گاهی گمان نمیکنی ولی خوب میشود:)

 

گاهی گمان نمیکنی ولی خوب میشود

گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود

گاهی بساط عیش خودش جور میشود

گاهی دگر تهیه بدستور میشود

گه جور میشود خود آن بی مقدمه

گه با دو صد مقدمه ناجور میشود

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است

گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود

گاهی گدای گدایی و بخت با تو یار نیست

گاهی تمام شهر گدای تو میشود...

 

 

پ.ن۱: سلام سلاممم😍

من قصد نداشتم حالا حالا بنویسم 

ولی دیدم بی انصافیه منی که غمامو به اشتراک گذاشتن روزای خوب و اتفاقای خوبمو ننویسم!فک کنم اون چند باری که هی شمع تولدمو فوت کردم دوباره روشن کردم آرزو کردم کار ساز بود😂

شوخی میکنم 😅

اولین هدیه تولدمو از خود امام زمان دقیقاً فردای تولدم گرفتم😍

 

پریشب تا صبح بیدار بودم داشتم درس میخوندم صبحم دیگه شروع کردم ناهار درست کردن تا ظهر 

یعنی ظهر دیگه داشتم از بی خوابی میمررردم چشمام باز نمیشد هی میگفتم خدایا کی غذا آماده بشه من بخوابم😭غش خواب بودم یعنیا😅

بالاخره غذا آماده شد زیر گازو خاموش کردم اومدم سرمو گذاشتم رو بالشت گوشیم زنگ خورد

ومیدونستم کیه!

قرار بود برا یه کاری بهم خبر بدن

وفکر کردم دیگه خبر نمیدنو اونکاره جور نشده بااینکه برا جور نشدنشم ناراحت شده بودم وچند روز پیش حتی از ناراحتی گریم گرفته بود

به گلشید میگفتم چرا یه اتفاق خوب فقط یه اتفاق کوچیک مثبت تو زندگی من نمیوفته همش نمیشه همش به بن بست میخورم ....

ولی تواون لحظه انقدر خوابم میومدوخسته بودم گفتم نهههه الان نهههههه😭

راستشو بخواید۳بار زنگ زد تا مجاب شدم جواب بدم😐😂 البته بار چهارم جواب دادم😐دراین حد خسته وله بودم 

که حاضر بودم قید کارو بزنم😅

ولی خیلی پیگیروالبته مهربون بودن هی زنگ میزد😅

گفت برم سرکار !

من😐چشمای خوابالود😐کار😐

گفتم باشه !

و درحال چرت زدن آماده شدم ومقادیری افزودنی زدم چشمام از خواب الودگیش دربیاد😐

ولی مغزم خواب بود

خلاصه رفتم البته قبلش غذا بابارو دادم که گرسنه نمونه تو نبودن من بعد رفتم

​​​خیلی محیط خوبو همکارا خوب چه دختر چه پسر😍ماشاالله چشم نخورن😅عالی بودن انقدر که یادم رفته بود۲۴ساعت نخوابیده بودم 

البته خیلیم خسته شدما وتا رسیدم خونه یه مُسکن خوردم شام خوردم غش کردم ولی چون آدمای خیلی خوبی بودن خیلی دلگرم شدم😍

 

پ.ن۲: از اتفاقای بامزه دیروز این بود همکارا هییچکس سن منو نه تنها حدس نمیزد باورشونم نمیشد ۲۶سالمه😂😅

ری اکشنا بعد فهمیدن سنم هرکدوم به نوبه خودش خیلی خاص وجالب بود😅

و اینجوریم نبود تحت تاثیر حرف هم قرار بگیرنا هرکدوم تو یه موقعیتی میپرسیدن چند سالته وهمشون میگفت نبابااااااا نمیاد بهت اصلا !فکر میکردیم پرپرش۱۹باشی😐😂

خیلی برام بامزه بود که همشون فکر کرده بودن دقیقا۱۹سالمه😐😂

وهرکدومشونم میفهمیدن باحیرت به بقیه همکارا میگفتن میدونی چند سالشه؟ وای اصلا بهش نمیاد چقدر بچه تر میزنی چقدر خوبه خوشبحالت چطوری میشه آخه انقدر کمتر بزنی😂

ومن فقط میخندیدم 😅

دیگه میخوام هرکی پرسید چندسالته بگم۲۲😅 😂هرچند اینم بگم باز تعجب میکن😅

من توهمون۱۸-۱۹موندم بزرگ نمیشم😅

 

 

پ.ن۳:مامان از همون دیروز سعی کرد منصرفم کنه نگرانه کرونا بگیرم

دوتا ماسک میزنم 

ولی باز مامان نگرانه میگه نرو :(

گفتم بذار یه هفته برم شاید خودم خوشم نیومد اصلاً نرفتم دیگه گفت باشها

ولی نیم ساعت بعد دوباره داشت به میم (خواهر کوچیکه)

میگفت راضیم کنه نرم خطرناکه:(

 

کرونا بترکی راحت بشیم:(

 

التماس دعای شدیدبرا سلامت موندنم😅

 

پ.ن۴:

 

دریای آرام ناخدای قهرمان نمیسازد

 

خیلی این جمله قشنگه نه؟

 

چند وقت پیشا که آشوب بودم اتفاقی یه جا خوندمش وخیلی به دلم نشست 

تواین مدت هروقت غمگین میشدم این جمله رو باخودم تکرار میکردم 

 

همیشه تمام تلاشمو کردم قهرمان زندگی خودم بشم قهرمان خودمون بودن یعنی حس رضایت درونی نسبت به خودمون

آدمای کمالگرا میدونن ما کمالگراها هیچی راضیمون نمیکنه همیشه احساس نارضایتی داریم نسبت به خودمون 

چون همه چی برامون کمه!

واکثرمون به هیچ جا نمیرسیم و بعد بامخ میخوریم زمین چون خیلی بلند پرواز وکمال گراییم

چند ساله سعی میکنم یکم به تعادل برسم اما هنوز گاهی در جدال باخودمم 

ودارم سعی میکنم کاراییو بکنم که شاید به میل کمالگرایی عزیز نباشه ولی از لحاظ عقلی درسته که یه روز نرسم به۴۰-۵۰سالگی 

وبه خودم بگم کاش اونکارو میکردم کاش انقدر بلند پرواز نبودم و...

 

دارم سعی میکنم قهرمان زندگی خودم باشم

قهرمان زندگی خودمون بودن احساس رضایت درونی خیلی باارزشه 

والبته به راحتیم به دست نمیاد

 

یه جمله دیگه که دیالوگ یه شخصیتیه و این روزا تو ذهنم مدام مرور میشه اینه که

 

چیزای خوب سختن!

یعنی راحت به دست نمیان ...

 

و دارم تلاش میکنم اون (منی) رو بسازم که تو سن پیری ازش راضی باشم ...

 

اینکه موندگار بشم سر اینکار یانه رو نمیدونم چون فعلاً آزمایشیم 

ولی دلیل خوشحالیم عملکرد خودموتلاشمه

که باوجود شرایط خاصم ،تصمیم گرفتم درس بخونم

و حتی الان تصمیم گرفتن برم سرکار 

​​

من تلاشمو میکنم و بقیشو میسپارم به خدا

یوقتا راهی که میریم حتی اگه نتیجه اونی نباشه که میخوایم ولی همون مسیر برامون پراز تجربه حسای منحصر به فردِ،موقعیتیه برای کشف من واقعی وقدرت خودمونو قدرت امیدواری:) 

التماس دعا❤

 

پ.ن۵: آخ آخ داشت یادم میرفت اینم آهنگ برا بچه هایی که آهنگ بندری اوندفعه رو دوست داشتن😅

 

 

 

صدارو تا تهههه زیاد کنید بعد گوش بدید فاز میده😅

این کلیلییییلیییی که همیشه میگم آخر متنام داره دیگه😅

 

 

  • محیا ..

واقعاََ کرونا بترکی...😄

با آرزوی موفیقت✌

انشاالله انشاالله واقعاً به فجیع ترین حالت ممکنه بترکه😂

مرسی همچنین:)🌹

فقط اهنگش

من که نتونستم.گوش بدم :/

شغل جدید مبارک باشه

 

:)) ریتم موزیکش خوبه شاده:))

چراچون صدا زن بود؟:)
نشنیدید پس چطوری میگید. فقط آهنگش؟:))


مرسی:)🌹

سایت شما عالی هستش 

امیدوارم موفق باشید

:)

ممنون :)

مبارک مبااااارک😍😘😍

شیرینی بده محیااااا...زود تند سررریییییع😋😋😋

عزیزممم مرررسی😍😘😘😘❤

حالا کار خاصیم نیستا 😅 ولی توجون بخواه شیرینی چی میخوای؟ 😅😍❤😘

مجازی قبوله؟😅
🍰🍰🍰🍰🍩🍩🍩🍦🍦🍦🍨🍨🍨

هم دومدل بستنیه هم کیک هم دونات😅
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خسته نباشی👌🏻 کارت چیه؟؟🤔

اونی تبلیغ کرده فقط اونجا ک نوشته ** ** ** *****😂😂😂

سلامت باشید ممنون:)

مدیرعامل یه کارخونم😂😅

:/

😂😂😂😂😂😂

بیخی بهش فک نکن

میخندی؟
 واقعاً که😬😤 بچه بد:/)

کامنت قبلیتو ستاره دار کردم:))
تبلیغم پاک کردم:/
شماهم تااطلاع ثانوی بروتو اتاقت به کارا بدت فکر کن :))

حیف که واقعی هم بود نمیتونستم شیرینی و بستنی و دونات بخورم...هنوز رژیم رو حفظ کردم و حتی سخت تر دارم اب کرفس میل میکنم...و الا به این زودیا ول کن شیرینی گرفتن نبودم...😂😂😂

در هر صورت مرسی ازت...❤

 

جونت سلامت😍😘کار خوبه ...هرچه قدر هم بگی هیچی نیست و اینا...همین که ذهن ادمو به خودش مشغول کنه خیلییییی خوبه...ارتباط داشتن با ادما...رفت و آمد...همش خوبه!موفق باشی همیشه☺

عزیییزممم آب کرفس میخوری؟😖
چقدر سخت😯
تپلی که بد نیست خیلیم قشنگه 
😅
آب کرفس بنظرم شکنجه میاد آخه😅
رژیمو بگیر ولی خودتو اذیت نکن 

فدات بشم😍😘 

آره دقیقاً بخاطر همین که آدم سرگرم میشه خیلی خوبه بخصوص که همکارا آدمای خوبی باشن وگرنه اگه خوب نباشن سخت میگذره😅

مرسی عزیز دلم همچنین😍😘❤

اولش گداشتم پخش شد

زود قطعش کردم😁


آخییی:)
همیشه مینوشتم اگه صدا زن بود ایندفه یادم رفت😅
حال حکمش چیه؟ جایز نیست یاحرامه؟:)

😂 من چ کنم اون گفته خو 🙄


شما زوم کردید روش وگرنه من صد قرن دیگم متوجهش نمیشدم:/))

سلام محیاجان

تبریک میگم🤗❤ایشالا مدیر شدنتو تبریک بگیم😁

صبح خوندم پستت رو ولی حال و احوالم خوب نبود کامنت ندادم .

نمیدونم کسالت پدرت چیه ولی امیدوارم حالش هرچه زودتر خوب بشه و سایه اش سالهاااا بالای سرتون باشه😍😍

میدونی بدی این کوچیکتر زدن چیه؟؟وقتی مامانا واسه پسرشون زیر نظر میگیرنت😅 بعد مدتها تحقیق میان و جلو و بهشون میگی ۲۷ سالته یجوری نگات میکنن و میگن ۲۷ساااال😳😳😑

آدم یه لحظه فکر میکنه انگار ۴۷ سالشه 😅😅😅دلم میخواد بهش بگم مرض و ۲۷ ساااال 😐چخبرتونه؟چخبرتوووونهههه؟؟؟چیکار کنم خب؟من از طرف پدر و مادرم از شما معذرت میخوام که زودتر از پسرشما به دنیا آوردنم😂😂😂حالا شما ببخشید😂😂


موزیک رو دانلود کردم😀👍

 

سلام مشکات جانم😘😍

قربونت مرسیی عزیزم😘😍 انشاالله😅بعد خودم مدل خنده بازار براخودم میخونم مدیر مدیره خود مدیره 😅

عزیزم الان چطوری خوبی؟:(:
ممنون بابت دعای خیرت انشاالله:)❤

آرههه میفهمم چی میگی😖 پس تو هم کمتر میزنی😍
منو همینجوریم میگن ۲۶سااااال حتی بحث ازدواجم وسط نیست دقیقا حس میکنم۴۶سالمه😂😖 خیلی حس بدیه😅
من جا خوشحال بشم که کمتر میزنم ازاین همه تعجب براسنم ناراحت میشم وحس میکنم سنم بالاست😞😅

مرضو ۲۷سال😅😂😂😂
منم باید بگم ببخشید که انقدر کوچیکتر میزنم😅 انقدر که تعجب میکنن😅

خوشحالم دوست داشتی آهنگو😅😍❤
خواهرم میگه این آهنگا قدیمی چیه گوش میدی😅میگم خب شاده دوست دارم درکم نمیکنه😅

سلام عزیزم

مبارکه

ان شاءالله همیشه خبرای خوب بهت زنگ بزنه:)

چه جالب منم از لحاظ چهره همیشه کمتر می زنم و هر وقت کسی می گه بهت سنت نمیاد از اون حسی که تازگیا فک می کنم به پیری رسیدم تا چندساعت بیرون میام و ذوق می کنم😄

موفق باشی عزیزم🌹🌹

سلام همراز جانم😍

ممنونم:)
انشاالله :)

آخییی عزیزم واقعا؟😍 من ازت یه تصور دیگه داشتم ولی الان دارم متوجه میشم ازهرکدوم از دخترا که تصور اینو داشتم بزرگونه بزنن بسکه خودم بچگونه میزنم ازبقیه اینجوری تصور دارم ولی اوناهم دقیقا. عین خودمن 😍😁

من برعکس  هروقت بهم میگن کمتر میزنم و سنم براشون عجیبه یجورایی ناراحت میشم احساس میکنم سنم زیاده که انقدر تعجب میکنم😅😂
خوبه شما ذوق میکنید😍

مرررسییی همچنین😍😍😘❤

خوشحالم برای خوشحالیت


قربونت آلای مهربونم😍😘

جایز نیست  و حرام است

دو تاش یکی هست که :/


راست میگید:))) 
من وقتی خستم نباید کامنتارو جواب بدم بد سوتی میدم😂😂😂😂 

کار جدید مبارک 

موفق باشی :)


ممنون آقا ابوالفضل 
همچنین:)

عزیییزم امیدوارم از این به بعد همش شادیاتو اینجا بخونم:)

 

دیروز گفتم نتم کنده وبو باز نمیکنه بعدش دیگه کلا یادم رفت امروز اومدم به پنل سر بزنم یهو یادم افتاد😅


قررربونت مررررسییی به دعاهای شما انشااالله😍😘

آره یادم گفتی اه چرا وبت باز نمیشه😂😂😂

حالا اشکال نداره کامنتامو پاک کن 

شرمنده 🙂


نبابااا دشمنت شرمنده اشکال نداره:)

میدونم  پسرا ذاتاً شیطونن دیگه کاریتون نمیشه کرد همینید همتون:)))
نیازی نیست پاک کنم داشتم یکم اذیتت میکردم وگرنه اون کلمه رو که ستار دار کردم:)

اقااااا مبارکه :)))))))))

کو پس شیرینی ؟


مرررسی عزیزممم😍😘
برا شیرینی مجازی گزینه های روی میزیت چیه تاهمونو تقدیم کنم؟😅😂

ازاینا قبوله؟😅
🍰🍰🍰🍩🍩🍩🍧🍧🍧🍨🍨🍦🍦🍦🍫🍫🍫🍬🍬🍬🍭🍭🍭🍭
انواع شیرینیو بستنی😐😂😅

آره مرسی😂😂😂


قربونت برم که انقدر کم توقعی😅❤😍😘😅

سلام خوش اومدید .

جه خوب وعالی . حالا چه کاری هست ؟ مبارکه .شیرینی مارو فراموش نکنید .

موفق باشید .

سلام:)
ممنون:)
بقول شاعر برو کار کن مگو چیست کار که سرمایه جاودانست کار😅
البته اگه درست نوشته باشم:)) کار کاره :)) نوعش فرق نمیکنه:))
شیرینیم به بچه ها از این مجازیا دادم 🍬🍭🍫🍰🍰🍰🍩🍩🍩🍧🍫🍦🍨🍨🍨🍦🍦🍨
:))
گزینه دیگه ای مدنظرتون داشتید برا شیرینی مجازی من درخدمتم:))

ممنووونم همچنین:)

تولدت مبارک قطعا سال قششنگی در پیش رو داری چون بهترین هدیه رو از خود امام زمان گرفتی دیگه:)


مرررسی عزیزممم😍😘❤

سلام

تبریک میگم موفق باشید

منم هنوز بعضی جاها میرم فکر میکنن 21 22 سالمه !!!

سلام آقا آرش:)
خیلی ممنون:)

:))) بله شماهم چهرتون کم سن میزنه خودمم گفتم بهتون اگه یادتون باشه که  کمتر سنتون میزنید :)

سلام ان شاءالله تو کارت موفق باشی 😊 

 


سلام عزیزممم قربونت مرسی😘😍😍❤

سلااام

مشغول به کار شدن را بهتون تبریک میگم. انشالله موفق باشید.

من دیشب پستتون را دیدم، حالا میخواستم نظر بذارم، دیدم نیست. یعنی من توهم زدم!! یا ویروس کرونا سرایت کرده به بیان! یا موارد ممنوعه داشته حذفش کردید!

درباره کرونا تجربه میگه که اگر ده روز از علائم گذشته باشه حتی اگر کرونا هم باشه دیگه احتمال وخیم شدن حالتون خیلی کمه و معمولا اوج بیماری هشت روز بعد از شروع علائمه. البته مرگ را نمیشه پیش بینی کرد خوبه آدم بهش فکر کنه :)) و درباره سرایتش هم معمولا افراد چهار روز تماس با فرد بیمار مبتلا میشن و اگر تا حلا مبتلا نشدن پس یعنی به احتمال زیاد کرونا نیست.

 

سلاممم:)
مرسی خیلی ممنون:)

عه شما پس یکی از اون۹نفر بازدید کننده بودید که پست از زیر دستتون در نرفته😅
نه توهم زدید نه ویروس کرونا زده نه موارد ممنوعه بود
من پست زیاد مینویسم از هر۵تا یکیش میمونه :/))
حس کردم غمگین نوشتم غیرفعالش کردم تا بعد بهتر که شدم یه شادطورشو بنویسم:))

بله منم گفتم خوب شدم دیگه ولی حس چشایی وبویایی که داشتمم از دیشب رفت :/( جااینکه بهتر بشم وهمون دیشب هم دچار نفس تنگی شدم  که وحشت زده شدم نفسم بالا نمیومد:/
ولی،الان بد نیستم:)
امروز پیاز خورد کردم موقع آشپزی دیدم کروناهم باشه نکات مثبت داره مثل همین نبودن بویایی وچشایی که باعث میشه ادم به پیاز واکنش نشون نده:)))

خواهرم یه علایمی داره که دعا دعا میکنم فقط چون حال منو دیده از تلقین میگه حالش خوب نیست😢
انشاالله که نگرفتن هیچکدومشون وکرونا نباشه:(:



ممنون از کامنتتون:)🌹

سلام

چقدر خوب تبریک میگم:) 

امیدوارم موفق باشین و البته سلامت ... لامصب کرونا کل زندگی مون رو مختل و روانمون رو پریشان کرده

سلام عزیزم:)
مرررسی گلم😍❤

آره خیلی بیماری بدیه همجوره داره آسیب میزنه مالی جانی روانی😢
شده برامن یکی رویا دیگه که از شرش خلاص بشیم😢😢😢
کاش تموم بشه :((
سه شنبه ۳۱ فروردين ۰۰ , ۱۷:۱۱ عطاملک | قرارگاه سایبری

سلام 

شعر قشنگیه

بیت اولش رو بلد بودم 

اما مابقیش هم زیبا بود

 

از همینجا شما را به چالش سفر در زمان دعوت می کنم

منتظر سفرنامه ی شما هستم

سلام:)
عذرخواهی میکنم بابت این همه تاخیر تو پاسخ دادن
خیلی ممنون ازمحبتتون ودعوت به چالش
فکر کنم خیلی دیر شده😅

خیلی ممنون ازحضور وکامنتتون:)🌹

سلام عزیزم 

التماس دعا 

سلام قربونت برم😘😍
محتاجم به دعا❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan