از دولت عشق+بسی پی نوشت:))

 

عشق از آن رو در دل شما به ودیعه گذاشته نشده تا همانجا بماند،مادامی که عشق را به دیگران نبخشایید عشق نیست:)

 

من بدون هیچ گونه وابستگی،همه ی مردم را دوست دارم وهمه ی مردم نیز بدون هیچگونه وابستگی،مرا دوست دارند;) 

(این جملش یکم خودشیفته طوره:D ولی دوسش دارم...دوست داشتن بدون وابستگی ونیاز بنظرم قشنگترین نوع دوست داشتنه...  )

 

عشق درباطن شماست...عشق الهی یکی از قوای ذهنی ومعنوی خودتان است،عشق را که نباید برون از خود بیابید،محبت را درون خود کشف کنید:) 

 

همه آدمیان تجلی عشق الهی هستند،پس من به جز عشق الهی،با هیچ چیز دیگر نمیتوانم روبرو شوم:) 

 

هرچه که از آن تو وبرای توست،همانا ازعشق لبریز است،موهبت تو همانقدر دوستت می دارد که تو دوستش می داری،موهبت تو،تورا می جوید و پرواز کنان به سوی تو می آید،هرگاه بدانی که مردمان عشقند،همه عوض خواهند شد،ما نیز درچشم مردم عوض خواهیم شد،اگربدانیم که جوهر وساختارمان از عشق است،همه چیز یعنی عشق،درکل کائنات،هیچ‌ نیست الا عشق.:) 

 

هر انسانی با تشرف به آیین عشق،به این سیاره پا مینهد:) 

 

دلیل این که گاه مردم ما را می آزارند این است که روح آنها توجه الهی ودعای خیر ما را میجوید.اگر برای آنها برکت وآمرزش بطلبیم،دیگر آزارمان نمی دهند.از زندگیمان بیرون می روند وخیر وصلاحشان راجایی دیگر می یابند.:) 

 

 

 

پ.ن۱:جملات بُلد کتابو نوشتم که سبکش معلومه!پراز حس خوبه برامن...

اگه از جملاتش خوشتون اومد بگید بازم ازجملاتش براتون میذارم:)

پ.ن۲:

خواهروارد اتاق میشود من درحال عکس گرفتن:

خواهر:محیاااااااا خودکارااااامنو بردااااااشتیییییی😤😤😤

 

من با بیخیالی همیشگی:😐آره مگه چی شده حالا؟دوتا عکس میگیرم میذارم سرجاشون دیگه!

الکی مثلاً نمیدونم رو خودکار رنگیاش حساسه😝

 

خواهربا عصبانیت:یه دونشونو گم کردیا من میدونم تو😠

من باهمون ریلکسی: من؟من؟نه واقعا تو منو میگی گم کنم؟😕

(الکی مثلاً من اصلا آدم سربه هوایی نیستمو من نیستم که هرروز از۲۴ساعت۲۳ساعت دارم دنبال چیز میزام میگردم😅😂)

 

خواهر:😕😤😠😒

من:😁😉😛😝

(خواستم بگم عکسو خودم گرفتم قچنگه؟:)) )

پ.ن۳:

​​​​​​چند روزهه این بیت افتاده تو سرم...

بیا دنیا نمی ارزد به این پرهیز و این دوری...

البته من میگفتم محیا دنیا نمی ارزد به این پرهیزو این دوری...

ولی محیای خسته ی درونم این چیزا حالیش نمیشه:/

پ.ن۴:

الف.نون:(

ای پیتو میشناسم :(

دلم برات تنگ شده لجباز:(

یه پیامی بدی به جایی برنمیخوره:((

پ.ن۵:

بهار کجا رفتی:(((((

توهم مثل من وقتی ناراحت میشی ازیه نفر ازهمه فاصله میگیری....

همه پستارو باز کردم یه جا بتونم باهات حرف بزنم کامنت همه پستارو بسته بودی:(((

پ.ن۶:

گُلی خیلی دوستت دارم❤

(تویه پست جدا باید بنویسم از معرفتت...)

 

پ.ن۷:

​​​چند وقت پیش آقای نیک برکارد تو یکی از پستاشون نوشتن خودکار رنگی خریدن:)

منم طبق شیطنتا همیشگیم به شوخی گفتم یکی از خودکاراتونو هدیه بدید به من:))ایشونم لطف کردن گفتن اولین نقاشی که باهاشون کشیدمو تقدیم میکنم به شما

برام خیلی ارزشمند بود:)

خواستم ازاین تریبونم مجدد تشکر کنم:)🌹

نقاشی هم خواستید ببینید به اینجامراجعه کنید:)

اوجگله😍

 

​​​​​​پ.ن۸: یکی از دوستان بهم لقب محیا پاییزی دادن:)

یکی از شعراشونم به اسم محیا پاییزی منتشر کردن:)

هم خواستم بگم شعر دیدید به اسم محیا پاییزی بدونید اون منم😎😂

بی جنبه کی بودم من😅خوبه شعرو خودم نگفتم😅

هم از مهرو لطفتشون تشکر کنم:)🌹

گفتم شاید راضی نباشن اسمشونو بنویسم ،ننوشتم:)

 

پ.ن۹:

می‌گویند که شهریور تمام شد

و مهر آغاز شده...

چه خوش خیالند ! 

مهر برای ما مدتهاست که آغاز شده

مهر آنهایی که دوستشان داریم 

و دوستمان دارند.

"مهر" به ماه نیست

مهر، به "دل" است...

 مهر تون پُر مهر❤🌺🍂

 

(این پست قرار بود یک مهر منتشر بشه ولی نشد!باکلی حذفیاتو ویرایش. امروز ساعت ۸صبح منتشرش میکنم:)). )

 

ممنون از مهرو همراهی همتون🌹

 

  • محیا ..

سلامـــــــــــــــــــــــ

چند روز نبودی؟؟

از شخصیت دوستت خوشم اومد(یهویی)

فکر کنم پستو دیدم ولی نمیدونستم بخاطر تو گذاشته


سلاممممم به روی ماهت😍
خوبی؟
از مدرسه چه خبرا؟:)
اره بگی نگی هم هستم هم نیستم:))
شخصیت دوستم؟:))
کدوم دوستم؟:))
کدوم پست؟
:)
کسی پستی برا من تو بیان نذاشته😅
فقط اقای برکارد یه پست نقاشی گذاشتن:)

مرسی

مدرسه خوبه بد نیست  

 

فکر میکردم خواهر نداری اون خواهر هم دوستته آخه داشتیم یبار به یکی گفتم خواهرت گفته نه خواهر دوستمه://

پس چرا حس میکنم یه پست به اسم محیا دیدم:( حافظم به باد رفته کلا:((((

اونو دیدم😂😂به قول خیلیا علف

 

 

انشاالله عالی بگذره😘😍

نه من خواهر دارم خواهر واقعی😂 دوسال از من کوچیکتره:)

واقعا؟:))))یکم فکر کن شاید واقعا دیدی😅😂
کی به اسم من پست زده خبر نداده😝
من پستمو میخوام😂😅
عطسههه چرا منو بهونه میندازی من پست به اسم محیا میخوام 😂😂😅😝
عین همین بچه بی جنبه هام😳😅

مرسی از دعات

 

چه خوب پس یه پله از من بالاتری... من باید آرزوی خواهر دار شدنو با خودم به گور ببرم انگار


هولم نکن بزار فکر کنم

نمیدونم شاید پاییز بود

بادم نمیاد

😂😂😂

عزیزمی😘

این چه حرفیه😟 
اصلا خواهر خودم بشو😍😘
ولی خواهر بزرگ بودن اصلا خوب نیست اصلاً:(
مسئولیت زیادداره:(
خواهر بزرگه بشی متوجه میشی:(


هموووون پاییز بوده ازاول مهر همه پست به اسم پاییز منتشر کردن😂😂
ولی من که اسم وبلاگمه یه پست درمورد پاییز نزدم😂😝😅
رابطه خوبی با پاییز ندارم😐موندم چرااسم وبلاگمو گذاشتم😂😅

 😘😍

 

 چی بهتر از این آجی محیا شدن چیز کمی نیس

من که آرزومه خواهر داشته باشم

آخه خواهر به این خوبی

 

فکر کنم همون بوده

😂😂

پاییز واسه عاشقاست ما سینگلا باید بکوب درس بخونیم... حالا تو رو نمیدونم چیکار میکنی


عزیزمی خوبی از خودته😘بدون تعارف فک کن منم خواهرتم😍😘❤

اره پاییز واسه عاشقاست...که میتونن  برن رو برگا راه برن خش خش کنن😂
واسه ما سینگلا فقط سرماخوردگی داره:))
باچه امیدی پاییزو دوستداشته باشم😅
همین که سرمانخوردم خوشحالم😅

کل پست یک طرف پی نوشت آخری یه طرف دیگه ....😍😍😍

😍😍😍😘
 همه حرفاوتشکراو متن کتاب مفهومش همون پی نوشت اخر بود 😉
يكشنبه ۷ مهر ۹۸ , ۱۱:۴۲ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)

منم ایجورم وقتی از یه نفر ناراحتم از همه فاصله می گیرم

چ عکس با سلیقه ای 😍


خیلی بده:(
منم اینجوریم ولی بده:( بیچاره بقیه چه گناهی کردن تو نبود آدم وازاین دوری دلشون بگیره:((
من بهارمو موخوام:(((

قربونت عزیزم لطف داری،باسلیقگی از خودته😍😘

خیلی عالی ...پستت خیلی خیلی خیلی ...خوووب بود ...

عکستم عالی بود ...😍❤❤❤

 


عزیییییزم ممنووووون 😍😍😍😘❤
خوشحالم دوست داشتی عزیزم😍😘
مرسی❤❤❤

و با عشق زندگی معنا میابد:)

چه قشنگ بود نوشته هات

 

یعنی عاشق پی نوشتاتم:)

اسم تو رو باید گذاشت سلطان پی نوشت:)

 

وااای خدا کنه بهار این پستو بخونه، دقیقا منم بیشتر پستاشو دیدم بسته بود.امیدوارم که زود برگرده.

 

منم عاشقتم که😘😘😘❤❤

:)
آدم به آدم است که زنده است؛ 
آدم به عشقِ آدم زنده است..

قچنگ خوندی😘دست نویسندش دردنکنه:))

پی نوشتامم عاشقتن:))
نارینم همینو میگفت که اسممو باید بذارن سلطان پی نوشت:))
از نارینم سراغ نگرفتم:((
اه من چرا انقد کم حرف وخسته وبی حوصله شدم:(((


انشاالله زودبرگرده یا پستمو ببینه
من بهارمو موخوام:(((


من بیشتر عاشقتم😘😍❤


يكشنبه ۷ مهر ۹۸ , ۱۳:۱۳ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)

میاد گلم 😊😘


انشاالله زودتر بیاد:(❤😘

سلااااممممم محیاااا

عاااشق پستت شددددمممم عااالی بود 

کلی آرامش داد بهم

جمله های کتاب یه طرف و نوشته های خودت یه طرررف😍😍😍

عکست عااالی شددددههههه😍😍😍😍🙊

بوس به لپات 

و ان شاءالله که خدا تو دلت کلی آرااامش بذاره و لبخند و شادی و نور 😍😘

+ نقاشی آقای نیک برکارد چه خوبه :)) باریکلا بهش جزوه هاش حتما خیلی خوشگلن😅🌸

 


سلامممممم به روی ماهت 😍😍😍😘
عزیزمی ممنون ،عالی خوندی با ذوقم😍😘
خوشحالم برات ارامش داشته😍❤
میسی میسی از تعریفت گلم😍😘
منم میبوسمت😍😘

ممنووووون برات دعات😢(اشک شوق) همه ی دعاهای خوبی که کردی رو متقابلاً برا تو دارم😍😘

+آرههه نقاشیشون خوبه:) ازاون بیشتر حوصله ودقتشون تحسین برانگیزه:)
جزوه ها زمان دانشجویشونم اره احتمالا ازاونایی بودن که میرفتن ازشون جزوه میگرفتن😉😁

سلام.

هم پستتون خیلی قشنگ بود و هم پی نوشتهاتون...

نقاشی هم قابلی نداشت. متشکرم از لطفتون، شرمنده کردید :)

 

نوشته های کتابتون من رو یاد کتابهای داداجی پی واسوانی میندازه.

واقعاً همینطوره، اگر آدم اون ذات درونی و خدایی آدمها رو ببینه حس میکنه چقدر همه رو دوست داره! چقدر به آدمهایی که نمیشناسه احساس نزدیکی میکنه! چقدر حتی غریبه ها، رهگذرها و ادمهای معمولی شهر رو میشناسه! حتی اونهایی که اخمهاشون تو همه، حتی اونهایی که مستقیماً بهش ابراز تنفر میکنن رو درک میکنه!... و اینجور مواقع فقط حسرتش می مونه روی دل آدم که نمیتونه اون فیلترهایی که این وسط قرار گرفته رو حذف کنه و همه مون رو از اون تاریکی که خودمونو توش گرفتار کردیم بیرون بکشه...

 

 


سلام
ممنون لطف دارید:)
بسی خوشحالم مورد پسند بوده:)
اختیار دارید من ممنونم:) دشمنتون شرمنده

بله دقیقاًهمینطوره اگه ذات درونی وخدایی ووجه خوب آدمارو ببینیم بیشتر همه رودوست داریم کمتر دچار ناراحتیاوسوتفاهما میشیم راحت تر می بخشیمو میگذریم،هم کمتر روح خودمون دچار رنجش میشه هم کمترمیرنجونیم و....
باحرفات موافقم...ممنون از توضیحاتتون:)
من عاشق اینم من یه چیزی مینویسم ازیه کتابی ازیه جایی وشما ودوستان انقد قشنگ تفسیرش میکنید:)
ممنون

:)

جملات خیلی خوب بودن فقط امیدوارم تو واقعیت هم صدق کنن که ملت نگن فقط واسه فیلم ها داستان هاست.

 تصویر هم عالی بود 

در کل موفق باشید 

سلام برادر:)
امیدوارم خوب باشی:)
ممنون لطف دارید خوشحالم خوشتون اومده:)
توواقعیتم صدق میکنه من که تلاشمو میکنم ...مطمئنم خیلیای دیگه هم هستن که بدون چشم داشت عشق بورزن ،محبت کنن..که من انگشت کوچیکشونم نیستم!

ممنون از تعریفتون:)
بازم ممنون انشاالله شماهم موفق باشید وحال دلتون عالی باشه :)

جدیدا حال وحوصله کتاب خوندن ندارم مخصوصا اونایی که تم عشقی دارن.

 

 


ایا میدانستی من یکم باهات حرف نزنم دلم تنگ میشه؟!:(
الان داشتم فکر میکردم من از کی باهات حرف نزدم دلم تنگ شده!
پریروز بود؟! دلم تنگ شد:(
ازاونجایی که هروقت گفتم چطوری؟بی جواب موندم:)))
الان جا احوالتو پرسیدن میگم انشاالله عالی باشی😘

من هیچوقت حوصله کتاب عشقی نداشتم😂
این کتابم روانشناسیه عشقی نیست
تازه همین روانشناسیم الان حوصله خوندن ندارم.کتابو مهرماه ۲سال پیش خریدم وقتی جوون بودمو حال وحوصلم روبراه بود
هیییی جوانی کجایی که یادت بخیر:(
چون یه روز خاص خریدم!مهرماه الانم خاطره ها زنده شد رفتم سراغش!
:(:
تو دوخط نوشتی جواب منو:)))

چه عکس قشنگی*-*

کتاب خوبی بود:)

پی نوشت آخر فقط:*


چشمات قشنگ دیده پریسا جون😍😘
پی نوشت اخر فقط😉❤❤❤
خوشحالم خوشت اومده❤

پی نوشت آخری خوب بود😍😍

واسه لحظه ی مرگ انسان هم یه مطلبی پیدا کن بزار از همینایی که کوتاهن و پی نوشت مینویسی

نقاشی هم خوب بود:)


😍😍😍😘
هرقسمتشودوس داشتیو عشقه😉😘
چشم:)❤
ممنون عزیزم😍❤

مثل همیشه پست خوبی گذاشتید . و چه کتاب قشنگی هست از دولت عشق . البته ترجمه ی خانم خوشدل هم بی تاثیر نیست در زیبایی این کتاب.

واقعا همینطور هست ،  بدون دلیل باید به همه چی و همه کس عشق ورزید بدون چشم داشتی . 

تا چند وقت پیش همیشه دوستامو دسته بندی میکردم . کدوما خوبن . کدومشون پشتم هست همیشه . کدومشون سو استفاده گر هست و هر وقت کاری داره پیداش میشه . و ... . ... 

تا یه روز چشمم خورد به  این روایت ، که نوشته بود : 

امام حسن (ع) برای مرگ خیلی گریه میکردن ، یکی از صحابه میپرسه از ایشون مرگ انقدر ترس داره که شما اینچنین گریه میکنید . امام تو جواب میگن : گریه ی من از ترس مرگ نیست ، من گریه میکنم بخاطر اینکه از دوستانم جدا میشم . و  ازشون دور میشم . حتی اون دوستانی که تو ظاهر فقط باهام دوستن . حتی دلتنگ اونا هم میشم ، چون عشق ورزیدن و دوست داشتن یکی از بهترین لذت هاست که خداوند به انسان داده.

چقدر خوبه ما هم یاد بگیریم بی دلیل و بدون چشمداشت  به همه چیعشق بورزیم ، که حتی تو این کتاب هم میگه از کسی توقع نداشته باشی به ارامش ابدی خواهی رسید . ببخشی و با تمام وجود دوست داشته باشی همه چیو...

به قول علیرضا بدیع 

 

درخت حرف تبر را به دل نمیگیرد 

پدر ! ببخش رجز های گاه گاهم را.... 

 

......

چه عکس خوبی گرفتی برعکس اون یکی عکس😆😆😆

  ...

دست دوستانتونم درد نکنه ، خدا شانس بده والا . 😕😕😕

 

 


ممنون :)

دقیقا اگه بی چشم داشت عشق بورزیمو دوست داشته باشیم آرامش نصیبمون میشه
البته خودم خیلی راه دارم ولی تلاشمو میکنم اینجوری باشم!

چه روایت قشنگی:) ممنون:)
من همین الانم خیلی روزا دلتنگ ادمایی که بهم بد کردنم میشم خیلی:(
همش میگم کاش اذیتم نمیکردن که من اینجوری برای اینکه دچار آسیب روحی بیشتر نشم مجبور به فاصله نبودم...
ولی هنوزم دعاهام شامل حالشون میشه ودلتنگشونم میشم
وخیلی سخته:((

ممنون از تفسیراتون:)

خداااروشکر به عکسم ایراد نگرفتید گفتید خوبه😁😅
انقد زوم کردم برسیش کردم گفتم یوقت اقای خسروان بااون همه دقت یه سوتی توش پیدا میکنه من ضایع میشم😅
ولی کدوم عکس خوب نشده!؟
من هرعکسی بگیرم خوب میشه😝😂

:)))خدا شانس داده دیگه😅
بله دست دوستان بامعرفت درد نکنه:)
ولی #بیایدحسود نباشید😝😂😅😅

مثل همیشه پر انرژی باذوق خانوم 😘😘😍


عزیزمی مرسی معصومه جانم😍😍😘😘😘❤❤❤
ممنون که از همراهی وحضورت 😘

اگه جواب ندادم بزار روحساب گرفتاری و بی دقتی :)

 

خوبی؟ نیستی 


تو جوابم ندی عزیزی❤😘

ای بد نیستم خداروشکر که فقط بدنیستم:))
کم حوصله شدم :((
فک کنم جو پاییزوسینگلی گرفتتم:)))

این حستو همه دارن :)

 

نمیبینی منم کم حرف شدم؟


عه واقعا؟:))
من بیشتر ازسینگلی وجو پاییز دلتنگم.....
:((

توکه کلاً کم حرفی آدم نمیتونه کشفت کنه:):
بعد منم هروقت باهات حرف میزنم میگم الان مریم تو دلش میگه اوووف این محیا چطوری انقد حرف میزنه سرمو برد😅

نه اتفاقا دوست دارم باهات بیشتر حرف بزنم ولی حس میکنم باهام راحت نیستی

 

اصلنم تاحالا نگفتم سرموبرد:))

 

داداشم شبا تاچندساعت بی وقفه باهام حرف میزنه من هی گوش میدم:))

 

هرخاطره ایم چندبار تعریف میکنه !

 

به شدت پرحرفه:))

 

بعضی روزا دیگه حوصلشو ندارم میگم تو حرفات ادامه بدم من برم بیرون برگردم :))

 

 

نبابا من راحتم ولی چون توکلاًآرومو کم حرفی میترسم حوصلتو سرببرم:))
من تهران بودم یا پیش گلشید قطعا نمیذاشتم رابطمون درحد مجازی بمونه،حیفه واقعا:(
دوستا به این خوبی کاش توواقعیت میشد باهم میبودیم
هرروز میومدم خونتون سرتونو میبردم😅
امان از فاصله ها😤
اصلا راحت تر از من دیدی تا حالا؟سربه سرهمه میذارم😅


چقد خوبه حوصله داری گوش میدی به حرفاش:)
خواهر منم خیلی حرف میزنه ولی بیشترنق وغره انتظار داره ارومشم کنم بعد حرف منم گوش نمیده😖😑😅
بساطی دارم باهاش😅

کاش منم میتونستم به خواهرم بگم ادامه بده من برم بیرونو بیام ری،اکشن به حرفاش نشون ندم ناراحت میشه😅


این دلتنگیات نشون میده هنوز احساس داری و روحت زنده هست. 

ولی زیادی دلتنگ بشی برا اون ادم ها خوب نیستا. 

سعی کن مثل من قوی باشی 😂😂😂 در جریانی که قوووووی😂😂😂

.

در مورد عکس هم ، منظورم  اون خط خودکاری بود . 

 


من کلاً احساساتم زیادیه:/
باشه سعی میکنم شبیه شما قوی باشم اصلاشمارو باید الگوی قوی بودن قرار داد😅😳😂😶

آها عکس دستخطم!:))
اونم خوب بود ولی تو اندازه کوچیک گذاشتمش وب اون مدلی بی کیفیت شد:))

میگم شما که انقلاب کردید ادرس وبلاگتونو میذارید دیگه چرا بااسم خودتون نمیاید؟:)
وعلت این انقلاب چیه؟:))

انقلابی در کار نیست. از اونجایی که من تو وبلاگ یکی از دوستام رفتم و بخاطر اون مجبور شدم لینک بذارم . دیگه  یادم رفت پاک کنم . البته تو وب لبخند ماه هم این اتفاق افتاد. 

ولی خیالت راحت تکرار نمیشه  اون تیک و پاک کردم و همه چی به حالت قبل برگشت 😊😊😊😊


عه خب بذارید باشه بااسم خودتون بیاید خب:)
من خیالم ناراحت نبود
فقط اون همه اصرار کردم که بااسم خودتون باشید ومعاشرت کنید باهمه وادرس وبلاگتونو بذارید گفتید نععععع:)))
فقط پرسیدم علت اینکه از مجهول بودن دراومدید چی بوده :)
ولی ظاهراً مرغ شما یه پا داره:)))

در ضمن اولین الگوی شما باید اقا تختی باشه بعد من با تشکر 😊😊😊


از نظر کنترل احساسات قوی بودن؟:))

این اسمو شما دادید بهم . 

ماشاالله شما وضع مالی خوبی دارید که مرغ هم دارید. والا ما مرغ نداریم که پا داشته باشه . 

جای نگاه کوهستان خالی .

کامنتا که موجوده
من فقط گفتم هرجور صلاح میدونید
شما گفتید من خسروانم همون که صلاح مملکت خویش را میداند
خودتون این اسمو گذاشتید
وگرنه من همون اقا مهرداد صداتون میکردم:))
عههه ببخشید لو دادم اسمتونو؟:)))
:D 

مرغ اصلا چی هست؟:))))

اره جاشون خالیه:(
ولی انشاالله به خوشی سرگرمن :)

میدونم از قصد نگفتی اسممو. اشکالی نداره چیز مهمی نیست 😊😊😊

 

فقط دیگه با این تغییر اسم صلاح چیزی رو نمیدونم 

:)))) بله از قصد نگفتم:)))

من بُردم:)))


نخیرم تو همه چیز باید اقا تختی الگو باشه 😊😊😊

راستی سنگ قبر ایشون و سردیسشونم من درست کردم 


جناب تختی که درجوونمردی وانسانیت بله واقعا الگوان

ولی الان الگو از نظر احساسی قوی بودن به دردمن میخوره
البته تو دوستان یکیو دارم که خیلی تواین زمینه کمکم کرده:)

جداً؟:)
احسنت:)

میشه بپرسم کدوم دوستتون کمکتون کرده  ؟ خدا اینجور دوستارو برای شما حفظ کنه. 

 

خواهش میکنم . بله من ساختم . خیلی سال پیش. البته پولشو گرفتم 😊😊😊


گلشید:)
بله خدا برام حفظش کنه❤
انشاالله لیاقت دوستیشو داشته باشم...


پولشو‌که معلومه باید بگیرید:))
ولی هنرتون کلاً تحسین برانگیزه:)

خدا حفظشون کنه 

 

نظر لطف شماست . ولی فکر کنم دو دیقه دیگه صحبت کنیم هر چیزی که از من میدونید و یا خودم لو میدم یا شما . 

حالا فهمیدی چرا هیچ موقع نظر نمیذارم 😂😂😂


عه عه نندازید گردن من که من هیچی لو ندادم.من گفتم فقط اقا مهرداد:))
مهرداد هم که زیاااااده:))
تازه خودتون ادرس وبلاگتونو گذاشتید
والا
اصلا به منچه:))

خب شما نمیگفتید کسی توجه نمینمود. 😊😊😊

دیگه اب از سر گذشت مهم نیست 


شما هم اگه دوست نداشتید میتونستید مثل قبل بگید پاک کنم:))

سلام محیای جان

عکست محشره .. رنگی رنگی‌..  نقاشی تقدیمی آقای نیک رو هم دیدم. جالب بود نقاشی یک گیاه😉

میگم منو ببخش یه مدت طولانی نیومدم وبت.. ولی ان شاالله هستم از این به بعد😙

شعر تقدیمی از جناب هنرمند رو هم اجازه بگیر بزار😊


سلام عزیزدل بانوی مهربونم😍😍😍❤
ممنون از لطفتون:)❤
عزیزدلید شما، این چه حرفیه اختیار دارید شرمندم میکنید😘❤

آقای هنرمند
به اندازه کافی از اشنایی بامن اذیت شدن:)
اگه اجازه دادن چشم میذارم:)
ممنون از حضورتون😍😘❤

یعنی ناراحت نمیشید . 

اگه امکانش هست پاک کنید🙏🙏🙏


نه برا چی ناراحت بشم؟:)
همیشه حق با مشتریه:))
پاک کنم؟
حیفن:(
کدومارو؟

وبلاگ خیلی خوشگلین دارین خانم محیا

ادبیات پستاتونم خیلی شیرین وخودمونی وگرمه

تبریک میگم

به نظرمیرسه شمادختر خیلی دوست داشتنی وبانمکی هستین


عزیزم😍
خوش اومدی پریناز جان😍
ممنونم نگاهت خوشگله بوده اینجا رو خوشگل دیدی😍
لطف داری عزیزم💕
شرمنده شدم😳من بانمکو دوست داشتنی؟😳😅ممنوووون 😍😘

فدات بانوی پاییزی❤❤


خدانکنههههه عزیز دلید شما😘💕

ارادتمندم بسی🥀❤👄


من بیشتر❤❤❤😍

بله محیاجان من خیلی وقته سوسکی مویرگی چندجاروزیرنظروارم میخواستم عرض ارادت داشته باشم روم نمیشدحقیقتاعزیزم اخه زیاد منونمیشناختین

ازدور که دنبال میکردم وبلاگتوخیلی خوشم میومد ازشخصیتت

 


عزییییزم سوسکی مویرگی؟😂😂😂😅
باعث خوشحالیه ازآشنایت خوشحالم عزیزم😍
همه دوستان مجازی همو نمیشناختیم بعد اشنا شدیم😉
عزیزمی ممنون از لطفت❤
خوشحالم از آشنایتو پیدا کردن دوستی مثل تو😍😘

به زودی برا اشنایی بیشتر میام وبلاگت حتما😉❤

اره عزیزم مثل جناب خان 😂😂😂

منم همینطور محیاجونم باعث افتخارمه دوست پرانرژی وخفنی مثل توداشته باشم

اره دیگه مجازی همینطوریه من گفتم چرامثل بدبختاازدور نگاتون کنم من نصف بیانومویرگی زیرنظردارم خخخخ

دیگه خیلی حوصلم سررفته بود گفتم خب بیام منم بازی:) 

خیلی خوشبرخوردی عزیزم کیف کردم همونجورکه ازدورمیدیدم دخترشیرین وگرمی هستی

وبلاگ من که فعلا مثل خونه ای میمونه که هیچ وسیله ای توش چیده نشده خخخخ

موکت انداختم فقط دیگه هیچی نداره اینجا خیلی خوبه اصلاحس پاییز میده به ادم بدجور قدمات روچشام

فعلا شب بخیرعزیزم

 

 

عههه یادم رفته بود جناب خانو 😅😂
مویرگی زیر نظر گرفتنتو عشقه😉😁
عزیزم لطف داری باعث خوشحالیه خوب کاری کردی اومدی بازی😉😘
میچینیش خونتو انشالله😉کمک خواستی یه سوت بزن خودمو برسونم 😉😂

شبت بخیر عزیزم خوب بخوابی❤

مهرتون پر مهر...جمله ای که مدیر جدیدمون هر روز صبح بهمون میگه و هیچ کس جز من انرژی ای رو که همین دیدار و همین یک کلمه بهم میده درک نمیکنه...

بچه هامون خیلی رو مخن!...هیچی از خوشحال کردن دیگران و انرژی دادن فقط با یه جواب کوتاه نمیفهمن...منم نمیفهمم...ولی گفتم بزار یکم اظهار(املاش درسته؟) فضل کنم!

D:


سلاممممم دلبرم😍😍😍😍
چطوری عزیزدلم؟😍 
چه مدیر انرژی مثبت جذابی😍
اره اظهار درسته😂
تو قطعا میفهمی تو باهوشو بادرکی😘

باز هم من گشنه بودمو سلامم بلعیده شد!

خدا رو شکر...میگذره...با کتاب کار میکرو زیست به قطر یه بند انگشت خودم!

آره  باحاله...

سگ در سگ...اصن من در این همه هوش و استعداد و درک عمیق عرفانی و محمودی و قل مرادی موندم!...نمیدونم چجوری در قشر مخم جاشدن همشون...اصن من رو دست انیشتین زدم(البته تو پوخ پوخ بودن موهام...!)

:|

:)

عزیییزم😂😂😂
سلامت نوش جانت گوشت بشه به تنت😅😉
بندانگشت تو بابند انگشت ماخیلی فرق که نداره؟:))
بندانگشت من اخه کوچیکه
قطرکتاب بنظرم کم اومد😅
پوخ پوخ بودن موهات؟😅😂😂
نه توهمون هوشو درک عمیق عرفانی ومحمودی وقل مرادیو غضنفری رو دست انیشتین زدی😅😉
غضنفری رو خودم اضافه کردم😳😳😅😂

فعلن که هرچی گوشت نداشتمم آب کرده...

خب در حالت طبیعی که یکمی غیر طبیعیه میخواستم بگم یه انگشت شامل سه بند انگشت خودم که معادل است با دو بند انگشت و نیم یک شخص با دستان طبیعی و غیر کوچک!...از توضیح دادن دیفرانسیل سخت تر بود...فقط بخاطر یه اشتباه بند انگشتی!

:)

والا!....انشتین خیلی مرده بیاد رو دست من بزنه...کی میتونه این همه درکهای بی تردید والا مرتبه رو باهم کسب کنه؟...


😂😂😂
 مرسی بابت دیفرانسیل بند انگشتی 😅

اصلاً انیشتین عمراً بتونه رو دست تو بزنه
😉

:)

موفق باشی بانو!


عزیزمی ممنون ادی جونم قربونت برم توهم انشاالله موفق باشی وروزبه روز شادتروحال دلت خوب تروسرشار از ارامش😍😘❤❤❤
خوشحال شدم اومدی سرزدی دوباره باهات حرف زدم😍😍😍

:)

😍😍😍😘😘😘❤❤

سلام ادی..  بیا باهم بگپیم 

البته اول از همه سلام به محیا جونی ..حال شوما اخوال شوما ..خوفین عایا ؟؟


@ ادی 
عادله رو دریاب😍

سلام به روی ماهت عزیزدلم،قربونت مرسییی خوبم  توخوبی عزیزم؟😍😘

ببببببله .. تقریبا عالی فردا ازمون تعیین سطح زیست دارم و اصلاا نگران نیستم ...چون میدونم که مثللل همیشه ععععااالی میدم 

عاااالی اینجا در معنای تضاد خود بکار میرود 


😂😂😂

ادی قبلاً میگفت خیلی خونسردی😅
ولی انشاالله عاااالیییی واقعی بشه نه عالی درتضاد😉

ادی منو مثل یه کتاب میخونه " چه میدونم منظورم اینه که منو مثل کفه دستش میشناسه " 

از خونسردی یه چیزی میگن یه چیز میشنوی .. به خونسردی میگم بیا برو کنار من هستم فعلا:))) 

 


چقد عاااالی که انقد خوب میشناستت😍😍😍
دوستی که ادموانقد بشناسه خیلی خوبه
دوستیتون انشاالله همیشه پایدار 😍😘
خیلی خوبه همین خونسردیه من نووجون بودم اصلا ادم خونسردی نبودم بخصوص تو درس خیلی استرسی بودم😑😤😅

تشکر بابت لینک دریافت محیا بانو...ولی دانلود نمیشه!...فک کنم @ ِش خرابه!

ماام تعیین سطح داریم ولی برای شنبه...تمام مطالعم از" زیست1 "معادل است با خواندن فصل 1 "زیست 2"!

:)   به ارث بردم ازش...خونسردیو میگم!

هنوزم مثالهات در دورترین نقطه مبهم و سوتی وار جهان قرار گرفته عادله بانو!


@ش خرابه؟😅 دیگه ببخشید اینجا همه چی مثل خودم داغونه😅😂
مگه هم کلاسی نیستید؟
ازموناتون باهم فرق میکنه؟ که تو تعیبن سطحت شنبش
عادله فردا!

انقد خونسردیم خوب نیست دیگه عقب نمونی از برنامت:))

نه خب واقعا استرس معنی نمیده ..یه حس تلقینیه که تا  وقتی خودت نخوای به وجود نمیاد 

خب منم از الان بشینم بگم " ای بابا هیچی نخوندم " نه تنها چیزی حل میشه بلکه خب بهم تلقین میشه هیچی نمی فهمی و نمی تونی نمره بیاری و همون داده های قبلیمم به باد فنا میره 


من  نووجون بودم خیلی خنگول بودم:))
بعداً خوب شدم:)

فعلن با اجازتون من برم که دیگه درسام تو قرن هفدهم هجری شمسی ان و خودم تو قرن هفدهم میلادی!

:)

عزیزم:))

برو بسلامت موفق باشی عزیزم😘خیلی خوشحال شدم باهات حرف زدم😘❤

نه مرووو ای دوست مرووو ای دوست 


😂😂😂
ای دوستت درس داره طفلی😅

ای طفلی اگه من جای ادی بودمممم 

 

 

 

 

هیچی اگه جایه ادی بود و درسم اونقدر عالی بود کلاهم رو مینداختم هوا 

ولی درسم انقدر () عالیه نه اونقدر 


:))))
بنظرم که دوتاتون باهوشید😍

نگا کن هر چی چیز ذهنیه مر بوط به ادیه خب 

جملات فیلسوفانشو ببین اینا یه ذهن قوی میخواد نه ذهن نخودیه من 

همه هوش دارن پس همه با هوشن 

 



دراینکه بعضیا ذاتاًهوش بالاتری داری که شکی نیست بعضیا ای کیوشون ذاتاً بالاست:)
ولی خب این دلیل نمیشه ذهن تو وبقیه نخودی باشه
هرکی ذهنش تو یه زمینه ای فعالتره:)
ادی قوه تخیل وداستان پردازیش عالیه
شاید ذهن تو توی زمینه دیگه قویه😉
مثلا‍ً من خودم ریاضیاتم خیییلی خوب بود حفظیاتم افتضاح
خواهرم عکس من بود ریاضیش تو جمعو تفریق وضرب کسری هم میموند انقد بد بود ولی حفظیاتش عالی
شبای امتحان ریاضی من اهنگ گوش میدادم اون گریه
حفظیاتی برعکس:)
توهم قطعا همینجوری تو یه زمینه دیگه ذهنت قویه;) 

خب صد در صد 

ادی میگه روابط عمومی بالایی دارم اما من نظرم این نیست 

تویه درسامم نمیگم بدم اما در حد ادی نیستم " نشات گرفته از خونسردی ام " 

قبول دارم اما با این همه عمری که کردم هنوز نفهمیدم توی چی قوی و خوبم 

همچین میگم با این همه عمر انگار 100 سالمه 

 


:)))پیدا میکنی توچی قوی وخوبی😉
مهم  اینه بعد از پیدا کردن  آدم ازش استفاده کنه
مثلا. من ریاضیم خوب بود ولی رفتم تجربی
یا هنرم خوب بود نرفتم هنر😐

اها  مرسی بابت راهنمایی ... امید وارم زود پیداش بشه من ادم کم حوصله ایم ترجیحاا خودش پیدا بشه بهتره خخ


عزیزمممی😍😘
:)))انشاالله استعدادتو پیدا میکنی وروزبه روز موفق تر میشی😉😘❤
ترجیحام استعدادات خودشون انشاالله پیداشون بشه:))

سلام یه سوال داشتم فردا بهم بگو .

 

من الان یه نظر بذارم این کد امنیتی هم  بزنم . بدون تایید شما نمایش داده میشه نظر من


سلام شبتون بخیر
این پست بله نظراتش بازه بدون تایید نمایش داده میشه 
خصوصی بخواید پیام بدید تو قسمت تماس بامن پیام خصوصی میاد
اینجاهم تو این پست تیک خصوصی رو باید بزنید اگه میخواید نمایش داده نشه

چطوری؟؟ پست جدید بزار😃


سلام عزیزدلم😍😘
خوبم بد نیستم:) توخوبی؟😘
نمیدونم چم شده حس نوشتنم نمیاد:((

ممنون از راهنماییتون 


سلام
خواهش میکنم:)

سلام 

محیا جان وب خوبی داری. تا حالا با ویرایشگر آخری کار کردی ؟ اصلا بخش اضافه کردن کلیپ تصویریش برای من کار نمیکنه؟ برا شما چطور ؟ 

به وب منم سر بزن ، از مادرم نوشتم. ممنون میشم نظری بدی ، آخه میخوام نشونش بدم. 

سلام
ممنون لطف دارید:)
نه با ویرایشگر آخری تا حالا کار نکردم من از ویرایشگر دومیه استفاده میکنم
کلیپم بله تا حالا گذاشتم مشکلی نداشته الانم تست کردم میشد کلیپ بذارم

بله حتماً سر میزنم میخونم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan