محیا پاسخ میدهد:)

1-راست دستین یا چپ دست؟

 

راست دستی که همیشه بعضی کاراشو مثل مسواک زدن،غذا خوردن،بازکردن درو...رو بادست چپ انجام میده وگاهی تلاش میکنم با دست چپم بنویسم :)

 

2-نقاشی تون در چ حده؟

 

من هنر بودم دستو پا دراوردم:)) استعدادش ذاتاً بوده ولی بخاطر بی پولی هیچوقت استعدادمو ادامه ندادم چقدر صادقم😂✋

درحدی که بدون حتی یه جلسه کلاس رفتن ۱۳سالگی تو مسابقات طراحی منطقه رتبه اوردم ،همون سن طراحی چهره میکردم،باقلم نی خطاطی وهمه اینا رو نقاشی،طراحی وخطاطیو...به همکلاسیام یاد میدادم

وخودم هیچوقت آموزشی ندیدم

 

3-اسمتونو دوس دارین؟

 

بی نهایت:))

اسمم معنی (ماه) میده وهرکی تاحالا فهمیده اسممو گفته خیلی خوشگله 

ولی جالبترینشون اون دوستی بود که گفت من چرا زودتر خودم حدس نزدم اسمت اینه مثل خودتون که ماهید :)) یه همچین چیزی گفت:))

 

4-شیرینی یا فست فود؟

 

هیچکدوم،غذای خونگی ،ترشی وشوریجات:))

 

من هیچوقت فست فودو به غذای گرم خونگی ترجیح نمیدم

یه چند روز فست فود بخورم عصبی میشم حس میکنم هیچی نخوردم:))

یه چیزی یادم اومد طولانی میشه ولی میگم

یه بار داداشم همراه پیتزاو سالادو...بدون اینکه بپرسه ازمون که قارچ سوخاری دوست داریم یانه

 برامون سفارش داد بعد من خیلی شیکو مجلسی سوخاریاشو میکندم قارچو میخوردم😂 میگفت چرا اینجوری میکنی؟

همه عاشق قارچ سوخارین😐 گفتم خب باشن من دوست ندارم😅

 

5-دوس دارین که قد همسر آیندتون تقریبا چندسانت باشه؟ (سانت بگینااا)

 

ایمان تقوا عمل صالح فقط برام مهمه😂😅

جدی هیچوقت قد و ظاهر خاصی مدنظرم نبوده

چون واقعاً رسیدم به اینکه دل ممکنه برایکی بره دیوانه وار دوستش داشته باشه که کاملاً ازنظر ظاهری بااون چیزی که ایده آل ذهنیش بوده فرق میکنه

اگه اشتباه نکنم همسر شهید چمران تعریف کرده یه روز دوستاش بهش گفتن توکه عاشق مو بلند بودی چی شد حاضر شدی بایه کچل ازدواج کنی؟

همسرش میگه که تااون لحظه که دوستام بگن چمران کچله من توجه نکرده بودم کچله!

متوجه شدید چی میخوام بگم؟:)

 

 ولی اگه قدش بلند باشه هرروز براش میخونم قدوبالای تورعنا رو بنازم :))

 

7-عمو یا دایی؟

 

قطعاً دایی

 

 

8-خاله یا عمه؟

 

صددرصدخاله

 

 

10-عدد مورد علاقتون؟

 

 74/1/9

:)

بین ایناهم۹ 

 

کلاً ۹عددمه:))

 

11-اولین وبی که زدین رو، حذف کردین؟

 

بله:( اسمشم دختر حوا بودو خیلی دوستش داشتم حیف بود :(

 

12-با کی بیشتر از همه صمیمی این، تو بیان؟

 

خیلی دوست دارم اینجا وباهاشون صمیمیم برام باارزشن واز بودنشون هم صحبتیشون لذت میبرم

ولی مریم وگلشید نسبت به بقیه ازمن بیشتر میدونن وخیلی خودواقعیمم پیششون ،قدیمی ترم هستن

مریم خیلی شبیهمه،گلی خیلی بامعرفته شبیه یه مثلثیم😅

 

 

13-بابا و مامانتون تو بیان، کی عه؟

 

به جمع دوستانه بودیم که شبیه خانواده بودیم یه اقا سیدی بودن هممون باباسید صداشون میکردیم وواقعاً مثل پدرا هوامونو داشتن وبرام باارزشن هم خودشون هم خانومو پسر گلشون:) هرچند خیلی وقته خبری ازشون ندارم:(

 

 

14-رو جنس مخالف کراشی؟ 

 

انقد تومودش نبودم دانشگام که تموم شد خواهرم رفت دانشگاه اون موقع تازه فهمیدم کراش چیه:)))

ولی درکل کسی رو دوست داشتم! الان حسم کمرنگ شده فک کنم ازاون حس رها شدم الحمدالله بعد کلی ناراحتی ودرد کشیدن...

درواقع الان نه کراش مراش ندارم:))

 

15-مترو یا قطار؟

 

 قطار.

 

16-بنظرت شادی ینی چی؟

 

آرامش وحس رضایت اززندگی هم خودم هم عزیزانم 

یکی حالا بیاد بگه آرامش ینی چی؟:))

 

17-سه تا از صفاتت؟

 

خوب یابد؟ 

عادت ندارم ازخودم تعریف کنم چون بنظرم اگه واقعاً آدم خوب باشه بقیه بهش میرسن نیاز نیست ما خودمون فریادش بزنیم واسه همین۳تا خوبی که بقیه میگنو میگم و۳تا بدی که شاید هرکسی ندونه لو میدم؛)

خوب:

 صادقم(صداقت ویه رویی جایگاه مهمی داره تو زندگیم برام خیلی مهمه)،باگذشت(مامان میگه فداکار)،صبور

 

بد:مغرور،لجباز،احساساتی بیش ازحد(باعث غیرمنطقی شدنم میشه)

 

18-اگه میتونستی هویتت رو عوض کنی ، دوست داشتی جای کی باشی؟

 

قلبم،اخلاقم،شخصیتم باعث شده که من خودمو دوست داشته باشم چون چهره م معمولیه :))

ولی همیشه بابت قلبمو شخصیتو هویتم خودمو دوست داشتم

هویت هیچی من حتی ظاهرمم دلم نمیاد تغییر بدم چون گاهی میوفته تو سرم یه عمل زیبایی کنم:))ولی اونم پشیمون میشم😅

ولی اگه میشد یه وجه از خودمو تغییر بدم میزان احساساتمو دوست داشتم کم کنم فقط بابت این اذیتم...

ولی درکل ازخودم راضیم خودمو دوست دارم وبه خودم افتخار میکنم:)))))

 

19-الان..از چی ناراحتی یا چی اذیتت میکنه؟

 

خییییلی چیزا... دراین مقال نمیگنجه

 

20-به چی اعتیاد داری؟

 

نت،مجازی،هله هوله خوردن درحدی که غذا نمیخورم وبا هله هوله زندم:/

 

21-اگه میتونستی یه جمله بگی که کل دنیا بشنوه ، چی میگفتی؟

 

نمیشه بیشتر باشه؟

من میرم رو منبر وباصدای جیغ جیغوی خودم میگم:

همه ما آدما یه روز شکست خوردیم،نابود شدن آرزوهامونو باچشمامون دیدیم ،از طرف کسی بی مهری دیدیم که تمام محبتمون رو ریخته بودیم به پاش،از نزدیکترین آدما وعزیزترین آدما کاری ترین وعمیق ترین زخم ها رو خوردیم یه شبایی آرزو کردیم کاش هیچوقت فردایی نباشه،دنیا بدون اینکه مقصر باشیم ازمون تاوان گرفته ،یه اتفاقایی باعث شده از زندگی ببریم،یه چیزایی اشکمونو تاجایی درآورده که نفس برای کشیدن کم اوردیم،زندگی همه ما پراز این ماجراهاست...پراز اتفاقای بد...روزای بسیار سخت...شبایی که چند سال طول کشیده تا سحر بشن روزایی که از فرط غم زیاد مثل شب سیاه بوده

مهم میدونی چیه؟

اینکه برسیم به این باور که به جز خودمون تن خیلییییای دیگه هم زخمیه...

به جز روح خودمون روح خیلیا هم خستس...

اینکه به جز ما هزاران آدم بغض های اشک نشده دارن دردای حرف نشده...

دردایی که اونقدر آزاردهندست که حتی حرف زدن ازشون هم چیزی از بار سنگینی که روشونه هامون گذاشته کم نمیکنه...

وقتی برسیم به این باور که تجربه های تلخی که ماداشتیم رو خیلی آدمای دیگه هم داشتن...

کمتر زخم زبون میزنیم،کمتررفتارای آدما رو به دل میگیریم،کمتر از ظاهر آدما تا ته زندگیشون رو قضاوت میکنیم وحسرت میخوریم،کمتر مدام باحرفای بانیش وکنایه زندگی رو براشون تلخ میکنیم کمتر دلیل اشکاشون میشیم 

کمتر باعث میشیم آدما فکر کنن چقدر بدن،کمن،اضافه ان برای دنیا

فقط کافیه حس کنیم اون زخمایی که رو تنو روحته دیگرانم دارن وباهاش دستو پنجه نرم میکنن اون وقت یکم مهربون تر رفتار میکنیم

بیشتر دوسشون داریم:)

کمتر به این فکر میکنیم که چه جوری کاراشونو تلافی کنیم وچه جوری یه زخم به زخماشون اضافه کنیم...

 

ختم کلوم:)) مهربون وباگذشت که بشیم همه چی بهتر میشه:)

 

فک کردید من قراره با دنیا حرف بزنم یه جمله میتونم بگم؟:/

 

22- پنج تا چیز که خوشحالت میکنه؟

 

توهر برهه ای ممکنه دلایل خوشحالی آدم خیلی متفاوت باشه 

ولی الان انقدر دنیای سختیه از ته دلم واقعاً دلم میخواد

اول ومهمتراز همه امام زمان(عج) ظهور کنه:(💔

 

۲-کرونا لعنتی بره

۳-نابودی ظالما

۴-پول خیلی زیاد😂

۵-حال خوب وسلامتی خانوادمو دوستام و..:) 

کل مردم

 

همه جهان هستی به هم وصله آقا اصلاً تاامام زمان ظهور نکنه اصلاً خوشحالی وآرامش انگار معنا نداره:( آدم خودشم مشکلی نداشته باشه غم بقیه درد بقیه باعث درد وغم وغصه میشه:((

مثلاً همین بچه ها کار زناو پیرمردای دستفروش ...

قلب آدمو به درد میارن خب:(

 

 

23-اگه میتونستی به عقب برگردی چه نصیحتی به خودت میکردی؟

 

چقدر عقب؟ چند سال؟

بستگی داره تو چه برهه ای برگردم! متناسب باهمون نصیحت میکنم😅

اگه برگردم دوسه سال پیش نصیحت هیچی یکی میخوابونم تو گوش خودم میگم به فلانی علاقه پیدا نکن :((:

مواظب قلبو احساساتت باش ارزشش خیلی زیاده...

 

 

 

24-چه عادتا/رفتارایی دارین که باعث آزار بقیه ست؟

 

وقتی ازکسی ناراحت میشم نه توضیح میدم که ناراحتم نه توضیح میخوام

میذارم میرم یایه آدمیو میذارم کنار از سن کم باهام بوده که الان دارم تلاش میکنم درستش کنم 

فک میکنم بیشتر ازهمه این بوده ازواکنشایی که دیدم وبهم میگن خودخواه:):

 

 

25-صبحا اگه مامان/بابات بیدارت میکنه چجوری اینکارو انجام میده؟

 

ازسن کم خودم بیدار میشدم همیشه

ولی گاهی مامانم بخواد بیدارم کنه با بوس ونوازش موهامو قربون صدقه:))

 

26-کراشاتون تو مدرسه؟ (با ذکر جزئیات)

 

تومدرسه؟ کراش؟ رودختر؟:))

من تو ۴سال دانشگاهم به کسی علاقه پیدا نکردم:))

 

27-تا حالا شده به یکی اشتباهی پیام بدین و دردسر بشه؟

 

نه خداروشکر:)

 

28-یه جمله تاثیرگذار برا مخ زنی؟

 

😂😂😂

یه نصیحت براهرکسی که میخواد مخ بزنه اول از داشتن مخ در طرف مقابل اطمینان حاصل کنید😅

 

واقعیت اینه درشآن وشخصیت خودم نمیبینم بخوام ازاین حرکتا بزنم وهیچوقت نه بهش فکر کردم نه خواستم همچین کاری کنم که جمله بگم:))

ولی برا فان متن بخوام بگم 

دوماد ننم میشی؟:))

 

دراین حد ناشی:))

 

29-چه فرقی بین شما تو فضای مجازی با اونی که تو واقعیت هستین وجود داره؟

 

اجتماع یا دوستای صمیمی؟:))

چراانقدر سوالا کلیه؟:))

اینی که هستم همونیه دقیقاً که تو جمعای خیلی صمیمی وخانواده ودوستا صمیمیمم، پر حرف، شلوووغ، شیطون، شوخ دریه کلام مسخره😅

ولی تو اجتماع آرومومعقول ترم😅

 

 

30-یه دروغی که اینجا ب ما گفتین؟

 

از دروغ ودورویی بازی دادن ادما،احساساتشون، فیلم بازی کردن،باور آدما رو خراب کردن متنفرررررمممم متنفررررر 

نگفتم... 

 

31-تو بیان چندتا اکانت دارین؟

 

2تا ازاون استفاده ای ندارم 

 

32-اولین دوستتون تو بیان؟

 

چند نفرن ،یوهو وارد یه وبلاگو صفحه گپ شدم باهمشونم صمیمی شدم😅:))

فاطمه،دُرا،غریبه آشنا،سکوت شلوغ،

اسی،آرمین

 

33-چند بار تو وبتون ناله گذاشتین؟

 

اوایل خیلی سعی میکردم غمامو بروز ندم ولی بعدش یاد گرفتم بابت غمگین بودنم ناراحت نباشم وفوبیای اینو نداشته باشم بروزش بدم یادگرفتم بپذیرم که همین پذیرش مرحله ایه برای آروم شدن وگذراز غمه...

 غمگین نوشتم ولی ناله الکی نبوده هیچکدوم وهرچی بوده جز کوچیکی از غمم بوده چون دراصل نسبت به غمو دردورنجی که متحملشم چیزی نگفتم وتودارم بنظر خودم:)

 

پ.ن:

اندوشتم درد گرفت تازه سعی کردم کوتاه بنویسم😅الحمدالله تموم شد😅

جوابا بعضیارو میخوندم خیلی میخندیدم ولی خودم موقع جواب دادن بااینکه بانیت فان اومدم بنویسم جدی شد:/ 

ببخشید حوصله سربر شد:(

ممنون ازبهار جانم بابت دعوتش به عشق خودش نوشتم:)💖 نمیدونم چالش از کجا شروع شده خودتون پیداش کنید بگید سوالاش عدد(۹) رو نداره😅

دعوت میکنم از گلشید ،استلا،فاطمه ها چندتا داریم خودتون بدونید دیگه😅💖

 

وهمه دوستانی که میخونن💖

  • محیا ..

سلام ! +_+

اسم من هیرایه البته خوبه که کلودیا هم صدام کنین +_+

نویسندگیتون عالیه واقعا عاشق خوندنش شدم +_+

*وی برای دهمین بار چالش را میخواند*


سلام عزیز دلم خیلی خوش اومدی 😍😘 از اشناییت خوشحالم😍
چه اسم خفنی داری😉
وبتم خیلی خوشگله؛)

قربونت برم عزیزم لطف داری 😍 خوشحالم جوابا خسته کننده نبوده:))

ممنون از حضورت عزیزم😍💖

بله من یه تیکه از فرمایشاتتتونو به مال خودم اضافه کردم 

:)))) بسی هم عالی

 


قربونت برم ما درس پس میدیم😉 😍😘❤

ممنون از حضورت عزیزم😍💖

چه جوابای قشنگی^_^

ولی جواب سوال ۲۱محشر بود:)


خیلی خوش اومدی عزیزم😍
خیلی ممنون لطف داری😍😘💖
خوشحالم دوست داشتی حوصله سربر نبوده😅

ممنون از حضورت عزیزم💖

سلام

با این چالش ، فضای بیان نباید بره سمت کراش مراش،،،، چه چیز مزخرفیه...

چه اسمیه که معنای ماه داره، بگو خو....

وبلاگ دختر حوا که مال کسی دیگه بود بنظرم :/

سلام 

عاموو کراش مگه چیز بدیه؟:/))
کلمه خارجکی علاقه داشتن به یه فرده
علاقه مگه بده؟:))
بعدشم ما ازمون سنی گذشته وبلاگ بره یانره چه اهمیتی داره؟😂

یه اسمی تو مایه ها مهتاب،مهسا وازاین دست که مَه دارن همه مَه دارا معنی ماه میدن😂

عامووو یجوررری میگید وبلاگ دختر حوا مال کسی دیگه بود بااین  استیکر:/
انگار دروغ دارم:/
بفرمایید نگا کنید:/ گشتم پیدا کردم کامنتا قبلیم بااون وب

https://uupload.ir/files/narf_img_۲۰۲۱۰۲۱۲_۰۰۵۸۵۴_۶۶۳.jpg

بااون وبم فعالیت داشتم من بااون وب با بهارو خیلی از بچه ها دوست شدم بعد پاک کردم با عصر پاییزی برگشتم:))

موقعی که وب دختر حوا رو زدم نمیدونستم همچین اسمی هستو خیلیم معروفه بعد که زدمو فعالیتم شروع شد فهمیدم واشتباهمم میگرفتن از سوالا بقیه که همونی یانه فهمیدم تازه یه همچین اسمو وبلاگ دیگم هست:))
الان که باز یادم انداختید خوب شد اصلاً پاکش کردم بایه وب دیگه برگشتم وگرنه اونوقت همش باز قاطیمون میکردن
:)) 
یافکر میکردن بقیه من ازاون کپی برداشتم درصورتی که اصلا. نمیشناختمشون تااین وب که باهاشون آشنا شدم

سلااام

متن خیلی جذابی بود هم جدی هم طنز 

جملاتتون برای جهانیان هم خیلی تاثیرگذار بود

یه عصبانیت جالبی هم کلا وجود داشت توی پاسخا، این طور مواقع میگن خدا ریشه ظلما بِکِنِد الای

 

سلاممم:)
خیلی ممنون لطف دارید:)

عصبانیت؟:)) نه عصبانیت نبود بسکه جدی ننوشتم حالا یکم جدی بود شاید اینجوری برداشت  میشه😅

ریشه ظلما بِکِند الای  شیرازیه؟:))
شماهم مثل. پسر کُر شیرازین؟:))

عامو بیو بزن تو سرم، بهم بگو معتادو

انگاری جَرت میاد؟

او لینکو هم که چیزی نشون نداد

شیرازی خالصو بودا

کراش چیز بدی نیست ولی بد معنا میشه، بد رفتار میشه.

عامو وِلُم کن حالا ای موقع گیر دادی
نمیدونم چی چی میگوی:))
شیرازیم که بلد نیستم بدبختی😅
اونی که سانسور کردم چی بود عامو چی گفتی؟ 
کلتو میکنم عامو حرف زشت بزنیا😖😅
اون یعنی انگار خوابت میاد میشد معنیش؟:))
نفهمیدم یعنی چی سانسورش کردم:)

لینکه درست بود کع برامن میاد
حالا بذارید درسمو بخونم فردا بیاید سند تحویل بگیرید دوباره اپلود میکنم که اسم وب من دختر حوا بوده😤😐

یعنی چطوری معنا میشه رفتار میشه؟:))

چرا یانسور کردید :/

سانسور چی :)

یادم نیست چی نوشته بودم، 

جدی شخصی بگو ببینم.چی بوده....ادم به خودش شک میکنه....

 

:))))))
ببخشید چون متوجه نشدم چی عرض میکنید سانسور کردم 😅
سانسورشو برداشتم😅

آهان

انگاری، جرت میاد

یعنی

انگاری دعوا داری :////

 


😂😂😂
تاحالا خب نشنیده بودم انگاری جرت میاد😅
نه والا من به این خوش اخلاقی کجا دعوا دارم😬
:))

سلااام 

خوبید؟

خیلی وقته اینجا رو میخونم و موفق نشده بودم کامنت بزارم 

چه همه به سوی این چالش شتافتند و من باز ماندم 

چه خووب بود جوابا *_*

سلاممم به روی ماهت عزیزم خیلی خوش اومدی😍😍😘
ممنون عزیزم خوبم به خوبیت:)❤

عزیییزم خب زودتر میومدی باهم آشنا بشیم😍😉
مرسی که اینجا رو میخونی و خوشحالم از آشناییت😍

چون چالشش آسون بود همگی شتافتیم😅 
ازتوهم دعوت میکنی عزیزم بنویسی😉💖

مرسییی لطف داری💖
تالاپ تولوپ قلبم انتظار نداشتم ازجوابام خوشتون بیاد😅میسی

ممنون ازحضورت😍😘

سلام خوجلم 

اندشتو بیار جلو بوج کنم😘😘😘

 

چقدر یه جمله ات برای جهانیان قشنگ بود😊😊👌چقدرم که یه جمله بود😂

 

سلام جیگلم😍😘

وییی خجالت نکشم خجالت نکشم
🙈
سرخ وسفید شدم کسی تاحالا به من نگفته اندوشتمو بدم ببوسه😂😂😂😅😅😅🙈🙊
مررررسی قربونت برم همینقدر گفتنشم. ذوق کردم کودک درونم انقدر فعالو کوچولوئه😅😂🙈


دیدی جملم چقدر کوتاه بود؟😅😂 ازمن یاد بگیرید جمله نوشتنو😂مرسی عزیزم 😘

مرسی از لطفوحضورت💖

سلام عشقم 

ممنوندشرکتیدی 😍😍😘😘

اون یه جملت منو کشته 😉

خوش صحبته خودمی 😍😍😍

سلاممم عزیزم😍😘
چاکریم مخلصیم به همه گفتم قربونت برم خواستم متفاوت بنویسم😐😅😂
قربونت برم خواهش میکنم ممنون از دعوتت به عخش خودت نوشتم😍😘

جمله نوشتنو ازمن یاد بگیرید😅😂کوتاه مختصر😐😅

فدات بشمممم لطف داری عزیزم😍😘💖 

ممنونم😍💫❤


😍😍😘💓

نه شیرازی نبود

من شیرازی ها را دوست دارم ولی شیرازی نیستم


آها :)
احساس کردم بایه لهجه ایه ولی اشتباه احساس کردم😅

سلام😁

از دیشب که متنتو خوندم همش دارم این سوالا رو مرور میکنم که ببینم من باید چی بنویسم در جوابشون...که آیا اصن من جز این فاطمه هایی که دعوتشون کردی بووودم یا خیر!😂😂😂

خلاصه در نهایت منم به یه جمع بندی برسم که روز جمعه ای طبع آزمایی کنم...😂😂😂

کاش مثل امتحان یکی بیاد سوالا رو واسه من تایپ کنه فقط من جواب بنویسم!😂😂😂یادم میره خو!😅

خیلی صحبتات به جهانیان باحال بود...لذت بردم😊

سلامممم به روی ماهت عزیزممم😍😘😘

آرهههههه بابا مگه میشه تو جز این فاطمه هایی که گفتم نباشی؟
دقیقاً بودی :)💖
کلاً۴تا فاطمه تو ذهنم بود ،تو،فاطمه الف،فاطمه خواهر زادم که اون نوشت،فاطمه یکی دیگه از دوستام:))

بنویس حتماً بخونمت😍😘 من کلاً همیشه میخونمت ونوشتنتو دوست دارم😘
منتظر طبع آزمایی روز جمعت هستم😂

😅😂 متن یکیو کپی کن مثل من جواباشو دونه دونه پاک کن جواب خودتو بنویس خیلی شیک ومجلسی فراموشتم نمیشه سوالا😅

عزیزم:)مرسی لطف داری😍😘💖
ممنون از حضورت💖

یه دونه محیا که بیشتر نداریم 😍🤩😘😘😘

پس اون وبلاگ دختر حوا تو بودی 

اون وب رو یادم نیس دنبال کردم یا نه 🤔

قربونت برم😍😘

😅  بااون وبلاگ ماباهم دوست شدیم بهار😅:))
البته یه دختر حوا دیگه هم بود که همه منو بااون اشتباه میگرفتن همون بهتر اصلاً وبو پاک کردم با  عصر پاییزی برگشتم😐😅
من اسمم همیشه همین محیا بود فقط اسم وب قبلی دختر حوا بوده

محیا اسم خیلی قشنگیه دختر عموی منم محیاست وبشدت تودل برو و نازه :) محیا ها نازن :)

و چقدر خوب شد کسیو مثل خودم عاشق غذای خونگی پیدا کردم فستفود واقعا باب طبع منم نیست:)

اون متنی که درباره همسر شهید چمران گفتید واقعاااا معرکه بود کیف کردم😀

و اینکه اووممم جدا آدم با دنیا خیلی حرف داره نمیشه تو یه جمله خلاصه کرد

خیلی خوش اومدی عزیز دلم😍😘
موافقم محیا اسم خیلی قشنگیه منم بعد اسم واقعی خودم محیارو خیلی دوست دارم به معنی حیات وزندگیه😍 چون خیلیه قشنگه گذاشتمش اسم مستعارم😅 بااینکه اسم واقعی،من محیا نیست ولی منم تو دل برو نازم جون خودم😐😅
خدا دختر عموتو حفظ کنه:)❤

عه پس توهم غذای خونگی بیشتر دوست داری بزن بدش😉😍✋

خوشحالم دوست داشتی واقعا شهدا آدمای خاصی بودن طبیعتاً همسرانشونم همینطور یه عشق اینشکلی خیلی بنظرم جذابتره تا براساس سانت قد:/))


مرسی که درکم میکنی نگفتی این آخه یه جمله بود؟😅😂

مرسی ازحضورت عزیزم واز آشنایت خوشبختم😍❤

خب چرا نرفتی دنبالش؟ :(( الانم دیر نیستا

از قشنگ ترین و خفن ترین اسمای دنیا :)

اوکی ولی این وسط یه چیزی جور نیست، چجوری غذای خونگی رو ترجیح میدی ولی همش هله هوله میخوری😂😅

داستان شهید چمران جالب بود، نشنیده بودم :)

جمله ها هم که عالی، کاش همه باهم از یه روزی شروع کنیم

ایشالا جمعه بعدی ظهور ^_^

دوماد ننم میشی😂😂😂مگه عروس ننم میشی نبود؟😂

 

مثل همیشه دلنشین :)

دنبال کی علیرضا؟:))
هرچی فکرکردم به نتیجه ای نرسیدم😅

مرسی لطف داری:)🌹

عه علیرضا عه عه عه ضایع کردن کارخوبی نیست😂😅

نه ولی جدی بین فست فودو غذاخونگی ،غذا خونگیه
ولی هل هوله از جمله چیپسو پفک و شکلاتو کیکو بسکویت خوردن یه عادته بدیه که من دارم بعد خودمو مدام بااینا سیر مبکنم بقول مامانم غذا اندازه جوجه میخورم:))/

متقاعد شدی؟:)) غذاخونگی دوست دارم ولی عادت ریز خواری دارم😐😅

مرسی خوشحالم تووبم بالاخره یه حرف به درد بخور زدم😅😂

انشاالله انشااااالله ظهور امام زمان هرچه زودتر😢💔

مگه فقط شما پسرا دل دارید ماهم دلمون میخواد خواستگاری کنیم بگیم دوماد ننم میشی؟😯😂😅
چقدم من اینجوریم😐😯😅

ممنون لطف داری:)
ممنون ازحضورت:)🌸

سلیووومممم چطولی؟😍😍😘😘

 

آقا من دیشب مثلا میخواستم زود بخوابم ساعت ۱۲ رفتم تو جام کلی اینور اونور شدم دیدم خوابم نمیبره، بعد مدتی گفتم بذار ببینم ساعت چنده گوشی رو برداشتم دیدم یک و نیمه بعد گفتم خب بذارم یه سر به وبلاگ بزنم ببینم چه خبره😅وبلاگو باز کردم اومدم پستتو خوندم گفتم بذار دیگه فردا بیام کامنت بذارم الان دیگه حسابی خوابم میپره😅

دیگه صبحم رفتم سر آزمون و از اونجا با دوستام رفتیم بیرون یه دوری زدیم و تا برگشتم خونه یک بود بعدشم یه راست رفتم سر کلاسای مهد و بعد ترش یه سری کار پیش اومد و خلاصه تا همین الان منتظر فرصت بودم بیام اینجا😂

 

جواباتو دوج داشتم😍ولی آقا چرا هیچکدومتون سانت نمیگید؟؟ خب بگید دیگه اه😅

اون کراش تو مدرسه هم فکر کنم منظورش فقط کراش رو جنس مخالف نیست کلا خوش اومدن از کسی تو مدرسه هم برداشت میشه ازش.

من چقدر از این کلمه ی کراش بدم میاد:|

راستی کلا کلمه کراش چندساله مد شده یعنی دقیقا همون موقع هایی که خواهرت رفته دانشگاه و تو فهمیدی:) من خودمم سال سوم دانشگاه فهمیدمش:) 

 

و مرسی از دعوتت همین حاضر میرم مینویسم( تو فیلم در چشم باد اون دختره لیلی به همین الان میگفت همین حاضیر:) )

سلامممم به روی ماهت😍😘

عزییزمممم نمیدونستم سرزدی ای پیت تغییر میکنه نمیتونم ردیابیت کنم😂😂😂😅😅😅
من سه تا آی پی فقط میشناسم
یکی مریمه یکی دلدار قدیمم😏 
یکیم یه دوست دیگس
بقیه چون تغییر میکنه آی پیاشون یا زیاد چت نکردم باهاشون تووب حفظم نیست😅

آزمون داشتی؟ چه آزمونی؟
همیشه به گردشوخوشی😍

چرااتفاقا پسرا اکثرشون سانتو گفتن متوقعها😏😂
علیرضا نوشته۱۷۰تا۱۷۵

اقا محمد حسین نوشته بودن۱۶۳:))

شیطونه میگه ویرایش کنم بزنم قد فقطططط۱۹۰
😐اوووف😂😂😅همسر خیلی طولانی ودیگر هیچ😐😂

ولی جدی توکه دیگه میدونی بحثش پیش اومده قد برام مهم نیست
هم کوتاه ممکنه جذاب باشه هم قد بلند:))

قدبلندا خوبیشون اینه میشه عین باادیگارد برامن😂😅😐 وهمچون درخت چنارن که میشه بهشون تکیه داد😐😂
کوتاه هم که قبلاً بهت گفتم چرا خوبه😐😅😂

آها پس رو هم جنسم کراش میشه زد:))
والا من تومدرسه روم کراش میزدن منم ازاین مغرور لعنتیا😂 😅
همیشه خیلی دوستم داشتن
یه دوستی داشتم خیلی دوستم داشت باکللی ذوق میگفت محیا خیلی دوستت دارم
منم میگفتم مرسی😐😂
باور کن
همییشه همینجوری بودم ابراز علااقه ومحبت برام سخت بود الان بهتر شدم😅


ااهااا پس جدیده کلمه کراش به عمر ما دایناسورا قد نمیده😐😅😂
من دقیقاً یادم خواهرم رفته بود کانال کراش دانشگاشون وبرام تعریف کرد هرکی تو دانشگاه ازیکی خوشش اومده نشونی میده و...
من تااازه فهمیدم کراش چیه
گفتم ای دل غافل😝😂


خواهش میکنم فدات شم مشتاق خوندنشم😍😘
 درچشم باد خیلی قشنگ بود من ۱۰-۱۲سالم بود میدیدمش😅 یادم نمیاد  باجزئیات الان میبینیش یااز قبل یادته؟:)


دنبال نقاشی و خوشنویسی

:))

😂😂

آها تقریبا قانع شدم😂😑

ایشالااااا :)

اشکال نداره فقط یکم خشنه😂

 

😊🌺

آهاا چقد دوزاریم کجه😅😂
هنر ونقاشی یکی از مهمترینو پررنگترین علایقمه یه روز جدی دنبالش میکنم ولی کی خدا میدونه احتمالاً ۶۰سالگی با عصا😂😅

این همه حرف زدم تازه تقریباً قانع شدی؟:)) کامل قانع شو دیگه😬😅😂

واقعاً خشنه؟ همینه هیچکس نمیگیرتما😂😅

دوماد اقام میشی چی؟:))))

ممنونم😍😍😍

خداشمارو هم حفظ کنه معلوه که تو دل برو هستین از پستا میشه فهمید🥰🥰

 

بشدت با غذای خونگی اخت شدم  بزن🤚

بله منم زندگی چنتا شهید رو خوندم و لذت بردم از سادگی وعشق بزرگشون واقعا ستودنیه🙂

منم از آشنایی با شما خوشبختم❤️❤️

ووویی خجالت نکشم خجالت نکشم 🙈 خوب ادا دختر خجالتیا رو درمیارم؟
انگار۱۵سالمه یکی نیست بگه توبااین سنت خجالتت چیه؟:/😂😂
قربونت برم لطف داری😍💖

😍😍😍💖💖💖

این چه حرفیه😐😅

نه عقب ننداز اگه استعداد داری، اصا برو هنر رو ادامه بده، بیخیال ارشد :|

 

چشم چشم😅

 

😂😂

عالی شد محاله نه بگه😂


نه انشاالله بعد ارشد :))
حالا کی قبول بشم خدا میدونه😂😅

چشمت بی بلا:)

میدووووونستم من استعداد زدن مخو دارمممم حال کردی چه جمله خفنی برا مخ زنی پیدا کردم دوماد اقام میشی😅😂😂

بابا من خودم قندو نباتم اوجولاتم جمله هم بگم؟ چقد آپشن آخه😝😂😅

سلام (:

پرسشنامه‌ای که عدد مورد علاقۀ آدم توش نباشه رو باید به نشانه اعتراض آتیش زد! D: اما احتمالاََ اون 3 موردِ سوالِ 17 جلوی اینکارو گرفته (:

یه چیزی میگم نخندیدا پروفایلو دیدم خیلی هیجان زده میخواستم بگم عههههه شمایدد اسمتون امیر بود دیگه؟:)))) وبه این هوش وذهن سرشار خودم ببالم :))😅
بعد یکم مکث کردم دوروبرمو نگا کردم اومدم وبتون برگشتم دیدم عه ایمیلتون که هست بابا زده امیر دیگه بعد چند ثانیه گفتم نههه اسم اکانتشم که امیرِ :))) 😐😅
ولی فامیلو دیگه خودم یادمههه خیلیم هوشم خوبه😭😅

سلاممممم😅
تاحالا دیدید ادم حرف بزنه بعد سلام کنه ؟ ندیدید ببینید😅
خوبید؟:)
واقعاً یکسال نبودید؟
چقدررر گذشته پس...

ولی من به یادتون بودم چندبارم اومدم وبتون ولی از اون جهت خصلت مغرور بودنم سراغ مراغ نگرفتم😐 یادم نیست شایدم وب بسته بود آره بسته بود غیرفعال بودنه؟
ولی یادمه سرزدم
خوشحالم برگشتید :) ودوباره میبینمتون
تواین یکی دوماهه یه ادمایی پیام دادن که اصلاً فکر نمیکردم اینجارو بخونن وپیام هرکدومشون یجور خوشحال کننده بود حسی شبیه دیدن دوباره دوستای قدیمی :)

چی شد؟ عدد مورد علاقه داشت که؟
منم جوابم اعداد۹ /۱/ ۷۴ بود.چون متولد۹ فروردین ۷۴م:))
اون۳مورد سوال۱۷ جلو چیو گرفته؟😐
من چراانقدر گیج میزنم امروز😐😅😂

بیخیالش نشیا :) میخوایم خبر نمایشگاهتو بهمون بدی😅🌺

:))

 

😂😂😂😂😂


مرسی انشاالله😍 چقد از خود راضیم شکست نفسیم بلد نیستم😐😂😅

نخند همین امشب میرم به یکی میگم دوماد اقام میشی فردا خبر ازدواجمو بهتون میدما😂😂😂😅

ازمون استخدامی وزارت بهداشت.

هیچی نخونده بودم فقط پول هدر دادم. به قول بچه ها رفتیم هم فال بود و هم تماشا😅😅

از اواسط دفترچه عمومی بیکار نشسته بودیم اینور اونور رو میپاییدیم دفترچه اختصاصی رو دادن در حد یه دور همه ی سوالا رو خوندم فقط برام اشنا بودن نمیدونستم جوابا چیه😐😅

منتظر بودم یکی پاشه بره منم برم یهو دیدم نرگس و فاطمه که چندتا عقب تر از من بودن پاشدن. نرگس از کنارم رد شدنی زد رو شونم گفت خانوم بلند شو😂😂

 

هیچی دیگه رفتیم گشت و گذار بعدش😅

تو عمرم هیچ ازمونی رو به این مسخرگی سپری نکرده بودم😂

 

اخییی پس تو هم خودت کراش بقیه بودی😍😅

کراش منم هستی😁🤣😍

مگه دوست داری رشته کارشناسیتو ادامه بدی؟
برا همون رشته کارشناسیت دیگه؟

من کنکور کارشناسیمم به همین مسخرگی آزمون الان تو دادم😐😂😅
هیچوقت هیچ آزمون وکنکوریو جدی ندادم همیشه سطح اطلاعاتم همینقدر بوده که فقط سوالا اشنا بودن😂😅

البته همیشه حسرتم میخورم بابتش چون بنطر خودم هوشم بد نیست ولی هیچوقت نشد ازش استفاده کنم:/))

انشاالله هرچی به صلاحته بشه😍😘
اره بعد حرفم اومدم وبتو چالشو خوندم دیدم توهم کراش بقیه بودی😍 البته درمورد تو حق دارن جوجه رنگی ناسلامتی 
جوجه رنگیارو همه دوست دارن😉😍

ولی درمورد خودم همیشه برام سوال بود خودمو چرا دوست ددارن😅😂
قربونت برم میسی که هسی ویکی هست که رومن کراش داشته باشه😢😅💖

راستی در چشم باد رو هم من خیلی فیلمشو دوست دارم الان دوباره نگاه میکنم:)


آره خیلی قشنگ بود منم خیلی دوستش داشتم😢😍

نه دلم که نمیخواد ادامه بدم

ولی ادم که از اینده خبر نداره پس هر چی گزینه های رو میز بیشتری برا خودش نگه داره بهتره

اینم نمیخواستم شرکت کنم چون وقت نداشتم بخونم ولی یکی از دوستام گفت یکی از همکاراش گفته که قبلا اتفاق افتاده که گفتن اصلا دیگه ازمون برگزار نکنید و از همون کسانی که ازمون های قبل شرکت کردن استخدام کنید منم بیشتر واسه اینکه فقط اسمم باشه شرکت کردم.

کلا رشته ی کارشناسی فقط برلی روز مبادایی هست که با رشته ی فعلیم نتونم به چیزی که میخوام برسم.

 

چرا دوستت نداشته باشن؟ دخمل به این ماهی و خانومی😍😘

آهااا چقدر خوب😍
انشاالله ولی توهمین رشته ای که دوستش داری بدرخشی😉😍 وبه همون چیزی که مبخوای برسی😍 من مطمئنم میرسی😍❤

اخه اون موقع خیلی رومخ وبی احساس  وغد بودم میگم بهم میگفتن دوستت دارم میگفتم مرسی😐😅😂
ماهی وخانومی ازخودته 😍😘💖

ماشالله حافظه!من خودمم خودم رو یادم نبود بعد این مدت😅

بله بله! اصلاََ فروردینی‌ای که مغرور نباشه متولد شهریوره😂

منظورم خود سوالات بود که 9 نداشت😂😅

خودمم از برگشتنم خیلی خوشحالم😬😅

جدول حل کنید راه های تقویت ذهن انجام بدید تا آلزایمر نگرفتید:)))

نبابا من یادمه یه فرد دوسه بارم بیاد وبم یا رفته باشم وبشون تو خاطرم میمونن:)
باشما که بیشتر دوسه بار حرف زدم
فقط فک کنم زمانی شما تو بیان فعال شدید که اینترنت به مشکل خورده بود اون زمان بودید نه؟
خیالیااون موقع رو اوردن به بیان زودم غیبشون زد:((


:)))) اینا همش حرفه پشت سر مافروردینیا😂😂😅
فروردینیا درسته یکم مغرورن ولی خیلی مهربونو دل بزرگن:))
کی میگه ماست من ترشه😐😅

تازه متوجه شدم منظورتونو افرین چقد باهوشید فقط شما توجه کردید😎
اتفاقا میخواستم بگم چرا عدد شانس منو نداره:/ اعتصاب کنم
ولی بخاطر همون خصلت باگذشت بودنم
گذشتم😂😅

انشاالله اینبار پایدارو برقرار بمونیدوبنویسید:)

کار من از جدول گذشته موهامم دیگه دارن سفید می‌شن😂

البته اگه جدول آنلاین خوب سراغ دارید بدم نمیاد :)

(واسه حافظه بزنم به تخته) آره مهر و آبان بود، البته 10-11 ساله که توی بیان هستم😎 ولی خب کمتر نوشتم.

فروردینی‌های زیادی می‌شناسم و مهربون بودنشون رو تایید می‌کنم😅

ممنون و انشالله! :)

الکیییی:)) چقد شما پسرا تمارض میکنید ازاول نووجونی ادا پیرمردارو درمیارید:))
من یادمه سنی نداشتید
موهاتون تواین یکسال سفید شد؟:))

نه جدول انلاین نمیشناسم من مدل پیرمردپیر زنا جدولا تو مجله رویه زمانی حل میکردم
مدیونید فکر کنید چیزیم بلد بودما:)))
مجله زیادمیخوندم جدول زیاد داشت از هرکدومشون۴-۵تاشو حل کردم:))))


ماشاالله پس سابقه دارید:)))

مرسی از تایید🙌 میگم ما مهربونیم فکر میکنن خودشیفتم:)))/


سه تار موی سفید تمارض نمی‌خواد دیگه D:

البته دوتاش توی این یکسال بوده :)

جدی جدی لازم شد واسه حافظه آستین بالا بزنم و از شنبه تقویتش کنم! اگه کاری کردم در موردش می‌نویسم (:

یاد آهنگه افتادم که میگه
موی سپید و توی آینه دیدم
آهی بلند از ته دل کشیدم
تازیر لب شکوه رو کردم آغاز
عقل هی ام زد که خودت رو نباز
عشق باید پادر میونی کنه
تا آدم احساس جوونی کنه
رفته بودم تا مثل یک کبوتر
باز کنم تو آسمون بال وپر
دیدم که شوقی ندارم به پرواز
:))
بختتون سفید باشه انشاالله اونوقت موهم سفید باشه اشکال نداره:)
بختت سفید باشه رو برا دخترا میگفتن فقط یابرا پسراهم میگن؟:))

جدی جدی مگه حافظتون ضعیفه؟
اگه هم هست خودتونو اذیت نکنید مهم نیست بهتره حافظه قویه
نصف غما من از حافظه قویمه که هیچی یادم نمیره ...
همیشه ارزوم بود حافظم یجوری بود انقدر همهحرفا ووقایع وادماوخاطره هاشون بعد حتی سالها مو به مو یادم نمیموند وبابتشون زجر نمیکشیدم
حافظه ضعیف نعمته:)

البته من با وجودِ دیدن موی سپید کماکان شوق پرواز رو دارم D:

بعید می‌دونم بگن😅😂 دهخدا که گفته: (سفیدبخت: خوش نصیب و نیک بخت. در تداول زنان، آنکه شوی او را سخت دوست دارد.)

اگه ضعیفه هم یادم نمیاد :))) ولی آدم اگه یه خاطرۀ واقعا خوب داشته باشه همون یدونه واسه کل خاطرات و آدمای بد کافیه

خداروشکر:)) چون درواقع شما دارید ادا مو سفیداوپیرمردا رو درمیارید:))


ولی من که میگم:)) دهخدا براخودش میگه 😅:))
بخت سفیدزنو مرد نداره که😅 دِهَ


:)))) شما دیگه باید بااین حافظه بفرستنتون سرای سالمندان:))
ولی یه دوستی داشتیم اونم خیلی حافظش ضعیف بود خیلی میخندیدم بهش:)) بامزه بود انقدذ سریع همه چی یادش میره:))

نمیدونم شاید حق باشماست
ما نداشتیم خاطره خوب نمیدونیم چه شلکیه شلک همون شکل منظورمه:)))

:|

 

شبیه شب اول قبربود 


بعد اون کامنت خصوصیت ...که منتظر جوابم
دیگه دلو دماغ جواب به این کامنتو ندارم
همچنان منتظر جوابم😢
خوشبحالت اگه دلت میاد دل بکنی بری...
واقعاً خوشبحالت
ولی بدون یه تیکه از قلب منم باخودت میبری که جاش درد میگیره براهمیشه...
ولی خوشبحالت اگه براتو فرق نداره ...😢💔

درمورد این کامنتتم سوالاش آسون بود کاش سوالا شب اول قبرم انقدر آسون باشه...

سلااام

لهجه توش بود ولی شیرازی نبود

سلاممم:)

کجایی بود؟:))

واقعا نمیدونید!

خب پس بهتره در این جهل بمانید

 


همش ۲-۳کلمه بود چطوری از رو دوسه کلمه تشخیص بدم؟:)))😅😞

سلام محیا جون ❤

خوش حالم هنوزم مثل سابق عادت به کوتاه نویسی ک مختصر مفید نداری ...😁

ولی خیلی دلنشین بود  برام ....

موفق باشی دختر 

 نیلو جونم عزیزممم سلامممم😍
خوبی؟😍

انقدر ذوق میکنم بچه ها قدیمی سر میزنن کلی ذوق زده شدم کامنتتو دیدم 😍😘

😅😂😂😂 آره این عادت بلند نویسیو پرحرفیم همچنان هست جز خصلتامه نمیتونم کمش کنم😖😂😅

عزیزمممم مرسیییی خوشحالم برات دلنشین بوده😍😘

مرسی عزیزدلم توهم همینطور خیلی خوشحال شدم کامنتتو دیدم 😘😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan