نیمه شعبان+تولد26 سالگی محیا

آقا بیا بخاطر باران ظهور کن

ما را از این هوای سراسیمه دور کن

وقتی برای بدرقه عشق می‌روی

از کوچه‌های خسته ما هم عبور کن

 

اللهم عجل لولیک الفرج

 

نیمه شعبان، ولادت امام زمان(عج) این عید وروز قشنگ وبزرگ رو به همتون تبریک میگم😍❤

 

انشاالله امام زمانمون هرچی زودتر ظهور کنه و دنیا از تباهی ،ظلم وظالما ...نجات پیدا کنه

 

 

پ.ن۱:سلام سلاممم😍

حالتون چطوره؟😍

 حس خوبی داره تولد آدم بیوفته نیمه شعبان:)

امروز ۲۶ساله شدممممم😅

یجوریم با ذوق میگم انگار۲۶سالگی ذوق داره😂🔫

 

از ۱۹سالگی شروع شد

هرسال ،روز تولدم غمگین بودم ازاینکه سنم زیاد میشه

۱۹سالگی میگفتم چقد۱۸خوب بود

۲۰میگفتم کاش ۱۹سالم بود

۲۳میگفتم کاش ۲۲بودم

وحتی همین ۲۵سالگیم همش میگفتم کاش۲۴بودم!

ولی امسال تصمیم گرفتم ازهمین اول۲۶سالگیمو خیلی دوست داشته باشم 

وازهمین الان قدر این عددو سنو بدونم

چون الان جوون ترین سن خودمم ودیگه این عدد برنمیگرده واسه همین باید ازهمین الان هم دوستش داشته باشم هم قدرشو بدونم که۲۷سالگی حسرت۲۶برباد رفته رو نخورم:)

 

پ.ن۲: باید بگم  کههه ۲۶سالگی که هیچی ۲۶۰ساله هم بشم قراره مسخره بازی دربیارمممم:))

تصمیمی جهت تغییرکردار خودم ندارم😅

 

کسی ازمن انتظار دیگه ای بخاطر سنم نداشته باشه😤 

تولید محتوای خفن خفن حرفای خفن وجدی ونقدوفلانو بهمان بمونه برابقیه 

دنیا به شیطنتا وانرژی مثبت ولو تلقینی مدل منم نیاز داره این گوشه ی دنیا رو من میگیرم چه توواقعیت چه تومجازی😉😁

​​​​​تازه میخوام شیطنتا واقعی ترمو بروز بدم وخودسانسوری نکنممم 😁

 سن فقط یه عدده!😅

(وی در تلاش برای کتمان کردن سن زیادش😐😂)

 

 

پ.ن۳:

ما متولدین فروردین مظلووووم ترینیم اگه گفتید چرا؟

چون تولدمون تو عیده! ازبچگی تابه الان عیدی وکادو تولدمو دوتا یکی میکنن:(😂

بقیه هم عیدی میگیرن هم کادو😒😂😅

تنها کادو تولدمو رایتل داد😂🔫

شوخی کردم😅

ما خانواده ی تولد بگیری هستیم کلاً تفلد بازی دوست داریم😅

ولی پارسال وامسال که بابام دیگه مثل سابق نیست شرایطش منم تولدی نداشتم 

آخه هرسال بابام برام کیک تولد میخرید

ولی کادوها سرجاشه😅

 کادوهامو نمیگم ریا نشه😂😅

 

ولی این دیگه جدیه

 هیچ ماهی از سال وجود نداره که همه مردم انقدر درگیر خودشونو سفر وخانوادشون باشن! 

واسه همین اکثراً همیشه دوستام تولدمو فراموش میکنن:(

فقط خانوادم تحویلم میگیرن😅

 

این چنین مظلوم دیده بودید؟:)

 

پ.ن۴:

خواهر کوچیکه میگه: منتظر نیستی الف جونت بهت تبریک بگه؟

+نه! چون مطمئنم نمیگه ازاین معرفتا نداره 

اصلا یادش نیست‌...اونی که عاشق بودو همه جوره حواسش بهش بود من بودم!

 

 

پ.ن۵: هرچقدرم آدم تلاش کنه کودک درونشو حفظ کنه ناخوداگاه انگار بالا رفتن سن اثر میذاره رو آروم شدن آدم

۲۵سالگی واقعا یهو حس کردم خیلی آرومتر شدمو شیطنتام کمتر شده امیدوارم این روند ادامه دار نشه:/

بااینکه با محیای۲۶ساله ای که ازخودم متصور بودم ورویاهایی که براش داشتم خیلی فرق دارم 

ولی فکر میکنم هرسال با،بالارفتن سنم دارم به صلح بیشتری باخودم میرسم وخودمو بیشتر دوست میدارم:)) 

 

 

واسه همین غمگین نیستم از نیمه اول۲۰گذر کردم

 

تولدم مبایک مبایک😅دستو جیغو هوراااااا🙌

 

 


بعداز انتشار نوشت:

وقتی میگم خانوادم زیادی تحویلم میگیرن وتفلد بازی دوست داریم یعنی این 😅

ازهمه جا بی خبر خواب بودم خواهر کوچیکه بیدارم کرد که پاشو بابا برات کیک خریده😍😢 

وقتی بابا زیادی دختریه ومحیاشو خیلی دوست داره😁😅نتیجش این میشه با ویلچر میره کیک تولد میخره😢😍

 

تواین یکسال خیلی سعی کردم که کمک کنم بتونه راه بره 

اولین بار خودم بلندش کردم وکمک کردم باواکر راه بره 

ولی بعداز یکسال هنوز به سختی باواکر راه میره توخونه

اگه بخواد بره بیرون که خیلی کم پیش میاد  با ویلچر میره 

امروز به سختی رفته بود برام کیک خریده بود ومن خواب بودمواصلاً خبر نداشتم رفته بیرون وانقدر با ویلچرم سختشه یکی اورده بودش تا درخونه😢بااینکه قبل از این اتفاق همیشه برام تولد میگرفت اما امسال اصلاً انتظارشونداشتم بخواد بره بااین شرایطش ازخونه بیرون برامن کیک تولد بخره😍😢❤...

 

منم یه شمع فسقلی اندازه خودم گذاشتم توکیکو آرزو کردمو فوووت کردم براخودمم دست زدم😅این چنین کودک درون فعال😅

 

 

  • محیا ..

تولدتون مبارک 😍😍 

ایشالا 260 سالگیتون رو باهم جشن بگیریم 😅

امیدوارم توی بیست و شش سالگی اتفاقات خوبی رو تجربه کنید 😊❤️

قربونت عزیزم مررسی😍😘❤

ولی خدانکنه من ۲۶۰سال عمر کنم😂😅
اون موقع دیگه واقعا میشه بهم گفت دایناسور محیا
گونه ای کم یاب از انسانهای قرنهای گذشته😅😂

مرسی عزیزم خیلی ممنون 😘😍❤

تولدت مبارک عزیزم


مرررسی بهی نازنینم😍❤

سلام محیا

تولدت مبااااارک😀💗💗💗💝💝💝❣❣❣❤❤❤💓💓💓💕💕💕💖💖💖💞💞🌺🌺🌺🌻🌻🌻🌼🌼🌼🌷🌷🌷💐💐💐🌸🌸💮💮💮⚘⚘⚘🏵🏵🌹🌹🌹🍻🍻🍻🍹🍹🍹🎂🎂🎂🎈🎈🎈🎉🎉🎉🎊🎊

تا عنوان پست رو دیدم یاد کامنتای خصوصی پارسالم افتادم.رفتم یدور خوندمشون😅چه زود یه سال گذشت😍

دیدی به حرفم رسیدی؟؟واقعاً ۲۵ سالگی یه پل از ناپختگی به پختگیه.من که همچنان ۲۵سالگی به بعدم رو بیشتر دوست دارم.احساس آرامش و ثبات بیشتری میکنم.هرچند ثبات داشتن هم زیادیش خوب نیست ولی جدی حس میکنم احوالم بهتر از قبل ۲۵ سالگیمه:)

خدا بابای مهربونتو حفظ کنه وجودشون بزرگترین هدیه‌اس😍😍

درضمن محتوات در نوع خودش خفنه😎

خلاصه تولدت مبایک مبااایک😂😘

 

سلاممم عزیزم😍😘

مرررسی 😍😘💕💕

آرههه چه خوب یادته الان که گفتی یادم افتاد بنظرم چقدر دور اومد برعکس تو😅

آره یادمه میگفتی۲۵به بعدو بیشتر دوست داری وبرامنم عجیب بوذ که آخه چرا سن بالاترو آدم بابد دوست داشته باشه😅

آره آدم دقیقاً حس بزرگ شدن وآرامش وپختگی بیشتری میکنه حتی من که کودک درونم بیش فعاله یهو همون۲۵سالگیم حس کردم آروم شدم😅

قربونت مرسی لطف داری خفنی از خودته😍😘😉

بازم یه دنیا ممنون مهربون😍😘❤

سلاام محیا جان😍

به به تولدتت مبارکا باشه خانووم

چقدر پر برکت که با نیمه شعبان یکی شده 😊انشالله همین اقا دستتو بگیرن و امسال به آرزوهای قشنگت نزدیک تر بشیی. 

به نظرم آدم تو هر سن و سالی که باشه باید نسخه اصلی خودشو زندگی کنه و اینکه میگن سن فقط یه عدده واقعا همین طوره ! اصلا قانون و سنتی وجود نداره که فلان سن بالاس دیگه حق فلان شیطنت ها و کارها رو نداره 

نتیجتا خودت باش و از خودت بودن لذت ببر❤️

 

سلاممم معصومه جانمم😍❤

قربونت عزیزم مررسی❤😍😘

انشاالله:) یه دنیا ممنون بابت دعاهای خیرت 😍❤

آله آله منم معتقدم سن یه عدده وهمچنان باید اتیش بسوزونم وشیطنت کنم باسری جدید شیطنتا انشاالله درخدمت همه هستم✌😂😅

مرسی ازقوت قلب دادنت و تبریکو حضورت😍😘

 

تولدت مباااااارک دختر فروردینی...خوش به حااالت چه مطابقت تاریخی خوبی😍😍😍😍

محیاااااگلی ایشاااااللله صد ساله شی...😘😘😘

 

آره متولدین فروردین خیلی مظلومن...خاله من که یک فروردین به دنیا اومده کلا تولدش فراموش میشه بنده خدا...


قربووونت برممم مرررسی فاطمه جانمم😍😘😘💖

منم ازهمین مطابقت تاریخی وهمزمانی بانیمه شعبان با تولدم بسی ذوق دارم😅


متولدین فروردین وعید کلاً همینجورین تولدشون ازیادها میره😅
یکم دیگه ازهمش بدتره:(


دوشنبه ۹ فروردين ۰۰ , ۱۷:۵۰ 𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕊𝕙𝕒𝕕𝕠𝕨 🌙

تولدت مبارک قربونت بشم من :)


خدانکنه عزیز دلممم من قربونت بشم😉😍😘مرسی خیلی زیاد😍😘❤

تبریک میگم! تولد جفتتون مبارک باشه!


خیلی ممنون:)🌹

محیااااا تولدتتتت مبااااارک 💜

صد و بیست ساله بشیییییییی و همچنان اذیت کنیییییی 😀😍😘😘😘😘


مرررسی آرام جانم😍😘💖

اذیت کردنو خوب گفتی 😅😂 
انشاالله پیری تو شیطنتام اثر نذاره😅

مرسی از تبریکو محبتو حضورت😍😘❤

خوکجل من دوباره تولدت مبارک باشه با کلی آرزوی خوب❤🌸💮🌷🌺🌻💙🌹😘😘😘❤❤❤

کلیلیلیلیلیلیلیلی😅😅دیش دیری دیدین ماشالله دیش دیری دیدین ماشالله😅😅😅


محیا چقدر قشنگه😍

همه بگید ایشالله مبارکش باد😅😅

ماشالله به چشم و ابروش

شله شله شله شله شله😂😂😅😅

قشنگ زدم به سیم آخر یعنی😅😂

( اینو خوندم یاد مشهد افتادم، گفتم بهت کلی عروس داماد اومده بودن که عقد کنن، من و دخترخالمم اونور تر اروم واسه خودمون اینو میخوندیم و ادامشم میگفتیم که عروس چقدر قشنگه و دوماد خوش اب و رنگه و ادامش😅بعدشم ریز ریز واسه خودمون میخندیدیم)

😂😂😂😂❤❤❤❤ کلی خندیدم به کامنتت😍😍😂❤😘
خوشم اومد یه محیای درون داری رو نمیکنی😂😅
بازم یه دنیا ممنون عزیزممممم😍😘❤❤❤
دارم دیش دام دارام دین دام دارم دین😅😂
البته جدیداً یه موزیک دیگه ساخته بودم ولی الان اون یادم نمیاددیش دیش دیشش بیشتر بود😂😅

آخییی😂😂😂😍😍😍
این شعرا که میخونن برا عروس دامادا خیلی خوبهه
حالااینوگفتی یاد عروسی پسر خالم افتادم
پسر خالم کم سن ازدواج کرد بچه بود 
نمیدونم کی شروع کردخوندن
گل داریم هلوداریم دوماد کوچولو داریم
فک کنم مامان خودم شروع کرد😂😂😂😂
وای منوبگیری غش کرده بودم از خنده هنوز که هنوزه منو خواهرم میخندیدم به اون جمله😅😂

عکس کیک تفلدمم گذاشتم قیافه شمعم اونوریه😅 عکسو خواهر گرامی از کنار گرفته منم نق که چرا قیافه شمعم معلوم نیست😂😅
میگه شبیه خودته 😂😂
گفتم چون شبیه خودمه گذاشتمش دیگه😂😂

تولدت مبارک :)


مممنوووون عزیزممم😍❤

تولدتون مبارک :) امیدوارم خوش و خرم زندگی کنین!

همین دیگه چیز دیگه ای به ذهنم نمیرسه :/ خلاقیتم رو از دست دادم. 

حقیقتش علت اینکه خیلیا تولد رو فراموش میکنن اینه دغدغه و فکر زیاد شده ولی خوب :) اگر بدونن حتما تبریک میگن و خوشحالم میشن بابتش! 


خیلی ممنونم هم بابت تبریک هم آرزوتون:)
خلاقیت نمیخواد 
همینم خیلی عالی بود وممنون از محبتتون:)🌹

بله دغدغه ها زیاده واقعاً ولی خب معتقدم بستگی به الویتای یه آدم ودوست داره 
اگه براشون مهم باشه یادشون میمونه:))
البته اینکه از کسی آدم انتظار نداشته باشه براخودش خوبه وآرامش داره
منم خیلی وقته ازکسی انتظار ندارم وعادت کردم تولدمم انصافاً ماهیه که همه سرشون شلوغه:))

سلام تولدتون مبارک.

نیمه شعبان مبارک.


سلام آقا محسن خیلی ممنون :)

تولدت مبارک:)

 

 


مریممممم😢😟
از پرحرفیام خسته شدی زود دوباره وبوبستی؟😢
جواب اخرین کامنتمم حتی نخوندم
اومدم دیدم باز وبو بستی 
میگفتی من پرحرفی نمیکردم ولی وبو نمیبستی😟😢
نمیبستی😟😢

مرررسی بابت تبریک عزیزم ماااچچچچچچچچ😘😍😢
ولی دلم برات تنگ میشه
اینجوری وب بستس خوب نیست:((

سلام عزیزم

تولدت مبارکا باشه🌹💖💖💖💖💖🌹

چه هماهنگی زیبایی که تاریخ تولدت با تولد آقامون گیدا یکی شده 

بی شک قراره امسال برات بهترین ها رقم بخوره و خدا و آقا حسابی هوات رو خواهن داشت

ان شاءالله خواسته های قشنگت همگی امضای اجابت بخوره و هدیه تولد بی نظیری از آقا بگیری عزیزم

رویایی ترین سال رو برات آرزو می کنم

سلام همراز جانم😍😘

قربونتون مرررسی یه دنیا از محبتتون😍😘❤

انشاالله:) 
خیییلی ممنونم بابت دعاهای قشنگتون 😍❤

سلام مادر

در ابتدا میلاد حضرت حجت مبارک

و در انتها میلاد شما مبارک

ان شاءالله، به راه راست ، هدایت شوید


سلام:)
عیدتون مبارک عمو شیرازی:))
کم پیدایید
پسر کجایی عیدم که یه سر به مادر پیرت نزدی نچ نچ اقت کنم؟:))))
فکر کردید الان به من میگی مادر ناراحت میشم؟:)))
من از اون دختر لوسا نیستم:))

خیلی ممنون بابت تبریک تولدومحبتتون :)
فقط کادو مادرت یادتون نره:))
انشاالله شماهم به راه راست هدایت بشید که بی کادو نیاید تولد:))))

*اول از همه میرود و سرش را ۲۶۰ بار ب دیوار میکوباند تا مغزش درآید و آنرا در سطل زباله بیندازد*

محیاا🥺🥺تولدت مبارک آدم گُنده ی کوچولو🥺چقد زود میگذره،خوشحالم ی تولد دیگت رو هستم کنارت(چ کناری هستی دقیقا مبینا؟😒😂)

امیدوارم تو این سن جدیدت(؟)شاد باشی و قلبت همینطور پاک و بامعرفت بمونه،شاد باشی از تهِ تهِ دل،مشکلات کمتری جلوی پات قرار بگیرن و اگرم قرار گرفتن توکل بخدا هیچوقت یادت نره و بتونی باز بلند شی،مشکلا و سختیان ک آدمو میسازن😅پس دعواشون نکن و ناله نکن

و صد البته کودک درونت همینطوری همیشه بیرون بزنه😂و سلامت باشی در کنار خونوادت

ازدواجم اگ شد بکنی🥺❤با اینکه ندیدم قیافتو ولی ایشالله تو لباس عروس ببینمت😂❤دارم نفرینت میکنم یا چی؟😂

و اینکه من نمیدونم چم شده ولی تولدا رو یادم میره جدیدا درحالی ک قبلن خیلی خوب یادم میموندن،مامان مبینا هم داره پیر میشه هعی💔ببخشید ک یادم نبود و با پستت بم یاداوری شد☹

 

و یچیزی

از میم خبر نداری؟خیلی دلم براش تنگ شده واقعا...

واییی نگوووعزیزممم مغزت به درد میخوره نکن با خودت اینکاروارزششو ندارم😂😅❤
خوبی عزیزم؟😍😘

قربونت بررررم مرسی عزیز دلم😍😘❤❤
آدم گنده ی کوچولو خیلی بامزه بود  پیرزن بچه هم میشدباشم😂😂😂
منم خوشحالم یه تولد دیگم تورودارموهستی مهربونم😍😘

خیلی ممنونم بابت دعاهای خوبت وانشاالله 😍

اره بنظرم دیگه امسال باید بفکر این باشم یه نفرو بدبخت کنم وازدواج کنم😂😂😂

ندیدی منو تو؟
یادت نمیاد؟عکسم پروفایل تلگرامم؟
گفتی خودتی؟
گفتم اره.گفتی چهره ودل هردو شبیه هم مهربونه؟:)))
البته لطف داریا این مکالماتو نوشتم که یادت بیاد😅

نه خانواده تشکیل دادن اصلا. نفرین نیست خیلیم خوبه بخصوص یه جین بچه😁😍😅

قربونت برم عزیزم چه حرفیه ببخشید نمیخواد که 
اصلا. من انتظار ندارم دورت بگردم😘
دوستا واقعیمم که۱۰ساله دوستامن یادشون میره😂😅
عادت کردم
خودمم اینجوریم تاریخ تولدا توذهنم نمیمونه وازاین بابتم خیلی حرص میخورم😅

ممنون بابت تبریکت ودعاهای قشنگت این همه برام تایپ کردی خودش یه دنیا ارزش داره😍😘

از میمم متاسفانه نه منم خیلی وقته خبری ندارم
:((
اخرین بارکامنت گذاشت گفتم خصوصی پیام بدم خواستم مخشو بزنم وبشو باز کنه😅موفق نشدم😢
یه کامنت داد رفت دیگه
جاش واقعا خالیه 
منم خیلی دوست داشتم باشه:((

سال نو مبارک :)

میگم ده ماه از من بزرگترینا

کادو چی میخواین؟

سال نو شماهم مبارک:)
صدسال به این سالها هرروزتون نوروز ،نوروزتون پیروز 😅 

بقول فامیل دور کلاه قرمزی 
بااین حال اگر دربند درمانند درمانند

یامدل دیوی 
عیدتون نمبارک سال خوبی نداشته باشید همیشه غمگین باشید 
:))

یامدل پسر عمه زا 
عیدشما مباارک هووووو

یا خیلی خارجکی مدل ببعی
 هپی نیو یررررر😐😅

دیدم میخواید کادو بدید گفتم خیلی عمیق تبریک سال نو بگم
عیدیم بدید :))))

عه؟ پس چرا به من میگید مادر؟😒 
پیرمرد به من میگه مادر😒:))
یعنی متولد دی ماه هستید؟


مغزی ک تولد دوستاش یادش نباشه اصلا بدردنمیخوره اصلااا😑*عصبانی اندر عصبانی آره مغزجان😒*دعوای من و مغزه،تو دخالت نکن محیا😐😂

ممنون

تو خوبی؟😍باید عالی باشیااا

ن پیرزن نه😂تو پیر نیستی

قربون شماا😍

وای..فک کن محیا ازدواج کنه،آخخ خیلی خوشحالم(حس میکنم امسال دیگ وقتشه😂😂😂)

 

عه آره اون نیمچه عکسه؟🤔ک کل صورتت معلوم نبود؟🤔آقا من یمدت خودمو تو آینه نگاه نکنم قیافه خودم یادم میره😐😂

عجب،چ حرفای قشنگیم زدم😂و چه خوب تو یادتههههههه

وای پس دعا میکنم سه جین بچه بیاری

ن واقعا،آخه همیشه یادم میموند الان یمدته اینطوری شدم،چون قبلا یادم میموند و الان نه اذیتم میکنه😂حتی یادداشتم کردم ولی باز...

اونقدام تایپ نکردم،باید ی ویس بهت میدادم🥺ک الان چیزی بجز واتس اپ ندارم

شمارمو ک داری..هر وقت راحت بودی یروزی بم پیام بده،اگ تولد ۲۶۰ سالگیت باشه ک چ بهتر😎

 

ای بابا:(

بطرز وحشتناکی دلم براش تنگه😐طوری ک یاده چتامون میفتم گریم میگیره😭

خیلیی خیلی جاش خالیه واقعا،امیدوارم زودتر بیاد،خیلی دیگ طول کشید،میترسم نیاد اصا😥وای بیاد(عجب😐چم شد)

اِهِم 

خب چخبراا؟درس میخونی یا بیام؟😂(یکی اینو ب بنده بگه!)

یعنی مغز منم به درد نمیخوره؟😅ای بابا من تنها امیدم مغزم بود که😂😂😂

تو متولد چه ماه وروزی بودی؟😖😐
یادم نمیمونه منم بدتر ازتو تنها نیستی😢😭


منم خوبم شکر خدا الحمدالله😍😘
یکم استرس درسام که عقبه رو دارم فقط😢


خودم حس میکنم سنم الکی رفته بالا امادگی پذیرش یه نفر دیگه رو ندارم 😅 ولی مامانم بدجور پیله کرده بعیدم نیست همین امسال شوهرم بده😂😅


آره همون نیمچه عکسه باید قدرت تخیلت خوب میبود بقیشو متصور میشدی😅😂

معلومه حافظه تصویریتم شبیه من خوب نیست😂😅

نههه سه جین خیلیههه دیگه همون یه جین کافیه😂😂😂

منم تولد دوستامو تایه مدت تو یه تقویت علامت میزدم 
بعد تقویمو که انداختم رفت تولداشون میسپردم به خواهرم یادم بیاره😅

قربونت برم من گوشیمو فلش کردم شماره هام پاک شدن همین امروز از طریق اینستا به دوستم پیام دادم دوست ده سالم که شمارتو ندارم شماره تو بده😢😅😂

خواستی بفرست دوباره شمارتو😘

انشاالله خیلی زود برگرده میم :((
منم دوست داشتم باهاش حرف بزنم بلکه راضیش کنم برگرده ولی هیچی نگفت:((

درسم آره میخونم نمیخواد بیای😅 ولی خب خیییلی عقبم وامیدی ندارم رتبم خوب بشه ولی دارم اخرین تلاشامو میکنم😢

کامنت قبلی رو با اسم اکانتیم دادم ک🤦‍♀️حواسم نبود

:)
میشناسم اکانتتو:)

یکی از دوستان گفت که تولد شماست،

منم اومدم تبریک گفتم

فک کنم یک سال و دو ماه از من بزرگتر باشید، اشتباه شد

خلاصه خیلی مبارک باشه

 واقعا؟:) 
دمش گرم چه دوست بامعرفتو مهربونی😍
بهار ؟
آخه تنها دوست مشترک وب منو شما فک کنم بهاره:)

:)) فیثاغورث شد که:))
بنظر خودمم میومد بیشتر باشه آخه اگه درست یادم باشه شما تازه۲۴سالتون شده:)

بازم خیلی ممنون از لطف ومحبتتون:)

سلام محیایی 

خوبی؟

تولدت مبارک😍

ان شا الله امسالت پرررر از شادی و لحظه های خوب و خدایی باشهه

ببخشید درگیر مراسم بودیم نشد دیروز بیام‌ و تبریک‌بگم🙈 

 

خبری از مریم‌نداری؟؟ قصد نداره وبشو باز کنه؟؟؟ 

سلام عزیزم😍😘

قربونت خوبم توخوبی؟:)
مررسی عزیزممم😍😘

نبابا این چه حرفیه میفهمم هرکی درگیریا خودشو داره:)
 کلیپ پارسالتو دارم هنوز یادگاری؛)❤
فقط درگیر کدوم مراسم بودی دقیقاً؟؛))نیمه شعبان؟:)

نه منم بیخبرم ازمریم درحد همین یه پیام عمومی که اومد تبریک گفتو رفت :(
فک نکنم قصد بازکردن وبشو داشته باشه فعلاً:((
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

نه نه من غلط کنم ب مغز شما توهین کنم،با مغز خوده بنده بیدم

 

من ۲۳ آذرم😅

ای بابا:( ی ویژگی خوبم داشتم اونم دیگ ندارم،باید دوباره بدستش بیارم💪یموقعی ملت میومدن تاریخ تولدارو از من میپرسیدن

 

منم استرس همون لجنارو دارم اه اه

 

پس واجب شد با مامانت حرف بزنم😂

 

اره کلن امسال بدجور حافظه مافظم اروریدن

 

ن ۳ جین خوبه🤨🤨🤨

 

پس خواهرت حافظه خوبی داره خداروشکر😂

ای بابا:(

شماره رروبهت میدم ولی الان ک تایپ کردم نمیدونم چرا برعکس مینویسه😂😂**** *** **** ********* ******* *** ******* ******* **** *** ** **

*** ** *** ****** **** * ********* * ***** * ***** * ****** * یک(کلاسی اولی شدم)

خب کلش رو سان کن😂خیلی ممنون

 

ایشالله🥺ما قرار بود بعد کنکور علیرضا دفترچه کنکورو بکوبونیم تو کلش،ایاشلله بیاد تا اونموقع:))

 

بابا باز نبینم سال بعد داری کنکور میدیا😂میکشتمت ب ولله

دوراز جونت عزیز دلم😍😘

۲۳آذر 
۲۳آذر
۲۳آذر یادم بمونه
مبینا۲۳آذر
ولی باز ممکنه یادم بره😐😂
بابا منم آذرماهیه 
اذرماهیه خیلی مهربونن😍

عزیزممم تو پراز ویژگیا خوبی 😍

مامان حرف نزدی باهاش میخواد شوورم بده😂
مقاومت دارم میکنم فعلا😅
چند روز پیش گفتم مامان ولم کن توروخدا نمیخوام ازدواج کنم حالا😖
بعد هی میگفت خب چرا عزیزم؟
منم جوابی جز الان دوست ندارم نداشتم وچون قانع کننده نبود همچنان گیر میده که تا ازدواج کنم😐😂😅

نه ۳جین زیاده ۲جین یه تیم فوتبال بشه دیگه تهشه😂


ارههه خواهرم حافظه تاریخ تولدیش خوبه ماشاالله تاریخ تولد همه فک فامیلم میدونه😶

مرررسی سیو میکنم بهت پیام میدم 😘😍

انشاالله که بیاد واقعا ولی بچه رو اذیت نکنید شکنجس میخواید بکنید با دفترچه بکوبونید تو سرش مگر اینکه از رو جنازه من رد بشید😎😍😝


احتمالش هست که باز بخوام کنکور بدممم😂😂😂😂
همینجوریش عقب بودم از دیروزم رفتم سرکار 😐 دیگه نمیدونم چطوری برسونم خودمو
ولی خب مهم اینه من تلاشمو میکنم قبولم نشدم چیزی از ارزشای من کم نمیکنه😂😅

سلام محیا خانم :)

تولدتون مبارک ان شاالله سال پر باری داشته باشی و به خواسته هات برسی

ان شاالله هر چه زودتر هم حال پدرتون خوب بشه


سلام آقا آرش :)
خیلییی ممنون از محبتو دعاهای خیرتون لطف کردید:)🌹

ممنون انشاالله:)

سلام :)

تولدتون مبارک باشه، چقدر خوب که با نیمه شعبان هم زمان هست

الهم عجل لولیک الفرج

خدا خانواده و پدرتون رو هم براتون حفظ کنه و ان شاء الله امسال براتون سالی همراه با سلامتی، موفقیت، حال خوب باشه در کنار خانواده و خوشبخت باشین :) امیدوارم پدرتون هم حالشون بهتر بشه و بتونن بهتر راه برن به امید خدا.

سلامممم:) خوبید؟:)

میدونید که من خیلی باهوشم وحواس جمع😎 آی پی شمارو هم میشناسم دیگه؟😎
خیلی خوشحال شدم کامنتتونو دیدم:)

خیلی ممنون بابت تبریک ومحبت ودعاهای خیرتون  :)🌹
خیلی لطف کردید:)

انشاالله وممنون:)

تولدتمبارک عزیز دلم


ممنونممم آلای مهربونم😍❤

تولدت مبارک (:

26 واسه من نرسیده ولی امید زیادی دارم بهش :)

26 رو میترکونیم😁✌


مررسی آقا امیر:) ممنونم:)

منم خیلی بهش امید دارم😁😍 
انشاالله میترکونیم✌😂

آره خود بهار بهم خبر داد

 من تو زمستان رفتم داخل بیست و پنج

آره بعدش باهاش واتساپ حرف زدم گفتم پسر کر گفته یکی گفته تولدمه 
منم گفتم حتما بهاره
بهارم گفت باهوش😂
فهمیدم حدسم درست بوده😎
هوشه که سرازیرمیشه😂😅

پس همون۱۰ماه بزرگترم متولد زمستون۷۴ید دیگه اگه۲۵سالتونه:)
من بهار۷۴م

میشه همون۱۰ماه

چون اگه زمستون۷۵باشید میشید۲۴ساله
فیثاغورثو حل کردم😅

باهوش

آره متولد زمستان 74 هستم


چه کنیم دیگه ماااینیم هوش فواره میزنه😎😂

ممنون خداروشکر.. شما خوب هستین..؟

 

واقعا شناختین ؟! من که VPN هم دارم پس IP قطعا ایران نیست که.. البته با باهوش و حواس جمع جماعت طرف هستم :)) البته من هنوز خیلی مطمئن نیستم منو شناختین شاید با کس دیگه اشتباه گرفتین...

 

راستش من که وبلاگی ندارم و الانم کلا لاگین نشدم به بلاگ.. بخاطر همین دیگه با یه اسم دیگه ای نظر دادم... این اسمه رو هم اومدم تو ذهنم چون اون موقع یه آهنگه از خاطرم گذشت... :)

 

به نظر شما تک ستاره یعنی چی ؟ :)

 

خلاصه در کل سال خوبی داشته باشین و ببخشید از اینکه زودتر نیومدم سر بزنم و تبریک بگم :)

خداروشکر خوبید:)
ممنون منم خوبم:)

مگه آقا محمد نیستید؟:)
آی پی تون ایرانه وخب میشناختم:)


رفتم سرچ کردم ببینم آهنگ بامحتوا تک ستاره چی هست:)))
که زیاد بودن 😅 و نمیشد همه رو گوش بدم تا متوجه بشم  برا چی این اسموگذاشتید یا چه اهنگی بوده از ذهنتون گذشته😅

بنظر من تک ستاره یعنی خاص وبرتر بودن:))
البته میشه به معنی تنها بودن ویکی بودنم معنیش کرد ولی بیشتر برا همون خاص بودن معنی میشه

آقا اجازه درست گفتم؟ نمرمون چند میشه؟:))

خیلی ممنون انشاالله شماهم سال خیلی خوبی داشته باشید 
خواهش میکنم اختیار دارید :)
خیلیم محبت کردید:)
شما چند مردادید؟:))

:)

 

چرا هستم :)

 

عه... پس ایران بود.. اوهوم..

 

اسم آهنگش تک ستاره اینا نیست.. یه آهنگ نسبتا قدیمیه منم همینطوری یادم مونده و غمگین ایناس.. :) میدونید که آهنگ هارو هم لو نمیدم.. :))

 

نمیدونم راستش خودم.. ولی تعریف های شما درست و خوب بودن.. :) تو این آهنگه هم انگاری به طرف مقابلش داشت میگفت اینو.. نمیدونم چرا من اونوقت اینو اسم خودم گذاشتم :))

 

نمره شما 20 :)) چون تولدتونه.. دیگه دلم نیومد بهتون نمره کم بدم.. :)

 

ممنون از دعای شما :)

هععععععی.. پس یادتون نیست :(

:(

:(

:(

 

 

 

 

:))) نمیگم.. چون یهو تبریک اینا میگید آدم شرمنده میشه :) بعدشم تو محرم هست.. دیگه نمیگم.. :)

 

در پناه خدا :)

آقا محمد:))

دیدیدمن چقدر درست شناخته بودم😎

البته من۳تا آی پی رو بیشتر نمیشناسم😅😂

مریم دوستمو،شما ویکی دیگه از دوستام

بله یادم شما آهنگ لو نمیدید ولی سلیقه موسیقیتون خوبه😤

ولی من یه بار تیز بازی دراوردم یکیشودانلود کردم😎
بهت قول میدم سخت نیست لااقل واسه ی تو...:))
گوشش میکنم قشنگه:))


حتماً شما خودتونو تک ستاره میدونید:)

چون تولدمه یعنی نمره ارفاق کردید ولی نمرم۲۰نبست نه؟:((
:))

اصلاً به من نگفتید چندمه که یادم بره
فقط گفتید مردادید که یادم مونده:)

من که دسترسی ندارم بهتون که تبریک بگم؛( که شرمندتون کنم:))
پس نیمه دوم مردادید که تومحرمه:))
حالا چندم نیمه دوم مسئله این است:))


چی بگم، کم آوردم :)) خدا هوشتون رو براتون نگه داره :)

 

ممنونم که آی پی مارا به خاطر سپرده اید.. :)) باید با مخابرات صحبت کنم تغییر آی پی بدم 👻

 

خب خداروشکر یه چیزمون خوب درومد :)) کلا من سعی میکنم کم گوش بدم ولی اگر گوش بدم سیستم غمناکیه که یه کمی هم آهنگش ضرب اینا داشته باشه.. تو مایه های همونی که گفتین.. :)

 

بعدشم بهت قول میدم سخت نیست لاقل برای تو.. نه... لاقل واسه ی تو.. نمره 18 :))

 

بعدشم این آهنگا کلا یه طوریه آدم گوش بده همش حس میکنه یا شکست عشقی خورده.. یا داره میخوره یا بعدا قراره شکست عشقی بخوره پس واقعا زیاد گوش نکنید.. 😔

 

نه بابا من نیم ستاره هم نیستم :))

 

نه خب نمرتون همون 20 بود.. الکی اومدم از موقعیت برای هدیه تولد هم استفاده کنم که نشد 😕 :))

 

عه نگفتم پس... هععععععععععی.. :)) خب پس چه بهتر :))

 

ای بابا از دست شما باهوش ها.. تا من چندمشو لو ندادم دیگه برم.. :))

خوشحالم که کم اوردید:)))بدجنسم خودتونید:)))
ممنون هوش شما هم خدا حفظ کنه براتون😅 

ما جنوبیا بقول جناب خان همه جا مویرگی اشنا داریم ای پیتونم بگید عوض کنن پیدا میکنم👻😅
جدای ازاون سنسورای حسی وحس ششمم خوب کار میکنه از لحن حرف زدنا هم ادمارومیشناسم حتی اگه ده تا اسم عوض کنن👻
قابلیت خوندن ذهن آدماهم دارم حتی اگه سعی کنن یجوردیگه رفتار کنن👻

البته ادما ودوستایی که بهشون حسی نزدیکم زیاد باهاشون حرف زدم سنسورام بهشون قوی میشه
😅


بااینکه کم گوش میدید ولی سلیقتون خوبه:)

خوبه شما معلم نشدید😐😂
۲نمره برایه کلمه؟:))انصافتون کجاست😅😂
اول اینکه اون اشتباه قابل چشم پوشی بود چون هم معنین ویه چیزو میرسونن😅
دوم اینکه خیلیم بخواید سخت بگیرید برایه کلمه ۲۵صدم کم میکنن نه۲نمره
سوم اینکه آقا کی شب اصلاً امتحان میگیره؟ماخسته بودیم دقتمون اومد پایین😅

پس همون۲۰م😅😂

معلومه من همیشه دانشجو رومخ کل کل کنی بودم زیر بار کم شدن نمره ای که حقمه نمیرم؟😂😅
بااستادامم همیشه همینجوری بودم😅

یادم امتحان یه درس تخصصی یه سوالی روهمممه مشکل داشتن
بعد من جوابشوبلد بودم
استاد به همه راهنمایی کرد همه کلاس یه گزینه ایرو زدن که مد نظر استاد بود 
فقط من یه چیزدیگه زدمو۳تا از دوستام که از من تقلبی کردن وبه من اعتماد داشتن
بعدامتحان استادنیم نمره رو به ما نداد به بقیه داد 
منم سقر وایستادم برااثبات حرفم که فلان گزینه درسته😅
کل کلاس هرکدوم به یه شیوه داشتن سعی میکردن معتقاعدم کنن وتحلیل کنن که اون گزینه ای که استاد میگه درسته منم زیر بار نمیرفتم ازنظرم اونا هیچی بلد نبودن فقط داشتن تحلیلو یجور میچرخوندن که بشه همون جواب استاد بعد کلی بحث آخر من اثبات کردم حق بامنه 
برااستاد سخته بخواد قبول کنه اشتباه کرده ولی دیگه وقتی اثبات کردم چاره ای نموند براش 😁نمره ما ۴تا رو داد به اون گزینه بقیه هم نمره اون گزینه رو از دست دادن😂
کل کلاس کفری بودن از دستم ولی حق بامن بود باید میگرفتمش😬

خاطره رو تعریف کردم بگم من به سادگی زیربار نمره۱۸نمیرم گفته باشم😂😅


آره آهنگا کلاً حس شکست عشقی به آدم میدن😂😅 حال ادمو از بهترین حالت میتونن به بدترین حالت تبدیل کنن😑 کم گوش میذم من چون اصلا. وقتشم ندارم:(


اختیاردارید شما همون تک ستاره اید:)


:)) اصلاً حواسم به اینکه کادو تولدمو ندادید نبود😢:))
داشتیدگولم میزدید؟:(نچ نچ😅

بله نگفتید همیشه مرموز بازی دراوردید:))

باشههه باشههه دربرید:)))

راستی اون موضوعی که بابتش رفته بودیدتو خودتون وناراحت بودید حل شد ؟:)

سلام سلام 

با عرض کلی معذرت واسه تاخیر

عیدتون و تولدتون کلی مبارک :)))

ببخشید دیر شدا


سلام به روی ماهت عزیزم😍😘
نبابا این چه حرفیه عزیزدلم
خیلی ممنون  سال  نو توهم مبارک عزیزم😍😘
۱۸روزش گذشته انشاالله که خوب گذشته باشه بقیشم عالی تر بگذره وسال خیلی خوبی برات باشه😍😘

فدات شم خواهش میکنم ممنون ازحضورت😍😘❤

سلام معذرت بابت اینکه دیر اومدم ،  تولدت مبارک باشه عزیزم ، ان شاءالله صدوبیست ساله بشی🌺🌹🏵🌼🌺🌷🌸 


سلام عزیزمم😍😘نبابا عزیزم چه حرفیه :)❤
مرسی بابت تبریک 😘💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan