حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ:)

 

 

 

 

آزاد شو از بند خویش، زنجیر راباور مکن،

اکنون زمان زندگیست، تاخیر را باور مکن

حرف از هیاهو کم بزن، از آشتی ها دم بزن

از دشمنی پرهیز کن، شمشیر را باور نکن

خود را ضعیف و کم ندان، تنها در این عالم ندان

تو شاهکار خالقی، تحقیر را باور نکن

بر روی بوم زندگی هر چیز میخواهی بکش،

زیبا زشتش پای توست، تقدیر را باور نکن

تصویر اگر زیبا نبود، نقاش خوبی نیستی

از نو دوباره رسم کن، تصویر را باور نکن

خالق تو را شاد آفرید، آزاد آزاد آفرید

پرواز کن تا آرزو، زنجیر را باور نکن

 

 

پ.ن۱:

سلام سلاممممممم حالتون خوبه؟😍

آخر شعرو خیلی شل خوندم مودونم ببخشید هول هولی شد😅

چند وقتیه خیلی دلم می خواست بنویسم ولی اصلاً فرصت نمیشد

الانی که دارم مینویسم حتماً همتون خوابید ساعت۵صبحه 

خیلی خستم بعد کلی بدوبدو وکار حتی تاهمین یکساعت پیش درگیر کارای خونه بودم خوابمم میاد ولی میدونستم فردا وقت نمیکنم بنویسم گفتم الان که یجورایی دیگه دقه نودمه بنویسم 

چون من بهتون احساس تعلق خاطر دارم چون رفیقامید مثل خانوادم شدید و تک تکتون برام خیلی عزیزید وکلی حس خوب باهاتون تجربه کردم باهمین خستگی باید مینوشتم

 

چند وقتیه یه چالش۹لبخند۹۹راه افتاده ومن مدام چالش بقیه رو که میخوندم تو ذهنم داشتم میگشتم دنبال لبخندای۹۹ولی پیدا نمیکردم هیچی واقعاً هیچی 

سال ۹۹سال خیلی عجیب غریبی بود سال سختی بود براهمه 

برای من فرای این کرونا ودردسراش وسختیش  مسئولیتم تو زندگی بیشتر شدو بار زیادی به دوش میکشیدم 

 

اواخر بهمن پارسال بابام لگنش شکست 

وازهمون روز سختی زندگی چندین برابر شد 

 

منی که تاقبل این اتفاق خیلی روزا از شدت کارای خونه میبریدم وخسته میشدم وفکر میکردم بدترازاین نیست 

فهمیدم چقدر اون موقع تازه شرایط خوبی بوده

حالا دیگه علاوه بر کارای خونه وآشپزی واداره کردن امور مثل یه مادرخونه

باید نقش پدر خونه هم بازی میکردم

همه امور مربوط به بیرون خونه وخریداهم که قبلاً بابا انجام میداد باید انجام میدادم

ازیه بیمارم مراقبت میکردم که نمیتونه از جاش تکون بخوره

 

شبیه مامانایی شدم که۴تا بچه بزرگ داره

باهزارو یک دغدغه ومشکل که باید مراقب همشون باشه  

 

دختر بزرگه ای که نقش هم مادر داشت هم پدر که باید حواسش باشه خونه چی کم داره چی کم نداره وپولوخرجو مخارجو مدیریت کنه 

هزارویک کار بابارو که نمیتونه اصلا تکون بخوره رو انجام بده

 

نگران کم اشتهایی ولاغر شدن داداش بزرگه باشه وسعی کنه با هرچقدر فشار وسختی وکمبود وقت هست غذاها مورد علاقشو درست کنه که شاید اشتهاش برگرده

 

خریدای خونه رو انجام بده وتازه خسته که میاد با کتف و دست درد

بایسته ساعتها سرپا خریدارو بشوره جا گیری کنه میوه بشوره غذا بذاره ظرف بشوره خونه رو مرتب کنه وهمچنان کارای بابا...

 

کل شهرو بگرده ومتر کنه ازاین کتابفروشی به اون کتابفروشی دنبال کتابای خواهر کوچیکه ویا

دنبال آبرنگایی که خواهر کوچیکه چند وقته میخواد که حواسش پرت نقاشی وهنرش باشه غصه نخوره

 

 

پادردودل مامان بشینه ودل داریش بده

 

وهمچنان صبور وآروم بی هیچ نق وحرفی...

 

همچنان عاشق ونگران خانوادش ادامه بده...

 

 

وهزاران لحظه های سختِ نگفتنی...

 

سال۹۹باهمه درداش وسختیاش واشکاش گذشت...

 

امشب داشتم به خودم میگفتم با همه ی سختیایی که کشیدی وفشار خیلی زیادی که روت بوده هیچوقت فکر نکن بدتر ازاین نمیشه

 

حتی الان که هیچ لبخندی برا سال۹۹ ت پیدا نمیکنی وکلی درد وسختی کشیدی 

 

هنوز خوشبختی هنوز میتونی خداروشکر کنی

لبخند همیشه اتفاقای افتاده نیستن

فقط کافیه بیشتر فکر کنی 

گاهی میشه بابت چیزایی که رخ نداده لبخند بزنی وشکر کنی

چیزایی که حواسمون ازش پرته

الان میتونم خداروشکر کنم که خودمو خانوادم وسط این همه گرفتاری کرونا نگرفتیم

وبرامنی که یکسال تمام مدام بیرون از خونه بودم یعنی خدا دوستم داشته یعنی معجزه:)

 

میتونم شکر گزار این باشم که خودم از عهده ی کارای خودم برمیام 

وتقریباً سلامتم 

بیماری و زمین گیر شدنو محتاج بقیه شدن برا یه لیوان آب وحشتناکه 

خیلی زیاد... انقدر برام ناراحت کنندس که تمام تلاشمو باهمه ی دردام و سختیا کردم که بابام این احساس دردناکو حس نکنه ...

 

ماهمیشه کلی نعمت داریم که نمی بینیم 

 

زندگی سخته ولی نگاه ماست که باعث میشه ازسختیش یکم کم کنیم یااضافه کنیم...

نمیخوام شعار بدم

روزایی بوده که مثل ابر بهار اشک ریختم ولی درنهایت  دوباره پاشدمو تلاشمو کردم وادامه دادم با صبوری‌...

ماهممون حق داریم گاهی خسته بشیم گاهی اشک بریزیم 

ولی نباید ناامید بشیم  

 

پارسال نوشتم چالشای بزرگی با زندگی داشتم

ولی سال۹۹ انقدر چالشاش بیشتر وجدیدتر بود واقعیت اصلا یادم نمیاد۹۸ چش بوده که اونهمه نالیده بودم😂

زندگی همش همینه گاهی فکر میکنیم وای چه بدبختیم دریغ از اینکه خیلیم خوشبختیم

وقتی نبینیم خوشبختیا رو شکر گزار نباشیم

نتیجش میشه اتفاقای بدتر تا یاد بگیریمو بفهمیم ببینیم اتفاقای خوب ونعمتایی که داریمو شکر گزار باشیم. 

بزرگ بشیم رشد کنیم

منم تواین سال کلی بزرگ شدم :)

ولی هنوز شیطنتام پابرجاست گفته باشم😆

 

 

پ.ن۲:

خیلی حرف زدم میدونم

ازهمتون واقعا ازته دلم تشکر میکنم

صدر همشون گلشید،مریم خیلی تواین یکسال غمخوارم بودن 

دیوونشون کردم گاهی میگم من خودم بودم همچین آدم ناله ایو تحمل میکردم؟:/

ولی همیشه تلاشمو کردم با شوخیام بخندونمشون که جبران لحظه هایی بشه که غمگینشون کردم براشماها هم همینطوره:)

 

بعدم اسی مثل داداش بزرگمه. که ازش خبرندارم وخیلی دلتنگشم 

لعنتی اگه میخونی بیا یه سر بزن:):

یاحداقل زن گرفتی خبر بده ذوقتو کنم 😍

انشاالله یه جین بچه نصیت بشه😍😂

 

وسکوت شلوغ وآیدا دوست جدیدم که بنده خداهارو چقدر اذیت کردم شرمنده😅❤😍

 

آقا محمد که درحقم برادری کردن ازایشونم خبر ندارم انشاالله هرجاهستن حالشون خیلی خوب باشه من تاهمیشه یادم میمونه کیا چه روزایی کنارم بودن وبرا خوب کردن حالم تلاش کردن غمخوارم بودن:):

 

 بهار،علیرضا،مبینا،میرزا مهدی عزیز همه دوستانی که تعدادشون زیاده وهوامو داشتید وقتایی که پستا غمگین مینوشتم خصوصی پیام میذاشتید و دلگرم بودم به بودنتون 

 

ازهمه اونایی که میخونن اینجارو کامنت میذاشتن نقامو تحمل کردن دپرسیام وانقدر همدل بودن ممنونم و جداً میگم از صمیم قلبم که تک تکتون برام خیلی باارزشید ودوستون دارم و همیشه تو ذهن وخاطرم هستید😍حتی اگه زندگی وسختیاش باعث میشه کم باشم کم بنویسم انرژی نداشته باشم کامنت بذارم ولی انقدر شبیه خانوادمید که همیشه میخونمتون نباشید حواسم هست نیستید و ذهنم پیشتونه😍❤ 

ممنون یه سال دیگه همراهم بودید وببخشید بخاطر نق نقام😅

وهمچنان پرحرفییییامممم😅

هنور حرف دارم روم نمیشه بزنم😅

 

پ.ن۳:   در مورد فیلمی. که گذاشتم برایادگاریم بگم

پنج شنبه رفته بودم برا تولد مامان کادو بگیرم آخه۳فروردین تولدشه 

بعد انقدر شلوغ بود گفتم از حال وهوا شهر براتون فیلم بگیرم خواهر کوچیکه نمیذاشت میگفت زشته آبرومونو نبر 😅

همین یه تیکه رو به بدبختی گرفتم آخرم تو فیلم یه بند داره اذیت میکنه وغر میزنه مجبور شدم اهنگ بذارم روش😅

اومدم خونه فیلمو دیدم متوجه شدم یه پسره گوشه سمت راست متوجه فیلم گرفتنم بوده لعنتی همش علامت پیروزی ✌داشته نشون میداده😅:))

یه تیکشم کات کردم😅

به خواهرم گفتم ببین مردم خودشون ازمن خُل بازیاشون بیشتره نمیذاری فیلم بگیرم باکلاس بازی درمیاری😅

کودک درونمو هی سرکوب میکنه😅

 

پ.ن۴:

 

همیشه فردایی نیست تا زندگی فرصت دیگری برای جبران این غفلت‌ها به ما دهد. کسانی را که دوست داری همیشه کنار خود داشته باش و بگو چقدر به آن‌ها علاقه و نیاز داری. مراقبشان باش.

 

به خودت این فرصت را بده تا بگویی: 

 

«مرا ببخش»، «متاسفم»، «خواهش می‌کنم»، «ممنونم» «دوستت دارم» «برایم مهم وباارزشی»و از تمام عبارات زیبا و مهربانی که بلدی استفاده کن. هیچکس تو را به خاطر نخواهد آورد اگر افکارت را چون رازی در سینه محفوظ داری. خودت را مجبور به بیان آن‌ها کن. 

 

به دوستان و همه‌ی آنهایی که دوستشان داری ، بگو چقدر برایت ارزش دارند. اگر نگویی فردایت مثل امروز خواهد بود و روزی با اهمیت نخواهد گشت. 

 

همراه با عشق

 

دوووووستون داارممممم😍💕

 

سال نو رو پیشاپیش به همتون تبریک میگم 😍❤

انشاالله سال ۱۴۰۰براهممون عااااالی باشه

ذهن وقلبتون سرشار از آرامشوحس خوب،لبتون همیشه خندون،جیبتون پرپول،جسمتون سلامت،آرزوهاورویاهاو خواسته های قلبیتون محقق بشه 

هر چیزی که باعث حال بینظیرتون میشه همون معجزه ای که منتظرشید رو تجربه کنید

الهی آمین:)❤

 

 

 

کلیلییییلی لیلیلییی

 والسلام😅

  • محیا ..

عیدت مبارک

امیدوارم سال بهتری پیش رو داشته باشی

عزییزممم مرسیی عیدتوهم مبارک😍😘❤

ممنون انشاالله براتوهم بهترینا رقم بخوره😍💖

سلااام

عیدتون مبارک باشههه

انشالله سال خوب و خوشی داشته باشید


سلاممم:)

ممنووون سال نو شما هم مبارک:)

خیلی ممنون همچنین برای شما انشاالله سال خیلی خوبی باشه:)🌹

سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی


ممنون آقا ابوالفضل سال نوی شماهم مبارک:)🌹

انشاالله شماهم سال خیلی خوبی داشته باشید:)

سلام سال نو مبارک

امیدوارم برات پراز اتفاقات قشنگ و خوب باشه☺️💐🌹

سلام عزیزممم خیلی خوش اومدی😍

سال نو توهم مبارک عزیزم 💖
خیییلی ممنون از دعاهای خیرت انشاالله سال جدید برا توهم پراز اتفاقات قشنگ وعالی باشه😍😘

سلام عزیزم

عیدت مبارک💖💖💖💖

ان شاءالله برای خودت و خانواده عزیزت یه سال پر از قشنگی و سلامتی و لبخند باشه و خدا خواسته های قشنگت رو با مداد رنگین کمون آسمونش رنگ حقیقت بزنه

دختر تو خیلی صبوری


سلاممم همراز جانممم😍💖

عیدشماهم مبارک عزیزدلم😍
یه دنیا ممنون بابت آرزو ودعاهای خوبتون همه ی این آرزوها رو متعاقب برا شما وخانوادتون دارم😍😘💖
انشاالله سال جدید برا شماهم سال فوق العاده خوبی باشه 😍😘


لطف دارید :)❤سعی میکنم صبور بشم:)

سلام عیدت مبارک :)

 

تولدت پیشاپیش مبارک:)) بعدشم زشته خانوم باش:/

سلامممم جون دل😉😍😘
اسمتو دیدم تو لیست اول نفهمیدم تویی تا پروفایلو دیدم اسمتو چرا عوض کردی؟😅

عیدتو هم مبارک قربونت برم 😍😍😘💖💖💖
انشاالله سال خیلیییییی خوبی باشه انقدر قلب وذهنت آروم باشه و پراز اتفاقای خوب وشادی که همش متنای طنز وحال خوبتون بببینمو بخونمو ذوقتو کنم😍😘


تبلد تبلد تبلدم مبایک مبایک مبایک کلیلیلییی😅
مرررررسی قربونت برم😍😍😘❤

خانومی از من بر نمیاد😂تازه تصمیم گرفتم سال جدید بیشتر خود واقعیم باشم تووبلاگ تاالان خیلی خود سانسوری میکردم شیطنتا واقعیمو رو نمیکردم چون کلی آدم حسابی میخونه اینجارو میگفتم زشته
ولی دیگه ازاین به بعد میخوام خود واقعی ترم باشم خل تمام😝😂😅

درود حال دل عاالی

 

عیدتون هم مبارک

سلام:)

خیلی ممنون عید شما هم مبارک انشاالله سال خیلی خوبی داشته باشید:)🌹
شنبه ۳۰ اسفند ۹۹ , ۱۷:۲۸ حصـــــــcafeh.ـــــین ..

عید رو بر شما و خانوادتون تبریک میگم


خیلی ممنون سال نو شما هم مبارک انشاالله سال خوبی برای خودتونو خانواده باشه:)🌹

نه بابا شوخی میکنم خودت باش :) همین دیوونه ای که هستی !

 

اسمم عوض کردم خفن بنظربیام!(:

 

تشکر ازدعاهای خوبت رفیق ان شاالله حال دلت روز به روز بهتر بشه وتوان وصبرتم بیشتر 

:) 

 

 

باشه همین دیونه ای که هستم میمونم😝😂😅😐


تو همجوره خفنی نیاز به اسم عوض کردن نیست که😉✌❤


قربونت عزیزم مرررسی انشااالله:)😘😍❤

سلام محیا خانم ... سال نوتون مبارک باشه ...

امیدوارم امسال بهتر از پارسال و پر از شادی‌ها و خاطرات قشنگ باشه ....

چه شعر قشنگی گذاشتین ... اصلا به نظرم هر کسی شعری میذاره ... باید خودش بخونه ... چون نظم مثل نثر نیست که به راحتی خونده بشه و روان باشه ... شعر رو با احساسی که در صدا وجود داره میشه بهتر به خواننده منتقل کرد ...

 

چه خوب که از حال و روز و اتفاقات این روزها نوشتین ... خیلی وقت بود ازتون خبری نداشتم و خوشحالم که کارها پیش میرن ... امیدوارم هم کارها به خوبی پیش برن و هم توی سال جدید بیشتر شما رو ببینیم ... 😊🌹🌻⁦🏵️⁩🌸🌺🌷🥀💐

سلام آقا محمد رضا:)
خوبید؟:)
ممنون سال نو شماهم مبارک:)

خیلی ممنون از دعاهای خوبتون انشااالله براشماهم سال  خیلی خوبی باشه پراراتفاقای عالی:)


ممنون لطف دارید خوشحالم شعرو دوست داشتید:)


بله متأسفانه بااینکه خیلی دوست دارم فعالیت کنم ولی وقت نمیکنم
حتی امروز همش توفکر بودم بیام به شما تبریک عید بگم پارسال شما از شب قبلش تبریک گفتید خواستم جبران کنم ولی تاهمین الان نتونستم بیام سراغ گوشی که اومدم دیدم عه دوباره شما زودتر تبریک گفتید:):
خیلی ممنون مجدد بابت دعاهاوآرزوهای خیرو محبتتون 
:)🌹🌹🌹


آقا اینجا هم تولد عید شما مبالک:)

 

متنت مثل خودت خیلییی قشنگ بود و پر از حس خوب و امیدواری.

دلم میخواد همیشه همینقدر امیدوار و در حالی که انرژی و امید ازت ساطع میشه ببینمت😘😘

 

فقط اون کلیلیلیلی اخر متن😂😂انقدر خندیدم سرش😂

مبایک مبایک عیدشما هم مبایک😅😂😘😍💕

قربونت برم مرررسی 😍قشنگ تویی بقیه قشنگا اداتو درمیارن😉🙈😁💕


من شبیه نمودار سینوسی میزان امیدواریم هی درنوسانه😅 
انشاالله هی بالا بمونه واقعا😅



همیشه لبت به خنده😂❤😅کلیلیلییی دوست دارم😅😂
تولید سروصدا وشیطنت خیلی دوس دارم😂😅
امروز بقیه دست میزدن من بشکن 
مامانم میگفت ماشاالله این بشکنات چقدر صداشون بلندن چطوری انقد بلند میزنی😂
داداشم میگفت فلفل نبین چه ریزه محیاست:))))
گفتم من شبیه ترقه وسیگارتم کوچیکم سروصدام بالاست😅😂😂😂
براشون بشکن میزدم بعنوان موزیک حال کنن😝😂😅

سلام عیدتون مبارک 

سال خوب وپربرکت و پر از موفقیت را برایتان آرزو میکنم.

سلام خیلی ممنون :)
سال نو شماهم مبارک
انشاالله سال خیلی خوبی باشه براتون:)

سلام

عیدتون مبارک ان شاالله سال خوبی داشته باشید


سلام آقا آرش:)

خیلی ممنون سال نو شماهم مبارک انشاالله شماهم سال خیلی خوبی داشته باشید:)

چقد صبح امروز این پست حالمو خوب کرد ++ عییدتت با تاخیر مبارک


عزیزدلممم😍
خداروشکر  حالتو خوب کرده این پست😍❤

قربونت برم مرسی عید توهم مبارک 😘💖

تا دو روز دیگه متنت میخونم فعلا عیدت مبارک 

:) 
عیدشماهم مبارک:)

سلام خوجلم 

عیدت مبارک محیا جان❤❤

وقت نکردم پست رو بخونم ☹بعداً سر وقت میام میخونم

 سلاممم مشکات جانم😍😘
قربونت عیدتو هم مبارک انشاالله سال خیلی خوبی داشته باشی😍😘
عزیزم مرسی که سر زدی😍😘❤

عیدت مبارک گل دختر 

مرسی که برامون می نویسی:)


عید شماهم مبارک عزیزم😍💖
مرسی از شما بابت حضورتون😍😘❤
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام محیا سال نو مبارک

تولدت نمی دونم 9 فروردین بود 12 بود اونم مبارک

هی میخواستم بیام بهت سر بزنم یادم میرفت الان قبل خواب یادم افتاد....

سری قبل اومدم دیدم واسه مریم پست تولد گذاشتی ولی نظراتتو بستی

گفتم ولش کن  لیاقت نداره بهش پیام بدم... 

قبلا تهدید کردم هرکی نظراتشو ببنده خره..... تو سوپر خری....

خلاصه روز تولدم اومدم اینجا سر زدم دریق از یه پست یه تبریک....

حالم گرفته شد...واسه مریم،واسه گلشید، واسه ارمین نوشتی.. 

چرا من نه؟

خلاصه تف بهت.....

خودمم خوبم....خبر خاصی نیست....

پ ن: به یادت هستم اما **** ** ******... 

سلاممممم😂😍
میبینم که اخلاق نداشتت بدترم شده😂😅 
خوبی؟
منور کردی:)

عیدتوهم مبارک:)
بابت تولدم ممنون خیلی ۹ فروردینه کادوم یادت نره😝

بعد مدتها اومدی هرچی لیچار بود بارم کردی خداتو رو چرا به راه راست هدایت نمیکنه؟:)))

یعنی آدم اختیار وبلاگشو پستاشم نداره ؟:/ 
خب دوست دارم ببندم نظراتو بااین تهدیدات:/
من اصلاً فکر نمیکردم بیای بیان 

آخیییی😟😯😢
باور کن  ازروز تولد مریم هی گفتم یادم بمونه۲۲تولد اسی ه
ولی نمیدونم خود۲۲چی شد فراموش کردم که پست بنویسم 
واصلاً فکر نمیکردم بیای بیان 
وگرنه بیادت بودم همش 
همین پست گواه حرفم😛

حالا خیلیم نگذشته میخوای برا تولد بگیرم؟😅 نمیدونستم پیر مرداهم تفلد دوست دارن😂😅😝

من هرسال براهرکی پست میزنم یکی ناراحت میشه😐
پارسال برا گلی و آرمین زدم
برا تولد مریم حالم خوب نبود وبم بسته بود ننوشتم مریم طفلیم ناراحت شد😢❤

امسال برامریم نوشتم تو حالت گرفته شده
سال دیگه براتو مینویسی خدامیدونه کی ناراحت میشه😐😅

ببخشید به هرحال این تولد تبریک گفتنا تو وبلاگ خیلیم ملاک دوست داشتنه نیستن
یه وقتا مثل همون پارسال برامریم شرایط روحیم خوب نیست نمیرسم بنویسم یاهرچیزی
وگرنه همتون یکید برامن ودوستتون دارم😢

خیلی خوشحال شدم کامنت دادی وخوبی ،خره وسوپر خرم خودتی😅
جات خالی بودی ولی هنوز آبرو بری بااین ادبیاتت😅😂

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

باشه،اشکال نداره...

میرم هیت بیادتون هستم...

موهامو دارم بلند می کنم....دیگه میشه بستشون....

31 سالم شد.... همچنان بی کار و الافم....70 میلیونم تو بورس ضرر کردم😂

رلستی جدیدا قدمو گرفتم 180 فکر کنم رشد کردم 😂دیگه خبری ندارم بهت بدم....

کارم داشتی پیام بده... گاهی با ارمین و راضیه چت می کنم....

** ** **

** ** ****

** ** *** ** ******

** ** ******

خداحافظ

 

اصن اونی که باید شاکی باشه منم نه تو 😒وب داری که خبرنداشتم😏

با آرمین وراضیه چت میکردی بعد یه سراغ از من نمیگرفتی😏
تف به معرفتت 😏😂 من هیچوقت از دوست شانس نیوردم 😂هیییچوقت
هزاران لعنت برتو شانس من باد 
جا تف تف تف 😂

موهات بلند شدن پس:) مبارک
از قیافه جدید کی رو نمایی میکنی؟:))

واییی نگو ۷۰میلیون ضرر کردییی😑 میدادی۷۰میلیونو به من زندگیمو نجات میدادم باهاش لعنتی😂


احتمالا اون متری یا هرچیزی که باهاش قدتو اندازه گرفتی اشتباه بوده دلتو خوش نکن😂😂😂

کارت ندارم دیگه برو اصلاً با همون آرمین وراضیه چت کن😏
حیف دل من که تنگ تو شد اصلا تف تف تف😂😒

دیشب داشتم سریال نون خ رو میدیدم یادت کردم گفتم به خواهرم عههه اسی ازاین دختره خوشش میومد
کلاًهمش یادت بودم
ولی معرفت که نداری😏
نو که اومد به بازار کهنه شد دل ازار ارهههه؟؟؟
بااااششش کچل بشی الهی دلم خنک بشه😂


بعد تازه به من میگه تف به بیمعرفتا😏هه😏

من هیچ راه ارتباطی ازت نداشتم بعبعی که ازت سراغ بگیرم:/

راستی موهات فر بلند شدن؟:))))
شبیه مازیار فلاحی؟:)))

بامو بلندم زشتی هرکاری کنی زشتی:))))

همچنانم چاقی؟:)))
لاغر نکردی؟:)))


آییی دلم حال اومد خیلی وقت بود اذیت نکرده بودم 😂😅

سال نو مبارک :)

امیدوارم سالی باشه پر از اتفاقات خوب، شادی و سلامتی (:


سال نو شما هم مبارک:)
خیلی ممنون:) انشاالله براشماهم سال خییییلی خوبی باشه :)

هعی... روزای واقعا سختی داشتین. اول از همه آرزو میکنم هر چه زودتر حال پدرتون بهتر بشه. و اینکه شرایطی که شما داشتین رو شاید بیشتر ما نداشتیم. ولی این رو از ته دلم میگم که واقعا به خودتون افتخار کنین بابت اینکه یک عضو مفید خانواده بودین و توانتون رو توی راه خانواده گذاشتین. مراقبت از یک بیمار و رسیدگی به امور خونه و خانواده و دغدغه های برادر و خواهر کار هر کسی نیستش!

خلاصه امیدوارم سایه پدر و مادرتون همیشه بالای سرتون باشه و دعای خیرشون هم تا آخر عمر با شما همراه باشه. خلاصه شاید سخت بوده براتون ولی حداقلش خوشحال باشین که تونستین ارزش خودتون رو ثابت کنین. برای من که بسیار این کار ها با ارزش بودن.

امیدوارم سال جدید براتون سال بسیار خوبی باشه و همیشه شاد و سلامت باشین 😊 براتون بهترین ها رو آرزو میکنم! 🌹

سلام:)

خیلی خوش اومدید:)

وخیلی خیلی ممنون بابت دعاها وآرزوهای خوبتون:)
وخیلی لطف ومحبت دارید:)


انشاالله سال جدید برای شماهم سال خیلی خوبی باشه 
وبهترینایی که دوست دارید وبه صلاحتونه براتون رقم بخوره:)
🌹🌹🌹

عیدتون مبارک :)


سال نو شماهم مبارک:)
انشاالله سال خیلی خوبی داشته باشید:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan