ازیادمن برو...

 

 

سلام سلامممم همگی سلاممم صدتا سلاممم هزارو سیصدتا سلام😅

بعد یکماه وخورده ای همت گماریدم بنویسم ولی شما نخونید حق دارید بسکه من فعالیتم کم شده😅

محیا پرحرفتون یجوری کم حرف وآروم شده که آروم بودنو از من باید یاد بگیرید😅 کهولت سن اثرات خودشو گذاشته:)))

تواین یکماه فوق العاده استرس داشتم وهرموقع میخواستم بنویسم عذاب وجدان میومد سراغم که بچه جا پرحرفی بشین درستو بخون! درسم که نمیخوندم ولی استرسم نمیذاشت بنویسم تااینکهههه کنکور عقب افتادددد بسلامتی ومیمنت:))

اولین چیزی که به ذهنم اومد این بود که بدیو بدیو کنم بیام اینجا پرحرفی کنم😅

ولی یوهو باز یه چیز رومخی پیش اومد :)) تایم کارم زیاد شد واضافه کار باید برم واسه همین از دیشب برزخم برزخاااا یعنی قابلیت بروز انواع خِشانتو (خشونت) رو داشتم ولی همیشه نوشتن اینجا حالمو بهتر میکرده :)

گفتم تااسترس کنکور کمتره بنویسم:))

شما چه خبرااا؟ مارو نمی بینید خوووشحالید؟

ازچشماتو معلومه خوشحالید😁😒

 

پ.ن۱: درمورد ویدئو باید بگممم اونی که ساعت۱۱ونیم شب تنها گوشی دست میگیره فیلم میگیره کیه کیه؟ یه دختر بی کله به اسم محیا😐😂😅

دوهفته پیش بود فکر میکنم چهارشنبه که اینجا تو قرنطینه بود بنا به دلایل ومشکلاتی که پیش اومد مجبور شدم تا دیر وقت بمونم سرکار استثنا ساعت۱۱ از محل کار زدم بیرون یجوووری تاریک بود که اصلا نمیدیم چهار قدم جلوترم آدم هست یانه یجور خوفناکی بود:/ همه چراغا خاموش مغازه ها تعطیل اصلا یه وضعی دیگه رسیدم به اینجا که چندتا مغازه اون سمت باز بود ونوری بودواینا دلم یکن آروم شد گوشی دراوردم فیلمو عکس گرفتم یادگاری😐😅

 

پ.ن۲:پیشاپیش ازاون دسته دوستانی که ممکنه یه سری پی نوشتا براشون تکراری باشه عذرخواهی میکنم:(

 

پ.ن۳:محض اطلاع دوستانی که درجریان پ.ن یک نیستن بگم که چند وقت پیش یه پست طولانی نوشتم یه سری از دوستان خوندن کامنتم دادن ولی چون حالم خوب نبود پستو پاک کردم😐 گفتم یوقت مُردم آخرین پستم اونقدر غمگین نباشه ویه پست شاد به یادگار بمونه😂

 

پ.ن۴:اینکه میگم حالم خوب نبود افتضاح بودمااا تمام علائم کرونارو داشتم ولی نرفتم تست بدم! و۲-۳هفته افقی بودم انقدر حالم بد بود همش به مرگ فکر میکردم که الحمدالله بخیر گذشت وبگذریم فعلاً زندم وهمچنان درجهت خوردن مختون تلاش میکنم😅

 

پ.ن۵: از این روزایی که نبودم بخوام بگممم مدیرمون دوتا پسر کوچیک داره امید وفودی 

۱۲و۹سالن

که من میمیرممم برادوتاشون یجور خاصی مردن آدم دلش میخواد بمیره برا مرد بودن نیم وجبیا انقدر مهربونن وبامعرفتن نصف بیشتر انگیزه وحال خوب من سرکارن 

فودی اسم مخففه که باباش صداش میکنه

ازوقتی دیدمش شدیداً دلم میخواد مادر بشم😅حالا همسرش پیدا نشده این چه حسیه من دارم😅

فعلاً همش میگیرم فودی رو میچلونم تو بغلم وازبودنش ودیدنش کیف میکنم

هروقت بغلش میکنم اونم محکم بغلم میکنه ویه حس خیلیییی خوبیه😟😍

بهش میگم فودی تاحالا کسی بهت گفته خیلی خوشگل میخندی؟

عین خنگولا نگام میکنه میگه نه کی،گفته؟

میخندم میگم من میگم بهت خیلی قشنگ میخندی :))

از قشنگیاش همون خنده هاشه

اقای(ب) وقتی باهاش بازی میکرد فودی غش میکرد از خنده من دلم ضعف میرفت براش

به خانم(میم) گفتم از وقتی فودی رو دیدم دلم بچه میخواد😂😅

خانم میم میگه بچه بود خوشگلتر بود منم نگا فودی میکنم میگم الانم خیلییی خوشگلهههه:))

فودی که داره حرفامونو میشنوه با خنده وشیطنت اخم میکنه 

بهش گفتم بدجنس قیافه نگیر خندت قشنگه نه اخمت وتو بغلم میچلونمش:))

پسرا بچه هم باشن جنبه تعریف ندارن خلاصه:))))

بااحترام کامل به تمام پسرای وبلاگ ولی واقعیته مگه نه؟:))))

 

 

پ.ن۶:دخترا اصولاً تو این زمینه که کسی بهشون حسی پیدا کرده باشه یا تلاشی کنه براجلب توجه وعلاقه خیلی تیزن!

آقای(ب) یکی دوهفته تلاش کرد تو لفافه ابراز علاقه کنه که من نادیده گرفتم و بالاخره به حرف اومد 

 تجربه(الف) باعث شده به همه بدبین باشم وهیچکسو باور نکنم واصلاً هیچکسو حرفاشو ابراز علاقه و...رو جدی نگیرم...

نمیدونم این حس تاکی ادامه داره ولی شدتش انقدر زیاده که منِ احساساتیو تبدیل به یه آدمی کرده که هرچقدر ابراز علاقه از اقای (ب) شنیدم وخواهش و... برااینکه حداقل فقط بهش فرصت بدم بشناسمش بعد رد کنم بعد بگم نه! ذره ای احساسم تکون نخورد! که نخورد که نخورد!و فقط گفتم نه!

با شناخت کمی که داشتم بنظرم پسر خوبی میومد حداقل چشم پاک بود ازاون پسرای امن بود ازاونایی که آدم درحضورش حس معذب بودن نداره وساعتها کنارم بود بدون اینکه معذب باشم پسری هست! مهربون بود قیافشم خوب بود مظلوم بود:)) 

وازهمه بدتر رفتاراش ومظلومیتش منو یاد (الف) مینداخت !ولی تلاشش خواهشش راه به جایی نبرد 

حس میکنم توقلبم حس جریان نداره دیگه!

اینا همش تقصیر الفه! شایدم تقصیر خودم که عاشق ادم اشتباهی شدم!

بعد ازآقای (ب) تواین یکماه دونفردیگه هم به نوعی تلاش کردن بهم نزدیک بشن ولی اوناهم راه به جایی نبردن البته سومی هنوز درتلاشه که اینم راه به جایی نمیبره! نمیذارم ببره! 

واقعیتشو بخوام بگم  

من اصلاً ازهرچی دوست داشتنه میترسم دیگه! ازاینکه یکی دیگه قلبمو دوباره تیکه تیکه کنه بازیچه کنه میترسم! تحملشو ندارم! قدرتشو ندارم!

هنوز فکر میکنم تنهایی درد کمتری داره!

ومیخوام بایستم محکم که دیگه نذارم تنهاییمو کسی ازم بگیره...

 

پ.ن۷: یه جمله الف این روزا تو ذهنم مدام تکرار میشه وآزارم میده!

میگن نباید به گذشته توجه کنی گذشته گذشته ولی مغز لعنتی حالیش نیست!

امروز داشتم فکر میکردم کاش مغز آدمم مثل معده بود باعرض پوزش آدم وقتی میبینه اذیته سنگینه دست مینداخت ومغز هرچیز اضافی فکر منفی خاطره بد و...داره میورد بالا وسبک میشد!:/

که انقدر آدمو زجر نده...پیر نکنه...قلب آدمو نترکونه!

مغز بااین همه ابهت همچین اپشنی نباید میداشت جدی؟:))

 

پ.ن۸: یکم تلخ شدم! اشکیم شدم ازتلخیا بگذرمممم دیگه چی بگممم:)

دیگه همینا فعلاً 

کم حرف شدم:)) انقدر که خودمم باخودم غریبم!:/

تو زندگی روزمره م از اون محیای پرحرفی که هرثانیه صدتا تاجواب تو آستینش داشت

بلد بود بخندونه شیطنت کنه آتیش بسوزونه دیگه خبری نیست تبدیل شدم به یه دختر اروووم کم حرف که بعضیا فکر میکنن از سرِ غروره:/ بعضیا تصور میکنن بخاطر خجالتی بودنه! که هیچکدوم نیستم:/

واصلا این محیای جدیدو دوست ندارم ولی کاریشم نمیشه کرد! حرفم نمیاد! شیطنتم نمیاد!:/

 

 

پ.ن۹:ساعت۷ و۲۲دقیقس من باید پاشم آماده بشم برم سر کار واسه همین دیگه خلاصش میکنم😅چقدر خلاصس واقعا😝😅

 

آهنگ بندری تقدیم با عشق به بندری دوستان:)))

 

 

 

یاحق❤

  • محیا ..

دلم برای آقای ب سوخت😁😪

فرار و ترس موضوع رو فقط بزرگتر میکنه

ما همه تنهاییم کسی قرار نیست اونو ازمون بگیره :)

فقط برای داشتن آرامش بیشتر گاهی تصمیم گرفتن سخت میشه

درمان خواب آلودگی اول صبح با آهنگ بندری 100% تضمینی😁😁👍🏻 

خودمم دلم سوخت:/
ولی حس دلسوزی با علاقه فرق داره :))
من وقتی تنهام حس میکنم ارامش بیشتری دارم 
وقتی کسی بیاد ترس از دست دادن آرامشمو میگیره شاید چون درد از دست دادن کشیدم وخیلی اذیت شدم که باوجود گذشت یکسال هنوز خوب نشدم  فعلاً اینجوریم 


درمان افسردگی،خواب الودگی،غم،عصبانیت ،کروناییا،اونایی که بستنی خوردنو سرماخوردن 😉😝همه اینا بااهنگ بندری صددر  صد تضمینیه😁اخرش شبیه این تبلیغات الکی شد 😅

چه خوب بعد مدت ها نوشتی عزیزم

امیدوارم این استرس کنکور از بین بره و همه کارهات قشنگ و خوشگل پیش برن

مررررسی بهی مهربون😍❤
انشاالله ومرسی بابت دعای خیرت همچنین برای تو انشاالله همه چی عالی رقم بخوره😉😍❤

سلام 

مگه چه کاریه کارتون؟

 

خداروشکر که خوب شدید.

 

پس کل نکشیم؟ ما شکم صابون زدیم واسه شیرینی :دی

سلام:)

چون دیر وقت زدم بیرون تعجب کردید کارم چیه؟:)) نوشتم استثنا بود:))

خیلی ممنون از محبتتون:)

:))) کل بلدید بکشید؟:))) 
فعلا خبری نیست نکشید بعد خبرمیدم کل بکشید😅
شیرینیم چشم ولی خیلی دلتونو صابون نزنید خودم بعید میدونم اتفاقی بیوفته حالا حالاها😂
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۰۰ , ۱۳:۰۳ کیمیا مهاجر (پرستوی عاشقِ سابق)

سلام.

فرصت ها رو از خودت نگیر سخت اعتماد کن ولی بی اعتماد نشو به عالم و آدم. همه واقعا مثل هم نیستن. عاشق شدن اشتباه نیست، اشتباهی عاشق شدن اشتباهه.

حقته از زندگی لذت ببری پس برای حقت بجنگ.

فرصت بده به کسایی که فکر میکنی ارزششو دارن ولی محتاط تر برو جلو. بخاطر آدمای بد که نباید دنیا رو تعطیل کرد.

همین دیگه....موفق باشی محیا جان امیدوارم به زودی بشی همون محیایی که خیلی دوسش داری‌ 

سلام عزیزم😍
خیلی خوش اومدید😍❤

همیشه کامنتاتو تو پستا بقیه میخونم وکامنتاتو دوست داشتم اینجت برااولین بارن کامنت میذارید خیلی محبت کردید وخوشحال شدم😍

ممنون بابت حرفات :) زمان این مسئله رو فکر میکنم بهتر حل کنه
ولی سعیمو میکنم زودتر باخودم وافکارمو تصمیماتم کنار بیام:)

مررسی انشاالله واقعاً زودتر بشم همون آدم قبل خودم :(:

ممنون ازحضورتو وقتی که گذاشتی 😘❤

اصلا  این کلمه با احترام کامل کمر آدمو میشکونه ... :)

 

طرف ما هم سر بزنید خوشحال  میشیم

:))) شما که خیلی منطقی وباانصافی  وبنده  خوب خدایید بگید  مگه دروغ گفتم؟:)))
واقعیت محض بود:))) 
کمرتون انشاالله زود خوب بشه😅

چشم باکمال میل وقت کنم حتما میخونم بیمعرفت نیستم باور کنید اصلاً وقت نمیارم
خیلی وقتاهم مثلا پستا شمارو میخونم بعد چون شما خیلی کلاس بالا حرف میزنید بالای لیسانس حرف میزنید من درحد ابتدایی بلتم فقط کامنت بذارم پستا شمارو میخونم مغزم ارور میزنه نمیدونم چی بنویسم واسه همین کامنت نمیذارم:(
 شیطنتم کنم واقعا حیفِ محتوا وپستا شماست:)
سوات مواتمون برسه کامنتم میذاریم به روی چشم:)

فودی😂😂😂وای چه بامزه😂

یاد یکی از استادامون افتادم دو تا پسر ۳ و ۶ ساله داشت اسماشون پویان و فرزان بود دو سه باری اورده بودشون دانشگاه انقدرم بامزه و خوشگل و شیطون بودن که نگو.

استاد اسماشونو خلاصه دراورده بود میگفت پوف( پویان و فرزان) 😂مثلا میگفت پوف برید دفتر بشینید تا بیام😂

 

من عاشق اهنگ بندریاتم که😍😍😂😂


فیلمبردار کی بودی تو؟:)😍

آره خیلی برا خودمم بامزه بود شنیدم اولین بار باباش فودی صداش میکنه بعد پشت سرهمم میگه فودی فودی فودی😂😂😂😅

بچه بابای شیطون داشته باشه همین میشه 
امروز داشتم به همکارم سر غر زدنای چند روز پیشش میگفتم 
بعد همکارم به خانمش گفت خانوم میمم میگه شوهرت اخلاق نداره😂😂😂
بعد من باخانمش رو دروایسی دارم  حرف نمیزنم باهاش درحد سلام خدافظم 
گفتم نهههه 😅اخلاقشون خوبه گاهی  یکم فقط بی اعصاب میشن😅
خانمش گفت همه میگن اخلاق نداره فقط تونمیگی😂

خود خانمش بهش میگه زلزله😅
داشت میزشو مرتب میکرد از پشت میز کارش و کشوهاش کلییی اتو اشغال دراورد بعد میگفت تازه بهم میگع دست به هیچی نزنیاااا نگااینجا چه وضعه یه طالبی کپک زده پیدا کرد فکرشو کن😂😂😂😂

انقدر خندیدیم گفتم همه مردا همینن خدایی میز کارشونو اتاقاشون بازارشامه بعد میگن دست نزنیا همه چیو قاطی میکنی😐😅

وایییی پوف😂😂😂خیلی ابتکار استادتون متفاوته دیگه😅😂
احتمالا خسته بوده دوتا اسم بگه😅


من همیشه خودم از این اهنگا گوش میدم مبتذلللل😂😂😂 خیلیاشون انقدر دیگه قر دارن نمیشه گذاشتنشون 
بعد خواهرم میگه این آهنگا عتیقه چیه گوش میدی تو؟:/)))
میگم ولم کن شاده دوست دارم😅

فیلم بردار توتو تو😅جز تو کسی منو نمیخواد😅😂😍😘


سلام‌ محیا گلی جانم 

طاعات و عبادات قبول 

خدا رو شکر الان خوبی 

اونقد دوست دارم سرم شلوغ باشه و متوجه گذر زمان نشم :)

فقط می تونم بگم خوشبحالت 

سلام قربونت برم خوبی؟😍😘
مرسی عزیزدلم طاعات وعبادات توهم قبول باشه 😍😘

قربونت داداش تو چطوره بهتره؟ خودت بهتری برا داداشت ناراحت بودی؟:(
ببخشید سراغ نگرفتم بخدا تو فکرت بودم ولی اصلا وقت نمیکنم گوشی دستم بگیرم😢

اونقدارم راحت نمیگذره که متوجه گذر زمان نشم اتفاقا خیلی سخت میگذره:(( سرکار که هستم انگار عقربه ها ساعت بهشون وزنه بستن نمیرن جلو😂😐 انقدر که دیرررر میگذره ادم دلش میخواد خودشو خفه کنه😅ولی خب همین که سرآدم گرمه اصلا وقت فکروخیال نیست شکر:)

شما کنکور ارشد داری؟

 

خوشبحاتون تعویق افتاد 🥺

 

 

کاملا معلومه هیچی از پست نفهمیدم از دست کنکور 😁

آره عزیزم من کنکور ارشد دارم 
مگه کارشناسیا عقب نیوفتاد؟
کارشناسیم که فکر کنم عقب افتاد
کنکور کارشناسی داری امسال؟:)


عزیزدلممم:(: ❤میفهمم درکت میکنم خودم استرسشو دارم:/(

سلام :)

 

فکرکن  بعد کلی روز اومدم ببینم خوبی که عنوان پستت و محتواش اعصاب له شدمو جویید!

 

ای خدا کاش دستم بهت میرسید چندتا چک افسری میزدمت دلم خنک میشد حداقل!

 

ولی میدونی چیه ؟ حقم داری 

 

تا با کفشای یه نفر راه نری حق نداری راه رفتنش قضاوت کنی

 

نمیگم فراموش کن که نمیشه فقط سعی کن بپذیریش که یه اشتباه بود تموم شد رفت

 

یه اقای ب هم یکم فکرکن:))))

 

خوشحال شدم دیدم بهتری البته ظاهر پستت میگه درونتو خبرندارم!

 

فودی !!  میگفتی مرد حسابی اسم بچه رو چرا شبیه اسم سگ کردی آخه؟؟؟

 

@ گلشید

 

خوبی؟:) چرا نظرات پستت خصوصی بود؟؟ بزنم شل وپل شی!

 

چجوری میفهمیدم جوابت به کامنتمو؟ 

 

پسورد بیانم یادم نمیاد ، یعنی ماهی گلی حافظش ازمن قویتره!

 

محیا خوبی؟:)) 

 

یجوری ام غم دارم مدام هوا ابریه تف از فصل بهار خوشم نمیاد همش فین فین دماغمه

 

و خواب الودگی و کسلی ، شما یطوریتون نیس؟؟

 

از بعد تولدم دیگه هیجی خوشحالم نمیکنه! حس میکنم باید برم تو یه غاری چیزی فلسفه بخونم

 

و به چیستی هستی فکرکنم!

 

 

https://uupload.ir/view/sima_bina_-_shisheh_delom_a7l8.mp3/

 

 

 

سلاممم نیمه ی بی معرفتم:):
چطوری ؟:):

آرمین همیشه میخواست  به همه چک افسری بزنه یادته؟:)))
اولین نفراز اون شنیدم چک افسریو:)))

تو دستت به من میرسید چک افسریتم نوش جونم لعنتی دلم برات تنگ‌شده بود:(:

ببخشید عصابتوخوردکردم
ولی عصاب خوردی نداشت که 
الف تموم شده
فقط این اواخرخاطرخواهام زیاد شده :)))همش هی دوباره یاد الف میوفتادم نمیدونم چرا :/

مارگزیده از ریسمون سیاه سفید میترسه حکایت منه
ولی نمیدونم شایدیکی واقعا پیدا شد ،شد انچه باید بشود:)))


برافاطمه نوشتم اقای ب که ماجراش تموم شد ازاینجاهم رفت 

خیلی سعی کرد وحرف زد ولی گفتم نه  
اصلا هنوزتاوقتی الف ته ذهنم کار درستی نیست 
خاطره هاش هنوز یادمه بایدکامل از ذهنم پاااک بشه محووو بشه 

بیخیالش:/

بعد مدتها اومدی اینا چیزای بااهمیتی نیست 
خودت چطوری؟ درس میخونی؟ چیگارا میکنی؟

من آره ای بد نیستم از قبل بهترم بیرون خونه سرگرم که هستم باآدمای جدید که درارتباطمو آشنا شدم حداقلش اینه که کمتر صه میخورم انقدر خسته میام میوفتم ووقت کم میارم فرصت غصه خوردن ندارم
هرچند دغدغه ها دیگه اضافه شده عصاب خوردیا کار هستو...ولی ذرمجموع بهترقبلم خداروشکر

فودی شبیه اسم سگع؟:))نمیدونستم😅
باباش شیطونه خیلی دوست داره پسرشو اینجوری صدا کنه؛))


تو پست جدیدبرات نوشته که با اکانت پیام بدی فردا بهش میگم پسورد یادت رفته😅
من وضعم بدتر توئه تو یه مدت نیومدی یادت رفته من که مدام سرمیزنمم گاهی یادم میره😑😐

اول حال گلی رو پرسیدی بعدمنو هییبع😢😂
حسودتم خودتی😂😅

فعلا خوبم همکارم کرونا گرفته حالش شدیداً بذه بیمارستان بستری شده یه روزم اومده بود سرکار میگفت سرماخوردم😐نگوکرونا بوده
خدابخیر کنه نگرفته باشم اژش استرس دارم:/

خوشبحالتون هواتون ابریه
گلی اینا سمتشون بارون میاد
مااینجا ازگرمای شدید کولر روشن میکنیم تابستونه تابستونه بهار نیست😅
ولی منم خیلی میخوابمو کسلم:/


مگه بعد تولدت چه اتفاقی افتاده؟:(:
من احساس میکنم بعد تولدم کلاًخالی از احساس وروحیات قبل شدم یجورخنثی 
الان که خوب فکر کردم از حالم گقتم دیدم منم همینجوری شدم خنثی که هیچی خوشحالم نمیکنه :/

پیر شدیمفکر کنم اثرات اونه😅
#امید_دهنده😂


وایییی این آهنگههههه مریمممم بردم به سن خیلی کم ونمیدونم چرا کلی باهاش گریه کردم حفظش بودم 
یعنی حتی آهنگ اولشو زد فهمیدم اینه!
بااینکه هیچوقت میدونم اخیراً گوش نکردم
قدیمیه خیلی نه؟
انگار تو بچگی شنیدمش ومامانم زیاد میذاشتتش که من حفظمش:(
خیلی خوب بود گریم گرفت باهاش یه حسای قدیمی برام زنده شد که گریم گرفت؛(

راستی چندوقت پیش تلگرام یکی جوین شد که من سیو کرده بودم خانم دکتر:))
جز توخانم دکتری نداریم:))
میخواستم پیام بدم ببینم خط دست خودته گفتم شاید دست داداشت باشه پیام ندادم:(
دست کیه؟:))

کامنتم نیومده؟

چرااومده بودعزیزم ببخشیددیرتایید کردم 
نرسیدم 
تااونجا جواب دادم تایید کردم کار پیش اومد وقت نکردم بقیهروجواب بدم:(❤

سلامت باشید، مخلصیم ...


ماچاکریم،نوکریم،ده کریم😅
زنده باشید:)

به به خانم ثبت کننده شب های تنها😂😂😂خیلی حال میده تنهایی،شب،خلوت،نور و اینا اره خلاصه کوفتت نشه😅😂من خیلی دوست دارم شبو پیاده روی کنم ولی نمیشه دیه😂روزم نمیزارن برم بیرون چ برسه ب شب

چقد خوب شد پست گذاشتی،ب ی پست با کلی پ ن نیاز داشتم😐من عاشق پستاتم😐❤حال میده خوندنشون و بیشترم میشناسمت

پ ن ۳ رو اصا نفهمیدم چی گفتی😐😂😂😂

پ ن ۴ هم ک درجریان بودیم(البته ب تازگی😒😒😒)مراقب حال جسمی روحی محیا پاییزی ما باش😒ب مرگ هم فک نکن😒

پ ن ۵🥺من خیلی از بچه ها تنفر داشتم قبلا ولی از مهر اینا فک کنم علاقه شدیدی پیدا کردم،بچه ها سرگرم کننده های خوبین😂همین ک موقع بازی کردن باهاشون  وقتم بی دغدغه و فکرای بیخود میگذره کلیه🤧

فودی رو تو این کرونا نباید بغل کنیا،اصلا مواظب خودت نیستی...

پ ن ۶:راستش من خیلی این حست رو درک میکنم ولی ترست رو تا ی حدی نگه دارو زیاده روی نکن،همیشه فرار کردن و ب تنهایی خودت پناه بردن و تنهایی رو ارجحیت دادن کاره درستی نیست،اتفاقا خوشحالم ک تجربه ای مثه آقای الف رو داشتی ولی امیدوارم تجربه های تلخت باعث نشه ک طعم تجربه شیرین دوست داشتن ی نفر دیگ رو نچشی و خب زندگی مشترک ی ریسک بزرگه،امیدوارم همیشه عاقلانه ترین تصمیمارو بگیری و اینکه آقا😑اگ اقای ب خوبن حداثل نه خالی نمیگفتی،میگفتی فعلا آمادگی ازدواج نداشتم😐😂😂😂😂گناه داره اخه

پ ن۷:واقعا عجیبه ک مغز این آپشنو نداره...

پ ن۸ :هنوز شیطنتتو داری🤧من حسش میکنم چرا😐😂محیای اروم رو هم دوست داریم ما😌💜

پ ن ۹:خسته نباشی💜

کنکورت امیدوارم عالی بدی💜💜

کامنت گلشید خیلی خوب بود😂پووف وبخبتقاخبا🤣🤣🤣وای عاشق استاده شدم ک

عزیزمممم😂❤
مبینا منم پیاده روی تنهاییو دوست دارم واقعاً قبل کرونا بعدازظهرا همیشه میرفتم تنها براخودم پیاده رویو پاساژ گردیو اینا خیلی دوست داشتم ولی دیروقت اصلاً خوب نیست اصلاااا نبین فیلم گرفتم اول تااخرش داشتم آیه الکرسی میخوندم😂😐
یعنی ۱۰ به بعد دختر بیرون خونه باشه  مذکورات وطنم پاره ای تنم! بارفتاراشون یکاری میکنن تا روان براش نمیمونه جز ترسش 
خلاصه دلت نخواد من خودم با ترس میام خونه خیلی روزاهم باعصاب خراب وتاخود خونه هی فحش میدم تودلم بلکه آروم بشم:/))

عزیزمممم مرسی لطف داری 😍😍منم عاشق توام اگه شماها نبودید من انگیزه نوشتن نداشتم که 😍😘مینویسم چون دوستای خوبی مثل تو دارم😍

خودم الان که دارم جواب میدم یادم نمیاد پ.ن۳چی بود که تشریحش کنم😂

درموردن پ.ن۴م چشم چشم🙈❤

من از نووجونیم عاااااشق بچه هام خییییییییییلی بینهایت خوبن و دوسشون دارم میمیرم برابچه ها😭
من یکماهه دارم خون دل میخورم که چرا نمیتونم لپای خوشمزشو ماچ کنم😭 دیگه برابغل اونم باماسک نمیتونم تحمل کنم بغلشم نکنم😢 طفلی اونم تااین اواخر منو اصلا بی ماسک ندیده بود چند روز پیش ماسکمو دراورده بودم قهوه بخورم منو بعد یکماه بی ماسک دید همینجوری زل زده بود نگام میکرد انگار که آدم جدیذی دیده باشه ها😂 نگام میکرد داشت انالیز میکرذ من کیم 😂 بعد خندید گفت خالهههه چقدر بدون ماسک فرق میکنی 
من ندیده بودمت بدون ماسک منم خندیدم گقتم عههه ندیده بودی؟ اره همه باماسک فرق میکنن دیگه:))
حسرت به دلم ماچش کنم خیلی خوردنیه 😭
دیروز خیلی خوابم میومد وخسته بودم بااینکه ماسک داشتم ولی فهمید انقدر باهوشه 
گفت خاله چراامروز یجوری شبیه همیشه نیستی 
گفتم خستم خاله خیلی خستم :))

انقدر خاطره دارم ازاین دوتاها خودش ۱۰تا پست میشه😂

پ.ن۶: مرسی بابت حرفات عزیزم:)❤
والا خودمم دلم سوخت ولی دیگه نمیشد کاریش کرد:)
بعدم آمادگی ازدواج نداشتن براش  قابل قبول نبود من دلایل دیگه مهمترازاین اوردم که گفتم نه ولی اوناهم براش قابل قبول نبود چه برسه به آمادکی ازدواج نداشتن 
وکلاً ماجراش تموم شد وازاینجا رفت 
مثالش زدم برا بیان حس خودم:))
اخیراً به دوستام گفتن همشون دعبام کردن😐. همشون که نه دوستا دنیا واقعیم 
دوتااز دوستامجازیم معتقد بودن کار درستی کردم
چندتاشون که خبر نداشتن اخیراً گفتم ،گفتن دیوانه ای  چرا گفتی نه😐:))

پ.ن۸: اره یکم هنوز شیطونیارو دارم ؛)) ولی نه به شدت قبل 
امیدوارم باز برگردم به تنظیمات کارخانه😂
قربونت برم که آرومم تحمل میکنید😂😅😘❤

پ.ن۹: قربونت برم مرسی این همه تایپ کردی درجواب تمام پ.ن ها😍😘
مررررسی انشاالله توهم موفق بشی توکنکورت وکل زندگیتو هدفات😍😘

اره پوف خیلی بامزه بود😅😂


سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۰۰ , ۲۰:۰۶ کیمیا مهاجر (پرستوی عاشقِ سابق)

جدی؟ تاحالا اینجا نظر نذاشته بودم؟😍

اخی خانومی لطف داااری. خداروشکر 💖💖💖

 

اره عزیزم... زمان خیلی مهمه...... درست میشه همه چی ان شاءالله 💐💐


خواااهش میکنم. کاری نکردم که 💖💖

بله جدی اولین بار بود افتخار دادید عزیزم😍❤

مرسی انشاالله😍


@مریم

 

خب رمز واموندتو یه جا بردار بنویس هر سری هی گمش نکنی بخوای خودتو عداب بدی دنبالش بگردی:)

یا یه رمز ثابت واسه اکانت هرچیزت داشته باش مثل شماره شناسنامت شماره دانشجوییت شماره همراهت...

خوبم شکر تو خوبی؟:)

نطرات همینجوری میخواستم یه مدت خصوصی باشه ولی پستای قدیمم عمومیه نظراتش.یعنی میشه چهارمین پستم به قبل:)

هوای بهارم که خوب اومدی دیگه آقا اصلا هوای ما هم بهاریه یه لحظه آفتابی یه لحظه طوفانی یه لحظه بارونی:)))


جدیدا حوصله ی نوشتنم نمیاد تمیتونم زیاد بنویسم کاش قابلیت وویس فرستادن داشت اینجا😅

گفتم بزنمت ناراحت نشده باشیا شوخی بود 😀

خواهش میکنم قول بده دیگه حرصم ندی 😁 

میدونم ادما نمیتونن از درون هم دیگه باخبر بشن فقط خدا میفهمه هعی 

اری  شده از کسی خوشم بیاد ولی اون نه برعکسشم بوده اصلا خوشم نمیومده و اون چراااااااا ... به دلم ورود پیدا نمیکنن اونا که ازم خوششون میاد ! چه حکمتیه ؟ چرا نمیشه هردو از هم خوششون بیاد ؟؟؟؟؟؟🤔 منم یک دندم انقدر میشینم تا این اتفاق بیفته پیرم شدم که شدم 😣

امممممممم اهان منم خوبم خداروشکر 😂 جدیدا کمتر عصبی میشم اصلا فکر میکنم این عصبی شدنم ریشه در شب بیداریام داشته باشه یه دکتری طب سنتی تو یه شبکه تلویزیون میگفت ساعت دوازده تا دو همین حدودا حالا یکم اینور تر یا اونورتر 😆 وقت استراحت صفراس یه همچین چیزی و توضیح داد درموردش ( اخه بگو توکه یادت نمیاد چرامیگی مجبوری 🤨اخه دوست دارم بگم 😕 😁)بعد با توجه به اطلاعاتی که دارم چون از علائم غلبه صفرا خشم و عصبانیته و در من موج میزنه 🤦🏻‍♀️ از این رو فکر میکنم باید شبا زود بخوابم . حالا تو ماه رمضون من تنظیمم بهم ریخته اصلا دوست ندارم ، تا صبح بیدارم بعد میخوابم تاااااا عصر خیلی بده اینجوری و من موندم چطور تا الان اوضام وخیم نشده با این تایم خواب 

آری روانشناس بی سوات 😂

منظورت اقای ب بود ... پس رفتن ! حیف یعنی ازش خوشت نمیومد؟

حرکت انتحاری؟🤔 نمیدونم بمب ببند 😂 

یه چیزی که خوندم از تو سایتی درمورد کم شدن یا از بین رفتن علاقه این بود طول روز مشغول باشی که ذهنت سمتش نره ... 

اره شبیه رمان بود حس کردم رمان دارم میخونم 🙂🙂🙂🙂

کم توقع کی بودی؟🤤🤭

من دوست دارم با مهندس ِ سبزی فروش ازدواج کنم 😂😂😂😂 هردو در کنار هم به پرورش و فروش سبزی و سیفی بپردازیم و عمر گران خویش را در این راه صرف نوماییم 🤭 البته درکنارش یه برجکی هم بسازه 😂🤤 

( این عریضه صرفا جهت لطیف نمودن احوال بود 🤗 وگرنه هیچ اعتبار قانونی دیگری ندارد 🤭)

 

داشتم سبزی میخوردم یهو حسو حال طبیعتو باغ و گل و سبزه و اینا برام زنده شد گفتم ای کاش زمستون بود نکه اینجا زمستونش بیشتر بهاره ( اابته من یخ میزنم زمستونی که گذشت عین چماق میشدم از سردی فعالیت چندانی نداشتم همش حالت سکون داشتم) 

 

مریم سلام خوبی؟ 

چیخبرا ؟

نمیای وبت؟

تل چی؟

راستی یادم رفته  چندسالت شده کی درست تموم میشه  کی طرحت شروع میشه؟ ترم چندی؟

 

 

 

 

درسته من لوسم ولی انقدر دیگه لوس نیستم که بابت این شوخیا ناراحت بشم😂😅
باشه سعی میکنم دیگه حرصا ندم ولی قول نمیدم😛😂

اره منم موندم چه حکمتیه دوطرفه نمیشه 😅

البته من ازآقای ب بدم نمیومد اینجوری نبود که خوشم نیاد ولی بیحس بودم فقط 
یعنی کلاً نمیخوام به هیییچکس فکر کنم
اتفاقا چند روز پیش به یه همکارم ماجراشو گفتم 
به هیچکس تومحیط کار نگفته بودم از حاشیه یاحرف وحدیثی پیش بیاد خوشم نمیاد بخاطر همین نگفته بودم فقط بااین دختره راحت ترم که اون یه روزای خاص وتایم خاصی میاد که اخیراً فقط شد همو ببینیم بهش گفتم انقدر سربه سرم گذاشت وخندید میگفت میگفتی بیاد خواستگاری خب چرا گفتی نه چراهمکار عزیزمو شکست عشقی دادی انقدر سرله سرم گذاشت اون میگفت پسر باید ابهت داشته باشه مشکلش اینه ابهتم نداره مظلومه:))
من گفتم اتفاقا من مظلوم دوست دارم وموافقم مظلوم بود 
دیگه اینو دست گرفت بیشتر سربه سرم گذاشت:))) 
گفتم بابامن گفتم کلاً مظلوم خوشم میاد ولی نگفتم که ازاین خوشم میاد😂

کلاً ظاهری واخلاقی موردتایید بود ولی اصلاً الان رومود هیچی نیستم اصلاً دلم نمیخواد احساسی درگیر کسی بشم یابهش فکر کنم
همون بهتر رفت ازاینجا:))

انشاالله. زودتر علاقه دوطرفه برات پیش بیاد😍

آره تایم خواب خییییلی مهمه بخصوص خواب شب منم خیلی تایم خوابم بده ازوقتی یادم میاد همیشه شب زنده دار بودم شبو دوست داشتم ودارم حتی زمانی که مدرسه میرفتم یاهمین الان سرکار میرم باز شبا رو تا دیروقت بیدارم ساعت۸مثلا باید پاشم ولی تا ساعت۳-۴صبح بیدارم😑😐 بعد صبحش به جون کندن بیدار میشم ولی آدم نمیشم😂
اصلا برا همین خواب افتضاحم قدم کوتاه موند دیگه 
مامان بابام قدشون بلنده خواهرم۱۷۰ داداشم۱۸۵
تنها کسی که قدش توخانواده من گوتاهه خودمم😂
چرا؟ چون تو اوج نووجونی که قد رشد میکنه تایم خواب وتغذبه مهمه من همیشه مثل جغد تاصبح بیدار بودم:/
همین الان نشستم کافی میکس میخورم خب معلومه الان تا صبح خوابم نمیبره:/ 
دارم قورمه فردارو ازالان میپزم فردا بتونم تالنگ ظهر بخوابم😂😅

اگه بتونی خوابتو تنظیم کنی خیلی خوبه
خوشحالم حالت بهتره کمتر عصبی میشی:)
وجالبه نمیدونستم غلبه صفرا باعث خشم وعصبانیت میشه 
چپن منم شدیداً غلبه صفرا دارم ولی خشمو عصبانیت ندارم ساب به سال مگراینکه عصبی بشم بیشتر،حس غمو اندوه دارم😅

من انقدر درگیرم باور کن دوهفته بود درست نخوابیده بودم روزی۴-۵ساعت فقط میخوابیدم هلاک بودم امروز همش خواب بودم زندگی دوباره پیدا کردم 😂خدارحم کرد یه امروز تعطیل  پیدا شد😂
ولی باهمه ی این اوصاف یادم نمیره:/

😂😂😂😂خیلی خوب بود مهندس سبزی فروش درکنارش برجک بسازه😂
ماهممون کم توقعیم😅😝

اره اینجاهم زمستونش بهاره
بهارش تابستونه
تابستونش جهنمه😅😅
الان یه سره کولر روشنه ازگرما😑
سبزی هم من هروقت میخورم حس خوبی داره حس بهار داره😂😅
ولی چون وقت پاک کردنشو ندارم معمولاً نمیخورم😅ونداریم توخونه مگراینکه مامانم بگیره پاک کنه بشوره بیاره برامون استعمال کنیم😅😂

گلشید خانوم علیک سلام!

 

منم خوبم مرسی شماخوبی؟:)

 

من به هیچی اعتمادندارم بردارم بنویسم یه جا بعد یادم بره اون یه جا کجاست چی؟

 

بعد بیفته دست کسی چی؟؟؟
 

چه میکنی ؟:) 

 

 

@ فاطمه خوبی ؟:) چه خبرا؟ 

 

تلگرامم پسوردم یادم رفت ازبس که نمیرفتم چندروز پیش هرچی سعی کردم یادم نیومد!!

 

احتمالا دیلیت کنم 

 

چرا من هیچی یادم نمیاد؟؟ 

 

26سالم شده :)))  فعلا جوگیرشدم واسه دستیاری بخونم ریدم...

 

تو چه میکنی؟

 

 

@ محیا نه من اون نیستم اگه با خطیه که تلگرامم داشتی کارداداشمه:)))

 

تلگرام من ایدیش که داشتی چندماه هست نرفتم وصل نمیشد فیلترشکن

 

چندروز پیش دوستام گفتن مردی چرا هرچی پی ام میدیم ان نمیشی 

 

رفتم پسوردم یادم رفته بود:)))))

 

همین روزاش اسم خودمم یادم بره:)

 

خب خداروشکر مشکل کار حل شد برات:)

 

دقیقادیروز غروب این اهنگ گوش میکردم هی غم رو غم جمع شد تا تبدیل به سیل گریه شد

 

مراقب خودتون باشین بچه ها

 

خوبه که خوبین:)

 


اره یه خط ازت سیو کرده بودم بعد شمارشم ندارم فک کنم چون من گوشیمو فلش کردم چند وقت پیش ولی تو تلگرام جوین زد 
پس داداشته:(:

اون آیدیتم پاک شده چون گوشیمو فلش کردم همه چی من رفت به فنا اگه اون آیدی رو داشتمم خوب بود:))

منم جدیداً اینجوری شدم حافظم کلاً مثل قبل نیست نمیدونم چه مرگمه گیج زیاد میزنم:(((
شبیه خنگا شدم :/
خیلی این موضوع رو مخمه😑
حافظم خیلی خوب بود آخه :/


خب گوش ندههههه😭
منم هروقت آهنگ غمگین گوش میدم نهایت ختم به گریه میشه لعنت به هرچی آهنگه غمگینه:/
باید ترک کنیم:)) باورکن حالمون بهتر میشه😅

توهم مراقب خودت باش عزیزممم خوب کردی اومدی جات خالیه دلتنگت میشیم

انشاالله توهم خوب باشی:)❤😍😘

دقت کردی چقدر حرف زدم 

میگم چرا پرحرف شدم ؟

نکنه دیگه حرفم نیاد تا سال آینده؟😄

 

کارخوبی کردی😁😍
روحیه آدم خوب باشه ذوق وشوق حرف میاد 
برامن که اینجوریه
انشاالله همینجوری حالت خوب بمونه وپرحرف بمونی😉❤
ببخشید درجوابت چیزی ننوشتم وقت نکردم فقط کامنتتو تایید کردم مریم بخونه شب جواب اونم مینویسم 

مریم 

ممنون خوبم ، خداروشکر 

دستیاری چی یعنی چجوریه ؟ عمومی رو تموم کردی ؟طرح نمیری؟

امممم این سوالام فضولیه؟🤔😄 اگه صلاح دونستی جواب بده اگه نه که هیچی

منم میخورم و میخوابم ، میدُنی؟ کار خیلی بزرگیه خیلیا از پسش برنیومدن 😂

 

محیا

ممنونم عزیزم ان شاءالله تو هم روحیت خوب باشه و خوب بمونه 🙂

خواهش میکنم ، راحت باش هروقت تونستی و وقت کردی جواب بده 

 

 

دستیاری منظورش تخصصه فک کنم خودشون میگن  دستیاری داره میخونه برا تخصص الان واسه همین طرحشو نرفته :)


چون دیر کامنتو تایید کردم ممکنه مریم نبینه خودم دیگه جواب دادم😅


قربونت مرسی :)💕

سلام 

عیدت مبارک 🙂


سلام عزیزمم😍😘عید توهم مبارک❤

بخاطر شکست عشقی رفت ؟😁

عزیزم جغد بودنم عالمی داره 😂 

ولی من همیشه خوابم درست بود دیگه ده یازده خواب بودم .

اما حدودا ۹ ساله دیر میخوابم عادت کردم به دیر خوابیدن امشبم زود خوابیدم یه ساعت بعد بیدار شدم 😐

اره یکی از نشونه هاش زود عصبانی شدنه و زود هم فروکش میکنه 

ولی من به جز غلبه صفرا غلبه سودا و بلغمم دارم 

بهم ریختس مزاجم 😕 همین سودا هم باعث عصبانیت میشه 

نگم برات از بعضی چیزا چقدر حرص میخورم 

اینکه میگی غم و اندوه داری برای سوداس شاید ؟

 

فکر کنم این چندروزم که کمتر عصبی شدم ترشی خوردم چون سرده شاید صفرا رو کم کرده باشه یا نه بلغمو بیشتر کرده باشه چون بلغم باعث بیخیالیه 

 

منم که همش در حال افسوس خوردنم

دلم میخواد از خونه برم برم یه جایی که کسی انقدر ازم توقع نداشته باشه منو بذارن به حال خودم . فرصتام سوخت دود شد رفت دیگه ناامیدم 😪

هعییی محیا من خودمو بدبخت کردم 😣

 

🙂 واقعا چقدر کم توقعیم!

 

اره و اینکه پاییزم نداریم 

برای ما هم کولر روشنه یک ماهی میشه یکم بیشتر 

 

استعمال کنید ؟😂

اهوم مدتیه سبزی زیاد میخورم قبلا طوری میخوردم انگار میترسیدم سمی شم😂 باور کن

کم سن بودم اندازه دوسانت برگ میذاشتم رو غذام میخوردم همونم بعد چندبار دیگه نمیخوردم تا این حد 

من با هر سبزی جور شدم الا نعنا بخاطر بوش که تنده و اینکه برگش زبره تو دهن حس خوبی نمیده ولی خشکش با دوغ خیلی میچسبه 

و اینکه از تربچه خیلی خیلی خوشم میاد مخصوصا قرمزش چون طعم ملایم تری داره و هم شکل و رنگش جذابه بعد از اون تره و ریحون مخصوصا بنفش

یعنی من هرچی نباشم خوش اشتها رو هستم 🤤

الان مثلا رژیمم شدم ۵۶ کیلو میخوام برسونم ۵۲ نسبت به قدم ۵۲ ایده آله

 

 

 

 

 

نه منتقل شد جای دیگه:)))

منم مزاجم داغونه بهم ریختس:/ خودمم نمیدونم دقیقاً چیم فقط میدونم داغونم😂😅

افسوس نخور پاشو حرکت کن😉
منم خیلی دلم میخواد برم یه جایی تنها زندگی کنم 
دعا کن  برام ارشد دربیام برم یه وری😖

نبابا چی فرصتات سوخت؟ هنوز وقت داری کلی ماهی رو هروقت از آب بگیری تازس😉
فقط کافیه راهتو اگه اشتباه بوده تغییر بدی
یااگه مثل من بلند پروازی و انتطارایی از خودت داری که درتوانت نیستو کم کنی و مسیرتو تغییر بدی موفقیتای جدید توراه جدید بدست میاری شک نکن:)


چه بامزه بود حست به سبزی😂😅

همیشه خیلی باحال از خوردنیا حرف میزنییی😂😍❤
من نعنا رو دوست دارم 
ولی ازهمه بیشتر ریحونو دوست دارم 
😁

کاش خوش اشتهاییت به من منتقل میشد😅

خداقوت بابت رژیم😉💪 اره منم باید بشم۵۲  نسبت به قدم😐😖
ولی خیلی سختمع نمیشم لامصب یه کیلوهم به بدبختی اضافه میکنم😢
البته از وقتی اومدم سرکار خیلی بهم اعتماد بنفس دادن انقدر از هیکل وقیافم تعریف کردن😁😅 خودم توش موندم 😅
واسه همین دیگه مثل قبل غصه نمیخورم😅
انقدر که بهم گفتن مانکنی،هیکلت بیسته،خوشبحالت چقدر اندامت خوبه ،کاش منم اندازه تو میشدم ، و... اصلا موندم😐 که من دارم بال بال میزنم چاق بشم بعد اینا اینجوری میگن:))
بعد میگم بهشون بابا من دارم خودمو میکشم چاق بشم کجا خوبم میگن نهههه چاق نشیییااا عالییی الان بیسته هیکلت
😐
ولی بنظر خودم لاغرم😖


اهان دستیاری همون تخصص منظورشه

موفقی باشی مریم 

ای کاش منم مثل تو با اراده بودم 

 

 

😭


انشاالله ماهم راهمونو پیدا کنیم 😅

ان شاءالله ارشد رشته و دانشگاه خوب قبول بشی

 

فکر کنم کم میخوری 

باید کالری شماری کنی اول اینکه بدونی کالری متابولیسمت چقدره اونوقت هرروز کمی بیشتر کالری دریافت کنی 

 بعضیا مانکنی دوست دارن ولی مهم خود ادمه چی دوست داره 

غذاهایی که تری دارن یه مدت امتحان کن ببین اشتهات بیشتر میشه یا نه ( با مصلحشون خورده بشه )مثلا مرغ لوبیا ماست  شیر قارچ خیار هندونه یا تو سبزیا کاهو میوه ها مثل الو طالبی شلیل هلو گرمک گلابی لیموی ترش و شیرین 

سبزی خرفه هم برای صفرا خوبه اما تو نت نوشته که باعث سیری یا کاهش اشتها میشه 

 اینا که طبعشون تره چاق یا تو پر هستن مگه اینکه سودا یا صفرا غلبه پیدا کرده باشه دچار خشکی شده باشن که بازم به نظرم‌ رو طبع پایشون که تره تاثیر نمیذاره دموی ها و بلغمی ها چون ترن تو پر و چاقن اما سوداوی ها و صفراوی ها بخاطر اینکه طبعشون خشکه لاغرن.  اینها که چاق یا تو پر هستن از پوستشون معلومه چون پوست انگار رطوبت داره و پره و چین و چروک کمتره در عوض اونها که طبعشون خشکه چین و چروک بیشتره و تو بعضیا خشکی پوست رو میشه حس کرد . 

 

سلام عزیزممم خوبی؟:)
ببخشید انقدر دیر جواب میدم
حال روحیم خوب نبود حوصله که نداشته باشم سخت میشه حرف زدن برام

مرسی عزیزممم انشاالله توهم به هرخواسته ای داری برسی😘😍❤


چقدر اطلاعاتت بالاست😉😍❤

من باید تحت نظر یه مختصص تغذیه باشم 
بااین چیزا درست نمیشم:/
رها کردم فعلاً تا بعد ببینم چی میشه!
انقدر هر دفعه شروع کردم یه چیزو امتحان کردن وول کردم خسته شدم😅
من مشکلم اینه اصلاً از خوردنیا خوشم نمیاد😂😅

سلام خوبی؟ 

چه خبر؟ 

 

 

مریم :

سلام خوبی؟

قصد نداری وبت رو باز کنی؟ 

ملت باهات کار دارند ....

سلام:) ممنون:)
توخوبی؟:)
سلامتی:)

توچه خبرا؟؛)

مگراینکه با مریم کار داشته باشی الکی حال ماهم بپرسی:)

سلام 

خوبم بیدم تو خوب بیدی ؟

ممنون ان شاءالله 

  نمیگم کاملا درسته حرفام ولی فکر میکنم معده اگه مزاجش تر بشه اشتها بیشتر میشه 

درمورد اینکه میگی از خوردنی خوشت نمیاد گاهی باید به غذا به عنوان دارو نگاه کرد یعنی دارو رو طعمشو دوست نداری خوشت نمیاد اما برای خوب شدن نیازه بخوری غذا هم همینطوره 

منم بی اشتهایی رو تجربه کردم اون موقع سعی میکردم بخورم شاید به اندازه ی همیشه نه ، اما به یه حدی میرسوندم 

به نظرم طب سنتی بهتره 

متخصص تغذیه نمیدونم چیکار میکنه رژیم میده یا چیز دیگه ولی با طب سنتی مزاج اصلاح میشه . 

اگه برات امکانش هست روازاده رو دنبال کن هم سایت داره هم کانال ... 

منم تو سایت یا کانالش در مورد افزایش اشتها مطلبی پیدا کردم میفرستم

 

 

 

 

 

سلام عزیزم😘😍
خداروشکر خوب بیدی منم خوب بیدم😍😂😘
نه حرفات درسته.من خودمم یکمی دراین موارد اطلاعات دارم 

طب سنتی واصلاح مزاج وااااقعا سخته برامن 
من این همه سالبه هله هوله خوری عادت دارم 
کنار گذاشتنش برام خیلی سخته
میوه تو یخچال ما گند میزنه ولی مصرف کرانچی وچیپسو پفکوتخمه وکیک وشکلاتو چیزا ناجورمون بالاست😑
شهریور پارسال بود من رفتم زیر نظر یه دکتر طب سنتی
اون موقع معده وگوارشم منفجر شذه بود خیلی حالم بدبود 
پرهیز غذایی شدید داشتم ودارو ایناهم بهم داد
۲ماه رعایت کردم خوب شدم بعد دیگه برگشتم سرعادتا بد خودم 
سختمه رعایت خیلی چیزا 😑
فک کنم با متخصص تغذیه بهترکنار بیام😅

خداروشکر که تو هم خوب بیدی 🙂

منم کامل رعایت نمیکنم ولی تا جایی که بتونم اینکارو میکنم . حداقل میشه تو مصرفش اعتدال داشت 

سلامتی اونقدر با ارزشه که بشه بخاطرش سختیا رو تحمل کرد .

 امیدوارم تو تصمیم و انتخابت موفق باشی🙂

 

‌ قربونت مرسی😘❤

اره حق باتوئه
بخصوص من که تجربه خیلی بدی از بهم خوردن وضعیت گوارشم دلرم باید خیییلی بیشتر مراقب باشم😢
نمیدونم چرا هوا گرم میشه اینجوری میشم 
فک کنم بخاطر صفرامه معدم وگوارشم دچار مشکل میشه 
الانم همینجوری شدم پارسالم مرداد گوارشو معدم اینجوری شد همش درذ وورم معده وحالت تهوع اصلا نمیتونم چیزی بخورم همشم حالم بده:/
.قربونت مرسی توهم همینطور😘❤

چه کامنت های پرملاتی داشتی!

اعتماد کردن به آدما سخته، مخصوصا اگه یه دور ضربه خورده باشی. منم معمولا ابراز علاقه کسی رو جدی نمیگیرم. ولی یه چیزی رو واسه خودم نشونه گذاشتم؛ اینکه طرف چقدر جدیه و به خودش اعتماد داره.

دوم اینکه طرف چقدر بهت احترام بزاره.

و سوم اینکه چقدر صبوره. 

اگه اینا رو داشت میتونم بهش فکر کنم. یکی رو نداشته باشه به نظرم آدم قابل اعتمادی نیست. و نمیشه روش حساب کرد.

عزیزم😍❤
راستش رفتم چک کردم ببینم چرا گفتی پرملاتن 😅
چون طولانین؟:)) 
دوستامن وخب دوستای صمیمیم همیشه باهم خیلی حرف دارن😉

ملاکای خوبی داری😍❤
ولی بنظرم همه ایناو حالا ملاکای دیگه نیاز به یه حداقل درارتباط بودن وشناختی داره تاادم ازیه چیزایی مطمئن بشه 

ولی من به کسی اعتماد ندارم بهم نزدیک بشه که حتی بشناسمش!


ولی درکل بااین ملاکات موافقم احترام وصبر و به خود مطمئن بودن ملاکای مهمین:)💕
ممنون از حضورت عزیزدلم😍❤

🙂🌷


😍😘💖

سلام. خوب هستین؟ اوضاع الان چطوره؟ :) طبق معمول من خواب موندم 😂

خدا رو شکر حالتون خوب شده. مواظب خودتون باشین. خدا قوت بابت کارا ایشالا اوضاع هر روزتون بهتر از دیروز باشه.

چرا دروغ بگم وقتی بعضی والدین رو تو پارک میبینم که با بچه‌هاشون بازی میکنن منم دلم بچه میخواد! میدونم بزرگ کردن بچه چقدر سخته و تربیتش چقدر مسئولیت داره و حتی خودمم هنوز بچم و هنوز ازدواج نکردم ولی باز این حسه برای منم پیش میاد 😂

یک دقیقه خودتون رو جای اون پسره بزارین... اگر کسی از شما اینطوری تعریف میکرد چیکار میکردین خوب؟ 😂 یادمه وقتی بچه بودم کسی اینطوری تعریفم میکرد یک جور استرس به همراه خجالت کشیدن میگرفتم 😐

درباره اون آقاعه هم حق دارین چون قبلا تجربه خوبی نداشتین. یک جورایی هم اون حس وابستگیه هست که باعث میشه آدم از زندگیش بمونه و بعلاوه معلومم نیست نیت افراد واقعا چیه و نمیخواین باز اون تجربه قبلیه تکرار بشه. ولی بعدا اگر خودتون خواستین اجازه بدین از راه درستش وارد بشن. البته به من اصلا ربطی نداره ها ولی میخوام اینو بگم هر فرصت خوبی برای آدم دوبار پیش نمیاد و راه درست و غلطم معلومه.البته اگر کسی واقعا دوستتون داشته باشه براتون صبر میکنه. خلاصه زیاد سخت نگیرین :)

همین دیگه... امیدوارم امتحانات و کنکور و هر مشکلی که هست رو با موفقیت و خوشی پشت سر بزارین!

سلام:) ممنون من خوبم الحمداالله:) اوضاع الان خوبه. شکر شما خوبید؟:)
هرموقع کامنت بذارن دوستان برام قشنگه و ممنونم از اینکه وقت گذاشتید خوندید:)
 
چقدرم تاخیر داشته جواب کامنتو دادن ببخشید خلاصه🙈

بچه ها انقدررر شیرینن وجذاب وکوچولو وخوردنی اکثر آدما همینجورین که دلشون میخواد😂😅
من متأسفانه به نگاه قناعت نمیکنم بچه ها بندگان خدارو میگیرم قشنگگگ میچلونم😐😂 خیلی حس خوبیه کوووشووولوان ادم دوست داره تو بغلش لهشون کنه😬😅😂😂😂

راستش یادم نمیومد از کدوم پسره تعریف کردم😂😅
رفتم پستمو خوندم یادم اومد
اقای ب؟
جلو خودش که تعریف نکردم اینجا گفتم😅
منم جلو خودم تعریف کنن خجالت میکشم البته ذوقم میکنم تو دلم😅

این صبری که بهش اشاره کردید تو کامنت یکی از بچه ها هم بودو نکته خیلی خوبی بود:)
هرچند فکر میکنم ازاین پسرا خیلی کم پیدا میشه ورو به انقراضن😂 والان اینجورین اکثراً که این نشدجهنم یکی دیگه😂😂😂😅

ممنون بابت دعاهای خیرتون انشاالله بهترینا براشماهم رقم بخوره:)🌹

سلام :)

 

ورپریده چرا یه پستی که ظهرخوندم الان همت گماریدم کامنت بدم دربارش پاک کردی؟؟:))

 

چرا با احساسات من بازی میکنی؟:)

 

من با کامنت همراه با پس زمینه سفید میام پستت با کفنم میرم!!!

سلامممم😍 چقدر حلال زاده ای مریم 
خوبیی؟😍😘
دیشب داشتم پستو مینوشتم اونجا که نوشتم از رنگ چشما ساره بیات خوشم میاد میخواستم بنویسم همش منو یاد مریم میندازه
که ننوشتم چون یکم مود عصبی داره گفتم ناراحت میشی😐
البته ازایننظر نه ها از نظر خوشگلی مهربونی مغرور بودنش محکم بودنش تودار بودنش نقش دکتر هم هست حسش یجوریه میبینمش تواون نقش یاد تو میوفتم:)


چی بگم:))نمیدونم تاحالاچندتا پست نوشتم اینکارو کردم باهاشون شاید۱۰تا پست تواین یکی دوماه نوشتم که منتشر نکردم 
یا منتشر کردم اخرشب صبح پشیمون شدم عدم انتشاروزدم رفتم باز تو لاک خودم 
مودم مود انزوا شده که دلم میخواد دربیام ولی نمیتونم
پستو صبح زدم ساعت۵-۶  صبح خوابیدم پاشدم۱۲پشیمون شدم عدم انتشارو زدم:)) خلم دیگه به بزرگیت ببخش😘😅

تو باکامنت بیا بمون براهمیشه 😍😘 


من که در وبم باز کردم ازصبحم آب وجاروش کردم!

 

بیخیال محیا ،هممون روزهای سخت داریم و خواهیم داشت

 

منم حس وحالم فرقی با حس های الان تو نداره:)

 

فقط امروز به این نتیجه رسیدم القای حس شادی به خودم واقعا شادی میاره:)

 

از ساره بیات اتفاقا خوشم میاد اون نقش هایی ام که توش نقش بدبخت بودن و

 

درعین حال قوی بودن اجرامیکنه که خودمم:)))

 

منم از عصر دستم میره غیرفعال کنم باز ... 

 

 

تازه دیدم زیاد نمیام بیان ظهر اومدم پستو غیرفعال کردم یکم بعدش تاالان نیومده بودم وبلاگ کم سرمیزنم
الان واقعا دیدم پستتو شگفت زده شدم:))

اره همه هرکی یجور حالش بده 
وهرکی یجور داره میجنگه 
:) 


اره دقیقا اینجوریه تقلیدواداشو دراوردن یکم بهتر میکنه آدمو:)

منم ازش خوشم میاد دوسش دارم ؛)

تو نقش خانم دکتریشم خودتی؛))حس من بهش شبیه توئه:)

نکن مقاومت کن شاید بهتر باشه وب باز باشه 
نوشتن حرف زدن باادما نه صددرصد ولی بهتر میکنه حال ادمو:)

پی نوشت میخوام:)

 

 

با کنجد یا بی کنجد؟:)))

یاد نونوایی افتادم گفتی پی نوشت میخوای

چیزی به ذهنم نمیاد بنویسم:(

نوشته دونم خالیه
نمییدونم قبلاً اون همه حرفو از کجا میوردم:)))

با مربای آلبالو:|

 

خجالت بکش تنبل :) 

 

هرچی تو ذهنته بنویس ،انگار میخواد رفرنس بنویسه!

 

پاشو اعصاب ندارم

 

 


مربا بالنگ بهتر نی؟:))


الان چند روزیه حالم خوش نیست 
خیلی وقته خوش نیست چندروزه فاجعس
ادمم که ناراحته متنا غمگین میاد تو ذهنش
اگه چیزی اومد تو ذهنم چشم مینویسم😘

سلام خوبی؟نظرمو که سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۷:۳۳ فرستادم پاک کن  ممنون

 

سلام عزیزم قربونت توخوبی؟:)
نظر براکدوم پست؟ همینی که کامنت گذاشتی؟
۷:۳۳هرچی گشتم نمیدونم چراپیدا نکردم
مهمه؟
کسی نمیشینه این همه کامنتو بخونه! چی بوده که بعد دوماه دلت میخواد پاک بشه؟:)

همین پست ، اولین کامنتم که اولش گفتم چرا حرصم میدی بزنمت

اره مهمه به نظرم 

حالا اومدیمو خوندن 

پاک بشه بهتره 

آها باشه پیداش میکنم 
پاک میکنم کارا سخت میگیا😂😅😅

ببخش زحمت میدم بهت

ممنون 😗


فداتشم شوخی کردم باهات:)❤
خواهش میکنم😘
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اون کامنت رو پاک نکردی ؟ 

با تاریخ و ساعتش میشه راحت پیدا کرد تو بلدی؟

***** ***** **** * ******

**** ***** ***** **** ** **** ** ***** **** 

******* ** **** ***

اینا که جلوش ستاره گذاشتم دیده نشه 

** ***** *** ****** ***** * **** ** *** ***** **** ******* ** ****** ****** **** *

 

چرا دیگه پاک کردم همون روز همونی که گفتی فلان حرف اولشه رو پاک کردم 
مگه هستش؟؟؟؟؟؟

من کاری ندارم عزیزم برا چی میخواستی پاک کنم تاگفتی گشتم پاک کردم اگه کامنت دیگم هست بگو تاپاک کنم:)❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan