذات ایجادعلاقه مندی نمیکنه مگر منتج به نتیجه ای فرحبخش بشه واین نتیجه فرح بخش‌روحی حاصل نمیشه مگراینکه عاشق،عاشق زیبایی بشه وتنها از معشوق زیبایی در نظرش بیاد

این یعنی به قول وحشی بافقی:

اگر در دیده ی مجنون نشینی

به غیراز خوبی لیلی نبینی

وبه قول سعدی:

زهر از قِبَل تونوشداروست

فحش از دهن توطیبات است

 

وبه تعبیرزینب درکربلا:

 

ما رأیتُ اِلاجمیلاً

(جز زیبایی ندیدم)

 

درهرسه شکل عشق محض تجلی نمایش تنها زیبایی معشوق درذهن عاشق است

بااین تفاسیرکه عشق به زیبایی است که معناپیدا میکند آیا کسی که بجای حماسه وغرور ورشادت وپیام از حسین اشک ونیزه وخنجر وجنون وخون وآتش را میبیندمیتواندعاشق حسین باشد؟:)

 

گفتم ای عشق من ازچیزدگر میترسم

گفت آن چیزدگر نیست دگر هیچ مگو...

 

پ.ن۱: این پیج آقای امیرخلیلیه اونایی که اینستا دارن اگه دوست دارن میتونن فالوشون کنن 

 Ahmadamirkhalili 

 

پ.ن۲:عکس ونوشته دستخط خواهرمه:)

پ.ن۳:

دیشب بعد ۲سال صمیمی ترین دوستم که از ۱۴سالگی تا به الان دوستیمو دیدم...

مامانش دچار سرطان شدهو شهر دیگه ای رفتن برای درمان

مادری که برای من هم حکم مادر داشتن وخیلی برام عزیز بودنوجایگاه ویژه ای داشتن

هم ایشون هم مادر یکی دیگه از دوستام که دبیر دینی وقرآنن وبواسطه دوستی با دختراشون ومعاشرت خانوادگی باهاشون از این دوبانو خییییلی آموختم ...

وحکم مادر دارن برام فکر میکنم اگه نبودن من الان این نبودم...نمیگم الان خیلی خوبم ولی تاثیر زیادی توی پرورش روحم داشتن ...

از وقتی فهمیدم دچار این بیماری شدن واقعا ناراحت بودم ونشد روزی به یادشون نباشم

هیئتای هرسال تا۲۲سالگی درکنار این دوبانوی عزیزم بودم که برام آرامش وحال خوب داشتن همیشه..

وامسال هیچکدومشون نبودن ودلتنگ بودم...

به دوستم پیام دادم که حالشو بپرسم وبگم دلتنگم که گفت صبح با خالش اینا اومده یه سر اینجا وزود برمیگردن اگه شب رسید میاد هیئت

نت گوشیوروشن گذاشته بودمو تو صفحه واتساپ وحالت ویبره که اگه پیام داد متوجه بشم

اومد دیدمش بعد دوسال...

برام سوغاتیم اورده بود:)

مامانش تحت شیمی درمانیه و نیومده بود ولی تاکید کرده بود به دوستم حتماً شده۵دقه برومحیا روببینواز حالش باخبر شو:)

دلم برا محیاجون گفتناش،عزیزدلم گفتناش وبغل کردناش وگفتن اینکه محیا جون دلم برات تنگ شده بودا،تنگ شده.‌...

دوستم عکساشو که نشونم داد تو لحظه بغضم گرفته بود ولی سعی کردم بخاطر روحیه دوستم به رو نیارم ولی حالم خیلی بدشد خیییلی...

۱۰-۲۰سال انگار پیرترشده بودن خانوم به اون زیبایی...

داشتم برا مریضا دعا میکردم مامان و بابا خودم،خانم آقا محسن،مادر دوست لیلا،بچه کوچیکی که فاطمه تووبلاگش براش التماس دعا داشت و....

وفقط یه تصویر از جلو چشمم کنار نمیرفت مامان دوست خودم...

من اصولا بیرون خونه وجلو دیگران گریم نمیگیره...حتی تو هیئت...

ولی دیشب ...

خدا همه مریضا روشفا بده

برا سلامتی مامان باباخودم ومامان دوستمم التماس دعا دارم🙏

تواین شبا تو دعاهاتون منم یادکنید ممنون میشم🙏

برااینکه خیلیم تلخ نشه پ.ن۴ داشته باشید:)

پ.ن۴:

دیشب فهمیدم عجیب اخلاقم عوض شده

من آدم ابراز احساسات این مدلی باحرفو بغلو بوسو اینا نبودم...

وسختم بود ابراز احساسات دیشب لپ دوستمو کشیدم گفتم اصلاً تغییر نکردیا:))اونم خندید:))

موقع خدافظیم بعد روبوسی یکم باز حرف زدیم بعدم لپشو ماچ کردمو خدافظی کردم:))از من بعید بود حرکت ماچ یهویی :))

خیلی ببخشید پرحرفی شد:(

نمیدونم چرا حرفامو نمیتونم تو پست جدا بزنم...

همه حرفامو تو پی نوشتا میزنم...:))

  • محیا ..

:)

دومین حقی که هر آدم میتونه داشته باشه حق نگران شدن برا کساییه که دوسشون داره!

امیدوارم سلامتیشونو دوباره بدست بیارن...والبته همه اونایی که ناراحتی ای تو زندگیشون دارن...

 


اولین حق چیه؟:)

انشاالله...

خب از استوری اسکرین شات میگرفتی :))

عزاداری شماهم قبول 

دست خط خواهرت ایول داره 

متنش جالب بود فکر کنم باید چند بار بخونم تا کامل درکش کنم :)

استوریا زیاااااد بود:)
یه سری توضیحات داده بودن بعد پرسشوپاسخ بود ودرنهایت جوابو خودشون گفتن:)

ممنون آره موقعی که دستخط خودمو گذاشتم همه گفتن دستخطت قشنگه گفتم من دستخط خرچنگ قورباغه خانوادم واسه همین که خواهرم دستخط خیلی خوبی داره:)

منم چندین بار خوندمش:)

ممنون از حضورتون:)

همونی که تو پست قبلیت گذاشتم...

البته به جز حقوق تنفس و زندگی و آزادی!

:)

ممنون بابت یادآوری این حقا😉😘❤

مادر دوستت😢 بمیرم براش😢😢

خدا همه مریضارو شفا بده

منم دعا کنین، نیازمند دعاهاتونم

اگه قابل باشم هم دعا میکنم همگیتون به خواسته دلتون برسید


خدانکنهههههههه عزیزم این چه حرفیه
انشاالله سالهای سال عمر با عزت داشته باشی همیشه تنت سلامت دلت شاد باشی عزیزدلم😘
باور کن امشب همش تو یادت بودم وبراسلامتی کاملت دعا کردم❤😘

ایوای خیلی خوشم اومد


سلام
خوش اومدید:)
خوشحالم دوس داشتید:)

عاشورای حسینی رو تسلیت میگم

التماس دعا


به یادت بودم عزیزم❤
انشاالله حاجت روا بشی❤

سلام

تسلیت و التماس دعا

من که چیزی از این دسته‌ها نفهیمدم تنها چیزی که از عشق می‌دونم اینه که عشقی واقعاً اسم عشق رو می‌پذیره که ذره‌ای آلودگی نداشته باشه و باعث رشد و کمال آدم بشه حالا می‌خواد این عشق، عشق به یه آدم که جزو خانواده یا دوست و آَشنا باشه یا به اشیاء و موجودات دیگه. 

نمونه اصیل و واقعی عشق اونم از هر نوعش رو می‌شه تو زندگی ائمه عزیز پیدا کرد که برترینشون امام حسینه(ع). عشق به همسر، خواهر، برادر، فرزند و... اما اصلی‌ترین عشقی که همیشه در دلشون زیاد موج می‌زنه عشق به خالقه که اگه نباشه هیچ عشق دیگه‌ای هم تو دل آدم جوونه نمی‌زنه.

آدم این بزرگواران رو باید تو راه عشق الگو قرار بده تا یه زندگی ناب رو تجربه کنه.

ان‌شاءالله مامان دوستت هم هر چه زودتر سلامتیش رو به دست بیاره، اگه فردا امام رضا(ع) من رو به حرمش راه داد و طلبید، حتماً براشون دعا می‌کنم

ان‌شاءالله به حق این روزای عزیز همه مریضا به حق نفس حق امامون شِفا پیدا کنن.

دست خط خواهرت هم مثل خودت عالیه

اینجور عوض شدن‌ها خیلی خوبه و هر چه بیشتر باشه عالیه.

 

سلام 
محتاجم به دعا همراز جون
به یادتون بودم❤

تعریف قشنگی داشتید از عشق و کاملاً درسته ائمه وزندگیشونو باید توراه عشق الگو قرار بدیم

عزیزم😍پیشاپیش زیارت قبول وممنونم❤ برا خودمو خانوادمم التماس دعا دارم🙏
انشاالله همه مریضا سلامتیشونو بدست بیارن

ممنونم از لطفتون😍😘❤

آدم خجالتی هستم:)الان نمیدونم بالا رفتن سنم یا چی باعث تغییرم شده:)
وموافقم اینجور تغییرات خیلی خوبه همیشه ازبابت اینکه نمیتونستم احساساتمو بروز بدم اذیت میشدم:(

ممنون از حضور وکامنت ارزشمندتون همراز عزیز😍❤

سلام محیای قشنگم😘😘

باید بازم بخونم تا درک کنم چی میگه، با یبار چیزخاصی ازش سردرنیاوردم

 

اخییی عزیزم چقدر ناراحت شدم😢

انشالله که خدا همه ی بیمارا و مخصوصا کسانی گه نام بردی شفا بده.

محیا همش جلو چشممی تو این شبا دختر

 

در مورد پ ن ۴ هم خیلییی خوبه کم کم سعی کن احساساتتو بروز بدی و هر چی تو دلته بیرون بریزی

سلامممم دلبرم😍😘
خودمم چندبار خودمش😅
انشاالله...انشاالله...

واقعا؟خداروشکر😍توهم همش جلو چشممی دختره که شبیهته هرشب میادش😅
جدا ازاونم همش تو ذهنم هستی😍❤

فک کنم تاثیرات بالا رفته سنمه که جدیداً خجالتم کم شده واحساساتمو‌بروز میدم:)
واره خیلی خوبه انشاالله بهترم بشم
چون همیشه ازبابت اینکه نمیتونستم احساساتمو بروز بدم ناراحت بودم اذیت میشدم:(

سلام محیا خانم گل

عزاداریات قبول.

منم دو بار خوندم.. باید یه دو بار دیگه بخونم فکر کنم😉

خدا به مادر دوستت و همه ی مریضا به حق این شب عزیز شفا رده.

دست خط خواهرتم ماهه. شاگرد قبول میکنه؟😊

سلام بانوی مهربونم😍😘
ممنونم همچنین:)❤

قبول دارم یکم گنگه😅خودمم چندبار خوندمش 😅

انشاالله...
ممنونمممم😍کلاس نرفتم ذاتیه وباتمرین خودش تونسته بنویسه آموزشم بلد نیست بده وگرنه خواهرش که من باشم یاد میگرفتم😅😂
یه چندبار تلاش کرد یادم بده ...نمیدونم من خیلی بی استعدادم یااون اموزش بلد نیست بده😅
اون میگه تو استعداد نداری من میگم تو بلد نیستی آموزش بدی😳😂

اینستا ندارم

دست خواهر ماشالله

ایشالله همه مریضا شفا پیدا کنن ما هم عاقبت ب خیر شیم

از ماچ کردنم خجالت میکشی؟از آدم پرحرفی مثه تو بعیده

 

منم الان از هیئت اومدم چشام اندازه گوجه باد کرده محیای,عذاداری هات قبول باشه

ممنون عزیزم😘
انشاالله ...انشاالله...

من کلاً خجالتیم😅
از ماچ کردنم خجالت میکشم کلاً ابراز احساسات توواقعیت برام سخته😳البته خیلی بهتراز قبل شدم😅
خیلیم تواجتماع اروم وکم حرفم فقط تو خانواده ودوستا خیلی صمیمی اینجوری که تووبلاگ میبینید پرحرفو شیطونم😅

عزیییزم 😍ممنون عزاداریاتوهم قبول عزیزدلمممم😘

قطعا استعدادشو داری فقط‌نمیخواهی سراغش بری..

آفرین به خواهر جان و این هنرش...

😍

شما لطف دارید شایدواقعا استعدادش باشه....ولی اوندفعه تلاش کردم موفق نشدم😳یکم بی حوصلم نیاز به تمرین مکرر داره ومن آدم تکرار وتکرار نیستم😅

ممنون از لطفتون😍❤

سلام مجدد

عزاداری هاتون قبول

در جواب اون سوال باید اول عشق تعریف کرد چون برداشت اون باعث جواب میشه جوابی که ارسطو داده صرفا برای عشق های دنیوی یا مادی  محسوب میشه ولی عشق در مقام بالاتر جر دسته دوم هست  مثل عشق به خدا ، حتی دسته اول هم میتونه قرار بگیره . کلا نمیشه تفکیکش کرد

ان شاءالله همه مریض ها شفا پیدا بکنند

خظ خواهرتون هم زیباس

سلام
ممنون:)
براشماهم دعا کردم که زودترشرایط فراهم بشه ازدواج کنید تا بیشتر ازاین دچار خستگی نشدید :))دیگه هم همش تخم مرغ نخورید:))

بااینکه عشق به خدا میتونه دردسته دوم باشه موافقم
وبرام جالب بود اشاره به این نکته:)
ممنونم:)
ولی عشق جز دسته اول هنوز برام غیر قابل درکه...

انشاالله...
ممنونم از توجهتون:)

افرین به خواهر هنرمندتون واقعا عالی نوشتن .خیلی زیباست . به قول شاعر چقدر نام تو زیباست اباعبدالله....

 

امیدوارم به ابروی امام حسین مادر دوستتونم هر چه سریعتر سلامتیشون و بدست بیارن


 ممنووون لطف دارید:)

ممنون انشاالله...
انشاالله همه مریضا سلامتی کاملشونو بدست بیارن ...

 انشاالله


:)

روبراهید یاهنوز عصابتون داغونه؟!:(

مرسییییی محیا

انشالله تو هم همیشه سالم و تندست در کنار خوانوادت زنگی کنی 😘😘😘😘


عزییییزم مررررسی گلم😘😍😘😘

مطلبتو کامل نخوندم تا سرفرصت بخونم.

 

ولی دست خط خواهرت ... لامصب فقط خطش :))

 

حسودیم شد:((


عزییییزم😂😘
هرکی زیاد تمرین کنه میتونه:)
خواهرم کلاس نرفته خودش باتمرین یادگرفته:)

سلام :)

 

عشق یکی از موهبت های زیباییه که خدا به ما داده. :)

 

دست خط خواهرت چه قدر قشنگه.کلاس خوشنویسی رفته؟

سلام به روی ماهت😍

آره موافقم:)

ممنووون😘 نه کلاس نرفته باتمرین خودش یادگرفته:)

سلام عزیز دلممم

خیلی خیلی ممنونم بخاطر دعات عسلمممم😍😍چقدر تو خوبی اخهه

فدات بشم من.

واای سرطان خیلی بده خیلییی بد! مادربزرگم سرطان گرفته بود و دکترا گفتن هیچ امیدی به شیمی درمانی و عمل نیست! باید ببرین خونه تا بیشتر از اینها زجر نکشه!

محیا شاید باورت نشه ولی مادربزرگم در عرض دو هفته به معنای کامل به پوست و استخون تبدیل شده بود. همش مجبور بودیم بغضمونو قایم کنیم و بهش لبخند بزنیم و شوخی کنیم ولی دلمون خون بود😔😔ایشالا خدا سلامتی مادر دوستت رو بهش برگردونه! چقدر ناراحت شدم😔

 

راستی فک کنم خونوادگی دست خطاتون عالیهه هااا. ارثی دست خطتون خوبه😍😍😍عاشقش شدم


سلام لیلا جون😍
عزیز دلمی😘انشاالله سلامتی کاملشونو بدست بیارن توهم دیگه از نگرانی دربیای❤
خدانکنههه من فدای تو😘

عزیزم😢میفهمم ،خیییییلی بده سرطان😢
انشاالله....
انشاالله مامان دوستم خوب میشه🙏


عزیزم،مرسی😘😍من درمقابل خواهرم هیچ هنری ندارم😅
یه زمانی منم ذوق هنری نقاشیو طراحی وخوشنویسی داشتم ولی الان نه...

سلام  محیا جان

عزاداری هات قبول عزیزم

چقدرر خط خواهرت قشنگه❤ فوق العاده اس👏🏻👏🏻

مرسی بابت اشتراک قسمت های ازاستوری،یکم مطالبش ثقیلِ الان هم حدود ۳ صبح ، من فردا دوباره میخونم😉

الهی مادر دوستت وهمه مریض ها شفا پیدا کنن🌹

چه خوب دوست  چندین ووچند سالت را بعد از مدت ها دیدی

 

سلام به روی ماهت 😍
قربونت ممنون همچنین عزیزم ❤
قربونت لطف دارید😘
خواهش میکنم:)درک میکنم :) 

انشاالله...🙏

آره واقعا خیلی خوب بود😍

ممنون بهامین جون از حضورت❤

خط خواهرت عالیه محیا جوووونم 

واقعا تو از این کارها نمیکنی (بوس و لپ کشیدن )🤔😁😁😁

ان شاءالله تمام بیماران شفا پیدا کنند 

تصویری  از عشق هم ندارم من 😑😁

 


ممنووون بهارجونممم😍😘❤

نه من کلاًابرازحساسات خیلی نداشتم بلدنیستم:(
سخته برام:(

انشاالله...

انشاالله تصویر عشق ساخته بشه به زودی😉😁

چه دستخط زیبایی!


ممنون لطف دارید:)

خط خودت رو هم یه بار گذاشته بودی 

خط خودت هم خوبه :)😍

چند بار ابراز کنی عادی میشه :)

ان شاءالله 😂😂😂

قربونت مرسی😘آره دستخط خودمم گذاشته بودم توپاسخ فک کنم سرگرمی۳
اونجا همه گفتن دستخطتت قشنگه واسه همین دستخط خواهرم گفتم من توخانواده خرچنگ قورباغس دستخطم😂

انشاالله بهتر بشم:))

😍😁😘

خط من که افتضاحه 😂😂

بدخط خواناست 😂😂

😂😂😂
یه بار دستخط یکی ازبچه هامجازیو نشون خواهرم دادم اونم خیلی خطش بد بودولی خوانا:)
بعدخواهرم میگفت خوشم میاد ازاین دستخطاجذابن:)
بسکه خودش خوشنویسی میکنه این مدل خطاتوچشمش جذابن😂

به خواهرت سلام منو برسون 

بگو خط من خیلی خیلی جذابه 😂😂😂


سلامت باشی عزیزدلمممم😘😍
چشم😂😂😂😅

سلام،

عزاداریهاتون قبول...

خوبید؟

پستتون خیلی خوب بود... عشق چیز غریبیه...

امیدوارم مادر دوستتون و بقیه ی عزیزانی که به این بیماری و امثالش مبتلا هستند، شفا پیدا کنن...

دست خط خواهرتون چقدر عالیه! ماشاالله!

سلام:)
+ممنون همچنین:)
+ ممنون خوبم شما خوبید پیکاسوی جوان؟:)

+ممنون لطف دارید....ممنون که خوندید...بله عشق اتفاق عجیبو خارق العادیه...:)

+انشاالله

+متشکرممم لطف دارید:)

ممنون ازحضورتون:)

چقد گفتم ممنون😳😅

صد آفرین به خواهرت.خیلی خوبه ها. :)

مرسی گلممم😍آره هنراش زیادن:)
منم قبلاً با قلم نی مینوشتم ولی الان دیگه هنرام نم کشیده:)
تودوران مدرسه اون تو مسابقات خط رتبه اوردمن  تو طراحی:)
معلم هنرم بهم میگفت واقعا سخته برام انتخاب کنم برا کدوم حوزه خط یانقاشی یا طراحی بفرستمت برا مسابقات:)
درنهایت خواهرمو برا خط منوبرا طراحی از مدرسمون فرستاد:)
دوتامونم رتبه اوردیم
یادش گرامی باد:))خواهرم هنوز علاقه داره هم خط هم طراحی ولی من دستو دلم دیگه نرفت وخیلی ساله سراغ خوشنویسیوطراحی نرفتم

خدا رو شکر... الحمدلله...

والا این "...ی جوان" رو به جوانان 15-16 ساله میگن... ما دیگه از این نظر پیر شدیم :))

 

خداروشکر:)

نبابااا تا۳۵سال هم ازنظر من جوون محسوب میشه:)))
ناامیدم نکنیدیعنی من الان تو چه دورانیم؟😟
نکنه تو دوران میانسالیم خبرندارم😟😂😭
شما توچه دورانید ؟میانسالی؟😅
بعدجوونی میانسالیه دیگه😳

ای وای.چرا خب؟حیف نیست که با این همه هنر سراغ هنر نری؟واقعا حیفه.

 

به به چه خانواده ی هنرمندی. :)

 

طراحی هایی رو که کردی هنوز داری؟اگه داری لطفا بذارشون تا ببینیمشون خانم هنرمند. :)

معلممون میگفت جز هنر هرچی بری حیف میشی ودقیقاًم همین شد 
رفتم تجربیو مهندسی خوندم اخرم هیچی نشدم😂
شاید بخاطراینکه اون موقع باید میموندم پا علاقم ونموندم دیگه تمایل بهش ندارم...

از داشتن که دارم حتماولی کجان خدا داند باید بگردم ...:)
اگه پیداشون کردم چشم😍😘

علاقه به رشته......هوم.بله.

 

پس اگه پیداشون کردی حتما بذارشون.باشه؟


چشم گلم😍😘❤

هاهاها... :) خب آره من هنوز تو دامنه ی دید شما ( و البته خودم) "جوون" محسوب میشم.

ولی "جوان" نه! :)

(میدونم الآن اینجوری شدین: o_0)

:)

ولی نمیدونم چرا حسم نسبت به این کلمه اینجوریه! شاید بیشتر بخاطر ترجمه هاست... توی کتابها و فیلمها بیشتر به نوجوانان میگن...

شایدم به این خاطره که از قدیم هر کی بهم میگفت "نقاش جوان"، "زیست شناس جوان"، چمیدونم فلان جوان....، یه جورایی هم بعدش تیکه میکه  مینداخت(!)، خلاصه خاطره ی خوبی تو ذهنم نمونده! :)

 


چقدباکلمه جوان خاطره دارید 😅😂
دیگه نمیگم من نادمم من نادمم😂😅 اگه خواستمم بگم میگم جوون 😅
جوان وجوونم حسشون متفاوته درک کردم اونجوری متعجبم نشدم:))
حالا پیکاسوی نسل ما چندسالتون هست واقعا؟:)
من حدس میزنم ۲۲اینجوراباشید یانهایت ۲۴:))

Thanks. :)


فدای توعزیزدلم😍😘❤

خخخخ

خب، فکر میکنم 28 بهار، و پاییز و زمستونو دیدم و... از این جور جملات ادبی! :)


نبابااا ۲۸سالتونه؟!😳ای بابا چرا حس شیشمم غلط از آب دراومد تاحالا سن هرکی روحدس زدم درست بودا
تو ذهن من ۲۲ساله بودید😳😅😂
همش تقصیر شماست ادا جوونا رو درمیارید😝😂😳

زنده باشید:)
زودتر میفهمیدم کمتر وبلاگتون شیطنت میکردم😳😅
اخه احترام بزرگتر واجبه
من باهمسنام وکوچیکترا زیاد شوخی میکنم😳
الان داشتم سعی میکردم کامنتایی که تووبلاگتون گذاشتمو تو ذهنم مرور میکردم ببینم زیاد اذیت نکرده باشم😦😧😂😳

دور از جون. ^_^

😍😍😍❤

هاهاهاها...خدا بگم چیکارت نکنه دختر! اینجور که شما گفتی، یه دسته موی سفید همین الآن ظاهر شد تو سرم!! :)))))

نه دیگه اینجوریام نیس! اتفاقاً تو وبم کلی تأکید کردم که روحم هنوز 17 سالشه!

(مادرم هم میگه با 7 سالگیت هیچ فرقی نمیکنی، نیک! - فکر کنم همه ی مامانا میگن!!-) 

 

ولی بذار حالا که اینطور شد، یذره اذیت کنم!! اگر بخواید توی رفتارتون تجدید نظر کنید، منم هر روز میام اینجا مینویسم: "چه معنی داره؟!!! چیز خنده داری هست، بگو ما هم بخندیم!! والا! ما همسن شما بودیم پامونو جلو بزرگتر دراز نمیکردیم!! دهع!"

 

خوب بود؟ :)


😂😂😂
دسته مو سفید😅
عصا چی عصاهم دارید؟😅😳
یادمه کمردرد داشتید از ترس اینکه بزنه به پاتون بسته بودید کمرو
گفتم مال کهولت سنه ها😳😅😝

ولی چقد عالی که روحتون نووجونه۱۷سالشه الان فهمیدم علت اینکه حس شیشمم خطا رفت چی بوده:)
خودمم هرکی سنمو حدس زده زیر۱۸سال حدس زده:))
بخاطراینکه کودک درونم فعاله😅

عالی بود😅😂
باشه خودتون خواستیدا فردا نگید بچه پروئه ها😅
والا من باهمسنای شما شوخی نمیکنم پیرمردا اذیت کردن ندارن😝😂
حالا دیگه چون خودتون گفتید من همون مدلی میمونم😳

:)))))

آره آره کار کمر فقط مونده به عصا بکشه!! :))

خخخخخخ

حالا کمردردمونو به رومون نیار (از نظر مرضای جسمی واقعاً روزگار بد تا کرد با ما!!..) ولی اگه یه روز اومدی وبم دیدی بجای پست، عین پیرمرد-پیرزنا که بهت میرسن شروع میکنن به لیست کردن دردهاشون، نتیجه آزمایش و پلاستیک قرص و دوا و عکس رادیولوژی آپلود کردم، اذیتم نکنیا... :) خودت گفتی دیگه اذیت کردن ندارم :)

فقط بگو مهره ی چهارمت خیلی خوب افتاده! :) :)

 

دقیقاً! من فکر میکردم شما پر پر، 16 ساله باشی، رفتم درباره ی منت رو دیدم، دیدم لیسانس داری شبیه همون شکلک تعجب شدم!!

 

جدا از شوخی،

خوبه ولی...

عجله ای برای "بزرگ شدن" نیست....

همین خوبه! همین فرمون خوبه! :)

 

..........
  

 

من گفتم پیرمرد اذیت کردن نداره شما هم گفتید فقط۱۷سالتونه که
پس اذیت کردن دارییییید😜😂

مهره چهارمت خوب افتاده😳😅
نه میگم ژستس خوب نبوده😅😳

شماهم فکر میکردید۱۶سالمه😳😂😅
همه بیانیا همین حدس۱۵تا۱۷رو زدن😅😳

من که بزرگم ولی کودک درونم یکم شیطونه 😅

ههههههه! 

خدا حفظتون کنه! :)


ممنوووون:)
خدا پیرمردای باکمردردم حفظ کنه:))
وجودشون برا ما جوونا لازمه😛😂

 انشاالله همیشه سلامت باشید:)

مدارک چیا بیارم ؟

کلاس اموزش خط خودکار استاد 😊

البته اکه هنرجو خارجی هم قبول میکنن 😌


سلام آقا مهرداد 
خوش اومدید:)
مدارک نیاز نیست یه خودکار وبرگه میخواد فقط:))

ولی هنرجوخارجی؟:))
اهل کدوم کشور هستید ما بی خبریم؟:))

سلام ارادت داریم

دوران دبیرستان من خط به غایت افتضاحی داشتم 😆برا هر دختری نامه ی دوستی مینوشتم به دلیل اون بنده خدا نمیتونست بخونه من چی نوشتم بیخیال میشد و من شکست عشقی میخوردم !! 😅 دوماه کلاس خوشنویسی رفتم تا یخورده الان بتونم خوانا بنویسم ☺

افغانی هستم قربان ! 🙋

 


سلام ارادت از ماست:)
آخ آخ پس ضربه ها خوردید ازاین خطتتون😂😢
بعد کلاس خوشنویسی دیگه نامه دوستی ننوشتید!؟😅
خوبه کلاس خوشنویسی رفتید:)
خواهرم نرفته خودش تمرین کرد این شد :)

تاجایی که من میدونم ترک هستید درسته؟:)
افغانیم یه بار گفته بودید به معنی آه وفغان انگار گذاشتید اسم کاربریتون:))
پس هنرجو خارجی محسوب نمیشید😅


بعد کلاس و خوب شدن خطم دیگه دوره نامه رسانی تموم شد ! دوره چت و یاهو مسنجر شروع شد ! تا چت کردن یاد گرفتم . دورش تموم شد . روابط دنیای مجازی موبایلی شروع شد . این هنوز دورش تموم نشد . منم این شیوه برقراری ارتباط رو یاد گرفتم . ولی دریغااااا 😧 به هرکی پیام میدم میگه پدرجان ماشالا سرزنده و دلشادیاااا😦

 

خلاصه گاهمان چه زود دیر شد و ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم... 😅

یکی از فانتزیهام این بود خارجی باشم . اونم از نوع افغانیش 😆 الانم همزاد پنداری میکنم

آخییییی 😂😂😂😂
میگن پدرجان ماشاالله شادو سرزنده اید!😅😂😂😂
سنی ندارید که (البته دقیقشو نمیدونم 😂) ولی احتمالا رفتید سراغ دهه هشتادیا که اینجوری شنید😅😂
امیدوارم تواین راه موفق بشید😅😅

دوست داشتید افغانی باشید؟چرا؟😅
بعد اسمتونم جا مهرداد شنبه یا جمعه بود😅😳
شایدم یَکشَنبه ودوشَنبه😅
ولی گویششون یه جور خاصی باحاله😅




این حجم از سکوت...

تو را چه شده است بانو؟

:)


سلام عزیزم😍
خوبی؟😍
یکم گلو درد وگوش درد دارم سرماخوردگی بدی توراهه ظاهرا😖بی حالو بی حوصله هم هستم😞
حس شیطنتو پرحرفیم خیلی نمیاد
روبراه بشم پرحرفی میکنم باز😔

قوت قلب میدونی چیه؟تویی😍❤

من اومدممم :) ولی اونقدر تغییر دادم همهدچیزو که هیچکی نمیسناستم:/

اسم وب 

اسم خودم

پستام

قالبم همه رو عوض کردم :/ 

ولیییی من شمارو میشناسم خخ 

من همون ناشناسِ پر حرفم اومدم سلام کنم :) 


سلاممممم مریم جون😍
خوبی عزیزم؟😍 کجا بودی؟
چندبار سرزدم وبت انگاردرشو تخته کرده بودی هیچی توش نبود 😐😅

الان خط اولو خوندم که من اومدممم اسمو نگا کردم اسم وبلاگو نگا کردم هی گفتم خدایا کیه نمیشناسم😅😂
خوب کاری کردی اومدی خبردادی بهم خیلی خوشحالم هستی هنوز😍😘

سلااام به روی ماهت آره واقعنی درش تخته کردم حالا موندم خودمو چجوری بشناسونم؟ فک کنم باید یه مدت با همون اسم سابق بچرخم تا دوستام پیدا کنم بعد عوض کنم 

الان یه سر زدم قالبتو دیدم همین که نوشتی ناشناس پرحرف بچه ها سربزنن متوجه میشن:)

عااا خوبه :) 

عه دوباره ناشناس پرحرف شد اسمت😍

آره عوضش کردم :))

😍😘❤

میام وبلاگت حتما میخونم نوشته هاتو😍😘
چند روزهه بی حالم به هیچ جا سر نزدم
 الان ۴۵ تا چراغ روشنه که به ترتیب باید بخونم:)

عههه ایشاالله زود زود سرحال و پر انرزی بشی

۴۵ تا چراغ؟ هووم 


مرسیییی عزیزم ممنون 😘انشاالله ازاین حال دربیام زودتر...
اره۴۵تا چراغ😐الان البته شد۳۶تا😅
چقد غافل موندم 😖امروز نتایج کنکور اومده من تازه فهمیدم دارم به بچه ها تبریک میگم😐

ای بابا باز من سلام نکردم!؟...سلام!

خوبم!

سرما خوردگی تابستانه؟...من از اول تابستون دچارشم البته به من زیاد سخت نگرفته ولی انگار روی تو بد داره اصرار میکنه!...امیدوارم زودتر حالت خوب شه...:)

 

نه بابا!...یه کامنت گذاشتم دیگه ...چرا انقد گندش کردی بانو؟

D;

سلام قوت قلب جانم😍😘
تو باسلام بی سلام عزیز منی😉
اره سرماخوردگی نابستانه:(از اول تابستون دچارشی😢😦ممنون عزیزم😍من کل دیروز  خودمو بستم به آبجوش وابلیمو عسل واین چیزا 😅امروز بهترم گلودردوگوش دردم بهتر شده
انشاالله توهم  کامل خوب بشی😘

گنده نکردم که:)قوت قلبی ،انرژی مثبتی😉😍

من تابیام خوب شم که پاییز میاد پدرمو در میاره!...

ماام خونگی حال خودمون رو خوب یکنیم ولی این دفه هیچ روشی کارساز نبود...

ایشالله به حق 5 تن آل عبا!...

 

ممنونم بانو!


ادی شاید آلرژیه!یا گلو دردو ایناهم داری؟
خوب نیست انقدسرماخوردگی تو بدن بمونه ها:((

آلرژی...ممکنه باشه...

گلو درد ناشی از خارش حلق دارم ...

آره خب ولی هرچی خونه تکونی میکنم نمیره...چسبیده بهم میگه:تورو خدا بزار بمونم!به جان خودم نباشه به جان تو اسکل تر از تو پیدا نمیکنم...

منم که دلرحم!


ممکنه آلرژی باشه
چون منم الرژی دارم وقتی میگیره ول نمیکنه 
عطسه ،سرفه،آبریزش چشمو بینی،همین گلو درد ناشی از خارش 
صدام میگیره اصلا یه وضعی:(
یه بار میرفتی دکتر ...بده بمونه تو بدنه اگه سرماخوردگیه :(

دلرحم نباش برو دکتر بندازش بیرون😉😁

حسش نیس...مطمئنم اگه آمپول بده بابام خودش دست به کار میشه و منو آبکش میکنه!....متاسفانه خیلی هم دستش سبک نیس!...

الان که خدا رو شکر خوبم...اگه باز اسکل بازی در آورد میرم دکتر حسابشو میرسم!

 


اخییییی😂😅
خداروشکر که خوبی،انشاالله دیگه سراغت نیاد
ولی اومد برو دکتر دخلشو بیار😁😉

حتمن!

:)

ممنونم بانو!


خواهش میکنم گلم،عزیزمی😍😘❤

خودت نوشتی ؟ :)


نوشته عکس؟ نه دستخط خواهرمه:)

اوهوم

خیلی قشنگه


عزیزم😍مرسی،چشات قشنگ دیده😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan