قسمت تو همین بوده که بر سرت گذشته نکن گلایه از فلک این کار سرنوشته:)

 

 

کسی که زمین میخوره ودوباره بلند میشه ازکسی که تاحالا زمین نخورده خیلی قوی تره؛)

 

صدا#دکتر_هلاکویی

پ.ن۱: محیا دوباره خودشیفته وارد میشود دیرین دیرین😅

 

سلام سلام

حالتون چطوره؟؛)

کلیپو حتماًببینید:)

 

پ.ن۲:روحیم نسبت به چندماه گذشته بهتر شده کنکور لانتیم دادم رفت خرابم کردم😂😅 

ودرحال حاضر یکم سرم خلوت تر شده امیداست رگباری ببندمتون به پست باشد که رستگار شوم😅

 

پ.ن۳: خسته با یه عالمه خریدتودستم وارد بقالی شدم

یه آقای مسن تومغازه بود که داشت با آقای بقال حرف میزد 

گفتم:سلام ۱۰تا تخم مرغ میخواستم

آقاهه اسم تخم مرغو که شنید رو به آقای بقال کرد گفت همین تخم مرغ یه زمانی۵ریال-قرون(یادم نمیاد پنجش فقط یادمه😅😂) بود!

یادته؟

آقای بقالیم گفت: آرههه بابا یادمه 

آقاهه رو کرد به من گفت: خیلی ببخشید دخترما

من:خواهش میکنم

ادامه داد: ...زدن به مملکت بعد میگن ش.ا.ه بد بود! (جای نقطه چین رو خودتون حدس بزنید😐)

اون زمان اصلاً اینجوری نبود همه چی ارزون بود

دخترم اصلاً ما اینجوری خرید نمیکردیم که یه کیلو برنج ،انقدر چایی و...بگیریم

همه چی گونی گونی کارتن کارتن...

 

دوباره رو به بقال: 

یعنی لعنت به هرچی آ...ده😐

من:😨

آقاهه:این دختر الان چرا نباید به یه جایی رسیده باشه؟

من: درحالی که تو،افق متفکرانه خیره شده بودم😐 تودلم میگفتم ازکجا میدونه من به جایی نرسیدم😕 انقدر ضایعس؟ یعنی ماسکم میزنم معلومه؟😐😂 نکنه چون میخوام تخم مرغ بخرم فکر میکنه به جایی نرسیدم!😐😅 مرغم خریدمااا مرغو چرا نمیبینی😤 کیلو۱۹تومنه ایشش😕😝

ادامه داد :اون پسر چرا نباید به جایی برسه

من:(تودلم): کو پسری نیست😐😂😝

اون:این چه زندگی درست کردن برامردم و...

 

بعد شنیدن کلی مباحث سیاسی ومقایسه زمان گذشته والان من بالاخره به وصال تخم مرغ رسیدم😍😂و راهی خونه شدم

وهمش به حرفای بقیه درمورد خوب بودن وضع معیشتی اون زمان فکر میکردم!

 

#از دست حرفهای کوچه بازاری ۹۹

 

 

پ.ن۴: 

چالش چهل روز شکر گزاریم به لطف خدا۲روز پیش درسکوت خبری تموم شد:)

گفتم بگم اگه پستو به روز نکردم به معنای رها کردن نیست کامل انجام شد😉😌

 

پ.ن۵:بنظرتون سخت ترین کار چیه؟!

یکی میگه معدن! یکی میگه بازیگری و..‌

ولی امروز درحالی که داشتم بامرغ گرامی کُشتی میگرفتم وتاآرنج مرغی شده بودم:)) تو ذهنم گذشت سخت ترین کار،کار اون پسرس که هرروز خدا میدونه چندتا مرغو تیکه میکنه وبوشو تحمل میکنه😷

مرغ فروشه گفت : یه ربع باید صبر کنید تا مرغاتونو خورد کنم

منم که عجله داشتم گفتم کامل میبرم

وقتی امروز نیم ساعت بامرغ کلنجار رفتم تاتیکه ش کنم فهمیدم ارزش داشت یه ربع صبر کنم#کلید اسرار😅

حالا خوبه پیشرفت کردم قبلاً یکساعت بامرغ کشتی میگرفتم یه رونشومیگرفتم انقدر میکوبیدمش زمین وچپو راستش میکردم تا خودش پایش را رها میکرد وضربه فنی میشد😂😂😂😅

بعد میگن خونه داری آسونه😤😟😖

#دغدغه های یک دختر خانه دار

 

پ.ن۶:همیشه دلم میخواست پسر بودم اونم نه پسر معمولیا 

یه پسری تو سبک نقش کامبیز دیرباز تو اخراجیا

باهمون تیریپ ،لوطی،بامعرفت،ولی درعین حال همه ازش حساب میبرن

میگفتن ایول ایول داش مجیدو ایول:))

یه سوزوکیم داشتم مثل داش مجید

همه هم ازم حساب میبردن مثلاً همین امروز باابهت وارد مغازه موبایلی میشدم میگفتم داش این تیلیفون (گوشی)  که ۳هفته پیش دادیم پایه شارژشو عوض کردی خراب شد که باز دِهَععععع یکی دیگه بنداز بینم😬

اونم بگه چشم😁 اگه هم قبول نکرد که قطعاً ابهتو میدید قبول میکرد ویترینشو میوردم پایین:))

ولی متأسفانه یه دختر باقد۱۵۸ وقیافه بی بی فیس شدم که به زور۱۸ساله میزنم فاقد هیچگونه ابهت!

ورفتم گفتم آقا این گوشی من ۳هفته پیش اوردم پیشتون پایه شارژشو عوض کردید باز خراب شد که😢

گفت گارانتی نداره باید دوباره همونقدر هزینه کنی تا درستش کنم😑

خودت شارژو کشیدی پایه شارژ جابه جا شده

خیلی دلم میخواست یجور دیگه حرف میزدم!ولی کظم غیظ نموده

 گفتم: من ۴-۵ساله این گوشیو دارم پایه شارژ قبلی بعد۴-۵سال خراب شده پایه شارژی که شما گذاشتید۳هفته ای!!!!!

ایشونم فرمودن: جنسا که فرق ندارن خودت خرابش کردی😑😤

منم گفتم: به نصب ربط نداره؟

گفت: چرا داره ولی مابراهمه عوض کردیم کسی مشکلی نداشته شمااولین نفری هستی که میگی انقدر زودخراب شده بذارش درستش میکنه(البته پول دوباره میگرفت)

منم درحالی که کارد بهم میزدن خونم درنمیومد گوشیمو گرفتم گفتم میبرم یه جا دیگه😏

پولمو خوردن یه آبم روش! گوشیمم خرابه همچنان😢

 

حقش نبود ویترینشونو بیارم پایین؟😐

 

یه نفس عمیییق😉 وبه سبک معین:

حالا لَی لَی لَی لَی لَی ؛)

هالالای لَی لَی لَی لَی لَی:))

مخور غم گذشته گذشته ها گذشته هرگز به غصه خوردن گذشته برنگشته

به فکر آینده باش دلشاد و سر زنده باش به انتظار طلعت خورشید تابنده باش

عمر کمه صفا کن رنج و غمو رها کن اگه نباشه دریا به قطره اکتفا کن

لَی لَی لَی لَی لَی😅

قسمت تو همین بوده که بر سرت گذشته نکن گلایه از فلک این کار سرنوشته:)

 

 

❤❤❤

  • محیا ..

اول بگم که کلیییی خندیدمممم 😂😂

وای ینی قسمتی که اون آقاهه گفت این دختر چرا نباید الان به جایی رسیده باشه 😂😂😐

 

و اینکه آخ منم یه روز مرغ تیکه کردم :/ خیلی سختع 😐😐 یادمه من اینقدر داغون تیکه کردم که نصف رون با سینه بود نصف بالش با گردن :/😭

 

(: موفق باشی ❤️

عزیییییزم😍😍😘😘😅😂 همیشه لبت خندون باشه:)❤
میبینی توروخدا مهندس مملکتم مثلاً😝باخاک یکسانم کرد😐😂

:)))آره سخته من امروز جو گرفته بودم گفتم بذار به سبک پسره تیکه کنم ضربتی چاقورو میزدم رو مرغ ولی یه جا دیگه رو میخواستم ببره یه جا دیگه شرحه شرحه میشد😂 دیدم نمیشه باهاش کشتی گرفتم😅

مرسیی عزیزم😍😘❤

سلام :))) خیلی خوشحال کننده است که حالتون خوبه و سر کیف هستین ^_^

داش مجید سوزوکی :))) 

بقالی هم که نگم... ملت دیگه اعصاب ندارن :/

امیدوارم همیشه خوب باشین و پستای خوب خوب ازتون بخونیم :)))

شاد و پیروز باشی ^_^

سلام:)
خیلییی ممنون:)🌹
بله مجید سوزوکی:))
آره این شرایط اقتصادی اعصاب برا هیچکس نذاشته😅
خیلی ممنونم شماهم انشاالله همیشه خوب وشاد باشید:)🌹

دعوا را ازما بیاموزید!

 

:)

😂😂😂
یه دوره باید بیام پیشت ببینم😉😂😅

ولی جدی کرونابره میخوام برم کلاس دفاع شخصی یکم خشانت وجودم بیدار بشه😍😁 
تکواندو هم دوس😍

از پستم راضی بودی قُلم؟😅😘
تواین روز بد وپراز خشم نتونستم بیشتر ازاین نمک بریزم انشاالله بعداً جبران میکنم😅

ای بد نبود :)

 

اگه یکم خشونت و صحنه اکشن داشت بیشتر میپسندیدم:))

 

منم اهل دعوا نیستم ولی نمیدونم چراشدم!

 

بعد اینکه باتو حرف زدم رفتم یه کار عابربانکی داشتم

 

بعد یه ربع تو صف بودن نوبتم که شد دوتا کارداشتم یعنی هم پول بردارم هم انتقال بدم

 

یه اقایی پشت سرم گفت خانوم نمیشه که ده تاکارانجام بدی بیابرو ته صف!!

 

خونم جوشید!!

 

با صدکیلو اخم برگشتم گفتم چطور همه این هایی که یه ربع کارشون طول کشید کسی 

 

چیزی نگفت تا دیدید یه خانوم نوبتش شد زبون دراوردید؟؟

 

خلاصه که شدم مثل پسرایی که هروز تو دعوان:)

امروز کلاً عصابم خط خطی بود:(:

خشونتو صحنه اکشن؟😂😂😂
یه چیزی بگو به من بیاد😅

قبلاً یکم تخستر بود یکم که نه خیلی تخستر بودم سنم میره بالا هی دارم ارومتر میشم
یعنی دانشگاه همه رو میشستم یه دور پهن میکردم رو بند کافی بود پسری چیزی بگه
بااستادا کل کل :))
یه بار سر امتحان فیزیک بغل دستیم ازم ساعت پرسید برگشتم ساعت بگم حراست از دروارد شد فکر کرد داشتم تقلبی میکردم خنگول نمیدونست من بخوام تقلبی برسونم که خیلیم میرسوندم اون زمانا هیچکس نمیفهمه😎😏😂 حتی شده ۴تا برگه جابه جا کردم گرفتم حل کردم پس دادم کسی مچمو نگرفته
بعد این اومد کارت ورود به جلسمو برداشت رفت😑
حراست آقا بود ازاین حراست ترسناکا همه ازش مثل چی میترسن
انقدر بدم میادازاین دختر لوسا سریع بغض میکنن پاشدم گفتم کارتمو بده سر جلسه مراقب داشتیم موردی بود خودش میفهمید ازدر وارد شدی یکی ساعت پرسیده جواب ساعت دادم براچی کارتمو برداشتی بردی
اونم هی میگفت هیسسس خانوم نظم جلسه رو بهم نزن برات بد میشه منم پرو پرو بلند بلند میگفتم ،گفتم برگمو بده مراقب جلسه نبودید برا چی سرخود اومدید کارت منو برداشتیدو...😂 دید بیخیال نمیشم صدامو برده بودم بالا که مگه ازم تقلبی گرفتی کارتمو گرفتی به چه سندی کارتمو گرفتی و...دید از پسم برنمیاد گفت بیا دنبالم
 منم باجدیتو خشمو طلب یجوری نگاش میکردم انگارمن حراست بودم اون دانشجو گفت اعتراض داری بنویس
منم اعتراض نوشتم چپ چپم نگاش کردم رفتم 
هیچیم نشد نه تو پروندم ثبت شد تقلبی نه چیزی:)
قبلاً منم همینجوری بودم
دعوایی تخس شر😂
الان آروم ترشدم

ولی مثلاً ادما معمولی مثل همین تو صف عابر بانک بخواد چیزی بگه منم جوابشو میدم خوب کردی😁ایول داری:)

جمعه ۲۴ مرداد ۹۹ , ۰۹:۱۲ فرشته ی روی زمین

😂😂😂

اینایی که قبل از کنار گذاشتن عفت کلامشون عذرخواهی میکنن خیلی باحالن😂🤦🏻‍♀️

یبار پشت چراغ قرمز راننده تاکسی دعواش شد با یه ماشین دیگه...قبل از اینکه شروع کنه به بد و بیراه گفتن برگشت ازمون عذرخواهی کرد😶ما هم فکرکردیم چهارتا حرف سوسول بازی میخواد بزنه😂گفتیم خواهش میکنم😑ولی بعد دیدیم دایره لغات بد و بیراهاش خیلی با محتوا و متنوعه😑

چند وقته به این نتیجه رسیدم وقتی مسئله ها با کتک حل میشن چرا آدم انقدر خودشو خسته کنه؟!😂😂الان مثلا میشد بجای این دیالوگ جان فرسا با موبایلی ، یکی بزنیش و بیای بیرون💪🏼😌یا مثلا دعوای تاکسی ها با هم...آقا پاشید همدیگه رو بزنید چرا با گفتگو اعصاب خودتون خورد میکنید😐وقتی بزنی هم وقت کمتری صرف میکنه هم عمق مطلب رو رسونده هم ذهنو کمتر الکی درگیر میکنه و تموم میشه میره..کوتاه ،مفید ،مختصر ،شاید با درد و خونریزی👀(وی نه در بحث کردن موفق بود نه در دعوای فیزیکی 🤦🏻‍♀️😂)

😅😂
من اصلاً تصور نمیکردم بخواد فحش بده موقعی که گفت ببخشید دخترم توباغ حرفاش نبودم گفتم خواهش میکنم یهو که فحش داد اینجوری شدم😨😂
تازه ازاونجا متوجه حرفاش شدم دقیقتر😂😂😅
😂😂😂فک کنم منم یکم دیگه میموندم دایره لغات بدوبیراه ها این اقاهه هم گسترده میشد😅😂

آخ گفتی! جوابم به مریمو بخون میخوام برم دفاع شخصی یاد بگیرم براهمین چیزا منم به همین مسئله پی بردم😅😂 که قشنگ باید زد طرفو حق مطلبو ادا کرد😅
ولی قطعاً آدم یکی بزنه دوتا میخوره😅 باید اموزش ببینه که بزنه نخوره
یاحداقل دو یادبگیره زد باسرعت در بره😂😂😂
وگرنه اتفاقای خوبی نمیوفته😅

:)))))

فقط اون مرده:)))

 

باید بازم مثل قبلت بشی وگرنه همه سرت سوار میشن. من برعکس تو قبلا اروم بودم ولی دو سه سالیه بهتر شدم:))

یادمه سال اخر اردو رفتیم مشهد ۴ تایی.

بعد من و یکی از دوستام از اون دوتا جدا شدیم اونا میخواستن جای دیگه برن.

ما دوتا رفتیم بستنی بخوریم بعد به پسره گفتیم دوتا قیفی ۵ تومنی بده، طرف بستنیا رو ریخت گفت ۸ تومن، حالا اندازه ی همون ۵ تومنیا بودا.

اینم قیافه ب مارو دیده بوده گفته بذار سرشون کلاه بذارم.

هیچی دیگه:))

گفتم چرا ۸ همه جا این مقدار پنجه تازه من اولش گفتم ۵ بریز.

گفت نه اینجا اینجوریه

بستنی رو چنان از دست دوستم کشیدم دوتاشو کوبیدم سر دستگاه و گفتم نمیخوایم پس( تو لیوان بودا) دست دوستمو گرفتم کشیدم بردم:)

طفلی دوستم ساکتشده بود مونده بود این منم یا نه😅😅

بعدش دیدم پسره دوید دنبالمون گفت خانم خانم وایستید باشه شما درست میگید بفرمایید اینا رو ما واسه شما ریختم اب میشه، منم یه نگاه چپکی بهش کردم ده تومنی رو گرفتم سمتش😂

بعدا این دوستم واسه اون دوتام تعریف میکرد اونام مرده بودن از خنده، یکیشون اخلاقاش خیلی شبیه مریم بود بهم میگفت افرین راضیم ازت😂

یبارم سلف دانشگاه بودیم من و یکی دوستام سر مقاله بودیم و ده دقیقه به یک رفتیم سلف، معمولا سلف ما تا یک غذای های رزروی بود و بعد یک روز فروش میکردن.

یه زنه اونجا بود مثلا مدیریت میکرد، ایییششش

انقدم بی ادب بود که نگو به اشپزا هم بی ادبی میکرد.

 (قبل از این ماجرا یبار ما باید زودتر میرفتیم به قطار میرسیدیم ساعت یک بود هرکاری کردیم خانم یک شده روزفروش کنید ما دیرمون شده هی گفت نه دقیقه هم باید صبر کنید)

خلاصه اون روز مرغ بود و کشک بادمجون، ما دوتامون مرغ رزرو داشتیم، با اینکه ده دقیقه مونده بود دیدیم روز فروش کردن تموم شده، زنه هم چنان ساکت شده بود که نگو.

من و دوستمو میگی...:)

هی گفتیم دیگه هنوز یک نشده، اون دفه اینطوری کردید و فلان و فلان، فقط هم میخواستیم اون زنه رو حالشو جا بیا یم.

دیگه همینکه اشپزامون گفتن ما از شما معذرت میخوایم عرق شرم بر پیشمانیمان نشست و گفتیم نه بابا شما چرا کسی که مدیریت میکنه مسئوله😂

اخرشم من برنج با اب مرغ گرفتم و دوستمم کشک بادمجون😂 فقط حیف از اشپزامون خجالت کشیدیم وگرنه مجبورشون میکردیم از بیرون غذا بگیرن برامون😅اخه اشپزامون هم مسن بودن هم خیلی مهربون و خوش اخلاق.

چقدر حرف زدم😐

چون خیلی میرم بیرون معمولاً خیلی سوژه اتفاق میوفته مثل همین مرده:))) ولی من هستم یک عدد تنبل تو نوشتن نمینویسمشون ولی هرروز یه ماجرایی هست😅

جووونننن ابهت😍😂😂❤
حالا من یودم میگفتم زشته سر ۳تومن بحث کنم همون۸میدادم😖
باید توومریم یکم کلاس برا من بذارید خشانتم بزنه بالا😂
منم راضیم ازت😂
منو مریم ازخیییلی جهات خیلی شبیهیم این خشانتم شبیهش بشه دیگه واقعا مثل دوقلوها میشیم😅
چندروز پیش با کیف کوبونده تو سر یه پسری😂😂😂😍❤
خیلی باحاله

ولی گلی فک کنم تو هم به سن من برسی آروم بشی دوباره
چون ارومیت ذاتیه
منم اوج شرارتام همسنا تو بودم همون ۱۸-۲۲ :(:
البته الان دارم دوباره رو خودم کار میکنم ولی سخته خیلی آروم شدم
میدونی من اینجوریم یه مدت که تواجتماع باشم با آدما سرو کله بزنم اون بعد جدیتم وخشمناکم غالب میشه :)) ولی وقتایی که خونه نشینم طولانی مدت ورفتم توانزوا آروم میشم
بعد این موبایلیه طرف حسابم این مرده نبود دوبار میرفتم خود پسری که گوشیمو درست کرد نبودش وگرنه خودش بود بعیدم نبود بحثم بشه باخودش:/

کلاًمنم یهو قاطی میکنم😐😂
منم مثل تو زمان دانشجویی همینجوری بودم ازتو بدتر😅
یعنی دوستامنم اینجوری میشدن یهو سریه اتفاقی که عههه این توبودی؟😂

خوب کلدی همیشه همینقدر حرف بزن من احساس غریبی نکنم😂😅❤😘
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** گفتی مرغ

 

حداقل دوساعت طول میکشه مرغ بشورم فقط!!

 

مرغ خوردشده میخریم ما بلد نیستم خوردکنم!

 

البته پسری که توقصابیه مرغ هارو 5دقیقه ای خوردمیکنه خیلی سرعت عملش بالاس

 

 

قربونت برم که اسم خودمو نوشتی😍😘😅😂 ببخشید مجبور شدم اسممو سانسور کنم😅
یکم به اون سکوت یاد بده که توتلگرامو خصوصیم بهم میگه محیا:/
😅😂
۲ساعت شستنش طول میکشه؟😅

خوردش چقدر پس طول میکشه؟😅

منم همیشه خورد شده میگیرم بدم میاد خودم خورد کنم😷
ولی بعضی وقتا شده کامل بگیرم بنابه اجبار دیگه خودم بامرغه کشتی میگیرم
اوایل واقعا سخت بود برام الان یاد گرفتم دیگه خورد کردنشو ولی بدم میاد😷


اینم پسره سرعت عملش بالاست ولی دستش بند بود این سری منم عجله داشتم منتظر نموندم
ولی دیگه دفعه دیگه یکساعتم طول بکشه منتظر میمونم😂

دهنم سرویس محیا😂😂😂

 

+این فقط برای قسمت اول پسته، مابقی نظرات متعاقبا ارسال میشه😂😐


چرا؟😅😅😅😂

+خیلی ممنون بابت کامنت برا قسمت اول پست😂😂😅🌹

خب خیلی باحال بود😂😂😂

 

منم دوست داشتم از اون پسرا باشم😐

آها خداروشکر باحال بود😂😅🙏
بعد کلی پست غمگین گفتم یکمم مسخره بازی دربیارم😅
البته من مسخره دونم خیلی فعاله رعایت فضا آموزشی ومخاطبا فهیم وبلاگومیکنم میگم زشته روم نمیشه اون جنبه مسخره بازیمو خیلی نشون بدم😳😅

توکه موتورشو داری،معرفتشم همین طور😉
فقط میمونه تیپشو چندتا مرید که بگن ایول ایول داش علی و ایول😅😂
شوخی میکنم  انسانیت ومعرفت ومهربونی وپاکی قلب از همه چی مهمتره که توداری :)

من ازنووجونی دلم میخواست پسر باشم تیپامم یکم به سمت پسرونه ولاتی بود😂 ولی بعد دیگه بخاطر مسائل اعتقادی پوششم عوض شد
ولی تیپ نقش عمده ای داره😅😂

اوهوم عالیه😂😅

 

مرسی لطف داری😅اصل داستان همون مریداست که من ندارم😐😂

ممنونم همچنین😊🌹

 

عه پس داش محیایی بودی واسه خودت😉😂

نه بنظرم اصل همون موتورس😅 یه چندروز بشین روموتور سرکوچه شلوار شیش جیب بپوش یه گردن بند ضخیم بنداز تو گردنت 
یه زنجیرم بگیر دستت بچرخون تو دستت هرکی هم رد شد از محل بگو سام علیکم چاکریم مخلصیم دم شوما گرم ازاین مدلا حرف بزن چهارتا مزاحم محله هم بزن مریدا جمع میشن😂😅
دارم پسر مردمو از راه به در میکنم😅
شوخی کلدم همینجوری عالی :)🌹

آرههه من خودم یه پا داش محیا بودم😂😅


واقعا این دختر چرا نباید به جایی رسیده باشههه 😁

عالی بود محیا جان 🎀❤🙇🌹

منم معمولا خیلی سخت میتونم حقمو بگیریم باید گرگ درونمونو بیدار کنیم 😈

عهههه معصومه جان سلاممم😍😍😍😘😘😘❤❤❤
واقعاً نمیدونم این دختر چرا به هیج جا نرسیده😖😅😂
فدای تو عالی تویی 😍😘❤

آخ آخ گفتی گرگ درون لعنتی خوب چیزیه ولی نمیدونم اصلاً چرا هرچی میگردم پیداش نمیکنم که بیدارش کنم😅😂
درون من یه بره خنگه 😐😂 
ولی امید دارم بره رو تربیتش کنم ازش گرگ بسازم😬😂

ممنون از حضورت عزیزم😍😘💋❤

حواسم نبود بس که تو خصوصی اسمتو میگم:))

 

اصلا چرا نباید اسماتونو بگم؟؟

 

این چه مسخره بازیه؟؟؟:))

 

 

😂😂😂❤❤❤
نمیدونم حس میکنم بااسم مجازی محیا ومستعار راحت ترم:))
البته جز شماها که قدیمید ازاونایی که تووبلاگ خودم باهاشون آشنا شدمم چند نفری اسم واقعیمو میدونن ۳تا دختر یه پسر
تاجایی که یادم میاد😅😂
یعنی خیلیم حساس نیستم ولی عمومیم دوست ندارم بگم
چون خیلیا مستعارن
من چرا بااسم واقعی باشم وولا😂😅

شاید باورت نشه حالا خانواده برترم بااسم مستعار بودم چند روز پیش خواهرم یه چیزی به روم اورد از نوشته ها خانواده برترم من رفتم توشوک😐😂
یعنی خواهرم خیلی اهل وبلاگو اینا نیست خانواده برترم نمیرفت ولی من نمیدونم اون حرف منو بااسم مستعار ازکجا فهمیده منم😐
چیز خاصیم نگفته بودم که بگم مهم بود 
ازاینکه بااسم مستعار همینجوری نه محیاهم کسی که آدمو میشناسه میفهمه منم خیلی تعجب کردم:))
واسه اینکه شناسایی نشم محیا بمونم بهتره😂😂😂
هرچند انقدر خودمم یکی واقعی بشناستم سریع میفهمه😐

سلام

تازه وبلاگ زدم

دعوت میکنم به وبلاگم بیایید اگر دوست داشتید.

سلام:)
خوش اومدید:)
دنبال شدید،انشاالله موفق باشید:)❤

خیلیم عالی😂😂💛💛


قربونت عزیزم😍😘💕😅

چرااینطورشد.صفحه کیبوردموبایلم قاطی کرد

پیغمبر منظورم بود.

حضرت محمد(ص)فرمودند:دوگروه ازامت من هستند که اگرانها درست شوند

مردم هم درست میشوند

واگرانها فاسد شوند مردم هم فاسدمیشوند

پرسیده شد ای پیامبرخدا ان دوگروه کدامند؟

فرمودند:🔥فقها وحاکمان🔥

الخصال ص ۳۷حدیث ۱۲

 


پیام اولتو تیک خصوصی زدی!:)) اینو:

سلام علیکم خواهرم.چطورییییی😁وای وای وای یعنی عالییییی بود این متنت خداخیرت بده بچه اینقدزمنو خندوندی.😎روح وروانم شاد شد.خدا۱۰۰برابرشادت کنه خواهرم😎😊منم این روزا پیرنشم صلوات بس ک غرمیزنم از......وفحشی نیست ک ندم.فحش دونم پاره شد😁😅😂بس،فحش دادم ب مملکت.درکل این روزا واقعا سخت شده وفقط دلم وحشتناک برای
مردم میسوزه ب خصوص کارگراو....فقط معجزه الهی نجاتمون بده
بازم چخ ممنون نازلی یاریم.خیلی خوب نوشتی.بیش باد😑😂

پاسخ:😅 دلام علیکممم😅😂❤قربونت خوبم به خوبیت😍😘
خداروشکر که باعث خندتون شدم😍😅😂
 لبت همیشه خندون باشه عزیزم😍😘
آره شرایط واقعاً خیلی بد شده😢
خدا به هممون کمک کنه😢

عزیزمی مرسی ازتعریفات😍😘

وممنون ازاین حدیث:)❤❤❤

اهان اینم یادم رفت اضافه کنم 

مولاعلی(ع)جانم فرمودند درخطبه چندم نهج البلاغه

مملکت حواس وتمرکز نمیذاره که😜😁😑متاسفانه خطبه چنده یادم نیست

سرچ میکنم میگم.ک فرمودند مردم ب دین مولوکان خود هستند.


:)❤
جمله عمیقیه:)


عه چرا خصوصی زدم.حتما حواسم نبوده مگرنه قصدم عمومی بود.موبایلم تازه روبراه شده یخورده تاچش میزون کارنمیکنه

چون حدس خودمم همین بود که میخواستی عمومی باشه اشتباهی خصوصی زدی کپیش کردم تو پاسخ😉❤

حله خواهرمممم😎😍


:)❤❤❤

این مرغ و تخم مرغه خیلی جالب بود.

همه وسایل دیگه چینین منم چند قطعه گوشیم چینیه خودش خراب شد بعد یه مدت درست شد(معرفت ایرانی توشه).باید هم ویترینشو داغان میکردین هم میکشیدین تو گوشش تا جنس مردم رو خراب نکنه وتقلبی نیاره.

به نظرم مثل مجید بودن خیلی خوبه بامرالوتی،کم پیدان.

ممنون از توجهتون:)
:)) خوبه معرفت ایرانی توشون بوده :))
قطعه گوشی من یه ذره معرفتم نداره:))
کاش انقدر خشن بودن ازم برمیومد😅باید رو خشن بودنم کار کنم:))

بله واقعاً مرام ومعرفت امثال مجیدا بی نظیره:) خدا زیادشون کنه این مردارو:)

سلام...امیدوارم حالتان خوب باشد...😊

 

توی پست صندلی داغ که در جواب به سوال « دوست دارین دختر باشین یا پسر » گفته بودین « پسر » 😮 یکم تعجب کردم الان که دیگه با خوندن پی نوشت شش به پایین کلا شاخکام رفته بالا...😕😐

چه شخصیت دوگانه ای ... !😇

 

«حقش نبود ویترینشو بیارم پایین؟» : خشونت اصلا بهتون نمیاد...😃

 

 

یه مسئله ای ذهنمو درگیر کرده :😕😕 

 

چند روز پیش توی وبلاگ گلشید یه کامنت گذاشتین :

یه شعر از رزیتا طاهر خوانی ( بس شنیدم داستان بی کسی ، بس شنیدم قصه ی دلواپسی )

و چنین جمله ای : اینو واسش خوندم ولی نفهمید مخاطب این شعر خودشه...

 

از طرف دیگه توی تاریخ ۱۸ مرداد سال پیش در پاسخ به یه کامنت چنین چیزی گفته بودین :

«میشه دوست داشت؟ 

عشق رو تجربه نکردم...شاید واسه همین

به نظرم غم غمه و دوست داشتن نمیتونه

باشه

...

من فکر کنم تجربه کنم با این 

روحیه احساساتی بیش از حدم نابود میشم

و کلا از عشق می ترسم »

 

 

من که آخرش نفهمیدم که عشق رو تجربه کردین یا نه؟

توی این یه سال اتفاقی افتاده؟

 

 

الان یه ذره خیلی کنجکاو شدم....😕😕😕

میشه‌جواب بدین؟

(البته مثل خیلیای دیگه می تونین برگردین و بگین : به شما چه ؟😢😅)

سلام خیلی ممنون:)

زندگی کلاً سخته خیلیم سخته برا دخترایی که مجبوراً باتمام ظرافتا واحساسات ولطیف بودنشون باید بار سنگینی به دوش بکشن  ودرعین دختر بودن مثل یه مرد باشن  پشتیبان باشن تکیه گاه باشن مادرباشن،پدر باشن خیلی سخت تر میشه
اگه قرار بود منم مثل خیلی از دخترا ،دختر خونواده باشم 
نه تو قالب مادر خانواده،پدر خونواده
قطعاً منم دلم میخواست دختر باشم...
ولی وقتی زندگی جور دیگه ای رقم میخوره وباتوجه به شرایطی که دارم دلم میخواست مرد بودم 
بیشتر بخاطر سختیای زندگیه و تعریف بد جامعه ما  از زن ودختر که من دلم میخواد مرد بودم وربطی به دوگانگی شخصیت نداره:)

عهه شما کامنتا وجواب کامنتا یکسال پیش منم خوندید؟:)
 یادش بخیر
دلم تنگ اون موقع شد:(
این حد از دقت وکنجکاوی یکم عجیب نیست؟:))
بااینکه صراحتاً بیان نکردم تووبلاگم ولی چون انقدر کنجکاوید بهتون میگم
بله تواین یکسال اتفاق افتاد والبته تموم شد...
خودم نمیدونم عشق هست یانه
وکلاًهمچنان ماهیت عشق برامن عجیب غریبه ونمیتونم  درکش کنم
فقط دوست داشتن عمیق وشدیدوخواستن یه نفرو بله تجربه کردم:) 

+نمیدونستم اون شعر از کیه اتفاقا دنبال شاعرشم بودم ولی پیدا نکردم
فکر میکردم شاعرش مرد باشه چه جالب که شاعرش زنه:)
مرسی اسم شاعرو گفتید:)

پستت عالی :)

کلی خندیدم:))

کلی حرف هم داشتما ولی با خوندن کامنت ها یادم رفتن :/

دارم بیانی ها رو بهتر میشناسم انگار. شما دخترها چقدر خشنید! من نهایت خفن بازی ام اعتراض به راننده تاکسی که بقیه ی پولم رو نداده بوده اونم گوش نکرد :/

 

عزیزممم مرسییی😍😘
همیشه لبت خندون باشه انشاالله؛)❤

من اگه خشن بودم یه کاریش میکردم گوشیمو دوباره بدون گرفتن پول دوباره درست کنه ولی متأسفانه بسکه آرومم احساس میکنم حقم خورده شده وازاین بابت حرصم گرفته😂😅😖
تواین دنیا یکم جدیت وخشن بودن لازمه وگرنه همه حق آدمو میخورن یه آبم روش عین خیالشونم نیست😑
برا حقت باید اعتراض کنی خوب کردی به راننده تاکسی اعتراض کردی:))❤


ممنون از حضورت عزیزم😍😘❤

شگفتا

باخوندن کامنت عینک تعجبم برانگیخت!

 

چقدر دقیق  و چقدرررر پیگیر:))

 

محیا دیشب شام چی خوردی؟:) 

 

اینم سواله منه :)))

:))

کلی فکر کردم که یادم بیاد دیشب شام چی خوردم فکر نمیکردم یه روز برسم به این نقطه که یادم نیاد شام چی خوردم😂😂😂
بعد کلی فکر کردن یادم اومد شام دیشب ماکارونی خوردم یه گوشه چشمیم به قیمه ناهار داشتم ولی دیگه جا نداشتم:))


محیا:))

 

ماهم دیشب ماکارونی داشتیم 

 

رفتم بخورم قاشق نداشتیم

 

:)

 

عه؟:))

اه چه ضد حالی😅 
ماکارونی فقط با ترشی سیر خیلی میچسبه ترشی بادمجونم همینطور:))
ولی سیر یه چیز دیگس:))
تو با چی دوست داری ماکارونیو قُلم؟
من قبلاً ماکارونی خیلی دوست داشتم ولی جدیداً نه خیلی😂😅 
چند وقته میخوام ترشی درست کنم یه عاااالمه ولی تنبلی میکنم😖


من پارسال مهرسه تاشیشه سیرترشی درست کردم که یکیش هست هنوز:)

 

دوبار هم خیارشور درست کردم خوب شد

 

ترشی هنوز درست نکردم ولی اگه بخوام تو مودش باشم میتونم

 

راستش چون ترشی زیاد خوب نیست واسه ذهن وحافظه تمایل ندارم درست کنم

 

چون میدونم خودمونو خفه میکنیم باهاش:))

 

ماکارونی جاست با فلفل:))

 

قرمه سبزی سالاد شیرازی 

 

فسنجون سیرترشی:)

 

مثلث برمودان اینا :)))

 

 

😍😍 موخوام منم 😢😍 بسه دیگه ۲تاشیشه خوردید اون یه شیشه رو بفرست برامن😅😂
ماهم ۲تاشیشه داشتیم تهشو دراوردیم😂😅

ماهم تو مودش باشیم انواع ترشیارو درست میکنیم منو خواهرم:)
ولی چند وقته دلم میخواد درست کنم حسش نمیاد 

ماهم دقیقاً خودمونو باترشی خفه میکنیم😅

فلفل که عشق منه😅 درحد مرگ غذا تند وفلفل واین چیزا میخورم😑 یعنی بعضی وقتا به سرفه میوفتم سرخخ میشم کبود میشم ولی دوست دارم😂😂😂

قرمه سبزی وسالاد شیرازیم آی گفتی😍😭

ولی بافسنجون سیر ترشی نخوردم تاحالا!


فعلاً من بد هوس کله پاچه کردم امروز پستتو خوندم داشتم فکر میکردم به مامانم بگم درست کنه 
چون خودم تحمل بوشو پاک کردنشو ندارم😖😅

گشنم شد😐😅

+مریم نوک اتود چه مارکی خوبه؟
۳ساله درس نمیخونم اصلا مدادوخودکارم به کارم نیومده یادم نمیاد هیچی کدوم مارکا خوب بودن رفتم نوک بخرم سه مدل گذاشت جلوم نمیدونستم کدومش خوبه یکیو همینجوری برداشتم انقدر مزخرفه میکشی رو برگه صدا پیچو مهره میده غششششش برگه رو سوراخ میکنه انقد کمرنگو خشکه
بگو بچه خو بپرس کدوم بهتره ازت کم میشه چرا همینجوری یکی برمیداری😖😅😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

کله پاچه:/

 

ترشی یه مدل خالم درست میکنه همه موادشو رییزریز میکنه خییلی 

 

خوشمزه میشه بلدش نیستم :)

 

زن پسرخالم شمالیه ***** از گچ دیوارم مربا درست میکنه خوشمزه میشه:)

 

من کله پاچه خیلی دوست دارم ولی نمیذارن باخیال راحت بخورم
هرموقع میخوام بخورم انقدر میگن کم بخور چربه برات خوب نیست قرصاتو اول بخور ،رسماً کوفتم میکنن😂😅
البته همیشه خودم باترس میخورم:(
چون زیاد بخورم افقی میشم:))

خاله ها من ومامانم ترشی بادمجوناشون عاااالیه
سر مامان بزرگم رفتن😅 خدا بیامرزتش اونم خیلی خوب ترشی بادمجون درست میکرد بعد زیاد ذرست میکرد میرفتیم هرموقع اونجا سهمیه ترشیمونو میوردیم😅💕
یادش بخیر چقدر خوب بود بچه بودیم😢

ازگچ دیوار مربا درست میکنه😂😂دمش گرم😅😂

من میرم لوازم تحریر به فروشنده میگم

 

لطفا یدونه اتود درحد 15تومن با نوکش بده:))

 

میگه کدوم مارکی؟؟

 

به افق خیره میشم میگم واسه بچه میخوام هرکدوم ارزونتره بده!!

:))

 

خرید لوازم تحریر را با ما تجربه کنید:)

عزییییزم😅😂😂😂💕💕💕

مرسی ازاینکه تجربیاتتو باما درمیون میذاری 
منم دفعه بعد همینکارو میکنم😂😂
به منم گفت مارک فلان بدم؟ 
گفتم هَن؟:))نمیدونم فرقی نداره😐 سه مدل گذاشت جلوم رو هوا همینجوری یکیو برداشتم که از اونجا شانس ندارم افتضاحترینو برداشتم😐

سلام

آخیییی😅واسه منم سوال شد که چرا این دختر نباید به جایی برسه😂😂

 

وای من از مرغ کامل میترسم.البته ترس نه چندشم میشه شدیییید😑😑یبار خواستم این مسخره بازیارو بذارم کنار یه مرغ رو تیکه تیکه اش کنم.تا اومدم از بالش بگیرم حالم بد شد ولش کردم.نمیدونم توام اینجوری میشی یا نه ولی من وقتی بال مرغ رو دست میگیرم وحشتناااک مور مورم میشه😑😑😑

مامانم قبلنا بهم تیکه مینداخت که لابد عروس شدی هم مادرشوهرت قراره بیاد مرغاتونو تیکه تیکه کنه😕خداروشکر

دیگه خودشون تیکه تیکه میکنن😁

 

سلام عزیزم😍😘
:))


از مرغ کامل میترسی؟😅
اخییییی عزیزم:(:
نه من مور مور نمیشم خداروشکر ولی ازش خوشمم نمیاد بخصوص بوش😤😷
مامانت😅😂
آره واقعا خداروشکر تیکه میکنن خودشون 😁

سلام

ماشالا چقدر سرت شلوغه محیا 😄چقدرررر دیر حواب کامنت دادی یادم رفته بود چی نوشتم😅

 

وای آره تازه جالبه بعضیا کشته مرده ی این بال مرغن😐😑من داداشام همیشه کنار جوجه بال مرغ هم کباب میکنن😑😑آخه نمیفهمم اون اصلاً گوشت داره که کبابش میکنید😑والا ملخ بخوری بهتر از این دوتا استخون ترسناکه😕😕

 

سلام عزیزم😍😘
شرمنده عزیزم❤😅 خوبی؟

۲روز ولی که زیاد نیست اتفاق افتاده یه هفته بعد جواب کامنت دادم انقدر سرم شلوغ بود وقت نمیکردم بیام بیان 😑😅😐
ببخشید خلاصه😘❤

آرههه یکی از دخترا فامیل ماهم عشق بال مرغ بود😁
کبابشم آره دیدم خیلیا دوست دارن😂
ملخ؟😯😯😯😂😂😂 استخون ترسناک😂😂😂 معلومه حسابی فوبیاشو داری😅❤

سلام بانو...👋

خوبی خوشی سلامتی؟🤔😄

گفتم تو این یه هفته مونده به مدارس سری به بیان بزنم و از آخرین لحظات بودن در تابستان استفاده کنم...😄

راستش هرازگاهی سری میزدم ببینم در چه حالین😅 (تو و عطسه😊...عادله هم که قربونش برم اصن در بلاگشو تخته کرده😶!حتا در تابستان😐😑)

امیدوارم امسال حال و هوای محرم بازم برات همونجور باشه که همیشه بود!😊

 

موفق باشی بانو!😉

 

:)

 

سلامممم ادی جانم😍😍😍😘❤
قربونت عزیزم من خوبم توخوبی؟
عه یه هفته دیگه مدارس شروع میشه:(:
کی تابستون گذشت😑
انشاالله موفق بشی عزیزدلم وسال تحصیلی خوبیو بگذرونی😍😘

قربون معرفتت که سر میزنی ببینی درچه حالیم😉😍😘
آره عادله اصلا نیستش:(

حال وهوا محرم:(
نه امسال نشد برم هیئت:(

مرسی فداتشم توهم موفق باشی عزیزم😘❤

هروخ میبینم یکی بهم سلام کرده میرم کامنتمو چک میکنم ببینم سلام کردم یا نه!...😅

فدات...منم خوبم!😊(کلمه فدات هم به فرهنگ لغتم افزوده شد بلعخره!😎)

 

آره بابا...دوباره مدرسه و کوله پشتیای حاوی کتب کار قطورتر از شاهنامه🙄😐!

والا تابستون که تموم نشده...خط رو خط افتاده🤔😁...شعر بوی ماه مهر به بوی نیمه شهریور تغییر یافته😐😑!

 

ممنون بانو😊...انشاالله!😁

 

قربانت بانو!..باز دم شما گرم که نه ماه گذشته یادتون نرفته ماام بودیم😊!

تاجایی که از آخرین تماسمون ازش خبر دارم میدونم درحال بافتنی و کدبانو گریه😄!

 

حیف شد واقعن😶...واسه ما تو پارک مداحی و سخنرانی برگزار میکردن🙂...امشب نشد برم متاسفانه😐😑!

 

قربانت بانو😊!...تشکر فراوان🙏!

 

:)

 

عزیییزم:))
خداروشکر خوبی😍😘(کلمه باکلاسیه😁😉 منم فدات😍😘)

آخی:(
کلاسا برگذار میشن یا مجازیه؟

عزیزم خودت به یادموندنی وجیگروخاصی که تو یادم میمونی همیشه😉😍😘
جااانم😍 بافتنی؟😍 چه دختر همه چی تمومیه پس😉 دمش گرم:)
تو مکالمه بعدی سلام وماچ منو بهش برسون😉😍😘

آره واقعا خیلی حیف شد :((

❤❤❤

😉

😐

والا بستگی به وضعیت منطقه داره😶...اگه قرمز باشه همش مجازیه🤔...اگه زرد باشه نیمه مجازیه🤨...سبز هم که غیر ممکنه کلن همش مدرسس😁!

 

قربانت😉...لطفته بانو😊!

آره بابا...این بچه رو اینجوری نبینید😎...یک هنرایی داره که از چشم ما پنهانه😁!...فک نکنم کار هنری ای تو دنیا باشه که انجام نداده باشه یا نخواد انجام بده😎😉!

حتمن بانو😉😄...

 

:)

آهااا
چه سخت نیمه مجازی چیه دیگه😅
یعنی چندروز درهفته میرید خو بنا به کرونا گرفتنو نگرفتن باشه تو همون چندروز نیمه مجازی بچه ها باهم درارتباطن دیگه کلاً برید دیگه سنگین ترید😅

واقعا؟😍 دمش گرم 😍
منم همسنا شما که بودم هنر بود که میبارید از هرانگشتم😬😂😅
و دقیقاً همینجوری بودم که دلم میخواست همه چیو امتحان کنم😬😅
ولی دیگه سن که رفت بالا هنرارو گذاشتم کنار غم نان اومد سراغم😂😅

😘😍❤
؛)

۱۰ نفر تو هر کلاس هستن اگه نیمه حضوری (یا نیمه مجازی )باش😎...با فاصله گذاری و ماسک و اینا و روز در میون😁!(دیگه واسه کلاسای ۴۰ نفره ایده ای ندادن🤦‍♀️🤦‍♂️!)

 

آره بابا...کلن تو خط و خطوط کدبانوگری بی نظیره😎!

پس فک کنم منم سنم رفته بالا👩‍🦳👨‍🦳!...البته من غم نان ندارم😁...غم هیچی ندارم😐(تو این موقعیت این شکلکه میگه:پس دقیقن چته؟🤨)...ولی حوصله هیچیم ندارم😅😎!

 

😉😎

:)

 

آهاا:))

چندروز پیش به دوستم میگفتم نکنه کرونا نره همه چی قبل کرونا افسانه بشه😭
انشاالله زودتر شرش کنده بشه😢

عزیزم:))
نه خب روحیات هرکسی متفاوته تو  حتماً تو یه زمینه دیگه خلاق وبااستعدادی؛)
عادله تو کدبانوگری وهنر؛)


احتمالش زیاده متاسفانه!🙄😄😑

انشاالله!🤲

 

شاید حتا!🤔

 

موفق باشی بانو!😉

 

:)

عه حالا من یه چیزی گفتم تو بدترش نکن احتمالش چی زیاده😭بیخود کرده باید بره😬

شاید حتا؟!:))))
قطعا اما:))))

مرسی توهم همینطور😉😘

😂😂😂

داری به ادبیات من آشنا و حتا وارد میشیا!

 

:)

آره دیگه دیگه منم یه ایتو چیزایی توخودم دارم😂😎😅❤

تازه میخوام مثل تو امضا بذارم برا خودم
فقط امضا تو خیلی گوگولیه
دارم فکر میکنم امضا من  کدوم یکی از اینا باشه
👻
💀
😈
😤
😬
👽

ایول بابا😃....پیشرفت چشم گیر😉!

 

اون روحه بیشتر بهت میاد😄!...و راجع به بقیشون:آخه چراااااااااااااااااا🤔؟...خصوصن راجع به اون قرمزه باید بگم:دقیقن چرااااااااااا😮🤔؟

البته میتونی از اینم 😉برا مونثا و از اینم😎 برا مذکرا استفاده نمایید!...بهر حال پیشنهاده دیگه😄😁😅!

 

:)

 

 

:)) من باهوشم 😁 خودم از خودم تعریف نکنم کی تعریف کنه😐😂

چون میخوام یکم خشن وبدجنس بشم 😁 😅
هرچند سخته😑😢😂

این😉 واین😎 پیشنهاد خیلی لاکچری بودن تشکر😍😘

ولی همین😈

😂😂😂

نگران نباش😉...ما پشتتیم😎...همیشه ازت تعریف میکنیم😄!

 

چرا آخه🤔؟

 

خواهش بانو😉

 

خووووووووووووووووووووبه😂😂😂!

 

:)

 

پس جا داره بگم میسی هستی:)😍😍😍😘😘😁

هویجوری! احساساتیه که اومده سراغم که یکم بد بودن لازمه وباید یادش بگیرم😎😂😅



قربانت😎😉

 

😅😂😂

 

:)


😍😍😍😘❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan