موی سفیدو توی آیینه دیدم:)

 

آه بلندی از ته دل کشیدم...

 

زندگی زودتراز اونچه فکرشو کنیم میگذره

به قول فروغ فرخزاد: 

​​​

آه، چه آرام و پرغرور گذر داشت

زندگی من چو جویبار غریبی

در دل این جمعه‌های ساکت متروک

در دل این خانه‌های خالی دلگیر

آه، چه آرام و پر غرور گذر داشت....

 

 

معلومه فاز سنگین برداشتم؟

چلیک اشکم ریخت!

شاعر میگه موی سفیدو توی آینه دیدم آه بلندی از ته دل کشیدم 

البته شاعر براخودش میگه:))

امروز ساعت۱۷:۱۲دقه بعد ازیه انتخاب سخت وگذر از قلبم درحالی که داشتم بااحساسم کُشتی میگرفتم که گریه نکنمو قوی باشم

موهامو شونه میکردم که ببافم وبرم بیرون تو فکر غمم بودم 

طبق عادت همیشه فرق چپ باز کردم 

که یه موی سفید براااق چند سانتی بین موهای مشکی جلوی سرم دالی کرد :))

خندم گرفت بهش ، اندازه یه بند انگشت بود ولی عجیب خودنمایی میکرد لبخند زدم بهش وبا انگشتم نازش کردم:))

آخه

دوستش دارم :)

یه نشونه بود انگار همین امروز که بهش احتیاج داشتم که خیلی چیزارو یادم بیاره 

 که بگه وقت اشتباه کردنات داره تموم میشه

و... 

خواهر کوچیکه چندتا موی سفید داره 

 داداشم همینطور کلی موی سفیدداره

خواهرکوچیکه همیشه حرص میخورد که چرا من که بزرگترم موی سفید ندارم ولی اون داره:))

هم اون هم من فکر میکردیم بادیدن موی سفید تو موهام احتمالاً از غصه دق کنم انقدر که از پیر شدن نگرانم ولی نمیدونم چرا عاشقش شدم:)

سریع صداش کردم میم موی سفید دراوردم!

اومد نگاش کرد گفت :ووش چقد کوشولوئه مثل خودت؛))

 

دوسش دارم ولی اون لحظه انقدر یه حسی رو قلبم سنگینی میکردم که اشکام به بهونش ریخت!

ومیریزه 

پیر شدم هنوز لوس واحساسی موندم :))

 

میتونستم فرقو ازیه جا دیگه باز کنم و موی سفیدمو گم کنم بین موهای مشکی ولی همونجوری گذاشتم بمونه 

 

آدم چیزیایی که دوست داره رو قایم نمیکنه:)) 

اشکام نمیذاره خط چشم بکشم :/

 

بقیشو شب مینویسم:)

۱۷:۳۰

 

پ.ن۱:

ساعت یازده شب:)

خیلی خستم ولی اگه الان ثبتش نمیکردم مثل خیلی از حرفا میموندو بیات میشدو از ذهن پاک میشدو هیچوقت دیگه گفته نمیشد 

 

پ.ن۲: امروز بیشتر از اونچه که فکرشو میکردم از دست دادن یه دوست غمگینم کرده بود !

نمیدونم چندبار ولی به کرات تو محیط کار چشمام پراز اشک شدوگوشه چشمموپاک کردم 

حتی شیطنتا فودی(مراجعه شود به پستای قبل-تبصره برا احیاناً مخاطب جدید- فودی که بود؟ پسر کوچیکه مدیرم وعشق من)

سر ذوقم نمیورد 

 

بعد سه ماه در حسرت ماچ کردن لپای فودی که نکنه کرونا بگیرم یابگیره، امروز انقدرغمگین بودم که یه ماچ آبدار کردم لپاشو شاید بهتر بشم 

:)

چسبییید:)

لپاش رژ لبی شد و رد لبام رو لپا بامزش مونده بود:))

 

​​​​​​

به اصرار فودی حاضر شدم آبمیوه بخورم

 

ماسکمودراورده بودم همون موقع که دهنمو شبیه کروکودیل باز کرده بودم ابمیوه بخورم(قوطی بود)

خانم ایکس وارد محل کار شد و با ذوق وشوق سلام کنان واحوال پرسی طورانه منو غرق  الفاظ قربونت بشم فدات بشم چطوری عزیزدلم سلامتی و...کرد

ماسکموگذاشتم سعی کردم لبخندمو با چشمام نشون بدم مثل همیشه و احوال پرسی کردم 

اولین بار توهمین لحظه فقط بی ماسک منودید

 

چند دقه بعد:

خانم ایکس:میگم ازدواج کردی؟

من: نه 

خانم ایکس: نامزد چی؟

من: نه:)

خانم ایکس: چند سالته؟

من:۲۶:)

خانم ایکس: خواستگار داری؟

من: آره:)

خانم ایکس: چرا پس ازدواج نمیکنی؟

من: چون شخص مورد نظرم پیدا نشده 

اعتقادات برام خیلی مهمه

 

(تو پرانتز بگم روحیم با ظاهرم خیلی هماهنگ نیست! مثلاً عاشق نوحه ومراسمات مذهبیم وخیلیم دوست دارم اگه ازدواج کردم همسرم هرسال ببرتم کربلا :))

بعد عقد که صددرصدهمسرباااید ببرتم کربلا!

وخیلی چیزای دیگه

ولی ظاهری نه چادریم نه حتی محجبه 

و یکمم به روزو مُدم 

عاشق آرایش و لاک ورژو...:/

وخب پسرای مذهبیوخانواده هاشون قطعاً سراغ من نمیان:/)))

پرانتز بستههه)

 

خانم ایکس: خببب دیگه چیا برات مهمه؟!

 

من...

و...

خانم ایکس: میخواستم برا داداشم خواستگاریت کنم

۲۴سالشه!

 

من:😅

انقدری که پسر۲۳-۲۴ساله سال۱۴۰۰به من پیشنهاد شده دیگه فقط تواین موقعیت خندم میگیره😐

بسکه کم سن میزنم

و جالبه براهیچکدومم مهم نیست! که من بزرگترم

 

برعکس بقیه که خودم رد کردم این یکی ولی بالاخره حواله شد به مامان خانم !:)

 

 

پ.ن۳: فعلاً اصلااا جدی نیست هروقت هرکی جدی شد میام مینویسم خودمم میخونم عروس چقد قشنگه ایشاالله مباررکش باد دست دست شله شلههه شلههه کلیلیلیییی بزرگ نمیشم متاسفانه😅😂

 

 

پ.ن۴: ازعلوسی که بگذرم :))

پست قبلیو که نوشته بودم خیلی پکر بودم !حالم گرفته بود مثل همین امروز

ولی همون روز دونفر باعث لبخندم شدن

اولیش مدیرم بود که رفته بود سفر کاری وبرام سوغاتی عطر اورد وبیشتراز اینکه سوغاتیه بچسبه جملش چسبید که پراز مهر بود 

که اینم سوغاتیت نگی داداشم رفت سفر به یادم نبود یه سوغاتی برام نیورد:)

 اینکه خودشو مثل داداشم میدونه معرفتو مهربونیش خیلی قشنگ بود:)

 

رسیدم خونه پنلمو باز کردم ولبخند دوم نشست رو لبم 

یکی از دوستای مهربون بیانی نوشته بود:

 

سلامِ دوباره!

+کاش بعضی ها بدونند که این دنیا فقط و فقط با وجودِ آدم‌های مهربون قابل تحمل هست و اگر این آدم‌ها دیگه نخواند مهربون باشند، واقعا دیگه دنیا قابل تحمل نیست!

 

+

لینک

 

حدس میزنید تولینک چی بود؟:))

کتاب بود که هدیه کرده بود بهم😢😍

و اون روز شد یکی از قشنگترین خاطره هام 

که باید ثبت میشد

 

شاید اون دوست بیانی دوست نداشته باشه اسمشو ببرم ولی انقدر که مهربونو بامحبته حقیقتاً به همسر آیندش حسودیم شد😐😂

 

 

و اگه دنیا آدمای مهربون نداشت واقعاً زندگی غیرقابل تحمل میشد:)

 

پ.ن۴: بریم یه چندتا خاطره از محیط کارم بگم😁

چند روز پیش تومحیط کار شلووووغ بود منم سرم گرم کار که یهو یه دختری بایه بچه گریون اومد سمت یه خانمی که نزدیک من بود

گفت: خانم بچه شماست؟

اونم گفت بله

دختره بلند جوری که توجه همه رو جلب کرده بود برگشت بهش گفت واقعاً براتون متاسفم خیلی آدم بی مسئولیتی هستی واقعاً متآسفم 

و ول کرد رفت بیرون

حقیقتاً تودلم دختره رو تحسین کردم 

این تعداد مادرای بیخیال کم نیستن.کاش آدما بفهمن بچه اوردن وظیفه نیست !بچه اسباب بازی نیست ...

 

 

پ.ن۵: سرم گرم کار بودبازم، سرمو بلند کردم بایه بچه گربه روبرو شدم که داشت رو میز براخودش صفا میکردو قدم میزد😐

من که عاشق گربه هام ولی چندتا دختر به دورترین نقطه پناه برده بودن از ترس این نیمچه گربه

به صاحبش گفتم نازش کنم گاز نمیگیره؟

گفت؛ غریبه ها رو بعضی وقتا گازمیگیره وبغلش کرد 

منم درحسرت نازکردنش موندم😐خیلی کوچولو بامزه بود:((( منم دلم میخواد:((

یکی برام کادو گربه بخره:(

 

پ.ن۶: سرم پایین بود حس کردم رومیز یه چیزی جم خورد ازترس یهو تکون خوردم رفتم عقب دیدم یه نوزاد تو یه کریر (کالسکه! سبد! اصلاً هرچی شما میگید) رو میزمه داره دستو پاشوتکون میده😐😂

پاهاش و دستاش اندازه دوبند انگشت بود دلم میخواست لهش کنم😐همون بغل منظورمه😢

ولی بخاطر کرونایی بودن دستام به تماشا کردنش اکتفا کردم😅

 

پ.ن۷: دختر کوچولو یکی از دوستان

منو یاد گلی میندازه خیلی خوشگلو بوره چشماشم همرنگ گلیه

اطلاعات گلی رولو دادم😐😅

خییییلی دوسش دارم فسقلی نازیه؛)) هرازگاهی بامامانش میاد 

اولین بار که دیدمش خیلی ذوقشو کردم گفتم میشه ازت عکس بگیرم؟ خجالت کشید رفت پشت مامانش سرشو به نشونه نه برد بالا 

هردفعه میومد بامامانش سعی میکردم باهاش ارتباط برقرار کنم اخه خیلی بچه ها رو دوست دارم 

ولی باماسک خیلی سخته ارتباط برقرار کردن ودوست شدن باهاشون

 

دیروز سرم شلوغ بود صدا یه دختر بچه اومد که گفت سلام :) سمت صدارو نگا کردم دیدم خودشه بالبخند وخجالت نگام میکرد:))

مُردم براش موها بورشو ناز کردم باخنده گفتم سلام عزیزممم اونم دیگه ازم فرار نکرد خندید دوست شدیم بالاخره؛)

اینم باید بچلونم لهش کنم تو بغلم:)

 

 

پ.ن۸: بازم خاطره بگم یابسه؟:))

بقیش برابعد😅

 

پ.ن۹: هرکی خوند خداقوت ❤😅

 

پ.ن۱۰:


 

  • محیا ..
شنبه ۱۲ تیر ۰۰ , ۰۴:۴۳ پادکست طلوع بینهایت

پادکست طلوع بی‌نهایت را می‌توانید از طریق پلتفرم های زیر گوش کنید
👇
https://www.aparat.com/tolouebinahayat

https://enama.ir/Tolouebinahayat

https://t.me/toluebinahayat

جهت کمک مالی به پادکست ما به لینک زیر مراجعه کنید 
https://www.payping.ir/d/SeUA

چشم پادکستونم گوش میدیم:)

بچه ها پادکسشونوگوش بدید:))


سلااام

1.نمیگه آه بلندی میگه آهی بلند

موی سفید تکی حساب نیست، اونو منم دارم

چلیک یعنی چی؟

2. خانم ایکس چه حرفه ای و در لحظه اقدام کرده


من فکر کردم دیگه دوران پی نوشت ها تموم شد، توی پست قبل توبه کردید.

4. وی حسودی میکند! 
5. گربه ها خیلی با مزه اند. شاید از ویژگی هاشون این باشه که احساس چهره آدم را خیلی خوب درک میکنن و بهش پاسخ میدن. همیشه دنبال محبت یا بازی یا دعوا هستند.


 

سلاممم:)
میگم شما چند سالتونه؟:))
من قبلاً که اکانتتون به اسم مخ سوخته بود و یه عکس مرد سن بالا بود روش تصورم ازتون یه مرد سن بالا بود😁
ولی اخیراًدچار ابهام شدم هم بخاطر پستا ونوع نگاهتون و متنایی که مینویسید ویه ذوق وشوق خاص جوونی داره توش، هم نوع کامنتاتون اینجا که انرژی دارن و پروفایل جدیدحس کردم سن بالا که نیستید ازمنم کوچیکترید یه پسر۲۲-۲۳ساله!
کدوم تصور منید؟ 
منو ازاین ابهام برهانید😁😅

پس آهی بلنده! مرسی بابت غلط گیری😤😒 خیلی لطف کردید😒😂
 درستش میکنم مرسی گفتید :)

موی سفید تکی حساب نیست ؟! میدونید برایه دختر موی سفیدچقدر دردناکه؟:) 
من خودم فکر میکردم سی به بالا تازه یکی دربیاد زود دراومد لعنتی:/

چلیک نوعی توصیف صدای فرو افتادن قطره ای اشک از چشمانم بود😐😂
مثل بارون که میخوان توصیف کنن صداشو میگن شرشر 
یا صدای انفجار که میگن بوم ترکید

2) خانم ایکس خیلی معاشرتی وخونگرمه وسریع باهمه ارتباط برقرار میکنه واسه همین سرعت عمل داشت تو اقدام😅


نه توبه نکردم فقط گفتم شایدکسی نخونه پرحرفی نکردم دیدم هستیدمنم باز پرو شدم پرحرفی کردم😂😅
کلاً پرحرفی دوست دارم وقتشو ندارم😢

۴) رفتم ببینم۴چی بود که حسودی کردید دیدم دوتا پ.ن۴دارم😅
بابت عطر یا کتاب؟
عطر که هدیه نمیدم جدایی میاره شما بمونید برامون😅
میخواید کتاب مورد علاقتونوانتخاب کنید من بخرم براتون دیگه حسودی نکنید؟:)

۵) آرهههه خییییلی بامزنوچقدر بامزه تعریفشون. کردید دقیقاًهمینجورین😍😁

خداقوت این همه نوشتی :))))

چه همه بچه مچه میان جای شما مگه شغلتون چیه؟؟

😅😅😅 مرسی😁
خیلی وقت بود انقدر پرحرفی نکرده بودم
خدا وقتی ادموبرونگرا و پرحرف خلق میکنه توان بروزشم میده😅
کار من که تو بازاره
بچه هاهم خیلی نمیان گاهاً با مامان باباشون هستن
فقط چون من دیوونه بچم زوم کردم رو همون قسمتا وخاطره ها بچه ها ونوشتم ازهمین چند مورد :))

مرسی از حضورت عزیزم😍😘

انشاءالله بچه خودتو بچلونی....

اتفاقای خوب موقعه ای می افتن که فکرشو نمی کنی

اسییی😍❤ توهمیشه بهترینی دعاهاتم مثل خودت ،دعات چسبیدانشاالله :))

انشاالله۶تا بچه تو هم از سروکولت برن بالا😂😅

انشاالله براهممون اتفاقای خوب موقعی که نیاز داریم بهشون رقم بخوره:) 

۲۶ سال اینقدرام زیاد نیست ها :) زیاد سخت نگیرین. درسته خوب جامعه ما طوریه که معمولا تو ۲۴ میرن ازدواج میکنن و یکمی دیر بمونه هعی میگن که چرا مجرد موندی و فلان ولی نباید اهمیت داد! آدما فرق دارن... ممکنه یکی تو سن 50 ازدواج کنه ولی باز زندگی داشته باشه که عموم افراد حتی آرزشو نداشتن. احساساتی که دارین رو درک میکنم ولی اگر خودتون رو با بقیه مقایسه میکنین دست از این کار بکشین. چون شما هم آدم منحصر به فردی هستین و با بقیه متفاوتین. نزارین شرایط سخت باعث بشن تصمیم اشتباهی بگیرین که بعدا پشیمون شین. واقعا حیفه... توکل به خدا ان شاءالله همه چی حل میشه :))

موی سفیدم طبیعیه بعضیا دارن 😂 یکی از همکلاسیای منم داشت ولی خوب من ندارم... موهای من مثل پر کلاغن :| یعنی هرچقدر هم بشورم باز فرداش میبینم چرب شده و برق میزنن! خیلی رو اعصابه بعضا -ـ-

این بحث متفاوت بودن ظاهر با اعتقادات رو هم منم تو این چند سال اخیر متوجه شدم. واقعا درست نیست آدما رو از رو ظاهرشون قضاوتشون کرد. یعنی ممکنه کلا همه چیز برعکس در بیاد (حتی ممکنه یکی که چادری هستش کارهایی انجام بده که با شرع در تضاد باشن) درسته خوب ظاهرم مهمه ولی اینکه کل اخلاق و تفکرات کسی رو با ظاهرش بشناسی اشتباهه و متاسفانه جامعه هم به دید تک محوری عادت کردن. و نگران نباشین مطمئنا آدمی پیدا میشه که اینو درک کنه.

ما سه تا بچه گربه داریم بیاین همشونو بدیم بهتون 😐 از صبح تا شب سرمون رو بردن به خدا 😂 اصلا یک جا نمیشینن از طرفی هم مامانشون هعی صدا در میاره! یک ساعت زور میزدن از نردبون بالا برن :/ من گربه بودم خودمو از بالای ساختمون پرت میکردم پایین.

درسته عمر آدم میگذره ولی خوب زندگی همینه :) قرار نیست که همیشه بچه بمونیم... خدا اگر بهم عمر بده شاید منم یک روز پیرمردی بشم که جلوی خونش میشینه و برای خودش آواز میخونه 😂 باید حقایقو قبول کرد هرچقدرم که تلخ و سخت باشن. ما قراره این زندگی رو سپری کنیم حتی اگر الکی هم باشه بهتره که شاد باشیم تا اینکه بشینیم و بابت اتفاقاتمون زانوی غم تو بغل بگیریم. البته گریه کردن و ناراحت شدن اصلا عیب و ایرادی نداره ولی خوب به شرطی که دیگه از تعادله خارج نشه!

+ در پیرو کامنت قبل من خیلیم شیطونی بلدم در حقیقت شیطون تو مکتب من درس یاد گرفته ولی خوب این آدمان که تصمیم میگیرن چیکاره بشن 😂 اینقدرم عذرخواهی نکنین :) اصلا مشکلی تو دیر جواب دادنه نیستش و منم مشکلی ندارم واقعا.

بله موافقم باحرفاتون:)
۲۶نه واقعاً سنی نیست
دخترا فامیل خودمون بالای۳۵سال مجردن😅
اصلاً ازاین بابت نگرانی ندارم
ومقایسه ایم درکار نیست
چون۹۹درصددوستای خودم متآسفانه یاخوشبختانه مثل خودم مجردن😂 همه موندیم😂 وکسی نیست مقایسه کنم😂😂😂😅

ممنون بابت حرفاتون :)

شما سنی نداریدموی سفید زوده براتون:))
فک کنم۲۲اینجوراید درسته؟:)

پرِکلاغ؟😅😂😂
خب اشتباهتون همینه چون زیاد میشورید غددچربی رو بیشترتحریک میکنید
چه پوست چه مو وقتی چربه اکثراً برا کم کردنش مدام میشورن اونم با شوینده هایقوی پوست سریاصورت بدتر تحریک میشه وچربی بیشتری تولیدمیکنه :(
باید یه مدت باشوینده های ملایم تربشورید و تعداد دفعات شستنو کم کنید حتی اگه موهاچرب میشه 
تا تحریکش پایین بیاد اینجوری دیرترو کمتر چرب میشه

پسرا اصولاً حوصله مراقبتای گیاهی ندارن وگرنه براکم کردن چربی موی سر راهکار هست

من به این لاین پوست ومو علاقه دارم زدم توخط توضیحات پوست ومویی😐😂😅

بله دقیقاً‌اکثرآدما از رو ظاهر قضاوت میکنن ویا انتخاب:)
من محرما که میرم هیئت واینا خب همه جور تیپی میان مراسم سنم کم بود۱۳اینجورا 
ویه روز دوستم به مامانش که محجبه وچادریه ومعلم دینی وقرآن گفت واییی مامااان میبینی باچه وضعی میان مراسم ناخنا کاشته لاک زده فلان و...
حرف مامانش تاالان که۲۶سالمه یادم نرفته وهمیشه باخودم مرورش میکنم
که ماها فقط ظاهرشونو میبینم از دلشون که چقدروصله اگاه نیستیم شاید اینا باهمین ظاهر دلشون به خدا وائمه نزذیکتر باشه شاید خدا حتی بیشتر دوستشون داشته باشه بخاطر دلشون 
لاکشو موهاشو... رو میبینی اشکایی که ازته دله رو خدا میبینه که ازماها قایم میکنن یه گوشه ساکت فقط اشک میریزن و...

دل آدما خیلی مهمه :)

آخییی بچه گربههه😍 😂😂 خوشبحالتون قدرشونو بدونید😂
من گربه رو دوست دارم بغل کنم نازش کنم این گربه تربیت نشده ها گاز میگیرن لعنتیا😅


گریه برا موی سفید نبود 😅 بااون حال کردم😂 روایت از حالم بود که گره خورد به دیدن موی سفید ولی موی سفید باعث لبخندمم شد:))

وبله زندگی بالا پایین زیاد داره رسمش همینه:)
باید تلخیاشو پذیرفت وقتی میپذیره ادم بابتش غصه میخوره وقتی غصه خورد وپذیرفت مرحله گذر میرسه
وقتی نپذیریمش موندگار میشه:/
برای گذر از هر دردو رنجی باید پذیرفتش و براش عزاداریم کرد بعد تموم میشه:))


+ :))) عهههه پس شیطونو شما درس دادید؟ اوه اوه اوه😅 خدابه خیر کنه:))

انشاالله همیشه همینجوری بمونید نخواید از دانش شیطنتاتون استفاده کنید😅

خداروشکر گفتم یوقت ناراحت بشید
نیست خودم لوسم بقیم مثل خودم میبینم😐😅

من نصف موهای سمت راست سرم سفیده ،یه تیکه پهن سفید شده

 

چندباری بهم گفتم خودت یخی کردی؟ 

 

آخه دونه دونه نیست ،یه دسته کامله

 

گفتم نه باورشون نشده ،البته دوست وفامیل دیگه میدونن واقعا سفید شده

 

چون رنگ ریشه اش سریع مشکی میشه 

 

من دیدخوبی نسبت به رابطه با پسر کوچیکتر ازخودم ندارم حتی همسنم نمی پسندم

 

 

ایناز ده تا جوجه رنگی خریده بود همشونم تو دست وپا ول میکرد

 

دیروز خونه شلوغ بود نفهمیدم چجوری پام رفت رویکیشون له شد

 

از گریه و زاری هاش که بگذریم چندساعت بعد یکی یکی جوجه هاشو گرفت دستش اورد توصورتم نگه داشت بهشون گفت نگاش کنین بشناسینش 

 

این قاتل دوستتونه!!

 

آهنگ دوست داشتم

عزییییزمممم:(((
نمیدونستم
من راستش خودم فکر میکردم سی به بالا یه تار مو سفید تازه دربیارم غافل گیر شدم:/))

بخاطر غم وغصه وحرصو جوش زیاده موهای سفید ماها وگرنه بنظرم براسنمون زوده:/


منم همه رو رد کردم کوچیکترارو ولی این استثنا شد گفتم ببینم نظر مامانم چیه
:))
فک کنم لج کردم که قبول کردم خودم سریع رد نکردم:))
چون بابت یه موضوعی غمگین بودم :/

ولی درکل گاردبه پسرکوچیکتر ندارم آدمارو باید شناخت...
من خودمم هنوزاخه خیلی بچم 
:/
سنم رفته بالا ولی ازلحاظ روحی حس میکنم بچه موندم
درکل هرچی پیش ایدخوش اید😐😂


وایییییی مریمممم😂😂😂😂 مُردم برا حرکت آیناز قاتل دوستتونه😂😂😂
من آینازومیخواممم😭😂
من یه عشق بچه روانیم😅

از طرف من بچلونش😍❤
لهههششش کن😁😍❤


ولی جدی حس خودت تو لحظه له کردن جوجه چی بود؟:)))
منم خیلی جوجه دوست دارم بخرم😂😅


خوشحالم آهنگو دوستداشتی پس امیدی به سلیقه موسیقیم هست😅❤
سلطان سلیقه موسیقی تاییدش کرد😉❤

من نخوندم خیلییی زیاد بود :)))

فدای سرتون مرسی که هستید😂😂😂
محیا خیلی پرحرفه والا من بودم جاشما پامو اینجا نمیذاشتم
خداصبرتون بده😝😂😅
خلاصش میشه اینکه
موی سفید دراوردم
یه خواستگار کوچیکتر خودم اومد
دوتا کادو گرفتم یه عطر از مدیر یه کتاب ازبچه ها بیان
وچندی خاطره از بچه ها

:))
ازاین به بعد براشما خلاصه نویسی میکنم راضی باشید ازم😅

یکی ازدوستام توییت کرده بود 

 

مرتب برام اتفاقای خوب میوفته ،احتمالا دعای خیر زیاد پشت سرمه

 

کامنت اسی خوندم این ازنظرم گذشت 

 

نمیدونم دعای شر کی پشت سرمه که برامن اینجوری میشه

 

میدونی دیروز چله برداشتم ،چهل روز تا محرم مونده

 

ناراحت شدم لهش کردم ولی ندونسته بودواقعا

 

نمیدونم شاید من جون تجربه های خیلی سختی تا الان گذروندم

 

پسرکوچیکتر وهمسن نظرم جلب نمیکنه

 

حس میکنم باید براشون مادری کرد تادلبری

مریم توییتر داری؟:)

خوشبحال دوستت😑😐 البته شکر بابت همه چیا
ولی خب واقعا بعضیا دقیقاً همینجوری حالا نمیدونم دعای خیر نگاه ویژه خدا شانسواقبال پیشونی نوشت چی دارن انقدر همه چی بروفق مرادشونه انشاالله همیشه باشه براماهم باشه:

اگه اینجوریه که تو میگی پس پشت سرمنم نفرینه😅 ولی من آزارم به مورچه هم نرسیده😑

عزیزمممم چه کار خوبی کردی:) قبول باشه:) دمت گرم 
که بفکر چهل گرفتنی:)

خواهرمم بچه بود یه بار رفت رو جوجش:):
پیش میاد جوجه ها همیشه تو دستو پان😐😅

بنظر من بستگی به روحیه اون ادما داره  الان داداش خودم بچس همچنان واقعا ۵سالم بزرگتره
همسن اسیه
ولی روحیات اسی کجا اون کجا

پسرای کم سنم همینن بعضیا خیلی لوسو نتر بار اومدن بعضیام نه خیلی مردن
روحیات گوگولیزشونم بیشتره انگار منظورم عاطفی تر بودنو پابه پای ادم شرارت کردنه که من این گزینه مدنظرمه😂


کلاً من دنبال یه رفیقم که ازدواج کنیم رفاقته خیلی مهمتره😅
حالا یوقتا من مادری میکنم یوقتاهم اون پدری
نمیشه که همیشه اون پدری کنه وحامی باشه
مرداهم حس تکیه گاه بودنو حامی میخوان حالا هرچقدرم سنشون بالا بره اونام ادمن احساس دارن دست رو سر کشیدن میخوان گاهی


البته احتمال زیاد داداشم مخالفت کنه:))


سلااام

-سرگذشت عکس پروفایل من مثل سرگذشت بنحامین باتن عجیبه، 25 سالمه اگر خدا قبول کنه

- بله موی سفید تکی مثل اشتباه تایپی میمونه، نشونه پیری نیست. اون که نشونه پیریه معمولا از همون سی و پنج سالگی شروع میشه و زیاد میشه به مرور

- آهان، اشکای شما میگن چیلیک، آخه اشکای ما بی صداست

- باریکلا خانم ایکس

- پر حرفی چیه، شما هر چقدر خواستی بگو ما مستفیذ میشیم

- نه بیشتر حسودیم به دوستان و مدیر خوب بود
- یعنی دوستای من که برا تولدم عطر خریدن میخوان بیش از پیش از هم جدا بشیم

- خیلی ممنون از لطفتون، من قول میدم دیگه حسودی نکنم. کتاب خوبه، من قبلا خیلی دوست داشتم، البته کتاب الکترونیک نمیتونم بخونم زیاد، کتاب های غیر تخصصی را هم معمولا از کتابخونه میگرفتم، در کل هنوز هم خیلی دوست دارم، ولی تازگیا سعی میکنم کمتر کتاب بخرم. البته فقط سعی میکنم، چون همین امروز دو تا خریدم. اما برنامه ریزی میکنم که اول اونا که دارم را حتما بخونم و بعد از بین اونا هم مهماش را فقط بذارم تو برنامه و سعی کنم ازش استفاده عملی هم بکنم.

سلام:)

آره خیلی سیر متفاوتی داشته پروفایلتون:)))
ممنون منو از ابهام رهانیدید خلقیاتتون بزرگتر میزنه منظورم اقاتر ومرد بودنس 
یکی دقیق بشه مثل من میتونه حدس بزنه کم سنتراز چیزی هستیدکه نمود یافته😅
ادبیاتم چقدر خاصه😐😂

-موی سفید موی سفیده تبصره نداره 😅

-شما لطف دارید واز مهربونی ومحبتتون پرحرفیامنو میخونید:)🌹

-بله اشکای ما میگن چیلیک اشکای شما باکلاس بازی درمیارن بی صدان 😅 

-شما که میگید دوستاتون براتون عطر خریدن ما باید حسودی کنیم من اخرین بار۱۸سالم بود از دوستم عطر کادو گرفتم😐😅

-😂😂😅 منم کتاب الکترونیک سخته برام خوندنش ولی چون عشق کتابم و کتاباهم گروووون رو اوردم به کتاب الکترونیک خیلیم دوست دارم دیگه از نخوندن بهتره 
خوره کتاب الکترونیک دارم تامرز کوری زل میزنم به گوشی میخونم😅 عشقه دیگه نمیشه کاریش کرد❤😅 رسیدن به عشق بدون پولم سختی داره😂😅

دمتون گرم چقدر بابرنامه ریزی میخونید:)
خیلی خوبه:)
 

عزیزمممم:):

موی سفید ولی باحاله ها منم دوس دارم موی سفید داشته باشم ولی ندارم😅

البته تو موهای مشکی بیشتر نشون میده.

 

واااای من مردممم برای اون بچه ها😍😍😍

 

 

چه آهنگ قشنگی😢

:)❤❤
امروز  آقای(ن) فهمید پکرم گفت چی شده که انقدر پکری حالت گرفتس جریان چیه؟
منم خندیدم گفتم هیچی خوبم 
گفت نه نیستی توخودتی شبیه همیشه نیستی خیره گرفته ای خیلی 
جریان چیه؟
گفتم نه چیزی نیست خوبم
گفت برات قهوه سفارش بدم خسته ای؟ 
گفتم نه ممنون
ازاون اصرار از من انکار😅
چقدر خوبه مرد تیز باشه ها زنش تاناراحت بشه حتما میفهمه😂

بااینکه ماسک دارم ولی هروقت ناراحت بودم بدون استثنا از رو چشمام فهمیده:)))

آره موی سفید باحاله یه حس عجیبی داره لاناتی:))

توهم به زودی نصیبت میشه عجله نکن😂 
اره تو موهای مشکی براخودش رخ مینمایه رُخاااا😂😅

اسم دختر بچهه که میگم شبیهته فاطمس اون روز که بالاخره باهام دوست شد گوشی نبرده بودم دوباره اومد عکس میگیرم ازش ببینیش انقذر خوووووشگلهههه 
خواهرشم خوشگله مثل خودش خودش چشماش عسلی وسبز طور میزنه
ولی خواهرش چشماش آبیییههه آبیاااا انقدر نازنننن
ولی کوچولوتره همین فاطمه منو یاد تو میندازه خیلی دلبره😭❤

آره‍ه چند روزه هی دارم مدام گوشش میدم یه حالیه:(:

خدا خیرت بده خلاصه نویسیو دوس دارم

تولد منم نزدیکه کادو یادت نره خخخخخخ

😅😅😅😂

عههه آرهه مرداد بودید آره؟
اوایل مردادم بودید
پنجم تادهم؟
چقد زود بزرگ شدید همین پارسال بود بهت اسباب بازی کادو دادم😛😂
پارسال بود یا پریسال؟ 
نه کیک بهمون دادید آخر نه شام فقط کادو میگیرید هرسال😛😂😂
چقد زود گذشت ...
کادو چی میخواید ؟
:))

نه بابا. دو ماه بعد تازه وارد 20 میشم 😂 ولی موی سفید کلا ربطی به سن نداره من تو راهنمایی همکلاسیم موی سفید داشت. فکر کنم یک چیز وراثتی باشه...

آهان... درست میگین فقط فکر کنم مشکل من این باشه که کم میشورم 😐😂 حدودا یک بار در هفته. بگذریم از این بحث 😂 ولی واقعا اطلاعاتتون تو این زمینه خوبه!

بچه گربه‌ها کلا هر چیزی رو میبینن میخوان باهاش بازی کنن :| فکر کنم دو سه تا گل رو له کردن کلا! زندگی تو روستا اینطوریه دیگه :) از ناکجا آباد یک گربه میاد تصمیم میگیره اینجا بچه‌هاشو به دنیا بیاره انگار که مثلا اینجا بیمارستانه :| یا مثلا قبلا دو بار کبوتر اومده اینجا یک مدتی موندگار شده. رسمی هتلیه برای حیوانات!

من همیشه میترسم مثل این فیلما که آدمای خوب یکهو به شخصیت ضدقهرمان تبدیل میشن بشم 😂 

در هر حال امیدوارم حالتون اگر بده بهتر بشه :) اگر هم خوبه که باز خوب‌تر بشه... مثل همیشه چشمامو بستم فقط دارم مینویسم... شاد باشین و سلامت!

آخییی:) متولد شهریورید؟:)
چقدر متولدین تابستون تو بیان زیادن:)
نمونش همین اقا ابوالفضل کادوهم میخواد😛😅
پیشاپیش تولدتون مبارک باشه:)

بله موی سفید به ارث هم بستگی داره تا مامانم فهمید گفت ارثه عزیزم
شانس ما ارث خوب نمیرسه ارثا ضایع میرسه😐😂

خب پس شما برعکس عملکنید موهاتونو زیاد بشورید😂😂

چه باحال تو روستا زندگی میکنید؟:)
نمیدونم چرااین تیکه تصویر سازیو که کردید از گربه ها وکبوترا وهتل بودنشون یه آن تصویرسازیا روستای هوشنگ مرادی کرمانی تو کتاب شما که غریبه نیستید اومد تو ذهنم:)
خوندینش؟:)
من خیلی دوسش داشتم چندبار خوندمش انقدر که تصویر سازیا وحال وهواش جذاب بود😍


نه انشالله یه شخصیت قهرمان میشید نه ضد قهرمان؛)

مرسیییی شماهم همیشه خوب وسلامت وشاد باشیدانشاالله:)

يكشنبه ۱۳ تیر ۰۰ , ۱۶:۱۲ دچارِ فیش‌نگار

پ.ن 9 :)

:)) واقعاً خداقوت داره😅🌹

ممنون از حضورتون:)

اگه شماهم از متنای طولانی من به ستوه میاید تا ازاین به بعد براشماهم مثل آقا ابوالفضل خلاصه نویسی کنم😅

يكشنبه ۱۳ تیر ۰۰ , ۱۷:۲۱ دچارِ فیش‌نگار

نه راحت باشید

مرور میکنم :)

‌:) 🌹

۱۲مرداد

کدوم اسباب بازی ؟!!!! ندادیا

هر چی از دوست رسد نکوس من فقط مادیم کادو خوب بده بی زحمت

بابل / میدان شهید کشوری / سرداران ۷ بیا خونمون درخدمتم 

فقط هم کادو‌تولد هم کادو برای اینکه اولین بار میای خونمون هم دوتا خواهرزاده و برادر زاده دارم تونستی برای اوناهم کادو بیار


یکماه دیگه مونده از الان کادو کادو میکنی؟😒
میخواستم اسباب بازی بدم ولی چون خبری از شام و کیک نبود منم کادو ندادم:))
ادرس واقعیه؟:))
چی میخواید؟ 
برم یه اسباب بازی برا یه پسر بچه۵ساله بخرم اوکیه؟:)))


نمیگفتیدم معلوم بود مادی هرسال ازمون کادو میخوای دریغ ازیه کادو که خودت بدی😂😒

اگه ادرس واقعیه تا کتاب براتون بفرستم یه کتاب ارزونم خودت انتخاب کن بخرم😂
چون من اصلاً بلد نیستم براپسرا کادو بخرم
برا داداشمم همیشه تیشرت وپیرهن گرفتم نهایت هنرم😑😂😅
بودجم به ساعتا میلیونی که میندازه وعطرا گرونی که میزنه نمیرسه آخه خودشم کلکسیون داره فقط زورم به تیشرت میرسه
اگه تیشرتم میخواید سایز لطفا؟😅😂
یه جنوبیو از کادو خلاصه نترسون ما به دست دلبازی معروفیم😁😉

کادو برا اولین بار میام خونتونم میخوای؟سرویس لیوان بیارم برامامان اینا خوبه؟ راضی؟😂
گل وشیرینی چی نمیخوای؟😂

خواهر زاده برادر زاده دارررریییید؟:):
چندسالشونه؟
خوشبحالتون هم دایی هم عمو؟:))
کوفتتون نشه:))))
دلم خواست😐😑
خواهر برادر من مثل خودم مجردن نه خاله شدم نه عمه😤😑😭

بعله :)) والا نمیدونم باید یک آمارگیری کنیم ببینیم کدوم فصل بیشتره 😂 چه قدر خوب پس کادو منو هم با کادو ایشون بگیرین شاید تخفیف بخوره ارزون‌تر در بیاد 😁😂 خیلی ممنونم از تبریک 😃

تقریبا میشه گفت روستا هستش. امکاناتش بیشتره به نسبت روستاهای دیگه. فکر کنم قبلنا در موردش یک چیزایی تو وبم نوشته بودم. کتابو نخوندم ولی قصد دارم تابستون کتاب بخونم. میخونمش :)) ممنون از معرفی.

خیلی ممنون از لطفتون 😊🌹

ماشاالله پسرا بیان همه کادو بگیرن😂
شما چی میخواید؟
مراجعه کنید به جواب کامنت آقا ابوالفضل گزینه ها رومیزو متوجه میشید😅😂

مرسی که بفکر منید که دوتا بگیرم تخفیف بخوره😐😂

خواهش میکنم :) 

سلام :)))

من فعلا در حالتیم که در جواب همه چیز فقط یه استیکر :) میزارم !

 

ان شاءالله که شخص مورد نظر از راه برسه  و خوشبخت بشین :)))

سلام به روی ماهت عزیزم❤😘

همینکه کامنت میذاری دمت گرم عزیزم😉❤😍

مرسی عزیزدلمممم😍❤😘
ولی تاالان نیومد بقیشم نیاد جهندم همون بمونه ور دل مامانش 😅😂
اونه که باخت کرده همچون منی رو از دست داده والاااا😛😅😂
#خودشیفته😐😅


سلام خوبی؟🙂🙂🙂🙂🙂

حرفام رو نمیتونم بنویسم فعلا کمی سکوت میکنم 🙂🙂🙂🙃

سلام مجدد عزیزم😅
درجواب  اون یکی کامنتم سلام کردم😅
قربونت خوبم توخوبی؟:)

بسکه داستان تعریف کردم اینجوری شدی؟:))
یاحرفام جایش بد بوده تورو به سکوت وا داشته؟😅

ممنون خوبم 

نه روحی روانی بهم ریختم ، انرژی و شور میخواد حرف زدن 

غم عالم ریخته رو دلم

 

آره حرف زدن انرژی وحال خوب میخواد...
چرا عزیزم اتفاق جدیدی افتاده؟

عادت کردم اینکه میگم خوبم 

ولی نه خوبم نیستم 

از دیروز پریروز ناراحتی و غم و غصه و گریه 


:(((
چرا یهویی؟ بی دلیل؟ یااتفاقی افتاده؟

اره دیگه از الان دارم می گم قشنگ‌برنامه ریزی کنی یه کادوی خوب بخری 

اتفاقا اسباب بازی دوس دارم بخر برام یه هلکوپتر کنترلی بخر خیلیییی دوس دارم

شما اول باید کادو‌بدین این راه باز بشه بعد من بدم

ارزون چیه باید گرون باشه زشته ادم که کادو‌ارزون قیمت نمی خره

نه لیوان چیه زشته به من بر می‌خوره یه چیز خوب بخر افرین افرین گلم بیار

شش و هفت دلت اب دخترن کادو‌خوب بخر براشون 

راستی سوغاتی یادت نره ها 

همه چیو باید بهت یاد بدم چه وضعشه اخه؟!!!!!!! تو مدرسه چی بهتون یاد می دن

😂😂😂باش آدرس بده برات هلیکوپتربخرم بفرستم:))))
 کودک درونت فعاله که 
من گفتم اسباب بازی حرصتون بدم بهتون بربخوره تیرم به سنگ خورد نمیدونستم کودک درونتون فعاله:))


آدم اندازه جیبش کادو میده
تو مدرسه به شما چی یاددادن؟ 😂
نگفتن مادی نباشید! کادو ارزشش به یاد بودن طرفه نه قیمتش؟
توقع خوب نیست؟:)))
انقدر پرتوقعی کادوخوبم میدی؟😂

دلم واقعآ آب شد بابت خواهر وبرادرزادتون خداحفظشون کنه انشاالله حسابی اذیتتون کنن 😛

اینجا که نمیشه گفت 

با دلیل 

ای کاش بی دلیل بود 

 


عزیزم خب واتساپ پیام میدادی:)

الان بهترم

خدا کنه باز شیطون نیاد تو جلدم 

خداروشکر عزیزم:)❤

هرموقع دلت میخواست بایکی حرف بزنی واتساپ پیام بده:)❤

میدونی یه دوست دارم بنظرم خیلی اشتراک باهم دارید از لحاظ اعتقادات ومذهبی بودن و...
میتونید دوستای خوبی باهم باشید
الان یهو اومد تو ذهنم 
میخوای باهم اشناتون کنم؟؛)

باشه وقت کردی بیا واتس در این مورد حرف میزنیم 


باشه عزیزم:)❤

ادرس دادم دیگه

من عاشققققق اسباب بازیم 

نخیر شده قرض کنی باید کادو‌خوب بخری ابروت حفظ بشه

چرا اتفاقا می گفتن منم تو‌دلم می گفتم چقدر چرت و پرت می گن اینا خلن خدا شفاشون بده

اره بابا من سلطان کادو دادنم

ممنون اذیت می کنن خیالت راحت


باشه من میفرستم به همون ادرس دیگه😂
نرسید دستت تقصیر خودته😅

من با شماوبلاگیا خیلی راحتم اصلاً اهل فیسو افاده الکی نیستم
بی پولومفلسم ابروچی حفظ بشه؟:)))

😂😂
آرههه توازاینایی که یه قطره آبم از دستت نمیچکه مادی گرا 
سلطان کادودادن؟:))
کادو تولدموندادی کادو میخوای :/😢😂

هلکوپتر درست و حسابی بخریا وگرنه ناراحت میشم

کنترلی باشه پرواز درست و حسابی هم بکنه

فک کنم اون هلیکوپتری که توی ذهن شماست پول چندین ماه کار کردن منه😂😂😂😢
مظلوم گیراوردی؟
فردا میرم بیینم چقدرن خدایی کنجکاو شدم ببینم تا چه حد مادی گرایی😅😂

قیمتی ندارن بابا یک و نیم همش من بیشتر از اینا ارزش دارم :)))))))))

پول چرک کف دسته مهم دوستیه 

😂😂😂
حدس میزدم بالای یه تومن باشه:))))

 چقدر شما پسر کم توقعی هستی چقدرررررر 😂انقدر کم توقع نباش خوب نیست لعنتی😂😂😂😅

من تاریخ تولدارو یادم نمیمونه همین که یادم بمونه یعنی طرف خیلی مهم بوده اگه یادم موندکلاتو بنداز هوا شادی کن😝😂

همین که نمیگم اصلاً شما ؟ به جا نمیارم!! خیلیه😅😅

ولی بی شوخی شما قطعا بیشتر ازاینا ارزش دارید منتها جیب من سوراخه😂😅
همه ادما خیلی ارزشمندن:)



واکنش منم وقتی اولین تار موی سفید و دیدم همین بود


عزیزم:)❤ انگار همه هم سنو سالای من موی سفیدو دارن
من فکر کردم خودم زود دراوردم
انتظارم سی به بعد بود آخه😅

اره بابا اصلا من توقعی ندارم که از بس گلم

نگران نباش یاداوری یاداوری می کنم خیالت راحت

قرض بگیر اشکال نداره

😂😂😂
مسترِ گل،جذاب بودنتوجا انداختی عنوان کنی😂😅
باشه چشم قرض میکنم امری اوامری دیگه نیست؟😂

تو قسمت یاداور امور شخصی بنویس ۱۲ مرداد که یادت نره تو گوشیتم سیو کن


😂😂😂😂
نهههه شمافکر کن تاریخ تولد کسی‌ که براش سفره حضرت ابوالفضل نذر کردم یادم بره😂😂😂

خا خداراشکر پ خیالم راحت باشه دیگه چند روز قبلش هم یاداوری می کنم


😂😂 آرهههه بابا خیالت رااااحت رااااحت۱۲مرداد هلیکوپترت تو دستته😂😅

:))))))))))))))))))))


😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan