من وشما همه دریک پست :)

بیا تا قدر یکدیگر بدانیم / که تا ناگه ز یکدیگر نمانیم

بیا پیمان یاری بند یارا /درخت دوستی را بر نشانیم

مزن زخمه دلی را ، بازبانت / حدیث عشق ، خواندن میتوانیم

جهان داور نبخشیده ثباتی / مکن تکیه ، مسافرها درانیم

کهنسالی و خردی بی تفاوت / مگو حالا که ما خیلی جوانیم

یدک ، چون نام آدم را کشیدیم / ز حیوانی جدا باید بمانیم

چو باران باش ، بخشنده به هرجای / که ما هم جوهری از لامکانیم

اگر سنگی به راهی بود بردار / براین خصلت چو بوده ، جاودانیم

به خلق ما ، خدا کرده مباهات / غباری از وجودش بی گمانیم

ببخشیداو ، ببخشاییم ما هم /که از بخشایش او با نشانیم 


 

سلامممم من اومدمممممم

‌ازراه اومدم!

همه باهم بگید ازراه اومده !

دلم خواست اومدم😅

زیرصدا :دلش خواست اومده

من از بیراهه ها اومدم منِ چشم سیاه کجا بودم😅

باید سر به جنون زد دل به خاک و خون زد

وبلاگو سرِ پا کرد(باریتم بخونید) هالالای لالای لای درین دین دیرین دین😅

نرو از روزگارم بی تو تمومه کارم😅

اِهم ببخشید خط آخرش اشتباه شد😐

 

کی گفت نوچ نوچ چه خود شیفته اومدی که اومدی 😕

عرضم به حضورت خیلیم دلت نخواد😅

 

باورکنید من خیلی دوست داشتم آدم دغدغه مندی میبودم والان حرفای خاص وخفن براتون میزدم از صیاثت،اقتساد،فصاد،فغر،معذلات جامعه و...

مینوشتم ولی متأسفانه من یکم انگارشبیه مرفهین بی دردو بی دغدغم وجز مسخره بازی چیزی بلد نیستم شرمنده😳😁

وبازم باور کنید خیلی دلم میخواست حداقل نویسنده خوبی بودم براتون باحس لطیفِ نداشته ام یه چیزایی مینوشتم که حستون خوب بشه.مثلاً میگفتم همینجوری که دارید میخونید چشماتونو ببندید وتصورکنید 

توی دشت پراز گل که تاحالا خودمم از نزدیک ندیدم دراز کشیدید صدای آبشاروپرنده ها رومیشنوید،نفس عمیق میکشیدوریه هاتونو ازهوای خوب بوی گل وگیاه بارون خورده پر میکنید و...

ببخشید اتاق فرمان اشاره میکنن وقتی چشماشون بستس چطوری بخونن😳

راست میگنا شما منو گول زدید باچشم باز خوندید واسه همین دیگه بقیشو نمیگم😐

نیست خیلی خوب تعریف میکردم😳

وبازممم باور کنیدمن خیلی دلم میخواست

ابهت وجدیت داشتمو کلاس میذاشتم😌

ولی گشتم نبود نگرد نیست دریغ از یه مثقال کلاس وجدیت😐

 

غرض ازمزاحمت ببخشید بدموقعه هم مزاحم شدیما دیگه هول هولی اومدم دست خالی اومدم😳

اومدم چندتا کار انجام بدم که طی پی نوشت میکمشون

پ.ن۱: اول اینکه یه دوست عزیز  دارم 

بامن قهر کردن:(

اومدم ازاین تریبون که تنها تریبونی که در۲۴سالو۸ماه زندگیم داشتم بگم لطفاً یه کامنت بذارید مذاکره یک +یک انجام میدیم:(صلحنامه امضا میکنیم قول میدم بچه خوبی بشم😢آخه چراااااا وبلاگو بستید؟؟؟؟ 

وبلاگتونو برگردونید😞 خواهشاً😞

برنگردوندیدمنم غیرفعال میکنم:(

 

به روم نیارید اگه فهمیدید علت پست زدنم همین پی نوشته :):حواستونو به پی نوشت ۲پرت میکنم:D 

 

پ.ن۲:

خیلی وقت بود دلم میخواست خیلی از دوستانو لینک کنم توپیوندام ولی ماشاالله انقد زیادید که همتونم میخونمو دوست دارم که نمیشدگفتم یه حرکت مفید بزنم وسیله ای باشم برا معرفی دوستان بهم دیگه:)

البته خیلیا همدیگه رو میشناسنو دنبال میکنن ولی میخوام اینکارو انجام بدم:)

لبخندِ ماه عزیزم ،همراز دل جانم ،

گلشید جونم ،مریمِ عزیزم ،

فرشته ی گلم، فاطمه جان، 

بی نام عزیز ،ریحانه گلم

بنظر من مهارت نویسندگی عالی دارن:) وازنظر اخلاقم نگم دیگه ماهن😘😍

البته روزمره نویسی میکنن بعضی از دوستان ولی قلمِ قدرتمندشون کاملاً واضحه

همراز دل یه داستانی مینویسن به اسم(یادواره عشق) ولبخند ماه داستانی دارن بنام(پاییزان) که من خیلی دوست داشتم وبنظرم نویسندنا:)

 

از اقایونم بگم:)

تبعیض تابه کی تابه کجا:D 

 

یک مسلمان( آقا رضا )

هم صبورن هم وبلاگشونو بخونید به اطلاعاتتون اضافه میشه آدم دغدغه مندی هستن که با تحقیق مسلمونن نه تقلید:)

بعنوان کسی که کلی اذیتشون کردم😅

میگم واقعا از آدمای متدین وبااطلاعاتو صبوری هستن:)

خوندن وبلاگشونو پیشنهاد میکنم:)

آقای میرزا مهدی که دیگه نویسندگیشون تعریف نداره

نویسنده بودنشون برهمه واضحه وقلم طنزشون خیلی دلنشینه

جدای از مهارت نویسندگیشون از نظر حسن خلق هم تعریفین ویکی از فروتن ترین ومتواضعترین ادماین که من باهاشون تو بیان آشنا شدم

 

آقا مرتضی فیشنگار ایشون دیگه ۷۰۰تا دنبال کننده داره نیاز به معرفیم مگه داره؟:))

وبلاگشون باعث میشه یاد بگیریم، ذهنمون به چالش کشیده بشه و و پربارتربشیم

ایشونم جدای از مطالب خوبشون چیزی که منو بعنوان مخاطب جذب میکنه حسن خلق ومعاشرتی بودنشونه

که آدمی مثل من بااطلاعات کمش دراون مواردهم به خودش جرأت میده تومباحث پستاش که مباحث جدی ومهمین شرکت کنه

بااینکه معلومه کاملاً آدم اهل مطالعه وپُری هستن ولی دید ازبالا به مخاطب ندارن:)همون فروتن خودمون:))

 

آقای سید جواد،طلبه ی جوان وخوش اخلاقِ دغدغه مندی هستن:) که همین الانم بنظرم قلم طنز خیلی خوبی دارن ومطمئنم به هدف نویسنده بودنشون میرسن:)

 

 

آقا سعید که اگه سربه وبلاگشون آرشیوشون بزنیدبه مهارت نویسندگیشون پی خواهید برد

یه داستان داره نصفه ولش کرده:/

طنزای کوتاه جذابیم مینویسن :)

اخلاق ایشونم عالیه:)

 

آقا رضا ،هرچی بگم از اخلاق خوبشون کم گفتم:) هم بااخلاقو مهربونن هم درعین خفن بودن متواضع وفروتن:)

ایشونم از جوونای فعال سیاسی ودغدغه مندن والبتههه بسیار متدین 

 

آقا ابوالفضل که هروقت دلم گرفته باشه وحال خوندن هیچی نداشته باشم پستاشونو میخونم چون طنزن وحال آدمو خوب میکنه:)

 

روزمره نویسیهاومطالب عزیزای دلم

بهار،خانوم میم، عطسه، نارین ،معصومه،نیلو رو دوست دارم وجداً اخلاق خوبومهربونشون باعث قوت قلبه منه😍

از آقایونم روزمره نویسایی آقا دکتر برزویه خوش اخلاقومهربون، آقایboomroom رو دوس دارمو میخونم:)

وامااا پدربزرگ خودم:))

آقای نیک برکاردبنظرم ایشونم نویسندنا:)من نمیدونم چرا سر پدربزرگم نرفتم:/ البته فعلاً وبلاگو غیرفعال کردن:(

 

پ.ن۳:آخیشششش تمومممم چقد سخت بود این همه اسمو لینک کردن😯

امیدوارم درجهت ثواب کباب نشم وکسی ازم دلخور نشه اگه اسمش نبود

من اندازه دنبال کننده هام،دوست دارم ومیخونمو همه برام مهمن  ولی قطعاً نمیتونستم تویه پست ازهمه بنویسم

ولی این روند اگه فعال موندم ادامه خواهد داشت وپستای خوبو تصمیم دارم لینک کنم:)

 

دوستانیم که اسم اوردم ببخشن اگه اونطوری که باید تبلیغاتم خوب نبود:))

تبلیغات رایگان همین میشه دیگه:)))

جدای ازشوخی سعی کردم کوتاه بنویسم چون تعداد زیاد بود،امیدوارم کمی وکاستی بود ببخشید

 

پ.ن۴: بعضی کلمه ها شبیه خنجرن تیزوبرنده فرو میرن توقلب آدم زخمشم تا مدتها خوب نمیشه

دعا میکنم من جز اون آدما نشده باشم که کلماتم زخمی بردلی نشونده باشه

قلب خودم زخمی بشه دردش کمترازاینه بفهمم وتوفکرم این باشه زخموغمی بردلی باعث شدم😞

حواسمون به دل هم باشه...بیشتر باخودمم:)

 

پ.ن۵: اگه دوست عزیز ما وبلاگشونو برگردوندن شیرینیش میشه پست سرگرمی به زودی😉

اگه نه که رفتم تو لاک خودم بدونید تقصیر ایشونه:((

 

پ.ن۶:پرحرفیای منو به بزرگواریتون ببخشید:(

وببخشید اگه بهتون سرنمیزنم کشتیام غرق شده این شوخیارو ببینید بخندید ولی باورنکنید!

البته بهشم فکر نکنید!میخوام بگم واقعی نیست این سرخوشی،ازیابنده تقاضا میشود کشتیهای غرق وگم شده ی منو پیدا کرد به من برسونه مژدگانی خوبی میدم:):

 

پ.ن۷: یه قلم شعر+مقادیری زیادی هذیان+یه قلم منت کشی +چندقلم معرفی دوستان+چندقلم یادآوری درجهت انسان دوستی+یه قلم آهنگ بسه دیگه نه؟:)))

آهنگ شهر حسود علی زند وکیلی رو گوش بدید بقول یکی از دوستان  بشوره ببره:)) حالا نمیدونم دقیقا چه مدل آهنگی میشوره میبره ولی من این آهنگو دوست دارم امیدوارم شویندگیش خوب باشه:))

 


 

بعد نوشت: اطلاعات درمورد بلاگرا ویرایش وتوضیحات بیشترو خواهم نوشت

ویه سریارو که ننوشتم اضافه میکنم:)

از پشت صحنه  گفتن چرا خانومارو باهم گفتی بعد واسه اقایون نفری یه خط:)))

شرمنده حوزه بلاگری خانوما نزدیک بود نتونستم تفکیک کنم ولی دراولین فرصت دونه دونه از محسنات بلاگرا خانم میگمواضافه میکنم😅

  • محیا ..

سلام محیا جان. 

چه خوش برگشتی دلم‌تنگت شده بود. اقای برکارد(نمیدونم چرا یاد انیمیشن برنارد میفتم😉) هم به زودی برگردن و ما پست سرگرمی داشته باشیم و گفته باشم اول هم خودمم😁

بابت اهنگ مرسی. من عاشق علی زند هستم البته بعد فرزاد فرخ😉

ممنون بابت معرفی بلاگهای خوب. حتما همه اشون رو دنبال میکنم😊

وااای گفتی پاییزان. دلم دوباره تنگ شد. پاییزان قلبم رو فشرده میکنه

 

 

امیدوارم حال دلت خوب خوب خوب باشه و باز بزامون پستهای نشاط و شادی و حال خوب کن بزاری.

دوستت دارم آجی💚💙💛💜❤

سلام لبخند جانم عزیزدل😍😘
قربون دلتون😍😘
انیمیشن برنارد😅😅😅😅😂
انشاالله این پدربزرگ ما کوتاه بیان وبو برگردونن یه پست سرگرمی بزنم😁😍
شماکه همیشه اولید😍😘❤
قربونتون خواهش میکنم😍😘
عزیزم😞پاییزان واقعا قلب ماهم فشرده کرد واین بخاطر قلم خوب شماست که اونقدر خوب نوشتید:) 


ممنوووونم ازلطف ومحبتتون😍😘منم خیلی دوستتون دارم😍❤❤❤

:)


:)
سلام 😘چطوری؟:)
نبینم آروم باشی😟

سلاااام 

چقدر شما با حالی ، دعا کن یکمی از این سرزندگی هات به منم برسه :( 

رااااستی بسیار بسیار ممنونم بابت معرفی های خوبت:)))♥

همیشه حالت خوب باشه محیای سرزنده :)

سلااااام به روی ماهت عزیزم😍

عزیزم لطف داری باحالی از خودته😳انشاالله سرزنده واقعی بشی وحال دلت عالی بشه وهمیشه لبت خندون ❤

خواهش میکنم عزیزم:)
همتون عالی وبینظیرید چه کنم که خیلی سخت بود همه رو نوشتن ۱۰۰وخورده ای دنبال کننده دارم ومنم دنبالشون میکنم وهمتونو دوست دارم :( 

مررررسی عزیزم انشاالله حال تو هم همیشه خوب باشه😘❤

سلام

ممنون بابت معرفی وبلاگ ها

آهنگم عالی بود

پدربزگتم ایشالا وبلاگشو برمیگردونه نگران نباش :)

سلام عزیز دلم😍
خواهش میکنم ممنون از همراهی همیشگیت فاطمه جانم😍
خوشحالم دوست داشتی آهنگو:)
انشاالله :)

یادم رفت بگم 😅

+ اون قسمت اول متن منو یاد آهنگ تهی انداخت که میگه : چیشد دلت خواست؟ 😂 منم دلم خواست 😁


عههه؟:)) 
خواننده کی بودم من😅
اهنک تهی رو نشنیدم😅

سلام 

چه دوستای خوبی. الان یاد گرفتم به دوستام انقدر با جزئیات و دقیق فکر کنم و نگاهشون کنم. یه چیزی رو اعتراف کنم و اون اینکه درمورد من به شدت غُلُو کردی..... بیشتر درموردم بدونی، میبینی اونجوریام که تصور میکنی نیستم.:)

و چه موزیک محشری. ایوالله/. تندرست باشی. 

سلام

بله دوستان خوب زیادی هستن وانقد زیادن که شرمندم نتونستم اسم همه رو بیارم
اگه به من باشه میتونم درمورد هرکدوم از دوستان بیان که آشنا شدم یه پست کامل بنویسم از ویژگیاشون:)

غلو نکردم واقعا ،شما فروتنید میگید غلو کردم:)

خوشحالم آهنگ مورد پسند بوده
ممنونم شماهم انشاالله همیشه سلامت باشید

همون تیکه اول آهنگه خوبه بقیش چرته

گوش ندادی هم ندادی زیاد چیز‌ جالبی نیست

تهی ایندفعه گ*ن*د زده 😅😅


تهی خوبم میخونه؟😅 آخه اصلا فک کنم تهی گوش نکردم تاالان😅


آخ که چقدر خوشحال شدم از خر شیطون اومدی پایین وبلاگتو درست کردی:)

گلییییی😢
بخاطر آقای برکارد درستش کردم😢
به امیداینکه پستو ببینن😞

میبینن ان شالله

 

آقای برکارد لطفا وبتونو برگردونید دیگه


😞

این پست رو نخونده بودم.

ممنونم

 

این، بیش از خوب بودن آدم هایی که ذکر کردید، نگاه روشن و غرق امید شما به آدم ها و محیط اطراف تون رو نشون میده.


+ حدیثی هست که می فرمایند اگر کسی صفت خوبی را به تو نسبت داد که در تو نبود، به جای انکار سعی کن آن صفت را در خودت به وجود آوری. 

و سکوت می کنم و سعی می کنم اونطور که فرمودید بشم.


خواهش میکنم:)

اینکه من زیادی آدماومعاشرت باهاشونو دوس دارم ودید مثبتی دارم وحتی معتقدم روزمره نویسیها هم از اون جهت که هرآدمی ذهنیت ودید متفاوتی داره وروزگار متفاوتی نسبت به من میگذرونه پس همین روزمره نویسی ها هم برامن باعث تجربه کردن حسها ودنیای متفاوتیه ویادمیگیریم  وبقول شما دید روشنی نسبت به آدمای اطرافم دارم وجودداره ولی واقعیته خوبیه همه دوستان بیان :)


+حدیث خیلی خوبی بود ممنون:)
هستید همونطور که میگم:) 
من بااین اخلاقم سنگ محک صبوری آدمام😅

حسودی امون شد.

یکی هم نیست هوای ما رو داشته باشه. بگه برگرد . بنویس. بگه الهی همیشه حالت خوب باشه‌ ... بگه اگه برگردی منم خوبم و شاد و ... دلم یه همچین آدمی رو میخواد😣

اصلا من میرم تو افق محو بشم ببینم کسی هست🤔🤔🤔


شما که عزیز دل وقوت قلب منید😍
وآشنایی باهاتون باعث سعادتمه😘
اصلا بخواید برید من انقد گریه میکنم بیان غرق بشه:))
 الهی همیشه خوب باشید ،وقتی هستیدکامنتتونو میبینم. کلی خوشحال میشم😍😘
من که یادم نمیره ازهمون اول اول کیا به‍م انگیزه دادن همراهیم کردن تا من بتونم ادامه بدم:)
وشما دقیقا یکی ازهمونایید که باعث انگیزه وادامه دادنم شدید:)❤

این روزا به شدت درگیرم ازظهرتاحالا وقت نکردم بیام حتی کامنتا رو بخونم ؛(شرمنده نمیرسم بیام وبلاگتون
سرم خلوت شد همه پستاتونو میخونم 😍😘

میگم لینک یک مسلمان مشکل داره انگار


بله مشکل داشت وقت نکردم تست کنم همه لینکارو الان درستش کردم ممنون گفتید😘😍

سلام محیا جون

ممنون از معرفی وبلاگ ها...

😍❤

 

سلام عزیزدلم فاطمه جون😍
دلم برات تنگ شده بود:(
ولی اصلا وقت نمیکنم بیام وبلاگاتونو بخونم:((
خواهش میکنم عزیزم😍😘❤

سلام عزیزم خوبی؟

ممنون بابت وبلاگای که معرفی کردی همه‌شون رو حتماً دنبال میکنم

ان‌شاءالله پدربزرگتون هم به زودی برگرده

پست‌هات به خصوص پی‌نوشت‌هات همیشه عالی و پراز حس خوب و زیباییه، زود به زود بزار تا دل آدم برات تنگ نشه.

ان‌شاءالله نگاه مهربون خدا همیشه همراهیت کنه و حال درونت هم مثل حال ظاهرت خوب و خوش باشه:)

 

سلام همرازجانم 😍😍ممنووون خوبم به خوبیتون😍😘
خواهش میکنم ممنون ازهمراهی وحمایتتون😍

مرررسی برگشتن😁 پست سرگرمی شیرینی برگشتشونو به زودی میزنم:))

ممنون واقعا ازاین همه محبتتون لطف دارید شرمندم میکنید😍😘به روی چشم باعث خوشحالیمه که حس خوبی دارن نوشته ها:) 

قربونتون ممنونم بابت دعای خوبتون 😍❤❤❤
جمعه ۱۰ آبان ۹۸ , ۱۹:۴۴ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)

سلام گلم سلام خواهری مهربون خودم😊💜

لطف داری جاناا💗😍

تو و وبت از وبهای شاد و پرانرژی استنن😘😍😍😍


بَه بَه کم پیدا جان:)سلام به روی ماهت😍
قربونت خوشحالم میکنه واقعا وبلاگ براتون انرژی وشادی داشته باشه وبواسطه وبلاگ لبخندی رو لب شماها بیاد😍😘

سلام 

همینطوری ناامیدانه اومدم ببینم هنوزم نامردی کردین سفیدش کردین اینجا رو یا نه... که دیدم وبلاگتون هست، پست جدید هم گذاشتین خیلی خوشحال شدم :)

وبلاگ من لیاقتشو نداشت اسمش کنار این همه وب خوبی که معرفی کردین بیاد -تعارف هم نمیکنم. واضحه- ولی باعث شد دوستان خوبی رو بشناسم که البته بیشترشون رو قبلا بازدید و استفاده کرده بودم... با این حال ممنون از این پست خوبتون...

دوباره فعالش کردم ولی بهتون جدا تذکر میدم دیگه وبلاگی که 5 صبح یک روز تابستونی تاسیس کردین و اسمش رو عصر پاییزی گذاشتین و پدربزرگ رو یاد ترانه عصرپاییزی میندازه :) رو غیر فعال نکنین! افتاد؟!

 

سلام:)
به محض اینکه بعد چندساعت فرصت کردم گوشی دستم بگیرم اول وبلاگ شمارو چک کردم ببینم برش گردوندید یانه بعد وبلاگ خودمو کامنتارو چک کردم:))
ممنون برگردوندید ومینویسد وقهر نیستید :)
من خدایی شبیه اون دوستتون بی رحم نیستم:(
عکس پروفایلم که برداشتید...

اختیاردارید چه حرفیه اول اینکه واقعا این اواخر خیلی قشنگ مینوشتید وحیف وصد حیف پاک کردید همه رو:(
دوم اینکه هر آدمی ازاون جهت که دنیاودید متفاوتی داره برامن تجربس وخوندنیه:)

خواهش میکنم :)پست سرگرمی شیرینی برگشتتون که قول داده بودمو هفته آینده میزنم:))

ممنون که فعال کردیدومینویسید:)
این تاسیس وبلاگ من اسمو زمان زدنشم خودش طنزها:))
دارم سعی میکنم بیوفته :))
ولی منم میگم جداًدیگه لطفاً وبلاگتونو غیرفعال نکنید اونم اینجوری بادلخوری منی که بدون دلخوری پاک کردیدوبلاگتونو ناراحت شدم ببینید دیگه دیشب چه حالی شدم...
من غیرفعال کنمم خیلی از دوستام ایمیلمو دارن راه ارتباط اینستا تلگرام باهام دارن یااونایی که راه ارتباطی ندارن مثل خودتون ازطریق وبلاگ دوستام میتونن پیدام کنن ولی شماغیرفعال میکنید بدون هیچ دسترسی اونم بادلخوری نمیگید نوه بیچاره غصه دار میشه:(

سلاام خوش اومدی بعد مدتی طولانی:)))

خوبی؟(:

سلامممم ماهور جانم😘😘😘😍
مرسی😅بدجور رفته بودم تولاک خودم😅
قربونت خوبم به خوبیتون😍

سلام خانوم محیا

ممنون از لطف شما...ممنون:)


سلام آقاسعید:)
خواهش میکنم :)

جمعه ۱۰ آبان ۹۸ , ۲۳:۳۹ ناشناسِ پُر حرف!

سلاممممم

منم همینطور ینی اون قسمت که گفتی جدیت و ابهت نداری

منم ندارم

هرچیم زور میزنم بیشتر خندم میگیره :)))) 

پدربزرگام مگه قهر میکنن؟ خخ چه لطیف!

معرفی دخترا کم بود معترضم!

پسرا بیشتر و کامل تر بود

خواهر تبعیض قایل نشو :/ خب؟

مساوی باشن 😌

*در آخر بگم عاشق خودتو وبلاگتم*

سلاممممم مریم جانم😍
عههه پس توهم مثل منی😅من تازه اخمم کنم خنده دار میشم😅
کی آخه دیده جوجه اخم کنه وابهت داشته باشه که من داشته باشم 😅

پدربزرگام دل دارن دیگه ممکنه قهر کنن:))
ولی ظاهراً قهر نکرده بودن من فکر کردم قهرن:))

تعداد دخترا بیشتر بودا:)) تازه خیلیا مونده:((
ولی اگه فرصت کنم حتماً کاملتر میکنم معرفی دخترارو
چون دخترا بیشتر بودن خلاصه تر نوشتم
مساوی هم نه من پشت دخترام همیشه😉😎
ولی یکم تعداد بیشتر بود خلاصه تر نوشتم :)

عزییییزمی منم عاشقتم 😍ممنونم ❤❤❤
😢😢😢😭(وی از خوشی ذوق مرگ میشود:) 

سلام عزیز دلم 

خوبی ؟

خوشحالم ستاره وبت روشن شد 


سلاممممم بهارممممم دلم برات تنگ شده بود😍😍😍😘😘😘😭
ممنووون خوبم به خوبیتون:)
توخوبی؟:)
شله زرد اضافه ها رو میفرستادی برامن😅
۶کیلو وزن کم کردم. باید زیاد بخورم شاید وزنم برگشت😞😅
الان درحال محو شدنم😐

سلاااممممم

عاااررررد😭😭😭خوبی؟؟؟ بابا دلم تنگ شدددههه بوددددد

امروز میخواستم بیام پیام بدم کجااایی آخههه😭❤

فدات بشم من مهربونممم😍❤❤❤

امیدوارم آقای نیک برکارد برگردونه پیجشو :( 

و اینکه عاشقتیم هممون❤❤❤❤


سلامممممم😍😍😍😍😘
😭😭😭گریه نکن گریم میگیره😢😢😭
قربون دلت برم من😍😍😍😘 منم دلم تنگ شده بود خیلی زیاد😢
همه چی دست به دست هم دادن که کم پیدا بشم:(
امیدوارم بتونم توهفته آینده سرم خلوت تر شد به همتون سر بزنم پست زودبه زود بزنم ؛)
خدانکنه عزیزم😍😘❤

برگشتن پدربزرگم مهربونن دلشون نمیاد رو نوه رو زمین بزنن😁

😍😍😍😍منم عاشقتونم😭😭😭(اشک شوق)😍😘❤

عزیزمی ...❤

منم دلم برات تنگ شده بود:)❤❤❤


😍😍😍قربون دلت😍😘❤❤❤❤❤

سلام محیا گلی 

خوبی عزیزم ....

من الان دیگه حدود یک سال فیکس تو بیان و بیان و دوستان شدن مثل خانواده ام ....با خیلی از این ها از جمله بهار جون گلشید بانو ، همراز دل ،لبخند ماه کنهومهسا، ابجی بی نام و شما و.....کلی خاطرات دارم .... و واقعا بهترین دوستان مجازی من شما ها هستید....حیف که یه عده از دوستان مثل مبهم و دنا عزیز ...خیلی کم رنگ شده اند....و عوض کلی دوست جدید هم پیدا کردیم ....

مرسی خاطرات مون برامون زنده کردید...

حقیقتا من خیلی دوست داشتم تک تک دوستان تو پیوند ها بذارم ولی همین جوری اون لیست با دوستان غیر بیانی پر شده... و یه طومار شده ( برای همین اون غیر فعال کردم 😞😞😞😞)

ولی انصافا دوستان بیان خیلی خوبا .... 

+ آخی  پاییزان  من خیلی دیر این بخش توی وب لبخند ماه پیدا کردم و هنوز ناقص ....اون یکی هنوز نخوندم 😞😞😞😞😭😭😭😭😭

از آقایون هیچ کدام نمی شناسم 😁

+ آخی پدربزرگ مجازی کیه ؟ 

+ عاشق این پ.ن های طولانی هستم خیلی خوبه دو خط می نویسی بعد ۲۰ خط پی نوشت 😂😂😂😂😂

در کل که یکی از شیطون ترین و بانمک ترین و پ انرژی ترین دوستان من هستی ...

بابت تبلیغات رایگان تون ممنون  عزیزم ^_^ 

راستی پدرت در نیومد تک تک اسم ها دو لینک کردی؟ ! من یه بار خواستم این کار کنم  گفتم بی خیال بابا....

انشالله موفق باشید عزیزم

سلامممم نیلوجانم😍😍😍😘
قربونت خوبم به خوبیت😍
عزیزمی😍اره میدونم شماها اکثرتون ازمن قدیمیترید وهمدیگه رو میشناسید😍

برا چی غیرفعال کردی؟برا پیوندااا؟؟؟
اتفاقا اومدم وبت میخواستم لینکش کنم دیدم بستیش :((
حالا خوبه اون یکی وب هستی میشه اومد احوال پرسی😉

+عزیزم غصه نداره که سرفرصت میخونی😉😍
+اره پی نوشتا از متن اصلی بیشتر میشن همیشه😅😂😂

قربونت مرسی منو بانمک وپرانرژی میبینی باعث خوشحالیه😁😍
عزیزمی:)❤

سخت که بود ولی چون خیلی وقت بود تو فکرم بود دوست داشتم انجام بدم می ارزید که کاری که دوست دارمو انجام بدم حتی گه بخ کوچولو سخت باشه😉
ممنووون انشاالله توهم همیشه موفق باشی😍😘

راستی انتقالی نگرفتی؟
هنوزم دلتنگ میشی یا اوضاع  بهتره؟

منم دلتنگت بودم محیا گلی جان 😍😍

 

خدا رو شکر 

منم خوبم الحمدالله 

ای بابا چرا لاغر شدی قشنگم 😑

خودم برات شله زرد میپزم :)

😍😍😍😘

خداروشکرکه خوبی😍

چی بگم بهار:( مشغله فکری،استرس،حرص وجوشوغصه خوردن یه طرف ،کارای خونه وبدوبدوها یه طرف این شد که نباید بشه وانقد وزن کم کردم:((

قربون کدبانو برم من😍😘
من تاحالا شله زرد درست نکردم:))آش رشته زیاد درست کردم ولی شله زرد درست نکردم :)
یه بار باید درست کنم :)
شنبه ۱۱ آبان ۹۸ , ۱۳:۳۰ دچارِ فیش‌نگار

برگشت؟ :)


سلام:)
خیلی خوش اومدید:)
بابا بزرگم؟بله خداروشکر برگشتن:))

سلام عشقمممممم

 

کوجایییی دلم برات تنگ شده بود 

باز نمیشد وبت دلم میگرفت

اخیش چه کیفی داد بلگشتی


سلاممممم پریناز جانم😍
قربون دلت😘خوبی عزیزم؟
شرمنده😞غیرفعالش کرده بودم
چند وقت پیش برا پستی که درموردامام حسین بودکامنت گذاشتم بعد چند روزگذشت دیدم جواب ندادی اومدم وبلاگت حالتو بپرسم ببینم کجایی که نیستی!دیدم پستاروهمه رو پاک کردی:(
دیگه چیزی نگفتم:(

اره عشقم شرمنده منم پاک کرده بودم هنوز شروع نکرده خخ

یه موضوعی پیش اومده بود عصابم خوردبود 

به خاطراین میخواستم پاک کنم



ولی کامنت تورودیدم عشقم ولی نتونستم جواب بدم اون موقع حالم خوب نبودابجی جانم😍❤️😘❤️

بعدش بخاطرهمین میخواستم بیام بهت پی ام بدم ابجی😍❤️😘❤️

بگم که پاک کرده بودم ،میخواستم جوابتوبیام اینجا تووب خودت بدم

 

پیدات نکردم عشقم شرمنده شدم

سراغتم گرفتم خبرنداشتن یکمم دلم شور زد

 

الان دیدم پست جدید گذاشتی انقدر ذوق کردم عشقم❤️😍❤️😘❤️

 

خوبی قربونت برم؟😍❤️😘❤️

دلم برات یه ذله شده بودااا❤️😍❤️😘❤️

نبابا عزیزم دشمنت شرمنده😘
آخی:(
اشکال نداره منم هروقت ناراحت میشم داغ دلیمو سر وبلاگ خالی میکنم😂
این سومین وبلاگمه😅اون دوتا رو عصبی شدم از آدم مجازیا پاک کردم😂اینودیگه خداروشکر پاک نکردم ناراحت بشم غیرفعال میکنم😂😅

عزیزمی😍😘دشمنت شرمنده
خداروشکرموندی وبه فعالیتت ادامه میدی😉😍

قربونت عزیزم خوبم به خوبی شماها😍❤
باشماها حرف میزنم بدم باشم خوب میشم
انرژی میگیرم😍❤❤
قربون دلت😍😍😍
منم مشتاق هم صحبتی بودم عزیزم😍❤

انتقالی که گرفتم ولی پشیمون شدم دانشگاه که هستم  رتبه ۱۷تو رشته ما دانشگاه شهر مون ۴۲ پشیمون شدم همینجا موندم ....

آخر هفته ها میرم  شهر مون ...

دل تنگ هم بر طرف میشه...


آها:)
خوبه خداروشکر که دلتنگیا برطرف میشن😍
انشاالله همیشه حال دلت خوب باشه😘❤

خدا خیرت بده چقد خندیدم😂

بَه بَه لیلا جانم😍😍😍
جداً به حرفا من خندیدی؟😅انشاالله همیشه لبت خندون ودل شاد باشه عزیزم😍😘
اینم بگم که بنظر من توهم نویسنده یااا ولی چون فعالیت نداری یه پست میذاری در میری😂فعالترا رو نوشتم

سلام

دستت درد نکنه ، چقدر این شعر رو دوست دارم ، سه چالش گذاشتم که نظرهای خوب شما محیا جان رو کم داره

. موفق باشی

سلام
خواهش میکنم
خوشحالم شعرو دوست داشتید
بله حتماً:)
ممنون شما هم موفق باشید

چقدر قشنگ و بامزززه 

بَه بَه نارین جانم😘😍
قربونت مرسی:)❤ 
تابستون فعالتر بودی بیشتر پست میذاشتی معلومه درگیری کم پیدایی دلم برات تنگ شده بود😍
دیگه برام مشهدی نمینویسی ها یره😉😍یره معنیش چی بود؟😅😂یه بار گفتی یادم رفت😅

سلام سلام :)

دوباره خوش اومدی. ^_^


سلام سلام به روی ماهت😍😘
قربونت عزیزم میسی😍😘
نگفتم بهت ولی تو وحست آروم بودنت برام شبیه فرشتس:)یکی از بچه هاس:)
کامنت میذاری یاد فرشته میوفتم:)

باید یه وقت بذارم و به وبلاگ هایی که معرفی کردی سر بزنم.نباید بذاریم زحمتی که کشیدی حیف بشه.کلی وقت گذاشتی و نوشتی. :)))))


اره اگه وقت کردی حتماً سربزن دوستای خوبی پیدا میکنی ووبلاگای جذابی میخونی😉
قربون معرفتت که بفکر زحمت منی😍😘

عه واقعا؟یاد فرشته می افتی؟حتما دوست خوبی هم برات هست. :))

آره دیگه.نباید گذاشت که زحمتت به هدر بره. ^_^


فرشته رو میشناسی؟
آره فرشته یکی از بامعرفت تریناست😍البته همتون ماهید😍😘

😍😘❤

نه.فرشته رو نمی شناسم. :)

بله.بله.صد درصد همه مون ماهیم. ^_^


اسم کاربریش فرشته ی روی زمینه ما صداش میکنیم فرشته:)
اسمش توهمین لینکایی که گذاشتمم هست:)

😍😍😍😘

آهان.حالا فهمیدم. :))


:))❤

سلام عزیز دلم

اره بخدا کلی خندیدم

نه باباااا ما در مقابل دوستان هیچی نیستیم😅😅

راس میگی همش درمیرم😑😂😂

سلام گلم😍😘
خوشحالم خندیدی😍انشاالله همیشه لبت خندون باشه😘
اختیار داری شکسته نفسی نکن😉❤
آره دیگه در میری البته حق میدم حتماً مشغله هات زیادن:)

اره خیلی:((


:((
انشاالله مشغله هات اگه خوبن ادامه دار باشن اگه اذیت کنندن کمتر بشه هرچی زودتر:)

ایشالا کمتر شن اجی

دعا کن برام


انشاالله...🙏
عزیزمی چشم حتماً❤❤❤


سلام عزیزم

خوبی؟

دلم تنگ شده بود واسه نوشته هات و انرژی کلامت😗😍

چندتا از وب های که معرفی کردی منم میخونم ازجمله بانولبخند که از بلا‌گ اسکای شناختمش و الان حدود دوسالی میشه  مطالبش دنبال میکنم❤ و دوستِ خوب منه😘😍

ممنون بابت معرفی وبلاگ ها


سلام بهامین جانممم😍😘
فدای شما خوبم شکر😘
قربون دلت😍😘❤جا شماهم واقعا خالی بود:)
آزمونی که قراربود بدیدو دادید؟خوب بود؟:)

بله میدونستم شما از دوستان قدیمی لبخند ماه عزیز هستید ازهمون اول میدونستم😍😘❤ ازنوشته ها بانو لبخندماه همون اوایل  با دوستانشونوآشنا شدم😉

خواهش میکنم عزیزم😍😘❤

نه عزیزم هنوز آزمون ندادم

یکی از آزمونا آخر آبان یکی ۹آذر و یکی اخر آذر ماه😭


آخ آخ پس هنوز موندن....
انشاالله موفق میشید وتلاشتون نتیجه میده 😍❤❤❤

ممنونم عزیزم❤

 
❤❤❤😍😘

سلام محیا جونم

 

خوبی؟!


ویستااااا😍😍😍
سلام به روی ماهت😍😘
قربونت من خوبم توخوبی؟😍
خیلی خوشحال شدم دیدم باز اومدی😍
وب خودت هستی یا دست کسی دیگس؟
ازاون موقع که خدافظی کردی که بری سرنزدم دیگه😞
اون یکی ادمینارو نمیشناسم آخه 

خیلی خوبی و دیگر هیچ...


چه شود بعداز مدتها لیلا،بهامین،ویستا ،حالا مبینام😍😍😍😍😘

عزیزم لطف داری خوبی ازخودته❤😍😘سعی میکنم باشم:) ❤

خوبم عزیزم...

 

وبم دس خودمو داداشمه...عزیزمیییی

خداروشکر خوبی😍❤


عه پس هستی:) خوشحالم که هستی😍❤

سلام

خسته ی کارها نباشی بابا جان :)

خوبی؟

بهتری؟... یا دچار ریزگردی هنوز؟ (آخه اونجا آب و هوا بیشتر از ابری، ریزگرد میشه!)

سوغاتیاتو نمیخوای بابا جان؟ :) از بابابزرگ دلخوری هنوز؟...

 

+ کامنت یواشانه! :)

سلام
ممنونم:)
شکر خوبم ممنون ازاحوال پرسیتون:)
شما خوبید؟
ریز گرد:) فعلاً خبری ازریز گرد نیست شکر خدا:))
سوغاتی:) شرمنده میشم اینجوری که:)
دلخور ؟نه:)
برااینکه مطمئن باشیددلخور نیستم بگم که دیشب اومدم وبلاگتون هم حالتونو بپرسم هم بگم چرا کم مینویسید کامنتم فرستادم بعد پاک کردم برگشتم خونمون:) گفتم مزاحم نشم بهتره:)

امروزم سرزدم کامنت ناشناسو خوندم خندم گرفت:))
یه دندگیو لجبازی منو انگار همه متوجه شدن:))

+ممنون بابت کامنت یواشانه احوال پرسی:)

الحمدلله :) ممنون

خدا رو شکر که هوا ریزگردی نیست:) امیدوارم دوستاتون بهتون آش و شله زرد و اینا داده باشن ریزگردهای خودتونم فرونشسته باشه :)

آخ پس اومده بودین.. چرا حذفش کردین کامنتو؟ شما اصلا بگو "هوی! این چه وضع پست گذاشتنه؟" من بازم خوشحال میشدم :)) خونه ی ما وقتی نوه ی یه دنده نیاد به درد نمیخوره که! :/ :)

 

سوغاتی رو هم هر وقت افتخار دادین تقدیم میکنم :)

 

+ الآن میگه برو بابا اینم یه تخته ش کمه عجب گرفتاری شدیم! سوغاتی نخوایم کی رو باید ببینیم؟! :))

خداروشکر ،انشاالله همیشه خوب باشید:)

شله زرد:))از بهار که شله زرد آخر کِش نرفتم
ولی دوشنبه عروسی دوستِ دنیای واقعی بودم شام عروسی خوردم:))) شادمانی هم کردم البته ادا بود برا دل دوستم شلوغ کاری کردم ولی تلقینم اثر داره واسه همین تاحدودی بهترم:))

بله اومدم:)گفتم الان میگید چه گیری افتادم تووب خودمم اسایش ندارم ازدست محیا دست ازسرِمنِ پیرمرد برنمیداره:// واسه همین کامنتو پاک کردم :))

اختیاردارید احترام پدر بزرگ واجبه:)
بقیه نوه هاهم هستن من خیالم راحته که سرمیزنن
پدربزرگ تنهانمیمونه:)

من خونتون نیام بهتره حوصله سردرد دارید آخه ؟:))

+اختیار دارید:) 
بخاطر خودتون میگم نیام بهتره:)
همینکه لطف کردید ورومو زمین ننداختیدو برگشتید ومینویسید از صدتا سوغاتی بهتربود:)

ممنون..

شام عروسی؟ :) مبارک باشه ان شاءالله :)
هاهاها شادمانی کردین؟ خب خدا خیر بده دوستتون رو که موجبات تلقین مثبت رو براتون فراهم کرد :)
ان شاءالله از این هم بهتر باشید...

 

این چه حرفیه؟ من هر بار پنل رو باز میکنم منتظرم اسم شما رو ببینم، وقتی نیستید حالم گرفته میشه! ..

هههه باشه اصرار نمیکنم... ولی نه به این خاطر که مصر نیستم! به این خاطر که اصرار کردن کار خوبی نیست وگرنه از موضعم کوتاه نیومدم! :)

منو یاد سارا میندازین! :))

دو تا دختر کلاس اول ابتدایی بودن که توی اتوبوس میدیدمشون، اسم یکیشون سارا بود اون یکی هم نیایش :)) خودشون هر از گاهی بین این همه آدم می اومدن مینشستن کنار من با خوشحالی برام از کارای مدرسه شون تعریف میکردن... منم با دقت به حرفاشون گوش میکردم ازشون سوال هم میکردم به وجد می اومدن :)

گاهی تو اتوبوس برای خودم تو دفترچه ام یه چیزایی مینوشتم، یبار نیایش اومد گفت چه مداد اتود قشنگیه (آبی لاجوردی و باریک بود) گفتم مال شما! کلی ذوق کرد...

فرداش دیدم سارا با من قهر کرده... گفتم سارا خانوم... چی شده؟... گفت پس من چی؟ چرا به نیایش مداد خوشگل دادی به من ندادی؟...
یه پاک کن نو هم توی جامدادیم بود، گفتم خب اینم مال شما :) آشتی؟ :)

چند روز بعد سارا یه تسبیح دید تو دستم. تسبیح خیلی کوچیکی بود (مثل اینکه از اشیاء کوچیک خوششون میومد) گفت چقد بامزه س. گفتم مال شما...

نیایش دورتر بود، دیدم با حسرت نگاه میکنه بهش گفتم برای شما هم یه چیزی میارم عمو... خوشحال شد..

اون روزا خیلی دستم تنگ بود. حتی نمیتونستم یه لوازم تحریر بخرم.. هیچ مغازه ای هم سر راهم نبود... توی خونه یه جانماز داشتم که یکی از رفقا بهم هدیه داده بود. فرداش بردم و به نیایش کوچولو دادم،

هردو تا چشمشون به جانماز ساتن افتاد از ذوق چشماشون روشن شد... ولی چون جانماز اندازه اش بزرگتر از اون تسبیح بنظر می اومد، سارا دوباره با من قهر کرد!! :)) :/ :))

خلاصه ما دو هفته داشتیم یکی یکی از اینا منت کشی میکردیم :))

 

سرتونو درد نیارم گفتم حالا که نمیاین حداقل یه خاطره بگم براتون... 

چونه های پدربزرگ- جلد دوازدهم :)

ممنون:) 


:)
منم رابطم بابچه ها همینجوریه...
تو اتوبوس و...زیاد بچه ها باهام ارتباط برقرار میکنن خاطره میگن اسممو میپرسم منم باهاشون حرف میزنم:)
بدون دونستن این خاطره هم معلوم بود مهربونید قبلاً گفتم اگه یادتون باشه که خوشبحال دایانا همچین بابای مهربون وباحوصله ای داره:)

البته باباخودمم خیلی مهربونو باحوصلس:)❤
اخمم میکنم بداخلاقم میشم میگه قربون اخمت برم قربون بداخلاقیت چی شده بابا؟:)
لوسم کرده:))

ولی دیگه سارا وبچه نیستم! :)
اگه نمیام براخودتونه دنبال منت کشی نیستم 
وگرنه خودم پست نمیزدم که خواهش کنم بمونید
من تازه منت کشی کردم:)
منم یکی مثل بقیه بچه ها یه روز میان یه روزم ممکنه دیگه نیان:/
جاش آدمای دیگه هستن:)
نیام آدمای دیگه هستن ولی بیام اذیت میشید پس نیام بهتره:)
چقد نیام بیام کردم:/:))

شما لطف دارین...

خدا پدرتون رو براتون حفظ کنه... :)

نه من منظورم این نبود که بچه هستین...

این چه حرفیه... خدا نکنه هرگز منت کسی رو بکشید. تنها منّان خداست که هرچقدر زیر دین و منتش باشیم، شایسته است... اما آدمها...

چشم، هرجور که راحتید. عرض کرده بودم که اصرار نمیکنم. باز هم اگر اومدید قدمتون سر چشم...

 


ممنون خدا همه پدر ومادرا رو سلامت حفظ کنه انشاالله:)

چشمتون سلامت:)

:)سلام مهربونم خوبی؟


سلااااام یگانه ی مهربون خودم😍😍😍😍😘😘😘❤
کجایی دختر چقد کم پیدایی ،من خوبم عزیزدلم توخوبی؟
چیکارا میکنی؟ نیستی نمینویسی😟 نمیگی دلمون تنگ میشه؟😍😘❤

:)مرسی خوبم❤ درس و مشق و خونه.....اتفاقا شاید امشب یه پست گذاشتم😅


عزیزم😍😍😍خداروشکر خوبی😍😘 انشاالله روز به روزموفقتر باشی❤

عههه بسلامتی پس میخوای طلسمو بشکنی😉کارخوبی میکنی😉

وبلاگ خانوما رو نگاه نکردم

ولی وبلاگ آقایون رو دیدم.

 

خاک تو سرت با این سلیقت :)).

 

تنها وبلاگ نیک برکارد رو پسندیدم.


 آرمیییییین:)))
چه عجیییییب ازاین ورا!
منور کردی :))
نکنه تووب مریم خوندی گفتم دلم تنگ شده افتخار دادی
نه؟:))
به هرحال کار خیلی خوبی کردی
خیلی خوشحال شدم 😁
اصلا بعداون همه تلاش که بیای وبلاگو قبول نکردنت کامنتتو دیدم باورم نشد:)

اگه نمیگفتی خاک تو سرت شک میکردم ارمین خودمونی:)))
بیترادب خاک تو سرت چیه جلو دوستا جدیدم احتراممو حفظ کن :)))

سلیقم خیلم خوبه وبلاگ اقای نیک خوبه بقیه دوستانم خوبه
از نظر قالب تو احتمالا بررسی کردی من از نظر محتوا معرفی کردم خنگول😤
چطوری؟
ازاین انقلابت بگو؟:))
علت انقلاب چیه؟:))

چ باند و بساطی واسه خودت دستو پا کردی :)

تعداد دنبال کننده هاتم زیاده.

گویا قشنگ تو بیان معروف شدی:)

یادش به خیر وقتی اومدی بیان خنگی بودی دومی نداشتی:)

خودم یادت دادم این وبلاگ نویسی و این دکلمه گفتن و غیره بعد الان قیافم میگیری جلو دوستای جدیدت:)

 


😂😂😂😂😂😂
باندو بساط چیه😅😂😂
من خنگ بودم؟:)))
چقد بدجنسی:)))
من کجا خنگ بودم اولین بحثمون تو خانواده برتر یادت نیست؟:))
بعدم که اومدم زندگی برترو شناختمت خودت گفتی محیا همه وبلاگاروتوچنگ گرفته:)))
عه دکلمه رو شنیدی!؟:)))
این یکی دیگه راست میگی صدامو که شنیدید اعتماد بنفسایی که شماهابهم دادید باعث شد بذارم اینجا صدامو:)

من کی قیافه گرفتم بدجنس:/
ذوقم معلوم نبود؟:(((
دیگه عمومی تووب مریم دلتنگیو ابراز کردم:(
جداًخییییلی خوشحال شدم کامنت دادی:)

علت انقلاب

گند زدن  تو اینترنت تلگرامو اینا کار نمیکنه.

دیگه اومدم وب گردی.

گفتم یه احوالی هم از این دختر وراجه بپرسم:))

 


اره حدس میزدم:))
قطع شدن اینترنت توهمین یه مورد باعث خوشحالیم شد:)
ولی کفرم دراومده نمیتونم برم واتساپ😤😭
خوب کاری کردی خوشحال شدم وسط این همه حرص خوردن:)
وراجم خودتی😤
دلتم بخواد من خوش صحبتم😳😳😂😂😂😅

اره دیگه.

همه اونایی که مخاطب خاص دارن از دوری واتساپ و تلگرام تموم تن و بدنشون درد میکنه مثل خودت:))

من برم بخسبم.

شب به خیریت و خوشی

 

برووووو خیلی بدجنسی:)))من مخاطب خاصم کجا بود:/
این وصله ها ناجور به من نمیچسبه😤
چهارشنبه عروسی دوستمه میخوام تو گروه واتساپ باهاشون حرف بزنم 
نمیتونم:((
واسه همین عصابم خورده😤

بروبخواب
شبت بخیر
بازم بیا :))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan