حال امروز من+ رأی گیری وبلاگ های برتر بیان:)

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام:)

امیدوارم حال همگی خوب باشه:)❤

عیدتون با یه کوچولو تأخیر مبارک:)🌹

 

یه تعداد از بچه ها خوش فکر بیان تصمیم گرفتن کاری که قبلاً خودِ بیان انجام میدادو الان رها کرده رو انجام بدن

یعنی «انتخاب برترین وبلاگا» اونم به انتخاب کاربرا:)

ازاونجایی که هممون داریم ازاین فضا استفاده میکنیم

بنظرم لازمه از یه سری چالشا که به بهترشدن فضای وبلاگ نویسی کمک میکنه حمایت کنیم:)

 

راستش خودم نمیخواستم پست بنویسم 

گفتم اینجوری یجوریه:/انگار میخوام تبلیغ کنم!

ازهمین تریبون اعلام میکنم من اوچیک همم :)) واصلاً نویسنده نیستم به کسی که واقعاً نوشته هاشو دوست داریدو نویسندن که تعدادشونم توبیان کم نیست رأی بدید :)

بچه ها واقعاً زحمت کشیدن 

من دیشب که سرزدم بخونم انقدر کارشون منظمو دقیق انجام شده وتوضیحات کامل بودوزحمت کشیدن دلم نیومد حمایت نکنم واطلاع رسانی نکنم :)

 

لطفاً اطلاع رسانی کنید وخودتونم شرکت کنیدخیلی وقتی ازتون نمیگیره اگه به چشم یه تشکر از اون وبلاگایی که نوشته هاش حالتونو خوب میکنه وازش یادمیگیریدو... نگاه کنید باکمال میل وبدیو بدیو میرید رأی میدید:))

 

  توضیحات کامل اینجاهست:)

 

۱-حق نویسنده های خوبه بیانه که شناخته بشن؛)

۲-حق بچه هاییه که بفکر اینن که فضا بیان پرشورتر بشه ونقصایی که هست رفع بشه 

بابت زحمتی که کشیدن وهمین دغدغه داشتنتشون نسبت به سرویس بیان وجایی که حضور دارن اینه که حمایت بشن ؛)

 

۳-هرچقدربیشتر اطلاع رسانی کنید وتعداد شرکت کننده ها بیشتر باشه نتیجه دقیقتر میشه:)

 

پس بسم الله:)

 

پ.ن۱:امروز داشتم لیست پنلمو نگا میکردم ببینم به کیا رأی بدم!

چقدر خاطره زنده شد برام...

بعضی پروفایلا درلحظه یه غم میریخت به دلم....بعضی پروفایلا لبخند میورد رولبم...پیش خودم فکر کردم اگه یه مدت نباشم!کسی پروفایل منو ببینه چه حسی بهش دست میده؟!

لبخند میزنه یا ...؟

 

پ.ن۲:به شدت درگیرم ودر حال حاضر ساعت از۳نیمه شب گذشته وبا خستگی فقط بخاطر حمایت از دوستان وکمک به پرشور تر شدن بیان دارم تایپ میکنم...

بااینکه میدونم چقدر مهربونید وقلبتون بزرگه وباوجود فعالیت نکردن من هم همیشه بهم لطفو محبت داشتید ولی لازم دونستم بگم اگه نیستمو کامنت نمیذارم واقعاً درگیرم و به بزرگواریتون ببخشید انشاالله یجوری بشه! سرم خلوت بشه بتونم بیشتر باشمو محبتاتونو جبران کنم:)❤

 

پ.ن۳:حال من:))

 

 

تذکر:خواننده زن می باشد😅گفتم قبل پلی کردن اطلاع بدم

بعضی آقایون مذهبی شاید دلشون نخواد بشنون:)

 

پ.ن۴: تو عمرم انقدر بدون شوخی وشیطنت حرف نزده بودم:))

پ.ن۵: باتوجه به این پست پروژه تلاش من جهت کوتاه نویسی با شکست بدی مواجه شد😅😑😐

 

 

  • محیا ..

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan