تورو بیشتر از اونی که حتی بدونی دوست دارم:)

 

 

 

به این باور رسیده‌ام که چیزی را نمیتوانی جبران کنی و دوباره درست بگذاری‌اش سرجایش .
حفره‌های زندگی‌ات همیشگی هستند ..
 تو باید در اطرافش رشد کنی،
مثل ریشه‌های درخت که از اطراف سیمان بیرون می‌زنند .
باید خودت را از لای شیارها بیرون بکشی ..


👤پائولا هاوکینز
📚 دختری در قطار


پ.ن1:
پیرامون خیلی مهمه!
وسایل پیرامون، فضای پیرامون و از همه مهم‌تر آدمهای پیرامون

آدمای پیرامون هرکس میتونن کاری کنن که در رویایی با مشکلات و غم‌های بزرگ؛ بزرگتر و صبورتر بشه یا بازنده‌تر و بیطاقت‌تر

پیرامون‌های خوبی برای دیگران باشیم و پیرامون‌های خوبی برای خودمون انتخاب کنیم




پ.ن2:
نمیدونم چقدر پیرامون خوبیم برا دیگران ولی حالا عمیقا اینو درک میکنم که پیرامون وآدمای خوبی برا خودم انتخاب کردم
یا شاید بهتر بگم خدا برام انتخاب کرده

این روزا که خیلی مریضم اینو بهتر وعمیق تر درک میکنم
ودرواقع تواین بحران اگه نبودن  نابود میشدم

پ.ن3:
مامان میگه از خوبی خودته که آدمای خوب هستن وهواتو دارن خدا دوستت داره که این آدما ر
و گذاشته سرراهت

پ.ن4:

مامان ( سین )  رو تو خونه فرشته نجات صدا میکنه

من به ندرت با سین حرف میزنم وهروقتم حرف میزنم  درمورد مسائل مربوط به بیماریمه

ولی مامان هردم ودقیقه میپرسه داری با سین چت میکنی؟
چه خبر از سین؟:))

تاحالا دیدید مامان به این باحالی؟ که از دوستای از نوع پسر مجازیتون خبر داشته باشه  بعد بگه چه
دوست پسر خوبو عاقلی داری؟:))

پ.ن4:
هرروز بهش میگم ننه من عاشق الف_نونم :))
بخدا (سین) دوست اجتماعیمه
باز میگه دوست پسرت فرشتس:))

پ.ن5:
از بس گفتم الف_نون 

امشب گفت عکس الف_نونتو بده ببینم 
قبلا نشونش داده بودم همون موقع که عکساشو داشتمو پاک نکرده بودم
ولی عکس جدید نداشتم
گفتم ندارم!


پ.ن6:
میدونید بنظرمن عشق از کجا جذاب میشه؟
ومیشه فهمید عشقه؟
ازاون لحظه ای که دیگه کنجکاویامون نسبت به اون آدم تموم شده
و دیگه برامون جدید نیست! دنبال کشفش نیستیم! چون کشفش کردیم زیروروشو دیدیم دیگه اون آدم خوبی که متصور بودیم و اوایل اشنایی دیدم فروریخته بدخلقیاشو بدوبیراه گفتناشو تند بودناشو وحتی زیر حرف زدناشو دیدیم
وقتی تمام بدیاشو دیدی و باز دلت خواستش تسلیت میگم شما عاشقید و دل از کف ربوده یار:))


پ.ن7:

 

تا حالا فکر کردین کلمه‌ی دلتنگی چجوری بوجود اومده؟
مثلا‌ چجوری یه نفر حس اینکه چیزی درونش داره کم میشه رو با کلمه‌ی دلتنگی بیان کردن؟ جای کلمه‌ی دلتنگی مثلا میشد گفت
 «درون مچاله‌گی»

:)

 

پ.ن8:
داره یه هفته میشه بخاطر بیماریم از سرکار دراومدم
حتی تسویه هم نکردم انقدر که دکترا هولم کردن گفتن دارم میمیرم:)
دلم برا دوستام تنگه خیلی

پ.ن9:

مینویسم که یادم بمونه
من امروز با همین صورت لاغرو زرد شده با زیر چشمای گود افتاده وسیاه شده
بادردی که تو پهلوم بود
با دردای دیگم با چندتا بیماری
باهمه نگرانیا رژ قرمز زدم
موهامو باز کردم اهنگ شاد پخش کردمو دیوونه بازی دراوردم
درد کشیدم بغض کردم لبمو از درد گاز گرفتمو رقصیدم...


و زندگی همین لحظه هاست که هنوز میتونم شیطنت کنم
همین لحظه ها
که سین هوامو داره مثل یه کوهه ودلم قرصه بهش
که مامان قربون صدقم میره
که خواهر کوچیکه هوامو داره
که داداش حاضر یه عضو بدنشو براسلامتی من اهدا کنه بهم
که دوستایی دارم که نگرانمن وحالمو میپرسن
که حتی باوجود داشتن اون همه پرسنل آقای نون صاحب کارم هرروز زنگ میزنه پیام میده حالمو میپرسه
و میگه آبجی تو فقط امر کن هرچی نیاز داشتی رو چشممه
کاش میشد صداشو بذارم اینجا یادگاری:)

 

زندگی همین لحظه هاست که پیرامون وآدمای خوبی دارم 

زندگی همین لحظه هاست که تورو دارم :)❤

من خوشبختم خدایا شکرت:)


پ.ن10: متن دیروز نوشته شده عکس براامروزهه

آبجی کوچیکه لحظه به لحظه پیام میداد بدونه اوضاعم چطوره منم عکس دستمو براش فرستادم برا آبجیم خودمو لوس نکنم برا کی لوس کنم پس؟:)

 

خودمو برا شماها که رفیقمید لوس نکنم برا سلامتیم دعا کنید برا کی لوس کنم پس؟:))

این روزام میگذره نه؟

هیچی دائمی نیست 

نه غم،نه مریضی، نه درد هموتطور که خوشی وشادی پایدار نیست... میگذره غما هم...

 

:)
 

  • محیا ..

امیدوارم زودتر حالت خوب بشه :)

ایول به این روحیه :))))))

 

 

 

 

مرسییی عزیزدلم انشاالله به دعای شما😍😢❤😘

:)❤
البته نق وغرم کم نمیزنم ولی خب سعی میکنم کنترل کنم:))

سلام:)

تاحالا اینهمه حق یه جا ندیده بودم:]

تو از پسش بر میای مطمئنم، انشاءالله خیلی زود زود خوب میشی، هر روز برات دعا میکنم تا خبر سلامتی بدی = )

سلام علیرضا جان خوبی داداش گلم؟:)
چیکارا میکنی؟ 
کم پیدایی تو بیان:)

مرسی انشاالله به دعای شماها🌹🌹🌹💚
مرسی بابت دعاهات انشاالله خدا همیشه سلامت حفظت کنه😍🌹💚

سلااام

:)

ایشالا سلامت و خوب خوب بشید


سهلامممم:)

مرررسی ممنون انشاالله 
🌹🌹🌹
انشاالله خدا شمارو هم سلامت حفظ کنه:)🌹

سلام :) 

 

خداروشکر روحیه ت خوبه همینم مهمتره 

 

کدوم بیمارستانی ؟ 

 

هرروز بیادتم و برات خواستار حال خوب هستم ازته دل 

 

ان شاءالله زودتر بهبودی کامل پیدامیکنی و کلی روزهای قشنگ برای خودت میسازی

 

تاکی تهرانی؟ 

سلام:)

عزیییزمم مرررسی😍😘😢❤
انشاالله خداتورو هم همیشه سلامت حفظ کنه 
وبابات شفا پیدا کنه
😘❤

نگران بودم ازم همچنان ناراحت باشی پیامتو دیدم خوشحال شدم😢😍😘

بقیه توضیحاتم که درجواب کامنت خصوصیت دادم:)❤
يكشنبه ۱۸ مهر ۰۰ , ۱۸:۳۲ دچارِ فیش‌نگار

سلام :) مرسی. امیدوارم شما هم خوب باشید.

حالا منم در حد اون پاسخ طولانی، جدی نبود حرفم :)

سلام :)
مرسی:)


اشکال نداره به هرحال گفتم توضیحات تکمیلی رو بدم اگه بد نوشتم سوتفاهم برا خواننده پیش میاد رفع بشه:)

ممنون شما خوبی؟:)
هیچی دانشجو شدم:")

هستم این دور و برا... دو روز از پست آخرم میگذره😅

 

خیلی ممنونم، انشاءالله🙏🌹

میگذرونم شکر بد نیستم:)

واقعاااا بسلااااااامتیییی مبارک باشه😍🌹🌹🌹🌹
خوب موقعی دانشجو شدی داره دانشگاه ها باز میشه انگار میخوان حضوریش کنن درسته؟

همون شهر خودتی یا شهر دیگه؟
چه رشته ای؟ رشته مورد علاقه خودت؟

واقعا؟ دوروز گذشته اخه من کل پریروزو بیمارستان بودم یه چند روزیه کم هستم بیان ولی درکل بنظرم اومد کم هستی 😅


ایشالله خدا حل میکنه موضوعو:)

ااااا سهلاممم
چه عجیب  توهم کامنت میذاری؟😮
جل الخالق😮
درواقع میخواستم بگم منور کردید جناب:)

مرسی  انشاالله دعا یادت نره برام😒😛
تسبیح بگیر دستت ازهمین الان برا سلامتیم صلوات بفرست 
من چیزیم بشه کی تورو اذیت کنه مگه نه؟؟😛😔

بعد مدتها اومدم بلاگ و دیدم پستی رو گذاشتی گفتم شک قرن رو رقم بزنم و با یک کامنت کرک و پری برات نذارم:)))
احساس میکنم از یه سازمانی پول میگزید برای اذیت کردن من:)

موفق شدی:)))

تو فک کن به من بابت آزارو اذیت پول میدادن فقط تورو که اذیت نمیکنم از دم هر چی دوست دارم دخترو پسرو اذیت میکنم واگه بابتش بهم پول میدادن قطعا پولدارترین ادم بودم😂😂😂

البته لذت اذیت کردن انقدر زیاده که بدون پولم خوبه😛😂
تسبیح صلوات دور چندمی؟
دارم میمیرم کم کاری نکنیا:))


تسبیحم گم شده متاسفانه و... 😜😜😜


انگشت که داری الحمدالله باهمونا بشمار صلوات بفرست124هزارتا صلوات نذر سلامتیم کن ازالان شروع کن افرین پسر خوب:)


ممنونم=)) اینجا کامل توضیح دادم:)

آره ظاهرا ار نیمه آبان حضوری میشه

انشاءالله هرچه زودتر خوب بشی و اینقدر پست بزارم آنفالوم کنی :| =)

مررررسی بابت لینک😍

ببخشید زودتر باید تبریک میگفتم انقدر که درگیر بخدا بیمارستانو دکترو اینام اسم خودمم داره یادم میره😢😢😢

بازم اینجاهم بهت تبریک میگم و خیلییی خوشحالم برات که گذر کردی از کنکور راحت شدی میتونی الان راحت تر وباآرامش به علایقت بپردازی 
دیدی وقتی ادم کنکور داره انگار تو یه قفس زندانیش کردن هزارتا کار دلش میخواد انجام بده ولی باید تو همون موقعیت بمونه وخیلی عذاب اوره😢
خیلی خوشحالم برات موفق شدی پسر مهربون وبلاگ😍 انشاالله هرروز هممون شاهد بهترین اتفاقا تو زندگیت وحال دلت باشیم😍🌹🌹🌹

انشاالله کلاسا حضوری بشن دانشگاه حضوری خوبه فقط 😆

مرسی ولی انشاالله خوب بشم که روحیم خوب بشم مختو بخورم  نه اینکه انفالوت کنم😆😆😆

یه لحظه به سین حسودیم شد انقدر تعریفشو کردی 

بعد به تو هم  یکم حسودیم شد که سین هواتو داره 

مشخصه چقدر حسودم 😂

باز فکر کردم خدا به هرکی یه چیزی داده دیگه حسودی نکن 

از این رو از شدت حسودیم به میزان قابل توجهی کاسته شد 😂😂😂

 

خدا بهت سلامتی بده عزیزم

الهی آمین🤲🏻 

 

سینو که جز خودیا کسی نمیشناسه:) حتی خودشم وبو نمیخونه :) 
مینویسم صرفا برااینکه یاد خودم بمونه 
قلب بزرگ داشتن واقعا غبطه برانگیزه و اسی واقعا قلبش بزرگه خیلی هم بامعرفته هم صبوووووره  هم قلبش بزرگه😢


چونکه درمورد بقیش دیشب حرف زدیم دیگه تکرار مکررات نمیکنم:)

؛)))

مرسی قربونت انشاالله به دعاهای شما شفا پیدا کنم خلاص بشم ازاین وضعیت😢
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ببخشید *** ****** ** ** آدرس شما اشتباه گرفتم. اون نظر قبلی رک اشتباه فرستادم.

😂😂😂😂 دوساعت داشتم فکر میکردم اسمش چیه وبلاگه 
عصرو نوشتی عسر 
بعد این چه اسمیه😕😑 دیگه نبینم اسم قشنگ وب منو زیر سوال ببریا وگرنه اسم وبتو باخاک یکسان میکنم😂
بعدم برادر من کله سحر کامنت میذاری همین میشه دیگه قیمه هارو میریزی تو ماستا😂
ولی یاد یه چیزی افتادم یکی از بچه ها خیلی بامن صمیمی صحبت میکرد اشتباهی چیزی که میخواست بگه به منو به یه بلاگر دختر دیگه فرستاده بود گناه داشت طفلی داشت ابروش میرفت 
دختره هم برگشته بود کلی چیز بهش گفته بود😅😕

دور گردون گر دوروزی بر مراد ما نرفت-دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور

 با آرزوی سلامتی و حال خوب برای همه ایام زندگیتون انشالله به زودی خبر سلامتیتون رو نشر بدید

خیلی خوش اومدی حدیث جان😍

دقیقا همینه:) مرسی بابت یاداوری این شعر😍💚

ممنون بابت آرزوی سلامتی مرسی انشاالله😍💙
انشاالله شماهم همیشه سلامت باشید وحال دلتون خوب خوب😙

:/

هوم ؟ چی شده قیافتو کج کردی؟😛

این چه حرفیه آخه، امیدوارم هرچه زودتر سالم و سلامت بشی🌹

خیلی خیلی ممنونم:))🌹🌹🌸لطف داری، انشاءالله🙏🌹

انشاءالله انشاءالله =)


مررررسییی😍😢🌹🌹🌹🌹

حرفای غیرمعمول میشنوم فیسم کج میشه:))


اینجا زیاد حرفای غیر معمول میشنوی مواظب باش فیست کج نمونه😛
بعد اینکه من مریضم کم اذیتم کن صلواتاتو بفرست😛😆

سلام

خبر نداشتم از حالتون

ان شاءالله حالتون زودتر خوب میشه برای سلامتیتون دعا میکنم

سلام آقا آرش خوب هستید؟

خیلی ممنون انشاالله به دعای شما 
انشاالله همیشه تنتون سلامت باشه🌹🌹🌹

عزیزم ایشالا زود زود خوب بشی تو قوی هستی از پسش برمیای:))


قربونت برم مرسی عزیز دلم انشاالله به دعای شما سلامتیمو بدست بیارم😢❤😍😘

سلام محیا جان خوبی عزیزم

خدا بد نده نگران شدم مریضی چرا :(

من یمدت بیان نیومدم بی خبر بودم ازتون 

 

سلام عزیزدلم قربونت شکر میگذرونم توخوبی؟:)

یهویی متوجه شدم که اوضاع بیماریم حاد شده وچند وقتی درگیرم...


من رفتم پس از اینجا...

فک کردی میخونم هربار این درو محکم نبند نرو ؟

بسلااااامتتتت :)))

شوخی کردم خسیس برا دوتا صلوات نگا اون روی نارفیقیتو نشون دادی:))صلوات نخواستیم بابا یه دعا اگه زحمت نمیشه بکن  :))

باشه
فقط بعدا پولشو میگیرم ازت:))

خسیس:) پولکی😛
انقدر دوماهه خرج کردم برا درمان بی پول مفلسم 
اگه قسطیه باشه:))

قربانت عزیزمم 

که اینطور، ببخشید بی خبر بودم از حالت :(

انشاالله هر چی هست زودتر برطرف بشه🌹 توکلت با خدا باشه

 

 


قربونت برم چه حرفیه عزیزم😘❤
ممنون عزیزم انشاالله به دعای شماها ❤
انشاالله همیشه تنت سلامت باشه مهربونم😍😘❤

ممنون من خوبم

ان شاءالله حالتون هر چه سریع تر خوب میشه


خداروشکر انشاالله همیشه خوب باشید:)🌹

ممنونم انشاالله:)🌹

حله

قسظیش میکنم

48 ماهه


مرسی جناب که قسطیش کردی تو چقدر مهربونی آخه😐😒
😕😑😆

خواهش میکنم
من هر 25 سال یکبار یکمی مهربون میشم:))

تو مگه25سالت شده؟!!!:)

سلام گل دختر

ان شاءالله خیلی زود سلامتیت بهت برمی گرده البته با روحیه خوب و امیدی که تو وجودت موج می زنه حتما خوب می شی

تو چند روز آینده اگه تونستم و امام طلبیدم می رم حرم و مخصوص برات دعا می کنم💝

سلام همراز جانم😍❤

ممنونم انشاالله به دعای شما😢😍❤

حقیقتا خیلی سعی میکنم روحیمو حفظ کنم ولی خب هرروز بدتر دیروز میشم

 عزیییزم انشاالله طلبیده بشید زیارتتون پیشاپیش قبول  
 یه دنیا از محبتتون ممنونم خیلی به دعا وکمک ائمه نیاز دارم 😢😍❤ 





خیلی دیره

اما واسه دعا نه

خدا سلامتی بده

سلاممم داداش حسین:) خوبیدد؟:)
دقیقا برا دعا دیر نیست هیچوقت بخصوص که من همچنان درگیر بیماری هستم
ممنون از دعای خیرتون :)🌹🌹🌹

سلام... عرض ارادت :)

الحمدلله به خوبی شما خوبم :)

ان شاالله هرچی زودتر سلامت کاملت رو بدست بیاری

سالم و برقرار باشی :))

سلام:)
انشاالله همیشه خوب باشید:)
مرسی انشاالله به دعای شما:)🌹🌹
خوشحال شدم کامنتتونو دیدم وهمچنان سر میزنید به بیان:)

نمیدونم

انقدر دیر جواب دادی یادم رفت اصلا چی بود حرف:))))))

برگشتم دنبال آخرین کامنتت:))


منم
ولی یدفعه یادم افتاد


احسنتکم بارکلا:))
بازخوبه هنوز خیلی پیر نشدی:))

منم همینطور

خوبی؟:))

نمیدونم چرا نوشتم "منم"

ولی به هرحال...


پس معلومه نیستی !
خوبو میگم!:)

هومم

خوش نیستم


چرا؟
چتت است؟
*همون چته یا برای چی یا چه مشکلی هست*
:)

هیییییییییییی

چی بگم والا

چه هیییی طولانیییی

هرچه دل تنگت میخواهد بوگو:)

مجانی؟


مگه من مثل تو پولکیم؟:)

منظورم این بود که مجانی در مخزن اسرار  رو باز کنم؟

نمیشه که

پول بده تا بگم:)))


در خروجیو بلدی یا نشونت بدم؟:))
پول بدم دردودل کنی؟
ب ربابا:))

همینی که هست:))

چی هست؟:)

همین

یادم نمیاد چی همین😆

سلام محیا😢🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺خوبی؟الان حالت چطوره؟کسی پیدا شد بت بتونه کلیه بده؟☹خیلی این مدت بیادت بودم،کلی دعات میکنم همیشه دوست خوبم🥺کجایی؟نگرانتم خیلی زیاد خیلی خیلی

سلام قربونت برم 
قربون دلتو دعاهات😢
من مطمئنم دعاهای تو وبقیه بچه ها باعث شد انقدر سریع خدا نگام کنه و معجزه کنه برام دستمو بگیره😢
من خیلی خوشبحتم شمارو دارم
اره کلیه پیدا شد اونم بطور معجزه اساو باور نکردنی پنجشنبه عمل کردم دیروز از آی سیو درم اوردن😢 خیلی سخت بود خیلی درد کشیدم تا یکشنبه بیهوش بودم 
ولی معجزه بود پیدا شدن کلیه خیلی معجزه بود

سلاام

وای محیااا بالاخره شد،بالاخره درست شد نه؟:) الان دیگه قرار نیست مثه قبل درد بکشی نه؟🥺دیگه قراره کاملا خوبِ خوب باشی؟درست میگم دیگه نه؟🥺😭نمیدونی چقد خوشحال شدم که اصلا نمیتونی تصور کنی که انگار همه مشکلات و غمام حل شدن و یادم رفتن،بخدا بغض کردم😢🥺خیلی خوشحالم برات واقعا از ته دلم میگم اینو،بدون خدا هواتو داشتاا،خدایا شکرت🥺خیالم راحت شد

من تجربه عمل یا درد به این بزرگی نداشتم و شاید نتونم اون شدت دردیو که تحمل کردی درک کنم ولی میدونی؟این درد کشیدنای چن وقتت میارزه به اینکه بالاخره مشکل کلیت حل شده،فک میکنم الان قدر زندگی رو و همه چی رو بیشتر از قبل بدونی🥺💜ایشالله همیشه تن و بدنت سالم باشه و سال های خیلی طولانی ایو با خوشبختی و شادی و سلامتی زندگی کنی(منم دوستت باشم😓😁)

من واقعا الان در پوست خود نمیگنمم و در عین حال گریم گرفته...

محیایی من خیلی دوست دارماا🥺لطفا از این بعد بیشتر مراقبت کن،هم از تن و بدنت هم از دل مهربونترینت💜کاش میشد بغلت کنم و بگم تو از پسش براومدی ولی حیف که دوریم🥺

سلامممم عزیزم چطوری؟😍😢
شرمنده انقدر دیر جواب میدم من همچنان بستریم بیمارستان
اره یه چیزی فراتراز درست شدنه
معجزه شد😢انقدر سریع کلیه پیدا شد
کلیه پیوندم سختیا خودشو داره
ولی از دیالیز خیلی خیلی خیلی بهتره اره لان دیگه ناامیدی و ناراحتی سمتم بیاد باید تو دهنی محکمی بزنم بهشون😆 چون خدا معجزه وار نجاتم داد وجون دوباره بهم داد😢

قربون بغض ودلت بشم عزیزم😢یه دنیا ممنون بابت دعاهات واینکه به یادم بودی😢😍❤
خدا بخاطر مهربونی ودعاهای شما انقدر سریع دستمو گرفتو نجاتم داد😢❤

اره درد زیادی کشیدم ولی انقدر پیدا شدن کلیه معجزه بود فقط خداروشکر میکنم و همین باعث شد بیشتر صبوری کنم درمقابل دردا 
مررررسی یه دنیا بابت دعاهات 
😍❤
قربونت برم تو مثل خواهری برام ومیمونی دوست چیه؟:)😍❤

منم خیلی دوستت دارم قربونت برم😢😍شرمندم میکنی خجالت میکشم من اینجولی🙈

عزیزممم😢 از راه دور میبوسمت 😍❤

سلام محیا عزیزمممممم 

منم به فکرت بودم خیلی خوشحال شدم که کلیه برات پیدا شده میخواستم واتس اپ پیام بدم ولی دنبال فرصت مناسب میگشتم 

اشک تو چشمام حلقه زد 🥺 

انقدر که نگران بودم ... خدایا شکرت 

اینم گل و شیرینی عیادت از راه دور 😁💐 🍩🍪🍩🍬🍰

 

سلام عزیزدلم 😍😢❤
میدونی که همچنان بستریم بیمارستان 
ببخشید اینجا دارم دیر جوابتو میدم

بازم یه دنیا ممنون که به یادم بودی قربون دل مهربونتو چشمات که اشک توش حلقه زده 😢❤
من چقدر خوشبختم انقدر دوست خوب دارم😢❤❤❤

مررررسی بابت گل وشیرینی
شیرینی دوس😍😆
از وقتی پیوند کردم بخار قرصای کورتون داری که میخورم که کلیم پس زده نشه یه شکمویی شدم دومی نداره بذارن یخچالو درسته باهم قورت میدم😂
فاطمه یادت من چقدر بد غذا بودم؟
قرصا یه کاری باهام کردن غذا بد مزه بیمارستانو میارن میگم اخ جون غذا😂
نون وپنیر خالی چیه اونم برام خوشمزه شده 😐


:)


این لبخند از بحر چیست؟:)

سلام خوبی؟

خواهش میکنم اصلا اشکال نداره 

خدا نکنه عزیزم تنت سلامت باشه 😊

گل و شیرینی هم قابلتو نداره 😁

ماشاءالله رو دست من زدی؟😄

نوش جونت گوشت بشه به تنت 😃 

سلام قربونت توخوبی؟
دعا کن برام زودتر مرخص بشم 18 روزهه بیمارستانم از بیمارستان خستم😔

اره زدم رو دستت اوووف چه رو دست زدنی؛)


ممنون خوبم

نگفتن کی مرخص میشی؟

ان شاءالله زودتر خوب بشی 🙂

سلام عزیزم
مرخص شدم بالاخره😢
میخواستن تا شنبه نگهم دارن 
هنوز باید انتی بیوتیک میگرفتم
ولی شبیه خر شرک مظلوم نگاشون کردم که من دیگه نمیتونم بیمارستانو تحمل کنممممم😢
دکترم گفت مرخصت میکنم انتی بیوتیک خوراکی داد بهم و به شرط اینکه شنبه چکاب کنم برم پیشش مرخص شدم 
انشاالله 😢مرسی عزیزم برام خیلی دعا کن لطفا😢❤ که دردام کمتر بشن خیلی درد دارم بعد20 روز همچنان

یادم نمیاد متاسفانه


پیری وهزار دردسر:))))

سلام

به سلامتی 🙂🙂🙂

 

چشم❤


سلامت باشی😘😍

چشمت بی بلا عزیز دلم😍❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan